82.161.19.82 maaruh ikzelf kan niet connecten naar mijn server vanaf mijn andere bak. Zit achter een router, dus misschien is dat de oorzaak. Denk ook niet dat ik hem lang online houdt, aangezien er geen volk is.
Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 22:02:
Ik heb het eens berekend. Je moet ongeveer een 8mbit up en een 16 mb Down om het ding goed te laten draaien
Hij heeft ook vanavond op het net van de ut gedraaid. Daar hebben ze met 20 man gespeeld en zonder lag.
Idd de openvelden bij de rijst velden zijn idd wat vlak, makkelijk neerhaal gebied.
Het heeft ongeveer 4 rondes geduurf voordat ze de phantom ontdekt hebben.
twee helis vonden ze idd wat magertjes. Ook het aantal medic en minutie was aan de berperkte kant.
Psies, je moet een vette server en snelle verbinding hebben om met een noemenswaardig aantal mensen te kunnen gamen.
Dus die gasten op de Universiteit hebben hem eens grondig onderworpen aan een test? Wat vonden ze ervan? Gaan ze hem vaker spelen?
Die velden zijn inderdaad wat vlak. Ik zal kijken of ik iets leuks kan bedenken.
Hehe... lachen, dus hij was redelijk goed verstopt (dan heb ik het over die Phantom natuurlijk).
Ok, er komt nog een attack Huey bij.
Medic + munitie heb ik nog niet veel aandacht aan besteedt. Heb her en der gewoon maar wat neer geprakt. Ga ik ook meer aandacht aan besteden! Cheers!
Ohw.. en die server prijzen zijn erg hoog. 24 slots vindt ik nog te weinig

DeSSie! schreef op 20 april 2004 @ 22:15:
[...]
Maak hem eerst maar eens helemaal af en bugsvrij, de blauwe schaduw enzow...verder heb ik het wel aan tijd om elke dag savonds even te komen testen. Kun je op de hele vlakke stukken niet kleine heuveltjes maken of greppeltjes erin verwerken, zodat je toch nog even dekking kan zoeken en dan bedoel ik meer onderaan in het zuiden. En misschien ergens nog wat verlaten stellinkjes maken met een machine geweer erop ?
Verder is het een hele mooie map!

Daar ga ik zeker aan werken, but 1 thing at a time he

Schaduwen komen als laatste.
Goed idee van die heuveltjes en greppeltjes, maar... de greppeltjes worden dan zonder water aangezien in Battlefield het water maar op 1 hoogte level mogelijk is.
Stellingen met een machinegeweer? Daar had stronkie het ook over.... Ben ik echt nog niet tegen gekomen.
Bedankt voor je positieve reactie

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 22:25:
[...]
Ik hoop dat patch idd snel uitkomt. Sommige open stukken waren ook in de jungle....ik weet niet meer wanneer.
Mogelijk dat ik een mooie connectie kan regelen in delft voor een server.
Kijk dat zou nou echt mooi zijn!

Lijkt me een strak plan van je!
Wat betreft je dedicated server...waarom draai je mijn mappie niet