Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Arfman schreef op 22 april 2004 @ 19:14:
Gaat dit topic nu over BF: Vietnam of over een map die iemand gemaakt heeft :?

Sorry hoor, maar het postgehalte over die map is zo hoog ..

Iemand al iets gehoord over de patch die hopelijk snel komt ?
Als je toch al alles gelezen hebt, dan had je ook geweten dat er nog geen nieuws over een patch is ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
jagermeister1 schreef op 22 april 2004 @ 19:25:
[...]

Als je toch al alles gelezen hebt, dan had je ook geweten dat er nog geen nieuws over een patch is ;)
Hoe dan ook, Arfman heeft hier wel een punt. De laatste pagina's gaan alleen maar over die mod. Misschien is een mod-topic een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 22 april 2004 @ 19:14:
Gaat dit topic nu over BF: Vietnam of over een map die iemand gemaakt heeft :?

Sorry hoor, maar het postgehalte over die map is zo hoog ..

Iemand al iets gehoord over de patch die hopelijk snel komt ?
Maar die map is gemaakt voor BF:V, dus het gaat er nog steeds wel over. ;)

Trouwens, wat ik nog niet kon vinden in deze topic, is de delftserver en de server van Herminator publiekelijk toegankelijk? (Kan het nu niet proberen, daar ik nu op werk zit) En wat zijn de gangbare tijden dat er op deze servers gespeeld worden?

Ik speel BF:V wel vaak online en het lijkt me eens leuk met GOT'ers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Eindhoven schreef op 22 april 2004 @ 20:08:
[...]

Hoe dan ook, Arfman heeft hier wel een punt. De laatste pagina's gaan alleen maar over die mod. Misschien is een mod-topic een idee :)
Hij heeft wel een punt ja. Wij hielden het topic alleen fris en fruitig aangezien er al een tijd bijna niet meer gepost werd :)

Misschien een mod topic dan maar.
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:09:
[...]

Maar die map is gemaakt voor BF:V, dus het gaat er nog steeds wel over. ;)

Trouwens, wat ik nog niet kon vinden in deze topic, is de delftserver en de server van Herminator publiekelijk toegankelijk? (Kan het nu niet proberen, daar ik nu op werk zit) En wat zijn de gangbare tijden dat er op deze servers gespeeld worden?

Ik speel BF:V wel vaak online en het lijkt me eens leuk met GOT'ers te spelen.
Allebij public servers :)

Join the club!

[ Voor 44% gewijzigd door jagermeister op 22-04-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een mod topic kan wat mij betreft wel als er weer veel nieuws rond BF-V is want wat dat betreft ligt het helemaal op zijn gat. Het mod "geneuzel" zorgt ervoor dat dit topic in ieder geval fris blijft :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als echt heel weinig gepost wordt ben ik beried het topic levend te houden met colle ingame screenshots :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:37:
Als echt heel weinig gepost wordt ben ik beried het topic levend te houden met colle ingame screenshots :+
Als je maar niet met cumshots komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om zijn of haar ervaringen met ongeveer dezelfde hardware te posten die daarmee antwoord geeft op mijn vraag op pagina 20.
Ik mag niet spammen dus vraag ik het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

geef wat meer systeemspecs.

En mods???

Moeten we een aparte topic openen over deze map die echt TOF is. Misschien hebben jullie als mod een idee , waar we de map kunnne hosten zodat iedereen hem heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Oproep aan Henk83: Kun jij niet ff voor mij die foto van hierboven aanpassen en als .dds bestand opslaan zodat ik hem in mijn map kan zetten? Ik kan hem wel omzetten naar .dds, maar ik pak waarschijnlijk niet de juiste instellingen. Zou ik relaxed vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ehh Jager , zodra je hem af hebt:

hier posten :

http://www.planetbattlefi...tweakin/maps/submit.shtml

Met twee screenshots en een korte beschrijving . Eventueel de vermelding naar het GOT forum en de map als zip bestand aanbieden.

Op planet Battlefield worden de mappen het meeste gedownload.

LOL<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Uuuh... schaduwen misschien :? :D

- ZSU toegevoegd. Ik was het met iemand eens die opmerkte dat het wel lastig is om als NVA zijnde een heli uit de lucht te halen met een klapperpistooltje. Daarom heb ik er 1 ZSU ingeduwd.

[ Voor 162% gewijzigd door jagermeister op 22-04-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 22 april 2004 @ 21:26:

- ZSU toegevoegd. Ik was het met iemand eens die opmerkte dat het wel lastig is om als NVA zijnde een heli uit de lucht te halen met een klapperpistooltje. Daarom heb ik er 1 ZSU ingeduwd.
Ik verwacht wel dat zodra de map met veel meer spelers gespeeld gaat worden die zsu niet echt meer nodig is. Er lopen dan immers genoeg mensen met zo'n SAM geval rond.....

Ik vind het echt een leuke map, mijn complimenten. Het wordt nog veel leuker als er eens wat meer mensen zouden komen!! Bij deze roep ik dus iedereen op!! Probeer de servers op 131.211.220.60 en 145.94.62.233 eens!! Hoe meer mensen hoe meer vreugd: De map komt dan echt tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:18

MJV

+klaagmodus/niet nieuws modus

Net jungle-map zitten spelen, Ho Shi minh trail.
Alsof de m60 nog niet sterk genoeg is samen met de L.A.W, doen we er nog een lekker med-kitje bij...
*zucht*, er is gewoon niks aan een spel als je constant afgemaait wordt als Vietcong zijnde. We werden niet af gemaakt, maar in 1 on 1(je ziet elkaar) en m60 schiet heb jij niks meer in te brengen met je AK-MS of Type 53.

/klaagmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
ik had hetzelfde probleem laatst als amerikaan omdat alle VC M60 pakketjes had gepakt! :{ er moet idd dringend iets veranderen aan die M60!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
jagermeister1 schreef op 22 april 2004 @ 21:26:

Een zeer goed idee jager! :Y)

En voor de rest die zit te klagen over de m60, ik ben het er mee eens dat die class soldier overpowered is. Maar zodra je ook maar 1 van hun killed kun je hun wapen ook oppakken wat ik ook altijd doe. En meestal is het wel de m60 combinatie! O-)

Het is nu even niet anders we moeten er maar het beste van maken, ze zijn er mee bezig...

