Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.777 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou wanneer die *****patch uitkomt? :X

Ik zit echt met smart te wachten omdat ik hoop dat de patch mijn langzame systeempje hoger laat spelen dan 800x600x16 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ja huizen kapot maken, das moet echt komen......
En de patch voor BFV moet ook komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
Het is eigenlijk ook een beetje onrealistisch als je tig napalm bommen en ander grof materiaal op een houten hutje afvuurt en het gewoon blijft staan :p

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

-ScuL- schreef op 17 april 2004 @ 15:07:
Het is eigenlijk ook een beetje onrealistisch als je tig napalm bommen en ander grof materiaal op een houten hutje afvuurt en het gewoon blijft staan :p
Dat wel natuurlijk, maar ja.... als ze wel verrot zouden gaan, dan zouden er binnen no time geen schuilplaatsen meer zijn :+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Dan kan ik nog wel meer toevoegen >:) :

*) Een goed werkend weer-systeem. Ik wil regen, sneeuw, hagel, onweer (donder en bliksem) en wind (leuk om met een vliegtuig in een storm te vliegen!).
*) Dieren in het spel. Ik wil vogels, vissen en zoogdieren. Tevens wil ik schelpdieren en krabben enzo op de stranden. ;)
*) Kleding van de soldaten moet ook kapot kunnen. Als je geraakt bent door een granaatshell splinter, dan heb je echt geen net pak meer aan!
*) Inslagen van artillerie, bommen en raketten moeten ook een echt gat in de grond achterlaten.
*) Bomen en struiken moeten om kunnen vallen of door een tank omgeduwd kunnen worden.
*) Indien zwaargewond, zou je met meer moeite door de wereld moeten kunnen lopen/rennen. Ook je gezichtsveld en eventueel gehoor zou aangetast moeten zijn (zie als voorbeeld de effecten in Call of Duty).

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

The_Prince_of_Mu schreef op 17 april 2004 @ 17:05:
Dan kan ik nog wel meer toevoegen >:) :

*) Een goed werkend weer-systeem. Ik wil regen, sneeuw, hagel, onweer (donder en bliksem) en wind (leuk om met een vliegtuig in een storm te vliegen!).
*) Dieren in het spel. Ik wil vogels, vissen en zoogdieren. Tevens wil ik schelpdieren en krabben enzo op de stranden. ;)
*) Kleding van de soldaten moet ook kapot kunnen. Als je geraakt bent door een granaatshell splinter, dan heb je echt geen net pak meer aan!
*) Inslagen van artillerie, bommen en raketten moeten ook een echt gat in de grond achterlaten.
*) Bomen en struiken moeten om kunnen vallen of door een tank omgeduwd kunnen worden.
*) Indien zwaargewond, zou je met meer moeite door de wereld moeten kunnen lopen/rennen. Ook je gezichtsveld en eventueel gehoor zou aangetast moeten zijn (zie als voorbeeld de effecten in Call of Duty).
en dat wil je online spelen met een 3ghz je :? dit haal je nog niet eens met een 5ghz :D

wat denk je aan data verkeer als je door geeft van het weer :?
de looping van de dieren:?
kleren:?
als een boom weg is of omgevallen moet t ook naar iedereen gestuurd worden:/

dat laatste zou nog kunne :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
PoweRoy schreef op 17 april 2004 @ 19:10:
[...]

en dat wil je online spelen met een 3ghz je :? dit haal je nog niet eens met een 5ghz :D

Weer ook, gewoon vast weer per map.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met flight simulater heb je dat toch ook gewoon, dus waarom zou weers omstandig heden niet bij vietnam kunnen. En zoveel hoeft de server nou ook weer niet door te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik krijg met dit spel steeds een (lege) 'blue screen' na ongeveer een uur, bijna altijd tijdens het laden van de volgende map.. enigste optie is dan nog rebooten :(
Verder is de voeding goed, krijgt de cpu genoeg stroem en geen errors met memtest etc etc..
En verder werkt elk spel perfect aleen deze niet, dus zou dit gewoon aan het spel kunne ligge? in de vietnam topic las ik dat er enige problemen waren met de combinatie 9800 en BF:V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat je ook EA zou kunnen doen als dat willen mogelijk willen maken moeten ze gewoon een pakketje laten downloaden van ongeveer 30kb (daar zit informatie in over het weer is, de gaten door de tanks,raketen. welke bomen om zijn gevallen) in die tussen tijd laad jouw computer de map en als het klaar is met downloaden maakt jouw pc de laaste aanpassing aan de Warzone dan is het pas realtime kom je in een server denk je heeeee wht the fuck is hier gebeurd :P

dat het weer is voor geprogammeerd zoals de dieren of de server kan een signaal doorgeven voor bepaalde opdrachen voor een tijdje dat in he pakketje staat!

dat is een deel van de oplossing en meschien de data comprimeren

dan heb je meschien geen lag kijk s naat ut2004 volgens mij verbruikt hij 1/3 minder data dan BF/Vietnam.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 17 april 2004 @ 19:10:
[...]

Dat valt wel mee hoor je hebt ee optie bij farcry in de consel dat met je geweer een gat kan schieten in het decor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 13:50:
[...]

Dat valt wel mee hoor je hebt ee optie bij farcry in de consel dat met je geweer een gat kan schieten in het decor :9
Far Cry speel je dan ook niet met 64 man tegelijk online hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Ik zie in dat dit voor zowel bandbreedte als CPU-capaciteit gevolgen zal hebben, maar wellicht met het herschrijven van wat code zou de impact hiervan niet zo hoog mogen wezen. Ten slotte ondersteunen andere spellen ook al soortgelijke features.

En ik besef dat BF 64 man ondersteunt i.v.t. andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 10:48

Arfman

Drome!

Ik heb een leuk probleempje voor jullie:

Mijn BF Vietnam is behekst :P.

Ik heb dus een legale versie, voor alle duidelijkheid. Tijdens het online spelen (ja, alleen online) gaat 1 van mijn 5 harddisken aan-uit aan-uit, enzovoort. Dit houdt hij een tijdje vol, en dan kunnen er 2 dingen gebeuren:

1) mijn PC lockt keihard en ik moet resetten
2) het tikken stopt en ik kan gewoon spelen

Nu heb ik 1 harddisk in mijn systeem die af en toe een beetje moeilijk doet met opstarten, dus ik denk dat het die is, maar het tikken onder Windows gebeurt alleen in BF Vietnam ! :D

Degene die mij kan helpen met dit probleem krijgt op Drome 11 een biertje van mij ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Ik heb iets in deze trant gehad onder Windows... opstarten duurde een eeuwigheid, maar alles werkte wel, alleen je hoorde de hele tijd harde tikken. Het lijkt mij dus een hardware probleem. Schijf er uit / vervangen en probleem kan opgelost zijn.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

Tubby

or not to be

wellicht dat bfvietnam zoveel vraagt van je vidkaart en die op zijn beurt weer van je voeding dat 1 van je schijven niet genoeg voeding krijgt. (booten vraagt ook vrij veel van je voeding dus dat ondersteund mijn theorie ook).

Zwaardere voeding of schijfje minder?

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Staat je swapfile misschien op die schijf? als je niet genoeg videogeheugen + RAM op je mobo hebt, dan zal hij zeker bij BF-V gaan swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik ben weer bezig met een nieuwe map. Aangezien mijn andere map waanzig trieste performance vertoonde, kon ik niet anders dan aan een nieuwe beginnen. Ik kreeg de performance niet noemenswaardig opgeschroefd.

"Hamburger Hill" is de naam van mijn nieuwe map. Ik weet dat er al 1 of meer maps zijn die zo heten, maar dit wordt de ultieme :P :+

Scenario: De US moet de grote heuvel innemen en de NVA moet deze kosten wat het kost in handen houden. Simpel he ;)

Enkele screens:
Allereerst de map
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShotmapS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot001S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot002S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot003S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot004S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot005S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot006S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot007S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot008S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot009S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot010S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot011S.jpg

De map is voorlopig nog niet af, maar ik doe mijn best. Ik zal waarschijnlijk in de loop van de middag een preview van de map op GoT zetten, zodat de gene(n) die interesse hebben alvast een kijkje kunnen nemen.

Edit: Zoals beloofd... Een voorproefje

Let wel: Hij is nog lang niet af. O.a. de US mainbase slaat nog nergens op, maar goed..

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 19-04-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Toffe map man, Maar waar is die download link ;).

We zullen dat mapje eens goed aan de tand voelen.

Als ik vanavond tijd heb zal ik deze map effe hosten kunnen we het gelijk de map in het echie testen ;)

Maar jaggermeister dat wist je natuurlijk al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Heb je de geschiedenis boeken er ook op nageslagen om de kaart te maken?, en wat daar zich heeft afgespeeld en met welk materieel enzow?

Dus ik download de map en waar zet ik hem dan heen om hem te spelen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

je zet hem onder BFV/mods/Bfvietnam/Archive/Levels of in die trand.

En nee het lijkt me historish niet een correcte map. Maar dat zijn die van EA ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DeSSie! schreef op 19 april 2004 @ 16:17:
Heb je de geschiedenis boeken er ook op nageslagen om de kaart te maken?, en wat daar zich heeft afgespeeld en met welk materieel enzow?

Dus ik download de map en waar zet ik hem dan heen om hem te spelen? :X
Nee, heb ik idd niet gedaan. Teveel werk :P Ik ben gewoon aan iets begonnen en ik kijk wel waar het schip strandt. Probeer gewoon een leuke map te maken waarin je echt het gevoel hebt aan een veldslag mee te doen.

Deze map komt denk ik ook het best tot zijn recht met 64 man. Het zou helemaal leuk zijn als de transport Huey's daadwerkelijk netjes voor dit doel gebruikt worden. D.w.z dat men de troepen keurig afzet in het weiland voor de boslinie en dat er 1 of 2 man aan boord blijven om de boslinie te bestoken met de mounted M60's.

De Phantom zou alleen maar door US bestuurd mogen worden, maar ik ben er nog niet achter hoe je dat fixt.

Verder zullen er niet al teveel voertuigen inzitten.

Oja, ik ben van plan om 2 artillery kanonnen aan de rand van de US base neer te zetten. Het zicht vanaf deze posities is niet al te best, maar dat spoort weer aan tot het gebruik van de verrekijkers door de troepen op de heuvel.

Edit: Ik mis overigens kapot geschoten bomen tussen de objecten in Battlecraft.

Iets in deze trend zou leuk zijn: Afbeeldingslocatie: http://www.campbell.army.mil/3187/images/hill-2.gif

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 19-04-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou jagermeister en ik hebben de map vandaag gespeeld , loopt lekker en gaaf, we hebben mooie screenshots gemaakt , Deze zal hij later op GOT zetten.

Mooie begroeingen
Mooie loopgraven
Lekker bespeelbaar
lekkere napalm
mooie kanonnen

Kortom leker , mooi en hopelijk snel klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hier enkele van de screens! Ennuh Stronkie bedankt voor de complimenten!

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot2S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot4S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot5S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot6S.jpg

Edit: Valt een beetje tegen dat er niet veel meer in dit topic geluld wordt. Zit iedereen FarCry of UT2K4 te spelen?

[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ystart.net/upload/20040420/1082412043.jpg
Ik heb iets vreemds ontdekt, je ziet het waarschijnlijk al.
Als je in de heli zit en naar beneden kijkt heb ik helemaal geen benen en voeten!
Ik zit dus klaarblijkelijk bovenop de rugleuning 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Boerenlater is nog steeds screenshots aan het posten, merk ik ;) en het valt hem niet op dat de romp (want je ziet geen dikke pens) ook mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

jagermeister1 schreef op 19 april 2004 @ 22:44:
Edit: Valt een beetje tegen dat er niet veel meer in dit topic geluld wordt. Zit iedereen FarCry of UT2K4 te spelen?
Uhh ja .. wat moet je ervan zeggen :?
Speel het bijna dagelijks, leuk spel, soms laggy, ik hoop dat de patch snel komt :?

Veel meer weet ik zo niet in te brengen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Arfman schreef op 20 april 2004 @ 01:37:
[...]

Uhh ja .. wat moet je ervan zeggen :?
Speel het bijna dagelijks, leuk spel, soms laggy, ik hoop dat de patch snel komt :?

Veel meer weet ik zo niet in te brengen :)
Wat dacht je ervan om mijn map eens te proberen ;)

Ik zou het tof vinden als de tweakers eens 'en masse' mijn map gingen installeren :) Natuurlijk is hij nog niet af enzo, maar goed... hij is nu in iedergeval goed speelbaar hoop ik. Schaduwen ontbreken nog en sommige dingen zijn nu nog niet goed uitgewerkt. Ik heb hem tot nu toe alleen met Stronkie getest, maar het lijkt me erg leuk om hem eens met meerdere mensen tegelijk te testen. Ik kan alleen niet voor een server zorgen met mijn 2048/1024 lijntje. Die trekt echt niet meer als 4 a 5 man denk ik. Misschien dat er hier mensen zijn die hem tijdelijk op een snelle server willen zetten! Mijn dank zal groot zijn!

Hier een up 2 date versie: Hamburger Hill

Oja, voor de luie mensen onder ons ;) Zet hem in de volgende dir: (Driveletter):\program files\ea games\battlefield vietnam\mods\bfvietnam\archives\bfvietnam\levels

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2004 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DTM race driver 2 demo speel ik de laatste dagen veel online :) zat eerst te twijfelen tussen far cry/ vietnam nu twijfel ik tussen far cry/dtm ;)

Heb het wel gehad met Battlefield denk ik. Na bijna 2 jaar ontzettend veel vrije tijd erin gestopt te hebben gaat het me vervelen en Vietnam is een teleurstelling (net als de expansion packs), performance is klote t.o.v. bf1942 terwijl de graphics nauwelijks verbeterd zijn. Daarnaast durft men geen vernieuwende gameplay features erin te stoppen, blijft saai dus op een gegeven moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Dat er niet heel veel vooruitgang is maakt me weinig uit, ik speel immers ook nog met plezier de originele DC. Wat me wel tegenvalt zijn dat de maps een beetje simpel zijn. Er is niet echt een frontlijn zoals bij DC en BF1942 maar iedereen holt kris kras doorelkaar.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ach jeee :(

Als de topic starter er al geen zin meer in heeft (:() , wat moeten wij dan als verwend BF spelers. Ik vind het nog steeds leuk. Niet zo zeer het spelen , maar meer het testen van mappen.

Af en toe een lekker potje MP op de UT kan ool een verandeming zijn. Ik denk dat we vanzelf weer aanwas krijgen op het Forum zodra de patch er is.

Tot die tijd zullen Jaggermeister en ik wel deze topic volstorten met onze bevindingen van zijn map. Wat ik overigens moet zeggen (:) top MAPPIE :)).

Game On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Lister_Storm schreef op 20 april 2004 @ 04:23:
Dat er niet heel veel vooruitgang is maakt me weinig uit, ik speel immers ook nog met plezier de originele DC. Wat me wel tegenvalt zijn dat de maps een beetje simpel zijn. Er is niet echt een frontlijn zoals bij DC en BF1942 maar iedereen holt kris kras doorelkaar.
Daar ben ik het absoluut mee eens. De maps zijn inderdaad weinig spannend. Zelf speel ik ook vrij veel bf 1942 en dc op dit moment. Het valt mij op dat vietnam vrij snel gaat vervelen o.a. door de lamers en de bugs. Ik wacht met smart op de patch waar de meeste bugs in worden gefixed en waar een voting systeem in zit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Lister_Storm schreef op 20 april 2004 @ 04:23:
Juist daarom is Jaggermeisters map . Hamburger hill. Of zoals ik hem noem Kentucky Fried Chicken Mappie (Mac Donalds HILL). zo leuk is.

Hier word je gedwongen (mits er veel spelers zijn) een linie te vormen om zo langzaam de hill op te komen.

Mensen ik raad echt eens aan deze map eens te spelen.

Hoezo reclame. PIEP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
ik heb ook leuke bug ondekt, gooi maar is een granaat in het water en kijk waar hij ontploft :P waar je hem ook in het water gooit hij ontloft een paar meter verderop 8)7

en trouwens gewoon in die achterkant van die grote heli springen of op het dak bij die kleine ken ook wel is handig zijn als alle plaatsen bezet zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 09:30:
[...]

Juist daarom is Jaggermeisters map . Hamburger hill. Of zoals ik hem noem Kentucky Fried Chicken Mappie (Mac Donalds HILL). zo leuk is.

Hier word je gedwongen (mits er veel spelers zijn) een linie te vormen om zo langzaam de hill op te komen.

Mensen ik raad echt eens aan deze map eens te spelen.

Hoezo reclame. PIEP
Is er een server waar deze map draait dan? Ik wil hem graag proberen maar dan wel online en met meer spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou , ik kan vanavond rond half 9 wel een servertje draaien. heb dit al eens eerder gedaan.

Kom op mensen wie doet er nog meer mee. Ik wil minstens 10 mensen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

naps schreef op 20 april 2004 @ 09:32:
ik heb ook leuke bug ondekt, gooi maar is een granaat in het water en kijk waar hij ontploft :P waar je hem ook in het water gooit hij ontloft een paar meter verderop 8)7

en trouwens gewoon in die achterkant van die grote heli springen of op het dak bij die kleine ken ook wel is handig zijn als alle plaatsen bezet zijn :p
In de achterkant van een helie springen lijkt me nou niet echt een bug.

Maar boven op een heli staan en dat ie dan vliegt lijkt me wel onwaarschijnelijk. ZOEF chop hoofd er af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 09:43:
Nou , ik kan vanavond rond half 9 wel een servertje draaien. heb dit al eens eerder gedaan.

Kom op mensen wie doet er nog meer mee. Ik wil minstens 10 mensen hebben
als hij cracked is doe ik mee _/-\o_
jajaja mense als ik geld heb ben ik van plan het spel te kope :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ehhhhh cracked. Denk het niet. ik weet niet of je dan op mijn server kunt komen. Ik zou als ik jou wachten met halen totdat de patch er is. En er mensen zijn die dan wel wat positiefs hebben te melden over vietnam.

Alle dingen die het spel voor mij positief maakten zijn nu voor mij of irri , of ben er op uitgekeken.

Mooie geluid en Muziek tijdens voertuigen
Het tijdstip vietnam oorlog boeit me.
Mappen op Internet spelen leuk
Heli's vliegen Leuk.
Mappen maken leuk

Het enige wat ik nu nog doe is samen met Jaggermeister zijn map optimaliseren. De rest boeit me op dit moment niet zo meer door alle bugs:

Bla Bla Bla (hier zou een lijst komen te staan die iedereen nu wel weet) En hopelijk lossen ze dit allemaal op in de patch... Die hoop ik wel uitkomt voordat ik 40 word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

naps schreef op 18 april 2004 @ 13:06:
ik krijg met dit spel steeds een (lege) 'blue screen' na ongeveer een uur, bijna altijd tijdens het laden van de volgende map.. enigste optie is dan nog rebooten :(
Verder is de voeding goed, krijgt de cpu genoeg stroem en geen errors met memtest etc etc..
En verder werkt elk spel perfect aleen deze niet, dus zou dit gewoon aan het spel kunne ligge? in de vietnam topic las ik dat er enige problemen waren met de combinatie 9800 en BF:V :)
Arfman schreef op 18 april 2004 @ 23:23:
Ik heb een leuk probleempje voor jullie:

Mijn BF Vietnam is behekst :P.

Ik heb dus een legale versie, voor alle duidelijkheid. Tijdens het online spelen (ja, alleen online) gaat 1 van mijn 5 harddisken aan-uit aan-uit, enzovoort. Dit houdt hij een tijdje vol, en dan kunnen er 2 dingen gebeuren:

1) mijn PC lockt keihard en ik moet resetten
2) het tikken stopt en ik kan gewoon spelen

Nu heb ik 1 harddisk in mijn systeem die af en toe een beetje moeilijk doet met opstarten, dus ik denk dat het die is, maar het tikken onder Windows gebeurt alleen in BF Vietnam ! :D

Degene die mij kan helpen met dit probleem krijgt op Drome 11 een biertje van mij ;)
Ik ga ooit met C&C Generals vergelijkbare rare problemen. Ik heb het opgelost door het voltage van mijn ATi AGP kaart van 1.5 V naar 1.6 V te verhogen, misschien helpt het bij jullie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik doe mee vanavond om rond 8 uur / half 9! Count me in! Ik ben zeker benieuwd naar de nieuwe map. Ik neem aan dat ik hem van te voren even moet installeren? Kan iemand misschien even een kort stappenplan neerzetten zodat het voor iedereen duidelijk is hoe je dit moet doen? Dan moeten we toch 10 players bij elkaar kunnen krijgen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Bor_de_Wollef schreef op 20 april 2004 @ 10:32:
Ik doe mee vanavond om rond 8 uur / half 9! Count me in! Ik ben zeker benieuwd naar de nieuwe map. Ik neem aan dat ik hem van te voren even moet installeren? Kan iemand misschien even een kort stappenplan neerzetten zodat het voor iedereen duidelijk is hoe je dit moet doen? Dan moeten we toch 10 players bij elkaar kunnen krijgen?!
Ok bij Deze.

Stap 1 Download deze map Zie link boven in http://www.jagermeister.demon.nl/Hamburger_Hill.rfa

Stap 2 Save hem naar (Driveletter):\program files\ea games\battlefield vietnam\mods\bfvietnam\archives\bfvietnam\levels

Stap 3 Start BFV op

STap 4 Join een Internet Multplayer Game met Punkbuster Disabled.
Server name : Stronkie
Ipadres :212.123.142.192

En dan spelen maar.

Ik zorg dat ik hem half negen aan heb

Ik meld het hier wel als ie up and running is.

ONLINE COUNTER

Aantal mogelijke figuurlijke lammetjes die naar de slachtbank gaan staat op :

8 .... _/-\o_

ready to rUmBle.

[ Voor 13% gewijzigd door Stronkie op 20-04-2004 14:47 . Reden: Another one Bites the dust ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tof dat er alweer iemand bereid is om de map te spelen. Echter voor deze map is 3 man echt nog veels te weinig. We moeten hem zeker met een man of 20 a 30 kunnen spelen. Op zijn minst, want hij is anders echt te groot, maar goed... we moeten ergens beginnen he.

Lighteye had mij ooit eens wat email adressen en tips gegeven om mijn map te promoten bij het grote publiek. Dat ga ik weer eens opzoeken in het vorige BFV topic. Als mijn map volledig klaar en bugvrij is, dan ga ik hier zeker gebruik van maken, maar dan moet ie wel getest zijn natuurlijk.

Zijn er hier mensen die goed overweg kunnen met de verschillende paintbrushes in Battlecraft? Zou het leuk vinden om deze map straks ook nog te kunnen voorzien van mooie textures. Maar goed... dat later.

@Stronkie: Bedankt voor de PR!! :) En uiteraard ook voor de bereidheid een servertje te draaien!

Mensen, download de map vanavond pas. Dan is er weer een update beschikbaar :) Het kan natuurlijk geen kwaad om nu al een kijkje te nemen ;) maar vanavond is er wel weer een nieuwe versie en we moeten zorgen dat we allemaal van dezelfde versie gebruik maken.

Ik zal kijken of ik nog wat aan het ticketsysteem kan doen aangezien de tickets van de US meteen beginnen te zakken bij aanvang van het spel.

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Oké ik zal vanavond ook aanwezig zijn, de map lijkt me errug vet, tot die tijd zit ik op de jolt.co.uk server waar veel samengewerkt word (lees met heli's mensen bij de vlag droppen en er boven hoveren met 2 m60 gunners)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik heb vanavond ook wel ff tijd om de map te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Juh, op Jolt heb je kans dat er goed geteamed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Yes!! Alweer 2 zielen erbij. Teller staat op 5! Thanks alvast :)

Straks zet ik wel weer wat screens van de up 2 date map neer om de boel wat op te warmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Kun je die maps ook van te voren met bots uitproberen of zit dat er niet in?

Omdat ik de map leuk vind (hulde) zal ik alleen de zaken noemen die mijn opvielen wat nog voor verbetering vastbaar is:

1 - Geen runway voor de phantom? Wel eens een jet op gras zien landen?
2 - Randen van water zijn erg hoekig
3 - Ik mis een level beschrijving aan het begin (geeft ie ook een melding van)
4 - Ik vind de fog te dik om echt wat aan het vliegtuig te hebben vooral ook omdat je de mannetjes pas ziet lopen als je al bijna op de grond staat.
5 - De US tickets lopen wel erg snel naar beneden op dit moment.

Voor de rest: heel erg leuke map en ziet er erg goed uit! Vooral de omgeving bij de rode flags is erg mooi :) Goed gebruik van loopgraven etc :) Hulde!

[ Voor 103% gewijzigd door Bor op 20-04-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 20 april 2004 @ 12:15:

Omdat ik de map leuk vind (hulde) zal ik alleen de zaken noemen die mijn opvielen wat nog voor verbetering vastbaar is:

4 - Ik vind de fog te dik om echt wat aan het vliegtuig te hebben vooral ook omdat je de mannetjes pas ziet lopen als je al bijna op de grond staat

Voor de rest: heel erg leuke map en ziet er erg goed uit! Vooral de omgeving bij de rode flags is erg mooi :) Goed gebruik van loopgraven etc :) Hulde![/
Ah, je hebt hem al geprobeerd :)

1. Klopt. Aangezien ik de phantom een beetje geheim wil houden heb ik ervoor gekozen voor gras. Zo ziet de NVA hem niet op de map. Snap ie.
2. Klopt ook. Moet ik nog uitwerken, maar doe ik als 1 van de laatste dingen aangezien ik nog met andere dingen van het terrein bezig ben. Als ik het nu zou doen, dan schopt "Generate Surfacemaps" de zooi weer scheef enzo. Komt dus inorde
3.Ga ik ook toevoegen.
4. Klopt, maar de fog kan helaas niet dunner omdat je dan duidelijk oppuppende bomen in de verte gaat zien en dat ziet er niet uit. Deze map vereist gewoon een goede piloot :P

Bedankt voor de positieve reactie!! :*)

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Bor_de_Wollef schreef op 20 april 2004 @ 12:15:

4 - Ik vind de fog te dik om echt wat aan het vliegtuig te hebben vooral ook omdat je de mannetjes pas ziet lopen als je al bijna op de grond staat
Effe antwoord (Jaggermeister : correct me If I am Wrong)

1 - Die runway is express niet zichtbaar zodat het niet moet opvallen dat daar iets is, vooral als je NVA speelt moet daar gewoon niets te zien zijn. (Is het verrassingeffect beter) Hij was wel eerst zichtbaar , maar dat vonden we toch niet slim

2 - - Komt dat de map niet gerenderd is met schaduwen en rivier smoothing (gebeurt pas als alle dingen verders klaar zijn)

3 - Idem

4 - Dat is juist de bedoeling. Je speelt in een dichte mist je zult je moeten redden en de map eerst goed moeten verkennen. Dit weerhoud plane nOObs ervan om steeds heli's en phantoms te gebuirken. Tevens verplicht je nu de heli's lekker hoog te laten vliegen zodat ze de USA mensen letterlijk boven de berg kunnen droppen (iets wat het verrassingeffect ten goed komt). Wat betreft de straaljager ja je zult alleen de randen van de hill kunnen bestoken. en eventueel op vriendelijke messages wachten in welke grid er enemy zit (met verrekijker)

Verders hoop ik je snel te zien. en nee je kunt deze map niet met co op spelen (bots) dus. we zijn er nog niet achter hoe je dat kunt enabelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

PS weet iemand hoe je aan je map in Battlecraft de mogelijkheid kunt invoeren voor CO OP players (bots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
waarschijnlijk moet je net zoals bij quake maps en path file creëren/berekenen voor de bots zodat ze weten waar ze heen moeten .. geen idee hoe dat moet met de BF:V-editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik denk niet dat deze mogelijkheid in BCV zit. Ik heb zitten zoeken op Internet, maar kan alleen maar vinden dat het handmatig gedaan moet worden. Hoe precies, kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
helpt dit misschien :? http://www.gamingforums.com/showthread.php?t=115975
(ik heb gewoon gegoogled naar 'battlefield map editor coop bots')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mja, dat helpt. Had het al gelezen en ik zie er vanaf :P

Het schijnt namelijk erg veel werk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jagermeister ik doe mee!
Vanavond heb je dus een nieuwe update?
Ik heb er wel zin in om tegen jullie n00bs ;) te spelen.

En als het topic dreigt dood te bloeden post ik wel een paar screenshots ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 14:03:
Jagermeister ik doe mee!
Vanavond heb je dus een nieuwe update?
Ik heb er wel zin in om tegen jullie n00bs ;) te spelen.

Ok dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ben wel een beetje zenuwachtig, heb BF:V nog nooit online gespeeld lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Gewoon gezicht op oneindig en knallen maar, <===== Dan hebben we hier een nOOb.

Maar je kunt ook gewoon doordacht meedoen en leren van je fouten en mee discusieren in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 14:03:

NEEEEEEE...... :)

:O

AUB geen screens meer . LOL

Topic word wel weer levendig na vanavond en eventuele patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zoek ook nog wel ff wat tijd om mee te spelen... met de nieuwe map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
-ScuL- schreef op 20 april 2004 @ 14:14:
ben wel een beetje zenuwachtig, heb BF:V nog nooit online gespeeld lol :)
Dat meen je toch zeker niet? Moet een geintje zijn!? Wie speelt BF-V nou single-player? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

OK dan teller staat op 7 !!!!!!!!!

Misschien is het wat om reclame te maken op andere forums dat mensen mee kunnen doen , moeten ze wel eerst effe hier lezen wat de bedoeling is.

[ Voor 69% gewijzigd door Stronkie op 20-04-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 14:43:
OK dan teller staat op 7 !!!!!!!!!
Als jullie het goed vinden, zet die teller dan maar op 8! Ik wil ook wel even proberen als dat OK is met jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

OK hoe meer zielen hoe meer vreugd , alleen ik denk als er meer dan 16 gaan spelen dat ik dan er maar een dedicated van maak. Zonder zelf te spelen snik snik :( anders kunnen we niet lekker spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
slash24 schreef op 20 april 2004 @ 14:43:
[...]

Dat meen je toch zeker niet? Moet een geintje zijn!? Wie speelt BF-V nou single-player? :?
single player niet nee.. CO-Op met m'n broer op het LAN.
reden: ik heb 5 weken geen internet gehad door een verhuizing en ben pas net 3 dagen weer aangesloten.. dit wordt dus m'n allereerste online BF:V actie :p
(maak je niet ongerust om mijn skills ik speel al jarenlang FPS-ers waarvan Quake sinds 1997/98 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
-ScuL- schreef op 20 april 2004 @ 14:53:
[...]

single player niet nee.. CO-Op met m'n broer op het LAN.
reden: ik heb 5 weken geen internet gehad door een verhuizing en ben pas net 3 dagen weer aangesloten.. dit wordt dus m'n allereerste online BF:V actie :p
(maak je niet ongerust om mijn skills ik speel al jarenlang FPS-ers waarvan Quake sinds 1997/98 :))
Ik zeg ook niet dat je geen skills hebt hoor, zie je vanzelf online en dan kan ik daar pas over oordelen, het zal allemaal wel loslopen... Maar quake is wel fff iets anders als BF1942 of BF-V! Teamplay staat nog altijd voorop :) Zolang iedereen immers een beetje samenwerkt (en dat gebeurt helaas lang niet altijd) is het veel leuker dan 1 of andere DM game (is mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
doelde meer op aimen maar je hebt gelijk. heb ook een hele lange tijd counterstrike gespeeld en dat zit je op ongeveer hetzelfde soort teamplayniveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik begrijp dat de teller nu op 8 staat!! Ok dan, keep the good spirit up people!! :)

Nu heb ik een voorlopige versie klaar van mijn map. Hij is volgens mij best goed speelbaar! Als er nog dingen zijn die nog ff voor vanavond gewijzigd moeten/mogen worden, dan hoor ik dat graag.

Klik plaatje om de map te downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/HamburgerHill.jpg

Post van stronkie met alle benodigde gegevens om mee te gamen vanavond

[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok dan,

Ik ga er van uit dat de server draait om 8:15 , denk dat ik er een Ded van maak en dan zelf join. Mocht er te veel lag zijn dan drop ik er zelf wel uit en hou de bevindingen wel bij hier.

Voor vragen voeg me toe aan je MSN lijst oldenzaler0504@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Inmiddels de shadows op medium laten renderen. Deze versie staat nu online (om het detail toch nog iets op te krikken ;) )

Dus: Versie die je moet hebben is die van 16:30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

jagermeister1 schreef op 20 april 2004 @ 16:32:
Inmiddels de shadows op medium laten renderen. Deze versie staat nu online (om het detail toch nog iets op te krikken ;) )

Dus: Versie die je moet hebben is die van 16:30 uur.
De map die NU online staat is dus degene die we vanavond gaan spelen?

@stronkie -> ik heb je alvast in mijn contact list gezet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 20-04-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 20 april 2004 @ 16:39:
[...]

De map die NU online staat is dus degene die we vanavond gaan spelen?

@stronkie -> ik heb je alvast in mijn contact list gezet :)
Nee, sorry. De map die NU online staat is het geworden. Ik was namelijk een soldierspawn vergeten toe te voegen aan een controlpoint. Zonder zou je dus een probleem hebben als dat de laatste vlag is die je in handen hebt.

Dus... voor de duidelijkheid. Vanaf NU kun je downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

voor allen die niet kunnen wachten . Ik heb de server online gezet

Om 17:30 zal ie wel te zien zijn in de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hey newbie hier, maar op lan valt met dezelfde key 3x ingelogd te worden, zou een key daarvoor kunnen regelen, maar weet niet of dat dan lukt!?

dan zijn we met meerderen van de partij, maar ik ben net die ene lozer die em gekraakt heeft, en dat geen optie voor server was (meende ik gelezen te hebben...)

Gaat dit lukken of enkel maar een player per key!? Lijkt me leuk met enkel dutchcows

het helpt weinig, maar ben volgende week jarig en dan heb ik em ook...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik ga wel spieken bij de hamburger mapje.... ;)

(Ik heb nog geen antwoord gezien over de tunnel probleem in Battlecraft :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

sain onez schreef op 20 april 2004 @ 17:42:
Hey newbie hier, maar op lan valt met dezelfde key 3x ingelogd te worden, zou een key daarvoor kunnen regelen, maar weet niet of dat dan lukt!?

dan zijn we met meerderen van de partij, maar ik ben net die ene lozer die em gekraakt heeft, en dat geen optie voor server was (meende ik gelezen te hebben...)

Gaat dit lukken of enkel maar een player per key!? Lijkt me leuk met enkel dutchcows

het helpt weinig, maar ben volgende week jarig en dan heb ik em ook...
Met gehackte keys kun je niet online. Verder, schrijf normaal nederlands svp want hier kan ik niet veel van maken, no offence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 17:19:
voor allen die niet kunnen wachten . Ik heb de server online gezet

Om 17:30 zal ie wel te zien zijn in de lijst
Ik kan niet connecten naar de server helaas. In ASE (manual toegevoegd) heb je een ping van 9999 ofwel geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Oke, als het goed is heb ik een key zodat ik mee kan doen, en hopelijk dat wat vrienden ook nog joinen.....

wij zijn te herkennen aan -x-[SswL]-x- ervoor....
Smokin' Suckaz With Logix

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 20 april 2004 @ 18:17:
[...]

Ik kan niet connecten naar de server helaas. In ASE (manual toegevoegd) heb je een ping van 9999 ofwel geen verbinding.
Zoek hem anders ff op in de serverlijst binnen BFV zelf. Zo heb ik het ook gedaan.
Ik zit er nu op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik zit er inderdaad ook in nu. ASE werkt op de een of andere manier niet. Wat me wel opvalt is dat onze pings erg op en neer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Count me in too! Ik wil die map wel een goede testbeurt geven! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Tot nu toe ontdekte bugs:

1 - In de rijsvelden waar het water diep is zweven de planten in het water
2 - In b4 staat een auto die steeds een stukje van de berg rolt en dan weer terug schiet (bugje)
3 - Ik kon op de een of andere manier met de heli onder water vliegen. Ik lande in een rijsveld, zakte door het water heen en bleef in mijn heli. Ik kon toen ook niet uitstappen. Een "suicide" in de console was de enige oplossing.

Tot dusver :) Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

tja ik ook niet bij mijn eigen server naar binnen maar helaas dat kan ie niet volharden.

Ik bedoel ik kan wel spelen , maar dan hebben we last van lag

[ Voor 28% gewijzigd door Stronkie op 20-04-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Draait de server nou ?
Ik wilde BF:V net starten maar hij loopt de zeuren over invalid CD-key omdat ik net Windows opnieuw heb geïnstalleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

@Stronkie: Als jij op je server speelt begint het ontzettend te laggen helaas. Zodra je uitlogt loopt het veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok dan spelen jullie maar even zo. We moeten gewoon een andere server zien te vinden.

Heeft iemand een turbo connectie waar hij deze map op kan draaien

Ik ben ondertussen aan het internetten , zie je het vershil toevallig.

En jagermeister jij had toch wel een oud bakkie staan , run daar een deicated server op , dan kunnnen we er allemaal op

[ Voor 40% gewijzigd door Stronkie op 20-04-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Jammer van de lag. Ik heb er al 2 keer uitgelegen vanwege "connection problems".

update: 4 x

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 20-04-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja dat komt door mij en niet door de map . Sinds je mij 1 keer zag ben ook bezig op het internet. Ik denk niet dat mijn verbinding ok is helaas. Zodra ik ophou moet het beter gaan. Of jagermeister moet zelf een server starten , hij heeft de snelste verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

wat voor connecties hebben jullie allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 20:09:
Ok dan spelen jullie maar even zo. We moeten gewoon een andere server zien te vinden.

Heeft iemand een turbo connectie waar hij deze map op kan draaien

Ik ben ondertussen aan het internetten , zie je het vershil toevallig.

En jagermeister jij had toch wel een oud bakkie staan , run daar een deicated server op , dan kunnnen we er allemaal op
Ik heb maar een 2048/1024 lijntje

Schieten we ook niet veel mee op vrees ik :)

Ik wil het best proberen, maar hoe start ik een dedicated server? Je hebt toch 1 of andere patch daarvoor nodig?

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 20-04-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik voorlopig maar 512/256.. :X

nee hoor dat kan ook gewoon vanuit het multiplayer menu als je dedicated aanvinkt. maar beter is eigenlijk met de server manager.. (staat op CD3)

[ Voor 73% gewijzigd door ScuL op 20-04-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

De nieuwe server is up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
welk IP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb hem gestopt. Ik had al ruim 1600 skipped frames en een cpu van 56% terwijl er nog maar 8 players in waren. tevens kan ik er zelf niet in en ik wil toch echt wel meedoen ;)

Hopen dat jullie niet te boos zijn hierover. Zodra ik de map op het UT netwerk draai (waarschijnelijk as zaterdag ;)) dan kunnen we daar perfectr gamen zonder LAG en connection problems

Dus nogmaals de lag in de map ligt niet aan de map maar aan mijn verbinding / computer sorry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 20 april 2004 @ 20:37:
ik voorlopig maar 512/256.. :X

nee hoor dat kan ook gewoon vanuit het multiplayer menu als je dedicated aanvinkt. maar beter is eigenlijk met de server manager.. (staat op CD3)
Ik ga het proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ok dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Zonder IP doen we niets he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op 20 april 2004 @ 20:38:
Ik heb hem gestopt. Ik had al ruim 1600 skipped frames en een cpu van 56% terwijl er nog maar 8 players in waren. tevens kan ik er zelf niet in en ik wil toch echt wel meedoen ;)

Hopen dat jullie niet te boos zijn hierover. Zodra ik de map op het UT netwerk draai (waarschijnelijk as zaterdag ;)) dan kunnen we daar perfectr gamen zonder LAG en connection problems

Dus nogmaals de lag in de map ligt niet aan de map maar aan mijn verbinding / computer sorry :(
Geeft niet Stronk.... Al lang blij dat je een servertje gestart hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
vergeet niet punkbuster uit te zetten dan kan mijn broertje ook meedoen :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.