Jag schreef op 11 mei 2004 @ 16:42:
[...]
Dat ziet er verdacht hetzelfde uit als Napalmdown

. Ik kan je ervaring echt helemaal onderschrijven trouwens, zoveel beter dan op publics spelen. Heb het al geschopt tot 2nd luietenant, maar heb nog niet mijn airforce certification (alhoewel ik af en toe wel in de Mi8 vlieg in scrims). Hoeveel members heeft vietnamcombat.net?
Tja, net zoiets. Ik ben net geproveerd tot private 1st class.
Hoeveel members uh.. ff zoeken..... 369
Server waar we op spelen trekt 50 man. Dit weekend was het aardig druk, zo'n 40 man gemiddeld gok ik.
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:53:
[...]
Hoe werkt dat dan precies? Ik heb me geregistreerd daar, maar moet je nou ook nog in het forum aldaar je opgeven voor een division? Zo ja, welke moet ik dan nemen? (Liefst heli-piloot)
Doe je bij elke ronde weer mee? Ik word niet echt wijs van die site.
Eerst registreren en dan moet je
HIER ff wat gegevens posten.
Dus post daar je:
nickname, previous experience (dus de fps die je zoal online gespeeld hebt) en tenslotte je preferred division (dus dat is de divisie waar je graag bij wilt. Ik zit in 1CD. Bravo company 3rd platoon. Als je helipiloot wilt zijn moet je 1CAA (US zijde) opgeven denk ik. Of ze gehoor aan je verzoek tot helipiloot geven is een tweede, maar je kunt het altijd proberen denk ik.
Hierna wordt je in 1 van de divisies ingedeeld (duurt ff tot een mod je bericht ge-edit heeft).
Vervolgens ga je naar:
de usergroups en kies je jouw divisie en je leger. Let op, dit moet je 2 keer doen. 1 keer voor je divisie en 1 keer voor het leger dat je joined. Dit verschaft je na goedkeuren via e-mail toegang tot de messageboards van jouw leger.
Als dat allemaal gefixt is, moet je je bij je commanding officer in het forum voor jouw divisie melden.
Hierna... alleen teamspeak nog configureren en ben je good to go.
[
Voor 5% gewijzigd door
jagermeister op 12-05-2004 00:23
]