-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Wie heeft het over BSOD's?MikeN schreef op 15 mei 2004 @ 19:59:
Dat jouw systeem gaat BSOD'en als je overklokt lijkt mij geen UT2k4 probleem?
Ik kan UT99 perfect spelen, ook MoHAA etc. Mijn systeem is compleet stabiel (o.a. getest met ruim 9 uur Prime95, 3dmark2001se als 2003 (loop van ongeveer 8 uur) en PiFast). Ik weet dat meer mensen dit probleem hebben bij een hoge fsb icm UT2004. Dus het ligt zeker niet aan mijn instabiele systeem.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
heel simpelMikeN schreef op 13 mei 2004 @ 17:13:
Kan iemand mij vertellen wat die [ in de Aliases doen als je de files insta.ini en nw.ini noemt?
Ik heb ze [insta.ini en [nw.ini genoemd (met [) en het werkt perfect?
die [ staat ervoor zodat hij in explorer bovenaan staat als je op alfabet sorteert
Bier, Whiskey en Metal!!
eerst wilde ie niet eens 11x213 doen, maar hij draait nu lekker op 11,5x218
Verwijderd
Ik heb sinds de patch tot tweemaal toe een GPF gekregen, iets wat ik voor de patch niet had. Toeval of niet het blijft vervelend. Op het ataricomunnity forum hebben zich ook al meer mensen gemeld, die een verhooge instabiliteit hadden na de patch.casemodderpoel schreef op 15 mei 2004 @ 21:58:
tot nu toe is UT2K4 een stuk stabieler door die patch
Een ander probleem in Onslaught is dat de percentages van de powercore soms niet kloppen. De schade van de cores lopen dan gelijk op, terwijl een powercore niet kwetsbaar is. Hebben jullie hier ook last van?
Van de patch (die ik geinstalleerd heb
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
't standaart spel is nog wel leuk, maar ik wil eens wat anders
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ik heb een vraagje. Ik heb in mijn router (Repotec) de firewall maar weer eens aangezet. Ik had een paar indringers :-). Wat blijkt nu... UT2004 kan ik niet meer online spelen. Zijn er poorten die ik hiervoor open moet zetten in mijn router? En zo ja welke?
Apple en Joppiesaus all the way
Topic voor poortnummers Games. <<< misschien staat het daar bijHollie schreef op 16 mei 2004 @ 12:41:
Dag mensen,
Ik heb een vraagje. Ik heb in mijn router (Repotec) de firewall maar weer eens aangezet. Ik had een paar indringers :-). Wat blijkt nu... UT2004 kan ik niet meer online spelen. Zijn er poorten die ik hiervoor open moet zetten in mijn router? En zo ja welke?
Smiling as the shit comes down...
Zie startpost.Hollie schreef op 16 mei 2004 @ 12:41:
Dag mensen,
Ja hoor, al genoegBlade_V schreef op 16 mei 2004 @ 12:31:
Zijn d'r eigenlijk al mods voor UT2K4?
't standaart spel is nog wel leuk, maar ik wil eens wat anders
Tis toch niet zo'n moeite om ff te gaan zoeken? Google is your best friend.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Heb em ook gekocht. Alleen doet de cd-key het dus niet online (in het spel zelf wel trouwens, maar online gewoon niet

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Terug gaan naar de winkel en vraag om een nieuwe of even contact opnemen met Atari of Epic games ofzo.Sorcerer8472 schreef op 16 mei 2004 @ 17:03:
Jeuj
Heb em ook gekocht. Alleen doet de cd-key het dus niet online (in het spel zelf wel trouwens, maar online gewoon niet)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Was de tijd misschien niet al voorbij, want dan lopen de PowerCores namelijk vanzelf langzaam leeg (power drain)Ik heb sinds de patch tot tweemaal toe een GPF gekregen, iets wat ik voor de patch niet had. Toeval of niet het blijft vervelend. Op het ataricomunnity forum hebben zich ook al meer mensen gemeld, die een verhooge instabiliteit hadden na de patch.
Een ander probleem in Onslaught is dat de percentages van de powercore soms niet kloppen. De schade van de cores lopen dan gelijk op, terwijl een powercore niet kwetsbaar is. Hebben jullie hier ook last van?
Een volledige reinstall heeft geholpenRakkerzero schreef op 16 mei 2004 @ 17:09:
[...]
Terug gaan naar de winkel en vraag om een nieuwe of even contact opnemen met Atari of Epic games ofzo.
(installeer niet eerst onder een andere key, alleen de key in het registry wijzigen is dan namelijk niet genoeg)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Here is all the information about this patch:
Unreal Tournament 2004 Patch 1 Release notes.
This patch is completely compatible with the retail version - servers and clients of any flavor can connect with each other.
This patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except to update settings as necessary.
Here is the full change list:
Onslaught related:
- Teams will now swap sides after each Onslaught round by default. This is configurable in the game settings menu.
- Fixed flying Leviathan exploit where Leviathan can be based on another vehicle.
- Fixed Leviathan pushing exploits by limiting the Leviathans max speed.
- Fixed Tank pushing exploits by limiting max speed unless falling.
