Battlefield Vietnam deel III

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou eindelijk een community Update

Hopelijk halen ze die lag eruit als er veel heli's tanks in het beeld zijn :(

Community Update - 4.9.04

THANK YOU!
Online numbers for BFV were huge the first week it was released and they don't show signs of slowing down. You're all obviously enjoying the the game! Everyone at DICE and EA would like to thank the fans and welcome all the new faces to the world of Battlefield!

Battlefield Vietnam Update
For those of you familiar with Battlefield 1942, you're already aware of the level of support you can expect from the Battlefield team. Battlefield Vietnam is no exception. In the next few months you can expect to see updates which add new features, incorporate community requests and add new content. We're currently working on an update which will incorporate some of your suggestions such as tweaking the M60/LAW combo as well as addressing performance issues experienced by some people. Stay tuned for more information on this in the upcoming weeks.

Server Admins
Be advised, BFV has a higher bandwidth requirement than Battlefield 1942. This is due to the new features added in the game such as overgrowth and airlifting. We are working to optimize these further, but a simple solution includes properly choking your servers to the appropriate setting. We also recommend that you run only one instance of BFV on a server based on your bandwidth pipeline. Some rules of thumb include:
16-player: WinOS or Linux/1.8Ghz processor/256MB RAM/T1 connection
32-player: WinOS or Linux/2.8Ghz processor/512MB RAM/T1 connection
64-player: WinOS or Linux/3+Ghz processor/512MB RAM/T3 connection (You will need at least 4Mbit of bandwidth)
ATI Card Users
We are currently discussing with ATI the issues with BFV and certain high-end ATI cards. As an interim solution, if you turn off Anti-Aliasing and Anisotropic Filtering you will have a much better playing experience.

That's it for this week, so until we talk next, happy hunting!

EAComMike and the rest of te Battlefield team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

For those of you familiar with Battlefield 1942, you're already aware of the level of support you can expect from the Battlefield team. Battlefield Vietnam is no exception.

das balen zeg :P , weer 3-4 maanden op elke patch wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb inmiddels een naampje voor mijn map. Of het historisch klopt met de looks en het doel van de map... geen idee. Vond het wel leuk klinken :P

"Battle of Tam Quan" of "Operation Pershing"

@Henk83: Jij hebt het loading screen van je map gewijzigd. Hoe doe je dat als ik vragen mag? Ook heb je aangegen in de map dat jij hem gemaakt hebt.... Dat zou ik ook wel willen toevoegen, maar heb geen idee. Tips?

[ Voor 39% gewijzigd door jagermeister op 10-04-2004 14:00 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Interessante site www.vietnampix.com
Kun je meer plaatjes en machines bestuderen.
Kickt nog meer over de werkelijke actiebeelden _/-\o_
En ook als studiemateriaal voor map ontwerp.

Ik mis 1 voertuig in Vietnam game: de hovercraft.

Afbeeldingslocatie: http://www.vietnampix.com/bilder/gunner1.jpg
De gunner dat op hovercraft is gemonteerd.

En dit is dus wat ik nog mis:
Afbeeldingslocatie: http://www.vietnampix.com/bilder/mach2a.jpg

_/-\o_ _/-\o_ Super voertuig :P :/ Niet in game...
Vietnam heeft namelijk moeilijk begaanbare waterige jungle, en daarom is hovercraft ideaal waar gewone boten en jeeps niet erbij kunnen.
Vooral moerassen en drassige gebieden zijn een eitje.

Komt ie nog terug on komende upgrades of mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:51
jagermeister1 schreef op 10 april 2004 @ 13:55:
Ik heb inmiddels een naampje voor mijn map. Of het historisch klopt met de looks en het doel van de map... geen idee. Vond het wel leuk klinken :P

"Battle of Tam Quan" of "Operation Pershing"

@Henk83: Jij hebt het loading screen van je map gewijzigd. Hoe doe je dat als ik vragen mag? Ook heb je aangegen in de map dat jij hem gemaakt hebt.... Dat zou ik ook wel willen toevoegen, maar heb geen idee. Tips?
Je kunt met je 'archive file editor' en 'add file to archive' je loading screen en ingamemap veranderen. Ik heb met rfa extractor die 2 dingen eruit gehaald (loadscreen.dds en ingamemap.dds) Die aangepast. (pas wel op zitten mipmaps in. Ik heb ze gewoon aangepast. dwz. Eigen jpg erin gezet, flatten, save met dezelfde instellingen die het bestand al had.)

Je kunt ze in photoshop openen met behulp van een plugin. Volgens mij zijn die allemaal wel te krijgen op bf1942files.com.
DDS plugin is hiero te downloaden

Ik heb verder m'n map gister helemaal gestript. Ik verdenk op het moment de growth in combinatie met voertuigen die als object in de map zitten. Growth is verminderd en die voertuigen zijn er uit. De lag in het begin is er zo goed als uit nu.

Ik ga er vandaag nog even naar kijken. Waarschijnlijk vanavond een update.

edit:

de teksten enz. Kun je veranderen in de init.con van menu. Zit ook in Archive editor :)

[ Voor 6% gewijzigd door henk83 op 10-04-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Loadscreen is tga: sowieso geen mipmaps
ingamemap is dds: maar GEEN mipmaps...

En over die dds plugin, bezoek eens http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html :) zit ook een handige dds thumbnail viewer bij (voor win xp dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 16:03:
Loadscreen is tga: sowieso geen mipmaps
ingamemap is dds: maar GEEN mipmaps...

En over die dds plugin, bezoek eens http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html :) zit ook een handige dds thumbnail viewer bij (voor win xp dan).
Vreemd, hij gaf hier aan (tenminste in de standaard bfv maps) dat er mipmaps in zitten en dds zijn. Maargoed. Gewoon een origineel gebruiken als basis. Dan komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Helup < krijg de servers niet meer aan het lopen. Dus De mappen van Henk en Jagermeister moeten nog op zich laten w8 , of iemand anders weet nog een leuk servertje om het te draiien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hoop problemen zijn opgelost nu ik de catalyst 4.4 drivers heb geinstalleerd.
Het spel is alleen wel erg zwaar, met 20 bots ging het al aardig schokken op een Pentium 4a 2,4Ghz met Radeon 9800pro, Maar dat zal wel opgelost worden als ik mijn nieuwe pc binnen heb, word een Pentium 4 3,4Ghz, 1024MB (2x512) PC3500 Muskin, Abit IC7-Max3, en Radeon 9800pro, hier moet het wel mee lukken denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik draai BF-Vietnam ook op een P4 2,4 GHz, 20 bots zijn absoluut geen probleem hier.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd, maar ik heb een Pentium 4 classic, dus met 400 FSB en zonder HT, P4c is veel sneller want die heeft 800 FSB en HT, dat zou het mischien kunnen verklaren dat het bij jou wel soepel draait, als je teminste een p4c hebt, maar dat heeft tegenwoordig zo goed als iedereen een p4 uit de c serie.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Zouden ze de performance ook verbeteren in de komende patch? Dat je dan met een ''slechte'' pc BF:V beter kunt draaien?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Vraag & Aanbod *

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoT is geen verkoopplaats en verder ie het imo een veel te hoge prijs voor een gebruikte serial :X

een winkelversie is misschien net zo duur of ietsjes duurder maar wel met de zekerheid van een goede werkende serial.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd bij nedgames is hij 40 euro -10% korting is 36 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 20:00:
idd bij nedgames is hij 40 euro -10% korting is 36 euro
Het is toch nedgames.nl?
Ik ken de site niet, maar op google kwam op forums overal nedgames.nl tegen, ik kom alleen niet op die site, lijkt wel plat te liggen of zo.
Ik speel nu de niet zo legale versie, maar ik wil de originele wel hebben, 36 eypo is een stuk goedkoper als op andere sites.
Battlefield 1942 blijft ook duur zeg, ik kom dat spel niet goedkoper tegen dan 43,- eypo op een duitse site, je zou toch verwachten dat de prijs na 2 jaar wel wat lager zal liggen. :X

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nedgame.com/
battlefield koste daar 30 euro als hij daar nog niet uitverkocht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Klopt het dat je met de chinook in water kan landen??? Das toch totaal onrealistisch :? En dat menu voor je eigen muziek werkt bijna nooit :?

Verder leuk spel :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 21:51:
http://www.nedgame.com/
battlefield koste daar 30 euro als hij daar nog niet uitverkocht is
thnx gast, handige site, jammer genoeg is Battlefield 1942 daar ook al uitverkocht, want ik zie alleen de Bf1942 deluxe versie staan voor 45,- :(
Heb wel meteen UT2004 en Bf: vietnam besteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op 10 april 2004 @ 23:57:
Klopt het dat je met de chinook in water kan landen??? Das toch totaal onrealistisch :? En dat menu voor je eigen muziek werkt bijna nooit :?

Verder leuk spel :)
Nee is gewoon realitisch kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.boeing.com/companyoffices/gallery/images/military/rotorcraft/ch47sd/images/dvd-110-13.jpg

Vind dat de helicopters in bf vietnam wel gaar vliegen, in desert combat vliegt het echt veel beter, veel realistischer ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 03:01:
[...]

[afbeelding]

Vind dat de helicopters in bf vietnam wel gaar vliegen, in desert combat vliegt het echt veel beter, veel realistischer ook.
Dan ga je toch lekker desert combat spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 04:14:
[...]
Dan ga je toch lekker desert combat spelen |:(
In Desert Combat vliegt moeilijk als je niet goed oplet.
Met knop ingedrukt blijven van b.v. roer ga je juist tollen. En je blijft tollen als je knop loslaat. (als je geen joystick hebt)
In BF-V hoef je niet zo goed opletten en het is zelfstabiliserend. Dat verlaagt moeilijkheidsgraad meer en kun je meer concentreren op strijdveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even reacties op de "advertentie" die ik geplaatst had.

- Had eerst even de FAQ gelezen van het forum, kon niet vinden dat je daarin niets mocht aanbieden. Maar goed verkoop gaat naar vraag en aanbod.

- Het ging om Battlefield VIETNAM niet om de oudere en beduidend goedkopere bf1942

-De vraagprijs is/was beduidend lager dan de winkelprijs van 49,95

-Er bestaat niet zoiets als een "gebruikt" serienummer, de letters en cijfers worden niet ouder van 1x gebruik. Verder ben ik oud en eerlijk genoeg om het serienummer verder niet te gebruiken, trouwens ik vind het een vreselijk spel en zou het verder voor niets niet willen spelen.

Verder geen harde gevoelens en gewoon mijn 2 centjes aan mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Absoluut mee eens. In DC zien ze er nog stukken mooier uit ook. De helicopter besturing in BF-Vietnam viel mij ook best tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Bor_de_Wollef schreef op 11 april 2004 @ 11:20:
[...]

Absoluut mee eens. In DC zien ze er nog stukken mooier uit ook. De helicopter besturing in BF-Vietnam viel mij ook best tegen.
Hmm, ik vind ze juist heerlijk vliegen in BFv. In DC kon ik echt niet fatsoenlijk een chopper besturen/landen. In BFv wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Eindhoven schreef op 11 april 2004 @ 11:30:
[...]

Hmm, ik vind ze juist heerlijk vliegen in BFv. In DC kon ik echt niet fatsoenlijk een chopper besturen/landen. In BFv wel.
Het is gewoon waar je inmiddels aan gewend bent. De helicopter besturing vind ik zelf een min puntje aan BF-Vietnam. Het is voor mij te arcade (hoewel BF-V zowiezo al heel arcade is). Zelf vind ik de heli's in desert combat ook mooier vorm gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 11 april 2004 @ 11:39:
[...]

Het is gewoon waar je inmiddels aan gewend bent. De helicopter besturing vind ik zelf een min puntje aan BF-Vietnam. Het is voor mij te arcade (hoewel BF-V zowiezo al heel arcade is). Zelf vind ik de heli's in desert combat ook mooier vorm gegeven.
Ja het is ook wel wat ik gewend ben natuurlijk, en dat is vooral dat het realistisch vliegt, als ik mijn neus omhoog gooi in bf vietnam gaat me heli ook omhoog, terwijl in werkelijkheid je heli dan gaat remmen of achteruit gaat vliegen, en dat soort kleine dingetjes, het is allemaal even wennen.

@Xenosage, beetje trieste reactie, ik mag best me mening geven over hoe heli's in bg vietnam vliegen, ik vind het prima dat je het daar niet mee eens bent, en ik wil best geloven dat de heli's in bf vietnam voor beginners makkelijker vliegen.
Maar als ik zeg dat ik de heli's in DC beter vind vliegen wilt dat ook niet zeggen dat ik heel bf vietnam meteen ruk vind, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet vaker F5 gebruiken

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
MrDummy schreef op 10 april 2004 @ 14:26:
Interessante site www.vietnampix.com
Kun je meer plaatjes en machines bestuderen.
Kickt nog meer over de werkelijke actiebeelden _/-\o_
En ook als studiemateriaal voor map ontwerp.

Ik mis 1 voertuig in Vietnam game: de hovercraft.

[afbeelding]
De gunner dat op hovercraft is gemonteerd.

En dit is dus wat ik nog mis:
[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ Super voertuig :P :/ Niet in game...
Vietnam heeft namelijk moeilijk begaanbare waterige jungle, en daarom is hovercraft ideaal waar gewone boten en jeeps niet erbij kunnen.
Vooral moerassen en drassige gebieden zijn een eitje.

Komt ie nog terug on komende upgrades of mods?
:9
Die hoop ik zeker terug te zien in een van de vele mods die ongetwijfeld gaan komen voor deze game.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

henk83 schreef op 10 april 2004 @ 14:59:
[...]

Je kunt met je 'archive file editor' en 'add file to archive' je loading screen en ingamemap veranderen. Ik heb met rfa extractor die 2 dingen eruit gehaald (loadscreen.dds en ingamemap.dds) Die aangepast. (pas wel op zitten mipmaps in. Ik heb ze gewoon aangepast. dwz. Eigen jpg erin gezet, flatten, save met dezelfde instellingen die het bestand al had.)

Je kunt ze in photoshop openen met behulp van een plugin. Volgens mij zijn die allemaal wel te krijgen op bf1942files.com.
DDS plugin is hiero te downloaden

Ik heb verder m'n map gister helemaal gestript. Ik verdenk op het moment de growth in combinatie met voertuigen die als object in de map zitten. Growth is verminderd en die voertuigen zijn er uit. De lag in het begin is er zo goed als uit nu.

Ik ga er vandaag nog even naar kijken. Waarschijnlijk vanavond een update.

edit:

de teksten enz. Kun je veranderen in de init.con van menu. Zit ook in Archive editor :)
Bedankt voor je uitleg! :) Ik ga er wat mee doen!

Edit:

Mijn map is weer verder uitgebreid. Phantom toegevoegd + vehicles wat beter verdeeld. Ladders in watchtowers toegevoegd en nog meer kleine dingen. Het lagged in het begin best erg, maar na verloop van tijd is het weg. Tenminste... op mijn bakkie :P

Battle of Tam Quan

Enjoy :)

Edit2: Die ladders zijn nogal buggy :(

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 11-04-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

OK dan, nieuwe server loopt med deze nieuwe map. Ps hij loopt niet echt soepel in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Stronkie schreef op 11 april 2004 @ 23:36:
OK dan, nieuwe server loopt med deze nieuwe map. Ps hij loopt niet echt soepel in het begin
En op welk ipadres mag ik inloggen om de map te bewonderen?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Moet je hem eerst downloaden met de link boven en dan is het ip adres 212.123.142.192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
[...]

[afbeelding]

heb jij dan ooit echt een helicopter gevlogen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Het enige verschil is mijns inziens dat in BF:V automatisch de hoogte wordt aangehouden (hij geeft zelf wat trust). In DC betekende gas los dat je naar beneden viel wat veel beter vloog aangezien je makkelijker en sneller zelf je hoogte kan bepalen.

Iedereen kan nu vliegen met een chopper in BF:V en coole manouvres hoef je niet meer te verwachten. Helaas.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 12 april 2004 @ 01:50:
[...]

heb jij dan ooit echt een helicopter gevlogen? :/
Nee, maar ik kan wel logisch nadenken, en ik weet gewoon in theorie hoe een helicopter vliegt, en in desert combat is dat gewoon een stuk realistiser dan in bf vietnam.
Iedereen die een beetje de wetten kent van zwaartekracht en voortstuwing van de draaiende rotor voelt meteen dat de helicopter in bfv niet realisch vliegt.

Schijnbaar had jij wat beter op moeten letten op school.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lul niet man :r

aleen een helicopter piloot kan zeggen hoe een echte helicopter aanvoelt

jij kan aleen maar gissen en vergelijken en als jij zegt dat jij wel weet hoe een

helicopter aan voelt in het echt dan ben je niks anders dan een vette leugenaar

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 03:09:
[...]

Nee, maar ik kan wel logisch nadenken, en ik weet gewoon in theorie hoe een helicopter vliegt, en in desert combat is dat gewoon een stuk realistiser dan in bf vietnam.
Iedereen die een beetje de wetten kent van zwaartekracht en voortstuwing van de draaiende rotor voelt meteen dat de helicopter in bfv niet realisch vliegt.

Schijnbaar had jij wat beter op moeten letten op school.
De verhouding mbt. de beide rotoren is vrij goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 04:21:

jij kan aleen maar gissen en vergelijken en als jij zegt dat jij wel weet hoe een

Dit soort overbodige flames heeft niemand wat aan. Plaats dan opbouwende kritiek.

Ik ben het met de meesten eens en vind de heli's in DC fijner en ze voelen voor mijn gevoel inderdaad realistischer aan. Niet dat ik ooit een heli heb bestuurd maar dat is het gevoel wat ik er bij heb. De heli's in DC komen veel te "plastic" over imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 04:21:

Ok voor de simpele zielen zoals jij een van de vele voorbeelden die ik kan verzinnen uit bfv.
Afbeeldingslocatie: http://www.t1anime.com/temp/heli.gif
Het rode pijltje is de richting waar de helicopter naar toe vliegt (ja naar boven dus), de blauwe pijltjes geven de luchtstroom aan, ben benieuwd of je zo slim bent om het nu wel te snappen, maar ik betwijfel het als ik je reacties zo zonder verdere argumenten lees.

Dit kan trouwens wel als de heli stuwraketten heeft, maar hebben de heli's niet in bfv.
En ik heb geen echte helicopter gevlogen maar wel een schaalmodel, denk dat dat aardig overeen komt met een werkelijke helicopter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Ik ben even map aan het ontwerpen, met nieuwe zaken erin die ik nog niet ben tegengekomen in andere bestaande mappen.

Hovercraft ga ik ooit nog wel ontwerpen met 3DSMax. De eigenschappen zijn al vrij bekend:
- opwaaiend vuil/water: overnemen van copter
- vliegen/rijden van copter, maar blijft op grond
- zinkt niet in water: overnemen van boten
- besturing: overnemen van boten
Kwestie van samenvoegen van kenmerken.

Maar nu een vraag: wat is meest minimale om een map te kunnen testen.
Ik heb leeg veld, paar gebouwen en spawnpoints en bijbehorende flag aan beide kanten. Maar na testmap functie in battlecraft weigert BF-V programma game in te laden. Moet ik ook boel toevoegen zoals voertuigen, wapenbakken en hokken?

Ben ik iets vergeten voor test? Ik wil stuk voor stuk bekijken of verhoogde delen goed staan en dat gebouwen nog bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 12:34:
[...]

Ok voor de simpele zielen zoals jij een van de vele voorbeelden die ik kan verzinnen uit bfv.
[afbeelding]
Het rode pijltje is de richting waar de helicopter naar toe vliegt (ja naar boven dus), de blauwe pijltjes geven de luchtstroom aan, ben benieuwd of je zo slim bent om het nu wel te snappen, maar ik betwijfel het als ik je reacties zo zonder verdere argumenten lees.

Dit kan trouwens wel als de heli stuwraketten heeft, maar hebben de heli's niet in bfv.
En ik heb geen echte helicopter gevlogen maar wel een schaalmodel, denk dat dat aardig overeen komt met een werkelijke helicopter. ;)
Als de heli zo hangt in BFV dan vlieg ik naar achter hoor en niet naar boven :?
Wie zegt trouwens dat echte helicopters niet softwarematig hun hoogte behouden, soort autopiloot.
Deze discussie is een beetje gaar btw, de een vindt de besturing goed, de ander wat minder. Schelden en/of bijdehand doen is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
ROFL, ik heb nooit in een F1 auto gereden, maar wel met een autotje over een baan met zo'n pistooltje.
Heb ik dan ook ervaring met F1 auto's ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

MrDummy schreef op 12 april 2004 @ 13:14:
Ik ben even map aan het ontwerpen, met nieuwe zaken erin die ik nog niet ben tegengekomen in andere bestaande mappen.

Hovercraft ga ik ooit nog wel ontwerpen met 3DSMax. De eigenschappen zijn al vrij bekend:
- opwaaiend vuil/water: overnemen van copter
- vliegen/rijden van copter, maar blijft op grond
- zinkt niet in water: overnemen van boten
- besturing: overnemen van boten
Kwestie van samenvoegen van kenmerken.

Maar nu een vraag: wat is meest minimale om een map te kunnen testen.
Ik heb leeg veld, paar gebouwen en spawnpoints en bijbehorende flag aan beide kanten. Maar na testmap functie in battlecraft weigert BF-V programma game in te laden. Moet ik ook boel toevoegen zoals voertuigen, wapenbakken en hokken?

Ben ik iets vergeten voor test? Ik wil stuk voor stuk bekijken of verhoogde delen goed staan en dat gebouwen nog bereikbaar zijn.
Test map werkt niet. Je moet gewoon een MP langame starten. Dan werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 12 april 2004 @ 13:25:
[...]

ROFL, ik heb nooit in een F1 auto gereden, maar wel met een autotje over een baan met zo'n pistooltje.
Heb ik dan ook ervaring met F1 auto's ? :P
Het zal heus wel anders vliegen maar het heeft wel dezelfde eigenschappen.

Dat sommige meteen zo opgefokt gaan doen zeg, nog nooit van je ouders geleerd dat niet iedereen dezelfde mening heeft?
Sommige reageren alsof ik het over hun vriendin heb, reageer dan gewoon niet als je ziet dat iemand een andere mening heeft en er niet tegen kan, houd de sweer van het topic ook een stuk leuker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Ik ben proefmap aan het builden om een bekende Vietnam tunnelsysteem erin te zetten. In Battlefield is er al statische tunnelsysteem pakket aanwezig, maar na renderen map blijkt ie helemaal spierwit te zijn. Geruchten zeggen dat het nog moet komen in komende patch.

En nog een andere probleem. Een tunnelsysteem pakket gelijk in de grond stoppen kan ook niet. De openingen van tunnelsysteem zijn nog dicht. Er moet gat gemaakt worden in de grond, maar dat is tot nu toe niet gelukt.

Tunnels maken is nieuwe stap in mod maken. Wie heeft dat ook een poging gedaan en is het gelukt? Hoe heb je precies gedaan in Battlecraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lache die scootertjes. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.t1anime.com/temp/scooter.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Ik heb dit weekend Dippydow echt zwaar getest. Hij is helemaal gestript.
In het lan hier gaat het allemaal prima, maar online wordt ie erg zwaar.
Ik wacht gewoon op de patch en hoop dat die dan wat verbeteringen met zich mee brengt.

Maar ondertussen niet stil gezeten :D

Ik heb een nieuwe map gemaakt. Dit maal heel weinig voertuigen en veel bos.
Hij loopt hier perfect, ook in lan. Met een groot verschil ten opzichte van de vorige map. Geen lag in het begin. :D
Er moet vanzelfsprekend nog wel wat aan gebeuren, maar sta open voor opmerkingen en aanvullingen.
Ben nu weer een beetje door m'n vrije tijd heen, dus volgend weekend ga ik er waarschijnlijk pas weer mee bezig. Maar kon het jullie niet onthouden :+

Ingamemap
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/mappie.jpg

Wat piccies
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/myvietnam01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/myvietnam02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/myvietnam03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/myvietnam04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/myvietnam05.jpg

De liefhebbers kunnen em hier vandaan leechen :)

Edit:

Voor het tunnelsysteem moet je hier maar is kijken.
http://www.forumplanet.co....asp?fid=7329&tid=1343386
Daar is er ook iemand mee bezig. Best veel werk hoor. :)

[ Voor 9% gewijzigd door henk83 op 12-04-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat BF: Vietnam uit 3 cd's? Ik was ff aan het zoeken op O*****t :X, en kwam 3 cd's tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

3 cd's ja.

Die map ziet er zeer netjes uit, ben m nu aan het downloaden om m zodalijk ff aan een test te onderwerpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

[...]

[afbeelding]

Ik wil niet beweren dat de helicopters beter/realistischer vliegen in Bf:V dan in Desert combat of andersom, maar als ik vlieg zoals jij teken dan vlieg ik echt alleen naar achter en niet omhoog of wat dan ook.
En dat je chopper blijft hooveren als je de controls neutraal houdt lijkt me ook normaal.

Ik denk alleen wel dat het niet klopt dat de choppers in Bf:V zo de neiging hebben om weer recht te gaan hangen, dat ben ik wel met je eens.

Wat trouwens echt compleet niet reeel is, is dat een Huey een 40 ton zware tank kan optillen :P. Dat ding weegt zelf nog geen 2 ton en kan maximaal een zelfde gewicht liften, niet 20 keer zijn eigen gewicht. Maar ach, ik kan me er niet echt druk over maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Jag op 12-04-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 16:11:
Bestaat BF: Vietnam uit 3 cd's? Ik was ff aan het zoeken op O*****t :X, en kwam 3 cd's tegen.
Gewoon kopen :) Met de gecrackte versie kun je nauwlijks online spelen en single player is er echt niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nou, dat was net weer echt fun hoor. Ik was aan het spelen op de LoCch^ clanserver. Binnen 2 minuten sta ik boven aan beginnen de clan members te schelden en te dreigen met een kick. Ik speelde gewoon verder, maakte veel kills en pakte een paar vlaggen. Het protest werd steeds groter. Niet dat zij geen kills maakten / punten scoorden maar mij inhalen lukte hun gewoon niet. Toen begon het gescheld, noob, lamer, etc. Zulk onvolwassen zielig gedrag. En de skills om stoer te doen ho maar... (ik ben absoluut geen pro en stond boven aan) Nadat ik weer 2 clanmembers had neergehaald... je raad het al..... ban. Wat een zielig gedoe is dat toch altijd op dat soort clanservers. Iemand die beter is word al snel gekicked of in dit geval erger; krijgt een ban. Is dit de manier waarop sommige clans hun reputatie kuntmatig op willen houden?

Poll: Op welk type server speel jij?
Eigen private server
Eigen clan server
Eigen public server
Public server
Public clan server
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8463&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 13-04-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
Ja niets nieuws, had ik ook al dagelijks met BF/Vietnam/1942, begint pas leuk te worden als ze je team joinen beginnen te tken :+
Vind het allemaal een groot compliment.

[ Voor 3% gewijzigd door blix op 13-04-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jagermeister1 schreef op 12 april 2004 @ 13:35:
[...]

Test map werkt niet. Je moet gewoon een MP langame starten. Dan werkt het wel :)
Vreemd bij mij doet test map het ook. Ik ben al aardig in jagermeister orginele map aan het slopen geweest. Alle objecten er uit en growth totaal weg.

Alleen de basisen en hutten wegen heuvels over.

Maar wat blijkt, laden duurt nog steeds vrij lang en de map is ook niet kleiner geworden. Nou ja. Ik ga beetje voor beetje de objecten toevoegen en daarna de growth maken . Kijken hoe ie word.

PS zelfs met al de objecten eruit is het nog laggy in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 03:42
Ik ben nog niet tegen dat soort n00b problemen met clanservers aangelopen omdat ik nog zit te wachten totdat ADSL opgeleverd gaat worden :{ .. Sinds 11 maart al geen internet, wordt het nu aardig beu. (Ja op 't werk wel dan..)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds tijden weer is besloten om een game te kopen, dus kocht ik BF:V. Maar o, wat heb ik er spijt van zeg.

De game is echt heel erg slecht. Totaal niet uitgebalanceerd, 90% loopt rond en maait wat met een M60 om zich heen terwijl de jappen neer donderen ondertussen pochend over dat hij boven aanstaat qua score, de maps lijken wel afgeraffeld. De game loopt totaal niet lekker, en zodra je is een keer wilt aimen freezed je beeld voor tig milliseconden. De spawn points zijn continue hetzelfde, waardoor je spawn campers als gevolg hebt, je staat amper 1 seconde en je kunt weer 20 seconden in de rij staan wachten.

Dan de sniper gun, nog nooit zo vaak om iemands neus moeten schieten om hem neer te krijgen. Het hele nut van de rifle is weg in de game als je 10x zo snel neer bent met een m60 die nog nooit van recoil heeft gehoord en loepzuiver is op 150+ meter.

Maar vooral de sfeer is er niet, er is geen sfeer in de maps, het doet allemaal zo afgeraffeld aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

By the way , in vietnam wonen Vietnam,ezen en geen jappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op 13 april 2004 @ 15:32:
By the way , in vietnam wonen Vietnam,ezen en geen jappen
Ze waren verkleed en gesminked als een vietnamees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur weer om die heli's. Ze hebben het gewoon wat toegankelijker gemaakt voor de "instappers"....

De meeste mensen die zo hoog van de toren blazen doen dit omdat ze nu niet meer uniek zijn met hun chopperskillz.

Ik kan me de tijd ook nog herinneren van DC (en helaas is het ook in BF:V alweer een feit) dat er 12 mensen gaan staan plane- en choppercampen. Deze zelfde mensen begonnen na de intrede van de Stinger te blaten dat deze veel te sterk was (maw ze konden minder lang baserapen...)...

Hou gewoon op met het gezeur en speel het spelletje. Dat eeuwige gezeik over het al dan niet realistisch zijn is voor een ieder hier op GoT betrekkelijk. Het is niet tastbaar. Wat de een arcade vind vind de ander sim.
De enige die hierover kan oordelen is een chopperpilot zelf, en aangezien die mensen (vermoed ik) meer te doen hebben als BF:V spelen zal het altijd betrekkelijk blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gordijnstok, gewoon meer spelen, het is echt niet altijd zoals jij het beschrijft. Negen van de 10 keer heb ik een leuke pot, het is gewoon ff wennen. Ik had de eerste keer ook ff dat ik dacht dat het een kutgame was, maar ben er helemaal van teruggekomen. Gewoon wat vaker spelen en het is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Het gedoe om de oneven wapens en verdeling wordt uiteindelijk toch wel dmv patches opgelost.. Performance probs idem. Ik zie het meer als 'missers' die binnenkort hersteld worden, en daar let ik dus ook verder niet zo op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:43:
Gordijnstok, gewoon meer spelen, het is echt niet altijd zoals jij het beschrijft. Negen van de 10 keer heb ik een leuke pot, het is gewoon ff wennen. Ik had de eerste keer ook ff dat ik dacht dat het een kutgame was, maar ben er helemaal van teruggekomen. Gewoon wat vaker spelen en het is leuk.
Helemaal mee eens....... _/-\o_

Het is na bf1942 de beste aankoop ooit van mij, nog nooit zoveel plezier beleefd dan met deze 2 games, speel ook niks anders meer. Maar inderdaad als iedereen z'n eigen gang wat gaat en niks in teamverband doet is de lol wat minder.

Vanavond eens kijken hoe het gaat met teamspeak erbij, zal ook vast wel lache zijn. Kan me er nog niet echt een voorstelling van maken! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 13 april 2004 @ 16:45:
Het gedoe om de oneven wapens en verdeling wordt uiteindelijk toch wel dmv patches opgelost.. Performance probs idem. Ik zie het meer als 'missers' die binnenkort hersteld worden, en daar let ik dus ook verder niet zo op :)
Psies, alleen die eerste patch laat al wel behoorlijk lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DeSSie! schreef op 13 april 2004 @ 17:19:

Het is na bf1942 de beste aankoop ooit van mij, nog nooit zoveel plezier beleefd dan met deze 2 games, speel ook niks anders meer.
Voor mij is het niet de beste koop maar gewoon een goede. Ik vind de maps nu al beginnen te vervelen by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Nou, ik heb zelf in een helikopter gevlogen (bolkow 105)
die piloten waren steeds aan het corrigeren en DC en Vietnam zijn dan verre van realistisch.... Het gaat toch ook om de teamplay, en dat vind ik nu goed, iedereen kan nu vliegen en dat maakt het toch fijner ??? wat een gezeik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One thing people: Niet iedereen heeft de zelfde mening! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Bor_de_Wollef schreef op 13 april 2004 @ 17:39:
[...]

Voor mij is het niet de beste koop maar gewoon een goede. Ik vind de maps nu al beginnen te vervelen by the way.
Ik had gister een fantastisch potje. Een map met een vlag in een rijstveld waar de VC spawnde.
In de bosrand lagen een stuk of 8 GI's dat rijstveld te bestoken :D (net zoals in die films)
jammergenoeg kwam er al snel een tank aan en was het over met de pret :)

Ik heb verder weinig last van spelers die op een heli wachten, in sommige maps kun je niet anders, maar meestal gaat iedereen zo snel mogelijk verder. Het is ook leuker om gewoon als voetsoldaat rond te lopen of in de begroeing te gaan liggen.
Wat dat betreft is het een hele voortuigang van BF, omdat de normale (gewoon met geweren) gevechten veel leuker zijn.
Een tank heb je zo kapot met je LAW en je bent nooit de enige met zo'n wapen.
Zelf prefereer ik de M16, omdat hij zo nauwkeurig is en fijn schiet.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Is het al iemand gelukt om in Operation Irving als NVA de US base over te nemen?

Ik heb vandaag maar eens een poging gedaan, en ik ben met de mobile spawnpoint, de schep en het scootertje naar de US base gereden (gaat net langs de spel randen) Wat overigens een heel eind is.. :P

Ik had die mobile spawnpoint in de buurt van de US base gelegd, en had de tank gepakt om me zo te beschermen tijdens het capturen van de vlag. Maar dat duurt 3 minuten! En aangezien ik nauwelijks steun kreeg (veel spelers zagen volgens mij niet eens dat er bij de US base een mobile spawnpoint lag, laat staan dat ze er gebruik van maakten) is het me nog niet gelukt...

Maar het is me wel gelukt om een hoop kills te maken :P (ik speel vrijwel nooit spawncamper, maar ik kon het toen niet laten ;))

Is het iemand anders al wel gelukt??

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
Ja, ik doe het vaak met een gast uit me clan, al die USA hoor je dan WTF? HOW CAN THAT BE ??
Echt leuk >,<

[ Voor 5% gewijzigd door blix op 14-04-2004 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:07:
Wat een gezeur weer om die heli's. Ze hebben het gewoon wat toegankelijker gemaakt voor de "instappers"....

De meeste mensen die zo hoog van de toren blazen doen dit omdat ze nu niet meer uniek zijn met hun chopperskillz.

Ik kan me de tijd ook nog herinneren van DC (en helaas is het ook in BF:V alweer een feit) dat er 12 mensen gaan staan plane- en choppercampen. Deze zelfde mensen begonnen na de intrede van de Stinger te blaten dat deze veel te sterk was (maw ze konden minder lang baserapen...)...

Hou gewoon op met het gezeur en speel het spelletje. Dat eeuwige gezeik over het al dan niet realistisch zijn is voor een ieder hier op GoT betrekkelijk. Het is niet tastbaar. Wat de een arcade vind vind de ander sim.
De enige die hierover kan oordelen is een chopperpilot zelf, en aangezien die mensen (vermoed ik) meer te doen hebben als BF:V spelen zal het altijd betrekkelijk blijven!
Ik ben zelf autorijder en ik vind bijvoorbeeld de jeep totaaal niet realistisch rijden. Als je een bocht neemt, voelt het net aan alsof hij op ijs rijdt. Ze moeten de physics nemen zoals in collin mcrae rally, dat lijkt er tenminste op. maar dan wel collin mcrae 4 want in 3 is dit ook nog niet helemaal goed.

En dan de scooter, breek me de bek niet open. Ik heb zelf ook een scooter gehad en geloof me dit lijkt er NIET op.

Oftewel: 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Kansje dat ik off-topic ga / paterserig over kom / enz enz :)

Afgelopen vrijdag de server voor de clan in belgie opgehaald:

* IWriteCode is zo blij als een kind en gaat jullie lastig vallen met de foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/thumbnail.asp?image=systems/server/01.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/thumbnail.asp?image=systems/server/02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/thumbnail.asp?image=systems/server/03.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/thumbnail.asp?image=systems/server/04.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/thumbnail.asp?image=systems/server/05.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/thumbnail.asp?image=systems/server/06.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/thumbnail.asp?image=systems/server/07.jpg

Nu nog wachten op de Windows 2003 Server licentie en de Battlefield community is weer een server rijker.. :)

One small step for mankind, one giant leap for Jamal

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Nice _/-\o_
Zal wel wat euri's gekost hebben :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Bi0Hazard schreef op 14 april 2004 @ 11:48:
Nice _/-\o_
Zal wel wat euri's gekost hebben :7
Pc Prive all the way :) Maar nog steeds een berg centen... :)

[ Voor 12% gewijzigd door IWriteCode op 14-04-2004 11:50 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

wat voor internet verbindingen hebben jullie als jullie een server opzetrten

Ik heb een 8192/2048 ADSL verbindingen.

En jij Jamal wat voor verbinding heb je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Stronkie schreef op 14 april 2004 @ 13:06:
wat voor internet verbindingen hebben jullie als jullie een server opzetrten

Ik heb een 8192/2048 ADSL verbindingen.

En jij Jamal wat voor verbinding heb je
Uhmm.. 100mbps up en down :) Ik ga em co-locaten in rotterdam :)

[ Voor 3% gewijzigd door IWriteCode op 25-04-2004 22:45 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

toe maar weer.

Hoe snel is een T1 2 3 lijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

offtopic:
T1 is 24 voice channels or 1544kbps
T2 is 96 voice channels or 6312kbps
T3 bandwidth is roughly 45 mbps
Met dank aan http://www.csgnetwork.com/glossaryt.html

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kan iemand mij eens een lokatie geven van de schep (VC) of de krat (US) en op welke map dat is :? Ik heb het spel nu al ruim 2 weken maar ben ze nog niet tegen gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak je zelf effe af en kijk goed op de map waar je wil spwanen of probeer ze allemaal uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Je kan dus altijd spawnen op een plek waar de schep ligt? Je hoeft niet eerst een kuil te graven ofzo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

-ScuL- schreef op 14 april 2004 @ 17:00:
Kan iemand mij eens een lokatie geven van de schep (VC) of de krat (US) en op welke map dat is :? Ik heb het spel nu al ruim 2 weken maar ben ze nog niet tegen gekomen :D
operation irving

een krat bij de usa basis bij de heli

en bij de nva de tempel bij de tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Kom ik net thuis van mijn werk, zie ik in de brievenbus de veronica gids liggen. Zoals altijd begin ik achterin met Dirkjan en blader daarna meteen door(eigenlijk terug want ik begin achteraan) richting cyber, waar ik meteen groot battlefield vietnam zie staan. Natuurlijk lees ik dit als eerste en zie tot mijn verbazing het volgende staan.

Uitgever EA begreep er zelf ook niet van: Battlefield 1942 was zonder veel verwachtingen op de markt gegooid en werd in een klap een megahit. Zelfs met die vele zwaar irritante bugs. Bij de opvolger (en nu komt het) heb je daar geen last van, de game loopt als een zonnetje, en een automatische updater houdt je op de hoogte van de nieuwste versies.

Nou breekt dus mijn hollandse klomp, de game loopt als een zonnetje en geen last van irri bugs. Wat ik mij dus afvraag is of ze het uberhaubt wel gespeeld hebben, en als ze het gespeeld hebben hoe objectief ze er naar gekeken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
hehe je moet sowieso niet zo vertrouwen op reviews van Veronica of programma's als Gammo. die richten zicht echt helemaal op de 12-jarige arcade gamers volgens mij.. als je ook ziet hoe die zelf die spellen spelen :X

(ik lees overigens veronica magazine op precies dezelfde wijze als jij :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

-ScuL- schreef op 15 april 2004 @ 16:52:
hehe je moet sowieso niet zo vertrouwen op reviews van Veronica of programma's als Gammo. die richten zicht echt helemaal op de 12-jarige arcade gamers volgens mij.. als je ook ziet hoe die zelf die spellen spelen :X

(ik lees overigens veronica magazine op precies dezelfde wijze als jij :D)
Zo leest iedereen hem toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Sjod schreef op 15 april 2004 @ 17:47:
[...]

Zo leest iedereen hem toch :)
Normaal wel, maar kon vandaag mijn ogen toch niet van Carmen Electra afhouden...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Hmm, niemand maakt wat opmerkingen over de 'witte' tunnelpakket dat in Battlecraft Vietnam is ontdekt. Het is enige waar je echt onder grond kunt lopen. Maar in grond gepleurd, is alles nog 'dicht'.
Hoe maak ik Battlecraft wijs dat daar een gat in de grond moet komen voor de tunnel?

Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/6/0,1311,sz=1&i=66709,00.jpg

Ik denk dat dit ontwikkeld is/word door traumastudios (DC uh)

Post het maar in dit topic aangezien deze nog het meest actief is van de 2 bf topics :P en omdat ik dan gelijk maar een discussiepunt wil neerzetten: Mocht deze game er op korte termijn komen dan zal Vietnam langzaam sterfen :X

Waarom ik dat denk: bf1942 wordt nog best veel gespeelt, de expansions (rtr en sw) worden nauwelijks meer gespeelt (uitmelkproducten waren dat) en omdat Vietnam in mijn ogen ook een expansion gevoel geeft alleen ietsjes erger omdat het nog buggy is en dat je een vrij stevige pc nodig hebt terwijl het grafisch er nauwelijks op vooruit is gegaan.

Daarnaast is DC erg populair (niet bij mij maar dat doet er niet toe :P ) . En vooral als men flink reclame gaat maken dat de makers van DC (traumastudios) deze maken (hebben gemaakt) zal het flink aanslaan ook omdat de moderne wapens er (realistisch) inzitten.

Ow ja en de mod community ook nog zal ook d00dgaan :X mods switchen nu nog van bf1942 naar vietnam en straks misschien wel naar bf2 en misschien geven ze de engine gewoon wel op omdat er geen zekerheid meer is wat EA allemaal nog van plan is :X echt waar: gratis bier bij mij thuis als EA failliet gaat :Y)

Ik ben iig nu blij dat ik indertijd geen geld had voor vietnam en koop volgende maand gewoon far cry, hoef ik daar ook niet meer om te dubben :+

>>> Bron <<<

//edit: traumastudios is DC en DC is traumastudios en ze moeten wel samenwerken met DICE aangezien ze wel sourcecode nodig hebben en als DICE meewerkt dan zal EA ook meewerken (contracten enzo)... en ik ga er gewoon vanuit dat EA gewoon de uitgever is...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Buggy of niet, ik start ff een spelletje op ik vermaak me prima, ondanks dat alles op low moet (GF3Ti200), soms boeien graphics me niks, als ik maar lol heb :)

Ik denk dat ik maar een m60 ga kiezen ;) gegarandeerd lol (m60 n000000b0b0b) hehe, net alsof ooit 1 van die mensen in real life een m60 in zijn handjes heeft gehad.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

@ lighteye, heb je een linkje naar meer onfo? De banner ziet er niet echt betrouwbaar uit namlijk. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat ea geen merkrecht heeft op de naam "battlefield x". Ik vind jouw verhaal erg somber ook. Secret weapons en rtr worden best gespeeld nog en ik heb er ook veel plezier mee (gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Traumastudios heeft een overeenskomst met DICE gekozen :) Wel een beetje meer opletten hoor, us al aardig tijdje geleden.
Digital Illusions announces deal with Trauma Studios Inc. developer of the hit mod to Battlefield 1942, DesertCombat. This new collaboration is for one of Digital Illusions' previously announced projects.

"We understood the impact DesertCombat had (on the Battlefield community) quite early. This mod kept Battlefield's popularity in place during the last year, as well as helped us sell a considerable number of games", says Patrick Söderlund, CEO, Digital Illusions. "We have established a close relationship with Trauma and now we have come to an exclusive agreement with them."

"We are delighted to be working with Digital Illusions on this project. DICE is one of the premier game development studios in the world and Battlefield 1942 is one of the best PC game to be published in years. Everybody we have met at the company has been fantastic to work with and we are looking forward to collaborating with them on this project." said Frank DeLise, President, Trauma Studios Inc.

About Trauma Studios Inc.: Trauma Studios Inc. is a Manhattan based game developer specializing in First Person Shooter military style games. Best known for the DesertCombat MOD for Digital Illusion's hit game, Battlefield1942, Trauma started up in 2002 and created the #1 MOD for 2002 and for 2003 (as voted on Gamespy). Trauma Studios' DesertCombat has had over 3 million cumulative downloads and consistently ranks amongst the top 3 games played online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat had ik gelezen inderdaad, maar het brengt me nog steeds niet naar een losstaande game met de titel Battlefield 2 (waar ik overigens niets over kon vinden behalve een thread op een zweeds (?) forum. Zou je niet denken dat er al wat meer bekend en gehyped zou zijn als dit inderdaad al in een verregaand stadium was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 17 april 2004 @ 09:52:
Dat had ik gelezen inderdaad, maar het brengt me nog steeds niet naar een losstaande game met de titel Battlefield 2 (waar ik overigens niets over kon vinden behalve een thread op een zweeds (?) forum. Zou je niet denken dat er al wat meer bekend en gehyped zou zijn als dit inderdaad al in een verregaand stadium was?
Vietnam moet ook nog verkopen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Als dat artikel oid al op 1 juni uitkomt vind ik dat niet echt een argument eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Hier is nog wat meer informatie te vinden over Battlefield 2 :)

Ow, dat was dezelfde link als Lighteye z'n bron :X O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 17-04-2004 10:25 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Thanks, ziet er interessant uit. Het klinkt als een beetje een stand alone desert combat. Als het gemaakt is door het DC team weet ik zeker dat het goed komt (tenzij ze gebogen gaan onder commerciele druk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 17 april 2004 @ 08:14:
Buggy of niet, ik start ff een spelletje op ik vermaak me prima, ondanks dat alles op low moet (GF3Ti200), soms boeien graphics me niks, als ik maar lol heb :)

Ik denk dat ik maar een m60 ga kiezen ;) gegarandeerd lol (m60 n000000b0b0b) hehe, net alsof ooit 1 van die mensen in real life een m60 in zijn handjes heeft gehad.... :)
Ik heb wel eens met de nederlandse tegenhangen van de M60 de MAG geschoten. Zowel uit de heup als liggend op de grond, nou ik kan je een ding verzekeren dat dat ding meteen een eigen leven gaat lijden na een paar kogels als je er mee uit de losse hand schiet. Liggend gaat wel goed maar altijd met vrij korte vuurstoten.
De "Rambo"manier heb ik wel eens gedaan maar dat ging alleen met losse flodders, ik moet wel zeggen dat het erg plezierig is om 200 flodders er in een keer er door heen te jagen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
Denk ook dat het gewoon een soort opgepoetste snellere betere DC is als standalone game.
Wel leuk, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Bor_de_Wollef schreef op 17 april 2004 @ 09:52:
Geef die Zweedse link maar ik vertaal het wel ff
-edit-
ik heb hem algevonden dat was op BFCentral.se

het topic heet: wat zouden jullie graag willen zien in Battlefield 2?
er worden wel een aantal leuke voorstellen gedaan:
* 128 player support
* grotere maps
* geupdate vlaggensysteem zoals bij BF:V
* betere vliegphysics
* over het algemeen betere physics
* huizen kapot bombarderen
* treinrails met een treintje dat functioneert

Het viel me op dat er veel replies stonden van mensen die er niets voor voelden om een BF1942 deel 2 uit te brengen.

Daarna werd er een item gepost die hier ook naar voren kwam, dus over DC=BF2..
Reacties:
Het kan wel wat worden, zo lang ze een nieuwe engine fixxen waarin niet de voertuigen stuiteren in rare situaties en de physics normaal zijn.
DICE moet met een nieuwe engine komen.

[ Voor 46% gewijzigd door ScuL op 17-04-2004 12:25 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.