Wauwel.
Ik schiet een beetje vanaf de toren zie ik een vijandelijke raptop voor me neus, ik dacht k*t snel mijn raptor in.
Schiet de vijand m'n raptor naar beneden, ik spring er achter aan en kan na een val van 1 seconden nog instappen
---
In de serverbrowser had ik ingesteld dat alleen bepaalde server in de lijst mochten voorkomen (niet vol/leeg etc), dat deed ik door rechtermuis knop op een server te klikken in de lijst die ik toen had.
Nu zie ik niks in mijn lijst, maar kan niet meer in het menu filters komen (ook niet mbv de knop links onder).
Opnieuw geinstaleerd; zelfde probleem.
Kan de startpost even geupdate worden, meer dan de helft van de server doet het niet en de andere helft klopt het gametype niet.
Heeft iemand een lijstje met Onslaught servers
Verwijderd
Je hebt mij ook geband(Xanadox-=NL=-)maar ik heb helemaal niet gecheat!Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:05:
Hey ik ben weer terug van vakantie.
Ik heb een lijstje gemaakt van namen waarvan ik melding heb gekregen dat die cheaten (helaas), en als ik er een tegen kom geef ik hem meteen een ban. Ik hoop dat ze snel met een protection komen
Lopen nogal veel nicklamers rond jammer genoeg die je reputatie niet goed doen.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
uhm...
Verwijderd
Dan is het geen special meerSmoonshine schreef op 01 maart 2004 @ 14:25:
Als ik dat zo lees besteld iedereen de special edition. Volgens mij had Atari beter de gewone cd versie achterwege kunnen laten
Ik kwam gister een speedhacker tegen op de server, en die heb ik toen gebant, maar er is iets fout gegaan en daardoor is nu iedereen gebant! Ik heb het geprobeert te fixxen, hij doet het nu weer als het goed is, maar ja ik hoop dat het goed blijft gaan want soms is iedereen weer gebant dat is wel vaag.
Edit: De server werkt weer helemaal toppie! Probleem is opgelost. Iedereen weer welkom op 195.149.21.118 iCTF en 195.149.21.186 CTF
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 17:43 ]
Verwijderd
Wat heeft de Scorpion dan voor voordeel boven de manta? (afgezien van die irritant laserbeams ahaha). Want je wil nogal wel een vaak 'missen' met die messen (met een manta mis je niet)...???Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 15:37:
[...]
Ik hoorde ook zo'n soort term vallen, volgens mij was het met mijn Scorpion. Ik was hem eigenlijk vergeten op te schrijven, maar het zal deze wel zijn. Ik was in het begin ook een Mantafreak, maar die scorpion is echt mijn beessie nou hoor!
Verwijderd
Zie mijn sign.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:58:
Ik kan hier niet meer die GoT clan site niet meer vinden (en topic)......
Verwijderd
Als iemand interesse heeft, hier is ie te downloaden: http://www.t1anime.com/new/UT2k4_Trickvid.mpg
Ohja hij is 30MB.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 18:12 ]
Dinadani is dus clanm8 van mij
Wat vinden jullie nou?
Brightskins in de 2004 demo? mag dat of niet? Persoonlijk vind ik van wel, voor 2k3 heeft epic ze onder druk van de community gemaakt, ze zitten in TTM en worden op alle tournamenten gebruikt (is vrijwel niemand die ze niet gebruikt).
En het is nu mogelijk om ze in de demo te gebruiken.
http://djith.nl/ut2004_demo_brightskins_howto.php
Overigens, ik kwam nooit op die site en door die rant zal ik er nooit meer komen ook.
Een "profesionele" game site die persoonlijk mensen aanvallen
[ Voor 15% gewijzigd door LordMithril op 01-03-2004 18:34 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Wat een triest ventje is die Xtinction zeg, omdat hij dus geen bright skins gebruikt, zijn alle andere die het wel gebruiken cheaters en randdebielen.Lord_Mithril schreef op 01 maart 2004 @ 18:33:
Leuk stukkie http://www.gamecom.nl/rant/177
Wat vinden jullie nou?
Brightskins in de 2004 demo? mag dat of niet? Persoonlijk vind ik van wel, voor 2k3 heeft epic ze onder druk van de community gemaakt, ze zitten in TTM en worden op alle tournamenten gebruikt (is vrijwel niemand die ze niet gebruikt).
Overigens, ik kwam nooit op die site en door die rant zal ik er nooit meer komen ook.
Ben je ook een randdebiel of cheater als je de brightnes van je monitor hoger zet?
Verwijderd
Ik vind het een tweifel geval
Verwijderd
zie die howtoVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 18:48:
Ik vind het geen cheat ofzo hoor IMO. Ik heb geen UT2k3, kan iemand mij de juiste direct download link geven van dat skinsbrightness o.i.d. of uploaden? Thx
en highlight volgende keer ff (complete nick dus
en ffs, blijf eens wat langer dan 1 minuut.. heb inmiddels al 3x gehad dat ik reageerde en zag "no such nick"
[ Voor 26% gewijzigd door LordMithril op 01-03-2004 19:19 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
/AoW/Skippy is zijn nick. Zat er net op, en nu is er geen bal aan.
Sorry, ben vergeten een screenshot te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 19:43 ]
ik snap het niet, hoe doe je dat met die raptor, dat je opeens op die plek springt waar de redeemer ligt, leg ff uitVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 18:09:
Ik heb een filmpje gemaakt van een paar tricks, heb alleen een deel per ongeluk verwijderd, ik ben ook niet echt een talent in video's editten, maar verder zitten er wel een paar leuke stukjes in
Als iemand interesse heeft, hier is ie te downloaden: http://www.t1anime.com/new/UT2k4_Trickvid.mpg
Ohja hij is 30MB.
offtopic; en welk liedje was dat, vond em wel leuk
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Ik lees nogal vaak dat er mensen aan het cheaten zijn en dat ze de boel dan verpesten. Hierbij wil ik graag even opmerken dat er al sinds '98 mensen Unreal spelen, en dat deze mensen dus heel goed weten hoe het spel werkt. Ik wil niet cheaters gaan verdedigen, maar ik wil graag dat er wat meer gecheckt wordt of iemand echt cheat. Komt Zellius of iemand van de [ELF] clan online, dan kan je die meteen preventief kickbannen want deze cheaten zonder twijfel, maar verder denk ik toch niet dat er echt zoveel gecheat wordt, ik ben er zelf namelijk nog geeneen tegengekomen, en ik heb toch sinds de demo release bijna elke dag gespeeld. Daarnaast wil ik iedereen eraan herinneren dat de demo geen anti-cheat protection heeft, maar dat de full-version dit wel zal krijgen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Echt gruwelijk scherp en cool om UT 2004 te spelen... Ik zit er gewoon bijna in !!
het is iets van Alien Ant Farm welke het precies weet ik nog nietjohnuitalmelo schreef op 01 maart 2004 @ 19:42:
[...]
hij staat niet op hun cd "ANThology", dus dan weet ik het ook niet
[ Voor 19% gewijzigd door X-Rey op 01-03-2004 20:40 ]
Ja speelt lekker he met zo'n mega scherm... (heb zelf 19'' acer al1931)Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 20:31:
Wow.... heb net ene nieuwe 19'' beeldscherm (TFT).....
Echt gruwelijk scherp en cool om UT 2004 te spelen... Ik zit er gewoon bijna in !!
Want met dodgen ga je ook aardig snel vooruit.
Verwijderd
Speedhack - Cheat - Illegal - [BANNED]eghie schreef op 01 maart 2004 @ 20:52:
Ik zat vandaag op de gamepoint server en daar kwam ook zo'n gast van de [ELF] clan. Jemig wat liep die gast snel. Volgens mij was dat een soort van speedhack, of was dat een bepaalde trick
Want met dodgen ga je ook aardig snel vooruit.
Verwijderd
Weer een nieuwe moveVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 18:09:
Ik heb een filmpje gemaakt van een paar tricks, heb alleen een deel per ongeluk verwijderd, ik ben ook niet echt een talent in video's editten, maar verder zitten er wel een paar leuke stukjes in
Ohja hij is 30MB.
Verwijderd
Dat springen uit die raptor is een bug, als je je raptor in die poort op dat jump ding zet, en je stapt dan in, dan kan je weg vliegen, maar als je dan uitstapt jump je nog een heel eind de lucht in, best een grapig effect.johnuitalmelo schreef op 01 maart 2004 @ 19:42:
[...]
ik snap het niet, hoe doe je dat met die raptor, dat je opeens op die plek springt waar de redeemer ligt, leg ff uit
Het liedje is Alien Ant Farm - These days
Hmm..jij was dus die gozer die de hele tijd op me manta wouX-Rey schreef op 29 februari 2004 @ 21:21:
[...]
welcome backhoe je het gered zo'n week zonder GoT/UT2K4??
nog een paar screenies:
vrijdag 2x de limited edition besteld1x voor mij en 1x voor de vriend van m'n zus
zus was niet happy
[edit]
[...]
staat al een paar x in dit topic en is idd een handige manier om ergens te joinen
Heb nu net ook ff via inkoopacties.net ut2004 besteld was iemand zo aardig om creditcard te lenen
hoeveel personen zou je mee kunnen nemen op zo'n manta? 3 gaat in ieder geval makkelijk, 5 moet ook wel kunnen denk ik. Kan het zelf niet uitproberen aangezien ik te weinig mensen ken die ut2k4 spelen en dit willen testen, en op de bots hoef je helemaal niet te rekenenX-Rey schreef op 01 maart 2004 @ 22:31:
yup, dat was ik[EXC]SwordFish
. Is handig als iemand bij je op de manta staat
kan hij snel ergens meegaan, hij kan mee knallen en hij kan je healen
![]()
[afbeelding]
dus 2x2=4 +1 +1=6
we kunnen natuurlijk een x afspreken om met z'n allen te proberen... maar het is nogal lastig om met z'n 6 of meer een vrije server te vinden
Van gamer.nl (jaja weet het iritante pubers op de frontpage) hebben ze een sever voor dit soort ongein, moet je even in die thread daar op het forum kijken voor IP + pass. Ze zitten daar o.a HellbindersX-Rey schreef op 01 maart 2004 @ 22:39:
hmmm jah, denk in totaal 6 personen.... 2 personen op 1 van de ventilatoren en 1 bovenop en de driver natuurlijk
dus 2x2=4 +1 +1=6
we kunnen natuurlijk een x afspreken om met z'n allen te proberen... maar het is nogal lastig om met z'n 6 of meer een vrije server te vindenmet z'n tweeen is het al lastig
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Hmm... beetje mijn uitvinding jatten dusCopycat schreef op 01 maart 2004 @ 23:11:
[...]
Van gamer.nl (jaja weet het iritante pubers op de frontpage) hebben ze een sever voor dit soort ongein, moet je even in die thread daar op het forum kijken voor IP + pass. Ze zitten daar o.a Hellbindersop de redeemertower te zetten, houden er manta races en meer van dat soort gedoe
Je hebt gelijk als je zegt dat mensen vaak paranoide zijn en meteen roepen dat er gecheat wordt als ze gepwned worden, maar iemand die in 10 seconden de vlag pakt en terug brengt gebruikt toch wel duidelijk een speedhack (aan het aantal "<naam> left a crater" berichtjes bleek overigens wel dat het met speedhack moeilijk is om over die bruggen te lopenRamon de Jesus schreef op 01 maart 2004 @ 20:22:
ik wil graag even een kritische noot plaatsen bij een aantal posts van mensen hiero:
Ik lees nogal vaak dat er mensen aan het cheaten zijn en dat ze de boel dan verpesten. Hierbij wil ik graag even opmerken dat er al sinds '98 mensen Unreal spelen, en dat deze mensen dus heel goed weten hoe het spel werkt. Ik wil niet cheaters gaan verdedigen, maar ik wil graag dat er wat meer gecheckt wordt of iemand echt cheat. Komt Zellius of iemand van de [ELF] clan online, dan kan je die meteen preventief kickbannen want deze cheaten zonder twijfel, maar verder denk ik toch niet dat er echt zoveel gecheat wordt, ik ben er zelf namelijk nog geeneen tegengekomen, en ik heb toch sinds de demo release bijna elke dag gespeeld. Daarnaast wil ik iedereen eraan herinneren dat de demo geen anti-cheat protection heeft, maar dat de full-version dit wel zal krijgen.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Manta races zijn nog wel orgineelVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 23:13:
[...]
Hmm... beetje mijn uitvinding jatten dus
[afbeelding]
Iemand Goliath dan al op die toren gehad
moet wel lukken met 3 raptors denk?Copycat schreef op 01 maart 2004 @ 23:19:
[...]
Manta races zijn nog wel orgineel
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
vanaf het randje in de basis kun je 'm er wel op rijden
maar dan moet je wel goed balanceren
ik probeerde het met 2 maar die schoven steeds weg enzo
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Maar wat ik ermee bedoel is eigenlijk dat ik wil waarschuwen voor deze persoon als je hem ergens tegenkomt.Ramon de Jesus schreef op 01 maart 2004 @ 20:22:
ik wil graag even een kritische noot plaatsen bij een aantal posts van mensen hiero:
Want ik heb me gister dood geergerd aan het feit dat je net in het spel komt en dan het spel al weer ten einde is. Omdat er dus een speedhack gebruikt wordt.
Dan zit iedereen op die cheater te schelden dat hij moet oprotten en dan gaat hij zeggen dat tie 14 jaar is en dat hij een nazi is ofzo
Daar kan ik dus echt niet tegen en mijn bedoeling was alleen maar goed bedoeld zodat de mensen konden uit kijken naar deze personen.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 09:59 . Reden: Typ fout ]
Hehe, lol. Hoe lang heb je daarover gedaan?Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 23:13:
[...]
Hmm... beetje mijn uitvinding jatten dus
[afbeelding]
Wauwel.
Verwijderd
Zat ik ook over te denken haha , ik heb Unreal 2004 se nou ook maar besteld, meteen maar 2 besteld
Hij betaald wel zelf zijn eigen unreal
Verwijderd
Die Goliath wil ik ook nog wel een keer proberen ja, alleen moet nog ff iemand overhalen om mee te helpen, want met 2 raptors in het gewoon onmogelijk.Copycat schreef op 01 maart 2004 @ 23:19:
[...]
Manta races zijn nog wel orgineel
Een hele middag ongeveer om die Hellbender op te krijgen samen met FF_B_FF, is namelijk behoorlijk moeilijk om 1 ding in evenwicht te houden met 2 raptors, je gaat allebei corrigeren en dan gaat het vaak fout.
Gelukkig zijn we alle 2 behoorlijk op elkaar ingespeeld, bijna met ieder spel zijn we aan elkaar gewaagd, dus zo is het wel goedgekomen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 16:45 ]
Summon a Raptor:
summon
Onslaught.ONSAttackCraft
Summon a Manta:
summon
Onslaught.ONSHoverBike
Summon a Goliath:
summon
Onslaught.ONSHoverTank
Summon a Hellbender:
summon
Onslaught.ONSPRV
Summon a Scorpion:
summon
Onslaught.ONSRV
[ Voor 51% gewijzigd door eghie op 02-03-2004 19:04 ]
Verwijderd

Met die spawn commandos is wel wel een beetje te makkelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 19:28 ]
Best minder
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
7777. Had je trouwens ook helemaal niet kunnen vinden hooreghie schreef op 02 maart 2004 @ 19:42:
Weet trouwens iemand welke poorten er door UT 2004 demo worden gebruikt
ghehhe das pas teamworkX-Rey schreef op 01 maart 2004 @ 22:39:
hmmm jah, denk in totaal 6 personen.... 2 personen op 1 van de ventilatoren en 1 bovenop en de driver natuurlijk
dus 2x2=4 +1 +1=6
we kunnen natuurlijk een x afspreken om met z'n allen te proberen... maar het is nogal lastig om met z'n 6 of meer een vrije server te vindenmet z'n tweeen is het al lastig
dan hab je die andere power core zo down
[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 02-03-2004 20:33 ]
Verwijderd

Me pc vond zoveel tanks ook niet zo tof, alles ging best schokken, met pentium 4 en radeon 9800 pro.
Verwijderd
wat kan ik hier aan doen?UT2004 Build UT2004_Build_[2004-02-10_03.01]
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2796 MHz with 1023MB RAM
Video: 128MB DDR ATI Radeon 9800 Pro (6414)
General protection fault!
History: UMeshEmitter::RenderParticles <- AEmitter::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
ik krijg dit steeds tijdens het veld met die tanks en vliegtuigjes.. (naam ben ik ff kwijt)
andere maps gebeurt dit niet of nauwelijks..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 20:42 ]
Hoe heb je dit gedaan want bij mij verdwijnen ze altijd als ik ze te lang laat staan.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 20:18:
weer lekker nutteloos bezig geweest, was bezig een tower te maken van goliaths, werd best hoog totdat de onderste tanks allemaal door elkaar heen gingen zakken, toen bleef er dit over:
[afbeelding]
Me pc vond zoveel tanks ook niet zo tof, alles ging best schokken, met pentium 4 en radeon 9800 pro.
[ Voor 73% gewijzigd door Yagermeister op 02-03-2004 21:01 ]
-Te huur
werkt neuit?eghie schreef op 02 maart 2004 @ 18:24:
Trouwens iemand vroeg hoe je voertuigen kon laten spawnen mbv. console:
[...]
wat doe ik fout?
ik druk op ` ~
typ in: Onslaught.ONSHoverTank
en dan doet ie niks
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Lees eens het woordje 'summon' wat erboven staat.R-B schreef op 02 maart 2004 @ 21:06:
[...]
werkt neuit?..
wat doe ik fout?
ik druk op ` ~
en dan doet ie niks..
Verwijderd
Moet summon voorR-B schreef op 02 maart 2004 @ 21:06:
[...]
werkt neuit?..
wat doe ik fout?
ik druk op ` ~
en dan doet ie niks..
[edit]
Ei, reageer ik weer te laat
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 21:10 . Reden: Argh, te laat :/ ]
zo dus:
summon Onslaught.ONSHoverTank
doet ook niet
Verwijderd
Verwijderd
Banned:
24.90.156.30 I{Bang}Slutsss Speedhack
68.56.19.123 IG|?? Speedhack
66.56.101.6 IG|?? Speedhack
67.168.85.137 Ghost Aimbot/Speedhack
Verdenk ik maar nog niet gebanned:
82.36.35.145 __SuckLead__ Speedhack
81.182.106.99 ----Space---- Campen/Chatspam/Speedhack
Die bovenste 4 heb ik op heterdaad betrapt dus ik raad andere admins aan ze ook te bannen!
R-B schreef op 02 maart 2004 @ 21:06:
[...]
werkt neuit?..
wat doe ik fout?
ik druk op ` ~
en dan doet ie niks..
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 21:09:
[...]
Lees eens het woordje 'summon' wat erboven staat.
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 21:10:
[...]
Moet summon voor
[edit]
Ei, reageer ik weer te laat
Nee zo werkt het niet.R-B schreef op 02 maart 2004 @ 21:10:
dat werkt ook niet:
zo dus:
summon Onslaught.ONSHoverTank
doet ook niet..
Zo moet het:
Eigenlijk moeten we een database hebben waarin alle cheaters worden opgeslagen.ga naar console
type in:
summon [enter]
Onslaught.ONSHoverTank [enter]
[ Voor 6% gewijzigd door eghie op 02-03-2004 23:12 ]
Inderdaad, en hier staan er trouwens nog wat commando's
http://www.gamespot.com/pc/action/ut2004/hints.html
LOL heb een tijdje zitten auwehoeren met die tanks
echt lachen, zie 't resultaat, niet zo netjes naast elkaar bij de 'o' maar who cares
Clickable natuurlijkNice he'
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
gisteren ook ff geinstalleerd gedaan, eindelijk weer normaal spelenLord_Mithril schreef op 01 maart 2004 @ 18:33:
Wat vinden jullie nou?
ook maar de SE bij gcshop besteld, kan niet wachten tot die binnen is want Onslaught on Torlan begint wel een beetje saai te worden nu
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
omfg, dat is loljohnuitalmelo schreef op 03 maart 2004 @ 00:00:
[...]
Inderdaad, en hier staan er trouwens nog wat commando's
http://www.gamespot.com/pc/action/ut2004/hints.html
LOL heb een tijdje zitten auwehoeren met die tanks
echt lachen, zie 't resultaat, niet zo netjes naast elkaar bij de 'o' maar who cares
[afbeelding]Clickable natuurlijk
Nice he'
1je is 100MBVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 10:47:
Heeft iemand hier die 'bright skins' bestanden die je van UT2k3 moet kopieren voor mij. Ik heb eigenlijk geen zin om UT2k3 speciaal daarvoor te installeren.
ff installen dus
en de rest kan je via die howto site downloaden
[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 03-03-2004 11:35 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Maaruh, door het overgrote deel van de mensen, including ikkuh .... wordt het gezien als een hack in de demo. Als het in de officiele versie ZIT mag het wat mij betreft. Ik vind de demo skins echt niet te zien vaak, en ik speel ook games zonder brightskins hoor, maar bij bijvoorbeeld Call of Duty heb ik echt niet ZOVEEL moeite om een andere speler te zien zeg, en ik ben echt niet kippig. Dus ik snap die snak naar wat betere zichtbare skins wel hoor en daarnaast .... vind ik playscaling ook erg dramatisch:Lord_Mithril schreef op 01 maart 2004 @ 18:33:
Wat vinden jullie nou?
Scaling? ROFLVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:48:
[...]
Maaruh, door het overgrote deel van de mensen, including ikkuh .... wordt het gezien als een hack in de demo. Als het in de officiele versie ZIT mag het wat mij betreft. Ik vind de demo skins echt niet te zien vaak, en ik speel ook games zonder brightskins hoor, maar bij bijvoorbeeld Call of Duty heb ik echt niet ZOVEEL moeite om een andere speler te zien zeg, en ik ben echt niet kippig. Dus ik snap die snak naar wat betere zichtbare skins wel hoor en daarnaast .... vind ik playscaling ook erg dramatisch:
[afbeelding]

Dit zijn btw die brightskins (in nonteam games zijn ze wittig
En cheaten? mja.. is het mischien wel. Maar komop, het is een demo van een zeer modbaar spel, er zijn al zoveel dingen aangepast die er officieel niet inzitten.
Het is gewoon leuk om er mee te spelen, kijken wat er allemaal mogelijk is.
Alleen demo recording is me nog niet gelukt om te unlocken
[ Voor 16% gewijzigd door LordMithril op 03-03-2004 12:05 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Niet misschien hoor, het is cheatenLord_Mithril schreef op 03 maart 2004 @ 12:02:
[...]
Scaling? ROFL
[afbeelding]
Dit zijn btw die brightskins (in nonteam games zijn ze wittig)
En cheaten? mja.. is het mischien wel. Maar komop, het is een demo van een zeer modbaar spel, er zijn al zoveel dingen aangepast die er officieel niet inzitten.
Het is gewoon leuk om er mee te spelen, kijken wat er allemaal mogelijk is.
Alleen demo recording is me nog niet gelukt om te unlocken
Scaling, ik weenie hoor, maar vaak lijken het echt kabouters die in dit geval trappen staan die veel te groot voor ze zijn. Ieder zijn mening, maar zo denk ik erover, en er zijn er echt veel die dat ook doen, dus het komt echt niet uit de lucht vallen.
Kabouters.. lol klopt wel een beetje, maar als je gaat scalen tot het "klopt" hou je geen movement meer over.. zit je op 1/4de van je dodge al aan de andere kant van de kamerVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:08:
[...]
Niet misschien hoor, het is cheaten. Sommige mensen spelen ook een demo gewoon serieus, en cheaten is echt vervelend, dit is echt niet minder cheaten dan aimbotten en speedhacken.
Scaling, ik weenie hoor, maar vaak lijken het echt kabouters die in dit geval trappen staan die veel te groot voor ze zijn. Ieder zijn mening, maar zo denk ik erover, en er zijn er echt veel die dat ook doen, dus het komt echt niet uit de lucht vallen.
Dan is flak wel erg relaxed btw
Vind trouwens niet dat je brightskins echt kan vergelijken met een aimbot. De impact op het spelen is heel anders. Je kan met Brightskins nog steeds geowned worden door iemand zonder. Met een aimbot moet je moeite gaan doen om dat voor elkaar te krijgen
Speedhacks zie ik t nut niet echt van in (op CTF na dan). Al eens geprobeerd iemand te raken als je 2 tot 5x zo snel gaat?
Bier, Whiskey en Metal!!
en grotere kereltjes is flauw, dat is nou juist een verbetering in dit spel dat ze niet zo groot meer zijn zoals in UT, dan moet je tenminste weer eens mikken
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
En reuzen zit ik ook niet op te wachten, maar UT had gewoon normale skins hoor, echt niet te groot, eerder normaal in tegenstelling met nu.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 12:26 ]
Bij C&C Renegade ging/gaat dezelfde discussie in hoeverre skins een onschuldige mod danwel een cheat zijn, zo heb je:
-Gewoon leuke skins
-Skins die snipers bijv. helblauw of felroze maken
-Een skin voor proxymity C4 (bijv. felgroen, maar ook meer onschuldige met een smiley erop), normaal zijn ze grijs-dofgeel, en niet altijd zo makkelijk te zien in tunnels oid.
-Een skin voor de sniperscope die de groene tint en de grote zwarte hoeken/randen weghaalt
-Skins voor de Stealth Black Hand, die is onzichtbaar tenzij hij schiet, geraakt wordt of dat net gedaan heeft (dan zie je hem een beetje zegmaar) of als je dichtbij hem bent. Als je de skin van het "half-onzichtbaar zijn" door bijv. splash damage felpaars oid maakt, kun je ze vaan over de hele map nog zien.
De lijn tussen een leuke skin en cheaten is erg dun.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd
1) iedereen het gebruik of
2) iedereen WEET dat het gebruikt wordt
en het officieel is.
Ikzelf wacht zowieso nu op het origineel, ik heb ff een overdosis Onslaught gehad, ik gok zo'n 40+ speeluren erop zitten, ik begon al weer aardig oververmoeid te raken (zielig he
Verwijderd
Ik zie ventjes ook niet eerder of later met of zonder bright skins, zodra iemand in me beeld is, als is het maar een pixel zie ik em meteen, gewoon goed kijken altijd, van goed kijken speel je ook meer geconcentreerd en ook beter.
Verwijderd
Aardig gekVictorio schreef op 03 maart 2004 @ 14:38:
[afbeelding]
Ik zat vast met een Hellbender... kon er niet zonder hulp uitkomen dus begon er iemand tegen me aan te schieten... opeens Daredevil level 1300!
Verwijderd
Dat zijn allemaal leuke dingen enzo, maar hoe krijg je die Dare Devil precies? Moet je dan gewoon een beetje stunten ofzo?Victorio schreef op 03 maart 2004 @ 14:38:
[afbeelding]
Ik zat vast met een Hellbender... kon er niet zonder hulp uitkomen dus begon er iemand tegen me aan te schieten... opeens Daredevil level 1300!
En wanneer krijg je precies een Flak Monkey? Je krijgt em natuurlijk als je veel knalt met je flak cannon, maar wanneer precies?
Misschien een leuk idee om een inventaris te maken van al die awards die je kunt krijgen en wanneer je ze krijgt? En dan bedoel ik niet de dingen als monster kills, of wicked sicks, want die hebben we hiervoor al ergens gezien.
Verwijderd
http://picserver.student....582R123EE4/picserver.jpeg
en ludicrous kills ook
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 16:45 ]
Verwijderd
Hoe ken je zoveel ludicrious kills hebben en maar 100 frags hebben???Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:44:
Instagrip ownt echt![]()
http://picserver.student....582R123EE4/picserver.jpeg
en ludicrous kills ook
Die frags tellen dan ook nog mee, dus lijkt me sterkVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 17:10:
Dat weet ik ook niet volgens mij omdat ik al een ''paar'' potjes ervoor had gespeeld
Verwijderd
Iemand een paar leuke NL ONS servers?
(En dat lijstje van hierboven klopt niet echt meer)
Ik zal je server er maar nog eens op nachecken, want er zitten geregeld mensen met allerlei cheats op
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
De stat voor ludicrous kills klopt gewoon niet, ik had gister ook volgens de stats 255 ludicrous kills gehad, terwijl ik in werkelijkheid volgens mij maar 1tje heb gehad. Alle andere stats lijken wel te kloppen.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 17:00:
[...]
Hoe ken je zoveel ludicrious kills hebben en maar 100 frags hebben???
Verwijderd
het was leuk voor 2 weken en nu is het weer de tijd van cheaters
en ik vind die brightness dingen en vooral de scale vergrotingen echt cheaten
als je een poppetje 1.5 keer groter maakt dan ben je toch gewoon aan het cheaten? Je maakt het 1.5 keer makkelijker om raak te schieten
CTF, deathmatch, team deathmatch en dat met die bal zitten vol met idioten met speedhack en aimbots
en onslaught wordt wel erg saaaai. Het is alleen verslafend maar of het nou echt zo leuk is eigenlijk? neuh.
Verwijderd
Nee fout van het spel
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 06:55 ]
Verwijderd
We moeten gewoon wachten totdat de volledige versie er is en dan kom je haast geen cheaters meer tegen.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 00:23:
UT2004 demo begint ik nu wel behoorlijk zat te worden met al die cheaters, ben net 4 servers gegaan, op allemaal zat minimaal 1 cheater
weet je zeker of je dan ook 1.5 keer zo makkelijk iemand raakt?Hertog_Martin schreef op 04 maart 2004 @ 04:25:
Ik speel al 3 dagen niet meer en ga ut 2004 niet kopen ook
als je een poppetje 1.5 keer groter maakt dan ben je toch gewoon aan het cheaten? Je maakt het 1.5 keer makkelijker om raak te schieten
CTF, deathmatch, team deathmatch en dat met die bal zitten vol met idioten met speedhack en aimbots
en onslaught wordt wel erg saaaai. Het is alleen verslafend maar of het nou echt zo leuk is eigenlijk? neuh.
of zie je ze alleen maar beter?
schaling is dat voor alleen de models of alleen de hitboxes ??Hertog_Martin schreef op 04 maart 2004 @ 04:25:
Ik speel al 3 dagen niet meer en ga ut 2004 niet kopen ook
als het voor enkel de models is, dan is raak schieten wat lastiger omdat de hitboxes gewoon niet kloppen dan
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Waarschijnlijk gaat dat in de volledige versie allemaal wel meevallen.
Alleen snap ik niet waar jullie al die cheaters zien, ik ben er nog geen een tegen gekome.
@ brightskins,
Ik gebruik ze ook, gewoon hetz als bij 2003. Ik vind het dus geen cheaten, ik heb mn broertje (die al aardig wat UT heeft gespeeld) 2 matches laten spelen en hij raakte er niet meer of minder op. Door iemand te kunnen zien schiet je m nog niet dood, maar voor het gevoel is het wel makkelijker om een speler dood te schieten.
Waarschijnlijk zullen de brightskins voor 2004 ook gewoon uitkomen, tesamen met ttm In 2003 gebruikte meer als de helft van de spelers die mod, het was dus bijna standaard.
Overigerns zou ik mezelf over cheaters niet zo druk maken, dat doe ik zelf helemaal niet. Wat maakt t nou uit dat er een of andere gast lame doet, niet reageren en gewoon een andere server uitzoeken. Ikzelf maak er iig geen punt van (al ben ik er in 2004 nog geen tegengekomen).
Ons is een leuke spelmode, maar ik wissel erg veel af met tdm en dm. Dat is voor mij zeker zo leuk en ik heb er nog 0 cheaters gezien. Afgezien dat er wel een aantal mensen brightskins gebruiken.
@ hierboven:
Naar wat ik getest heb zijn de hitboxes precies even groot, alleen is het zo dat je op een normale model ook net iets mis kunt schieten en toch raakt (vooral vrouwelijke models)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 10:08 ]
Verwijderd
En waar is getfragged.nl server gebleven, die was zo ownage man!
Verwijderd
see...Thanks to everyone for their feedback on the demo. It really helped make the game better. At some point after the game ships we'll update the demo to be the same codebase as the retail game. As you might be aware the demo didn't have any cheat protection in it, to avoid giving the hackers a head-start, so it is unlikely we'll release the updated demo before the full game is on store shelves for the same reason.
Dit topic is gesloten.
![]()