Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.653 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 42998 schreef op 07 april 2004 @ 17:01:
[...]

Juistem :), bij mij staatie nu op 86 :P
Punt1: na hoeveel keer was dat?
Punt2: wordt tijd dat je een greater bonewalker tegenkomt. :+

Wat die rotte bonewalker betreft zou je bijna zeggen dat "feather" wellicht prettiger werkt, ware het niet dat je voor 1 pt feather 1kilo mee kan sjouwen, terwijl 1 pt strength genoeg is voor 5kilo zooi. Jammer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

Is het gewicht in kilo's? Dus een maximum van 500 kilo meedragen met 100 strength, en slechts 20 strength nodig voor 100 kilo? Lijkt me sterk... In 'pounds', ponden, lijkt me logischer, als je het vergelijkt met normale mensen en hun draagkracht.

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Thufir_Hawat schreef op 07 april 2004 @ 17:20:
[...]

Punt1: na hoeveel keer was dat?
Punt2: wordt tijd dat je een greater bonewalker tegenkomt. :+

Wat die rotte bonewalker betreft zou je bijna zeggen dat "feather" wellicht prettiger werkt, ware het niet dat je voor 1 pt feather 1kilo mee kan sjouwen, terwijl 1 pt strength genoeg is voor 5kilo zooi. Jammer. :P
Neehoor, check een paar posts hierboven. Ik heb magic resistance van 100+%.
Greater bonewalkers doen mij niks meer :). Dan heb ik nog ringen en een amulet die me allebei constant effect. 8 life/s geven. Dus 16 per seconde.

Ik vond 10 min geleden een robe die me 5x INT mana geeft en conjucaration ofzoiets +50 skillpoints. Enige nadeel is dat je bij zonlicht 20 damg/sec krijgt.
In grotten is hij super fijn. Hij is te vinden op het Bloodmoon eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ArPharazon schreef op 07 april 2004 @ 18:27:
Is het gewicht in kilo's? Dus een maximum van 500 kilo meedragen met 100 strength, en slechts 20 strength nodig voor 100 kilo? Lijkt me sterk... In 'pounds', ponden, lijkt me logischer, als je het vergelijkt met normale mensen en hun draagkracht.
Je hebt gelijk, het zijn ponden, maar om het spel nou op realisme te gaan beoordelen. :)
offtopic:
Een icon van 1,8MB is niet geoorloofd volgens de faq. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
agentorangina? is dat de huismod die je daar op de screenshots laat zien?

Kan je mij vertellen waar ik deze mod vandaan kan halen en wat deze mod inhoud?
Aangezien ik de search van GoT niet kan gebruiken. en al verschillende sites afgezocht.
Ik heb al een stronghold via Hlaalu maar das denk ik niet genoeg.

offtopic:
Is het ook mogelijk om bij andere great houses een stronghold te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
hemz schreef op 07 april 2004 @ 19:28:
agentorangina? is dat de huismod die je daar op de screenshots laat zien?

Kan je mij vertellen waar ik deze mod vandaan kan halen en wat deze mod inhoud?
Aangezien ik de search van GoT niet kan gebruiken. en al verschillende sites afgezocht.
Ik heb al een stronghold via Hlaalu maar das denk ik niet genoeg.

offtopic:
Is het ook mogelijk om bij andere great houses een stronghold te bouwen?
Volgens mij is dat deze hideout

Tis een hele mooie, maar jammer genoeg (vind ik) ligt ie in Seyda Neen en is ie nogal zwaar voor je pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Je stronghold is niet genoeg? Wauw. Wel, iig, je kan wel bij andere Great Houses strongholds krijgen heb ik gehoord. Maar dan moet je ten eerste lid worden van een ander House, wat al moeilijk genoeg is. En als je dat gelukt is moet je je construction papiertje jatten van de Duke in Ebonheart, omdat ie zelf niet een 2e geeft.

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ArPharazon schreef op 07 april 2004 @ 19:36:
Je stronghold is niet genoeg? Wauw. Wel, iig, je kan wel bij andere Great Houses strongholds krijgen heb ik gehoord. Maar dan moet je ten eerste lid worden van een ander House, wat al moeilijk genoeg is. En als je dat gelukt is moet je je construction papiertje jatten van de Duke in Ebonheart, omdat ie zelf niet een 2e geeft.
Zodra je jouw stronghold mag bouwen, worden de andere 2 ook gebouwd. Dus die kun je altijd kraken natuurlijk. :)
Maar in die strongholds heb je (vind ik) veel te weinig storage. Hoewel je natuurlijk ook met de TCS dat zelf zou kunnen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Mjah, jatten is ook mogelijk natuurlijk... :)
Maar is het niet leuker om ze zelf te laten bouwen, en er zelf de quests bij te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
Weet iemand al wat er met www.uesp.net gebeurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Eenzaam dwaal ik door de straten,
velden en bergen van Morrowind.
Overal zijn grotten, mines en ruines,
NPC's, Daedra, Cliffracers.
Alles is een chaos, en doelloos loop ik rond,
want mijn gids is verdwenen....

UESP, waar bent gij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:03

Haan

dotnetter

/me kan iemand mij zeggen hoe ik de grootte van de plaatjes in de [ img ] tag verwerk? Ik ben er uit. Plaatjes zijn clickable :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/pic2.jpg

Welcome to my humble home :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/pic1.jpg

Verzamelde wapens

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/pic3.jpg

Mijn vorige character (zal eens kijken of ik een beter plaatje kan schieten)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/pic4.jpg

Nog meer wapens :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/pic5.jpg

Relikwieën uit de main quest...

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/pic6.jpg

Het museum..

