Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.851 views sinds 30-01-2008

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heeft iemand al eens al die wachters van almalexia gekilled? kan me herinneren dat ik et een paar keer geprobeerd heb, helaas zonder success.
op deze manier zou je haar mischien zonder al die quests kunnen afrossen.

trouwens, het doden van almalexia is toch het einde van tribunal?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

kun je met de getrapte soul van vivec ook iets lomp enchanten? of werkt dat niet?

Verwijderd

Ehm ik ben net weer begonnen met Morrowind( na 130x te stoppen na een paar quests en max lvl 2) en nu weet ik niet meer hoe ik een spell kan selecteren. :X
Ik druk wel op R maar dan verschijnen die handen niet en het vakje van de spell is ook leeg terwijl ik wel de Fireball spell heb.
Hoe selecteer ik een spel. :?
Ik weet het, heel domme vraag ,maar ik weet het echt niet meer.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57

Fuelke

Forza Ferrari

Met de twee toetsen naast backspace kan je doorheen je spells scrollen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Fuelke schreef op 10 mei 2004 @ 23:00:
Met de twee toetsen naast backspace kan je doorheen je spells scrollen.
Thanks _/-\o_ en nu ga ik hem wel uitspelen!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27

Haan

dotnetter

MUSTIS schreef op 10 mei 2004 @ 17:45:
heeft iemand al eens al die wachters van almalexia gekilled? kan me herinneren dat ik et een paar keer geprobeerd heb, helaas zonder success.
op deze manier zou je haar mischien zonder al die quests kunnen afrossen.

trouwens, het doden van almalexia is toch het einde van tribunal?
Je moet er voor de main quest eentje killen :X
Maar ik had er de grootste moeite mee, laat staan dat ik er meerdere tegelijk aan zou kunnen. Die gasten hebben nl een gruwelijke set armor (gezegend door Almalexia zelf blablabla :) )

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

ArPharazon schreef op 10 mei 2004 @ 14:48:

Enig idee wat voor soul Almalexia heeft? Die is ook wel leuk om te soultrappen, en....

Zou ze evenveel waard zijn als Vivec, of misschien zelfs nog meer?
Ze heeft een soul value van 1500 en kan overigens alleen in Azura's Star worden gesoultrapped (net als Vivec, vermoed ik). Daar kun je wel een leuk wapentje mee enchanted met een gruwelijke Cast When Strikes :)

* henkie196 heeft het al eens geprobeerd met een ebony staff en een 100 pts Fire Damage + 100% Weakness to Fire en een blast radius van 50 Cast When Strikes :)
Die was alleen wel na twee mepjes leeg ;)

Verwijderd

ja maar een radius van 50 is alleen nuttig in een grote groep. Dus gebruik je die alleen als je tegen echt veel vijandjes moet vechten. En voor het 1 vs 1 of 1 vs 2 heb je een ander wapentje :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 12:40:
ja maar een radius van 50 is alleen nuttig in een grote groep. Dus gebruik je die alleen als je tegen echt veel vijandjes moet vechten. En voor het 1 vs 1 of 1 vs 2 heb je een ander wapentje :)
Of je maakt em gewoon om het een keer te proberen en gebruikt em verder helemaal niet. Alhoewel het ongetwijfeld een handig stafje is om de Balmora Council Club op te ruimen voor dat ene questje ;) Van die groepjes Ashlanders is ie trouwens ook wel handig tegen. Sterkere tegenstanders hebben vaak meer dan 100 hitpoints dus dan is het wat minder handig.

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 08:10:
[...]

Ze heeft een soul value van 1500 en kan overigens alleen in Azura's Star worden gesoultrapped (net als Vivec, vermoed ik). Daar kun je wel een leuk wapentje mee enchanted met een gruwelijke Cast When Strikes :)
Dus, ze heeft een waardevollere soul dan Vivec? Betekent dat dat Azura's Star met Almalexia erin eigenlijk het duurste item van Morrowind is? En zo ja, hoeveel is dan de volledige waarde?

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Verwijderd

ArPharazon schreef op 11 mei 2004 @ 14:33:

Dus, ze heeft een waardevollere soul dan Vivec? Betekent dat dat Azura's Star met Almalexia erin eigenlijk het duurste item van Morrowind is? En zo ja, hoeveel is dan de volledige waarde?
Dat weet ik niet zo uit mijn hoofd, dat zou ik vanavond eens moeten proberen. En anders kun je het natuurlijk ook zelf proberen ;) Of misschien dat je het op kunt zoeken in de CS.

• ArPharazon

ArPharazon

Helaas, ik kan het niet zelf proberen... ik heb Tribunal nog niet gespeeld, al ken ik wel redelijk wat van de verhaallijn en de walkthrough, maar de Goty-editie komt eraan binnen paar weekjes wsl. Dus als je het kan controleren, ga je gang, maar als t niet gaat, of je hebt geen tijd: laat dan maar zitten.

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Almalexia's soul is inderdaad meer waard dan die van Vivec. Het scheelt flink wat, al weet ik niet precies meer hoeveel. (op mijn enchanted zwaard geloof ik zo'n 100 charges)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Haan

Haan

dotnetter

Hey mensen, ik kwam net een hier een ander topic over morrowind tegen en daar kwam iemand zomaar met een werkende link naar UESP aan :*)
http://uesp.net _/-\o_

• ArPharazon

ArPharazon

hantheman.tk schreef op 11 mei 2004 @ 19:38:
Hey mensen, ik kwam net een hier een ander topic over morrowind tegen en daar kwam iemand zomaar met een werkende link naar UESP aan :*)
http://uesp.net _/-\o_
Zie pagina 12: Dat wisten we al sinds 24 april :*) Maar toch bedankt he :)

• Haan

Haan

dotnetter

|:( En ik denk ook eens wat nieuws te hebben.. :P
Ik heb er dan jammer genoeg helemaal over heen gelezen toen. .

Ik ben nu trouwens bezig met in een rap tempo de main quest te doen en tussendoor ook een beetje die van Trbunal :)

Omdat ik het al eens eerder gedaan heb, verspil ik deze keer minder tijd aan rondneuzen enzo, maar kom direct ter zake >:) Ik ben overigens ook gestopt met het verzamelen van alles wat ik tegenkom, alleen de echt leuke items neem ik nog mee. Op een gegeven moment heb je ook zoveel goud, dat een paar duizend meer of minder niet echt interessant meer is.
Ik heb trouwens wat meer haast gekregen, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik aan Bloodmoon begin, zodra ik Morrowind en Tribunal mainquests af heb :9
(nog nooit gedaan nl)

Verwijderd

ArPharazon schreef op 11 mei 2004 @ 19:21:
Helaas, ik kan het niet zelf proberen... ik heb Tribunal nog niet gespeeld, al ken ik wel redelijk wat van de verhaallijn en de walkthrough, maar de Goty-editie komt eraan binnen paar weekjes wsl. Dus als je het kan controleren, ga je gang, maar als t niet gaat, of je hebt geen tijd: laat dan maar zitten.
Of je vergeet het gewoon compleet :+ Als ik er vanmiddag aan denk controlleer ik het even. Als... :+ ;)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hantheman.tk schreef op 11 mei 2004 @ 23:57:

Ik heb trouwens wat meer haast gekregen, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik aan Bloodmoon begin, zodra ik Morrowind en Tribunal mainquests af heb :9
(nog nooit gedaan nl)
zorg dat je minimaal een speed hebt van 130 a 150. (jat die boots of blinding speed en maak een constant nachtkijker item)

je moet namelijk nogal wat rond en heen en weer rennen. en dat op een eiland waar totaal geen borden of andere lokatie hulpmiddelen zijn.
bovendien ren je al die beesten er uit die achter je aan hobbelen.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik heb gehoord dat er een LOTR Mod is, weet iemand meer hierover? :)

• ArPharazon

ArPharazon

hantheman.tk schreef op 11 mei 2004 @ 23:57:
Ik ben overigens ook gestopt met het verzamelen van alles wat ik tegenkom, alleen de echt leuke items neem ik nog mee. Op een gegeven moment heb je ook zoveel goud, dat een paar duizend meer of minder niet echt interessant meer is.
[/quote]

Kom nou, wie verzamelt er nu items voor het geld? Ik verzamel ook alles wat ik tegenkom, en dat zal ik ook doen in Tribunal, maar dat is gewoon voor de items zelf: ik heb nu al een flinke hoeveelheid ingredienten, zoals 500 Cliff racer veren ofzo, maar ik doe nooit wat aan alchemy, gewoon leuk om ergens te hebben allemaal. Zo ook met armor en wapens van allerlei soorten, en vooral boeken zijn leuk om te verzamelen. Ok, k verkoop nu alles aan de creeper om n beetje geld te krijgen voor fast travel, maar later koop ik alles weer terug hoor, dat is wel makkelijk als je alles aan 1 iemand verkoopt ;)

Edit: Lotr mod? Waar??? :9~

• ADMK
www.memod.co.uk maar die link werkt niet :(

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd

ArPharazon schreef op 12 mei 2004 @ 19:21:

Kom nou, wie verzamelt er nu items voor het geld? Ik verzamel ook alles wat ik tegenkom, en dat zal ik ook doen in Tribunal, maar dat is gewoon voor de items zelf: ik heb nu al een flinke hoeveelheid ingredienten, zoals 500 Cliff racer veren ofzo, maar ik doe nooit wat aan alchemy, gewoon leuk om ergens te hebben allemaal. Zo ook met armor en wapens van allerlei soorten, en vooral boeken zijn leuk om te verzamelen. Ok, k verkoop nu alles aan de creeper om n beetje geld te krijgen voor fast travel, maar later koop ik alles weer terug hoor, dat is wel makkelijk als je alles aan 1 iemand verkoopt ;)
Ik verzamel ook altijd alles, en bepaalt niet om het geld, nee, meer omdat ik dan ook alles in displays kan plaatsen, om m'n hideout wat op te leuken :) En is het niet heel vaak zo met RPG's dat items verzamelt worden? Ik kan me herinneren dat ik dat bij Fallout ook altijd deed :)

• ArPharazon

ArPharazon

Nee, dat is 'm niet. Die link is slechts voor een weapons mod, de mod van de eerdere link (ja, ik heb de features page bekeken) is veel groter, 1 van de grootste mods ooit, vergelijkbaar met en onafhankelijk van Tribunal en Bloodmoon, met zijn eigen masterfile, en directory. Nieuwe races, quests, gebieden, etc etc zijn aanwezig, en Vvardenfell, Mournhold en Solstheim zijn er niet. Echt heel cool dus, vooral voor een groot Tolkienfan als mijzelf. Enne: volgens mij kan je hem niet downloaden, omdat hij nog niet af is :)

• ADMK
Welke Feature page? :o

• ArPharazon

ArPharazon

http://www.memod.co.uk/ aan de linkerkant staat de link naar de mod features, onder 'mod features'.

http://www.memod.co.uk/features.html

• ADMK
ik weet niet of het aan mij ligt maar die page doet het niet bij mij

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
ADMK schreef op 16 mei 2004 @ 03:38:
ik weet niet of het aan mij ligt maar die page doet het niet bij mij
ligt aan jou :)
weet iemand trouwens of er een nieuwere wel werkende versie is van de "Morrowind Additions" mod?
Ik heb nu "Morrowind Additions Version 1.0" maar hij chrasht zodra er butterfly's horen te komen, ze hebben geen animation geblaat ofzo :( balen want er zitten erg leuke dingen in die mod. Heb nog geen nieuwere kunnen vinden nog :(

Bier, Whiskey en Metal!!

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik hoop maar dat hij snel uitkomt :9~ Wordt dit eigenlijk een mod waarvoor je moet betalen of is het gratis?

• Haan

Haan

dotnetter

Het zou mooi zijn als ie gratis is, maar ik ben zeker bereid ervoor te betalen.
Ik ben ook al jaren verslaafd aan Tolkien, dus ik ben heel erg benieuwd hoe deze mod zal zijn. :9~

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
In Mournhold wordt ik nu constant aangevallen door de High Ordinators...dit is heel erg raar, aangezien ik dat daarvoor niet werd en ik geen enkele ordinator vermoord heb. Ik ben slechts even langs Tel Fyr gegaan om een compleet Daedric Armor van Daegis(zoiets) Fyr af te halen :)...
Ik heb best een sterk character, maar 4 High Ordinators tegelijk wordt me toch een beetje te dol.
Ik heb Vivec's Soul maar even gebruikt om een Daedric Dai-Katana te enchanten met 40-68 Absorb Health....dat werkt wel lekker.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• ArPharazon

ArPharazon

Heb je misschien niet getaunt toen je die Divayth Fyr (was het niet zoiets?) afmaakte? Als je die Fyr en z'n wachters hebt afgemaakt, krijg je misschien een te grote bounty, zodat alle ordinators en andere wachters je meteen aanvallen.

Enne... Morrowind's op-1-na-sterkste ziel, gebruiken voor zoiets als absorb health? Ik moet zeggen, dat is zo wel een supersterk zwaardje, maar met zo'n ziel zou ik minstens een paar attributes, of puur maximum health, constant fortify geven, of gewoon de ziel bewaren in een hele speciale collectie. Ik denk, dat als je creeper een flinke boost (lees: ZEER sterke boost) geeft met de construction set en die ziel verkoopt, je voortaan nooit meer blut zal zijn, hoe vaak je ook fast travelt, of een bounty op je kop krijgt. Enne: heeft er iemand al over nagedacht om met zo'n ziel de pre-patch robe of st.... Roris, was het? na te maken, dus met constant restore health?

Klopt het trouwens dat als je veel geld hebt, dat dan de fast travel prijzen omhoog gaan, ook al blijft disposition hetzelfde bij de merchants? Zo niet, is er iets flink mis in m'n game, de prijzen zijn namelijk al een flinke tijd verdubbeld.

• Haan

Haan

dotnetter

Dat van die prijzen kan wel kloppen. Niet dat het nog uitmaakt natuurlijk als je veel geld hebt ;)
Het is volgens mij ook zo dat ze hogere prijzen rekenen als je magicka of health niet vol is.

• ArPharazon

ArPharazon

hantheman.tk schreef op 16 mei 2004 @ 21:52:
Dat van die prijzen kan wel kloppen. Niet dat het nog uitmaakt natuurlijk als je veel geld hebt ;)
Het is volgens mij ook zo dat ze hogere prijzen rekenen als je magicka of health niet vol is.
Volgens mij heeft het niet met health of magicka te maken, alleen je fatigue, en k zorg ervoor dat ie altijd maximaal is bij fast travel. Ook heeft t volgens mij te maken met het precieze aantal goud dat je hebt: Ik heb net een volledig indoril outfit verkocht aan creeper, van die temple missie bij lost kogoruhn, en het eerste wat ik deed was met mages guild reizen naar ald'ruhn: prijzen waren weer normaal ;)

• ArPharazon

ArPharazon

dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door ArPharazon op 16-05-2004 23:15 ]

• armageddon_2k1
ArPharazon schreef op 16 mei 2004 @ 21:41:
Heb je misschien niet getaunt toen je die Divayth Fyr (was het niet zoiets?) afmaakte? Als je die Fyr en z'n wachters hebt afgemaakt, krijg je misschien een te grote bounty, zodat alle ordinators en andere wachters je meteen aanvallen.

Enne... Morrowind's op-1-na-sterkste ziel, gebruiken voor zoiets als absorb health? Ik moet zeggen, dat is zo wel een supersterk zwaardje, maar met zo'n ziel zou ik minstens een paar attributes, of puur maximum health, constant fortify geven, of gewoon de ziel bewaren in een hele speciale collectie. Ik denk, dat als je creeper een flinke boost (lees: ZEER sterke boost) geeft met de construction set en die ziel verkoopt, je voortaan nooit meer blut zal zijn, hoe vaak je ook fast travelt, of een bounty op je kop krijgt. Enne: heeft er iemand al over nagedacht om met zo'n ziel de pre-patch robe of st.... Roris, was het? na te maken, dus met constant restore health?

Klopt het trouwens dat als je veel geld hebt, dat dan de fast travel prijzen omhoog gaan, ook al blijft disposition hetzelfde bij de merchants? Zo niet, is er iets flink mis in m'n game, de prijzen zijn namelijk al een flinke tijd verdubbeld.
tja...daar heb ik ook over nagedacht, maar er bestaat natuurlijk iets als een enchantment limiet voor een item. Ik heb Azura's Star en al tig keer gevuld met een Golden Saint en ik heb mijn complete Daedric Armor constant geenchant met van alles en nog wat, dus echt veel meer heb ik niet nodig. Stel...stel dat ik een Daedric Cuirass (naar mijn weten het cuirass met de hoogste enchantment rating) constant zou willen enchanten, zit ik net zo snel aan de enchantment-limit met Azura's star, danwel een Grand Soul Gem, met een Golden Saint of Vivec. Het is gewoon zeg maar het item wat dan de "bottleneck" vormt.
Nu heb ik een heel sterk wapen met een enorme charge waar ik toch aardig lang mee kan vechten zonder op te laden.

Ik heb trouwens geen bounty op mijn hoofd staan ofzo...het zijn ook alleen de High Ordinators die me aanvallen...

[ Voor 3% gewijzigd door armageddon_2k1 op 17-05-2004 00:11 ]

• ArPharazon

ArPharazon

armageddon_2k1 schreef op 17 mei 2004 @ 00:11:
[...]

tja...daar heb ik ook over nagedacht, maar er bestaat natuurlijk iets als een enchantment limiet voor een item. Ik heb Azura's Star en al tig keer gevuld met een Golden Saint en ik heb mijn complete Daedric Armor constant geenchant met van alles en nog wat, dus echt veel meer heb ik niet nodig. Stel...stel dat ik een Daedric Cuirass (naar mijn weten het cuirass met de hoogste enchantment rating) constant zou willen enchanten, zit ik net zo snel aan de enchantment-limit met Azura's star, danwel een Grand Soul Gem, met een Golden Saint of Vivec. Het is gewoon zeg maar het item wat dan de "bottleneck" vormt.
Nu heb ik een heel sterk wapen met een enorme charge waar ik toch aardig lang mee kan vechten zonder op te laden.

Ik heb trouwens geen bounty op mijn hoofd staan ofzo...het zijn ook alleen de High Ordinators die me aanvallen...
Jouw keus, natuurlijk, en volgens mij is het item met de hoogste enchantment rating een Daedric Towershield. Als je wapen precies datgene is wat je nodig hebt, dan is het natuurlijk uitstekend. En als dat wapen echt een enorme charge heeft, doet het waarschijnlijk het meeste damage van ieder wapen in Morrowind, en dat op zich is natuurlijk zeer gaaf.

Over die ordinators: misschien heb je net n verkeerd stuk armor omgehad? Anders (of, zelfs dan) moet je misschien zo'n code invoeren dat ze je weer aardig vinden :)

Verwijderd

ArPharazon schreef op 17 mei 2004 @ 03:14:

Jouw keus, natuurlijk, en volgens mij is het item met de hoogste enchantment rating een Daedric Towershield. Als je wapen precies datgene is wat je nodig hebt, dan is het natuurlijk uitstekend. En als dat wapen echt een enorme charge heeft, doet het waarschijnlijk het meeste damage van ieder wapen in Morrowind, en dat op zich is natuurlijk zeer gaaf.

Over die ordinators: misschien heb je net n verkeerd stuk armor omgehad? Anders (of, zelfs dan) moet je misschien zo'n code invoeren dat ze je weer aardig vinden :)
Hij had het over het cuirass met hoogste enchantment value. Maar hij heeft wel gelijk. Een constant effect item blijft een constant effect item, of je nu een golden saint of Vivec/Almelexia gebruikt. Alleen als je er een cast when strikes, of een cast when used van maakt merk je er verschil tussen. Met een golden saint heb je dan een charge van 400, met Vivec heb je een charge van 1000 en met Almelexia (schrijf ik dat goed?) heb je een charge van 1500. Dus kan je met Vivec's soul idd beter zo'n mooi zwaardje enchanten met cast when strikes dan met een constant effect.

• armageddon_2k1
thanx Henkie :)

ik ga geen code invoeren zodat de ordinators me weer mogen trouwens....komt me wel goed uit, een beetje oefening :)

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 08:59:
[...]

Hij had het over het cuirass met hoogste enchantment value. Maar hij heeft wel gelijk. Een constant effect item blijft een constant effect item, of je nu een golden saint of Vivec/Almelexia gebruikt. Alleen als je er een cast when strikes, of een cast when used van maakt merk je er verschil tussen. Met een golden saint heb je dan een charge van 400, met Vivec heb je een charge van 1000 en met Almelexia (schrijf ik dat goed?) heb je een charge van 1500. Dus kan je met Vivec's soul idd beter zo'n mooi zwaardje enchanten met cast when strikes dan met een constant effect.
Aha, dat wist ik niet, ik moet nodig eens een beetje gaan oefenen met enchanten, ik heb niet zoveel ervaring ermee. Negeer al mijn bovenstaande opmerkingen, behalve het feit dat ik je zwaardje bewonderde ;).

En ik blijf erbij, al ga ik misschien enchanten in de toekomst: zo'n unieke ziel zal ik nooit gebruiken, ik bewaar gewoon die zieltjes in een mooie collectie. Maar is het waar dat je Azura's Star nodig hebt voor Almalexia en Vivec, of kan dat ook met een Grand Soul Gem? En hoe zit het met Dagoth Ur, kan je hem ook soultrappen? Vlak voordat ie in de lava valt (heb ik gehoord) ofzo? En kan dat met Grand Soulgems, of heb je de Star nodig?

Verwijderd

ArPharazon schreef op 17 mei 2004 @ 16:22:

Aha, dat wist ik niet, ik moet nodig eens een beetje gaan oefenen met enchanten, ik heb niet zoveel ervaring ermee. Negeer al mijn bovenstaande opmerkingen, behalve het feit dat ik je zwaardje bewonderde ;).

En ik blijf erbij, al ga ik misschien enchanten in de toekomst: zo'n unieke ziel zal ik nooit gebruiken, ik bewaar gewoon die zieltjes in een mooie collectie. Maar is het waar dat je Azura's Star nodig hebt voor Almalexia en Vivec, of kan dat ook met een Grand Soul Gem? En hoe zit het met Dagoth Ur, kan je hem ook soultrappen? Vlak voordat ie in de lava valt (heb ik gehoord) ofzo? En kan dat met Grand Soulgems, of heb je de Star nodig?
Van Dagoth Ur weet ik het niet (meestal skip ik de main quest), maar voor Almalexia en Vivec heb je Azura's Star nodig. Dus helaas pindakaas, geen getrappede souls van Vivec en Almalexia verzamelen (of je moet natuurlijk via de console meerdere Azura's Stars aan je inventory toevoegen ;))

• ArPharazon

ArPharazon

Nou, dat maakt ook niet echt uit. Ik probeer D. Ur wel ff te vangen met n grand soul gem, en als dat niet lukt, maakt t ook niet uit. Vivec ben ik toch niet van plan af te maken, behalve af en toe voor de lol, om dan weer een previous savegame te laden. Dat betekent dat Azura's Star mooi vrij is voor Almalexia :)

• Gaius
  • Niet online
ArPharazon schreef op 17 mei 2004 @ 21:41:
Nou, dat maakt ook niet echt uit. Ik probeer D. Ur wel ff te vangen met n grand soul gem, en als dat niet lukt, maakt t ook niet uit. Vivec ben ik toch niet van plan af te maken, behalve af en toe voor de lol, om dan weer een previous savegame te laden. Dat betekent dat Azura's Star mooi vrij is voor Almalexia :)
offtopic:
psst, als je geen problemen ermee hebt om het warehouse te bezoeken, kun je daar nog een azura's star vinden. kun je ze allebei vangen :)

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 18 mei 2004 @ 08:54:

offtopic:
psst, als je geen problemen ermee hebt om het warehouse te bezoeken, kun je daar nog een azura's star vinden. kun je ze allebei vangen :)
Maar ja, als je dat toch doet, kun je er net zo goed eentje toevoegen via de console, is mijns inziens net zo goed gebruik maken van 'features' ;)

• ArPharazon

ArPharazon

Thufir_Hawat schreef op 18 mei 2004 @ 08:54:
[...]

offtopic:
Warehouse? Waar/wat is dat?

• Haan

Haan

dotnetter

Volgens mij is dat deze coc "Clutter Warehouse - Everything Must Go!" dat is een of andere testruimte, daar zijn er wel meer van, zie hier . :)

• ArPharazon

ArPharazon

Aha, ik zie het. Ja hoor, klinkt te veel als cheaten voor mijn doen. En ik heb nu een cuirass gevonden met een maximum van 383 armor ipv 333 armor, de ebony mail heeft namelijk een constant 50 points shield. Ok, ik geef toe, met een heavy armorskill van 100 en een medium armorskill van 10, is Lord's Mail nu wel beter, maar toch draag ik voortaan de ebony mail, train je gelijk je medium armor, en die scheelt nog 10 pond gewicht ook! Dan is het eventjes hebben van minder armor, tot medium armor hoog genoeg is, toch niet erg? :P

P.S.
Ik weet wat jullie gaan zeggen: 'Ga naar een medium armor trainer', maar ik vind het veel leuker om in echte combat te trainen. En er is toch geen medium armor master trainer beschikbaar. Dus als je het toch zegt, heeft het geen zin ;)

Verwijderd

ga naar een trainer dan gaat het een stuk sneller
...
..
.
Ja het moest even inkoppertje
Maar ik vindt ook in combat trainen is veel leuker :)

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:18

jdh009

FP ProMod
Ik zie sommige mensen screentjes poste van deze kamer.
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/display2.jpg
Mijn vraag is: 'is dit een mod of een geheime kamer?' want ik speel morrowind nu redelijk lang en ben level 78 maar ik ben nog nooit zo een kamer tegen gekomen, kan iemand me misschien vertelen hoe ik hier kom. Met google kan ik niks vinden omdat ik de naam van het gebouw niet weet.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Verwijderd

is een mod
Abu's Retreat

• ArPharazon

ArPharazon

Jammer, dat je daar Tribunal en Bloodmoon voor nodig hebt. En Goty komt maar niet.... ik kan wel Abu manor downloaden, maar dat is in Ald'ruhn, en ik heb een hekel aan ash storms. Dan wacht ik maar. Enig idee of een stronghold ook van die mannequins heeft? Gewoon mijn armor op een stapel gooien wordt ook zo saai, he!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 21 mei 2004 @ 04:07:

Jammer, dat je daar Tribunal en Bloodmoon voor nodig hebt. En Goty komt maar niet.... ik kan wel Abu manor downloaden, maar dat is in Ald'ruhn, en ik heb een hekel aan ash storms. Dan wacht ik maar. Enig idee of een stronghold ook van die mannequins heeft? Gewoon mijn armor op een stapel gooien wordt ook zo saai, he!
Meestal heeft een huis wel armor mannequins, maar als dat niet zo is, moet je de 'House of Mannequins'-mod maar eens downloaden. Dan kun je ze gewoon kopen.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
ik heb de mod gedownload en in mijn data file map geunzipt, toen ik morrowind opstarten en naar de plaats ging van het huisje bleek er dus geen huis te zijn. ik heb morrowind goty,bloodmoon en tribunal. in de readme van abu's retreat staat:

"INSTALLATION INSTRUCTIONS

Just unzip into your Morrowind Data Files Directory everything should go into the right folders. However,for some reason no matter where or who I download from it never works automatically. So, in that case, here you go: Just unzip onto your desktop or a temporary folder and move the items manually. The .esp goes into your Data Files folder & gets checked when you launch the game. The meshes go into the meshes folder inside of which are subfolders they are, for example titled "f " or "c" , etc.. I just open up each subfolder that I unzipped and copy & paste into the right folders. The textures go into the Texture folder, there is no subfolders for this. The icons go into the Icons folder, again there won't be any subfolders. All three of these: Meshes, Textures and Icons are all inside of your Morrowind Data Files Directory."

ik heb dit helemaal gevolgd maar hij doet het nog steeds niet, op de site waar ik hem vandaan heb staatr niks extra's over dit. hoe los ik dit op?

[ Voor 9% gewijzigd door jdh009 op 21-05-2004 11:09 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Verwijderd

jdh009 schreef op 21 mei 2004 @ 11:07:

ik heb de mod gedownload en in mijn data file map geunzipt, toen ik morrowind opstarten en naar de plaats ging van het huisje bleek er dus geen huis te zijn. ik heb morrowind goty,bloodmoon en tribunal. in de readme van abu's retreat staat:

"INSTALLATION INSTRUCTIONS

Just unzip into your Morrowind Data Files Directory everything should go into the right folders. However,for some reason no matter where or who I download from it never works automatically. So, in that case, here you go: Just unzip onto your desktop or a temporary folder and move the items manually. The .esp goes into your Data Files folder & gets checked when you launch the game. The meshes go into the meshes folder inside of which are subfolders they are, for example titled "f " or "c" , etc.. I just open up each subfolder that I unzipped and copy & paste into the right folders. The textures go into the Texture folder, there is no subfolders for this. The icons go into the Icons folder, again there won't be any subfolders. All three of these: Meshes, Textures and Icons are all inside of your Morrowind Data Files Directory."

ik heb dit helemaal gevolgd maar hij doet het nog steeds niet, hoe kan dit?
Ik maak uit dit verhaal niet op dat je ook bij het opstart schermpje van Morrowind (waar je Play, Data Files, Options, enz. kunt kiezen) ook de mod hebt aangevinkt. Als dit het geval is, ga dan bij dit opstartscherm naar Data Files, zoek dan Abu's Retreat op en vink het aan. Als je nu opstart zou hij het gewoon moeten doen. Het kan zijn dat je foutmeldingen krijgt dat de mod niet met de goede versie van Morrowind is gemaakt / wordt gespeeld. Gewoon op Yes klikken en verder gaan, meestal levert dit geen problemen op.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:47

Zerora

Ik Henk 'm!

Alhoewel ik al een tijdje niet meer dit topic volg heb een vraagje:
Is al iets bekend over een nieuwe versie van Morrowind.
bijv. The Elder Scrolls 4 ofzo.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Er zijn wat geruchten en gedachtenspinsels van gebruikers, maar nog niets concreets dacht ik. Dat baseer ik trouwens op wat ik twee of drie maanden geleden op het morrowind forum gelezen heb.
* Pyrus gaat er nog eens eventjes rond neuzen

Edit #1
:o
Je kun arena downloaden van www.morrowind.com

Edit #2
deze, deze en deze draad gaan over TESIV. Conclusie die ik uit die drie draden trek is dat niemand nog iets weet en dat er een hoop gefantaseerd wordt.

[ Voor 62% gewijzigd door Pyrus op 21-05-2004 11:51 ]

LinkedIn

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 11:13:
[...]

Ik maak uit dit verhaal niet op dat je ook bij het opstart schermpje van Morrowind (waar je Play, Data Files, Options, enz. kunt kiezen) ook de mod hebt aangevinkt. Als dit het geval is, ga dan bij dit opstartscherm naar Data Files, zoek dan Abu's Retreat op en vink het aan. Als je nu opstart zou hij het gewoon moeten doen. Het kan zijn dat je foutmeldingen krijgt dat de mod niet met de goede versie van Morrowind is gemaakt / wordt gespeeld. Gewoon op Yes klikken en verder gaan, meestal levert dit geen problemen op.
heel erg bedankt

Verwijderd

Is de goty editie zo'n luxe set met maps enzo erbij??
Ik wil morrowind namelijk graag hebben, maar overal hebben ze alleen zo'n budget versie :( kan ik em net zo goed downloaden.

Verwijderd

In de GotY edition zit een 4 CD case in en een handleiding en een map met daarop het eiland plus de addon landschappen. :) Dus het is niet zo'n cheap-ass budget versie met alleen wat CD'tjes.
Owja en gelukkig ook geen gaar DVD hoesje waar ze soms doodleuk 3 CD's in proppen :r

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 16:27 ]

Verwijderd

Ok dan :D ik heb em meteen besteld.

Verwijderd

ze moeten eerst maar eens TES online ofzo maken. want dat morrowind niet online is, is z'n zwakke punt

• ArPharazon

ArPharazon

Het is misschien wel z'n zwakke punt, maar een online versie van morrowind zou toch wel een heleboel missies verpesten, ik zie niet echt een party, volledig uitgerust met ieder zijn eigen wraithguard, keening en sunder samen dagoth ur binnendringen: 'Jullie houden Ur bezig, ik val het hart aan.' 'Ja, maar volgende spawn is het mijn beurt om het hart te vernietigen!' Zucht...

Verwijderd

ArPharazon schreef op 23 mei 2004 @ 02:54:
Het is misschien wel z'n zwakke punt, maar een online versie van morrowind zou toch wel een heleboel missies verpesten, ik zie niet echt een party, volledig uitgerust met ieder zijn eigen wraithguard, keening en sunder samen dagoth ur binnendringen: 'Jullie houden Ur bezig, ik val het hart aan.' 'Ja, maar volgende spawn is het mijn beurt om het hart te vernietigen!' Zucht...
En wat te denken van alle waanzinnig overpowerde items/characters. Nee, laat het maar lekker off-line. Als ik een nieuwe ervaring wil bij Morrowind, dan installeer ik een paar mods. Maar ik ben sowieso geen groot liefhebber van online spelen.

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 09:04:
[...]

En wat te denken van alle waanzinnig overpowerde items/characters. Nee, laat het maar lekker off-line. Als ik een nieuwe ervaring wil bij Morrowind, dan installeer ik een paar mods. Maar ik ben sowieso geen groot liefhebber van online spelen.
Ik ben wel een liefhebber van online spelen, vooral ook bij rpg's, maar morrowind is gewoon niet converteerbaar in multiplayer. Dit is ook een voordeel, omdat de items en quests veel epischer kunnen zijn.

Verwijderd

ArPharazon schreef op 25 mei 2004 @ 03:50:

Ik ben wel een liefhebber van online spelen, vooral ook bij rpg's, maar morrowind is gewoon niet converteerbaar in multiplayer. Dit is ook een voordeel, omdat de items en quests veel epischer kunnen zijn.
Morrowind is idd niet converteerbaar naar multiplayer, er kan nou eenmaal maar 1 Nerraverrine zijn ;) Plus dat als de netcode van Morrowind net zo buggie zou zijn als de rest van het spel zou er ook niet veel aan zijn :+ Nee, ik zie liever dat ze bij Bethesda al hun tijd steken in een goed modbare, heel uitgebreide singleplayer ervaring, dan in een mengelmoes. Als ik een online rpg wil spelen ga ik wel andere spellen spelen.

• ArPharazon

ArPharazon

Het is zover! :D

Bijna alle sidequests en miscellaneous quests heb ik gedaan, behalve die van de Morag Tong (doe ik na de Main Quest) en enkele quests die ik beter tijdens of na de Main Quest kan doen. Ik ben leider van Fighters, Thieves en Mages Guild, van de Imperial Legion, de Imperial Cult, en de Temple. Ik ben Magister van House Telvanni, Archmagister word ik wel als ik toch Gothren moet afmaken in de 5th trial.

Ik heb ook alle Daedric Shrine quests gedaan, en ben nu zeer goed uitgerust, met onder andere Chrysamere, Ebony Mail, Helm of Oreyn Bearclaw, Boots of the Apostle, en Veloth's Judgement. Ook bezit ik de Boots of Blinding Speed, Amulet of Shadows, en bijna iedere spell die je kan kopen. Zelfs op difficulty 100 ben ik nu praktisch onverslaanbaar.

Ik heb 319 hp, 128 mana, 425 fatigue, ben level 34, en heb een reputatie van 68. Mijn character heeft nu al 295 savegames op z'n naam staan, heeft acrobatics, spear, longblade en heavy armor op 100 staan, endurance en speed maxed out, en meerdere andere attributes zullen snel volgen, met onder andere strength op 99. Als jullie mij vertellen hoe, zal ik een screenshot neerzetten van hoe hij er nu uitziet.

En nu, na 394 dagen ingame, is de tijd gekomen. Morgen zal ik naar Balmora gaan, het beruchte pakje inleveren, en de lange weg begaan om Dagoth Ur te verslaan. Hoe moeilijk kan het zijn? :)

Wish me luck! Enige attribute onder de 50 ;)

• Haan

Haan

dotnetter

Behoorlijk indrukkwekkend.. maar ik ben een beetje bang dat de main quest je heel erg gaat tegenvallen nu.. Er zal in ieder geval weinig uitdaging meer inzitten denk ik.
Screenshots maak je met het programmaatje Fraps . Ik zal binnekort ook weer eens wat plaatjes neerzetten van mijn verzameling spullen.

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 26 mei 2004 @ 08:34:
Behoorlijk indrukkwekkend.. maar ik ben een beetje bang dat de main quest je heel erg gaat tegenvallen nu.. Er zal in ieder geval weinig uitdaging meer inzitten denk ik.
Screenshots maak je met het programmaatje Fraps . Ik zal binnekort ook weer eens wat plaatjes neerzetten van mijn verzameling spullen.
Je hoeft helemaal geen fraps te gebruiken daarvoor, gewoon je Morrowind.ini even editen. Onder [general] staat ergens "Screenshot=0" of iets in die trand. Gewoon van de 0 een 1 maken en dan kun je met 'prtscrn' een screenshot maken. Die belandt dan gewoon in je Morrowind folder.

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 10:00:
[...]

Je hoeft helemaal geen fraps te gebruiken daarvoor, gewoon je Morrowind.ini even editen. Onder [general] staat ergens "Screenshot=0" of iets in die trand. Gewoon van de 0 een 1 maken en dan kun je met 'prtscrn' een screenshot maken. Die belandt dan gewoon in je Morrowind folder.
Ik weet best hoe ik screenshots moet maken, de betreffende screenshot heb ik al. Het gaat erom: hoe zet ik 'm op het forum?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:49
ArPharazon schreef op 26 mei 2004 @ 14:04:
[...]

Ik weet best hoe ik screenshots moet maken, de betreffende screenshot heb ik al. Het gaat erom: hoe zet ik 'm op het forum?
Lees de FAQ van GoT even door, daar zal je een aantal BB codes tegenkomen.
bijvoorbeeld:
code:
1
 [url=url-van-het-plaatje][img=600]url-van-het-plaatje[/img][/url]

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 26-05-2004 14:08 ]

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

ArPharazon schreef op 26 mei 2004 @ 02:49:

En nu, na 394 dagen ingame, is de tijd gekomen. Morgen zal ik naar Balmora gaan, het beruchte pakje inleveren, en de lange weg begaan om Dagoth Ur te verslaan. Hoe moeilijk kan het zijn? :)

Wish me luck!
Ik denk dat je je schoen gaat opeten met zo weinig health, mits je bloodmoon gaat doen op 100 difficulty.

Verwijderd

Shade schreef op 26 mei 2004 @ 14:13:

Ik denk dat je je schoen gaat opeten met zo weinig health, mits je bloodmoon gaat doen op 100 difficulty.
Maar die heeft ie nog niet ;) Voor Tribunal en zeker voor Bloodmoon is lvl 34 idd wel wat aan de lage kant.

• ArPharazon

ArPharazon

cardinal808 schreef op 26 mei 2004 @ 14:07:
[...]

Lees de FAQ van GoT even door, daar zal je een aantal BB codes tegenkomen.
bijvoorbeeld:
code:
1
 [url=url-van-het-plaatje][img=600]url-van-het-plaatje[/img][/url]
Oh, heerlijk, hij moet dus eerst op het internet. Nou, vergeet het dan voorlopig maar, misschien als ik ooit mijn eigen website maak.
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:26:
[...]
Maar die heeft ie nog niet ;) Voor Tribunal en zeker voor Bloodmoon is lvl 34 idd wel wat aan de lage kant.
Nou, mn level zal nog wel wat omhoog gaan, ik ben nu geswitcht naar andere wapens, shortblade, blunt weapon en axe, alle 3 in mn minor skills, en die zitten nu rond de 30-40. Ik level nu een stuk sneller, sinds ik die wapens ben gaan gebruiken ipv longblade, en voordat ik aan Tribunal en later Bloodmoon begin, ga ik eerst nog even alle shrines en smuggler caves leegplunderen, dus ik krijg er heus nog wel 20 levels bij. DAN begin ik wsl aan Tribunal, als de Goty-editie eindelijk eens bezorgd wordt tegen die tijd. En mocht ik uiteindelijk toch een laag level krijgen, met al mn weapons op 100, heb ik altijd nog de boots of blinding speed, shortblade in mn minor, en n master trainer in Balmora... oplevelen lukt heus wel!

Verwijderd

Ga hier heen voor je pics, is heel makkelijk, grootte van plaatjes kan maximaal tot 200kB, en je krijgt in totaal 15 MB aan webspace ruimte:

picserver utwente

Ik wil wel wat plaatjes zien, hoeft niet hoor :) .

• ArPharazon

ArPharazon

Ok, de tijd is gekomen. Ik bedank jullie allemaal voor jullie (eventuele gebrek aan) vertrouwen in mijn vaardigheden, en vandaag, 26 mei 2004, krijgt Caius Cosades z'n langverwachte pakje.

Savegame 295 zal intact blijven, zodat ik, mocht de tijd komen, nog vele screenshots kan maken van mijn huidige character, vanuit iedere mogelijke hoek, en met variaties in wapen, ik heb er niet voor niets 5.

Ik zal niet rusten voordat Dagoth Ur dood is, of... totdat ik moe ben. Of zwaar gewond ben natuurlijk, wat vele malen zal voorkomen op difficulty 100.

Verwijderd

Mocht ik Morrowind GOTY edition nou eens ooit kopen, moet je dan eerst Morrowind uitspelen/character opbouwen voordat je aan Tribunal kan beginnen? En pas na Tribunal, Bloodmoon pas installeren?
Of kan je tegelijk alles installeren, maar lopen dan de verhaallijnen niet door elkaar heen?

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 26 mei 2004 @ 08:34:
........maar ik ben een beetje bang dat de main quest je heel erg gaat tegenvallen nu.. Er zal in ieder geval weinig uitdaging meer inzitten denk ik..........
Wat zou je aanraden qua Lvl als je wilt beginnen met de main quest? Om toch nog een goeie uitdaging te hebben. Ik zelf zit nu op Lvl 19, maar ben nog niet verder gekomen dan de omliggende velden van steden als Ebonheart, Ald Sotha, Pelagiad en Vivec. :) Ik heb daar echt alles afgestruind met als resultaat lvl 19. :Y)

In Ald Sotha hebben sommige gastjes toch leuke zwaarden :9

• hayate666
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Begin maar rustig aan de Main Quest hoor, het kan al vanaf level 5 :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 19:41:
Mocht ik Morrowind GOTY edition nou eens ooit kopen, moet je dan eerst Morrowind uitspelen/character opbouwen voordat je aan Tribunal kan beginnen? En pas na Tribunal, Bloodmoon pas installeren?
Of kan je tegelijk alles installeren, maar lopen dan de verhaallijnen niet door elkaar heen?
Je kan gewoon alles tegelijk installeren, en dan krijg je even te maken met wat Dark Brotherhood figuurtjes (die je overigens al op een vroeg lvl een mooi armor geven) van Tribunal, maar verder kun je het zo spelen als je wilt. Als je liever eerst alles van Morrowind wil doen, kan je dat gewoon doen. Verhaallijnen kunnen door elkaar gaan lopen (als je bijvoorbeeld eerst Tribunal gaat spelen voor de main quest van Morrowind), maar dat heb je helemaal zelf in de hand.

Verwijderd

Oh ok weet ik dat ook weer, denk dat ik dan eerst Morrowind afmaak en daarna pas de andere in de juiste volgorde. Maakt het verhaal wat logischer imo.

En wat is er gebeurt met de site morrowind.nl? Ben daar al heel lang niet geweest, maar wat is er gebeurt?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Zo van de week krijg ik die GOTY versie ook binnen , ik ben benieuwd.
Maar zitten er nog extra dingen bij ?
Of is het alleen maar die map die nu helemaal goed is , inc de update landen er bij.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 16:19:
Oh ok weet ik dat ook weer, denk dat ik dan eerst Morrowind afmaak en daarna pas de andere in de juiste volgorde. Maakt het verhaal wat logischer imo.

En wat is er gebeurt met de site morrowind.nl? Ben daar al heel lang niet geweest, maar wat is er gebeurt?
morrowind.nl is ermee gestopt, voor zover ik weet. Ik weet de precieze reden niet meer, maar het was iets in de trant van te veel geld/ te weinig tijd van de oprichter van de site. Gelukkig zijn er nog talloze andere Morrowind-mods sites.

• ArPharazon

ArPharazon

Hij is er! _/-\o_ :9~

De GOTY is binnen, en ik ga hem meteen installeren, kijken of het problemen oplevert met mijn oude cd, zal wel niet. Maar ik kan nu eindelijk de constructie-set gebruiken, mijn oude versie was alleen cd 1 ;)

Het zal alleen nog wel ff duren voor ik aan de quests begin, maarre: dat questlog, moet je daarvoor de Tribunal plug-in aan hebben, of alleen maar te installeren? Hij lijkt me erg handig, maar ik heb geen zin om nu al door DB assassins lastig gevallen te worden :)

Edit: Mooie kaart trouwens, die er bijzit :P

[ Voor 5% gewijzigd door ArPharazon op 29-05-2004 00:31 ]

Verwijderd

Vet zeg, ik heb ook wel zin om te spelen, alleen ik weet dat het me dan weer veel tijd gaat kosten, zeer verslavend :) .

Net tentamens weer gehad, er rest nog één periode, maar misschien bestel ik hem maar alvast.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
wat screentjes:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2019.jpg
Mijn stats

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%205.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%206.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%208.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%209.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind/ScreenShot%2011.jpg

hier staan er nog meer http://members.lycos.nl/dbfantasy2004/folio/images/morrowind

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 30-05-2004 17:41 ]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Zijn er eigelijk mensen die Andere mods gebruiken dan abu's retreat/manor?

[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 30-05-2004 21:22 ]

• ArPharazon

ArPharazon

jdh009 schreef op 30 mei 2004 @ 18:36:
Jep: Shakti's Ordinator Love (om te zorgen dat de ordinators je weer aardig vinden, tot nu toe 1 keer nodig gehad, met een oud character, maar goeie laatste redding) en Rich Creeper (Creeper heeft 200000 goud, en koopt alles behalve sleutels en spells) heb ik constant aanstaan. Green Uvirith (aangepaste Tel Uvirith: silt strider en Guild Guide, groene omgeving, geen ashstorms, en volgens mij nog een paar aanpassingen... misschien wat meer opslagruimte) heb ik ook, maar die zet ik pas aan als ik Archmagister van Telvanni ben, als persoonlijke beloning voor mezelf :)

Voor de rest geen wapens, huisjes, of wat dan ook. Misschien dat ik binnenkort een paar plug-ins van de officiele site haal, voor extra missies ofzo (zoals dat kasteel/fort/eiland vol skeletten).

En ach ja... sinds 2 dagen heb ik Tribunal en Bloodmoon ;) Gelden die ook als mods?

Edit: hoe heb je dat voor mekaar gekregen, een light armor skill van 104, maar aan de kleur te zijn is ie niet fortified?

[ Voor 9% gewijzigd door ArPharazon op 30-05-2004 23:00 ]

Verwijderd

Alle officiele plugins, Alle Rhedds heads plugins, een paar endhome plugins (en een groot aantal van de aanbevolen plugins waaronder de beestengedragplugin), green uvirith, uvirith unleashed + uvirith teleportatiering, die plugin die je de mogelijkheid geeft bomen te planten en meubilair te kopen, en nog een paar... Ik download regelmatig nieuwe gebouwen/continents en plug die erbij in, om een beetje variatie in het spel te houden. En ach, het spel draait toch al voor geen meter, dus dat beetje extra framedrop in bepaalde gebieden (Balmora wil je nu echt niet in rondlopen) kan er ook nog wel bij :) Ik kan het overigens van harte aanbevelen, er zijn zoveel goede plugins...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 23:44 ]

• Haan

Haan

dotnetter

ArPharazon schreef op 30 mei 2004 @ 22:39:
[...]

Voor de rest geen wapens, huisjes, of wat dan ook. Misschien dat ik binnenkort een paar plug-ins van de officiele site haal, voor extra missies ofzo (zoals dat kasteel/fort/eiland vol skeletten).

En ach ja... sinds 2 dagen heb ik Tribunal en Bloodmoon ;) Gelden die ook als mods?

Edit: hoe heb je dat voor mekaar gekregen, een light armor skill van 104, maar aan de kleur te zijn is ie niet fortified?
Die skill, dat kan, maar daar kom je nog wel achter, dus dat is niet leuk om te vertellen ;)

Ik gebruik zelf als plug-ins/mods
-'animal behaviour' ofzo, waarbij de dieren wat natuurlijker gedrag vertonen (geen suicide cliffracers e.d.)
-Better Heads mod, die staat hier ergens al beschreven
-Book rotation, zodat je je boeken wat mooier kan neerzetten
en nog een paar, maar dat weet ik zo even niet meer uit m'n hoofd

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik vind 'a good place to stay' ook nog steeds heel mooi. Daar heb je echt veel ruimte :Y) _/-\o_

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 23:43:
[...]

Alle officiele plugins, Alle Rhedds heads plugins, een paar endhome plugins (en een groot aantal van de aanbevolen plugins waaronder de beestengedragplugin), green uvirith, uvirith unleashed + uvirith teleportatiering, die plugin die je de mogelijkheid geeft bomen te planten en meubilair te kopen, en nog een paar... Ik download regelmatig nieuwe gebouwen/continents en plug die erbij in, om een beetje variatie in het spel te houden. En ach, het spel draait toch al voor geen meter, dus dat beetje extra framedrop in bepaalde gebieden (Balmora wil je nu echt niet in rondlopen) kan er ook nog wel bij :) Ik kan het overigens van harte aanbevelen, er zijn zoveel goede plugins...
ik gebruik zelf de mods:
Bloodmoon
Tribunal
Abu Manor v.2
Abu's Retreat v.2
Royal golden armor V2.0 mission pack
kahleigh's Retreat
Lakeside Retreat
Clean Savant Armor Quest V3.1 +upgrade patch
Sea of Destiny (veel land weinig fun)
+ een paar mods die mooie wapens (niet echt sterk) in het spel stoppen.

helaas werken niet alle plugins of mods door dat de versie of het esm bestand niet overeen komt met wat het moet zijn
ArPharazon schreef op 30 mei 2004 @ 22:39:
[...]

Jep: Shakti's Ordinator Love (om te zorgen dat de ordinators je weer aardig vinden, tot nu toe 1 keer nodig gehad, met een oud character, maar goeie laatste redding)
dit heeft voor mij bijna geen zin :P heb bijna al de ordinators al vermoord om hun armor te verkopen :) >:)

[ Voor 16% gewijzigd door jdh009 op 31-05-2004 15:38 ]

Verwijderd

dit heeft voor mij bijna geen zin heb bijna al de ordinators al vermoord om hun armor te verkopen
Tsk... Als je zo aan je geld moet komen... :P

Serieus: Tegen de tijd dat je ordinators kan slopen, ben je ook wel in staat daedric ruins te plunderen... Zo moeilijk is het slopen van een paar Dremora's niet. En ebony en daedric weapons leveren aanzienlijk meer op als je ze verkoopt, zijn leuk voor je verzameling en bovendien vind ik dat meer spelen "in de geest van het spel".

Zowiezo, wanneer ik een paar levels behaald heb met een niet-fighter character ga ik altijd dat daedric longsword ophalen in die tomb onder St. Olms... Relatief gemakkelijk (zeker als je een ranged attack hebt en een levitate potion om bovenop het beeld te gaan staan, hoef je je alleen zorgen te maken om die gast met die kruisboog) en dat is toch meteen weer 40k gold, genoeg om jezelf zo ver te trainen dat je ook echt iets kunt.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:47

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik moet ook maar weer eens Morrowind spelen. Heb hem hier 2x liggen. waarom weet ik niet. Heb overigens geen uitbreidingen, plugins of wat dan ook.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Ik gebruik zelf een paar mods die de gezichten verbeteren (waaronder Rhedds heads), Better Bodies voor mooiere lichamen (niet zo hoekig), mijn eigen gekluste plugin (een hideout, gestyled naar A good place to stay), een paar mods om extra creatures toe te voegen, Cap Remover (kun je je skill en atributes over de 100 trainen), nog een paar mods die nieuwe wapens toevoegen en nog veel meer.

