Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede kritiek, ik heb de review wat groter gemaakt inclusief een argumentatie.
Ook spel fouten weggehaald, maar ongetwijveld weer nieuwe gemaakt. Helaas geen ingebouwde spelchecker in mijn webdesign app.

Mijn bedoeling is de site bijna dagelijks uit te breiden met reviews van games & cars. Voor de lol :)

En kritiek is altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ah, gelukkig wordt er door epic wat aan gedaan :) Hoe werkt dat aimbotten eigenlijk? Richt ie pas als je in de buurt komt met je richter van een vijand, of gaat je richter gelijk naar iemand als die in je gezichtsveld komt, en hoef je alleen nog te schieten?
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 16:04:
Ik heb zelf een beknopte review geschreven van ut2004, mocht je zin hebben om te lezen dan kan je dit aanklikken.
Goede review, wel een beetje kort zoals je al zei :) . Invasion is niet echt nieuw (zat ook al bij bonuspack van UT2003), maar als je het toch als nieuw wil zien, moet mutant er natuurlijk ook bij :)

Waarom heb je eigenlijk een review gemaakt? Omdat je het leuk vond om te maken? Je teller van je site staat nog maar op 30...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
inquestos schreef op 26 april 2004 @ 20:00:
Ah, gelukkig wordt er door epic wat aan gedaan :) Hoe werkt dat aimbotten eigenlijk? Richt ie pas als je in de buurt komt met je richter van een vijand, of gaat je richter gelijk naar iemand als die in je gezichtsveld komt, en hoef je alleen nog te schieten?

[...]

Goede review, wel een beetje kort zoals je al zei :) . Invasion is niet echt nieuw (zat ook al bij bonuspack van UT2003), maar als je het toch als nieuw wil zien, moet mutant er natuurlijk ook bij :)

Waarom heb je eigenlijk een review gemaakt? Omdat je het leuk vond om te maken? Je teller van je site staat nog maar op 30...
Bij een volwaardige aimbot hoef je alleen nog maar te lopen (als je dat lukt :X)
Richten doet hij helemaal zelf, zodra iemand zichtbaar is springt hij daar naartoe (zichtbaar as in, 360 graden view, dus ook als je achter em staat). Schieten gaat (kan aan of uit) ook vol automatisch.
Lopen is vrijwel onmogelijk vanwege het snelle veranderen van kijk richting.
Het is zelfs mogelijk om lag in te calculeren bij aimbots, dan berekend hij zelf waar hij moet richten om de persoon toch nog te raken.

Kwa programeer werk enzo is het verdomd knap, alleen jammer dat ze gebruikt worden.

Ik zie nu net dat er ook een Rocket only aimbot uit is.. zal ff screenie zoeken.

[edit]
Damn ze hebben forum dicht gebouwd.. was een mooi screenie waar zelfs de aimbot files door AntiTCC werden gevalidate :D.

[ Voor 9% gewijzigd door LordMithril op 26-04-2004 20:33 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 26 april 2004 @ 20:00:Goede review, wel een beetje kort zoals je al zei :) . Invasion is niet echt nieuw (zat ook al bij bonuspack van UT2003), maar als je het toch als nieuw wil zien, moet mutant er natuurlijk ook bij :)Waarom heb je eigenlijk een review gemaakt? Omdat je het leuk vond om te maken? Je teller van je site staat nog maar op 30...
Dank je !, dat van invasion wist ik niet, bedankt niet het bonuspack van 2003 gedownload. Vind het leuk om te proberen aardige reviews te schrijven, dus gewoon voor de lol. En de site is pas sinds vandaag op dus vandaar die lage score.
Volgende week meer reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55

Gotiniens

Fairly odd Tim

Weet iemand hier of spraakherkenning ondersteunt wordt in linux? Ik krijg binnenkort de headset en dan lijkt me dat schreeuwen naar de botjes wel cool 8)

Ik kon geen linux FAQ vinden, en die game site kan ik ook haast nooit wat op vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
die spraakherkenning werkt toch met de ms speech add-on? dan wordt het lastig denk ik ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dit mogen we verwachten in de eerste patch:

Onslaught related:
- Teams will now swap sides after each Onslaught round by default. This is configurable in the game settings menu.
- Fixed flying Leviathan exploit where Leviathan can be based on another vehicle.
- Fixed Leviathan pushing exploits by limiting the Leviathans max speed.
- Fixed Tank pushing exploits by limiting max speed unless falling.
- Node location names show up correctly in network games.
- Fixed terrains with a negative scale not showing PowerNodes.
- RadarMap can no longer be moved off-screen using the HUD configuration menu.
- Fixed possibility of ion cannon volume in ONS-Severance killing someone entering it without giving them warnings first
- Fixed bots getting stuck next to a vehicle because they didn't think they were close enough to enter

Invasion related:
- Fixed Invasion ammo not replenishing at end of wave
- Fixed Invasion's ScoreKill() not notifying GameRules when monster kills a player

General Game play:
- fixed which anim is played during sniper zoom (removes log warnings)
- fixed redeemer reticle being affected by HUD opacity setting
- fixed skaarj playing taunt anims
- make sure no wrap around on multikill numbers
- call takefallingdamage() on wall dodge to prevent it being used as an exploit for long falls
- fixed miscellaneous game code log spam.
- UTClassic Rocket fix for delay before can fire again after loading up 6 rockets

Single Player:
- added profile fix to unlock chars (where due) for "old" profiles

Map and Kick Voting:
- Fixed incorrect map voting gameconfig at startup
- Reenabled map, kick voting.
- Removed Voting filter combos on server filters page.
- Added "None" selection in the map voting web admin config.
- Edit only 1 line at a time in map voting web admin config.
- Cleaned up/ fixed map voting menus
- DefaultMapListLoader loads prefixes from GameConfig settings by default.
- Added UseMapList property to PlayInfo
- Disabled the MapListLoaderType PlayInfo property (disables MapListConfigPage - makes it simpler to configure)
- Fixed wrong map types showing for default selected game type in voting menu. Only happens if GameConfg.GameClass is not set with the same case.
- Implemented exec ShowVoteMenu
- Map voting defaults to ONLY server startup gametype and maps if not configured. (Auto-detect configuration)
- Added extra check for invalid gametype/maps votes.
- Sort maps in MC ListBox on map voting page by name by default
- Changed to descending sort order in vote count MC ListBox

