Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik heb op meerdere e-mailadressen een key aangevraagd om een dedicated server te kunnen draaien, maar ik heb nog steeds niets ontvangen! :(

Dit is het betreffende adres: http://unreal.epicgames.com/ut2004server/cdkey.php

[ Voor 26% gewijzigd door Epitome op 26-03-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Epitome schreef op 26 maart 2004 @ 22:15:
Ik heb op meerdere e-mailadressen een key aangevraagd om een dedicated server te kunnen draaien, maar ik heb nog steeds niets ontvangen! :(

Dit is het betreffende adres: http://unreal.epicgames.com/ut2004server/cdkey.php
ik ook...... ze schijnen een problem met de sercer te hebben, een paar anderen die ik ken hebben het zelfde probleem :|

ff geduld dan maar :(

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Kan het zo zijn dat er al gecheat wordt?
Speelde net deathmatch.. en was een gast [XTC]nogwat en die won steeds met 25-2, 25-0, 25-5 terwijl de rest pas rond de 8 kills zat..

Of zijn sommige gewoon echt zo onwijs goed?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Bij mij deet ie het gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Flyduck schreef op 26 maart 2004 @ 22:35:
Speelde net deathmatch.. en was een gast [XTC]nogwat en die won steeds met 25-2, 25-0, 25-5 terwijl de rest pas rond de 8 kills zat..

:D .......... kan zijn jah maar denk het niet, clan-members cheaten "meestal" niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 12:49
Als je een tag voor je naam zet ben je niet meteen een clanmember en dus een "niet-cheater" hoor :D

Sommigen spelen de Unreal serie fanatiek sinds Unreal en ja die zijn echt zo goed. Sinds zomer 2001 speel ik niet meer fanatiek UT, maar wel regelmatig en toch kom ik soms een server binnen waar ik iedereen 0wn... Op andere servers wordt ik weer keihard gepakt en die gasten die mij pwnen worden weer alle kanten opgeschoten door echte pro's....

UT heeft nou eenmaal een behoorlijk lange leercurve, elke keer als je speelt wordt je beter en dat kan jaren duren voordat je echt goed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond dit wel grappige UT2k4 plaatjes :)
Afbeeldingslocatie: http://www.kishan.nl/UT2004_Ace.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kishan.nl/UT2004_Evil.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Orangeman schreef op 26 maart 2004 @ 23:15:
UT heeft nou eenmaal een behoorlijk lange leercurve, elke keer als je speelt wordt je beter en dat kan jaren duren voordat je echt goed bent.
Dan leer jij ook langzaam, het is met spellen zoals dit vaak, je kan het of niet. Vaak zie je al wie het wel of niet kan. Ik win meestal ook wel, vooral met invasion win ik echt. Het lijkt wel of sommige mensen ook nog nooit van armory hebben gehoord of double damage....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Orangeman schreef op 26 maart 2004 @ 23:15:
Als je een tag voor je naam zet ben je niet meteen een clanmember en dus een "niet-cheater" hoor :D
Nee dat weet ik :z , maar die wel [XTC] Xtreme Termination Core ...... ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Afbeeldingslocatie: http://www.fanclub.ro/p/modules/MOD_GALLERY/pictures/mod/pic7863.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fanclub.ro/p/modules/MOD_GALLERY/pictures/mod/pic7862.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fanclub.ro/p/modules/MOD_GALLERY/pictures/mod/pic7878.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fanclub.ro/p/modules/MOD_GALLERY/pictures/mod/pic7880.jpg

staat nog een hele zooi van die plaatjes _/-\o_
http://www.fanclub.ro/p/d...tal/Galerie/Funny/UT2004/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
DeX schreef op 25 maart 2004 @ 23:08:
[...]

offtopic:
Kom weer eens naar #tft!
we missen je daar!
offtopic:
HI~ ik zal morgen na me werk jullie ook weer es lastig vallen :P i miss you guys to in some way ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Om even een korte reactie te maken over de Graphics van de menu's en de handigheid van de server browser.
Het gaat mij 0% om het uiterlijk 100% om de inhoud.

Hetgene wat ut'99 zo goed maakte was de windowed interface. Je kon snel overal bij, zonder door dikke menus heen en weer te gaan.

Ut2k3 had echter een waardeloos menu.

Ut2k4 doet het bijna helemaal goed. Enerzijds is het net geen windowed interface. Wat het net iets trager maakt. Anderzijds. _/-\o_ voor de "tunebility" ófwel, je kan werkelijk alles instellen wat je anders altijd in de .ini moest doen;
Multiple crosshairs, desired fov,scaling van je hud etc etc. Div gametypes instellen. Echt schitterend.

De browser is ook weer goed. Als je trouwens refresh list doet m.b.v de rechtermuisknop kan je 1 gametype refreshen etc. Rechtermuisknop *click* add to favorites precies zoals het hoorde.

Way to go 2k4.