Wat is die Uvirith plugin? Ik zie dat er hier wat mensen zijn die em gebruiken, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord.
dit heeft voor mij bijna geen zin heb bijna al de ordinators al vermoord om hun armor te verkopen
Maar ordinators respawnen ook weer, tenminste, de gene die niet een unieke naam hebben.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:05:
[...]
Maar ordinators respawnen ook weer, tenminste, de gene die niet een unieke naam hebben.
kan best heb redelijk veel armor van ze ligen, bij tribinal kun je ook snel geld verdienen door in de sewers van the great bazaar de dark brotherhood uit te moorden. (kill de leider alleen niet ik dacht dat ze dan niet meer terug kwamen(weet dit niet zeker))
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 00:31:
[...]

Tsk... Als je zo aan je geld moet komen... :P

Serieus: Tegen de tijd dat je ordinators kan slopen, ben je ook wel in staat daedric ruins te plunderen... Zo moeilijk is het slopen van een paar Dremora's niet. En ebony en daedric weapons leveren aanzienlijk meer op als je ze verkoopt, zijn leuk voor je verzameling en bovendien vind ik dat meer spelen "in de geest van het spel".

Zowiezo, wanneer ik een paar levels behaald heb met een niet-fighter character ga ik altijd dat daedric longsword ophalen in die tomb onder St. Olms... Relatief gemakkelijk (zeker als je een ranged attack hebt en een levitate potion om bovenop het beeld te gaan staan, hoef je je alleen zorgen te maken om die gast met die kruisboog) en dat is toch meteen weer 40k gold, genoeg om jezelf zo ver te trainen dat je ook echt iets kunt.
zelf heb ik een leuk optrekje in caldera en elke keer als ik daar kom ga ik naar die tombe die er zit en plunder hem leeg haal de lijken weg en wacht weer 1 uur en dat doe ik zo een keer of 5 en verkoop ze onder de prijs aan de creeper(5.000, caldera of de mutcrab (10.000, Mzahnch(op het eilandje onder de laaste H op de papieren kaart))

heb sinds gister een mod/plugin gedownload waarmee je huisjes kan kopen en meubels, heb meteen het huis van 1,2 miljoen gekocht en nu heb ik nog maar 15k over :( maar da was net genoeg om meubels voor het huisje te kopen.

je kan deze plugin hier vinden http://members.lycos.nl/d...images/morrowind/plugins/

Verwijderd

Wat is die Uvirith plugin? Ik zie dat er hier wat mensen zijn die em gebruiken, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord.
Green Uvirith is een plugin die de omgeving van Tel Uvirith (waar je stronghold staat als je Telvanni speelt) verandert in een grazelands-achtige stijl en daarnaast een dorp inclusief guilds, een zooi merchants, een silt strider en een imperial fortress om je tower heenbouwt. Uvirith unleashed verbouwt het binnenste van je toren door de ontvangsthal wat groter te maken, een hele zooi dwemer sphere centurions en een steam centurion toe te voegen, en de bovenverdieping flink uit te breiden met een aantal extra kamers waar je heen kunt levitaten. Verder voegt hij een alchemy lab (zonder ingredienten), een trophy room en een scroll inscribe setje toe. En de kelder wordt wat uitgebreid met een grote grot en een een of ander uit een film of boek geript questje dat de moeite van het spelen niet waard is. Maar de verbouwingen van de tower zijn het wel waard, ik vond die stronghold echt tegenvallen.

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 14:12:
[...]

Green Uvirith is een plugin die de omgeving van Tel Uvirith (waar je stronghold staat als je Telvanni speelt) verandert in een grazelands-achtige stijl en daarnaast een dorp inclusief guilds, een zooi merchants, een silt strider en een imperial fortress om je tower heenbouwt. Uvirith unleashed verbouwt het binnenste van je toren door de ontvangsthal wat groter te maken, een hele zooi dwemer sphere centurions en een steam centurion toe te voegen, en de bovenverdieping flink uit te breiden met een aantal extra kamers waar je heen kunt levitaten. Verder voegt hij een alchemy lab (zonder ingredienten), een trophy room en een scroll inscribe setje toe. En de kelder wordt wat uitgebreid met een grote grot en een een of ander uit een film of boek geript questje dat de moeite van het spelen niet waard is. Maar de verbouwingen van de tower zijn het wel waard, ik vond die stronghold echt tegenvallen.
Kijk eens aan, dat klinkt goed. Ik was ook erg teleurgesteld over mijn stronghold, en ook al heb ik Green Uvirith, denk ik dat ook maar eens Uvirith unleashed zal downloaden. Is die gewoon te vinden op Morrowind Summit? Zo ja, dan vind ik hem wel. Zo niet, post een link hier graag :)

Verwijderd

Kijk eens aan, dat klinkt goed. Ik was ook erg teleurgesteld over mijn stronghold, en ook al heb ik Green Uvirith, denk ik dat ook maar eens Uvirith unleashed zal downloaden. Is die gewoon te vinden op Morrowind Summit? Zo ja, dan vind ik hem wel. Zo niet, post een link hier graag
Hij is op morrowind summit te vinden: Gewoon zoeken op "uvirith unleashed". Verder was hij bij mij niet helemaal compatible met Green Uvirith: Uvirith unleashed heeft de entrance room namelijk hoger gemaakt door de vloer naar onder te verplaatsen (en dus de deur naar buiten ook), maar Green Uvirith zette die deur bij mij weer terug op zijn originele positie, met als gevolg dat die ergens in het dak terecht kwam :) Ik heb de deur in de construction kit terug gezet naar waar hij hoort te staan volgens uvirith unleashed en toen werkte alles perfect. Nog geen 5 minuten werk, maar als je Green Uvirith wil blijven gebruiken is dat misschien nodig. Verder was uvirith unleashed bij mij niet compatible met uvirith vault (als je die gebruikt), de hele kelder werd verprutst.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Mij lijkt de Middle Earth mod wel mooi.

Kijk hier maar eens.
Duurt enkel nog wel een hele tijd voordat hij uitkomt, maar ach, dat overleeft ik ook wel weer. :P

Edit:
Wat heb je trouwens aan de 2e CD die bij morrowind zit.
De Construction set, maar alleen door de 1 cd installatie heb je de editor ook al??
Ik heb het nog niet geinstalleerd, want ik het een beetje ruimte gebrek.

[ Voor 37% gewijzigd door Vanitas op 01-06-2004 16:11 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 15:59:
[...]

Hij is op morrowind summit te vinden: Gewoon zoeken op "uvirith unleashed". Verder was hij bij mij niet helemaal compatible met Green Uvirith: Uvirith unleashed heeft de entrance room namelijk hoger gemaakt door de vloer naar onder te verplaatsen (en dus de deur naar buiten ook), maar Green Uvirith zette die deur bij mij weer terug op zijn originele positie, met als gevolg dat die ergens in het dak terecht kwam :) Ik heb de deur in de construction kit terug gezet naar waar hij hoort te staan volgens uvirith unleashed en toen werkte alles perfect. Nog geen 5 minuten werk, maar als je Green Uvirith wil blijven gebruiken is dat misschien nodig. Verder was uvirith unleashed bij mij niet compatible met uvirith vault (als je die gebruikt), de hele kelder werd verprutst.
En als je nu eerst Green Uvirith installeert en dan Uvirith Unleashed? Is het dan niet andersom, dat Unleashed de ander overschrijft, en de deur goed komt te staan?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.