Menus
- Fixed weapon custom crosshair menu problems, whiched caused you to sometimes lose crosshairs entirely.
- Fixed correctly displaying VOIP key bindings in control config menu.
- allow mouse sensitivity settings as low as 0.25 in menus
- made blue player text brighter in server browser player list box

Demo Recording
- Demo->AVI menu uses proper resolution settings
- Fixed auto demo recording
- fixed DIVx demo movies being recorded at too high a frame rate

Networking Related
- Fixed bug in UT2K4NetworkStatusMsg causing incorrect status message to be displayed
- Don't display join/leave messages for standard voice channels
- Listen servers pinged last?
- Security updates
- Server browser news page now supports clickable hyperlinks.
- If master server doesn't respond, still pings official servers
- Fixed projectiles don't have dynamic light on clients connected to dedicated servers
- give client correct kick message when kicked for idling
- improved and enabled speedhack detection
- send message to client warning about speed hack detection
- servers won't send more than 8 packets out to client before getting a response (DOS attack blunting)
- fixed netmode conditions for preloading player skins
- improved character skin precaching speed (less unnecessary skin precaching)

Server Admin Related
- Optimized webadmin initialization, noticable improvement in the time between map changes (if webadmin enabled)
- Fixed interface-related bug in gametype drop down
- In the Defaults - Map page, fixed bug with adding/removing multiple maps at the same time
- Webadmin no longer overwrites custom URL parmeters that have been manually added to maplist entries
- Fixed webadmin bots page layout & accessed nones
- Fixed bugs in SortedStringArray sorting (affects bots / admins / groups pages in webadmin)
- New map & mutator packages no longer require server restart to appear in webadmin mutator/map lists.
- fixed webadmin and menu idle kick time range
- added MaxTimeMargin, MinTimeMargin, TimeMarginSlack configurable properties for tweaking speedhack detection to [Engin.LevelInfo] section of UT2004.ini
- admins don't get kicked for idling
- To prevent DDOS attacks by UT2004 servers against subnets, added LimitConnPerIPRangePerMinute property to [IpDrv.TcpNetDriver].
- pkg_official packages can be downloaded, and guid must be matched for them
- Added bKickLiveIdlers to [Engine.LevelInfo]. If set true, players with pawns can also be kicked for idling.

Mod Author Related
- Impersonator support integrated (see http://www.oc3ent.com/home.htm for details). provides support lip synching to spoken phrases, with UnrealEd integration.
Tools and examples to come soon!
- Reorganized placement of webadmin functions to be more linear, easier to follow
- Added more comments to webadmin code
- Fixed crash in BatchExport commandlet when attempting to export .uc for packages which contain purely native classes
- Properties marked as 'noexport' will no longer be ignored when batchexporting .uc's
- Added Vehicle.Bulldog to CacheManager default packages (cacheexempt), and marked Bulldog cache exempt so that it isn't exported to .ucl file
- Fixed bug in classname matching which caused two classes that began with the same name (such as ClassBase & ClassBaseDerived) to be interpreted as the same class
- Automatically export to .ucl file when package is compiled.
- Automatically export to .ucl file when map is saved.
- Custom webadmin skins no longer required to provide every .inc file that webadmin uses
- Webadmin now searches main /ServerAdmin directory for .inc & .htm files that cannot be found in skin path
- GUIController now correctly cleans up custom styles that use the same keyname as default styles
- if .upl files exist in mod directory, ignores the .upl files in the system directory.
- INT files no longer have to be in UT2004\System\.
- UCC no longer gives an error when using -mod= switch with 'dumpint' and 'exportcache'.
- Can specify a Paths= for music (.ogg) and karma data (.ka) files, so they can be included in the mod's directory structure.
- Config variables properly save to UT2004\ModName\System\Whatever.ini instead of UT2004\System\Whatever.ini.
- No longer get "ERROR: Could not open whatever.u for reading!" in UT2004.log for mod packages.
- Gracefully handle lack of tooltips in mod menus.
- fixed USoundExporterWAV to not try to export procedural sounds and sound groups
- Added AddToPackageMap() native function to Actor. This function adds PackageName to the packagemap (as if it was in GameEngine's ServerPackages list), or, if omitted, adds the package of the actor it was called on. This function is only valid during initialization (between GameInfo::InitGame() and GameInfo::SetInitialState()) If called outside of that window, or anytime on a client, the function returns without doing anything.
- Fixed bAddToServerPackages mutator flag
- Mutator config menus:
-Fixed handling of arrays
-Support for advanced and multiplayer only options
- Fixed config class properties not being saved to .ini properly
- fixed BroadcastHandler AcceptBroadcastText() parameter
- Added IconFlashMaterial to Ammunition, to allow mod ammunition classes to work right on HUD.

Editor:
- Fixed bug with disappearing actors after lighting rebuild

Engine/General
- fixed memory leak in caching system
- fixed crash in GUIToolTip:raw()
- fixed bug in cache loading for crosshairs (custom crosshairs now appear correctly in menus)
- removed temporary sanity checks in projector code and pathfinding code (small performance improvement)
- gracefully handle negative delta time
- properly set GCurrentTime in UTV
- fixed resource induced memory leak in PixoResource
- more debugging to track down infrequent FALVoiceModule:ecode crash
- bForceSkelUpdate no longer true by default for pawns (still true by default for vehicles). Performance improvement (especially for servers), but mod authors relying on this feature may need to change the value for their pawns.
- fixed memory leak in swiming physics code
- many spelling/grammar error fixes
- friendly error messages for file loading problems caused by overheating or corrupt installs
- don't crash if non-Emitter has DT_Particle
- removed some VOIP log spam
- fixed installing korean version on Windows 98

Linux
- fixed CacheRecords.ucl handling on Linux
- Various client and server crash fixes

Mac
- fixed Mac clients reporting incorrect MD5s for packages and tripping security checks.
- Make MacOS version prevent user from ejecting the game DVD while game is running.

http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=375872

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

hehe, eindelijk!

