Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon de Jesus schreef op 10 april 2004 @ 19:04:
[...]

ik heb ze ff gerenamed nu doen ze het wel B)
:> hij doet het nu word ik gelukkig niet meer zomaar gekicked ;)
maare alleen is er iets heel raars iedereen is normaal alleen ik zie me zelf soms aleen als wit/grijze brightski 8)7 maarja nu kan ik teminste spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
http://www.planetunreal.com/ut2004/console/ <-----------Alle ut2004 Commands.

Weet iemand hier hoe ik mn translocator laat binen aan mn knop, die als ik indruk trans pakt weg schiet , teleport , en oude wapen weer pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:28
that would be considered cheating i believe ;)

maar er is wel een knop waarmee je naar je oude wapen terugkan als je geteleport bent, weet niet meer welke maar dacht alternate fire ofzo?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:58
Weet niemand een oplossing op mijn probleem? Blijkt trouwens waarschijnlijk wel te liggen aan het disconnecten: op instant action heb ik er geen last van. Als ik afsluit tijdens Internet-game met disconnect, en vervolgens stop heeft ie wel het probleem. Ik geloof dat Lord Mithril er eens over had, maar kan het helaas niet terugvinden

http://gathering.tweakers...message/20463239#20463239
http://gathering.tweakers...message/20469623#20469623

@fooker: kijk hier eens bij translocator:
http://members.lycos.co.uk/ut2003console/aliases.php

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hmm, ik heb na het afsluiten van UT dat m'n pc ff een minuut aan het ratelen is en dat ik niet echt veel kan doen. Komt omdat de cache wordt geleegd (ook al zie je in de taskmanager geen ut process meer). Als je stopt met spelen blijft het laatste level geladen. Als je disconnect van een server en je connect een paar minuten later weer, en dezelfde map draait nog, dan kan je binnen 4 seconden spelen omdat de map niet eerst weer geladen hoeft te worden.

Maar dat is vast niet wat jij bedoelt? Van hoog cpu gebruik heb ik nog niks gemerkt, zal de volgende keer even opletten.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Gizz schreef op 10 april 2004 @ 21:03:
Hmm, ik heb na het afsluiten van UT dat m'n pc ff een minuut aan het ratelen is en dat ik niet echt veel kan doen. Komt omdat de cache wordt geleegd (ook al zie je in de taskmanager geen ut process meer). Als je stopt met spelen blijft het laatste level geladen. Als je disconnect van een server en je connect een paar minuten later weer, en dezelfde map draait nog, dan kan je binnen 4 seconden spelen omdat de map niet eerst weer geladen hoeft te worden.

Maar dat is vast niet wat jij bedoelt? Van hoog cpu gebruik heb ik nog niks gemerkt, zal de volgende keer even opletten.
Ja, maar dat was 't bij mij helaas niet ( [url]http://gathering.tweakers...message/20469623#20469623[/url] ). Ik zal ook wel op het officiële forum mijn probleem posten. Volgensmij is dit gewoon echt een dikke bug

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Wat me vooral opvalt nu ik op een LAN zit en veel Onslaught (dus UT2k4') is dat het laden heel erg lang duurt, en de tijd voordat het systeem weer beschikbaar komt voor de gebruiker naar het afsluiten van UT2004 erg lang is.

Ik hoop dat de komende patch dit oplost... (grotendeels that is, feit is nog altijd, dat het het grootste spel is wat ik ooit geïnstalleerd heb :+

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

X-G schreef op 11 april 2004 @ 03:18:
Wat me vooral opvalt nu ik op een LAN zit en veel Onslaught (dus UT2k4') is dat het laden heel erg lang duurt, en de tijd voordat het systeem weer beschikbaar komt voor de gebruiker naar het afsluiten van UT2004 erg lang is.

Ik hoop dat de komende patch dit oplost... (grotendeels that is, feit is nog altijd, dat het het grootste spel is wat ik ooit geïnstalleerd heb :+
Mmm, heb je minder als 1Gb geheugen? Zeker Onslaught laad behoorlijk veel in je geheugen! 1Gb geheugen voor unreal is zeker aan te raden..en ja..zelfs dan laadt het nog langzaam!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
swampy schreef op 11 april 2004 @ 03:25:
[...]

Mmm, heb je minder als 1Gb geheugen? Zeker Onslaught laad behoorlijk veel in je geheugen! 1Gb geheugen voor unreal is zeker aan te raden..en ja..zelfs dan laadt het nog langzaam!
Een snelle harde schijf doet ook wonderen. Heb zelf 512 MB met een 74gb raptor 10K schijf. Heb eigenlijk echt geen last van lange laad tijden. Een level als red planet is echt in een paar seconde geladen. Ook als ik afsluit, geratel en plop naar desktop. Dus naast 1 GB mem is zeker een snelle harde schijf zeer aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Tsjah.. een raptor wil ik ook wel :+... atm zit ik idd op 512 geheugen, maar ja, binnen kort hopelijk nog een 512'je erbij en dan dual channel, zal wel schelen ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Keb hier 512mb dual channel op een 80gb 7200rpm, 8mb draaien. UT opstarten vanaf een cold boot duurt exact 11 seconden. De ONS-maps laden duren wel lang in vergelijking met de gewone maps. Seconde of 30 ?? Nog niet gemeten.

Als ik stop, ben ik wel binnen 2 seconden weer terug op mijn desktop en laadt er verder niks meer achteraf. Wat mij wel opvalt idd, is dat de 512mb zowat compleet in gebruik is geweest (Winbar).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Ramon de Jesus schreef op 10 april 2004 @ 20:43:

maar er is wel een knop waarmee je naar je oude wapen terugkan als je geteleport bent, weet niet meer welke maar dacht alternate fire ofzo?
Als je in je ini's met binds dit kan is het ''legaal'',
Zelfde als je double jump wilt binden dat gaat niet, dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

X-t-r-e-m-e schreef op 11 april 2004 @ 03:28:
[...]

Een snelle harde schijf doet ook wonderen. Heb zelf 512 MB met een 74gb raptor 10K schijf. Heb eigenlijk echt geen last van lange laad tijden. Een level als red planet is echt in een paar seconde geladen. Ook als ik afsluit, geratel en plop naar desktop. Dus naast 1 GB mem is zeker een snelle harde schijf zeer aan te raden.
Ah Nu Ja! En raptor he...

Ze worden wel steeds goedkoper die raptortjes.... mmm ... interrestant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

swampy schreef op 11 april 2004 @ 12:00:
[...]

Ah Nu Ja! En raptor he...

Ze worden wel steeds goedkoper die raptortjes.... mmm ... interrestant!
In m'n servers heb ik die in raid 1 draaien, dat merk je echt moet ik zeggen! Superstabiel en retesnel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 14:54

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

X-t-r-e-m-e schreef op 11 april 2004 @ 03:28:
[...]

Tsja.. P3,4EE doet ook wonderen, 9800XT ook blabla.. je kan heel je sys wel op gaan noemen.. maar daar hebben wij niets aan, kijk je mag best trots zijn.. zou ik zijn met een raptor.. Tuurlijk is het sneller als een 7200 rpm schijfje..

