- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
die is geschrapt uit de full version blijkbaar. Dr was ook nog een verklaring voor, ik geloof dat-ie behoorlijk buggy was en dat ze dat niet konden oplossen o.i.djagermeister1 schreef op 29 april 2004 @ 00:12:
[...]
Ik heb hem ook nog niet gezien. Zou ik ook wel eens willen weten.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
2 vraagjes:
1: Kan zo'n map co-op gespeeld worden, of komt er dan veel bij kijken, bij het maken van een map voor co-op ?
2: Welke editor gebruiken jullie voor BF: Vietnam ?
Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
De mapmakers zitten in dit topic: Battlefield Vietnam Custom maps en GamesBeat schreef op 29 april 2004 @ 10:26:
Ik wil een map gaan maken, altans proberen
2 vraagjes:
1: Kan zo'n map co-op gespeeld worden, of komt er dan veel bij kijken, bij het maken van een map voor co-op ?
2: Welke editor gebruiken jullie voor BF: Vietnam ?
Je kunt gewoon battlecraft gebruiken. Als het goed is staat deze op de cd's en je kunt hem donwloaden bij ea.
Verwijderd
Ik heb gisteteren BF. V gekocht en geinstalleerd op een:
Nforce 2 ultra 400 MB Nvidia 3.13 drivers
Athlon XP Barton 2500+ @ 2270 Mhz (12 x 190 Mhz)
2 x 256 MB HyperX PC3000 (BH-5) @ 380 Mhz CL2 2-2-11
GeForce FX 5900 SE 128 MB @ 450/850 Nvidia 56.72 Drivers
SB Audigy 1
2 x 60 GB Maxtor ATA 133 2 MB Cach RAID 0 array.
Windows XP Pro
En nog steeds draait het voor geen meter bij mij.
Of ik het alles nu op medium of high zet ik houd de zelfde problemen.
Voor al met het vliegen wil het spel gewoon spontaan tot stil stand komen soms.
Nu heb ik gemerkt dat de audio engine erg zwaar is met alle opties aan, zet ik deze uit wil het spel nog steeds niet echt soepel draaien.
Heeft iemand de zelfde problemen als ik ?
FSAA en AA uit en in het spel de schaduw uitzetten.Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 10:53:
Om te huilen !!!!!!!!!!!!!!
Ik heb gisteteren BF. V gekocht en geinstalleerd op een:
Nforce 2 ultra 400 MB Nvidia 3.13 drivers
Athlon XP Barton 2500+ @ 2270 Mhz (12 x 190 Mhz)
2 x 256 MB HyperX PC3000 (BH-5) @ 380 Mhz CL2 2-2-11
GeForce FX 5900 SE 128 MB @ 450/850 Nvidia 56.72 Drivers
SB Audigy 1
2 x 60 GB Maxtor ATA 133 2 MB Cach RAID 0 array.
Windows XP Pro
En nog steeds draait het voor geen meter bij mij.
Of ik het alles nu op medium of high zet ik houd de zelfde problemen.
Voor al met het vliegen wil het spel gewoon spontaan tot stil stand komen soms.
Nu heb ik gemerkt dat de audio engine erg zwaar is met alle opties aan, zet ik deze uit wil het spel nog steeds niet echt soepel draaien.
Heeft iemand de zelfde problemen als ik ?
http://www.eagames.com/official/bat...unity_update_07
SERVER FIXES
General optimizations to reduce server lag
CDkey hash added to game.listplayers output
game.listPlayers uses the new format:
#Id: - is remote ip: : hash:
Gamespy port setting fixed
game.gameSpyPort - now working
game.gameSpyLANPort - now working
game.ASEPort - removed (not supported by ASE)
All Seeing Eye updated
Battlefield Vientam games no longer appear in Battlefield 1942 ASE list
Player details should appear correctly in ASE server list
CLIENT FIXES
Sort by Ping fixed in Server Browser
Scrollbar fixed in Server Browser
Soldier prediction fixed to remove jerky movements when walking/jumping
M60 removed from the LAW kit and replaced with M14
M60 and RPD min/max bullet deviation increased when standing/moving
M60 and RPD max bullet deviation decreased slightly when prone
Rate of fire and velocity of M60/RPD adjusted
Player movement speeds on Heavy Assault kits reduced slightly
Network overhead of vehicle engines and airlifting significantly reduced
Added minimap warning icon when enemies are within capture radius of an opposing team flag
Update 1.01 Info
DICE and EA are pleased to announce that the first Battlefield Vietnam update has entered the home stretch here at EA and should be ready for release in the very near future. We've spent some time gathering and evaluating the feedback on Battlefield Vietnam from the community, community forums and from the Battlefield Vietnam Performance Issues e-mails we solicited back in mid-March. We're happy to report that we have been able to address many of these issues for the update.
While future Battlefield Vietnam updates will include game features that were added to Battlefield 1942 post-ship (such as the Voting GUI), v1.01 is intended to address community related issues. The following is a list of the major items being addressed in v1.01. Of particular note in this list are tweaks to server functionality that should provide a much improved play-experience on servers that are hosting high-player-count games (please note the server hardware requirements posted in the Community Update from April 9, fixes to the internal server browser functionality, and rebalancing of the M60, the RPD and the US Heavy Assault kits.
SERVER FIXES
• General optimizations to reduce server lag
• CDkey hash added to game.listplayers output
• game.listPlayers uses the new format:
• #Id: - is remote ip: : hash:
• Gamespy port setting fixed
• game.gameSpyPort - now working
• game.gameSpyLANPort - now working
• game.ASEPort - removed (not supported by ASE)
• All Seeing Eye updated
• Battlefield Vientam games no longer appear in Battlefield 1942 ASE list
• Player details should appear correctly in ASE server list
CLIENT FIXES
• Sort by Ping fixed in Server Browser
• Scrollbar fixed in Server Browser
• Soldier prediction fixed to remove jerky movements when walking/jumping
• M60 removed from the LAW kit and replaced with M14
• M60 and RPD min/max bullet deviation increased when standing/moving
• M60 and RPD max bullet deviation decreased slightly when prone
• Rate of fire and velocity of M60/RPD adjusted
• Player movement speeds on Heavy Assault kits reduced slightly
• Network overhead of vehicle engines and airlifting significantly reduced
• Added minimap warning icon when enemies are within capture radius of an opposing team flag
Keep an eye on this space in the coming weeks for an announcement on the release of 1.01.
Community update #7
Server admins:
Be advised, BFV has a higher bandwidth requirement than Battlefield 1942. This is due to the new features added in the game such as overgrowth and airlifting. We are working to optimize these further, but a simple solution includes properly choking your servers to the appropriate setting. We also recommend that you run only one instance of BFV on a server based on your bandwidth pipeline. Some rules of thumb include:
• 16-player: WinOS or Linux/1.8Ghz processor/256MB RAM/T1 connection
• 32-player: WinOS or Linux/2.8Ghz processor/512MB RAM/T1 connection
• 64-player: WinOS or Linux/3+Ghz processor/512MB RAM/T3 connection (You will need at least 4Mbit of bandwidth)
Looking for Technical Support?
Just a reminder to the Battlefield community that support requests for Battlefield 1942, Road to Rome, Secret Weapons of World War 2 and Battlefield Vietnam should be submitted through the web interface found at our customer support web site. If the FAQ for Battlefield Vietnam does not address the issue you are having, please use the "Ask a Question" interface to submit your issue. You can also direct your request to a Customer Support Representative by phone at (650) 628-8468. Please do not send requests for Technical Support to BFHQ@ea.com.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 21:48 . Reden: mijnes is mooier :+ ]

Interview wordt o.a. in vertelt dat battlefield 2 op de e3 wordt laten zien
Grappig om ook te lezen is dat die gozer vertelt dat Battlefield 2 de enige echte opvolger van bf1942 is

Battlefield vietnam had btw ook veel beter een expansion kunnen zijn want ik vind toch dat EA het product aan uitmelken is zoal gewoonlijk
Dat ligt dan echt gewoon aan jouw. De PS2 ziet er vergelijkbaar uit met alle andere consoles. Bij de introductie was ie verreweg superieur.b3ta schreef op 01 mei 2004 @ 10:51:
jah cker gelukkig dat ik nooit een PS2 heb aangeschaftmaar verder vind ik bij alle spellen waar een ps2 versie van er ruk uit zien helaas
Overigens ben ik het er mee eens dat Battlefield V beter een uitbreiding had kunnen zijn in de vorm van een expansion pack ed.
Idd, goede maatregelen in de patch. Geen LAW/M60 combi, minder accuracy als je staat, langzamer lopen, geweldig-ScuL- schreef op 30 april 2004 @ 23:38:
Dat de M60 kit wordt gefixt was meer dan logisch, maar ook geweldig dat ze het nu goed hebben aangepastVooral dat langzame lopen is een mooie afstraffing voor de n00bs
Ach, het blijft EA. We shippen iets wat nog niet af is en we patchen het ooit wel eens een keer. Zo hebben ze heel vakkundig de MOH:AA community om zeep geholpen.Bor_de_Wollef schreef op 01 mei 2004 @ 00:58:
Geen voting systeem in deze update? Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht. De zaken die nu gefixed zijn / worden hadden pre-release er al uit moeten / kunnen zijn.
EA: It's in the game

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Even de advocaat van de duivel spelen: ik vind het ook niks dat spellen half af worden uitgebracht, maar het is echt niet alleen EA die dat doet. Het is eerder regel dan uitzondering dat dat gebeurt. Bij EA patchen ze tenminste nog, en uiteindelijk wordt het iig wat. Om er even twee voorbeelden bij te halen:Arfman schreef op 01 mei 2004 @ 19:10:
[...]
Ach, het blijft EA. We shippen iets wat nog niet af is en we patchen het ooit wel eens een keer. Zo hebben ze heel vakkundig de MOH:AA community om zeep geholpen.
EA: It's in the game
- combat flight simulator 2 van Microsoft, had heel zwaar een patch nodig. Nooit gereleased.
- Forgotten battles: veels te laat gereleased en versie 1.0 had het niveau van een beta. Sound patch (zwaar hinderlijke bugs) zou na een paar weken komen, daarna snel een complete patch. Patch kwam na meer dan een half jaar, eerst een beta waarbij weer nieuwe bugs werden geintroduceerd en daarna een verkeerde versie (nog eerdere beta)
Kortom, het duurt misschien ff bij EA, maar ze patchen tenminste nog en ook wel goed uiteindelijk
Daarentegen is Freelancer vrijwel bugvrij en is er maar een patch voor geweest die enkel serverside nodig is en tevens zeer klein is.Jag schreef op 02 mei 2004 @ 23:57:
[...]
Even de advocaat van de duivel spelen: ik vind het ook niks dat spellen half af worden uitgebracht, maar het is echt niet alleen EA die dat doet. Het is eerder regel dan uitzondering dat dat gebeurt. Bij EA patchen ze tenminste nog, en uiteindelijk wordt het iig wat. Om er even twee voorbeelden bij te halen:
- combat flight simulator 2 van Microsoft, had heel zwaar een patch nodig. Nooit gereleased.
- Forgotten battles: veels te laat gereleased en versie 1.0 had het niveau van een beta. Sound patch (zwaar hinderlijke bugs) zou na een paar weken komen, daarna snel een complete patch. Patch kwam na meer dan een half jaar, eerst een beta waarbij weer nieuwe bugs werden geintroduceerd en daarna een verkeerde versie (nog eerdere beta).
Kortom, het duurt misschien ff bij EA, maar ze patchen tenminste nog en ook wel goed uiteindelijk.
En spellen van EA games koop ik bij voorkeur liever niet, puur en alleen om ik EA als bedrijf gewoon niet mag. Het is de Microsoft onder de games, alleen ik heb geen hekel aan MS maar aan EA wel...
EenschVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 06:25:
Microsoft Games vind ik 1 van de betere studios die games makenok het zijn niet altijd kaskrakers maar ze hebben weinig patches tot geen patches nodig en de kwaliteit is bij RELEASE meestal al zeer goed
En spellen van EA games koop ik bij voorkeur liever niet, puur en alleen om ik EA als bedrijf gewoon niet mag. Het is de Microsoft onder de games, alleen ik heb geen hekel aan MS maar aan EA wel...
Ondanks dat Freelancer gerushed werd was het wel 99% bugvrij itt EA games die 1001 patches nodig hebben bij release.
Verwijderd
nou, bij medal of honor was dat anders een heel ander verhaal hoor, ik kan zo'n berg bugs opnoemen die nog in het spel zitten.... en dan heb ik het nog niet over die cheaters gehadJag schreef op 02 mei 2004 @ 23:57:
[...]
Even de advocaat van de duivel spelen: ik vind het ook niks dat spellen half af worden uitgebracht, maar het is echt niet alleen EA die dat doet. Het is eerder regel dan uitzondering dat dat gebeurt. Bij EA patchen ze tenminste nog, en uiteindelijk wordt het iig wat. Om er even twee voorbeelden bij te halen:
- Forgotten battles: veels te laat gereleased en versie 1.0 had het niveau van een beta. Sound patch (zwaar hinderlijke bugs) zou na een paar weken komen, daarna snel een complete patch. Patch kwam na meer dan een half jaar, eerst een beta waarbij weer nieuwe bugs werden geintroduceerd en daarna een verkeerde versie (nog eerdere beta).
Kortom, het duurt misschien ff bij EA, maar ze patchen tenminste nog en ook wel goed uiteindelijk.
Iemand suggesties?
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
alles het spel opgestart en onder opties gekeken??Mystikal schreef op 03 mei 2004 @ 13:52:
Ik ben eigenlijk aan het zoeken naar een overzicht van alle control-keys die in BFV worden gebruikt. Heb de FAQ al gelezen en op google gezocht. Maar buiten de Prima handleiding kan ik daar niets over vinden.
Iemand suggesties?
Ja, maar om nou alles op te gaan schrijven.. Ik dacht, er zal vast wel een leuk manualtje zijn gemaakt door een puberale, geen zonlicht ziende, meisjes aanbiddende jongeman tweakert
Basement Bios ---- Exo-S
Prima manualMystikal schreef op 03 mei 2004 @ 13:52:
Ik ben eigenlijk aan het zoeken naar een overzicht van alle control-keys die in BFV worden gebruikt. Heb de FAQ al gelezen en op google gezocht. Maar buiten de Prima handleiding kan ik daar niets over vinden.
Iemand suggesties?
Het is een vodje van 15 pagina's ofzo, waarin nauwelijks wordt uitgelegd hoe het e.e.a. werkt, en dus inderdaad niet eens de moeite voor is genomen om de keys duidelijk op 1 pagina te zetten.
Waar is de tijd dat je een spel kocht voor de doos, mooie handleiding, kaarten die bij het spel horen, enzovoort ?
Als ik BF:V online had kunnen spelen met een illegale versie, had ik dit spel zeker niet gekocht. Het is een leuk spel hoor, maar geen 45 euro waard. Het is al weken uit en nog steeds geen patch ! Zojuist weer weggevaagd door een USA team met alleen maar M60's. Moet ik nog beginnen over de bugs ? Denk het niet he.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Stap 1Mystikal schreef op 03 mei 2004 @ 13:52:
Iemand suggesties?
Koop het spel
Stap 2
Lees de handleiding
Stap 3
Start Wordpad/ Word op
Stap 4
Tik alle Toetsencombinaties over uit de handleiding
Stap 5
Start het spel en bekijk bij optie je spelbesturing
Stap 6
Schrijf alle toetsen over om ze vervolgens in het docje te schrijven.
Stap 6
Kom er vervolgens achter dat je niet echt slim bezig geweest ben.
Stap 7
Verbrand door woede het BFV boekje , om zo vervolgens er achter te komen dat je nu ook het serienummer verbrand heb.
Stap 8
Koop het spel opnieuw om er tevens voor te zorgen dat Ea nu het benodigde geld heeft om de patch uit te brengen.
Stap 9
Lees het boekje weer en kom er dan achter dat je zelf maar eens je keys moet gaan remappen zodat het spel voor jou lekker speeld.
LOL
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 7% gewijzigd door matinez op 04-05-2004 17:20 ]
Verwijderd
Bij de illegale versie zit geen boekjeSauron-XP schreef op 06 mei 2004 @ 12:31:
Het is inderdaad je takel ja, misschien moest je eens je boekje doorlezen?
Btw het is een Huey, Hue is een map(stad) in het spel.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 13:58 ]
Verwijderd
Enige nadeel is dat een standaard reso van 1280x1024 niet wordt ondersteund, en aangezien me 191t scherm dat native heeft is dat een minpunt
Koop dan ook dat spel.....Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:57:
[...]
Bij de illegale versie zit geen boekje
In *:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\Profiles\Custom zit een bestandje Video.con dat je kunt openen in Notepad/kladblok. Daar kun je de 1280 x 1024 handmatig invoeren. Verander daarna niks meer aan je video instelling ingame.Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:05:
Eindelijk eens geupgraded van een GF2ti naar een 9800pro, maar wat een genot is dat, met 130fps op high settings op een hoge reso door de bossen struinen.
Enige nadeel is dat een standaard reso van 1280x1024 niet wordt ondersteund, en aangezien me 191t scherm dat native heeft is dat een minpunt
(* = je drive letter
Verwijderd
Ja ik heb zelf het spel wel gekocht, nam alleen aan dat de vragensteller hem gedownload had ofzo.
Verwijderd
ey ZM-erVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:57:
[...]
Bij de illegale versie zit geen boekje
met de takel kan je tanks , boten en mobile spawns optakelen en vervoeren.
Ten opzichte van Battlefield 1942 is dacht achteruigang, vond BF1942 (met mods) leuker. Hoop dat er een goede mod voor BF: Vietnam komt...
Surfin' paradise!
Verwijderd
Heb je ervaring met deze resolutie toevallig?Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:26:
Moet je er wel bijvertellen dat het beeld dan opgerekt wordt. Als spellen niet gemaakt zijn voor 1280x1024 krijg je dus een vertekend beeld.
Niet dat straks een jet eruit ziet als een ford transit zeg maar.
Verwijderd
ZM-er?Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:37:
[...]
ey ZM-er
met de takel kan je tanks , boten en mobile spawns optakelen en vervoeren.
En nogmaals, ik heb het spel enkele weken terug gekocht, en speel het sindsdien vaak. Mij hoeft niks uitgelegd te worden hoor
De letters van text zijn een beetje lelijk. Maar verder ziet het er ingame gewoon goed uit. Je moet zelf even kijken wat je het prettigste vindt werken, 2 zwarte balken of lelijke lettersVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:50:
Allereerst Suaron-XP,
[...]
Heb je ervaring met deze resolutie toevallig?Ben benieuwd wat het beste resultaat zou opleveren, 1280x1024 zoals native van de TFT, of 1280x960 alleen dan dus minder scherp.
heb zelf een 19" crt waar std resolutie 1280x1024 van is. en het is volgens mij gewoon zo dat Microsoft en monitor fabrikanten er rekening mee houden (in drivers bijv.) dat het geen opgerekt beeld gaat geven omdat het geen 1:3 verhouding is.Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:50:
Allereerst Suaron-XP,
[...]
Heb je ervaring met deze resolutie toevallig?Ben benieuwd wat het beste resultaat zou opleveren, 1280x1024 zoals native van de TFT, of 1280x960 alleen dan dus minder scherp.
En voorzover ik weet moet je voor applicaties dit apart 'erin bouwen' wil je geen vertekent beeld hebben en bij Battlefield is dit niet ingebouwd, heb ooit wel eens vergeleken bij Battlefield en dat is idd zo, misschien dat de screen nog wel ergens op me hd staat...
Verwijderd
Hebben jullie dat ook, dat het lijkt alsof Vietnam continue aan het lezen is vanaf de HD? ..
Ik lees er hier niets over, dat kan 2 redenen hebben:
1: Hij is er nog niet
2: Iedereen is te druk bezig met het uitproberen van de nieuwe patch en niemand heeft daardoor tijd om hier iets over de patch neer te zetten.
Ik gok maar op het eerste........helaas
Heb ik ook, voornamelijk de eerste minuut nadat een level geladen is blijft hij vrolijk door ratelen. Wie weet verhelpt de lang verwachtte, maar nog niet verschenen patch het probleem.Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 15:49:
Wat me nu alleen nog een beetje irriteert is dat ik nu een lekkere fps heb, maar dat de HD continue blijft doorknipperen zodra Vietnam bezig is, .. echt alles in de systray uit. Ik heb 2x een GXP120 in Raid(0) dus snelheid is toch echt wel ok zou je zeggen.
Hebben jullie dat ook, dat het lijkt alsof Vietnam continue aan het lezen is vanaf de HD? ..
Misschien dat een windows update ermee te maken heeft, lijkt me sterk dat we iets anders precies hetzelfde hebben geïnstalleerd dat het veroorzaakt!
voordat je gaat spelen ff tijdelijk op disabled zetten en dan laad ie ook nog ietsje sneller
Ik doe het anders nooit maar tegenwoordige spellen vragen dermate kracht van je pc dat het tegenwoordig weldegelijk snelheidswinst opleverd
Je moeten verwachten dat een Norton op non-actief niet zo veel zou trekken van je PC dat spellen er slechter door lopen.
[ Voor 17% gewijzigd door ScuL op 07-05-2004 20:24 ]
Verwijderd
Ik begin het spel al aardig onder de knie te krijgen, maar heb nog wel wat problemen met het aankoppelen van mobiele spawnsaan de helicopters.
Zijn er misschien spelers die kunnen aangeven hoe je dit het gemakkelijkst doet?
Ik ben er volop op aan het oefenen, maar tips zouden zeer welkom zijn!
Alvast bedankt!
Vreemd hoor bij jullie...

Lege voertuigen oppakken kan gewoon. Dat heb ik tijdens een co-op match wel een paar keer gedaan om een tank naar m'n broertje te brengen.-ScuL- schreef op 07 mei 2004 @ 21:30:
De persoon in de tank moet ook een beetje onder de heli karren anders is het heel erg lastig. En volgens mij kun je lege vehicles niet oppakken..
Verwijderd
Ok, dan moet ik beter mikkenBlazer schreef op 07 mei 2004 @ 21:46:
[...]
Lege voertuigen oppakken kan gewoon. Dat heb ik tijdens een co-op match wel een paar keer gedaan om een tank naar m'n broertje te brengen.
Ik heb Panda Antivirus 2004 (CAUSION: come's with a bear) en ik heb nergens last van.
Ik heb Norton altijd al "zwaar" gevonden
Verwijderd
als ik engineer ben (best wel vaak) en dan heb ik een mortier, ik selecteer het mortier, en dan schiet ik (linkermuisknop) dan dropt hij het mortier en ligt dat ding op de gornd.
Hoe moet ik nou schieten met een mortier???
Verwijderd
Het is inderdaad heel erg lastig, ik zie dat mijn videokaart het gewoon gemakkelijk heeft, maar kan de High Settings voor video ook van invloed zijn op de hoeveelheid werk die de HD moet leveren? Wellicht iets met textures of iets derg.?
Het is gewoon praktisch niet speelbaar zo.
Ik krijg de besturing van de Helicopters en vliegtuigen maar niet onder controle.......... zeer lastig

[ Voor 20% gewijzigd door ScrooLoose op 08-05-2004 18:55 ]
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Zelfs met 2 gig geheugen maakte het niet uitBlazer schreef op 08 mei 2004 @ 17:35:
Mijn redenatie: veel diskactiviteit, dus er wordt veel gebruik gemaakt van je pagefile. Oplossing: zorgen dat BF minder geheugen nodig heeft of zorgen voor meer geheugen.
lol de physics zijn van bf1942 1.2/1.3 ofzo en een klein beetje aangepast aan de vietnam settingScrooLoose schreef op 08 mei 2004 @ 18:54:
heb het spel net 2 dagen en ik moet zeggen dat ik aangenaam ben verrast, BF1942 vond ik vooral online zeer buggy en dat veranderde met de patches ook niet, het lijkt dat ze met dit spel de grootste bugs wel overkomen hebben
Ik krijg de besturing van de Helicopters en vliegtuigen maar niet onder controle.......... zeer lastig
Verwijderd

Beetje met je heli voor de spawnplek gaan hangen. En dan op zo'n public waar 15 man US is en 7 man VC..
hehe, nou toch is het zo.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 19:12:
[...]
lol de physics zijn van bf1942 1.2/1.3 ofzo en een klein beetje aangepast aan de vietnam setting
BF:V loopt bij mij veel soepeler dan BF 1942, weinig lag en veel betere fps met vergelijkbare settings
http://boards.ea.com/mess...d25cb!ticket=0&decode=999
Mag een sniper door de ruiten van een heli kunnen schieten
En deze is leuk, de meest stomme acties in-game:
http://boards.ea.com/mess...d3ed9!ticket=0&decode=999
http://boards.ea.com/mess...d25cb!ticket=0&decode=999
http://boards.ea.com/mess...d3ed9!ticket=0&decode=999
Hier moet je even de [url] tags gebruiken, die @ breekt hem af.
Scan je pc met spybot en ad-aware, defragmenteer je machine.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 17:29:
Om even terug te komen op het probleem met de HD, ik heb geen virusscanner draaien, sterker nog het enige wat er in de systray draait is het ATI icoontje, de performance vretende windows klok () en 2 icoontjes van een netwerkverbinding
Het is inderdaad heel erg lastig, ik zie dat mijn videokaart het gewoon gemakkelijk heeft, maar kan de High Settings voor video ook van invloed zijn op de hoeveelheid werk die de HD moet leveren? Wellicht iets met textures of iets derg.?
Het is gewoon praktisch niet speelbaar zo.
En waar heb je je AGP size opstaan in de bios, zet de op 64 dit was bij mij de oplossing
LOL, Geef eens wat settings door waarop je speelt en wat info over je hardware...ScrooLoose schreef op 08 mei 2004 @ 21:48:
[...]
hehe, nou toch is het zo.
BF:V loopt bij mij veel soepeler dan BF 1942, weinig lag en veel betere fps met vergelijkbare settings
Dat kan misschien wat mensen (inclusief mezelf) helpen om het spel een beetje beter te laten lopen. Als je dit forum namelijk even doorleest zie je dat werkelijk 99.99% van de mensen brakke performance hebben en dat iedereen veel problemen heeft met de gameplay/graphics/LAG!
Hiermee wil ik zeggen: OF je hebt het wiel uitgevonden en het spel draait bij jou WEL goed: laat dan even weten hoe je dat flikt! OF het is bij jou net zo'n puinhoop als bij iedereen: je hebt in dat geval niet zo'n zware eisen aan je game! OF BF1942 draaide bij jou wel HEEL ERG brak!
Anyway, ik hoop dat je ons kan helpen om alles wat beter te laten draaien.... ik verwacht dat niet en dus moeten we maar even wachten (nog 2 maanden??
Verwijderd
Heb je de pagefile van windows uitgezet? misschien dat dat helpt....Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 19:07:
[...]
Zelfs met 2 gig geheugen maakte het niet uitHij blijft de boel belasten en waarvoor ? ..
Ik heb er op dit moment 1.5 GB in zitten en het spel loopt in principe goed. Ik heb een athlon 3200+, GF5900XT@ultra speeds, 1.5 GB RAM (PC2700), Seagate Barracuda 7200.7 (SATA) schijven. En ik maak gebruik van onboard soundstorm chip van mijn ASUS A7n8X-E deluxe moederbord. Ik heb de geluidsinstellingen op 32 kanalen gezet en lage kwaliteit.
Verder idd eens kijken naar die achterlijke spyware zooi....
BF-V is gewoon zeeeeerr brak geprogrammeerd. UT2004 looopt echt perfect en BFV loopt wel goed, maar niet optimaal. Hopen dat de patch wat oplossingen biedt, maar ik vrees het ergste! i
Wel makkelijk om het spel meteen de schuld te geven, kan wel aan 1000 andere dingen liggen.

Verder is het erg rustig in de Battlefield topics, jammer. En inderdaad ze moeten eens opschieten met die patch, ze mogen er nu zeker wel een extra map bij doen voor het lange wachten!
Verwijderd
Mail je voorstel naar EA, en geef ze meteen de map van Jagermeister, kunnen ze die bij de patch doen
spel gekregen van vrienden vw verjaardag maar jeej ik heb oefening nodig..ben nu gezellig kanonnevoer

* yonexfreak heeft al zelfs 1 teamkill op zn geweten staan

I don't drive fast, I only fly low!
Dat geeft aan dat het spel toch niet zo'n succes is als 1942.DeSSie! schreef op 10 mei 2004 @ 17:13:
Verder is het erg rustig in de Battlefield topics, jammer. En inderdaad ze moeten eens opschieten met die patch, ze mogen er nu zeker wel een extra map bij doen voor het lange wachten!
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
mijn systeem;slash24 schreef op 10 mei 2004 @ 10:15:
[...]
LOL, Geef eens wat settings door waarop je speelt en wat info over je hardware...
Dat kan misschien wat mensen (inclusief mezelf) helpen om het spel een beetje beter te laten lopen. Als je dit forum namelijk even doorleest zie je dat werkelijk 99.99% van de mensen brakke performance hebben en dat iedereen veel problemen heeft met de gameplay/graphics/LAG!
Hiermee wil ik zeggen: OF je hebt het wiel uitgevonden en het spel draait bij jou WEL goed: laat dan even weten hoe je dat flikt! OF het is bij jou net zo'n puinhoop als bij iedereen: je hebt in dat geval niet zo'n zware eisen aan je game! OF BF1942 draaide bij jou wel HEEL ERG brak!
Anyway, ik hoop dat je ons kan helpen om alles wat beter te laten draaien.... ik verwacht dat niet en dus moeten we maar even wachten (nog 2 maanden??EA kennende) op een patch!
Amd 2500+, 1024mb, Geforce 4 4400ti 128 mb(driver-versie 45.23), Asrock mobo (k7 nog wattes), el-cheapo geluidskaartje......
Ik speel op 1024x768x32, heb Graphics quality op highest en de rest op medium, lightmaps aan en Shadows uit.
Geluids instellingen zijn allemaal default
ik draai zeer soepel met deze instellingen, nooit onder de 40fps, gemiddeld zo'n 55-60 fps
ik kan wel aanraden om een oudere driver-versie te proberen (als je Nvidia hebt) en speel ook is wat met je AGP aparture size in de bios (niet hoger doen dan het aantal mb's die je v/c heeft
Ik ge bruik ASE (all seeying eye) om servers te joinen, ik heb daar de instelleingen zo dat ik servers eruit filter die boven de 50 ping uitkomen en die een 2500+ processor hebben, je filtert er dan wel heel wat servers uit maar de servers die overblijven (bij mij een stuk of 30) spelen soepel.
Dit voorkomt zeer veel lag met deze instellingen.
Voor de rest zou ik niet weten wat ik nog meer kan vertellen......... als jullie nog wat willen weten hoor ik het wel
[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 10-05-2004 18:10 ]
[ Voor 145% gewijzigd door ScrooLoose op 10-05-2004 18:09 ]
Eerst vond ik dat een goed idee. Want het is realistisch. Maar eigenlijk is het beter dat het niet kan. Dan krijg je steeds van die campers (zoals ik) die alleen maar richten op de cockpit, de mensen die in een heli stappen hebben dan geen enkele kans.
Dus toch maar tegen...
Toch wel raar die mensen die mij willen kicken omdat ik camp bij een base. Ik lig daar dan te sniperen op een heuvel, en wanneer iemand stil staat schiet ik hem door zn kop.
Dat is toch geen 'baselamen' ?
Wat moet je anders met een snipergun?
En als je er echt zoveel moeite mee hebt, gewoon blijven bewegen, dan ben je bijna niet te raken. Ik neem de moeite niet eens voor personen die bewegen of springen als konijntjes.
Je hebt er altijd een paar die stilstaan te wachten op een heli. Die zijn dan wel het haasje.
Nu ik de laatste tijd met sniper speel valt me nog meer op hoe gefocust iedereen is op de heli's. Ik zie veel teamkilling door mn kijker. Best wel zielig...
ach....... Rambo gaat ook met zijn tijd mee heVerwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 18:27:
je doet je naam rambo niet echt eer aan als je gaat sniperen

Dit topic is gesloten.