Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Knopje doet ut nie bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Nou, 't zit niet mee.... Het lijkt erop dat bol.com de GotY editie niet meer verkoopt, zelfde geldt voor computercollectief. De meeste shops die hier in de buurt zitten hebben 'm ook niet meer. Grr, dat heb ik weer..... Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sixkiller schreef op 14 april 2004 @ 20:48:
Nou, 't zit niet mee.... Het lijkt erop dat bol.com de GotY editie niet meer verkoopt, zelfde geldt voor computercollectief. De meeste shops die hier in de buurt zitten hebben 'm ook niet meer. Grr, dat heb ik weer..... Iemand nog ideeen?
play.com als je een creditcard hebt, of als je wellicht iemand kent met een creditcard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij 2fast4ucomputers.nl gehaald voor maar €32,00 + verzendkosten. Kijk daar eens..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sixkiller schreef op 14 april 2004 @ 20:48:
Een vriendje heeft op bol.com gezocht en heeft hem besteld. Hij staat er dus wel. Zie hier:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=QzT46aK3T3H47-LJcijG3kJh2TOT0svoIvE=?BOL_OWNER_ID=1004004000011158&Section=GAMES&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

Hij is alleen niet leverbaar, ik denk dat ze hem dan eerst moeten bestellen, moesten ze ook bij mijn vriendje. Die heeft hem donderdag besteld en gister binnengekregen (met al die vakantie dagen, dus gaat vrij snel)

Alleen ie is nogal duur :'( . Mja, ik heb hem toch illegaal dus maakt niets meer uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Hans1990 op 15-04-2004 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:54:
Ik heb hem bij 2fast4ucomputers.nl gehaald voor maar €32,00 + verzendkosten. Kijk daar eens..... :)
Ik neem aan dat je €42,- bedoelt :)

Jammer, ik vind het vrij prijzig als je nagaat dat je morrowind voor €5,- kunt kopen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Hans1990 schreef op 15 april 2004 @ 08:53:
[...]

Een vriendje heeft op bol.com gezocht en heeft hem besteld. Hij staat er dus wel. Zie hier:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=QzT46aK3T3H47-LJcijG3kJh2TOT0svoIvE=?BOL_OWNER_ID=1004004000011158&Section=GAMES&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

Hij is alleen niet leverbaar, ik denk dat ze hem dan eerst moeten bestellen, moesten ze ook bij mijn vriendje. Die heeft hem donderdag besteld en gister binnengekregen (met al die vakantie dagen, dus gaat vrij snel)

Alleen ie is nogal duur :'( . Mja, ik heb hem toch illegaal dus maakt niets meer uit.
Ik heb 'm dus op 10 April 2004 bij bol.com besteld, ik kreeg vannacht een mailtje dat het product helemaal niet meer leverbaar is. Dus zij kunnen helaas niks meer betekenen voor mij. Ik ga het nu bij DimensionPlus proberen, daar staatie nog in de producten lijst, ik ga dadelijk eerst even bellen om te kijken of ze 'm ook echt op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getah schreef op 15 april 2004 @ 09:11:
[...]

Ik neem aan dat je €42,- bedoelt :)

Jammer, ik vind het vrij prijzig als je nagaat dat je morrowind voor €5,- kunt kopen.. :/
Nee hoor ik heb hem voor €32,- gekocht daar, maar dat was een aanbieding. :P Toch mooi meegenomen. Een GotY edition voor €32,- :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Je had er meteen 10 in moeten slaan, die was je wel weer kwijtgeraakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Stom frustrerend spel ook :? lijkt erop dak alles maar weer is opnieuw moet gaan instaleren en ff opnieuw ken gaan beginnen. En dat allemaal omdat mijn avatar da knopje nie kan indrukken om het te laten stormen :( grrrrr..... het is niet eerlijk

Maar aan de andere kant....... ben ik wel weer paar maanden zoet :P hehe

Hoevaak zijn jullie eigenlijk al opnieuw begonnen? Ik speel het nu voor de 3de keer, 1 keer niet uitgespeeld, 2de keer wel, 3de keer heb ik add-ons gekocht en daar ben ik nu dus mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Ik heb het zonder uitbreidingen als mage en fighter uitgespeeld, en als thief bijna, maar daar ben ik nooit meer verder mee gegaan.
Ik heb Tribunal als fighter gedaan en ben nu weer bezig, omdat ik intussen ook Bloodmoon heb (deze keer weer eens een tovenaar :) )

Edit: Ik ben in het begin wel een aantal keer opnieuw begonnen, het blijft lastig om de juiste skills enzo te kiezen. Zelfs nu nog: heb medium armor gekozen bij m'n tovenaar, maar waarom ? |:( |:(

[ Voor 29% gewijzigd door Haan op 15-04-2004 23:09 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zo'n 5 keer, maar ben nog nooit verder gekomen als Lvl 5. Ik heb het spel ook pas zo'n 2 weken.
1e keer, omdat ik er echt in moest komen, het is mijn allereerste RPG
2e keer tot de 4e keer, vanwege het niet weten welke race en class ik wilde spelen.
Ben dus nu bezig voor de 5e keer. Dit maal als Redguard en als class warrior.
Ik denk :) dat ik hiermee wel tevreden ben.....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

Dit is mijn vierde keer.

1: Imperial acrobat, k had toen nog n ambitie om t spel uit te spelen met iedere class, beginnend met de eerste in de lijst ;)

2: Orc Knight: daar kwam ik het verst mee wat levels betreft. Knight leek de beste class voor mij, en van de standaard classes, ben ik het daar nog mee eens. Level 40 of zo geworden, maar op dat punt begon ik mijn favoriete skills samen te stellen, en het feit dat de Thieves Guild niet toegankelijk tot mij was (zeker iets fout gedaan in begin Fighters Guild) was ook erg frustrerend, dus besloot ik door te gaan naar nummer 3.

3: High Elf Warlord: Warlord is mijn custom class, zelf samengesteld, en perfect voor mijn bedoelingen. Ik wilde op dat punt de meeste mana die ik kon krijgen, en High Elf leek me het beste. Zijn kwetsbaarheid tot spells (vuur enzo) heeft mij dat ras doen verlaten nog voor level 5.

4: Breton Warlord: Class hield ik hetzelfde, maar ik realiseerde dat Breton ook magicka bonus had, en met Fay erbij had ik wel genoeg. Het feit dat Bretons een magicka resistance van 50% hadden was ook wel leuk in combo met Boots of Blinding Speed :) Ik ben nu level 21, maar in quests ben ik verder gekomen dan ooit. Het feit dat mijn orc veel sneller levelde komt waarschijnlijk omdat ik nu veel meer gebruik maak van fast travel, en daarom minder creatures en daedra tegenkom dan met mijn Orc, die ik alleen liet lopen en zwemmen. Dit character is waarschijnlijk mijn laatste keus, een betere combinatie kan ik me voor mezelf niet voorstellen. Hiermee ga ik ook de uitbreidingen spelen, als ik er nog aan toekom, met World of Warcraft in de nabije toekomst :P

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Kan iemand mij vertellen hoeveel Bloodmoon en Tribunal Kost appart? en wat is er allemaal nieuw daar behalve Nieuwe items/Eilanden/Spells/Monsters ??
Ik heb gehoord dat je een dorp kon besturen? een Huis kon krijgen/bouwen? een Fort kan besturen? Hoe zit dat? klinkt geil :9 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

ADMK schreef op 16 april 2004 @ 16:29:
Kan iemand mij vertellen hoeveel Bloodmoon en Tribunal Kost appart? en wat is er allemaal nieuw daar behalve Nieuwe items/Eilanden/Spells/Monsters ??
Ik heb gehoord dat je een dorp kon besturen? een Huis kon krijgen/bouwen? een Fort kan besturen? Hoe zit dat? klinkt geil :9 :p
Los kosten ze bij de meeste winkels rond de 24.95. De Game of the Year editie kost rond de 44.95. Ik heb de mijne bij Dimension Plus vandaan, wellicht dat ze er nog meer op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n eerste character nog steeds :X
Totaal verkeerde skills (Hoezo unarmored en hand-to-hand bij je minor/major skills :X), lelijke kop maar ach, het gaat best lekker :z
Heb Bloodmoon inmiddels alweer voor de helft uit, het museum half gevuld en zo nog wat dingen half gedaan :P
Ik had trouwens voor het eerst sinds lange tijd weer eens dat m'n skills niet hoog genoeg waren voor advancement :z Bij de Imperial Cult, had geen favored skill op 50 of hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ik heb m'n tweede char pas :P Lvl 32. High elf battlemage. Ben op zoek naar dragonscale armor, zowel imperial als "normaal". Waar kan ik dat vinden en is het er uberhaupt, afgezien van een helm een cuirras en van dragonscale dat towershield, die heb ik al, maar heb nog niets anders van die twee armors gevonden. Moet ik deze armors anders aanvullen met imperial armor? Wordt er beetje gek van, blijf zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler voor Bigfast

Er is alleen een armor en helm van imperial dragonscale en een dragonscale towershield.
Zojuist ff in de TEC:Cs gekeken voor je :)

end spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 21:28:
lelijke kop maar ach, het gaat best lekker :z
ik heb de mod better heads geinst een tijd terug. :+

dan zijn de hoofden wat mooier zeg maar (meer polygonen?)
kzal es wat pics posten

edit: ff wat pics

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/morrowind/headgalb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/morrowind/headesti.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/morrowind/headbryn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/morrowind/headvilb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/morrowind/headrein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/morrowind/headbere.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/morrowind/headsven.jpg

en zo zijn er nog tientallen hoofden (enkele zijn trouwens leluker geworden, maar dat zijn er maar 2 ofzo)

[ Voor 61% gewijzigd door MUSTIS op 17-04-2004 17:12 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ik heb een probleem: als ik bepaalde beesten tegen kom zakt m'n framerate enorm. Het spel gaat normaal gewoon soepel bij mij, maar als er bijvoorbeeld een winged twilight alleen in de buurt is (ik hoef hem niet eens te zien) dan gaat het spel ineens met 5 fps ofzoiets. (ik weet dus wel wanneer er zo'n ding in de buurt is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

aan je specs te zien zou dit niet moeten gebeuren. welke drivers gebruik je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

@ mACE merci. Wel jammer :| Maar ach... ga wel aardig, net "Face of God" gevonden :) Nu "alleen" nog boots pauldrons en gauntlets/bracers :) Ga Tel Fyr maar is bezoeken >:), uiteraard nadat hij me geholpen heeft met de main quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
MUSTIS schreef op 17 april 2004 @ 11:57:
aan je specs te zien zou dit niet moeten gebeuren. welke drivers gebruik je.
Catalist driver 3.4, omdat deze het beste werkt. Die nieuwe zijn toch niet meer nuttig voor mijn kaart. Ook werkt met deze die mod van 9500-->9700 })

Heb nooit problemen met de framerate, alleen dus als er een winged twilight in de buurt is, verder helemaal niet. (als ik hem zie is het helemaal erg, maar dat hoeft niet eens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik gebruik dezelfde dus das niet et probleem. als dit maar aan 1 zon beest ligt is dat ook erg onwaarschijnlijk.

mischien wat videoinstellingen veranderen in morrowind zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
MUSTIS schreef op 17 april 2004 @ 11:45:
[...]

kzal es wat pics posten

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

en zo zijn er nog tientallen hoofden (enkele zijn trouwens leluker geworden, maar dat zijn er maar 2 ofzo)
Welke mod gebruik je? :7 die eerste meid is wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Nouja dan kan ik er niets aan doen he. Wel handig, weet ik wanneer ik m'n soultrap klaar moet houden :P

Ik vind er trouwens niet zoveel aan. Ik versla zelfs een golden saint met gemak. Zijn er nog dingen die ik kan doen om het spel weer wat uitdagender te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getah schreef op 17 april 2004 @ 11:50:
Ik heb een probleem: als ik bepaalde beesten tegen kom zakt m'n framerate enorm. Het spel gaat normaal gewoon soepel bij mij, maar als er bijvoorbeeld een winged twilight alleen in de buurt is (ik hoef hem niet eens te zien) dan gaat het spel ineens met 5 fps ofzoiets. (ik weet dus wel wanneer er zo'n ding in de buurt is :P )
Ik gok dat het iets met je real-time shadows heeft te maken, dat die bij dat beest niet goed zijn ofzo, anders kan ik ook niks verzinnen :P
Misschien ff patchen, als je dat nog niet gedaan hebt.
Gelukkig zijn er niet zoveel Winged Twilights, dus heel erg vaak zal je het wel niet hebben ;)
Getah schreef op 17 april 2004 @ 18:23:
Nouja dan kan ik er niets aan doen he. Wel handig, weet ik wanneer ik m'n soultrap klaar moet houden :P

Ik vind er trouwens niet zoveel aan. Ik versla zelfs een golden saint met gemak. Zijn er nog dingen die ik kan doen om het spel weer wat uitdagender te maken?
Ga eens naar Options, en zet je difficulty slider op 100 :) In principe houdt dit gewoon in dat beesten meer health hebben en meer schade doen, maar het is wel leuk :)
[...]

kzal es wat pics posten

[plaatjes]

Die zijn wel :9~
Maar ik bedoelde de kop van m'n eigen character, verkeerde hoofd/haar gekozen :X

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online

Een golden saint hoor je als je een beetje sterk bent ook zo te verslaan hè :P. Gewoon de main quest doen, dan word het vanzelf moeilijker. Of rond red mountain rondhangen, bij dagoth ur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 17-09 14:33

hayate666

zwaardfetisjist

Er zijn verschillende plugins voor te vinden die het spel wat uidagender zouden moeten maken, zoals de Giants plugin. Er zijn ook veel leveled creatures mods. Kijk anders eens op mwsource.com ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Naar mijn ervaring is een Ascended Sleeper gevaarlijker dan een Golden Saint. Ik zou (en zal, trouwens) mijn difficulty pas verhogen als ik die met gemak aan kan :)
Maar dan wel in 1 keer naar 100! Kijken hoe lang ik het overleef...

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Mmm.. ik doe de main quest nu, en ik moet nu naar zo'n vrouwtje toe om te vragen waar ik iets moet vinden. (ze staat normaal in de bieb)

Ze zit nu in die steen die bij vivec zweeft. Ik ga daarin (met 100 punt open amulet, zelf gemaakt O-) ) en ik vind haar in de gevangenis. Guards vallen me aan, maar die ontwijk ik en ik ga haar hut binnen. Ik geef haar een divine intervention scroll en ik zou haar ergens in Ebonheart ontmoeten ofzoiets. Ik heb zelf nog een divine intervention spreuk, maar bij mij werken die niet? Als ik de scroll gebruik zie ik van die leuke glitters, maar ik blijf gewoon staan :'( . Weet iemand de oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:11
[...]

kzal es wat pics posten

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zou ook graag willen weten waar je die plugin kan vinden :). Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Getah schreef op 18 april 2004 @ 16:07:
Mmm.. ik doe de main quest nu, en ik moet nu naar zo'n vrouwtje toe om te vragen waar ik iets moet vinden. (ze staat normaal in de bieb)

Ze zit nu in die steen die bij vivec zweeft. Ik ga daarin (met 100 punt open amulet, zelf gemaakt O-) ) en ik vind haar in de gevangenis. Guards vallen me aan, maar die ontwijk ik en ik ga haar hut binnen. Ik geef haar een divine intervention scroll en ik zou haar ergens in Ebonheart ontmoeten ofzoiets. Ik heb zelf nog een divine intervention spreuk, maar bij mij werken die niet? Als ik de scroll gebruik zie ik van die leuke glitters, maar ik blijf gewoon staan :'( . Weet iemand de oplossing? :?
Zou hem is selecteren dmv het spell venstertje links onderin naast je wapenvenster. Gebruik het volgende knopje om door je spells en scrolls te gaan ([ of ]) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
He dat werkte, wat belachelijk zeg...

bedankt! :)

edit: ik had hem dus gewoon in het menu geselecteerd.. waarom werkt dat niet? :?

[ Voor 45% gewijzigd door Getah op 18-04-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

dunno, werkt gewoon niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op 18 april 2004 @ 17:31:
dunno, werkt gewoon niet ;)
Gaar :X Bij mij werkt dat wel gewoon altijd. Je kan trouwens ook weer naar buiten lopen en dan met de boot naar Ebonheart gaan trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ja das waar, maar er lopen allemaal van die guards rond, en ik vind het zo zielig om ze af te moeten slachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

LiToKi schreef op 18 april 2004 @ 16:11:
[...]

Ik zou ook graag willen weten waar je die plugin kan vinden :). Alvast bedankt.
met google op "morrowind better heads mod" zoeken kom je een heel eind.

http://thelys.mwsource.co...ds=True&authorpage=Motoki

en dan dat 1e filetje van 8,69 mb

edit: ik zal binnenkort opnieuw beginnen, voor mij is de uitdaging ook totaal weg. ben nu bezig met de side quests maar die zijn nogal saai.

dr is nog 1 quest die wel interesant lijkt, en das om in svongard te geraken; een soort hemel voor noren.
heb inmiddels via via een boek gevonden waarin staat hoe je de ingang van svongard kan vinden.
meer verklap ik niet jonges en meisjes, anders is et een spoiler he

[ Voor 33% gewijzigd door MUSTIS op 18-04-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Hmm lekker is dat. Daagt Trebonius me uit om hem te verslaan. Doe ik dat, versla hem, staat er in m'n journal dat ik arch-mage ben. Niet dus, staat dus dat ik nog wizard ben :| En kreeg net van Skink die brief dat hij, trebonius, mij naast zich moet dulden als arch-mage, die is dus dood :? Wat nu??

[ Voor 3% gewijzigd door BigFast op 19-04-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

BigFast schreef op 19 april 2004 @ 20:43:
Hmm lekker is dat. Daagt Trebonius me uit om hem te verslaan. Doe ik dat, versla hem, staat er in m'n journal dat ik arch-mage ben. Niet dus, staat dus dat ik nog wizard ben :| En kreeg net van Skink die brief dat hij, trebonius, mij naast zich moet dulden als arch-mage, die is dus dood :? Wat nu??
Ha, dat had ik ook! Het vervelende is dat je er helemaal niks tegen kan doen, behalve een savegame laden waar Trebonius nog leeft ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

mischien moet je die gast met vuisten verslaan, dan valt ie alleen even neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
hantheman.tk schreef op 19 april 2004 @ 21:12:
[...]

Ha, dat had ik ook! Het vervelende is dat je er helemaal niks tegen kan doen, behalve een savegame laden waar Trebonius nog leeft ;(
Of een command code gebruiken waar Trebonius normaal staat. Dan worden alle doden characters die gedood zijn weer teruggezet, maar een beetje cheaten noem ik dat ^^ (aangezien je dan iemand die een waardevol item bezit hem nog een keer kan krijgen, dus kan je de andere verkopen zodat je grof geld kan verdienen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Vroeger ging ik wel eens naar een site waar een hele database van rare items stond, alleen die site is nu weg :( weet iemand waar die is?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

ja, die is pleite :| UESP is dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Hehehe... had je als mij moeten doen... ik heb heel wat UESP pagina's offline beschikbaar gemaakt, oa die pagina :) Moet k eens n keer de tekst van 1 of meer van die artefacts hier neerzetten?

Enne: als iemand een nieuwe UESP URL heeft: Vertel het ons!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Weet iemand of er ergens nog een mooie aanbieding voor Tribunal en/of Bloodmoon is? Niet in de GOTY versie, maar gewoon los.

Alvast bedankt.

En wat is UESP??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Unofficial Elder Scrolls Page d8 ik.

Maar als je de lijst met artifacts online zou willen zetten...graag :)

edit: Mirror gevonden van een wat oudere versie van UESP:
http://web.archive.org/we...use.net/~uesp/index.shtml

Niet alles doet het helaas, maar het belangrijkste wel.

[ Voor 52% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-04-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op 19 april 2004 @ 20:43:
Ik had een tijd terug hetzelfde probleem, alleen stond mijn rank op Master Wizzard, één hoger dan ik was toen ik Terbonius afslachtte. Gebruik gewoon de console command om je rank te verhogen (ff goochelen ;)). Dit noem ik geen cheaten, aangezien je in alle opzichten recht hebt op die plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Moet je de archmage-fix downloaden. Is ook een mod ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

armageddon_2k1 schreef op 20 april 2004 @ 17:24:
Unofficial Elder Scrolls Page d8 ik.

Maar als je de lijst met artifacts online zou willen zetten...graag :)
Dat is niet wat ik bedoelde, al dacht ik wel dat dat misverstand kon ontstaan...

Ik bedoelde niet dat ik de pagina zelf weer online zou zetten, ik weet niet eens hoe dat moet (en vertel me ook niet hoe, want ik weet waarschijnlijk minder dan je denkt, en heb absoluut geen zin om het te proberen met het risico mijn pc te verpesten).

Wat ik bedoelde is gewoon, als iemand zocht naar 1 of meer specifieke artefacten, dat ik de info van die dingen hier op het forum zou zetten, in een post. Enige verzoekjes daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, over de moeilijkheidsgraad, probeer de GIANTS mod eens, Mod of the Week van Morrowind Summit. Het voegt OA wilde vampiers toe die 's nachts over de velden zwerven :9~

De reviewer had met zijn lvl 50 character nog problemen :o
Dus dit moet het wel iets moeilijker maken voor jullie :P
ArPharazon schreef op 20 april 2004 @ 20:49:
[...]

Dat is niet wat ik bedoelde, al dacht ik wel dat dat misverstand kon ontstaan...

Ik bedoelde niet dat ik de pagina zelf weer online zou zetten, ik weet niet eens hoe dat moet (en vertel me ook niet hoe, want ik weet waarschijnlijk minder dan je denkt, en heb absoluut geen zin om het te proberen met het risico mijn pc te verpesten).

Wat ik bedoelde is gewoon, als iemand zocht naar 1 of meer specifieke artefacten, dat ik de info van die dingen hier op het forum zou zetten, in een post. Enige verzoekjes daarvoor?
Als je me de HTML bestanden kan sturen, kan ik ze op m'n webspace mirroren.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 19:33:
[...]
Ik had een tijd terug hetzelfde probleem, alleen stond mijn rank op Master Wizzard, één hoger dan ik was toen ik Terbonius afslachtte. Gebruik gewoon de console command om je rank te verhogen (ff goochelen ;)). Dit noem ik geen cheaten, aangezien je in alle opzichten recht hebt op die plaats.
Bedankt probeer dat nog wel is, ga eerst is proberen of het lukt als ik m'n destruction of enchant op 90 heb, misschien dat ik er dan ook kom, advancement aanvragen :P Ben Arch-magister van telvanni en master bij de thieves- en fightersguild :) Heb ook nog bij Vivec ingebroken, maar ik mocht niet met hem praten, was niet uitgenodigd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 20:50:
Als je me de HTML bestanden kan sturen, kan ik ze op m'n webspace mirroren.
Als je me vertelt hoe dat moet: het enige wat ik heb gedaan is iedere pagina in mn favorieten gezet, en offline beschikbaar aangevinkt... wat moet ik dan doen om de individuele files te pakken te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 20 april 2004 @ 21:58:
[...]

Als je me vertelt hoe dat moet: het enige wat ik heb gedaan is iedere pagina in mn favorieten gezet, en offline beschikbaar aangevinkt... wat moet ik dan doen om de individuele files te pakken te krijgen?
Ze staan ergens in een map, offline files ofzo, als HTML bestanden, maar ik weet niet precies waar, 8)7
Naja, als je ze kan vinden, stuur maar, mail staat in m'n profile, anders niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ok, het gaat dus niet. Doordat ik ze pas opsloeg nadat de site al weg was (via offline surfen dus), is het opslaan blijkbaar mislukt (iets met synchroniseren denk k). De filetjes zijn 0 kb groot, en het grootste deel is al niet meer beschikbaar. Operatie mislukt.... nu maar hopen dat UESP gauw terugkomt :'( :'(
Dan kan ik ook eindelijk mijn onderschrift en signature veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 20 april 2004 @ 22:26:
Ok, het gaat dus niet. Doordat ik ze pas opsloeg nadat de site al weg was (via offline surfen dus), is het opslaan blijkbaar mislukt (iets met synchroniseren denk k). De filetjes zijn 0 kb groot, en het grootste deel is al niet meer beschikbaar. Operatie mislukt.... nu maar hopen dat UESP gauw terugkomt :'( :'(
Dan kan ik ook eindelijk mijn onderschrift en signature veranderen ;)
Jammer ;( Laten we idd allemaal hopen dat UESP snel terug is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Wel, in ieder geval, the Artifacts pagina is 1 van de weinige die nog beschikbaar is, DUS ALS ER IEMAND SPECIFIEKE ARTEFACT-INFO WIL MAG DIEGENE HET NU ZEGGEN... zolang het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik zeg het nog één keer, voor alle artifact info en nog meer kan je hier terecht:
http://web.archive.org/we...use.net/~uesp/index.shtml

De oude UESP site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

De oude ja... en bedankt daarvoor, hij gaat zeker in mn favorieten.... maar wie weet hoever ie achterloopt? Ook bij de artefacten?

Nee, mn signature en ondertitel gaan voorlopig nog niet weg... al kan ik met die site eindelijk beginnen aan de Mages Guild ;)
In ieder geval mogen we blij zijn dat we de Imperial Library nog hebben, die vroeger ook op de mouse.net server stond :)

[ Voor 50% gewijzigd door ArPharazon op 21-04-2004 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
In de URL van de link staat ...20030702... en volgens archives.org komt ie van 2 juli 2003 (joh :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips voor beginners:
Belangrijke skills die ik voor een fighter altijd Major zou kiezen zijn:
Long blade (Heel handig aan het begin waar je meteen een longblade van een uit de lucht vallende tovenaar kunt pakken, later sword of the white woe, umbra sword etc.)
Heavy armor Voor een fighter de beste armor. Denk aan deadric armor en lords mail. Deze armor is ook het beste te enchanten.
Security Heel handige skill voor aan het begin. Je hebt veel voordeel bij het stelen van handige zooi.

Andere handige skills zijn:
Athletics, Acrobatics, Block Je traint ze makkelijk omhoog en je beweegt je wat makkelijker en veiliger.

Bij minor zou ik de volgende skills zetten:
Enchant Deze skill beinvloedt je magic items. Ze laden sneller op, dit is zeer handig.
Speechcraft, Merchantile, Sneak Hierdoor hou je wat meer geld over.

Verder moet je zorgen dat je vooral je punten steekt in:
Strength, Speed, Endurance, Aguilty en Willpower

Van mages heb ik weinig verstand. Volgens mij werken die met light armor, blunt weapon / short blade, alchemy en destruction ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Long Sword en Heavy Armor heb ik inderdaad als major skills, maar Security niet. Voor het openen van sloten heb ik zo snel mogelijk Strong Open of Ondusi's Open Door gekocht, en de skill daarvoor, Alteration, staat wel als een major skill. Je kan misschien zeggen dat dat geen skill voor een Fighter is, maar dat is Security ook niet (typische Thief skill).

Block kan wel een handige skill zijn, ook al heb ik hem laten vallen voor meer wapentypes (ik ga nu voor de damage, dus vooral 2-handed, en shields gebruik ik dus zelden). Acrobatics vind ik al snel genoeg omhoog gaan als overige skill, en ik gebruik hem dus niet voor major of minor. En trouwens, te snel levelen op zo'n skill kan nooit goed zijn, je krijgt veel te sterke vijanden tegenover je :) Athletics gebruik ik ook niet als een major of minor, maar dat is gewoon omdat ik hem onbelangrijk vind, en dat is een kwestie van smaak denk ik :9

Enchant kan wel handig zijn, al heb ik hem niet gekozen... als ik een 11 skill mocht kiezen, zou die het zijn. Speechcraft en Mercantile zijn goede skills, ik gebruik ze ook als minor skills. Sneak kan wel handig zijn, maar zodra je de Amulet of Shadows hebt, is dat niet meer zo erg nodig (vooral als je Enchant als major of minor hebt).

De attributes die je hebt voorgesteld zijn goede keuzes. Ik zou Endurance als eerste zetten, omdat die je hp-groei per level bepaalt, en zo als enige attribute een invloed heeft op je echte maxed-out (alle attributes op 100, hp en mana maximaal) character. Als 2e zou ik strength kiezen, maar dat doe ik vooral omdat die veel punten krijgt (Long Sword als major, en een snel levelende Acrobatics) en omdat je dan meer kan dragen, wat wel handig is als je Heavy Armor gebruikt, wat ook weer goed is voor je Endurance ;)

Dat was mijn advies, als commentaar op jouw advies.... maar denk erom, dit is mijn smaak, en iedereen heeft recht op de keuze die het beste bij hem of haar past :)
armageddon_2k1 schreef op 21 april 2004 @ 08:08:
In de URL van de link staat ...20030702... en volgens archives.org komt ie van 2 juli 2003 (joh :))
Dat snapte ik ook wel, maar ik bedoelde: wie weet hoever loopt ie achter wat informatie betreft? Welke informatie heeft ie niet, wat de recentste editie van de site wel heeft/had, en welke foutieve informatie heeft ie eventueel nog wel?

[ Voor 11% gewijzigd door ArPharazon op 21-04-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ok, k weet, dubbel posten is nooit goed, maar ik post dit veel later dan de vorige, het is een heel ander onderwerp, en ik had ondertussen wel een andere post verwacht....

Ik ben nu redelijk ver in huis Telvanni, maar wil ook beginnen in de Mages Guild. Nu heb ik vaak gehoord dat de 2 niet samengaan, en dat het geen goed idee is om beide volledig uit te spelen.

Mijn vraag is: Is het wel mogelijk? Is het mogelijk om Mages Guild uit te spelen zonder uit Telvanni gegooid te worden, en andersom? Zijn er bepaalde quests die ik moet laten, of die ik op een andere manier moet uitvoeren? Enige tips hiervoor zou ik erg fijn vinden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ben arch-magister bij telvanni en zou archmage zijn bij de magesguild als die bug niet was opgedoken, die overigens niets met telvanni te maken heeft, heb trebonius gewoon te snel uitgedaagd |:( Dus het kan.

Ik heb ff een vraagje over enchanten, mijn enchant staat nu op 72 en toch kan ik geen Daedric towershield met een GS of AS enchanten, dus bv Fortify strenght 1-89 dat lukt niet, is dat normaal of doe ik iets fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op 21 april 2004 @ 16:16:
Ben arch-magister bij telvanni en zou archmage zijn bij de magesguild als die bug niet was opgedoken, die overigens niets met telvanni te maken heeft, heb trebonius gewoon te snel uitgedaagd |:( Dus het kan.

Ik heb ff een vraagje over enchanten, mijn enchant staat nu op 72 en toch kan ik geen Daedric towershield met een GS of AS enchanten, dus bv Fortify strenght 1-89 dat lukt niet, is dat normaal of doe ik iets fout??
Je moet een spell kopen van Fortify ......
Dan kun je constant effect Fortify atribute kiezen bij enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

BigFast schreef op 21 april 2004 @ 16:16:

Begin Spoiler

Aha, das mooi. En als je Archmagister bent bij Telvanni, en je wacht met de laatste Mages Guild promotie tot na de Main Quest, wordt je dan bevolen om jezelf af te maken? ;)

Eind Spoiler

[ Voor 3% gewijzigd door ArPharazon op 21-04-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

edit: dubbele post, edit verkeerd gegaan

[ Voor 92% gewijzigd door ArPharazon op 21-04-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk kon je dan net als Assmael vast te zitten of je wordt automatisch gepromoveerd zo gauw je de benodigde lvl's hebt behaaldt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt zo ontzettend vast nu.
De quest van de Mage's guild kan ik niet afmaken omdat ik per ongeluk Senillius dood geslagen heb... :(
De Temple quests zit ik vast omdat ik bij de quest van mount kand de grot binnen kwam met 100% chameleon. De beesten zagen mij niet dus ik kreeg geen quest. Ik sloeg ze dood en ze respawnen niet :(
Bloodmoon mainquest kan ik niet verder omdat ik tegen een armorrer moet praten en die neemt me niet serieus omdat ik mijn uniform niet aan heb. (dat ding van de imperial legion). Ik heb dat harnas weggegooid en ik weet niet watvoor een dat is :(

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Senillius kan je terug krijgen, door (placeatpc "npc_id" 1,1,1,) in te typen.
Die cuirras kan je krijgen door elke willekeurige guard neer te meppen, dat is iig zo in Morrowind.

@ Assmael: Die spell heb ik al, ik bedoel meer dat mijn enchantment elke keer mislukt, en ik heb 10 GS en AS tot mijn beschikking + een hele zooi Dagoth's maar die hebben geen CE ;)

[ Voor 41% gewijzigd door BigFast op 21-04-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Sennilius terug zet blijft er bij zo'n NPC staan dat hij dood is. Daardoor kan de quest niet doorgaan.
Kun je quests niet resetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Hmm. Euh nee volgens mij niet :| Heb je geen savegame die je kunt gebruiken. Dat is het enige dat ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Of maak je eigen mod ;) tenzij er al 1 is natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe de mageguild quest eigenlijk alleen voor de necromancer's amulet. Ik kan Trebonius wel dood slaan maar dan zit half morrowind achter me aan. Zijn er andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Kan je hem niet taunten?

Edit:
Ik kom er net achter dat Erranil, de Ald'ruhn guild guide, is verdwenen. Dit is al de 2e keer dat ze verdwijnt, het gebeurde ook bij een ander character van mij. Ik zou haar met een command code kunnen terugzetten, maar klopt het niet echt... heeft het met een quest te maken ofzo? Heeft iemand anders er last van (gehad)?

[ Voor 88% gewijzigd door ArPharazon op 21-04-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op 21 april 2004 @ 18:56:
Senillius kan je terug krijgen, door (placeatpc "npc_id" 1,1,1,) in te typen.
Die cuirras kan je krijgen door elke willekeurige guard neer te meppen, dat is iig zo in Morrowind.

@ Assmael: Die spell heb ik al, ik bedoel meer dat mijn enchantment elke keer mislukt, en ik heb 10 GS en AS tot mijn beschikking + een hele zooi Dagoth's maar die hebben geen CE ;)
Om iets met CE te kunnen enchanten, moet je eerst je Intelligence opschroeven naar 1000 (ik weet niet het precieze getal waar vanaf het lukt, ik doe meestal Intelligence naar 2000, dan werkt het iig altijd). Je intelligence opschroeven doe je natuurlijk met alchemy, via de aanbevolen leverancier voor food met fortify intelligence (hint: imperial cult shrine in Sadrith Mora). Gewoon wat fortify intelligence potions klussen, op eten/drinken, weer wat meer maken, etc. Tot je intelligence hoog genoeg is.

Ow ja, ik heb dit wel eens wat ver doorgevoerd, zeg maar tot ik een intelligence had van 74,5 miljoen. Leuk, maar het duurde ook ongeveer 100 dagen voordat ik er vanaf zou moeten zijn, en er is geen manier om het kwijt te raken als je het eenmaal hebt (je kunt potions niet dispellen of wat dan ook). Dus: Geniet, maar gebruik met mate ;)
ArPharazon schreef op 21 april 2004 @ 19:50:
Kan je hem niet taunten?

Edit:
Ik kom er net achter dat Erranil, de Ald'ruhn guild guide, is verdwenen. Dit is al de 2e keer dat ze verdwijnt, het gebeurde ook bij een ander character van mij. Ik zou haar met een command code kunnen terugzetten, maar klopt het niet echt... heeft het met een quest te maken ofzo? Heeft iemand anders er last van (gehad)?
Dat heb ik ook weleens gehad met die orc in het Balmora Mage Guild. Gewoon met PlaceAtPC terug zetten, en der was ook nog zo'n ander commando waarmee je alle NPC's in een sector weer naar hun normale plek kunt resetten, maar ik weet niet meer wat dat was en kan het op het moment niet opzoeken.
ArPharazon schreef op 21 april 2004 @ 17:44:
[...]

Begin Spoiler

Aha, das mooi. En als je Archmagister bent bij Telvanni, en je wacht met de laatste Mages Guild promotie tot na de Main Quest, wordt je dan bevolen om jezelf af te maken? ;)

Eind Spoiler
Je hoeft die quest niet te doen. Als je hoog genoeg in het Mages Guild zit, krijg je ook de mogelijkheid om:
a) Naast Trebonius Archmage te worden
b) Trebonius uit te dagen en te verslaan opdat jij Archmage wordt.
Je hoeft geen enkele van Trebonius zijn quests te doen om Archmage te worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Deze link bevat trouwens ook een hoop info :)
De Ultimate Answer Post van de officiële Elder Scrolls forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 09:16:

[...]

Je hoeft die quest niet te doen. Als je hoog genoeg in het Mages Guild zit, krijg je ook de mogelijkheid om:
a) Naast Trebonius Archmage te worden
b) Trebonius uit te dagen en te verslaan opdat jij Archmage wordt.
Je hoeft geen enkele van Trebonius zijn quests te doen om Archmage te worden.
Maar als je naast Trebonius Archmage wordt, krijg je zijn coole items toch niet? Daarvoor zou je dan die quest moeten doen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 22 april 2004 @ 16:13:

Maar als je naast Trebonius Archmage wordt, krijg je zijn coole items toch niet? Daarvoor zou je dan die quest moeten doen, toch?
Nope, als je de op een na hoogste rank al hebt in de Mage Guild, kun je gewoon naar Trebonius stappen en hem dan om advancing (ofzo) vragen, waarop hij je uitnodigt om naar de Arena te gaan om te gaan knokken. En om die op een na hoogste rank te krijgen hoef je niet eens alle quests te doen. Als je alle quests in Balmora en Ald'Ruhn hebt gedaan, hoef je niet eens meer alle quests in Sadrith Mora te doen om die rank te halen. Als je daar ook nog alle quests zou doen, krijg je een briefje van die gast daar (in Sadrith Mora dus) dat je naast Trebonius de baas mag zijn. Vervolgens kun je ervoor kiezen om dat briefje te laten zien aan Trebonius, of hem zonder dat briefje te vragen om advancement (wat resulteert in een gevecht). Die quests van Trebonius hoef je dus helemaal niet te doen om Archmage te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Klopt. Maar als je zijn items wil hebben, oa z'n te gekke amulet (volgens UESP :'( ), zul je hem of moeten verslaan in een duel, of zijn quests moeten doen denk ik. Als je er dus voor kiest om met dat briefje naast hem Archmage te worden, wat meer reputatie oplevert dan het gevecht, zul je dus toch zijn quests moeten doen, onder andere het doden van al je Telvanni onderdanen :(

Toch? Vertel het mij als ik niet gelijk heb.

Edit: Ik kan hem natuurlijk ook gewoon taunten als ik eenmaal archmage ben, dat weet ik... maar ik hou er niet van om NPC's te doden als dat niet in een quest hoort (noem me sentimenteel, ik hou het op het feit dat het anders zo leeg wordt in Morrowind), dus dat doe ik liever niet. Of is er toevallig een Morag Tong Grandmaster-quest die vereist dat je Trebonius afslacht? ;)

Edit 2: Ik heb net gelezen dat Trebonius niet bij de Grandmasterquests zit van de Morag Tong... maar ik heb ook geconcludeerd dat het niet erg is om de Telvanni Councellors af te maken... krijg ik eindelijk mn robe terug van Neloth })

[ Voor 47% gewijzigd door ArPharazon op 23-04-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 23 april 2004 @ 14:08:
Klopt. Maar als je zijn items wil hebben, oa z'n te gekke amulet (volgens UESP :'( ), zul je hem of moeten verslaan in een duel, of zijn quests moeten doen denk ik. Als je er dus voor kiest om met dat briefje naast hem Archmage te worden, wat meer reputatie oplevert dan het gevecht, zul je dus toch zijn quests moeten doen, onder andere het doden van al je Telvanni onderdanen :(

Toch? Vertel het mij als ik niet gelijk heb.
Je hebt geen gelijk. Ik heb niet een van Trebonius' achterlijke quests gedaan, want ik daagde hem voor het gevecht uit toen ik de 2-na-hoogste rank had. Paf weg Trebonius, ik Arch Mage.
Edit: Ik kan hem natuurlijk ook gewoon taunten als ik eenmaal archmage ben, dat weet ik... maar ik hou er niet van om NPC's te doden als dat niet in een quest hoort (noem me sentimenteel, ik hou het op het feit dat het anders zo leeg wordt in Morrowind), dus dat doe ik liever niet. Of is er toevallig een Morag Tong Grandmaster-quest die vereist dat je Trebonius afslacht? ;)

Edit 2: Ik heb net gelezen dat Trebonius niet bij de Grandmasterquests zit van de Morag Tong... maar ik heb ook geconcludeerd dat het niet erg is om de Telvanni Councellors af te maken... krijg ik eindelijk mn robe terug van Neloth })
Tja, slacht de Councellors maar af, maar dan kun je beter Trebonius afslachten, dat is er maar een, en die Councellors zijn er een paar :P

Over Great Houses gesproken; welke zal ik joinen? Is er eentje die leukere quests heeft of waardoor je betere items krijgt :? Of een grotere/betere stronghold?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

House Telavanni beviel mij wel, zitten ook wel aardige quests tussen:

===
spoiler:
====

Zoals het afslachten, hoeft niet, maar wel leuk, van een stel vampieren, is 1 van de laatste quests van huis telvanni, moet je een dwemerplan halen uit een ruine, maar die zit vol vampieren, is zo'n vampire HQ.

===
===

En meer uiteraard, maar ik denk dat elk house z'n leuke en minder leuke kanten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het noodzakelijk om pas bij een hoog level, laten we zeggen vanaf 5 of hoger, één van de Great Houses te joinen of maakt dat niet zo veel uit?
Ben namelijk van plan om binnenkort House of Hhaalu te joinen.....en ben nu level 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 18:35:
Is het noodzakelijk om pas bij een hoog level, laten we zeggen vanaf 5 of hoger, één van de Great Houses te joinen of maakt dat niet zo veel uit?
Ben namelijk van plan om binnenkort House of Hhaalu te joinen.....en ben nu level 5.
Voor zover ik weet zijn de missies binnen een Great House net een stapje moeilijker dan de standaard guild missies. 5 lijkt me erg laag, maar niemand houdt je tegen. Als het te moeilijk is merk je het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Als ik mijn huis in Balmora betrek heb ik elke keer als ik wat verder ben in de mainquest tijdens het slapen zo'n ash zombie in mijn huis :@. Wat is er aan te doen, niets of indd zoals Casius zegt op zoek gaan naar een Sixth house base in de buurt van Balmora... Weet iemand, als er indd eentje zit, waar die is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op 23 april 2004 @ 21:10:
Als ik mijn huis in Balmora betrek heb ik elke keer als ik wat verder ben in de mainquest tijdens het slapen zo'n ash zombie in mijn huis :@. Wat is er aan te doen, niets of indd zoals Casius zegt op zoek gaan naar een Sixth house base in de buurt van Balmora... Weet iemand, als er indd eentje zit, waar die is ???
Geen idee maar ik heb het ook altijd in het Fighter's Guild in Balmora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Dat soort dingen zijn altijd een belanrijke reden voor mijn plan om eerst alle andere guilds en factions te doen, alvorens ook maar te beginnen met de main quest (het pakje voor Caius heb ik dus al bijna 200 in-game dagen in mn inventory), om daar dan in 1 keer door heen te walsen :)

Edit: HET IS ZOVER! UESP IS TERUG!!!!!!!!!
http://www.uesp.net/index.shtml

_/-\o_ :9~ :*) :9

[ Voor 16% gewijzigd door ArPharazon op 24-04-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPharazon schreef op 24 april 2004 @ 16:35:
Dat soort dingen zijn altijd een belanrijke reden voor mijn plan om eerst alle andere guilds en factions te doen, alvorens ook maar te beginnen met de main quest (het pakje voor Caius heb ik dus al bijna 200 in-game dagen in mn inventory), om daar dan in 1 keer door heen te walsen :)

Edit: HET IS ZOVER! UESP IS TERUG!!!!!!!!!
http://www.uesp.net/index.shtml

_/-\o_ :9~ :*) :9
Yay \o/ \o/ Celebrate good times...!
juist ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Hehe grappig ik kende uesp niet, leuke site! Ik heb idd ook dat pakje voor caius al heel lang in mn inventory, al langer dan 200 dagen. Had de fighters guild en mage guild dingen al gedaan. ( mage guild allemaal en fighters guild niet want had de benodigde dingen niet helaas. ) Ben laatst beetje met die editor zitten kloten, ga misschien met een vriend een futuristische mod bouwen voor het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerst wat ik met dat pakje deed was in me huisje stoppen :)

Oke de 1e keer dat ik het speelde meteen ingeleverd want toen had ik geen idee van de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met die firemoth plugin en ben, na zo'n 400+ ;) skeletten te hebben afgemaakt, aanbeland bij die Grurn de eindbaas zeg maar. Maar hoe krijg je die knakker in vredesnaam neer? Hij's echt pittig........
Iemand die een klein handig tipje heeft om hem te verslaan, of is het niet haalbaar voor een level 7 manneke... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

ik ken die plug-in niet, maarre 400+ skeletten, en slechts level 7? hoe krijg je dat voor mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een officiële plug-in van Bethesda. Waar je een eiland vol skeletten weer moet innemen. Overigens zijn die skeletten niet zo heel sterk hoor, de meeste zijn met een klap van mijn silver Ebony longsword dood. En 400+.....Watch the smiley......Het waren er in ieder geval wel veel...
Maarja die Grurn, zo'n soort bonelord, die is gewoon pittig :(.

Had trouwens bij stom toeval een hidden door ontdekt in dat kasteel. Zat vooral vol met goudstukken..... :)

Mocht iemand dus een tipje hebben om die mafkees :( te verslaan, graag...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Een officiële plug-in van Bethesda? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Zijn er nog meer van die dingen? En zo ja, waar kan je ze downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 17-09 14:33

hayate666

zwaardfetisjist

www.morrowind.com ;) Die plugin heet Siege at Firemoth, maar er zijn er nog meer.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Gaaf! Ik ga in ieder geval die propylon quest doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 22:20:
Ben nu bezig met die firemoth plugin en ben, na zo'n 400+ ;) skeletten te hebben afgemaakt, aanbeland bij die Grurn de eindbaas zeg maar. Maar hoe krijg je die knakker in vredesnaam neer? Hij's echt pittig........
Iemand die een klein handig tipje heeft om hem te verslaan, of is het niet haalbaar voor een level 7 manneke... :)
Level 7 manneke 8)7

Ik was level 35 en vond hem al moeilijk. zal in ieder geval een tip geven.

Beste tacktiek is niet voor zijn neus gaan staan en blijven hakken tot ie neervalt. Je kan het beste als hij zijn spell cast even achter een van de pilaren schuilen dan op hem afrennen, hem slaan met je zwaard en dan weer achter een pilaar schuilen.
etc. het duurt dan wel lang voordat ie dood is, maar hij is echt heel moeilijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 26-04-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Meestal, met casters, zet ik me zo neer dat ie blijft vuren, terwijl ie me niet raakt, dan aanvallen als ie geen mana meer heeft, zo ben ik redelijk ver gekomen in een duel met Vivec :) Kan dat bij dit ventje ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kan dat bij dit ventje ook niet?
Die gast heeft stervens veel mana, het duurde 15 minuten bij mij voordat ik hem "Head-on" kon aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het helpt ook als je nog wat van je medestrijders over hebt. Ik had er nog twee en die liet ik eerst afmaken })
Ik was daar trouwens met een lvl 40 character geloof ik en daarmee heb ik die gozer wel goed neer gekregen :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.