BTW ik weet niet of ze al circuleren maar ik zal van het weekend ff een Summon lijst maken voor alle dingen en fun online :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Morgen even een SE kidnappen :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyduck schreef op 26 maart 2004 @ 22:35:

Als het [XLC] was dan zou het goed kunnen xlc staat voor Extreme Lame Cheaters :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon de Jesus, kun je misschien alle GOT servers in het informatie gedeelte zetten?? in de inhoud staat wel GOT servers, maar ze staan niet in de info.
het is wat makkelijker als ze in het info gedeelte staan, want dan hoef je niet alle posts af te gaan om de servers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Ja die gasten zijn echt zo goed. Scores als 25-2 zijn niet bijzonder op public DM servers als je goed bent.

FF een tip: 90% van de cheaters die een cheat gebruiken waarmee je meer killed dan normaal (aimbot) speelt instagib ermee. (durf ik met vrij veel zekerheid te zeggen). En dat merk je echt wel wanneer er zo iemand is. Die fragged namelijk 40 frags in 1 minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Unreal Tournament 2004 zou toch maar €30 worden? Ik zie hem bij geen enkele winkele voor die prijs, of was dat alleen met pre-orderen of zo?

Is er iets bekend over een DVD Edition zonder headset en alles, dus voor een gewone normale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

CorteX schreef op 27 maart 2004 @ 09:42:
Unreal Tournament 2004 zou toch maar €30 worden? Ik zie hem bij geen enkele winkele voor die prijs, of was dat alleen met pre-orderen of zo?

Is er iets bekend over een DVD Edition zonder headset en alles, dus voor een gewone normale prijs?
In America schijnt UT2004 ook maar 30$ te kosten. Helaas hebben de winkels hier ervoor gekozen om het spel gewoon tegen de volprijs te verkopen. Je zou het spel bij GCshop of Play.com kunnen bestellen, daar zijn de prijzen nog wel vrij schappelijk.

[ Voor 1% gewijzigd door Smoonshine op 27-03-2004 09:56 . Reden: typo ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/2O166WFBAUF9/picserver.jpeg
Van Helios's site..
Zellius and I agreed to release an Aimbot for UT2004 Demo + Retail
Both bots use the same method of bypassing the current security system
This bot is a remake of the previously released Aimbot Tutorial with an addition of Ping Correction, Skinhack, Triggerbot

Maar weest gerust. Epic bant nu iedereen die cheat bij cd-key. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Aimbots en andere cheats zijn zo lame. Mij geeft het veel meer voldoening als ik iemand headshot (bijvoorbeeld) zonder mouse aiming aids etc. Gewoon zelf doen.

Maar bannen van de CD key is wel leuk jah :Y) Totdat die losers weer een andere CD key gaan misbruiken. :X

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trieste ventjes die een spel waar anderen zoveel lol aan beleven moeten verpesten. Tis jammer dat dit soort figuren geen vrienden hebben anders hadden die mooi even de woonplaats van die figuren op het net mogen zetten van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
Ik begin de Single Player ook knap irritant te vinden. Ik speel ook op Novice oid en vooral bij Bombing Run heb je absoluut niks aan die bots in je team. Toen ik eindelijk met m'n team bij het doel zat, en we wisten de bal af te pakken van de vijand, gaan m'n bots HELEMAAL TERUG NAAR ONZE "BASIS" OM AMMO ENZO TE PAKKEN!!! :(

Ook lijken "mijn" bots niet te kunnen scoren, iig niet van een afstandje. Volgens mij willen ze echt recht voor het doel staan voor ze scoren...ik heb het hier over een wintermap, die vierde of vijfde Bombing Run map oid.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
NHJ BV schreef op 27 maart 2004 @ 11:02:
Ik begin de Single Player ook knap irritant te vinden. Ik speel ook op Novice oid en vooral bij Bombing Run heb je absoluut niks aan die bots in je team. Toen ik eindelijk met m'n team bij het doel zat, en we wisten de bal af te pakken van de vijand, gaan m'n bots HELEMAAL TERUG NAAR ONZE "BASIS" OM AMMO ENZO TE PAKKEN!!! :(

Ook lijken "mijn" bots niet te kunnen scoren, iig niet van een afstandje. Volgens mij willen ze echt recht voor het doel staan voor ze scoren...ik heb het hier over een wintermap, die vierde of vijfde Bombing Run map oid.
Uh.. bombingrun is 1 van de makkelijkste, zolang jij de bal hebt :P
met translocator en dodge jumpen naar de bal toe.. zorgen dat je shield hebt en dan gewoon door dodgejumpen door de tegenstander heen en het goal in jumpen :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bombing run is naar mijn inzicht het meeste vooruit gegaan ten opzichte van ut2003. De bots spelen beter over en ze laten je ook vooruit lopen zodat je wat tegenstanders voorbij kan lopen.

Double dominition vind ik wel een hel. Vooral dat level waarbij je onder en boven punt a en b hebt. En tussenin liften die op en neer gaan. Ik heb daar gewoon de tijd uit moeten spelen omdat ik maar 1 punt kon krijgen. Toen de tijd eindelijk over was zat ik wel met 164 kills te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 11:41:
Bombing run is naar mijn inzicht het meeste vooruit gegaan ten opzichte van ut2003. De bots spelen beter over en ze laten je ook vooruit lopen zodat je wat tegenstanders voorbij kan lopen.

Double dominition vind ik wel een hel. Vooral dat level waarbij je onder en boven punt a en b hebt. En tussenin liften die op en neer gaan. Ik heb daar gewoon de tijd uit moeten spelen omdat ik maar 1 punt kon krijgen. Toen de tijd eindelijk over was zat ik wel met 164 kills te kijken.
2 als def neerzetten en de ander als offence.
de deffers pakken punt A en jij samen met offence naar B :) simpel :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Trouwens wat ik erg kut vind is als ik een paar goeie servers heb staan in mijn favorieten en dat ik dan niet kan zien of het nou Death match is of invasion. Bij onslaught kan je het zien en bij assault ook maar bij invasion/death match niet. Echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:57
ik heb weer even een UT2004 Onslaught Server gestart op 131.211.228.207, 32 players max. Dit is een tijdelijke server want ik kom vanavond weer terug ;). Maar veel plezier iig >:) :>

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
MST_Morpheus schreef op 27 maart 2004 @ 10:51:
Aimbots en andere cheats zijn zo lame. Mij geeft het veel meer voldoening als ik iemand headshot (bijvoorbeeld) zonder mouse aiming aids etc. Gewoon zelf doen.

Maar bannen van de CD key is wel leuk jah :Y) Totdat die losers weer een andere CD key gaan misbruiken. :X
Ik kan er nog mooi 1 vercheaten, ik kreeg 2 serienummers.

Maar goed, ik haat mensen die cheaten. Het is mooi dat ze gewoon gebaned worden. ben je er vanaf. Bij de meeste spellen worden ze maar op 1 server gebanned.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ramon de Jesus schreef op 27 maart 2004 @ 13:04:
ik heb weer even een UT2004 Onslaught Server gestart op 131.211.228.207, 32 players max. Dit is een tijdelijke server want ik kom vanavond weer terug ;). Maar veel plezier iig >:) :>
Tis daar niet druk.. lijkt maar zo :X

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Shot-3-27-2004-Arctic%20Stronghold-00003.jpg

Pings zijn lastig te zien hier maar allemaal 120+ :(

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Flyduck schreef op 26 maart 2004 @ 14:19:
DM Liandri moet weer terug !
Kan iemand hem misschien ff hosten op een snelle server ? :)

Download hier de versie die voor 2k3 gemaakt was (ik heb hem getest, hij speelt heerlijk!)

[afbeelding]

http://www.centrale-koe.nl/DM-liandri2003.zip
Kan je die ook gewoon onder UT2004 spelen, of is dat niet mogelijk?
En bot ondersteuning, is er die ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 13-09 20:51

Eboman

Ondertitel

Ik heb wat problemen met mijn deviance versie (orginele key gebruikt) als ik naar een server connect met een oortje erbij als logo (ik neem aan dat je daar kunt voice chatten met je headset) dan wil hij niet beginnen met connecten/laden (het scherm blijft zwart of hangt op de url. Andere servers gaan perfect, hebben meer mensen hier last van ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ligt het aan mij, of zijn er nog helemaal geen iCTF en iDM servers?
want ik zie nergens een doodskopje voor de servers staan.

en is het niet een idee, om een contest te gaan houden over het maken van een UT2k4 level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 14:50:
Hmmm ligt het aan mij, of zijn er nog helemaal geen iCTF en iDM servers?
want ik zie nergens een doodskopje voor de servers staan.

en is het niet een idee, om een contest te gaan houden over het maken van een UT2k4 level?
Ligt niet aan jou, ik kan er ook geen vinden :(.
Ik wil instagib :'(. Iemand die nog een server weet waar dat op te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Eboman schreef op 27 maart 2004 @ 14:10:
Ik heb wat problemen met mijn deviance versie (orginele key gebruikt) als ik naar een server connect met een oortje erbij als logo (ik neem aan dat je daar kunt voice chatten met je headset) dan wil hij niet beginnen met connecten/laden (het scherm blijft zwart of hangt op de url. Andere servers gaan perfect, hebben meer mensen hier last van ?
Met een oortje betekent listen server, dat is dus geen dedicated server maar een van iemand die zelf een server heeft gestart op de PC waarop hij speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Epitome schreef op 27 maart 2004 @ 14:57:
[...]

Met een oortje betekent listen server, dat is dus geen dedicated server maar een van iemand die zelf een server heeft gestart op de PC waarop hij speelt!
Precies, en dat zijn sowieso niet de meest fantastische servers om op te spelen. En gezien het feit dat die servers nogal veel tegelijk te doen hebben, is het niet zo verwonderlijk dat connecten met zo'n server moeizaam kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wmm schreef op 27 maart 2004 @ 14:53:
[...]

Ik wil ook insta. Maar als ik et in de filter zet krijg ik 0 servers te zien :'(

Weet iemand trouwens al hoe je de extra characters kan unlocken?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
[...]

4 iCTF dedi's
5 iDM Dedi's

Filterd op:
No Full
No Empty
No Bots
No pasword

This mutator: Instagib

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
ik heb een instagib server @ south.teambvd.com

max 4 spelers

[ Voor 16% gewijzigd door Webgnome op 27-03-2004 15:14 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
MeHorny schreef op 27 maart 2004 @ 15:10:
[...]

Ik wil ook insta. Maar als ik et in de filter zet krijg ik 0 servers te zien :'(

Weet iemand trouwens al hoe je de extra characters kan unlocken?
Ik vind het ook jammer dat er bijna geen Last Man Standing wordt gespeeld. Instagib + LMS was echt ontzettend ruig in UT99. Dat vereiste echt veel skill, en was gewoon super intens. Ik geloof dat 't me nog nooit gelukt is in UT99 om een potje IG+LMS te winnen, zo moeilijk is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Crash-Override schreef op 27 maart 2004 @ 14:09:
[...]

Kan je die ook gewoon onder UT2004 spelen, of is dat niet mogelijk?
En bot ondersteuning, is er die ook? :)
Yep, die draait hier prima met UT2004, ook met (erg) goede botjes trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
MST_Morpheus schreef op 27 maart 2004 @ 15:24:
[...]

ke, thx :)
zal ik em er straks eens ingooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 18:41

ThaHandy

Discovery Channel

Lord_Mithril schreef op 27 maart 2004 @ 14:06:
[...]

[afbeelding]

erger .. tis om te huilen
200+
één en al spikelags }:O

geen idee wat wat voor verbinding/specs pc :X ,maar dit is niet te doen

ennnn weer ontopic

ik zoek de Akimbo mutator voor UT2k4 (welbekend @ Q3 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.planetquake.com/quake3/features/motw/akimbo/akimbo1-small.jpg
maar dan voor UT2k4 :9

hou heb ik wel die mutator tutorials bekeken @ SE DVD, maar dat is niet te doem man :o

[ Voor 40% gewijzigd door ThaHandy op 27-03-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Lord_Mithril schreef op 27 maart 2004 @ 14:06:
[...]

[afbeelding]

ut2004 is ongelooflijk zwaar als je 32 spelers erop hebt. Dan heb je zowat 1 server nodig voor een hele game, enorm duur dus om goed te draaien. Ik hoop dat ze hier iets op vinden bij epic want ik vind het echt jammer dat je nergens met 32 man lekker kan fraggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ThaHandy schreef op 27 maart 2004 @ 16:00:
[...]

erger .. tis om te huilen
200+
één en al spikelags }:O

geen idee wat wat voor verbinding/specs pc :X ,maar dit is niet te doen

ennnn weer ontopic

[afbeelding]
100Mbit
Maar tis maar een 2000+ met 512Mb dacht ik.. meer ram enzo en dan zou hij het wel moeten trekken..
DaMorpheus schreef op 27 maart 2004 @ 16:02:
[...]

ut2004 is ongelooflijk zwaar als je 32 spelers erop hebt. Dan heb je zowat 1 server nodig voor een hele game, enorm duur dus om goed te draaien. Ik hoop dat ze hier iets op vinden bij epic want ik vind het echt jammer dat je nergens met 32 man lekker kan fraggen!
De Netcode is al veel beter dan die van 2k3.. en kwa "gewicht", tja, onslaught is gewoon erg zwaar door de voertuigen en grote van de maps. weinig aan te doen)

[ Voor 33% gewijzigd door LordMithril op 27-03-2004 16:12 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Lord_Mithril schreef op 27 maart 2004 @ 16:09:
[...]

100Mbit
Maar tis maar een 2000+ met 512Mb dacht ik.. meer ram enzo en dan zou hij het wel moeten trekken..

[...]

De Netcode is al veel beter dan die van 2k3.. en kwa "gewicht", tja, onslaught is gewoon erg zwaar door de voertuigen en grote van de maps. weinig aan te doen)
tickrate en netspeed verlagen zou moeten lukken :)
edit
Increasing or Lowering the tickrate has documented effect on the gameplay (heck, what do you think this document is about? :P). Also, I'd like to point out the following. Higher tickrate = higher CPU usage! So setting your blazing P-2 350MHZ 32player max superserver to tickrate 100 is rather a bad idea. With higher tickrates, the bandwidth requirements go up as well. I'd recommend keeping tickrates at their default if you want more than 10 players on the server...

[ Voor 46% gewijzigd door ThaHandy op 27-03-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MST_Morpheus schreef op 27 maart 2004 @ 15:24:
[...]

Euuh, ik krijg een engine error als ik die liandri wil spelen. Hoe kan jij em dan spelen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ThaHandy schreef op 27 maart 2004 @ 16:12:
[...]

tickrate en netspeed verlagen zou moeten lukken :)
edit

[...]
jah maar das ook geen magische oplossing, zeker niet voor snipers.
lagere tickrate/netspeed = grotere stappen = verneuketer richten..

@ hierboven.. wat voor error? mischien mis je textures of meshes..

[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 27-03-2004 16:39 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Lord_Mithril schreef op 27 maart 2004 @ 16:38:
[...]

jah maar das ook geen magische oplossing, zeker niet voor snipers.
lagere tickrate/netspeed = grotere stappen = erneuketer richten..

@ hierboven.. wat voor error? mischien mis je textures of meshes..
iig geen gare ping/spikelags :Y)
ik weet dat er dan minder "updates" zijn @ server.
Je kan niet alles hebben B)
beetje lag of meer speelbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ThaHandy schreef op 27 maart 2004 @ 16:42:
[...]

iig geen gare ping/spikelags :Y)
ik weet dat er dan minder "updates" zijn @ server.
Je kan niet alles hebben B)
beetje lag of meer speelbaarheid
of gewoon minder player slots :+

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Ik zie 110 servers :)
Zet "standard servers only" eens uit ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
OEE :D
TNX
INSTA!!! :) eindelijk kan ik ut2k4 insta online spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Mischien wel leuk om ook de namen van de mensen in Ut2k4 te weten.. kan je ze ook in buddy's toevoegen ;)

-dT.Lord_Mithril-
Daar speel ik onder..
Overigens kan je in je buddy list ook wildcards gebruiken. "-dT.*" (zonder "") geeft bijvoorbeeld iedereen met de dT tag :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bleet speel ik onder :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
ik heb gek genoeg nog niet 1 server meegemaakt waar ik de voicechat functie kon gebruiken? Heel appart maar ik hoor NOOIT iemand lullen. En als ik wat zeg (ja, ik gebruik de goeie knoppen ;)) dan zegt niemand iets terug.
Soms geeft'ie wel de melding dat de server het uit heeft staan, maar andere servers geven die melding vervolgens niet... :?

Dan maar weer teamspeak
Lord_Mithril schreef op 27 maart 2004 @ 17:28:
Mischien wel leuk om ook de namen van de mensen in Ut2k4 te weten.. kan je ze ook in buddy's toevoegen ;)

-dT.Lord_Mithril-
Daar speel ik onder..
Overigens kan je in je buddy list ook wildcards gebruiken. "-dT.*" (zonder "") geeft bijvoorbeeld iedereen met de dT tag :)
* BezurK = sMb|Mimim :)

[ Voor 36% gewijzigd door BezurK op 27-03-2004 17:39 . Reden: quotje toegevoegd ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Ah, eindelijk kan ik nu ook instagib spelen. Thnx.

Owja, naam is Wmm :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

skullsplitter schreef op 27 maart 2004 @ 01:27:
Morgen even een SE kidnappen :)
En daar kwam ik dus te laat voor...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
BezurK schreef op 27 maart 2004 @ 17:38:
ik heb gek genoeg nog niet 1 server meegemaakt waar ik de voicechat functie kon gebruiken? Heel appart maar ik hoor NOOIT iemand lullen. En als ik wat zeg (ja, ik gebruik de goeie knoppen ;)) dan zegt niemand iets terug.
Soms geeft'ie wel de melding dat de server het uit heeft staan, maar andere servers geven die melding vervolgens niet... :?

Dan maar weer teamspeak

[...]
Ik heb al op servers gezeten waar mensen de voicechat gebruikten. Vind het persoonlijk zever, kan me nooit goed concentreren door wat ze allemaal lullen 8)7

* XWB = [GoT]*karelke

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zat trouwens bij de DVD versie die ik bij play.com had besteld in de doos.

http://www.xs4all.nl/~mmelis/ralph/UT2k3-refund.jpg
http://www.xs4all.nl/~mmelis/ralph/UT2k3-refund-back.jpg

Kennelijk geldt die geld-terug regeling wel in England dus :) jammer dat ik ut2k3 niet heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op 27 maart 2004 @ 16:00:
[...]

[afbeelding]

hou heb ik wel die mutator tutorials bekeken @ SE DVD, maar dat is niet te doem man :o
Daar zat ik laatst ook aan te denken :)

Zelfs met eerdere programmeer ervaring, voordat ik geleerd heb hoe ik een (grote) mutator als dat moet maken, heeft iemand anders het wel gemaakt ben ik bang.

Voor de liefhebbers: Een GoT-only server opgezet door CU2morO:
IP: 62.212.89.86
Pass: gotisliev

Op het moment draait er CTF met een aangepast lijstje van CTF maps. Mocht je wat anders willen zien draaien, neem dan even contact met mij op via ICQ/IRC/MSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 18:42:
[...]

Daar zat ik laatst ook aan te denken :)

Zelfs met eerdere programmeer ervaring, voordat ik geleerd heb hoe ik een (grote) mutator als dat moet maken, heeft iemand anders het wel gemaakt ben ik bang.
Dan moet je ervoor zorgen dat jouw mutator beter is dan die van de concurrentie :P

* Devil N is gewoon Devil_N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Ik heb net ut2004 SE in de winkel gekocht maar nu wil ik hem gaan installeren kan ik mijn Serial nummer nergens vinden ?

De installatie zegt dat hij achter op mijn manual moet staan. Maar daar staat hij niet ?
Waar kan ik hem vinden ? Of zou er bij mij gewoon iets mis zijn gegaan met de druk ?!

Ik vraag hier niet om een serial, maar waar ik hem kan vinden in mijn originele verpakking.
Het lijkt mij dat hij boven het UT2004 logo op de achterkant van de manual moet staan, aangezien het daar redelijk wit is maar daar staat niets ?!??

EDIT
LAAT MAAR :)
Het stickertje zat in mijn hoesje geplakt :P

|:( 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Defspace op 27-03-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Op het moment draait er CTF met een aangepast lijstje van CTF maps. Mocht je wat anders willen zien draaien, neem dan even contact met mij op via ICQ/IRC/MSN :)
Mss iCTF spelen? Lijkt me leuker :P

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Defspace schreef op 27 maart 2004 @ 18:53:
Ik heb net ut2004 SE in de winkel gekocht maar nu wil ik hem gaan installeren kan ik mijn Serial nummer nergens vinden ?

De installatie zegt dat hij achter op mijn manual moet staan. Maar daar staat hij niet ?
Waar kan ik hem vinden ? Of zou er bij mij gewoon iets mis zijn gegaan met de druk ?!

Ik vraag hier niet om een serial, maar waar ik hem kan vinden in mijn originele verpakking.
Het lijkt mij dat hij boven het UT2004 logo op de achterkant van de manual moet staan, aangezien het daar redelijk wit is maar daar staat niets ?!??

EDIT
LAAT MAAR :)
Het stickertje zat in mijn hoesje geplakt :P

|:( 8)7
Uit je doppen kijken is ook nog een hele kunst :P

In mijn SE versie is volgens mij trouwens een ander lettertype gebruikt voor de cd key dan in de normale versie. De 8 en de B zijn duidelijk te onderscheiden, dus ik had geen problemen met een niet-werkende key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

MeHorny schreef op 27 maart 2004 @ 16:36:
[...]

Euuh, ik krijg een engine error als ik die liandri wil spelen. Hoe kan jij em dan spelen?
Vaag, die files heb ik gewoon in de desbetreffende map gekopieerd (waar ze volgens de readme thuishoren). Ik heb UT2004 SE btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
MST_Morpheus schreef op 27 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Vaag, die files heb ik gewoon in de desbetreffende map gekopieerd (waar ze volgens de readme thuishoren). Ik heb UT2004 SE btw. :)
Je moet idd een static mesh kopieren naar een map (staat in een txt file die in de zip zit)
Daarna is ie gewoon zonder problemen te spelen. Jammer dat ik nog geen servers kan vinden die deze map online draaien...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeHorny schreef op 27 maart 2004 @ 17:13:
OEE :D
TNX
INSTA!!! :) eindelijk kan ik ut2k4 insta online spelen
Er is wel een problem. Er zijn maar een paar insta servers. Ik zie maar een stuk of 5 bij ctf.

Ligt dit nou aan mij? Normale servers zijn er wel in overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nee, ik zie er ook maar 5. Waar er maar bij 2 actief wordt gespeeld. Op de ene spelen n00b en op de andere spelen echt goeie gasten. Maarja, daar leer je alleen maar van ;)
Net ook ff onslaught online gespeeld, wat een tering lag zeg.

* Chester is btw Chester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 19:16:
Er is wel een problem. Er zijn maar een paar insta servers. Ik zie maar een stuk of 5 bij ctf.
Jammer dat er idd maar zo weinig InstaGib-servers zijn, ik mag hopen dat dit gaat veranderen.

Ik heb net de CD-versie gekocht, want ik wilde wel graag de DVD-versie, maar al die extra's hoeften van mij niet en ik vind hem ook wat duur. De graphics zijn iig mega goed, veel mooier dan in de demo. Hoop dat hier vette MODs mee gemaakt worden. Ik moet alleen nog wel flink oefenen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MST_Morpheus schreef op 27 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Oeps :$ had em per ongeluk in textures gezet ipv staticmeshes.
Wel erg vette map btw :) Heeft iemand nog meer remakes die ook ut2k4 compatible zijn (ut99 ownde :) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 10:49

Basszje

Reisvaap!]

[...]

Woei insta _o_. Hij staat in mijn favo's :) . Jammer dat er zo weinig mensen zijn.

Overigens :
Dude : dit is toch de got server
Basszje : Wat is got?
Dude : Gathering of tweakers
Basszje : Ow kutnerds dus
Dude : hap hap hap
Wat schattig dat daar nog mensen intuinen :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 19:38:
[...]
Jammer dat er idd maar zo weinig InstaGib-servers zijn, ik mag hopen dat dit gaat veranderen.

Ik heb net de CD-versie gekocht, want ik wilde wel graag de DVD-versie, maar al die extra's hoeften van mij niet en ik vind hem ook wat duur. De graphics zijn iig mega goed, veel mooier dan in de demo. Hoop dat hier vette MODs mee gemaakt worden. Ik moet alleen nog wel flink oefenen... :P
OK, nutcracker, de standaard DVD versie, dus NIET de SE, heeft geen extra's, het is gewoon de 6 CD's op 1 schijf... |:(

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Leuke got server met dat iCtf, was trouwens kawasaki

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op 27 maart 2004 @ 19:58:
OK, nutcracker, de standaard DVD versie, dus NIET de SE, heeft geen extra's, het is gewoon de 6 CD's op 1 schijf... |:(
Is die te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
kan iemand is testen of op ip 82.161.56.6 alles draait.
Hier @ server maar een ati 8 mb kaartje...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

nee het is een grapje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Weezer-DC schreef op 27 maart 2004 @ 20:19:
kan iemand is testen of op ip 82.161.56.6 alles draait.
Hier @ server maar een ati 8 mb kaartje...... :+
een dedicated server kan toch al draaien op een simpele pci kaart :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Webgnome schreef op 27 maart 2004 @ 20:48:
[...]

een dedicated server kan toch al draaien op een simpele pci kaart :P
draait ook dedicated als een service

Draait standaard deathmatch, maar heb mapvote draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Zo,heb er al heel wat potjes ons opzitten.Normaal hou ik niet zo van schietspellen,maar dit spel vind ik echt geweldig.Mischien leuk om wat tips uit te wiselen? ik begin wel.

1. Als je een node verdedigd,gebruik de turrets! Deze doen opzich wel veel schade en ze duwen mensen en lichte vaartuigen achteruit.
2. Als je in een luchtgevecht zit, richt je rakketten naast het andere toestel in de richting dat het vliegt.Als je alleen precies OP hem richt raken je rakketten niks.
3.Die vliegtuigen die die bommen laten vallen kan je ook uit de lucht schieten(turrets zijn hier heel goed in is mijn ervaring)

Dat was het wel.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik node-warping om wapens te verzamelen zoals spider-mines. Deze zijn handig bij het verdedigen van een node.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net ff op die GoT-only server gespeeld(als Chester ;) ). Eindelijk een fatsoenlijke insta server. Kzocht al heel de dag naar zo een server ;)

En ik had nog een probleempje met UT:
Als ik mn DVD in mn DVD-rom stop, dan geeft ut een gare securom error. Die zegt dat ik het spel niet via backup moet spelen, maar via de echte dvd, terwijl die erin zit :?
Bij far cry kreeg ik dit probleem ook, die zei weer dat ik virtual roms moest verwijderen, gedaan Far Cry deed et weer. Ut een tijdje ook, maar nu geeft ie die probleem weer. Ik kan em alleen spelen als ik de .exe van de cd verplaats met de .exe in mn system dir.
Weet iemand wat er aan de hand is??

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 27-03-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 18:22:

Kennelijk geldt die geld-terug regeling wel in England dus :) jammer dat ik ut2k3 niet heb :/
waarom moet je de eerste cd meesturen? dan kun je UT2K3 nooit meer installeren! wat gaar... :/

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

MeHorny schreef op 27 maart 2004 @ 22:12:
Net ff op die GoT-only server gespeeld(als Chester ;) ). Eindelijk een fatsoenlijke insta server. Kzocht al heel de dag naar zo een server ;)
Ik was er net ook als Elroy.
Is wel leuk instagib, alleen jammer dat er zo weinig mensen meededen.
Faceclassic was wel bruut 2 vs 2 ;) :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 27 maart 2004 @ 22:13:
[...]

waarom moet je de eerste cd meesturen? dan kun je UT2K3 nooit meer installeren! wat gaar... :/
Om te vermijden dat je hem alsnog doorverkoopt :? (niet dat ie nog veel waard is nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 18:22:

you must be legal UK resident, dus je moet ook nog daar wonen om er gebruik van te kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Elroy schreef op 27 maart 2004 @ 22:17:
[...]

Ik was er net ook als Elroy.
Is wel leuk instagib, alleen jammer dat er zo weinig mensen meededen.
Faceclassic was wel bruut 2 vs 2 ;) :)
Tijdens die wedstrijd was ik weg, wie hebben er nou gewonnen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
Ik ben Sensei_D. Was net ook op de Got-server, jullie zijn best goed :D Modje Terr was er ook als ik me niet vergis, geeft de zin "schop een modje" toch een hele nieuwe betekenis :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel me net iets op:

Let's fly fart-her!
Afbeeldingslocatie: http://www.dynom.nl/stuff/UT2004.webadmin.farther.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ina forum, allemaal Mutators en maps :) enjoy
http://www.ataricommunity...umdisplay.php?forumid=270

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was leuk om iCTF te spelen, jammer alleen dat er niet zoveel man waren.

Als tip zou ik eens de FOV veranderen naar een hogere waarde, zelf gebruik ik 110. Daardoor krijg je een groter overzicht, wat bij o.a. Onslaught goed van pas kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

jesus... ik raak echt helemaal geen kont meer. In de demo ging het best goed en zat ik tegen de 60% eff. aan met IG en gem. 55% met alle andere wapens en met de LG zelfs boven de 65%...

Nu had ik net een potje waar ik na 10min. op -3 stond. met iets van 18 deaths, 0 frags en 3 suicides...

Snap er echt helemaal nix van :'(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 22:58:
Viel me net iets op:

Let's fly fart-her!
[afbeelding]
De wonderen der Engelse taal...
Ik ben Sensei_D. Was net ook op de Got-server, jullie zijn best goed :D Modje Terr was er ook als ik me niet vergis, geeft de zin "schop een modje" toch een hele nieuwe betekenis :+
:D

Na dat potje Face heb ik samen met [GoT]Replicator het hoogste punt van CTF-Chrome bereikt met de Shield Gun. Nooit geweten dat je met dat ding zo ver kon komen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/26989/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind mutant een hele coole mod. Als ik mutant ben gebruik ik altijd de rocket launcher. Had laatst een flawless victory. Kill limit stond wel op 20 dus dat ging wel wat te snel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 23:23:
[...]

De wonderen der Engelse taal...

[...]

Na dat potje Face heb ik samen met [GoT]Replicator het hoogste punt van CTF-Chrome bereikt met de Shield Gun. Nooit geweten dat je met dat ding zo ver kon komen :P

Daar kan je ook komen met beetje trickjumpen :P
althans in 2k3.. zal ffies kijken of t ook lukt met 2k4 ;)
als ik nog weet hoe en t nog kan :P

[edit] nee ben em kwijt hoe hij precies moest.. helaas..

[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 28-03-2004 00:00 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
GoT UT server: _/-\o_

net weer ff een tijdje CTF gespeeld, en tot mijn grote vreugde ditmaal met normale wapens :D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo, ik ben nu een beetje door de singleplayer aan het banjeren maar ik moet zeggen, hij is pittig. Of hij lijkt pittig, kan ook :P
Maar ik speel normaal gesproken op experienced als ik met UT begin en dat gaat vrij redelijk maar ik word nu regelmatig om mijn oren geslagen.
Zeker in team deathmatch wordt ik echt geowned :+.

Maar wel een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat was idd fun :D

Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/ZuiGNaP/screens/ut2k4/Shot00009_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 28 maart 2004 @ 00:39:
Zo, ik ben nu een beetje door de singleplayer aan het banjeren maar ik moet zeggen, hij is pittig. Of hij lijkt pittig, kan ook :P
Maar ik speel normaal gesproken op experienced als ik met UT begin en dat gaat vrij redelijk maar ik word nu regelmatig om mijn oren geslagen.
Zeker in team deathmatch wordt ik echt geowned :+.

Maar wel een leuk spel :)
Mja ik speelde ff een potje op masterful en die bot was ongeveer even goed als mij. En dat is nog maar de eerste match. Echt goede AI. Op lange afstand switched die van wapen bvb.

Ben benieuwd hoe goed de eindbaas is op hoogste niveau :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

Whaaa, ik ben er net ook gekomen :D
Net als in ut99 kan je in 2k4 dus ook met die geweer (in 99 was et alleen geen shield gun, ben ff naam kwijt) op alle rare plekken (lees: camp plekken :p ) komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 28-03-2004 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeHorny schreef op 28 maart 2004 @ 01:34:
[...]

Whaaa, ik ben er net ook gekomen :D
Net als in ut99 kan je in 2k4 dus ook met die geweer (in 99 was et alleen geen shield gun, ben ff naam kwijt) op alle rare plekken (lees: camp plekken :p ) komen.
In ut99 heet het de hammer of piston. Dat zijn geschikte plekken om te hiden met de vlag ;)

lol @ dave below :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
in ut'99 was het 'piston' of 'hammer', die werkte overigens fijner als de shield gun met jumpen maar ik vindt de shield gun toch overall een veel beter wapen als de piston, aangezien je er jezelf ook mee kan beschermen tegen kogels en vallen :P

-edit-

lol, dat zei ik :P

[ Voor 13% gewijzigd door D4V3 op 28-03-2004 01:43 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.