- Node location names show up correctly in network games.
- Fixed terrains with a negative scale not showing PowerNodes.
- RadarMap can no longer be moved off-screen using the HUD configuration menu.
- Fixed possibility of ion cannon volume in ONS-Severance killing someone entering it without giving them warnings first
- Fixed bots getting stuck next to a vehicle because they didn't think they were close enough to enter
- fixed players getting out of vehicles into water
Invasion related:
- Fixed Invasion ammo not replenishing at end of wave
- Fixed Invasion's ScoreKill() not notifying GameRules when monster kills a player
General Game play:
- fixed which anim is played during sniper zoom (removes log warnings)
- fixed redeemer reticle being affected by HUD opacity setting
- fixed skaarj playing taunt anims
- make sure no wrap around on multikill numbers
- call takefallingdamage() on wall dodge to prevent it being used as an exploit for avoiding damage on long falls
(can still use wall dodging anywhere you could before, you just take damage if you are falling too fast).
- fixed miscellaneous game code log spam.
- UTClassic Rocket fix for delay before can fire again after loading up 6 rockets
- fixed zoom instagib beam positioning
- improved hidden lightning gun beam positioning
- fixed bioammo positioning
- force correct default character, even if PRI hasn't been replicated yet
- force same character as player is using - players using bForceDefaultCharacter must use a valid forced character as their own model
- improved team balancing in network games
Single Player:
- added profile fix to unlock chars (where due) for "old" profiles
Map and Kick Voting:
- Fixed incorrect map voting gameconfig at startup
- Reenabled map, kick voting.
- Removed Voting filter combos on server filters page.
- Added "None" selection in the map voting web admin config.
- Edit only 1 line at a time in map voting web admin config.
- Cleaned up/ fixed map voting menus
- DefaultMapListLoader loads prefixes from GameConfig settings by default.
- Added UseMapList property to PlayInfo
- Disabled the MapListLoaderType PlayInfo property
(disables MapListConfigPage - makes it simpler to configure)
- Fixed wrong map types showing for default selected game type in voting
menu. Only happens if GameConfg.GameClass is not set with the same case.
- Implemented exec ShowVoteMenu
- Map voting defaults to ONLY server startup gametype and maps if not
configured. (Auto-detect configuration)
- Added extra check for invalid gametype/maps votes.
- Sort maps in MC ListBox on map voting page by name by default
- Changed to descending sort order in vote count MC ListBox
Menus
- Fixed weapon custom crosshair menu problems, whiched caused you to sometimes lose crosshairs entirely.
- Fixed correctly displaying VOIP key bindings in control config menu.
- allow mouse sensitivity settings as low as 0.25 in menus
- made blue player text brighter in server browser player list box
- fixed menu range for idle kick timer
- Add bFixedMouseSize to lock the size of the cursor
- Fixed GUIPage closing issue (Thank Wormbo)
- Fixed Sorting issue with Map Lists
- Fixed issues with the OwnageMap page and older clients.
Demo Recording
- Demo->AVI menu uses proper resolution settings
- Fixed auto demo recording
- fixed DIVx demo movies being recorded at too high a frame rate
Networking Related
- Fixed bug in UT2K4NetworkStatusMsg causing incorrect status message to be displayed
- Don't display join/leave messages for standard voice channels
- Listen servers pinged last?
- Security updates
- Server browser news page now supports clickable hyperlinks.
- If master server doesn't respond, still pings official servers
- Fixed projectiles don't have dynamic light on clients connected to dedicated servers
- give client correct kick message when kicked for idling
- improved and enabled speedhack detection
- send message to client warning about speed hack detection
- servers won't send more than 8 packets out to client before getting a response (DOS attack blunting)
- fixed netmode conditions for preloading player skins
- improved character skin precaching speed (less unnecessary skin precaching)
Server Admin Related
- Optimized webadmin initialization, noticable improvement in the time between map changes (if webadmin enabled)
- Fixed interface-related bug in gametype drop down
- In the Defaults - Map page, fixed bug with adding/removing multiple maps at the same time
- Webadmin no longer overwrites custom URL parmeters that have been manually added to maplist entries
- Fixed webadmin bots page layout & accessed nones
- Fixed bugs in SortedStringArray sorting (affects bots / admins / groups pages in webadmin)
- New map & mutator packages no longer require server restart to appear in webadmin mutator/map lists.
- fixed webadmin and menu idle kick time range
- added MaxTimeMargin, MinTimeMargin, TimeMarginSlack configurable properties for tweaking speedhack detection to [Engin.LevelInfo] section of UT2004.ini
- admins don't get kicked for idling
- To prevent DDOS attacks by UT2004 servers against subnets, added LimitConnPerIPRangePerMinute property to [IpDrv.TcpNetDriver].
- pkg_official packages can be downloaded, and guid must be matched for them
- Added bKickLiveIdlers to [Engine.LevelInfo]. If set true, players with pawns can also be kicked for idling.
Mod Author Related
- Impersonator support integrated (see http://www.oc3ent.com/home.htm for details). Provides support lip synching to spoken phrases, with UnrealEd integration.
Tools and examples to come soon!
- Reorganized placement of webadmin functions to be more linear, easier to follow
- Added more comments to webadmin code
- Fixed crash in BatchExport commandlet when attempting to export .uc for packages which contain purely native classes
- Properties marked as 'noexport' will no longer be ignored when batchexporting .uc's
- Added Vehicle.Bulldog to CacheManager default packages (cacheexempt), and marked Bulldog cache exempt so that it isn't exported to .ucl file
- Fixed bug in classname matching which caused two classes that began with the same name (such as ClassBase & ClassBaseDerived) to be interpreted as the same class
- Automatically export to .ucl file when package is compiled.
- Automatically export to .ucl file when map is saved.
- Custom webadmin skins no longer required to provide every .inc file that webadmin uses
- Webadmin now searches main /ServerAdmin directory for .inc & .htm files that cannot be found in skin path
- GUIController now correctly cleans up custom styles that use the same keyname as default styles
- if .upl files exist in mod directory, ignores the .upl files in the system directory.
- INT files no longer have to be in UT2004\System\.
- UCC no longer gives an error when using -mod= switch with 'dumpint' and 'exportcache'.
- Can specify a Paths= for music (.ogg) and karma data (.ka) files, so they can be included in the mod's directory structure.
- Config variables properly save to UT2004\ModName\System\Whatever.ini instead of UT2004\System\Whatever.ini.
- No longer get "ERROR: Could not open whatever.u for reading!" in UT2004.log for mod packages.
- Gracefully handle lack of tooltips in mod menus.
- fixed USoundExporterWAV to not try to export procedural sounds and sound groups
- Added AddToPackageMap() native function to Actor. This function adds PackageName to the packagemap (as if it was in GameEngine's ServerPackages list),
or, if omitted, adds the package of the actor it was called on. This function is only valid during initialization (between GameInfo::InitGame() and
GameInfo::SetInitialState()) If called outside of that window, or anytime on a client, the function returns without doing anything.
- Fixed bAddToServerPackages mutator flag
- Mutator config menus:
-Fixed handling of arrays
-Support for advanced and multiplayer only options
- Fixed config class properties not being saved to .ini properly
- fixed BroadcastHandler AcceptBroadcastText() parameter
- Added IconFlashMaterial to Ammunition, to allow mod ammunition classes to work right on HUD.
- AdrenalinePickup amount no longer hard coded
- Added support for a mod based \KarmaData directory
Editor:
- Fixed bug with disappearing actors after lighting rebuild
- Sped up ALAudio initialization in editor by not precaching sounds
Engine/General
- fixed memory leak in caching system
- fixed crash in GUIToolTip::Draw()
- fixed bug in cache loading for crosshairs (custom crosshairs now appear correctly in menus)
- removed temporary sanity checks in projector code and pathfinding code (small performance improvement)
- gracefully handle negative delta time
- properly set GCurrentTime in UTV
- fixed resource induced memory leak in PixoResource
- more debugging to track down infrequent FALVoiceModule::Decode crash
- bForceSkelUpdate no longer true by default for pawns (still true by default for vehicles). Performance improvement (especially for servers),
but mod authors relying on this feature may need to change the value for their pawns.
- fixed memory leak in swiming physics code
- many spelling/grammar error fixes
- friendly error messages for file loading problems caused by overheating or corrupt installs
- don't crash if non-Emitter has DT_Particle
- removed some VOIP log spam
- fixed installing korean version on Windows 98
- CD/DVD not required to play
Linux
- fixed CacheRecords.ucl handling on Linux
- Various client and server crash fixes
Mac
- fixed Mac clients reporting incorrect MD5s for packages and tripping security checks.
- Make MacOS version prevent user from ejecting the game DVD while game is running.

Ik kan niet eens normaal een potje online spelen. Als ik connect, dan wordt ik er binnen 5secs weer uitgegooid met de msg: Connection Lost. Als ik reconnect blijft het gebeuren. Het gebeurd op bijna elke server waar ik naartoe connect...
Ik heb ook de atari community fora doorgespit...Blijkt dat veel mensen dit probleem hebben...Bij de demo had ik het trouwens niet...
Extra info:
-Firewall poort 7777 staat open voor TCP & UDP
-Originele DVD release v. UT2K4
-Schone installatie helpt niet (al paar x gedaan)
-Heb onboard Nvidia & Marvell Lan geprobeerd
-WinXP Pro met SP1 & alle updates
Systeem:
Asus A7N8X-E Deluxe (v1008
AMD XP-M 2600+
Corsair 1024mb Twinx PC3200c2
Zit achter een router (Draytek 2200e met nieuwste firmware)
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd
Nee, ik heb het over dat als de core van de tegenstander kwetsbaar is en schade toegedaan wordt, het precies gelijk opgaat met de core van mijn eigen team. Deze is echter niet kwetsbaar, wat dus erg irritant is. Op die manier heb ik geen idee hoe de zaken ervoor staan met mijn eigen core. Dit probleem dient zich willekeurig aan, maar ik ben het nog niet tegengekomen op een patched server.Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:22:
[...]
Was de tijd misschien niet al voorbij, want dan lopen de PowerCores namelijk vanzelf langzaam leeg (power drain)
Heeft UT2004 werkend gedraait (online)? Heb je alles goed ingesteld met je router (ik weet niet precies wat, zou standaard gewoon goed moeten werken, maar wellicht moet je forwarden??). Ik heb het ook wel eens gehad (vlak voordat ik het spel binnenkwam, de hele tijd zo'n melding die nergens op sloeg (connection lost of server full terwijl de server zo goed als leeg was). Spel opnieuw opstarten werkte gewoon altijd. Update al geprobeerd? Misschien verhelpt dat je probleemaramdin schreef op 16 mei 2004 @ 20:45:
Ik word er nu een beetje para van...
Ik kan niet eens normaal een potje online spelen. Als ik connect, dan wordt ik er binnen 5secs weer uitgegooid met de msg: Connection Lost. Als ik reconnect blijft het gebeuren. Het gebeurd op bijna elke server waar ik naartoe connect...
Ik heb ook de atari community fora doorgespit...Blijkt dat veel mensen dit probleem hebben...Bij de demo had ik het trouwens niet...
Extra info:
-Firewall poort 7777 staat open voor TCP & UDP
-Originele DVD release v. UT2K4
-Schone installatie helpt niet (al paar x gedaan)
-Heb onboard Nvidia & Marvell Lan geprobeerd
-WinXP Pro met SP1 & alle updates
Systeem:
Asus A7N8X-E Deluxe (v1008
AMD XP-M 2600+
Corsair 1024mb Twinx PC3200c2
Zit achter een router (Draytek 2200e met nieuwste firmware)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik heb dus pas een schone install gedaan, maar de windows installatie is niet veel anders dan diegene die ik nu heb. De hardware verschilt eigenlijk alleen...
Vroeger:
Athlon XP 2200+
Asus A7N8X-E Deluxe
Dane Elec PC2100 512mb
Leadtek gf4ti4200
Nu:
Athlon XP-M 2600+
Asus A7N8X-E Deluxe
Corsair 1024mb pc3200c2
Sapphire Radeon 9800Pro met Omega drivers (NGO drivers hielpen ook niet)
Hollie schreef op 16 mei 2004 @ 12:41:
Dag mensen,
Je hebt vast goed gelezen en gezien dat ik geen server draai!
Of ik heb er over heen gelezen in de startpost.
[ Voor 44% gewijzigd door Hollie op 16-05-2004 23:22 ]
Apple en Joppiesaus all the way
En bij de Mediamarkt in Hengelo liggen er na mijn bezoekje nog zekers een stuk of 6 voor €44,99...NHJ BV schreef op 15 mei 2004 @ 18:54:
[...]
EDIT: Voor de liefhebber: ik zag gisteren bij Nedgame Groningen nog een UT2K4 SE DVD liggen voor €55,-.
Ik bedoelde mods als Tactical Ops, en Deathball enzo, van die dingenMST_Morpheus schreef op 16 mei 2004 @ 14:38:
[...]
Ja hoor, al genoegFraghouse Invasion is een erg leuke. Net zoals Vehicle CTF.
Tis toch niet zo'n moeite om ff te gaan zoeken? Google is your best friend.
En nee, google helpt niet echt

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Als iemand met de gepatchte versie een game host kan iedereen de game joinen, dus ook die zonder een gepatchte versie.
Als iemand zonder patch een game host dan kan iemand _met_ patch niet joinen, diegene zonder patch weer wel.
Dit is vooral bij LAN-games ... over internet lijkt mij dat het hetzelfde zal zijn.
Wel gek want:Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:30:
Als iemand zonder patch een game host dan kan iemand _met_ patch niet joinen, diegene zonder patch weer wel.
15 minuten nadat de patch was uitgekomen had ik hem geinstalleerd. Vrijwel alle servers waren nog normaal. Ik kon bij alle erop.
Patches van epic zijn backwards compatible:
met nieuw kan wel op oud, andersom niet.
Kwas vandaag weer btw best goed op dreef:
Ik sta dan wel als tweede, maar tjek de tijd waarin ik dit bereikt heb
[ Voor 55% gewijzigd door Chester op 17-05-2004 22:00 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Maar hebben andere dit ook nog op een LAN gemerkt dat er dit verschil is?
Ik kon laatst niet on-line ut2004'en op een LAN. Ik had opeens een invalid cd-key... Gelukkig had iedereen daar last van...Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 08:18:
@ ERA: mja dat zal dan wel online zijn geweest.
Maar hebben andere dit ook nog op een LAN gemerkt dat er dit verschil is?
Niks met patch te maken natuurlijk, maar het geeft misschien wel aan dat 't toch niet helemaal werkt zoals het zou moeten...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Nick: |[BuF]|WaziKazi
Servers: random, alleen insta
Gametypes: itdm, idm, ictf
Tijden: smiddags, savonds, snachts
Clan: |[BuF]| Best UT2K4 Fraggerz
Ik ben er mee gekapt: Het was teveel werk en het ging gewoon niet lekker. Doordat ik niet zo lang met de Ued werkte maakte ik gebruik van ongelooflijk veel brushes etc en werd het een zooitje. Ik hoop dat er een goede vervanger komt 1 dees dagen ik doe het iig niet
GoT: ErA
Nick: [GoT]*ErA
Servers: ping,map,aantal spelers.
