Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.801 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Je kunt geloof ik op een deadric tower shield een constant effect fortify strength krijgen van 1-80 ofzoiets. Dan moet je hem gewoon net zo lang aan en uit doen tot hij meer dan 75 geeft ofzo. Nooit meer problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je dan ook nog meteen wat exquisite kledij enchanten van 1-45 strength, dan kom je makkelijk over de 200 strength. Werkt overigens het beste als je 100% resist magicka hebt, anders moet je iedere keer als je drain strength op je gecast krijgt alles uit doen, restore strength doen en dan alles weer aantrekken en weer zo hoog mogelijk zien te krijgen.

Voor enchanten in het algemeen is voor de wapens de ebony staff veruit het beste (90), voor kleren moet je exquisite kleren hebben (120) en voor armor kan je het beste voor daedric gaan. De daedric tower shield heeft veruit de hoogste enchantment waarde van alle items in het spel (225).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja iets van 100% resist magica lijkt me wel handig ja... echt vervelend om die atributen steeds te moeten restoren... en al die potions ervoor en ik mis altijd degene die ik juist nodig heb :P

waar kan ik 100% resist magica het beste op enchanten? ik heb trouwens al het dragonbone cuirass (100% resist fire) en ben nord dus 100% resist frost... :P

[edit]
laat ik dat towershield nou net gevonden hebben trouwens :)
echt koel soms, als je een nieuw speciaal item vind, helemaal als het echt in zo'n speciale kamer ligt enzo (ik kan me een soort van tomb herinneren, liggen allemaal van die skulls met messen erin en als je die pakt krijg je een ghost) in die tomb lag ook een sterk schild met een hoge restore health... weet zo niet hoe ie heet

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ja klopt dat is die grot ten westen van Urshilaku kamp

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:20:
mja iets van 100% resist magica lijkt me wel handig ja... echt vervelend om die atributen steeds te moeten restoren... en al die potions ervoor en ik mis altijd degene die ik juist nodig heb :P

waar kan ik 100% resist magica het beste op enchanten? ik heb trouwens al het dragonbone cuirass (100% resist fire) en ben nord dus 100% resist frost... :P
Ik gebruik zelf altijd spells voor atributes restoren, al die potions rondsjouwen is veel te veel moeite, plus dat je maar 1 restore atribute spell hoeft te hebben, dan kan je zelf de spells voor de andere atributes laten maken.

Resist magicka is niet hetzelfde als resist fire/frost/lightning. Dit zijn allemaal resists die verschillende dingen tegenhouden. Resist magicka houdt bijvoorbeeld de drain dingen of blind en nog meer (negatieve) effecten tegen, resist fire houdt fire damage tegen, etc. Een erg goed item om mee te beginnen voor Resist Magicka is Savior's Hide, die heeft 60% Resist magicka. Zelf een item enchanten voor Resist magicka is eigenlijk ondoenlijk, aangezien je zelfs op een daedric towershield maar iets van 10-15% resist magicka kunt enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over resist magicka:

Als je het niet erg vind mensen te vermoorden kun je volgende doen: Nadat je tribunal hebt uitgespeeld, vermoordt je de koning daar. Deze heeft echt de ultieme ring, met reflect en resist magick in orde van 100% zon beetje :P
weet niet meer precies, maar het is de uberste ring uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:20:
over resist magicka:

Als je het niet erg vind mensen te vermoorden kun je volgende doen: Nadat je tribunal hebt uitgespeeld, vermoordt je de koning daar. Deze heeft echt de ultieme ring, met reflect en resist magick in orde van 100% zon beetje :P
weet niet meer precies, maar het is de uberste ring uit het spel.
Niet vergeten bij te zeggen dat het ook nog 10 pts Restore health en fatigue heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:33:
[...]

Niet vergeten bij te zeggen dat het ook nog 10 pts Restore health en fatigue heeft.
Bij jdh009 heeft de koning vandaag de doodgevonden met de rest van de mensen in de troonzaal =) bedankt voor de tip

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe leuk / lang is die mainquest van tribunal eigenlijk? :)
ik weet nog dat ik bijna die hele grot van die gasten had uitgemoord en toen heb ik morrowind eigenlijk een tijdje laten liggen... toen verder gegaan met vooral mods en mainquest en daarna al gauw bloodmoon... tribunal verder links laten liggen

trouwens, is reflect niet nog sterker dan resist magica? zou wel vet zijn om een schild te hebben die alles reflect >:)

/me gaat nu eerst ff Dagoth Ur een lesje leren >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
Heeft iemand nog visual pack 2.11 & update 2.2 liggen of een link hiernaar ?
De main site heeft al een paar dagen hosting problemen en dus kan ik 'em daar niet vandaan downloaden. M'n search naar eventuele andere links liep op niks uit :(
Iemand ? :o

[ Voor 4% gewijzigd door Remco20 op 17-06-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10

Haan

dotnetter

Remco20 schreef op 17 juni 2004 @ 16:41:
Heeft iemand nog visual pack 2.11 & update 2.2 liggen of een link hiernaar ?
De main site heeft al een paar dagen hosting problemen en dus kan ik 'em daar niet vandaan downloaden. M'n search naar eventuele andere links liep op niks uit :(
Iemand ? :o
Ik heb hier wel visualpack XT, maar ik weet niet of je dat bedoelt. In de readme werd wel gerept over 2.11 en 2.2 maar daar heb ik verder geen aandacht aan besteed. Mail maar als je interesse hebt.

edit:
ik weet niet of het lukt, want m'n hosting is de hele dag al slecht.

[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 17-06-2004 16:58 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
hantheman.tk schreef op 17 juni 2004 @ 16:54:
[...]

Ik heb hier wel visualpack XT, maar ik weet niet of je dat bedoelt. In de readme werd wel gerept over 2.11 en 2.2 maar daar heb ik verder geen aandacht aan besteed. Mail maar als je interesse hebt.

edit:
ik weet niet of het lukt, want m'n hosting is de hele dag al slecht.
thx, maar dat was de enige die ik wel kon vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

You're welcome :)
Maar wordt het dan nog mooier als je die ook installeerd? Dan ga ik ook op zoek namelijk.

En daar is de update! versie 2.2 http://tfo.rh.rit.edu/esf...ual_Pack_2.2_[nature].rar

Alleen beetje jammer dat je er niks aan hebt zonder versie 2.11 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door Haan op 17-06-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
hantheman.tk schreef op 17 juni 2004 @ 17:07:
You're welcome :)
Maar wordt het dan nog mooier als je die ook installeerd? Dan ga ik ook op zoek namelijk.

En daar is de update! versie 2.2 http://tfo.rh.rit.edu/esf...ual_Pack_2.2_[nature].rar

Alleen beetje jammer dat je er niks aan hebt zonder versie 2.11 8)7
ah bedankt!
Dat is een stapje dichterbij in ieder geval :)
En ja, het wordt nog mooier. XT is namelijk eigenlijk een extension op 2.11 & 2.2 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Remco20 op 17-06-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:28:
trouwens, is reflect niet nog sterker dan resist magica? zou wel vet zijn om een schild te hebben die alles reflect >:)

/me gaat nu eerst ff Dagoth Ur een lesje leren >:)
Wel, reflect geldt volgens mij alleen bij vijandelijke aanvallen. Als je in je eigen area of effect zit, of een item draagt met nadelen (zoals boots of blinding speed) kan je beter resist magicka hebben. Eigenlijk kan je ze het beste allebei hebben :)

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagoth ur is no more >:)
ook al begonnen met tribunal, quests van die gast in de troneroom maar stelt allemaal weinig voor eigenlijk ;)
maarja zal nog wel komen? :)

Gaenor ofzo, krijg m dus voor geen mogelijkheid dood met me 100 axe / 100 strength / etc... echt, als het zover komt dat ik m wel aan kan... }) kep nog een goed appeltje met m te schillen iig :P
krijg je nog speciale items van m (hij lijkt hoge sancruary enzo te hebben maar z'n armor lijkt niet ge-enchant?)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 18:22:

Gaenor ofzo, krijg m dus voor geen mogelijkheid dood met me 100 axe / 100 strength / etc... echt, als het zover komt dat ik m wel aan kan... }) kep nog een goed appeltje met m te schillen iig :P
krijg je nog speciale items van m (hij lijkt hoge sancruary enzo te hebben maar z'n armor lijkt niet ge-enchant?)
Gaenor, is dat niet die dude die om geld bedelt? Daar heb ik eens over gelezen, dat ie echt crazy stats heeft als 500 luck en dat soort grappen. Ik heb m met een level 50 orc en 200 armor rating ook maar ternauwernood neer gekregen ooit. Nu ga ik pas met m praten als ik wat sterker ben als nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Dat klinkt zeker als een sterk manneke. En de gewoonlijke uberitems, zoals Amulet of Shadows enzo (zeer handig in duel :))? Kunnen die niet het gevecht in jouw voordeel schuiven?

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik vorder blijkbaar steeds meer met ebony armor:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/729xBYS7SVn.jpg

Volgens mij heb ik nu een complete armor set van ebony ? :D

Spoiler voor ebony armor:
Voor de mensen die willen weten waar ik bijna die gehele ebony set heb gehaald, ik ben gewoon even naar Ashalmawia, dat ligt in het oosten van Ald Velothi. Je moet dan alleen even helemaal naar het eind van die shrine spelen (je komt in een andere kamer) waar een gastje beneden staat die full ebony armor heeft. Ik heb hem trouwens met mijn umbra sword zo gedood (diffuculity staat op 0).

[ Voor 66% gewijzigd door Hans1990 op 19-06-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu in zon gedeelte van de morrowind main quest dat ik hortorter van alle houses moet worden(tot nu ben ik dat aleen van house redoran) en neverine van alle tribes(tot nu toe aleen van de u-dinges(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Zo ver ben ik ook ongeveer, alleen ik ben ook Nerevarine van de andere 3 tribes, en gisteren ben ik dus Hortator van Redoran geworden. Vandaag ga ik op weg naar Vivec, om Hlaalu Hortator te worden :)

Toen ik die Bolvyn Venim afhakte in de Arena, heb ik dan ook de beste Pauldrons gevonden tot nu toe, Ebony is beter dan Glass ;)

Nu heb ik onder andere de Ebony Mail, Fists of Randagulf, Bearclaw helm, Boots of the Apostle, Daedric Greaves, Ebony Pauldrons, en een Daedric shield (ik geloof medium). Ik ben nu hard op weg om het beste Armor van Vvardenfell te verzamelen, heb ik zo'n idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Maar je kan toch maar van 1 great house lid zijn ? Me vriend kent wel een truukje ofzo voor 2 (moet ik nog eens navragen). Maar hoe kan je dan een Hortator voor Hlaalu, Redoran en Telvanni worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Hans1990 schreef op 19 juni 2004 @ 18:40:
Maar je kan toch maar van 1 great house lid zijn ? Me vriend kent wel een truukje ofzo voor 2 (moet ik nog eens navragen). Maar hoe kan je dan een Hortator voor Hlaalu, Redoran en Telvanni worden ?
Inderdaad, je kan maar lid worden van 1 great house, en met dat truukje eventueel 2 (die je trouwens ook kan vinden op uesp), maar dat is iets heel anders dan Hortator.

Voor de Main Quest moet je Hortator worden van alle 3 de Great Houses, hun militaire leider, en daarvoor moet je alle leden van de Councils van die 3 Houses overhalen om je tot Hortator te maken, of (in sommige omstandigheden) ze gewoon te vermoorden. Als je lid bent van zo'n Great House heeft dat wel invloed als je Hortator van dat House probeert te worden, maar lidmaatschap is niet verplicht. Zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
uesp ? Waar kan je dat dan vinden ? Ik zou dat wel eens precies willen weten :D

BTW:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/729eY3PtpYe.jpg
Ik heb na wat overbollig geld kistje (slechts 2.5 miljoen) eens bij mijn master security trainer zitten trainen. En, security is een major skill van me, dus elke keer, als je traint bij hem (ook al staat security op 100) krijg je een level punt erbij. Nu zit ik dus op level 102. (vanaf level 58), over de 860 HP en al mijn attributes staan op 100 :D (en met enchanted items nog hoger)

En vergeet niet, ik speel zonder cheats :)

[ Voor 17% gewijzigd door Hans1990 op 19-06-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
UESP = Unofficial Elder Scrolls Pages

Deze kun je vinden op www.uesp.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze ook maar eens een paar screenshots van mij. Van mijn huidige mod-project, om precies te zijn: Een imperial-style verdedigde stad op een hoge berg ten zuidoosten van ghostgate (op het oostelijk deel van de vlakte die daar ligt en grenzend aan de foyada ashur-dan). De stad heeft zeven poorten, drie imperial forten en nog wat losse versterkingen, een stadsmuur en ongeveer 30 huizen. Er moet nog een fighter's guild, mages' guild en thieves' guild komen, een markt tussen de 6e en zevende poort, misschien ambassades van de great houses en de temple. Verder moeten alle interiors nog gemaakt worden en moet er een grottenstelsel onder de berg komen dat alle fortificaties met elkaar verbindt en enkele mijnen heeft (nodig voor de campaign die ik aan deze stad ga verbinden). In andere woorden, meer dan genoeg nog te doen :)

Maar goed, alvast wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/CP/morrowind/first_gate.jpg
De eerste poort onderaan de berg.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/CP/morrowind/third_gate.jpg
De derde poort van de stad, tevens toegang tot halfway fortress (halverwege de berg dus). Door de poort kan nog net de vierde poort, de uitgang van halfway fortress, gezien worden.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/CP/morrowind/seventh_gate_complex.jpg
De torens van de zevende poort zijn bovenaan zichtbaar. Het dak onderaan de foto is het dak van een van de poortgebouwen van de vijfde poort, en helemaal rechts kan net de boog van de zesde poort gezien worden. Helaas is de 7e poort te groot om mooi op een screenshot te passen :X Daar moet ik nog eens voor gaan vliegen :)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/CP/morrowind/fort_dustmoth.jpg
Fort dustmoth, bovenop de berg, waarin het stadsbestuur en een imperial legion gehuisvest zullen worden. Verder wat huizen van de stad.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/CP/morrowind/dustmoth_tavern.jpg
Het enige gebouw wat al geheel voltooid is (inclusief interior). Een tavern binnen de muren van dustmoth. Ik moet alleen de tavern nog een keer wat omhoog tillen en de steen eromheen wat verkleuren zodat hij wat natuurlijker lijkt te staan.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/CP/morrowind/inside_tavern.jpg
Binnenin de tavern.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/CP/morrowind/dust_gate.jpg
De zevende poort torent boven de stad uit, gezien vanaf de muur van fort dustmoth.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 11:51:

Ziet er erg cool uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 11:51:
Bij deze ook maar eens een paar screenshots van mij. Van mijn huidige mod-project, om precies te zijn: Een imperial-style verdedigde stad op een hoge berg ten zuidoosten van ghostgate (op het oostelijk deel van de vlakte die daar ligt en grenzend aan de foyada ashur-dan). De stad heeft zeven poorten, drie imperial forten en nog wat losse versterkingen, een stadsmuur en ongeveer 30 huizen. Er moet nog een fighter's guild, mages' guild en thieves' guild komen, een markt tussen de 6e en zevende poort, misschien ambassades van de great houses en de temple. Verder moeten alle interiors nog gemaakt worden en moet er een grottenstelsel onder de berg komen dat alle fortificaties met elkaar verbindt en enkele mijnen heeft (nodig voor de campaign die ik aan deze stad ga verbinden). In andere woorden, meer dan genoeg nog te doen :)

[afbeelding]
De eerste poort onderaan de berg.

[afbeelding]
De derde poort van de stad, tevens toegang tot halfway fortress (halverwege de berg dus). Door de poort kan nog net de vierde poort, de uitgang van halfway fortress, gezien worden.

[afbeelding]
De torens van de zevende poort zijn bovenaan zichtbaar. Het dak onderaan de foto is het dak van een van de poortgebouwen van de vijfde poort, en helemaal rechts kan net de boog van de zesde poort gezien worden. Helaas is de 7e poort te groot om mooi op een screenshot te passen :X Daar moet ik nog eens voor gaan vliegen :)

[afbeelding]
Fort dustmoth, bovenop de berg, waarin het stadsbestuur en een imperial legion gehuisvest zullen worden. Verder wat huizen van de stad.

[afbeelding]
Het enige gebouw wat al geheel voltooid is (inclusief interior). Een tavern binnen de muren van dustmoth.

[afbeelding]
Binnenin de tavern.

[afbeelding]
De zevende poort torent boven de stad uit, gezien vanaf de muur van fort dustmoth.
geweldig, vooral die tunnel systeem concept vind ik tof, wanneer is die af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig, vooral die tunnel systeem concept vind ik tof, wanneer is die af
Geen idee eigenlijk. Tot dusver vordert het werk sneller dan ik verwacht had, maar dertig interiors van huizen maken, van minstens evenzoveel towers en keeps, kilometers en kilometers tunnels (waarvan ik nog geen idee heb hoe ik de spelers het idee ga geven dat het allemaal een beetje aansluit overigens), mijn hoeveelheid vrije tijd, dit kan nog wel eens lang gaan duren. Ik heb wel veel respect gekregen voor de makers van morrowind... Die hebben echt ongelooflijk veel werk verzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi gemaakt en verzonnen. Ben benieuwd naar het eindresultaat :)
(waarvan ik nog geen idee heb hoe ik de spelers het idee ga geven dat het allemaal een beetje aansluit overigens)
Bedoel je qua verhaallijn of dat men het idee krijgt dat je naar andere delen van de stad / het fort loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:49
Ik wil beginnen met morrowind maar ik zit een beetje vast bij character creation. Ik wil graag een soort paladin spelen,dus vooral vechten maar ik wil ook een spreukje kunnen casten zo nu en doen.Wat is de beste race/class combo hiervoor?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je qua verhaallijn of dat men het idee krijgt dat je naar andere delen van de stad / het fort loopt?
Dat laatste. Tegen de tijd dat dit een beetje af is, verwacht ik dat mijn scripting talenten voldoende zijn om deze stad echt te integreren in de verhaallijn en daar heb ik al wel een paar ideetjes voor.

Maar alle tunnels enzo in de juiste 3D-orientatie krijgen om aan te sluiten bij de buitenwereld, gaat niet meevallen. Misschien dat ik het hele complex maar in 1 interior cell maak (met aparte cellen voor de mines enzo die nergens anders op aansluiten) en alle deuren op dezelfde coordinaten in de interior cell hang als ze in de exterior cells zitten, en vervolgens tunnels naar al die deuren toe bouw. Als ik het geheel uit meerdere cellen moet maken om het speelbaar te houden, misschien dezelfde taktiek met tussendeuren die in de beide interior cells waarin ze voorkomen, ook weer op dezelfde positie hangen. Dat werkt misschien nog het beste... Ik vind het in ieder geval wel belangrijk dat de afstanden en richtingen in interior en exterior cells overeen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil beginnen met morrowind maar ik zit een beetje vast bij character creation. Ik wil graag een soort paladin spelen,dus vooral vecht maar ik wil ook een spreukje kunnen casten zo nu en doen.Wat is de beste race/class combo hiervoor?
Ik zou zeggen, maak zelf een class. Kies een mage race (bijv breton), het is in het begin moeilijker om een goede spellcaster te zijn dan een goed fighter. Kies als major skills heavy armor, blunt weapon (je wil een mace tenslotte als paladin ;) ), medium armor, alteration en mysticism (deze magic skills bevatten nuttige spells voor een fighter, zoals vliegen, over water lopen, onder water ademhalen, sloten openen, teleporteren, soultrap, enzovoorts). Kies als minor in ieder geval block en verder zodanig dat je voor elk attribute tenminste 1 major of 1 minor skill hebt en voor geen enkele attribute meer dan twee major of minor skills, dat maakt het gemakkelijker om al je skills omhoog te krijgen. Kies als starsign iets wat je veel mana geeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Hans1990 schreef op 19 juni 2004 @ 21:05:
uesp ? Waar kan je dat dan vinden ? Ik zou dat wel eens precies willen weten :D

BTW:

[afbeelding]
Ik heb na wat overbollig geld kistje (slechts 2.5 miljoen) eens bij mijn master security trainer zitten trainen. En, security is een major skill van me, dus elke keer, als je traint bij hem (ook al staat security op 100) krijg je een level punt erbij. Nu zit ik dus op level 102. (vanaf level 58), over de 860 HP en al mijn attributes staan op 100 :D (en met enchanted items nog hoger)

En vergeet niet, ik speel zonder cheats :)
Dude...je bent level 102, maar er zijn maar 3 skills 100l?? Hoe inefficiënt heb jij gespeeld dan? Ik ben nu level 43 en al mijn major en minor skills zijn tussen de 90 en de 100 waarvan 4 van de 5 major skills daadwerkelijk 100 zijn. Ook is je health 863, maar je maximale burden 560. Ik zit nu op een burden van 580.

[ Voor 8% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-06-2004 16:01 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nog ff snel een paar screens van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/morrowind/nature.jpg

Dit is het resultaat van de Gardeners of Morrowind plugin en Visual Pack xt :9~
Alleen fullscreen is het plaatje echt mooi trouwens

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/morrowind/vampire2.jpg

Deze moest gewoon even. Ikke als enge vampier }) , ben nu trouwens bezig met mezelf te genezen, ik ben het een beetje zat om de hele tijd uit te worden gescholden. :)

@Captain Proton: Gaaf man waar je mee bezig bent! Ben je niet bang dat het iets teveel werk is?
* Haan zou het zelf in ieder geval niet na kunnen doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal ervan dat ik niet gewoon Her-Hands armor kan dragen... enig idee of er een mod is die dat toelaat? (ik wil geen ruzie met de ordinators enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Captain Proton: Gaaf man waar je mee bezig bent! Ben je niet bang dat het iets teveel werk is?
Tja, tot nu toe vordert het beter dan ik verwacht had :) Of het ooit af gaat komen is natuurlijk een heel andere vraag, ik denk dat er altijd wel veel aan te verbeteren valt. Wanneer de interieuren een beetje op orde zijn, zal ik de mod in ieder geval beschikbaar stellen. Veel haast heb ik er overigens niet mee.

Het is overigens niet allemaal handwerk. Een paar sleutelgebouwen natuurlijk wel, maar bijvoorbeeld de interieuren van de huizen in de stad kan ik heel snel maken door huisjes uit het originele spel over te kopieren en daar wat veranderingen in aan te brengen - een paar kasten verhuizen, gordijnen verhangen en wat nieuwe potten, pannen en lichten inbrengen en het geheel is al onherkenbaar. En ik ga ook echt niet iedere toren uniek maken: Met copy-paste en daarna wat kleine veranderingen is het mogelijk veel te doen in korte tijd.

Overigens, wat betreft het me nadoen: De construction set is een fantastisch en intuitief programma waarmee je na een uurtje of twee een goede (dus niet die van bethesda zelf) tutorial gevolgd te hebben, heel veel zelf al mee kan... Daarna is het alleen een kwestie van creatief zijn en er tijd in willen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulp:

Ik ben nu meteen eigen plugin bezig,en ik heb dus in de tes cs set een npc gemaakt en die ergens gezet,maar als ik nu iets aan zijn dialoguq wil toevoegen(ik wil hem laten verwijzen naar iemand)dan right click ik eregns inn de list en dan kies ik new,ik add de naam,druk enter maar dan verdwijnt het weer :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 12:51:

Tja, tot nu toe vordert het beter dan ik verwacht had :) Of het ooit af gaat komen is natuurlijk een heel andere vraag, ik denk dat er altijd wel veel aan te verbeteren valt. Wanneer de interieuren een beetje op orde zijn, zal ik de mod in ieder geval beschikbaar stellen. Veel haast heb ik er overigens niet mee.

Het is overigens niet allemaal handwerk. Een paar sleutelgebouwen natuurlijk wel, maar bijvoorbeeld de interieuren van de huizen in de stad kan ik heel snel maken door huisjes uit het originele spel over te kopieren en daar wat veranderingen in aan te brengen - een paar kasten verhuizen, gordijnen verhangen en wat nieuwe potten, pannen en lichten inbrengen en het geheel is al onherkenbaar. En ik ga ook echt niet iedere toren uniek maken: Met copy-paste en daarna wat kleine veranderingen is het mogelijk veel te doen in korte tijd.
Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi, zo gaat het bouwen in de CS het snelst, heb ik zelf ook ervaren. Probleem bij mij is echter dat ik altijd aan het aanpassen blijf. Zelfs als ik in eerste instantie heel tevreden ben over hoe het eruit ziet, ontdek ik na een tijdje spelen toch weer dingen die ik graag anders zou zien, of dingen die ik graag nog extra zou willen hebben. Dus blijf ik lekker klussen :)

Jouw projectje ziet er trouwens wel leuk uit, alleen die stadsmuren... Kun je ze niet anders verhogen, dit ziet er nogal uit als op elkaar plak werk. Je kunt ook objecten schalen, kun je de muren uit 1 stuk maken, ipv kantelen halverwege de muur te laten groeien. Ik weet alleen niet zeker hoe die opgerekte textures er dan uit gaan zien. Probeer je trouwens die stad op 1 berg te klussen, zoals die ene stad in Gondor van LotR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Captain Proton,
Ik wil niet lullig doen, maar wat wordt er eigenlijk zo speciaal aan je stadje/ poorten?
Ik bedol komen er nog speciale dingen in enzo?
Verder ziet het er goed uit. Keep working on it :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Rakkerzero schreef op 21 juni 2004 @ 13:56:
@ Captain Proton,
Ik wil niet lullig doen, maar wat wordt er eigenlijk zo speciaal aan je stadje/ poorten?
Verder ziet het er goed uit. Keep working on it :)
Een gigantische nieuwe goed verdedigde stad, een tunnelsysteem dat alles met alles verbindt, een complete nieuwe quest-campagne... en jij vraagt wat er zo speciaal wordt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot gaat die campgain ongeveer worde(dus hoeveel uur speeltijd),en heeft iemand een een lnik naar ene site met wat tutorials over quest making voor me???

En ik heb nu de 4rd trail gehaald(hortortor worden van redoran,haali en tev dinges)En nu ben ik bezig tot neverine van de zanaib stam verkozen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 22:30:
En ik heb nu de 4rd trail gehaald(hortortor worden van redoran,haali en tev dinges)En nu ben ik bezig tot neverine van de zanaib stam verkozen te worden.
Ik heb vandaag ook de 4rd trial gehaald (toen ik Gothren afmaakte werd ik meteen archmagister :*)), maar nerevarine van de ashlanders was ik al. Vandaag heb ik Vivec ontmoet, een extra verhaallijn/savegame gemaakt om 2 wraithguards te hebben (links en rechts), en met mijn normale lijn begonnen aan de invasie van de Ghostfence regio, om de Ash Vampires af te knallen.

Wraithguard is best een lekker handschoentje, weet je dat. Met een heavy armor skill van 100 heeft het een armor rating van 266 in vergelijking tot fists of radagulf (of zo) met armor rating van 300, maar het constante 10 pt shield geeft het toch qua totaal armor een grotere voordeel dan de rechter fist. Om maar niet te spreken over de andere voordelen... ik heb nu 80 procent magicka resistance, en 150 procent blight disease resistance ;)

Alleen jammer van het verlies van die fortify 20 strength (ik was meteen overencumbered), maar die komen er wel bij als ik Sunder te pakken krijg, wiens fatigue drain weer teniet gedaan zal worden door Azura's ring. Sunder is trouwens (ik heb gecheckt op UESP) het wapen dat (exclusief enchantment damage) de grootste damage ratio heeft van het volledige spel, waarschijnlijk met die uber-hamer van 1000 lbs en 100 hp als enige uitzondering. Waarschijnlijk zal ik hem gebruiken voor de rest van het spel, inclusief Tribunal en Bloodmoon.

Edit: Nope, die hamer heeft een zwakkere ratio... zijn attack speed is te langzaam. Sunder is dus inderdaad het beste wapen van Morrowind... naar mijn mening.

[ Voor 28% gewijzigd door ArPharazon op 22-06-2004 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dat ik laats Morrowind heb gekocht, 6 euro bij de F.R.S >:) , ben ik ook maar eens begonnen met het spel. Nu valt mij alleen een ding op, ik level niet up :? . ik heb toch al een paar quests gedaan, en ik zit nog maar op 3/10 van level 1. Ligt dit aan mij of hoort het zo langzaam te gaan? De quests waren mischien wel niet de meest ingewikkelde, maar ik had toch wel iets meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 01:37:
Na dat ik laats Morrowind heb gekocht, 6 euro bij de F.R.S >:) , ben ik ook maar eens begonnen met het spel. Nu valt mij alleen een ding op, ik level niet up :? . ik heb toch al een paar quests gedaan, en ik zit nog maar op 3/10 van level 1. Ligt dit aan mij of hoort het zo langzaam te gaan? De quests waren mischien wel niet de meest ingewikkelde, maar ik had toch wel iets meer verwacht.
Dat levelen ligt niet aan de quests. Je hebt 5 major skills en 5 minor skills, als die levelen, komt er 1/10 van een level bij. Als je die skills nauwelijks gebruikt, zal je dan ook niet gauw oplevelen. In dat geval had je misschien beter een andere class kunnen kiezen, of je eigen custom class maken. Veel succes, het is zeker weten een goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 22:30:
Hoe groot gaat die campgain ongeveer worde(dus hoeveel uur speeltijd),en heeft iemand een een lnik naar ene site met wat tutorials over quest making voor me???
Op www.rpgplanet.com/morrowind hebben ze een hele pagina met allemaal links naar tutorials. Als ik me niet vergis hebben ze op het officiele forum van Bethesda ook een draadje (sticky) met allemaal behulpzame links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imo gaat t levellen in het begin sowieso niet zo heel snel
je hebt weinig geld, bent niet sterk en met je wapen raak je ook niet alles
na de eerste paar levels zal t een stuk sneller gaan en persoonlijk merkte ik dat t rond 25 weer langzamer ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi, zo gaat het bouwen in de CS het snelst, heb ik zelf ook ervaren. Probleem bij mij is echter dat ik altijd aan het aanpassen blijf. Zelfs als ik in eerste instantie heel tevreden ben over hoe het eruit ziet, ontdek ik na een tijdje spelen toch weer dingen die ik graag anders zou zien, of dingen die ik graag nog extra zou willen hebben. Dus blijf ik lekker klussen :)
Ik verwacht ook niet dat ik ooit zover zal komen dat ik er echt niets meer aan wil veranderen... Maar goed ook, zo blijf je lekker bezig. Maar iets dat goed genoeg is om speelbaar te zijn, moet toch wel haalbaar zijn :)
Jouw projectje ziet er trouwens wel leuk uit, alleen die stadsmuren... Kun je ze niet anders verhogen, dit ziet er nogal uit als op elkaar plak werk. Je kunt ook objecten schalen, kun je de muren uit 1 stuk maken, ipv kantelen halverwege de muur te laten groeien. Ik weet alleen niet zeker hoe die opgerekte textures er dan uit gaan zien. Probeer je trouwens die stad op 1 berg te klussen, zoals die ene stad in Gondor van LotR?
Wat betreft de muren: Het schalen daarvan bevalt me nooit zo omdat je dan als character niet meer over de kantelen kan kijken. Wat ik wel nog ga proberen is de onderste muren op zijn kop te zetten en bij muren die aan een kant in de berg zitten, platformen eronder zetten. maar een echt groot probleem vind ik het niet, het gaat maar om een paar muren in de hele stad.

De stad komt inderdaad geheel op een berg, maar wel iets anders dan bij gondor: Daar is hij tegen een bergwand aangebouwd, terwijl deze stad bovenop rond de top ligt.
Verder ziet het er goed uit. Keep working on it
Wat voor soort speciale dingen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb m'n Morrowind Screens pagina geüpdate.. .

Bekijk het resultaat op http://www.hantheman.tk/morrowind/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 22 juni 2004 @ 01:47:
[...]

Dat levelen ligt niet aan de quests. Je hebt 5 major skills en 5 minor skills, als die levelen, komt er 1/10 van een level bij. Als je die skills nauwelijks gebruikt, zal je dan ook niet gauw oplevelen. In dat geval had je misschien beter een andere class kunnen kiezen, of je eigen custom class maken. Veel succes, het is zeker weten een goed spel :)
Ahh dat verklaart een hoop B) , dat is een nadeel van zo'n budget versie, er zit geen boekje bij :/ . Nu toch maar even een nieuw character maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Neem in ieder geval acrobatics, athletics. Verder 1 soort armor (lijkt me het makkelijkst) en 2! soorten wapens. Als de 1 op 100 staat kun je tenminste nog snel doorlevelen met de 2e :)

edit: het maakt niet uit of je ze bij major- of minor skill zet

[ Voor 16% gewijzigd door Getah op 22-06-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt acrobatics of athletics gewoon niet belangrijk die gaan toch wel omhoog want ik loop als een konijn te springen meestal :D

En 2 soorten wapens in major/minor vindt ik ook wel belangrijk als je voor een vechtclass gaat natuurlijk anders is het overbodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:16:
ik vindt acrobatics of athletics gewoon niet belangrijk die gaan toch wel omhoog want ik loop als een konijn te springen meestal :D
Reden te meer om ze in je tussen je minor/major skills te zetten dus. Maar het is altijd even uitproberen welke skills het beste bij jou passen. Ik was ook een aantal keer overnieuw begonnen toen ik het nog niet zo lang deed, omdat ik toch niet de juiste skills had gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
Major:
Acrobatics
Long Blade
Block
Heavy armor
Enchant

Minor:
Mysticism
Illusion
Alteration
Security
Restoration
Dit is de lijst die ik de vorige keer heb gebruikt om Morrowind mee te starten. Als ik weer eens overnieuw zou beginnen en "Enchant" eruit gooien. "Destruction" erin.

Heb namelijk de laatste keer een paar fouten gemaakt in morrowind en die zijn me duur komen te staan. Ook was het op een gegeven moment niet zo leuk meer, ik had namelijk een strength en een intellegence van 100.000 (door potions)

Nadeel, in 1 slag het stekste zwaard wat je hebt kapot slaan. Ik kon het uitzitten, had alleen geen zin om meer dan 50 uur (echte tijd) te wachten tot het was uitgewerkt, wel een leuke ervaring moet ik zeggen.

Ben trouwens met deze setup een fighter-mage geworden, Had namelijk veel mogelijkheden met zowel zwaarden als met magic, dat beviel me heel goed. Security was trouwens meer voor de fun, ik kon namelijk spells gebruiken, maar die vreten mana in het begin

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 22-06-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 08:14:
[...]

Op www.rpgplanet.com/morrowind hebben ze een hele pagina met allemaal links naar tutorials. Als ik me niet vergis hebben ze op het officiele forum van Bethesda ook een draadje (sticky) met allemaal behulpzame links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t mn eerste huise in seyda neen is bijna af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ben weer overnieuw begonnen, ditmaal met het nord ras.
ik was vergeten hoe ongelofluk langzaam het gaat in het begin. kzit echt gewoon spulletjes te sprokkelen.

nu die boots of blinding speed maar es opzoeken

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Jeetje, die Ash Vampires zijn zwak... zelfs de Ash Ghouls zijn nog een grotere uitdaging. Ik hoop maar dat Dagoth Ur, of de andere 5 Ash Vampires (ik heb er nu 2 gehad) een beetje taaier zijn. Wel leuk, trouwens, dat die ene me een flesje Dagoth Brandy gaf, 1 tripje naar de Creeper, en ik kon weer 1500 goud in mn zak steken ;) Wisten jullie trouwens dat er Dagoths zijn die je wapens en armor kunnen repareren?
cardinal808 schreef op 22 juni 2004 @ 15:28:
Heb namelijk de laatste keer een paar fouten gemaakt in morrowind en die zijn me duur komen te staan. Ook was het op een gegeven moment niet zo leuk meer, ik had namelijk een strength en een intellegence van 100.000 (door potions)

Nadeel, in 1 slag het stekste zwaard wat je hebt kapot slaan. Ik kon het uitzitten, had alleen geen zin om meer dan 50 uur (echte tijd) te wachten tot het was uitgewerkt, wel een leuke ervaring moet ik zeggen.
Is het dan niet handiger om hand-to-hand te vechten? Die schade wordt toch ook verhoogd bij een grotere strength? Of anders kan je al die extra strength gebruiken om een paar duizend repairhammers mee te nemen :)

[ Voor 61% gewijzigd door ArPharazon op 22-06-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ArPharazon schreef op 22 juni 2004 @ 22:58:
Jeetje, die Ash Vampires zijn zwak... zelfs de Ash Ghouls zijn nog een grotere uitdaging. Ik hoop maar dat Dagoth Ur, of de andere 5 Ash Vampires (ik heb er nu 2 gehad) een beetje taaier zijn.
Tja, ik had je al gewaarschuwd geloof ik.. ;)

Maar misschien wordt het interessanter als je Dagoth Ur zonder armor tegemoet treedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

hantheman.tk schreef op 22 juni 2004 @ 23:02:
[...]

Tja, ik had je al gewaarschuwd geloof ik.. ;)

Maar misschien wordt het interessanter als je Dagoth Ur zonder armor tegemoet treedt.
Tja, inderdaad, ik was gewaarschuwd. Maar omdat ik toch nog problemen heb met Ash Ghouls en Ascended Sleepers, had ik geen makkelijke Ash Vampires verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
hantheman.tk schreef op 22 juni 2004 @ 13:56:
Ik heb m'n Morrowind Screens pagina geüpdate.. .

Bekijk het resultaat op http://www.hantheman.tk/morrowind/index.htm
mooie plaatjes. Kan niet wachten tot visual pack 2.11 weer online komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Yups ik ga maar weer eens opnieuw beginnen. Dit keer pre-installed

1. Gardeners of Morrowind
2. Visual Pack XT
3. A Good place to stay

Maar er was nog een huisje die hier veel gebruikt was, maar hoe heette die ook al weer. nog iemand leuke ideen voor mooie mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 23 juni 2004 @ 19:42:

2. Visual Pack XT
3. A Good place to stay

Maar er was nog een huisje die hier veel gebruikt was, maar hoe heette die ook al weer. nog iemand leuke ideen voor mooie mods?
De Better Heads plugin kan ik erg aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

cardinal808 schreef op 23 juni 2004 @ 19:42:

2. Visual Pack XT
3. A Good place to stay

Abu's Retreat waarschijnlijk.
En wat je ook moet hebben is Visual Pack 2.11 en 2.2. Ze zeggen dat je voor 2.2 ook 2.11 moet hebben (die dus nergens meer te vinden is :( ) maar het werkt bij mij ook prima zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
zo zeg.. het heeft even geduurd maar iemand was zo aardig om voorlopig even 2.11 & 2.2 online te zetten:

Visual Pack 2.11
Visual Pack update 2.2

[ Voor 8% gewijzigd door Remco20 op 24-06-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Werken die 2 packs samen met Visual Pack XT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Getah schreef op 24 juni 2004 @ 19:32:
Werken die 2 packs samen met Visual Pack XT?
Ja, de XT versie is een beetje deel 3 van de visual packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt prachtig dat er nog zo'n grote community voor dit spel is, terwijl het eigenlijk enkel 'maar' een singleplayer game is :)

/me had boots of blinding speed gedoneerd in museum voor stuk nevarine's blade

had ik wel kunnen gebruiken in die dwemer-achtige dungeon op t einde van tribunal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben ook aan morrowind begonnen (erg leuk). Maar heb een probleem,
in het begin is het de bedoeling dat je iemand een package brengt.
nou ben ik ondertussen level 12 ofzo, maar kom erachter dat ik die brief (wat het volgensmij moet zijn) niet meer heb.
Wat kan ik hieraan doen zonder overnieuw te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 21:09:
Hallo, ben ook aan morrowind begonnen (erg leuk). Maar heb een probleem,
in het begin is het de bedoeling dat je iemand een package brengt.
nou ben ik ondertussen level 12 ofzo, maar kom erachter dat ik die brief (wat het volgensmij moet zijn) niet meer heb.
Wat kan ik hieraan doen zonder overnieuw te beginnen?
en je weet dus niet meer waar je hem verkocht/achtergelaten hebt?
dan zou je hem met de console moeten oproepen
ik heb nu de construction set niet geinstalleerd dus ik kan het ff niet voor je opzoeken. iemand anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbie item list op usep al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 22:49:
hebbie item list op usep al geprobeerd ?
Inderdaad, hij staat in de lijst... net gecheckt. Beschrijving: Package for Caius Cosades, ik denk wel dat het de goeie is :)

ID is: bk_a1_1_caiuspackage

Code: player->additem, "item_ID", 1

Ik weet niet of het met of zonder " moet, ik zou gewoon iedere combo proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardstikke bedankt voor de info, zal vanmiddag wel even proberen of het lukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 07:59:
Hardstikke bedankt voor de info, zal vanmiddag wel even proberen of het lukt. :)
als je nu al dingen kwijt raakt... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:26:

als je nu al dingen kwijt raakt... >:)
Gewoon een eigen huisje klussen/downloaden en daar alle rotzooi in dumpen. Kun je het iig weer terug vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Of gewoon alles aan 1 persoon en 1 persoon alleen verkopen (denk Creeper, eventueel met plugin voor meer geld en de mogelijkheid om alle items te verkopen), zo kan je ongelooflijk veel geld verdienen (ik zit nu over de 2,5 miljoen), en makkelijk alles terugkrijgen uit 1 objectlijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik gedaan :D effe een npc in mn huise gezet met over de 10 ziljoen,ik krijg nu makkelijk geld want ik verkoop al mijn dubble spullen aan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 18:04:
heb ik gedaan :D effe een npc in mn huise gezet met over de 10 ziljoen,ik krijg nu makkelijk geld want ik verkoop al mijn dubble spullen aan hem.
Dit vind ik een vorm van cheaten...maarja :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik niet want ik heb toch zelf al die spullen moeten vinden.
Ik maak ze aleen makkelijker verkoopbaar :)

Ik vidn dit spel te goed voor echt cheats te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ken je dat, dat Vivec en andere personen klagen, dat de Ghostfence niet goed werkt? Omdat de Blight zich blijkbaar ook verspreidt buiten de Ghostfence? Wel, ik heb het probleem gevonden!

Op weg naar Venymal kwam ik dichtbij de westkant van Red Mountain, en daar zag ik een plek waar het redelijk makkelijk is om OVER de Ghostfence heen te springen! Het blijkt dus dat daar een afgrond is, die zeer steil omlaag gaat, en omdat de Ghostfence daar op de bodem gebouwd is, komt de top van het hekje net boven de richel uitsteken. Resultaat: als je een beetje ver kan springen, kom je makkelijk in de Ashlands terecht (al kan je verwachten wel wat hp te verliezen aan falling damage).

Geen wonder dat de Blight zich verspreidt, als al die Ash Ghouls enzovoorts zomaar over Ghostfence heen kunnen komen. Wel, dat, en Kogoruhn, natuurlijk :)

GROTE EDIT:

Ik heb nu vandaag 6 van de 7 Ash Vampires verslagen (de sterkste, Dagoth Araynays, verslagen zonder een hitpoint te verliezen, en dan wel in melee, met alleen Keening, en zonder chameleon), de laatste komt morgen bij Dagoth Ur zelf. Ik heb Keening, Sunder, Wraithguard, en redelijk goede skills voor zowel Keening als Sunder. Ook heb ik de 6 items bewaard van de Ash Vampires.

Morgen val ik Dagoth Ur zelf aan, en zijn mooie Lorkhan's hartje erbij. Heeft er iemand nog goede tips om hem te verslaan? Of ga ik die niet nodig hebben?

PS: ik ben nu level 44, bezit 419 hp, 250 armor (inc. magisch shield), en speel op difficulty 100.

[ Voor 32% gewijzigd door ArPharazon op 25-06-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je weinig moeite heb ik ging als een trein over die dagoth met me lvl 25 char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Tja, ik zal het niet nóg een keer zeggen, maarruh.... ;)

Ik heb trouwens vanmorgen de Tribunal main quest uitgespeeld, dat was in ieder geval nog vrij pittig met mijn level 36 magiër met Sunder. (Met een longblade skill van 25 had Trueflame gebruiken niet echt nut..)

Maar ik was blij dat ik restore health potions van 75 per seconde had, en zelfs daarmee ben ik nog een paar keer dood gegaan als er drie van die rare beesten tegelijk op me stonden in te hakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zonet dagoth ur eindelijk verslagen en dus denk ik de main quest uitgespeeld,wat moet ik nou doen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet dagoth ur eindelijk verslagen en dus denk ik de main quest uitgespeeld,wat moet ik nou doen ???
- Tribunal en bloodmoon uitspelen?
- Een serie sidequests doen, eventueel met een nieuw character met andere sterktes als je wil dat het moeilijker wordt?
- Wat tombs plunderen, losse quests doen?
- mods downloaden?

De main quest had ik na een paar weken spelen wel uitgespeeld, maar ik heb nog steeds (na 2 jaar) niet alle quests gedaan. Nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Zo, Dagoth Ur verslagen (ik had meer verwacht: de brug stortte niet in, Akulakhan bleef overeind.... beetje jammer). Ook meteen maar ff de laatste mages guild quest gedaan, en zo op 1 dag zowel Azura's Ring (yes, eeuwig rennen: geen fatigue loss meer daardoor ;)), Robe of Drake's Pride (eindelijk ruim 100 % Fire Resistance!) en Necromancer Amulet (constant restore health, enzovoort) verdiend. Mijn character wordt machtiger met de dag!! Nu op naar de Morag Tong quests... als assassin ben ik perfect, geen enkele npc kan mij meer aan in single combat ;)

Edit: En Taunt werkt trouwens ook bijna perfect, dus ook geen problemen met de Guards en Ordinators O-)

[ Voor 10% gewijzigd door ArPharazon op 28-06-2004 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 25 juni 2004 @ 22:11:
Ken je dat, dat Vivec en andere personen klagen, dat de Ghostfence niet goed werkt? Omdat de Blight zich blijkbaar ook verspreidt buiten de Ghostfence? Wel, ik heb het probleem gevonden!

Op weg naar Venymal kwam ik dichtbij de westkant van Red Mountain, en daar zag ik een plek waar het redelijk makkelijk is om OVER de Ghostfence heen te springen! Het blijkt dus dat daar een afgrond is, die zeer steil omlaag gaat, en omdat de Ghostfence daar op de bodem gebouwd is, komt de top van het hekje net boven de richel uitsteken. Resultaat: als je een beetje ver kan springen, kom je makkelijk in de Ashlands terecht (al kan je verwachten wel wat hp te verliezen aan falling damage).
Er zijn verschillende punten waar je over de ghost fence kunt springen, zeker met een 100 strength en acrobatics, en dan ook nog de boots of blinding speed. Eitje om erover te springen. En anders is er altijd nog levitate ;)
Ik heb nu vandaag 6 van de 7 Ash Vampires verslagen
Er waren er toch maar 4? Het is alweer een tijdje dat ik het gespeelt heb, maar ik meen me te herinneren dat het er 4 waren.
Nu op naar de Morag Tong quests... als assassin ben ik perfect, geen enkele npc kan mij meer aan in single combat ;)

Edit: En Taunt werkt trouwens ook bijna perfect, dus ook geen problemen met de Guards en Ordinators O-)
Jammer dan dat je slachtoffers van de Morag Tong niet meer met je willen spreken :+ Kun je ze ook niet taunten. Maar met een fatsoenlijke sneak, en een aardige chameleon moet het je ook wel ongezien lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 08:21:
[...]

Er zijn verschillende punten waar je over de ghost fence kunt springen, zeker met een 100 strength en acrobatics, en dan ook nog de boots of blinding speed. Eitje om erover te springen. En anders is er altijd nog levitate ;)

[...]

Er waren er toch maar 4? Het is alweer een tijdje dat ik het gespeelt heb, maar ik meen me te herinneren dat het er 4 waren.

[...]

Jammer dan dat je slachtoffers van de Morag Tong niet meer met je willen spreken :+ Kun je ze ook niet taunten. Maar met een fatsoenlijke sneak, en een aardige chameleon moet het je ook wel ongezien lukken.
Er zullen vast wel verschillende punten zijn, maar deze viel wel erg op. Als ik nog eens screenshots plaats, zal die er wel tussen zitten. En levitate? Dat is toch niet eerlijk? ;)

Nee, er waren 7 Ash Vampires. Ik kan het weten, ik heb ze allemaal afgemaakt, en als je mij niet gelooft: UESP zegt het ook :P

Je kan Morag Tong slachtoffers niet taunten? Da's vervelend. Chameleon heb ik wel (Amulet of Shadows, 80% Chameleon voor 60 seconden, je kan het gebruiken om met de Ash Vampires te praten, eentje geeft je nog een flesje Ancient Dagoth Brandy :)), maar mijn sneak is een beetje heel erg laag. Misschien zou ik pickpocket moeten gebruiken om ze te taunten... maar daar krijg je weer een prijs op je hoofd voor. Nou ja, ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Moet zeggen dat die Visual packs echt gaaf zijn, Vooral de bomen zijn veel mooier. Maar ook de textures zijn goed aangepakt.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/ScreenShot-1.jpg
Fort Moonmoth bij ochtendgloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Laat ik mijn verhaal beginnen met de gebeurtenissen van drie dagen geleden...

Ik ben Bram, hoofdmeester van de Strijders Gilde. Mijn taak is om de zwakken te helpen en het onrecht te bestrijden. Daarnaast was ik ook kasteelheer en bezat een kasteel vlak bij Pelagiad.

Ik was bezig om Morrowind te verkennen en ging alle grotten langs om moordenaars en smokkelaars te doden. Nadat de West-kust van Morrowind aan de beurt was geweest ging ik naar de Noord-kust. Hier trof ik na een tijdje een oude ruine aan, die leek gebouwd te zijn door de dwergen. Ik besloot om binnen te gaan om te kijken of er misschien nog oude wapens of harnassen te vinden waren. Ik stuitte echter op een Argonaut die zich "Cattle" noemde en zei dat hij de meesters diende. Hij wilde zich verder niet uitlaten over zijn "meesters" en mijn nieuwsgierigheid dwong mij verder de ruine in te lopen...

Na een korte tijd zag ik in de verte een Noorman staan. Aangezien ik zelf ook een Noorman ben, besloot ik om hem vriendelijk toe te roepen. Mijn "hallo" werd echter niet begroet. Ik besloot om dichterbij te komen, hij zou waarschijnlijk gewoon doof zijn geworden door alle Sujamma. Haha. Maar toen ik dichterbij kwam kreeg ik een koude rilling over mijn lichaam. De Noorman draaide zich om en ik staarde in een stel lege witte ogen. Ik wilde wegrennen, maar hij kon nog net zijn tanden zetten in mijn hand. Ik schreeuwde van de pijn, de beet voelde aan alsof hij in brand stond. Ik rende weg en rende naar buiten. Maar de Noorman volgde... totdat ik het zonlicht in rende...

Het was raar... maar ik had het gevoel alsof ik niet moe kon worden. Ik rende en rende, maar werd niet moe. Mijn hand begon echter wel steeds meer te branden als ik hem in het zonlicht hield en ik besloot hem te verbergen in een handschoen.

Na een tijdje besloot ik om een slaapplek te zoeken, het werd al donker. Ik was uitgeput door alle geleverde veldslagen de afgelopen dagen en sliep daardoor enorm lang en werd pas na 2 dagen wakker. Na een dag rondzwerven en mensen helpen besloot ik wederom te gaan slapen... het zou een nacht worden die ik niet snel zou vergeten.

In mijn dromen kwam ik een vrouw die bloed in plaats van tranen huilde. Ik proefde ervan en het bloed smaakte lekker pittig. Toen ik echter wederom naar de vrouw keek zag ik dat haar gezicht lijkbleek was en dat enkel haar lippen rood waren door bloed. Toen werd ik zwetend wakker...

Ik voelde me fit. Nee... ik voelde me super. Ik stond op en mijn harnas leek niks meer te wegen. Mijn zwaard kon ik zonder moeite rondzwaaien en mijn schild woog haast niks meer. Ik wilde een appel uit een boom halen en sprong om de appel te pakken te krijgen, maar ik sprong wel twee keer zo hoog als normaal! Niks kostte me meer moeite... op dat moment kwam er een rat aangerend en die viel mij aan... maar in plaats van mijn zwaard te pakken en hem te doden... paktte ik de rat op en beet het beest in zijn nek en zoog zijn bloed uit zijn lichaam. Verschrikt over wat ik deed gooide ik de rat weg... maar ik voelde me goed. Het bloed versterkte mij en ik voelde me levenslustiger dan ooit...

Toen drong het ineens tot mij door... ik was een vampier. Veel tijd om hierover na te denken had ik echter niet. Verschikt keek ik naar een heuvel waarachter de zon begon op te komen. Mijn huid begon langzaam te branden van de pijn en ik besloot te vluchten voor de zon... de dichtsbijzijnde schuildplaats was de ruine waar ik de Noorman was tegengekomen. Ik besloot het erop te wagen..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 28 juni 2004 @ 14:18:

Nee, er waren 7 Ash Vampires. Ik kan het weten, ik heb ze allemaal afgemaakt, en als je mij niet gelooft: UESP zegt het ook :P
Als jij het zegt, zal het wel, zoals ik al zei, het is al een tijdje geleden dat ik het spel gespeelt heb. Ik klus momenteel meer aan m'n mod, de enige tijd die ik dan doorbreng in het spel is alleen om mijn mod te testen.
Je kan Morag Tong slachtoffers niet taunten? Da's vervelend. Chameleon heb ik wel (Amulet of Shadows, 80% Chameleon voor 60 seconden, je kan het gebruiken om met de Ash Vampires te praten, eentje geeft je nog een flesje Ancient Dagoth Brandy :)), maar mijn sneak is een beetje heel erg laag. Misschien zou ik pickpocket moeten gebruiken om ze te taunten... maar daar krijg je weer een prijs op je hoofd voor. Nou ja, ik zie het wel.
Met je Amulet of Shadows zou het meeste wel moeten kunnen, denk ik zo. En anders is de prijs op je hoofd voor zakkenrollen nog altijd een stuk minder dan voor moord. Als je lid bent van het Thieves Guild kun je ook daar de prijs van je hoofd afhalen, dan hoef je tenminste niet al je equipment op de grond te gooien voordat je met een guard gaat praten. Volgens mij krijg je trouwens wel een betere reward als je iemand ongemerkt ombrengt, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Morrowind fan fiction! Altijd leuk om te lezen ^_^

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een probleempje... in de Quarra vampier fractie: ik heb de eerste quest voor mevrouw Quarra gedaan, en voor de 2de zeurt ze iets over dat ze amuletten wil maken en daar items voor nodig heeft. Echter, als ik vraag welke items het zijn dan zegt ze dat ze me niet genoeg vertrouwt. Als ik daarna haar 'vriendelijkheid' naar 100 breng, dan wil ze het nog niet vertellen. En als ik het gesprek afsluit en daarna opnieuw begin, dan kan ik niet eens meer beginnen te vragen naar die benodigde items. Iemand enig idee wat dit betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ik heb nu een probleem. Ik heb net een opdracht gekregen om Guril Retheran te vermoorden, in the Flowers of Gold Cornerclub. Maar, er zijn getuigen, en als ik dan Guril Retheran afmaak, krijg ik een bounty. Dat is niet zo erg, ik kan gewoon naar een Ordinator gaan, en de Writ laten zien.

Maar, daarna willen de andere personen in die Cornerclub niet meer met me spreken, en dat lijkt me niet erg handig om te hebben, zeker als dit gebeurt bij nog meer van die writs. Amulet of Shadows helpt niet, invisibility ook niet, en pickpocket geeft ook dit resultaat. Zelfs de combinaties hiervan geven hetzelfde slechte resultaat.

Is er een manier om hem te vermoorden zonder de andere personen tegen me te krijgen? Of liever nog, zonder een bounty op mijn hoofd te krijgen? Zo ja, zou ik het graag horen. Of moet ik misschien gewoon mijn sneak-skill eerst 80 punten hoger trainen?

Edit: Ok, probleem opgelost. Ik heb net een nieuwe spell laten maken in de Redoran Temple Shrine, eentje met 100-100 Frenzy humanoid on touch, voor slechts 10 mana en kans 180% ofzo (illusion op 90), en zo kan ik iedereen die ik niet kan taunten mij alsnog laten aanvallen. Zo ben ik erachter gekomen, dat als ik die persoon ongemerkt afmaak, iedereen in die Cornerclub mij nog wil weghebben, dus het hoort bij het spel.

[ Voor 20% gewijzigd door ArPharazon op 28-06-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 28 juni 2004 @ 20:05:

Edit: Ok, probleem opgelost. Ik heb net een nieuwe spell laten maken in de Redoran Temple Shrine, eentje met 100-100 Frenzy humanoid on touch, voor slechts 10 mana en kans 180% ofzo (illusion op 90), en zo kan ik iedereen die ik niet kan taunten mij alsnog laten aanvallen. Zo ben ik erachter gekomen, dat als ik die persoon ongemerkt afmaak, iedereen in die Cornerclub mij nog wil weghebben, dus het hoort bij het spel.
Dat moet ik ook eens proberen, klinkt wel als een goede oplossing eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ja, die spell heb ik laatst ook laten maken, dat werkt echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 08:22:
[...]

Dat moet ik ook eens proberen, klinkt wel als een goede oplossing eigenlijk :)
Is het ook. Ik had gisteravond ook het probleem dat ik van iemand een boek moest hebben en ik was genoodzaakt diegene te killen, anders kon ik de quest niet voltooien. Maar als ik diegene kill krijg ik meteen iedereen achter me aan die ook in dat huis zit en een dikke bounty van 10000. Heb toen ook een deze spell gebruikt en probleem was opgelost.

Ben op dit moment lvl 24 en zit 50 dagen in het spel nu. Ben nu guildmaster van de mage guild en ben nu even bezig met de fighters guild. Ga denk ik zo maar even beginnen met de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nog even een voorbeeld van hoe de visualpacks de beeldkwaliteit verbeteren:

Zonder:
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/morrowind/statue_ebonheart.jpg

Met:
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/morrowind/statue_visualpack.jpg
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hantheman.tk schreef op 29 juni 2004 @ 11:33:
Nog even een voorbeeld van hoe de visualpacks de beeldkwaliteit verbeteren:

Zonder:
[afbeelding]

Met:
[afbeelding]
:9~
gaaf
volgende keer als ik morrowind ga spelen zal ik hem ook installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

mmm ik ebn gisteren voor het eerst met dit spel begonnen. tis ff wennen als je Neverwinter Nights hiervoor helemaal kapot hebt gespeeld. maar het ziet er wel zeer cool uit _/-\o_ ben een Orc/fighter alleen heb ik Longsword vervangen door de AXE :D (ben axe verslaafd). maar het ziet er vrij goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben driftig op zoek naar een plugin waar je in Balmora een grot/huis kreeg met allemaal handige kamers om je items te sorteren. Volgens mij heette de plugin 'A good place to stay', maar ik kan hem echt nergens meer vinden. Heeft iemand hem toevallig nog?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.