Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.776 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 23:43:
Ik heb een klein vraagje.
De NVA/Vietcong zou een flare gun (vuurpijl) gun hebben, dat stond in reviews enz.
Maar tot nu toe ben ik die nog niet tegen gekomen.
Welke class en wapencombo heeft die erbij?
Ik zou hem namelijk eens willen uitproberen.
Ik heb hem ook nog niet gezien. Zou ik ook wel eens willen weten.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe Battlefield 2 screens :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/bf2_1_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/bf2_2_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/bf2_3_2.jpg

Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hier is nog meer battlefield 2 info te vinden:

Battlefield 1942 topic deel XIV

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 29 april 2004 @ 00:12:
[...]

Ik heb hem ook nog niet gezien. Zou ik ook wel eens willen weten.
die is geschrapt uit de full version blijkbaar. Dr was ook nog een verklaring voor, ik geloof dat-ie behoorlijk buggy was en dat ze dat niet konden oplossen o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wellicht kunnen we die in een patch verwachten oid. Ik verwacht, gezien de lange tijd dat we nu al zitten te wachten, meer dan alleen bugfixes in de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Ik wil een map gaan maken, altans proberen :)
2 vraagjes:

1: Kan zo'n map co-op gespeeld worden, of komt er dan veel bij kijken, bij het maken van een map voor co-op ?

2: Welke editor gebruiken jullie voor BF: Vietnam ?

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Beat schreef op 29 april 2004 @ 10:26:
Ik wil een map gaan maken, altans proberen :)
2 vraagjes:

1: Kan zo'n map co-op gespeeld worden, of komt er dan veel bij kijken, bij het maken van een map voor co-op ?

2: Welke editor gebruiken jullie voor BF: Vietnam ?
De mapmakers zitten in dit topic: Battlefield Vietnam Custom maps en Games

Je kunt gewoon battlecraft gebruiken. Als het goed is staat deze op de cd's en je kunt hem donwloaden bij ea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te huilen !!!!!!!!!!!!!!
Ik heb gisteteren BF. V gekocht en geinstalleerd op een:
Nforce 2 ultra 400 MB Nvidia 3.13 drivers
Athlon XP Barton 2500+ @ 2270 Mhz (12 x 190 Mhz)
2 x 256 MB HyperX PC3000 (BH-5) @ 380 Mhz CL2 2-2-11
GeForce FX 5900 SE 128 MB @ 450/850 Nvidia 56.72 Drivers
SB Audigy 1
2 x 60 GB Maxtor ATA 133 2 MB Cach RAID 0 array.
Windows XP Pro

En nog steeds draait het voor geen meter bij mij.
Of ik het alles nu op medium of high zet ik houd de zelfde problemen.
Voor al met het vliegen wil het spel gewoon spontaan tot stil stand komen soms.
Nu heb ik gemerkt dat de audio engine erg zwaar is met alle opties aan, zet ik deze uit wil het spel nog steeds niet echt soepel draaien.
Heeft iemand de zelfde problemen als ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 10:53:
Om te huilen !!!!!!!!!!!!!!
Ik heb gisteteren BF. V gekocht en geinstalleerd op een:
Nforce 2 ultra 400 MB Nvidia 3.13 drivers
Athlon XP Barton 2500+ @ 2270 Mhz (12 x 190 Mhz)
2 x 256 MB HyperX PC3000 (BH-5) @ 380 Mhz CL2 2-2-11
GeForce FX 5900 SE 128 MB @ 450/850 Nvidia 56.72 Drivers
SB Audigy 1
2 x 60 GB Maxtor ATA 133 2 MB Cach RAID 0 array.
Windows XP Pro

En nog steeds draait het voor geen meter bij mij.
Of ik het alles nu op medium of high zet ik houd de zelfde problemen.
Voor al met het vliegen wil het spel gewoon spontaan tot stil stand komen soms.
Nu heb ik gemerkt dat de audio engine erg zwaar is met alle opties aan, zet ik deze uit wil het spel nog steeds niet echt soepel draaien.
Heeft iemand de zelfde problemen als ik ?
FSAA en AA uit en in het spel de schaduw uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Voor de mensen die het topic al vergeten waren:

http://www.eagames.com/official/bat...unity_update_07

SERVER FIXES
General optimizations to reduce server lag
CDkey hash added to game.listplayers output
game.listPlayers uses the new format:
#Id: - is remote ip: : hash:
Gamespy port setting fixed
game.gameSpyPort - now working
game.gameSpyLANPort - now working
game.ASEPort - removed (not supported by ASE)
All Seeing Eye updated
Battlefield Vientam games no longer appear in Battlefield 1942 ASE list
Player details should appear correctly in ASE server list
CLIENT FIXES

Sort by Ping fixed in Server Browser
Scrollbar fixed in Server Browser
Soldier prediction fixed to remove jerky movements when walking/jumping
M60 removed from the LAW kit and replaced with M14
M60 and RPD min/max bullet deviation increased when standing/moving
M60 and RPD max bullet deviation decreased slightly when prone
Rate of fire and velocity of M60/RPD adjusted
Player movement speeds on Heavy Assault kits reduced slightly
Network overhead of vehicle engines and airlifting significantly reduced
Added minimap warning icon when enemies are within capture radius of an opposing team flag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Community Update - 4.30.04

Update 1.01 Info
DICE and EA are pleased to announce that the first Battlefield Vietnam update has entered the home stretch here at EA and should be ready for release in the very near future. We've spent some time gathering and evaluating the feedback on Battlefield Vietnam from the community, community forums and from the Battlefield Vietnam Performance Issues e-mails we solicited back in mid-March. We're happy to report that we have been able to address many of these issues for the update.

