Burne:
Nee, ik heb niet gebeld. Vind ik ook niet nodig voor zoiets minder belangerijks.
Het had alleen prettig geweest dat er melding op storings en onderhouds pagina had gestaan.
Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om Tweakdsl af te kraken. Het is bedoeld als opbouwende kritiek.
Skunkonized:
Dit is mijn mening waar jij het niet mee eens hoeft te zijn. Jij deelt trouwens ook niks mee. Jij "jankt" alleen maar over mij, als je dat zo wilt noemen.
Spammen is heel wat anders, denk eerst eens na voordat je wat zegt.
Het enige waar je gelijk in hebt is dat ik nog niet naar Tweakdsl gemaild heb met mijn punt.
Maar misschien is dit wel het juiste communicatie kanaal naar tweakdsl ( dit is niet serieus bedoeld)
Mijn opmerking dat er iets struktureel mis is in de organisatie was in eerste instantie als reaktie bedoeld op de opmerking van LordHades :
"tjah en als je belt zeggen ze dat je naar GoT moet gaan dus veel mensen komen niet eens op de site om te kijken of er wat is die kijken hier"
Het lijkt wel of ik sommigen persoonlijk raak met kritiek op Tweakdsl. Waarom neem jullie een bedrijf zo in bescherming. Jullie zijn toch ook gewoon betalende klant?
Als het Chello of whatever had geweest, hadden de reakties dan anders geweest?
Ik ben verder heel tevreden met Tweakdsl en mijn verbinding. Alleen hoop ik dat er iemand wakker wordt en eens gebruik gaat maken van de bestaande faciliteiten. Ik zal er nog wel een mailtje aan wagen.
PS: de mededeling staat nu WEL op de pagina, met excuses. Prima zaak. Ga zo door Tweakdsl ( en dit is NIET sarcastisch bedoeld )
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken, dus hier stop ik.
[Voor 40% gewijzigd door smallblock op 24-04-2004 22:28]