[ Voor 33% gewijzigd door Dessie op 22-04-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 21:40:
[...]

Ik verwacht wel dat zodra de map met veel meer spelers gespeeld gaat worden die zsu niet echt meer nodig is. Er lopen dan immers genoeg mensen met zo'n SAM geval rond.....
Mee eens, de nva heeft voldoende middelen in zijn uitrusting om de choppers neer te halen (het zijn immers geen mi8's die de usa hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
3 heli's en 1 phantom daar moet gewoon wat tegenover staan vind ik om het een beetje eerlijk te houden!

En als je die NVA met die rpg bedoeld of die met homing missiles , nou die ben ik bijna nooit want die hebben naast dat wapen, flutwapens.

Paar keer geprobeerd met die tegenhanger van de M60 een Chinook en daarna een gewone Huey neer te halen, paar ammo clips maar hij bleef mooi vliegen. Taai hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DeSSie! schreef op 22 april 2004 @ 22:50:
3 heli's en 1 phantom daar moet gewoon wat tegenover staan vind ik om het een beetje eerlijk te houden!

En als je die NVA met die rpg bedoeld of die met homing missiles , nou die ben ik bijna nooit want die hebben naast dat wapen, flutwapens.

Paar keer geprobeerd met die tegenhanger van de M60 een Chinook en daarna een gewone Huey neer te halen, paar ammo clips maar hij bleef mooi vliegen. Taai hoor. :D
In deze ben ik het met Dessie eens. Nu valt het nog wel mee en is de ZSU niet zo heel erg nodig. ALS straks de map door meer mensen gespeeld gaat worden, dan betekend het dat die heli's vol zitten. Dus er zitten 4 man naar buiten te schieten + ze verplaatsen zich snel van vlag naar vlag. Dan vind ik het persoonlijk wel fair dat de tegenpartij, welke alles bijna te voet moet afleggen de kans heeft een paar van die apparaten (makkelijker) naar beneden te halen.

Enfin... we zullen zien. Is het echt niet leuk met dat ding erin, dan haal ik hem er gewoon weer uit. Dat gaat helaas niet als hij al op bijv. Planetbattlefield staat, dus het liefst test ik het ff. Andere optie is dat Stronkie het ff laat testen op de UT.

Overigens ga ik de map naam nu maar definitief veranderen naar "Battle for Dong Ap Bia". Dit is de Vietnamese naam van de heuvel. Dit doe ik omdat er al een map is die Hamburger Hill heet en dat sticht verwarring onder de potentiële downloaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
sterker nog ik zag een hoop volk connecten naar herminator's uu server , (waarschijnlijk omdat de mapname hamburger hill aan gaf), en daarna weer disconnecten.
(waarschijnlijk omdat zij niet de juiste map hebben :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 22 april 2004 @ 20:43:
[...]

Als je maar niet met cumshots komt :+
Ik wil best wat foto's voor je opsnorren hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 15:12:
Ik zit er over te denken om Battlefield Vietnam te kopen, ik heb Battlefield 1942 erg veel gespeeld en die beviel me erg goed.

Ik speelde bf 1942 altijd op 1024*768 en alles op high kan ik dat bij battlefield vietnam ook?

Specs:
XP 2200+
1024 ddr
Radeon 9500 pro
Om eens een einde te maken aan je gespam ;)

Ik denk dat je 1024x768x32 alles op medium moet zetten.
Denk ik he.

Ter vergelijking, BF1942 draaide bij mij 60 fps 1280x1024 alles op high.
En nu draai ik BF:Vietnam op 800x600x16 lowest/low :(
Mijn cpu is dus de bottleneck.
Maar jouw cpu is goed genoeg en je hebt genoeg geheugen dus........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die missiles zijn leuk voor de vietnamezen, maar niet needed...

geloof dat jager zelfs langs me stond toen ik ruudonline offline schoot uit zijn chynook mte zo een retteketet.... :*)

weet nix van mappen maar door over huizen of tempels bergen te maken, kan je daar geen grotten door creeeren?!!? of een berg bovenop greppels, geeft dat geen spleten?!

my 2 cents

ps die UU server is cracked, dus niet publiek...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Waar kom je eigenlijk weg :) met je turbo taal. Ik snap soms niet wat je bedoeld.

Maar als we toch over andere dingen moeten hebben dan de map van Jager. Dan doen we toch een oproep om mooie screenshots te plaatsen van de map ;)

Krijg van het weekend ook alle screenshots van de battles op de UT servers. (waren er alleen 250) ;) , word dus uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 22 april 2004 @ 23:13:
sterker nog ik zag een hoop volk connecten naar herminator's uu server , (waarschijnlijk omdat de mapname hamburger hill aan gaf), en daarna weer disconnecten.
(waarschijnlijk omdat zij niet de juiste map hebben :P )
Is het niet mogelijk om in de servername het download adres van de map te zetten??? soms zie je wel eens staan: password@..........com kan hier ook bij denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
wow! echt lekker lopen wil die map (hamburger_hill) niet, dikke haper en na een minutje een warning van windows: vitural memory to low blalba.. 8)7
Wat zie de schaduwen er trouwens vaag uit :p

ze maar als julie weer gaan spelen, kom ik ook wel :D heb namelijk net gemerkt dat mijn illigale cdkey gewoon werkt op nongrekraakte servers :D B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie eigenlijk het programmaatje XFire?!

Het is een GRATIS trackingtooltje. FF een nickname reggen en vervolgens je buddies toevoegen. XFire houdt gegevens als de server, teamspeakserver, game etc etc bij.
Je kunt er ook MSGs mee verzenden. Wij gebruiken het nu een tijdje en het werkt perfect.
En het ondersteund zo goed als alle online games.

Ps :
offtopic:
check sig, word total chaos... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

naps schreef op 23 april 2004 @ 08:39:
wow! echt lekker lopen wil die map (hamburger_hill) niet, dikke haper en na een minutje een warning van windows: vitural memory to low blalba.. 8)7
Wat zie de schaduwen er trouwens vaag uit :p

ze maar als julie weer gaan spelen, kom ik ook wel :D heb namelijk net gemerkt dat mijn illigale cdkey gewoon werkt op nongrekraakte servers :D B)
Weird, dat heb ik zelf ook terwijl anderen die de map getest hebben hier geen of heel weinig last van hebben. Wat zijn je specs. Voor mijn specs, zie sig.
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 08:25:
[...]

Is het niet mogelijk om in de servername het download adres van de map te zetten??? soms zie je wel eens staan: password@..........com kan hier ook bij denk ik....
Goed idee! Wellicht dat men dan een poging waagt :)

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 23-04-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Zet je nieuwe map dan ook effe online met de nieuwe naam. Hoe gaat het met het renderen? ;)

Zal wel niet opschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit riekt naar een "BF:V custom maps" topic.... :+

Ik ga morgen ook eens die maps downloaden. Ben toch wel errug benieuwd. Mischien dat we hem in onze mapcycle kunnen zetten, of er een thema-avond van maken en de hele avond die map gaan draaien. Ik zal het eens voorleggen. Zal vanaaf echter niet lukken, want dat hebben we al een avond geplanned (zie sig).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op 23 april 2004 @ 09:28:
Zet je nieuwe map dan ook effe online met de nieuwe naam. Hoe gaat het met het renderen? ;)

Zal wel niet opschieten
Zal ik doen. Ik ga nu de laatste puntjes op de i zetten en dan gaat het renderen beginnen. Zal wel gigantisch lang duren. Uuuuren, zoniet een dag of 1.5. We shall see. Ik zet vandaag dan wel een ongerenderde versie online :) Vanaaf ben ik er zelf niet. Ik zal af en toe wel ff het forum checken voor eventueel commentaar, want dan is het echt de laatste kans om dingen te wijzigen alvorens ik hem op PlanetBattlefield te zet. Het painten van textures zoals tiretracks en voetsporen enzo, laat ik voor wat het is aangezien ik daar niet goed in ben.

Henk83 al tijdje niet meer gespot. Ik hoop dat ie zich nog meldt om me ff te helpen met het laadscherm. Zoniet, dan moet het helaas maar het Ho Chi Minh scherm blijven. Ach, het gaat tenslotte om het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andere vraag, ik heb veel van dit topic en deel 1 en 2 gelezen, maar kon het niet vinden. De vraag is (ik heb dat spel nu ene kleine week in huis) of je levels ook kan uitspelen ( of is dit te kinderachtig gedacht?). IK heb nu al bij drie missions gehad dat ik met 30 -0 of <30 -0 heb gewonnen, maar krijg nergens een aparte lijst met geklaarde maps. IS het ook niet een beetje vreemd dat je wel instant battle hebt maar geen operations. Als laatste nog 1 vraag en die luid: Is er ergens op het net een goede site over de opties hoe je het best kan besturen (van vlieguigen, copters etc. of is dit gewoon veel oefenen?).
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oefening baart kunst.

Gewoon een LAN-game opstarten en vliegen maar. Dat heb ik toen ook gedaan met Codename Eagle (voorloper van BattleField.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja ,idd veel oefenen.

Bf V kun je niet uit spelen. Het is een echte MP game. De single player missie zijn niet eigenlijk dan je speelt tegen bots om te oefenen. Het is niet zo dat je 1 map gespeeld moet hebben voordat je de andere kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
:+
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 10:51:
Even een andere vraag, ik heb veel van dit topic en deel 1 en 2 gelezen, maar kon het niet vinden. De vraag is (ik heb dat spel nu ene kleine week in huis) of je levels ook kan uitspelen ( of is dit te kinderachtig gedacht?). IK heb nu al bij drie missions gehad dat ik met 30 -0 of <30 -0 heb gewonnen, maar krijg nergens een aparte lijst met geklaarde maps. IS het ook niet een beetje vreemd dat je wel instant battle hebt maar geen operations. Als laatste nog 1 vraag en die luid: Is er ergens op het net een goede site over de opties hoe je het best kan besturen (van vlieguigen, copters etc. of is dit gewoon veel oefenen?).
B)
Over het uitspelen van maps: tis een heel andere genre dan de meeste FPS games: meer bedoeld en gericht voor online gebruik en dan staat teamplay voorop. Singleplayer vind ik er persoonlijk echt geen snars aan! Operations horen dan ook niet echt thuis in BF (1942 en Vietnam) omdat je bij de meeste games niet aan teamwork hoeft te denken. (dit is mijn mening althans)

Een site voor tips over besturingen ken ik niet en mijn mening daarover is dus: T'is gewoon veel oefenen, maar doe dat dan wel in een lege (locale zelfgemaakte) server of singleplayer. Mensen zitten niet echt te wachten op nog meer vehicle campers in online servers! (planecampers zijn 1 van de grootste ergernissen in publics)

Succes in ieder geval

EDIT: weer ietsje te laat met reactie :+

[ Voor 3% gewijzigd door slash24 op 23-04-2004 11:11 . Reden: te laat :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen oefenen, ook je config helpt mee.
Sommigen zweren bij WSAD en pijltjes, anderen bij pijltjes en muis etc etc.

Verder is het handig als je de physics een beetje doorhebt van de heli. Dat als je bijv je muis beweegt dat je ook weet dat je heli scheef gaat hangen. Als dat eenmaal vanzefsprekend wordt dan heb je de heli aardig onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 11:14:
Niet alleen oefenen, ook je config helpt mee.
Sommigen zweren bij WSAD en pijltjes, anderen bij pijltjes en muis etc etc.

Verder is het handig als je de physics een beetje doorhebt van de heli. Dat als je bijv je muis beweegt dat je ook weet dat je heli scheef gaat hangen. Als dat eenmaal vanzefsprekend wordt dan heb je de heli aardig onder de knie.
Daar heb je helemaal gelijk in, een goede joystick wil ook nog wel eens helpen! Met keyboard vlieg ik slecht, met joystick ook! 8)7 :+ maar met de joystick wil het in ieder geval VEEL beter lukken dan met keyboard/muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Zo kun je achteruit vliegen en tevens de neus naar voren hebben LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis maar net wat je gewend bent. Ik vlieg vanaf Codename Eagle met muis en keyboard, maar had speciaal voor de heli's in DesertCombat een lolpook aangeschaft.
Ik heb welgeteld 3 keer dat ding in mijn handen gehad en heb hem daarna op vraag en aanbod van Tweakers geflikkerd. Ik bemerkte gewoon dat het te lang zou duren de muis/keyboard combi uit mijn vingers te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dit probleem heb ik nu ook, heb een MS Sidewinder FFB stick, erg oke, maar tis net of je helemaal opnieuw moet beginnen.....

Erg oke wel, zo een ffb stick, maar een hoop gevogel met de deadzone, om zo het kantelen en hellen onder de knie te krijgen, dit reageert veeeel langzamer dan keysettings (maar valt in te stellen...)

Als dat nu een Force Feedback ondersteund werd, dan zou het druk op me burootje worden, FFB Wheel voor Vehicles, en die stick voor Airships.... hehe :*)

Stronkie, (in me beste Nederlands... ;) ) hoe kan je naar voren hellen en naar achteren vliegen, met een stick of met keys/mouse of beide...
Je maakt me erg benieuwd nu....

Pas wel op dat je tip je wat levens gaat kosten, als ik het eenmaal onder de knie heb.... _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja precies, je kunt dan constant terwijl je vliegt doelen op de grond onder vuur nemen door bijvoorbeeld rondjes met de neus naar beneden rond vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudder naar links of rechts en de muis langzaam naar je toetrekken. Corrigeren met gas. Werkt idd perfect. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oke, die kon ik....

das rondcirkelen met dan weer gas open en dan ff los laten, dan blijf je dezelfde radius ronddraaien, door gas tijdens begin van circel langer in te houden, waaier je steeds meer naar buiten....

is er al een download met die nieuwe mapnaam?!
tis jammer dat ie zo leeg blijft, als er veel rondrennen, heb je geen tijd om players te gaan opspeuren, dan moet je bullets ontwijken dan wordt het heeel andrs denk ik.. hier op me werk al wat man, die ervan op de hoogte zijn, dus hopelijk dat ie populair wordt van het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaaf hebben we reeds een verzoekjesavond op onze server, maar ik zal opperen hem ook op onze server te zetten.
We hebben regelmatig "thema-avonden", hij zal eerdaags wel de revue passeren dus denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Leuk idee RaDjuh. Hopen dat ie bij jullie in de smaak valt.

Slecht nieuws: Het genereren van de schaduw van begroeiing geplaatst met de growthmapper (En dat is in mijn map nogal wat. Zo'n 99,9% vrees ik) werkt niet. Dit houdt dus in dat je in het bos, o.a. op de heuvel, geen schaduwen van bomen tegen zult komen. Er is ook naar mijn weten nog geen manier om dat toch voorelkaar te krijgen.

Verder blijkt het ook zo te zijn dat de objectlightmaps niet mee gerenderd worden. Hier is een tooltje voor gemaakt om de map uit BFV als het ware om te zetten naar een mod voor BF1942. Aangezien ik geen kaas gegeten heb van de .rfa bestanden en inhoud (want je moet gaan zitten unpacken en dat soort gekkigheid) zie ik hier maar vanaf.

Overigens duurt het renderen van de object- en terreinschaduwen echt verschrikkelijk lang. Mijn vriendin d'r PC staat nu al dik 2.5 tegen 100% CPU gebruik aan te hikken en dan heb ik nog maar een klein deel van de map geselecteerd om te renderen en ook nog niet eens op het hoogste detail :/

Wat betreft een Update... Ik zet hem zo wel online, echter nog zonder hoog detail in schaduwen.

Overigens heb ik die Logtrap er weer uitgesloopt aangezien ik het niet echt veel toegevoegde waarde vond hebben en het volgens mij een aardig resource vretend ding was.

De Update: Battle of Dong Ap Bia

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 23-04-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
jagermeister1 schreef op 23 april 2004 @ 09:04:
[...]

Weird, dat heb ik zelf ook terwijl anderen die de map getest hebben hier geen of heel weinig last van hebben. Wat zijn je specs. Voor mijn specs, zie sig.

[...]

Goed idee! Wellicht dat men dan een poging waagt :)
zie ook mijn sig ;)

2500@2200mhz
9800pro@xt
512 pc3200 ddrram cl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jagermeister1 schreef op 23 april 2004 @ 14:55:
Leuk idee RaDjuh. Hopen dat ie bij jullie in de smaak valt.

Slecht nieuws: Het genereren van de schaduw van begroeiing geplaatst met de growthmapper (En dat is in mijn map nogal wat. Zo'n 99,9% vrees ik) werkt niet. Dit houdt dus in dat je in het bos, o.a. op de heuvel, geen schaduwen van bomen tegen zult komen. Er is ook naar mijn weten nog geen manier om dat toch voorelkaar te krijgen.

Verder blijkt het ook zo te zijn dat de objectlightmaps niet mee gerenderd worden. Hier is een tooltje voor gemaakt om de map uit BFV als het ware om te zetten naar een mod voor BF1942. Aangezien ik geen kaas gegeten heb van de .rfa bestanden en inhoud (want je moet gaan zitten unpacken en dat soort gekkigheid) zie ik hier maar vanaf.

Overigens duurt het renderen van de object- en terreinschaduwen echt verschrikkelijk lang. Mijn vriendin d'r PC staat nu al dik 2.5 tegen 100% CPU gebruik aan te hikken en dan heb ik nog maar een klein deel van de map geselecteerd om te renderen en ook nog niet eens op het hoogste detail :/

Wat betreft een Update... Ik zet hem zo wel online, echter nog zonder hoog detail in schaduwen.

Overigens heb ik die Logtrap er weer uitgesloopt aangezien ik het niet echt veel toegevoegde waarde vond hebben en het volgens mij een aardig resource vretend ding was.

De Update: Battle of Dong Ap Bia
3d studio max kan ook :P maar dat is me een werk zeg, maar wel mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mja... ikkuh nogal noob op dat gebied, dus ik ga me daar niet aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Count me in for some ass spankin' tonite

hopelijk dat we eens met een hoop gaan warren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Leen je map uit aan iemand die dat wel goed kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
sain onez schreef op 23 april 2004 @ 18:36:
Count me in for some ass spankin' tonite

hopelijk dat we eens met een hoop gaan warren...
Ik hoop ook dat er eens wat meer mensen komen, maar ik zal er ook zeker zijn straks! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Dessie op 23-04-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
DeSSie! schreef op 23 april 2004 @ 18:53:
[...]

Ik hoop ook dat er eens wat meer mensen komen, maar ik zal er ook zeker zijn straks! _/-\o_
Hoelaat en waar? ik kom anders ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik wil ook wel weer komen op de UU server .. geef ff een tijd aan dan lopen we elkaar niet mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik ben al steeds aan het tjekken, maar het blijft leeg....

zal het goede voorbeeld geven...
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 12-09 11:51
jagermeister1 schreef op 22 april 2004 @ 21:05:
Oproep aan Henk83: Kun jij niet ff voor mij die foto van hierboven aanpassen en als .dds bestand opslaan zodat ik hem in mijn map kan zetten? Ik kan hem wel omzetten naar .dds, maar ik pak waarschijnlijk niet de juiste instellingen. Zou ik relaxed vinden :)
Sure, komt ie. klik
Dat jpgtje is wel een beetje aan de lage kant, maar wil prima op het scherm.
Als je er tekst in wil hebben, geef maar een gil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

henk83 schreef op 23 april 2004 @ 20:03:
[...]

Sure, komt ie. klik
Dat jpgtje is wel een beetje aan de lage kant, maar wil prima op het scherm.
Als je er tekst in wil hebben, geef maar een gil. :)
Muchos gracias! _/-\o_

Heb hem er eindelijk in! Tekst is niet nodig. Prima zo :)

En voor de mensen die last hadden van lange laadtijden en lag in het begin: Problem fixed!! In mijn volgende update (morgen) zal het geheel een stuk lekkerder lopen.

Henk, jij had hier ook last van met je maps. Doe het volgende:
Check your init.con - make sure it does not have this line:

textureManager.alternativePath Texture

I believe this will cause the game to load the BFV texture directory twice, causing BFV to use excessive ammounts of memory.

Note:
textureManager.alternativePath Texture/mud
and
textureManager.alternativePath Texture/dust
should be ok - just not 'texture' by itself..
Bron: forum van Planet Battlefield

EDIT: Heb weer een update voor jullie :)

Update: Battle of Dong Ap Bia

[ Voor 54% gewijzigd door jagermeister op 24-04-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Toffe perdormance nu, Jagermeister gaat nu zijn wat nog aanpassen enzo, word tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer wordt er weer gespeeld?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

zodra ie de map geplaatst heeft denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Iedereen zal me wel vergruizen omdat ik geen legale kopie bezit van battlefield vietnam maar toch:

Alle cracked servers zijn uit de serverlijst gehaald :'( . Zowel bij mij als bij een kennis van mij staan er geen cracked servers meer op de lijst.

Hoe kunnen ze eigenlijk alle cracked servers uit de serverlijst halen? Misschien een soort van filter oid op de masterserver die voor verbinding met de gameservers zorgt? Direct connectie maken met een ip-adres zal nog wel kunnen, maar dan moet je wel een ip hebben, en dan nog zullen de meeste cracked severs dan niet zo vol zijn al voorheen

Wel jammer. Dit was wel een spel waaraan ik potentieel verslaafd zou kunnen raken. Ik heb al (eerder) gekeken of ik het spel zou kopen, maar ik weiger gewoon (alleen al uit principe) om 40 euro te betalen voor software (van EA) :(
Hopelijk dat het binnenkort een beetje goedkoper wordt (25 euro oid), hoewel ik vrees dat dit op korte termijn ijdele hoop is :/

edit: De servers die cracked zijn, maar geen "crack(ed" in de servernaam hadden staan zijn ook weggefilterd.

[ Voor 9% gewijzigd door Herr Muller op 24-04-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tja... wat moet ik ervan zeggen. Ik vond BF1942 zijn geld dubbel en dwars waard en dit geld ook voor BF Vietnam wat mij betreft. Ik zie niet in waarom je games van EA persé zou moeten boycotten. Boycot prima, maar speel hun spellen dan helemaal niet. Kijk dat iemand af en toe een illegale versie installeert, prima.... maar als je van plan bent de game vaak te spelen, koop hem dan gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: De servers die cracked zijn, maar geen "crack(ed" in de servernaam hadden staan zijn ook weggefilterd.
De regels zijn heel simpel: Ik geef EA het grootste gelijk dat ze die servers eruit halen. Als je BFV toch wilt spelen, op de makkelijke manier, moet je het gewoon kopen.

Ik vind dat een spelfabrikant beloond mag worden voor een spel wat jij goed vind. Je hebt het nu een tijdje kunnen spelen en het is goed bevallen. Dan koop je het toch gewoon...kun je er minstens nog 1.5 jaar mee verder.. BF1942 is een spel wat ik echt grijs gespeeld hebt, en met BFV is dit niet minder.

Toch vind ik dat je voor 40 euro wel enige service mag verwachten en hier geef ik je gelijk in: EA is hier niet de sterkste in. Ik verwacht in de toekomst dat ze toch met wat patches uit zullen komen, net als bij BF1942. En een van de sterke punten van dit spel is (en van BF1942) de toegang voor MOD makers. Dat heeft bij mij BF1942 levend gehouden. BF1942 en BFV zijn wat mij betreft elke euro waard geweest!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Wat is nou 40 a 50 euro voor een topspel? Een avondje stappen en je hebt het er al uit. Je hebt zeker ook een illegale windows versie en een gejatte pc (en dan zeker ook nog klagen dat er slechte service bij de pc zit 8)7 )

:)

En dan nu vrolijk nieuws... gisteren onze server wezen co-locaten te rotterdam. Foto's van dit gebeuren zijn hier te vinden, maar de mooiste foto zal moet ik hier toch wel posten:
Afbeeldingslocatie: http://www.clan-tgg.nl/screenshots/%7BE1D29161-E57E-4F95-B0D3-078208963D36%7D_Simg5247.jpg
Die met de DPC stickers is em dus :)

* IWriteCode is best wel een beetje trots :)

Vanavond gaat de server voor het eerst public! Dit is helaas (voor de vietnam spelers) bf1942, maar vietnam en bf1942 gaan om en om public draaien.

Mochten jullie binnen willen springen, zoek op <TGG> binnen bf1942 of bfvietnam en hij is te vinden :D Pings van rond de 20 dus wat dat betreft niets te klagen..

(En dat was weer voldoende reclame van het front :))

[ Voor 14% gewijzigd door IWriteCode op 24-04-2004 18:27 . Reden: Wa tekst erbij :) ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Battle of Dong Ap Bia is bij mij weer geupdate op de server. Dus daar is er iig al te spelen.
Nog even het adres zodat je niet terug hoeft te kijken.

131.211.220.60 [uu.nl] uithof

Battle of Dong Ap Bia

[ Voor 55% gewijzigd door herminator op 24-04-2004 21:44 ]

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herminator schreef op 24 april 2004 @ 21:05:
Battle of Dong Ap Bia is bij mij weer geupdate op de server. Dus daar is er iig al te spelen.

Ik ben er vanavond...
Zet ff in de server name waar de map vandaan gehaald kan worden:
map@ forum www.tweakers.net of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen dl t level van jagermeister.

super level, voelt egt alsof je.... ik weet niet hoeveel kilometer van de bewoonde wereld in de jungle loopt. HEERLIJK!!! :o 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 23:22:
iedereen dl t level van jagermeister.

super level, voelt egt alsof je.... ik weet niet hoeveel kilometer van de bewoonde wereld in de jungle loopt. HEERLIJK!!! :o 8) _/-\o_
Hij valt bij mij ook erg in de smaak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand zit op die server alleen, in je eentje is weer zo saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 00:24:
Niemand zit op die server alleen, in je eentje is weer zo saai :)
Mja.... en ook daar gaan we aan werken :)

In de loop van volgende week komt ie op Planetbattlefield te staan. Als iedereen zich daar nou ff op het forum registreert om mijn mappie te promoten ;) Je hoeft alleen maar op mijn toekomstige topic te reageren en te zeggen dat ie de moeite waard is O-)

Mee ff zonder dollen. Ik schat de kans heel laag in dat ie ook daadwerkelijk fanatiek gespeeld gaat worden. Om de simpele reden: Custom maps worden zo ie zo bijna nooit in grote getalen gespeeld. It's a shame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
hmm gister geïnstalleerd dit spel... ik heb een :
Athlon 2400+
gf 4 ti 4600
512 corsair geheugen pc2700
dit alles op een asus a7v8 x-x bordje

Als ik bf alles low zet en op 640x480 draait het spel nog steeds niet, zelfs als ik alleen dat spel draai... iemand enig idee wat er mis kan zijn? ( ik heb video drivers reinstalled, de nieuwste drivers gedownload van de nvidia site )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dartbord schreef op 25 april 2004 @ 06:45:
hmm gister geïnstalleerd dit spel... ik heb een :
Athlon 2400+
gf 4 ti 4600
512 corsair geheugen pc2700
dit alles op een asus a7v8 x-x bordje

Als ik bf alles low zet en op 640x480 draait het spel nog steeds niet, zelfs als ik alleen dat spel draai... iemand enig idee wat er mis kan zijn? ( ik heb video drivers reinstalled, de nieuwste drivers gedownload van de nvidia site )
geluidsinstellinge lager zette ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Laatst online: 25-03 11:59
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 10:23:
[...]

geluidsinstellinge lager zette ;)
wheheh lol ALLES staat op low, dus ook mn geluid :P ( en niet alleen het volume nee :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
heey jagermeister1 :p

heb hem gister gespeeld zoals je weet :) aleen doe wat meer voertuigen in de map joh :p ik liep me gister helemaal een ongeluk :D
verder wel geen grappige map met dat open veld enzo, werd daar aleen steeds door helis neergeschoten :'(
en maak het loadscreen plaatje van wat betere kwaliteit, ziet er nogal bagger uit vind ik ;)

keep it up the good work :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ehh , schietende heli ;) Heb ik een update gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister wou ik die UU uithof server joinen, maar die had een ping van 99999999, ook na refresh

En weet je waar je ook je map moet neerzetten?
http://bf-v.com/

ook een grote bf community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Stronkie schreef op 25 april 2004 @ 12:18:
ehh , schietende heli ;) Heb ik een update gemist
die heb je tog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live &#039;till You Die

Toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja nu wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

naps schreef op 25 april 2004 @ 11:42:
heey jagermeister1 :p

heb hem gister gespeeld zoals je weet :) aleen doe wat meer voertuigen in de map joh :p ik liep me gister helemaal een ongeluk :D
verder wel geen grappige map met dat open veld enzo, werd daar aleen steeds door helis neergeschoten :'(
en maak het loadscreen plaatje van wat betere kwaliteit, ziet er nogal bagger uit vind ik ;)

keep it up the good work :)
Mja, de 1 zegt meer voortuigen. De ander weer minder... :/

Tuurlijk is het telkens een eind lopen, maar goed... je hebt hem nu maar met een man of 4 a 5 gespeeld. Als je met 30 of meer bezig bent zal het gewoon een battle worden waarbij je langzaam van vlag naar vlag doorstoot (Dat hoop ik tenminste). Je zult er altijd mannetjes bij hebben die een sneaky omweggetje naar een ver afgelegen vlag nemen om hem te veroveren. Op zich niets op tegen, maar laat die mannetjes dan maar een stukkie lopen vindt je niet >:)

Dat je door heli's neergeschoten werd komt omdat je met 5 man als heli piloot vrij spel hebt. Als zo'n heli straks op een server met +30 man tof gaat lopen doen is ie zo neergeschoten.

Plaatje is niet van sublieme kwaliteit nee. Ik ben niet zo goed met Photosoep. Misschien dat iemand hem voor me kan opschroeven :)
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 12:33:
gister wou ik die UU uithof server joinen, maar die had een ping van 99999999, ook na refresh

En weet je waar je ook je map moet neerzetten?
http://bf-v.com/

ook een grote bf community
Bedankt voor de link ;) Ga ik zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Is er alweer een update van je map jager + changelog? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DeSSie! schreef op 25 april 2004 @ 15:50:
Is er alweer een update van je map jager + changelog? :9~
Not yet. Tenminste, nog niet 'officieel' :)

Morgen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatje is niet van sublieme kwaliteit nee. Ik ben niet zo goed met Photosoep. Misschien dat iemand hem voor me kan opschroeven :)
Waar moet het plaatje aan voldoen? JPG, GIF, resolutie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 17:36:
[...]

Waar moet het plaatje aan voldoen? JPG, GIF, resolutie.....
.dds

Je moet dus een .dds plugin hebben
1. Make a new document at 800x600 and create your loading screen, do whatever you want.

2. Create another document at this resolution 1024x1024. (so its in the power of 2)

3. Take your original 800x600 drag it over and stick it in the TOP LEFT corner of your 1024x1024 document.

4. Save the as a .DDS file with these settings
- Save format: DXT3 ARGB (Explict Alpha)
- Turn off mip maps and hit save

5. with your extracted .RFA put the loading screen in your Textures folder (for example) so you should have named it something for this example its called: loadscreen.dds

6. Open your menu folder than the init inside

7. Set your - game.setLoadPicture - to:

game.setLoadPicture "../../BfVietnam/levels/Your_Map/Textures/loadscreen.dds"

**Exactly like that (even with the ../../) exept change Your_Map to your maps name and make sure your file name is correct.

8. Pack the .rfa and play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja jager, hou je wel een changelog bij.

ik heb voor je tracks toegevoegd, maare ik spel spelen geen vlaggen meer , vreemd ;) :(

Ik heb maa rje update er weer opgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

herminator schreef op 24 april 2004 @ 21:05:

Battle of Dong Ap Bia
Ik heb ff deze level gespeeld. Een aantal kleine opmerkingen.

- Als je de spelzone uitvliegt krijg je een waarschuwing... Je ziet echter niet op het kaartje dat je de zone uit gaat. (Staat niet aangegeven)
- Als spleetoog zijnde kon ik niet in de F4 klimmen
- Vlaggen zijn zo geplaatst dat het heel moeilijk is om er met een helicopter te landen. Dat is misschien de bedoeling. Maar dan kan je dus ook geen equipment bij een vlag droppen.

- Ik werd na een paar minuten gekicked omdat punkbuster zijn update niet kon doen. (Server gerelateerd probleempje vrees ik).

Ik heb wel reuze lol gehad. Ik heb alle Huey´s op de daken van de barrakken geparkeerd. heheheh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kirpeknots schreef op 25 april 2004 @ 22:29:
[...]

Ik heb ff deze level gespeeld. Een aantal kleine opmerkingen.

- Als je de spelzone uitvliegt krijg je een waarschuwing... Je ziet echter niet op het kaartje dat je de zone uit gaat. (Staat niet aangegeven) Kan kloppen. Komt goed ;)
- Als spleetoog zijnde kon ik niet in de F4 klimmen Klopt! Tegen het jatten van de plane. Vanwege de ligging van de vlaggen van de NVA bij aanvang van de map heb ik hiervoor gekozen. NVA zou dan makkelijk eerder bij de Phantom zijn. Ten tweede, de NVA vlogen niet in een Phantom :+
- Vlaggen zijn zo geplaatst dat het heel moeilijk is om er met een helicopter te landen. Dat is misschien de bedoeling. Maar dan kan je dus ook geen equipment bij een vlag droppen. Heb je gelijk in. Toch heb ik het expres gedaan. De beter piloot lukt het wel. Maar ik wil voorkomen dat men met heli's vlaggen gaat veroveren. Het liefst moeten ze gebruikt worden voor troepentransport en covering fire ofzo

- Ik werd na een paar minuten gekicked omdat punkbuster zijn update niet kon doen. (Server gerelateerd probleempje vrees ik). [b] Heb ik ook al meerdere malen gehad. Ligt aan de server idd (denk ik tenminste)

Ik heb wel reuze lol gehad. Ik heb alle Huey´s op de daken van de barrakken geparkeerd. heheheh. :P Da's mooi :) Hou het topic in de gaten zou ik zeggen. Aankomende week is ie wel final denk ik en dan zou ik het leuk vinden als je ook mee speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met heli's de vlaggen pakken gaat goed hoor op die map. Heb vanmiddag met ene ruud samengespeeld. Alleen beetje jammer dat je als VC geen voertuigen hebt, das een beeje kut, maar heb de map alleen nog maar 1 vs 1 gespeeld, dus weet niet of het met 10 vs 10 bijv. beter te doen is. Nu was je als VC echt in het nadeel.

Edit: Dat zou ruudonline weleens geweest kunnen zijn :)
Ik ben Canned Caveman in games.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 22:57:
Met heli's de vlaggen pakken gaat goed hoor op die map. Heb vanmiddag met ene ruud samengespeeld. Alleen beetje jammer dat je als VC geen voertuigen hebt, das een beeje kut, maar heb de map alleen nog maar 1 vs 1 gespeeld, dus weet niet of het met 10 vs 10 bijv. beter te doen is. Nu was je als VC echt in het nadeel.

Edit: Dat zou ruudonline weleens geweest kunnen zijn :)
Ik ben Canned Caveman in games.
NVA heeft nu:

1 Tank
3 Jeeps
1 APC
1 scooter
1 ZSU

US heeft:

2 transport Huey's
1 Chinook
1 Phantom
3 Jeeps
Geen tanks

Ik weet dat je nu als NVA in het nadeel bent. Je loopt je rot, terwijl de US fluitend van vlag naar vlag huppelt. Ik verwacht wel dat dat fluitend huppelen over is als er meer man meespelen. Dan is het linke soep om laag over de bomen te vliegen, want overal kan een rpg mannetje zitten + de ZSU zal rondjes karren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31

steveman

Comfortabel ten onder

OMG! ik heb zonet dat spel per ongeluk! met soort van wallhack(?) gespeeld :X

had een heel ouwe detonator geinstalleerd voor doom3beta2 en kennelijk vernuekt ie het spel zo dat je geen muren ziet (zat ook steeds vast in een tent enzo :D)

maargoed, nieuwe detonators en weer gewoon spelen :Y)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
steveman schreef op 26 april 2004 @ 00:02:
OMG! ik heb zonet dat spel per ongeluk! met soort van wallhack(?) gespeeld :X

had een heel ouwe detonator geinstalleerd voor doom3beta2 en kennelijk vernuekt ie het spel zo dat je geen muren ziet (zat ook steeds vast in een tent enzo :D)

maargoed, nieuwe detonators en weer gewoon spelen :Y)
Houd je kop dan, straks krijgen we cheaters die dit zien! :P

Die patch moet es komen damm.
Verder heb ik dit weekend weer paar keer lekker gespeeld, blijft een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jagermeister1 schreef op 25 april 2004 @ 23:13:
[...]

NVA heeft nu:

1 Tank
3 Jeeps
1 APC
1 scooter
1 ZSU

US heeft:

2 transport Huey's
1 Chinook
1 Phantom
3 Jeeps
Geen tanks

Ik weet dat je nu als NVA in het nadeel bent. Je loopt je rot, terwijl de US fluitend van vlag naar vlag huppelt. Ik verwacht wel dat dat fluitend huppelen over is als er meer man meespelen. Dan is het linke soep om laag over de bomen te vliegen, want overal kan een rpg mannetje zitten + de ZSU zal rondjes karren >:)
Je hebt dus idd de bomen bij de vlaggen gezet tgen het heli hoppen (leuk woord).
Voertuigen zijn precies goed. Het is een goede verhouding, naarmate er meer spelers komen.

PUIK mapje LOL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
'Helihoppen' gaat nog steeds wel hoor, gewoon boven de bomen hooveren.
De kans bestaat alleen dat je de bomen raakt met je staart.. is wel oppassen geblazen. Landen gaat ook best.. sommige vlaggen wat makkelijker dan anderen. Je komt er alleen niet ongeschonden uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Hmmzz , Ik geloof dat dat niet echt de bedoeling was, maarja we wachten wel op de final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Het is iig niet makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nou mensen. Heb me even zitten verdiepen in het renderen van shadows en lightning via een tooltje dat geschreven is door ene Demize99 (Batch Lighting tool). De bedoeling is dat je BFVietnam map port naar de Bf1942 mods folder en wat aanpassingen maakt volgens een aantal stappen. Je map wordt dan als het ware een mod van BF1942. Helaas krijg ik het niet voor elkaar. Het is nogal tricky.

Hier de tut: http://www.fpscentral.com...ead.php?s=&threadid=69304

Het gaat me dus ws deze week niet lukken om dit voor elkaar te krijgen en aangezien BCVietnam je map verneukt als je gaat renderen of het niet goed rendered, lijkt het me geen goed plan dit gewoon in BC te doen. Bovendien ondersteunt BC geen lightmaps.

Het valt me in de tutorial trouwens of dat de schrijver de ene keer over BF1942 spreekt en de andere keer over bf1942. Hij is dus niet echt consistent in hetgeen hij schrijft. Misschien zit daar de oorzaak. Bovendien heeft ie het over een StandardMesh folder in de root van beide games. Ik heb deze folders niet. Jullie wel?

Ik zal nog wat laatste aanpassingen maken in de map en dan is ie inprincipe final. D.w.z, nog geen schaduwen en een redelijk brak loadscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Je weet het he Jager, mijn aanbod geld nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Weer een update. Ik verwacht dat dit 1 van de laatste zal zijn, mits er nog iets over het hoofd is gezien. Dat moet dan wel een heel belangrijk item zijn. Chancelog heb ik niet echt bijgehouden ;)

Onze beste Stronkie gaat vanavond kijken of hij het renderen van de schaduwen voor elkaar kan krijgen. (Je moet wel eerst Generate surface maps doen voordat je gaat renderen Stronk)

Update: Battle of Dong Ap Bia

Dus: Test allen en geef aan wat je echt anders zou willen zien. 1 van de laatste kansen :*)

EDIT: De server van Herminator is wederom up 2 date (Thanks Herminator :) )

131.211.220.60 [uu.nl] uithofmap@tweakers.net (linux dedicated)
26 man
100mbit

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 26-04-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik begin zo langzamer hand zat te worden van BF-Vietnam op een paar maps na. Het aantal noobs en zeikerts is echt veel hoger dan bij BF 1942 en dat verpest het plezier voor mij best wel. De teamplay is nog minder en echt voten lukt niet. Ik hoop dat de patch snel komt want ik begin steeds weer "terug" te grijpen naar BF1942 en DC. Hebben meer mensen dit "gevoel"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 26 april 2004 @ 13:44:
Ik begin zo langzamer hand zat te worden van BF-Vietnam op een paar maps na. Het aantal noobs en zeikerts is echt veel hoger dan bij BF 1942 en dat verpest het plezier voor mij best wel. De teamplay is nog minder en echt voten lukt niet. Ik hoop dat de patch snel komt want ik begin steeds weer "terug" te grijpen naar BF1942 en DC. Hebben meer mensen dit "gevoel"?
Niet echt. Speel BFV de laatste tijd ook niet echt. Andere bezigheden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee het enige proggie wat ik veel open heb staan is BC
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.