Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.780 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 20:38:
Ik heb hem gestopt. Ik had al ruim 1600 skipped frames en een cpu van 56% terwijl er nog maar 8 players in waren. tevens kan ik er zelf niet in en ik wil toch echt wel meedoen ;)

Hopen dat jullie niet te boos zijn hierover. Zodra ik de map op het UT netwerk draai (waarschijnelijk as zaterdag ;)) dan kunnen we daar perfectr gamen zonder LAG en connection problems

Dus nogmaals de lag in de map ligt niet aan de map maar aan mijn verbinding / computer sorry :(
Thanks voor inzet! Ik ben inmiddels ook al met de 2e server gestopt. Ook daar lopen de pings op tot ver over de 100 wat ik niet speelbaar meer vind. Gelukkig heb ik op stronkie's server een goede indruk gekregen van de map toen er nog maar 4 players waren. Ik vind hem echt erg mooi en een mooie toevoeging voor BF-Vietnam vooral ook omdat er nog niet echt een soortgelijke map is op dit moment. Hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat ie ook echt gespeeld gaat worden als ie helemaal af is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

-ScuL- schreef op 20 april 2004 @ 20:49:
[...]

vergeet niet punkbuster uit te zetten dan kan mijn broertje ook meedoen :)
Ik kan de server niet eens starten. De map komt niet in Servermanager voor. Alleen de default maps :(
Bor_de_Wollef schreef op 20 april 2004 @ 20:51:
[...]

Thanks voor inzet! Ik ben inmiddels ook al met de 2e server gestopt. Ook daar lopen de pings op tot ver over de 100 wat ik niet speelbaar meer vind. Gelukkig heb ik op stronkie's server een goede indruk gekregen van de map toen er nog maar 4 players waren. Ik vind hem echt erg mooi en een mooie toevoeging voor BF-Vietnam vooral ook omdat er nog niet echt een soortgelijke map is op dit moment. Hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat ie ook echt gespeeld gaat worden als ie helemaal af is.
Bedankt man! Hoe gaan we ervoor zorgen dat ie gespeeld wordt? Ik bedoel, Eerst een server met een goede verbinding zodat we met minimaal 32 man aan de gang kunnen. Dan gaat het vanzelf wel lopen hoop ik :)

[ Voor 59% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2004 20:57 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het nou dat ik geen enkele keer een multiplayer game kan joinen?

Krijg telkens de melding dat de 'data differs from the server'
En een patch is er tot dusver ook nog niet begrijp ik?

offtopic:
Of ligt het aan de versie; minder legale vorm van BF:v ? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je een niet legale versie hebt kun je de normale niet gecrackte servers niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Liep lekker op dat andere servertje . Mooi perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mijn server draait ook dedicated

Kijk maar hoe dat loopt :)

Servername: jagermeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste servertje was van mij.....liep wel aardig...op die 2x na dat tie ermeej kapte..maar dat lag aan mijn pc....de cpu temp werd 70 graden...toen sprong die uit :P....inmiddels iets aan de koeling veranderd..en de temp was een stuk schappelijker, rond de 50 :P)....

Ik vond het een leuke map, met name de bebossing. Toch denk ik dat de map met name geschikt is voor meerdere spelers (rond de 30), en dat vereist een zeer zware server en een goede connectie.

In de map zijn wel behoorlijk open stukken te vinden...wat het maaien met de m60 toch een stuk eenvoudiger maakt...misschien dat hier nog iets aan veranderd moet worden.

Het grote nadeel van BFV is dat het zeer zware eisen stelt voor multiplayer....echt jammer! de map is zeker de moeite waard om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 21:45:
Dat laatste servertje was van mij.....liep wel aardig...op die 2x na dat tie ermeej kapte..maar dat lag aan mijn pc....de cpu temp werd 70 graden...toen sprong die uit :P....inmiddels iets aan de koeling veranderd..en de temp was een stuk schappelijker, rond de 50 :P)....

Ik vond het een leuke map, met name de bebossing. Toch denk ik dat de map met name geschikt is voor meerdere spelers (rond de 30), en dat vereist een zeer zware server en een goede connectie.

In de map zijn wel behoorlijk open stukken te vinden...wat het maaien met de m60 toch een stuk eenvoudiger maakt...misschien dat hier nog iets aan veranderd moet worden.

Het grote nadeel van BFV is dat het zeer zware eisen stelt voor multiplayer....echt jammer! de map is zeker de moeite waard om te spelen!
Bedankt voor het hosten.

Kun je aangeven waar de stukken te kaal zijn? Je bedoelt toch niet nabij de rijstvelden he!? Dat heb ik expres kaal gehouden. Moet een beetje landbouwgrond/weiland voorstellen. Overigens zal de m60 in de patch wel een stuk minder dodelijk zijn van grote afstand aangezien iedereen er over klaagt. Nu maar hopen dat die patch snel gaat komen.

Tja... hoe krijg ik deze map draaiende op een zware server? Ik bedoel.... hij moet gepromoot worden, zodat het grote publiek hem kan testen. Als het grote publiek hem ok vindt, dan zal ie wel op een server verschijnen, maar anders.... ;( Al het werk voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Jagermeister,

Ik kan jouw server niet vinden. Noch in ASE, noch in BF-V ingame browser...

Heb je een IP adres voor me? :)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb het eens berekend. Je moet ongeveer een 8mbit up en een 16 mb Down om het ding goed te laten draaien

Hij heeft ook vanavond op het net van de ut gedraaid. Daar hebben ze met 20 man gespeeld en zonder lag.

Idd de openvelden bij de rijst velden zijn idd wat vlak, makkelijk neerhaal gebied.

Het heeft ongeveer 4 rondes geduurf voordat ze de phantom ontdekt hebben.

twee helis vonden ze idd wat magertjes. Ook het aantal medic en minutie was aan de berperkte kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Je idd servers huren. Op de ea site en Dice and BFv site word hiervan note gedaan. Misschien is dit wat voor ons om te testen

Game Title : BattleField Vietnam
Server Type : Public
Slots : 24

Cost Per Slot Per Month:
$8.00 USD

Cost Per Month:
$192.00 USD

One-time Setup Fee:
$20.00 USD

Total Due at Signing:
$212.00 USD

[ Voor 50% gewijzigd door Stronkie op 20-04-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
jagermeister1 schreef op 20 april 2004 @ 21:49:
[...]

Bedankt voor het hosten.

Kun je aangeven waar de stukken te kaal zijn? Je bedoelt toch niet nabij de rijstvelden he!? Dat heb ik expres kaal gehouden. Moet een beetje landbouwgrond/weiland voorstellen. Overigens zal de m60 in de patch wel een stuk minder dodelijk zijn van grote afstand aangezien iedereen er over klaagt. Nu maar hopen dat die patch snel gaat komen.

Tja... hoe krijg ik deze map draaiende op een zware server? Ik bedoel.... hij moet gepromoot worden, zodat het grote publiek hem kan testen. Als het grote publiek hem ok vindt, dan zal ie wel op een server verschijnen, maar anders.... ;( Al het werk voor niets.
Maak hem eerst maar eens helemaal af en bugsvrij, de blauwe schaduw enzow...verder heb ik het wel aan tijd om elke dag savonds even te komen testen. Kun je op de hele vlakke stukken niet kleine heuveltjes maken of greppeltjes erin verwerken, zodat je toch nog even dekking kan zoeken en dan bedoel ik meer onderaan in het zuiden. En misschien ergens nog wat verlaten stellinkjes maken met een machine geweer erop ?

Verder is het een hele mooie map! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
als je van die dienst gebruikt maakt staat je server in de VS wat de ping zeker niet ten goede komt!! :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 20 april 2004 @ 21:49:
[...]

Bedankt voor het hosten.

Ik hoop dat patch idd snel uitkomt. Sommige open stukken waren ook in de jungle....ik weet niet meer wanneer.

Mogelijk dat ik een mooie connectie kan regelen in delft voor een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 22:25:
[...]

Ik hoop dat patch idd snel uitkomt. Sommige open stukken waren ook in de jungle....ik weet niet meer wanneer.

Mogelijk dat ik een mooie connectie kan regelen in delft (TU) voor een server.

(sorry voor de dubbele post)

je kan evt de map ook plaatsen bij planetbattlefield.com ( http://www.planetbattlefield.com/bfv/tweakin/maps/ )

Ik heb mijn lieve vriendinnetje overtuigd om een BFV dedicated server te draaien. De server is nu online, en ik heb geen idee wat de performance is. Het adres is 145.94.62.233 De server is online als haar pc aanstaat (bijna altijd).......

De hamburger hill map is nog niet online. Dit komt morgen wel. Moet eerst ff uitzoeken hoe ik de map in de dedicated server komt (zal een kwestie van kopieren zijn :> ).....

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

The_Prince_of_Mu schreef op 20 april 2004 @ 22:01:
Jagermeister,

Ik kan jouw server niet vinden. Noch in ASE, noch in BF-V ingame browser...

Heb je een IP adres voor me? :)
82.161.19.82 maaruh ikzelf kan niet connecten naar mijn server vanaf mijn andere bak. Zit achter een router, dus misschien is dat de oorzaak. Denk ook niet dat ik hem lang online houdt, aangezien er geen volk is.
Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 22:02:
Ik heb het eens berekend. Je moet ongeveer een 8mbit up en een 16 mb Down om het ding goed te laten draaien

Hij heeft ook vanavond op het net van de ut gedraaid. Daar hebben ze met 20 man gespeeld en zonder lag.

Idd de openvelden bij de rijst velden zijn idd wat vlak, makkelijk neerhaal gebied.

Het heeft ongeveer 4 rondes geduurf voordat ze de phantom ontdekt hebben.

twee helis vonden ze idd wat magertjes. Ook het aantal medic en minutie was aan de berperkte kant.
Psies, je moet een vette server en snelle verbinding hebben om met een noemenswaardig aantal mensen te kunnen gamen.

Dus die gasten op de Universiteit hebben hem eens grondig onderworpen aan een test? Wat vonden ze ervan? Gaan ze hem vaker spelen?

Die velden zijn inderdaad wat vlak. Ik zal kijken of ik iets leuks kan bedenken.

Hehe... lachen, dus hij was redelijk goed verstopt (dan heb ik het over die Phantom natuurlijk).

Ok, er komt nog een attack Huey bij.

Medic + munitie heb ik nog niet veel aandacht aan besteedt. Heb her en der gewoon maar wat neer geprakt. Ga ik ook meer aandacht aan besteden! Cheers!

Ohw.. en die server prijzen zijn erg hoog. 24 slots vindt ik nog te weinig :P
DeSSie! schreef op 20 april 2004 @ 22:15:
[...]

Maak hem eerst maar eens helemaal af en bugsvrij, de blauwe schaduw enzow...verder heb ik het wel aan tijd om elke dag savonds even te komen testen. Kun je op de hele vlakke stukken niet kleine heuveltjes maken of greppeltjes erin verwerken, zodat je toch nog even dekking kan zoeken en dan bedoel ik meer onderaan in het zuiden. En misschien ergens nog wat verlaten stellinkjes maken met een machine geweer erop ?

Verder is het een hele mooie map! _/-\o_
Daar ga ik zeker aan werken, but 1 thing at a time he :) Schaduwen komen als laatste.

Goed idee van die heuveltjes en greppeltjes, maar... de greppeltjes worden dan zonder water aangezien in Battlefield het water maar op 1 hoogte level mogelijk is.

Stellingen met een machinegeweer? Daar had stronkie het ook over.... Ben ik echt nog niet tegen gekomen.

Bedankt voor je positieve reactie :)
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 22:25:
[...]

Mogelijk dat ik een mooie connectie kan regelen in delft voor een server.
Kijk dat zou nou echt mooi zijn! :) Lijkt me een strak plan van je! 8)

Wat betreft je dedicated server...waarom draai je mijn mappie niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat eigenlijk moeilijk om een map te maken?
Wat heb je ervoor nodig?
Ik heb totaal geen ervaring met het maken van mappen.
Dus raden jullie het me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat zou nou echt mooi zijn! :) Lijkt me een strak plan van je! 8)

Wat betreft je dedicated server...waarom draai je mijn mappie niet ;([/quote]

Ok het is opgelost: Ik heb nu alleen jou map draaien op de server met adres: 145.94.62.233

Ben benieuwd of het gaat werken....misschien vanavond nog interesse?????

anders morgen...morgen van 17:00 uur tot 22:00 uur is er kans om te spelen . Daarvoor mogelijk ook.....

Ik weet nog niet wat de performance is van deze server. Het is een TU Delft lijntje....iets van 4 mb down en 1 mb/up...weet het niet precies. De pc is een athlonXP 2600+ met 512 mb RAM. mogelijk kan ik dit ram nog uitbreiden tot 1 Gig.....

mn msn voor vragen: ruudonline@hotmail.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Hier nu ook een server

alleen maar hamburger_hill

131.211.220.60 [uu.nl] uithof (linux dedicated)
26 man
100mbit

Veel plezier.

[ Voor 4% gewijzigd door herminator op 21-04-2004 00:44 ]

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

herminator schreef op 21 april 2004 @ 00:43:
Hier nu ook een server

26 man
100mbit

Veel plezier.
Woei!! Thanks _/-\o_

Ok mensen.. morgen gamen! Allemaal een vrije dag nemen :P
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 23:42:
Is dat eigenlijk moeilijk om een map te maken?
Wat heb je ervoor nodig?
Ik heb totaal geen ervaring met het maken van mappen.
Dus raden jullie het me af?
Ik raad niets af. In het begin is het pittig. Dit is mijn 2de map. De eerste was wel ok, maar de performance zoog verschrikkelijk. Deze loopt al stukken beter.

Die editor, als je hem eenmaal door hebt, maakt het makkelijk. Het is alleen het idee dat maar net in je hoofd moet ontstaan, maar gaandeweg komt er wel iets leuks uit je handen. Het kost alleen veeeel tijd.

@Ruudonline!! Super dat je hem ook wil hosten :) _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door jagermeister op 21-04-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ok play on. Mooi man. Zie nou wel jagermeister. het gaat wel lopen als je map maar mooi is.

Dus welke servers draaien jou map nou:

Die TU delft 145.94.62.233

en die andere :

26 man
100mbit

We gaan vanavond eens lekker beide servers testen.

Mooi man ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Stronkie op 21-04-2004 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ben ik er ook bij.....we kunnen nu kiezen uit 2 servers! dat is helemaal mooi....

Dus vanavond ff proberen...

btw: Komt er nog een update van de map vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

zal Jagermeister wel laten weten denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 08:15:
Vanavond ben ik er ook bij.....we kunnen nu kiezen uit 2 servers! dat is helemaal mooi....

Dus vanavond ff proberen...

btw: Komt er nog een update van de map vandaag?
Er komt zeker nog een update vandaag. Ik zal nog een heli toevoegen. Alhoewel de meningen daar over verdeeld waren. De 1 wil nog een attackheli zien en de ander vindt het zat zo omdat ie vreest dat er anders ge-helicamped gaat worden.

Verder zal ik nog wat objecten om je achter te verschuilen toevoegen, zoals zandzakken e.d.

Ook ga ik kijken of ik de vlakte naast de rijstvelden iets minder vlak kan maken om te voorkomen dat iedereen die zich daar bevindt een sitting duck is.

Edit: Nog een vraag: Men zei dat er een machinegunstelling in BF:V zit ( Dus een losse gun die door iedereen te bedienen is). Ik ben hem nog niet tegen gekomen in Battlecraft en ook niet in BF:V zelf. Kan iemand aangeven in welke map deze zit en waar ongeveer?

[ Voor 15% gewijzigd door jagermeister op 21-04-2004 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Geen helicopter extra svp. Dat voegt echt helemaal niets toe in de map. De vlakte hoeft van mij ook niet veel anders. Dat vond ik nou juist de charme van de map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 09:00:
Geen helicopter extra svp. Dat voegt echt helemaal niets toe in de map. De vlakte hoeft van mij ook niet veel anders. Dat vond ik nou juist de charme van de map :)
Weet je wat...

Ik doe er nu een Huey Attack heli bij. 1 die niet zo snel respawned. Als het niet bevalt, dan halen we hem er gewoon weer uit. Ook zal ik de vlakte iets minder vlak en dus natuurgetrouwer proberen te maken. Als dat ook niet bevalt, dan gaan we er gewoon weer met de vlakschuurmachine overheen :)

Hier alvast een paar screens van de vlakte zoals ie er nu uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot23.jpg

Edit: Vinden jullie trouwens dat ik ook wat soldierspaws voor de NVA in (of vlakbij) de trenches voor de boslijn moet maken?

Oh... en een mobilespawn voor de NVA?

[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 21-04-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De vlakte ziet er goed uit zo. Niet TE vlak maar ook niet te heuvelig. Overigens vond ik de vlakte uberhaubt als goed. Juist voor dat soort vlaktes verwacht je een transport heli oid om de mensen er overheen te brengen.

Misschien is het trouwens leuk als iemand een teamspeak server op zet voor de hamburger hill server(s). Dit hoeft niet op dezelfde server te draaien.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 21-04-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja idd, laat de vlaktes zo maar. En ik denk dat de mobile spawnpoint een goed idee zou zijn. Tevens voor de USA.

maja Tus mijn mening

Wat me opviel is dat de Pahntom gisteren niet gebruikt werd. Misschien is het na vanaond wel een iets meer gewild obect.

Tevens lijkt me dan idd zo'n leen server ook niets. Het is idd in de usa waar dat ding staat.

verders alleen maar lovende woorden over de map, geen gezeur van glitches en zo.
Alleen helemaal geen commentaar gehad op de omgeving , ze zaten met zijn allen in een hevig gevuurgevecht bij de trenches en de bunkers daar. Zo hevig dat ze niet eens op de omgeving gelet hebben.

Oja een ding , de kruizen moeten achter de rijsvelden staan. Anders zijn ze sitting ducks voor de kannonen aan de bosrand.

Twee helis is genoeg. , mobile spawnpoint aan beide zijdes een goed idee.

Ongeveer 60 % van de tijd vinden de gevechten bij de bosrand plaats.

Tof

[ Voor 75% gewijzigd door Stronkie op 21-04-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik kom vanavond zeker wel weer kijken als ik klaar ben met de stage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 09:52:
De vlakte ziet er goed uit zo. Niet TE vlak maar ook niet te heuvelig. Overigens vond ik de vlakte uberhaubt als goed. Juist voor dat soort vlaktes verwacht je een transport heli oid om de mensen er overheen te brengen.

Misschien is het trouwens leuk als iemand een teamspeak server op zet voor de hamburger hill server(s). Dit hoeft niet op dezelfde server te draaien.
Mja, ik vond hem ook al goed eigenlijk. Maar een beetje hobbels hier en daar is ook wel leuk. Check eventueel vanavond maar wat je ervan vindt.

Teamspeak lijkt me wel leuk ja, maar ik heb (nog) geen headset. Wel een koptelefoon + losse mic.
Stronkie schreef op 21 april 2004 @ 10:09:
Ja idd, laat de vlaktes zo maar. En ik denk dat de mobile spawnpoint een goed idee zou zijn. Tevens voor de USA.

maja Tus mijn mening

Wat me opviel is dat de Pahntom gisteren niet gebruikt werd. Misschien is het na vanaond wel een iets meer gewild obect.

Tevens lijkt me dan idd zo'n leen server ook niets. Het is idd in de usa waar dat ding staat.

verders alleen maar lovende woorden over de map, geen gezeur van glitches en zo.
Alleen helemaal geen commentaar gehad op de omgeving , ze zaten met zijn allen in een hevig gevuurgevecht bij de trenches en de bunkers daar. Zo hevig dat ze niet eens op de omgeving gelet hebben.

Oja een ding , de kruizen moeten achter de rijsvelden staan. Anders zijn ze sitting ducks voor de kannonen aan de bosrand.

Twee helis is genoeg. , mobile spawnpoint aan beide zijdes een goed idee.

Ongeveer 60 % van de tijd vinden de gevechten bij de bosrand plaats.

Tof
Assault heli is er inmiddels weer uit :P

Misschien haal ik die kruizen er wel helemaal uit. Vindt het geen porem vanuit de lucht en ik verwacht ook niet dat men ze serieus zal gebruiken als LZ.

Positief nieuws vanaf de UT dus :*)

'T is wel een schande he, die gasten hebben de map al eerder met veel man gespeeld dan wij :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
een chinook transport heli zou je misschien kunnen overwegen.. neem aan dat dat het meest noodzakelijke is om mensen te transporteren :) of zat die er al in :? assault heli brengt het geheel weer uit balans denk ik.
ben benieuwd vanavond.. heb gister niet veel gezien van de map behalve de sloot vanuit mijn jeep (door de ping1000) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ik kan niet echt lekker spelen, heel veel trage servers, met BF 1942 had ik daar niet echt veel last van.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 21 april 2004 @ 11:01:
een chinook transport heli zou je misschien kunnen overwegen.. neem aan dat dat het meest noodzakelijke is om mensen te transporteren :) of zat die er al in :? assault heli brengt het geheel weer uit balans denk ik.
ben benieuwd vanavond.. heb gister niet veel gezien van de map behalve de sloot vanuit mijn jeep (door de ping1000) :P
Mja...ik ga het gewoon ff testen of het met zo'n ding lekker loopt. 1 ding, hij kan vrijwel nergens landen behalve dan op de kale vlaktes.

Ik heb trouwens extra rijstvelden in terrasvorm toegevoegd. Ziet er wel ok uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat niemand het nog heeft gehad over Battlefield 2 :?

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/editorial/bf2/chopper_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/editorial/bf2/tank_small.jpg

o.a. hier een official pressrelease te vinden

gameSpy interview
IGN interview

Opvallendste wat ik zo snel ff heb kunnen lezen onderaan bij de IGN interview:
IGNPC: Players have certain ranks now, right? How are these used? What sorts of rewards will good players get.

Scott Evans: New to Battlefield 2 is a global ranking system. As players do things in the game they will collect experience points which leads to increases in rank. Players can climb from from Private all the way through General. At steps along the way players are rewarded with unlocks and privileges which compliment their rank. We'll be revealing details about these rewards soon.
Eindelijk maar toch dus :Y)

En verder 100 !!! spelers :D ben errug benieuwd hoe ze dat gaan flikken aangezien 64 al niet eens kan, maar ja dit keer wel een totaal nieuwe engine, beloven ze, dus we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Damn, als dat ingame screenshots zijn :9~

Alleen:
Scott Evans: Look for Battlefield 2 in the Spring of 2005
:(

Dat lekker maken wordt ik echt gek van. Ze moeten het stilhouden en gewoon vanuit het niets zo'n game releasen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ga het wel over battlefield 2 hebben wanneer er wat meer bekend is. In game screens etc. Ik maak me nooit zo druk om games die meer als een jaar later moeten uitkomen. De ervaring laat zien dat de game inhoudelijk nog wel 10 x veranderd in die tijd.

We hebben genoeg hamburger hill talk nu, te druk om ook maar aan bf 2 te denken..

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 21-04-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb geprobeerd om het loadingscreen te wijzigen. Ik kan het alleen niet vinden met RFA Extractor. Volgens een eerdere post van Henk83 zou dit loadscreen.dds moeten heten, maar het staat er niet tussen.

Zit ik wel in het goede rfa bestand te zoeken? Voor alle duidelijkheid: Ik kijk in Hamburger_Hill.rfa. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja en wat een ^$#!!@$#^%@ eikels zijn het daar (laten ze eerst maar eens een patch uitbrengen voor deze)

Ik dacht dat BF V een "tweede" deel zou zijn. DUs niet he.

Idd we moeten die 2 maar laten liggen en ons concentreren op belangrijke zaken, zoals de Macdonaldshill.

Ik doe vanavond zeker weer mee.

Welke server pakken we als eerste dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op 21 april 2004 @ 12:35:
Ja en wat een ^$#!!@$#^%@ eikels zijn het daar (laten ze eerst maar eens een patch uitbrengen voor deze)

Ik dacht dat BF V een "tweede" deel zou zijn. DUs niet he.

Idd we moeten die 2 maar laten liggen en ons concentreren op belangrijke zaken, zoals de Macdonaldshill.

Ik doe vanavond zeker weer mee.

Welke server pakken we als eerste dan
De gene welke het meeste mensen kan verdragen natuurlijk :) Echter dan hoop ik wel dat Herminator dit leest en de map kan updaten voor vanavond.

Battlefield 2 is niet van EA of Dice. Volgens mij van de makers van Desert Combat als ik me niet vergis (heb geen zin om het artikel te lezen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op 21 april 2004 @ 12:48:
[...]
Battlefield 2 is niet van EA of Dice. Volgens mij van de makers van Desert Combat als ik me niet vergis (heb geen zin om het artikel te lezen :P )
Klopt, niet dat ik het artikel helemaal gelezen heb (ben te druk aan het spelen) maar ik dacht dat ik dat zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Dice verleent wel medewerking dacht ik..

Nog over die Chinook.. je kunt toch ook paradroppen in de mist? :P :9~ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 21 april 2004 @ 12:55:
Dice verleent wel medewerking dacht ik..

Nog over die Chinook.. je kunt toch ook paradroppen in de mist? :P :9~ !!
Is wel leuk, maar ik vrees dat door dit soort voertuigen de meeste spelers meteen geneigd zijn om aan US zijde te spelen. Dat wil ik juist voorkomen, maar.... ik kan hem toevoegen voor vanavond. Als het niks is, dan sloop ik hem er wel weer uit. Dus mensen, roept u maar. Chinook in or out!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op 21 april 2004 @ 13:18:
[...]

Is wel leuk, maar ik vrees dat door dit soort voertuigen de meeste spelers meteen geneigd zijn om aan US zijde te spelen. Dat wil ik juist voorkomen, maar.... ik kan hem toevoegen voor vanavond. Als het niks is, dan sloop ik hem er wel weer uit. Dus mensen, roept u maar. Chinook in or out!? :)
Kun je er niet voor zorgen dat de chinook een hele lange respawntimer krijgt tegen het choppercampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 13:26:
[...]

Kun je er niet voor zorgen dat de chinook een hele lange respawntimer krijgt tegen het choppercampen?
Tuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Loadscreen is .tga, download anders een custom map ofzo om als voorbeeld te nemen (moet je niet een crappy battlecraft map zoeken van enkele mb's)

je kunt het noemen zoals je zelf wilt btw en je moet hem wel verwijzen in een .con bestand ergens in init map oid, ff geen zin om op (uit) te zoeken ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iemand op de delft server gespeeld (ip 145.94.62.233 )

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:58:
Loadscreen is .tga, download anders een custom map ofzo om als voorbeeld te nemen (moet je niet een crappy battlecraft map zoeken van enkele mb's)

je kunt het noemen zoals je zelf wilt btw en je moet hem wel verwijzen in een .con bestand ergens in init map oid, ff geen zin om op (uit) te zoeken ;)
Bedankt man! Ik kan het alleen niet vinden :P Ik zoek het nog wel een keer uit.

Okee mensen, weer een update van mijn map. Deze zal o.a. op de server van Herminator gaan draaien.

Hamburger Hill

Natuurlijk zitten er nog een boel onvolkomendheden in, maar als je denkt iets te moeten melden, schroom niet :)

Alvast bedankt voor het downloaden en de reacties.

Een lijstje van de dingen die zijn veranderd:

- Meer relief op de vlakte voor de boslinie
- Rijstvelden in terrasvorm (nog niet voltooid)
- Extra hutje nabij rijstvelden.
- Meer boomstronken en rotsen om achter te schuilen
- Enkele zandzakken in boslinie geplaatst.
- Chinookje toegevoegd
- Rearm zone voor Phantom toegevoegd.

Verder weet ik niet wat ik allemaal nog meer veranderd heb. Ik ben alleen de menutekst vergeten te wijzigen, dus het versie nummer is nog steeds hetzelfde :/

Naja.. lekker boeiend. Het gaat om de map.... toch :)
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:40:
nog iemand op de delft server gespeeld (ip 145.94.62.233 )
Nog geen tijd gehad. Maar... wie weet vanavond :*)

[ Voor 35% gewijzigd door jagermeister op 21-04-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een puntje van kritiek op je map.
De tunnels vind ik helemaal niet mooi gedaan (sorry :P ) en ik denk dat je daarvoor beter de daken eraf kan halen, meer een soort loopgraaf idee zeg maar.

En verder nog een punt.
Bij de US Airbase kan je asl NVA niet op die berg komen, ik heb hem helemaal rondgelopen maar ik kwam niet omhoog, of is dat de bedoeling :?

Voor de rest: SUPER :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 17:07:
Ik heb ook nog een puntje van kritiek op je map.
De tunnels vind ik helemaal niet mooi gedaan (sorry :P ) en ik denk dat je daarvoor beter de daken eraf kan halen, meer een soort loopgraaf idee zeg maar.

En verder nog een punt.
Bij de US Airbase kan je asl NVA niet op die berg komen, ik heb hem helemaal rondgelopen maar ik kwam niet omhoog, of is dat de bedoeling :?

Voor de rest: SUPER :*)
Geeft niet, ik sta open voor kritiek. De daken er volledig af bedoel je? Tja...wat vindt de rest hiervan. Zelf vond ik het wel ok, maar het is soms lastig om een uitweg uit de greppels te vinden.

Punt 2 was de bedoeling. Heb je niet zo'n last van gasten die je heli's kapen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:51
jagermeister1 schreef op 21 april 2004 @ 12:35:
Ik heb geprobeerd om het loadingscreen te wijzigen. Ik kan het alleen niet vinden met RFA Extractor. Volgens een eerdere post van Henk83 zou dit loadscreen.dds moeten heten, maar het staat er niet tussen.

Zit ik wel in het goede rfa bestand te zoeken? Voor alle duidelijkheid: Ik kijk in Hamburger_Hill.rfa. Iemand een idee?
Je moet em eerst zelf toevoegen met add file to archive. (ik heb em in de menu folder gepropt)
Daarna ff een lijntje toevoegen in je menu/init.con
code:
1
game.setLoadPicture ../../BfVietnam/Levels/MyVietnam/Menu/loadscreenie.dds

Zo moet ie werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

henk83 schreef op 21 april 2004 @ 18:07:
[...]

Je moet em eerst zelf toevoegen met add file to archive. (ik heb em in de menu folder gepropt)
Daarna ff een lijntje toevoegen in je menu/init.con
code:
1
game.setLoadPicture ../../BfVietnam/Levels/MyVietnam/Menu/loadscreenie.dds

Zo moet ie werken :)
Cheers! Ik zal het vanavond nog proberen.

Zijn er nog mensen die een potje willen knallen op Herminator zijn server?
Moet je de map wel ff updaten. Hamburger Hill
herminator schreef op 21 april 2004 @ 00:43:
Hier nu ook een server

26 man
100mbit

Veel plezier.

[ Voor 31% gewijzigd door jagermeister op 21-04-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik kom er zo aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Waar blijf je dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik wil ook op de nieuwe server maar krijg een popup met "corrupt data" in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 19:36:
Ik wil ook op de nieuwe server maar krijg een popup met "corrupt data" in het rood.
Misschien moet je even een legale key gebruiken ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 19:36:
Misschien niet via ASE connecten

Of de map opnieuw downloaden. Denk dat dit wel helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:45:
[...]

Misschien moet je even een legale key gebruiken ;) >:)
Ik heb een legale key (heb zelfs de eerste officiele bf vietnam cd in nederland). Het ligt aan de server als ik eagames site mag geloven. Bij een gehackte key krijg je "data differs from server" niet "corrupt data".

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 21-04-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 19:54:
[...]

Ik heb een legale key (heb zelfs de eerste officiele bf vietnam cd in nederland). Het ligt aan de server als ik eagames site mag geloven. Bij een gehackte key krijg je "data differs from server" niet "corrupt data".
Punkbuster aanzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik zat er op , en jij ook maar verder was het uitgestorven.. kom nu wel weer eens kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee hoor , we hbben nu met steed een man of 8 gespeeld. Jagermeister. Afwerken met schaduwen en wat men verder te melden heeft en dan gewoon online brengen ook bij andere bfv forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

broer van Bor:

Ik zou zeggen: rijp voor release! Het is echt een van de beste maps tot nu toe MITS je genoeg spelers hebt. Zonet was nog te weinig, dat was ook aan de scores te zien , in de reeks 83 / 11/ 2

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 21-04-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik vond het vliegen wel mooi met de heli en teamgenoten van checkpoint naar checkpoint te droppen. Deed ik wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Stronkie schreef op 21 april 2004 @ 20:53:
Ik vond het vliegen wel mooi met de heli en teamgenoten van checkpoint naar checkpoint te droppen. Deed ik wel redelijk
Het vliegen in BF Vietnam is dood saai, in de vorige versie van BF 1942 met de MOD Desertcombat www.desertcombat.com, had je meer ervaring nodig om goed te kunnen vliegen, nu kunnen newbie's ook gemakkelijk vliegen, wat ook wel eerlijk is maar, dood saai. Verder vind ik het menu niet echt zo mooi VS BF 1942.
Wel leuke vietnam maps >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Poll Voor online

Poll: Kan Hamburger Hill Van Jagermeister LIVE!!!
Ja, Toffe map
Nee, Heeft werk nodig
Nee, Niet leuk
Anders...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8719&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 35% gewijzigd door Stronkie op 21-04-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Stronkie schreef op 21 april 2004 @ 20:44:
Nee hoor , we hbben nu met steed een man of 8 gespeeld. Jagermeister. Afwerken met schaduwen en wat men verder te melden heeft en dan gewoon online brengen ook bij andere bfv forums.
ja ik zat er tussen 19.15 en 19.30 en toen was er alleen een inactieve Jagermeister.. naderhand kwam ik nog s en toen was het wel leuk alleen was iedereen wel weer snel weg!

ik heb dikke lol gehad med Dessie[NL] wie dat ook moge zijn.. ik reed in een halfgare jeep een hellingkje af maar had niet door dat daaronder stenen lagen.. allebei de lucht in. heb heel erg hard gelachen om mezelf :D :D :P

wat mij betreft mag de map live, alleen zoals ik ook al op de server zei moeten die dakjes van de loopgraven soms wat beter aansluiten want af en toe kun je er haast niet overheen lopen!! .. dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 20:48:
broer van Bor:

Ik zou zeggen: rijp voor release! Het is echt een van de beste maps tot nu toe MITS je genoeg spelers hebt. Zonet was nog te weinig, dat was ook aan de scores te zien , in de reeks 83 / 11/ 2
Zou je denken. Als ik eerlijk ben, vind ik dat ie nog wel netjes afgewerkt mag worden. Rijstvelden en loopgraven enzo. Verder is de basis op de top nog niet af en ook zijn vrijwel alle gebouwen nog leeg.
Stronkie schreef op 21 april 2004 @ 20:59:
Poll Voor online
...knip...
Bedankt voor de poll Stronkie. Ik zal zelf maar niet stemmen ;)
-ScuL- schreef op 21 april 2004 @ 21:18:
[...]

ja ik zat er tussen 19.15 en 19.30 en toen was er alleen een inactieve Jagermeister.. naderhand kwam ik nog s en toen was het wel leuk alleen was iedereen wel weer snel weg!

ik heb dikke lol gehad med Dessie[NL] wie dat ook moge zijn.. ik reed in een halfgare jeep een hellingkje af maar had niet door dat daaronder stenen lagen.. allebei de lucht in. heb heel erg hard gelachen om mezelf :D :D :P

wat mij betreft mag de map live, alleen zoals ik ook al op de server zei moeten die dakjes van de loopgraven soms wat beter aansluiten want af en toe kun je er haast niet overheen lopen!! .. dat is wel jammer.
Ga ik proberen te fixen. Is wel het moeilijkste van heel de map geweest. Die loopgraven :( werd er echt gek van. Maar ik ga het fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
-ScuL- schreef op 21 april 2004 @ 21:18:
[...]

Dat was ik hahaha en ik kon er ook wel om lachen!, maar zag het al aankomen vandaar die Aaaaaaaaaaaaaah al in het chatvenster! O-)

Prachtige map al jagermeister en de server was ook wel snel, ik ben er geen lag tegen gekomen. Je moet soms wel best een eind lopen voor je iemand tegenkomt dat is wat een nadeel, maar dat zal met meer spelers wel anders zijn. _/-\o_

Oja als iedereen zijn name in het spel hetzelfde doet als hier op GoT is het wat makkelijker...

Is ie morgen weer aan/open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Mijn ping schommelde tussen de 11 en 20 op die server, dat is echt subliem! :) Complimenten hehe..

Ja meer spelers zijn welkom dus ik ben morgen ook weer van de partij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer goede map!

Alleen ben je er al achter waar die lag op een gegeven moment vandaan kwam? Toen was het niet echt speelbaar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja ik ook.

Jager als je weer een nieuwe update hebt plaatsen.

En Jager voordat jij hem uit brengt , maak er een beta van.

Dus gerenderde schaduwen, genoeg medikits , ammo en boomstammen ;) render de lucht het begin scherm ook aanpassen en dan morgen live zetten die map.

Dus kom maar niet met een enkele aanpassingen zo lijkt me , behoud die voor je eind resultaat, maar gun aons deze map gerendered enzo ;)

Oja de gene die die linux bak gededicated heeft geef even als minium snleheid 112 k k op.

helpt tegen de lag en zet tevens PUnkbuster aan

[ Voor 15% gewijzigd door Stronkie op 21-04-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Deze map is idd perfect voor boomstammen, vooral bovenop de hamburgerheuvel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee, die boomstam traps vind ik echt helemaal niets eigenlijk. De map moet niet meer te veel aangepast. Eigenlijk vond ik het aantal medkits etc ook wel goed. Het moet niet te makkelijk worden als er niet zo veel spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Volgens de historybooks waren het de NVA die de hill in handen hadden en de amerikanen bestookten de hill eerst met artillerie en vliegtuigen, om vervolgens de hill te bestormen.

http://www.historyinfilm.com/hamhill/real.htm

Wij wijken dus een beetje af met deze map, maargoed lees het stukje eens door is best wel interessant.

Misschien kun je nog wat inspiratie/ideeën eruit halen jagermeister! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mede Tweakers, bedankt voor al jullie reacties. Zo te horen valt de map wel in de smaak.

@ Stronkie: Wat betreft dat renderen. Dat neemt wel een hele tijd in beslag, dus dat gaat niet meer lukken voor morgen. Bovendien ga ik de map van onder tot boven nog een keer helemaal langs om alles recht te zetten, en kloppend te maken. Uiteraard komt er morgen wel weer een update. Die logtraps...tja, ik hoor al dat de meningen daar over verdeeld zijn. Ik zal er gewoon een paar in zetten op logische plaatsen en dan zien we wel of ze erin blijven. Net als de Chinook ;) (Die blijft BTW)

@Timmai17: Die lag kwam en ging.... (gelukkig ging het weer). Waar het aan lag, geen idee.

@DeSSie: Idd is het ver lopen, maar goed... met een man of 32 zal het een stuk speelbaarder zijn denk ik. Misschien moet ik her en der nog een scootertje plaatsen om het transport te vergemakkelijken, alhoewel ik die dingen niet echt op een heuvel midden in de jungle thuis vindt horen.

Ennuh, bedankt voor de link. Ik zal er eens naar kijken.

P.S: Misschien dat de naam van de map toch anders wordt. Hamburger Hill is leuk, maar.... er is al een map die zo heet. Ik weet dat in Vietnam de heuvels genummerd werden, dus.... misschien wordt de naam Hill 937 of Battle of Dong Ap Bia. Andere ideeën zijn welkom uiteraard.

En Cheeseburger Hill heb ik al overwogen, maar toch maar geschrapt :+

Edit: Overigens komt volgende week vrijdagavond/nacht de film Hamburger Hill op TV. Welk net weet ik ff niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 21-04-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog wel een goeie naam:

Neverland Hill

(jeweetwel, zo het MJ's ranch :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 23:35:
Ik weet nog wel een goeie naam:

Neverland Hill

(jeweetwel, zo het MJ's ranch :P )
Mwah, bij die naam krijg ik het gevoel in het sprookjesbos rond te huppelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 21-04-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat dag je van Haunted Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

UT findings

De volgende punten zijn als positief bestempeld:

* Verdeling wapentuig
* Omgeving
* Grootte
* Speelbaarheid met 32+ man
* Plaatsing objecten. Vooral Phantom word ok gevonden.
* Veld bij Rijstvelden doet zeer authentiek overkomen

De volgende punten verdienen aandacht:

* Schaduwen.
* Plaatsen van booby traps
* Plaatsing mobile spawn point
* Trenches niet goed uitgewerkt
* Dieptes Rijst
* Plaatsing Ammo en Medickits
* Mist mag wat dunner
* Map zelf wat later in de dag laten afspelen. (of donker)

Dingen die goed fout zijn.

* Plaatsing van sommige trenches en bruggen erover. Je blijft vaak steken
* USA basis rechtonder is niet mooi afgewerkt
* Mapgrenzen zijn niet logisch tenopzichte van de checkpoint
* Radius van checkpoints moeten verbeterd worden.
* USA basis rechtsonder mag niet kunnen ingenomen worden.

Maar er waren meer positieve geluiden dan negatieve geluiden.

Jagermeister doe er wat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stronkie schreef op 22 april 2004 @ 13:13:
Wat dag je van Haunted Hill
Klinkt als een kermis attraktie eigenlijk ;) Waarom niet een vietnamese naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

s
Stronkie schreef op 22 april 2004 @ 13:33:
UT findings

De volgende punten zijn als positief bestempeld:

* Verdeling wapentuig
* Omgeving
* Grootte
* Speelbaarheid met 32+ man
* Plaatsing objecten. Vooral Phantom word ok gevonden.
* Veld bij Rijstvelden doet zeer authentiek overkomen

De volgende punten verdienen aandacht:

* Schaduwen. komt als laatste ;)
* Plaatsen van booby traps Heb er 1 toegevoegd
* Plaatsing mobile spawn point verplaatst
* Trenches niet goed uitgewerkt redelijk verbeterd
* Dieptes Rijstaangepast
* Plaatsing Ammo en Medickitswas toch al voldoende?
* Mist mag wat dunner dan krijk je oppoppende bomen, ik zal het proberen iets dunner te krijgen
* Map zelf wat later in de dag laten afspelen. (of donker) misschien een idee voor een alternatieve map

Dingen die goed fout zijn.

* Plaatsing van sommige trenches en bruggen erover. Je blijft vaak steken klopt, heb ik aan gewerkt, maar is nog lang niet af
* USA basis rechtonder is niet mooi afgewerkt Tips?
* Mapgrenzen zijn niet logisch tenopzichte van de checkpoint Teken ff uit hoe het zou moeten lopen dan? JPG van de map staat een aantal pagina's terug
* Radius van checkpoints moeten verbeterd worden. Hoger of lager
* USA basis rechtsonder mag niet kunnen ingenomen worden. Moet ik nog aanpassen

Maar er waren meer positieve geluiden dan negatieve geluiden. Da's mooi :)

Maaruh, welke versie hebben zij onder ogen gekregen? Die van gisteren?

Jagermeister doe er wat mee ;) Thanks!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken om Battlefield Vietnam te kopen, ik heb Battlefield 1942 erg veel gespeeld en die beviel me erg goed.

Ik speelde bf 1942 altijd op 1024*768 en alles op high kan ik dat bij battlefield vietnam ook?

Specs:
XP 2200+
1024 ddr
Radeon 9500 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De Radius van de checkpoints is echt gewoon goed hoor. Had je het hoger of lager willen zien? Juist doordat er een aardige cirkel omheen zit word't spannend!

Waarom mag de us base niet worden ingenomen? Ik vind dat zowel de amerikaanse als vientnamese bases allemaal gecaptured moeten kunnen worden. Zorg er dan voor dat bv de amerikaanse "hoofd" basis timer 2 minuten oid is.

[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 22-04-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 22 april 2004 @ 15:14:
De Radius van de checkpoints is echt gewoon goed hoor. Had je het hoger of lager willen zien? Juist doordat er een aardige cirkel omheen zit word't spannend!

Waarom mag de us base niet worden ingenomen? Ik vind dat zowel de amerikaanse als vientnamese bases allemaal gecaptured moeten kunnen worden. Zorg er dan voor dat bv de amerikaanse "hoofd" basis timer 2 minuten oid is.
dus gewoon zoals in de eerdere versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

De radius van de usa is heel klein (recht onder)
De radius van de usa basis bij de rijstvelden is niet rijstveld overlappend.
De radius van de meeste NVA basisen mogen wel wel groter.

En als je het geen hamburger hill wil noemen dan hoeft idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Okee mensen, ik ben weer aardig ver gevorderd met de map.

Ik heb de trenches ietwat verbeterd (maar het is nog niet helemaal 100%) en heb vooral wat eyecandy toegevoegd. De bunkers heb ik bijvoorbeeld beter gecamofleerd. Verder zien jullie wel wat er veranderd is ;)

Wat betreft de naam: Hill 937 spreekt me wel aan opzich. Wie vindt het niks?

Ik zou eigenlijk nog een tank willen zien die uphill ondersteunend kan werken in combi met infantery. Voornamelijk bij het modderige kale gedeelte lijkt het me een leuke toevoeging. Wie vindt dit geen goed idee?

@Henk83: Loadingscreen krijg ik er niet goed in. Ik snap nu wel hoe het moet, maar ik krijg een wit loadingscreen. Waarschijnlijk de settings van het .dds bestand. Welke settings moet ik nou nemen? En hoe flat ik een .jpg?

Over een klein halfuurtje kom ik met de update voor vandaag. Ik denk dat de map bijna klaar is. Op het renderen van schaduwen en painten van textures na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik denk niet dat je met een tank veel gaat bereiken, want ik heb getracht met die panzer-apc de hamburgerheuvel te bestormen maar het is nog knap lastig om een doorweg te vinden tussen die bomen en greppels door!!
Heb verder geen bezwaar tegen Hill 937..

[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 22-04-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 22 april 2004 @ 15:57:
Ik denk niet dat je met een tank veel gaat bereiken, want ik heb getracht met die panzer-apc de hamburgerheuvel te bestormen maar het is nog knap lastig om een doorweg te vinden tussen die bomen en greppels door!!
Heb verder geen bezwaar tegen Hill 937..
Ok...nog mee die er wat over te zeggen hebben? :)

Wat moet er zoal aan de US base anders?

Edit: Testing time :P

Ik ga hem nu ff testen en als het ok is, dan gooi ik hem online.

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 22-04-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik zou bij die US base wat meer begroeiing doen op de stijle kant en het wat glooiender maken, het ziet er zo kunstmatig uit nu die grote aarden wal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 09:56

Tubby

or not to be

Wat doen we als Transport heli tegen een gunship?
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/29843/thumb.jpg
Juist: KNUFFELEN!!!!

Pic genomen in de finale @ thePartyII
ArMs vs Violation :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

er word aangegeven in baatlecraft dat je je map niet op een getal moet laten eindigen , dus die naam valt af denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 22 april 2004 @ 16:07:
Ik zou bij die US base wat meer begroeiing doen op de stijle kant en het wat glooiender maken, het ziet er zo kunstmatig uit nu die grote aarden wal..
Roger! Ga ik doen, maar vanmiddag niet meer. Voor de update van morgen :P

@ Stronkie... damnz, je hebt gelijk. "Battle for Dong Ap Bia (atch :D)" dan?

Edit: ok mensen het is weer zover. Zelf ben ik erg tevreden over de looks van de map. Ben benieuwd wat jullie van de update vinden. Ik merk overigens wel dat ik in het begin redelijk last van glitches heb, maar dat ebt snel weg.

UPDATE: Hamburger Hill

Herminator zet hem weer op zijn server. Vanaf een uur of 5 waarschijnlijk.

Veel plezier 8)

Edit2: Deze foto wil ik graag als loadingscreen:
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/vietnamnapalm1966www.jpg

Krijg hem er alleen niet in :'(

[ Voor 55% gewijzigd door jagermeister op 22-04-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik was op zoek met google naar geschikte mapnamen door te googlen op 'vietnam hill' en kwam zeer indrukwekkende oorlogfoto's tegen tijdens mijn zoektocht... Een goeie google-actie komt misschien wel met een mooie naam op de proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
De map is geupdate dus er kan gespeeld worden. Punkbuster wel ff aanzetten en je map updaten.

[ Voor 11% gewijzigd door herminator op 22-04-2004 16:39 ]

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op 22 april 2004 @ 15:48:
Wat betreft de naam: Hill 937 spreekt me wel aan opzich. Wie vindt het niks?
Kun je de titel uitleggen? Zo als kreet vind ik het niets eigenlijk. Bij de us base in de rechteronderhoek zijn er nog behoorlijk wat te puntige bergen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 22-04-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die Hill 937 wordt ook al als mapname in Eve of Destruction gebruikt, met een day en night variant...

Ik denk dat dit alleen maar verwarrend zal werken.

persoonlijk vind ik die 'tant' (F6-F1)van de US wel oke, die Beaucoup Dinky Dai .... (maar dan als mapname...)

Sain in and out }:O

ps hij draait op die cracked server, maar is leeg,
heeft iemand een iptje voor me, zodat ik ook eens kan joinen?!

[ Voor 19% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-04-2004 18:31 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 22 april 2004 @ 16:43:
[...]

Kun je de titel uitleggen? Zo als kreet vind ik het niets eigenlijk. Bij de us base in de rechteronderhoek zijn er nog behoorlijk wat te puntige bergen.
Lieutenant Colonel Honeycutt commanded the 3/187th, known by the WW II nickname "Rakkasans". They drew what turned out to be the toughest part of the operation: Clear and occupy Dong Ap Bia, a mountain that rose to 970 meters at its highest point with ridgelines at 800, 900, 916, and 937 meters high
Bron: http://www.historyinfilm.com/hamhill/real.htm

Mapname kan toch niet. Battlecraft wil geen getallen in de naam van een file zien :(

Ja, die puntige bergen ga ik vanavond laat wel aan werken :)

@ sain onez: IP staat op de vorige pagina genoemd.

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 22-04-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken om Battlefield Vietnam te kopen, ik heb Battlefield 1942 erg veel gespeeld en die beviel me erg goed.

Ik speelde bf 1942 altijd op 1024*768 en alles op high kan ik dat bij battlefield vietnam ook?

Specs:
XP 2200+
1024 ddr
Radeon 9500 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 18:40:

Specs:
XP 2200+
1024 ddr
Radeon 9500 pro
Je hoeft niet te spammen hoor. Dat word hier niet echt gewaardeerd. Je vroeg het een paar posts eerder ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Gaat dit topic nu over BF: Vietnam of over een map die iemand gemaakt heeft :?

Sorry hoor, maar het postgehalte over die map is zo hoog ..

Iemand al iets gehoord over de patch die hopelijk snel komt ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 22 april 2004 @ 18:47:
[...]

Je hoeft niet te spammen hoor. Dat word hier niet echt gewaardeerd. Je vroeg het een paar posts eerder ook al.
Dat weet ik, maar ik weet hoe het hier gaat op GoT als er binnen een paar posts niet wordt gereageerd op je post dan gebeurt het helemaal niet meer omdat de meeste mensen te lui zijn om een paar posts terug te lezen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.