While future Battlefield Vietnam updates will include game features that were added to Battlefield 1942 post-ship (such as the Voting GUI), v1.01 is intended to address community related issues. The following is a list of the major items being addressed in v1.01. Of particular note in this list are tweaks to server functionality that should provide a much improved play-experience on servers that are hosting high-player-count games (please note the server hardware requirements posted in the Community Update from April 9, fixes to the internal server browser functionality, and rebalancing of the M60, the RPD and the US Heavy Assault kits.

SERVER FIXES

• General optimizations to reduce server lag
• CDkey hash added to game.listplayers output
• game.listPlayers uses the new format:
• #Id: - is remote ip: : hash:

• Gamespy port setting fixed
• game.gameSpyPort - now working
• game.gameSpyLANPort - now working
• game.ASEPort - removed (not supported by ASE)

• All Seeing Eye updated

• Battlefield Vientam games no longer appear in Battlefield 1942 ASE list
• Player details should appear correctly in ASE server list

CLIENT FIXES

• Sort by Ping fixed in Server Browser
• Scrollbar fixed in Server Browser
• Soldier prediction fixed to remove jerky movements when walking/jumping
• M60 removed from the LAW kit and replaced with M14
• M60 and RPD min/max bullet deviation increased when standing/moving
• M60 and RPD max bullet deviation decreased slightly when prone
• Rate of fire and velocity of M60/RPD adjusted
• Player movement speeds on Heavy Assault kits reduced slightly
• Network overhead of vehicle engines and airlifting significantly reduced
• Added minimap warning icon when enemies are within capture radius of an opposing team flag

Keep an eye on this space in the coming weeks for an announcement on the release of 1.01.

Community update #7

Server admins:
Be advised, BFV has a higher bandwidth requirement than Battlefield 1942. This is due to the new features added in the game such as overgrowth and airlifting. We are working to optimize these further, but a simple solution includes properly choking your servers to the appropriate setting. We also recommend that you run only one instance of BFV on a server based on your bandwidth pipeline. Some rules of thumb include:

• 16-player: WinOS or Linux/1.8Ghz processor/256MB RAM/T1 connection
• 32-player: WinOS or Linux/2.8Ghz processor/512MB RAM/T1 connection
• 64-player: WinOS or Linux/3+Ghz processor/512MB RAM/T3 connection (You will need at least 4Mbit of bandwidth)

Looking for Technical Support?
Just a reminder to the Battlefield community that support requests for Battlefield 1942, Road to Rome, Secret Weapons of World War 2 and Battlefield Vietnam should be submitted through the web interface found at our customer support web site. If the FAQ for Battlefield Vietnam does not address the issue you are having, please use the "Ask a Question" interface to submit your issue. You can also direct your request to a Customer Support Representative by phone at (650) 628-8468. Please do not send requests for Technical Support to BFHQ@ea.com.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 21:48 . Reden: mijnes is mooier :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

hehe zal eens tijd worden. Ik denk dus dat ie eind volgende weer online staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
nou hopen dat ie dan wat beter loopt, hij loopt hier ook om te janken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Dat de M60 kit wordt gefixt was meer dan logisch, maar ook geweldig dat ze het nu goed hebben aangepast :) Vooral dat langzame lopen is een mooie afstraffing voor de n00bs :p

[ Voor 25% gewijzigd door ScuL op 30-04-2004 23:39 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Geen voting systeem in deze update? Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht. De zaken die nu gefixed zijn / worden hadden pre-release er al uit moeten / kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm en zo te zien is het AA probleem met de ATI kaarten ook niet opgelost, lekker weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Battlefield modern combat screens:

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_modern_combat/screenshots/mc_01_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_modern_combat/screenshots/mc_02_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_modern_combat/screenshots/mc_03_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_modern_combat/screenshots/mc_04_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_modern_combat/screenshots/mc_05_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_modern_combat/screenshots/mc_06_small.jpg

Interview wordt o.a. in vertelt dat battlefield 2 op de e3 wordt laten zien :)

Grappig om ook te lezen is dat die gozer vertelt dat Battlefield 2 de enige echte opvolger van bf1942 is :P vietnam is dus niet meer dan een uitmelkproduct wat eigenlijk best een expansion had kunnen zijn :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:06
eigenlijk ben ik verre van overtuigd van die screens.. en als dat amerikanen moeten voorstellen :X Klopt niet veel van zie ik wel :{ Ook bijv die zandzakken, kan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Modern combat is playstation 2 he, dat kan er gewoon niet mooi uitzien to.v. de pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:35

