dit topic dwaalt erg af
komop mensen, posten die HT's !
(subtiel schopje voordat topic vergeten wordt)

komop mensen, posten die HT's !
(subtiel schopje voordat topic vergeten wordt)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Laten we hopen dat het volgende week een echte IA kan wordenErikjebaldie schreef op 27 maart 2004 @ 21:07:
Ik weet niet of jullie het meegkregen hebben maar neo2001 is weer een inkoopactie van kiss divx spelers begonnen. Het is nu nog een animocheck. Zie http://iasys.dynamic-ict.nl/ia/9c445s01.
Doe dan ook even de DP-500 erbij. Dat staat mooier in mn audiorack!!neo2001 schreef op 28 maart 2004 @ 10:24:
[...]
Laten we hopen dat het volgende week een echte IA kan worden
Anoniem: 100231
mooie spullen man leuke woonkamer vind ik! Is het een eigenhuis ofzo? leuke set iig!maarten_v schreef op 28 maart 2004 @ 16:01:
Ik heb inmiddels veel HT's bekeken hier en post nu dan eindelijk die van mijzelf:
Overzicht (clickable):
TV: JVC 28WFX1
Fronts: Philips 3-weg
Center: Infinity CC2
[afbeelding]
set (clickable):
Receiver: Pioneer VSX-808RDS
DVD-speler: Pioneer DV-360
MD-deck: MDS-JE330
[afbeelding]
sub:
Yamaha YST-SW315
[afbeelding]
achter:
Rears: uit de Magnat Cube set
[afbeelding]
[afbeelding]
En in m'n slaapkamer:
Receiver: VSX-405RDS Mk II
CD-wisselaar: PD-M426
MD-deck: MDS-JE510
Fronts: Aristona SA5423
Sub: uit de Magnat Cube set
[afbeelding]
[Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 28-03-2004 17:14]
Zeer mooi allemaal, vooral de inrichting van je kamer vind ik zeer geslaagd
Anoniem: 50944
Oeh Cambridge Audio.. Persoonlijk vind ik dit wel een merk dat men gerust eens mag meenemen als men op zoek gaat naar nieuwe spullen. Ik zou ze graag nog een beluisteren/ betasten. Onwijs mooi uiterlijk en ook nog eens heel erg schappelijk geprijst. Jammer dat het in nederland zo slecht verkrijgbaar is. Wordt in engelse hifi bladen ook helemaal de hemel in geprezen.tatata schreef op 28 maart 2004 @ 16:38:
Wie is er allemaal naar de doelenhifi show geweest enwat vonden we ervan.
Ik vond het iets tegenvallen qua hoeveelheid. De afstelling van sommige sets was gewoon slecht! Anderen waren weer heel sweet! Wat een overkill aan platenspelers ook zeg. Das zeker nog niet dood bij de freaks.
Die mega magnats die er stonden voor 20.000 euro per stuk. Pfff laag was WAUW maar verder klonken niet geheel goed daar. Komt (hopelijk voor magnat) door die te kleine kamer.
Bijv cambridge audio klonk HEEL goed.
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had alleen helaas nogal snel de neiging kapot te gaan. Ik weet niet hoe dat nu is, maar zo'n reputatie raak je niet snel kwijt, bij mij niet in ieder geval.Anoniem: 50944 schreef op 28 maart 2004 @ 17:19:
[...]
Oeh Cambridge Audio.. Persoonlijk vind ik dit wel een merk dat men gerust eens mag meenemen als men op zoek gaat naar nieuwe spullen. Ik zou ze graag nog een beluisteren/ betasten. Onwijs mooi uiterlijk en ook nog eens heel erg schappelijk geprijst. Jammer dat het in nederland zo slecht verkrijgbaar is. Wordt in engelse hifi bladen ook helemaal de hemel in geprezen.
