Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.818 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 09:24

Scighera

swim-bike-run

Dat verdrinken von ik te gemakkelijk; ik koss dus voor mijn longbow en het zigzag werk; alleen jammer dat er zo weinig NPCs zijn die pijlen verkopen

*denkt aan Gnisis waar een NPC 1000 iron pijlen te koop had

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op 16 juli 2004 @ 19:39:
Dat verdrinken von ik te gemakkelijk; ik koss dus voor mijn longbow en het zigzag werk; alleen jammer dat er zo weinig NPCs zijn die pijlen verkopen

*denkt aan Gnisis waar een NPC 1000 iron pijlen te koop had
Er is een officiele plugin (http://www.elderscrolls.c...ownload_redirect.htm&bg=0) waarbij er een NPC veel verschillende pijlen en bogen verkoopt. De verkoopster komt ergens in Vivec te staan geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Thanx.

heb net de Rich Level verslagen; en die had een mantel met:
Drain Health 600pts on self
Fortify Magica 300pts on self
Cast when used

wat houdt dat drain in?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drain betekdn eraf of - dus als je die mantel equipt,verlies je 600 van je maximale h pdus als je normaal 1200 hp hebt,dan heb je dan maar 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net de Rich Level verslagen; en die had een mantel met:
Drain Health 600pts on self
Fortify Magica 300pts on self
Cast when used

wat houdt dat drain in
Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Als je een character hebt met minder dan 600 hit points, zou ik wel even saven ;)

Het is dus een mantel die 600 van je maximale aantal hit points afhaalt en je er 300 mana voor terug geeft. Waardeloos dus voor eigenlijk iedereen, tenzij je je hit points al heel erg gefortified hebt. Maar goed, dan moet het ook gemakkelijk zijn om op een andere manier 300 mana erbij te krijgen...

Overigens, nu we het toch over die lich hebben: Ging je ook in 1 klap dood aan die spell van haar? Ik moest 5 exclusive restore healths tegelijk drinken om dat een beetje te overleven...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

armageddon_2k1 schreef op 16 juli 2004 @ 13:36:
Ik vind het verhaal van die kerel die wil leren Waterbreathen briljant :)
kan je lezen bij Sirlonwe in Vivec Mages guild in een kist in haar kamer dacht ik...
Heh, die is inderdaad goed, al heb ik hem volgens mij ergens anders gevonden. Andere goede boeken zijn Chance's Folly, en The Rear Guard. De 1 kan gevonden worden vlak bij ingang van Morag Tong hq, de ander vond ik in Andasreth. Ook de Wolf Queen books vind ik mooi.

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 00:29:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Als je een character hebt met minder dan 600 hit points, zou ik wel even saven ;)

Het is dus een mantel die 600 van je maximale aantal hit points afhaalt en je er 300 mana voor terug geeft. Waardeloos dus voor eigenlijk iedereen, tenzij je je hit points al heel erg gefortified hebt. Maar goed, dan moet het ook gemakkelijk zijn om op een andere manier 300 mana erbij te krijgen...

Overigens, nu we het toch over die lich hebben: Ging je ook in 1 klap dood aan die spell van haar? Ik moest 5 exclusive restore healths tegelijk drinken om dat een beetje te overleven...
ik heb het met 2x drinken kunnen redden, en ondertussens stug door hameren met Sunner (moet zeggen dat dat wapen effectiever is tegen undead clienten dan een Dai-Katana, daarbij kan je ook nog je schild gebruiken ;)

watis dat armor van die Imperior Gards zwaar zeg: iets van 400 of zo (had er eentje gekilled toen het plein werd bestormt door machines; without bounty.
Heb maar ff een reload gedaan en voor de medium armor van die rode gasten gekozen; stuk lichter en kan ik mijn medium armor eens upgraden.

lopen er ook nog trainers rond in Mournhold?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Voor de opdracht in de dwemer ruine hen ik even een extra muurtje opgeblazen...

kwam uit om een shrine achtig iets met drie deuren:
-linker deur: skelletons; veelal met bogen (hiep hoi, heb weer flink wat pijlen)
-middelste deur: oa 2 dremoras
-rechter deur: 4 dremora's (oa KhashTi Dhrar), 2 Golden Saints en een winged twilight
-deur na de derde deur: wat van die frost types en een hoop beelden

wat heeft het opgeleverd?
-glas sword
-4 Deadric weapons
-2 Ebony weapons

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice

zal veel geld opleveren :)

edit:

Wordt het niet tijd voor deel 8?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

iets vaags: ik moest voor Ignatius Manor 10 dwemer scraps ophalen, en later nog een keer weggestuurd voor 3 dwemer cogs; ik kwam er terug met 5; hij neemt er slechts een dus ik dump de andere 4 maar in zijn kelder.

blijk ik nog maar 109/600LBS aan inventory bij me te hebben ipv de ca. 260/600 die ik daarvoor had.
En als ik snel even mijn armor en wapenarsenaal bekijk kom ik al tegen de 200...

coole bug _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Scighera op 17-07-2004 19:21 . Reden: typefout(en) ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weird :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

idd, maar wel handy :*)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt,maar eignelijk is t een beetje een cheat bug :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Da's waar; maar een bug is de enige verklaring die ik kan vinden; ik heb geen actieve spell kunnen vinden die mijn inventory ruim 2x zo licht maakt....

draag btw medium armor, van die Red Guard (?)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

nog erger: bleek nog drie van die cog in mijn inventory te hebbem: 19/600 nadat ik die eruit had gegooid 8)7

Damn, ik hebn nu Suffer, Keener, Hopesfire, Trueflame en Auriels bow inm ijn inventory zitten; heb medelijden met de mensen die niet aardig tegen mij zijn >:)

Wel handig dat je nu ook de teleportation ring Mournhold-Vivec-Clockwork City hebt
:P

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Mijn Equipment nu
wapens:
Suffer
Keener
Hopesfire
Trueflame
Auriels bow

armor:
-Red Guard(medium) en Glass(Light). Het gaat dan alleen om schouderstukken, helm en bovenbeenstuk
-Cuirass me 60 regist magic
-Wrainguard
-handschoen voor de andere hand met fortify agility
-Glass Tower shield
-Boots of the Apostel
-Boots of blinding speed

magic:
-sooi ringen, amuletten en mantel. alleen als ze echt wat waard waren (het zij in goud, het zijn in (constant) effect
-potions; ook even een schoonmaak gehouden
-spreuken (oa Summon Golden Saint en Scighera's Open 100pt-100pt-50ft)

rest:
hoop lockpics

vraagjes
-beste medium shield (Ebony?) ipv mijn glass tower shield; zodat ik mijn medium armor omhoog kan krikken (staat ergens op 60, terwijl light en Heavy op 105 staan)

-beste crossbow (Dwarven Crossbow met 30-30 attack?)

-Nog een goede link naar een pagina waar uitvoerig het maken van spreuken(krijg maar vier opties bij spellmaking) en het enchanten van items staat beschreven

Bedankt alvast ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Scighera op 18-07-2004 09:33 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik snap niets van dat enchanten,ben trouwens opnieuw begonnen,nu met een imperial archer,en ik zit nu i nthe thieves guild :D maar ik heb een price op mn head,en nu moet ik dus naar iemand in balmora gaan om dat weg te laten gaan,maar waar woont die ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ebony is heavy armor behalve de ebony mail en ik denk dat de beste crossbow die van daedric is (alleen nogal zeldzaam :P).

En heb je soms een enchanted ring ofzoiets dat je light en heavy armor op 105 krijgt :S? Normaal kan je niet verder dan 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Hans1990 schreef op 18 juli 2004 @ 10:19:
Ebony is heavy armor behalve de ebony mail en ik denk dat de beste crossbow die van daedric is (alleen nogal zeldzaam :P).

En heb je soms een enchanted ring ofzoiets dat je light en heavy armor op 105 krijgt :S? Normaal kan je niet verder dan 100 :P
De Daedric crossbow heb ik idd nog niet gezien; zal eens zoeken (Auriels Longbow had evenveel attack als de Deadric Longbow maar was de helft lichter)

ehm, nee. ik heb van de God (Rest in Pieces ) een Iron Skin Blessing gekregen die unarmored, ligt, medium en heavy ,met 5 verhoogd

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Het schijnt dat er geen Deadric Crossbow bestaat :'(

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een long bow maar inderdaad geen cross bow nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 14:40:
wel een long bow maar inderdaad geen cross bow nee
Ik ben gek op crossbows (alleen jammer dat die pijlen zo snel opraken), maar de beste die ik tot nu toe heb gevonden is een Dwemer Crossbow. Is er echt geen betere?

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

er zijn geen deadric en glass crossbows; volgens mij ook geen ebony.

over de pijlen: neem Auriels Longbow: 12lbs, 2-50pts (dwemer crossbow: 10lbs; 30-30pts)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel check de construction set wapens tab als je wilt weten of een bepaald wapen in het spel zit,zo doe ik dat ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik gebruik het soms om een NPC op te zoeken :) Ook handig, of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera: Zou je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop kunnen gebruiken als je nog iets toe te voegen hebt aan een recente post?

En wie offert zich op voor het maken van een nieuwe deel? :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe t wel :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw deel -> Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 8 :)

[ Voor 67% gewijzigd door Fuelke op 19-07-2004 14:53 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.