BioHazard

*\o/*

Idd das PS2... Ik dacht ook ff van WTF? Maar da blijkt idd PS2 te zijn. Gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

jah cker gelukkig dat ik nooit een PS2 heb aangeschaft ;) maar verder vind ik bij alle spellen waar een ps2 versie van er ruk uit zien helaas ;)

Battlefield vietnam had btw ook veel beter een expansion kunnen zijn want ik vind toch dat EA het product aan uitmelken is zoal gewoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

b3ta schreef op 01 mei 2004 @ 10:51:
jah cker gelukkig dat ik nooit een PS2 heb aangeschaft ;) maar verder vind ik bij alle spellen waar een ps2 versie van er ruk uit zien helaas ;)
Dat ligt dan echt gewoon aan jouw. De PS2 ziet er vergelijkbaar uit met alle andere consoles. Bij de introductie was ie verreweg superieur.

Overigens ben ik het er mee eens dat Battlefield V beter een uitbreiding had kunnen zijn in de vorm van een expansion pack ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

-ScuL- schreef op 30 april 2004 @ 23:38:
Dat de M60 kit wordt gefixt was meer dan logisch, maar ook geweldig dat ze het nu goed hebben aangepast :) Vooral dat langzame lopen is een mooie afstraffing voor de n00bs :p
Idd, goede maatregelen in de patch. Geen LAW/M60 combi, minder accuracy als je staat, langzamer lopen, geweldig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 10:48

Arfman

Drome!

Bor_de_Wollef schreef op 01 mei 2004 @ 00:58:
Geen voting systeem in deze update? Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht. De zaken die nu gefixed zijn / worden hadden pre-release er al uit moeten / kunnen zijn.
Ach, het blijft EA. We shippen iets wat nog niet af is en we patchen het ooit wel eens een keer. Zo hebben ze heel vakkundig de MOH:AA community om zeep geholpen.

EA: It's in the game :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoop echt dat het deze week komt dan :D ik vind het super spel om te spelen alleen mindere preformance maar dat komt ook wel weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Arfman schreef op 01 mei 2004 @ 19:10:
[...]

Ach, het blijft EA. We shippen iets wat nog niet af is en we patchen het ooit wel eens een keer. Zo hebben ze heel vakkundig de MOH:AA community om zeep geholpen.

EA: It's in the game :/
Even de advocaat van de duivel spelen: ik vind het ook niks dat spellen half af worden uitgebracht, maar het is echt niet alleen EA die dat doet. Het is eerder regel dan uitzondering dat dat gebeurt. Bij EA patchen ze tenminste nog, en uiteindelijk wordt het iig wat. Om er even twee voorbeelden bij te halen:

- combat flight simulator 2 van Microsoft, had heel zwaar een patch nodig. Nooit gereleased.
- Forgotten battles: veels te laat gereleased en versie 1.0 had het niveau van een beta. Sound patch (zwaar hinderlijke bugs) zou na een paar weken komen, daarna snel een complete patch. Patch kwam na meer dan een half jaar, eerst een beta waarbij weer nieuwe bugs werden geintroduceerd en daarna een verkeerde versie (nog eerdere beta) :P.

Kortom, het duurt misschien ff bij EA, maar ze patchen tenminste nog en ook wel goed uiteindelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Jag schreef op 02 mei 2004 @ 23:57:
[...]
Even de advocaat van de duivel spelen: ik vind het ook niks dat spellen half af worden uitgebracht, maar het is echt niet alleen EA die dat doet. Het is eerder regel dan uitzondering dat dat gebeurt. Bij EA patchen ze tenminste nog, en uiteindelijk wordt het iig wat. Om er even twee voorbeelden bij te halen:

- combat flight simulator 2 van Microsoft, had heel zwaar een patch nodig. Nooit gereleased.
- Forgotten battles: veels te laat gereleased en versie 1.0 had het niveau van een beta. Sound patch (zwaar hinderlijke bugs) zou na een paar weken komen, daarna snel een complete patch. Patch kwam na meer dan een half jaar, eerst een beta waarbij weer nieuwe bugs werden geintroduceerd en daarna een verkeerde versie (nog eerdere beta) :P.

Kortom, het duurt misschien ff bij EA, maar ze patchen tenminste nog en ook wel goed uiteindelijk :).
Daarentegen is Freelancer vrijwel bugvrij en is er maar een patch voor geweest die enkel serverside nodig is en tevens zeer klein is.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

maar toch kopen we de games van EA massaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Microsoft Games vind ik 1 van de betere studios die games maken :) ok het zijn niet altijd kaskrakers maar ze hebben weinig patches tot geen patches nodig en de kwaliteit is bij RELEASE meestal al zeer goed :)

En spellen van EA games koop ik bij voorkeur liever niet, puur en alleen om ik EA als bedrijf gewoon niet mag. Het is de Microsoft onder de games, alleen ik heb geen hekel aan MS maar aan EA wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 06:25:
Microsoft Games vind ik 1 van de betere studios die games maken :) ok het zijn niet altijd kaskrakers maar ze hebben weinig patches tot geen patches nodig en de kwaliteit is bij RELEASE meestal al zeer goed :)

En spellen van EA games koop ik bij voorkeur liever niet, puur en alleen om ik EA als bedrijf gewoon niet mag. Het is de Microsoft onder de games, alleen ik heb geen hekel aan MS maar aan EA wel...
Eensch _O_

Ondanks dat Freelancer gerushed werd was het wel 99% bugvrij itt EA games die 1001 patches nodig hebben bij release.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jag schreef op 02 mei 2004 @ 23:57:
[...]

nou, bij medal of honor was dat anders een heel ander verhaal hoor, ik kan zo'n berg bugs opnoemen die nog in het spel zitten.... en dan heb ik het nog niet over die cheaters gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben eigenlijk aan het zoeken naar een overzicht van alle control-keys die in BFV worden gebruikt. Heb de FAQ al gelezen en op google gezocht. Maar buiten de Prima handleiding kan ik daar niets over vinden.

Iemand suggesties?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op 03 mei 2004 @ 13:52:
Ik ben eigenlijk aan het zoeken naar een overzicht van alle control-keys die in BFV worden gebruikt. Heb de FAQ al gelezen en op google gezocht. Maar buiten de Prima handleiding kan ik daar niets over vinden.

Iemand suggesties?
alles het spel opgestart en onder opties gekeken?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 14:50:
[...]

alles het spel opgestart en onder opties gekeken?? ;)
Ja, maar om nou alles op te gaan schrijven.. Ik dacht, er zal vast wel een leuk manualtje zijn gemaakt door een puberale, geen zonlicht ziende, meisjes aanbiddende jongeman tweakert

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 10:48

Arfman

Drome!

Iemand suggesties?
Prima manual :?
Het is een vodje van 15 pagina's ofzo, waarin nauwelijks wordt uitgelegd hoe het e.e.a. werkt, en dus inderdaad niet eens de moeite voor is genomen om de keys duidelijk op 1 pagina te zetten.

Waar is de tijd dat je een spel kocht voor de doos, mooie handleiding, kaarten die bij het spel horen, enzovoort ?
Als ik BF:V online had kunnen spelen met een illegale versie, had ik dit spel zeker niet gekocht. Het is een leuk spel hoor, maar geen 45 euro waard. Het is al weken uit en nog steeds geen patch ! Zojuist weer weggevaagd door een USA team met alleen maar M60's. Moet ik nog beginnen over de bugs ? Denk het niet he.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Iemand suggesties?
Stap 1

Koop het spel

Stap 2

Lees de handleiding

Stap 3

Start Wordpad/ Word op

Stap 4

Tik alle Toetsencombinaties over uit de handleiding

Stap 5

Start het spel en bekijk bij optie je spelbesturing

Stap 6

Schrijf alle toetsen over om ze vervolgens in het docje te schrijven.

Stap 6

Kom er vervolgens achter dat je niet echt slim bezig geweest ben.

Stap 7

Verbrand door woede het BFV boekje , om zo vervolgens er achter te komen dat je nu ook het serienummer verbrand heb.

Stap 8

Koop het spel opnieuw om er tevens voor te zorgen dat Ea nu het benodigde geld heeft om de patch uit te brengen.

Stap 9

Lees het boekje weer en kom er dan achter dat je zelf maar eens je keys moet gaan remappen zodat het spel voor jou lekker speeld.

LOL

;) hoezo sarcastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Heeft Stronkie een glaasje te veel gehad ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is ie stronken ;) , stoned en dronken tegelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ow, dit topic gaat zo mooi offtopic ;)

[ Voor 7% gewijzigd door matinez op 04-05-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Als je in zo'n HUE vliegt, dan heb je als piloot alleen raketten, maar met de alternative fire begint er iets te ratelen en er loopt een balkje mee. Maar is dat voor? Het is geen wapen. Iets van een takel ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Het is inderdaad je takel ja, misschien moest je eens je boekje doorlezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 06 mei 2004 @ 12:31:
Het is inderdaad je takel ja, misschien moest je eens je boekje doorlezen? :)
Bij de illegale versie zit geen boekje ;)

Btw het is een Huey, Hue is een map(stad) in het spel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens geupgraded van een GF2ti naar een 9800pro, maar wat een genot is dat, met 130fps op high settings op een hoge reso door de bossen struinen.

Enige nadeel is dat een standaard reso van 1280x1024 niet wordt ondersteund, en aangezien me 191t scherm dat native heeft is dat een minpunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:57:
[...]

Koop dan ook dat spel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:05:
Eindelijk eens geupgraded van een GF2ti naar een 9800pro, maar wat een genot is dat, met 130fps op high settings op een hoge reso door de bossen struinen.

Enige nadeel is dat een standaard reso van 1280x1024 niet wordt ondersteund, en aangezien me 191t scherm dat native heeft is dat een minpunt :(
In *:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\Profiles\Custom zit een bestandje Video.con dat je kunt openen in Notepad/kladblok. Daar kun je de 1280 x 1024 handmatig invoeren. Verander daarna niks meer aan je video instelling ingame.
(* = je drive letter :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet je er wel bijvertellen dat het beeld dan opgerekt wordt. Als spellen niet gemaakt zijn voor 1280x1024 krijg je dus een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaDude schreef op 06 mei 2004 @ 14:15:
[...]

Koop dan ook dat spel.....
Ja ik heb zelf het spel wel gekocht, nam alleen aan dat de vragensteller hem gedownload had ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:57:
[...]

ey ZM-er ;)

met de takel kan je tanks , boten en mobile spawns optakelen en vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Heb het spel eindelijk ook maar eens gekocht. En moet zeggen dat er leuke dingetjes inzitten, maar op één of andere manier boeit het spel me toch niet te lang.

Ten opzichte van Battlefield 1942 is dacht achteruigang, vond BF1942 (met mods) leuker. Hoop dat er een goede mod voor BF: Vietnam komt...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst Suaron-XP, _/-\o_
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:26:
Moet je er wel bijvertellen dat het beeld dan opgerekt wordt. Als spellen niet gemaakt zijn voor 1280x1024 krijg je dus een vertekend beeld.
Heb je ervaring met deze resolutie toevallig? :) Ben benieuwd wat het beste resultaat zou opleveren, 1280x1024 zoals native van de TFT, of 1280x960 alleen dan dus minder scherp. :)

Niet dat straks een jet eruit ziet als een ford transit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:37:
[...]

ey ZM-er ;)

met de takel kan je tanks , boten en mobile spawns optakelen en vervoeren.
ZM-er?
En nogmaals, ik heb het spel enkele weken terug gekocht, en speel het sindsdien vaak. Mij hoeft niks uitgelegd te worden hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:50:

[...]

Heb je ervaring met deze resolutie toevallig? :) Ben benieuwd wat het beste resultaat zou opleveren, 1280x1024 zoals native van de TFT, of 1280x960 alleen dan dus minder scherp. :)

De letters van text zijn een beetje lelijk. Maar verder ziet het er ingame gewoon goed uit. Je moet zelf even kijken wat je het prettigste vindt werken, 2 zwarte balken of lelijke letters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:50:

[...]

heb zelf een 19" crt waar std resolutie 1280x1024 van is. en het is volgens mij gewoon zo dat Microsoft en monitor fabrikanten er rekening mee houden (in drivers bijv.) dat het geen opgerekt beeld gaat geven omdat het geen 1:3 verhouding is.

En voorzover ik weet moet je voor applicaties dit apart 'erin bouwen' wil je geen vertekent beeld hebben en bij Battlefield is dit niet ingebouwd, heb ooit wel eens vergeleken bij Battlefield en dat is idd zo, misschien dat de screen nog wel ergens op me hd staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me nu alleen nog een beetje irriteert is dat ik nu een lekkere fps heb, maar dat de HD continue blijft doorknipperen zodra Vietnam bezig is, .. echt alles in de systray uit. Ik heb 2x een GXP120 in Raid(0) dus snelheid is toch echt wel ok zou je zeggen.

Hebben jullie dat ook, dat het lijkt alsof Vietnam continue aan het lezen is vanaf de HD? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
Iemand al iets van de patch gehoord? Ik had toch een beetje mijn hoop op vandaag gevestigd omdat de patches meestal op vrijdag komen (bij BF1942 iig)
Ik lees er hier niets over, dat kan 2 redenen hebben:
1: Hij is er nog niet
2: Iedereen is te druk bezig met het uitproberen van de nieuwe patch en niemand heeft daardoor tijd om hier iets over de patch neer te zetten.

Ik gok maar op het eerste........helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 15:49:
Wat me nu alleen nog een beetje irriteert is dat ik nu een lekkere fps heb, maar dat de HD continue blijft doorknipperen zodra Vietnam bezig is, .. echt alles in de systray uit. Ik heb 2x een GXP120 in Raid(0) dus snelheid is toch echt wel ok zou je zeggen.

Hebben jullie dat ook, dat het lijkt alsof Vietnam continue aan het lezen is vanaf de HD? ..
Heb ik ook, voornamelijk de eerste minuut nadat een level geladen is blijft hij vrolijk door ratelen. Wie weet verhelpt de lang verwachtte, maar nog niet verschenen patch het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ja, dat is bij mij ook een nieuw probleem...

Misschien dat een windows update ermee te maken heeft, lijkt me sterk dat we iets anders precies hetzelfde hebben geïnstalleerd dat het veroorzaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie een virusscanner draaien en welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
NAV2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pcies ja die heb ik ook, en dan ligt het waarschijnlijk daaraan...

voordat je gaat spelen ff tijdelijk op disabled zetten en dan laad ie ook nog ietsje sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Ik heb ook NAV2004 en bij mij doet ie dat al vanaf het begin. Misschien is het het virtualmemory? :? Alhoewel.. ik heb 1GB intern :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nav controleert std elk bestand die aangeroepen/gewijzigd/gemaakt wordt, dat kost dus extra processorkracht en harde schijf activiteit dus best logisch om het uit te zetten. Je mag er vanuit gaan dat je tijdens het spelen van een spel geen virus oploopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in het boekje stond duidelijk dat een AV uit moest staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik zet hem altijd uit. Dus als ie uit staat heb ik het ook. Het stopt na ongeveer een minuutje nadat de map geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja dat staat d8 ik bij elk spel wel in het boekje of in de readme/installer :P

Ik doe het anders nooit maar tegenwoordige spellen vragen dermate kracht van je pc dat het tegenwoordig weldegelijk snelheidswinst opleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Het is altijd 1 van de hoofdredenen geweest dat ik geen virusscanner had. In het Pentium1 tijdperk trokken die dingen zo veel van je PC dat spelletjes er aanzienlijk slechter door draaien. Pas sinds ik een P3 ofwat kreeg begon ik met virusscanners :P In die hele periode maar 1 virus gehad en dat was door eigen schuld..

Je moeten verwachten dat een Norton op non-actief niet zo veel zou trekken van je PC dat spellen er slechter door lopen.

[ Voor 17% gewijzigd door ScuL op 07-05-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, al veel reacties op Battlefield Vietnam!!!

Ik begin het spel al aardig onder de knie te krijgen, maar heb nog wel wat problemen met het aankoppelen van mobiele spawnsaan de helicopters.

Zijn er misschien spelers die kunnen aangeven hoe je dit het gemakkelijkst doet?

Ik ben er volop op aan het oefenen, maar tips zouden zeer welkom zijn!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
De persoon in de tank moet ook een beetje onder de heli karren anders is het heel erg lastig. En volgens mij kun je lege vehicles niet oppakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik zet NAV 2004 nooit uit en Internet securety 2004 ook niet, nergens geen last van, en ook geen h.d die constant staat te tokkelen! _/-\o_

Vreemd hoor bij jullie... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
-ScuL- schreef op 07 mei 2004 @ 21:30:
De persoon in de tank moet ook een beetje onder de heli karren anders is het heel erg lastig. En volgens mij kun je lege vehicles niet oppakken..
Lege voertuigen oppakken kan gewoon. Dat heb ik tijdens een co-op match wel een paar keer gedaan om een tank naar m'n broertje te brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voertuigen oppakken is niet zo moeilijk hoor. Gewoon erboven en ervoor hangen en dan langzaam naar voren (verder dan je denkt dat nodig is). Dan wachten op klik en gaan. Ik pak altijd voertuigen op om iemand ermee te bekogelen. (Of transport)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Blazer schreef op 07 mei 2004 @ 21:46:
[...]

Lege voertuigen oppakken kan gewoon. Dat heb ik tijdens een co-op match wel een paar keer gedaan om een tank naar m'n broertje te brengen. :)
Ok, dan moet ik beter mikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Ik heb Panda Antivirus 2004 (CAUSION: come's with a bear) en ik heb nergens last van.

Ik heb Norton altijd al "zwaar" gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag:

als ik engineer ben (best wel vaak) en dan heb ik een mortier, ik selecteer het mortier, en dan schiet ik (linkermuisknop) dan dropt hij het mortier en ligt dat ding op de gornd.
Hoe moet ik nou schieten met een mortier???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

use drukken en dan de schietknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 14:06
use gebruiken geloof ik, al lang niet meer gespeeld :) Maar dit je toch al lang moeten weten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
gebruik gewoon norman ipv norton, norman trekt minder dan norton en norman vind ook meer :) heb het zelf hier thuis uitgetest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op het probleem met de HD, ik heb geen virusscanner draaien, sterker nog het enige wat er in de systray draait is het ATI icoontje, de performance vretende windows klok (;)) en 2 icoontjes van een netwerkverbinding :)

Het is inderdaad heel erg lastig, ik zie dat mijn videokaart het gewoon gemakkelijk heeft, maar kan de High Settings voor video ook van invloed zijn op de hoeveelheid werk die de HD moet leveren? Wellicht iets met textures of iets derg.?

Het is gewoon praktisch niet speelbaar zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Mijn redenatie: veel diskactiviteit, dus er wordt veel gebruik gemaakt van je pagefile. Oplossing: zorgen dat BF minder geheugen nodig heeft of zorgen voor meer geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

heb het spel net 2 dagen en ik moet zeggen dat ik aangenaam ben verrast, BF1942 vond ik vooral online zeer buggy en dat veranderde met de patches ook niet, het lijkt dat ze met dit spel de grootste bugs wel overkomen hebben

Ik krijg de besturing van de Helicopters en vliegtuigen maar niet onder controle.......... zeer lastig :z

[ Voor 20% gewijzigd door ScrooLoose op 08-05-2004 18:55 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 08 mei 2004 @ 17:35:
Mijn redenatie: veel diskactiviteit, dus er wordt veel gebruik gemaakt van je pagefile. Oplossing: zorgen dat BF minder geheugen nodig heeft of zorgen voor meer geheugen.
Zelfs met 2 gig geheugen maakte het niet uit :) Hij blijft de boel belasten en waarvoor ? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ScrooLoose schreef op 08 mei 2004 @ 18:54:
heb het spel net 2 dagen en ik moet zeggen dat ik aangenaam ben verrast, BF1942 vond ik vooral online zeer buggy en dat veranderde met de patches ook niet, het lijkt dat ze met dit spel de grootste bugs wel overkomen hebben

Ik krijg de besturing van de Helicopters en vliegtuigen maar niet onder controle.......... zeer lastig :z
lol de physics zijn van bf1942 1.2/1.3 ofzo en een klein beetje aangepast aan de vietnam setting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lastig is, is dat je net aan het vliegen bent, en dan een lagstoot krijgt, of connection timeout, of je pc ratelt, en dan lig je tussen de bomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Nu maar hopen dat dat ook wordt opgelost in patch 1.01 :/ Ze mogen 'm onderhand wel eens uitbrengen, zodat we eindelijk van de irritante M60 n00bs afzijn..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Mja. Ik zou er overigens ook geen bezwaar tegen hebben als er een Punkbuster rule zou komen tegen Spawnrapen. damn zeg..
Beetje met je heli voor de spawnplek gaan hangen. En dan op zo'n public waar 15 man US is en 7 man VC.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 19:12:
[...]

lol de physics zijn van bf1942 1.2/1.3 ofzo en een klein beetje aangepast aan de vietnam setting :P
hehe, nou toch is het zo.
BF:V loopt bij mij veel soepeler dan BF 1942, weinig lag en veel betere fps met vergelijkbare settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Interessante discussie:
http://boards.ea.com/mess...d25cb!ticket=0&decode=999
Mag een sniper door de ruiten van een heli kunnen schieten :?

En deze is leuk, de meest stomme acties in-game:
http://boards.ea.com/mess...d3ed9!ticket=0&decode=999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Zo werken ze wel als link :)
http://boards.ea.com/mess...d25cb!ticket=0&decode=999
http://boards.ea.com/mess...d3ed9!ticket=0&decode=999

Hier moet je even de [url] tags gebruiken, die @ breekt hem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 17:29:
Om even terug te komen op het probleem met de HD, ik heb geen virusscanner draaien, sterker nog het enige wat er in de systray draait is het ATI icoontje, de performance vretende windows klok (;)) en 2 icoontjes van een netwerkverbinding :)

Het is inderdaad heel erg lastig, ik zie dat mijn videokaart het gewoon gemakkelijk heeft, maar kan de High Settings voor video ook van invloed zijn op de hoeveelheid werk die de HD moet leveren? Wellicht iets met textures of iets derg.?

Het is gewoon praktisch niet speelbaar zo. :)
Scan je pc met spybot en ad-aware, defragmenteer je machine.

En waar heb je je AGP size opstaan in de bios, zet de op 64 dit was bij mij de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
ScrooLoose schreef op 08 mei 2004 @ 21:48:
[...]

hehe, nou toch is het zo.
BF:V loopt bij mij veel soepeler dan BF 1942, weinig lag en veel betere fps met vergelijkbare settings
LOL, Geef eens wat settings door waarop je speelt en wat info over je hardware...
Dat kan misschien wat mensen (inclusief mezelf) helpen om het spel een beetje beter te laten lopen. Als je dit forum namelijk even doorleest zie je dat werkelijk 99.99% van de mensen brakke performance hebben en dat iedereen veel problemen heeft met de gameplay/graphics/LAG!
Hiermee wil ik zeggen: OF je hebt het wiel uitgevonden en het spel draait bij jou WEL goed: laat dan even weten hoe je dat flikt! OF het is bij jou net zo'n puinhoop als bij iedereen: je hebt in dat geval niet zo'n zware eisen aan je game! OF BF1942 draaide bij jou wel HEEL ERG brak!

Anyway, ik hoop dat je ons kan helpen om alles wat beter te laten draaien.... ik verwacht dat niet en dus moeten we maar even wachten (nog 2 maanden?? :( EA kennende) op een patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 19:07:
[...]

Zelfs met 2 gig geheugen maakte het niet uit :) Hij blijft de boel belasten en waarvoor ? ..
Heb je de pagefile van windows uitgezet? misschien dat dat helpt....

Ik heb er op dit moment 1.5 GB in zitten en het spel loopt in principe goed. Ik heb een athlon 3200+, GF5900XT@ultra speeds, 1.5 GB RAM (PC2700), Seagate Barracuda 7200.7 (SATA) schijven. En ik maak gebruik van onboard soundstorm chip van mijn ASUS A7n8X-E deluxe moederbord. Ik heb de geluidsinstellingen op 32 kanalen gezet en lage kwaliteit.

Verder idd eens kijken naar die achterlijke spyware zooi....

BF-V is gewoon zeeeeerr brak geprogrammeerd. UT2004 looopt echt perfect en BFV loopt wel goed, maar niet optimaal. Hopen dat de patch wat oplossingen biedt, maar ik vrees het ergste! i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Waarom draait het hier dan wel goed op mijn systeem met alles op high? , en bijna niks geen disk activiteit...

Wel makkelijk om het spel meteen de schuld te geven, kan wel aan 1000 andere dingen liggen. :X

Verder is het erg rustig in de Battlefield topics, jammer. En inderdaad ze moeten eens opschieten met die patch, ze mogen er nu zeker wel een extra map bij doen voor het lange wachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dessie

Mail je voorstel naar EA, en geef ze meteen de map van Jagermeister, kunnen ze die bij de patch doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 10:46
potverdomme dit is lastiger dan 1942...
spel gekregen van vrienden vw verjaardag maar jeej ik heb oefening nodig..ben nu gezellig kanonnevoer :X

* yonexfreak heeft al zelfs 1 teamkill op zn geweten staan :X |:(

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

DeSSie! schreef op 10 mei 2004 @ 17:13:
Verder is het erg rustig in de Battlefield topics, jammer. En inderdaad ze moeten eens opschieten met die patch, ze mogen er nu zeker wel een extra map bij doen voor het lange wachten! :9
Dat geeft aan dat het spel toch niet zo'n succes is als 1942.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

slash24 schreef op 10 mei 2004 @ 10:15:
[...]

LOL, Geef eens wat settings door waarop je speelt en wat info over je hardware...
Dat kan misschien wat mensen (inclusief mezelf) helpen om het spel een beetje beter te laten lopen. Als je dit forum namelijk even doorleest zie je dat werkelijk 99.99% van de mensen brakke performance hebben en dat iedereen veel problemen heeft met de gameplay/graphics/LAG!
Hiermee wil ik zeggen: OF je hebt het wiel uitgevonden en het spel draait bij jou WEL goed: laat dan even weten hoe je dat flikt! OF het is bij jou net zo'n puinhoop als bij iedereen: je hebt in dat geval niet zo'n zware eisen aan je game! OF BF1942 draaide bij jou wel HEEL ERG brak!

Anyway, ik hoop dat je ons kan helpen om alles wat beter te laten draaien.... ik verwacht dat niet en dus moeten we maar even wachten (nog 2 maanden?? :( EA kennende) op een patch!
mijn systeem;

Amd 2500+, 1024mb, Geforce 4 4400ti 128 mb(driver-versie 45.23), Asrock mobo (k7 nog wattes), el-cheapo geluidskaartje......

Ik speel op 1024x768x32, heb Graphics quality op highest en de rest op medium, lightmaps aan en Shadows uit.
Geluids instellingen zijn allemaal default

ik draai zeer soepel met deze instellingen, nooit onder de 40fps, gemiddeld zo'n 55-60 fps _/-\o_

ik kan wel aanraden om een oudere driver-versie te proberen (als je Nvidia hebt) en speel ook is wat met je AGP aparture size in de bios (niet hoger doen dan het aantal mb's die je v/c heeft :) , moet je meestal je bios resetten als je dat doet)

Ik ge bruik ASE (all seeying eye) om servers te joinen, ik heb daar de instelleingen zo dat ik servers eruit filter die boven de 50 ping uitkomen en die een 2500+ processor hebben, je filtert er dan wel heel wat servers uit maar de servers die overblijven (bij mij een stuk of 30) spelen soepel.
Dit voorkomt zeer veel lag met deze instellingen.

Voor de rest zou ik niet weten wat ik nog meer kan vertellen......... als jullie nog wat willen weten hoor ik het wel

[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 10-05-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

oeps......... (quote ipv edit :*) )

[ Voor 145% gewijzigd door ScrooLoose op 10-05-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Wat betreft schieten met snipergun door glas van een heli...
Eerst vond ik dat een goed idee. Want het is realistisch. Maar eigenlijk is het beter dat het niet kan. Dan krijg je steeds van die campers (zoals ik) die alleen maar richten op de cockpit, de mensen die in een heli stappen hebben dan geen enkele kans.

Dus toch maar tegen...

Toch wel raar die mensen die mij willen kicken omdat ik camp bij een base. Ik lig daar dan te sniperen op een heuvel, en wanneer iemand stil staat schiet ik hem door zn kop.

Dat is toch geen 'baselamen' ?
Wat moet je anders met een snipergun?
En als je er echt zoveel moeite mee hebt, gewoon blijven bewegen, dan ben je bijna niet te raken. Ik neem de moeite niet eens voor personen die bewegen of springen als konijntjes.

Je hebt er altijd een paar die stilstaan te wachten op een heli. Die zijn dan wel het haasje.
Nu ik de laatste tijd met sniper speel valt me nog meer op hoe gefocust iedereen is op de heli's. Ik zie veel teamkilling door mn kijker. Best wel zielig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je doet je naam rambo niet echt eer aan als je gaat sniperen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 18:27: