Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.775 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Afgelopen weekend mijn eerste Scrim ooit meegemaakt! Erg vetjes was dit _/-\o_ (dat ik dit niet eerder heb gedaan...) Speciaal hiervoor vorige week een headsetje aangeschaft. Battlefield Vietnam is dan toch echt wel een erg strak spel. Orders opvolgen, geen gefuck, tactiek bespreken etc. etc. Heerlijk dus. Soms saai als je een bepaalde vlag moet bewaken, maar als er dan een aanvalsgolf komt dan is het smullen geblazen.

We speelden: Khe Sahn en Valley Assault (aanradertje onder de custom maps)

Degenen die ook eens mee willen doen, check voor de gein eens: www.vietnamcombat.net

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 11-05-2004 01:12 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
ScrooLoose schreef op 10 mei 2004 @ 18:04:
[...]

mijn systeem;

Amd 2500+, 1024mb, Geforce 4 4400ti 128 mb(driver-versie 45.23), Asrock mobo (k7 nog wattes), el-cheapo geluidskaartje......

Ik speel op 1024x768x32, heb Graphics quality op highest en de rest op medium, lightmaps aan en Shadows uit.
Geluids instellingen zijn allemaal default

ik draai zeer soepel met deze instellingen, nooit onder de 40fps, gemiddeld zo'n 55-60 fps _/-\o_

ik kan wel aanraden om een oudere driver-versie te proberen (als je Nvidia hebt) en speel ook is wat met je AGP aparture size in de bios (niet hoger doen dan het aantal mb's die je v/c heeft :) , moet je meestal je bios resetten als je dat doet)

Ik ge bruik ASE (all seeying eye) om servers te joinen, ik heb daar de instelleingen zo dat ik servers eruit filter die boven de 50 ping uitkomen en die een 2500+ processor hebben, je filtert er dan wel heel wat servers uit maar de servers die overblijven (bij mij een stuk of 30) spelen soepel.
Dit voorkomt zeer veel lag met deze instellingen.

Voor de rest zou ik niet weten wat ik nog meer kan vertellen......... als jullie nog wat willen weten hoor ik het wel
Haha! OK, dat dacht ik al: je stelt dus niet zoveel eisen aan je game performance! Ik heb het pas over GOED lopen als ik 1280 x 960 of hoger, 32bits, ALLES op highest detail kan draaien en dan 50 fps of meer haal. Dat kan gemakkelijk met BF1942, zelfs op 1600x1200 resolutie haal ik in bf42 80+ fps. Helaas is BF-V nog lang niet optimaal en dus ben ik er persoonlijk niet echt tevreden mee. Maar goed, laten we de patches in de toekomst afwachten en hopen op verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik zou wel wilen dat je met een normale machine gun al een piloot kon uitschakelen door op z'n cockpit te mikken. Dan zou het leven van een foot soldier een stuk aangenamer zijn. _/-\o_ (en is natuurlijk ook een stuk realistischer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DeSSie! schreef op 11 mei 2004 @ 16:23:
Ik zou wel wilen dat je met een normale machine gun al een piloot kon uitschakelen door op z'n cockpit te mikken. Dan zou het leven van een foot soldier een stuk aangenamer zijn. _/-\o_ (en is natuurlijk ook een stuk realistischer)
Dat wel, maar goed.... dan is het vliegen in een heli ineens wel heel moeilijk en dus dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

jagermeister1 schreef op 11 mei 2004 @ 01:10:
Afgelopen weekend mijn eerste Scrim ooit meegemaakt! Erg vetjes was dit _/-\o_ (dat ik dit niet eerder heb gedaan...) Speciaal hiervoor vorige week een headsetje aangeschaft. Battlefield Vietnam is dan toch echt wel een erg strak spel. Orders opvolgen, geen gefuck, tactiek bespreken etc. etc. Heerlijk dus. Soms saai als je een bepaalde vlag moet bewaken, maar als er dan een aanvalsgolf komt dan is het smullen geblazen.

Degenen die ook eens mee willen doen, check voor de gein eens: www.vietnamcombat.net
Dat ziet er verdacht hetzelfde uit als Napalmdown :). Ik kan je ervaring echt helemaal onderschrijven trouwens, zoveel beter dan op publics spelen. Heb het al geschopt tot 2nd luietenant, maar heb nog niet mijn airforce certification (alhoewel ik af en toe wel in de Mi8 vlieg in scrims). Hoeveel members heeft vietnamcombat.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens heel idioot vind is het verschil tussen een MI8 van VC en de Huey van de US. Als er een co-piloot in de Huey zit maak je in de MI8 geen kans, je wordt met dat automatische geweer zo afgeknald (binnen 2 sec).

Tevens is het als US weer moeilijk van een MI8 af te komen die boven je basis blijft, omdat je geen homing missles (SA7) hebt en de MI8 de gespawnde Hueys gelijk kapot knalt.

Beide dingen vind ik soms erg irritant. Nog nooit een clanwar gedaan met BF:V, maar ik kan me voorstellen dat deze twee situaties vaak voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

slash24 schreef op 11 mei 2004 @ 08:36:
[...]

Haha! OK, dat dacht ik al: je stelt dus niet zoveel eisen aan je game performance! Ik heb het pas over GOED lopen als ik 1280 x 960 of hoger, 32bits, ALLES op highest detail kan draaien en dan 50 fps of meer haal. Dat kan gemakkelijk met BF1942, zelfs op 1600x1200 resolutie haal ik in bf42 80+ fps. Helaas is BF-V nog lang niet optimaal en dus ben ik er persoonlijk niet echt tevreden mee. Maar goed, laten we de patches in de toekomst afwachten en hopen op verbetering!
Ik kan ook zat alles op z'n hoogst gooien en gemiddeld 40+ fps halen, maar als het dan even hectisch word op het beeldscherm of wat dan ook en de FPS zakken tot een onacceptabel nivo (beneden de 35 fps)........... daar erger ik me dood aan :z

Maar niet elk systeem kan dat aan, er zijn zat mensen die een minder systeem hebben dan ik en alles op z'n hoogst gooien en dan verbaasd staan te kijken en beginnen te mopperen als het niet soepel loopt :), en jij hebt zo te zien een aardig wat beter systeempje dan ik :|

Ik denk niet dat het met die patches beter word :\ , was met BF1942 ook niet het geval, maar we houden goede moed ;)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 11 mei 2004 @ 01:10:

Hoe werkt dat dan precies? Ik heb me geregistreerd daar, maar moet je nou ook nog in het forum aldaar je opgeven voor een division? Zo ja, welke moet ik dan nemen? (Liefst heli-piloot)

Doe je bij elke ronde weer mee? Ik word niet echt wijs van die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:43:
Wat ik trouwens heel idioot vind is het verschil tussen een MI8 van VC en de Huey van de US. Als er een co-piloot in de Huey zit maak je in de MI8 geen kans, je wordt met dat automatische geweer zo afgeknald (binnen 2 sec).

Tevens is het als US weer moeilijk van een MI8 af te komen die boven je basis blijft, omdat je geen homing missles (SA7) hebt en de MI8 de gespawnde Hueys gelijk kapot knalt.

Beide dingen vind ik soms erg irritant. Nog nooit een clanwar gedaan met BF:V, maar ik kan me voorstellen dat deze twee situaties vaak voorkomen.
Ik speel NVA en Huey's en met name Cobra's zijn echt een doorn in het oog idd. Maar daar hebben we een hele mooie oplossing voor: we slopen gewoon hun tower. Ofwel met Mig 17's en als die er niet zijn met ex packs.
En als de Mi8 vrijspel heeft, is het echt een niet te stoppen killer. Afgelopen zaterdag vier rondes in de hip (Mi8) mogen vliegen, drie keer goud op rij en toen nog een keer zilver :). Als je een zogenaamde tornado doet, kan de US bitter weinig tegen je doen. Alleen MUTTs en de dubbele .50 van PBRs werken een beetje.
In een hip tegen een Cobra is idd ook hopeloos. Het enige dat je kan doen is van seat switchen als de Cobra een heat seeker afschiet, dan mist die. Maar dat rekt het meestal hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Jag schreef op 11 mei 2004 @ 16:56:
[...]In een hip tegen een Cobra is idd ook hopeloos. Het enige dat je kan doen is van seat switchen als de Cobra een heat seeker afschiet, dan mist die. Maar dat rekt het meestal hooguit.
Ow? Dat wist ik nog niet.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Prince_of_Mu schreef op 11 mei 2004 @ 19:56:
[...]

Ow? Dat wist ik nog niet.
Ja dat kan, maar je stort dan wel snel neer, dus gelijk erna weer op 1 drukken en gassen :)

Je kunt zo ook in je eentje in de Cobra zitten en bij voorbij vliegende vijanden afknallen met die heatseekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Jag schreef op 11 mei 2004 @ 16:42:
[...]
Dat ziet er verdacht hetzelfde uit als Napalmdown :). Ik kan je ervaring echt helemaal onderschrijven trouwens, zoveel beter dan op publics spelen. Heb het al geschopt tot 2nd luietenant, maar heb nog niet mijn airforce certification (alhoewel ik af en toe wel in de Mi8 vlieg in scrims). Hoeveel members heeft vietnamcombat.net?
Tja, net zoiets. Ik ben net geproveerd tot private 1st class.

Hoeveel members uh.. ff zoeken..... 369

Server waar we op spelen trekt 50 man. Dit weekend was het aardig druk, zo'n 40 man gemiddeld gok ik.
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:53:
[...]

Hoe werkt dat dan precies? Ik heb me geregistreerd daar, maar moet je nou ook nog in het forum aldaar je opgeven voor een division? Zo ja, welke moet ik dan nemen? (Liefst heli-piloot)

Doe je bij elke ronde weer mee? Ik word niet echt wijs van die site.
Eerst registreren en dan moet je HIER ff wat gegevens posten.

Dus post daar je:

nickname, previous experience (dus de fps die je zoal online gespeeld hebt) en tenslotte je preferred division (dus dat is de divisie waar je graag bij wilt. Ik zit in 1CD. Bravo company 3rd platoon. Als je helipiloot wilt zijn moet je 1CAA (US zijde) opgeven denk ik. Of ze gehoor aan je verzoek tot helipiloot geven is een tweede, maar je kunt het altijd proberen denk ik.

Hierna wordt je in 1 van de divisies ingedeeld (duurt ff tot een mod je bericht ge-edit heeft).

Vervolgens ga je naar: de usergroups en kies je jouw divisie en je leger. Let op, dit moet je 2 keer doen. 1 keer voor je divisie en 1 keer voor het leger dat je joined. Dit verschaft je na goedkeuren via e-mail toegang tot de messageboards van jouw leger.

Als dat allemaal gefixt is, moet je je bij je commanding officer in het forum voor jouw divisie melden.

Hierna... alleen teamspeak nog configureren en ben je good to go.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 12-05-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

He, wel suf dat we dan bij verschillende tournamenten gaan spelen he :P. Uberhaupt suf dat er twee zijn die zo goed als het zelfde zijn. Het zou best wel leuk zijn om met wat GoTers in een battalion te zitten :).

Ik zit in 4th battalion van de NVA, van Napalm Dawn dus (hint hint, wink wink, notch notch ;) ). Onze Luietenant Colonel is ook een Nederlander trouwens. En misschien wordt je map wel gebruikt in het tournooi Jagermeister.

Afbeeldingslocatie: http://www.napalmdawn.com/forums/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif

Napalm Down heeft trouwens iets van 1000 members en twee 42 player servers. Afgelopen weekend twee scrims gehad, beide twaalf uur lang vol. Scrims zijn met twee battalions van de US tegen twee battalions van de NVA, en één reinforcement battalion. Ik moet zeggen dat ik het een erg leuk tournooi vind, volwassen team play zeg maar.
Napalm Dawn is trouwens van dezelfde makers als 21CW (bf1942, desert combat) en nog wel meer.

[ Voor 37% gewijzigd door Jag op 12-05-2004 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Zag net hier (meuktracker: ATi Catalyst 4.5 beta) de Catalist 4.5 Beta staan. Las in de reacties het volgende:

deze driver werkt met mijn 9800pro ddr2 256mb,
het lost oa. de aa en af problemen met Battlefield Vietnam op. :P

Iemand dit al getest?? Zit nu op mijn werk dus kan het pas vanavond proberen...

edit: Op rage3d wordt er ook al over gepraat: http://www.rage3d.com/boa...2b00a07&threadid=33758016

[ Voor 19% gewijzigd door Eindhoven657 op 12-05-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
ScrooLoose schreef op 11 mei 2004 @ 16:44:
[...]

Ik kan ook zat alles op z'n hoogst gooien en gemiddeld 40+ fps halen, maar als het dan even hectisch word op het beeldscherm of wat dan ook en de FPS zakken tot een onacceptabel nivo (beneden de 35 fps)........... daar erger ik me dood aan :z

Maar niet elk systeem kan dat aan, er zijn zat mensen die een minder systeem hebben dan ik en alles op z'n hoogst gooien en dan verbaasd staan te kijken en beginnen te mopperen als het niet soepel loopt :), en jij hebt zo te zien een aardig wat beter systeempje dan ik :|

Ik denk niet dat het met die patches beter word :\ , was met BF1942 ook niet het geval, maar we houden goede moed ;)
Nou ja,........Ik wil niet zeuren of zo maar dat was met BF1942 zeker WEL het geval. Heb het net nog even getest en tussen V1.0 en V1.6 (bf1942) zit met dezelfde instellingen 46!! FPS verschil in performance (met mijn systeem)

Ik heb dus idd nog steeds hoop dat de performance na een patch beter wordt (alleen heb ik de moed opgegeven dat dat met 1.01 gaat gebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Jag schreef op 12 mei 2004 @ 01:44:
He, wel suf dat we dan bij verschillende tournamenten gaan spelen he :P. Uberhaupt suf dat er twee zijn die zo goed als het zelfde zijn. Het zou best wel leuk zijn om met wat GoTers in een battalion te zitten :).

Ik zit in 4th battalion van de NVA, van Napalm Dawn dus (hint hint, wink wink, notch notch ;) ). Onze Luietenant Colonel is ook een Nederlander trouwens. En misschien wordt je map wel gebruikt in het tournooi Jagermeister.

[afbeelding]

Napalm Down heeft trouwens iets van 1000 members en twee 42 player servers. Afgelopen weekend twee scrims gehad, beide twaalf uur lang vol. Scrims zijn met twee battalions van de US tegen twee battalions van de NVA, en één reinforcement battalion. Ik moet zeggen dat ik het een erg leuk tournooi vind, volwassen team play zeg maar.
Napalm Dawn is trouwens van dezelfde makers als 21CW (bf1942, desert combat) en nog wel meer.
Ik heb me ook aangemeld bij die site. Lijkt me wel een keer leuk om wat serieuser te spelen. Ik zit nu bij het NVA 4th Battalion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Oh leuk, je zit bij mij in het battalion. Zelfs bij mij in de company :). En er zijn vast nog wel meer GoT-ers geïnteresseerd in goede team play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindhoven schreef op 12 mei 2004 @ 14:26:
Zag net hier (meuktracker: ATi Catalyst 4.5 beta) de Catalist 4.5 Beta staan. Las in de reacties het volgende:

deze driver werkt met mijn 9800pro ddr2 256mb,
het lost oa. de aa en af problemen met Battlefield Vietnam op. :P

Iemand dit al getest?? Zit nu op mijn werk dus kan het pas vanavond proberen...

edit: Op rage3d wordt er ook al over gepraat: http://www.rage3d.com/boa...2b00a07&threadid=33758016
ja dat was ik :o en ja Ati heeft eindelijk de problemen met AA opgelost in Bf Vietnam! werd tijd ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Jackazz schreef op 12 mei 2004 @ 18:16:
[...]

Ik heb me ook aangemeld bij die site. Lijkt me wel een keer leuk om wat serieuser te spelen. Ik zit nu bij het NVA 4th Battalion.
We hebben trouwens as vrijdag en zaterdag van 6 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends een scrim, beide als reinforcement battalion :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij de US 4th battalion bij Napalm Down. Geen idee wat mn rol wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 01:58:
Je kan evt een transfer aanvragen naar NVA 4th battalion. PM sturen naar general Manoe (NVA) en gen Randall (US). En dan vertellen dat je mensen kent in NVA 4th battalion :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld bij napalm down. Ik vind het wel erg onoverzichtelijk in het begin...je moet veel forums doorlezen voor je echt weet wat je precies kunt doen.

Ik zit in 1st batalion van de US.....geen idee wanneer wij moeten komen opdraven ..moet ik nog uitzoeken! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 08:09:
[...]

Ik heb me ook aangemeld bij napalm down. Ik vind het wel erg onoverzichtelijk in het begin...je moet veel forums doorlezen voor je echt weet wat je precies kunt doen.

Ik zit in 1st batalion van de US.....geen idee wanneer wij moeten komen opdraven ..moet ik nog uitzoeken! :>
Ik heb precies hetzelfde. Kan er ook nog niet echt goed uitkomen. Zal als ik een keer tijd heb de site wel goed door spitten want volgens mij is het wel leuker om zo te gamen dat gewoon op een public server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in VietnamCombat gezeten, maar vond het daar helemaal niets. Zit nu in NapalmDawn en ben daar Colonel van the 5th US Marine Battalion.

Toch lijkt het erop dat ik ook hier ga leaven, het kost allemaal rete veel tijd en ik houdt het toch liever bij het normale BF1942 (met Forgotten Hope dan). Ik laat dit tournament waarschijnlijk vallen en ga dan door met alleen World at War.

VInd wel dat NapalmDawn nog het beste is van de twee, maar perfect is het nog lang niet, maar het is dan ook nog een beta campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 10:25
Hee ik zit daar ook.
Maar ik snap niet wat ik nu verder moet doen :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Ja, verroest :) hij staat nu hier ook op de officiele site van ati. De vorige meldingen over catalyst 4.5 gingen over een ge"leakte" versie, maar nu is ie er dan officieel! Ik vind het alleen wel vreemd dat in de "fixed in this version" file er geen informatie staat met betrekking tot BF-V??! Jullie zeggen dat alles mbt BF-V opgelost is (fsaa en af) maar is dat dan ook wel echt zo? Ik bedoel: zijn er al tweakers hier die dit ook echt grondig getest hebben? Ik ga het zeker eens even uitproberen als ik vanavond thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
[offtopic] ok, ik zit nu in us 1st battalion, k'zal eens kijken wat dit gaat worden, heb er wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Laatst online: 11-05 12:57
slash24 schreef op 13 mei 2004 @ 10:24:
[...]

Ja, verroest :) hij staat nu hier ook op de officiele site van ati. De vorige meldingen over catalyst 4.5 gingen over een ge"leakte" versie, maar nu is ie er dan officieel! Ik vind het alleen wel vreemd dat in de "fixed in this version" file er geen informatie staat met betrekking tot BF-V??! Jullie zeggen dat alles mbt BF-V opgelost is (fsaa en af) maar is dat dan ook wel echt zo? Ik bedoel: zijn er al tweakers hier die dit ook echt grondig getest hebben? Ik ga het zeker eens even uitproberen als ik vanavond thuis ben :)
Ik heb gisteren thuis de gelekte 4.5b geprobeerd en daarmee kon ik spelen met FSAA en AF aan. De officiele heb ik nog niet getest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Battlefield 2 filmpje, kan helaas die highquality niet geripped krijgen :+

http://www.bfmaps.nl/~lig...eld2_051204_03_wmvlow.wmv 4,65 MB

Bron
verhaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 13 mei 2004 @ 09:29:
[...]

Hee ik zit daar ook.
Maar ik snap niet wat ik nu verder moet doen :D
Je moet je ff op het forum aanmelden, in het US 4th batallion subforum. Gewoon een draadje starten met dat je bij de 4th zit en wat je hiervoor hebt gedaan aan first person shooters bijvoorbeeld.

Daarnaast moet je nog ff in één v/d twee andere subfora posten, dus Whiskey of X-Ray, maar dat maakt niet veel uit nog. Lees anders ff mijn draadje daar door hoe ik het gedaan heb: http://www.napalmdawn.com/forums/viewtopic.php?t=2324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:13:
Battlefield 2 filmpje, kan helaas die highquality niet geripped krijgen :+

http://www.bfmaps.nl/~lig...eld2_051204_03_wmvlow.wmv 4,65 MB

Bron
verhaaltje
Woei, die word zkr wel lekker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:34
En ook ik zit in de 4th US Battalion.
Was een 2Lt in whiskey company en zou captain worden vaqn whiskey company, maar doordat ik heel weinig tijd heb de komende tijd, heb ik om een degradatie gevraagd naar Sgt. Wat ik nu dan ook ben.

IIg welkom Mork_Van_Ork ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 13 mei 2004 @ 16:02:
En ik ook :)

Heb me maar aangemeld voor de Whisky compagnie.. aangezien daar een hoop GoTTers zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:12:
[...]

En ik ook :)

Heb me maar aangemeld voor de Whisky compagnie.. aangezien daar een hoop GoTTers zitten ;)
En waar is dat om precies te zijn :?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 13 mei 2004 @ 16:02:
Was een 2Lt in whiskey company en zou captain worden vaqn whiskey company, maar doordat ik heel weinig tijd heb de komende tijd, heb ik om een degradatie gevraagd naar Sgt. Wat ik nu dan ook ben.

IIg welkom Mork_Van_Ork ;)
Ja dankje, in-game heet ik Canned Caveman, maar met al die voorvoegsels bij Napalm Dawn wordt het te lang, dus zal het Caveman worden.

Ik heb me aangemeld voor Whiskey Company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik zal ook wel aanmelden voor [4|1US]W :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
ScrooLoose schreef op 13 mei 2004 @ 16:30:
[...]

En waar is dat om precies te zijn :?
1st US Armed Forces
4th Battalion
Whiskey Company

Op dit moment onder de hoede van Captain Xubone (Ook een Nederlander), maar die is nu aan het afbouwen. Nieuwe captain benoemd binnen een paar dagen hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Jag schreef op 12 mei 2004 @ 01:44:
Ik zit in 4th battalion van de NVA, van Napalm Dawn dus (hint hint, wink wink, notch notch ;) ). Onze Luietenant Colonel is ook een Nederlander trouwens.
Razwer heet ie toch? Coole gast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dikkiedik, hoe laat begint die battle Nederlandse tijd?
Ik kan vanavond niet zo lang, en morgen moet ik werken en daarna heb ik een feest, dus veel zal er niet van spelen komen. Nu kan ik wel, maar de server is nog leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

US 4th Battalion :)

Heb het een en ander gelezen, maar snap er nog de ballen van. Iedere vrijdag/zaterdag een 24 uur durende war (12 uur spelen o_0), dus ben benieuwt!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op 14 mei 2004 @ 14:52:
US 4th Battalion :)

Heb het een en ander gelezen, maar snap er nog de ballen van. Iedere vrijdag/zaterdag een 24 uur durende war (12 uur spelen o_0), dus ben benieuwt!
Ah nog eentje :)
Het is een 12 uur durende war, maar je hoeft niet 12 uur lang te spelen hoor. Daarom is het mooi dat er members zijn uit verschillende landen, zodat er altijd wel mensen kunnen. Ik zie net dat de server in Amerika staat, en mijn ping ligt daar rond de 100, hoop dat dat een beetje goed te doen is met meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het ip van die server, wat kan je met die kaart want nou werkt hij niet echt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ik het ip hier mag neerzetten, hoewel hij met een pass is beveiligd, maar goed. Je vindt het ip op het forum, kijk bij je Company of Batallion en bekijk de post waarin de war besproken wordt, daar vind je het ip en het pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Handig! Bedankt voor de info. Maar aangezien de server in Amerika staat zullen de wars niet om 12:00 Nederlandse tijd beginnen, right?

Die map kan je momenteel niets mee. Maar volgens mij wordt er ook op custom mappen gespeelt, aangezien ik er een aantal niet ken.

Wordt er trouwens nu een war gespeelt? Aangezien het vrijdag is.

Beetje vaag allemaal, en die site is verre van perfect (=weinig/onduidelijke info), maar het lijkt me wel leuk. Doet me een beetje aan Risk denken ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De map lijkt idd op Risk. De war begint volgens mij om 16:00 17:00 of 18:00 uur.
Het is nog in de Beta fase, dus idd nog beetje rommelig en onduidelijk.
Je moet je ook op hun Teamspeak server registreren, alleen kan ik niet connecten op die "ts.mfots.com:8790".

Maarja, maar ff in de gaten houden.

Edit: Volgens mij begint het 5 GMT, dus hier zal dat 18:00 uur zijn. Weet niet zeker.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er niet uitkomt moet je gewoon ff een draadje op het forum van nd openen. En vooral alle stickies en announcements lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
18.00 begint de battle tot 6:00 's morgens.
Uiteraard mag je net zo lang meedoen als je zelf wilt.

Elke 'kant' heeft 5 battalions. Er wordt op vrijdag een battle gespeeld tussen 2 battalions aan elke zijde, en op zaterdag ook een. De 5e battalion is dan een reserve voor beide battles (deze verschilt per week, dan zijn wij het en de week erna een andere battalion).

Deze week spelen we op vrijdag(vandaag dus) samen met de 2nd battalion tegen 2 nva battalions (helaas ben ik er niet :( )

Hoop dat het zo wat duidelijker is.

Voor de battle van vanavond moet je dit topic ff doorlezen, staan alle gegevens in en de strategie:
http://www.napalmdawn.com/forums/viewtopic.php?t=2322

[ Voor 34% gewijzigd door Dikkie op 14-05-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:41:
Als je er niet uitkomt moet je gewoon ff een draadje op het forum van nd openen. En vooral alle stickies en announcements lezen.
Enig idee hoeveel sticky's en announcement's er op dat forum zijn? 8)7

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
5 GMT = 17:00 hier. dan zou het nu moeten zijn?
-edit-
laat maar. 18:00 dus

[ Voor 25% gewijzigd door ScuL op 14-05-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus in 4th batallion, en ook de 2nd batallion doet mee. Maar wie vliegt dan de heli's? Of doen ook de US Air Force mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel spelers zitten dan in zo server want ik weet niet als me computer het trekt dan! :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:18:
Ik zit dus in 4th batallion, en ook de 2nd batallion doet mee. Maar wie vliegt dan de heli's? Of doen ook de US Air Force mee?
Heli's worden altijd toegewezen door de BFCO/CO (gene die leiding dus heeft, algeheel of op company/squad niveau). Zelfde geldt voor tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 18:44:
[...]

Heli's worden altijd toegewezen door de BFCO/CO (gene die leiding dus heeft, algeheel of op company/squad niveau). Zelfde geldt voor tanks.
heb net een tijdje gespeeld op de server...ping is niet goed te noemen...tussen de 100 en 200....bij mij rond de 150 meestal....erg jammer..want het lijkt erg leuk te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel al een jaar rond de 100/150 ping op die servers. Nooit problemen verders. Heel veel spelers hebben zo een ping, omdat de spelers vanuit de hele wereld komen, maar de server in de V.S. staat. En daar zitten hele goede spelers/piloten/snipers bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ping is op zich niet zo'n probleem maar gecombineerd met mijn kloterige 512/256 lijn en een PC die eigenlijk niet geschikt is voor dit spel (Xp2000+/GF4 Ti4400) kan de lag best wel vervelend worden! Maargoed ik heb me wel vermaakt vanavond. van 18u tot nu gespeeld zo'n beetje.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 14 mei 2004 @ 21:59:
Ping is op zich niet zo'n probleem maar gecombineerd met mijn kloterige 512/256 lijn en een PC die eigenlijk niet geschikt is voor dit spel (Xp2000+/GF4 Ti4400) kan de lag best wel vervelend worden! Maargoed ik heb me wel vermaakt vanavond. van 18u tot nu gespeeld zo'n beetje.. :D
Ik kwam je inderdaad nog tegen.....Mijn pc is in ieder geval wel geschikt voor BFV....maar toch had ik ook veel last van lag..

Helaas ben ik gekicked van de server.....ik weet nog niet waarom, maar vermoed een ongelukje met een granaat waardoor teammaten het slachtoffer werden (ook een NVA mannetje gelukkig)...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ehh , leuk dit allemaal.

We kregen te horen dat het topic vervuild zou worden door te veel over de map van jagermeister te hebben.

En nu dan bijna alleen maar over van die langames. Start daar nu ook maar een aparte topic over. Dit gaat over bfv alleen met patches enzo Lol

Nee hoor grapje,

Het houd de topic levendig of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Joej :) Ik ben met me eigen map bezig :D
Editor is lekker makkelijk in gebruik (gelukkig :p) en ik moet zeggen dat me map al erug vet is aan het worden...
Sluiproutes, veel bergen en genoeg begroeing om te denken dat je in een jungle zit :p... (tenminste, die begroeing gaat nog komen)

Ben nu 8 uur bezig en ik vind het echt relaxed, vraagje trouwens, ik zit soms een beetje met gebouwen en daarop het terrein aanpassen, moet ik iedere keer switchen tussen de terrain editor en de objects editor... kan dat niet samen ofzo??

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Wat is er overigens bij de server van Herminator aan de hand? Ik kan niet meer connecten.

Ik zit nu overigens ook in Whiskey Company.

Komende week krijg ik mijn BFVietnam pakketje binnen. Heb nu lang genoeg kunnen "evalueren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Is wel handig om een legale versie te hebben, volgens mij kun je zonder niet meedoen aan Napalm Down.. :D Heb gisteren van 18 tot 22u zitten spelen, op zich best geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

-ScuL- schreef op 15 mei 2004 @ 12:56:
Is wel handig om een legale versie te hebben, volgens mij kun je zonder niet meedoen aan Napalm Down..
En dat is de reden dat ik hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
Patch laat wel ERG lang op zich wachten... zou het wel komen? :s

Nice die BF2 filmpjes LE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Idd zeer mooi die BF2 filmpjes _/-\o_
En ik vindt ook dat ze wel eens op mogen schieten met die patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Net ff een paar rondes Quan Tri 1972 gedaan, zeer close allemaal. Laatste ronde gewonnen, T54 gereden, erg vermakelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Bij Napalm Dawn zit ik nu bij 3rd Marine Battalion, ik heb me aangemeld bij de Tango company en ik wacht nog op een reactie :9 :)

Ik begin het hele systeem ondertussen wel te begrijpen, ik ben benieuwd naar mijn eerste battle, lijkt me echt super met al die orders en tactics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Heb me volgens mij zojuist bij Wiskey Company aangemeldt, aangezien daar veel Tweakers zitten. Maar kan iemand me vertellen waar ik de server van Napalm Dawn kan vinden? Kan wel het wachtwoord vinden (vietnam) maar voor de rest :S

Heb zin om te knokken, maar die site is zóó onoverzichtelijk...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Voor de mensen die eigen maps hebben gemaakt of willen maken:
Het Grote BattleCraft Vietnam Topic

Net gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

bullshit! , dat topic is meer gericht op maps de al klaar zijn.. en vooral op die van jagermeister zie ik :p.