On-Topic.. ik met mijn 2500+ 512 mb geheugen en 7200 rpm 8 mb 80 gig schijfje doe er ook lang over.. zeker als ik ut afsluit.. sjeejs.. :P maargoed.. ik speel alleen maar ONS :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ramon de Jesus schreef op 10 april 2004 @ 20:43:

Dan moet je terwijl je alt-fire doet om te teleporten tegelijk primary fire indrukken. :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Axp1700+@1,63GHz
Radeon 9800 aiw SE @defaults
1024Mb Corsair twinx
Asus a7n8x deluxe v2.0
7200 8MB WD
onboard soundstorm

Spel draait als een zonnetje. Loading times heb ik kunnen verbeteren door deze tweak guide door te spitten. Later nog wel ff deel 2 doorspitten.
Zeker een restore point
(Run "%systemroot%\system32\restore\rstrui.exe") maken als je de guide doet.
Verder kreeg ik een enorme performance boost door het defaultmodel te gebruiken (in de meeste battles 10fps).

ut2004User.ini:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[UnrealGame.UnrealPawn]
PlacedCharacterName=Gorge

[XGame.xPawn]
PlacedCharacterName=Gorge
PlacedFemaleCharacterName=Rylisa

UT2004.ini:
[UnrealGame.DeathMatch]
bForceDefaultCharacter=True
bColoredDMSkins=True

/edit/
Vergeet vooral niet je cachesizemegs aan te passen, dit staat nl default op 32MB, 256MB is wel het minimum voor lekkere loading times :)

[ Voor 9% gewijzigd door peke op 11-04-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik heb nu die piped bind in gebruik, maar ik kan alleen maar nummertjes kiezen! :(
ik wil switchen tussen de avril en de link gun, maar niet de rocket launcher :/

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Weet iemand wat de de code van de translocator want mn zelf gemaakte bind opent shieldgun ipv trans :X

En wat is de tag van last weapon?

[ Voor 16% gewijzigd door Timo op 11-04-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
corpseflayer:
Kijk eens in de startpost :) Daar stond dat allemaal al keurig netjes in hoor :)

@casemodderpoel:
xweapons.xxxxxxx en dan ipv xxxxxx het wapen. Voor de precieze naam moet je eigenlijk even Unreal editor openen...

@fooker
translocator
switchweapon 10 of om preciezer te zijn getweapon XWeapons.TransLauncher
Misschien werkt switchweapon Xweapons.TransLauncher ook wel

last weapon:
SwitchtoLastweapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de startpost:
Ik hoor steeds iets over brightskins, hoe werken die?
In 2K4 is het nog steeds zo dat sommige models op sommige maps gewoon niet te zien zijn, om alles eerlijker te laten verlopen hebben ze brightskins meegeleverd. Helaas zijn deze niet via het menu aan te zetten, hiervoor moeten we UT2004.ini zijn.
Open UT2004.ini en zoek de kop "[UnrealGame.DeathMatch]" (deze verschijnt pas nadat je een keer UT hebt opgestart en een DM game hebt gestart). Het zou er als volgt uit moeten zien.

[UnrealGame.DeathMatch]
MinNetPlayers=1
RestartWait=30
bTournament=False
bAutoNumBots=True
bPlayersMustBeReady=False
bWaitForNetPlayers=True
bAllowPlayerLights=False
bColoredDMSkins=False
bForceDefaultCharacter=False

Verander de "bAllowPlayerLights=False" en "bColoredDMSkins=False" in True, staan ze er niet zet ze er dan zelf tussen. Vervolgens moet je nog een stukje erbij zetten, het makkelijkste is als je dit boven het stukje doet waar je nu zit.

[UnrealGame.DMMutator]
bBrightSkins=True

Zet dit boven [UnrealGame.DeathMatch], save en je hebt brightskins.
Vraag je hierover: [Unrealgames.Deathmatch] staat er bij mij niet tussen en ik heb wel al DM gespeeld (online en offline). Weet iemand hoe dit kan? In de demo werkte het wel nml.

Ik had net last van lag offline terwijl fps wel vrij stabiel rond de 60 ligt. Hebben jullie dit ook wel eens? Kan ook mijn muis zijn btw (MX700). En waar kan ik precaching uitzetten? Kon ik ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe kan ik de skins van de poppetjes aanpassen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

gheheh oke, nu ik mij rl. en avril apart nu heb vraag ik me af of de powernodes ook gebind kunnen worden. Ipv met de muisnu met een key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben nu bezig mijn keys eindelijk een keer goed te binden (na 5 jaar unreal spelen 8)7 ) .......... ook met strings enzo, maar nu kan ik nergens een complete lijst vinden van de commands die je met de keybindings kan gebruiken (pipedswitchweapon, on release etc....... )

Kan iemand mij daar aanhelpen ?, ik heb wel gegoogled maar niet "alles" kunnen vinden

p.s. misschien leuk om in de complete lijst startpost te zetten
word mij net verteld dat een lijst met alles onmogelijk is........ alleen de basics dan ?

[ Voor 23% gewijzigd door ScrooLoose op 12-04-2004 00:32 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

inquestos schreef op 11 april 2004 @ 21:33:
corpseflayer:
@casemodderpoel:
xweapons.xxxxxxx en dan ipv xxxxxx het wapen. Voor de precieze naam moet je eigenlijk even Unreal editor openen...
Ik snap er geen ruk van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nara Shikamaru
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05-2022

Nara Shikamaru

Cleverest Strategist

Nick: Kuririn, Kuririn`mR
Servers: Jolt & tH
Gametypes: iCTF & iTDM & DM
Tijden: Meestal smorgens en savonds
Clan: mR
Skill-level: Omega- Skilled, (altijd raak en nooit mis, alleen af en toe door lagg en hoge ping )

[ Voor 5% gewijzigd door Nara Shikamaru op 12-04-2004 00:57 ]

Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
MisteRMeesteR schreef op 11 april 2004 @ 13:28:
[...]
Tsja.. P3,4EE doet ook wonderen, 9800XT ook blabla.. je kan heel je sys wel op gaan noemen.. maar daar hebben wij niets aan, kijk je mag best trots zijn.. zou ik zijn met een raptor.. Tuurlijk is het sneller als een 7200 rpm schijfje..

On-Topic.. ik met mijn 2500+ 512 mb geheugen en 7200 rpm 8 mb 80 gig schijfje doe er ook lang over.. zeker als ik ut afsluit.. sjeejs.. :P maargoed.. ik speel alleen maar ONS :)
Ik wilde alleen maar een alternatief geven voor die extra 512 MB intern geheugen. Niet om m'n setup op te noemen of zo. Ik ben er wel trots op, maar als het daarom was had ik m'n hele setup wel gepost. :) 't was dus puur informatief voor mensen die hun systeem willen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
casemodderpoel schreef op 12 april 2004 @ 00:04:
[...]

zucht... ok, je mag zelf ook wel eens wat proberen, maar vooruit.

1. Ga naar user.ini in je system-folder van UT2004
2. Zoek de key die je wilt binden
3. y=Getweapon xweapons.xxx
waarbij y de key is die je wilt binden, en xxx het wapen. Voor de naam van het wapen zie hieronder.