Anoniem: 52404
Jammer alleen dat de displays van de verschillende apparaten niet gelijk uitgevoerd zijn. (Of er moet een optie in zitten dat je de kleurstelling van het display kunt veranderen).tatata schreef op 28 maart 2004 @ 16:38:
Wie is er allemaal naar de doelenhifi show geweest enwat vonden we ervan.
Ik vond het iets tegenvallen qua hoeveelheid. De afstelling van sommige sets was gewoon slecht! Anderen waren weer heel sweet! Wat een overkill aan platenspelers ook zeg. Das zeker nog niet dood bij de freaks.
Die mega magnats die er stonden voor 20.000 euro per stuk. Pfff laag was WAUW maar verder klonken niet geheel goed daar. Komt (hopelijk voor magnat) door die te kleine kamer.
Bijv cambridge audio klonk HEEL goed.
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 52404 op 29-03-2004 08:33]
[Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 29-03-2004 14:30]
Ja dat vond ik ook al zo raar. Dat maak je toch dezelfde kleur!Anoniem: 52404 schreef op 29 maart 2004 @ 08:30:
[...]
Jammer alleen dat de displays van de verschillende apparaten niet gelijk uitgevoerd zijn. (Of er moet een optie in zitten dat je de kleurstelling van het display kunt veranderen).
Voor de rest zien ze er wel erg strak uit.
[Voor 11% gewijzigd door tatata op 29-03-2004 14:42]
Anoniem: 52404
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook wel, dat die optie er niet inzit.tatata schreef op 29 maart 2004 @ 14:40:
[...]
Ja dat vond ik ook al zo raar. Dat maak je toch dezelfde kleur!
Het veranderen van de kleurinstelling lijkt mij onmogelijk, het lijkt te verschillend hiervoor.
Als je kijkt naar de typenummers lijkt mij dat het kleurverschil komt doordat die modellen uit een andere serie komen. Je hebt zowel de 640 (licht) als 540 (donker) serie.Anoniem: 52404 schreef op 29 maart 2004 @ 15:25:
[...]
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook wel, dat die optie er niet inzit.
De lettertypes zijn ook al zo verschillend, dat ziet er ook niet uit.![]()
Ticking away, the moments that make up a dull day
Dimensions (mm): 430 x 310 x 100Wormaap schreef op 29 maart 2004 @ 15:42:
Lijkt het nu maar zo of zijn die Cambridge dingen 19"?
Ja klopt, maar de 6.1 receiver is de de enige multichannel receiver die er is en dus alleen de 500 serie. De tuner bestaat (bijna nog niet) alleen als 640. Heb je niet perse nodig bij een receiver. De cd spelers zijn als 500 en 600 serie beide licht gekleurd. De dvd is er alleen maar donker gekleurd.Dupje schreef op 29 maart 2004 @ 15:30:
[...]
Als je kijkt naar de typenummers lijkt mij dat het kleurverschil komt doordat die modellen uit een andere serie komen. Je hebt zowel de 640 (licht) als 540 (donker) serie.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik heb inmiddels een P85/3 erbij, en ik wil mijn A85 ook niet wegdoen. De AVR300 zou dus met een hoop lege kanalen amplificatie aan het werk zijn, en dat vind ik wat zonde. Het liefst zou ik een processor kopen, maar die zijn er niet echt in de prijsklasse tot 2000 euro. NAD heeft er een, maar dat schijnt een slechte match te zijn. De Rotel 1066 komt er zeker niet in bij mij.Dus toch maar niet de AVR300? Weet je trouwens al wel wat ie gaat kosten? En ik vind inderdaad ook dat het design bij dat ding echt nog wel wat te wensen overlaat.....je moet wel een paar keer kijken om hem te onderscheiden van de 200.
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 29-03-2004 22:47]
Ontwikkelaar van Gleamy
Music Addicted
[Voor 46% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-03-2004 07:32]
Anoniem: 26274
wow, ben benieuwd wat de DVD speler dan gaat kostenDr. Strangelove schreef op 30 maart 2004 @ 07:31:
Ik zie dat die 540R ook component switching heeft... da's erg mooi. Prijs al bekend?
Edit: eerste hit op GoogleDit dingetje kost het schrikbarende bedrag van 599 euro! Nu ben ik ECHT benieuwd naar de reviews
Jij koopt toch graag in engeland?Dr. Strangelove schreef op 30 maart 2004 @ 07:31:
Ik zie dat die 540R ook component switching heeft... da's erg mooi. Prijs al bekend?
Edit: eerste hit op GoogleDit dingetje kost het schrikbarende bedrag van 599 euro! Nu ben ik ECHT benieuwd naar de reviews
Anoniem: 37259
Wat voor Yamaha versterker is dat eigenlijk?Dupje schreef op 02 maart 2004 @ 20:00:
Kef?
[afbeelding]
[afbeelding]
Was eens een namiddag alleen thuis, en ja dan kijk je even of je Q3's beter klinken op Yamaha versterker dan op je eigen Rotel versterker van al een redelijk aantal jaar oud.
Conclusie: ik heb een nieuwe versterker nodig
En de Q7 is een super luidspreker
WheheheheheAnoniem: 50944 schreef op 30 maart 2004 @ 13:54:
[...]
Jij koopt toch graag in engeland?
Richersounds 250 pond
Lucky bastard
De DVD speler kost bij Richersounds ook 249GBP, en heeft al erg goede reviews gehad. PAL en NTSC progressive, DVD-A en schijnt ook nog verdienstelijk te zijn met CD. Koopje lijkt me.wow, ben benieuwd wat de DVD speler dan gaat kosten
[Voor 20% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-03-2004 16:43]
de AX-870 , hij is bijna 10 jaar oud denk ik, wat je er totaal niet aan kunt zien. Is een echt prachttoestel.
Hoe krijg je die zooi dan in nederland?Dr. Strangelove schreef op 30 maart 2004 @ 16:39:
[...]
Whehehehehe
Nu wil ik ECHT reviews zien
[...]
De DVD speler kost bij Richersounds ook 249GBP, en heeft al erg goede reviews gehad. PAL en NTSC progressive, DVD-A en schijnt ook nog verdienstelijk te zijn met CD. Koopje lijkt me.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dr. Strangelove gaat vaak naar Engeland. (kan mijn mond niet houden )
Boot, trein, auto. Allemaal redelijk makkelijk om dan een doosje mee te nemen op de terugweg.Hoe krijg je die zooi dan in nederland?
[Voor 31% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-03-2004 19:55]
Anoniem: 26274
The latter: het biosgevoel kan ik al oproepen door een tekstgebaseerde film te gaan kijken met mijn 2 jongere broertjes...Anoniem: 98536 schreef op 31 maart 2004 @ 12:02:
Wat willen jullie nou eigenlijk met jullie home cinema?
het gevoel dat je in een bioscoop zit of het gevoel dat je in de film zit?
www.avpnews.com
Anoniem: 18881
[Voor 29% gewijzigd door MikeyMan op 31-03-2004 14:44]
Hmm ja, dat is de afmeting van het scherm 246cm x 188cm, 4:3 formaat zekere voor het onzekere genomen.MikeyMan schreef op 31 maart 2004 @ 14:41:
"246 x 188 (4:3)"
Ik hoop dat dit centimeters zijn, en geen pixels...:?
Beamer ziet er strak uit... Is dat stof op de voorkant?
Toch niet alleen n.a.v. die guide mag ik hopen? Voor zulke bedragen (en lager ook) zou ik toch zeker wel zelf gaan luisteren en vergelijken.Anoniem: 18881 schreef op 31 maart 2004 @ 14:36:
Na het lezen van best buy editie op tweakers, heb ik ook maar besloten om 4 x B&W 603 S3 's te kopen.
TnxRazorfist schreef op 31 maart 2004 @ 15:01:
[...]
Toch niet alleen n.a.v. die guide mag ik hopen? Voor zulke bedragen (en lager ook) zou ik toch zeker wel zelf gaan luisteren en vergelijken.