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeeCH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hebben meer mensen problemen met de masterserver op dit moment :?
Kan niet eens op de buttons 'Internet' en 'buddy' drukken.

Sinds 10 minuten ofzo :( . Internet werkt voor de rest wel perfect :?

edit: Lijkt opgelost te zijn. thx iig :)

[ Voor 16% gewijzigd door CHeeCH op 28-04-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Geen probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
CHeeCH schreef op 28 april 2004 @ 12:56:
Hebben meer mensen problemen met de masterserver op dit moment :?
Kan niet eens op de buttons 'Internet' en 'buddy' drukken.

Sinds 10 minuten ofzo :( . Internet werkt voor de rest wel perfect :?

edit: Lijkt opgelost te zijn. thx iig :)
Had er laatst ook last van (gisteren? ), in ieder geval iets soortgelijks. Kon wel verbinding maken met master-server (na refreshen kreeg ik wel "verse" servers te zien), maar als ik dan wilde connecten werd ik bij elke server weer naar de serverbrowser weggestuurd. Zal het straks nog wel eens proberen...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:49
Heb net ook maar eens ut2004 gehaald maar ik kan echt nix uitmaken uit die cd-key van mij staan zo'n 6 b's of 8's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Wat betreft die review van die website, wat commentaar ;) :
De serie stond altijd vooraan wat betreft innovatie graphics en gameplay
Nou, UT werd vooral bekend door de geweldige AI van de bots die er toen in zaten.
Het is lastig om uit te leggen maar UT2003 miste "gevoel"
Te weinig snelheid, te lastige maps met téveel detail. Overal grassprietjes die enorm gedetailleerd waren. Die maps waren gewoon 3x niks.
Een 5 cd verpakking voor de mensen die geen dvd drive in hun pc hebben
Ehr, 6 CD's?
In onslaught kan je met een grote variatie van voertuigen en vliegtuigen de oorlog voeren, dit gaat snel en geweldadig en is ontzettend leuk.
Sorry, maar wat een power unlimited argument! 8)7

Wat betreft die score van een 9,5 voor spelgenot... De één vind 3d shooters tof, de ander vind relistische shooters tof, en weer iemand anders vind 3d shooters geen ruk aan en houd alleen van racegames, rpg's of iets anders. Ik vind dus niet dat je een spelgenot beoordeling kan uitdelen. Aan de andere kant, als je ermee bezig bent op een LAN, in bijvoorbeeld CTF of Bombing run, dan is het gewoon een rush omdat je voor je team vecht. Dan vind in princiepe iedereen het wel een genot om te spelen :9.

Maargoed. Als je een website maakt over UT2004 en je vind het zo tof om er een review over te schrijven, maak er dan gelijk een hele dikke website van, zoals planetunreal.com ofzo. Een revieuw is dan maar een klein onderdeeltje ervan. Voor de rest kan je natuurlijk enorm veel screenshots neergooien, het hele boekje van UT2004 overtypen, DOX onder een download sectie gooien, cracked server lijst neerzetten :P (Naar mijn mening promoot je de game daar alleen maar mee, immers als iemand de cracked versie heeft en vervolgens online gaat gamen en hij/zij vind het vet, dan wil hij/zij hem wel aanschaffen voor de original cd-key) etc...

Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel suc6 met die site iig :).
Heb net ook maar eens ut2004 gehaald maar ik kan echt nix uitmaken uit die cd-key van mij staan zo'n 6 b's of 8's :S
Yups, super onduidelijk :( Alle mogelijke combinaties uitproberen en dan copy & pasten? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuut op 28-04-2004 16:40 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
DeadKnight schreef op 28 april 2004 @ 16:16:
Ja, schrijf alle 6^2=36 combinaties maar 'ns op 8)7 , en probeer dat 'ns. Anders gewoon een mailtje sturen naar atari lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Om force models te krijgen.

Hoef ik toch alleen maar onder unrealgame.deathmatch die code toe te voegen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik had 2 weken geleden trouwens een leuke foutmelding....
ik was de demo aan het spelen en opeens vlieg ik terug naar het menu:
"your cd key is currently in use" :+
BIJ EEN DEMO :? :X

(ik heb overigens ook de volledige versie geinstalleerd staan maar een kameraad van mij heeft die niet dus spelen we nog vaak samen de demo)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Maestro.mosjuh schreef op 29 april 2004 @ 12:11:
ik had 2 weken geleden trouwens een leuke foutmelding....
ik was de demo aan het spelen en opeens vlieg ik terug naar het menu:
"your cd key is currently in use" :+
BIJ EEN DEMO :? :X

(ik heb overigens ook de volledige versie geinstalleerd staan maar een kameraad van mij heeft die niet dus spelen we nog vaak samen de demo)
Idd, heb ook vaak met de demo die melding gehad. Geeft wel weer aan hoe brak het daarmee geregeld is... :X (zijn er trouwens nog demo-servers?? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
zal toch wel,
zelfs voor UT zijn er nog demo servers, dan lijkt het me sterk dat er hier geen servers meer voor zijn :p

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op 28 april 2004 @ 16:38:Ehr, 6 CD's?
Als je een website maakt over UT2004
Aha 6 cd's, zal het foutje corrigeren. Ik heb zelf de dvd dus vandaar de verwarring.
Overigens het is geen website over UT2004, het is een site met korte reviews van van alles, hoofdzakelijk uit hobby. Dus korte reviews geen concurrent voor planet-unreal. Als je in je uppie een site-tje maakt kan je dat nivo helaas nooit halen. En dat is hier ook de bedoeling niet.

Maar bedankt voor je commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nou, UT werd vooral bekend door de geweldige AI van de bots die er toen in zaten.
En ook de verslavende gameplay :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.liquidmethods.com/grief/anti-tcc1.13.jpg
http://wiki.beyondunreal.com/images/NewBot1 <--ff copy c/ven.
:)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Lord_Mithril schreef op 26 april 2004 @ 20:28:
[...]

