Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.644 views sinds 30-01-2008

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Nog maar een keertje aan een modje vragen dan... :P

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-03-2018

Boekster

Naimoholic

Zo, weer twee nette setjes :) .

@OcNewB: Sinds wanneer doet de DV6200 ook SACD? Dat deed ie bij mij toch echt neit ;) . Tenzij er een revisie van is geweest, maar dat lijkt me niet :) . Verder een erg nette set, maar kriebelt het nu niet om ook als fronts een paar MS neer te zetten? Is wel wat mooier nog voor het hele beeld. In stereo maakt het natuurlijk weinig uit, daar je rears niet meedraaien, maar als je SACD afspeelt of DVD-A dan is het wel wenselijk denk ik.

@lange: Nette set! Ziet eruit als een echte tweakerkamer btw, al die kabels overal :P . Die luidsprekers lijken trouwens verdomd veel op mijn eerste beestjes. De JBL XL1000. De afmeting ziet er vrijwel hetzelfde uit, evenals de drivers.

@messi: Play heeft eigenlijk het antwoord al gegeven. Prbeer een andere DTS-DVD ook eens. Als het daar wel goed gaat, dan weet je direct waar je probleem ligt. Is dit niet het geval zou je een andere speler of receiver moeten proberen. 1 van de twee is genoeg. Als de PS2 door een speler wordt vervangen en het klopt daar wel, dan ligt het aan de PS2. Is het probleem nog steeds aanwezig wordt het denk ik tijd voor een reparatie aan de receiver :) .

Music Addicted

• BWzes03
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07-2021

BWzes03

B&Wee all the way!

Anoniem: 94237 schreef op 10 april 2004 @ 11:24:
ik heb gister mijn fronts (b&w 603 S2) biwire aangesloten op mijn receiver (sony db840), maar ik merk nu dat in het hoog alleen de metal dome wordt aangedreven. De bass en bass/mid worden beide aangedreven in het laag. Op zich lijkt me dit wel te kloppen, maar bij hogere volumes zal er toch redelijk wat power op die kleine domes komen, dus het zit me toch niet helemaal lekker. iemand misschien vergelijkbare ervaringen of een idee of er misschien toch iets fout zit?
Ik had zelf laatst ook mijn b&w 603 S3's bi-wire aangesloten, dat leverde bij mijn set een behoorlijke winst op, beter gedefineerd hoog, strakkere bas en een grote verbetering in mid/laag-mid detail. Als je biwire aansluit, maakt het niets uit voor de belasting van je speakers.

Stel, de versterker stuurt 100 Watt muziekvermogen uit, waarvan 45% hoge tonen en 55% mid/lage tonen. Als je bi-wired, stuur je de hoge en de mid/lage tonen gedeelten van de filters apart aan met eigen draden, echter, nog steeds filtert het filter de hoge tonen en mid/laag zelf uit. Geen negatieve gevolgen voor de speakers dus.

Als je gaat bi-ampen moet je gebruik maken van eindversterkers met dezelfde gain, het liefst exact dezelfde eindversterkers. Ook dan is er nog geen probleem, omdat het signaal dat uit de versterkers komt full-range is, dus nog steeds 45% hoog, 55% mid/laag wat weer door de filters word gefilterd (duh... 8)7 )

view;touch;unzip;finger;mount;yes;yes;yes;umount;sleep

Anoniem: 50944

En we zitten weer vol :)

Hier kan er verder gepost worden: Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 8

MikeyMan, ik mail je zo ;)

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 13-04-2004 13:06]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee