Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Magneet?Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 19:52:
Je kan met die magneet de auto op een stuk ernaast zetten, dan heb je dat punt ook gehaald.
Heb die map 20x gespeeld, maar dat wist ik niet. Hoe/Waar beweeg je die dan?
Het blijft toch een map vol geheimpjes, ik zie ook mensen met avrils lopen en ik heb geen idee waar ze die dingen vandaag halen
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
(niet online that is)
* Gizz voelt zich een n00b..
Die avril weet ik nog steeds niet trouwens, en dat zou wel handig in zo'n map.
Verwijderd
hoop dat ik het een beetje duidelijk is.
Alleen weet ik niet waar je die redeamer kan vinden
Verwijderd
Verwijderd
Dan heb je niet goed gezochtVerwijderd schreef op 15 april 2004 @ 22:24:
Waar kan je de DVD-versie kopen hier in nederland want ik kan hem nergens vinden. of is die nog niet uit in nl ?

He who controls the Spice, controls the Universe.
www.play.comVerwijderd schreef op 15 april 2004 @ 22:24:
Waar kan je de DVD-versie kopen hier in nederland want ik kan hem nergens vinden. of is die nog niet uit in nl ?
#StopBurningStuff
haha, ik ren daar altijd naartoe en zorg dat het gebeurd is, dan kan de auto gewoon doorrijden. Heerlijk is dat, want er is dan nog nooit defense en als die komt dan lopen ze in alle spiderminesGizz schreef op 15 april 2004 @ 18:10:
Zit er een bug in AS-junkyard, of ben ik gewoon gek?
Op 1 na laatste objective zie ik af en toe voltooid worden zonder dat er een auto in de buurt is
Het punt dus waar je eerst het hek voor open moet maken. Het hek is open, auto is 250m verderop, en opeens hoor je objective accomplished en schieten lasers je dood.. Hoe kan je dat punt nou verdedigen als er niet eens een enemy in de buurt hoeft te zijn om dat punt te pakken
Verwijderd
redeemer in junkyard ?? Weet je dat zeker?Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 21:05:
Als je het eerste punt verdedigd ga je links op dat jump ding, dan ga je op dat jump ding wat dan rechts van je is, als het goed is zie je als je daar naar links kijkt op een dak ofzo de avril.
hoop dat ik het een beetje duidelijk is.
Alleen weet ik niet waar je die redeamer kan vinden
Verwijderd
Ik heb er een paar mee zien rondrennen en bij dat laatste punt dat je met die auto moet ontsnappen, zie ik vaak dat die auto vernietigd wordt door de redeemer.
http://download.beyondunr...ut2004/2k4_fhinvasion.zipFraghouse have recently released Fraghouse Invasion 2k4, a crazy mod which boasts 13 new maps, tons of new weapons, vehicles, turrets, and fun, spammy gameplay. What is Fraghouse Invasion, you ask?
Fraghouse Invasion takes the normal Invasion gametype and gives it a few subtle tweaks that make immense gameplay changes. Monsters are spawned at specific locations rather than player starts, meaning the players can start in a fort structure as a defence from the oncoming hordes of monsters! Brand new maps and weapons are included. Tweaks have been made to the gameplay, for example, you get a minutes-worth of warmup time, and a new method of spawning monsters which decreases CPU load and saves frame-rates - Max Monsters Per Player. There are 13 maps, some old, some new, and beefier and cooler weapons for taking down the monsters
Ah, dus een beetje Serious Sam achtig? Lekker veel monsters afknallen, die in hordes op je afkomen? Dan ga ik 't meteen maar downloaden
Ik zag trouwens ook een andere mod:
http://www.siege.net.ms/
Ook maar eens uitproberen.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Dat er een tournooi is , met veel lekkere prijzen.
Dus zit je bij een clan meld het even aan de clan leader.
www.xtgl.com
De prijzen voor CTF 5v5 zijn nog niet bekend, omdat nog niet veel clans aangemeld hebben, dus hoe meer clans hoe groter de prijzenOnslaught
1st 6 Leadtek GeForce 5950 Ultra GPU's, 6 NVIDIA T-shirts and 6 NVIDIA Posters
2nd 6 NVIDIA $50 Gift Certificates, 6 NVIDIA T-shirts and 6 NVIDIA Posters
3rd 6 NVIDIA T-shirts and 6 NVIDIA Posters
Team Death Match
1st 4 Leadtek GeForce 5700 Ultra GPU's, 4 NVIDIA T-shirts and NVIDIA 4 posters
2nd 4 NVIDIA $50 Gift Certificates, 4 NVIDIA T-shirts and 4 NVIDIA posters
3rd 4 NVIDIA T-shirts and 4 NVIDIA posters
Join plz
Verwijderd
Volgens mij is die league wel in de USA gebaseerd.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 15:09 ]
idd is er echt, ik moet hem ook zien te vinden -_-
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Is er niet ergens een site waar dat van elke map gezegd wordt?
Wie zoekt die vindt ( er zijn al mensen "mappen" aan het maken ) De redeemer ligt vaak ergens op een top verborgen....Gizz schreef op 17 april 2004 @ 16:02:
Ik heb bij meer maps dat ik de redeemer niet kan vinden. Zag hem net in ONS-arcticstronghold ook rondvliegen, maar waar je dat ding nou haalt?
Is er niet ergens een site waar dat van elke map gezegd wordt?
There is no place like ::1
Verwijderd
de redeemer ligt ergens tegenover dat bord van malcolm.
bij de ingang van dit gebouw
afbeelding
Verwijderd
http://www.beyondunreal.com/content/articles/89_1.php
Cool! toch eens proberen..cls schreef op 17 april 2004 @ 18:00:
Ik weet niet of mensen hier de bug al kennen, maar als je met zo'n vliegding.. (raptor?) naast een leviathan gaat staan, dan de leviathan uitklapt en dan weer in dat vliegtuigje gaat zitten, dan kan je rond vliegen met de leviathan, handig als je "ff snel" de leviathan bij de basis van de tegenstander moet neer gooien
Zou best kunnen hoor, tis alleen dat ik het hier niet heb gevonden (limit op 999 en dan control f op bug)
2 posts achter elkaar binnen 24 uur is trouwens ook not done.

Niet in het vorige topic gezocht hecls schreef op 17 april 2004 @ 18:43:
[...]
Zou best kunnen hoor, tis alleen dat ik het hier niet heb gevonden (limit op 999 en dan control f op bug)
2 posts achter elkaar binnen 24 uur is trouwens ook not done.
Handig trouwens die minimaps.Heb enkele maps al in Instant Action doorgelopen maar zelfs dan kon ik de superweapons nog niet vinden.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
kun je de volgende keer de UnrealEd even openen en dan kun ja naar die "actors" zoeken.......Copycat schreef op 17 april 2004 @ 19:56:
[...]
Niet in het vorige topic gezocht he
Handig trouwens die minimaps.Heb enkele maps al in Instant Action doorgelopen maar zelfs dan kon ik de superweapons nog niet vinden.
met de zoekfunctie natuurlijk...........

[ Voor 8% gewijzigd door ScrooLoose op 18-04-2004 02:18 ]
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
1,2,3,4 of 5 toetsenVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 12:30:
Hoe kan je van positie wisselen in de meerspeler-voertuigen? Zodat je dus met de hellbender kan wegrijden, en dan zelf ook in de rearturret kan gaan zitten om te sniperen. Zelfde voor de tank dus
Is inderdaad en hele leuke
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik heb het zien gebeuren, dus dat is inderdaad mogelijk. Ik weet alleen niet hoe, dus ben ook wel benieuwd hoe dat zitHoe kan je van positie wisselen in de meerspeler-voertuigen? Zodat je dus met de hellbender kan wegrijden, en dan zelf ook in de rearturret kan gaan zitten om te sniperen. Zelfde voor de tank dus
Arg, zo simpel dus...1,2,3,4 of 5 toetsen
Waarom zou je in geval van een tank eigenlijk in het machine gun turret willen gaan zitten? Zo'n raptor knal je toch zo met je grote cannon uit de lucht? af en toe
[ Voor 35% gewijzigd door Infinitive op 18-04-2004 12:36 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
* R-B oja, assault
Ga over ongeveer half uur?
[ Voor 27% gewijzigd door R-B op 18-04-2004 13:10 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Werkt precies hetzelfde als BF1942Infinitive schreef op 18 april 2004 @ 12:35:
[...]
Ik heb het zien gebeuren, dus dat is inderdaad mogelijk. Ik weet alleen niet hoe, dus ben ook wel benieuwd hoe dat zit
[...]
Arg, zo simpel dus...
Waarom zou je in geval van een tank eigenlijk in het machine gun turret willen gaan zitten? Zo'n raptor knal je toch zo met je grote cannon uit de lucht? af en toe
omdat die main cannon van de tank niet helemaal omhoog kan...Infinitive schreef op 18 april 2004 @ 12:35:
[...]
Ik heb het zien gebeuren, dus dat is inderdaad mogelijk. Ik weet alleen niet hoe, dus ben ook wel benieuwd hoe dat zit
[...]
Arg, zo simpel dus...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 18:25:
Ik heb laaste tijd gemerkt heb dat ik een probleem heb met connecten naar een ip .
Zo kan ik niet naar de GoT server connecten en vorige week ook niet naar de CLW server ik kan alleen connecten meestal als de server in de server lijst(als je online gaat spelen) staat van UT2004.
Verwijderd
Ehm, je vraag staat nog op dezelfde pagina. Zelfs met 25 reacties per pagina, als je die vraag echt aandacht wil geven, maak er dan een Spielerij - Problemen & Vragen topic voor. Vergeet dan niet Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door te lezen.
Ik blijf maar tweaken aan UT want af en toe zakt de FPS hier flink in met AS en ONS, <50 als het druk is en dat beweegt alles toch wat minder
Ik weet het nu niet meer, of het kan gewoon niet sneller of d'r zit iets krom in m'n pc. FSAA en AF staan al uit. Meeste settings in UT staan op low of uit, behalve textures die staat op high. Resolutie 1024x786x32.
Als ik een beetje rondneus op andere fora halen er veel mensen bergen FPSen met alles high...
Performance ten opzichte van UT2k3 is om te huilen, om maar te zwijgen over de stabiliteit van de framerate....Redje schreef op 18 april 2004 @ 23:30:
Wat voor FPS mag ik verwachten van een P4 2.6, 1GB en Radeon 9700np?
Ik blijf maar tweaken aan UT want af en toe zakt de FPS hier flink in met AS en ONS, <50 als het druk is en dat beweegt alles toch wat minder
Ik weet het nu niet meer, of het kan gewoon niet sneller of d'r zit iets krom in m'n pc. FSAA en AF staan al uit. Meeste settings in UT staan op low of uit, behalve textures die staat op high. Resolutie 1024x786x32.
Als ik een beetje rondneus op andere fora halen er veel mensen bergen FPSen met alles high...
www.avpnews.com
Weet je zeker dat:Copycat schreef op 18 april 2004 @ 21:09:
Heb ff een paar custom ONS mappen gedownload maar d'r klopt echt geen hol van de manier waarop je die nodes oplaadt. De ene keer duurt het 2 sec. en de andere keer moet je al je linkgun ammo verspillen om hem half op te laden, meer mensen hier last van
. Dit gebeurt o.a. bij ONS-Top Gun.
- andere mensen niet toevallig op de powernode zitten te schieten?
- andere mensen ook niet toevallig de powernode aan het opladen zijn?
- iemand anders niet toevallig met jouw linkt, dan gaat het een heel stuk sneller.
- als je de powernode in bezit hebt duurt opladen langer (geen eigen repair)
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Had ik in het begin ook, toen zei er iemand in een server dat je 'Preload Player Skins' uit moest zetten. En dat heeft bij mij geholpenquarin schreef op 18 april 2004 @ 23:31:
Ik had eerder al last van dat mijn muis af en toe gigantisch lagte. Toen werd gezegd zet twee opties uit (speech recognition en die optie daaronder). Dit lostte het inderdaad op. Vandaag echt had ik er weer last van. Ik heb veel geprobeerd (visual settings veel lager zetten), mouse smoothing en anti mouse lag aan/uit zetten maar hij lagt nog steeds, en best vaak ook. Het soort level maakt niks uit
Die "optie daar onder" is Preload all player skinsIk had eerder al last van dat mijn muis af en toe gigantisch lagte. Toen werd gezegd zet twee opties uit (speech recognition en die optie daaronder). Dit lostte het inderdaad op.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ja gebeurt nl. ook als ik in Instant Action mode speel tegen 0 bots.Infinitive schreef op 19 april 2004 @ 00:32:
[...]
Weet je zeker dat:
- andere mensen niet toevallig op de powernode zitten te schieten?
- andere mensen ook niet toevallig de powernode aan het opladen zijn?
- iemand anders niet toevallig met jouw linkt, dan gaat het een heel stuk sneller.
- als je de powernode in bezit hebt duurt opladen langer (geen eigen repair)
Maar d'r heeft hier verder niemand last van
Verwijderd
Ik had wel het één en ander aan m'n system veranderd, maar na dat terug gezet te hebben loopt hij nog steeds soepel... sja schiet mij dan maar lek
Probleem was dat ik niet zonder Reduce Mouselag kon spelen met UT2003 en 2004 omdat hij dan dus lagt... nu zonder werkt hij ook zeer smooth en hierdoor krijg je in het meest gunstigste geval 15-20fps erbij, terwijl ik wel 4x FSAA aan heb staan
In maps zoals DM-Plunge kwam ik eerst onder de 45 (geel) nu blijft hij mooi boven de 60.
Op zich een goed idee, ware het niet dat iedereen ons achterna liep en er dus niemand node 1 pakte. we liepen daarna dus ook continu achter de feiten aan, maar hebben het toch nog wel erg lang volgehouden. In ieder geval wel zo lang dat het potje niet was afgelopen voordat ik moest stoppen
uhm...
Ik had ook zoiets. Ikdacht laat ik maar die bepaalde node pakken. Er zat nog een node tussen. gaat niemand naar die 1ste node toe. Ik maar wachten.Smoonshine schreef op 20 april 2004 @ 09:57:
Gisteren toch een maf potje gehad op ONS-arcticice. Ik speelde met 2 kameraden over de teamspeak en er waren nog een paar andere spelers. Wij hadden afgesproken met zijn 3en om meteen naar node 5 (helemaal in het midden) te scheuren om die meteen te kunnen pakken zodra node 1 klaar was.
Op zich een goed idee, ware het niet dat iedereen ons achterna liep en er dus niemand node 1 pakte. we liepen daarna dus ook continu achter de feiten aan, maar hebben het toch nog wel erg lang volgehouden. In ieder geval wel zo lang dat het potje niet was afgelopen voordat ik moest stoppen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Soms ben ik vol aan het spelen en gaat me muis best wel nogal laggen. Zeer irritant als je net maar 1 frag voor staat en je wordt gekilld en de ander wint...
How come?
Smarron in "Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5"X-G schreef op 20 april 2004 @ 13:14:
Ik heb een vraagje.
Soms ben ik vol aan het spelen en gaat me muis best wel nogal laggen. Zeer irritant als je net maar 1 frag voor staat en je wordt gekilld en de ander wint...
How come?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Zal wel verschil in zitten jaNHJ BV schreef op 20 april 2004 @ 15:38:
Ik ga maar eens proberen hoe UT2K4 draait op m'n net binnengekomen Radeon 9600 Pro 128 MB ipv de GF4MX 440 64 MB
Idd, vooral die spontane reboots vallen erg op
M'n voeding trekt het niet
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Je hebt al gecheckt of het niet aan de drivers ligt ( oftewel heb je de nvidia drivers opgeruimt voor dat je installeerde )NHJ BV schreef op 21 april 2004 @ 09:42:
[...]
Idd, vooral die spontane reboots vallen erg op![]()
M'n voeding trekt het niet
Als je nog nvidia driver resten hebt...tja..dan is het niet gek dat het onstabiel is!
There is no place like ::1
ik zit hier met n probleem!
Als ik UT start, is mn hele scherm bruin-achtig... ook in de game zelf, alles is gewoon vet bruin getint!
Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?
Heb n 9800 Pro btw. met de laatste ATi drivers....
Verwijderd
Ik zie trouwens nooit spelers met [GoT] tags lopen in iDM. Waar zijn alle medetweakers? Zijn er bepaalde servers waar jullie zitten?
Ik speel eigenlijk alleen maar ONS, vooral Torlan.Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 20:58:
Is er al een mogelijkheid om ipv oggs gewoon mp3 files af te spelen in de muziekspeler? Zou wel makkelijk zijn omdat ik dan niet alles eerst hoef te converten naar OGG.
Ik zie trouwens nooit spelers met [GoT] tags lopen in iDM. Waar zijn alle medetweakers? Zijn er bepaalde servers waar jullie zitten?

ram eens ingame op F11Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 20:58:
Is er al een mogelijkheid om ipv oggs gewoon mp3 files af te spelen in de muziekspeler? Zou wel makkelijk zijn omdat ik dan niet alles eerst hoef te converten naar OGG.
Net Wank0r tegen gekomen op Public (aimbotter).. werd bijna misselijk tijdens t speccen

Bier, Whiskey en Metal!!
Wat heb je precies veranderd dan?Redje schreef op 19 april 2004 @ 19:38:
Ik snap er niks van nu loopt UT2004 heerlijk smooth...
Ik had wel het één en ander aan m'n system veranderd, maar na dat terug gezet te hebben loopt hij nog steeds soepel... sja schiet mij dan maar lek
Probleem was dat ik niet zonder Reduce Mouselag kon spelen met UT2003 en 2004 omdat hij dan dus lagt... nu zonder werkt hij ook zeer smooth en hierdoor krijg je in het meest gunstigste geval 15-20fps erbij, terwijl ik wel 4x FSAA aan heb staan
In maps zoals DM-Plunge kwam ik eerst onder de 45 (geel) nu blijft hij mooi boven de 60.
/edit/
Ik heb het gewoon uitgezet en heb een mooie fps boost van 10-15, richten gaat evengoed met mijn trackball
40-50fps op een 1630MHz Palomino
Niet slecht voor een cpu van 1,5 jaar oud (100 voor betaald).
[ Voor 16% gewijzigd door peke op 22-04-2004 17:21 ]
probleem is al opgelost. Ik had schijnbaar bij SMARTGART stuff 'Klassiek' aanstaan
Daar kwam dus die bruine gloed vandaan
Verwijderd
Servers: jolt.co.uk
Gametypes: Onslaught, CTF, TDM
Tijden: meestal 's avonds
Clan: geen
Skill-level: geen
Twee kleine vraagjes:
1. Zijn er nog andere goede servers met degelijke pings naast jolt waar misschien ook wat tweakers spelen?
2. Is het mogelijk in ut2004 je mouseaccel in te stellen? (cl_mouseaccel in q3) Ik kan alleen iets over de mouseaccel threshold vinden maar dat doet niet echt veel.
Dank!
Je moet in je ini wel de bandbreedte aangeven per conn. Standaard staat die op Lan en dan slurpt dat je hele verbinding wegInfinitive schreef op 09 april 2004 @ 15:45:
[...]
Ik kan met zo'n 333 K up hoogstens 3 anderen fatsoendelijk mee laten spelen (die hebben dan ping < 10). Als er dan ook maar één iemand bij komt dan schieten die pings meteen omhoog.
Nou heb ik voornamelijk alleen gemeten met invasion en instagib, dus hoe dat bij andere speltypen zit weet ik niet. Verder heb ik voice chat uit staan, zodat ook dat geen ruimte in beslag neemt.
[ Voor 67% gewijzigd door Muppet op 22-04-2004 15:15 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Ik wil em vanavond in Utrecht halen en vroeg me af of iemand weet waar hij het goedkoopste is... zodat ik niet 8 winkels af hoef te gaan...
57696520646974206c65657374206973206e657264
iemand weet hoe ik dat voormekaar krijg?
Omdat je dat zelf ook wel kan opzoekenSluuut schreef op 22 april 2004 @ 16:06:
Heel leuk allemaal... Maar waarom staat er nergens in de startpost waar je die game kan kopenvoor een redelijke prijs...
Ik wil em vanavond in Utrecht halen en vroeg me af of iemand weet waar hij het goedkoopste is... zodat ik niet 8 winkels af hoef te gaan...
The devil is in the details.
tr00 tr00, maar dan krijg je 80% webwinkels, en 20% winkels in steden waarvan 90% niet in Utrecht is.. Met andere woorden, niet echt een lekker resultaat.. ah well, kga wel ff langs dynabyte ofzo.
Utrecht, FRS langs de gracht. Daar heb ik in ieder geval mijn UT2004 SE vandaan.Sluuut schreef op 22 april 2004 @ 16:31:
tr00 tr00, maar dan krijg je 80% webwinkels, en 20% winkels in steden waarvan 90% niet in Utrecht is.. Met andere woorden, niet echt een lekker resultaat.. ah well, kga wel ff langs dynabyte ofzo.
Die training wizard is bij mij nergens te vinden en een bot commanderen gaat echt uiterst moeizaam. (niet dat ik nou echt met bots speel, maar wil het toch wel even werkend krijgen
ps. onder winxp pro uk, heb dat speech ding van cd6 ook geinstalleerd (tevens de sdk zonder dat ding geprobeerd)
edit: Die van cd6 zou dus hetzelfde moeten zijn, bij het installeren zag ik verder niks gebeuren (alleen preparing en dan klaar, staat dan wel bij de softwarelijst erbij) maar ook dan geen spraak in config scherm. Daarna met die SDK 5.1 dus ook niet.
[ Voor 39% gewijzigd door ShittyOldMan op 22-04-2004 20:42 ]
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~plentjes/temp/bot.rar
Even in je demos-map zetten van ut2k4, en vervolgens ingame console openen (~) en "demoplay <naam>"
Ik stuur deze demo ook naar de admin van Jolt, ik _denk_ dat er echter niet zoveel tegen gedaan kan worden. Het is even afwachten op de nieuwe patch.
Volgende keer als een random persoon "bot bot bot" gilt, toch maar even uitkijken
hey dahandig, hoe is het in je nieuwe clan? beter als de onze?ThaHandy schreef op 22 april 2004 @ 16:27:
ik wil graag op een dedicated de cheats enabled hebben voor de summon commando's
iemand weet hoe ik dat voormekaar krijg?
op je vraag weet ik denk ik wel antwoord. voeg aan je opstartcommando van je server (dus bijv. ucc server DM-Antalus -ini=server.ini -userini=serveruser.ini -log=server.log ) "-nocheat" toe (zonder "" natuurlijk
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
er werd mij een beetje sarcastisch gevraagd of ik die bot uit wou zetten..
lol... als er iemand cheatloos speelt ben ik het wel
vink eig wel een compliment
oh, nog wat.. .eergister kwam DrSin van epicgames onze server in (security guppo)
met de melding dat mijn cdkey gebruikt word door cheaters/hackers..
darn.. dacht eerst dat het een practical joke was.. maar uiteindelijk gaf hij zn emailadres (@epicgames.com) en nu mailen we wat rond..
krijg dus een nieuwe key en die oude word geblockt.
zo maak je nog es wat mee
Mijn dedicated server draait op m'n laptop zodat ik op m'n eigen desktop nergens last van heb, als ik dan iets wil wijzigen kan dat gewoon via de webinterface.
Het wil echter ook wel eens zo zijn dat ik tijdens het meespelen iets wil veranderen en dan ga ik natuurlijk niet die webinterface gebruiken!
Ik heb 1 gebruiker Admin, met een wachtwoord, maar et lukt met niet om in te loggen met adminlogin en ook de knop Match Setup mist in m'n ingame menu. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb in ieder geval via de webinterface al gezorgd dat Admin alle rechten heeft, maar dat lijkt niets uit te maken.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Lord_Mithril schreef op 21 april 2004 @ 21:07:
[...]
ram eens ingame op F11je kan zelfs winamp playlists gebruiken
Net Wank0r tegen gekomen op Public (aimbotter).. werd bijna misselijk tijdens t speccenzo chaotisch waren de bewegingen. Wel geinig om eens vanaf de andere kant een aimbot te zien.

met dat commando wel dus,D4V3 schreef op 23 april 2004 @ 02:29:
[...]
hey dahandig, hoe is het in je nieuwe clan? beter als de onze?
op je vraag weet ik denk ik wel antwoord. voeg aan je opstartcommando van je server (dus bijv. ucc server DM-Antalus -ini=server.ini -userini=serveruser.ini -log=server.log ) "-nocheat" toe (zonder "" natuurlijk), en dan zou het moeten lukken
ben er nu ook achter dat je em niet er achter moet plakken maar NA server, ucc server -nocheat
enne, ik kom jullie wel tegen in de jolt League

ook niet via adminlogin <naam> <password> ?--MeAngry-- schreef op 23 april 2004 @ 09:45:
Ik heb een klein adminprobleempje met m'n dedicated server.
Mijn dedicated server draait op m'n laptop zodat ik op m'n eigen desktop nergens last van heb, als ik dan iets wil wijzigen kan dat gewoon via de webinterface.
Het wil echter ook wel eens zo zijn dat ik tijdens het meespelen iets wil veranderen en dan ga ik natuurlijk niet die webinterface gebruiken!
Ik heb 1 gebruiker Admin, met een wachtwoord, maar et lukt met niet om in te loggen met adminlogin en ook de knop Match Setup mist in m'n ingame menu. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb in ieder geval via de webinterface al gezorgd dat Admin alle rechten heeft, maar dat lijkt niets uit te maken.
Jah, die lui van Epic zijn echt wicked...!Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 09:29:
ik werd gisteravond ook 'beschuldigd' van botterij (of hoe jet het wilt noemen)
er werd mij een beetje sarcastisch gevraagd of ik die bot uit wou zetten..
lol... als er iemand cheatloos speelt ben ik het wel![]()
vink eig wel een compliment![]()
oh, nog wat.. .eergister kwam DrSin van epicgames onze server in (security guppo)
met de melding dat mijn cdkey gebruikt word door cheaters/hackers..
darn.. dacht eerst dat het een practical joke was.. maar uiteindelijk gaf hij zn emailadres (@epicgames.com) en nu mailen we wat rond..
krijg dus een nieuwe key en die oude word geblockt.
zo maak je nog es wat mee
In Unreal Tournament game'de sommige ook wel eens mee...
Ik heb gister deze game gekocht, voor 45 euro... ga ik nog ff langs de bijenkorf om wat kleren te passen, vervolgens leg ik het mediamarkt tasje daar neer... ga ik verder naar de volgende winkel, en kom ik erachter dat ik dat tasje vergeten ben... dus snel terug naar de bijenkorf.. tasje weg
Ik naar de klantenservice en bijna alle kassa's langsgeweest om te vragen of iemand een mediamarkt tasje had ingeleverd....nope. Balen balen balen... Ik ga toch niet 90 euro in totaal uitgeven voor één spelletje!!
Nja, ik loop nog 1 rondje door die shop en wat zie ik daar liggen, het magische tasje!

Servers: als het maar lekker druk is....
Gametypes:CTF, ONS
Tijden: 's avonds / s'nachts
Clan: geen
Verwijderd
lol heb je mazzel gehadSluuut schreef op 23 april 2004 @ 16:40:
[...]
Jah, die lui van Epic zijn echt wicked...!
In Unreal Tournament game'de sommige ook wel eens mee...
Ik heb gister deze game gekocht, voor 45 euro... ga ik nog ff langs de bijenkorf om wat kleren te passen, vervolgens leg ik het mediamarkt tasje daar neer... ga ik verder naar de volgende winkel, en kom ik erachter dat ik dat tasje vergeten ben... dus snel terug naar de bijenkorf.. tasje weg
Ik naar de klantenservice en bijna alle kassa's langsgeweest om te vragen of iemand een mediamarkt tasje had ingeleverd....nope. Balen balen balen... Ik ga toch niet 90 euro in totaal uitgeven voor één spelletje!!
Nja, ik loop nog 1 rondje door die shop en wat zie ik daar liggen, het magische tasje!Die avond nog een potje gewonnen mte 25 - 2
.
hmm. volgens mij heb ik daar ook een rondje tegen gespeeld samen met wat anderen, hij heeft me helemaal afgemaaktVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 09:29:
oh, nog wat.. .eergister kwam DrSin van epicgames onze server in .......
1on1-Albatross was het dacht ik, hij ruleerde met 30 frags en hij is 1 keer zelf gekild
[ Voor 13% gewijzigd door ScrooLoose op 24-04-2004 19:54 ]
Smiling as the shit comes down...
Ik zit nu al een tijdje UT2004 te spelen en na een tijdje vond ik Mutant, CTF en Onslaught toch al het gaafste.
Als er nu eens een combinatie zou zijn dacht ik zo!
Al snel kwam ik erachter dat ikzelf een combinatie het gaafste zou vinden.
Titans
Iedereen is een soort Mutant.. (verzin een nieuwe naam! Titan?
Een persoon met heel veel leven en schild punten(Hoeveel? 500 bij leven en shild?)
En je hebt 2 teams, als je iemand van een ander team doodschiet komt hij in jouw team, dat is een beetje de vorm CTF.
Zo zal het in het begin bijvoorbeeld 3 vs 3 zijn maar bijna op het eind 5 tegen 1 zijn en zo kan het weer veranderen, en kunnen de potjes door blijven gaan.
Het doel word degene wie de meeste kills heeft.
--Of--
CTB/CTH (Capture The Bot/Capture The Human)
Een soort CTF.
Weer 2 teams die achter een super snelle maar zwakke bot/persoon moeten gaan.
Je kan deze persoon niet doodschieten want hij weerspiegelt alles waarmee je schiet.
De enigste manier om hem te pakken is een soort net, of schild die om hem heen gaat, en deze moet je dan naar een kooi of transport platform sleuren om een punt te scoren.
Dit is eigenlijk een soort CTF dus maar dan ietjes leuker vind ikzelf zeker als je zelf die persoon kan spelen.
Iedereen is omste beurt de ... (verzin weer een naam voor dat snelle persoontje
Of deze persoon kan schieten weet ik niet.
Maar allemaal heel leuk en aardig ik kan dus geen mods maken
Zijn er mensen die nog leuke ideëen hebben of dit echt zo kunnen maken want dat zou tegek zijn natuurlijk

Kan je het mij/ons leren???
Of hebben jullie nog leukere dingen?
Is dit wel mogelijk???
[ Voor 3% gewijzigd door Fraekje op 25-04-2004 00:20 ]
Dit is veel leuker:Fraekje schreef op 24 april 2004 @ 22:48:Titans
Iedereen is een soort Mutant.. (verzin een nieuwe naam! Titan?)
Een persoon met heel veel leven en schild punten(Hoeveel? 500 bij leven en shild?)
En je hebt 2 teams, als je iemand van een ander team doodschiet komt hij in jouw team, dat is een beetje de vorm CTF.
Zo zal het in het begin bijvoorbeeld 3 vs 3 zijn maar bijna op het eind 5 tegen 1 zijn en zo kan het weer veranderen, en kunnen de potjes door blijven gaan.
Het doel word degene wie de meeste kills heeft.
Hypnose
Twee teams. Je kunt maar 1 tegenstander overnemen. Om een tegenstander over te nemen moet je hem doden. De tegenstander reincarneerd in jouw team. Hij/zij is dan een mutant die jouw constant volgt. De mutant kan zelf niet verdedigen, dus moet jij dat voor hem doen. Het is dan de bedoeling dat de mutant naar een soort van powercore van de tegenstander gebracht wordt. Deze powercore kan alleen door een mutant vernietigt worden. Een mutant kan alleen terugverdient worden door hem te doden.
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 24-04-2004 23:12 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
is die mod al klaar? zoja waar kan je hem downloaden?
Volgensmij wordt dit hier regelrecht vers uit de duim gezogen. Leuk bedacht hoor die 3 mods, maar allemaal grote minpunten:Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 01:38:
die hypnose klinkt inderdaad leuk..
is die mod al klaar? zoja waar kan je hem downloaden?
Titans:
als je een beetje tactiek hebt, speel je als team samen. Staat het eenmaal 4-2, dan zijn die 4 al zo goed als onverslaanbaar, en zal het ook 6-0 worden (of 5-1 als het niet verder kan). Je kunt dit wellicht oplossen door een health-handicap, maar dan nog, niet echt leuk 5-1... (je zou misschien nog iets kunnen verzinnen dat je van team verwisseld??)
CTB
In een kooi sleuren?? Niet echt serieus bedoelt me lijkt me, en al niks met UT te maken...
hypnose
Zal leuk zijn als je gehypnotiseerd bent zeg. Zit je een beetje online, wordt je gehypnotised. Ga je toch meteen offline. Hele spel verneukt
Kom ik zo wel op Mod nummer 4 uit:
Clone (of iets dergelijks)....
Per kill krijg je er een clone van jezelf bij, die je mee zal helpen (klein beetje dan, weinig health, weinig damage, etc). Is het aan de tegenstanders om de goede uit te kiezen om neer te fraggen. Als je dood bent verlies je alles, etc. Lijkt me op zich wel leuk, alleen het probleem is dat 't verdomd veel cpu-power vreet. Misschien een maximum stellen ofzo
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
als ik in mijn UT2004 map kijk zie ik nergens een map demos staan. moet/kan je die zelf aanmaken??Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 00:21:
Vandaag weer eens lekker op Jolt gespeeld en kijk eens wat ik tegenkwam...
http://www.xs4all.nl/~plentjes/temp/bot.rar
Even in je demos-map zetten van ut2k4, en vervolgens ingame console openen (~) en "demoplay <naam>"
Ik stuur deze demo ook naar de admin van Jolt, ik _denk_ dat er echter niet zoveel tegen gedaan kan worden. Het is even afwachten op de nieuwe patch.
Volgende keer als een random persoon "bot bot bot" gilt, toch maar even uitkijken
ik heb een map demos in mijn ut2004 gedaan en eringezet. werkt dus wel.
off topic: wat is er nu aan de hand?? zag aan het begin wel iets over dat er iets uitgezet moest worden. je miste wel een hoop schoten dus ............ ik weet het niet. wil je het toe lichten aub???
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 12:25 ]
En automatisch laten lopen, tja het is online gaming niet kijken hoe je ventje automatisch wegloopt.
En met clonen klinkt opzich wel gaaf... maar wat word het doel?
Als je vind dat dat Titans gedoe van doden = bij je team. dan is dat van jouw toch haast hetzelfde alleen dan cloontjes die iets zwakker zijn.
Dan zou je ook kunnen zeggen, In het begin heel sterk en elke keer als je van team wisselt ben je zwakker.
Degene die dan in zijn uppie is, is waarschijnlijk met veel levenspunten en schildpunten omdat die nog niet van team gewisselt is, dan is hij eigenlijk beter!
En dit zijn ook meer dromen of fantasien.
Tenzij iemand weet hoe je die dingen maakt!
Of zijn er nog leuke nieuwe voertuigen die we kunnen bedenken
Wat dacht je van mega air ship. 6 schietstoelen 1 bommen werpen en 1 piloot
Heel erg sterk maar lekker sloom. Dat kan een soort broertje van Leviathan worden!
Meer iedeeen?
Verwijderd
Het zou leuker zijn als het 1 tegen X is en dat degene in zijn eentje dan erg krachtig is, zodat het andere team echt tactieken en hinderlagen moet bedenkenFraekje schreef op 24 april 2004 @ 22:48:
Hellow!
[i]
CTB/CTH (Capture The Bot/Capture The Human)
Een soort CTF.
Weer 2 teams die achter een super snelle maar zwakke bot/persoon moeten gaan.
Je kan deze persoon niet doodschieten want hij weerspiegelt alles waarmee je schiet.
De enigste manier om hem te pakken is een soort net, of schild die om hem heen gaat, en deze moet je dan naar een kooi of transport platform sleuren om een punt te scoren.
Dit is eigenlijk een soort CTF dus maar dan ietjes leuker vind ikzelf zeker als je zelf die persoon kan spelen.
Iedereen is omste beurt de ... (verzin weer een naam voor dat snelle persoontje) en wanneer iedereen gewist is zal gekeken worden wie er gewonnen heeft, of een tijd.
Of deze persoon kan schieten weet ik niet.
Dat is dan eigenlijk gewoon mutant die je gevangen moet nemen, daar is echt niets aan vind ikVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 14:12:
[...]
Het zou leuker zijn als het 1 tegen X is en dat degene in zijn eentje dan erg krachtig is, zodat het andere team echt tactieken en hinderlagen moet bedenken

Verwijderd
Even ter verduidelijking: ik ben dat nietoff topic: wat is er nu aan de hand?? zag aan het begin wel iets over dat er iets uitgezet moest worden. je miste wel een hoop schoten dus ............ ik weet het niet. wil je het toe lichten aub???
Hij mist alleen heeeele verre schoten omdat het even duurt voordat de schoten aankomen bij de tegenstander(daarom gebruikt hij ook de hele tijd de (bijna) insta hit combowapen(ben even naam kwijt).
Sorry, maar als je dit al niet als aim-bot herkent....
Verre schoten worden ook nauwelijks gemist hoor.Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 23:09:
[...]
Even ter verduidelijking: ik ben dat niet. Ik chase iemand die een auto aim bot gebruikt. Kijk eens naar zijn aim die random van de ene nearest tegenstander naar de andere gaat (ik heb al genoeg ervaring met aimbotjes om ze vrij snel eruit te pikken, vooral als er een zo overduidelijk gebruikt word).
Hij mist alleen heeeele verre schoten omdat het even duurt voordat de schoten aankomen bij de tegenstander(daarom gebruikt hij ook de hele tijd de (bijna) insta hit combowapen(ben even naam kwijt).
Sorry, maar als je dit al niet als aim-bot herkent....
Hij haalt een Raptor zo uit de lucht. Het lijkt of hij mist maar aan de healthbar v/d Raptor zie je dat dat niet zo is. Een Shockrifle is een hitscan wapen dus de afstand maakt niet uit, hij schiet altijd waar de crosshair is.
Neu, UtrechtVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 15:51:
[...]
lol heb je mazzel gehadBeetje stom wel
Toch niet de bijenkorf/mediamarkt in Den Haag he? Die zitten namelijk ook naast elkaar.
En ja, aimbots zitten inderdaad helaas wel eens online.. maar ik zie het als een uitdaging
Leuke uitdaging hoor, als je vaak instagib speeltSluuut schreef op 26 april 2004 @ 10:42:
[...]
Neu, Utrecht.
En ja, aimbots zitten inderdaad helaas wel eens online.. maar ik zie het als een uitdaging.

Ik dacht dat epic had belooft cheaters te bannen, moeten ze ook maar eens actie ondernemen, en deze spelbedervers gewoon hun cd-key afpakken. Is het snel gedaan met dat gebotterij. Is echt niet veel aan hoor, instagib met aimbotters (zeker als de helft aan het aimbotten is). wordt je neergeschoten bijvoorbeeld, vlieg je na het spawnen alweer in het rond doordat er al meteen weer op je ge-aimt wordt, en spawn-protection aanstaat... *zucht*
Enige manier om ze te verslaan is wanneer ze iemand anders af zitten te aimen...
word ook wel gedaan hoor, dat bannen. Helaas hebben die gasten meerdere keys. Meestal gejat van andere spelers.inquestos schreef op 26 april 2004 @ 11:38:
[...]
Leuke uitdaging hoor, als je vaak instagib speelt![]()
Ik dacht dat epic had belooft cheaters te bannen, moeten ze ook maar eens actie ondernemen, en deze spelbedervers gewoon hun cd-key afpakken. Is het snel gedaan met dat gebotterij. Is echt niet veel aan hoor, instagib met aimbotters (zeker als de helft aan het aimbotten is). wordt je neergeschoten bijvoorbeeld, vlieg je na het spawnen alweer in het rond doordat er al meteen weer op je ge-aimt wordt, en spawn-protection aanstaat... *zucht*
Enige manier om ze te verslaan is wanneer ze iemand anders af zitten te aimen...
Bier, Whiskey en Metal!!
http://www.ataricommunity...4b6d4ef82&threadid=373656I just wanted to give you all an update on what's going on in terms of security. The first patch (which is coming soon) will address the speed hack, include a new version of UTSecure and address many other issues. As we get a little closer, I think Steve will release a change list.
On the cheating front, I finally pulled away from patch duty and spent the day going over the logs on the master server and proceeded to verify and ban a number of players. The unfortunate side is I'm tracking a number of multiple cdkeys for a given botter which leads me to believe they have acquired some stolen keys. This means in removing these guys from the game, we are hurting normal users as well.
In de eerstvolgende patch wordt er dus echt geprobeerd cheaters te verbannen...
Verwijderd
Verwijderd
Buiten de spelfoutjes best ok jaVerwijderd schreef op 26 april 2004 @ 16:04:
Ik heb zelf een beknopte review geschreven van ut2004, mocht je zin hebben om te lezen dan kan je dit aanklikken.
Verwijderd
Inderdaad. Misschien kan jouw pc niet het spel op de hoogste settings aan maar zo moet je het niet beoordelen.Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 16:38:
[...]
Buiten de spelfoutjes best ok jaWel inderdaad een beetje beknopt want je legt helemaal niet uit waarom je bijvoorbeeld een 75 score geeft voor graphics, en 65 voor geluid! Beetje laag denk je niet?
Ook al is het een mening, noem mij huidige spellen die er beter uitzien dan UT2004. Daarom mag het best wat hoger, wil je geloofwaardig overkomen.
Dit topic is gesloten.