_XipHiaS_ schreef op 07 juni 2004 @ 17:36:
Strax kun je na iedere film je Friends collectie weer sorteren en rechtop zetten.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
_XipHiaS_ schreef op 07 juni 2004 @ 17:36:
Strax kun je na iedere film je Friends collectie weer sorteren en rechtop zetten.
Anoniem: 99729
'k heb dezelfde cd speler en versterker en op mijn set (met Seas speakers) was het verschil i.i.g. wel te horen. het hoog werd veel opener.Anoniem: 84954 schreef op 05 juni 2004 @ 23:34:
Specs: Marantz SR5300, Philips 963SA en B&W CDM1NT's
Ik heb momenteel de standaardkabels aangesloten op de 6.1 van mijn receiver om muziek te luisteren. Van deze dus:
Zou er een hoorbaar verschil zijn als ik van deze kabels kocht?
(Coaxiaal lukt niet omdat de upsampeling van mijn dvd-speler niet werkt met de upsampeling op de ingangen van mijn marantz)
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Anoniem: 115155
als je bedoelt dmv een LC-filtertje, dan heb je een passieve filter...
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115155 op 07-06-2004 21:54]
Anoniem: 84954
Ik ben vandaag toch zo'n kabeltje gaan halen en ik hoor ook verschil.Anoniem: 99729 schreef op 07 juni 2004 @ 20:40:
[...]
'k heb dezelfde cd speler en versterker en op mijn set (met Seas speakers) was het verschil i.i.g. wel te horen. het hoog werd veel opener.
'k zit trouwens ook met die upsampling.
wel balen dat het niet samenwerkt.
ow: (een deel van) mijn HT:
[afbeelding]
(sorry voor de brakke pic)
[Voor 20% gewijzigd door Workaholic op 07-06-2004 23:20]
Kun je zeker wel wat moois van maken. Ik zit op het moment op het punt dat ik aan het zoeken ben naar cheape bios upgrades .... Zal zo even mijn nieuwe fotos posten van mijn zoldertjeOC-Addict schreef op 07 juni 2004 @ 23:16:
Even een klein voorproefje op wat er komen gaat bij mij
Ben naar zolder verhuist, barco gekocht. Doe het zelf scherm in combinatie met een thommy doek. En aan het uitzoeken welke speakers ik wil.
...call for a Big Lebowski
Ziet er veelbelovend uit! Barcootjes zijn duur, mooi 2e-handsje op de kop kunnen tikken?OC-Addict schreef op 07 juni 2004 @ 23:16:
Even een klein voorproefje op wat er komen gaat bij mij
Ben naar zolder verhuist, barco gekocht. Doe het zelf scherm in combinatie met een thommy doek. En aan het uitzoeken welke speakers ik wil.
Alvast wat foto's hoe het nu is. Let op het is under construction ik heb het scherm even opgehangen om te kijken hoe het stond. De sierlijst moet nog afwerkt worden (lees: verfen) en de plaat achter het scherm waar hij op rust moet ook nog gedaan worden.
Ps kef speakers spreken me toch wel erg aan, al hoewel de bmw 804's ook erg leuk zijn maar dan kom ik weer duur uit als ik me versterking in orde wil hebben. Toch nog even doorsparen wellicht
Huidige specs:
Philips 5x100watt versterker (doet het ook aardig goedvoor een home cinema set. Sub is alleen iets te overdreven sterk, een of ander woox technologie)
Philips DVD 963SA Progressive DVD Speler + van medevoorts modificatie (nieuwe aanwinst)
Barco 701S video op progressive
Sat recievertje (kan er prima mee op de barco kijken, scherp beeld)
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Music Addicted
Boekster, dit hoor ik vaker. kan jij me vertellen wat ze wel lief vinden?Boekster schreef op 08 juni 2004 @ 00:02:
Wat de B&W's betreft, die vind je Philips niet lief: P . Die lusten wel 'iets' meer dan dat.
