Ik heb ook headset, maar ik weet neit of het de verkeerde is, het is er iig een van logitech met microfoontje.
Heb de DVD versie...
Heb de DVD versie...
Als er Dialog-812 op staat dan heb je de verkeerde.SiLaTroN schreef op 21 juni 2004 @ 23:50:
Ik heb ook headset, maar ik weet neit of het de verkeerde is, het is er iig een van logitech met microfoontje.
Heb de DVD versie...
Dat staat er bij mij dus ook op
[ Voor 23% gewijzigd door CyberTijn op 22-06-2004 00:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
1 woord: prutsers (daar bij epic)MikeN schreef op 22 juni 2004 @ 00:40:
Het is http://ut2004stats.epicgames.com en deze is plat / wordt atm niet geupdate. Ze hopen het ooit nog te fixen
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Dit is dus weer typisch nederlands gez**k hè!!
Verwijderd
Niks geflame, ik word zo onderhand ook een beetje moe van dat gezever over die headsets. Maak idd gewoon een eigen topic. Alsof het trouwens allemaal zo'n ramp is, zo'n headset van hooguit €15.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:11:
Dat met die headsets is jammer, maar het hele topic wordt onderhand verpest door telkens dezelfde posts over het wel of niet ontvangen hebben van de, al dan niet, juiste headset.Net als een aantal topics terug over waar de game te krijgen was. Zonde van het topic. Dus kan er alsjeblieeeeeeffft een apart topic geopend worden over de headsets?
![]()
Sorry voor m'n geflame, maar moest t even kwijt
Verwijderd
nee hoor, de headset die ik kreeg via Bol.com kost +/- 50 euroVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:33:
[...]
Niks geflame, ik word zo onderhand ook een beetje moe van dat gezever over die headsets. Maak idd gewoon een eigen topic. Alsof het trouwens allemaal zo'n ramp is, zo'n headset van hooguit �15.
Verwijderd
Hoe lang moet je wel niet wachten voordat zo'n rijtje vol is ?Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:31:
[...]
nee hoor, de headset die ik kreeg via Bol.com kost +/- 50 euro
klik hier om te zien dat het werkelijk deze is.
anyway ... #utleague.pickup om eens iets anders te doen dan publics spelen
Er was een topic Unreal Tournament 2004 headset gemaakt over de headset maar deze is gesloten met de verwijzing naar dit topic, dus als we iets te melden hebben over de headsets dan zal dat toch echt in dit topic moeten gebeuren.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:11:
[...]
Dit is dus weer typisch nederlands gez**k hè!!Hoeveel spellen ken jij waar dit (stats) überhaupt in verwerkt is? Epic heeft gewoon een leuke feature geimplementeerd (in eerste instantie), maar door de hele load aan data werkt dat nu nog niet. Goh, who cares!!! Het idee is leuk, en dat het niet werkt is jammer maar dat doet verder niets af aan het spel imho. En dat ze bij Epic dan meteen prutsers zijn? BS!!! Ze hebben gewoon een supervette game afgeleverd, die zeer strak in elkaar zit.
![]()
Dat met die headsets is jammer, maar het hele topic wordt onderhand verpest door telkens dezelfde posts over het wel of niet ontvangen hebben van de, al dan niet, juiste headset.Net als een aantal topics terug over waar de game te krijgen was. Zonde van het topic. Dus kan er alsjeblieeeeeeffft een apart topic geopend worden over de headsets?
![]()
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 21:24 ]
sorrie hoor, maar dit vind ik toch niet 2 kleine dingen.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:11:
[...]
Dit is dus weer typisch nederlands gez**k hè!!Hoeveel spellen ken jij waar dit (stats) überhaupt in verwerkt is? Epic heeft gewoon een leuke feature geimplementeerd (in eerste instantie), maar door de hele load aan data werkt dat nu nog niet. Goh, who cares!!! Het idee is leuk, en dat het niet werkt is jammer maar dat doet verder niets af aan het spel imho. En dat ze bij Epic dan meteen prutsers zijn? BS!!! Ze hebben gewoon een supervette game afgeleverd, die zeer strak in elkaar zit.
![]()
![]()
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Ik heb je gemaild, ook een mail naar atari gestuurd over de verkeerde headset, maar nog geen antwoord ontvangen.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
mail naar atari sturen. zie topic start voor het adres. hier moet je in aangeven dat je niet de goeie koptelefoon heb gehad.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 21:23:
geloof t of nie maar mijn headset(de microfoon gedeelte)heeft al bekijk t maar gezgt
stom goedkoop prut ding.
edit: ik zie dat de micro die ik heb( dialog 812) de verkeerde is,wat moet ik nou doen?
Verwijderd
Omdat ik bij de 10 beste spelers ter wereld behoor (I wish)MikeN schreef op 22 juni 2004 @ 22:50:
De stand van zaken is dat niemand weet wat de stand van zaken is en dat Epic zegt dat ze er zo hard mogelijk aan werken, verder wordt er geen informatie over vrijgegeven.
En stats, ach, die maak je toch zelf van je eigen server, wat boeien die wereldwijde stats nou
Verwijderd
Je mag nu wel wakker worden hoorVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:51:
[...]
Omdat ik bij de 10 beste spelers ter wereld behoor (I wish)en dat graag bewezen wil zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 23-06-2004 10:52 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Die functionaliteit vind ik persoonlijk niet heel belangrijk, maar dat is mijn mening natuurlijk. Maar om dan te zeggen dat ze bij Epic prutsers zijn is natuurlijk BS. Sowieso is het volgens mij Atari waar de problemen liggen. Ik denk dat de servers de statsinfo gewoon niet aankunnen. Btw, die vergelijking met een geluidskaart gaat helemaal niet op imho.Maestro.mosjuh schreef op 22 juni 2004 @ 21:30:
[...]
sorry hoor, maar dit vind ik toch niet 2 kleine dingen.
in de demo zat de statistieken functie ook, dus er is mee 'geadverteerd'. vervolgens koop je dan de full version blijkt gewoon dat een deel van het gekochte product niet naar behoren functioneert
zou leuk zijn als je een computer koopt: 'ja, dr zit wel een geluidskaart bij, maar die doet het niet......'
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet lullig vind voor jullie, maar dat ik het wel zonde vind van dit topic. Ik moet als het ware tussen alle posts over de headseten die headset, is toch (zoals hier aangegeven boven) een waardeverschil van 35 euro... zeker geen kattepis vind ik.
dit topic gaat over 'Unreal tournament 2004'
en nogwel het 'grote topic'
dus het lijkt mij dat we het hier mogen hebben over alles wat met ut2k4 te maken heeft....
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
There is no place like ::1
Tesla Model Y RWD (2024)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq