Snappie88 schreef op 23 mei 2004 @ 21:26:
Hehe, ben dus bij lange na niet de enige. Go DICE! Was bij BF1942 ook al zo, dat sommige patches meer problemen aanrichten dan dat ze die oplossen
Helaas heb ik het Napalm Dawn gedoe dit weekend gemist. Kwam Wiskey company weer in actie?
Whiskey company is opgegeven en overgegaan in Charly company van de eerste divisie.
Het was erg leuk dit weekeinde. Er werd best goed gespeeld. Halverwege hebben we 2 man ondersteuning gekregen omdat er niet genoeg Charly mensen aanwezig waren. We hebben Bravo copany regelmatig ondersteund met het terughalen van vlag 3. Onze primaire taak was het veroveren en behouden van vlag 2. We hebben gewonnen. De NVA is overigens enorm handig bezig met hun mobile MI8 spawn. Hierdoor krijg je echt enorme verassingsaanvallen waarbij het in een klap NVA om je heen regent. Zodra ze je vlag hebben kruipen die gele mannetjes in de hutjes en zorgt hun MI8 gunship ervoor dat we de vlag niet of moeilijk terug krijgen.
Ik heb zaterdag avond nog even met de het 2e bataljon als reserve gespeeld. Dat ging minder goed en je kan merken dat de aansturing via teamspeak van het 2e nog niet zo lekker loopt als bij het 1e.
Overigens ben ik gisteren op auditie/training geweest voor artilerie. Ging uiteraard voor geen meter niet dus ik zal nog even moeten oefenen.
Ik heb pas sinds vrijdag een niet-evaluatie versie van BF Vietnam. Het blijft een super leuk spel.
Ik speel het spel overigens vloeiend met een PIV2.6,XGL900(=Ti4600). Ik heb hem op 1280X1024X32 staan. Detail op medium. 1280 kan je niet selecteren. Daarvoor dien je het video.con bestandje aan te passen in wordpad.
[
Voor 26% gewijzigd door
Kirpeknots op 24-05-2004 15:15
]