Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

jagermeister1 schreef op 25 april 2004 @ 23:13:
[...]

US heeft:

2 transport Huey's
1 Chinook
1 Phantom
3 Jeeps
Geen tanks
Geen Huey Gunship meer?
Die was er gisteren nog wel en ik heb daar altijd zoveel lol mee.

Is er trouwens een mogelijkheid dat de F4 omgebouwd wordt zodat ik hem met een Huey kan liften? Dat is leuk dan kan je dat ding verstoppen. Hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

OMgebouwd tot wat ???? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Bor_de_Wollef schreef op 26 april 2004 @ 13:44:
Ik begin zo langzamer hand zat te worden van BF-Vietnam op een paar maps na. Het aantal noobs en zeikerts is echt veel hoger dan bij BF 1942 en dat verpest het plezier voor mij best wel. De teamplay is nog minder en echt voten lukt niet. Ik hoop dat de patch snel komt want ik begin steeds weer "terug" te grijpen naar BF1942 en DC. Hebben meer mensen dit "gevoel"?
Ach ja.. Teamplay hoef je idd in veel gevallen niet te verwachten. Er zijn bijv. veel mensen die met die transport huey in hun eentje weg vliegen en dan boven een vlag eruit springen.. waardeloos is dat..
De maps ben ik nog steeds niet zat, maar die n00bs en zeikerts hangen mij ook de keel uit.

Ik heb overigens wel gemerkt dat de teamplay op sommige clan servers beter is dan de public servers van bv EA.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Je moet de map van jager eens proberen daar spelen op dit moment geeb n00bs op. Er word wel goed gebruikt gemaakt van de heli's die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Klopt alleen overdag is daar vrijwel niemand :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 26-04-2004 16:34 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie sowieso niemand op die server, ook niet 's avonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 16:51:
Ik zie sowieso niemand op die server, ook niet 's avonds
Ben ik met je eens. We moeten anders proberen hier een groep te vormen, van een aantal mensen die graag BF willen spelen. Als we een mannetje of 50 kunnen vinden zou dat mooi zijn. Maar misschien is dit een beetje onrealistisch, zoveel verschillende mensen lijken dit topic niet te lezen.

Ik zou het echt geweldig vinden als we een soort groep kunnen maken van een X aantal personen waarmeej je gewoon elke moment van de dag op een vaste server zou kunnen spelen. Het forum hier, of ergens anders, kunnen we dan gebruiken om "battles" aan te kondigen. Het lijkt misschien op een clan, maar dat moet het ook weer niet worden. Dus mensen oproepen om deze map o.a. te downloaden en dan op de utrecht server te spelen.

Als dit loopt, kunnen we mogelijk nog een aantal andere maps erin gooien die leuk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 17:16:
[...]

Ben ik met je eens. We moeten anders proberen hier een groep te vormen, van een aantal mensen die graag BF willen spelen. Als we een mannetje of 50 kunnen vinden zou dat mooi zijn. Maar misschien is dit een beetje onrealistisch, zoveel verschillende mensen lijken dit topic niet te lezen.

Ik zou het echt geweldig vinden als we een soort groep kunnen maken van een X aantal personen waarmeej je gewoon elke moment van de dag op een vaste server zou kunnen spelen. Het forum hier, of ergens anders, kunnen we dan gebruiken om "battles" aan te kondigen. Het lijkt misschien op een clan, maar dat moet het ook weer niet worden (toch de vrijheid houden en is de server vol, dan pech!)

Dus mensen oproepen om deze map o.a. te downloaden en dan op de utrecht server te spelen.

Als dit loopt, kunnen we mogelijk nog een aantal andere maps erin gooien die leuk zijn..
Sorry voor de dubbele post......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 26 april 2004 @ 13:44:
Ik begin zo langzamer hand zat te worden van BF-Vietnam op een paar maps na. Het aantal noobs en zeikerts is echt veel hoger dan bij BF 1942 en dat verpest het plezier voor mij best wel. De teamplay is nog minder en echt voten lukt niet. Ik hoop dat de patch snel komt want ik begin steeds weer "terug" te grijpen naar BF1942 en DC. Hebben meer mensen dit "gevoel"?
jah egt wel, komen er van die rushende noobs op je afgelope met hun m60 natuurlijk. 3 NVA's wachtten hem op en tog zie je dan nog dat die noob het dan wint. Dat vind ik echt zo scraal, het verpest het hele spel maja (dat is nieuw zeg lol). Voor de rest vind ik bf nog steeds veel beter om 1 of andere rede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ik vind bf niet echt beter dan bfv. Ik vind het leuker om BFV te spelen dan de eerste BF1942 Zonder updates (want dat is eerlijk dan he). BF1942 had meer problemen in het begin dan BFV. Tenminste dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op 26 april 2004 @ 17:45:
ik vind bf niet echt beter dan bfv. Ik vind het leuker om BFV te spelen dan de eerste BF1942 Zonder updates (want dat is eerlijk dan he). BF1942 had meer problemen in het begin dan BFV. Tenminste dat is mijn mening
Ben ik wel met je eens. Toch vind ik dat EA/Dice toch echt op moeten schieten met de patches, want sommige dingen kunnen echt niet.

Een van de grote minpunten, en de belangrijkste denk ik, van BF1942 was dat het spel eigenlijk heel slecht geprogrameerd is. Op de beste systemen liep het echt brak. Vooral de netwerk performance liet zeeeeer te wensen over, terwijl dit juist een van de belangrijkste elementen was!!! Met diverse patches is dit in BF1942 wel sterk verbeterd.

En dan komt BF Vietnam, en wat denk je: dezelfde brakke netwerk performance/systeem performance. En dat vind ik dus echt niet kunnen. Vervolgens zeggen ze dat ze een compleet nieuwe engine gebouwd hebben, waardoor meer detail weergegeven kon worden: naar mijn idee is dit echt niet waar. Als je naar de graphics kijkt zijn er zeker verbeteringen, maar niet gigantisch. En ik vraag me nog steeds af hoe ze bij EA de boel testen. Ze moeten daar ook gemerkt hebben dat het spel af en toe echt slecht loopt? Ze moeten toch ook wel gemerkt hebben dat die m60 kit van geen kanten klopte.

Toevallig stond afgelopen vrijdag bi j mij iemand mee te kijken die het spel, raar maar waar, niet kende. Hij speelt altijd op de gamecube. Die zei meteen over de m60/LAW combi dat die veel te sterk was (ik had mijn mening niet eens verteld). Dit zegt voor mij al genoeg!!!

Uiteindelijk denk ik dat EA het spel te vroeg heeft uitgebracht. Ze hebben zich wel aan de deadline gehouden die ze zich gesteld hadden, waardoor het waarschijnlijk zo buggy is. Sinds de release (1.5-2maanden ??) zijn ze hoop ik bezig aan patch en niet aan battlefield 2.........want die komt volgend jaar alweer!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor een vaste groep om mee te spelen :P
schrijf mij maar op het lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is geen nieuwe engine, ik durf zelfs te beweren dat het een doorontwikkeling is van bf1942 versie 1.2/1.3 :/ o.a. te zien dat je niet kunt 'strafen' in het water.

soundengine is wel nieuw/of iig getweaked

En voor n00bs is die m60/law combo ideaal, en als ze ermee gekilled worden is het ineens een te sterk wapen...

Je kunt ook wapens oppikken btw...

En als mensen met een m60 vrij rond kunnen huppelen (als in rennen) en jij niet omdat je wapen minder krachtig is dan moet je andere manieren bedenken om ze aan te pakken, hiden bijvoorbeeld, wat niet geheel onrealistich is...

Lijkt me er alleen maar saaier op worden als de gameplay zo erg balanced is dat het niet meer gaat uitmaken wat voor je wapen je gebruikt, hoef je alleen nog maar een voorkeur te kiezen voor het mooiste geluid ipv het beste voor een bepaalde situatie :/

Maar ja omdat EA het naar de zin wil maken voor de 'gemiddelde koper' zal het verder geen boodschap hebben aan de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 18:25:
Ik ben voor een vaste groep om mee te spelen :P
schrijf mij maar op het lijstje
O.K. je staat op het lijstje!
Mochten er nog mensen zijn die ook op het lijstje willen, mail me dan je GOT naam, de naam welke je op de server voor BFV gebruikt, en je email adres naar: ruudonline@hotmail.com

Dan zal ik een lijstje bijhouden en een soort mailinglist maken en iedereen op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Knal mij ook maar op dat lijstje. Oldenzaler0504@hotmail.com.

Ik speel altijd op die delftserver. met de map van Jagermeister Natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud, mail is verzonden aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net weer een poging gedaan maar er was weer niemand. Zo schiet het niet op natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik ben nu op die server van uithof 131.211.220.60
Samen met een maat van mij, kom ook ff zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daar zit ik nu maar jij bent er niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
DIt lijkt wel een chatbox :| ..
Misschien wat andere teksten posten ?
Die persoonlijke gesprekken, kan je beter over msn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie met ASE dat er een DrSmallPenis is, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Ik kan niet deze topic bekijken en gamen tegelijk hoor.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DrSmallPenis = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
matinez schreef op 26 april 2004 @ 19:26:
Juist, ik en een ander hebben hier ook al een keer geroepen dat als je straks nog info over BFv in dit topic wil zoeken je wel heel erg diep moet graven onder de shit lading aan posts die alleen maar bestaan uit persoonlijke gesprekken en over een zelfgemaakte mod voor BFv. Jammer.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou dan is het dus aan de mods om deze topic te zuiveren en alle replys die over het level gaan in een andere topic te duwen. Ik geloof dat dat wel wat werk is maarja , dan is deze topic clean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
matinez schreef op 26 april 2004 @ 19:26:
Sorry maar ik deed het om mensen naar die server te lokken, en dat is aardig gelukt. Met 10 man zaten we daar te gamen op jager z'n map!

Wel voor herhaling vatbaar... _/-\o_
Als we dit nu elke dag een beetje vasthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Eindhoven schreef op 26 april 2004 @ 20:14:
[...]

Juist, ik en een ander hebben hier ook al een keer geroepen dat als je straks nog info over BFv in dit topic wil zoeken je wel heel erg diep moet graven onder de shit lading aan posts die alleen maar bestaan uit persoonlijke gesprekken en over een zelfgemaakte mod voor BFv. Jammer.................
Allemaal wel leuk en aardig, maar deze reactie draagt ook niet echt bij. Jij komt alleen in dit topic om ff commentaar te leveren. Verder zie ik je ook amper. No offense hoor. We hebben trouwens al eerder aangekaart of er een ander topic moet komen. Aangezien daar niet echt op gereageerd werd...hooguit door 2 a 3 man, zijn we hier door blijven posten. Topic zou al ver weggezakt zijn als wij er niet waren :P Maaruh...map is bijna af, nog een enkele update en je hebt geen (weinig) last meer van me ;)

edit: En zo ie zo is het zoeken geblazen in de grotere topics. Ik zie niet zo in dat het hier anders is. Dit topic heeft een goede startpost, daar haal je het meeste wel uit ;)

[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 26-04-2004 22:38 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 18:34:
[...]

O.K. je staat op het lijstje!
Mochten er nog mensen zijn die ook op het lijstje willen, mail me dan je GOT naam, de naam welke je op de server voor BFV gebruikt, en je email adres naar: ruudonline@hotmail.com

Dan zal ik een lijstje bijhouden en een soort mailinglist maken en iedereen op de hoogte houden.
Ik heb al 6 mensen! nog meer gegadigden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de ingame browser is battle for Da Op nogat nergens te vinden :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 00:42:
In de ingame browser is battle for Da Op nogat nergens te vinden :'( :?
Klopt, ik checkte dat net ook en kwam tot de conclusie dat ie niet te vinden was. Ook niet met underscores. Met ASE daarentegen staat ie bovenaan als je op maps sorteert.

Weer wat kleine al dan niet rigoreuze aanpassingen:

- Nieuw loadscreen... (ruudonline...bedankt _/-\o_ )
- Zwevende steentjes onderworpen aan zwaartekracht
- Top of hill heef er voor de NVA een t54 tank bij en voor de US een Sheridan
- Achter de platgebrandde hutje nabij het rijstveld hebben we er voor de US een Patton tank bij en voor de NVA een pt76.
- Scootertje nabij controlpoint met ruinebeeld

Na het commentaar van enkele players ben ik overstag gegaan en heb ik dus nog wat aan het aantal voertuigen gedaan. Heli voor de NVA wilde ik nog niet aan. Ik zeg niet dat ik het helemaal niet toevoeg, maar ik ben nog niet overtuigd van de fun en het nut. :) Ook een attack heli ben ik nog niet van overtuigd.. tenminste, niet na met 10 man gespeeld te hebben. Dan heeft de NVA het helemaal zwaar.

Verder allemaal bedankt dat jullie toch nog met +/- een man of 10 aanwezig waren op de server van Herminator :) _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 27-04-2004 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja Lol,

Heb ik nu eindelijk die map bijna klaar (en daarom dus niet gisteren kunnen spelen) Veranderd ie er weer wat in ;) LOL

Nou jager, hij heeft met die actie naar BF1942 en dan weer naar vietnam en dan in BC renderen wel iets gedaan. (LOL hij is nog bezig) vanaf gisteren half 7 is ie aan het renderen.

Nou kan ik net zo goed weer stop zetten zodra ik weer thuis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

jagermeister1 schreef op 27 april 2004 @ 01:02:

Verder allemaal bedankt dat jullie toch nog met +/- een man of 10 aanwezig waren op de server van Herminator :) _/-\o_
Graag gedaan hoor, ik heb gister ook voor het eerst even geconnect naar deze server. Ik heb net BF:V gekocht, en dit is wel handig om even te oefenen met deze variant.

Helicoptervliegen is wel lastig :)

maar ik hou het wel in de gaten via ASE hoeveel mensen er zitten ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op 27 april 2004 @ 09:10:
[...]

Graag gedaan hoor, ik heb gister ook voor het eerst even geconnect naar deze server. Ik heb net BF:V gekocht, en dit is wel handig om even te oefenen met deze variant.

Helicoptervliegen is wel lastig :)

maar ik hou het wel in de gaten via ASE hoeveel mensen er zitten ;)
Ah, mijn trouwe heli-metgezel :)
Canned Caveman hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op 27 april 2004 @ 08:52:
Ja Lol,

Heb ik nu eindelijk die map bijna klaar (en daarom dus niet gisteren kunnen spelen) Veranderd ie er weer wat in ;) LOL

Nou jager, hij heeft met die actie naar BF1942 en dan weer naar vietnam en dan in BC renderen wel iets gedaan. (LOL hij is nog bezig) vanaf gisteren half 7 is ie aan het renderen.

Nou kan ik net zo goed weer stop zetten zodra ik weer thuis ben
Nee man, de vehicles hebben toch al schaduwen. Verder heb ik niets meer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat abous de stenen , voertuigen die heb ik toch niet in mijn mappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Scooterracen is da bomb in deze map. :P

Die F4 mag van mij weg. Nutteloos object in deze map.

Zou wel leuk zijn als er een Huey gunship en een MI8 in deze map zou komen. (Zowel de Amerikanen als de NVA een attack heli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit forum doorgespit om te kijken waar je die map moet plaatsen, maar moet toch in map vietnam en dan map mods? Als ik dan daar de laatste update van die map in plaats en dan met server connect wordt mij vertelt dat hij de map niet kon vinden

WAar o waar moet je die map plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

in je mods bfvietnam archive levels dir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kirpeknots schreef op 27 april 2004 @ 11:27:
Scooterracen is da bomb in deze map. :P

Die F4 mag van mij weg. Nutteloos object in deze map.

Zou wel leuk zijn als er een Huey gunship en een MI8 in deze map zou komen. (Zowel de Amerikanen als de NVA een attack heli)
Mja...die F4 vind persoonlijk wel een leuke toevoeging. Stel je voor: Battle met mannetje of 40 a 50. Redelijke troepenconcentratie langs de bosrand. F4 komt overscheren .... pfieeeeeuw...bommetje los. Juist, verbrandde haartjes ;) Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen vliegen met zo'n ding. Ik ben er iig niet zo goed in.

Attack heli's maken het weer TE vindt ik persoonlijk. Dan krijg je weer dat helicampen enzo.
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 11:31:
Ik heb dit forum doorgespit om te kijken waar je die map moet plaatsen, maar moet toch in map vietnam en dan map mods? Als ik dan daar de laatste update van die map in plaats en dan met server connect wordt mij vertelt dat hij de map niet kon vinden

WAar o waar moet je die map plaatsen?
Psies Stronkie. <drive>:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\Levels

[ Voor 44% gewijzigd door jagermeister op 27-04-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danke jagermeister, ben erg benieuwd naar je map nu ik er zo veel over gelezen heb !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Danke Jagermeister LOL. Kill the messenger. LOL ;)

Ik dacht dat ik eerder was. LOL ;) voel me nu net eeen grijs muisje HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nobody playing jagermeisers zijn map? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 10:21:
Ah, mijn trouwe heli-metgezel :)
Canned Caveman hier
Kewl man >:) Ik had er toch nog wel een aantal neer kunnen maaien toen jij de heli bestuurde en de checkpoints veroverde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 12:44:
nobody playing jagermeisers zijn map? :?
Not yet my friend... patience... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

normale mensen zijn aan het werk ;)

vanavond zal ik wel weer aanwezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik niet

PS gunner, Was het MCSA examen 70-291 moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent goed bezig jager!!!

