Toon posts:

TweakDSL *new and/or improved* deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.364 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ghandi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:39
Een tweetal weken geleden kwam er een klacht over het feit dat onze nameservers het af en toe niet zouden doen. Ik heb de cache grootte van een van de nameservers fors verhoogd. Zijn er mensen die dit probleem afgelopen week nog hebben mogen ervaren? Zo ja, is het afgenomen, toegenomen of gelijkgebleven.

En voor de echte testers: wordt dit dan ervaren met dns1.cambrium.nl of dns2.cambrium.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:49
Afgelopen week is de DNS, voor zover ik gemerkt heb, niet uitgevallen :)

Het was een periode, dat het toen in twee weken een paar keer was voorgekomen. Sindsdien geen last meer van gehad eigenlijk :)

[Voor 60% gewijzigd door Xandrios op 03-05-2004 23:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Korumera
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:52
Het word trouwens tijd voor deel 6 (dit is post 1002) Is er al iemand mee begonnen?

PSN: Korumera | XBX: Korumera

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 09:42

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

LordHades schreef op 04 mei 2004 @ 01:00:
Het word trouwens tijd voor deel 6 (dit is post 1002) Is er al iemand mee begonnen?
NOg niet gezien,
geeft mij gelegenheid om mijn probleem hier nog met een plezierig bericht af te ronden : vanochtend bij de dames en heren van Tweakdsl geweest ( cambrium heren zaten etage lager genietend van de ochtend peuk :+)
Ik werd erg vriendelijk geholpen aan een vervangend modem .
Inmiddels draait dat modem al weer een aantal uren in de meterkast zonder nog enige vorm van problemen.

Hierbij neem ik mijn eerdere griefen terug en stel ik mijn mening tot tweakdsl weer bij : Ze zijn instaat tot perfect Service (met hoofdletter jah :P)
TOP , zoals het nu opgelost is, dank aan allen ! _/-\o_

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

Scighera

swim-bike-run

hmm. ben ik de enige die last heeft van het niet afgeschreven krijgen van facturen?

Faktuurnr Datum Bedrag Betaald
28-11-2003 26.95 Y
05-01-2004 24.50 N
28-01-2004 24.50 N
01-03-2004 24.50 N
06-04-2004 24.50 N

eerste bedrag is btw ook niet afgeschreven. ik heb tweakdsl al 3x gemail, eerste keer antwoord gekregen met hun dank en dat er naar gekeken zou worden. daarna niets meer gehoord....

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Korumera
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:52
geintje schreef op 04 mei 2004 @ 14:29:
[...]

NOg niet gezien,
geeft mij gelegenheid om mijn probleem hier nog met een plezierig bericht af te ronden : vanochtend bij de dames en heren van Tweakdsl geweest ( cambrium heren zaten etage lager genietend van de ochtend peuk :+)
Ik werd erg vriendelijk geholpen aan een vervangend modem .
Inmiddels draait dat modem al weer een aantal uren in de meterkast zonder nog enige vorm van problemen.

Hierbij neem ik mijn eerdere griefen terug en stel ik mijn mening tot tweakdsl weer bij : Ze zijn instaat tot perfect Service (met hoofdletter jah :P)
TOP , zoals het nu opgelost is, dank aan allen ! _/-\o_
Nou mooi is dat ook opgelost :) er is altijd wel een oplossing te vinden he :)

PSN: Korumera | XBX: Korumera

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 111186

Hi mede tweakers had een vraagje morgen 05-05-2004 adsl via tweakdsl.
Mijn vraag is heb modem ( Asus ) al aan gesloten lampje 1 en 2 branden nu al en lampje 2 brand knippert niet, als ik me pc opstart gaat lampje 4 ook aan.
lampje 3 knippert heel af en toe heb ik dan nu al adsl of staat er bij de ptt nog wat uit of bij twaekdsl wat hun nog aan moeten zetten morgen ???.
want ik kan nog het internet op neem aan dat alles goed aan gesloten zit.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 04-05-2004 20:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 10:40

Ronnie_T

Shangri-La

kan iemand dit verklaren?

Ping statistics for 62.69.162.12:
Packets: Sent = 30, Received = 29, Lost = 1 (3% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 0ms, Maximum = 16ms, Average = 1ms

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ghandi
Anoniem: 111186 schreef op 04 mei 2004 @ 20:16:
Hi mede tweakers had een vraagje morgen 05-05-2004 adsl via tweakdsl.
Mijn vraag is heb modem ( Asus ) al aan gesloten lampje 1 en 2 branden nu al en lampje 2 brand knippert niet, als ik me pc opstart gaat lampje 4 ook aan.
lampje 3 knippert heel af en toe heb ik dan nu al adsl of staat er bij de ptt nog wat uit of bij twaekdsl wat hun nog aan moeten zetten morgen ???.
want ik kan nog het internet op neem aan dat alles goed aan gesloten zit.
Eh, ik heb ook zo'n zwarte baksteen ergens tussen de stapels geteste netwerk shit liggen.

Ik heb even geen flauw idee welke lampjes bij de nummers behoren. Als je PC staat op automatisch ip adres verkrijgen (uitgaande van windows) of gewoon op dhcp (uitgaande van een voor mij begrijpelijk os) en de splitter is goed aangesloten (of dsl zit direct op de telefoonlijn, ipv de telefoon) en je krijgt een ip adres, dan heb je internet.

Let vooral even op de splitter. 80% van de mensen sluit dit ding verkeerd om aan.

Ik meen overigens dat lampje 4 je lan is, lampje 1 je power en lampje 2 je linesync

Lampje drie knippert dan als er data loopt.

Mocht 't werken, test 't dan snel, tussen 22.00 en 0.00 is er onderhoud.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ghandi
Straks, tussen 22.00 en 0.00 is er onderhoud aan de webserver; de posting op de website was vanmiddag niet doorgekomen, maar staat er nu als nog op.

Ik denk dat de boel met een half uurtje wel weer op is, maar die belofte durf ik niet te maken.

Om 22.00 wordt er mee begonnen.

Het onderhoud was eigenlijk gisterochtend vroeg, heel vroeg geplanned, maar door falende hardware zijn deze stappen teruggedraaid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:14

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ghandi schreef op 04 mei 2004 @ 21:48:
Straks, tussen 22.00 en 0.00 is er onderhoud aan de webserver; de posting op de website was vanmiddag niet doorgekomen, maar staat er nu als nog op.

Ik denk dat de boel met een half uurtje wel weer op is, maar die belofte durf ik niet te maken.

Het onderhoud was eigenlijk gisterochtend vroeg, heel vroeg geplanned, maar door falende hardware zijn deze stappen teruggedraaid.
Ok, ik denk ook voor de mailserver; hijs 'not responding'

vermoeden bevestigd door melding op Tweaksite

[Voor 6% gewijzigd door I_stealth_I op 04-05-2004 22:08]

/dev/null

Acties:
  • 0Henk 'm!

Waar gebruik je de dns .... voor heb je dat nodig zag iets staat van tweaksdl dns 1 en 2 wie ooh wie .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:07

Sorcerer8472

Mens sana?

Ghandi schreef op 04 mei 2004 @ 21:48:

Okee, dan heb ik een paar vraagjes:

• Waarom is er geen backup-MX actief? (wel zo netjes zodat 'gemiste' mail direct na werkzaamheden kan worden afgeleverd en niks aan het toeval wordt overgelaten)
• Waarom hebben mx1 mx2 en mx3.tweakdsl.nl precies hetzelfde IP? Haal ze dan helemaal weg joh :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0Henk 'm!

HELP !!! doe ik iets fout haal ik me headers op via POWRGRAB is alles leeg terwijl er toch wat in staat normaal heb ziens vandaag tweakdsl moet ik wat instellen nog???.
normaal staat er altijd wat in die groepen nu niets 8)7 8)7
Voorbeeld
alt.binaries.x
alt.binaries.nl
alt.binaries.dvd
De nieuws groep van tweakdsl is toch gewoon news.tweakdsl.nl
Zo ken ik nog wel even door gaan.
Heeft het iets te maken met dns server in vullen ergens of moet je inloggen met naam en pass. ???

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 04-05-2004 22:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 112853

Anoniem: 111186 schreef op 04 mei 2004 @ 22:52:
HELP !!! doe ik iets fout haal ik me headers op via POWRGRAB is alles leeg terwijl er toch wat in staat normaal heb ziens vandaag tweakdsl moet ik wat instellen nog???.
Ik zelf ken het pakket niet wat je gebruikt, naar de groepen die je hier noemt zijn behoorlijk gevuld. Met Newsbin haa ik hier 1M headers uit. Misschien moet je de groepen opnieuw ophalen. Als je vai het Tweak netwerk komt heb je geen username / password nodig. Let wel dat we het aantal sessie hebben beperkt tot 8 parralel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 08:38
Met dank aan Floris: TweakDSL *new and/or improved* deel 6

de neue.. deze moet op slot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:49
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee