Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.092 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Jolt heeft op dit moment een ONS league draaiende die z'n laatste week in gaat, op CB lopen er wat cups en de ut2k4 CB ladder blijft ook altijd nog vrij actief hoor :)
En wij staan bijna onderaan, en dat iedereen nu tegen ons wil spelen valt wel mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
MikeN schreef op 04 juni 2004 @ 15:04:
Jolt heeft op dit moment een ONS league draaiende die z'n laatste week in gaat, op CB lopen er wat cups en de ut2k4 CB ladder blijft ook altijd nog vrij actief hoor :)
En wij staan bijna onderaan, en dat iedereen nu tegen ons wil spelen valt wel mee hoor :)
Hey, krijg nou wat. De vorige keer dat ik keek was er nog geen sprake van UT2004 op Jolt (wel 2003). Ik geloof dat ik er flink langs heb gekeken. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
voor meer compo's en ladders check ff hier: http://www.teamwarfare.com/ladderlist.asp

Ik speel een ander spel (Americas Army)op teamwarfare (aka TWL) en die is wel ok geregelt.

Ik heb ook die el cheapo headset gehad en als ze niet binnen 2 weken met een fatsoenlijk antwoord komen dan ga ik toch is ff met de consumenten bond babbelen want ik vind het geen stijl.

Ook heb ik last van een ontbrekend splintertje uit me dvd dus die mogen ze ook omruilen (gelukkig heb je bij de linux versie die niet al teveel nodig).

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op 03 juni 2004 @ 23:16:
[...]

Misschien moet je speach recognition uitzetten. Als je dan in je microfoon praat probeerd je systeem om bepaalde commando's (zoals "defend the base") te raden, ipv het over het netwerk te versturen. Ik weet dat niet zeker, maar je zou het eens kunnen proberen.

Verder moet ook je host voice chat ondersteunen. Er zijn nogal wat mensen die zich ergeren aan het geblaat van Duitsers, en na één keer is een "Good Game!" van een Fransman ook niet meer aan te horen :X :)
Misschien zou dat bij een internetgame werken, maar ik wil eerst het zodanig hebben werken dat de botjes mij gehoorzamen en dat werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_Hardest schreef op 04 juni 2004 @ 07:13:
[...]

deze reaktie kan ik geen touw aan vast knopen 8)7 leg eens verder uit :z
Om eerlijk te zijn ik ook niet meer hoor... :+ Ik ben zelf nu ook de kluts kwijt, want op de ene site staat aangegeven dat je er een Chat headset bij krijgt, bij een andere site staat alleen dat je een headset krijgt! En toen ik gisteravond op de doos keek, dacht ik degene te zien die ik heb gekregen!!(kweet het..nachtblindheid 8)7 ) Maar goed, heb een mail gestuurd naar nl.atari en ik zie de reactie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-08 22:00

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:47:
[...]

Om eerlijk te zijn ik ook niet meer hoor... :+ Ik ben zelf nu ook de kluts kwijt, want op de ene site staat aangegeven dat je er een Chat headset bij krijgt, bij een andere site staat alleen dat je een headset krijgt! En toen ik gisteravond op de doos keek, dacht ik degene te zien die ik heb gekregen!!(kweet het..nachtblindheid 8)7 ) Maar goed, heb een mail gestuurd naar nl.atari en ik zie de reactie wel!
ah nu snap ik hem WEL ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Zaterdag 5 juni komt de atlantis mod uit voor ut2k4 :) http://www.atlantis.jolt.co.uk/

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand zijn headset al bij dynabyte opgehaald en welke kreeg je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 21:42

Piggen

Lekker bakkie

De Dialog 812 headset.

En die wil ik helemaal niet (wel gewoon aangenomen bij de Dynabyte, zij kunnen er ook niks aan doen). Ik ga nu een vriendelijk doch dringend mailtje beramen.
Maar eerst naar de kapper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* itsme heeft ook die baggere :(

mail is verstuurd.

[ Voor 32% gewijzigd door itsme op 04-06-2004 18:30 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is nu 3 juni en mijn game shop heeft em nog niet(de headset),dit zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kijk es naar de datum die boven je post staat ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 20:22:
het is nu 3 juni en mijn game shop heeft em nog niet(de headset),dit zuigt.
Time traveler? :P

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry met die vakantie raak ik t gevoel van tijd kwijt :p

4 juni dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Zo, ook ik heb ze intussen gemaild

Het prijsverschil tussen de Dialog 812 en de Internet Chat is trouwens veel groter dan 6 euro. Het is namelijk de Premium Stereo Headset, die voor 29 euro in de PW staat. Deze lijkt alleen op de Dialog 812

Een beetje googlen geeft als laagste prijs voor de Dialog 812 in Duitsland 8,40!
(aangezien die volgens mij niet in Nederland verkrijgbaar is)
Terwijl de Internet Chat daar ook gewoon minimaal 33,45 kost!

Het is gewoon te belachelijk voor woorden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Bij ThinkGeek kost ie 19,99 ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al hun headset gekrege???

ik wacht nog 1 dag,anders stuur ik ze eens een mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mpmad schreef op 04 juni 2004 @ 21:27:
Zo, ook ik heb ze intussen gemaild

Het prijsverschil tussen de Dialog 812 en de Internet Chat is trouwens veel groter dan 6 euro. Het is namelijk de Premium Stereo Headset, die voor 29 euro in de PW staat. Deze lijkt alleen op de Dialog 812

Een beetje googlen geeft als laagste prijs voor de Dialog 812 in Duitsland 8,40!
(aangezien die volgens mij niet in Nederland verkrijgbaar is)
Terwijl de Internet Chat daar ook gewoon minimaal 33,45 kost!

Het is gewoon te belachelijk voor woorden :(
OMG!!

We worden hier echt afgezet, Als je nog geen klachtenmail aan Wouter heb gestuurd doe het nu zou ik zeggen.. IK krijg wel medelijden voor hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
ik denk de sterkste poot om op te staan is niet dat er een andere headset op de doos staat maar het feit dat mensen in andere landen wel de headset van de doos gekregen hebben. en dat ze het altijd over deze andere headset gehad hebben.

vraag me wel af wat ze van plan zijn te gaan doen aan dit zal zeker weer maand ofzo duren.

ps. ja denk dat die Wouter shit eerste werkdag gaat hebben maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bigbot schreef op 04 juni 2004 @ 23:15:
ik denk de sterkste poot om op te staan is niet dat er een andere headset op de doos staat maar het feit dat mensen in andere landen wel de headset van de doos gekregen hebben. en dat ze het altijd over deze andere headset gehad hebben.

vraag me wel af wat ze van plan zijn te gaan doen aan dit zal zeker weer maand ofzo duren.

ps. ja denk dat die Wouter shit eerste werkdag gaat hebben maandag.
* itsme steld voor om mocht er geen reactie komen wat georganiseerder te werk te gaan, laten we zeggen dat we over twee weken resultaat willen, anders moeten we samen iets gaan ondernemen.

Overigens heb ik ook duidelijk in mijn mail gezet dat mijn keus voor deze versie ipv de cd versie gebaseerd was op de headset die mij wel aan stond en dat ik deze versie nooit gekocht zou hebben met de huidige headset. Het verschil in prijs tussen de cd versie en cd dvd se versie lijkt me een mooie oplossing, headset en tut.dvd lever ik daarvoor met plezier in.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 22:44:
[...]

OMG!!

We worden hier echt afgezet, Als je nog geen klachtenmail aan Wouter heb gestuurd doe het nu zou ik zeggen.. IK krijg wel medelijden voor hem :D
ik ben zn mail adres voloren :( heeft iemand t nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

its_me schreef op 04 juni 2004 @ 23:34:
[...]

* Da_Hardest steld voor om mocht er geen reactie komen wat georganiseerder te werk te gaan, laten we zeggen dat we over twee weken resultaat willen, anders moeten we samen iets gaan ondernemen.

Overigens heb ik ook duidelijk in mijn mail gezet dat mijn keus voor deze versie ipv de cd versie gebaseerd was op de headset die mij wel aan stond en dat ik deze versie nooit gekocht zou hebben met de huidige headset. Het verschil in prijs tussen de cd versie en cd dvd se versie lijkt me een mooie oplossing, headset en tut.dvd lever ik daarvoor met plezier in.
ik wil wel meedoen met een dergelijke actie, een beetje sensatie is nooit weg!
Zeker als we in ons recht staan, waar had je aan gedacht? >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 00:03:
[...]

ik ben zn mail adres voloren :( heeft iemand t nog ?
wouter.vanvugt@atari.com

astu ;)

mailen die gast! allemaal :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Da_Hardest op 05-06-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

wouter.vanvugt@atari.com

Maar misschien kun je beter mailen naar nl.helpdesk@atari.com (die schijnt ook te bestaan, hoewel die niet op de Atari site staat). Anders schrikt wouter zich behoorlijk de tyfus als hij z'n mailbox checkt als hij terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is nl.helpdesk@atari.com een alias voor de andere, ik heb altijd al mn mails naar die gestuurd en ze retour ghad van "Wouter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Ff iets anders dan de discussie over de headsets. Iemand al iets gehoord over de grote berg aan mods voor UT2K4 die dit weekend uitkomen?

Ben m'n demon-verbindinkje al flink aan het opwarmen voor wat downloads dit weekend >:)

offtopic:
for the record, ik heb de limited edition van UT2004 als sinds day 1 en ik kreeg er gewoon een internet headset van Logitech bij hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

nee, niks over gehoord, k volg de ut2004 scene niet zo heel erg, maar als er vette mods zijn laat maar komen :P

Wat is dan een goede mod die uitkomt? ik heb de red orchestra gespeeld, maar die vind ik tot nu toe nog een beetje tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail gestuurt

leuke werkdag zal die wouter maandag hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Bizzarro schreef op 05 juni 2004 @ 10:29:
Wat is dan een goede mod die uitkomt? ik heb de red orchestra gespeeld, maar die vind ik tot nu toe nog een beetje tegenvallen.
Wat dacht je van de troopers mod? De officiele release is "binnenkort", maar een exacte datum wordt niet genoemd.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Bizzarro schreef op 05 juni 2004 @ 10:29:
nee, niks over gehoord, k volg de ut2004 scene niet zo heel erg, maar als er vette mods zijn laat maar komen :P

Ik zelf ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de Frag.Ops mod. Deze wordt in het kader van de "make something Unreal-contest" omgebouwd van de UT2K3 versie naar de UT2K4 versie.

Verder komen er dit weekend nog minimaal 6 andere mods uit. Om mee te mogen doen aan de contest moeten de mods namelijk voor 6 juni gereleased zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IVM make something unreal contest (MSU) die een deadline heeft op 6 juni (vandaag :) ) zijn er aardig watreleases verschenen, en komen er nog wel een paar meer uit.

Atlantis: Fight for Earth mod (release):
http://www.atlantis.jolt.co.uk/

Neo Tokyo (mangaesque mod) release:
http://www.neotokyohq.com/

Unwheel mod (driving, rally, race mod) release:
http://unwheel.beyondunreal.com/

Alien Swarm (tactical squad mod, met top down view) release (update)
http://www.blackcatgames.com/swarm/

Jailbreak bugfixed release:
http://www.planetjailbreak.com/

Path to Victory (WW2 mod) pics update, misschien binnenkort release:
http://dynamic5.gamespy.com/~ptv/

Waarschijnlijk worden er nog wel wat mods released vandaag.
Have phun..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Infinitive schreef op 05 juni 2004 @ 11:04:
Wat dacht je van de troopers mod? De officiele release is "binnenkort", maar een exacte datum wordt niet genoemd.
De troopers mod komt blijkbaar vandaag uit:
The news everybody has been waiting for. When can we play Troopers? Well, you can expect to see Troopers: Dawn of Destiny sometime Sunday
bron: http://www.ut2004troopers.com/.

Als starwars fan, die nooit de 2003 versie gespeeld heeft, ben ik erg benieuwd. :9
De uitgebreide nieuwsposting bevat drie downloadbare flashpresentaties waarin de mod wordt toegelicht.

Waarom komen er vandaag dan zoveel mods uit? Of heeft dat te maken met een of andere mod-contest?

[ Voor 24% gewijzigd door Infinitive op 06-06-2004 11:59 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb een eerdere versie van die troopers mod gehad, erg leuk bedacht en best mooi gedaan. Maar hij liep alleen voor geen meter. Ik hoop dat de nieuwe versie het beter doet. Want kben ook grote SW fan ! Is trouwens door Nederlander (oa) gemaakt deze mod. Zover ik weet dan, heeft ooit eens artikel over gestaan in PC ZONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op 06 juni 2004 @ 11:54:
[...]

De troopers mod komt blijkbaar vandaag uit:

[...]

bron: http://www.ut2004troopers.com/.

Als starwars fan, die nooit de 2003 versie gespeeld heeft, ben ik erg benieuwd. :9
De uitgebreide nieuwsposting bevat drie downloadbare flashpresentaties waarin de mod wordt toegelicht.

Waarom komen er vandaag dan zoveel mods uit? Of heeft dat te maken met een of andere mod-contest?
Tis allemaal onderdeel van de Make Something Unreal Contest.
Kijk hier voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de atlantis mod effe gespeeld tege bots(ware nog geen mp servers) ik moet zegge dat t best wel gaaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waar blijft Frag.Ops? Weet iemand toevallig hoe laat ie precies komt, we hoeven toch niet te wachten tot vanavond laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

CorteX schreef op 06 juni 2004 @ 16:00:
Waar blijft Frag.Ops? Weet iemand toevallig hoe laat ie precies komt, we hoeven toch niet te wachten tot vanavond laat?
Hmmm ben bang van wel, evenals voor de Troopers mod. Ik ben ook al de hele dag aan het checken, maar het lijkt niet erg op te schieten ;(

Ondertussen de Neotokyo mod gespeeld, maar die is eigenlijk ook best cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels Atlantis, Jungle Warfare en Air Buccaneers gespeeld, vooral die laatste is erg vreemd (maar wel lekker).
Vind Jungle Warfare een beetje tegenvallen, vooral de levels zien er sfeerloos uit (heb ze nog niet allemaal geprobeerd hoor), maar misschien is de gameplay wel geweldig, dat heb ik niet echt kunnen testen want er waren nog geen servers.

Atlantis ziet er erg goed uit en speelt ook lekker, maar ook hier zie ik jammer genoeg nog geen servers van.

Ik zal Neo Tokyo nog even proberen, maar ik denk dat ik het eerst nog even bij Red Orchestra hou, totdat er servers van deze nieuwe mods opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Vandaag reactie gehad om me beschadigde dvd mail. Of ik hem ff kon opsturen. Mjah wil ik best doen maar moet die gozah wel zijn adres neer plempen.

Om me headset mail nog geen reactie gehad. Heb ik over een week nog niets dan ga ik is met de consumenten bond babbelen.

Check voor meer info over ut2004 troopers ook hier ff ut2004 Troopers: Dawn of Destiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik werd net gebeld door ene vriendlijke dame van de frs in maastricht dat ik mijn headset op kon halen,bah weer 15 km fietsen,maar ik heb hem nu,

:D :D

tis een dailog 812

en voor iedereen die in maastricht of omgeving woont,et was de frs in de muntstraat(rechts van de v&d)

Ik had geluk sinds ze er nog maar ene paar hadde,op de andere finialen in maastricht waren ze al weg.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ben er maar blij mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Iemand al een bericht terug gehad van Wouter? : :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moe zegge tis een mooie micro en ik kan nu muziek luisteren zonder dat mam et merkt :) maar de speech ding is te kort,je mort echt naar rects draaien en schreeuwen om goed verstaanbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:40:
ik moe zegge tis een mooie micro en ik kan nu muziek luisteren zonder dat mam et merkt :) maar de speech ding is te kort,je mort echt naar rects draaien en schreeuwen om goed verstaanbaar te zijn.
Ik vind de kwaliteit van de headset ook wel prima :)

Alleen een beetje vaag dat je jezelf niet verstaanbaar kan maken. Ik heb zelf ook geen klein hoofd, maar nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Chester schreef op 07 juni 2004 @ 18:20:
Iemand al een bericht terug gehad van Wouter? : :P
Ik denk dat Wouter bij het zien van het aantal mailtjes in zijn mailbox maar besloten heeft om per direct weer met vakantie te gaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
UT2004 Troopers is _/-\o_ vooral TR_OBJ-Trench moet je proberen, over het deadstar oppervlak vliegen :D

Andere mods:
Deathball 2.0 http://www.deathball.net
Frag.Ops 2004 http://www.frag-ops.com
Excessive UT2004 (erg fun >:) ) info @ http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=373980 & download @ http://madnad.com/FORUM/viewtopic.php?t=327
ChaosUT2 PR3(erg lol :p) http://planetunreal.com/chaotic
Red Orchestra 2.1 http://redorchestramod.gameservers.net
Unreal Annihilation (voor de TA fans :p let wel: BETA is nog véél werk aan) http://ua.tauniverse.com
Jungle Warfare 2.05 http://www.junglewarfare.jolt.co.uk
Weapons of Evil http://ataricommunity.com...ad.php?s=&threadid=387090

[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 07-06-2004 18:57 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Die Frag.Ops mod ruled echt _/-\o_

Erg jammer dat er nog geen actieve servers zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
* cybermans is trouwens beta tester bij Troopers :*) :*) :*) de Lead coder daarvan is een nederlander (onder het motto it aint much if it aint dutch). Ik heb jungle warfare gespeeld en ik vond hem eigenlijk best wel tegen vallen. Bucaneers is echt uberish humor maar je moet wel met zijn 2en spelen. atlantis ga ik van de week ook ff proberen (wie doneert mij voor de andere mods een grote (niet in inches groot maar in gb's) snelle hard disk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
He cybermans vertel eens wat we nog mogen verwachten in de volgende Troopers versie :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das wel wat minder,als dat buiding nou ietsie langer was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
XXlerator schreef op 07 juni 2004 @ 19:07:
Die Frag.Ops mod ruled echt _/-\o_
Nou, dan heb jij zeker een andere versie gespeeld dan mij. Alleen de wapens zagen er wel goed uit, maar de levels die ik heb gespeeld waren simpel en ze leken erg veel op elkaar. Het traplopen zorgt ook voor epileptische reacties. Mag nog een hoop aan gesleuteld worden wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jailvreak is ook erg leuk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, als het goed is draait mijn server weer: kan iemand kijken of ntz.xs4all.nl werkt?

8 spelers max, alle gametypes, alle maps uit UT2004 en CBP2 (en Icarus), met voice, en met voting. Commentaar welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nope, doet niet echt veel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu? (firewall wilde even niet luisteren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, laatste poging... anders ga ik vanavond wel met een modem inbellen om te kijken of het van buiten werkt... :( alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook een klacht e-mail verzonden. Maar al snel nadat ik mijn e-mail verzonden had kreeg ik de melding dat de e-mail "undeliverable" was. Ik heb het al meerdere keren geporbeerd, maar ik krijg steeds hetzelfde bericht. Of ik nou naar nl.helpdesk@atari.com of Wouter van Vught's e-mail adres stuur, ik krijg telkens diezelfde foutmelding. Dit is echt het enige e-mail adres waar ik problemen mee heb, naar andere e-mail adressen kan ik prima versturen. Mijn provider is Het Net. Hebben nog meer mensen dit? Ik ga ze maar bellen i.p.v. mailen.

EDIT: RefriedNoodle, het lukt mij ook niet om naar je server te connecten. BTW, Onslaught met 8 spelers max is niets aan. Ik connect alleen naar ONS servers met 16 of meer als maximum.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dan denk ik dat z'n mailbox vol is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

mpmad schreef op 08 juni 2004 @ 19:09:
Dan denk ik dat z'n mailbox vol is :D
lol :D misschien heeft ie een paar dagjes langer verlof genomen... omdat ie misschien bij het lezen van zijn webmail account al achterover viel :P >:)

jammer Wouter :P das alleen uitstel van executie :9
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een instagib vraagje:

Spelen jullie met weapon zichtbaar of hidden? Hidden is denk ik ff wennen maar wel beter uiteindelijk. Maar van sommigen hoor ik dat ze er absoluut niet aan kunnen wennen zonder wapen in beeld! Graag jullie mening.

[OT]

Jammer dat het topic nu alleen nog maar gaat over het al dan niet krijgen van de goede headset..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:38

Basszje

Reisvaap!]

zonder wapen lijkt me best naar. Hoezo is dat beter dan?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen tel nummer oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Wat is dat Instagib eigenlijk?
Ik kom die term vrij vaak tegen, maar ik weet nog steeds niet wat het is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instagib = Instant Gibbing

Instant = Meteen
Gibbing = Uiteenspatten

Bij Instagib ben je dus met een schot dood, het word gespeeld met enhanced shockrifles. Instagib is een mutator, je kan die mutator filteren in het filets-menu als je een game wil joinen.

BTW, toen ik een maand geleden naar hetzelfde e-mail adres mailde kreeg ik dezelfde error message. Dus het licht niet aan een te volle mailbox denk ik.

Magicmasta: telefoon nummer kun je op de atari site vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mpmad schreef op 08 juni 2004 @ 22:08:
Wat is dat Instagib eigenlijk?
Ik kom die term vrij vaak tegen, maar ik weet nog steeds niet wat het is :X
Instagib is een mutator waarbij iedereen een plasmarifle shockrifle krijgt, en je met 1 schot dood bent. Hectisch, zeg maar.
edit:
Refried, leer je UT-wapens. |:(

Mijn server is weer up, kan iemand nogmaals testen? Ik heb hem idd op 8 spelers gezet, heb nog niet gekeken wat de impact van UT2004 op mijn Fast ADSL is. Iemand ervaringen daarmee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee helaas, ik tik gewoon "open ntz.xs4all.nl" in de console, aan mij kan het dus niet liggen. Hij doet het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Klinkt leuk. Ik zal het zeker eens proberen

Bedankt voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is nu ook pas een instagib uit voor de mingun,maar die zuigt.Tis gewoon degene die sneller is.Met de shock riflem oet jen og wat aimen ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeesus. Vorige keer ook al van die ellende gehad met ipcop en ut2004. Ik dacht toch echt de juiste poorten opengezet te hebben? UDP 7777, 7787, 7778, 7788, en TCP 28902. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basszje schreef op 08 juni 2004 @ 22:02:
zonder wapen lijkt me best naar. Hoezo is dat beter dan?
Je ziet meer van je scherm, dus het lijkt me wel een voordeel. In princiepe kan je gewoon mikken via de crosshair (wat uiteindelijk ook veel accurater is) en daarvoor heb je dat wapen niet nodig in beeld. Een vriend van me (fervent Quake2 instagibber) speelt ook met weapon hidden en ik geloof dat de UT toppers ook zonder wapen in beeld spelen. Wat heb jij Lord Mithril?

[ot] volgens mij zat ik net met jou op een public insta server (als je tenminste met dezelfde nick speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Nu online
Tja ik speel voornamelijk iCTF en iTDM en speel met weapon hidden. Als je gewoon op je crosshair let en je reflexen goed trained is het alleen maar een voordeel omdat je toch weer wat meer ziet. (Weapon bar ook uit, crosshair op dot, HUD op 70% grootte ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Aimen" moet je op gevoel kunnen doen en niet echt op crosshair...na een tijdje heb je het draadje in handen en word je beter en beter.. gevoel gaat ook moeilijk weg..

Als je mikt moet je niet op je crosshair letten want die blijft toch in 't midden van je scherm en als je beweegt weet je ongeveer waar hij zit als je beweegt.. wat je moet doen is goed opletten op de beweging van je tegenstander.. Zo heb ik altijd leren aimen.. allemaal begonnen in UT.

Dat leverde 1 jaar al UT spelen een resultaat.. gebanned "permant" van www.clanbase.com wegens triggerbot gebruik volgens hun.. terwijl het ECHT niet zo was. Ik mag geen clans meer joinen/geenwars meer spelen.. Mjah.. //Another day, another cheater \o/

Ps. Speelde al 1 jaar en khad de voormalige nummer 1 van de wereld verslage 7-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Nu online
Op lange afstand snipen met insta wil je echt wel een crosshair bij hebben hoor :p

Voor wat dichter bij is het inderdaad allemaal op gevoel en dat is gewoon een kwestie van trainen, trainen en trainen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op 09 juni 2004 @ 00:57:
Op lange afstand snipen met insta wil je echt wel een crosshair bij hebben hoor :p

Voor wat dichter bij is het inderdaad allemaal op gevoel en dat is gewoon een kwestie van trainen, trainen en trainen :p
Ja duh :P altijd Crosshair bij je hebbe... maar er zijn mensen die puuuuuuur op crosshair lette en das fout imo (eigen ervaring) 75% gevoel aimen.. 25% op crosshair letten.. en tegen bots spelen helpt echt niet hoor.. gewoon veel insta multiplay game spelen en dan kom je er wel.. kost alleen veel tijd.. het gaat niet 1-2-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Nu online
Mja, enige "probleem" is alleen dat alles in de UT tijd nog vrij nieuw was, nu zit je tegen mensen op te boksen met 5 jaar ervaring..... En dat kan soms lastig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op 09 juni 2004 @ 01:05:
Mja, enige "probleem" is alleen dat alles in de UT tijd nog vrij nieuw was, nu zit je tegen mensen op te boksen met 5 jaar ervaring..... En dat kan soms lastig zijn :+
Ja ok.. dat wel.. dat zuigt eingelijk! :r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Het enige probleem met de crosshair is dat het kan opgaan in de achtergrond, dus heb jij een witte crosshair en kijk je naar een bewolkte hemel dan kan je niet meer aimen.
Nu heb ik gehoord van een maat dat sommigen een el cheepo 17 inch monitor voorzagen van een crosshair om de cs crosshair spread te omzeilen. :P
Dus misschien een ideetje om in het midden van het scherm een wit klevertje te kleven, eventueel fluo ingekleurd, bijvoorbeeld een transparant versterkertje voor geperforeerd papier, dan kan je de crosshair gewoon uitzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

De Talking Icon (TI100) die voor UT2003 gebruikt werd werkt ook voor UT2004, dus iedereen hiero die een server draait, ff TI100 installeren :)

Ik word vaak gekilled net als ik wat aan het zeggen ben :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Nu online
Lol, dat is wel grappig, zie je alleen vrij slecht als het donker is.

En een witte crosshair wen je wel aan, in het begin zag ik hem voor geen meter, nu vind ik hem vaak te groot (misschien wat kleiner zetten eh :p) en heb ik erg weinig problemen met wolken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, iemand hier die dedicated draait achter ipcop? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
MikeN schreef op 09 juni 2004 @ 01:21:
Lol, dat is wel grappig, zie je alleen vrij slecht als het donker is.

En een witte crosshair wen je wel aan, in het begin zag ik hem voor geen meter, nu vind ik hem vaak te groot (misschien wat kleiner zetten eh :p) en heb ik erg weinig problemen met wolken enzo.
_/-\o_ Gosu :+
Heb gele crosshair stipje, maar op een erg lichte achtergrond kan ik net zo goed niet aimen, gewoon muisknop vasthouden ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:50:
"Aimen" moet je op gevoel kunnen doen en niet echt op crosshair...na een tijdje heb je het draadje in handen en word je beter en beter.. gevoel gaat ook moeilijk weg..

Als je mikt moet je niet op je crosshair letten want die blijft toch in 't midden van je scherm en als je beweegt weet je ongeveer waar hij zit als je beweegt.. wat je moet doen is goed opletten op de beweging van je tegenstander.. Zo heb ik altijd leren aimen.. allemaal begonnen in UT.

Dat leverde 1 jaar al UT spelen een resultaat.. gebanned "permant" van www.clanbase.com wegens triggerbot gebruik volgens hun.. terwijl het ECHT niet zo was. Ik mag geen clans meer joinen/geenwars meer spelen.. Mjah.. //Another day, another cheater \o/