Gametypes: alle
Tijden: 16:00-03:00
Clan: [GoT]*
[ Voor 24% gewijzigd door ErA op 19-05-2004 22:02 ]
ik zat al een hele tijd te wachten op w00tw00t
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
Alleen skilled graag.. ongveer 6 mensen.. zodat we op hoog en serieus niveau er tegen aankunnen.
Jammer dat w00t nie af is.. maar ik ben op verschillende server geweest en ook 'soort' van w00t gezien.. die helemaal van ijzer etc, is.. die is ook best wel gaaf
Er is al een w00t uit voor 2k4, maar die heeft niet dezelfde gameplay als die van UT99.
Hoe skilled bdoel je met skilled?
(btw, kzie je mail niet in je profiel)
[ Voor 15% gewijzigd door Chester op 18-05-2004 15:47 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Gewoon goed skilled..Chester schreef op 18 mei 2004 @ 15:40:
[...]
Er is al een w00t uit voor 2k4, maar die heeft niet dezelfde gameplay als die van UT99.
Hoe skilled bdoel je met skilled?
(btw, kzie je mail niet in je profiel)
1) je kan bijna alle mappen goed uit je hoofd..
2) je mist niet zovaak,
3) haal je wel vaak Holy shit/monsters etc.?
4) alex_toppenberg@hotmail.com <-- mail/msn
Verwijderd
Nick: [B-F]Slicer
Servers: random
Gametypes: iDM, maar vooral iCTF
Tijden: 18:00-0:00
Clan: [B-F] Brain Failures
Skill-level: Intermediate
Verwijderd
en nog een site http://fraghouse.beyondunreal.com/colours.htmlIt's here! Hyrulian's UT2k4 Message Colorizer!
--------------------------------------------------------------------------
In a little under 2 hours, I have written up a program in Visual Basic that makes it easy to copy and paste the codes needed to colorize your name and say/teamsay messages in UT2k4!
Attached below are some screen shots of the program in action.
Download Links:
UT2k4MC EXE: The UT2k4 Message Colorizer program by itself. Try this first. If you get errors (missing DLLs, OCXs, etc.) get the Installer instead (below).
UT2k4MC Installer: Easy-to-use installer comes with all the DLLs and OCXs necessary to run the program, along with an uninstaller.
UT2k4MC Source Code: Curious how this program works? You can download the complete Visual Basic 6 source code and take a look.
Ik heb het matchreport gezien jaVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 16:11:
We hadden gister met onze clan onze 3e iCTF war en we werden toch ongelooflijk geowned, niet normaal meer
Iig staat er een challenge voor een friendly bij jullie te wachten nu, zie jullie hopelijk maandag dan
Over de kleurtjes: erg irritant, maar gelukkig gaan ze er asap uit. Om Dr.Sin te quoten: "I wouldn't get used to this"
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Iedereen zit op F5 te rammen voor CBP2 linkseghie schreef op 20 mei 2004 @ 12:23:
Wat is er eigenlijk met planetunreal aan de handik kom er niet op. Ik wou namelijk de iCTF mod downloaden en nog naar andere leuke mods kijke/downloaden.
GeslashGOT.
Woei kan er weer op. Ik ga eens lekker zoeken naar goeie mutators en mods.
Ze verkloten het scoreboard (namen die wegvallen, verkeerde sortering), je say en teamsay messages komen ineens in andere kleuren voorbij, je hele serverlist is 1 grote berg kleurtjes, genoeg redenen te verzinnen om het eruit te slopen.Gizz schreef op 19 mei 2004 @ 23:31:
Vind die kleurtjes wel ok om bv. je clantags een beetje te benadrukken. Snap niet dat er zoveel tegenstand is, ik heb jaren quake 3 gespeeld en daar zeurde niemand over de kleurtjes in namen. Hebben UT spelers hele gevoelige zieltjes ofzo?
Tijdens CB matches zijn de kleurtjes gelukkig al verboden \o/

Hopelijk komt hij morgen eindelijk uit!
[ Voor 7% gewijzigd door DeadKnight op 20-05-2004 19:05 ]
Verwijderd
Sja, een teammate had het woord aimbot in de mond genomen en dat is natuurlijk niet zo slim. We waren gewoon een beetje gefrustreerd dat t zo slecht gingMikeN schreef op 19 mei 2004 @ 18:36:
[...]
Ik heb het matchreport gezien ja
Iig staat er een challenge voor een friendly bij jullie te wachten nu, zie jullie hopelijk maandag danZal een makkelijker potje worden voor jullie
Over de kleurtjes: erg irritant, maar gelukkig gaan ze er asap uit. Om Dr.Sin te quoten: "I wouldn't get used to this"
Die kleurtjes vind ik zelf niet zo erg als het alleen in de namen voor komt, maar soms zit ik op servers waar ze het hele "scorebord" verneukt hebben. Het is dan alles behalve leesbaar.
Sommige mensen zijn nu eenmaal heel goedVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 22:02:
[...]
Sja, een teammate had het woord aimbot in de mond genomen en dat is natuurlijk niet zo slim.
We zijn op dit moment gehibernate in de iCTF ladderWe waren gewoon een beetje gefrustreerd dat t zo slecht ging
Maar spelen jullie alleen friendly wars? Ik zag jullie nml niet in de ranking staan.
Jullie spelen alleen dinsdag en vrijdag heb ik gehoord(weet trouwens nog niet of ik zelf kan maandag)
Mja, kleurtjes zorgen idd voor grote problemen met het scoreboardDie kleurtjes vind ik zelf niet zo erg als het alleen in de namen voor komt, maar soms zit ik op servers waar ze het hele "scorebord" verneukt hebben. Het is dan alles behalve leesbaar.
Heb net de trailer gezien. Zit er zekers heel kewl uit. Hopelijk gaan ze ook zoiets maken met voor onslaught. Dan kan Battlefield wel gaan inpakkenDeadKnight schreef op 20 mei 2004 @ 19:04:
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen wachten op RO 2.0 morgen?
[afbeelding]
It's never easy.....
http://www.planetunreal.com/cbp/
CBP2 volume 1
-------------
Maps :
--------
AS-Thrust by Tynan Sylvester
BR-Aquarius by Muhammad "MozI" Ahmed and Ed Duke-Cox
CTF-Decadence by Paul "Acidpablo" M'Biaka
CTF-Deep by Cory "Spoondog" Spooner
CTF-Gazpacho by Sidney "Clawfist" Rauchberger and Dave "Anarkist" Kostiuk
CTF-Skorbut by Soenke C."Warbeast" Seidel
DM-Achilles by Philipp "Soma_pu" Urlich
DM-Archipalego by Ed Duke-Cox
DM-Azures by Jay Harrison
DM-Griffin by Kami
DM-Kadath by Guilhem "Gui" Bedos
DM-Khrono by Nick "NeoDuck" Donaldson
DM-Masurao by Chris "Plutonic" Blundel
DM-Reconstruct by Rachel "Angel Mapper" Cordone
DM-Summit by Nathillien Thilsa
DM-TelmecoMex by Rogelio "Desperado#2" Olguin
DOM-Summit by Nathillien Thilsa
ONS-Argento by Rogelio "Desperado#2" Olguin
ONS-Mirage by Jacob "Reeps" Speer
ONS-Tropica by Ed Duke-Cox
ONS-Valarna by Frank "Noz" Bakker
Models and Skins
----------------
Glumpf by Pior Oberson
GothGirl by Dominic Qwek
Aurora by Jerome "Loric" Diard
Karaash by Jerome "Loric" Diard
Mutators
---------
SpiderSteroids by Rachel "Angel Mapper" Cordone
http://ut2k4.skill-club.c...=filedetails&df1=id&dv1=5
Mja, dan kunnen ze ook een patch maken die ervoor zorgt dat namen niet wegvallen, dat de sortering weer goed is, dat de teamsay messages in de teamkleuren blijven, en dat de kleurtjes niet zichtbaar zijn in de serverlistMikeN schreef op 20 mei 2004 @ 14:04:
[...]
Ze verkloten het scoreboard (namen die wegvallen, verkeerde sortering), je say en teamsay messages komen ineens in andere kleuren voorbij, je hele serverlist is 1 grote berg kleurtjes, genoeg redenen te verzinnen om het eruit te slopen.
Tijdens CB matches zijn de kleurtjes gelukkig al verboden \o/
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Hij komt vandaag uit, dat is vannacht bevestigd door het team op ircDeadKnight schreef op 20 mei 2004 @ 19:04:
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen wachten op RO 2.0 morgen?
[afbeelding]
Het is wel jammer dat het pas om 1 uur 's nachts is (onze tijd).
PS: zou het geen goed idee zijn om een Red Orchestra topic te maken zodat wat meer mensen het vannacht of morgen gaan downloaden?)
[ Voor 23% gewijzigd door Janssen op 21-05-2004 15:04 ]
Verwijderd
Waarom al die moeite voor zoiets onzinnigs als kleuren in je nick? Ik zie het nut er niet van. In Quake vond ik het ook al zon blije bedoening.Gizz schreef op 21 mei 2004 @ 12:32:
[...]
Mja, dan kunnen ze ook een patch maken die ervoor zorgt dat namen niet wegvallen, dat de sortering weer goed is, dat de teamsay messages in de teamkleuren blijven, en dat de kleurtjes niet zichtbaar zijn in de serverlist
Wat betreft het CBP2, er zitten hele goede maps in. De onslaught maps vind ik echter wat tegenvallen, wat betreft node-setups en voertuigen. De uitwerking zelf is wat de meeste betreft wel prima verzorgd.
mirror 1
mirror 2
mirror 3
mirror 4
mirror 5
mirror 6
mirror 7
[ Voor 5% gewijzigd door RAZORDUDE op 21-05-2004 15:04 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Omdat het een ingebouwde feature is en de meeste mensen het alleen niks vinden omdat het niet goed geimplementeerd is. Daarnaast blijf je natuurlijk altijd mensen houden die kleurtjes niks vinden, en mensen die alleen witte namen niks vindenVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 14:29:
[...]
