Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.837 views sinds 30-01-2008

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:30

jdh009

FP ProMod
ArPharazon schreef op 01 juni 2004 @ 16:23:
[...]

En als je nu eerst Green Uvirith installeert en dan Uvirith Unleashed? Is het dan niet andersom, dat Unleashed de ander overschrijft, en de deur goed komt te staan?
zouden jullie misschien wat screenshotsje van dit huis/toren willen posten?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Verwijderd

ArPharazon schreef op 01 juni 2004 @ 16:23:

En als je nu eerst Green Uvirith installeert en dan Uvirith Unleashed? Is het dan niet andersom, dat Unleashed de ander overschrijft, en de deur goed komt te staan?
Dat maakt niet uit. Volgens mij laadt Morrowind de plugins gebaseerd op de datum, dus wat jij voorsteld werkt niet. Verder is het, dacht ik, ook zo dat Morrowind de mod met de nieuwste datum de rest overschrijft. Dus in dit geval is waarschijnlijk Green Uvirith nieuwer van datum dan Uvirith Unleashed. Maar over het algemeen is het geen goed idee om mods die betrekking hebben op het zelfde stukje land, of zelfs het zelfde gebouw tegelijkertijd te gebruiken. Dat geeft bij mij iig nogal eens problemen.

Bovenstaande is natuurlijk onder voorbehoud, want zoveel weet ik nou ook weer niet van hoe Morrowind precies werkt. Het beste is, imho, natuurlijk om even in de CS te duiken en het beste van beide mods te copy-pasten in een nieuwe mod B)

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe krijgen jullie het statsscherm eiegnlijk, is daar een consolecommando voor?
Bij mij is dat menu nooit aanwezig geweest...

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Sinds gister is dit mijn nieuw huisje, het ligt net iets ten zuiden van ebonheart en is ook bijna even groot dan ebonheart.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2020.jpg
screenshotje is iets vern**kt maar anders was hij te donker en zag je echt niks.
NkLs schreef op 01 juni 2004 @ 17:39:
Hoe krijgen jullie het statsscherm eiegnlijk, is daar een consolecommando voor?
Bij mij is dat menu nooit aanwezig geweest...
Als het goed is hoort rechter muisknop te werken, als het iets anders is moet je bij opties kijken en dan controls.

ik heb trouwens van iemand gehoord dat er nog een sterker wapen is dan de keening of het zwaard van almelexia of de treuflame klopt dit (behalve dat ding in MoA(mournhold) dat 1000 weegt en maar 100 aan klapen aan kan.)

[ Voor 49% gewijzigd door jdh009 op 01-06-2004 18:56 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Verwijderd

dat klopt, dat wapen ligt in het museum, tis geloof ik een enorme hamer

heb het wel es opgepakt, je kan verder niks dragen, en 100x slaan is ook niks, dus beetje useless wapen, maar het is idd het sterkste wapen geloof ik.

/me speelt het spel al heel lang niet meer

toen ik hoorde dat mournhold voor high level players was, en ik die goddess al op level 20 gesloopt had ben ik er maar mee gekapt

precies weten waar alle goede wapens en armor enzo ligt, en de ultieme build maken is helemaal niet leuk...

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jdh009 schreef op 01 juni 2004 @ 18:33:
[...]

Als het goed is hoort rechter muisknop te werken, als het iets anders is moet je bij opties kijken en dan controls.
Ik kan mijn menu's wel opendoen, enkel het statsmenu verschijnt niet.

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:19

Haan

dotnetter

NkLs schreef op 01 juni 2004 @ 21:09:
[...]

Ik kan mijn menu's wel opendoen, enkel het statsmenu verschijnt niet.
Dan moet je op een van die vierkantje onderin je scherm klikken. Zo kan je de verschillende scherm wel of niet laten zien.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 19:56:
dat klopt, dat wapen ligt in het museum, tis geloof ik een enorme hamer

heb het wel es opgepakt, je kan verder niks dragen, en 100x slaan is ook niks, dus beetje useless wapen, maar het is idd het sterkste wapen geloof ik.
Dit is volgens mij ook het sterkste wapen, maar van horen zeggen heb ik gehoord dat er nog een wapen was die sterker was dan de keening. ik kan zelf wel dit hamer optillen en er mee rond lopen kan ik nog 300 dragen maar ik vind het de moeite niet waard om met zo een zwaar ding rond te lopen.

toen ik hoorde dat mournhold voor high level players was, en ik die goddess al op level 20 gesloopt had ben ik er maar mee gekapt
het level word geschat op de gemiddelde speler, jij zal er zeker dan wel flink beter zijn dan een gemiddelde speler, zelf heb ik haar verslagen toen ik level 50 was maar ik kon niet eerder omdat ik toen geen tribunal had.
precies weten waar alle goede wapens en armor enzo ligt, en de ultieme build maken is helemaal niet leuk...
Ik ben bijna overal geweest en op de kaart is geen hokje meer over waar ik niet geweest ben behalve dan sommige plugin eilanden. de laaste goede over gebleven wapens/armor vinden is zoals ik nu speel super moeilijk, en als ik ga zoeken kom ik (bijna) altijd al een grot/ruine/cave/enz tegen die leeg is gerooft. precies weten waar een wapen/armor wapen zuigt dan heb ik geen plezier ervan als ik hem gebruik en kan ik hem bter op de gront laten ligen dan hem te gebruiken (eergevoel :) ) alleen het is altijd wel fijn om te weten of er nog dingen zijn waar ik op zoek naar kan gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door jdh009 op 01-06-2004 21:52 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Okee, gaan we weer :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/show-off.jpg

Ik en mijn geliefde Skullcrusher >:) ik maak geloof ik niet veel indruk..

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/sky.jpg

Dit is toch best wel mooi.

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/table1.jpg

Bezig met het vullen van Abu's huisje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/table2b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/table2a.jpg

Een tafel met alles wat je maar nodig hebt om goede potions te brouwen. Alles grandmaster uiteraard :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/vivec2.jpg

Als godsdienstige tovenaar moet je natuurlijk wel buigen voor Vivec _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/water.jpg

Deze vond ik ook wel grappig, render foutje, waardoor het lijkt of de boot is gezonken..

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/cavern_incarnate.jpg

Poseren voor het beeld van Azura

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Zeer mooie vakantie foto's ;)

ik zie bij een plaatje een daedric armor op de achtergrond staan, heb je die van tel fyr of kun je die gewoon ergens vinden? Dit is bij mij het enige armor wat ik niet compleet heb.

zie ik bij het onderste plaatje de moon and star ligen of verbeeld ik me dit?

[ Voor 18% gewijzigd door jdh009 op 01-06-2004 22:01 ]

• Haan

Haan

dotnetter

jdh009 schreef op 01 juni 2004 @ 22:00:
Zeer mooie vakantie foto's ;)

ik zie bij een plaatje een daedric armor op de achtergrond staan, heb je die van tel fyr of kun je die gewoon ergens vinden? Dit is bij mij het enige armor wat ik niet compleet heb.

zie ik bij het onderste plaatje de moon and star ligen of verbeeld ik me dit?
Dat daedric armor is niet compleet, maar als het goed is kan je wel alles vinden. En je ziet inderdaad de Moon and Star :)

Verwijderd

al een hele tijd niet meer gespeeld dit spel maar ik heb geloof ik wel nog ergens me savegames ronddwalen op me schijf, waar ook zeker de nodige uren in zaten
bestaat er een mogelijkheid om te bekijken met welke mods die savegame gespeeld is?
ik had iig zo'n soort van kelder onderin een van de huisjes van het eerste dorpje (waar je dus uit komt) waar ik echt veel troep had gestacked... zou zonde zijn om dat allemaal kwijt te raken :P

• jdh009

jdh009

FP ProMod
hantheman.tk schreef op 01 juni 2004 @ 22:11:
[...]

Dat daedric armor is niet compleet, maar als het goed is kan je wel alles vinden. En je ziet inderdaad de Moon and Star :)
oke dan kan ik nog is opzoek gaan naar wat shrines.

Die screenshots van jouw smaken opzich naar meer :) welk level ben jij eigelijk?

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 01-06-2004 22:19 ]

Verwijderd

Dat maakt niet uit. Volgens mij laadt Morrowind de plugins gebaseerd op de datum, dus wat jij voorsteld werkt niet. Verder is het, dacht ik, ook zo dat Morrowind de mod met de nieuwste datum de rest overschrijft. Dus in dit geval is waarschijnlijk Green Uvirith nieuwer van datum dan Uvirith Unleashed. Maar over het algemeen is het geen goed idee om mods die betrekking hebben op het zelfde stukje land, of zelfs het zelfde gebouw tegelijkertijd te gebruiken. Dat geeft bij mij iig nogal eens problemen.

Bovenstaande is natuurlijk onder voorbehoud, want zoveel weet ik nou ook weer niet van hoe Morrowind precies werkt. Het beste is, imho, natuurlijk om even in de CS te duiken en het beste van beide mods te copy-pasten in een nieuwe mod
ik kwam er laatst achter dat er op de site van endhome een programma te vinden is waarmee je de volgorde waarin plugins geladen worden, kan veranderen. Maar heb het verder nog niet uitgeprobeerd...

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 16:48:
[...]

Bovenstaande is natuurlijk onder voorbehoud, want zoveel weet ik nou ook weer niet van hoe Morrowind precies werkt. Het beste is, imho, natuurlijk om even in de CS te duiken en het beste van beide mods te copy-pasten in een nieuwe mod B)
En wat, als je unleashed opent, opslaat onder een nieuwe naam, en dan die aanzet? Krijgt het dan een nieuwe datum? Dan hoef je aan de plugins zelf niets te veranderen, toch?
jdh009 schreef op 01 juni 2004 @ 18:33:
ik heb trouwens van iemand gehoord dat er nog een sterker wapen is dan de keening of het zwaard van almelexia of de treuflame klopt dit (behalve dat ding in MoA(mournhold) dat 1000 weegt en maar 100 aan klapen aan kan.)
Het zwaard van Almalexia is inderdaad een van de beste wapens, voor longblade zou ik hem wel aanraden, maar ikzelf ben een groter fan van Sunder (ook al heb ik hem nog niet, de stats weet ik wel), die is namelijk one-handed, heeft een iets kleinere damage-ratio dan het zwaard+zwaard's enchantment, heeft een gruwelijk goed constant effect, en 4000 hp meer dan het zwaard. Het is een blunt-weapon btw, net als die hamer waar jullie het over hebben.

Als je dat voor mekaar krijgt, ben je of erg goed, of je hebt hem niet op de maximale difficulty staan, wat ik je dan wel zou aanraden als je het te makkelijk vindt, ook zijn er mods die het spel wat moeilijker maken.
jdh009 schreef op 01 juni 2004 @ 21:47:
[...]

Dit is volgens mij ook het sterkste wapen, maar van horen zeggen heb ik gehoord dat er nog een wapen was die sterker was dan de keening. ik kan zelf wel dit hamer optillen en er mee rond lopen kan ik nog 300 dragen maar ik vind het de moeite niet waard om met zo een zwaar ding rond te lopen.
Hoe krijg je het voor mekaar om zoveel strength te krijgen? Eigen enchantments, of zijn er zeer goede items daarvoor?

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

• jdh009

jdh009

FP ProMod
ArPharazon schreef op 01 juni 2004 @ 22:40:

[...]

Het zwaard van Almalexia is inderdaad een van de beste wapens, voor longblade zou ik hem wel aanraden, maar ikzelf ben een groter fan van Sunder (ook al heb ik hem nog niet, de stats weet ik wel), die is namelijk one-handed, heeft een iets kleinere damage-ratio dan het zwaard+zwaard's enchantment, heeft een gruwelijk goed constant effect, en 4000 hp meer dan het zwaard. Het is een blunt-weapon btw, net als die hamer waar jullie het over hebben.
i know ik heb dit wapen ook een tijdje gebruikt.

[...]

Hoe krijg je het voor mekaar om zoveel strength te krijgen? Eigen enchantments, of zijn er zeer goede items daarvoor?
ik ben zeer goed in alchemie en heb sinds ik het spel speel elke shop in het stadje waar ik was die ingredienten verkoopt leeg gekocht en zo een grote voorraad opgebouwd. ik had 1 dag vrijgemaakt om echt de hele dag te alchemyen en das is opzich goed gelukt, na 1 uur achemie had ik een drankje waardoor ik meer dan 1 miljoen aan intelligence er bij kreeg yoen heb ik verschillende uberdrankjes gemaakt, 1 nadeel is dat ik het zwaard in een keer kapot sla en een speed van 100.000 niet echt fijn bewegen is ik sprong in ald-ruhn van de berg af met speed en agilley iets hoger dan 100.000 en toen ik neer kwam was ik voorbij balmora. gebruik de laaste tijd wat minder sterken drankjes wat ook sneller over gaat. maar van die uberdrankjes van detect key's enzo is echt heel handig(dit raad ik iedereen aan als je een keer de tijd hebt om te alchamyen).

Verwijderd

jdh009 schreef op 01 juni 2004 @ 21:47:
Wat over het algemeen als sterkste wapen beschouwd wordt is volgens mij bluebrand (of was dat nou goldbrand? het is al een tijdje geleden voor mij).
jdh009 schreef op 01 juni 2004 @ 22:00:
Deze kun je alleen compleet krijgen zonder Tel Fyr te wasten als je en Tribunal en Bloodmoon hebt. Anders zul je of Tel Fyr moeten vragen om afstand te doen van zijn armor, of je moet teruggrijpen op console commands, bepaalde cellen die niet in het spel zitten (Clutterwarehouse) of mods.
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:17:
ik had iig zo'n soort van kelder onderin een van de huisjes van het eerste dorpje (waar je dus uit komt) waar ik echt veel troep had gestacked... zou zonde zijn om dat allemaal kwijt te raken :P
Volgens mij bedoel je de Anthasio The Great hideout. Probeer eens te zoeken op ATG op je favoriete morrowind mods site (ik ben niet zeker of Anthasio goed geschreven is).
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:33:
ik kwam er laatst achter dat er op de site van endhome een programma te vinden is waarmee je de volgorde waarin plugins geladen worden, kan veranderen. Maar heb het verder nog niet uitgeprobeerd...
Kun je een precieze link geven? De 'site van endhome' zegt me namelijk niet zoveel.
En wat, als je unleashed opent, opslaat onder een nieuwe naam, en dan die aanzet? Krijgt het dan een nieuwe datum? Dan hoef je aan de plugins zelf niets te veranderen, toch?
Dat kan. Je zou ook je plugin in de CS kunnen laden en dan gelijk weer saven.
jdh009 schreef op 01 juni 2004 @ 22:54:
*verhaaltje over alchemy*
Over het algemeen is het geen goed idee om je speed boven de 500 te verhogen, en al te hoge waardes van andere atributes (in de richting van 100.000) zijn meestal ook niet een al te goed idee. Het duurt dan ook zo lang voordat je er weer vanaf ben en is over het algemeen een beetje te. Alhoewel ik met je eens ben dat sommige potions best handig kunnen zijn, zoals die detect key van jouw. Zelf ben ik altijd wel een fan van Night Eye geweest en waarschijnlijk is zo'n potion voor onder water kunnen ademen ook wel handig.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:) ben ook weer aanwezig op m'n werk.

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 02-06-2004 09:00 ]

39

Verwijderd

kun je een precieze link geven?
http://www.endhome.com/reorderPlugins.zip

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zerora

Ik Henk 'm!

Hoe krijgen jullie dat water zo mooi. Mijn instellingen (instellingenmenu is trouwens bagger) staan al op zijn hoogst.
Is dat een plugin of uitbreiding ofzo?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:08
Is dat een plugin of uitbreiding ofzo?
Nee, een pixel shader. Ondersteund je kaart dit niet, dan ziet het er anders uit.

Verwijderd

cardinal808 schreef op 02 juni 2004 @ 09:44:
Nee, een pixel shader. Ondersteund je kaart dit niet, dan ziet het er anders uit.
Dat is toch gewoon de instellingen voor shadows? Ik heb altijd een heel klein beetje shadows aanstaan, alleen maar om het water er wat mooier uit te laten zien. Voor de rest maken shadows het spel alleen maar langzaam, en ze worden ook vaak niet goed weergegeven, maar dat water is altijd wel fijn.

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 09:50:
[...]

Dat is toch gewoon de instellingen voor shadows? Ik heb altijd een heel klein beetje shadows aanstaan, alleen maar om het water er wat mooier uit te laten zien. Voor de rest maken shadows het spel alleen maar langzaam, en ze worden ook vaak niet goed weergegeven, maar dat water is altijd wel fijn.
nee dat water heeft niks met schaduwen te maken dat is echt puur pixel shader

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Haan

Haan

dotnetter

joostve schreef op 02 juni 2004 @ 10:19:
[...]

nee dat water heeft niks met schaduwen te maken dat is echt puur pixel shader
Precies. Je hebt een videokaart nodig die DirectX 8.1 ondersteunt.

• joostve
hantheman.tk schreef op 01 juni 2004 @ 21:49:
Okee, gaan we weer :)

[afbeelding]

Ik en mijn geliefde Skullcrusher >:) ik maak geloof ik niet veel indruk..

[afbeelding]

Dit is toch best wel mooi.

[afbeelding]

Bezig met het vullen van Abu's huisje :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Een tafel met alles wat je maar nodig hebt om goede potions te brouwen. Alles grandmaster uiteraard :)

[afbeelding]

Als godsdienstige tovenaar moet je natuurlijk wel buigen voor Vivec _/-\o_

[afbeelding]

Deze vond ik ook wel grappig, render foutje, waardoor het lijkt of de boot is gezonken..

[afbeelding]

Poseren voor het beeld van Azura
leuk gedaan joh
moeten eigenlijk meer mensen doen
ik ben er op dit moment ff niet meer mee bezig helaas
tja k heb hem zowat al 10 keer uitgespeeld dus over een tijdje ga ik er weer aan beginnen
vroeger posten ik ook altijd van dat soort posts met pics van me ventje

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 02 juni 2004 @ 10:34:

Precies. Je hebt een videokaart nodig die DirectX 8.1 ondersteunt.
Dat zal mijn kaart dan wel ondersteunen, maar het heeft wel iets met de shadow setting te maken. Schuif die slider maar eens heen en weer, je zult duidelijk verschil zien, of zet shadows eens helemaal uit voor de grap, dan is het water gewoon 1 grauwe texture.

• Haan

Haan

dotnetter

joostve schreef op 02 juni 2004 @ 11:23:
[...]

leuk gedaan joh
moeten eigenlijk meer mensen doen
ik ben er op dit moment ff niet meer mee bezig helaas
tja k heb hem zowat al 10 keer uitgespeeld dus over een tijdje ga ik er weer aan beginnen
vroeger posten ik ook altijd van dat soort posts met pics van me ventje
I know, jij hebt me op het idee gebracht _/-\o_
Jouw plaatjes doen het alleen niet meer ;(

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 08:59:
[...]
Deze kun je alleen compleet krijgen zonder Tel Fyr te wasten als je en Tribunal en Bloodmoon hebt. Anders zul je of Tel Fyr moeten vragen om afstand te doen van zijn armor, of je moet teruggrijpen op console commands, bepaalde cellen die niet in het spel zitten (Clutterwarehouse) of mods.
Hoe vraag je dan aan tel fyr of hij zijn armor wil afstaan? ik zou hem liver niet dood willen hebben omdat ik hem respecteer :P dit komt omdat hij me heeft geholpen in de main mission. (wat bedoel je met wasten?) Ik ben zelf tegen het gebruik van consoles of mods waar je te weinig moet doen oim aan spullen te komen en als ik naar da cluttterwarehouse ga heb ik ook de eer van het vinden van het armor niet.
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 08:59:
[...]

Over het algemeen is het geen goed idee om je speed boven de 500 te verhogen, en al te hoge waardes van andere atributes (in de richting van 100.000) zijn meestal ook niet een al te goed idee. Het duurt dan ook zo lang voordat je er weer vanaf ben en is over het algemeen een beetje te. Alhoewel ik met je eens ben dat sommige potions best handig kunnen zijn, zoals die detect key van jouw. Zelf ben ik altijd wel een fan van Night Eye geweest en waarschijnlijk is zo'n potion voor onder water kunnen ademen ook wel handig.
die uber drankjes van speed en zo zijn was ook maar een test (had dit nog nooit gedaan want ik heb het maar 1x hiervoor gespeelt en toen hielt ik niet zo van alchemy. ik heb wel standaard een potion van +450 bij me voor de strenght te boosten als ik iets moet dragen en ik kan niet weg maar meestal gebruik mark en dan gebruik ik een ring van 1 van mijn 7 retreats en doe daarna recall en zo ligt het itempje in mijn huisje
hantheman.tk schreef op 02 juni 2004 @ 15:44:
[...]

ik post er vandaag nog wat van mij bij

[ Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 02-06-2004 21:12 ]

Verwijderd

Ben met de mainquest begonnen en zit meteen al vast bij de eerste missie :P.
Ik moet zo'n Dwemer doosje halen uit zo'n grot. Nou ik heb me werkelijk de pleures gezocht 8)7 maar ik zie geen doosje. :?
Als iemad een kleine hint kan geven, want ik kan door al die godvergeten gangen :( weleens wat over het hoofd zien..........

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 22:57:
Ben met de mainquest begonnen en zit meteen al vast bij de eerste missie :P.
Ik moet zo'n Dwemer doosje halen uit zo'n grot. Nou ik heb me werkelijk de pleures gezocht 8)7 maar ik zie geen doosje. :?
Als iemad een kleine hint kan geven, want ik kan door al die godvergeten gangen :( weleens wat over het hoofd zien..........
het doosje ligt in de grote grot in het begin, je hebt onderin 2/3 deuren zitten en hierboven zit nog een Plateau boven. je hoeft niet al die gangen en deuren door waar jij bent geweest dit is er alleen om je in de war te brengen. Ik hoop dat dit niet iets te vaag is maar ik kan het me niet meer echt goed herinneren.

[ Voor 1% gewijzigd door jdh009 op 02-06-2004 23:02 . Reden: een punt vergeten waardoor het niet echt lekker las :( ]

Verwijderd

Moet ie dan levitaten? Komt me bekend voor dit.

• joostve
hantheman.tk schreef op 02 juni 2004 @ 15:44:
[...]

tja soms moet ik ze verwijderen omdat ik webspace te kort kom

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 23:12:
Moet ie dan levitaten? Komt me bekend voor dit.
dacht dat je er zo kon komen maar een spell, scroll of drankje om bij je te hebben als je wilt levitat is voor de meeste al standaard uitrusting, ging toen ik in het begin was en nog geen spell had nooit een mission doen zonder levitat scroll of drankje maar dis nu niet meer nodig want ik heb nu een spell: LANG LEVEN MAGIC :P
joostve schreef op 02 juni 2004 @ 23:19:
[...]

tja soms moet ik ze verwijderen omdat ik webspace te kort kom
waarom neem je voor plaatjes geen gratis acount zoals lycos, ik gebruik me eigen site zelf niet voor mijn plaatjes.

[ Voor 25% gewijzigd door jdh009 op 02-06-2004 23:29 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Levitaten voor die box is niet nodig, je moet gewoon tegen de rotsen op klimmen. Het kan natuurlijk wel als je lui bent ;)

Verwijderd

dacht dat je er zo kon komen maar een spell, scroll of drankje om bij je te hebben als je wilt levitat is voor de meeste al standaard uitrusting, ging toen ik in het begin was en nog geen spell had nooit een mission doen zonder levitat scroll of drankje maar dis nu niet meer nodig want ik heb nu een spell: LANG LEVEN MAGIC :P

En waar kan ik zo'n spell/scroll/potion of Levitation halen? :P Voor het geval ik er niet bij kan. Overigens weet ik denk ik waar je het over hebt (zie beschrijving) :)