Mooi groot beeld trouwensJammer dat ik hier geen projector kwijt kan (nou ja de projector wel.. maar het scherm niet
)
[Voor 44% gewijzigd door Focus op 03-04-2004 11:28]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Anoniem: 48571
Je bedoeld toch niet dat je vriendin klein is
Anoniem: 99283
Anoniem: 48571 schreef op 03 april 2004 @ 12:26:
[...]
Je bedoeld toch niet dat je vriendin klein is![]()
Sorry moest ik ff zeggen.
Maar ondanks dat je vriendin dus mee beslist over je setup heb je toch zeker wel een mooi setje neergezet!
Anoniem: 48571
thanxAnoniem: 48571 schreef op 03 april 2004 @ 16:53:
Dat ie dus een goed compromis heeft gemaakt. Z'n vriendin moet het dus ook een mooi setje vinden (niet te groot enzo). Dus dan word het dus vaak een minisetje ofzo...
Ik wou dus gewoon kwijt dat het een mooi setje is.
waarom heb je de spullen op glasplaten gezet ?Focus schreef op 03 april 2004 @ 11:21:
Nu dan mijn kleine setupje, mijn excuses voor de crappy pics.
tv: Philips Matchline 28PW9525
video: Sony ......
versterker: Yamaha 640
dvd: Yamaha s540
gemodde xbox
boxen: 5 x de Dali Elegance 01
subwoofer: Dali AW10
subwoofer kabel: oehlbach
speaker kabel: ook oehlbach
digitale aanlsluitset xbox
monster scartkabel dvd<-->tv
vogel wandsteun set voor zowel audio als de tv
glasplaten zelf gekocht
Doordat ik best een kleine woonkamer en een vriendin heb, moest ik toch kiezen voor een kleinere speaker met een mooi design en die ik netjes op kon hangen. Kon deze set met 40% korting kopen en in de winkel klonken ze gewoon erg goed voor zo'n setje
Als je muziek luistert moet je echt de sub aanhebben want anders komen ze laag gewoon een stuk tekort, maar na aardig wat afregel werk op de woofer klinkt het gewoon perfect! (voor dit formaat speakers dan)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
slimmehotspot.nl
Het zal heus wel ergens gestaan hebbenAbbadon schreef op 18 februari 2004 @ 11:16:
Ik weet niet of ik doorschiet maar een dedicated 18.1" TFT voor m'n MP3 pc is toch best wel leuk eigenlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bijbehorende pc staat onder de stoel zodat 'ie out of sight is en je hoort 'm bijna niet (oude Dell Optiplex PII 400 desktop voorzien van een Audigy).
Kabels nog wat beter wegwerken en evt. een draadloze muis en klaaro, m'n HT weer uitgebreid
Overige specs en pics staan in het vorige topic.
[Voor 9% gewijzigd door frankknopers op 03-04-2004 21:11]
Goud is geen geld
Dit lijken me B&W 603's.CRu5H0n3 schreef op 03 april 2004 @ 18:45:
[...]
Het zal heus wel ergens gestaan hebben
Maar wat voor speakers zijn dit?
Ik vind ze er zeer strak uit zien
[Voor 21% gewijzigd door HIDMAN-X op 03-04-2004 19:15. Reden: linkje]
De poten van de versterker kwamen zonder glasplaat beetje raar op de steunen te staan, en de xbox is eigenlijk niet breed genoeg. Door overal die glasplaten onder te doen ziet het er toch iets meer uit als 1 geheel imo.xdc schreef op 03 april 2004 @ 18:29:
[...]
waarom heb je de spullen op glasplaten gezet ?
mooier? Paste het spul niet direct op de vogels-stands ?
wat heb je er trouwens voor betaald die glasplaten ?
*me wil ook die audiobeugels gaan halen*
Anoniem: 100231
[Voor 4% gewijzigd door SpleeffY op 07-04-2004 14:51]
hi,Focus schreef op 03 april 2004 @ 11:21:
Nu dan mijn kleine setupje, mijn excuses voor de crappy pics.
tv: Philips Matchline 28PW9525
video: Sony ......
versterker: Yamaha 640
dvd: Yamaha s540
gemodde xbox
boxen: 5 x de Dali Elegance 01
subwoofer: Dali AW10
subwoofer kabel: oehlbach
speaker kabel: ook oehlbach
digitale aanlsluitset xbox
monster scartkabel dvd<-->tv
vogel wandsteun set voor zowel audio als de tv
glasplaten zelf gekocht
Doordat ik best een kleine woonkamer en een vriendin heb, moest ik toch kiezen voor een kleinere speaker met een mooi design en die ik netjes op kon hangen. Kon deze set met 40% korting kopen en in de winkel klonken ze gewoon erg goed voor zo'n setje
Als je muziek luistert moet je echt de sub aanhebben want anders komen ze laag gewoon een stuk tekort, maar na aardig wat afregel werk op de woofer klinkt het gewoon perfect! (voor dit formaat speakers dan)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
cheers!
[Voor 4% gewijzigd door SVDT op 09-04-2004 18:21]
Aan de acoustiek moet nog een hoop gesleuteld worden. Hij staat er pas net en er is nog niet zo vaak op geluisterd, maar daar hebben we dan de paasdagen voor. Ik heb een decibelmeter geregeld zodat alles goed ingeregeld kan worden. Ik heb niet helemaal vrijheid in de positie van de luidsprekers omdat mijn moeder ze anders te overheersend vind worden.zimbab schreef op 09 april 2004 @ 18:27:
Op zich wel een leuke set, maar volgens mij heb je de fronts wel erg bizar staan. Heel ver van elkaar, in de hoek en heel erg veel toe-in.
De amp staat helemaal onderaan omdat hij dermate groot is dat hij niet op de DVD-Speler en de tuner kan staan.Bovendien snap ik nooit waarom mensen zo vaak de amp helemaal onderop zetten, terwijl die toch echt de meeste koeling nodig heeft (niet dat je bovenin het rack nog veel ruimte overhebt, maar goed).
[Voor 12% gewijzigd door SVDT op 09-04-2004 18:35]
De paasdagen kan je er inderdaad wel mooi voor gebruiken ja. Voor HT kun je trouwens alles wel instellen, maar zo'n opstelling is met muziek niet zo ideaal, maar zoals je al zegt....het staat er nog maar net.SVDT schreef op 09 april 2004 @ 18:32:
[...]
Aan de acoustiek moet nog een hoop gesleuteld worden. Hij staat er pas net en er is nog niet zo vaak op geluisterd, maar daar hebben we dan de paasdagen voor. Ik heb een decibelmeter geregeld zodat alles goed ingeregeld kan worden. Ik heb niet helemaal vrijheid in de positie van de luidsprekers omdat mijn moeder ze anders te overheersend vind worden.
Een optie is wel om de fronts dichter bij elkaar te zetten.
Aha...ik snap het al....de amp is te diep.De amp staat helemaal onderaan omdat hij dermate groot is dat hij niet op de DVD-Speler en de tuner kan staan.
[Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 09-04-2004 19:14]
Dat is wel een goed idee. Overigens wordt die DVD speler ook enorm heet. Als de versterker op normaal volume staat, niet hard en niet zacht, dan produceert de DVD speler de meeste warmte.Anoniem: 50944 schreef op 09 april 2004 @ 18:47:
Dat is natuurlijk logisch, maar ik zou toch kijken of je met 4 rubberen blokjes de dvd speler en tuner wat kan ophijsen. Zo'n bakbeest produceert op een flink volume écht een boel warmte. Dat kan je maar beter wegvoeren.
De set is niet voor mij hoor.MikeyMan schreef op 09 april 2004 @ 19:12:
@SVDT: Gast, doe mij van die ouders!!! De mijne hebben een philips torentje staan van 20 jaar oud met een paar mission speakers van 100 gulden per stuk... Klinkt niet onaardig hoor... Maar zou het toch leuk vinden als ze zoiets zouden kopen
wat heb je eigenlijk gedaan om je ouders zo ver te krijgen dat ze dit setje gingen betalen/kopen?
Dat LCD scherm komt er ook maar de prijzen liggen nu nog zo hoog (Samsung 40 inch 6000 euro) dat het beter is om even te wachten. Ik begreep van een verkoper bij de Staffhorst dat de LCD schermen na de zomer weleens een stuk goedkoper konden worden. Ook voor de grotere maten. Het scherm komt dan boven de center te hangen zodat beeld en geluid weer 'synchroon' lopen.Polle schreef op 09 april 2004 @ 19:26:
Wanneer je voor je ouwelui die SACD-player aan gat schaffen, kan je ze dan ook niet te verleiden een mooi plasma/lcd-schermpje aan te smeren ? Dat zou deze keurige set helemaal compleet maken natuurlijk !
I love it when a plan comes together!
Erg mooi setje, ik raak er bijna verlieft opmaarten_v schreef op 28 maart 2004 @ 16:01:
Ik heb inmiddels veel HT's bekeken hier en post nu dan eindelijk die van mijzelf:
Overzicht (clickable):
TV: JVC 28WFX1
Fronts: Philips 3-weg
Center: Infinity CC2
[afbeelding]
set (clickable):
Receiver: Pioneer VSX-808RDS
DVD-speler: Pioneer DV-360
MD-deck: MDS-JE330
[afbeelding]
sub:
Yamaha YST-SW315
[afbeelding]
achter:
Rears: uit de Magnat Cube set
[afbeelding]
[afbeelding]
En in m'n slaapkamer:
Receiver: VSX-405RDS Mk II
CD-wisselaar: PD-M426
MD-deck: MDS-JE510
Fronts: Aristona SA5423
Sub: uit de Magnat Cube set
[afbeelding]
Altijd fijn om 10 mille aan audio uit te geven en dan met dat soort argumenten te komen om de plaatsing te bepalenIk heb niet helemaal vrijheid in de positie van de luidsprekers omdat mijn moeder ze anders te overheersend vind worden.
[Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-04-2004 00:49]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
[Voor 64% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 10-04-2004 02:46]
-Stef- schreef op 25 maart 2004 @ 19:34:
[...]
He, een MJ pro 50. Die heb ik ook.Ik vind het echt een fantastische sub voor niet al te grote ruimten. Lekker snel dus ook voor muziek doet ie het goed.
Hij maakte milkshake
Anoniem: 94237
Ja ik ben het met je eens maar ik heb er niets over te zeggen, helaas.Dr. Strangelove schreef op 10 april 2004 @ 00:48:
[...]
Altijd fijn om 10 mille aan audio uit te geven en dan met dat soort argumenten te komen om de plaatsing te bepalen![]()
Sorry, maar ik vind dat gewoon puur zonde. Zo haal je nooit uit die set wat erin zit (wat heel veel is, want dat is voor velen een droomset).
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Anoniem: 62484
Maak je hier niet druk over. Bi-wire is in feitte niks anders als 2 draden gebruiken ipv 1 draad. Je hebt ze vast op speaker output A en B gezet? Die zitten vanbinnen gewoon parallel aangesloten. Het is dus niet zo dat je ineens een extra kanaal alleen voor je tweeter gebruikt dan heet het bi-ampen en dat is heel iets anders.Anoniem: 94237 schreef op 10 april 2004 @ 11:24:
ik heb gister mijn fronts (b&w 603 S2) biwire aangesloten op mijn receiver (sony db840), maar ik merk nu dat in het hoog alleen de metal dome wordt aangedreven. De bass en bass/mid worden beide aangedreven in het laag. Op zich lijkt me dit wel te kloppen, maar bij hogere volumes zal er toch redelijk wat power op die kleine domes komen, dus het zit me toch niet helemaal lekker. iemand misschien vergelijkbare ervaringen of een idee of er misschien toch iets fout zit?
