Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.090 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:27:
[...]
Ik zou er toch goed op letten, al die superweapons zorgen dat je Nodes direct kapot zijn. Vooral in Severance merk je dat goed. Ik probeer ze zo vaak mogelijk te pakken, alleen al om te voorkomen dat de tegenstander ze gebruikt.
ja misschien heb je gelijk. maar ik ben wat dat betreft denk ik gewoon lui, ik zou in de meeste levels niet eens weten waar ik die dingen kan halen.
Wat betreft de Leviathan kan ik me idd voorstellen dat je die niet killed, vooral niet als die op weg is naar een node die net gelocked word :+
Nou ik bedoel meer dat ik dat ding liever niet bestuur. Iedereen komt als bijen op honing op je af, dat ding is gewoon traag en jah...hij is gewoon traag...en saai :P
De AVRiL raad ik aan om wel te gaan gebruiken, die is echt waanzinnig handig. Manta's en Raptor's knal je zo uit de lucht, die anders vrij snel een node om zeep helpen. Ik schiet er vaak al een af voordat ik om een hoek loop, zodat ik hem kan locken op een voertuig van de tegenstander.
ja ik gebruik ze ook wel, maar het gaat mij vooral om de lompheid-factor in dit spel. die avril is mij te tactisch, herlaadt traag en ik erger mezelf aan avril-whores ;) dus schep ik er gewoon veel meer behagen in om als een idioot met een mini-gun op een naderende manta af te rennen en steeds net op tijd aan de kant te springen. lukt vaak niet, maar als het lukt is het wel veel meer lachen :)
Ah dus jij bent meneer_2, ik ben je al een paar keer tegengekomen en er stond me vaag iets bij dat je ook op GoT post :)
meneer! meneer! :+ ja ik herinner me jou naam ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
De Avril is echt een killer als je 'm goed deployed. Erg effectief is het ongeleid afvuren van de avril en op de tegenstander richten op het moment dat hij dicht bij is. De meeste mensen dodgen bij een missile lock waarschuwing, en dan is het al te laat.

Of wat waarschijnlijk nog veel effectiever is: terwijl je loopt wat avrils schuin omhoog in de richting waar je op wilt schieten. Vervolgens kom je een vijand tegen: locken en "uit het niets" komen ineens een aantal avrils te voorschijn en als ze van hoog komen dan zijn ze erg effectief.

Verder gebruik ik in principe wel al de mogelijke wapens. Als ik tevoet ben, dan hoofdzakelijk Avril en Shock-Rifle. En misschien een lightning gun tegen een irritante camper. Maar ik probeer me daarmee niet al te erg af te laten leiden van het doel dat ik voor ogen heb.

Tegen nodes vooral flak cannon (dichtbij) of RL (ver weg). Shock-rifle is trouwens ook best goed tegen powernodes (alt fire net naast het ding mikken en dan die special attack).

Ook goede strategie als de vijand je eerste powernode kapot heeft gemaakt is naar de powernode van de tegenstander gaan waar de meeste ventjes spawnen. Probeer vervolgens zo lang mogelijk in leven te blijven. Met een beetje geluk houd je zo twee á drie vijanden bezig en heeft je eigen team het wat makkelijker met terugveroveren van de powernode.

Maar in principe rij ik als een bezetene op een enemy powernode af en rellen maar (teveel quake gespeeld vroeger). Tenzij ik powernodes ga verdedigen. En dat doe ik tegenwoordig steeds vaker omdat niemand anders dat doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Infinitive op 09-06-2004 16:55 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op 09 juni 2004 @ 16:39:
[...]

ja misschien heb je gelijk. maar ik ben wat dat betreft denk ik gewoon lui, ik zou in de meeste levels niet eens weten waar ik die dingen kan halen.
Voor iedere retail en CBP-2 ONS map zijn minimaps verschenen, hierop staan alle wapens, voertuigen etc. Je kunt ze hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
doe ik idd ook vaak...
voorbeeld:
torlan; we zijn bezig de laatste powernode te veroveren. ik ben weer eens dood en spawn in het midden van de map (OP de heuvel) ik begin richting enemy node te rennen; vuur alvast een avril af richting powernode (die ik nog niet zie) en tegen de tijd dat ik de powernode (en daarbij zijnde enemy-vehicles) zie kan ik locken en is het bijna direct *boom*

de shock rifle is btw erg effectief tegen tanks :P

Wat ik ook weleens heb gedaan op een server met allemaal campers:
die campers gaan in torlan vaak op hun eigen toren in de basis staan met een lightning gun. Ik sneak dan hun basis in en ga ook op de toren staan. En dan heb ik 2 opties:
- of ik gooi een stel mijnen neer; of
- (deze vind ik het leukst, en je hebt er geen ammo voor nodig)) ik pak mijn shieldgun; laad hem op en ga zo goed als in de teleport staan (zodat ik net niet wegspawn) als er dan weer zo'n camper komt issie: of gelijk dood; of krijgt een oplawaai, flikkert van de toren af ( >:) ) en is alsnog dood :P

maar mijn meest gebruikte tacktiek is idd gewoon dom rushen. in het begin zoveel/snel mogelijk nodes pakken en dan inhakken op de tegenstander

ik speel nog vaak de demo omdat een kamaraad van mij de volledige versie niet heeft :|

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Infinitive schreef op 09 juni 2004 @ 16:51:
De Avril is echt een killer als je 'm goed deployed. Erg effectief is het ongeleid afvuren van de avril en op de tegenstander richten op het moment dat hij dicht bij is. De meeste mensen dodgen bij een missile lock waarschuwing, en dan is het al te laat.

Of wat waarschijnlijk nog veel effectiever is: terwijl je loopt wat avrils schuin omhoog in de richting waar je op wilt schieten. Vervolgens kom je een vijand tegen: locken en "uit het niets" komen ineens een aantal avrils te voorschijn en als ze van hoog komen dan zijn ze erg effectief.
Ja vervelend is dat, gasten die dat soort grappen uithalen ;). Toch heb ik er zelf geen zin in. Ik ga liever op zoek naar een nieuwe Manta dan een beetje in de lucht gaan lopen turen. >:)
Ook goede strategie als de vijand je eerste powernode kapot heeft gemaakt is naar de powernode van de tegenstander gaan waar de meeste ventjes spawnen. Probeer vervolgens zo lang mogelijk in leven te blijven. Met een beetje geluk houd je zo twee á drie vijanden bezig en heeft je eigen team het wat makkelijker met terugveroveren van de powernode.
Ja en je moet wat geluk hebben in de vorm van iemand bij jouw team die ook snapt dat je ff keihard moet beuken wil je ook maar een schijn van kans maken, of, heel lullig maar al te waar, dat er bij het andere team ff 1 of zelfs 2 man minder zijn. In een level als (met name) Arcticstronghold kan het ook effectief zijn om gewoon zo hardnekkig die laatste node niet op te willen geven dat het aanvallende team op een gegeven moment een beetje "sloppy" (lui, onoplettend) wordt en dan heb je ook een gerede kans er overheen te walsen (met name de 'node bijna kapot maken' tactiek kan daar heel effectief zijn).

Anderzijds zie ik verliezen in "overtime" meer als winst, wanneer het aanvallende team eigenlijk gemakkelijk had moeten kunnen winnen binnen de tijd. Is vooral leuk wanneer je halverwege een team joined die aan het verliezen is, maar er dan toch nog een overtime van maken, en vervolgens in de 2 rondes daarna er snoeihard overheen walsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand van jullie die de hellbender race maps speelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets van atari of Wouter gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 18:20:
iemand van jullie die de hellbender race maps speelt ?
ja; die zijn wel leuk mits er niet gecampt word.

met campers is hij ook wel te doen maar dan moet je een stuk of 2 'slimmere' teammates hebben (meestal is alleen jezelf niet voldoende)
als er veel campers zijn moet je nl met z'n 2en in de hellbender gaan en de campers wegschieten (hint; mik op het bovenste gedeelte v.d. auto; kantelt hij sneller om)

in je eentje is het lastig van de campers af te komen: je moet bij iemand achterin gaan zitten en alle campers zelf wegschieten.... is soms in je eentje niet te doen (alhoewel ik er vanmiddag nog 4 achter elkaar wegschoot; waarvan 3 wel op een makkelijk plekje stonden.)

en je moet gewoon zien/weten waar ze staan (anders ben je te laat)
en een shockcombo zijn bij basecampers ook erg handig >:) (zij zien jou niet en jij kan hen wel verwonden)

de scorpionrace vind ik wat dat betreft leuker; komt meer neer op skillz en campen kan bijna niet.
ik zeg bijna want wat ik een keer deed (weet niet welke betaversie) ik ging zeg maar op de rand van de spawnplaats staan; zag een tegenstander naar de hendel lopen; begon met assaultrifle op hem te schieten en tijdens het overhalen van de hendel dood ik hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Genoil schreef op 09 juni 2004 @ 17:57:
Ja vervelend is dat, gasten die dat soort grappen uithalen ;). Toch heb ik er zelf geen zin in. Ik ga liever op zoek naar een nieuwe Manta dan een beetje in de lucht gaan lopen turen. >:)
Je hebt gelijk, dat is een gemeen truukje. Jij bent wel de eerste die ik erover hoor klagen ;)
Maar aan de andere kant heb je wel gelijk hoor; je zou eigenlijk veel minder ammo moeten krijgen voor de avril. Een max-ammo van 8 bijv. Dan heb je net genoeg om een powernode te verdedigen tegen raptor en manta aanvallen.

Wat mij ook opvalt is dat de Hellbender in ONS, imho onterecht, impopulair is. Daarentegen zie ik heel vaak mensen in een Scorpion rijden, terwijl ik dat een waardeloos ding vind... maar ik moet dan ook toegeven dat ik nog nooit een Scorpionmaster ermee heb zien rijden.
Maestro.mosjuh schreef op 09 juni 2004 @ 17:36:
Wat ik ook weleens heb gedaan op een server met allemaal campers:
die campers gaan in torlan vaak op hun eigen toren in de basis staan met een lightning gun. Ik sneak dan hun basis in en ga ook op de toren staan.
Als ik op zo'n toren ga staan, dan val ik heel vaak zelf naar beneden |:( (vooral als de verbinding nogal traag is)

[ Voor 23% gewijzigd door Infinitive op 09-06-2004 20:10 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-08 22:00

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 18:50:
Iemand al iets van atari of Wouter gehoord?
nope :( ik post het meteen zodra ik iets krijg in de mailbox ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Infinitive schreef op 09 juni 2004 @ 20:07:
[...]

Je hebt gelijk, dat is een gemeen truukje. Jij bent wel de eerste die ik erover hoor klagen ;)
kep het wel ff geprobeerd vanavond en ik moet zeggen dat het idd best effectief is :).

gelukkig ook weer eens een paar goeie gasten tegengekomen (met [NL] achter hun naam) was weer eens lekker spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

ScrooLoose schreef op 09 juni 2004 @ 01:20:
De Talking Icon (TI100) die voor UT2003 gebruikt werd werkt ook voor UT2004, dus iedereen hiero die een server draait, ff TI100 installeren :)

Ik word vaak gekilled net als ik wat aan het zeggen ben :)
Mensen met een server......... ^^^^^^^^

Stom Dat Epic hiet zelf niet iets voor heeft bedacht |:(

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jaja, bericht terug :D

Geachte klant,

Ten eerste wil ik graag namens Atari Benelux onze welgemeende excuses
aanbieden.

Door een misverstand van meerdere partijen is er aan u een verkeerd type
headset verstuurd.

De headset die op de verpakking van het product staat afgebeeld wordt in de
loop van de volgende week geleverd aan ons hoofdkantoor. Zodra deze binnen
zijn zal ik ze versturen naar uw thuisadres.

Gelieve op dit mailtje te antwoorden met hierin: Uw thuisadres, CDkey en uw
emailadres.

Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Wouter van Vugt

Atari Benelux

Woei, ze vragen de andere niet eens terug :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Geachte klant,

aanbieden.

headset verstuurd.

emailadres.

Met vriendelijke groet,
Wouter van Vugt

Atari Benelux
Wauw! Netjes van Atari, zeg!

[ Voor 0% gewijzigd door Def_Os op 10-06-2004 12:48 . Reden: Jammer, iemand typt sneller dan ik... ]

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 08:08
whoei kan nu ook normaal ut2004 spelen ;), blijft cool, speel het nu zo'n vier jaar vanaf ut, 2003 heb ik overgeslagen die was bagger, maar 2004 reoleert weer en moet weer snel goed worden ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Def_Os schreef op 10 juni 2004 @ 12:46:
[...]

Wauw! Netjes van Atari, zeg!
Ik ook :)

Al is t niet echt netjes te noemen imho

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 13:33

Gotiniens

Fairly odd Tim

hmm, dus ik moet ook ff snel een klacht mail sturen om de echte headset te krijgen. of zou ik gewoon doen of ik reply op zijn meel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
@Gotiniens
hoe bedoel je?
heb je geen limited edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 13:33

Gotiniens

Fairly odd Tim

Jawel, maar ik heb geen klacht email gestuurd omdat ik daar te lui voor was :z.

Ik heb dus geen mailtje van wouter gehad waar ik op kan reageren om de juiste headset alsnog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ach er is toch geen datum gezet dus verstuur gewoon je klacht met de info
:+ moet ik nu met 2 headsets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Chester schreef op 10 juni 2004 @ 12:45:

Geachte klant,

aanbieden.

headset verstuurd.

emailadres.

Met vriendelijke groet,

Wouter van Vugt

Atari Benelux

Dacht dat Atari nooit om je CD-key zou vragen? :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

geweldig :)

ik had deze reaktie echt niet verwacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ja, ik ook niet

maar ik ga nu echt hopen dat atari het ook niet erg vind, dat ik die andere koptelefoon al heb gebruikt :?
Of maakt het hun niet echt uit :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
wat is gebruikt?

ik heb hem uit de verpakking gehaald om te checken wat het is
dat is dus ook al gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Willen ze em eigenlijk wel weer terug hebben. Want nergens in de mail staat dat je die andere terug moet geven :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me niet het kost ze namelijk meer geld om dat allemaal weer te gaan verwerken dan het headsetje zelf. Bovendien wat moeten ze met die headset.

Maargoed maar hopen dat we de goeie headset wel zonder problemen in de brievenbus krijgen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er speelt hier niemand Frag.Ops? Ik kick hem ook maar weer van m'n HD af na een zware teleurstelling. En dit was dan dé MOD van deze ronde? Het zit vol met bugs waardoor het onspeelbaar wordt en dan zeggen ze snel een patch uit te brengen (binnen 48 uur) en daar zijn ze nu al met bijna 3 dagen overheen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

En terwijl iedereen e-mail krijgt dat ze de goede headset thuisgestuurt krijgen zit ik te wachten tot ze eindelijk reageren op m'n mail :(

Wat zijn ze daar allemaal aan het doen op die helpdesk van Atari? Hun neus zal ondertussen wel leeg zijn.

Ik ruik een column op InsideGamer }) }) })

[ Voor 4% gewijzigd door Snappie88 op 10-06-2004 19:40 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

Snappie88 schreef op 10 juni 2004 @ 19:40:
En terwijl iedereen e-mail krijgt dat ze de goede headset thuisgestuurt krijgen zit ik te wachten tot ze eindelijk reageren op m'n mail :(

Wat zijn ze daar allemaal aan het doen op die helpdesk van Atari? Hun neus zal ondertussen wel leeg zijn.

Ik ruik een column op InsideGamer }) }) })
helpdesks zijn de snelste nooit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 12-09 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Phydomir schreef op 10 juni 2004 @ 14:35:
[...]

Wel in dit geval, namelijk om te controleren of je wel recht hebt op die headset.
Mensen die hun headset opgestuurd kregen werden ook om hun CD-key gevraagd.

Ik heb het mailtje ook gehad en ik vind dat ze het toch wel goed oplossen.
Hopelijk maken ze dit keer hun beloftes wel waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mooi trukje voor de campers:

In de hellbender beta 7 SKAIJ is der een geheime redeemer room,ik pak daar een redeemer en blaas ze weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:51:

In de hellbender beta 7 SKAIJ is der een geheime redeemer room,ik pak daar een redeemer en blaas ze weg :D
Als die zo geheim is, hoe weet jij hem dan? O-)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
:7 als niemand hem ooit vond zou het een shit geheim zijn

stel je voor al die maps daarbuiten met geheime kamers die nooit gevonden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:51:

:X geheim :X

speelde hem zojuist nog.... ik was verdedigen en volgens mij zaten 4 van de 8 in die kamer; 2 op het dak en volgens mij zal er ook nog 1 bij het spawnpoint te campen :X als aanvallend team :X

vervolgens wonnen wij op tijd :X
daarna wisselde er ook nog 1 van team zodat hij weer in die o zo geheime kamer kon campen.
dus * Maestro.mosjuh ging ook naar die kamer (waar hij idd alweer een redeemer had afgevuurt); pakte mijn shieldgun en ploef.... hij viel naar beneden :)

wat je wel leuk kan doen als verdedigend team in de laatste fase; ga in een hellbender naar het hoge punt naast de spawnplaatsen en rijd naar het deel boven de spawnplaatsen. dan kan je dus als verdediger bij de redeemers komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk up: ntz.xs4all.nl. Probleem bleek dubbele NAT te zijn: ipcop EN adsl-router die beiden NAT doen, is geen goed plan.

Dus, max 10 spelers, alle maps uit retail+icarus+cbp2. Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
CorteX schreef op 10 juni 2004 @ 19:34:
Er speelt hier niemand Frag.Ops? Ik kick hem ook maar weer van m'n HD af na een zware teleurstelling. En dit was dan dé MOD van deze ronde? Het zit vol met bugs waardoor het onspeelbaar wordt en dan zeggen ze snel een patch uit te brengen (binnen 48 uur) en daar zijn ze nu al met bijna 3 dagen overheen. :/
Frag Ops? Daar ben ik nog niet eens aan toegekomen. Ik ben blijven hangen bij Fraghouse Invasion, Red Orchestra, Alien Swarm en Troopers. :D

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 10 juni 2004 @ 14:35:
[...]

ze maken wel veel fouten zeg,nu weer de verkeerde headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Voor de mensen die moeite hebben met de crosshair:
http://www.ut2004community.com/content.php?article.8.0

Hier word vertel hoe je een custom crosshair installed, en gebruikt.
De cross die die vent gemaakt heeft.. is een heel vel groen rondje met zwart erom heen...
in je user ini zet je dit neer..

code:
1
2
3
4
5
6
7
[XWeapons.SuperShockRifle]
bUseOldWeaponMesh=
FalseExchangeFireModes=0
Priority=5CustomCrosshair=7
CustomCrossHairColor=(B=0,G=255,R=0,A=255)
CustomCrossHairScale=0.1250000
CustomCrossHairTextureName=customcross.trullidot

Nog wat meer tips..
Probeer een zo laag mogenlijke mouse sens..dus niet denken hij heeft 1 ik ook ...
Want ik heb 1 met een mx500 en in mouseware de sens hoog..

Erger jij je ook altijd aan publics?

Dan is hier de oplossing.. ga rond een uur of 4 -9 (avond) op IRC , quakenet, en channel #utleague.pickup (igib ctf) of #ut2k4.mix (nw ctf).
Daar tik je in !add.. en kijk je of de pickup vol is en dan ga je spelen.
Het voordeel...?
Hier zitten de l333tste pwners... het verschil met public.. is Zo groot...u dont wanna know..

[ Voor 35% gewijzigd door Timo op 11-06-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, weet iemand ook hoe ik dat Bright_Skin voledig kan verwijderen?

En btw.. ik kan maar tot mouse sens 1, ik wil lager omdat ik dat al wat te snel vind.. hoe dat ik dat?? in .ini? maar waar? thnx :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:01:

En btw.. ik kan maar tot mouse sens 1, ik wil lager omdat ik dat al wat te snel vind.. hoe dat ik dat?? in .ini? maar waar? thnx :)
sens 1 ? OMG die van mij staat op 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep ook bericht terug gehad van atari. Nu maar afwachten of ze daadwerkelijk die andere headset opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:01:

In je user.ini staat ergens

MouseX=Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=2.0
MouseY=Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=2.0

Als je die even op Speed=1.0 knalt betekent dit dat je "resolutie" van je muis in UT 2x zo hoog wordt, stuk gevoeliger meteen. Je sensitivity moet je dan ook 2x zo hoog instellen om dezelfde muissnelheid te behouden, en dus kun je weer een stuk lager via de interface ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op 11 juni 2004 @ 20:23:
[...]

Als je die even op Speed=1.0 knalt betekent dit dat je "resolutie" van je muis in UT 2x zo hoog wordt, stuk gevoeliger meteen. Je sensitivity moet je dan ook 2x zo hoog instellen om dezelfde muissnelheid te behouden, en dus kun je weer een stuk lager via de interface ;)
Thnx, kheb het gedaan. :D
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:29:
[...]

Sens 1 voelt nog steeds te sne lvoor mij.. en hoe lager hoe beter.. hoe slomer hoe meer je raakt :P

Btw.. iemand die weet hoe ik in godsnaam "" BRIGHTSKINS"" verwijderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Instructies uit topic start in omgekeerde volgorde uitvoeren? Tenzij je het over de echte brightskins (UTComp :r) hebt, moet je ff op home of F5 raggen ofzo, kun je het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk wel een naaistreek dat alleen waarschijnlijk de mensen die die soort forums tjekken en klagen de goeie krijgen terwijl een ventje van 12 (kweet niet wat de minimumleeftijd voor unreal is ;) ) blijft zitten met zo'n fuck headset...

Atari heeft gewoon natuurlijk de lijst naar wie de cheape headsets zijn verstuurd nog maar sturen dus niet automatisch de goeie er ook naartoe... :r

Als ze die lijsten niet bewaren zou je dus unlimited headsets kunnen aanvragen.
nahja was ff mijn ochtend humeur, het is zondag :(

krijg iig nu een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fooker schreef op 11 juni 2004 @ 15:53:

Erger jij je ook altijd aan publics?

Dan is hier de oplossing.. ga rond een uur of 4 -9 (avond) op IRC , quakenet, en channel #utleague.pickup (igib ctf) of #ut2k4.mix (nw ctf).
Daar tik je in !add.. en kijk je of de pickup vol is en dan ga je spelen.
Het voordeel...?
Hier zitten de l333tste pwners... het verschil met public.. is Zo groot...u dont wanna know..
Clanmaat van me deed gisteren voor de eerste keer mee aan de pickup en is nu al dik verslaaft :)
Vanavond ga ik met een aantal andere clanmates pickups joinen ... met maps als Switchback-PRO en drunklet-PRO zal het alleen maar feest worden.

http://www.planet-ng.de/f...php?action=category&id=80

Op deze website kun je met grote snelheid de benodigde CTF maps downloaden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 11:18
Chester schreef op 10 juni 2004 @ 12:45:

De headset die op de verpakking van het product staat afgebeeld wordt in de loop van de volgende week geleverd aan ons hoofdkantoor. Zodra deze binnen zijn zal ik ze versturen naar uw thuisadres.

Is dit nu niet een standaard mailtje wat ze verzenden? Ik heb namelijk vrijdag een klachtmail verzonden en vandaag exact dezelfde reactie ontvangen, dus dat de headset in de loop van de volgende week geleverd wordt aan het hoofdkantoor.

Alleen dan zou volgende week in mijn geval deze week moeten zijn, aangezien we nu een week verder zijn dan vorige week. 8)7 Dus maar weer afwachten hoe lang het nu gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net gebeld door het thuisfront, en mijn headset is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

WTF aaaah de hele masterserver van UT ligt eruit
ik kan geen frag opps of Red Orchestra doen en gewoon UT ook niet :( :( hebben dit meer mensen op dit moment :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Net potje Frag-Ops gespeeld, ik heb er geen last van.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

btw er is een nieuwe patch uit voor frag-ops _/-\o_ het is nu gewoon fatsoenlijk te spelen en meteen zijn er ook 2 keer zo veel servers echt toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:33
Zijn er hier nog meer mensen die verslaafd zijn aan AS_UnknowncubeBeta* ?

Geweldige map :)

Je moet met raptors en spacefighters door en soort glazen gangenstelsel heenvliegen om bij een paar switches te komen, waarna je in een groot blok een generator moet mollen.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
NHJ BV schreef op 15 juni 2004 @ 10:42:
Zijn er hier nog meer mensen die verslaafd zijn aan AS_UnknowncubeBeta* ?

Geweldige map :)

Je moet met raptors en spacefighters door en soort glazen gangenstelsel heenvliegen om bij een paar switches te komen, waarna je in een groot blok een generator moet mollen.
ik heb hem gespeeld ja.
hij is wel leuk geinspireerd op de film(s)
ik vind het level op zich niet zoveel aan eigenlijk.

waarom gooit ut2k4 eigenlijk de maps die je download tijdens het spelen in een aparte directory? waarna je vervolgens die levels niet zelf kan opstarten (als je bijvoorbeeld alleen wil oefenen). dan moet je eerst de bestanden hernoemen en in een andere dir zetten. beetje omslachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op 11 juni 2004 @ 20:23:
[...]

Hoe moet ik me dit voorstellen? Ik heb een MX700 met 800 dpi, maar wordt dit dan niet standaard gebruikt? Of heb je dit alleen nodig wanneer je onder de sens 1 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Normaal is het zo dat wanneer je muis 1 verschuivingkje doorgeeft je UT meteen 2 verschuift ofzo, met Speed=1.0 wordt dat maar 1, dus is het preciezer enzo.

Verder is de 2e officiële patch uit, 3236 is het geworden, downloadlinkjes zullen in de loop van de dag wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
MikeN schreef op 15 juni 2004 @ 12:52:
Normaal is het zo dat wanneer je muis 1 verschuivingkje doorgeeft je UT meteen 2 verschuift ofzo, met Speed=1.0 wordt dat maar 1, dus is het preciezer enzo.

Verder is de 2e officiële patch uit, 3236 is het geworden, downloadlinkjes zullen in de loop van de dag wel verschijnen.
ok dan:

(gecontroleerd, doet het) [weg]
(niet gecontroleerd) worthplaying
(gecontroleerd, doet het) 3dgamers

edit:
mijn bron:
[ook maar weg dan]

[ Voor 45% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 15-06-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Maestro.mosjuh: epic heeft liever niet dat je die link naar hun post ;) Bandwidth bills enzo :) Zijn private links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Laatst online: 11:35
CorteX schreef op 10 juni 2004 @ 19:34:
Ik speel frag-ops, de 36 zat inderdaad vol met bugs, dit kwam omdat ze een deadline hadden voor de make something unreal contest. Nu hebben ze eergisteren 37 uitgebracht en daarmee is heel veel opgelost. Ik speelde 36 al met veel plezier. Maar 37 is echt naar.....naar in de zin van ik zit nu al voor de tweede dag verrot op mijn werk omdat ik gemiddeld zo'n drie uur lang een laatste potje speel.

Er waren gisteren trouwens redelijk wat nederlanders online....waren daar mensen van hier bij?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Maestro.mosjuh schreef op 15 juni 2004 @ 13:40:
[...]

ok dan:

edit:
mijn bron:
[ook maar weg dan]
Als je goede links wilt moet je hier kijken :)

Al iemand de juiste headset thuisgekregen?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren maar weet geinstaleerd met de wetenschap dat ik vandaag mijn nieuwe pc binnen krijg en dan EINDELIJK alles op high kan zetten in plaats van low :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Ach, ik speel met alles op low: geen last van regen, minder last van irritant gras, en zo wel meer van die dingen (met nieuwe patch geen last van splash effect in water).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok maar zelfs dan loopt het nie fijn en ik wil ook wel ens op HIGH kunnen spelen met meer dan 3 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Maestro.mosjuh schreef op 15 juni 2004 @ 13:40:
[...]

ok dan:

edit:
mijn bron:
[ook maar weg dan]
Mirror :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:29:
[...]

Dude, leer ins spelen met minder sens..
Speelde zelf eerst op 5 :X

Nu Pwn ik op 1...
Kost je 1 week goed oefenen..
Veel pickups spelen wil ook wel helpen.

Mischien een idee om een keer @ got een vette compo te houden?

[ Voor 10% gewijzigd door Timo op 16-06-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
yrew schreef op 16 juni 2004 @ 10:29:
Ik speel frag-ops, de 36 zat inderdaad vol met bugs, dit kwam omdat ze een deadline hadden voor de make something unreal contest. Nu hebben ze eergisteren 37 uitgebracht en daarmee is heel veel opgelost.
Die patch heeft inderdaad veel goed gemaakt, maar hij was wel veel te laat en daardoor ben ik toch een beetje het vertrouwen in deze mod kwijt. Hij is nu iig speelbaar en behoorlijk leuk, dus dat valt dan weer mee. Kan deze mod nu wel aanraden om eens te proberen tot Strike Force komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik ben benieuwd of die headset deze week nog komt :/
Ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken als het Atari betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Laatst online: 11:35
CorteX schreef op 16 juni 2004 @ 20:31:
[...]
Die patch heeft inderdaad veel goed gemaakt, maar hij was wel veel te laat en daardoor ben ik toch een beetje het vertrouwen in deze mod kwijt. Hij is nu iig speelbaar en behoorlijk leuk, dus dat valt dan weer mee. Kan deze mod nu wel aanraden om eens te proberen tot Strike Force komt.
at ziet er inderdaad niet verkeerd uit....tot die tijd maar flink oefenen met FO want ik momenteel ben ik echt frag voer... :+

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

yrew schreef op 16 juni 2004 @ 10:29:
[...]

Ik speel frag-ops, de 36 zat inderdaad vol met bugs, dit kwam omdat ze een deadline hadden voor de make something unreal contest. Nu hebben ze eergisteren 37 uitgebracht en daarmee is heel veel opgelost. Ik speelde 36 al met veel plezier. Maar 37 is echt naar.....naar in de zin van ik zit nu al voor de tweede dag verrot op mijn werk omdat ik gemiddeld zo'n drie uur lang een laatste potje speel.

Er waren gisteren trouwens redelijk wat nederlanders online....waren daar mensen van hier bij?
waarschijnlijk was ik er ook .... ik ben Fork5 :)

ik speel het echt nu best veel het is echt een goed spel geworden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op 14 juni 2004 @ 18:53:
[...]

Is dit nu niet een standaard mailtje wat ze verzenden? Ik heb namelijk vrijdag een klachtmail verzonden en vandaag exact dezelfde reactie ontvangen, dus dat de headset in de loop van de volgende week geleverd wordt aan het hoofdkantoor.

Alleen dan zou volgende week in mijn geval deze week moeten zijn, aangezien we nu een week verder zijn dan vorige week. 8)7 Dus maar weer afwachten hoe lang het nu gaat duren.
Ook ik heb gisteren exact hetzelfde mailtje ontvangen.
Lijkt haast wel een 'auto-reply'

De genoemde 'volgende week' is nu inmiddels al 2 weken geleden??!!??!! :Z

Anywayz, Wouter van Vugt van Atatri heeft het er maar druk mee.

BTW; Vraagje aan een iedereen die van ons Wouter V. een mailtje heeft gehad;
Er wordt gevraagd om de CD-key op te sturen. Dat is toch TEGEN het beleid van EPIC en ATARI? Ze hebben toch alle gegevens waarmee zij in eerste instantie de headset hebben uitgegeven? Dat is dan toch genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey lol fork5 vriend van spoon met Tactical ops :)

ik ga ook Frag-ops installen vanaaf want heb mijn nieuwe shit binnen dus zal eens gaan kijken vanaaf ?

leuke server waar meeste zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

BTW; Vraagje aan een iedereen die van ons Wouter V. een mailtje heeft gehad;
Er wordt gevraagd om de CD-key op te sturen. Dat is toch TEGEN het beleid van EPIC en ATARI? Ze hebben toch alle gegevens waarmee zij in eerste instantie de headset hebben uitgegeven? Dat is dan toch genoeg?
Als ze niet om de key zouden vragen zou iedereen kunnen mailen dat ze de verkeerde hebben ontvangen en een nieuwe eisen, aangezien het erop lijkt dat we de oude headset mogen houden.
Dit was ook het geval bij mensen die de headset kregen opgestuurd. Die moesten ook hun key mailen om te bewijzen dat ze recht hadden op die headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mpmad schreef op 17 juni 2004 @ 12:05:
[...]

Als ze niet om de key zouden vragen zou iedereen kunnen mailen dat ze de verkeerde hebben ontvangen en een nieuwe eisen, aangezien het erop lijkt dat we de oude headset mogen houden.
Dit was ook het geval bij mensen die de headset kregen opgestuurd. Die moesten ook hun key mailen om te bewijzen dat ze recht hadden op die headset.
Nop, dat is dus mooi niet het geval.
Toen ik bij de Media markt in Den Haag mijn headsetje op wilde halen werd eerst naar mijn naam gevraagd. Een vriendelijke medewerker haalde een lijst met namen uit een desk en controleerde deze of mijn naam erbij stond.
Verbaasd vroeg ik hoe zij mijn naam kenden, antwoordde hij dat zij die lijst van Atari hadden ontvangen.

Het lijkt mij dus aannemelijk dat Atari wel degelijk weet wie precies een Special Edition DVD van UT2004 hebben gekocht en contact met Atari hebben gezocht m.b.t. de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:56:
hey lol fork5 vriend van spoon met Tactical ops :)

ik ga ook Frag-ops installen vanaaf want heb mijn nieuwe shit binnen dus zal eens gaan kijken vanaaf ?

leuke server waar meeste zitten ?
er zijn nog niet zo veel servers maar wel een paar leuke volle, zie je vanzelf wel

en het speelt totaal anders al TO :P dus uitkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Pellaagarion schreef op 17 juni 2004 @ 13:30:
[...]

er zijn nog niet zo veel servers maar wel een paar leuke volle, zie je vanzelf wel

en het speelt totaal anders al TO :P dus uitkijken
Idd.. Als ik nu weer TO ga spelen dan word ik zo neergemaaid omdat ik overal vrolijk op af spring met m'n desert eagle.. in plaats van achter een hoekje hangen.. :P

Ik heb ook alles op low staan. Is het niet een idee om iemand (een studentje) met 10/100mbit een UT2004 dedicated server op te laten zetten en hiervan een BOT te laten reporten op iRC ?

Da's best lachen :)

Ik vind overigens die CPB2 maps echt dik ownen! Doet me een beetje denken aan hoe de Q1 DM maps gemaakt waren. Gister speelde ik ook nog een remake van een Duke Nukem 3D level. Echt enorm grappig om dat zo terug te zien.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je een cheater nou onderscheiden van een echt goede speler ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 12:48:
Spectaten... dan zie je het snel genoeg

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 12:48:
Als ie altijd iedereen raakt (evt van onmogelijke afstanden). Bijv met insta: als die speler ook mist wanneer je als een gek om hem heen springt/dodged/tapdanst dan is het geen cheater. ;) Je merkt het vanzelf wel, vooral in close combat. Met CTF is het moeilijker omdat er af en toe super goede snipers tussen zitten. Je moet ook wat ervaring krijgen op server zodat je op een gegeven moment spelers leert kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 13:25
Mwa, dat is een veel gemaakte foute veronderstelling. Een aimbotter (cheater) hoeft niet altijd alles te raken. Veel aimbots kun je aan en uit zetten... ze zijn niet altijd zo gemakkelijk te pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door netiul op 18-06-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replicator schreef op 18 juni 2004 @ 16:35:
Mwa, dat is een veel gemaakte foute veronderstelling. Een aimbotter (cheater) hoeft niet altijd alles te raken. Veel aimbots kun je aan en uit zetten... ze zijn niet altijd zo gemakkelijk te pakken.
Idd, Er zijn ook aimbots waar je altijd bij de 2e X altijd raakt.. 1e keer mis (expres) of een Aimbot die voor je aimt maar die niet schiet..dat moet jij doen. Je hebt ook aimbots die niet als een gek draaien maar alleen (wat je voor je scherm ziet) raakt en niet achter.. Je hebt ook Triggerbots: probeer je crosshair op je tegenstander krijgen en hij schietvanzelf. Maar meestal word deze gasten gepakt met Anti cheat programmas etc.. soms nie.. Er bestaan ook Undectable aimbots... externalbots, die hoef je niet te instaleren.. of die bestanden in je UT2004 mappe te zetten.

Tegenwoordig, veel cheats/bots.. en gasten die elkaar bot/cheats noemen zonder bewijs te hebben.. Een goeie speler kan altijd o peen triggerbot lijken zoals mij op UT maar het heoft niet altijd zo te zijn.. Maar een Aimbot is ALTIJD makkelijk te pakken door demo van hem te zien.. een Triggerbot heeeel erg moeilijk, omdat mensen ook zo kunnen 'aimen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Mwa, aimbotters heb je wel door als je spectate, triggerbotters zijn een stuk lastiger. Maar goed, gewoon op een fatsoenlijk beveiligde server gaan spelen en dan heb je nergens last van :p

[edit]
Mja Alex T., dat zeg ik :p

Overigens zijn fatsoenlijk beveiligde servers nu nog veilig... voor de komende dagen tot er weer een nieuwe build van het "hide/change" .u files tooltje uitkomt enzo.

[ Voor 36% gewijzigd door MikeN op 18-06-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Weten jullie of er Nederlandse lowgrav clans zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 13:03:
[...]

Nop, dat is dus mooi niet het geval.
Toen ik bij de Media markt in Den Haag mijn headsetje op wilde halen werd eerst naar mijn naam gevraagd. Een vriendelijke medewerker haalde een lijst met namen uit een desk en controleerde deze of mijn naam erbij stond.
Verbaasd vroeg ik hoe zij mijn naam kenden, antwoordde hij dat zij die lijst van Atari hadden ontvangen.

Het lijkt mij dus aannemelijk dat Atari wel degelijk weet wie precies een Special Edition DVD van UT2004 hebben gekocht en contact met Atari hebben gezocht m.b.t. de headset.
Ik heb niet eens een mail gekregen van Atari over de verkeerde headset. 2 weken geleden had ik hier in het topic gelezen dat sommige een mail hadden gekregen dat de verkeerde headsets waren verzenden en dat ze een nieuwe thuisgestuurd zouden krijgen.
dus ik een mail sturen naar Wouter met daarin dat ik geen mail ontvangen heb, en ik heb er ook mijn gegevens en cdkey in gezet, maar daar heb ik ook geen reply op gekregen :?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 16:56:
[...]
[...]
Tegenwoordig, veel cheats/bots.. en gasten die elkaar bot/cheats noemen zonder bewijs te hebben.. Een goeie speler kan altijd o peen triggerbot lijken zoals mij op UT maar het heoft niet altijd zo te zijn.. Maar een Aimbot is ALTIJD makkelijk te pakken door demo van hem te zien.. een Triggerbot heeeel erg moeilijk, omdat mensen ook zo kunnen 'aimen' :)
vind ik wel leuk opzich... mijn vorm is erg verschillend; de ene keer raak ik helemaal niets, en een andere keer roeleer ik ontiegelijk de pan uit ( ;) :+ )

was op een gegeven moment s'avonds laat met een kameraad op een server en na een paar rondjes werden we uitgemaakt voor cheater e.d. ... terwijl we gewoon erg goed bezig waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Echt, ik wordt knetter van Atari! Al vier mails de deur uit gestuurt naar beide bekende mailadressen. Zelfs al gebeld naar het kantoor in Nederland. Maar ik krijg die gasten niet! te! pakken!! Ik denk dat ik naar m'n headset kan fluiten... :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ongelooflijk, nog steeds geen headset (athans, niet de goede). Wat een prutsers

Eigenlijk zouden we Willibrord op ze af moeten sturen :P
Of ze opgeven bij Ook dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op 19 juni 2004 @ 18:48:
Echt, ik wordt knetter van Atari! Al vier mails de deur uit gestuurt naar beide bekende mailadressen. Zelfs al gebeld naar het kantoor in Nederland. Maar ik krijg die gasten niet! te! pakken!! Ik denk dat ik naar m'n headset kan fluiten... :(
idd, ik zelfs ook nog niet !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Laatst online: 12-09 21:07
weet iemand of dat "bPlayOwnFootSteps=False" nog werkt? ik wilde het instellen (had het al eens) maar krijg het niet meer werkend... Ik blijf mezelf horen lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Wheeej :) Alweer tijd voor het 6de deel :)
Ik wou ze eigenlijk posten, maar @ moi werken de plaatjes niet meer van deze first post.. dus moet Lord Mithril het ff fixxen als ie witl...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
X-Rey schreef op 19 juni 2004 @ 21:49:
weet iemand of dat "bPlayOwnFootSteps=False" nog werkt? ik wilde het instellen (had het al eens) maar krijg het niet meer werkend... Ik blijf mezelf horen lopen....
[XGame.xPawn]
bPlayOwnFootsteps=False

[UnrealGame.UnrealPawn]
bPlayOwnFootsteps=False

werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

mpmad schreef op 19 juni 2004 @ 19:28:
Ongelooflijk, nog steeds geen headset (athans, niet de goede). Wat een prutsers

Eigenlijk zouden we Willibrord op ze af moeten sturen :P
Of ze opgeven bij Ook dat nog.
een ding weet ik in ieder geval zeker... voor mij geen (legale O-) ) unreal tournament 2005 meer ookal duwen ze er een breedbeeld tv bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Haha :) Volgende UT wordt zekers te weten legaal bij mij... daar speel ik 'm te veel voor :p

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Weet er iemand of de Frozt mod uit UT'99 ook beschikbaar is voor UT2K4? Deed het vooral goed op LAN-party's...

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

mpmad schreef op 16 juni 2004 @ 20:41:
Ik ben benieuwd of die headset deze week nog komt :/
Ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken als het Atari betreft
Ik heb op m'n eerste mail niet eens antwoord gekregen :{
Wel vol blijven houden nu natuurlijk iedereen! >:)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woutertje woutertje.........

Ik heb het iemeel adres van ons Woutertje...... (misschien ben ik wel niet de enige, maar toch) Ik denk niet dat het verstandig is dat hier te posten, maar toch...

(wel ff 'puzzelen') :

wvugtATatariPUNTcomOFwouterPUNTvanvugtATatari.com

(@ the moderators: clean this message of the iemeel if not allowed :) )

Ik vermoed dat ie een 'auto-reply' heeft met het welbekende berichtje... :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

UT2004 1-DVD versie, nu €28.99 @ play.com. :9~

Ik heb hem maar gelijk besteld, die DEMO is leuk, maar ik zou wel eens op wat andere velden willen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 11:18
Woont er niemand in eindhoven die eens persoonlijk bij atari langs kan gaan om te vragen hoe het nu zit met die headset? Ik kijk het in ieder geval deze week nog aan, aangezien volgens het mailtje dat Wouter mij gestuurd heeft de headset deze week op het hoofdkantoor arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem.
ik heb een refresh rate fix gedaan en nu zijn de resoluties niet meer beschikbaar die ik gelockt heb op een vaste resfresh rate.. is dit bekend en wat doe ik eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Oké, ik ben het zat. We gaan het anders doen!

Wilt iedereen die de limited/special edition van Unreal Tournament heeft mij een e-mail sturen op het adres nick.snapper@insidegamer.nl? Graag in die e-mail de volgende informatie.

Datum waarop je UT2004 hebt aangeschaft (als je deze niet precies weet, gok!),
Datum waarop je de headset hebt aangevraagd,
Of je de headset al binnen hebt,
Of deze headset de juiste is,
Hoe je behandelt bent (kreeg je meteen antwoord, vriendelijk te woord ed.),
Enige andere relevante informatie.

Ik weet zeker dat we als groep meer kans op slagen maken. Iedereen dus graag een e-mail sturen naar bovenstaand adres. Ik ga ook bezig met een column op InsideGamer, ongetwijveld dat Atari dat niet leuk zal gaan vinden en misschien dan wel naar ons gaat luisteren. En ik kan meteen ook de gegevens die jullie naar me gestuurd hebben erin verwerken.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Snappie88 schreef op 21 juni 2004 @ 15:23:
Oké, ik ben het zat. We gaan het anders doen!

Wilt iedereen die de limited/special edition van Unreal Tournament heeft mij een e-mail sturen op het adres nick.snapper@insidegamer.nl? Graag in die e-mail de volgende informatie.

Datum waarop je UT2004 hebt aangeschaft (als je deze niet precies weet, gok!),
Datum waarop je de headset hebt aangevraagd,
Of je de headset al binnen hebt,
Of deze headset de juiste is,
Hoe je behandelt bent (kreeg je meteen antwoord, vriendelijk te woord ed.),
Enige andere relevante informatie.

Ik weet zeker dat we als groep meer kans op slagen maken. Iedereen dus graag een e-mail sturen naar bovenstaand adres. Ik ga ook bezig met een column op InsideGamer, ongetwijveld dat Atari dat niet leuk zal gaan vinden en misschien dan wel naar ons gaat luisteren. En ik kan meteen ook de gegevens die jullie naar me gestuurd hebben erin verwerken.
Euh, Atari heeft bericht terug gestuurd aan de gene die mail hadden gestuurd dat ze de goede zouden opsturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 12-09 17:48
Chester schreef op 21 juni 2004 @ 15:25:
Euh, Atari heeft bericht terug gestuurd aan de gene die mail hadden gestuurd dat ze de goede zouden opsturen :?
Niet allemaal: Verwijderd in "Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5"

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.