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/pic7.jpg

Hier ligt voor kapitalen aan zwaarden >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 26-05-2004 10:06 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cool, ik heb sindskort ook dat huisje met die mannequins :)
Hoe kom je aan de complete deadric armor? heb je Tel Fyr omgelegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 42998 schreef op 07 april 2004 @ 23:44:
Cool, ik heb sindskort ook dat huisje met die mannequins :)
Hoe kom je aan de complete deadric armor? heb je Tel Fyr omgelegt?
Je kan er opzich wel aankomen, maar ik heb mezelf toegestaan een 'trucje' te gebruiken... coc "character stuff wonderland"

Ik had Tel Fyr trouwens wel omgelegd, maar dan krijg je zo'n bericht dat ie niet dood mag, dus toen ben ik maar niet doorgegaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Haan op 08-04-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hantheman.tk schreef op 08 april 2004 @ 09:15:
[...]

Je kan er opzich wel aankomen, maar ik heb mezelf toegestaan een 'trucje' te gebruiken... coc "character stuff wonderland"

Ik had Tel Fyr trouwens wel omgelegd, maar dan krijg je zo'n bericht dat ie niet dood mag, dus toen ben ik maar niet doorgegaan.
Ja had ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

hantheman.tk schreef op 08 april 2004 @ 09:15:
[...]

Als je hem hebt gebruikt in de Main Quest heb je m niet meer nodig :)
Maar ik heb m toch laten leven, anders is het zo zielig... (meh :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Moon Suger en Skooma kun je niet aan lokale handelaren verkopen. Zijn er NPC's die deze item's wel willen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951 schreef op 08 april 2004 @ 16:44:
Moon Suger en Skooma kun je niet aan lokale handelaren verkopen. Zijn er NPC's die deze item's wel willen kopen?
Creeper in ieder geval, verder zou ik het niet weten. Je kunt de wat 'shadier' merchants proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Hallo,

ik heb een vraagje. Ik heb Vampirism en ik wil het graag curen. Waar kan ik dat doen of wat moet ik brouwen. Ik heb geen uitbreidingen van Morrowind op mn pc staan, dus het moet iets zijn in de eerste wereld!

thx,

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Zoek het boek Vampires of Vardenfell II. Daar staat een verwijzing in naar een boek(je) dat je kan vinden ergens in Vivec. (Hidden Library) Daar staat precies in wat je moet doen. ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:11
Anoniem: 97951 schreef op 08 april 2004 @ 16:44:
Balmora, eerste merchant rechts..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ra'vir is de trader in balmora, die koopt het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ra'vir? Klinkt als een Khajit. Volgens mij wil iedere Khajit trader wel Moon Sugar en Skooma kopen... staan ze nogal bekend om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Hoe moet je een item enchanten zodat hij constant effect heeft? (ik wil constant effect +80 strength ofzo, maar ik moet ook nog fortify strength spell :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 09 april 2004 @ 13:33:
Hoe moet je een item enchanten zodat hij constant effect heeft? (ik wil constant effect +80 strength ofzo, maar ik moet ook nog fortify strength spell :( )
Je moet bij iemand die spells verkoopt eerst een Fortify [random attribute] spell kopen. Vervolgens moet je een Grand Soul Gem met daarin een Winged Twilight of een Golden Saint en het te enchanten item naar een enchanter brengen, in elk Mages' Guild vind je er wel eentje. De rest wijst zich vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 09 april 2004 @ 17:18:
[...]
Je moet bij iemand die spells verkoopt eerst een Fortify [random attribute] spell kopen. Vervolgens moet je een Grand Soul Gem met daarin een Winged Twilight of een Golden Saint en het te enchanten item naar een enchanter brengen, in elk Mages' Guild vind je er wel eentje. De rest wijst zich vanzelf :)
Een Winged Twilight in een grand soul gem is maar 60k waard. De grand soul gem met ziel moet minstens 80k waard zijn. De ascended sleeper en de golden saint zijn dus wel goed genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Iemand trouwens een idee waar je die grand soulgems kan vinden?
Had mn eerste uit Balmora mages guild gejat (incl. winged twilight soul) en net 1 ergens in een vage cave gevonden (leeg \o/ en ik weet een golden saint te vinden >:)).

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44068

Je kan naar de Shrine of Azura gaan (rechtsonder op de kaart te vinden, staat een groot standbeeld). Daar geeft Azura je een quest en als je die volbrengt krijg je een re-usable soulgem met dezelfde capaciteit als een grand soul gem.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44068 op 09-04-2004 17:34 . Reden: links/rechts? Jaja das wel lastig :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Anoniem: 44068 schreef op 09 april 2004 @ 17:33:
Je kan naar de Shrine of Azura gaan (rechtsonder op de kaart te vinden, staat een groot standbeeld). Daar geeft Azura je een quest en als je die volbrengt krijg je een re-usable soulgem met dezelfde capaciteit als een grand soul gem.
rechts != links ;) :+
doh te langzaam :X :P

[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 09-04-2004 17:38 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Mithril schreef op 09 april 2004 @ 17:26:
Iemand trouwens een idee waar je die grand soulgems kan vinden?
Had mn eerste uit Balmora mages guild gejat (incl. winged twilight soul) en net 1 ergens in een vage cave gevonden (leeg \o/ en ik weet een golden saint te vinden >:)).
Gewoon goed rondzoeken, ik heb er zelf na honderden uren met 1 game ook maar zo'n 20 gevonden, dus het is een kwestie van zoeken en geluk hebben.
Anoniem: 44068 schreef op 09 april 2004 @ 17:33:
Groter nog >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 09-04-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah, echt kut :(
Ik heb de Amethyst Armor plugin geïnstalleerd, en na lang lopen kom ik eindelijk bij een plek waar dit ligt. Dit is basically glass armor maar dan in het paars (amethyst dus ;)), en met een hogere armor rating. Echter, toen ik het wilde equippen flipte m'n hele spel, bij de helm ging het nog goed, bij de greaves kreeg ik drie vage errors, en bij de pauldrons 1000 error biepjes en toen een crash :(
Is er misschien iemand met deze plugin die dit niet of juist wel heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ik heb net eindelijk de icons aangezet, wist niet eens dat dat kon... ik dacht al dat niemand er 1 had :)

Gaaf icon, Mithril...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23

Backspace-NL

New and Improved!

Zo, ik dacht ik ga eens de GotY edition van Morrowind aanschaffen (heb het origineel, maar de twee losse expansion packs zijn duurder dan de GotY edition). Hoe zit het met de laatste patch, draait alles enigzins stabiel? Ik meen me te herinneren dat erg lang geleden er genoeg problemen waren met de originele Morrowind.

Trouwens, iemand nog tips waar ik de GotY editie goedkoop kan krijgen? Bij bol.com kostie 44,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hey,

Ik ben hier nieuw maar ben best wel ver met morrowind :). (zit tenminste op level 43).
Hier een paar screens:

http://www.interhit.nl/hans/1.jpg <= Mijn inventory :)
http://www.interhit.nl/hans/2.jpg <= Mijn sterkste wapen tot nu toe, Deadric claymore (gevonden in Mournhold).
http://www.interhit.nl/hans/3.jpg <= Mijn sterkste armor (tevens het sterkste armor van het spel, gevonden bij Underground Caves bij EbonHeart), Lord's mail. Nu al een rating van 186 en me heavy armor skill staat nog maar op 56 :)
http://www.interhit.nl/hans/4.jpg <= Mijn beste boots, Boots of the Apostle. Gevonden in een dungeon onder Gnisis. Erg handig als je ergens heen moet vliegen :).
http://www.interhit.nl/hans/5.jpg <= Een beetje naar beneden gaan bij het skills lijstje
http://www.interhit.nl/hans/6.jpg <= Helemaal onderaan het skills lijstje...

Alleen, ik zoek nog een item die je in tribunal al kan krijgen en je strength omhoog gooit en natuurlijk constant effect is. Weet iemand er eentje te liggen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 10-04-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sixkiller schreef op 10 april 2004 @ 11:12:
Zo, ik dacht ik ga eens de GotY edition van Morrowind aanschaffen (heb het origineel, maar de twee losse expansion packs zijn duurder dan de GotY edition). Hoe zit het met de laatste patch, draait alles enigzins stabiel? Ik meen me te herinneren dat erg lang geleden er genoeg problemen waren met de originele Morrowind.

Trouwens, iemand nog tips waar ik de GotY editie goedkoop kan krijgen? Bij bol.com kostie 44,95.
Ik had enkel zo'n budget version van Morrowind, dus heb ik laatst ook de GotY edition besteld. Mooi pakket eindelijk een normale handleiding en een map van Morrowind met daarop ook Mournhold(Tribinal) en Solstheim(Bloodmoon).
Toen ik hem bestelde hadden ze hem geloof ik nog niet bij bol.com, dus heb ik hem bij 2fast4ucomputers.nl besteld. Daar is de GotY te bestellen voor €32,- geloof ik, excl. verzendkosten. Duurt misschien iets langer dan bij bol.com, maar dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hans1990 schreef op 10 april 2004 @ 11:24:
Hey,

Ik ben hier nieuw maar ben best wel ver met morrowind :). (zit tenminste op level 43).
Hier een paar screens:

http://www.interhit.nl/hans/1.jpg <= Mijn inventory :)
http://www.interhit.nl/hans/2.jpg <= Mijn sterkste wapen tot nu toe, Deadric claymore (gevonden in Mournhold).
http://www.interhit.nl/hans/3.jpg <= Mijn sterkste armor (tevens het sterkste armor van het spel, gevonden bij Underground Caves bij EbonHeart), Lord's mail. Nu al een rating van 186 en me heavy armor skill staat nog maar op 56 :)
http://www.interhit.nl/hans/4.jpg <= Mijn beste boots, Boots of the Apostle. Gevonden in een dungeon onder Gnisis. Erg handig als je ergens heen moet vliegen :).
http://www.interhit.nl/hans/5.jpg <= Een beetje naar beneden gaan bij het skills lijstje
http://www.interhit.nl/hans/6.jpg <= Helemaal onderaan het skills lijstje...

Alleen, ik zoek nog een item die je in tribunal al kan krijgen en je strength omhoog gooit en natuurlijk constant effect is. Weet iemand er eentje te liggen ?
Je hebt handsschoentjes die je tegen komt tijdens de mainquest (als je even oplet that is ;) ), waarvan er eentje +20 strength geeft, constant.
En voor de rest, gewoon zelf enchanten: Deadric towershield met 1-89 strength. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23

Backspace-NL

New and Improved!

Ik heb 'm inmiddels besteld. Jammer dat er geen lokale gameshop was waar ik de GotY edition vandaag nog op kan halen, tsja, paar dagen wachten dan maar. Oh, en ik heb m'n vriendin zover gekregen dat ze 'm betaald.... Big mistake ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij kost nog maar 5 euro tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
gister klagen dat ik geen grand soulgems kon vinden, loop ik daarnet een dungeon in vind ik er 11 :D
meteen maar ff een goldensaint omgelegt >:) nu nog een leuk fortify spel ofzo zoeken :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998 schreef op 10 april 2004 @ 12:44:
:? Uhhh......We hebben het over de GotY edition. En die is naar mijn weten echt geen €5,- ;)
Zo'n gare budget version is €5...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 97951 op 10-04-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
TES3 Morrowind zonder uitbreidingversie's is 5 euro, maar de Game of the year edition is 35/45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Mijn sterkste wapen tot nu toe, Deadric claymore (gevonden in Mournhold).
Dan raad ik je aan Chrysamere te vinden, in een grot bij Sadrith Mora ;)
Mijn sterkste armor (tevens het sterkste armor van het spel, gevonden bij Underground Caves bij EbonHeart), Lord's mail. Nu al een rating van 186 en me heavy armor skill staat nog maar op 56 :)
Lord's mail, sterkste armor van het spel? Er zijn ook nog andere cuirass-en van die armor rating hoor, en met constant effecten: Dragonbone Cuirass, en Ebony Mail. Ze hebben ook evenveel 'hp', 3000. Momenteel draag ik ook nog de Lord's Mail, maar zodra ik 1 van die anderen heb, wissel ik wel om. Lord's Mail is trouwens wel duurste armor van het spel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 13:10

nnk

Spreek uit: en en kaa

Anoniem: 42998 schreef op 10 april 2004 @ 12:44:
Ik heb dus die Morrowind voor 5 euro gekocht, maar tot nu toe denk ik wel dat het de moeite waard is om die expansions aan te schaffen, schitterend spel :)
Maar nu had ik een vraagje, mijn eerste opdracht bij de Great House Hlaalu gaat niet erg lekker. Ik kreeg een helm en die moest ik opdoen en dan met iemand in Ald-Ruhn praten. Op een gegeven moment heb ik die helm verkocht, omdat ik dacht dat je zo een nieuwe kon kopen. Toen ik vandaag die quest wilde doen heb ik een nieuwe gekocht (dacht ik, waarschijnlijk verkeerde?), maar dat werkte niet.

Ik dacht dat die helm een Native Gul-bla bla bla helm was, medium armor. Hoe krijg ik een nieuwe helm van meneer Hlaalu? Oh, en mocht het ook kunnen, wil ik graag uit de house Hlaalu, want ik join liever de Redoran (ik ben fighter), maar volgens de startpost gaat dat niet zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
ArPharazon schreef op 10 april 2004 @ 14:30:
Lord's mail, sterkste armor van het spel? Er zijn ook nog andere cuirass-en van die armor rating hoor, en met constant effecten: Dragonbone Cuirass, en Ebony Mail. Ze hebben ook evenveel 'hp', 3000. Momenteel draag ik ook nog de Lord's Mail, maar zodra ik 1 van die anderen heb, wissel ik wel om. Lord's Mail is trouwens wel duurste armor van het spel volgens mij.
In TES Construction Set stond die met de hoogste rating (namelijk: 100). Mwa, ik zal straks is even Morrowind starten en wat bij Sadrith Mora rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

nnk schreef op 10 april 2004 @ 14:58:
[...]

Ik heb dus die Morrowind voor 5 euro gekocht, maar tot nu toe denk ik wel dat het de moeite waard is om die expansions aan te schaffen, schitterend spel :)
Maar nu had ik een vraagje, mijn eerste opdracht bij de Great House Hlaalu gaat niet erg lekker. Ik kreeg een helm en die moest ik opdoen en dan met iemand in Ald-Ruhn praten. Op een gegeven moment heb ik die helm verkocht, omdat ik dacht dat je zo een nieuwe kon kopen. Toen ik vandaag die quest wilde doen heb ik een nieuwe gekocht (dacht ik, waarschijnlijk verkeerde?), maar dat werkte niet.

Ik dacht dat die helm een Native Gul-bla bla bla helm was, medium armor. Hoe krijg ik een nieuwe helm van meneer Hlaalu? Oh, en mocht het ook kunnen, wil ik graag uit de house Hlaalu, want ik join liever de Redoran (ik ben fighter), maar volgens de startpost gaat dat niet zo makkelijk :)
Simpel, frag een paar luitjes van House Hlaalu of steel wat spul, zodat je gekicked wordt. Daarna join je House Redoran. Trouwens om verder te komen in house Hlaalu moet je op een gegeven moment voor 1 van die luitjes je uitkleden. :o

En die helm. Kijk gewoon in de slaapkamers en huizen van de leiders van house Hlaalu en pak 1 van die helmen(laat je niet zien want anders is het weer boetedoen). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Je kan toch geen andere Great House joinen als je er eenmaal 1 gekozen hebt? Zelfs als je ergens uitgekickt ben, willen de andere huizen je niet hebben... Het enige wat je kan doen is een saved game loaden dat je nog niet lid was, met Hlaalu leren leven, of een ander character beginnen...

Edit: Ik heb trouwens wel gelezen dat er console commands voor zijn, maar of die echt goed werken weet ik niet, ik ben blij met house Telvanni :) Er zijn volgens mij wel (waarschijnlijk onbedoelde) manieren om vanuit een ander House lid te worden van Hlaalu, ook al kan je maar 1 stronghold bouwen, maar vanuit Hlaalu naar een ander huis is volgens mij niet mogelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door ArPharazon op 10-04-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ik begrijp dat de huizen voor 1 type char zijn.. Nu ben ik fighter mage, welk huis is dat het beste? :P
is daar een apart huis voor ?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Lord_Mithril schreef op 10 april 2004 @ 21:53:
Ik begrijp dat de huizen voor 1 type char zijn.. Nu ben ik fighter mage, welk huis is dat het beste? :P
is daar een apart huis voor ?
Helaas niet, dat zou misschien een ander huis zijn... huis Dagoth ofzo })

Ik ben ook fighter-mage (nou ja, vooral vechter, maar ook Breton met Fay, dus ook geconcentreerd op mana, en ik gebruik sommige spells veel, zoals teleportatie en restoratie), en ik heb House Telvanni gekozen:
- Leek me wel leuke quests
- Ik ben gek op de mushroom torens :)
- Met de Green Uvirith mod is het de mooiste stronghold die je kan krijgen voor zover ik weet ;)

Ik heb voor de rest niet echt naar het fighter-mage-thief gedeelte gekeken voor mijn keuze, en ik weet niet of dat echt wat uitmaakt. En trouwens, behalve House Telvanni ben ik ook nog lid van onder andere Fighters en Thieves Guild, waar ik al bijna mee klaar ben, en ga kijken hoever ik kom in de Mages Guild terwijl ik hoog sta in Telvanni :)

Conclusie: specialisatie in Fighter/Mage/Thief? Why bother?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArPharazon schreef op 10 april 2004 @ 14:30:
[...]

Dan raad ik je aan Chrysamere te vinden, in een grot bij Sadrith Mora ;)
En bedankt voor de spoiler he :(
Over de Great Houses, welk House is nu het beste, afgezien van waar je character in gespecialiseerd is :? Ik heb bij het Fighters/Thieves/Mages guild de hoogste rank bereikt, dus dat is het probleem niet. Het gaat dus puur om artefacts, leukheid van de quests en hoe mooi je stronghold wordt (zonder plugins het liefst).

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 11-04-2004 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 11 april 2004 @ 08:56:
[...]

Over de Great Houses, welk House is nu het beste, afgezien van waar je character in gespecialiseerd is :? Ik heb bij het Fighters/Thieves/Mages guild de hoogste rank bereikt, dus dat is het probleem niet. Het gaat dus puur om artefacts, leukheid van de quests en hoe mooi je stronghold wordt (zonder plugins het liefst).
Bij de temple quests krijg je op het einde de Ebony Mail, das een hele goeie. :)
Ik geloof dat je bij de telvanni wat deadric spulletjes krijgt (armor + greaves) maar zover ben ik nog niet gekomen. :P
Die imperial cult zooi, daar zitten hele leuke artifacts in, maar daar hoef je die quests niet voor uit te voeren, als je weet waar ze liggen kun je ze zo ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb gisteren bloodmoon uitgespeeld.

viel achteraf een beetje tegen omdat et zo makkelijk was (heb nu een armor rating (medium) van 159), maar et verhaal zelf is ook wat slap.

kzal nog ff wat pics posten, maar moet dan eerst even kijken waar ik die kan uploaden

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Uitgespeeld ? Hmmmm, ik zie nog niet echt in hoe je morrowind kan uitspelen :P . Het spel is zo groot dat je heel erg lang bezig bent voordat je alles eruit hebt gehaald wat erin zit. (je kan het misschien zien als bonussen maar ik zie het als het spel zelf). Alleen de guilds uitspelen vind ik al een hoop werk, laat staan alle tombs, enzo afgaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Hans1990 op 11-04-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MUSTIS schreef op 11 april 2004 @ 11:51:
heb gisteren bloodmoon uitgespeeld.

viel achteraf een beetje tegen omdat et zo makkelijk was (heb nu een armor rating (medium) van 159), maar et verhaal zelf is ook wat slap.

kzal nog ff wat pics posten, maar moet dan eerst even kijken waar ik die kan uploaden
Ik had eerst een armor van 300+, maar het wordt saai op een gegeven moment.
Nu heb ik 100% magic resist, 100% chameleon constant effect en speed 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

met morrowind zelf ben je idd maanden bezig om de main quest uit te spelen. en dan nog kan je alle side quests nog es doen.

ik heb et over de expansie pack bloodmoon. daar heb ik alle quests gedaan en ben nu Factor.
dus ik (neem aan?) dat dit gedeelte uitgespeeld is.

over de pics: bleek dat ik nog 25 mb had van me provider @home :)

http://members.home.nl/mustis/bloodm1.jpg

http://members.home.nl/mustis/bloodm2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Anoniem: 42998 schreef op 11 april 2004 @ 12:30:
[...]

Ik had eerst een armor van 300+, maar het wordt saai op een gegeven moment.
Nu heb ik 100% magic resist, 100% chameleon constant effect en speed 300.
LOL ik dacht dat ik met speed 135 al snel was. (of heb jij die cap remover patch geinst?)

kunne wel een tweakers wedstrijd houden wie het snelst/sterkst/etc is. we zijn per slot van rekening tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Hmmmm, er zijn een heleboel cheats voor dit spel dus daar kan heel gemakkelijk mee gesjoelt worden.. Maar al staat er bijvoorbeeld een strength van 1000 kan dat natuurlijk nooit, maar al staat er bijvoorbeeld een strength van 180 kan dat nog wel.. Opzich een goed idee, als de cheaters er maar uit komen >:)

[ Voor 51% gewijzigd door Hans1990 op 11-04-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MUSTIS schreef op 11 april 2004 @ 12:38:
[...]

LOL ik dacht dat ik met speed 135 al snel was. (of heb jij die cap remover patch geinst?)

kunne wel een tweakers wedstrijd houden wie het snelst/sterkst/etc is. we zijn per slot van rekening tweakers. :)
Nee ik heb gewoon de boots of blinding speed aan. (+200 speed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44068

Mijn char:
http://www.geocities.com/nanolyth/index.html
Van m'n factions moet ik de temple en Hlaalu quest bijna allemaal nog, de rest heb ik volgens mij helemaal afgerond.

Tis m'n eerste goede char. Ik ben alleen maar overnieuw begonnen, ik wil Bloodmoon nog met wel wat uitdaging spelen. Deze char is veels te sterk geworden, alles op Solstheim is zo'n beetje in 1 klap dood (al die uniques en constant effect enchantments geven je zo'n grote lijst met voordelen :)) Toch maar eens een mage proberen, met deze char heb ik veels te weinig mana, hopelijk is dat iets lastiger.

Ik had voor de grap gekeken hoever ik kon springen met deze speed en een Icarian Flight scroll (+1000 op athletics ofzo), In 1.5 sprong kom je dan van Solstheim (vanaf een of andere steen op het zuid-oosten) naar het vaste land :P Met wat meer constant effect speed enhancers moet het best in 1 sprong kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke items heb je precies allemaal aan? ik wil ook zo'n lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Anoniem: 34169 schreef op 11 april 2004 @ 08:56:
[...]

Mjah, sorry, k had misschien een andere hint moeten geven.... legion quest ofzo... maar ja, ik zei toch niet welke grot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ik heb nu met mijn character de imperial legion, fighters guild en house redoran uitgespeeld. Ik ben nu veel te sterk, ik vind er niets meer aan :P

Ik ga nu maar eens de main quest doen denk ik, of zijn er nog andere leuke guilds ofzo? (ik ben een fighter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op 11 april 2004 @ 19:59:
Ik heb nu met mijn character de imperial legion, fighters guild en house redoran uitgespeeld. Ik ben nu veel te sterk, ik vind er niets meer aan :P

Ik ga nu maar eens de main quest doen denk ik, of zijn er nog andere leuke guilds ofzo? (ik ben een fighter)
Guilds genoeg :)
Heb je de difficulty slider wel op 100 staan? Maakt flink wat uit :) Ik had tenminste midden level 35 niet meer het gevoel dat ik Vvardenfell met één zwaardslag in tweeen kon hakken ;)

Guilds o.a.:
Mages Guild
Thieves Guild
Imperial Cult
Temple
En natuurlijk de wat minder obvious ;)

edit:
Ik heb tegenwoordig veel te veel last van crashes :(
Echt, hij is er het afgelopen half uur 4, 5 keer uitgeklapt, voornamelijk bij het laden van een savegame :( Patchen naar de nieuwste heeft niets geholpen ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 11-04-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hmmz bij mij klapt ie er ook af en toe uit. zomaar midden in een spel.

hij heeft altijd wel goed gewerkt dus tis geen software probleem.
zou et aan et warme weer kunne liggen, me kaart is nogal overgeklokt (in de winter nog es wat hoger gezet)

kzit nu trouwes bij de house hlaalu, beetje als loopjongen nu nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Die van mij houdt ook vaak op, ook vaak tijdens laden van een savegame, of tijdens het verplaatsen tussen 'cellen'. Ik ben er achtergekomen dat t spel beter werkt als je minder savegames hebt (in ieder geval gaat t laden en saven sneller), en aangezien voor iedere quest en ieder level 1 saved game heb, ruim ik om de 50 savegames t grootse deel op, in een andere map :) Ik weet niet hoe dat bij jullie werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArPharazon schreef op 11 april 2004 @ 20:50:
Die van mij houdt ook vaak op, ook vaak tijdens laden van een savegame, of tijdens het verplaatsen tussen 'cellen'. Ik ben er achtergekomen dat t spel beter werkt als je minder savegames hebt (in ieder geval gaat t laden en saven sneller), en aangezien voor iedere quest en ieder level 1 saved game heb, ruim ik om de 50 savegames t grootse deel op, in een andere map :) Ik weet niet hoe dat bij jullie werkt...
Hm, dat is misschien een idee (kheb 80+ savegames :X)
Hij klapt er trouwens gewoon te vaak uit, random, het meest tijdens laden, maar net weer tijdens een gevecht |:(

edit:
WEER eruit geklapt na 2 min. spelen.... :X

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 11-04-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

net 2 uren zitten spelen, geen uitklappers.

80 savegames is best veel, ik heb er 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ach ik heb quicksave en als ik er aan denk een andere save :P
en soms een crash.. niet vaak. vind ze niet eens irritant, meestal ga ik daarna gewoon ff internetten ofzo :P

[ Voor 48% gewijzigd door LordMithril op 11-04-2004 22:46 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MUSTIS schreef op 11 april 2004 @ 22:43:
net 2 uren zitten spelen, geen uitklappers.

80 savegames is best veel, ik heb er 4
Ik weet het :X
Ik save best veel, meestal quicksave, maar als ik stop/langere tijd wat anders ga doen dan maak ik elke keer een nieuwe save aan, naja je ziet wel waar dat naartoe gaat met honderden uren gameplay... Ik heb ze trouwens net geteld, met quick en autosave erbij precies 100... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Inclusief degene die ik al verplaatst heb naar andere map, en exclusief auto- en quicksave: 191 savegames... k haal de 300 waarschijnlijk nog wel :)

P.S. Vrolijk Pasen! Is dat niet de dag dat we de resurrectie van de Nerevar vieren? O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
191 savegames ? :| :| Hmmmz ik heb er maar 3 inclusief autosave. Maar ik heb 2x morrowind erop staan, op de andere staan er 23 in. Eentje van een vorige periode en er staan er ook nog een paar tussen van een vriend en van mezelf (fase's)

Maar ik vraag me wel eens af, ik heb nu bloodmoon. Maar hoe krijg je je een eigen huis ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Als t goed is, met de 'positieve' colony quests, krijg je je eigen landgoud met huisje. Heb ik gelezen. (Uesp... zucht...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ik heb ook gewoon 3 savegames hoor :P

Het is volgens mij zo dat het spel vaker crashed als je de bestanden verplaatst, bijvoorbeeld door je schijf te defragmenteren. Hij liep bij mij nog maar 1x in de week vast ofzo. Na het defragmenteren ongeveer 3x per dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
dubbel :X

[ Voor 96% gewijzigd door Getah op 12-04-2004 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hans1990 schreef op 12 april 2004 @ 00:22:
191 savegames ? :| :| Hmmmz ik heb er maar 3 inclusief autosave. Maar ik heb 2x morrowind erop staan, op de andere staan er 23 in. Eentje van een vorige periode en er staan er ook nog een paar tussen van een vriend en van mezelf (fase's)

Maar ik vraag me wel eens af, ik heb nu bloodmoon. Maar hoe krijg je je een eigen huis ? :+
Geen heel erge spoiler, maar toch voor de zekerheid in een balkje gedaan:

Als je alle missies voor de East Empire Company uitspeelt, kun je je eigen huis laten bouwen, op 3 verschillende locaties :)
Getah schreef op 12 april 2004 @ 09:05:

Het is volgens mij zo dat het spel vaker crashed als je de bestanden verplaatst, bijvoorbeeld door je schijf te defragmenteren. Hij liep bij mij nog maar 1x in de week vast ofzo. Na het defragmenteren ongeveer 3x per dag :(
Hey, misschien komt het hier wel door, ik heb inderdaad pas gedefragmenteerd en toen is het zo ongeveer begonnen :( Wat een naaistreek :(

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 12-04-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ik merk ook dat het nu langzaam weer minder wordt, dus ik ga gewoon een tijd niet meer defragmenteren en even kijken of dat helpt. Ik vond die ene keer in de week wel chill eigenlijk, als ik dit zo allemaal lees. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 13:10

nnk

Spreek uit: en en kaa

Getah schreef op 12 april 2004 @ 09:22:
Ik merk ook dat het nu langzaam weer minder wordt, dus ik ga gewoon een tijd niet meer defragmenteren en even kijken of dat helpt. Ik vond die ene keer in de week wel chill eigenlijk, als ik dit zo allemaal lees. :P
Bij mij is het echt heel erg met vastlopers in Morrowind. Hij crasht ongeveer 1x per uur naar desktop terug. Als ik het spel netjes afsluit dan krijg ik een blauw scherm in windows (voor de rest krijg ik nooit blauwe schermen). Bovendien gaat het spel steeds trager laden en meer schokken hoe langer ik het speel. Ik start de computer dan ook na elk uur weer opnieuw op.

En ik wordt ook zo gek van al die laadtijden steeds, elke keer gaat hij weer langer laden. Ik heb even op de officiele Morrowind forums gekeken en heb een paar dingetjes gedaan die niet echt veel helpen (minder crashes to desktop, maar meer laadbalkjes):
http://www.elderscrolls.c...ollapsed&sb=5&o=7&fpart=1

Maar gelukkig is het voor de rest een geweldig spel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Getah schreef op 12 april 2004 @ 09:05:

Dan moet je gewoon het spel eraf doen, defragmenteren en het spel herinstalleren, op die manier staat het in 1 blok op je hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ben je dan niet al je saved games kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

ArPharazon schreef op 12 april 2004 @ 14:18:
Ben je dan niet al je saved games kwijt?
Nee, alle savegames staan in een aparte dir. gewoon die kopieren naar een andere locatie en na de herinstallatie weer terug zetten. Moet als het goed is gewoon weer werken. Deed het bij mij wel, dus waarom ergens anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Hmmm, ik denk dat ik morgen als ik weg ga ofzo dat ook maar is ga aanzetten aangezien ik bij het starten van een nieuwe game hij al 3x achter elkaar vastliep (was amper het schip uit, andere keer had ik niet eens mijn naam ingevuld :| en de laatste keer was hij het invullen van mijn sign :S)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het gevoel dat ik een probleem heb. Het gaat over de treestone in de Bloodmoon Main Quest, als je daar nog niet bent staan er misschien spoilers in :)

--Start of Spoilers--
OK. Als je naar de treestone gaat, nadat je in Skaal bent geweest, zegt deze iets over zaadjes en dat degene met die zaadjes het bos comandeerd. Nu heb ik die kerel en z'n boomwijven afgeslacht, en de zaadjes naar de patch met vruchtbare grond gebracht. Ik klikte echter mis (kut framerate van 3 zorgt voor schokken :() toen er gevraagd werd of ik ze wilde planten (Nee ipv Ja). Nu zit ik dus met het probleem dat ik de Quest niet af kan maken, want ik kan die 'patch of fertile ground' of zoiets niet opnieuw activeren, ook niet als ik de zaadjes drop, en naar opnieuw ff naar de Treestone gaan helpt ook niet.
Wat o wat moet ik nu doen, want ik kan dus niet verder in de Main Quest :(
Ik heb de console command al gevonden: 'Journal BM_stones 64'...

--End of spoilers--

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 12-04-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ik ben bij de blades als fighter, maar hoe moet ik nou m'n intelligence hoog genoeg krijgen om te kunnen promoveren??? Ik kan maximaal 1 per keer omhoog :(
Verder heb ik niks aan intelligence, dus heeft iemand nog tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Intelligence? gewoon skills trainen met Intelligence als attribute, zoals Illusion of Security :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Begin spoiler

Misschien werkt een ring fortify intelligence. Vlak mij Seyda Seen (naar het westen, voor de heuvels, bij de kust) zit een dungeon waarin je een ring vind die fortify intelligence en willpower met 10 verhoogd :). (Ring weegt 0.1 en is 8000 waard, dus als je hem niet nodig hebt kan je hem altijd nog halen en verkopen :P)

End spoiler

[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 13-04-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ah, gelukkig ik kom er achter dat ik security heb bij m'n minor skills :D

Gelukkig maar anders zou ik niet ver komen denk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Getah schreef op 13 april 2004 @ 07:17:
Ah, gelukkig ik kom er achter dat ik security heb bij m'n minor skills :D

Gelukkig maar anders zou ik niet ver komen denk :+
Maar wordt er gezegd dat je intelligence te laag is? Ik heb daar nl nog nooit wat van gemerkt, en zeker bij de blades niet..
Het was mij juist eens opgevallen dat ik helemaal niet aan de vereisten voldeed, maar toch gewoon werd gepromoveerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Begin kleine Spoiler

Mocht je geen gesloten kistjes enzovoorts meer mogen vinden, en zo je security niet meer verhogen, kan je een probleem hebben, aangezien de security master geheim is, je kan m pas gebruiken bij een bepaalde thieves Guild missie, en bij 1 character is het mij zelfs gelukt om te zorgen dat ik daar niet lid van kan worden (1 van de belangrijkste redenen om mijn recentste character te vormen).

Een oplossing hiervoor kan zijn om via een lock spell je eigen kistjes te sluiten, om het daarmee te verhogen. Ook kan je ervoor kiezen om Illusion te trainen, daarvan is de trainer niet geheim volgens mij, ook al is hij lid van de Thieves Guild, dat is namelijk die Dark Elf bij de bar in het Thieves Guild gebouw in Sadrith Mora. Deze tips dus om je intelligence te verhogen, met of zonder security :)

Kleine spoiler eindigt hier

P.S. Hoe krijg je vetgedrukte letters?

[ Voor 8% gewijzigd door ArPharazon op 13-04-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ArPharazon schreef op 13 april 2004 @ 16:26:
Begin kleine Spoiler

Mocht je geen gesloten kistjes enzovoorts meer mogen vinden, en zo je security niet meer verhogen, kan je een probleem hebben, aangezien de security master geheim is, je kan m pas gebruiken bij een bepaalde thieves Guild missie, en bij 1 character is het mij zelfs gelukt om te zorgen dat ik daar niet lid van kan worden (1 van de belangrijkste redenen om mijn recentste character te vormen).

Een oplossing hiervoor kan zijn om via een lock spell je eigen kistjes te sluiten, om het daarmee te verhogen. Ook kan je ervoor kiezen om Illusion te trainen, daarvan is de trainer niet geheim volgens mij, ook al is hij lid van de Thieves Guild, dat is namelijk die Dark Elf bij de bar in het Thieves Guild gebouw in Sadrith Mora. Deze tips dus om je intelligence te verhogen, met of zonder security :)

Kleine spoiler eindigt hier

P.S. Hoe krijg je vetgedrukte letters?
[norml]tekst[/] ;)

Zo, ben er net achter dat bij de huis/eigen-eiland-mod die ik heb alle merchants geld regeneraten :D elke keer als je opnieuw op het eiland komt hebben ze weer al hun geld.. damn das relaxed :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Lord_Mithril schreef op 13 april 2004 @ 16:34:
[...]

[norml]tekst[/] ;)

Zo, ben er net achter dat bij de huis/eigen-eiland-mod die ik heb alle merchants geld regeneraten :D elke keer als je opnieuw op het eiland komt hebben ze weer al hun geld.. damn das relaxed :P
Ah, bedankt voor die tip. Helaas, doordat ik toetsenbord moest wisselen heb ik software van 1 type keyboard bij ander type keyboard zelf... dus heb ik geen toegang tot die haakjes.

Zo, iedere keer dat je eiland herbezoekt? Kan beter zijn dan normaal, dat ze 1 x per dag geld verversen, maar ook slechter, als je geen zin hebt om eiland te verlaten. Maar goed, als jij t beter vindt is t goed he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
begin spoiler

Trainer van security zit in balmora, als je bij de southwall corner club zit moet je naar het noorden en 1 rijtje naar het westen, en het bovenste huis is het.

end spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Begin Spoiler

Je kan die trainer toch alleen gebruiken als je die Thieves Guild missie hebt gedaan? Anders zegt ie iets van 'training? wie heeft je verteld dat ik training geef? Ik geef helemaal geen training!' maar dan in t Engels natuurlijk :)

Eind Spoiler

[ Voor 7% gewijzigd door ArPharazon op 13-04-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Seyda Neen kun je toch ook security trainen? Bij die kerel waar je je gegevens invult.
En nog zo'n fiep die je tegen komt in de buurt van Pelegiad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Dat zal best wel, maar ik heb t over de master van security :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

begin spoiler vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb nu die sunder gevonden tijdens mijn rooftochten, maar daar hoorde toch nog zon gauntlet bij? als ik me goed herinner had die halfgod Vivec het desbetreffende item.

die heb ik dus doodgeschopt maar; ten eerste krijg je de melding dat je weer een game kan loaden (verhaallijn klopt niet meer natuurlijk) en ten 2e ken ik niks met dat artifect. (je moest em nog activeren ofzo)

bestaat er een command om dat item te krijgen of speel ik nu wel erg vals :*)

waaahahah WRAAAAAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHA

einde spoiler vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

LOL!
Je moet inderdaad Wraithguard hebben om Sunder te kunnen gebruiken en die krijg je van Vivec tijdens de main quest.
Ik zou daar maar eens mee beginnen, want als je Vivec kan omleggen is er niet zo heel veel lol meer aan imho. Of je moet de difficulty nog hoger kunnen zetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Hoi hoi...... ik al 2 jaar dit spel spelen en verdomme.....wat zie ik nu.....een prachtig mooi forum _/-\o_

En aangezien ik een half jaar geleden de 2 add-on games heb gekocht heb ik nu meteen een vraag, omdat ik dus nie verder kom :S :S. Dus:

Spoiler question:
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben nu bezig met tribunal. Daar moet ik ff wat opdrachtjes doen voor onze ganz geile zwevende almalexia. Nou heb ik ik dus de opdracht gekregen om in een dwemer ruine onder de stad, een weermachine aan te zetten die er voor moet zorgen dat het dus is ff lekker gaat stormen in de stad (vind ze leuk). Nou....ik sta daar nu dus voor zo'n apparaat/machine waar tegenover 3 hendeltjes staan. Als ik die omver wil duwen komt er te staan dat ik eerst de machine aan moet zetten. Dus mijn gebrande vraag.....HOE ZET IK DIE MACHINE AAN :'(........ PLS Help

---------------------------------------------------------------------------------------------------
End Spoiler question

Hopelijk dat iemand mij hier kan helpen.....alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Als het goed is heb je een of andere dwemer cylinder ofzo gekregen... rest mag je zelf bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Das het probleem :S dat tering dwemer ding....daar kan ik niks mee....ik kan m nie vasthouden....dus niet gebruiken.... maar goed.....ik kloot wel ff wat aan dan ....zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon

ArPharazon

Ik hoor nu iedereen over het verhogen van de difficulty, en besef dat ik daar nooit iets aan veranderd heb, en mijn difficulty precies in t midden staat. En ook al zou ik t moeilijker hebben dan anderen, omdat ik ervoor gekozen heb om nooit te enchanten (al gebruik ik wel de geenchante voorwerpen die ik vind in het spel), nooit te 'alchemy-en', en nooit potions gebruik... veel te veel moeite... voel ik mij nu al zeer sterk en machtig, al ben ik nog maar level 21... weet iemand wat de moeilijkheidsgraad zou moeten zijn voor mijn character?

[ Voor 9% gewijzigd door ArPharazon op 14-04-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blombo schreef op 14 april 2004 @ 13:41:
Das het probleem :S dat tering dwemer ding....daar kan ik niks mee....ik kan m nie vasthouden....dus niet gebruiken.... maar goed.....ik kloot wel ff wat aan dan ....zucht
Op dat apparaat zit een knop, aan de kant van de hendels
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.