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 02 juni 2004 @ 23:28:
Levitaten voor die box is niet nodig, je moet gewoon tegen de rotsen op klimmen. Het kan natuurlijk wel als je lui bent ;)
Was denk ik dan lui :D .
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 23:32:
En waar kan ik zo'n spell/scroll/potion of Levitation halen? :P Voor het geval ik er niet bij kan. Overigens weet ik denk ik waar je het over hebt (zie beschrijving) :)
Die spells en scrolls worden dacht ik verkocht door meerdere verkopers, ga eens langs bij zo'n Magic Guild, of weet ik veel hoe dat heet :o . Dichtbij is misschien het stadje Balmora?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 23:41 ]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2021.jpg
dit is mijn enerlaaste aanwinst: Ice Armor, ik moest alleen nog de helm maar was te lui om hem op te halen bij die gast die ze voor je maakt :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2022.jpg
dit is een plaatje van een van de vele tuinen die ik bezit met een mooie water val, zelfs met een kl*te pc aals ik heb ziet het er toch nog mooi uit.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2023.jpg
dit is de bijbehorende woning(plaatje hier boven) helaas is voor dit huisje geen ring en moet je er heen zwemmen dus ik gebruik het voor domme dingen op te slaan die ik toch niet meer wil gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2025.jpg
hier zie je de 2 plaatjes er boven op de kaart, het huisje bevind zich in het meer net onder the fields of kumma.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2026.jpg
mijn persoonlijke bootjesman hij brengt me trouw voor weining geld naar suran, balmora en sandrit-mora. helaas flipt mijn pc de laaste tijd en zie ik nu 3 boten en ligen ze scheef :S

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2027.jpg
wapen tafel met wat wapens en links in de hoek Her (right)hands armor van een hight ordinator en rechts een glass armor met towershielt.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2028.jpg
wapens met weer een glass armor +shield, in het huisje in caldera.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2029.jpg
wapens met een deel van het legendarische royal golden armor.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2030.jpg
armor en wapens

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2031.jpg
zelfde

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2034.jpg
dit is een van mijn boekenkasten, alle boeken die er in ligen heb ik helemaal gelezen.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2035.jpg
Weer een nieuw armor en zover ik weet het laaste armor wat ik nog miste uit bloodmoon: miste alleen nog de helm en het schild maar die vond ik in een grot ergens dicht bij het ijskasteel

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2036.jpg
dit is mijn bed, ik moe zeggen hij slaapt lekker :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2037.jpg
dit is caldera gezien vanaf het huisje

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2038.jpg
het huisje gezien vanaf het dak van de mages guild

EDIT:
Ik heb eindelijk mijn daedric armor van 1 armor en 2 verschillende schilde uitgebreid met 2 handschoenen links en rechts ze lagen ergens in een (6th house) grot.

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 02-06-2004 23:55 ]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 23:40:
[...]

Was denk ik dan lui :D .

[...]

Die spells en scrolls worden dacht ik verkocht door meerdere verkopers, ga eens langs bij zo'n Magic Guild, of weet ik veel hoe dat heet :o . Dichtbij is misschien het stadje Balmora?
ik kocht ze zelf altijd in sadrith mora weet alleen niet meer waar of het nu in the guild of mages was of bij telvanni

[ Voor 11% gewijzigd door jdh009 op 02-06-2004 23:57 ]

Verwijderd

Leuk plaatjes, leuk sfeertje.
mijn persoonlijke bootjesman hij brengt me trouw voor weining geld naar suran, balmora en sandrit-mora. helaas flipt mijn pc de laaste tijd en zie ik nu 3 boten en liggen ze scheef :X
:D Hij is zeker overgegaan op economics class.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 23:58:
Leuk plaatjes, leuk sfeertje.

[...]

:D Hij is zeker overgegaan op economics class.
niet alleen dat ;) maar meer mag ik er van hem niet over zeggen.

iemand intressen in mijn journal? klik hier

[ Voor 22% gewijzigd door jdh009 op 03-06-2004 00:17 ]

Verwijderd

jdh009 schreef op 02 juni 2004 @ 21:12:

Hoe vraag je dan aan tel fyr of hij zijn armor wil afstaan? ik zou hem liver niet dood willen hebben omdat ik hem respecteer :P dit komt omdat hij me heeft geholpen in de main mission. (wat bedoel je met wasten?)
Je kunt het hem niet vragen, dat was gewoon een wijze van spreken. Om het armor te krijgen zul je hem toch echt moeten wasten. Wasten is overigens een verbastering van het engelse 'to waste' en wordt meestal gebruikt als synoniem voor vermoorden, ombrengen, dood maken, doen sterven, etc. Ik neem aan dat het nu duidelijk is?
;)
Ik ben zelf tegen het gebruik van consoles of mods waar je te weinig moet doen oim aan spullen te komen en als ik naar da cluttterwarehouse ga heb ik ook de eer van het vinden van het armor niet.
In het clutterwarehouse loopt iemand rond met de naam Lord Cluttermonkey (geloof ik), die een volledig daedric armor draagt. Ik meen me ook te herinneren dat daar een krat is met alle armor en nog een ander krat met alle wapens.

Maar ik zie in je screens dat je Tribunal en Bloodmoon hebt, dus je kan er ook aan komen zonder iemand te vermoorden. Als je het echt niet kunt vinden, zoek dan maar eens in de CS naar waar ze precies liggen. Echt makkelijk zijn ze niet te vinden iig.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb morrowind opnieuw geïnstalleerd op een modernere pc. Nu wil ik graag mijn oude zwaar geevolueerde battlemage overzetten, dus inclusief journal etc. Weet iemand welke bestanden ik moet kopiëren?

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Bar_en_boos schreef op 03 juni 2004 @ 15:48:
Ik heb morrowind opnieuw geïnstalleerd op een modernere pc. Nu wil ik graag mijn oude zwaar geevolueerde battlemage overzetten, dus inclusief journal etc. Weet iemand welke bestanden ik moet kopiëren?
in je morrowind map vind je als het goed is een Saves map daar staan al je savegames in die hoef je alleen over te zetten + natuurlijk al de mods en plugins die je voor die save game nodig hebt. je kan als je morrwind opstart in het openings scherm zien welke mods/plugins je savegame nodig heeft.

1. start het eerste morrowind scherm
2. druk op datafiles
3. zoek in de lijst links je bestand .ess van jouw savegame
4. klik op de naam (1x, dus het hokje moet niet aangevinkt worden alleen de naam moet blauw worden)
5. kijk rechts op welke bestanden je savegame loopt en instal die er bij (als dit nodig is natuurlijk.

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik ben alweer een tijdje aan het spelen en ben intussen level 40 :)

Ik was op zoek naar een leuk setje (en vooral sterk setje) armor + wapen. Ik ben nu al bijna klaar, maar ik kan nergens sterke Pauldrons vinden. Ik heb nu Ebony Pauldrons, maar dat ziet er zo stom uit naast dat daedric en artefacts. (Na ebony is Daedric het slapst..)

Is er in Morrowind nog beter dan dit of niet? En als ik Tribunal zou hebben, zijn daar nog betere dingen?

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

Getah schreef op 03 juni 2004 @ 21:09:
Ik ben alweer een tijdje aan het spelen en ben intussen level 40 :)

Ik was op zoek naar een leuk setje (en vooral sterk setje) armor + wapen. Ik ben nu al bijna klaar, maar ik kan nergens sterke Pauldrons vinden. Ik heb nu Ebony Pauldrons, maar dat ziet er zo stom uit naast dat daedric en artefacts. (Na ebony is Daedric het slapst..)

Is er in Morrowind nog beter dan dit of niet? En als ik Tribunal zou hebben, zijn daar nog betere dingen?
Wel, ik geloof dat er in Mournhold Daedric Pauldrons te vinden zijn, maar ik ben niet zeker. Wat je wel kan doen, is Divayth Fyr afmaken, zoals eerder deze pagina beschreven.

Maar, ik ben niet al te zeker van mn zaak, ik gebruik alleen wat ik onderweg tegenkom in mn quests en ga voor de rest nergens voor van m'n weg, dus het sterkste wat ik nu heb qua Pauldrons is Glass :) Voor de rest zit ik wel bijna op het maximum, dus dat scheelt wel weer.

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Verwijderd

ArPharazon schreef op 04 juni 2004 @ 02:51:

Wel, ik geloof dat er in Mournhold Daedric Pauldrons te vinden zijn, maar ik ben niet zeker. Wat je wel kan doen, is Divayth Fyr afmaken, zoals eerder deze pagina beschreven.

Maar, ik ben niet al te zeker van mn zaak, ik gebruik alleen wat ik onderweg tegenkom in mn quests en ga voor de rest nergens voor van m'n weg, dus het sterkste wat ik nu heb qua Pauldrons is Glass :) Voor de rest zit ik wel bijna op het maximum, dus dat scheelt wel weer.
Je kan in Tribunal 1 daedric pauldron vinden (en een daedric cuirass, maar je hebt waarschijnlijk al betere cuirassen), de ander is te vinden in Bloodmoon. Tja, en als je de main quest al gedaan hebt, kun je idd Diviath Fyr afmaken, maar zelf doe ik dat nooit. Tenzij ik natuurlijk alle quests al gedaan heb en voor de grap besluit om van Morrowind en Solstheim onbewoonde eilanden te maken, en van Mournhold een spookstad. Maar ja, als je dat gedaan hebt ga je meestal toch wel een beetje je favoriete inkoopadressen missen.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2039.jpg
Ik kon het niet laten

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2040.jpg
hem moest ik doden voor de morag tong
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2041.jpg
Mijn huisje in ald'ruhn

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2042.jpg
Een ordinator.

Verwijderd

Je kunt het hem niet vragen, dat was gewoon een wijze van spreken. Om het armor te krijgen zul je hem toch echt moeten wasten.
Hij hoeft niet dood om zijn armor te pakken te krijgen... Er is een omslachtigere manier. Je moet overigens wel wat klappen kunnen vangen, een goed armor en veel health points is geen overdreven luxe.

- Enchant een item (bijvoorbeeld een ebony staff) met een krachtige disintegrate armor spell. Doe "cast when used" ipv "cast on strike", anders mep je hem dood voor zijn armor weg is. Dat ge-enchante item heb je trouwens nodig: met een directe spell ga je het nooit redden, of je moet eerst heel morrowind plunderen voor restore magicka potions (of je intelligence onnatuurlijk hoog hebben)...

- Zorg ervoor dat je genoeg soul gems bij je hebt om die staff een keertje of 10 te rechargen en dat je genoeg health potions hebt om een paar klappen te kunnen vangen.

- Cast de disintegrate armor spell op hem tot je al zijn armor gesloopt hebt.

- pickpocket hem, ga weg en laat je armor repareren.

- gebruik de volgende keren dat je Divayth Fyr moet spreken een goede calm humanoid spell om hem weer aanspreekbaar te krijgen.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 17:51:
[...]

Hij hoeft niet dood om zijn armor te pakken te krijgen... Er is een omslachtigere manier. Je moet overigens wel wat klappen kunnen vangen, een goed armor en veel health points is geen overdreven luxe.

- Enchant een item (bijvoorbeeld een ebony staff) met een krachtige disintegrate armor spell. Doe "cast when used" ipv "cast on strike", anders mep je hem dood voor zijn armor weg is. Dat ge-enchante item heb je trouwens nodig: met een directe spell ga je het nooit redden, of je moet eerst heel morrowind plunderen voor restore magicka potions (of je intelligence onnatuurlijk hoog hebben)...

- Zorg ervoor dat je genoeg soul gems bij je hebt om die staff een keertje of 10 te rechargen en dat je genoeg health potions hebt om een paar klappen te kunnen vangen.

- Cast de disintegrate armor spell op hem tot je al zijn armor gesloopt hebt.

- pickpocket hem, ga weg en laat je armor repareren.

- gebruik de volgende keren dat je Divayth Fyr moet spreken een goede calm humanoid spell om hem weer aanspreekbaar te krijgen.
je kan toch ook gewoon naar een ordinator of een guard gaan en je boete afbetalen?

Verwijderd

jdh009,zaten al die wapens standaard in t huisje of heb je die gevonde??

vet spel is dit trouwens

mijn char is een lvl 2 argonian

• TomAngelRipper
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-04 21:29

TomAngelRipper

Sodomy & Lust

De wapens die hij in zijn huisje gestalt heeft, kun je in Vvardenfell zelf vinden.
van de Imperial cult krijg je vaak na een opdracht allerei speelgoed, waaronder wapens, maar ook ander enchanted materiaal.

De meeste wapens liggen in grotten, tombes, shrines en ruins, en zijn zowel standaard als enchanted.

Je kunt als je enchant hoog genoeg is ook zelf een wapen enchanten.

verder veel speelplezier.

Verwijderd

dank u ;)

Verwijderd

LOL :Y)

Mijn reisavonturen:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/frank/ScreenShot%2043.jpg
Hier moest ik iemand de tempel laten 'curen'. Hij was een btje een watje :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/frank/ScreenShot%2044.jpg
We (l) Almelexia

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/frank/ScreenShot%2045.jpg
And.....FIGHT

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/frank/ScreenShot%2046.jpg
.....AGAIN

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/frank/ScreenShot%2047.jpg
We love that bitch _/-\o_

• joostve
leuk :)
alleen moet ik er niet aan denken om sommige tribunal missies weer te doen
ze zijn soms zo lang en saai, elke keer weer moet je weer die grond in :/
de morrowind mainquest vind ik eigenlijk nog het leukst

Verwijderd

Ik ben zelf nog niet zo ver met de mainquest van Tribunal. Maar bij Bloodmoon ben ik al een eindje op weg. Ik heb de EEC al geholpen met het opbouwen van een dorop (Raven Rock). Nu ben ik aan het rondvragen, hoe het komt dat er zoveel onrust is onder de soldaten. Ik ben erachter gekomen, dat een Priest onrust aan het stoken is en dat de boot, waar drank op zat niet is aangekomen. Ik denk dat die Priest iets met die boot gedaan heeft. Weet iemand hoe dat precies zit??

Verwijderd

Ja daar heb je opzich wel gelijk in. Hoewel ik het spel nog niet zo lang speelde had ik het na een tijdje wel gezien met die sidequests. Om het spel maar niet links te laten liggen ben ik (Lvl 20) begonnen met de mainquest. Heb de drive weer te pakken en de verslving begint weer toe te nemen. Ik begin steeds meer dingen te begrijpen en ben ook steeds weer benieuwd wat ik nu weer krijg te zien bij het afhandelen van de volgende orders. :)

Verwijderd

hoe uploade jullie all die plaatjes???

kan ik jullie wat van mn spullen netjes uitgestald abu manor laten zien :p

ik ben pas een lvl 2 argonian met specalition combat en ben ong 15 dagen in t spel,maar ik heb al flink wat spulletjes.

• Getah
Je bent 15 dagen bezig en level 2? :P Ik denk dat je toch iets niet goed doet :+

Verwijderd

Getah schreef op 05 juni 2004 @ 09:09:
Je bent 15 dagen bezig en level 2? :P Ik denk dat je toch iets niet goed doet :+
15 dagen in t spel :D,niet 15 dagen hier in de echte wereld,die 15 dagen in t spel zijn ongeveer 2 dagen hier :)

edit: lvl 3 nu,joepi :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 14:08 ]

• Getah
Oh dan valt het mee ;)

Ik moet ook maar weer eens gaan spelen nu, even de mainquest uitspelen :P

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 00:01:
hoe uploade jullie all die plaatjes???

kan ik jullie wat van mn spullen netjes uitgestald abu manor laten zien :p
Ik upload ze op een gratis acount bij http://www.tripod.lycos.nl waar ik meerdere test dingen op zet voor mijn eigen site en ik gebruik flashFXP om de dingen naar de site te uploaden.
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 23:43:
Ik ben zelf nog niet zo ver met de mainquest van Tribunal. Maar bij Bloodmoon ben ik al een eindje op weg. Ik heb de EEC al geholpen met het opbouwen van een dorop (Raven Rock). Nu ben ik aan het rondvragen, hoe het komt dat er zoveel onrust is onder de soldaten. Ik ben erachter gekomen, dat een Priest onrust aan het stoken is en dat de boot, waar drank op zat niet is aangekomen. Ik denk dat die Priest iets met die boot gedaan heeft. Weet iemand hoe dat precies zit??
heb je al met de priest gesproken?

Nee? dan moet je eerst naar de priest gaan en hem beschuldigen. ga nu door na Ja

Ja? je moet naar de kamer van de priest, als het goed is staat er in je journal hoe je er moet komen en anders moet je het ff vragen aan je opdrachtgever.

in de kamer van de priest zul je allerlij drank vinden en je krijgt dan een journal update de rest volgd vanzelf

Verwijderd

ik zit nu in de 3 missie van die blades gast,ik moet 3 mensen interviewen in vivec.Maar ik kan aleen die in the foriegn querter vinden(die je naar die bookshop moet brengen)de andere 2 vind ik nie,ook al doe ik precies wat mn journal zegt :(

help plz :?

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 15:02:
ik zit nu in de 3 missie van die blades gast,ik moet 3 mensen interviewen in vivec.Maar ik kan aleen die in the foriegn querter vinden(die je naar die bookshop moet brengen)de andere 2 vind ik nie,ook al doe ik precies wat mn journal zegt :(

help plz :?
Sleep on night, and you will have a strange dream. Go back and talk with
Caius and get your next orders. There are 3 more people that he wants you to
interview.
Addhiranirr - a khajiit Thieves Guild member in the St. Olms section in
Vivec, Huleeya - an argonian in the Morag Tong member in the Black Shalk Bar
located in the lower waistworks of the Foreign Quarter section of Vivec, and
Mehra Milo - a temple priestace in the library of the Hall of wisdom and
Justice in Vivec (she has copper hair and eyes). Caius will give you a
parchment with this info and 200 gold to aid you in your journey.

Take the Silt Strider to Vivec. When you get there you will be near the
Foreign Quarter, so the first person to interview will be Huleeya.

Huleeya - To get to the lower waistworks, take one of the four ramps up to
the next level of the canton, and enter one of the doors labeled Lower
Waistworks. The Black Shalk is in the middle hallway on the east side.
Huleeya is the only Argonian in the place. When you speak with him, he will
mention that he wants to go to his friends' bookstore, but some troublesome
fools are preventing him. Ask him about each topic and you will learn that
his friend's bookstore is Jobasha's Rare Books, but you need to persuade the
troublesome fools to let him go. Talk to one of the fools and use bribes (or
admiration if you are the opposite sex) to get a good rep with them, then ask
about the filthy lizard. If they say, "they don't care" then you have done
your job. Talk once again to Huleeya. He wants you to escort him to the
bookstore. Jobasha's Bookstore is in the middle hallway on the west side of
the Lower Waistworks. Once inside, talk to him about the Nerevarine Cult, and
he will give you some notes to take to Caius.

Next we look for Addhirnirr. Leave the Lower Waistworks and go back
downstairs and cross the bridge to the south to get to the Redoran canton.
Now walk across the east bridge to the Arena canton, once again cross the
south bridge to the St. Olms canton. Once there you will need to go to either
the east or west side of the canton to go up to the Waistwork level and
enter. Next go downstairs and into the Canal Works. Go down the stairs and
you will see a trap door to the St. Olms Underworks and enter. Addhiranirr is
on the northeast side of the canals. Talk to her and she will mention that
she is in a little spot of trouble. Ask her about the Census and Excise
Agent. She wants you to make this person go away before she will give up any
info. The taxman is upstairs in the St. Olms Waistworks near where you came
in. His name is Duvianus Platorius and he is on the north side. Talk to him
and lie to him, saying, "she went to the mainland". Now go back and talk to
Addhiranirr. Ask Addhiranirr about the Sixth House Cult. She will give you
all the information that she knows. Since you are done with Addhiranirr you
should leave and return to the outside of the St. Olms canton.

Now for the last interview.... Mehra Milo. Head to the southwest corner and
cross the bridge to the Temple canton. Enter the Hall of Wisdom straight
ahead. Go down the hallway about half way (next to an Ordinator), there are
two ramps to your left and right that lead to the Library. Mehra is the woman
with copper hair and eyes, talk with her and she will want to talk to you at
the back of the Library. Follow her and talk with her again. Ask her about
the Nerevarine Cult and the book "Progress of Truth". She tells you to get a
copy of "Progress of Truth" for Caius. There is a copy on the top shelf in
the southwest corner of the library, if you can steal it. If your thieving
skills are not up to par, you can buy (or steal) a copy from Jobasha's Rare
Bookstore in the Foreign Quarter.

Return to Caius. Upon talking with him you will be promoted to Journeyman of
the Blades. You will also get 200 gold.
ik hoop dat je hier genoeg aan hebt

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 05-06-2004 15:36 ]

Verwijderd

w00t thx,aleen heb ik die vreemde droom niet gehad(ik heb er wel een gehad maar die was al naar de eerste missie met die dwelmer puzzle box)

<--- gaat zo direct morrowind verder spelen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 16:28 ]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Weer wat screenshotjes dit keer van wat avonturen van me.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2048.jpg
Dit is de ingang van Ibar-Dad een grot met vele verborgen schatten met op de achtergrond de assurnabitashpi Shrine.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2049.jpg
Een lijk in de grotte van Ibar-dad waar een deadric helm ligt en een staf + bijl.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2050.jpg
Eleidon's Ward het beste shielt in het spel hangt daar specail voor mij :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2051.jpg
Maak deze kist open en je wordt net als de hoofdjes voor de kist ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2052.jpg
een leeg geroofde grafkelder, die gast op de achtergrond zou wel boos zijn(als hij op kon staan zou ik wel dood zijn).

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2053.jpg
De bewaker van de graftombe, helaas wou hij me vermoorden want ik had hem anders wel gespaard.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2054.jpg
alle dwemmer wapens :) de rest die er niet op staan zit in de kist er voor

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2055.jpg
Afval, armor dat het niet verdiend om aangetroken te worden door een pop.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2056.jpg
4 van de top 10 van beste wapens, keening + sunder en een tweehandige longsword en een dart die 4 sec 100 posion schade doet :) en rechts boven een azura Star en de moon and star links boven in.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2057.jpg
mijn armor rating is nu 292.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2058.jpg
best triest dat vivec trots is op dit beeld da beest kan geen eens een lvl 1 persoontje aan.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2059.jpg
Ze blijven het proberen :( waarom gevens ze tijdens het vechte niet gewoon op ik heb toch niks meer te beweizen. O-)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2060.jpg
This is where Molag Bal oversaw the 99 lovers of boethiah that gave birth to Almalexia, mother of morrowind. toch leuk als je er nog een keer heen kan ook al is die god dood. _/-\o_ Heil Almalexia _/-\o_ long live VIVEC O-)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2061.jpg
Afvallen is best moeilijk zeker als je je eigen huis geen eens meer uit kan. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2062.jpg
Dit zegt opzich genoeg

Verwijderd

mooie plaatjes :) lol ik ben pas lvl 3 en zit in die missie waar ik naar een of ander ashlent campment moet :)

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 18:38:
mooie plaatjes :) lol ik ben pas lvl 3 en zit in die missie waar ik naar een of ander ashlent campment moet :)
bedoel je soms Urshilaku camp? :P

Verwijderd

jdh009 schreef op 05 juni 2004 @ 18:51:
[...]

bedoel je soms Urshilaku camp? :P
yup ik weet wel waar dat is(staat op de map)maar ik moe teerste die outpost vinde denk ik.

Verwijderd

mooie serie plaatjes, helemaal leuk om een soort van 'quest' (in dit geval een typisch geval van 'laten we deze grot eens leegroven' >:)) te verbeelden
die grot van buiten... dan wat je erin gevonden hebt en dan nog ff je hele zooi showen... :) stuk beter dan zomaar random wat plaatjes :)

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 23:53:
mooie serie plaatjes, helemaal leuk om een soort van 'quest' (in dit geval een typisch geval van 'laten we deze grot eens leegroven' >:)) te verbeelden
die grot van buiten... dan wat je erin gevonden hebt en dan nog ff je hele zooi showen... :) stuk beter dan zomaar random wat plaatjes :)
was eigelijk wel ramdom bedoeld maar er lag wel wat meer leuks in en da ik verwacht had en da show ik nu.

Ik wil zelf ok wel is wat screentjes zien van mensen. als je ze niet kan hosten wil ik wel wat op mijn acountje zetten mail de screens (gezipt of in rar) dan ff naar mijn e-mail(jdh009@hotmaail.com)

Dit aanbod geld niet meer

[ Voor 36% gewijzigd door jdh009 op 06-06-2004 14:56 ]

Verwijderd

cool cool,ik stuur je morge wat van mijn huisje in ald run :) mooie collectie wapens :D

edit: ik heb ze nu maar al verzonden :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 00:42 ]

• Getah
Ik heb nu Dagoth Ur verslagen. Behoorlijk saai met een character van level 40 :(

Er is alleen één probleempje. Ik ging met Divayth Fyr praten, en volgens hem had ik gefaald? :? Moet je de mainquest binnen een bepaalde tijd uitspelen ofzo?

Verwijderd

mja, moet ook maar eens het mainquest uitspelen met mn level 25 ofzo voordat ik straks ook te hoog ben dat t nog leuk is... :) ben nog een eindje van level 40 verwijderd natuurlijk maarja

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 12:07:
mja, moet ook maar eens het mainquest uitspelen met mn level 25 ofzo voordat ik straks ook te hoog ben dat t nog leuk is... :) ben nog een eindje van level 40 verwijderd natuurlijk maarja
als je eenmaal bij level 30 ben zit je zo bij de 40 hoor.

Verwijderd

w00t lvl 4 nu :D

ok maar ik ben dus in da u-dinges kamp waar al die onvriendlijke dwelmers zitte en nadat ik half mn kapitaal aan bribes heb gebruik zegt die gast me dat naar een af andere grot een bow moet gaan halen maar waar is die???. Al die walktroughs op t net legge t niet zo goed uit.

• joostve
heel simpel je gaat vanuit het urshilaku kamp gewoon naar het zuiden dan kom je hem vanzelf tegen (k schat een meter of 200 - 300 zuidwaards)
de deur kijkt uit op het noorden dus hij is makkelijk te vinden

Verwijderd

als ik naar die grote 4 kleinte tentjes inzittende tent kijk dan is dat oost toch???
Thx ik zal ens probere.

En dan nu dankszij jdh009 plaatjes vn mn char,ik snap de size tag nog nie helemaal dus t ziet er een beetje lelijk uit maar eigelijk zijn mn grapics dus super mooi:

wat verschillende dingetjes die ik heb gevonde:

Afbeeldingslocatie: http://rpb.anime-toji.com/images/spelers/broly/morrowind/bloodcatcher/diversen%20dingen%20die%20ik%20heb%20gevonden%20op%20min%20reisjes.JPG

wat backup scrolls in mn huise in ald run:

Afbeeldingslocatie: http://rpb.anime-toji.com/images/spelers/broly/morrowind/bloodcatcher/wat%20backup%20copys%20van%20spells.JPG

wat wapens van mij:

Afbeeldingslocatie: http://rpb.anime-toji.com/images/spelers/broly/morrowind/bloodcatcher/nog%20meer%20wapens%20van%20mij.JPG

sommige vn mn kleren:

Afbeeldingslocatie: http://rpb.anime-toji.com/images/spelers/broly/morrowind/bloodcatcher/mijn%20schoenen%20en%20helmen.JPG

ik had er nog een paar maar die werkte niet 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 16:55 ]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 16:25:
als ik naar die grote 4 kleinte tentjes inzittende tent kijk dan is dat oost toch???
Thx ik zal ens probere.

En dan nu dankszij jdh009 plaatjes vn mn char:

wat verschillende dingetkjes die ik heb gevonde:

[afbeelding]
je kan denk ik het beste dit voor je plaatje gebruiken haal de spaties dan weg.
[ img=341,256,1] url plaatje[ /img]

• joostve
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 16:25:
Thx ik zal ens probere.
je moet gewoon op de kaart kijken
als het pijltje naar beneden staat ga je naar het zuiden
logisch toch

• jdh009

jdh009

FP ProMod
joostve schreef op 06 juni 2004 @ 16:55:
[...]

je moet gewoon op de kaart kijken
als het pijltje naar beneden staat ga je naar het oosten
logisch toch
je bedoelt het zuiden

..............noord
.............. ^
west......<....> oost
.............. V
.............zuid

[ Voor 25% gewijzigd door jdh009 op 06-06-2004 17:08 ]

Verwijderd

ik kan t maar nie vinde :(

• jdh009

jdh009

FP ProMod
http://www.uesp.net/file.shtml?morrow/files/mim_hi.exe

download dit programma en zoek naar welke plaats je moet en zoek het dan op in het spel of op je papieren map.

• joostve
als je deze al niet kan vinden zal je het nog heeel moeilijk gaan krijgen in morrowind

Verwijderd

hey thx,ens kijke of t daar mee werkt.

edit: staat er nie op

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 18:45 ]

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben ook maar eens begonnen met een eigen modje. Ik heb dus even snel een huisje gemaakt ;) (vooral omdat ik het zat was dat ik telkens maar dingen moest verkopen om nog verder te kunnen lopen :/).

Ik heb daar dus een 'paar' screenshots van gemaakt, sorry dat ze zo donker zijn.

Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/1.jpg
Mijn huisje in Balmora van een klein afstandje.
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/2.jpg
Leuk, zo'n amulet waarmee je naar je eigen huis kan teleporteren :D
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/3.jpg
Ook handig, een eigen verkopertje. Dat is bijna dezelfde scamp als in Caldera (die ene in de manor van orcs) maar dan even wat aangepast (meer geld, koopt alles).
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/4.jpg
Een paar briefje's.
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/5.jpg
Een paar wapentje's
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/6.jpg
Kijkje op mijn soul gem tafeltje
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/7.jpg
Jaja, ik heb hier al 10 grand soul gems met een golden saint erin en ik ben nog bezig om er nog meer te bemachtigen :D
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/8.jpg
Mijn voorraadje soul gems, en heb er ook altijd nog 10 bij me voor het geval dat..
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/9.jpg
Boeken kast, opruimen doe ik nooit..
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/10.jpg
Kijkje in mijn sleutels barrel
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/11.jpg
Kijkje in mijn probe's, lockpicks en hamer/repair drongs barrel.
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/12.jpg
Kijkje in me groentenkast
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/13.jpg
Kijkje in me overige troep barrel..
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/14.jpg
Kijkje in me armor barrel
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/15.jpg
Kijkje in me weapon barrel (ja, wat zit die toch vol. Ik verkoop alle wapens die ik niet nodig heb, niet glass zijn, of niet een artifact zijn).
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/16.jpg
Kijkje in me clothing barrel
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/17.jpg
Kijkje in o.a. mijn inventory screen. Ben al level 56 zoals je wel ziet, al mijn attributes staan op 100, behalve personality en luck (maar dat schiet al op :)) Maar OK, ik heb dus een shirt geenchant met restore fatigue 12 pt per seconden :)
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/18.jpg
Een zelf geenchante skirt die mijn strength met 12 punten omhoog pompt.
Afbeeldingslocatie: http://213.10.141.43/~wargame/.morrowind/thumbnails/19.jpg
Een zelf geenchante amulet die mijn health elke seconden 4 of 5 punten herstelt :D

Met al die geenchante troep ben ik best wel sterk geworden, zelfs een dremera lord + golden saint met een sterk wapen maken me niks :P.
Voor de rest heb ik nog een umbra sword, boots of lighting speed (duh!), wat glass armor, lord's mail en 2 ringetje's voor agility en intel + willpower. Ben trouwens nu aan het 'sparen' voor de ebony mail bij de temple :).

Vertel me wat je ervan vind :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 06-06-2004 18:58 ]

Verwijderd

best mooi :) maar waar zijn die verdomde dwelmer bow grotten ik kan het niet vinden terwijl ik al dat hele gebied op mn kaart heb.

en waarom heb je een dwelmer coin in je groente kist ?

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 19:08 ]

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Omdat die niet 50 maar 125 waard zijn, een zeldzame dus. Die vond ik in een dwemer ruin een skeletekop (ogen).

Trouwens, welke dwemer bow bedoel je ? Hoe heet die grot die je moet vinden ?

[ Voor 9% gewijzigd door Hans1990 op 06-06-2004 20:23 ]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Hans1990 schreef op 06 juni 2004 @ 19:33:
Omdat die niet 50 maar 125 waard zijn, een rare dus. Die vond ik in een dwemer ruin. Best raar.

Trouwens, welke dwemer bow bedoel je ? Hoe heet die grot die je moet vinden ?
Er is een dwemmer boek die uitlegt waarom er ook munten zijn van 125, als het goed is heb je deze munten gevonden in een shrine waar de munten als ogen in een skull zat.

Verwijderd

je kan toch ook gewoon naar een ordinator of een guard gaan en je boete afbetalen?
Voor het slaan of zelfs slopen van Divayth Fyr krijg je geen boete...

Verwijderd

jdh009 schreef op 06 juni 2004 @ 19:42:
[...]

Er is een dwemmer boek die uitlegt waarom er ook munten zijn van 125, als het goed is heb je deze munten gevonden in een shrine waar de munten als ogen in een skull zat.
Is dat net als in de Griekse mythologie, om de tocht naar het hiernamaals te betalen?

Verwijderd

neei k beodel ik moet van zon gast int dunmer kamp naar en grot gaan en een bow van zn voorvader hale of zo.,tis de 5 missie van cauis

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 19:53:
[...]

Is dat net als in de Griekse mythologie, om de tocht naar het hiernamaals te betalen?
heb het boek zelf niet hemaal gelezen en het zit vol met "vertaal" fouten van het dwemmers naar het engels en het geeft alleen wat leuke achtergrond info veder doet het niet echt veel met je game.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 21:44:
neei k beodel ik moet van zon gast int dunmer kamp naar en grot gaan en een bow van zn voorvader hale of zo.,tis de 5 missie van cauis
Caius now wants you to go to the Urshilaku Camp to speak with some Ashlanders
named Sul-Matuul and Nibani Maesa.

To get to the Urshilaku Camp, take the Silt Strider to Ald-Rhun, and then
take a Silt Strider to Maar Gan. Leave Maar Gan due east, then take a trail
north to the Foyada Bani-Dad. Follow the Foyada northwest to the sea. A
shipwreck at the sea mouth of the ravine is a landmark. Swim east through the
ruins of Assurnabitashpi Shrine. Avoid the Daedra here, as they are powerful
and aggressive. Urshilaku Camp lies east of the ruins, inland in a low
hollow.

When you get to the Urshilaku Camp you must speak with any of the wandering
Ashlanders. Choose to "talk" with one then discuss the "Nerevarine
Prophecies" Tell them that "you fulfill the prophecies, and wish to speak
with Sul-Matuul and Nibani Maesa". They will send you to Zabamund to decide
if there is truth to what you say. Zabamund's Yurt is the second Yurt from
the right in the Large tent containing multiple Yurts to the south. Speak
with Zabamund about the "Nerevarine Prophecies" and offer to pay a 200 gold
tribute, and he will direct you to the Ashkhan's Yurt to speak with Sul-
Matuul.

Note: Reader Digisciple sent in the following:
I own Morrowind for the Xbox and I noticed a difference from your
walkthrough. When you first get to the Urshilaku camp, I had to bribe the
snot out of one of them (any will work) before they would even talk to me. I
think I spent around 300 or so before they would talk about the Nereveraine

The Ashkhan's Yurt is next door to the south. Speak with Sul-Matuul about the
prophecies, next ask about the initiation rite. Sul-Matuul wants you to
retrieve a family heirloom.... Sul-Senipul's Bonebiter Bow from the Urshilaku
Burial Caverns, before he will let you speak with the wisewoman, Nibani
Maesa.

The burial ground lies south- southeast of the camp, a north-facing door in a
little hill halfway between the camp and the slopes of the Red Mountains. The
easiest way to find the Burialground id to go north to the water, then turn
east. At a rock carin (a little pile of rocks that looks like a pile of dog
crap) on the beach, turn and walk directly south until you find the door to
the cavern.

To find the bow once you are in the burialgrounds keep moving south and
go through the door. Follow the cave until you come to a large chamber
filled with water, then turn south and go through the door into the
Laterus Burial Chamber. Navigate your way up the stone spiral to the
top and through the door into the Juno Burial Chamber. At the end of
this chamber is a ghost, which you must kill. After you kill the ghost,
search it's remains to find the bow. Now backtrack out of the Cavern
and return to Sul-Matuul. Upon returning and showing the bow to
Sul-matuul, you will be initiated into the tribe, be named "Clanfriend
of the Ashlanders", you will also be allowed to keep the bow. Since
you are now part of the tribe, you will be allowed to see Nibani Maesa.

Nibani Maesa is located in the northernmost Yurt, called the Wise Woman's
Yurt. Speak with her about the prophecies, you may then ask many questions to
find out much history about the prophecies, but all you have to ask is if
"you pass the test". She will tell you that you are not the Nerevarine, but
you could be. She asks you to find a book called "The Lost Prophecies" and
return it to her. She will give you to books to read, "The Seven Visions" and
"The Stranger".

For the time being, you have done enough to please Caius, so return and speak
with him. Caius will send word to Mehra Milo to look for the "Lost
Prophecies", and will give you a task to keep you busy until he gets an
answer.

ik hoop dat dit genoeg voor je is

[ Voor 3% gewijzigd door jdh009 op 06-06-2004 23:37 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Zooo, ben even een weekendje weg, kan ik meteen een half uur lezen om weer bij te zijn >:)
Leuk al die screenshots, ik zag dat jdh009 even aanbood om plaatjes te hosten, ik heb in principe onbeperkt ruimte @hantheman.tk, dus je kan ook je screens sturen naar postmaster (at) hantheman.tk :)

Ik heb zelf ook nog een aantal plaatjes, maar die moeten eerst nog even bewerkt worden. Als ik wat meer tijd heb (eind van de maand) ga ik waarschijnlijk al mijn screens op 1 webpagina plaatsen, ik denk dat dat wel leuk zal zijn, en veel handiger natuurlijk, staat alles mooi bij elkaar. Daar kunnen eventueel ook plaatjes van anderen op komen te staan. Goed idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 07-06-2004 12:55 ]

Verwijderd

Ik ben nu ook weer verder. Normaal heb je een shield, die heeft constant effect: gain 10 helath points per second. Daar heb ik nu de goude editie van gevonden in Mournhold }) Ben ik ff blij :D. Screentjes komen soon! *kuch* Armor Rating 333 :D 8) *kuch*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 13:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:56:
Ik ben nu ook weer verder. Normaal heb je een shield, die heeft constant effect: gain 10 helath points per second. Daar heb ik nu de goude editie van gevonden in Mournhold }) Ben ik ff blij :D. Screentjes komen soon! *kuch* Armor Rating 333 :D 8) *kuch*
Een shield met CE 10 pts Restore health? Pics en specs graag :Y) Volgens mij bestaat zo'n shield alleen niet in Morrowind of Tribunal (mods even buiten beschouwing latend). Of heb je dat zelf geklust met een daedric tower shield?

Verwijderd

Ik ben weer opnieuw begonnen en heb een Breton Mage 8)
Hier komen twee screens.
Voordat ik naar Balmora ging liep ik eerst helemaal naar Sadrith Mora, om skills op te doen.
En naar Balmora via de Mages Guild, lekker snel :*)

Screens:
Afbeeldingslocatie: http://www.ystart.net/upload/20040607/1086619230.jpg
Hier sta ik op een rots en beneden 3 veel sterkere vijanden.
Ik stuur zo'n summual ofzo geest op ze af, hun maar hakken, maar ze sloegen er gewoon doorheen :D wel komisch _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.ystart.net/upload/20040607/1086619305.jpg
Mooie bodem, gewoon mooi plaatje. Het water vind ik nog steeds een van het mooiste water dat ik in een spel heb gezien, op Far Cry na.

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 16:44:
Ik ben weer opnieuw begonnen en heb een Breton Mage 8)
Hier komen twee screens.
Voordat ik naar Balmora ging liep ik eerst helemaal naar Sadrith Mora, om skills op te doen.
En naar Balmora via de Mages Guild, lekker snel :*)

Screens:
[afbeelding]
Hier sta ik op een rots en beneden 3 veel sterkere vijanden.
Ik stuur zo'n summual ofzo geest op ze af, hun maar hakken, maar ze sloegen er gewoon doorheen :D wel komisch _/-\o_
[afbeelding]
Mooie bodem, gewoon mooi plaatje. Het water vind ik nog steeds een van het mooiste water dat ik in een spel heb gezien, op Far Cry na.
Je moet even je plaatjes veranderen: ipv url= gebruik je[ img=600,450,1] (hoewel sommigen hier iets andere getallen gebruiken) url plaatje[ /img]

Nu is de lay-out een beetje jammer zeg maar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 07-06-2004 19:23 ]

Verwijderd

dat stuk wa jullie poste is de guide waar ik juist niets uit weis kom :(.Ik kan de verdomde punt maar nie vinde.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.