Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:42
sound had ik eerst op EAX2 , heb een terratec DMX X-fire 1024. maar dat EAX2 gaf best wel wat artefacts dus dat heb ik teruggezet op Miles2D. nou helpt dat wel een beetje.
maar zodra er veel bladgroen of actie in beeld komt gaat het op medium vreselijk schrokken vandaar dat ik op alles lowest speel. .. en nog wel in 800x600 16 bit.
ik heb van alle drivers de laatste aangezien ik 3 weken geleden ofzo heb geformat :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb acegain, wordt die patch dan volledig automatisch geinstalleerd?
of moet ik er zelf nog iets mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Hebben andere mensen ook performance problemen met de onboard geluidskaart? Misschien scheelt het bij mij dan ook, toch maar ff kijken naar een goedkope kaart (als dat dan het geval is)

Maar ik mag ook niet klagen schijnbaar want ik kan alles op medium + 1024*768 draaien met xp2200, 512, GF4 ti 4200

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Kirpeknots schreef op 24 mei 2004 @ 14:52:Het was erg leuk dit weekeinde.
Ja, was leuk he? Die Mi8 is echt een mighty wapen als hij vrijspel heeft. Ik heb de eerste drie uur de Mi8 gevlogen, en daarna nog een tijd lang de Mi8 cargo. Dat laatste is best saai trouwens en je moet helemaal op de artificial horizon vliegen omdat je zo hoog zit.
Onze paradrops waren trouwens maar zeer matig effectief. Jullie hadden een goede bezetting bij elke vlag. We wisselden regelmatig maar sneaky een nauwlijks bewaakte vlag by suprise pakken was er niet echt bij. Wat ook niet hielp, is dat wij een tijdje met echt weinig mensen speelden (euro's vertrokken, US gasten er nog niet).
In het begin sweepte ik vaak eerst een vlag leeg met de Mi8, dan een para drop met een stuk of zes gasten met airsupport van mij (Dance of Death in de hip). Dat werkte goed, gewoon brute kracht :).

En die ronde dat wij jullie main base hadden ingenomen met een paradrop was echt pure humor! Mijn kill quotum werd toen op 75 kills gesteld door onze BFCO en die heb ik ook gehaald en toen heb ik de cookie medal gewonnen 8). Helaas heb ik die de volgende ronde meteen verloren toen ik idle (afk) als piloot spawnde in de Mi8 cargo en ze die hebben moeten opblazen om mij eruit te krijgen. Heel de strat verpest :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey jongens, we zijn al over de 1000 postst heen. tijd voor een nieuwe draad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Jag schreef op 24 mei 2004 @ 21:10:
[...]
... Die Mi8 is echt een mighty wapen als hij vrijspel heeft. ...
Ja dat merkte ik ook wel. Ik had het idee dat de NVA redelijk air supriority had. (Zo leek het in ieder geval vanaf de grond).

Droppen bij vlag 2 was inderdaad vrij nutteloos (1st-Charly company). Vlag 3 was minder goed bezet (1st-bravo company) maar die kregen snel ondersteuning vanuit vlag 2 (1st-Charly company) als we drops zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Geen strategiën aan de vijand uitlekken knots ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Echt strategie is dit niet. (Dit stond niet in de plannen). De strategie lekken we uiteraard niet.

Ik vind het jammer dat de LAW/M60 combo weg is en dat de M60 minder effectief is gemaakt na de patch. De M60 was zon beetje de enige meesjouwbare ground to air defense die we hadden.

Als ik ooit zon geel knaapje met een SA7 zie lopen dan MOET ik hem hebben. Hahahah.

Ik speel trouwens gewoon 2D met onboard sound. Ik heb een Dell Dimension 8300. Das dus een ADI soundmax audio chipset. Geen problemen daarmee.

Ik moet alleen geen telefoon opnemen als je teamspeak zonder push to talk gebruikt. :P (Wat een mongolen aktie was dat van me. Hahaha) Ik heb nu maar push to talk ingesteld.

[ Voor 38% gewijzigd door Kirpeknots op 25-05-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus ook die problemen met dat onboard sound gehad:S er een kaartje ingezet en alles gaat weer perfect......

NOT!!!! ik word echt zeker een keer per spel (map) ge disconnect:( terwijl mijn ping rond de 100 zit constant..... na de patch werd het alleen maar erger...:(

Maar goed, ook met de performance issues blijft het echt een topper...

Ik heb me btw aangemeld op napalmdawn en zit bij de 1st us calvery... mijn naam is hollywood... maar nu weet ik niet hoe mijn tag moet zijn in het spel:S

is er iemand die me wil inwijden:D.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Die nieuwe patch... :X

Gisteravond clanmatch, worden er om de haverklap mensen uitgegooid terug naar hun desktop. Op een gegeven moment waren er van de 20 man nog maar 5 in de server. EA is weer lekker bezig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kirpeknots schreef op 25 mei 2004 @ 11:56:
Echt strategie is dit niet. (Dit stond niet in de plannen). De strategie lekken we uiteraard niet.
nee klopt maar wel plaatsing van companiën bij vlaggen :) alhoewel het niet echt nuttig is want tegen de tijd dat we de volgende keer op deze map spelen is het vast weer anders.
Ik moet alleen geen telefoon opnemen als je teamspeak zonder push to talk gebruikt. :P (Wat een mongolen aktie was dat van me. Hahaha) Ik heb nu maar push to talk ingesteld.
nee . iemand vroeg naar de windows 98 of 2000 cd ofzoiets? al die amerikanen waren vet geirriteerd dat je er doorheen zat te blaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik had ook last van disconnects. Blijkt dat het verdwijnt als je handmatig je punkbuster update.

Wildcard. Als je bij de 1e ingedeeld bent dan dien je vervolgens bij 1 van de companies in de rollcall te posten. Daar wordt je verder geholpen. De meeste tweakers en Nederlanders zitten in de 1st charly company. Dus als je daarmee wil spelen dan stel ik voor dat je je daar aanmeld. Lees ook het teamspeak topic even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Hoe doe je handmatig je Punkbuster updaten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Epitome schreef op 25 mei 2004 @ 13:11:
Hoe doe je handmatig je Punkbuster updaten? :?
Zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet, en het is een nieuw deel :)

[rml][ PC]Battlefield: Vietnam deel IV[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.