Tof dat er alweer iemand bereid is om de map te spelen. Echter voor deze map is 3 man echt nog veels te weinig. We moeten hem zeker met een man of 20 a 30 kunnen spelen. Op zijn minst, want hij is anders echt te groot, maar goed... we moeten ergens beginnen he.
Lighteye had mij ooit eens wat email adressen en tips gegeven om mijn map te promoten bij het grote publiek. Dat ga ik weer eens opzoeken in het vorige BFV topic. Als mijn map volledig klaar en bugvrij is, dan ga ik hier zeker gebruik van maken, maar dan moet ie wel getest zijn natuurlijk.
Zijn er hier mensen die goed overweg kunnen met de verschillende paintbrushes in Battlecraft? Zou het leuk vinden om deze map straks ook nog te kunnen voorzien van mooie textures. Maar goed... dat later.
@Stronkie: Bedankt voor de PR!!

En uiteraard ook voor de bereidheid een servertje te draaien!
Mensen, download de map vanavond pas. Dan is er weer een update beschikbaar 
Het kan natuurlijk geen kwaad om nu al een kijkje te nemen

maar vanavond is er wel weer een nieuwe versie en we moeten zorgen dat we allemaal van dezelfde versie gebruik maken.
Ik zal kijken of ik nog wat aan het ticketsysteem kan doen aangezien de tickets van de US meteen beginnen te zakken bij aanvang van het spel.
[
Voor 8% gewijzigd door
jagermeister op 20-04-2004 11:41
]