AssaultRifle
BioRifle
ClassicSniperRifle
FlakCannon
LinkGun
MiniGun
ONSAVRiL
ONSGrenadeLauncher
ONSMineLayer
ONSPainter
Painter
Redeemer
RocketLauncher
ShockRifle
SniperRifle

btw:
Pipedswitch lijkt niet echt te gaan hiermee. Switchen tussen twee wapens met één key gaat dan ook niet heel makkelijk lukken (Gewoon met een druk op de knop de AVRiL pakken lukt dus wel). Als je dat ook nog wilt wordt het wat ingewikkelder en moet je waarschijnlijk met "aliases" gaan werken.

[ Voor 40% gewijzigd door inquestos op 12-04-2004 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

casemodderpoel schreef op 12 april 2004 @ 00:04:
[...]

Ik zal je even les geven in 'hoe begrijp ik iemand anders' post'. :) (no offense hoor, ik wil je gewoon iets uitleggen.. :* )

Als iemand zegt: "xweapons.xxxxxxx en dan ipv xxxxxx het wapen." moet jij denken: "xweapons? Dat ken ik niet. Laat ik eens doen: start -> zoeken -> mapje van UT2K4 en dan bij 'bestand' niets invullen en bij 'inhoud' 'xweapons' invullen, zodat ik alle bestanden zie met 'xweapons' erin. Die zal ik dan eens bekijken om te zien of ik daarin iets kan veranderen; Misschien snap ik dan waar die dude het over heeft..."

[ Voor 38% gewijzigd door Bergen op 12-04-2004 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Op het linkje van inquestos heb ik dit gevonden.
code:
1
2
Aliases[#]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bFire | Fire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransTeleport",Alias="TransDisc")
Aliases[#+1]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bAltFire | AltFire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransDisc",Alias="TransTeleport")

Hoe zet ik dat nu in mn ini's , ben niet zo goed met aliases.

sorry voor de layout :X
edit1:
Heb het al gevonden, gewoon achter aliases plakken, en transDisk of TransTeleport aan een key toe wijzen

[ Voor 26% gewijzigd door Timo op 12-04-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

inquestos schreef op 12 april 2004 @ 01:59:
btw:
Pipedswitch lijkt niet echt te gaan hiermee. Switchen tussen twee wapens met één key gaat dan ook niet heel makkelijk lukken (Gewoon met een druk op de knop de AVRiL pakken lukt dus wel). Als je dat ook nog wilt wordt het wat ingewikkelder en moet je waarschijnlijk met "aliases" gaan werken.
daar gaat het mij dus om :X :P
ik wil switchen tussen de link gun en de avril.
met aliases werken, daar heb ik echt geen idee van, ik ga ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
fooker schreef op 12 april 2004 @ 15:07:
Op het linkje van inquestos heb ik dit gevonden.
code:
1
2
Aliases[#]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bFire | Fire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransTeleport",Alias="TransDisc")
Aliases[#+1]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bAltFire | AltFire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransDisc",Alias="TransTeleport")

Hoe zet ik dat nu in mn ini's , ben niet zo goed met aliases.

sorry voor de layout :X
Als je user.ini opent zie je allemaal staan:

Aliases[zoveel]=(Command="huppeldepup")

Als je dan naar beneden scrollt, zie je dat er bij de laatste vier nog niks staat (In ieder geval als je nog niks hebt verandert). Vervang nu
code:
1
2
Aliases[36]=(Command="",Alias=None)
Aliases[37]=(Command="",Alias=None)

door

code:
1
2
Aliases[36]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bFire | Fire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransTeleport",Alias="TransDisc")
Aliases[37]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bAltFire | AltFire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransDisc",Alias="TransTeleport")

Ben je nu klaar? Nee, dat nog niet. Je moet nog een key binden. Normaal gesproken zeg je bijvoorbeeld w=moveforward. Dat moveforward is een standaard alias. Je hebt nu twee aliasen gemaakt met de naam Transdisc en TransTeleport. Je wilt deze aan één toets binden, en het eerste wat er moet gebeuren is Transdisc. Dus:

x= Transdisc
waarbij x de toets is die je wilt binden.

Ben je nu klaar? Nee, want het handige van deze aliassen zijn dat ze op het moment dat je TransDisc hebt gebruikt, de toets waar je die aan hebt gebind omzetten in TransTeleport, en na gebruik daarvan weer in TransDisc. Echter moet de toets nog wel even worden aangegeven in beide aliassen. Bij zowel Alias 36 en 37 Key vervangen door de key die je wilt binden, en klaar is fooker :)

offtopic:
sorry voor het verneuken van de lay-out, maar dat had fooker ook al gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
casemodderpoel schreef op 12 april 2004 @ 15:22:
[...]

daar gaat het mij dus om :X :P
ik wil switchen tussen de link gun en de avril.
met aliases werken, daar heb ik echt geen idee van, ik ga ff zoeken.
Voor het geval je er zelf niet uitkomt. Lees eerst m'n vorige post eens. Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde. De regels die jij moet invoeren zijn:
code:
1
2
Aliases[36]=(Command="getweapon LinkGun | set input key Avril",Alias=Linkin)
Aliases[37]=(Command="getweapon onsavril | set input key Linkin",Alias=Avril)

Zo uit m'n kop. Probeer het maar eens :) edit: foutje, moet geen xweapons voorstaan, werkt blijkbaar hier niet bij (???)

btw. Ik denk dat er maar eens een uitgebreide key-bind-FAQ geschreven moet gaan worden voor de startpost :)

[ Voor 21% gewijzigd door inquestos op 12-04-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

never mind, ik zie het al :P

[ Voor 97% gewijzigd door collission op 12-04-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik zit al de hele dag de demo te spelen en ben totaal verslaafd :) toch maar misschien overwegen om de volledige versie te gaan kopen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
casemodderpoel schreef op 12 april 2004 @ 16:05:
[...]

Maar waar moet ik dan invullen welke knoppen het moeten zijn? :?
"key" veranderen door de knop (is er dus één), die je wilt gebruiken.
Dus ipv
set input key Avril en set input key Linkin
bijvoorbeeld
set input t Avril en set input t Linkin

In het geval als je "t" wilt binden.

[ Voor 7% gewijzigd door inquestos op 12-04-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

inquestos schreef op 12 april 2004 @ 15:33:
[...]

code:
1
2
Aliases[36]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bFire | Fire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransTeleport",Alias="TransDisc")
Aliases[37]=(Command="getweapon XWeapons.TransLauncher | Button bAltFire | AltFire | OnRelease SwitchToBestWeapon | OnRelease set input Key TransDisc",Alias="TransTeleport")
je moet "Fire" uit de eerste weghalen en "AltFire" uit de 2e, dan werkt hij wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
ScrooLoose schreef op 12 april 2004 @ 17:16:
[...]

je moet "Fire" uit de eerste weghalen en "AltFire" uit de 2e, dan werkt hij wel :Y)
Sorry, had het niet geprobeerd ofzo. Ging ervan uit dat hij wel werkte (heb hem zelf niet gemaakt, stond op site). Had er zelf ook een gemaakt, maar die werkte wat anders (deze is misschien wat beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 19:31

Quarin

Ondertitel... wasda?

Net even gespeeld, toch wel een erg lekker spel, morgen ff naar de winkel lopen dus (jarig, dus weer geld :)).
Alleen 1 probleempje, dit had ik niet aan het begin (eerste 1/2 uur ofzo) amar toen ik net ging spellen lagte mn muis af en toe gigantisch (mx500) soms gaat het helemaal "smooth" maar dan hou je ff schieten ingedrukt, en dan is je crosshair onbeweegbaar en schieten gebeurt ook pas 1 sec laten en gaat 1 sec langer door ofzo. Je snapt wel dat dit totaal onspeelbaar is. ik heb al geprobeerd reduce mouse lag aan en uit te zetten maar dit had amper effect.

net met een andere muis (standaard logitech infrarood usb) geprobeerd, maar gaat nog steeds even slecht...

[ Voor 10% gewijzigd door Quarin op 12-04-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de maps die je in je Cache hebt staan ook renamen oid zodat je ze "Maps" kunt zetten en ze niet uit je cache gaan.

Ik heb in UT2004.ini de PurgeCache al op 3660 dagen staan (ik weet het is wel erg veel dagen maar ach ;) ). Ik wil ze in mijn maps hebben. Ik ga er trouwens vanuit dat je niet zomaar kunt renamen de extensie.

off topic misschien ook iets voorin de topic start (??)

ff getest en volgens mij is het idd gewoon renamen naar ******.ut2. In je Cache.ini file kun je de namen zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:35:
Kun je de maps die je in je Cache hebt staan ook renamen oid zodat je ze "Maps" kunt zetten en ze niet uit je cache gaan.
Bij ut2k3 kon het.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff mischien een domme vraag als ik soms een game join moet ik een map downloaden , mijn vraag is hoe kan ik deze maps in instand action spellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:58:
ff mischien een domme vraag als ik soms een game join moet ik een map downloaden , mijn vraag is hoe kan ik deze maps in instand action spellen ?
zie post van mij hierboven!! ;) renamen in ut2004\cache\ ini file openen opzoeken welk nummer wat is en dan renamen en kopieren in je "MAPS" dan moet ie het doen dek ik zo.

zo ff getest en het werkt. DUS gewoon renamen en in je MAPS zetten en klaar is Clara ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 21:02:
[...]

zie post van mij hierboven!! ;) renamen in ut2004\cache\ ini file openen opzoeken welk nummer wat is en dan renamen en kopieren in je "MAPS" dan moet ie het doen dek ik zo.

zo ff getest en het werkt. DUS gewoon renamen en in je MAPS zetten en klaar is Clara ;)
Whoops! had er ff overheen gelezen

oke nu nog een vraag welke fils moet ik backuppen om mijn

favoriteten
maps - de map maps
mannetjes
buddies
extra gametypes

te houden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik heb op mijn muis(MX500) 2 extra knoppen(mouse4 en mouse5) aan de zijkant die goed van pas komen, en dus heb ik ze als volgt "gebind"

Het volgende werkt perfect ;FlakCannon en RocketLauncher onder mouse5
code:
1
2
(Command="getweapon Xweapons.FlakCannon | onrelease set input mouse5 Rocket",Alias="Flak")
(Command="getweapon Xweapons.RocketLauncher | onrelease set input mouse5 Flak",Alias="Rocket")

Maar onderste werkt weer niet; LinkGun en Avril onder mouse 4.
code:
1
2
(Command="getweapon Xweapons.LinkGun | onrelease set input mouse4 Avril",Alias="Link")
(Command="getweapon Xweapons.ONSAVRiL | onrelease set input mouse4 Link",Alias="Avril")

Als je ze precies ondersom bind werkt het het ook andersom, dus er zou iets mis moeten zijn met de string voor de avril en linkgun.......... maar wat :? , ik zie het niet.

Voor hoeveel Aliasen is er eigenlijk plaats ?, dus hoeveel kun je er zelf bijplaatsen zodat het nog blijft werken........ zonder die van de Linkgun en Avril heb ik er 4 bijgeplaatst

[ Voor 14% gewijzigd door ScrooLoose op 12-04-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

quarin schreef op 12 april 2004 @ 20:31:
Net even gespeeld, toch wel een erg lekker spel, morgen ff naar de winkel lopen dus (jarig, dus weer geld :)).
Alleen 1 probleempje, dit had ik niet aan het begin (eerste 1/2 uur ofzo) amar toen ik net ging spellen lagte mn muis af en toe gigantisch (mx500) soms gaat het helemaal "smooth" maar dan hou je ff schieten ingedrukt, en dan is je crosshair onbeweegbaar en schieten gebeurt ook pas 1 sec laten en gaat 1 sec langer door ofzo. Je snapt wel dat dit totaal onspeelbaar is. ik heb al geprobeerd reduce mouse lag aan en uit te zetten maar dit had amper effect.

net met een andere muis (standaard logitech infrarood usb) geprobeerd, maar gaat nog steeds even slecht...
De volgende 2 instellingen uitzetten:

- Speech Recognition
- Preload all player skins

Probeer het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
ScrooLoose schreef op 12 april 2004 @ 21:30:
Ik heb op mijn muis(MX500) 2 extra knoppen(mouse4 en mouse5) aan de zijkant die goed van pas komen, en dus heb ik ze als volgt "gebind"

Het volgende werkt perfect ;FlakCannon en RocketLauncher onder mouse5
code:
1
2
(Command="getweapon Xweapons.FlakCannon | onrelease set input mouse5 Rocket",Alias="Flak")
(Command="getweapon Xweapons.RocketLauncher | onrelease set input mouse5 Flak",Alias="Rocket")

Maar onderste werkt weer niet; LinkGun en Avril onder mouse 4.
code:
1
2
(Command="getweapon Xweapons.LinkGun | onrelease set input mouse4 Avril",Alias="Link")
(Command="getweapon Xweapons.ONSAVRiL | onrelease set input mouse4 Link",Alias="Avril")

Als je ze precies ondersom bind werkt het het ook andersom, dus er zou iets mis moeten zijn met de string voor de avril en linkgun.......... maar wat :? , ik zie het niet.

Voor hoeveel Aliasen is er eigenlijk plaats ?, dus hoeveel kun je er zelf bijplaatsen zodat het nog blijft werken........ zonder die van de Linkgun en Avril heb ik er 4 bijgeplaatst
Je had in mijn post (enkele posts hierboven) kunnen zien hoe het wel moet. Laat de Xweapons weg en het werkt gewoon....

xweapons werkt kennelijk niet met de ONS-wapens. Zijn ze blijkbaar vergeten bij epic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Bergen schreef op 12 april 2004 @ 03:32:
[...]
Ik zal je even les geven in 'hoe begrijp ik iemand anders' post'. :) (no offense hoor, ik wil je gewoon iets uitleggen.. :* )

Als iemand zegt: "xweapons.xxxxxxx en dan ipv xxxxxx het wapen." moet jij denken: "xweapons? Dat ken ik niet. Laat ik eens doen: start -> zoeken -> mapje van UT2K4 en dan bij 'bestand' niets invullen en bij 'inhoud' 'xweapons' invullen, zodat ik alle bestanden zie met 'xweapons' erin. Die zal ik dan eens bekijken om te zien of ik daarin iets kan veranderen; Misschien snap ik dan waar die dude het over heeft..."
offtopic:
Gerbz :'( Ik zie je nooit meer. Kom online :+

kunnen we eens een potje UTen, ik heb hem ook gekocht :D

[ Voor 12% gewijzigd door danslo op 12-04-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

inquestos schreef op 12 april 2004 @ 21:49:
Je had in mijn post (enkele posts hierboven) kunnen zien hoe het wel moet. Laat de Xweapons weg en het werkt gewoon....

xweapons werkt kennelijk niet met de ONS-wapens. Zijn ze blijkbaar vergeten bij epic 8)7
Stom, ik had het ook wel gelezen....... :), maar toen werkte het bij mij nog niet, omdat je kennelijk maar 4 costum Aliasen kunt toevoegen, als je meer wilt zul je wat default aliasen weg moeten halen die je niet gebruikt.

Kunt kennelijk in totaal maar 40 aliasen gebruiken |:( .......wat stom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
ScrooLoose schreef op 12 april 2004 @ 22:11:
[...]

Stom, ik had het ook wel gelezen....... :), maar toen werkte het bij mij nog niet, omdat je kennelijk maar 4 costum Aliasen kunt toevoegen, als je meer wilt zul je wat default aliasen weg moeten halen die je niet gebruikt.

Kunt kennelijk in totaal maar 40 aliasen gebruiken |:( .......wat stom :(
Idd, is beperkt tot 40 ja. Maar er zitten een hoop loze tussen volgensmij, dus ik zou die dan ook maar weggooien als je toch nog aliasen nodig hebt. (Logisch trouwens dat ze het hebben beperkt, anders zou je echt veel voordeel uit kunnen halen, maar 40 is toch wel aan de krappe kant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar eens begonnen met een level voor ut2k4..
ik heb het werkelijk nog nooit gedaan.. maar voor alles moet een 1e keer zijn :P

hier wat shots na een paar uur 'steen hakken'..
Afbeeldingslocatie: http://www.hhfo.com/mace/WIP1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hhfo.com/mace/WIP2.JPG

en snel ff wat gespeeld met textures.. is nog aardig zoeken wat waar precies zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.hhfo.com/mace/WIP3.JPG

uiteindelijk moet het een gael achtig level gaan worden..
misschien wel met 2 of meer kamers.. maar er zal vast nog wel errug veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, 2 kamers is een leuk idea maar dan zou ik wel dus een "rivier" maken waardoor je van kamer naar kamer kan zwemmen!

Misschien nog zo'n strook lichtjes over die metalen brug... en dan een blauwe kamer en een rode ( leuk voor iCFT )... zoiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ziet er al leuk uit. Krijg ook weer zin om een map te maken. Er is trouwens een speciaal UnrealEditor-topic op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

aKra

Intentionally left blank.

Ik ben altijd in voor een leuke (custom)-map, als deze "goed" geschikt is voor iDM/iTDM dan wil ik hem zelfs wel op mijn public runnen :)

(Als je interesse hebt kan je de map naar me toe e-mailen, zie mijn profiel voor e-mail!)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is dus juist de bedoeling om er een instagib map van te maken..
aangezien dat het enigste is wat ik speel met UT :P

als er meerdere kamers komen wil ik idd wel een 'aparte' manier om te wisselen van ruimte... zwemmend is dan idd een optie..
(moet alleen nog ff kijken hoe ik vloeistof tevoorschijn moet toveren :P)

qwa belichten heb ik nog helemaal niets gedaan.. heb er alleen ff een paar lampen neergegooid zodat ik zelf ff wat zie ;-)

vanavond maar weer eens spelen met Ued >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

GRMBL koop je de SE edition. zit er een brief bij dat de headset niet op dat moment leverbaar was. 6 mei kan ik em pas ophalen :( maar ja

whaaaaaa die extra dvd is coool. ik kan nu al redelijk overweg met Maya 5.0, ik heb mezelf al na gebouwd in 3D beelden echt super. en een vriend van mij is begonnen met level editen en we gaan binnenkort een mod maken . (alleen het unreal scripting lukt nog niet zo goed :P ).

ik zal wel een keer screenies plaatsen van mijzelf in Maya :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ben sinds zondag bezig met UT2004... ben nu de singleplayer tournament aan het spelen, leuk team samengesteld van allemaal egyptische characters.
Ik vraag me alleen af... waarom kon ik bij het maken van m'n profiel niet kiezen uit bv robots enzo? Wil namelijk een compleet team maken van robots.

Verder ben ik ook benieuwd of de stats van teamleden omhooggaan naarmate ze meer meespelen in battles.
Heb nu allemaal allround chars van rond de 75%.
Kan dit dus hoger worden door experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Zijn er op dit moment nog winkels die de Limited/Special Edition (met 2e dvd en headset) verkopen? Ik zag dat Nedgame een actie had voor 39.95, en op mijn vraag of dit de versie met headset was antwoorden ze dat er een bon bij zat.
Verder heb ik het spel ook nog bij bol.com gevonden, echter daar kostte het 59.95. Ik vroeg me af of iemand nog tips had waar ik zou kunnen kijken?

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

fw schreef op 13 april 2004 @ 15:11:
Zijn er op dit moment nog winkels die de Limited/Special Edition (met 2e dvd en headset) verkopen? Ik zag dat Nedgame een actie had voor 39.95, en op mijn vraag of dit de versie met headset was antwoorden ze dat er een bon bij zat.
Verder heb ik het spel ook nog bij bol.com gevonden, echter daar kostte het 59.95. Ik vroeg me af of iemand nog tips had waar ik zou kunnen kijken?
ik heb em bij de dixons gekocht voor 59.95 maar de headset krijg ik pas 6 mei omdat die er nog niet bij zat GRMBL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 21:17:
[...]

Whoops! had er ff overheen gelezen

oke nu nog een vraag welke fils moet ik backuppen om mijn

favoriteten
maps - de map maps
mannetjes
buddies
extra gametypes

te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
alles..
Maps, textures, static meshes
User.ini
UT2004.ini
en voor gametypes nog een zooi losse die in je system dir staan.

makkelijkste is om gewoon alles te backuppen :P met een beetje compressie van winrar kan het al veel schelen (zeker de textures.)

trouwens waarom zou je willen backuppen? voor een reinstall? zie dan ff de vragen lijst @ startpost over het register ;)

[ Voor 15% gewijzigd door LordMithril op 13-04-2004 16:06 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 13 april 2004 @ 16:06:
[...]

alles..
Maps, textures, static meshes
User.ini
UT2004.ini
en voor gametypes nog een zooi losse die in je system dir staan.

makkelijkste is om gewoon alles te backuppen :P met een beetje compressie van winrar kan het al veel schelen (zeker de textures.)

trouwens waarom zou je willen backuppen? voor een reinstall? zie dan ff de vragen lijst @ startpost over het register ;)
Jep reinstall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Registry
Als je ooit je key wilt vervangen of van plan bent om je pc opnieuw te installen is dit een heel leuk weetje die je veel installen kan schelen.
ga in je registry naar
"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Unreal Technology\Installed Apps\UT2004]"
hier vind je alles van UT2k4 waaronder je key. Als je alles hier extract naar een reg file hoef je volgende keer als je windows opnieuw installed alleen maar het reg file te draaien om UT2k4 weer werkende te krijgen.
:Y)
als je em op C:\ heb geinstelleerd.. gewoon ff naar andere schijf gooien en later weer terug (of in je reg aanpassen :P)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:40:
Uit de startpost:

[...]

Vraag je hierover: [Unrealgames.Deathmatch] staat er bij mij niet tussen en ik heb wel al DM gespeeld (online en offline). Weet iemand hoe dit kan? In de demo werkte het wel nml.

Ik had net last van lag offline terwijl fps wel vrij stabiel rond de 60 ligt. Hebben jullie dit ook wel eens? Kan ook mijn muis zijn btw (MX700). En waar kan ik precaching uitzetten? Kon ik ook niet vinden.
Iemand? Ipv [Unrealgames.Deathmatch] staat er wel [xgame.deatchmatch] oid. Weet dat niet 100% zeker want zit nu niet thuis.

Wat ik helemaal weird vind is die lag die ik ervaar tijdens offline spelen. Online heb ik daar nml helemaal geen last van! Komt dat misschien door vsync? Had nml gehoord dat de framerate online afgesteld staat op een maximum van 85 fps. Offline haalde ik 120 fps. Verder kan ik die precache nergens uitschakelen of vsync regelen volgens mij. Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:33:
Wat ik helemaal weird vind is die lag die ik ervaar tijdens offline spelen. Online heb ik daar nml helemaal geen last van! Komt dat misschien door vsync? Had nml gehoord dat de framerate online afgesteld staat op een maximum van 85 fps. Offline haalde ik 120 fps. Verder kan ik die precache nergens uitschakelen of vsync regelen volgens mij. Weet iemand hoe dat zit?
Muislag ? Probeer onderstaand ff. Heb je het in alle levels of veel ONS? Want ONS vereist nogal veel geheugen.

Check dit: Smarron in "Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 13 april 2004 @ 16:42:
[...]
Muislag ? Probeer onderstaand ff. Heb je het in alle levels of veel ONS? Want ONS vereist nogal veel geheugen.

Check dit: Smarron in "Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5"
Nee in ONS heb ik er geen last van. Maar dat heb ik ook nog niet offline geprobeerd. Maar het rare is dat ik online nergens last van heb, maar offline des te meer. Denk zelf dat het door vsync komt (aangezien het schijnt dat als je online speelt je fps gecapped worden op 85). Maar ik nergens waar je vsync kan instellen. Geheugen kan ik me niet voorstellen dat dat een probleem is. Heb gewoon 512 MB in dual channel en dat draait op 210 Mhz (DDR420). Maar dat preload player skins ben ik nog niet tegen gekomen in het menu :? Of ik heb er overheen gekeken. Mouselag sluit ik ook uit, want anders zou ik het ook nline moeten ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he beste mensen,

ik zit met een klein probleempje en heb het niet kunnen vinden in de Startpost en andere forums.
Ik heb een Logitech USB 20 Headset en in Unreal hoor ik er wel gewoon geluid door maar als ik wat wil zeggen dan hoor ik nix meer. Dus ik druk op <F>, het geluid dempt, en ik zeg wat ik zeggen wil, maar het metertje dat je normaal links in beeld krijgt slaat niet uit en ik hoor ook mezelf niet.
Ik heb alle instellingen nagekeken en die staan goed, ik heb
Microsoft Speech SDK5.1.

Kan het aan het USB liggen? :? nee tog cker? Het is wel een soort van Plug and Play headset.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:22:
he beste mensen,

ik zit met een klein probleempje en heb het niet kunnen vinden in de Startpost en andere forums.
Ik heb een Logitech USB 20 Headset en in Unreal hoor ik er wel gewoon geluid door maar als ik wat wil zeggen dan hoor ik nix meer. Dus ik druk op <F>, het geluid dempt, en ik zeg wat ik zeggen wil, maar het metertje dat je normaal links in beeld krijgt slaat niet uit en ik hoor ook mezelf niet.
Ik heb alle instellingen nagekeken en die staan goed, ik heb
Microsoft Speech SDK5.1.

Kan het aan het USB liggen? :? nee tog cker? Het is wel een soort van Plug and Play headset.

alvast bedankt.
als je het gewoon in windows probeert slaat de meter dan wel uit?
heb je mic boost aanstaan (kan erg veel schelen, maar kan ook zorgen voor achtergrond geluid)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
inquestos schreef op 12 april 2004 @ 17:23:
[...]

Sorry, had het niet geprobeerd ofzo. Ging ervan uit dat hij wel werkte (heb hem zelf niet gemaakt, stond op site). Had er zelf ook een gemaakt, maar die werkte wat anders (deze is misschien wat beter)
Heb hem ingevuld zoals jij zei,
En hij doet het :*)

* Timo is helemaal blij

Wat was degene die je zelf maakte dan?
We moeten eigenlijk in de volgende startpost, wat meer binds erin zetten.
En hoe je ze gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Timo op 13-04-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat ik zie in de UT2004.ini:
[XGame.xDeathMatch]
HUDType=XInterface.HudBDeathMatch
MaxLives=0
TimeLimit=20
GoalScore=25
bTeamScoreRound=False
bAllowTaunts=True
bForceRespawn=False
bWeaponStay=true
ipv dit uit de startpost:
[UnrealGame.DeathMatch]
MinNetPlayers=1
RestartWait=30
bTournament=False
bAutoNumBots=True
bWaitForNetPlayers=True
bAllowPlayerLights=False
bColoredDMSkins=False

Iemand een idee hoe dit kan? In de demo had ik het er wel tussen staan namelijk.

Verder wil ik bv de tranlocator en de shieldgun onder dezelfde key binden. Kan ik dat via een alias doen? Had er eigenlijk nog nooit van gehoord maar het lijkt me erg handig. Hoe moet die alias er dan uitzien? Bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Laatst online: 12-09 21:07
[XGame.xDeathMatch]
[UnrealGame.DeathMatch]
zeker dat je goed kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 20:37:
Dit is wat ik zie in de UT2004.ini:

[...]

ipv dit uit de startpost:
[UnrealGame.DeathMatch]
MinNetPlayers=1
RestartWait=30
bTournament=False
bAutoNumBots=True
bWaitForNetPlayers=True
bAllowPlayerLights=False
bColoredDMSkins=False
Doe eens zoeken ([ctrl] + f) en zoek dan op [UnrealGame.Deathmatch].
Bij mij staan ze er toch echt allebei tussen...
Verder wil ik bv de tranlocator en de shieldgun onder dezelfde key binden. Kan ik dat via een alias doen? Had er eigenlijk nog nooit van gehoord maar het lijkt me erg handig. Hoe moet die alias er dan uitzien? Bijvoorbaat dank!
Moet toch echt een bind-Faq voor startpost maken, maar omdat ik daar nu nog geen tijd voor heb, zal ik je zo maar proberen te helpen.

Lees deze post eens door: http://gathering.tweakers...message/20488865#20488865

Voor jou geld hetzelfde, alleenzijn voor jou de alias-regels:
code:
1
2
Aliases[36]=(Command="getweapon TransLauncher  |  OnRelease set input key shield",Alias="launch")
Aliases[37]=(Command="getweapon Shieldgun | OnRelease set input key launch",Alias="shield")

En daarnaast zal dit voor jou gelden:
x= launch óf x=shield (afhankelijk van welk wapen je als eerste wilt pakken)
waarbij x de toets is die je wilt binden. Let er op dat "key" in de alias ook vervangen moet worden door de juiste key

Overigens kan het ook simpeler, als je niet specifiek de shieldgun en translocator wilt pakken, maar wapen 1 en 10, namelijk gewoon zo:

x= pipedswitchweapon 1 | pipedswitchweapon 10

[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 13-04-2004 21:32 . Reden: streepje in alias vergeten 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
inquestos schreef op 13 april 2004 @ 21:27:
[...]

[...]

Moet toch echt een bind-Faq voor startpost maken, maar omdat ik daar nu nog geen tijd voor heb, zal ik je zo maar proberen te helpen.

*knip*
En hierbij modden we inquestos naar bind-master,
begin maar alvast voor een in een startpost :Y)

wou ff zeggen dt je geweldig bent :+

[ Voor 38% gewijzigd door Timo op 13-04-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 13 april 2004 @ 21:27:
[...]

[...]

Voor jou geld hetzelfde, alleenzijn voor jou de alias-regels:
code:
1
2
Aliases[36]=(Command="getweapon TransLauncher  |  OnRelease set input key shield",Alias="launch")
Aliases[37]=(Command="getweapon Shieldgun | OnRelease set input key launch",Alias="shield")

En daarnaast zal dit voor jou gelden:
x= launch óf x=shield (afhankelijk van welk wapen je als eerste wilt pakken)
waarbij x de toets is die je wilt binden. Let er op dat "key" in de alias ook vervangen moet worden door de juiste key

Overigens kan het ook simpeler, als je niet specifiek de shieldgun en translocator wilt pakken, maar wapen 1 en 10, namelijk gewoon zo:

x= pipedswitchweapon 1 | pipedswitchweapon 10
Ik verzeker jullie ervan dat dat er niet tussen staat in de UT2004.ini. Ik wil m wel sturen als bewijs ofzo. Ik snap er in ieder geval geen reet van. Die aliassen werken gelukkig wel. Alleen dat Pipedswitchweapon niet. Had dit :

Mouse4=pipedswitchweapon 7 | pipedswitchweapon 8

erin gezet (user.ini).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Nick:fw
Servers: Vooral m'n eigen prutserige instagib server, ut.b0x.be
Gametypes: iCTF , iDM, verder vind ik de rest van de modes best grappig zegmaar
Tijden: Niet echt op vaste tijden, waarschijnlijk meestal overdag of later op de avond.
Clan: CL van [#GL]. 'Druk' bezig met een UT2k4 sectie ;)
Skill-level:Brak

Morgen of overmorgen hoop ik het spel binnen te krijgen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar op een kleine lan afgelopen weekend en op m'n eigen dedicated server gespeeld.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
fooker schreef op 13 april 2004 @ 23:24:
[...]

En hierbij modden we inquestos naar bind-master,
begin maar alvast voor een in een startpost :Y)

wou ff zeggen dt je geweldig bent :+
hehe :D

2 weken geleden wist ik nog maar half wat binden was :P
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 00:51:
[...]
Ik verzeker jullie ervan dat dat er niet tussen staat in de UT2004.ini. Ik wil m wel sturen als bewijs ofzo. Ik snap er in ieder geval geen reet van.
Probeer je ut2004.ini te deleten (of even renamen zodat je 'm zeker niet kwijt bent), en start ut dan eens op. Als het goed is maakt ie een nieuwe aan. Kijk eens of je 'm er daar wel in vindt...
Anders kan je nog proberen de lines die je mist gewoon toe te voegen. Zou ook moeten werken lijkt me zo.
Die aliassen werken gelukkig wel. Alleen dat Pipedswitchweapon niet. Had dit :

erin gezet (user.ini).
Ik heb precies hetzelfde (ook pipedswitchweapon tussen flak en RL), op de Mouse4 na (Bij mij werkt ie dus wel). Sommige toetsen zoals capslock, shift, alt zijn niet altijd even goed te binden (vandaar dat ik ook niet wsad gebruik maar rdfg voor te moven). Waarschijnlijk gaat dit dus niet helemaal goed. Om te kijken of dat het probleem is typ in UT2004 iets van:
set input Mouse4 suicide

Klik nu op mousebutton4, en als je nu niet dood bent is dat het probleem

[ Voor 4% gewijzigd door inquestos op 14-04-2004 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 00:51:
[...]

Ik verzeker jullie ervan dat dat er niet tussen staat in de UT2004.ini. Ik wil m wel sturen als bewijs ofzo. Ik snap er in ieder geval geen reet van. Die aliassen werken gelukkig wel. Alleen dat Pipedswitchweapon niet. Had dit :

erin gezet (user.ini).
Start eens een instant action DM game ;)
daarna staat ie er wel in.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 13 april 2004 @ 17:50:
[...]

als je het gewoon in windows probeert slaat de meter dan wel uit?
heb je mic boost aanstaan (kan erg veel schelen, maar kan ook zorgen voor achtergrond geluid)
He het probleem is opgelost, nadat ik vanmorgen Unreal opstartte deed ie het opeens 8)7 8)7

Kan ik btw nog in het lijstje : "GoT n00bs die Ut proberen te spelen" ?

GoT: TSK86
Nick: Superfly
Server: Random (laagste ping, leukste map)
Gametype: iDM, iONS
Tijd: Random (vaak s'avonds)
Clan: nog niet

tot laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 14 april 2004 @ 01:47:
[...]

Probeer je ut2004.ini te deleten (of even renamen zodat je 'm zeker niet kwijt bent), en start ut dan eens op. Als het goed is maakt ie een nieuwe aan. Kijk eens of je 'm er daar wel in vindt...
Anders kan je nog proberen de lines die je mist gewoon toe te voegen. Zou ook moeten werken lijkt me zo.

[...]

Ik heb precies hetzelfde (ook pipedswitchweapon tussen flak en RL), op de Mouse4 na (Bij mij werkt ie dus wel). Sommige toetsen zoals capslock, shift, alt zijn niet altijd even goed te binden (vandaar dat ik ook niet wsad gebruik maar rdfg voor te moven). Waarschijnlijk gaat dit dus niet helemaal goed. Om te kijken of dat het probleem is typ in UT2004 iets van:
set input Mouse4 suicide

Klik nu op mousebutton4, en als je nu niet dood bent is dat het probleem
Ik zal m eens renamen en dan kijken of ik een nieuwe krijg. Ik had Mouse 4 eerst wel een functie gegeven en dat werkte altijd prima. Maar ik zal kijken of het met set suicide wel lukt. Maar ik ben al blij dat het gelukt is om de shieldgun en trloc onder dezelfde knop te binden. Ik had tot zeer kort geleden nooit van aliassen gehoord ;) Maar als je een faq maakt over hoe het allemaal werkt met die aliassen dan verdien jij eeuwige roem _/-\o_
Lord_Mithril schreef op 14 april 2004 @ 02:29:
[...]

Zal dat wel werken dan? Ik had nml wel al gewoon single player geprobeerd en online dm gedaan. Maar ik zal het vanavond ff proberen.
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 08:37:
[...]

bla bla

Gametype: iDM, iONS
Tijd: Random (vaak s'avonds)

tot laters
Dus jij doet aan instagib ONS? Lijkt me lastig >:) Met een schot een tank kapot om maar te zwijgen over de nodes :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik heb eindelijk de full versie :)

Kun je in de full versie ook die extra toeters gebruiken zoals in de demo? Welke command in de console was dat ook aweer?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

playvehiclehorn 1 ff binden aan een knop :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 10:03:
[...]

Dus jij doet aan instagib ONS? Lijkt me lastig >:) Met een schot een tank kapot om maar te zwijgen over de nodes :+
Het is wel te doen hoor, btw dan je hebt tog altijd nog de manta's, goliath's en raptors om de nodes te vernietigen..~?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

GRRRRRRRRRRRRR die mensen bij die die DVD hebben gemaakt hebben ook niet na gedacht. je zou ten eerste een standaard skelet moeten kunnen downloaden op 3dBuzz.com maar hij is nergens te vinden (ja ik heb goed gezocht). en je kunt voor geen mogenlijkheid met de Maya 5.0 PLE een model in Upaint krijgen. want hun gebruiken de unlimited edition ja en dat gaat heel makkelijk (die kost trouwens 7000 euro 8)7 ).

of heeft iemand wel al een skelet kunnen vinden en models in Upaint gekregen van uit Maya 5.0 ??????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar de SE,
bij de media markt rotterdam liggen er nog minstens 10! grijpen die hap en verkopen op ebay :+

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

D4V3 schreef op 14 april 2004 @ 19:16:
bij de media markt rotterdam liggen er nog minstens 10! grijpen die hap en verkopen op ebay :+
heey dat is effe mooi, ik was daar nog op zoek naar :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
D4V3 schreef op 14 april 2004 @ 19:16:
LOL :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet de CD-Key opnieuw invoeren om te kunnen spelen...na fresh install XP. :)

Hoe doe ik dat? Ik heb niet z'on reg file dat wordt vermeld in FAQ sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Pellaagarion schreef op 14 april 2004 @ 16:35:
GRRRRRRRRRRRRR die mensen bij die die DVD hebben gemaakt hebben ook niet na gedacht. je zou ten eerste een standaard skelet moeten kunnen downloaden op 3dBuzz.com maar hij is nergens te vinden (ja ik heb goed gezocht). en je kunt voor geen mogenlijkheid met de Maya 5.0 PLE een model in Upaint krijgen. want hun gebruiken de unlimited edition ja en dat gaat heel makkelijk (die kost trouwens 7000 euro 8)7 ).

of heeft iemand wel al een skelet kunnen vinden en models in Upaint gekregen van uit Maya 5.0 ??????????????????
Zoek eens wat beter voortaan

http://sv3.3dbuzz.com/vbf...ead.php?s=&threadid=65573

The following link points to a 1.7MB zip files that contains:
* Jeep Front view image plane
* Jeep Side view image plane
* Jeep Top view image plane
* Xuriel Front view image plane
* Xuriel Side view image plane
* The Male Skeleton (Maya Commercial version)
* The Male Skeleton (Maya PLE version)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Hertog_Martin schreef op 14 april 2004 @ 20:46:

Zoek eens wat beter voortaan

http://sv3.3dbuzz.com/vbf...ead.php?s=&threadid=65573

The following link points to a 1.7MB zip files that contains:
* Jeep Front view image plane
* Jeep Side view image plane
* Jeep Top view image plane
* Xuriel Front view image plane
* Xuriel Side view image plane
* The Male Skeleton (Maya Commercial version)
* The Male Skeleton (Maya PLE version)
thanks :) maar je kan nog steeds niet van Maya PLE naar Upaint gaan. staat ook op al die forums :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
hebben jullie al het unreal engine 3.0 filmpje gezien?

ziet er echt zo fantastisch uit he! alsof het een film is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

link oO?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 12:49
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 19:48:
Ik moet de CD-Key opnieuw invoeren om te kunnen spelen...na fresh install XP. :)

Hoe doe ik dat? Ik heb niet z'on reg file dat wordt vermeld in FAQ sectie.
edit: verkeerd begrepen geloof ik :)

Voor je fresh install had je de sectie in de registry moeten exporteren naar een reg-file... Heb je dit niet gedaan dan rest slechts een herinstallatie van UT ben ik bang...

[ Voor 39% gewijzigd door Orangeman op 14-04-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
http://users.pandora.be/cybit/video/
ftp://%20@torstenb.homeip.net/ <als je loginscherm krijg gewoon ff spatie voor zowel loginnaam als password < hier staan ook foto's!

matige kwaliteit maar het WOW effect is al genoeg aanwezig

zet ook geluid erbij aan want die vent geeft uitleg erbij

kan niet wachten tot ik dit kan spelen over 2 jaar.

wordt waarschijnlijk aan het eind van dit jaar een AMD64 4000+ of hoger met een nvidia 6800

[ Voor 55% gewijzigd door Hertog_Martin op 14-04-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Hertog_Martin schreef op 14 april 2004 @ 21:53:
ftp://%20@torstenb.homeip.net/ <als je loginscherm krijg gewoon ff spatie voor zowel loginnaam als password < hier staan ook foto's!

wordt waarschijnlijk aan het eind van dit jaar een AMD64 4000+ of hoger met een nvidia 6800
Een AMD FX 54 ofzo
met een ATI x880 PCI-X native.
En flink wat snelle geheugen erop!
Kan zelf ook niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hertog_Martin schreef op 14 april 2004 @ 21:53:

LOL!! aan het einde 1 character net zoveel data als een compleet Unreal 1 level 8)7
Dat wordt dan dus keuze uit 6 DVD versie of pre-installed op een 30 GB HD :Y)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 14 april 2004 @ 02:29:
[...]

Thx m8, dat werkte _/-\o_
Pipedswitchweapon werkt nu ook. Alleen onder een andere button. Vaag maar zo kan het ook. Hoe zit het met die aliassen faq? Bijna klaar? >:)

GoT: Fwenkie
Nick: Topper Harley
Server: Degene met laagste ping en waar genoeg fragvoer aanwezig is
Gametype: DM, ONS beetje CTF & sinds gister iTDM, iDM
Tijd: Wanneer ik die kan vrijmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tegen een ander team speelt voor hun teamgenoot, is het dan vooraf te zien wat de kwaliteiten van die speler zijn ?
of kan je alleen af aan op de prijs die je ervoor moet betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 10:55:
Als je tegen een ander team speelt voor hun teamgenoot, is het dan vooraf te zien wat de kwaliteiten van die speler zijn ?
of kan je alleen af aan op de prijs die je ervoor moet betalen ?
Je bedoeld team spelers kopen? :o

Mensen handel is verboden, geld niet voor aliens :+

Dit kun je niet zien, ook niet aan de prijs.
Of heb je het over SP?
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fooker schreef op 15 april 2004 @ 13:37:
[...]

Je bedoeld team spelers kopen? :o

Mensen handel is verboden, geld niet voor aliens :+

Dit kun je niet zien, ook niet aan de prijs.
Of heb je het over SP?
:X
ik ben (nog steeds) bezig met sp.
en ik dacht het al, want ik ben een keer gaan spelen voor z'n 3000 credits en kreeg er uiteindelijk iemand voor terug, die ik nog geen eens voor 100 credits zou willen hebben (zo slecht !!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 13:44:
[...]

ik ben (nog steeds) bezig met sp.
en ik dacht het al, want ik ben een keer gaan spelen voor z'n 3000 credits en kreeg er uiteindelijk iemand voor terug, die ik nog geen eens voor 100 credits zou willen hebben (zo slecht !!)
idd wil ik ook nog wel ff weten.Ik speelde dan altijd voor een uit die godlike teams en achteraf kon ik ze elke keer gewoon weer uit m'n team knikkeren.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.