Mijne meer op informatie geven over het gebruik van de editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
X-G schreef op 16 mei 2004 @ 13:43:
bullshit! , dat topic is meer gericht op maps de al klaar zijn.. en vooral op die van jagermeister zie ik :p.

Mijne meer op informatie geven over het gebruik van de editor
Ja maar er bestaat dus al een topic over custom maps en die van jou is dus overbodig in mijn ogen. Het al langer bestaande topic is begonnen om over custom maps en het maken daarvan te praten. Als je er niet tegen kan dat het veel over jagermeister's map gaat: dan zal jouw map wel niet interessant genoeg zijn, maak een interressantere zou ik zeggen :)

[ Voor 9% gewijzigd door slash24 op 16-05-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik ben met de Texture quality van High naar Medium gegaan, en dat scheelde enorm in de performance! Mijn framerate is aardig gestegen en vooral de laadtijd van maps is met zo'n 30 seconden korter geworden :D

En zo veel verschil in de kwaliteit van de textures zie ik nou ook weer niet :9

Dusse, is misschien een handige tip voor andere Tweakers met een matige performance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

slash24 schreef op 16 mei 2004 @ 19:36:
[...]

Ja maar er bestaat dus al een topic over custom maps en die van jou is dus overbodig in mijn ogen. Het al langer bestaande topic is begonnen om over custom maps en het maken daarvan te praten. Als je er niet tegen kan dat het veel over jagermeister's map gaat: dan zal jouw map wel niet interessant genoeg zijn, maak een interressantere zou ik zeggen :)
Neenee nee, das helemaal niet wat ik bedoel :p... vind dat topic gewoon eerder een showoff van jager's map, die overigens vrij goed is hoor :).
Ik wil gewoon de mensen informeren en tutorialleren over BC:V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
X-G schreef op 16 mei 2004 @ 19:56:
[...]

Neenee nee, das helemaal niet wat ik bedoel :p... vind dat topic gewoon eerder een showoff van jager's map, die overigens vrij goed is hoor :).
Ik wil gewoon de mensen informeren en tutorialleren over BC:V
Op zich een goede zaak natuurlijk, dat kunnen we allemaal alleen maar toejuichen, maar WEER een nieuw topic openen over map making is niet de manier denk ik....
Het bestaande topic gaat dan wel veel over de map van Jagermeister, het is bedoeld voor alles wat met map making te maken heeft. Als we nou weer een nieuw topic daarnaast krijgen wordt alles weer zo de-centraal! Ik ben zelf ook bezig met een map (die niet echt op schiet overigens) maar waarom niet alles in 1 topic houden, is wel zo overzichtelijk.......

Naja, ik zal het wel verkeerd zien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slash24 schreef op 17 mei 2004 @ 11:08:
[...]

Naja, ik zal het wel verkeerd zien :|
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens. Gewoon in dat ene topic gooien, dan gaat het gelijk niet alleen meer over Jagermeisters map. En het topic is toch niet actief meer, dus komt alleen maar goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Lees nu maar weer hoor,

Nieuwe info , BOTS!!! ;)

http://media.bmgonline.co..._explicit_version_300.asx

[ Voor 50% gewijzigd door Stronkie op 20-05-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Hoi mensen.

Ik zie dat Napalm down de structuur aan de US kant herstructureerd.

De meeste tweakers zaten in Whiskey company.

Ze zijn nu allemaal verplaatst naar de 1e.

Ik zie dat MSgt.Xubone inmiddels in 1st Charly company zit. Zullen we allemaal bij Charly aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

"apologize for the inconvenience!"

[ Voor 149% gewijzigd door b3ta op 20-05-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat een bull, dan bezoek je die site toch gewoon niet? de moeite helemaal niet waard imo om daar te spelen die geen verstand van zaken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er morgen geen patch is dan word ik gek want die lag met vele voertuigen kan ik echt niet meer tegen

en vooral die m60 noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
hehe ik frustreer me er ook aan maar ik hoop dat de verlossing snel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kirpeknots schreef op 20 mei 2004 @ 08:58:
Hoi mensen.

Ik zie dat Napalm down de structuur aan de US kant herstructureerd.

De meeste tweakers zaten in Whiskey company.

Ze zijn nu allemaal verplaatst naar de 1e.

Ik zie dat MSgt.Xubone inmiddels in 1st Charly company zit. Zullen we allemaal bij Charly aanmelden?
For now, company assignments are as follows:

1st Battalion Alpha is now 1st Cavalry Alpha Company
1st Battalion Bravo is now 1st Cavalry Bravo Company
4th Battalion is now 1st Cavalry Charlie Company
5th Battalion Bravo is now 1st Cavalry Bravo Company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Net terug van 15 dagen vakantie -> nog geen patch :( Hopelijk komt ie morgen. Ik begin nu echt mijn geduld met ea en deze game te verliezen...

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Wat idd al te verwachten was, makers van BF hebben zelf al gezegd dat Vietnam maar een tussenversie zal zijn. Alle ogen zijn denk ik nu gericht op de komst Van Battlefield 2 (Midden Oosten) vooral nu ze de leden van Trauma erbij hebben gehaald. Mijn vermoeden is dat er nu een veel kleiner team aan Vietnam werkt dan we gewend waren van BF 1942. Als ik nu achteraf kijk is het voor mij nog steeds een vrij lullige miskoop.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Same here. In het begin was ik aardig te spreken, mede omdat ik aan wat anders toe was en uitgekeken raakte op BF 1942. Die mening heb ik nu niet meer en speel weer meer 1942 dan de buggy vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
klaag klaag... :(
ik heb BF1942 zo doodgespeeld dat ik liever BF:V mét bugs doe dan nog weer terug te gaan naar 42. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Voor mij geldt dat niet. Verder vind ik dat er met vietnam nog meer lamers etc zijn gekomen. Al met al is het "publiek" er niet echt beter op geworden iets wat ik nu wel van 1942 vind (veel lamers zijn over naar vietnam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:26
Mijn grote probleem is dat iedere coördinatie/samenwerking meestal ver te zoeken is. Een clan, daar heb ik geen zin in, maar het blijft wel balen. Vooral gasten die spawn voertuigen gewoon als aanvals ding gebruiken. Of die harry's die in hun eentje in een gunship aan de haal gaan.... Vooral een persoons Cobra's zijn echt zonde....

Aan de andere kant, niks leuker dan die M60 kiddies een voor een af te maken }).

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 20-05-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels99 schreef op 20 mei 2004 @ 15:21:
Als ik nu achteraf kijk is het voor mij nog steeds een vrij lullige miskoop.
Idem hier, en dan zeuren ze over het illegaal downloaden. Zie hier de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
zeef schreef op 20 mei 2004 @ 16:42:
Mijn grote probleem is dat iedere coördinatie/samenwerking meestal ver te zoeken is. Een clan, daar heb ik geen zin in, maar het blijft wel balen. Vooral gasten die spawn voertuigen gewoon als aanvals ding gebruiken. Of die harry's die in hun eentje in een gunship aan de haal gaan.... Vooral een persoons Cobra's zijn echt zonde....

Aan de andere kant, niks leuker dan die M60 kiddies een voor een af te maken }).
Mja dat soort puur in het soort volk dat er op de FFA servers rond loopt.
Als je mee doet aan serieuze wedstrijden of "compo's" zoals Napalm Down of Vietnam Combat dan heb je daar bijna geen last van.
Wat ik ook nog best vaak doe zijn co-op matches aangevuld met vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:26
daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb geen zin/tijd om me bij een vast verband aan te sluiten. Soms speel ik elke dag, en dan weer een week of langer niet (BF1942 & BFV). Maar je hebt gelijk, misschien is VC wel een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Gewoon met zn allen in 1 server, zodat we geen last hebben van n00bs/lamers/etc..

UU uithof bijvoorbeeld

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Tja, ik ben volgens mij sinds een weekje lid van een clan (DMK, dankzij een vriend, vraag me niet waar het voor staat), maar die spelen geen Battlefield, knap lullig.

Vindt BF:V wel aardig. Bedenk wel dat 1942 zodanig goed was dat het moeilijk was het te overtreffen. Ik speel 1942 ook nog wel, maar voornamelijk de Forgotten Hope mod (damn, gotta love that mod, anyone else?), en af en toe Vietnam voor de fun.

Vinden jullie trouwens ook dat die mappen erg acheruit zijn gegaan in Vietnam? Een aantal mappen heb je 2 keer, terwijl er maar 14 zijn, en alleen met Flaming Dart kan je lekker vliegen...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Flaming Dart vind ik juist één van de slechtste maps die er bij zit.

@Viper7: Is een optie, maar goed... dan speel je regelmatig met minder dan 10 man. Is ook niet echt tof lijkt me.

[ Voor 47% gewijzigd door jagermeister op 20-05-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik heb een vaag probleempje, ik merkt net dat als ik op de knop druk van update server dat dan de muis 20 sec blijft hangen en er vervolgens geen server te zien is. Zelfs met firewall uit niet. :D

Het werkte anders altijd prima, heeft iemand een oplossing ?

[ Voor 4% gewijzigd door Dessie op 20-05-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb dat probleem ook. De ingame-serverbrowser doet het bij mij niet meer. Krijg geen nieuwe servers te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
ASE werkt veel beter dan de ingame browser :)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

-ScuL- schreef op 20 mei 2004 @ 19:32:
Ik heb dat probleem ook. De ingame-serverbrowser doet het bij mij niet meer. Krijg geen nieuwe servers te zien...
Let me guess? JIJ HEBT CHELLO :O
Heel veel mensen met chello blijken problemen te hebben met GAMESPY. BF:V browser is powered by Gamespy duzze :( |:( Maar idd, ASE werkt wel _/-\o_
Maar blijkbaar ist alleen Chello? Of hebben jullie dat niet? :|

[ Voor 13% gewijzigd door BioHazard op 20-05-2004 20:06 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.