Vanavond zal ik er zijn....
Als er nog mensen op de BFV server lijst willen: please mail me je GOT name en BFV naam naar: ruudonline@hotmail.com

Dan kunnen we de server helemaal vol stouwen!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 15:01:
[...]

je bent goed bezig jager!!!

Vanavond zal ik er zijn....
Als er nog mensen op de BFV server lijst willen: please mail me je GOT name en BFV naam naar: ruudonline@hotmail.com

Dan kunnen we de server helemaal vol stouwen!!! :9
Ghehe :D

Ik zou maar even wachten met de update, want de server draait momenteel de versie van gisteren nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja mooi kloten dus LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Stronkie schreef op 27 april 2004 @ 13:26:
PS gunner, Was het MCSA examen 70-291 moeilijk?
offtopic:
Ik heb je topic in WoS gezien, maar ik heb alle 2000 MCSE examens gehaald en dus hoef ik alleen maar de 2 upgrade examens te doen (292 & 296) maar mijn broer is er mee bezig en van wat ik gezien heb valt het, mijns inziens, wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
De map is weer geupdate.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Goeie zaak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

En Ruud heeft weer een mailtje:)

Ik kom vannavond even langshoppen op UU.

Ben daar laatst ook al eens geweest, maar toen lagde ik te heftig om de map fatsoenlijk te spelen. Vannavond een nieuwe poging

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net vietnam gekocht, maar die server browser van multiplayer is zwaar irritant, je kan er niet eens normaal door heen scrollen :( . En is er een got server ofzo want ik word gek van die team killers die perse in een vliegtuig moeten :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 18:00:
Ik heb net vietnam gekocht, maar die server browser van multiplayer is zwaar irritant, je kan er niet eens normaal door heen scrollen :( . En is er een got server ofzo want ik word gek van die team killers die perse in een vliegtuig moeten :r .
Je kan op de UU server met mede tweakers spelen (zie eerder in deze topic). Op dit moment ben ik bezig met het samenstellen van een lijst van mensen die graag op de server willen mee spelen. Als je ook op de lijst wilt moet je ff een mail sturen naar mij (zie ook eerder in dit topic).

Tot op de UU server (op deze server wordt momenteel alleen de map van Jagermeister gespeeld, deze moet je ff downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ruud, you've GoT mail! ;)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Wat is het nut van zo'n lijst ruud? , we kunnen er zo ook wel heen... :?
Kun je ons al meer vertellen over je volgende map Jagermeister? ;)

Oke map geupdate ben er vanavond wel. _/-\o_

Wel als NVA denk ik anders word ik weer uitgemaakt van 'noob met een M60' als ik wat NVA kill, terwijl ik het spel al jaren speel! (bf1942 & vietnam) :D

Alleen het vliegen wil nog niet vlotten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dan geen joystick ofzo want dat is erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeSSie! schreef op 27 april 2004 @ 18:52:

Wel als NVA denk ik anders word ik weer uitgemaakt van 'noob met een M60' als ik wat NVA kill, terwijl ik het spel al jaren speel! (bf1942 & vietnam) :D

Het voordeel van zo'n lijst is dat je mensen makkelijker kunt informeren over een aantal BFV zaken:

Nieuwe maps
MODS die gespeeld gaan worden
Evt. password beveiliging van de server, waardoor je irritante mensen kunt uitsluiten...verzin het maar!!!

Op deze manier kun je de server veel levendiger houden en kun je een "hechtere" groep van spelers maken. Je kunt het vergelijken met een soort clan, alleen hier dan geen verplichting om te "trainen" of een verplichte "War" te doen.