Ontwikkelaar van Gleamy
ik zat te kijken tussen 300 en 500 euro maar heb alleen uiterlijk en aansluitingsmogelijkheden bekeken. Over de 500 euro is het voor mij niet waard.Gitaarwerk schreef op 08 juni 2004 @ 01:12:
voor 400 euro heb je niet echt een wat krachitgere receiver..
ze lusten inderdaad wel wat..het geluid zal veel rustiger gaan klinken..en met die titanium tweeter mogen ze dat best gebruiken, ik heb het in ieder geval zo ervaren...
[Voor 7% gewijzigd door Pixal op 08-06-2004 01:36]
Anoniem: 26970
Mooi dingetje, ook in zwart verkrijgbaar zie ik. 1 coax inAnoniem: 26970 schreef op 08 juni 2004 @ 01:50:
Je hebt al een Denon AVR-1803 voor €399 bij Stassen HiFi in Venlo. Die weet wel raad met B&W en Kef
Anoniem: 99729
http://www.homecinemachoice.com/testbench/index.htmlPixal schreef op 08 juni 2004 @ 01:33:
[...]
Hoe weet ik of een receiver een beetje krachtig is eigenlijk. Ik zie voor 500 euro een Harman Kardon staan met 45 watt en een Sony met 100 watt voor 250 euro. (bij wijze van spreken). Hoe weet ik nou of ze het goed hebben gemeten.
Ziet er echt goed uit, mooie inrichting. Alleen ziet het geprojecteerde beeld er in het echt ook zo gepixeld uit?Rappie schreef op 07 juni 2004 @ 23:37:Nog mensen die puntjes kunnen bedenken die makkelijk uit te voeren zijn maar het bioscoopgevoel versterken ? (behalve sommige reflexties van het beeld wegwerken)
Anoniem: 99729 schreef op 08 juni 2004 @ 02:00:
[...]
http://www.homecinemachoice.com/testbench/index.html
daar meten ze het vermogen van versterkers als alle kanalen volledig over het volledige bereik (20-20khz) belast worden.
dat geeft een aardige indicatie...
Houdt er rekening mee dat deze speakers aardig wat juice nodig hebben om tot hun recht te komen. Wat voor receiver je moet kiezen hangt erg af van je smaak. Sommigen houden van een wat neutraal geluid, anderen meer van wat agressiever. De gouden tip: ga luisteren in een hifi zaak en kies voor wat jij het mooiste vindtPixal schreef op 08 juni 2004 @ 01:07:
[...]
Boekster, dit hoor ik vaker. kan jij me vertellen wat ze wel lief vinden?
Ik wil binnenkort een receiver kopen en later doorsparen voor front B&W 602 s3 en rear 601 s3.
Mijn budget voor receiver is rond de 400 euro. Het zijn niet de grootste B&W's uit de serie, kan je me iets aanbevelen?
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Dank je, het is ook een mooie ruimte en ben er ook erg tevreden mee. Het enige probleem waar ik nu mee zit en ik vrees dat dat ook zal blijven is de plaatsing van de barco.Boekster schreef op 08 juni 2004 @ 00:02:
[...]
Ziet er veelbelovend uit! Barcootjes zijn duur, mooi 2e-handsje op de kop kunnen tikken?De SA936 weet er wel raad mee wat dat aangaat. En zeker als het op Audiokwaliteiten aankomt. Ook nog met vMV, dus dat zit wel snor.
Wat de B&W's (BMW's maakt van die dingen op vier wielen, je weet wel, auto's)betreft, die vind je Philips niet lief: P . Die lusten wel 'iets' meer dan dat. Ik weet niet welke Kefs je in gedachten had, maar ik zou eerlijk gezegd denken aan een koop van luidsprekers en receiver tegelijk. De meeste luidsprekers willen toch wel meer dan een sat systeempje
.
Maar je hebt een nette ruimte en je beeld is dik in orde! Ook de audiobron is erg goed. Doe er wat mee zou ik zeggen.
[Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 08-06-2004 10:02]
Heb je het nu over de b&W 6 serie? Of over de 804's? In de audiowereld is het vooral van belang hoeveel jij wil uitgeven en hoe jij het vind klinken. Dat is bij iederen anders, het is zoiezo belangrijk dat je zoiets goed uitzoekt en je verschillende versterkers en speakers beluisterd.MikeyMan schreef op 08 juni 2004 @ 10:02:
Ik zou persoonlijk voor de Harman/Kardon gaan... B&W speakers hebben zoals gezegd veel juice nodig, en dat moet je vooral zien in voedingsvermogen, niet in uitgangswattage... En H/K stopt meestal flinke voedingen in hun apparaten...
Die site is trouwens wel aardig jah... Voor de avr7000 volgens de specs 100w/kanaal... Volgens 'japanse' meetmethoden 251 watt/kanaal
NAD 742 is een uitlopend model (de 743 is er al) dus die moet wel voor dat bedrag te krijgen zijn.Pixal schreef op 08 juni 2004 @ 01:59:
[...]
Mooi dingetje, ook in zwart verkrijgbaar zie ik. 1 coax inmoet ik toch echt allerlei converters kopen.
en ook geen on screen display, dat vond ik wel een leuk speeltje.. verder wel ok
iemand nog meer aanraders? dan maak ik een lijstje en ga ik kijken waar ik ernaar kan luisteren
Pixal schreef op 08 juni 2004 @ 01:07:
Ik wil binnenkort een receiver kopen en later doorsparen voor front B&W 602 s3 en rear 601 s3.
Dat valt dus mee... Heb mijn versterker een paar 803's aan zien sturen op vol vermogen... En dat terwijl de duurste Yamaha van twee jaar geleden (weet niet precies welk typeOC-Addict schreef op 08 juni 2004 @ 10:19:
[...]
Heb je het nu over de b&W 6 serie? Of over de 804's? In de audiowereld is het vooral van belang hoeveel jij wil uitgeven en hoe jij het vind klinken. Dat is bij iederen anders, het is zoiezo belangrijk dat je zoiets goed uitzoekt en je verschillende versterkers en speakers beluisterd.
Uiteraard kan ik je wel garanderen dat een harmon kardon in combinatie met 2 of zelfs 4 804's het niet gaat trekken en ook te "kort" komt aan voeding/wattage (hoe je het ook wil noemen).
Maar ja ik vind persoonlijk dat als je harmonkardon vergelijkt met b/w 804 dat je dan met appels en peren bezig bent. 804's zijn nogal prijzig, en zitten gewoon een stap hoger wat betreft harmon kardon. Het is beter om voor een losse voor, eind traps versterker te gaan. En Parasound weet hier zeker raad mee. En ja ik ben helemaal weg van die versterkers
Music Addicted
Mooi model trouwens. Alweer een stuk minder knoppen. Hoe minder, hoe beter. Beste zou zijn, power knop en volume en een display. Eigenlijk het liefste een blauw display maar witte letters mag ook wel.tatata schreef op 08 juni 2004 @ 10:41:
[...]
NAD 742 is een uitlopend model (de 743 is er al) dus die moet wel voor dat bedrag te krijgen zijn.
[afbeelding]
Ow, een dedicated Naimee!Pixal schreef op 08 juni 2004 @ 14:02:
[...]
Mooi model trouwens. Alweer een stuk minder knoppen. Hoe minder, hoe beter. Beste zou zijn, power knop en volume en een display. Eigenlijk het liefste een blauw display maar witte letters mag ook wel.
Als er dan toch knoppen op moeten zouden ze eigenlijk onder een klepje moeten ofzo, ik hou wel van kaal, dat staat strakker.
Music Addicted
Tja, in de professionele wereld zitten er 100 knoppen op een simpel apparaat. Voor elke functie een knop. En dan het liefste ook nog een knop om de knop van de functie in te schakelen en dergelijke.Boekster schreef op 08 juni 2004 @ 14:08:
[...]
Ow, een dedicated Naimee!![]()
![]()
Receivers krijgen gelukkig steeds minder knoppen. Vroeger zag het er wel 'geavanceerd uit', maar de meeste minsen vinden het nu gewoon druk en rommelig.
[Voor 8% gewijzigd door Pixal op 08-06-2004 14:16]
In de professionele wereld gaat functie natuurlijk ook voor vorm. Het is geen doen als je de hele tijd met de afstandsbediening moet gaan zitten afmixenPixal schreef op 08 juni 2004 @ 14:14:
[...]
Tja, in de professionele wereld zitten er 100 knoppen op een simpel apparaat. Voor elke functie een knop. En dan het liefste ook nog een knop om de knop van de functie in te schakelen en dergelijke.
Als ik iets thuis heb staan mag het eenvoudig zijn, ik leer wel een keer hoe de afstandsbediening werkt, dan heb je 1 knop voor 30 functies en door hem behendig heen en weer te slingeren kom je waar je moet zijn. Maarja, veel receivers die ik zie zijn ontzettend druk en die plastic look vind ik heel goedkoop staan vaak.
Music Addicted
Ik heb net een prijslijst van de importeur ontvangen. Dus dat valt wel mee hoor!Boekster schreef op 08 juni 2004 @ 14:19:
[...]
Ook nog een optie: Cambridge Audio. Staat goed aangeschreven en niet al te duur. Ook een optie denk ik. Wel lastig verkrijgbaar in 'Ollanda.
[Voor 24% gewijzigd door StarTAC op 08-06-2004 14:33]
Oktatata schreef op 08 juni 2004 @ 14:28:
[...]
Ik heb net een prijslijst van de importeur ontvangen. Dus dat valt wel mee hoor!
Music Addicted
Ik weet dat snijders het heeft staan in rotterdam. Ik zal de lijst zo eens pakken.Boekster schreef op 08 juni 2004 @ 14:32:
[...]
Ok. Zijn er wel een beetje dealers voor te vinden ook? Want ik kan ook aan prijslijsten komen voor Neat Acoustic spulletjes van de importeur, maar er zijn heel weinig dealers voor te vinden, helaas. Had ik dat geweten, dan had ik die namelijk zeker beluisterd naast m'n Sigs!
[Voor 18% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-06-2004 15:13]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Sorry hoor, maar krijgen we dat nou weer ?MikeyMan schreef op 08 juni 2004 @ 10:02:
Ik zou persoonlijk voor de Harman/Kardon gaan... B&W speakers hebben zoals gezegd veel juice nodig, en dat moet je vooral zien in voedingsvermogen, niet in uitgangswattage... En H/K stopt meestal flinke voedingen in hun apparaten...
Die site is trouwens wel aardig jah... Voor de avr7000 volgens de specs 100w/kanaal... Volgens 'japanse' meetmethoden 251 watt/kanaal
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dat is dus gewoon NIET waar. Ik heb ooit een nieuwe versteker voor mijn schoon-pa gehaald en hij wilde zo min mogelijk uitgeven. Het is een stereo Sony geworden met een vermogen van 2x35w. Hier hangen dus B&W 801 serie80's aan. Ik kan je garanderen dat zelfs dat nog mooi speelt. Ok je kunt er meer uithalen door een betere versterker te gebruiken, maar dat die HK vermogen te kort komt etc. is gewoon onzin.OC-Addict schreef op 08 juni 2004 @ 10:19:
[...]
Uiteraard kan ik je wel garanderen dat een harmon kardon in combinatie met 2 of zelfs 4 804's het niet gaat trekken en ook te "kort" komt aan voeding/wattage (hoe je het ook wil noemen).
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Niet zo erg nee, dat is de pauzefunctie van mijn dvdspeler die het plaatje iets minder maken ....Jag schreef op 08 juni 2004 @ 02:01:
[...]
Ziet er echt goed uit, mooie inrichting. Alleen ziet het geprojecteerde beeld er in het echt ook zo gepixeld uit?
Music Addicted
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Mijn schoonpapa is blij met de Sony aan de 801'sBoekster schreef op 08 juni 2004 @ 21:52:
HK komt geen vermogen te kort, wel kwaliteit tekort. Met HK doe je een 804 geen genoegen. Die verdienen veel beter.
En als je 801's hebt (uit de 80-serie? Welke is dat? Zou je daar een pic van kunnen posten?) dan mag je ook wel wat geld uitgeven aan elektronica. Met een Sony doe je ze RUIM tekort, met alle respect voor Sony! Ik dacht zelf eerder in de richting van Accuphase, een grotere Naim, Parasound, Classé, Vincent, Krell en Levinson. Dat lijken me geschiktere kandidaten.
HK maakt goed spul in hun klasse. Voor de 800 serie hebben ze het vermogen op zich wel, maar de kwaliteit bij Lange na niet.
[Voor 4% gewijzigd door tbusquet op 08-06-2004 22:06]
Zoals ik al zei, de 800 serie heeft niet veel vermogen nodig, maar e willen het wel graag. Dat is een groot verschil.tbusquet schreef op 08 juni 2004 @ 22:05:
[...]
Mijn schoonpapa is blij met de Sony aan de 801'sIk zou er zelf ook iets anders aanhangen. Maar het ging me erom dat het met gemak kan.
Het zijn 801 Series 80's. Gewoon een 801 maar zonder BR poort. Gesloten systeem voor de 15" laag-unit. Hebben het meest weg van de oudere Matrix.
Music Addicted
Uiterlijk zijn ze gelijk aan deze jongens:Boekster schreef op 08 juni 2004 @ 22:08:
[...]
Zoals ik al zei, de 800 serie heeft niet veel vermogen nodig, maar e willen het wel graag. Dat is een groot verschil.
En ik ken ze verder niet. De Matrix Serie uiteraard wel. Ik zal eens googlen.
Anoniem: 68556
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 68556 op 08-06-2004 22:24]
Music Addicted
[Voor 48% gewijzigd door Wormaap op 08-06-2004 22:17]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Het is hier duidelijk metaal hoorWormaap schreef op 08 juni 2004 @ 22:16:
BWAHAHA, een plastic Sansui![]()
* Wormaap aait zijn '77 AU-4900, full metal babeh
Dat ding gaat ook al op 2/10 hard en op 3/10 té hard
Nee, zit wel degelijk een verschil in (vraag me niet wat) Series 80 is gewoon andere serie (misschien wel ouder).Boekster schreef op 08 juni 2004 @ 22:12:
Dat ziet er uit als Matrix S1. Zijn dat ze niet gewoon?
Oeps, ok dan
[Voor 12% gewijzigd door Wormaap op 08-06-2004 22:18]
Komt denk ik door de lichtval ofzo. De knoppen volgens mij niet maar die zijn wel echt massief zeg maarWormaap schreef op 08 juni 2004 @ 22:17:
[...]
Oeps, ok danOp je pics lijkt't nogal plastic
Zijn bij jou de knoppen ook allemaal metaal?
Waarschijnlijk geen Matrix Bracingtbusquet schreef op 08 juni 2004 @ 22:17:
[...]
Nee, zit wel degelijk een verschil in (vraag me niet wat) Series 80 is gewoon andere serie (misschien wel ouder).
Music Addicted
Dan toch nog'n béétje bwahahaAnoniem: 68556 schreef op 08 juni 2004 @ 22:22:
[...]
Komt denk ik door de lichtval ofzo. De knoppen volgens mij niet maar die zijn wel echt massief zeg maar
[Voor 4% gewijzigd door Barry op 08-06-2004 23:16]
Vergeet dan wel deze niet: de 808, die toch wel wat vermogen nodig heeftBoekster schreef op 08 juni 2004 @ 22:08:
[...]
Zoals ik al zei, de 800 serie heeft niet veel vermogen nodig, maar e willen het wel graag. Dat is een groot verschil.
Anoniem: 77615
die had ik nog nooit gezien, zit er wel erg ruig uit.Anoniem: 13426 schreef op 09 juni 2004 @ 11:35:
[...]
Vergeet dan wel deze niet: de 808, die toch wel wat vermogen nodig heeft
[afbeelding]
Ik vind ze...apart. Het is een apart prodcut voor B&W, zeker gezien de opbouw. Twee midtoners (in d'appollito) en de units niet op 1 lijn.Anoniem: 13426 schreef op 09 juni 2004 @ 11:35:
[...]
Vergeet dan wel deze niet: de 808, die toch wel wat vermogen nodig heeft
[afbeelding]
Music Addicted
Bravo!!Jag schreef op 09 juni 2004 @ 15:41:
Zo'n onzin, dat vermogen nodig hebben. Van elke dure en grote speaker wordt gezegd dat die "moeilijk aan te sturen is". En eigenlijk wordt het uberhaupt ontzettend vaak gezegd dat een speaker moeilijk aan te sturen is.
Of speakers die "veel stroom nodig zouden hebben". Of versterkers die niet veel vermogen maar wel veel stroom leveren, vind ik helemaal een grap.
Een speaker heeft geen vermogen nodig. Een speaker heeft alleen impedantie die vervelend laag kan zijn voor een versterker. Verder heb je gewoon een bepaald vermogen nodig om op een bepaald volume te kunnen spelen. En wat dat betreft heb je eerder bij kleine speakers dan bij grote speakers meer vermogen nodig, omdat kleine speakers over het algemeen een lagere gevoeligheid hebben.
Ik kan me hier ook niet genoeg bij afsluiten. Eindelijk iemand die snapt hoe het zitBarry_Loef schreef op 09 juni 2004 @ 16:03:
[...]
Bravo!!![]()
Eigenlijk zou dit stukje tekst ook bij de FAQ moeten staan, aangezien het voor vele nog niet duidelijk genoeg is.
Anoniem: 100231
[Voor 33% gewijzigd door Wormaap op 09-06-2004 16:36]
Anoniem: 26970
Hier hoef ik maar één ding op te zeggen:The Runco IDP-900a Projector and SC3050 Scan Doubler was attached to a rack and pinion lift and dropped down from its home in the ceiling above the seats. It and the Stewart screen were controlled by equipment from Panja (then called AMX), a company with really cool control hardware for home theaters, home automation, conference rooms, etc. There were five Triad in-wall THX speakers, three up front and one on each side, in addition to the two 10" front subs, two 18" ceiling subs and the two 12" subs under the rear row of seats. All the speakers were powered by six NAD THX amplifiers, a Lexicon CP3+ THX decoder, RANE THX Equalizer and a Pioneer CLD-D704 laser disc player. We also had several VCR's, and a RCA DSS dish available when TV was called for instead of laser disc movies.
Back then, I added the ability to play Dolby Digital encoded laser discs by temporarily adding a Pioneer VSX-D3S receiver. We sold the house prior to replacing the receiver with the upgraded Lexicon.
Anoniem: 45230
Uhm, wil je voortaan niet zonder toestemming mijn HT op het Internet verspreiden? Danku.Anoniem: 26970 schreef op 09 juni 2004 @ 17:38:
Kent eigenlijk iedereen hier intussen deze HT?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs
[...]
Hier hoef ik maar één ding op te zeggen:
![]()
![]()
Of zouden dat sub's zijnAnoniem: 108431 schreef op 09 juni 2004 @ 18:18:
Er zitten tafeltjes tussen de stoelen.wat een gafe ht.
[Voor 3% gewijzigd door voodooless op 09-06-2004 20:29]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Maar natuurlijk is dat een grap, iedereen weet toch dat die HT van mij is?Anoniem: 100231 schreef op 09 juni 2004 @ 20:17:
is dat nou een grap of ?
Anoniem: 62484
yhea. ontwerpen rulesAnoniem: 62484 schreef op 09 juni 2004 @ 23:05:
Ik denk ook dat ik nooit een goed gevoel zou hebben als ik niet zou hebben meegebouwd en ontworpen. Maar ja je bent een tweaker of niet.
Ontwikkelaar van Gleamy
een opmerking die bij je naam past
Anoniem: 115155
bekijk de site eens, er staan foto's op van de opbouw, hij is zegt dat hij er een half jaar werk aan heeft gehad...Tijmen schreef op 09 juni 2004 @ 22:07:
......
En ik denk ook niet dat het nou echt DIY HT is geweest. Is lekker gebouwd door een bedrijf denk ik. Dus voor mij valt hij af van "nice HT"
[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 10-06-2004 10:27]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details