Ps. Speelde al 1 jaar en khad de voormalige nummer 1 van de wereld verslage 7-0 :)
Ik speel idd ook voornamelijk op gevoel. Maar onbewust leer je meer naar je crosshair kijken wanneer je je wapen op hidden hebt staan denk ik. Je hebt iig nooit dat je leert aimen door onbewust naar je wapen te kijken.
MikeN schreef op 09 juni 2004 @ 01:05:
Doet me denken aan een war kort geleden. Tegen een een of ander team dat GoT heet :+ Zetten ze in ene een gast in die al 5 jaar insta speelt. Sja dan doe je weinig met je 2 maanden ervaring. :Y) Maar ik merk wel dat ik wel steeds beter word.
corpseflayer schreef op 09 juni 2004 @ 01:20:
Het enige probleem met de crosshair is dat het kan opgaan in de achtergrond, dus heb jij een witte crosshair en kijk je naar een bewolkte hemel dan kan je niet meer aimen.
Nu heb ik gehoord van een maat dat sommigen een el cheepo 17 inch monitor voorzagen van een crosshair om de cs crosshair spread te omzeilen. :P
Dus misschien een ideetje om in het midden van het scherm een wit klevertje te kleven, eventueel fluo ingekleurd, bijvoorbeeld een transparant versterkertje voor geperforeerd papier, dan kan je de crosshair gewoon uitzetten. :)
Dat is wel een hele brute oplossing _/-\o_ Gaat me wel eens beetje ver imo. Ik gebruik zelf een groen kruisje als crosshair. Werkt voor mij het best. Maar een perfecte kleur voor je crosshair kan je volgens mij nooit vinden. Groen is voor mij over het algemeen het beste.

Ging gister ook best goed op een public zonder wapen. Totdat [dK]Petrus kwam :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Troopers is erg mooi en een must voor SW fans. Echter mis ik de joystick support voor het vliegen. Ik kan mijn joystick (Microsoft Sidewinder) niet goed instellen.

Excessive Overkill is echt super! Kan alleen geen servers er nog voor vinden.
E.O. lijkt me echt heel gaaf op een ONS map met 16+ spelers!

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Ik ga denk ik ook maar eens iets anders spelen dan ONS op publics...merk dat ik me de laatste tijd meer zit te ergeren dan dat ik er nog plezier in heb. Dat komt doordat de uitkomst van een potje ONS zo ontzettend afhangt van de balans tussen de twee teams, zowel op kwalitatief als kwantitatief vlak, dat de uitkomst van een potje ONS in de meeste gevallen wel van te voren te voorspellen is.

Als je dan ziet dat je met 2 skilled lui plus 5 n00bs zit te vechten tegen een team van 4 skilled lui plus 3 n00bs, dan kun je net zo goed je energie sparen voor het volgende potje...

En ik word helemaal groen en geel als de teams eens een keer wel goed in balans zijn en het is vet spannend. Je bent aan de winnende hand doordat je je stinkende best doet, en dan besluit er 1 speler het spel te verlaten. Daardoor is de balans weg en kun je alsnog inpakken. Zeggen je resterende teamsmates ook nog "gg, good comeback!!" AArrgh! Niks gg, good comeback, gewoon irritant dat er iemand zonodig weg moest gaan! ;)

Nouja ik kan nog uren doorgaan over allerlei misstanden op die publics...maarja een clan zoeken gaat mij weer net even te ver, geen zin om een wedstrijd/trainingsschema voor een computerspelletjesclan in m'n vrije tijd te integreren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Genoil schreef op 09 juni 2004 @ 14:30: iets wat mij ook al op viel
De meeste potjes gaan als volgt: beide teams bouwen hun powernodes op. Bij het grootste gedeelte van de levels geldt dat de "eerste" powernode direct aan het begin van een potje aanvalbaar is. Vervolgens nuked jouw team of de tegenpartij dus zo'n eerste node en het potje is beslist. Er is nu nog maar één powernode voor de tegenstander om aan te vallen en de tegenstander kan zijn aanval vanaf verschillende punten lanceren met bovendien meer keuze uit wapens en voertuigen. Het is vaak enorm lastig om nog terug te komen op het moment dat je eerste powernode kapot is en de vijand als een gek erop af stormt.

Ik vraag me dan soms af of daar een tactische oplossing voor is. Wat ik in ieder geval tegenwoordig doe is zodra ik zie dat "mijn" eerste powernode aanvalbaar is en ik rijd niet in een tank, dan ga ik terug naar de eerste powernode om deze te verdedigen. Tegen redeemers merk ik dat eigenlijk alleen de gattling gun effectief is (dat straalwapen alleen als de lag beperkt is). Tegen suicide redeemer aanvallen is een gattling gun ook wel effectief, zolang er maar niet al te veel lag is, dan schiet je vaak de redeemer kapot zodra het gastje 'm lanceerd.

[ Voor 42% gewijzigd door Infinitive op 09-06-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Nu online
Het is mogelijk terug te komen als je eerste powernode kapot is, daarvoor moet je echt erg goede communicatie binnen je team hebben en heel erg snel zijn op het moment dat je tegenstander eventjes zwak is. In Red Planet is het compleet niet mogelijk (teveel routes naar je basenode met te grote afstanden) maar in Arctic (ook veel routes, maar veel dichter bij) of Torlan (2 routes maar, kwestie van rammen, wel op de tank letten :X) is het zeer zeker mogelijk. Dawn is een stuk gevaarlijker wat dat betreft, met 2 basenodes, als je die eenmaal beide kwijt ben heb je echt een probleem.
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 10:44:
Doet me denken aan een war kort geleden. Tegen een een of ander team dat GoT heet :+ Zetten ze in ene een gast in die al 5 jaar insta speelt. Sja dan doe je weinig met je 2 maanden ervaring. :Y) Maar ik merk wel dat ik wel steeds beter word.
Ach tja, mochten we ook eens winnen eh :Y) Jullie deden het IMHO nog vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei :P vandaag nog een ut2k4 special edition box kunnen scoren!
ging mij voornamelijk om die 2e dvd met tuts.. nu ook een mooie metalen box erbij...

ikke is weer blij voor vandaag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
MikeN schreef op 09 juni 2004 @ 15:43:
Het is mogelijk terug te komen als je eerste powernode kapot is, daarvoor moet je echt erg goede communicatie binnen je team hebben
En daar snijdt je dus het probleem aan. Op public servers waar ik op gespeeld heb is 0.0 communicatie. Je zult dan minstens aan voice chat moeten doen. Of op elkaar ingespeeld zijn.

Maar in principe heb je gelijkt. Je kan terugkomen met een gecoördineerde actie als de tegenstander even niet oplet. Je zult dan wat mensen bij de powernodes van de tegenstander verborgen moeten hebben staan, en met de overgebleven teamladen tegelijk de eerste powernode terugveroveren (eventueel nog wat personen op toegangswegen om irritante manta's enzo al eerder tegen te houden i.p.v. ze in de "pot" proberen te stoppen).

Bij public servers zie je typisch iets als: spawn, loop naar eerste en best voortuig, val powernode aan, dood, spawn en rennen maar weer. Terwijl het veel effectiever is als je met z'n tweeën of drieën tegelijk aanvalt dan na elkaar.

Ik vraag me af wat de volgende punten voor inpakt zouden kunnen hebben op ONS op public servers. Stel je voor dat:
1. om een powernode te veroveren moet je al de routes er naar toe in bezit hebben (nu slechts één).
2. mogelijkheid tot zeer transparante en schermvullende overlaymap waarop medespelers en type voertuig van medespelers worden aangegeven, eveneens het type voertuig en speler van een vijand waarop een missile lock van een medespeler aanwezig is.
3. de mogelijkheid om naast je naam een tekstje te zetten met daarbij de actie die je bent van plan te doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Infinitive op 09-06-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 23:50:
[ot] volgens mij zat ik net met jou op een public insta server (als je tenminste met dezelfde nick speelt)
Ja speel gewoon onder dezelfde naam, ben baggerslecht en speel uitsluitend insta :)

Maar ik zal het eens proberen dan zonder wapens in beeld, ben benieuwd. Overigens kijk ik ook amper naar die crosshair. Maar het is toch handig dat hij in beeld slingert.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Infinitive schreef op 09 juni 2004 @ 15:16:
[...]

Ik vraag me dan soms af of daar een tactische oplossing voor is. Wat ik in ieder geval tegenwoordig doe is zodra ik zie dat "mijn" eerste powernode aanvalbaar is en ik rijd niet in een tank, dan ga ik terug naar de eerste powernode om deze te verdedigen. Tegen redeemers merk ik dat eigenlijk alleen de gattling gun effectief is (dat straalwapen alleen als de lag beperkt is). Tegen suicide redeemer aanvallen is een gattling gun ook wel effectief, zolang er maar niet al te veel lag is, dan schiet je vaak de redeemer kapot zodra het gastje 'm lanceerd.
Nou ik heb inmiddels wel een paar tactische vuistregels voor ONS (hebben op zich weinig met de jouw beschreven situatie te maken):
• zorg dat je snel bent. ga nooit lopen, wacht dan op de mogelijkheid tot teleporten. land niet in de buurt bij een node, maar landt op een node.
• geef geen moer om je eigen leven. snel gekilled worden is beter dan een eind moeten lopen. mijn frags:fragged ratio is echt beroerd maar ik sta wel meestal ergens bovenaan in punten.
• geef geen moer om je eigen leven. ga overal keihard en lomp in. ook over je mede-n00bs. laat maar lekker whinen die prutsers >:)
• geef geen moer om frags als je ook een node kunt slopen/cappen. levert ook nog eens veel gemakkelijker punten op
• laat vijanden die ergens rondrijden/lopen waar geen reet te doen is lekker lopen. ontvlucht ze indien ze je aanvallen :P
• soms is het handig om nodes bijna te slopen, dus niet helemaal. met een beetje mazzel vergeet de tegenstander het volgende punt:
• maak af en toe een ronde langs alle nodes van je eigen team om te kijken hoe het spul erbij ligt. her-opladen indien bijna kapot. je hebt gewoon teams die dat niet doen en da's echt feest :+
• ga nooit bij iemand in een voertuig zitten voor andere doeleinden dan puur vervoer. 2 verspreide spelers zijn veel effectiever dan 2 in 1 voertuig.
• verdedig je eigen powercore niet. da's vechten tegen de bierkaai. probeer de last-node te slopen en jezelf uit de verdediging te breken. dat lukt soms ook nog als er bij de tegenstander een goeie speler besluit een aneurisme is krijgen :)
• persoonlijk mijd ik de volgende zaken vanwege pure desinteresse, omdat ze teveel tijd kosten, te kwetsbaar zijn of onhandig of teveel aandacht trekken: redeemer, leviathan, target painters en meer van dat fabcy spul. ik heb doorgaans ook schijt aan de AVRiL, laat ze m'n kop er maar afrijden, kan ik mezelf tenminste weer een beetje nuttig maken. Bovendien zijn er vaak toch al genoeg n00bs die met zulke koleredingen ergens op een afstandje op de heuvel staan te patsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
LOL, dat zijn precies mijn vuistregels :P
ow ja, nog mijn tip: gebruik achterbleven voertuigen. Ik zie zo vaak dat de vijand een Hellbender gebruikt heeft als vervoer en 'm bij een powernode heeft gedropt. Mooi, spring erin en gebruik het wapen onder toets 2. Dag voetvolk...

Ik geef ook nooit erg om een leven. Er is haast geen spawn penalty (hoogstens een seconde of 15 om weer de juiste lokatie en wapens te hebben).

Redeemer probeer ik juist altijd te gebruiken. Want als ik het niet doet, dan is het de tegenstander die hem gebruikt! Airstrike gebruik ik nooit. Het is mij nog nooit gelukt om er met dat ding een te lanceren... werkt denk ik alleen maar op vijandelijke voertuigen waar iemand in zit.

[ Voor 124% gewijzigd door Infinitive op 09-06-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
. dubbel

[ Voor 93% gewijzigd door Genoil op 09-06-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
geheh, ik ben gek op brandende manta's, die doen het ook nog prima :P

en wat die teamplay betreft, dat kan idd heel erg veel schelen als je communiceerd.maar als ik samen met een andere meneer speel (meneer_1, ik ben meneer_2 :)), dan lukt het meestal ook wel. ook zonder dat we communiceren (praten kost tijd!). we hebben voor de meeste levels wel een soort standaard scenario, of samen gewoon genoeg skills om het verloop v/h spel te bepalen. (opschep opschep ;)) en als het dan niet lukt dan ligt het aan de anderen :P

oh en wat de redeemer betreft: meneer_1 doet altijd de deemer, of ik vertrouw gewoon op de gretigheid naar dat ding van de anderen. ik zie het maar al te vaak gebeuren dat iemand met de redeemer loopt te prutsen, zoals op een onnodige plek (node al bijna stuk) of te laat (node al lang en breed gemold) arriveren. zo'n ventje ben je wel zowat een hele minuut kwijt omdat ie zo druk is met het vervoer naar de redeemer en het afschieten ervan. in die tijd kan je tegenstander een hoop doen met 1 man meer.

[ Voor 44% gewijzigd door Genoil op 09-06-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik had net een server gestart, maar ik sta verbaasd van hoeveel bandbreedte 1 speler nodig heeft. Ik heb een XS4all fast ADSL lijn 4480/704 Kbit/s en kan makkelijk 12+ spelers counterstrike trekken, maar bij 6 spelers UT2004 gaat de ping al naar 120+. :'(

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Nu online
Het hangt van de gamemode af, ONS slurpt zo'n 8 kbyte/s, andere gamemodes zitten op 5 - 7 kbyte/s.

Over het lopen bij ONS: dat kan soms best effectief zijn mits je een beetje je AVRIL, ligtning gun en shock rifle gebruikt :) (en je niet lomp in Dria van de middelste nodes naar de buitenste nodes gaat lopen, dat duurt te lang :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Aan veel van die regels hou ik mezelf ook. Ik gebruik de AVRiL zelf wel meestal tegen voertuigen. Het gebeurt me vaak genoeg dat er een manta op me afkomt en ik op het laatste moment nog een AVRiL-rocket af kan vuren. Bye, bye manta >:)

Ik zal ook nog even mijn gegevens posten:

GoT: Galahad
Nick: Anurin
Servers: Atari official, jolt.co.uk
Gametypes: ONS
Tijden: 's middags, 's avonds
Clan: geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
MikeN schreef op 09 juni 2004 @ 16:17:
Het hangt van de gamemode af, ONS slurpt zo'n 8 kbyte/s, andere gamemodes zitten op 5 - 7 kbyte/s.

Over het lopen bij ONS: dat kan soms best effectief zijn mits je een beetje je AVRIL, ligtning gun en shock rifle gebruikt :) (en je niet lomp in Dria van de middelste nodes naar de buitenste nodes gaat lopen, dat duurt te lang :p)
ja ok maar om een veel voorkomend voorbeeld te noemen:

als je bij het begin van het level de trein mist (dus geen voertuig hebt) kun je veel beter naar je eigen powercore rennen, teleport-knop en net zolang op de eerste node rammen totdat ie klaar is. ben je vaak sneller dan de wandelaars en je jat meteen de net-spawende manta :).

ik blaas mezelf ook met enige regelmaat op om maar weer bij de actie in de buurt te komen.

ja en daarnaast noem je met "AVRIL, ligtning gun en shock rifle" gelijk ook de wapens waar ik het minst mee heb :P. als ik souplesse wil, ga ik wel een tactical shooter spelen, ut2004 is voor mij gewoon lomp raggen :). ik heb gewoon gemerkt dat als je maar hersenloos genoeg er op in hakt het dan alleen maar beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op 09 juni 2004 @ 15:57:
[...]
• persoonlijk mijd ik de volgende zaken vanwege pure desinteresse, omdat ze teveel tijd kosten, te kwetsbaar zijn of onhandig of teveel aandacht trekken: redeemer, leviathan, target painters en meer van dat fabcy spul. ik heb doorgaans ook schijt aan de AVRiL, laat ze m'n kop er maar afrijden, kan ik mezelf tenminste weer een beetje nuttig maken. Bovendien zijn er vaak toch al genoeg n00bs die met zulke koleredingen ergens op een afstandje op de heuvel staan te patsen :P
Ik zou er toch goed op letten, al die superweapons zorgen dat je Nodes direct kapot zijn. Vooral in Severance merk je dat goed. Ik probeer ze zo vaak mogelijk te pakken, alleen al om te voorkomen dat de tegenstander ze gebruikt.

Wat betreft de Leviathan kan ik me idd voorstellen dat je die niet killed, vooral niet als die op weg is naar een node die net gelocked word :+

De AVRiL raad ik aan om wel te gaan gebruiken, die is echt waanzinnig handig. Manta's en Raptor's knal je zo uit de lucht, die anders vrij snel een node om zeep helpen. Ik schiet er vaak al een af voordat ik om een hoek loop, zodat ik hem kan locken op een voertuig van de tegenstander.
Ah dus jij bent meneer_2, ik ben je al een paar keer tegengekomen en er stond me vaag iets bij dat je ook op GoT post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Galahad schreef op 09 juni 2004 @ 16:22:
Aan veel van die regels hou ik mezelf ook. Ik gebruik de AVRiL zelf wel meestal tegen voertuigen. Het gebeurt me vaak genoeg dat er een manta op me afkomt en ik op het laatste moment nog een AVRiL-rocket af kan vuren. Bye, bye manta >:)
ja zo kom ik vaak aan m'n eind...heb meestal weinig trek uit m'n geliefde manta te bailen, en ben de laatste tijd veel aan het oefenen op avril-dodgen met de manta (is goed te doen!). wat ook leuk is als dodgen niet echt een optie is, is je manta goed richten op de avril-lanceerder, gas geven en er net op tijd uit springen waarbij de ontploffende manta als projectiel gaat dienen om je tegenstander alsnog uit te schakelen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.