Bij een volwaardige aimbot hoef je alleen nog maar te lopen (als je dat lukt :X)
Richten doet hij helemaal zelf, zodra iemand zichtbaar is springt hij daar naartoe (zichtbaar as in, 360 graden view, dus ook als je achter em staat). Schieten gaat (kan aan of uit) ook vol automatisch.
Lopen is vrijwel onmogelijk vanwege het snelle veranderen van kijk richting.
Het is zelfs mogelijk om lag in te calculeren bij aimbots, dan berekend hij zelf waar hij moet richten om de persoon toch nog te raken.

Kwa programeer werk enzo is het verdomd knap, alleen jammer dat ze gebruikt worden.

Ik zie nu net dat er ook een Rocket only aimbot uit is.. zal ff screenie zoeken.

[edit]
Damn ze hebben forum dicht gebouwd.. was een mooi screenie waar zelfs de aimbot files door AntiTCC werden gevalidate :D.
Je hebt ook een Aimbot die alles doet maar waarvan je dingen van kunt uit zetten,
heb hem een keer offline tegen bots geprobeerd, maar je kunt niet lopen met dat automatisch locken op een gast.
Val je iedere keer in de afgrond :|

Toen heb ik auto lock uit gezet en auto fire aan, dit is veel leuker, nu hoef je alleen met de cross over het poppetje te gaan en pats..

Het is heel erg irritant als er aimbots in je server zitten, maar ik ben er nog nooit een tegen gekomen.

Tip:Wil je spelen tegen echt goede ctf-ers (en dan heb ik het over [r] rapacity)
Join dan @ mIRC quakenet, channel ut2k4.mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De eerste beta patch is uit.
Epic has recently released a beta of the first UT2004 patch, build 3197, for testing by server admins. You players will have to wait, but I thought it'd be worth noting that it's coming along quickly! A few big changes that have been on everyone's mind include:

- Wall dodging cannot be used as exploit for removing damage from long distance fall
- CD/DVD not required to play
- Fixed memory leak in caching system
- Various mapvote bug and implementation fixes

It's surmised by some that the memory leak that was fixed could have been part of the increased load times and lower frames than in the demo, even at the same detail levels. If you're interested in seeing the full list, check out the thread on the Atari forums, here.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 01-05-2004 13:37 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Hacku schreef op 01 mei 2004 @ 13:36:
De eerste beta patch is uit.
- Wall dodging cannot be used as exploit for removing damage from long distance fall
- Various mapvote bug and implementation fixes
:( Leuk die bug fixes , maar dat ze die wall dodging trick eraf halen is wat minder.
Ik vind het geen exploit want het is gewoon een trick.

Maar nu moeten ze eigenlijk wel iets anders erin duwen om dat verlies goed te maken, bijv minder schade als je naar beneden valt met shield gun.

* Timo is niet blij met patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
fooker schreef op 01 mei 2004 @ 16:59:
[...]

:( Leuk die bug fixes , maar dat ze die wall dodging trick eraf halen is wat minder.
Ik vind het geen exploit want het is gewoon een trick.

Maar nu moeten ze eigenlijk wel iets anders erin duwen om dat verlies goed te maken, bijv minder schade als je naar beneden valt met shield gun.

* Ramon is niet blij met patch
het is geen trick, het is een exploit. En als je je shieldgun goed gebruikt, dan heb je ook minder damage bij het neerkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
* inquestos is in tegenstelling tot fooker heel erg blij met deze patch

Prachtig, ik hoef niet meer op de illegale tour te gaan met een no-cd-patch, en daarnaast hoop ik dat m'n Performance-probleem na het afsluiten van UT is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
inquestos schreef op 01 mei 2004 @ 17:23:
[...]

* inquestos is in tegenstelling tot fooker heel erg blij met deze patch

Prachtig, ik hoef niet meer op de illegale tour te gaan met een no-cd-patch, en daarnaast hoop ik dat m'n Performance-probleem na het afsluiten van UT is opgelost :)
waarom gebruikt iedereen altijd een no cd patch :? :X
(was bij BF1942 ook altijd zo)

ik maak gewoon altijd een (eigen) image van de originele cd ( of in dit geval dvd), mount deze met daemon tools en speel het spel zonder de disk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
nou dan lijkt me een no-cd patch toch beter, al is het alleen maar omdat een image +/- 600MB is en een no-cd patch hooguit 2MB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Maestro.mosjuh schreef op 01 mei 2004 @ 23:37:
[...]

ik maak gewoon altijd een (eigen) image van de originele cd ( of in dit geval dvd), mount deze met daemon tools en speel het spel zonder de disk :)
Een image van de DVD, ochja het spel is toch niet zo groot he :+ (10+ Gb voor 1 spel is me wat te gek ;))

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Met de komende patch heb je geen cd/dvd meer nodig, dus waarom je hd space aan een image verbruiken ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

[...]

en dan alsnog de melding "please insert onginal DVD/CD" :+ nee dank je
(een image maken van je orgi. game ben je er niet altyd hoor :) )

[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 03-05-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op 03 mei 2004 @ 11:36:
[...]

en dan alsnog de melding "please insert onginal DVD/CD" :+ nee dank je
(een image maken van je orgi. game ben je er niet altyd hoor :) )
oh jawel hoor, het probleem is alleen dat sommige cdrom / dvd lezers niet alle data van de cd's kunnen lezen , wat dus resulteerd in een image file die niet door de copyprotection heenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:02:
[...]

oh jawel hoor, het probleem is alleen dat sommige99,999% cdrom / dvd lezers niet alle data van de cd's kunnen lezen , wat dus resulteerd in een image file die niet door de copyprotection heenkomt.
Daarom dus gewoon een simpel crackje :) Scheelt nog 'ns schijfruimte ook ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Misschien een domme vraag, maar is er een upgrade van 2003 mogelijk. Om nu weer 40 euro neer te tellen vind ik toch wat minder. Zeker omdat ik 2004 echt meer als een upgrade zien. 20 euro zou redelijk zijn, maar 40 euro is net iets teveel van het goede.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
nee, gewoon kopen, is z'n geld meer dan waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

OMX2000 schreef op 03 mei 2004 @ 12:24:
Misschien een domme vraag, maar is er een upgrade van 2003 mogelijk. Om nu weer 40 euro neer te tellen vind ik toch wat minder. Zeker omdat ik 2004 echt meer als een upgrade zien. 20 euro zou redelijk zijn, maar 40 euro is net iets teveel van het goede.
Als je hem meteen had gekocht toen hij uitkwam had je hem voor 25 euro bij play.com kunnen halen. Prijs is nu verhoogd..

Of ze ergens anders nog wel laaggeprijsd zijn weet ik niet.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
OMX2000 schreef op 03 mei 2004 @ 12:24:
Ik ben ook in het bezit UT2003, maar toch UT2004 gekocht. Hij is toch wel flink uitgebreider en leuker.
Tuurlijk zijn er veel overeenkomsten, maar voor Fifa 2004 vraagt men ook gewoon 50 euro terwijl het ook meer een upgrade is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb 39,50 € betaald voor de cd versie en 2,50 € voor een aparte mic, ik had al een Sennheiser van 300 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 03 mei 2004 @ 15:12:
Ik heb 39,50 € betaald voor de cd versie en 2,50 € voor een aparte mic, ik had al een Sennheiser van 300 €.
/me heeft beyer dynamic van 280 € .... Maar ik ga die toch echt niet voor gamen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:30
Kan iemand me misschien uitleggen waar, in AS-Mothership, zich de docking bay bevind waar je heen moet? De andere objectives die je in die ruimtescheepjes moet doen heb ik wel gevonden, maar deze niet 8)7

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
bovenop (d8 ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Voor de liefhebbers van CTF-Coret: http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=377155

En CTF-EternalCaves: http://www.mapraider.com/maps/?fileid=1880
NHJ BV schreef op 04 mei 2004 @ 09:11:
Kan iemand me misschien uitleggen waar, in AS-Mothership, zich de docking bay bevind waar je heen moet? De andere objectives die je in die ruimtescheepjes moet doen heb ik wel gevonden, maar deze niet 8)7
Gewoon het pijltje volgen ;) (sucky map btw)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hacku schreef op 04 mei 2004 @ 11:46:
Voor de liefhebbers van CTF-Coret: http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=377155

En CTF-EternalCaves: http://www.mapraider.com/maps/?fileid=1880

[...]

Gewoon het pijltje volgen ;) (sucky map btw)
I tend to agree!

As-mothership is echt... well.. voor aanvallers een moeilijke map, ten eerste de verdedigers en dan nog ook de boord kannonen op het moederschip.

Het is mogelijk te winnen...dat zeker... maar... moeilijk!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Bedankt voor de info :)

Ik vind Mothership op zich wel leuk, alleen is het wel erg ver vliegen naar die onderste ingang steeds :O

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wss vlieg je niet op volle snelheid, probeer de scroll functie van je muis eens ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hacku schreef op 04 mei 2004 @ 19:19:
Wss vlieg je niet op volle snelheid, probeer de scroll functie van je muis eens ;)
Ach G*D :(
Heb dus letterlijk dagen over die klotemap gedaan, uiteindelijk wel gehaald maar dit wist ik dus niet |:(

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Hacku schreef op 04 mei 2004 @ 19:19:
Ah |:(

Is W en S dan alleen zoomen?

Overigens, ik weet niet of hier mensen zijn die AS-Scorpionracebeta en/of AS-Hellbenderbeta kennen (draait momenteel op 192.146.136.210:7777), maar toen er een Hellbender bovenop me spawnde kreeg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/fhjgoorman/niek/wow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
NHJ BV schreef op 04 mei 2004 @ 20:10:
[...]
AS-Scorpionracebeta en/of AS-Hellbenderbeta
[...]
waar download je die :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Haha wasighe bugs zijn mooi:

Afbeeldingslocatie: http://kvhuizen.yepz.nl/Pictures/wtfusd_t.jpg

Uitleg:

Ik was gekillt toen ik in Leviathan zat. (dat ding werd gemolt dus)
En toen spawnde ik op z'n kop 7(8)7

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coming soon (17 mei):

http://www.planetunreal.com/cbp2

Mijn map ONS-CBP2-Valarna zal ook in dit pack zitten :). Hier een linkje naar de preview: http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=375107

En hier wat posters:

Afbeeldingslocatie: http://planetunreal.com/cbp/images/desktop800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/cbp/images/may17th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mooi naar deze kijk ik al een tijdje uit :9~

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
:'(

Mailtje van Atari:
Geachte klant,

Tot onze grote spijt heeft de leverancier van de Unreal Tournament Headsets
ons te kennen gegeven dat de Logitech Headsets verder vertraagd zijn. Daarom
moeten we u mededelen dat de Headsets niet vanaf 6 mei opgehaald kunnen
worden bij door u aangeven winkel maar vanaf 28 mei.

Met vriendelijke groet,

Atari Benelux

_____

Bij antwoord gelieve het originele bericht bij sluiten.

W***** *** V***

Helpdesk

Atari Benelux BV

Tel : +31**-********
Fax:+31**-********
mail :******.****@atari.com

* itsme vindt dit belachelijk worden.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
its_me schreef op 05 mei 2004 @ 14:38:

Mailtje van Atari:

[...]

* Maestro.mosjuh vindt dit belachelijk worden.
hier hetzelfde..... slechte zaak vind ik. nog weer 3 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Maestro.mosjuh schreef op 05 mei 2004 @ 15:35:
[...]

hier hetzelfde..... slechte zaak vind ik. nog weer 3 weken wachten :(
Jep hier ook, maar ik vind het iig wel netjes dat ze ff een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spideramn
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ZiPsop schreef op 05 mei 2004 @ 15:51:
[...]

Een dag van te voren, als ik vandaag me mil niet had gechecked dan stond ik dus morgen gewoon in de shop te vragen om mijn headset...
Neem aan dat ze dit ruim van te voren hbben kunnne zien aankomen :(
En ja ik ben boos, zo ongeveer heel de wereld heeft zijn headset behalve wij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ZiPsop schreef op 05 mei 2004 @ 15:51:
[...]

Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen, eigenlijk had ik eerder al een mail verwacht met daarin een bevestiging dat er een headset voor me wordt geregeld nav mijn mail.

(en niet dat hij er niet zou zijn voor nog een maand)

* itsme is ontevreden over de service van ATARI.

[ Voor 8% gewijzigd door itsme op 05-05-2004 15:55 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Ik baal er wel van dat de levering van de headset nu voor een tweede keer is uitgesteld. Wat is er zo bijzonder aan dat ding dat deze niet geleverd kan worden? Ik weet nu wel dat ik de volgende keer niet meer op een dergelijke aanbieding van ATARI in zal gaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ach, als je hem eenmaal hebt valt het allemaal weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mischien is het al gevraagd, maar het is iig niet te vinden in die grote topics

Hoe kan je het dolby digital geluid van ut naar de speakerset krijgen?
Ik heb een logitech Z680, en ik wil die het decoder werk laten doen, en niet mijn geluidskaart
Hoe gaat dit lukken en kan het eigk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 00:21:
Vandaag weer eens lekker op Jolt gespeeld en kijk eens wat ik tegenkwam...

http://www.xs4all.nl/~plentjes/temp/bot.rar

Even in je demos-map zetten van ut2k4, en vervolgens ingame console openen (~) en "demoplay <naam>"

Ik stuur deze demo ook naar de admin van Jolt, ik _denk_ dat er echter niet zoveel tegen gedaan kan worden. Het is even afwachten op de nieuwe patch.

Volgende keer als een random persoon "bot bot bot" gilt, toch maar even uitkijken :)
Dat was niet op een server van Jolt. Dit is de server van de clan: 15th Iron Lions (European Squad). Op dat moment waren er 6 aimbotters op de server. Allen zijn inmiddels gebanned op GlobalID. Admin hoef je dus niet te mailen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Gister nog een rondje gespeeld.. Ik vind die game echt héél vet :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
its_me schreef op 05 mei 2004 @ 14:38:

Mailtje van Atari:

[...]

* Witwasser vindt dit belachelijk worden.
Is idd belachelijk.

Je kon hem ook thuis laten bezorgen als je je bon kwijt was. Zo heb ik het gedaan, maar ik heb nog steeds geen mail terug gehad, en ik weet ook niet wanneer ze hem afleveren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:30
Sickdude schreef op 06 mei 2004 @ 15:08:
[...]

Is idd belachelijk.

Je kon hem ook thuis laten bezorgen als je je bon kwijt was. Zo heb ik het gedaan, maar ik heb nog steeds geen mail terug gehad, en ik weet ook niet wanneer ze hem afleveren :X
Ik heb wel een mail van ze gehad daarover, is naar dezelfde datum uitgesteld :|

Overigens is er al sinds woensdag weer een nieuwe beta patch, changelog op http://gotclan.clanhost.nl/ReadMePatch-3200.txt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk de full version aan de praat kunnen krijgen. En ook online, En dit vond ik wel een lache screen :D

ff klik dan maar..

het is niet zo duidelijk te zien, Maar ik was in de boom gevlogen. En ik kon geen kant meer op. Er uitgesprongen :P En toen ff een screen gemaakt :D. na 2 rakketen was ie weer benee :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 20:02:
Ik heb eindelijk de full version aan de praat kunnen krijgen. En ook online, En dit vond ik wel een lache screen :D

het is niet zo duidelijk te zien, Maar ik was in de boom gevlogen. En ik kon geen kant meer op. Er uitgesprongen :P En toen ff een screen gemaakt :D. na 2 rakketen was ie weer benee :)
ff resize, je verkloot de lay out.
btw geinige screenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril, mag ik jouw mappack op een kleine lanparty gebruiken? De link is trouwens down naar het mappack. (of heeft iemand een mirror?)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42

Radeon

Today is a good day to die

Heb het spel vandaag binnengekregen van play.com. had de demo al een paar keer gespeeld maar de volledige versie is nog kewler. Echt een toppie spel.

Hoop dat er een aantal mooie nieuwe maps en mods uitkomen voor UT 2004

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:29:
Lord_Mithril, mag ik jouw mappack op een kleine lanparty gebruiken? De link is trouwens down naar het mappack. (of heeft iemand een mirror?)
Sure no problem.
En hij werd bij Tampie/Ramon de Jesus gehost.. maar ik begreep dat hij die bak had geformat..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 12 mei 2004 @ 21:59:
Sure no problem.
En hij werd bij Tampie/Ramon de Jesus gehost.. maar ik begreep dat hij die bak had geformat..
Thanks... Hij is denk ik nog steeds down. Hopelijk komt hij nog up voor vrijdag, of heb je eventueel ergens een spiegel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciale zooi
F5=setup1
Aliases[36]=(Command="exec [nw.ini | set input F5 setup2 ",Alias="setup1")
Aliases[37]=(Command="exec [insta.ini | set input F5 setup1 ",Alias="setup2")

quote:
[nw.ini
set input RightMouse AltFire
set input MouseWheelDown NextWeapon
set input MouseWheelUp PrevWeapon

quote:
[insta.ini
set input RightMouse Jump
set input MouseWheelDown fov 90
set input MouseWheelUp fov 80
Hey Lord Mithril, kan je misschien vertellen hoe je dit ook alweer gedaan hebt? Ik wil namelijk in NW de scroll knop gebruiken voor wapenchange en tijdens insta voor fov change. Is het verder aan te raden om in close instacombat fov 100 te gebruiken? Die gebruikte ik nml altijd. Dan wil ik fov 80 gebruiken voor targets die veraf staan (op een toren ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:18:
[...]

Hey Lord Mithril, kan je misschien vertellen hoe je dit ook alweer gedaan hebt? Ik wil namelijk in NW de scroll knop gebruiken voor wapenchange en tijdens insta voor fov change. Is het verder aan te raden om in close instacombat fov 100 te gebruiken? Die gebruikte ik nml altijd. Dan wil ik fov 80 gebruiken voor targets die veraf staan (op een toren ofzo).
Het staat in de Topicstart volgens mij vrij duidelijk uitgelegd?

Het eerste stuk moet in je user.ini, de 2 andere stukjes in [nw.ini en [insta.ini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op 13 mei 2004 @ 10:29:
[...]

Het staat in de Topicstart volgens mij vrij duidelijk uitgelegd?

Het eerste stuk moet in je user.ini, de 2 andere stukjes in [nw.ini en [insta.ini.
:X :X :X Had ik ff overheen gescrold. Maar als ik het goed begrijp dan kan ik ingame op F5 drukken om te switchen tussen NW en Instagib? Verder mag van mij de jump hetzelfde zijn (rechtermuisbutton), kan ik dan die regel ertussen uit laten? Sorry dat ik er overheen had gelezen.

@ MikeN: Thx M8 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Je kan dan gewoon op F5 drukken idd, en die regels kun je zo aanpassen / weg laten als je zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het CBP2 is uitgesteld naar 20 mei, zie http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=5688
Kan niet wachten tot hij er is :9~

Verder AS-Frigate2k4 en AS-Confexia

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Is AS-Overlord er al voor UT-2004 :? Die map is echt vet namelijk (UT classic komt ie uit). Ik hoop echt dat hij er komt of wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Erg inactief dit topic zeg... Speelt niemand 't meer?? (Ik eerlijk gezegd ook niet meer, maar dat komt wel weer :P )
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:18:
[...]

Je moet simpelweg 2 bestanden aanmaken: nw.ini en insta.ini (géén .txt-extensie erachter)
in nw.ini zet je:
code:
1
2
3

en in insta.ini zet je:
code:
1
2
3
set input MouseWheelDown fov 100
set input MouseWheelUp fov 90

Nu ben je nog niet klaar, want ook in user.ini zal je het één en ander moeten veranderen. Zoek de key die je wilt intoetsen voor te configureren (bijvoorbeeld f5 wat Lord_Mithril had). Als er goed is staat er
f5=
maak hiervan nu
f5= setup1

Nou moet je nog wel even instellen wat setup 1 is (en setup 2)

Scroll naar boven, tot je ziet staan:
Aliases[nummer]=
Gebruik het liefst een alias die nog niet wordt gebruikt. Een alias boven de 40 mag echter niet. Standaard worden alias 36,37,38 en 39 nog niet gebruikt. Als 36 en 37 nog vrij zijn, vervang deze dan ook door:

code:
1
2

btw. de insta.ini die Lord_Mithril gaf was destijds fout, dus die moet je niet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 13 mei 2004 @ 16:20:
Erg inactief dit topic zeg... Speelt niemand 't meer?? (Ik eerlijk gezegd ook niet meer, maar dat komt wel weer :P )
Iedereen heeft het te druk met spelen natuurlijk :)
Je moet simpelweg 2 bestanden aanmaken: nw.ini en insta.ini (géén .txt-extensie erachter)
in nw.ini zet je:
code:
1
2
3

en in insta.ini zet je:
code:
1
2
3
set input MouseWheelDown fov 100
set input MouseWheelUp fov 90
Twee keer alt fire? Ik laat die regel eruit want bij mij moet rechtermuis knop gewoon jump blijven.
Nu ben je nog niet klaar, want ook in user.ini zal je het één en ander moeten veranderen. Zoek de key die je wilt intoetsen voor te configureren (bijvoorbeeld f5 wat Lord_Mithril had). Als er goed is staat er
f5=
maak hiervan nu
f5= setup1
Ik hoef dus geen knop voor setup 2 in te stellen?
Nou moet je nog wel even instellen wat setup 1 is (en setup 2)

Scroll naar boven, tot je ziet staan:
Aliases[nummer]=
Gebruik het liefst een alias die nog niet wordt gebruikt. Een alias boven de 40 mag echter niet. Standaard worden alias 36,37,38 en 39 nog niet gebruikt. Als 36 en 37 nog vrij zijn, vervang deze dan ook door:

code:
1
2

btw. de insta.ini die Lord_Mithril gaf was destijds fout, dus die moet je niet pakken.
Welke insta.ini bedoel je precies? Hij is toch hetzelfde als jij geeft?

[OT]

Is er iets mis met de GoT server ofzo? De startpost laadt zo ontzettend traag de laatste tijd. Op m'n werk en thuis :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Kan iemand mij vertellen wat die [ in de Aliases doen als je de files insta.ini en nw.ini noemt?
Ik heb ze [insta.ini en [nw.ini genoemd (met [) en het werkt perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:52:
[...]

Twee keer alt fire? Ik laat die regel eruit want bij mij moet rechtermuis knop gewoon jump blijven.
hmm... ja, zou bij insta.ini in plaats van altfire natuurlijk jump moeten zijn...
Ik hoef dus geen knop voor setup 2 in te stellen?
Nee, daarvoor is de alias bedoelt, dat onder 1 knop 2 functies zitten. Let er wel op dat als je een andere key bind, je in de alias f5 moet veranderen door de key die je gebind wilt hebben. Als je gewoon 2 knoppen kunt permiteren (en waarom zou dat eigenlijk niet zijn), kan je bijvoorbeeld ook zo instellen:
f5= exec instagib.ini
f6= exec nw.ini
Kan je verder die aliassen achterwege laten, en spaar je bovendien ruimte voor 2 aliassen.
Welke insta.ini bedoel je precies? Hij is toch hetzelfde als jij geeft?
Stom, niet gecontroleerd. De insta.ini die Lord_mithril eerst gaf was fout, en sloeg nergens op (begrijp niet waarom hij die dan gebruikte :? ). Ik heb hem toen verbeterd zodat ie wel werkte, en die heeft hij dus daarna in z'n post overgenomen. Sorry voor de verwarring...

@mikeN: je hebt gelijk, die "[" horen niet in de alias als je de files gewoon insta.ini en nw.ini noemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Weet niet of het hier al een keer langsgekomen is maar weet iemand misschien zo waar je favorites worden opgeslagen :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Weet dat ik verkeerde topic zit, maar dat is het hem juist ... Het UnrealEd topic is best wel erg dood ... Terwijl er toch echt wel genoeg mensen aan het Editoren zijn ... Dus mijn vraag eigenlijk ... Weet iemand goede Nederlandse forums hiervoor ?
Kheb uiteraard al meerdere Engels talige sites, maar wil juist ook n Nederlandse..

Don't get mad @ me, asking this question here ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Copycat schreef op 13 mei 2004 @ 23:41:
Weet niet of het hier al een keer langsgekomen is maar weet iemand misschien zo waar je favorites worden opgeslagen :?
Van de UT-servers ??

Bij join game en dan favorites ? :?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Dank voor de Assault links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Copycat schreef op 13 mei 2004 @ 23:41:
In /system/UT2004.ini volgens mij...toen ik die een keer had vervangen waren ook m'n favorites weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Ze worden idd in je UT2004.ini opgeslagen onder [XInterface.ExtendedConsole]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Upgrade knopje in UT zelf is nog niet klikbaar en alle servers zijn nog de oude versie.
Heeft het dan nut om te upgraden, lijkt me niet toch?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15
Is dit al met die ingebouwde no cd crack ?
of wordt dat de volgende , want hopelijk doen ze het wel.
Want ik wordt gek van alke keer die cd er in te doen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet downloaden

nooit en ik herhaal nooit van een fansite

een patch downloaden das gewoon dom en het laat zien

dat je een onzettende noob bent als je dat doet

link poster voortaan alleen een patch link voor ut 2004

van de officieele epic ftp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
waar de heck heb je het over? Ik ben het er alvast niet mee eens.

[ Voor 39% gewijzigd door Ramon op 15-05-2004 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 02:58:
niet downloaden

Een beetje erg ongefundeerd, deze reactie.... en behoorlijk flamerig ook!

Geef eens een goede reden voor wat je zegt, dan kunnen anderen er een goede discussie over beginnen.

@ Blackhole: ja, deze heeft de no cd crack! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Richub op 15-05-2004 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01

ErA

iets waar minder enters tussen moeten omdat het verschrikkelijk irritant te lezen is op deze manier.(
De patch link is de goede en tevens virus trojan vrij. Niets mee aan de hand. Ik heb zo het vermoeden dat Xeno een CS background heeft omdat die community bestaat uit mensen die het leuk vinden om patches te verneuken met virussen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Gizz schreef op 15 mei 2004 @ 00:54:
[...]

Upgrade knopje in UT zelf is nog niet klikbaar en alle servers zijn nog de oude versie.
Heeft het dan nut om te upgraden, lijkt me niet toch?
Gewoon upgraden, je kan met de patch ook op niet gepatchte servers ;)
niet downloaden

Ik denk eerder dat jij de n00b bent :Y)
Blackhole schreef op 15 mei 2004 @ 00:58:
[...]

Is dit al met die ingebouwde no cd crack ?
of wordt dat de volgende , want hopelijk doen ze het wel.
Want ik wordt gek van alke keer die cd er in te doen.
Yup geen cd of dvd meer nodig :P

[ Voor 58% gewijzigd door XWB op 15-05-2004 11:20 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
richub schreef op 15 mei 2004 @ 07:09:
[...]

Een beetje erg ongefundeerd, deze reactie.... en behoorlijk flamerig ook!

Geef eens een goede reden voor wat je zegt, dan kunnen anderen er een goede discussie over beginnen.

@ Blackhole: ja, deze heeft de no cd crack! >:)
Goede reden, heel eenvoudig.
Bij Command & Conquer Renegade heeft een FAN eens een mod gereleased waarmee nieuwe voertuigen actief werden VOOR de officiele patch, veel mensen hebben die gebruikt, een dag later bleek echter dat tijdens het uitvoeren van de installer ook de key uit het register werd gehaald en naar een website verzonden.

Daarom is het dus verstandiger om even geduld te hebben :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Maar dit is een officiële patch die zal heus je key niet rippen hoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 15-05-2004 12:13 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
Dit wist ik dus niet..... :| Wel een klerestreek zeg! En dat noemt zich dus fan. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
its_me schreef op 15 mei 2004 @ 11:28:
[...]

Goede reden, heel eenvoudig.
Bij Command & Conquer Renegade heeft een FAN eens een mod gereleased waarmee nieuwe voertuigen actief werden VOOR de officiele patch, veel mensen hebben die gebruikt, een dag later bleek echter dat tijdens het uitvoeren van de installer ook de key uit het register werd gehaald en naar een website verzonden.

Daarom is het dus verstandiger om even geduld te hebben :)
Da's waar, maar daarvan wist men dat het van een fan kwam. Deze UT2K4 patch werd gepost op het ataricommunity.com forum door een moderator. Da's al een stuk betrouwbaarder :)

EDIT: Voor de liefhebber: ik zag gisteren bij Nedgame Groningen nog een UT2K4 SE DVD liggen voor €55,-.

[ Voor 9% gewijzigd door GreatDictator op 15-05-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Heeft het nut te upgraden? Ja, je _mag_ in geen enkele CB ladder/cup en vele andere cups meespelen als je niet de laatste patch hebt.

Is hij official? Ja, hij werd netjes gepost op de serveradmin mailinglist van Epic.

Van een fansite halen? Beyondunreal is sowieso betrouwbaar, Epic kan de bandwidth op dit moment echt niet aan (wordt aan gewerkt) en daarom moet er echt gemirrord worden. En als je cd-key gejat wordt, so what? Dan regelt Atari maar een nieuwe voor je denk :p

[edit]
Dit was btw de aankondiging:
Epic Games is releasing patch version 3204 as the first official patch
for Unreal Tournament.com. This is identical to the beta 3204 we
released earlier. You can download the windows version from
<not public> Please mirror
it, and don't provide public links to that address.

This patch is completely compatible with the retail version and previous
patches - servers and clients of any flavor can connect with each other.

This patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except
to update settings as necessary.

The patch change list is included in the patch. After installing the
patch, you can find it at ut2004\help\readmepatch.int.txt

--------------------------------------------

Steven Polge

Epic Games
Zoals je ziet wordt er gevraagd om te mirroren, omdat Epic gewoon niet de bandbreedte kan betalen voor de updates. Beyondunreal is betrouwbaar genoeg om daar te downloaden though.

[ Voor 51% gewijzigd door MikeN op 15-05-2004 19:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.