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 62484 op 10-04-2004 20:53]
Valt reuze meeStarTAC schreef op 10 april 2004 @ 17:52:
Hoeveel heb je betaald voor die REL Strata III? Als ik er zo over na denk is het ook wel een leuke aanvulling voor bij mijn Quad 11L speakers. Maarja wel een beetje duur gok ik
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
[Voor 15% gewijzigd door OcNewB op 11-04-2004 21:40]
Ja, de bank was groter dan ik verwacht had toen ik hem eenmaal in de kamer had staan. Echter de drivers van de speakers komen net boven de bank uit. en er zit rond een meter speling tussen de speaker en de bank.SpleeffY schreef op 11 april 2004 @ 18:11:
@OcNewB
Mooie set! Maar stoort de bank niet in het totale geluidsbeeld? Hij lijkt mij namelijk iets te dicht bij je linker front te staan..
De foto's zijn trouwens een beetje krom geresized, maar niet totaal toegetakeld hoor. Zou je nog wat extra foto's kunnen maken van je meubel? Ik heb volgens mij dezelfde, maar dan in het zwart. Bij jou zie ik aan de rechterkant (dvd-speler en receiver) namelijk geen plank in het midden. Anders zou de receiver niet passen. Met dit probleem krijg ik ook te maken als ik mijn nieuwe receiver heb gekocht.. Ik dacht aanvankelijk aan een ander meubel maar als je mij kunt laten zien hoe jij die plank er tussenuit hebt gekregen.. graag
!
[Voor 4% gewijzigd door OcNewB op 11-04-2004 18:24]
Thx, ga het ff proberen!Anoniem: 50944 schreef op 11 april 2004 @ 18:13:
Mooie set hoor, ook leuk zo'n verhaaltje van begin tot eind en dat dit topic daar ook nog wat bij heeft bijgedragen.
Om je pics er wat beter uit te laten zien kun je 400,300 vervangen voor alleen een breedte maat. In dit geval 400 dus, maar 600 is pas het maximum. Dan past de forumsoftware de hoogte automatisch aan zodat de verhouding blijft kloppen.
[Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 11-04-2004 18:22]
[Voor 3% gewijzigd door lange op 12-04-2004 15:55]
Leuke beamer setup alleen jammer van het tegenlicht wat je krijgt he .... (verder ziet het er gewoon uit als een studentenkamer
[Voor 33% gewijzigd door lange op 12-04-2004 17:53]
Daar zit wat inlange schreef op 12 april 2004 @ 17:50:
btw, wat betreft 6.1 ed, ik zie het nut er niet van in dat aan te schaffen zonder een source die 6.1 levert (of 5.1), ik kijk nooit dvd's en ik was nog ff niet van plan mijn divx/svcd collectie om te gaan zetten naar DVDR.
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6
Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Als je het bij ander films niet hebt , ligt het aan de DVD .. ff terugbrengen naar de winkel lijkt me.messi schreef op 12 april 2004 @ 21:44:
Ik heb zelf een Playstation 2 en een Denon 1604 (optisch aangesloten)
maar nu heb ik bij de Terminator 3 DVD dat het DTS geluid voor loopt op de film, is dit toevallig alleen bij deze film of moet ik nog wat instellen op de versterker?
offtopic:
Bij gebrek aan (goede) search post ik em hier bij
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Toch is het handiger om voor een goed probleem een topic te openen want zo kan de volgende met hetzelfde probleem makkelijker een antwoord vinden.messi schreef op 12 april 2004 @ 21:44:
Ik heb zelf een Playstation 2 en een Denon 1604 (optisch aangesloten)
maar nu heb ik bij de Terminator 3 DVD dat het DTS geluid voor loopt op de film, is dit toevallig alleen bij deze film of moet ik nog wat instellen op de versterker?
offtopic:
Bij gebrek aan (goede) search post ik em hier bij
Ik zeg nog 1 postxdc schreef op 13 april 2004 @ 12:44:
ik zeg tijd voor een nieuw deel :-)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details