C2D 6600, 275 GTX Windows 7
maare wat bedoel jullie met huisje voor jezelf?en hoe komen jullie snel aan geld voor beter spullen?
ik heb nu zon bliksem zwaar...en krijg die kerel in de grot int begin van het spel niet dood
verders uber spelletje
Ik zie namelijk al die leuke screenshots met een zooi coole wapens, maar mis een beetje de mage stuff (of ik ben blind
hack & slash is meestal beter ;-) maar is het ook *leuker* ?
Of zijn de mage spells een beetje cool ? Ik ben namelijk nog niet zo ver in de game
Verwijderd
Tja, met een mage spelen is moeilijker, maar over het algemeen wordt dit als positief ervaren, aangezien het met een warrior tamelijk snel een makkelijk spel wordt. Met een mage kun je ook behoorlijk overpowerde dingen doen, en dan moet je vooral denken aan het gebruiken van enchant en alchemy. En magicka (de mana van Morrowind) is idd een beetje schaars voor een mage, daarom is het het beste als je een race en birthsign kiest die een multiplier geven voor je magicka.Remco20 schreef op 07 juni 2004 @ 22:44:
Of zijn de mage spells een beetje cool ? Ik ben namelijk nog niet zo ver in de game
Ow ja, een spell van Fire/Cold/Lightning damage met area op 50 is altijd leuk om te zien
[ Voor 3% gewijzigd door Getah op 08-06-2004 08:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Je zult jezelf nooit ermee opblazen, nee. Je moet hooguit oppassen voor tegenstanders die een hoge reflect hebben, die kaatsen je spell namelijk terug.Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:19:
Is het dan ook schadelijk voor jezelf als je in die spellarea zit, of was het zo dat je imuun bent tegen je eigen magic?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 08:46 ]
Verwijderd
Tenzij je natuurlijk een spell maakt met 100 Fire Damage en 100% Weakness to Fire, om zo je spell meer effectief te maken. Als dat gereflect wordt....Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:45:
Aha, maar dat kan geen kwaad mits je zelf natuurlijk ook een eigen verdediging hebt tegen magie.
Verwijderd
En ik ben zelf ook nog geen spell tegengekomen
Hoe kom ik aan restore magika potions?
Of als ik ht zelf kan maken, welke planten heb ik dan nodig?
Ik heb tenslotte nog geeneen plant gezien met restore magika bij de eigenschappen
Zelf potions maken is in het begin nog best lastig, maar daar staat in dit topic al het een en ander of beschreven. Voor restore magicka heb je relatief dure ingredienten nodig, (comberry is wel goedkoop, maar verder daedra hearts, frost salts en void salts) dus het is verstandig eerst een beetje skill te hebben.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Nou ik denk dat de meeste de editor gebruiken om een eigen huis op 't eiland neer te zetten of gewoon een willekeurig huis neemt en de bewoon(st)er eruit schopt en zelf daar wonen, of als je de bloodmoon addon heb kan je bij een het einde van de compagnie (naam vergete) quest een eigen huis krijgen.AcIDeR schreef op 07 juni 2004 @ 21:04:
Heb het ook gekocht vandaagvet spelleke
maare wat bedoel jullie met huisje voor jezelf?en hoe komen jullie snel aan geld voor beter spullen?
ik heb nu zon bliksem zwaar...en krijg die kerel in de grot int begin van het spel niet dood
verders uber spelletje
Geld is niet zooo moeilijk te krijgen, je doet gewoon quest en alles gaat vanzelf, of je gaat stelen en je verkoopt het aan merchants.
Tijdens een quest moet je ook goed kijken of je iets glimmends ziet
Verwijderd
ik ben ook pas lvl 4Remco20 schreef op 07 juni 2004 @ 22:44:
[...]
ik heb vandaag aardig wat zitten spelen (ben een breton mage) maar moet zeggen dat het toch best pittig is. M'n magicka is binnen no time foetsie en echt klappen opvangen is ook niet m'n sterkste punt
Beetje zitten lurken op het morrowind forum and ik krijg een beetje het idee dat pure mage spelen niet zo verstandig is. Misschien dat ik even opnieuw begin en een fighter mage bouw ofzo. Blunt weapons & light armor zijn denk ik niet genoeg om het zonder kleerscheuren vanaf te brengen
Mijn stats zien er als volgt uit:

Wat me ook opvalt is dat m'n char level status op 18/10 staat... dacht dat ik allang level 2 zou zijn, maar nee dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Remco20 op 08-06-2004 23:26 ]
ga dan als char even je zonden overdenken en ga slapenRemco20 schreef op 08 juni 2004 @ 23:23:
[...]
Wat me ook opvalt is dat m'n char level status op 18/10 staat... dacht dat ik allang level 2 zou zijn, maar nee dus.
[ Voor 2% gewijzigd door BenJoep op 08-06-2004 23:49 . Reden: typo ]
| I've got permission to color outside the lines |
a dus dat was het.. ik las het al een paar keer, maar negeerde het uiteraardJoep schreef op 08 juni 2004 @ 23:49:
[...]
ga dan als char even je zonden overdenken en ga slapen, dan ben je alweer bijna level 3 namelijk
..
tx
Toch bevielen de andere characters waarmee ik het heb uitgespeeld beter, en dat waren allemaal dark elfs/imperials om mee te vechten. (long sword en blunt weapon)
Verwijderd
Die huisjes of hideouts waar iedereen het over heeft zijn mods die je op verschillende sites kunt downloaden. En betere spullen koop je niet, die vind jeAcIDeR schreef op 07 juni 2004 @ 21:04:
Nope, eenmaal leeg is voor altijd leeg.NkLs schreef op 08 juni 2004 @ 17:41:
Worden de 'supply chests' automatisch hervuld?
Dat is niet waar, maar het duurt een tijd voor zo'n kist weer vol is.
Het is dus wat eerder geworden
hantheman.tk schreef op 07 juni 2004 @ 10:56:
Leuk al die screenshots, ik zag dat jdh009 even aanbood om plaatjes te hosten, ik heb in principe onbeperkt ruimte @hantheman.tk, dus je kan ook je screens sturen naar postmaster (at) hantheman.tk![]()
Ik heb zelf ook nog een aantal plaatjes, maar die moeten eerst nog even bewerkt worden. Als ik wat meer tijd heb (eind van de maand) ga ik waarschijnlijk al mijn screens op 1 webpagina plaatsen, ik denk dat dat wel leuk zal zijn, en veel handiger natuurlijk, staat alles mooi bij elkaar. Daar kunnen eventueel ook plaatjes van anderen op komen te staan. Goed idee?
Verwijderd
En hoe lang moet je dan wachten? Ik heb zo'n supply chest in meerdere spellen in het begin leeggeroofd, en als ik dan lvl 50 of hoger was, waren ze nog steeds niet weer bijgevuld.hantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 09:31:
Dat is niet waar, maar het duurt een tijd voor zo'n kist weer vol is.
/edit
Leuke screenies trouwens op je site.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 10:10 ]
erg leuk gedaan johhantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 09:31:
Het is dus wat eerder geworden, een voorlopige versie van mijn morrowind screens pagina is te bewonderen op http://www.hantheman.tk/morrowind
welke mods heb je allemaal geinstalleerd?
Dankjoostve schreef op 09 juni 2004 @ 10:17:
[...]
erg leuk gedaan joh![]()
welke mods heb je allemaal geinstalleerd?
Ik gebruik Abu's Retreat (duh
better heads
bittersound plugin van de officiele site,
firefly plugin (vuurvliegjes in de moerassen),
bookrotate,
animal behaviour
en misschien nog wat andere, weet ik even niet uit m'n hoofd
@henkie196: ik weet niet precies hoe lang het bijvullen van zo'n chest duurt, t is wel heel lang.
Ik wil nog even dit plaatje kwijt:

Zoiets vind ik een van de dingen die dit spel zo fantastisch maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 09-06-2004 11:02 ]
Verwijderd
Hij krijgt een +1,5 x int voor Breton zijn, en nog eens een +1 x int voor Mage (dacht ik, of het was andersom).hantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 11:06:
Remco20, op dit plaatje: [afbeelding]
heb je een magicka van 210, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bepaald sterrenbeeld?
Verwijderd
dit is een goede combi als je een stabiele mage wil hebben.
ikzelf pak eigenlijk altijd die sign met stunted magicka en nog meer extra magic, omdat je ook een heleboel aborb hebt, krijg je toch je magic weer vol.
als je dan ook nog conjuration neemt als primary summon je gewoon zon ancestor spirit en je valt hem aan, dan zal hij jou ook weer aanvallen en krijg je weer full magick.
Dat was wel weer genoeg hulp denk ik
btw voor een warrior is die sign met magic absorb ook uber
mijn lvl 27 orc met die sign en alle uber gear kan gewoon niet meer dood zeg maar
voor een lijst met al me equip moet ik eerst hard nadenken, en weet ook niet of dat nog zo nuttig is.
zoals de anderen voor me al zeiden, maar ik heb dus sterrenbeeld "The Atronach".hantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 11:06:
Remco20, op dit plaatje: [afbeelding]
heb je een magicka van 210, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bepaald sterrenbeeld?
"This gives a great 3.5*INT for magicka together with both resistance and absorption for magicka. But be warned, stunted magicka completely changes the way you play the game."
ja het plaatje is erg mooi maar het is nog eens 10 x mooier als je het realtime ziethantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 10:47:
[...]
Ik wil nog even dit plaatje kwijt:
[afbeelding]
Zoiets vind ik een van de dingen die dit spel zo fantastisch maken.
Hmmz..ik dacht toch echt dat ie *2.0 deed.Remco20 schreef op 09 juni 2004 @ 12:21:
[...]
zoals de anderen voor me al zeiden, maar ik heb dus sterrenbeeld "The Atronach".
"This gives a great 3.5*INT for magicka together with both resistance and absorption for magicka. But be warned, stunted magicka completely changes the way you play the game."
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Welk script heb je hier voor gebruikt op je site, ik zoek er zelf ook nog steeds 1 die goed is voor bij mij op de sitehantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 09:31:
Een voorlopige versie van mijn morrowind screens pagina is te bewonderen op http://www.hantheman.tk/morrowind
hetis altijd leuk om veel magic te hebben alleen als het op is en je wilt slapen duurt het zo irritand langRemco20 schreef op 09 juni 2004 @ 12:21:
[...]
zoals de anderen voor me al zeiden, maar ik heb dus sterrenbeeld "The Atronach".
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Verwijderd
Klopt ook, is dan waarschijnlijk nog +1,5 van het Breton race.
Alleen heeft hij stunted magicka, dus slapen helpt geen zier om weer magicka te krijgen. Met Atronarch, in combinatie met een major in Conjuration, summon je gewoon een Ancestral Ghost, maakt em pissed op je en terwijl hij vuurballen op je afknalt, laadt jij bij. Lang leve de Absorbjdh009 schreef op 09 juni 2004 @ 12:48:
hetis altijd leuk om veel magic te hebben alleen als het op is en je wilt slapen duurt het zo irritand lang
Dreamweaver->Commands->Create Web Photo Album.jdh009 schreef op 09 juni 2004 @ 12:48:
[...]
Welk script heb je hier voor gebruikt op je site, ik zoek er zelf ook nog steeds 1 die goed is voor bij mij op de site
Een kind kan de was doen, hij spuugt zo een kant een klare fotopagina uit, en maakt zelfs meteen alle thumbnails
Er staat 3,5 keer je intelligence is je magickajoostve schreef op 09 juni 2004 @ 13:19:
wat wil dat precies zeggen "3.5*INT for magicka "?
[ Voor 19% gewijzigd door Haan op 09-06-2004 13:24 ]
Verwijderd
Dat je magicka 3.5 x intelligence is. Voor die pic van Remco20 klopt dat ook, hij heeft 60 intelligence en 210 magicka (60 x 3,5 = 210). Waarschijnlijk is voor diezelfde char de opbouw van die 3.5 multiplier dus:joostve schreef op 09 juni 2004 @ 13:19:
wat wil dat precies zeggen "3.5*INT for magicka "?
• 1 als normale multiplier
• 0.5 voor Breton race
• 2 voor Atronarch birthsign
Dat is dus 1+0,5+2=3,5.
[ Voor 38% gewijzigd door jdh009 op 09-06-2004 13:48 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
amenVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 13:15:
[...]
Klopt ook, is dan waarschijnlijk nog +1,5 van het Breton race.
[...]
Alleen heeft hij stunted magicka, dus slapen helpt geen zier om weer magicka te krijgen. Met Atronarch, in combinatie met een major in Conjuration, summon je gewoon een Ancestral Ghost, maakt em pissed op je en terwijl hij vuurballen op je afknalt, laadt jij bij. Lang leve de Absorb
Daar ligt het aan ja, vampirism is geloof ik in het begin een gewone common disease.jdh009 schreef op 09 juni 2004 @ 13:48:
Ik heb een probleem om vampier te worden. ik heb mezelf in een dwemmer basis laten staan waar een groep vampieren, hier heb ik mezelf 3 a 5 uur laten staan met voor de zekerheid 2 ringen om om me te healen C.E. +2-7 healt. toen ik terug kwam was ik nog geen vampier. ik heb resist 100% tegen blight en andere ziektes kan het hier aan ligen dat ik nog steeds geen vampier ben?
/me hantheman heeft het ook geprobeerd, maar had toen ook al 100% resistance tegen alles
Vampier is idd nog een van de dingen die ik nog nooit ben geweest in het spel. Iemand anders hier wel?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik moest voor de Telvanni een grot in dacht ik en daar moest ik wat vampires killen. Ze hebben mij aangevallen en toen was ik 's nachts ook een vampier geworden....moest ik helemaal naar Fyr of ergens daar in de buurt om me te laten curen....
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Woei ik heb een script tekst gevonden waarmee je vampier isme kan actieveren. helaas ben ik de regel weer kwijt maar het is er dus welhantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 13:53:
[...]
Daar ligt het aan ja, vampirism is geloof ik in het begin een gewone common disease.
/me hantheman heeft het ook geprobeerd, maar had toen ook al 100% resistance tegen alles
Vampier is idd nog een van de dingen die ik nog nooit ben geweest in het spel. Iemand anders hier wel?
Edit: http://rpb.anime-toji.com...s/broly/morrowind/jdh009/
[ Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 09-06-2004 15:30 ]
Volgens mij kan je binnen 3 dagen een cure common disease gebruiken, daarna ben je echt vampier en wordt het wat lastiger eraf te komen. Maar dat is juist wat we willenjdh009 schreef op 09 juni 2004 @ 14:01:
[...]
Woei ik heb een script tekst gevonden waarmee je vampier isme kan actieveren. helaas ben ik de regel weer kwijt maar het is er dus welkan ik toch vampier zijn. alleen in vampire of vvarenveld las ik dat je na 3 dagen niet meer gecured kon worden klopt dit?
Edit: http://rpb.anime-toji.com...s/broly/morrowind/jdh009/
Ik zie trouwens dat het jou ook gelukt is... pagina komt me bekend voor
Ja heb ff snel fireworks van macromedia gedownload van de site van hun(legaal). en geinstaleerd dreamweaver had ik al dus het was kat in het bakkie ff background veranderen en hup online zetten, hoe moet je alleen pics toevoegen?hantheman.tk schreef op 09 juni 2004 @ 15:48:
[...]
Volgens mij kan je binnen 3 dagen een cure common disease gebruiken, daarna ben je echt vampier en wordt het wat lastiger eraf te komen. Maar dat is juist wat we willen![]()
Ik zie trouwens dat het jou ook gelukt is... pagina komt me bekend voor
Da 3 dagen klopt dus maar voor ik vampier word ik moest voor een mage in sadrith mora een boek jatten ofzo waar in staat dat je bij de shirne van bal ur een cure kan krijgen klopt idt ik alles zzeker weten want ik heb geen zin om me character te vern**ken.
knap zeg, leuke screenies
nog een vraagie: als je levelt.. is het dan het beste om de attributes te levelen die de hoogste multiplier hebben ? Ik heb een beetje het idee dat het zonde is om 1x of 2x te kiezen als er een paar 5x tussenzitten (bijv 5x strength als je mage bent.. lijkt me op het eerst gezicht niet verstandig maar ja.. toch zonde 'em niet te kiezen)
[ Voor 50% gewijzigd door Remco20 op 09-06-2004 15:59 ]
het beste volgens mij is voor standaart 1 ding aan luck te geven en daarna proberen je character stabiel op te bouwen niet dat 2 skills 100 zijn en 1 is er nog 20 of 30.Remco20 schreef op 09 juni 2004 @ 15:56:
[...]
knap zeg, leuke screenies![]()
nog een vraagie: als je levelt.. is het dan het beste om de attributes te levelen die de hoogste multiplier hebben ? Ik heb een beetje het idee dat het zonde is om 1x of 2x te kiezen als er een paar 5x tussenzitten (bijv 5x strength als je mage bent.. lijkt me op het eerst gezicht niet verstandig maar ja.. toch zonde 'em niet te kiezen)
Als je geen vampier meer kan worden en er toch 1 wilt zijn kun je dit intype
Turns your character into a Quarra Clan vampiret
StartScript "vampire_quarra_PC"
Turns your character into a Berne Clan vampire
StartScript "vampire_berne_PC"
Turns you character into a Aundae Clan vampire
StartScript "vampire_aundae_PC"
EDIT
type dit in je console waneer je slaapt anders krijg je de eerste droom niet
[ Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 09-06-2004 16:09 ]
Het enige nadeel van de vampier is de sun damage en daar heb ik geen last van: mijn schild restored elke seconde: 10 healt + ik heb de necromancer amulet en een ring van 2 tot 7 restore healt.
[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 09-06-2004 21:00 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 21:38 ]
nvt meerVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:37:
wie kan mijn save game hoste zodat iemand mij vlak voor de duer van de u dinges buriel grounds kan plaatse??? Ik heb t nog steeds niet gevonde.
[ Voor 55% gewijzigd door Remco20 op 10-06-2004 16:00 ]
Briljant ideeVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:37:
wie kan mijn save game hoste zodat iemand mij vlak voor de duer van de u dinges buriel grounds kan plaatse??? Ik heb t nog steeds niet gevonde.
Maar misschien kom je er met dit kaartje

Ik kan trouwens sowiezo niet begrijpen dat je het nog steeds niet hebt kunnen vinden, zo moeilijk kan het toch niet zijn, zeker niet met de hulp die je al hebt gekregen
Verwijderd
Ik kan me herinneren dat ik de eerste keer ook veel moeite had om die plek te vinden, maar met die kaart van uesp.net moet het toch makkelijk te doen zijn.hantheman.tk schreef op 10 juni 2004 @ 01:13:
Ik kan trouwens sowiezo niet begrijpen dat je het nog steeds niet hebt kunnen vinden, zo moeilijk kan het toch niet zijn, zeker niet met de hulp die je al hebt gekregen
Verwijderd
Nu nog ff die boog zoeken en die makker is ook weer tevreden...
Verwijderd
De moeite die er mee had was ook omdat ik zijn beschrijving in het begin niet goed volgde... Ik dacht gewoon: ik moet ergens naar het zuiden, en een beetje naar het oosten, dan vind ik het wel. Na enkele pogingen toch maar eens besloten om het precies volgens het journal te doen, et voila, daar was het alVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 11:05:
Het is ook niet moelijk....... Ben er nu ook en had de cave in 1x gevonden. Vanuit het kamp recht naar het noorden lopen tot de zee. Daarna naar het oosten, waar je onderweg een 'bewerkte' rots midden op het strand ziet. Je gaat met de rug naar steen staan en loopt in een rechte lijn naar het zuiden. Et voila je bent er....
![]()
Nu nog ff die boog zoeken en die makker is ook weer tevreden...

Ik ben voor het eerst op het gure, altijd koude eiland Solstheim op bezoek geweest. Gelukkig scheen het zonnetje, dus was ik in staat een aantal mooie plaatjes te schieten.

Een grizzly beer in het wild. Helaas vond ie mij niet zo aardig blijkbaar, dus was ik gedwongen mezelf te verdedigen..

Toen kwam ik nog een paar wolven tegen en een soort van rare boom, die vrij taai bleek te zijn.

Die boom komt rustig weer tot leven nadat je m neer hebt gemept, zoals is te zien legde ikzelf bijna het loodje.
Ik kwam nog een ijsgrot tegen ook.

En daar kwam ik een soort van everzwijn tegen, die ik ook heb moeten doden helaas.

Al met al was het een geslaagde excursie, maar eerst moet ik nog Tribunal afronden voor ik aan quests daar ga beginnen.
Verwijderd
Dus: je hebt een beer, een paar wolven en een everzwijn gedood en je hebt wat hout gehakt.
* henkie196 ruikt een bbq vanavond
Verwijderd
OMG mijn held,dit heeft eindelijk geholpe ,thxhantheman.tk schreef op 10 juni 2004 @ 01:13:
[...]
Briljant idee![]()
Maar misschien kom je er met dit kaartje
[afbeelding]
Helaas waren er geen deuren bij de upper level en was ik genoodzaakt te vluchten

You got it man!Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 13:49:
[...]
Dus: je hebt een beer, een paar wolven en een everzwijn gedood en je hebt wat hout gehakt.
* henkie196 ruikt een bbq vanavond
Verwijderd
• Visualpack XT: betere textures (meeste zijn minstens verdubbeld qua grootte)
• Morrowind FPS optimizer, met dynamische drawdistance
• ICM bovenstaande, TrueForm
Ik heb hier een screenshot gemaakt met bovenstaande aan: vooral de manden zien er stukken beter uit
Helaas merk ik dat mijn radeon 9700pro dit niet fijn vindt, waardoor de drawdistance soms nogal tamelijk minder wordt, maar ik vind het mooier worden van het spel wel meewegen.
(AA en AF heb ik niet geprobeerd, volgens mij komt er dan rook uit mijn pc

Bug time

een beeld waar ik een opdracht voor kon doen.

mijn stats + fame rating....

mijn niet zo waardevolle soulgems en dremora skulls (mod)

mijn lege soulgames

limeware + indexen (mis er nog 1 ofzo) en het bewijs dat ik een huis heb gekocht van 1,2 mil.

Mijn nieuwe baas toen ik vampier werd...... HIJ OWNT.

een lijk die ik tegen kwam in de basis van berne

een dwemmer deur, zien er beter uit dan welke deur ook...

I curse you vampire! Away! hij heeft het niet echt overleefd

een mooie deadric shrine

deadric shrine.

Vampire cure foto 1

vampire cure foto 2

een grot waar ik de dochter van molag mar moest doden.

in de grot waar de dochter is.

mijn journal

als vampier heb je toch last van de zon...maarja daar heb je ringen voor...

I'm Cured woei Geen vampier meer whhahahahahahahaha

Ik heb er meer gemaakt en ze zijn terug te vinden op http://rpb.anime-toji.com...rs/broly/morrowind/jdh009
Verwijderd
topic:
IN THE NEWS: Vivec found on palace floor, killed by a vicious stab to the balls...
IMO, this shot that I took this morning is priceless. The precise location of the sword, the determined/satisfied look on Variasso's face, and last, but NOT least, the look of shock on Vivec's face. I just love it.
So prepare to laugh!
screenie:

Een tijdje terug heb ik het al eerder geprobeerd, om hem te doden, toen ik toch in de buurt was (7 pilgrimages) en met een mooie open spell zijn slot geopend. Gister was mijn tweede poging, ik ben gisteren de 3e trial volbracht, en ben meteen naar Vivec gereisd (de stad), met de vorige Archcanon gepraat (ja ja, ik ben de nieuwe), met het sleuteltje dat ie gaf Vivec's paleis binnengegaan, en effe met hem gepraat voordat ik hem aanviel met zijn eigen handschoentje. Toch wel een handige manier om 2 trials over te slaan
Ik ben nooit een vampier geweest, en ben nu disease immune. Ik was toch nooit van plan geweest om door het leven te gaan als vampier, misschien alleen maar 1 keer om dat bijzondere zwaardje te krijgen, Eltonbrand/Bluebrand. Nu heb ik gehoord dat je jezelf alsnog vampier kan maken met een cheat, maar kan dat ook als je immuun bent? Zo ja, dan kan ik alsnog dat zwaardje verdienen, en mezelf curen via die Molag Bal quest, alvorens Vvardenfell te verlaten voor Mournhold.jdh009 schreef op 12 juni 2004 @ 11:15:
laaste screentje is veranderd was 1 cijfer vergeten maar zijn er eigelijk al meer mensen vampier geweest of ben ik nu nog de enige??
"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion
ja ik ben zerlf ook inmmuun en kon het ook worden je activeerd het script meteen maar als je vampier bent ben je eerst 3 dagen ofzo ziek en daarna ben je vampier nu sla je eigelijk het eerste gedeelte over.ArPharazon schreef op 12 juni 2004 @ 15:04:
Haha, leuke screenshot. Ik heb toevallig gisteren geprobeerd Vivec om te leggen zonder spells, eigen enchantments, of potions, maar gewoon vertrouwend op mijn armor en wapen (Chrysamere, natuurlijk). Ik wist aardig wat damage te doen, maar na 3 magische aanvallen van Vivec viel ik dood neer. Misschien moet ik de pilaar-truc eens proberen, die is daar wel mogelijk denk ik.
Een tijdje terug heb ik het al eerder geprobeerd, om hem te doden, toen ik toch in de buurt was (7 pilgrimages) en met een mooie open spell zijn slot geopend. Gister was mijn tweede poging, ik ben gisteren de 3e trial volbracht, en ben meteen naar Vivec gereisd (de stad), met de vorige Archcanon gepraat (ja ja, ik ben de nieuwe), met het sleuteltje dat ie gaf Vivec's paleis binnengegaan, en effe met hem gepraat voordat ik hem aanviel met zijn eigen handschoentje. Toch wel een handige manier om 2 trials over te slaan
[...]
Ik ben nooit een vampier geweest, en ben nu disease immune. Ik was toch nooit van plan geweest om door het leven te gaan als vampier, misschien alleen maar 1 keer om dat bijzondere zwaardje te krijgen, Eltonbrand/Bluebrand. Nu heb ik gehoord dat je jezelf alsnog vampier kan maken met een cheat, maar kan dat ook als je immuun bent? Zo ja, dan kan ik alsnog dat zwaardje verdienen, en mezelf curen via die Molag Bal quest, alvorens Vvardenfell te verlaten voor Mournhold.
wat bedoel je met het zwaard, ik heb bijna alles afgezocht en heb alle missions die als vampier berne kan doen gedaan maar ik heb nog nooit iets gelezen over een zwaard ofzo.
is er eigelijk als vampier iets te doen in mournhold
[ Voor 24% gewijzigd door jdh009 op 12-06-2004 16:25 ]
Bedankt, dan zal ik het eens proberen. Enne, over dat zwaard:jdh009 schreef op 12 juni 2004 @ 16:25:
[...]
ja ik ben zerlf ook inmmuun en kon het ook worden je activeerd het script meteen maar als je vampier bent ben je eerst 3 dagen ofzo ziek en daarna ben je vampier nu sla je eigelijk het eerste gedeelte over.
wat bedoel je met het zwaard, ik heb bijna alles afgezocht en heb alle missions die als vampier berne kan doen gedaan maar ik heb nog nooit iets gelezen over een zwaard ofzo.
is er eigelijk als vampier iets te doen in mournhold
http://www.uesp.net/morro...acts.shtml#onehandweapons
Kijk bij 'Eltonbrand, or Bluebrand', dan zie je het vanzelf. Volgens mij kan die missie gedaan worden wat voor vamp je ook bent, ook al hoor je niet bij 1 van de 3 clans.
http://www.psychodogstudios.net/betterheads/ADMK schreef op 12 juni 2004 @ 19:26:
iemand had in deze topic had verteld over een "Better heads mod"of iets in die trant, maar ik kan hem nergens vinden? weet iemand een d/l link?
Bedoel je deze?
[ Voor 16% gewijzigd door ArPharazon op 12-06-2004 22:35 ]
"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion
Verwijderd
als ik toch vampier word, wil ik dan dat hele proces wel meemaken nl.
weerwolf kan je sowieso toch nog worden?
Hoi jdh009,jdh009 schreef op 12 juni 2004 @ 23:29:
Ik ben begonnen met de laaste "main" quest die er is voor een guild of huis. Als ik redoran heb gedaan ben ik klaar zover ik weet met alle missions in vvarenveld, maar ik moet ergens mud crabs wegjagen. ik ben op het plaatsje waar ik me moest melden al een keer geweest maar ik kan er niet nog een keer komen en de beschrijving is niet echt duidelijk. Ik moet bij de eerste vork bocht recht door ofzo en daarna moet ik bij de eerste Tsplitsing rechts...(zo iets staat er in journal) ik heb dit gevolgd en kan er niet komen. op internet kan ik geen betere beschrijving vinden. Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik heen moet? het is ergens ten weste van ald'rhun maar er zomaar op los zoeken helpt niet echt en is opzich ook zonde van mijn tijd.
Ga van de plek waar je je meldt, richting Gnaar Mok, via de weg, net voorbij de bergen in het moerasdeel, zijn de MudCrabs, even knokken en je journal is geupdated.
Succes Nagash.
Ik heb BH al gedownd samen met BB en ik moet zeggen dat het erg gelikt uitzietArPharazon schreef op 12 juni 2004 @ 20:42:
[...]
Bedankt, dan zal ik het eens proberen. Enne, over dat zwaard:
http://www.uesp.net/morro...acts.shtml#onehandweapons
Kijk bij 'Eltonbrand, or Bluebrand', dan zie je het vanzelf. Volgens mij kan die missie gedaan worden wat voor vamp je ook bent, ook al hoor je niet bij 1 van de 3 clans.
[...]
http://www.psychodogstudios.net/betterheads/
Bedoel je deze?
Je hebt de spell "Soultrap" nodig, valt onder de catogorie "Mysticism", deze is o.a. te halen bij "Llaros Uvayn, Caldera, Governor's Hall".ADMK schreef op 13 juni 2004 @ 01:59:
[...]
Ik heb BH al gedownd samen met BB en ik moet zeggen dat het erg gelikt uitzietmaar nu heb ik nog een vraagje, hoe capture je souls for soulgems? (kheb een soulgem en de benodigde spells)
Als je de spell gebruikt, dien je dicht bij het creature te staan, spreek je spell uit en pak je wapen, je hebt nu 60 sec. om het creature te verslaan en de soul van het creature te capturen. Dit is t egbruiken om je enchanted items te healen en om enchanted stuff te maken.
Hoe sterker het creature, hoe sterker je soulgem.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Veel succes, Nagash
das mijn probleem ik kan de plaats niet meer terug vinden waar ze stond ik wist wel dat ze bij een tombe stond, weet iemand mischien hier een naam van?TomAngelRipper schreef op 13 juni 2004 @ 01:10:
[...]
Hoi jdh009,
Ga van de plek waar je je meldt, richting Gnaar Mok, via de weg, net voorbij de bergen in het moerasdeel, zijn de MudCrabs, even knokken en je journal is geupdated.
Succes Nagash.
ik zocht ff op wat fora:jdh009 schreef op 13 juni 2004 @ 19:19:
[...]
das mijn probleem ik kan de plaats niet meer terug vinden waar ze stond ik wist wel dat ze bij een tombe stond, weet iemand mischien hier een naam van?
The directions you are given are very good. Go north to the coast, then east to the marker stones, then directly south. I was walking down a main road, looked at my map and moved over a small ridge to get back on course. She was right there, complete with all her lovable guar. The quest was easy to complete; I just killed a few mud crabs. I expected more so I wandered around till I found a kick-ass dungeon to raid right aroud there. I also found an orcish pauldron in the mud just underwater nearby.
en:
I`ve finally found the woman... by accident
Verwijderd
Verwijderd
Momenteel ben ik level 4 en bezig met een aantal duties voor de Temple faction. Ik hoop maar dat ik mooie rewards ga krijgen... maar ik heb er een hard hoofd over in. Verder wil ik het "puur" gaan spelen. D.w.z. dat ik niks ga stelen (voor zover mogelijk), niemand ga vermoorden etc. etc. Lekker roleplayen dus.
Verder zoek ik nog wel een mooie huisplugin. Abu's Retreat vond ik maar niks... veel te dicht op elkaar en TE knus. Verder was ik wel helemaal gek van die displaycases! Is er een plugin die veel ruimte geeft, niet uitbalanceerd en displaycases heeft?
deze misschien ?:Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:19:
Ik ben ook weer opnieuw begonnen... wat heerlijk zeg.
Momenteel ben ik level 4 en bezig met een aantal duties voor de Temple faction. Ik hoop maar dat ik mooie rewards ga krijgen... maar ik heb er een hard hoofd over in. Verder wil ik het "puur" gaan spelen. D.w.z. dat ik niks ga stelen (voor zover mogelijk), niemand ga vermoorden etc. etc. Lekker roleplayen dus.
Verder zoek ik nog wel een mooie huisplugin. Abu's Retreat vond ik maar niks... veel te dicht op elkaar en TE knus. Verder was ik wel helemaal gek van die displaycases! Is er een plugin die veel ruimte geeft, niet uitbalanceerd en displaycases heeft?
http://www.unforgottenrea...b.php?action=file&id=1132
Ik zoek eigenlijk ook nog wel een cool huisje
Verwijderd
Mijn plugin!Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:19:
Wat bedoel je trouwens met niet uitbalanceren?

Mijn clanleader:

Quests duren wel lang, want fast travel zit er niet in als vampier (npc's willen niet echt met je praten, hoezo discriminatie
Ik gebruik nu ook trouwens die 1337 Visual Pack XT mod die de textures verbetert
En ook Better Bodies, alleen wel jammer dat die ook inclusief nude bodies is, dat had weer niet gehoeven.
Verwijderd
De vampieren zien er wel lekker uit met die Better Heads, met hun gloeiende ogen enzo. En Better Bodies is ook verkrijgbaar in ondergoed-versie. En dan is het ondergoed ook meteen onder handen genomen, geen lelijke lappen stof meer over de edele delen, maar echt kant en zijdehantheman.tk schreef op 14 juni 2004 @ 17:06:
Ik gebruik nu ook trouwens die 1337 Visual Pack XT mod die de textures verbetert(70 Mb)
En ook Better Bodies, alleen wel jammer dat die ook inclusief nude bodies is, dat had weer niet gehoeven.
klik hier
eeh niet echt bij berne kreeg ik niks was alleen wel een paar deadric boots te vinden en die heb ik ok meteen mee genomen....
Goodies vallen inderdaad wel mee (tegen). Maar het gaat natuurlijk om het vampier zijnjoostve schreef op 14 juni 2004 @ 18:42:
krijg je eigenlijk nog leuke goodies voor de vampier missies?
Het enige is volgens mij het schild Spellbreaker, maar dat kan je ook gewoon vinden..
Verwijderd
Op uesp.net kun je ook nog een paar andere quests vinden die je alleen kunt doen als vampier. Zoals bijvoorbeeld Bluebrand krijgen, en met die Spellbreaker kun je ook nog een aardig questje doen (levert je ook weer een bijna volledige set ebony armor op). De quests die je van je clan van vampieren krijgt, stellen idd weinig voor.hantheman.tk schreef op 15 juni 2004 @ 00:26:
Goodies vallen inderdaad wel mee (tegen). Maar het gaat natuurlijk om het vampier zijn![]()
Het enige is volgens mij het schild Spellbreaker, maar dat kan je ook gewoon vinden..
Verwijderd
en dan natuurlijk goldbrand (upgraded bluebrand), maar als je trueflame en hopefire hebt, zuigt die toch...
Verwijderd
Ik ben niet zeker van de preciese benaming, maar die goldbrand (of bluebrand, de upgrade iig) bedoelde ik. En tov trueflame of hopesfire zuigt ie niet, vind ik dan. Volgens mij heeft goldbrand zelfs betere enchantments, alleen is de charge zo verschrikkelijk klein. Maar de charge is voor hopesfire en trueflame ook niet echt toereikend voor intensief gebruik. Zelf gebruik ik meestal toch andere wapens, alhoewel dat vaak toch eerder door estethische redenen is. Het spel is over het algemeen niet echt bijzonder uitdagend, dus is het niet erg als je de equipment van je character uit kiest op hoe mooi het is, ipv hoe effectief het is.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:04:
en dan natuurlijk goldbrand (upgraded bluebrand), maar als je trueflame en hopefire hebt, zuigt die toch...
Ja, ja... ik wil je weleens Bloodmoon zien uitspelen met geen ander wapen dan de Fork of Horripilation op difficulty 100. Kijk, dan is het wel uitdagendVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:33:
Het spel is over het algemeen niet echt bijzonder uitdagend, dus is het niet erg als je de equipment van je character uit kiest op hoe mooi het is, ipv hoe effectief het is.
Verwijderd
Dat is misschien wel een aardig idee, jaArPharazon schreef op 15 juni 2004 @ 21:40:
Ja, ja... ik wil je weleens Bloodmoon zien uitspelen met geen ander wapen dan de Fork of Horripilation op difficulty 100. Kijk, dan is het wel uitdagend
Hmmm, volledig in Glass met glass tower shield en glass axe zal er ook wel leuk uit zien... Straks maar eens proberen. Ow ja, natuurlijk altijd de view instellen op third person, dan kun je je character beter bewonderen (alleen voor knokken switchen naar first person view).
En natuurlijk als je zwemt, anders kijk je alleen maar van onder water. Al kan dat ook wel leuk zijn, het is maar wat je mooi vindtVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 09:01:
Hmmm, volledig in Glass met glass tower shield en glass axe zal er ook wel leuk uit zien... Straks maar eens proberen. Ow ja, natuurlijk altijd de view instellen op third person, dan kun je je character beter bewonderen (alleen voor knokken switchen naar first person view).
Ik heb momenteel slechts 2 Glass pauldrons en verder niets van Glass, maar die Glass axe klinkt wel goed. De beste axe die ik tot nu toe heb gevonden is een two-handed Dwarven Battleaxe maar die is niet erg sterk, hij doet maar een klein beetje meer damage dan de Daedric Wakazashi die ik heb, is erg langzaam, en je kan er geen schild bij gebruiken. Die 3000 hp is trouwens wel een voordeel, de Wakazashi heeft er maar 1100.
Maar toch, die axe is best zwak in vergelijking met de andere wapens die ik ben tegengekomen, maar aangezien ik Axe als minor skill heb, wil ik er toch mee trainen. Heeft iemand een suggestie voor een betere axe? Is die Glass axe beter? De Dwarven Battleaxe doet een maximum van 35 damage geloof ik. Ik gebruik voor mijn wapens liever geen plug-in of eigen enchantments.
Nu heb ik dus de ebony mail
Verwijderd
De glass axe is ook vrij zwak, en heeft (zoals alle glas dingen) erg weinig condition. De daedric war axe is waarschijnlijk een van de beste, en ook vrij gemakkelijk te krijgen. Zo uit m'n hoofd meen ik me te herinneren dat iemand in die daedric ruin net ten noordoosten van Ald Velothi altijd een daedric war axe heeft, mocht je em even snel willen vinden.ArPharazon schreef op 16 juni 2004 @ 19:00:
Maar toch, die axe is best zwak in vergelijking met de andere wapens die ik ben tegengekomen, maar aangezien ik Axe als minor skill heb, wil ik er toch mee trainen. Heeft iemand een suggestie voor een betere axe? Is die Glass axe beter? De Dwarven Battleaxe doet een maximum van 35 damage geloof ik. Ik gebruik voor mijn wapens liever geen plug-in of eigen enchantments.
Verwijderd

ben nu op t moment gekomen dat ik dagoth ur wil gaan verslaan, kan amper me favo bijl (axe is me beste wapen - skill van 100) meenemen tegelijkertijd met sunder & keening (100 strength)... is ook zo vervelend vind ik, al die drankjes en scrolls in me inv... hoe doen jullie dat? echt ergens alles op slaan of ook dingen bij je houden?
trouwens, is het nou ook zo dat bepaalde types beter te enchanten zijn dan anderen? hoe is bijv deadric vs. ebony? ik zou nl. nog wel wat extra strength kunnen gebruiken bijv
Dit topic is gesloten.