Waarom al die moeite voor zoiets onzinnigs als kleuren in je nick? Ik zie het nut er niet van. In Quake vond ik het ook al zon blije bedoening.
Nick: ]EvO[GHunter
Servers: random, insta, ONS
Gametypes: itdm, idm, ibr, ONS
Tijden: smiddags, savonds, snachts
Clan: Clan EvolutioN (eigen clan)
Of was dat deze update nog niet?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Echt een must have dus .
http://www.planetunreal.com/cbp
Mijn map in het pack zal ons-cbp2-valarna zijn.****
Noz is de maker
Valarna dus ! Ben erg benieuwd !
Valarna is erg leuk gedaan. Wat mij net gelukt is om met een Scorpion een berg op te rijden en vol gas de andere kant weer naar beneden. Kwam met een Daredevil stunt bovenop een tegenstander terecht
Een relatief kleine map, die erg snel te winnen is (manta of raptor) zijn de key.
Archipelago is, zoals de maker bij de map info al vermeld, een UT2004 meets Far Cry. Man, wat ziet die map er mooi uit zeg
Tot nu toe ben ik erg positief
Vet gedaan hoor, ben zelf ook druk bezig ... maaruh dit kneis ik nog nie ...
En er zitten nog heel wat andere vette mappen bij man, die DM map (kom nie zo snel op de naam ) met dat gezicht en triggered (ofzo) vloer die de ondergrond bouwt zodra je eroverheen loopt ... errug cool ... leuk om vernieuwende dingen te zien. De mensen hebben hun fantasie goed gebruikt !!
Al met al dus een vette community pack !! Alsof we nog nie genoeg levels hadden ..... lol.....
Verwijderd

p.s. Red Orchestra is leuk trouwens (1 van de redenen waarom ik UT2004 heb gekocht.)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 20:45 ]
Waarom probeer je nie zelf dan ??? Is misschien niet zo makkelijk, maar wel kick om te doen toch ?? En hoef je er ook nie meer op te w88 ... lol ...Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 20:37:
Wanneer komt er eens eindelijk een model uit van de NALI uit Unreal 1 voor UT2004?
rodefault.utx corrupted is als ik op negeren druk komt rofonts.utx ook in en rointerface.utx enz. enz.
Hebben meer van jullie hier last van?
Het is de exe versie van het de mod.
It's never easy.....
linkie:http://home.wanadoo.nl/knaft25/Gamez/spacebattle.html
[ Voor 13% gewijzigd door JediUberknaft op 23-05-2004 22:39 ]
Ziet er cool uitJediUberknaft schreef op 23 mei 2004 @ 22:35:
Levels bouwen is cool ! Ben net een maandje bezig, maar vind het echt vet. Ik heb mun eerste ONS leveltje gebouwd, met nog wel wat foutjes. Maar is best kicke aan het worden. Ik heb effe paar screenies op paginaatje gegooid. Wah vinjuh ervan tot nu toe ? Ben al druk bezig met de uitgebreidere versie. (twee extra "levels" met elke een extra node, waar je niet met voertuigen bij kan komen) Dus daar zullen de screens door worden vervangen binnenkort. Maar ben benieuwd naar reacties ... En onthoud wel dat dit mun allereerste ONS map (daarnaast alleen 3 DM map)is die ik ooit heb gebouwd! lol ...
linkie:http://home.wanadoo.nl/knaft25/Gamez/spacebattle.html
Wanneer verwacht je de final klaar te hebben?
Wat zijn jullie bevindingen van RO? Is het goed? Beter dan Battlefield? En hoe zit het met voertuigen? Heb namelijk de trailer bekeken, maar kon geen voertuigen in actie spotten. Verder zag het er puik uit.
Edit: Iemand gaf al aan dat het misschien een idee is om een apart topic over deze mod te maken. Mensen die zich niet met UT2K4 bezig houden worden misschien op die manier ook geïnteresseerd voor de game.
[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 24-05-2004 00:40 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Niet doen als je alleen daar voor UT2004 wil kopen ....jagermeister1 schreef op 24 mei 2004 @ 00:32:
Zelf ben ik niet zo'n fan van futuristische shooters ala UT2K4 en dus heb ik de game ook niet gekocht. Nu ik hier ineens info zie over een mod genaamd Red Orchestra, begin ik ineens sterk te twijfelen of ik de game toch niet zal gaan aanschaffen.
Wat zijn jullie bevindingen van RO? Is het goed? Beter dan Battlefield? En hoe zit het met voertuigen? Heb namelijk de trailer bekeken, maar kon geen voertuigen in actie spotten. Verder zag het er puik uit.
Want er is neit zo veel aan, en ik heb ook nog met geen 1 voertuig kunenn rijden.
En het spel zit nog iets teveel vol met BUGs (beta versie)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ok, maar beta's worden meestal ook afgemaaktBlackhole schreef op 24 mei 2004 @ 00:39:
[...]
Niet doen als je alleen daar voor UT2004 wil kopen ....
Want er is neit zo veel aan, en ik heb ook nog met geen 1 voertuig kunenn rijden.
En het spel zit nog iets teveel vol met BUGs (beta versie)
Voertuigen worden ws wel toegevoegd las ik in de faq.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Thnx !! Ik denk over een week of twee dat de final af is. Maar nooit te vroeg juichen heh ...MST_Morpheus schreef op 23 mei 2004 @ 23:06:
[...]
Ziet er cool uit![]()
Wanneer verwacht je de final klaar te hebben?
Verwijderd
tja Red Orchestra is niet te vergelijken met CoD of BF, het is vooral een stuk moeilijk dan de bovengenoemde spellen; de leercurve is bijzonder stijl in het begin. Het enige wat ik je zou kunnen aanraden; leen ut2k4 van een maat , of download hem ergens, install RO 2.0 en ga even tegen bots spelenjagermeister1 schreef op 24 mei 2004 @ 00:51:
[...]
Ok, maar beta's worden meestal ook afgemaaktMaar goed.... de beelden die ik zag deden me sterk aan CoD denken. Alleen CoD heeft niet van die realistische physics ten aanzien van de player models. Zelf was ik snel op CoD MP uitgekeken en dus vroeg ik mij af wat deze mod beter of juist slechter maak dan CoD? CoD vond ik misschien iets te....tja ... hoe noem je dat...uh "ren-massaal-als-idioten-naar-voren-om- vervolgens-afgeknald-te-worden-en-weer-opnieuw-te-beginnen". Ik miste een stuk vrijheid, hetgeen je wel in BF terug vindt. BF is dan wel erg Arcade, maar zeker ook erg vermakelijk. De houdbaarheid van BF vind ik dan ook een stuk hoger dan CoD.
Voertuigen worden ws wel toegevoegd las ik in de faq.
Verwijderd
Verwijderd
FFFF - speed
BBBB - health + armor
RRLL - invissible
FFBB- een of ander shield
Verwijderd
je bedoeld beserkVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:11:
Er zijn al tal van grote UT2004 topics wara het instaat, maja
FFFF - speed
BBBB - health + armor
RRLL - invissible
FFBB- een of ander shield
met beserk schiet je sneller en met meer damage
alleen werkt het niet met instagib
Verwijderd
even een vraagje: wie weet hoe je precies moet redirecten???
ik heb als server ingevuld: http://uz.unrealadmin.org
hij wilt wel gaan redirecten (map staat ook op de redirect-server) maar dan krijg ik de melding: server refused to send
weet iemand een oplossing hiervoor?
Grtz Ruud
{DKS}RotterdamNL
Met de demo kon ik makkelijk alles op de hoogste grafische settings spelen, maar met de retail lukt me dit niet door veel frame drops. Een van de redenen zou kunnen zijn dat het demo level erg klein was en de meeste retail maps van onslaught zijn erg groot. Ik speel nu met de meeste settings op normal, behalve Textures op high en soms zakt hij met veel explosies en geweld nog naar de +- 20 FPS.
Iemand tips? (Ik heb de .ini tweaks al toegepast)
Beauty is in the eye of the beerholder
* itsme is zeer teleurgesteld over de service van AtariGeachte klant,
Tot onze grote spijt heeft de leverancier van de Unreal Tournament Headsets
ons te kennen gegeven dat de Logitech Headsets verder vertraagd zijn. Daarom
moeten we u mededelen dat de Headsets niet vanaf 28 mei opgehaald kunnen
worden bij door u aangeven winkel maar vanaf 4 juni.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Atari Benelux
Nothing to see here
Als et echt weer vertraagd is zouden ze dat voortaan niet meer 1dag van te voren moeten doen
OMG...... wat een stel prutsers daar zeg.its_me schreef op 27 mei 2004 @ 14:38:
GODVERD#@%^
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
* Maestro.mosjuh is zeer teleurgesteld over de service van Atari![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geloof niet dat atari hier veel fans mee maakt...
ook zo kut dat ze het telkens op het laatste moment meedelen (1 dag van te voren

* Maestro.mosjuh heeft nog geen mailtje ontvangen
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
In de demo zitten geen hoge resolutie textures, je kon ze daar wel op high zetten maar dat was hetzelfde als normal. Als ik met mijn 9500 pro de textures hoger zet dan normal loopt m'n pc de hele tijd te swappen (omdat ik maar 512 MB heb denk ik) en de framerate stort helemaal in. Ook de mapload tijden worden belachelijk lang met grote textures.HellBeast schreef op 27 mei 2004 @ 12:49:
Wie van jullie speelt UT2004 op een 9600Pro? En op welke settings?
Met de demo kon ik makkelijk alles op de hoogste grafische settings spelen, maar met de retail lukt me dit niet door veel frame drops. Een van de redenen zou kunnen zijn dat het demo level erg klein was en de meeste retail maps van onslaught zijn erg groot. Ik speel nu met de meeste settings op normal, behalve Textures op high en soms zakt hij met veel explosies en geweld nog naar de +- 20 FPS.
Iemand tips? (Ik heb de .ini tweaks al toegepast)
Misschien moet je dus even met de textures spelen?
Dit topic is gesloten.