Als je er niet op wilt moet je dat natuurlijk zelf weten en is het geen succes of heeft het geen nut..dan is die lijst zo weer weg :>.....

nog ff voor The_Prince_of_Mu: Ik heb nog geen mail (iig niet met deze GOT naam erin) stuur ff nog een mailtje naar ruudonline@hotmail.com

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 19:11:
[...]

nog ff voor The_Prince_of_Mu: Ik heb nog geen mail (iig niet met deze GOT naam erin) stuur ff nog een mailtje naar ruudonline@hotmail.com
Ik zie em nu spelen op de server (in z'n eentje), dus voeg em anders zelf toe.
Ik heb trouwens net ook gemaild :)

Kan vanavond niet spelen, moet gaan zuipen in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DeSSie! schreef op 27 april 2004 @ 18:52:

Mijn volgende map heet: Battle of Tam Quan en komt binnenkort online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zou een soort Urban map niet koel zijn? in een stad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de ip van die server want ik kan hem niet echt vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:34:
wat is de ip van die server want ik kan hem niet echt vinden ofzo
131.211.220.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

waar is een ieder ik zit er in maar niemand die speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Daarnet (8 uur ongeveer) waren er nog 6 mensen..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is inderdaad stil helaas heb ik geen tijd vanavond...

maar de tijd komt nog wel!! let maar op....

Ik heb al 12 mensen voor de serverlijst! als er nog mensen zijn die er ook op willen: laat het me weten!!

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gunner schreef op 27 april 2004 @ 20:33:
Zou een soort Urban map niet koel zijn? in een stad ofzo?
De stedenmaps die standaard in battlefield V zitten zijn nu al absoluut niet geliefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ik heb net wederom een mailtje gestuurd. E-mail account: prince.of.mu@home.nl

Ik hoop dat je hem ontvangen hebt. Zo niet, gebruik dan maar het hier genoemde e-mail adres.

Nickname forum: The_Prince_of_Mu
Nickname BF-V: The Prince of Mu

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk zo'n chatbox hier.... :O
Ik volg dit topic altijd maar ik geloof dat het niet erg zinvol is.
Nou ja, het zal wel aan mij :? liggen hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*replies trash*

We zitten hier nog steeds niet in de Huiskamer. Heb je niets zinnigs te melden? Ga dan een potje BF:V doen of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja er gebeurd gewoon niets op het Battlefield vietnam front, behalve de UU server ontwikkelingen en de map van jagermeister.

Voor degene die dan echt iets zinnigs willen zien, hier dan een probleem wat ik sinds gisteren heb:

gisteren deed ik mijn BFV cd hoes open en wilde er een CD uit halen. Toen bleek dat dat kartonnen ding waar cd 3 aan zit, aan de handleiding geplakt zat.....ik scheur dat er af, niet realiserend dat daar dus de CDkey op staat (plakte aan de achterkant vast). Nu is de cdkey niet meer te lezen (voor een klein deel althans).

Weet iemand een manier om je cd key te bekijken van een bestaande battlefield vietnam installatie? Het spel staat nog wel geinstalleerd dus de key moet nog ergens te vinden zijn. Ik heb al in het register gezocht, maar daar was niets te vinden.......Er is wel een tool van EA om een nieuwe key toe te voegen ,maar die laat niet de huidige key zien!@@$#$!!$. Ik heb al contact opgenomen met EA in de US, maar die zeggen dat ik in europa moet zijn (geven ze me een link die niet werkt!)............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

stuur de hele mikmak naar EA games of maak digi fotos er van en stuur die dan op. Ik heb zelf Fifa2004 geheel nieuw thuis toegestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Vietnam\ergc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:13:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Vietnam\ergc
Dat dacht ik ook, bij bf1942 is dat zo....maar ik kan de key in de registry niet vinden...ik ga vanavond nog eens zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
Hij staat er bij mij wel degelijk in!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 11:58:
Ach ja er gebeurd gewoon niets op het Battlefield vietnam front, behalve de UU server ontwikkelingen en de map van jagermeister.

Voor degene die dan echt iets zinnigs willen zien, hier dan een probleem wat ik sinds gisteren heb:

gisteren deed ik mijn BFV cd hoes open en wilde er een CD uit halen. Toen bleek dat dat kartonnen ding waar cd 3 aan zit, aan de handleiding geplakt zat.....ik scheur dat er af, niet realiserend dat daar dus de CDkey op staat (plakte aan de achterkant vast). Nu is de cdkey niet meer te lezen (voor een klein deel althans).

Weet iemand een manier om je cd key te bekijken van een bestaande battlefield vietnam installatie? Het spel staat nog wel geinstalleerd dus de key moet nog ergens te vinden zijn. Ik heb al in het register gezocht, maar daar was niets te vinden.......Er is wel een tool van EA om een nieuwe key toe te voegen ,maar die laat niet de huidige key zien!@@$#$!!$. Ik heb al contact opgenomen met EA in de US, maar die zeggen dat ik in europa moet zijn (geven ze me een link die niet werkt!)............
http://games.softpedia.com/public/cat/4/4-50.shtml

Edit: Dit is een tooltje welke ook je huidige key laat zien. Ik weet niet of je het over dit tooltje hebt, maar goed.... give it a shot :)

Verder, het is me gelukt om schaduwen en lightmaps te renderen in BC42. Mijn PC staat nu driftig te rekenen, maar ik verwacht dat het klusje vanavond (laat) geklaard zal zijn :*) Als het allemaal goed is verlopen, zet ik de map vanavond of morgen op http://www.planetbattlefield.com/bfv en http://www.bf-v.com

[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 28-04-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 11:58:
Absoluut mee eens. Het is erg stil rond BF Vietnam. Het duurt te lang voordat de patch er is en het laming op de publics bereikt echt een hoogtepunt. Ik zit er over te denken om deze game maar weer weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Cracked server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Lekkere veelzeggende en duidelijke post dit? :?

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 28-04-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Doe eens een gok....

Die server waarop die map waar hier alleen nog maar over gesproken wordt, is dat een server waar je een originele key voor nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Update (inclusief schaduw en lightmaps): Battle of Dong Ap Bia

De laatste update voordat ie 'final' gaat :)

Ohw, btw..... het schijnt niet mogelijk te zijn om schaduw voor de bomen te genereren die zijn neergezet via de growth mapper. Helaas bestaat 99% van de bomen op de hill hieruit. Dat wil dus zeggen, deze bomen geven geen schaduw op het terrein en op de objecten. Helaas pindakaas. Verder ziet de map er meteen een stuk gelikter uit moet ik zeggen :)

Edit: niet geheel on belangrijk. De mapsize is van een kleine 5 MB naar 18,2 MB gegaan. Ik meld het maar even ;)

[ Voor 66% gewijzigd door jagermeister op 28-04-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh ik denk dat je link verkeerd is, want ik heb op je laatste update geklikt en dat bestand was nog steeds 5 mb groot/klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 15:26:
euh ik denk dat je link verkeerd is, want ik heb op je laatste update geklikt en dat bestand was nog steeds 5 mb groot/klein :P
Nu niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Herr Muller schreef op 24 april 2004 @ 15:11:Wel jammer. Dit was wel een spel waaraan ik potentieel verslaafd zou kunnen raken. Ik heb al (eerder) gekeken of ik het spel zou kopen, maar ik weiger gewoon (alleen al uit principe) om 40 euro te betalen voor software (van EA) :(
Rare principes heb jij. Niet 40 euro willen betalen maar dan wel het spel kapen :P.
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 18:22:Toevallig stond afgelopen vrijdag bij mij iemand mee te kijken die het spel, raar maar waar, niet kende. Hij speelt altijd op de gamecube. Die zei meteen over de m60/LAW combi dat die veel te sterk was (ik had mijn mening niet eens verteld). Dit zegt voor mij al genoeg!!!
Idd, dat die M60 veels te sterk is, is tot daaraan toe. Maar die combinatie met de LAW slaat echt nergens op. Iedereen loopt gewoon altijd met een anti tank wapen rondt. Dat verlaagt je overlevingskansen als NVA tanker aanzienlijk :D.
Ik heb hem ook gedowned, wil hem wel een keer met nog meer GoT-ers spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Final Update :) Battle of Dong Ap Bia

De map is gesubmitt bij planetbattlefield! Over enkele dagen zal ie waarschijnlijk op de site te vinden zijn.

