Okay, ik ga ook maar eens mijn spullen showen.
Let niet op de brakke pixs, gevolg van een cheap-ass Digicam.
Eerst maar ff mijn hardware :P:
Een
Onkyo TX-DS484 A/V Reciever
En een
Grundig Xenaro GDP 5100 dvd-speler
En een
Philips CD-Speler die werkelijk geweldig geluid heeft. Ik had hiervoor een Sony CDP-791 maar deze ging overslaan enzo, de philips speelt hem er dik uit. Terwijl de huidige cd-speler bijna geen functies oid heeft. Zelfs het type is bij mij onbekend.
Het A/V meubel is trouwens zelf ontworpen en gebouwd.
Verder heb ik er nog een subje bij van Wharfedale, de Topaz-15. Een closed kast, om zo een zo strak mogelijke mooie bas te krijgen tijdens films en muziek enzo. (Wordt weinig gebruikt aangezien mijn front speakers tot 37 Hz gaan. Wat meer dan genoeg is voor de gemiddelde films of het doorsnee liedje

)
En mijn mooste stuk:
Een zelfbouw 3-weg speaker. Van 140 watt @ 8 ohm, met Visaton drivers. Hoogte 140 cm, breedte 34 cm en diepte 40 cm.
Hoe het begon:
nu:
Het zijn Closed kasten (closed, voor een mooie strakke bas. Een harde lompe bas kan ik wel maken met mijn sub. En ik ga liever voor kwaliteit van muziek, niet kwantiteit van lawaai) met 100 liter inhoud, de top's met de mid en hoog zijn 14 liter kasten. Met zelfbouw filter en vergulde aansluitingen. De "gewoon" OFC speakerdraad en de onderdelen van de filters zijn van
I.T.
En nog 2 JBL Control's, met de functie van rear-boxen. Die dingen klinken echt heerlijk, valt me niks tegen. Doen niks onder voor de bekende "betere" merken.(helaas geen pics van)
In de toekomst komen er nog een zelfbouw center en een zelfbouw sub bij.
De huidige sub doet goed dienst, maar zelfbouw is gewoon te leuk dus deze moet er ook aan geloven

Voor de rest, check mijn site
hier. (nog lang niet af, dus niet (weer) opmerkingen over de opzet

)
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 27-02-2004 00:28
]