Degenen die mijn update van vanmiddag al binnen hebben gehaald, sorry! Deze moet je ff binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Dan moet herminater de server wel ff updaten, kan er nu niet meer opkomen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
van 4 naar 18 mb voor een mapje, da's aardig wat.
De server is weer geupdate.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar de update.
Maar die UUserver is die nog steeds niet te vinden in de online gamebrowser?
Hoe moet ik daar anders komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 18:59:
Ik ben benieuwd naar de update.
Maar die UUserver is die nog steeds niet te vinden in de online gamebrowser?
Hoe moet ik daar anders komen?
Via het ip of anders met All Seeying Eye ff in je favorieten een servertje toevoegen met het ip.

IP = 131.211.220.60:15567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Ik haal dit topic maar uit m'n bookmarks. Het enige waar het nog over gaat is een of andere map die me niet boeit (nofi), en de helft van alle messages hadden net zo goed over MSN gekund.

Als er een patch uitkomt kunnen we beter een nieuw topic openen, dit is helemaal 'vervuild'.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Arfman schreef op 28 april 2004 @ 20:52:
Ik haal dit topic maar uit m'n bookmarks. Het enige waar het nog over gaat is een of andere map die me niet boeit (nofi), en de helft van alle messages hadden net zo goed over MSN gekund.

Als er een patch uitkomt kunnen we beter een nieuw topic openen, dit is helemaal 'vervuild'.
^^ I'm with stupid, dit gaat helemaal nergens meer over. En het is ook nog is tegen de policy om games te organiseren op GoT als ik het goed heb ;) Laten we liever over de gameplay-issues praten ofzo, dit intresseerd me echt geen bal namelijk, je kan ook overdrijven met 'map- updates'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Heren, lees ook de modbreak een stukje eerder. Wie over eigen maps etc wil praten vraag ik vriendelijk een nieuw topic te openen (dit heb ik met de dienstdoende mods overlegd). Dit topic is daar gewoon niet bedoeld en aan de reacties te zien zal het niet lang meer duren voordat dit topic op slot gaan als we zo door gaan. Bij deze dus svp een nieuw topic openen als iemand een goede startpost kan / wil maken met duidelijke regels. Op deze manier kan dit topic open blijven en kunnen de mensen die geen interesse hebben in custom maps en game afspraakjes hier gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ok, van mij geen posts meer over maps. Het valt me alleen op dat de mensen die er opmerkingen over maken bijna niet gespot worden in dit topic. Zelf hebben ze blijkbaar ook niets 'interessants' te melden. Hou het topic dan tenminste op een boeiende manier in leven.

@ Bor de Wollef: jij meldde vanmiddag dat je de game waarschijnlijk weer weg gaat doen. Wat boeit jou dit topic nu dan nog (no offense)

Edit: Dus helemaal geen links naar nieuwe custom maps meer? Ook in de toekomst niet?

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 28-04-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op 28 april 2004 @ 22:28:
@ Bor de Wollef: jij meldde vanmiddag dat je de game waarschijnlijk weer weg gaat doen. Wat boeit jou dit topic nu dan nog (no offense)
Dat ik daar over denk wil niet zeggen dat ik het map making verhaal en nieuws rond de patch (wellicht maakt dat de game weer interessanter voor mij) niet interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb een topic geopend voor de custom maps en games.
Battlefield Vietnam Custom maps en Games

Welkom allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Kijk idd misschien hadden we het hier wel teveel over de map van Jagermeister. Dit was echter geheel niet om te spammen of om de topic levend te houden. Dit was enkel alleen maar omdat we het interessant vonden. We hebben de mods Toch wel zekers drie keer gevraagd of we een andere topic moesten openen voor deze map mod.

Kijk als nou eenmaal iets te melden over battlefield dan komt het er wel vanzelf in te staan. Dan gaat de aandacht naar een eventuele update wel uit en word de map snel vergeten (hoe jammer ik het nu vind). Dan zeurt er niemand meer over.

Kijk als er mensen problemen met dit spel hebben dan mogen ze het sowieso niet hier melden daar is het andere game topic over.

Maar ok , genoeg gemuggegezeur. We zullen het wel niet meer over de map hebben.

Ik meld me wel weer als de update er is . Dan zullen we ook wel op onze flikker krijgen omdat we dan dit topic weer omhoog schoppen . Tja zo blijf je beizg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje.
De NVA/Vietcong zou een flare gun (vuurpijl) gun hebben, dat stond in reviews enz.
Maar tot nu toe ben ik die nog niet tegen gekomen.
Welke class en wapencombo heeft die erbij?
Ik zou hem namelijk eens willen uitproberen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.