Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.933 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:53

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zit met het volgende probleem.

Ik wil een listen server starten, zodat ik en mijn kameraad even een potje tegen elkaar kunnen fraggen. Ik heb port 7777 opengezet, want ik had gelezen dat UT deze poort gebruikt. Nu lukt het mijn kameraad echter met geen mogelijkheid om naar mij toe te connecten. Andersom gaat het niet veel beter.

Ik heb ook al op de atari forums gekeken, maar daar staan ook geen oplossingen. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Oh ja, ik zit dus achter een router.

[ Voor 4% gewijzigd door Smoonshine op 04-03-2004 19:23 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Ik heb nog een filmpje gemaakt

http://home.quicknet.nl/qn/prive/brolak/UT2k4.wmv

Handig truckje!

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
zou ook wel leuk zijn als iemand als jij als spectator iemand filmt die zon sprong maakt

dan gewoon met eigen camera 'filmen' hoe het er van buiten uitziet als zon poppetje zon grootte sprong maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:13
Dat is zeker handig.
Aangezien m'n Raptor nog wel een 'verdwijnt' wanneer ik daar ben laat ik me meestal langzaam de toren af vallen. Meestal wordt je dan nog door 1 schot gekilled wanneer je beneden bent.

Dit is wel handig, want dat scheelt je weer 1 death.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Hertog_Martin schreef op 04 maart 2004 @ 21:06:
[...]

zou ook wel leuk zijn als iemand als jij als spectator iemand filmt die zon sprong maakt

dan gewoon met eigen camera 'filmen' hoe het er van buiten uitziet als zon poppetje zon grootte sprong maakt
Ooit een Bot zo'n sprong zien maken? :+

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07
op het forum daar staat:
UNREAL TOURNAMENT 2004 GOES GOLD
Epic Games Completes Development on Highly Anticipated Multiplayer Opus; Game Will Be Available Worldwide March 15
HIj komt dus eerder :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Dat zou dus ook betekenen dat we eerder de SE editie krijgen :D

WOEI :9~

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
hehe had net in een potje weer wat leuke vehicular manslaughters in de Raptor

Zo leuk wanneer iemand de redeemer heeft gepakt of wil pakken om m dan ff te pletten :) of nog leuker; van de rand af te tikken

maarre waarom is de GoT UT2004 Ownage server ineens zo leeg? waren net de hele tijd maar 4 mensen.. normaal zit ie vol s avonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

merkte net pas dat je ook punten krijgt in ctf als je niet capt, maar wel aan een cap heb meegeholpen (dus ik loop een stukkie met de flag, ga dood en dan gaat iemand anders de cap afmaken.)

maar hoeveel punten kriijg je daar precies voor?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hopelijk komt de nieuwe demo voor de 14de want dan vertrek ik naar Polen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Laatst online: 16:22
Zijn er eigenlijk mensen die het spel net als ik onder linux spelen ?
Ik zit ook al een tijdje te zoeken naar een linux pre-order ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Aphelion op 05-03-2004 12:16 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 04 maart 2004 @ 19:23:
Ik zit met het volgende probleem.

Ik wil een listen server starten, zodat ik en mijn kameraad even een potje tegen elkaar kunnen fraggen. Ik heb port 7777 opengezet, want ik had gelezen dat UT deze poort gebruikt. Nu lukt het mijn kameraad echter met geen mogelijkheid om naar mij toe te connecten. Andersom gaat het niet veel beter.

Ik heb ook al op de atari forums gekeken, maar daar staan ook geen oplossingen. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Oh ja, ik zit dus achter een router.
Volgens mij moet je ook poort 7778 forwarden, aangezien hij die volgens mij als query port gebruikt. Was met ut99 iig wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Maurice schreef op 05 maart 2004 @ 12:15:
Zijn er eigenlijk mensen die het spel net als ik onder linux spelen ?
Ik zit ook al een tijdje te zoeken naar een linux pre-order ;)
Op de windows versie staat net als bij UT2003 de linux versie.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik heb zowel UT2k4 als Far Cry onder bestelling staan bij Dynabyte, maar technisch gezien kosten ze hetzelfde geloof ik, maar kan ik dan in de winkel gewoon om de DVD versie van beiden vragen? In de mail die ik kreeg werdt die keus namelijk helemaal niet aan mij gelaten, dus heb ik gewoon besteld...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07
Hacku schreef op 05 maart 2004 @ 10:31:
[...]

Hopelijk komt de nieuwe demo voor de 14de want dan vertrek ik naar Polen.
als je ff had gelezen zag je dat hij 15 maart wereldwijd verkrijgbaar is en DAARNA word pas de nieuwe demo gereleased ;) dus NEE... btw in polen hebben ze ook lekkere internet verbindingen :9 dus download hem daar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Op de een of andere vage manier ben ik er in geslaagd m'n ping-tabje in de server-browser te laten verdwijnen. Ook als ik het spel opnieuw start blijft ie weg. Iemand enig idee hoe ik die weer terug krijg?

[edit]
gefixed: voor anderen met dit probleempje: vervang de "vernaggelde" [GUI2K4.UT2k4Browser_ServerListPageInternet] entry in User.ini door dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[GUI2K4.UT2k4Browser_ServerListPageInternet]
RulesListBoxClass=GUI2K4.UT2K4Browser_RulesListBox
PlayersListBoxClass=GUI2K4.UT2K4Browser_PlayersListBox
MainSplitterPosition=0.665672
DetailSplitterPosition=0.460938
HeaderColumnSizes=(ColumnSizes=(0.096562,0.446875,0.292812,0.110625,0.150000))
HeaderColumnSizes=(ColumnSizes=(0.564287,0.500000))
HeaderColumnSizes=(ColumnSizes=(0.340000,0.220000,0.286591,0.220000))

[ Voor 60% gewijzigd door Genoil op 05-03-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hmm, leuk, mijn FSAA instellingen zijn generally fucked lijkt het wel... Maakt weinig uit, moet toch re-installen aan het eind van de maand...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje; hoe kan ik bij UT2004 kijken hoeveel fps ik haal,
welke command moet ik in de console intypen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 18:38:
"stat fps"

zonder de "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 18:38:
ff vraagje; heb je de startpost wel gelezen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

*Laat... dat krijg je met limit=999 :)

[ Voor 96% gewijzigd door Cavorka op 05-03-2004 18:50 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi
Ik haal toch nog een average fps van 40 tot 60 met uitschieters naar 80-90 met mun oude GF mx440 :)

1024 x 786, alles verder op normaal.

Wilde eigenlijk upgraden voor o.a. dit spel.
Binnenkort maar eens kijken hoe het loopt op een Fx of radeon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59
pff i'm addicted to Instagib.. :P
speel wel regelmatig op de server van crispy, met de naam _xtuv_ (dus zeg ff hoi als je er ook bent ;)) en op de th instagib server, gaat wel aardig goed eigenlijk :) :D eindig vaak ergens boven in (meestal 1 :P maar zullen wel vaak niet zo'n goede spelers zijn..)

btw ik krijg de 'sexy announcer' voice niet echt aan de praat, ik stel die steeds in maar ik hoor nogsteeds de man... ik wil wel es sexy 'holy shit' horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

Welk voertuig vinden jullie eigenlijk het fijnst ?
Ik persoonlijk de Manta omdat je daar zo'n lkkr roadkills mee kan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Agreed, sinds ik de Manta heb ontdekt maak ik opeens monsterscores (soms 2x zoveel als de nummer 2), en bijna allemaal door het geheadclip.

Maar ik vind ze allemaal wel iets hebben: tank is gewoon lekker lomp, en hellbender is zeer sterk, vooral met de twin rifle voor sniping.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59
Tsja de manta gewoon om z'n snelheid... als je in de base meteen de manta hebt dan heb je bijna gegarandeerd 10 punten, omdat je de 1e 2 powernodes kan maken...
Als je beetje mazzel hebt vlieg je snel door naar de derde (niet die in het midden) en sloop je die, en bouw je er weer een.. hoppa, 20 punten :P als het meezit.. maar is me vaak genoeg gelukt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Jahh dat is zeker waar een tank is meestal te lanzaam vint ik, en een hellbender vindt ik wel fijn als iedereen eropzit dan is die kei sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Komt er in de Full versie een oplossing voor het feit dat mensen met een snellere pc een voorsprong hebben door snellere laadtijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Hertog_Martin schreef op 06 maart 2004 @ 00:52:
Komt er in de Full versie een oplossing voor het feit dat mensen met een snellere pc een voorsprong hebben door snellere laadtijd?
Voor deze gamemode komt er waarschijnlijk een langere countdown (20 á 30 seconden).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Xtuv schreef op 05 maart 2004 @ 22:43:
Tsja de manta gewoon om z'n snelheid... als je in de base meteen de manta hebt dan heb je bijna gegarandeerd 10 punten, omdat je de 1e 2 powernodes kan maken...
Als je beetje mazzel hebt vlieg je snel door naar de derde (niet die in het midden) en sloop je die, en bouw je er weer een.. hoppa, 20 punten :P als het meezit.. maar is me vaak genoeg gelukt iig.
Wat erg leuk is om die route met z'n tweeen te doen (vooral met onbekenden die dezelfde tactiek hanteren), alleen wel jammer dat alleen de voorste in de linkgun-ketting de punten krijgt. Wekt weer egoisme is de hand :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 19:22
Hertog_Martin schreef op 06 maart 2004 @ 00:52:
Tournament Mode
Click to ready ;) maar op pubs staat dat vrijwel altijd uit. adners is er altijd wel zo'n lamer die niet klikt en zonder admin kan je dan beter een andere pub zoeken

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op 06 maart 2004 @ 06:03:
[...]
alleen wel jammer dat alleen de voorste in de linkgun-ketting de punten krijgt. Wekt weer egoisme is de hand :|.
Dit zie je al aan het begin van het spel al gebeuren, mensen springen meteen OP de manta ipv erin en wachten dan op een bestuurder, zodat als ze aankomen bij de eerste node er meteen af kunnen springen en als eerste de node kunnen activeren :r

Hebben ze aan mij een slechte, want ik wacht in dat geval gewoon totdat of de Hellbender er al is, of totdat ze ongeduldig worden en er maar weer afspringen en gaan lopen, ik vindt het gewoon enorm ego...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
het begin van het spel is gewoon heel erg belangrijk, daarom is die manta zo belangrijk imho. Ik ga altijd op de vleugel van de manta staan, maar zie ik voor 3 seconden niemand aan komen lopen, dan ga ik er ook vandoor, daarnaast heb ik niet het idee dat de puntentelling fout is, want anders zouden mensen niet met mij linken als ik een powernode aan het laden ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Punten let ik niet eens op.
Boeiend dat iemand boven mij eindigd, zolang ik maar fun heb.
Ik let niet op punten maar op acties, iemand kan nog zoveel punten krijgen door zn eigen base te defenden maar ik heb meer respect voor die ene gast die met mij mee loopt om de node te vernietigen.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 10:05:
[...]

Dit zie je al aan het begin van het spel al gebeuren, mensen springen meteen OP de manta ipv erin en wachten dan op een bestuurder, zodat als ze aankomen bij de eerste node er meteen af kunnen springen en als eerste de node kunnen activeren :r

Hebben ze aan mij een slechte, want ik wacht in dat geval gewoon totdat of de Hellbender er al is, of totdat ze ongeduldig worden en er maar weer afspringen en gaan lopen, ik vindt het gewoon enorm ego...
ik denk niet dat dat de reden is waarom mensen op de manta springen
het is makkelijker om erop te komen als er nog niemand in zit, dus kunnen beter
de eersten er op springen en de laatste er in
het verklaart wel waarom mensen het soms niet zien zitten als ik in hun linkgun straal ga staan om het wat sneller te laten opschieten

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Je kunt toch ook gewoon met z'n tweëen op zo'n node met de linkgun gaan schieten.
De snelheid is dan hetzelfde als een gelinkte linkgun, maar nu zal iedereen punten krijgen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezer schreef op 06 maart 2004 @ 12:27:
Je kunt toch ook gewoon met z'n tweëen op zo'n node met de linkgun gaan schieten.
De snelheid is dan hetzelfde als een gelinkte linkgun, maar nu zal iedereen punten krijgen lijkt me.
Het schijnt dat twee gelinkte mensen sneller kunnen healen, dan twee mensen apart. Op zich ook wel logisch, want anders zou dat linken totaal geen nut hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op punten letten op ONS of CTF is n00bish IMO, het gaat mij alleen om de "Teamplay" en de fun natuurlijk. Als we maar winnen, "tactiek" etc. DM en TDM daar let ik juist wel op punten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

kwam net op crispy's server een cheater tegen :s

Afbeeldingslocatie: http://www.blacklotus.co.uk/cheater.jpg

en hij gaf daarvoor toe een aimbot te gebruiken... toch jammer, want een hoop mensen in die server zaten er al zeker een uur, was echt leuk. tot hij joinde

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Freezer schreef op 06 maart 2004 @ 12:27:
ik weet het niet zeker, maar volgens geeft het spel maar 1 keer punten uit, net als dat wanneer je met z'n tweeen de core kapot aan het schieten bent degene die het laatste schot afvuurt de 10 bonuspunten pakt.

ik neem iig nooit iemand mee op de manta, wel geprobeerd, maar ik merk nu dat het veel te veel tijd kost, en ik nog geen passgiers heb gezien die er op kunnen blijven staan als je in 1 streep over de heuvel knalt naar de eerste node.

en hoewel het een beetje ongeschreven regel is dat je braaf met de hellbender wacht, is het volgens mij niet eens zo'n slecht plan er meteen mee naar de eerste node te racen om de manta-gast te helpen die eerste node te chargen. de rest kan dan gewoon teleporten naar de eerste node (ipv lopen en flak achter de hellbender aan te schieten...).

waar ik helemaal niet tegen kan zijn gasten in hellbenders die rechtsaf slaan naar de middennode, terwijl de eerste nog niet eens klaar is. nee, ook al is het wel aarig om de eerste 15 punten in je zak te steken, je weet dan wel gelijk dat je met een team idioten speelt. gelukkig is ut2k4 ook weer niet een dusdanig tactisch spel dat het echt heel erg is dat je met een stel losgeslagen idioten moet spelen, kan zelfs z'n voordeel hebben :P

mijn in-game naam is overigens meneer_2. ik speel meestal samen met meneer_1. ik zie soms wel eens een GoT-nick, maar groeten kan niet echt, omdat ik officieus met meneer_1 heb afgesproken dat meneren alleen maar 'meneer!" mogen zeggen in de chat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:30
Meestal wacht ik wel ff als ik de Hellbender krijg, tenzij er niemand in de buurt is natuurlijk :)

Wat ik tegenwoordig ook steeds meer doe is eerst op m'n gemak wapens e.d. verzamelen (AvRiL, Lightning Gun, health & armor) en dan naar de eerste node teleporten.

Gisteren was er overigens ook weer iemand met speedhack op Crispy's CTF, ik wou dat we konden votekicken...

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NHJ BV schreef op 06 maart 2004 @ 14:04:
Meestal wacht ik wel ff als ik de Hellbender krijg, tenzij er niemand in de buurt is natuurlijk :)

Wat ik tegenwoordig ook steeds meer doe is eerst op m'n gemak wapens e.d. verzamelen (AvRiL, Lightning Gun, health & armor) en dan naar de eerste node teleporten.

Gisteren was er overigens ook weer iemand met speedhack op Crispy's CTF, ik wou dat we konden votekicken...
kan tog ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 06 maart 2004 @ 13:15:
kwam net op crispy's server een cheater tegen :s

[afbeelding]

en hij gaf daarvoor toe een aimbot te gebruiken... toch jammer, want een hoop mensen in die server zaten er al zeker een uur, was echt leuk. tot hij joinde
he wist niet dat dit de GOT server was.

mijn nick is namelijk Dude.nl :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Leuk spel.
Ik heb UT veel gespeeld, 2003 overgeslagen maar ben van plan deze weer te gaan spelen.
Ik heb wel een vervelend probleem: Het laden van spellen duurt ontzettend lang. Dit heeft soms tot gevolg dat ik alleen als spectator kan meedoen als een nieuw level word ingeladen. Ook maak ik nooit het begin van de eerste ronde mee. Ieder team heeft al minstens 2 nodes als ik binnenkom.
Ik heb een P4 2.8 ghz, 256mb ram, 60gig vrij op mn hd en een ati radeon 9700 pro.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Laatst online: 16:22
Larixk schreef op 06 maart 2004 @ 15:53:
Leuk spel.
Ik heb UT veel gespeeld, 2003 overgeslagen maar ben van plan deze weer te gaan spelen.
Ik heb wel een vervelend probleem: Het laden van spellen duurt ontzettend lang. Dit heeft soms tot gevolg dat ik alleen als spectator kan meedoen als een nieuw level word ingeladen. Ook maak ik nooit het begin van de eerste ronde mee. Ieder team heeft al minstens 2 nodes als ik binnenkom.
Ik heb een P4 2.8 ghz, 256mb ram, 60gig vrij op mn hd en een ati radeon 9700 pro.
Erg vreemd. het laden duurt hier enkele seconden
amd 2000xp, 768mb ram, 80gig vrij maar zou niets mogen uitmaken

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ja dat is het geheugen he, kijk eerst even of je niet rare dingen hebt draaien op de achtergrond, heb je dat niet probeer dan dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[Engine.LevelInfo]
PhysicsDetailLevel=PDL_Medium
MeshLODDetailLevel=MDL_Medium
bLowSoundDetail=True
DecalStayScale=1.000000
bNeverPrecache=false
bShouldPreload=True
bDesireSkinPreload=True

veranderen naar:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[Engine.LevelInfo]
PhysicsDetailLevel=PDL_Medium
MeshLODDetailLevel=MDL_Medium
bLowSoundDetail=True
DecalStayScale=1.000000
bNeverPrecache=false
bShouldPreload=False
bDesireSkinPreload=False

Op deze manier worden skins niet geladen bij het laden van het level maar op het moment dat ze voor het eerst in de game verschijnen of je ze tegenkomt. Dit zorgt dus wel voor meer schokjes.

Eigenlijk moet je er gewoon 256 of meer MB bijgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel.
Ik zou WinXP clean instal doen (dus formatteren en dan clean instaleren) en nog 256 of 512 erbij proppen. Als je op de 512 of 768MBram zit, liefst 1024MBRAM> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel.
heb je je PC soms helemaal vol staan met troep??
bij mij is ut geladen in un paar sec.

Pentium 2.6 GHZ, 512MB, HDD 120GB ATI Radeon 9600TX 128MB

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Ik heb een probleempje. Ik wil een Public UT2004 server opzetten op mijn colocated server, voor 24-32 spelers, maar als ik de dedicated server draai zegt ie dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
Log: Log file open, 03/07/04 16:26:17
Init: Name subsystem initialized
Init: Detected: Microsoft Windows XP 5.2 (Build: 3790)
Init: Version: 3120 (127.29)
Init: Compiled: Feb 10 2004 03:26:10
Init: Command line:          -log=server.log
Init: Base directory: E:\UnrealTournament2004\Public\System\
Init: Character set: Unicode
Init: Build label:  Build UT2004_Build_[2004-02-10_03.01]
Init: Object subsystem initialized
Log: Executing Class Engine.ServerCommandlet
Log:   ERROR: Could not open SkaarjPack.u for reading!
Log:  
Log:   ERROR: Could not open SkaarjPack_rc.u for reading!
Log:  
Log:   ERROR: Could not open BonusPack.u for reading!
Log:  
Log:   ERROR: Could not open SampleSkin.u for reading!
Log:  
Log: Global MD5: [a19c11d0ba5a4b9da900629e0b35fc5e]
Log: Browse: NvidiaLogo.ut2?Name=Player?Class=Engine.Pawn?Character=Jakob?team=255
Warning: Missing Class Class Editor.TransBuffer
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.Move_onto_next_objective
Warning: Missing Package Package CubeMaps.testenv
Warning: Missing TexEnvMap TexEnvMap CubeMaps.testenv.testcubeTexEnv
Warning: Missing Texture Texture UCGeneric.DetailTextures.detail41
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercFemaleABodyA
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercFemaleAHeadA
Warning: Missing Texture Texture DemoPlayerSkins.Demo_Skeleton
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercMaleABodyA
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercMaleAHeadA
Warning: Missing Texture Texture WeaponSkins.Skins.TransLauncherTex0
Warning: Missing Texture Texture WeaponSkins.Skins.TransBeaconTex0
Warning: Missing Texture Texture H_E_L_Ltx.Shaders.cp_caustics4water
Warning: Missing TexPanner TexPanner FireEngine.Liquids.water04AR-texpanner
Warning: Missing Texture Texture ArboreaTerrain.ground.Sand01AR
Warning: Missing TexEnvMap TexEnvMap CubeMaps.Anubis.Anubis-texenv
Warning: Missing Texture Texture FireEngine.Liquids.water04AR
Warning: Missing Shader Shader Egypt_tech_Epic.Shaders.toptarpalpha
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_Find_core
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_ProtectPowerCore
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_vehicle_operational
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_return_core
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_PreventVehicleRepair
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_PowerCoreDropped
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_PowerCorePickedUp
Log: Collecting garbage
Log: Purging garbage
Log: Garbage: objects: 19650->19649; refs: 191479
Log: Game class is 'CinematicGame'
Log: setsockopt with IP_RECVERR failed
Log: Bringing Level NvidiaLogo.myLevel up for play (20) appSeconds: 2.546000...
Log: (Karma): Autodetecting CPU for SSE
Log: (Karma): Using SSE Optimizations
ScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging False
ScriptLog: UdpServerQuery(crt): Port 7787 successfully bound.
Log: Resolving master0.gamespy.com...
ScriptLog: MasterServerUplink: MasterServerGameStats not found - stats uploading disabled.
Log: FUdpLink::BindPort: Failed to bind UDP socket to port with error 10013
Critical: FUdpLink::BindPort: Failed to bind UDP socket to port 7778
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Critical: FUdpLink::BindPort
Critical: FMasterServerUplinkLink::FMasterServerUplinkLink
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (MasterServerUplink NvidiaLogo.MasterServerUplink, Function IpDrv.MasterServerUplink.BeginPlay)
Critical: BeginPlay
Critical: UGameEngine::LoadMap
Critical: LocalMapURL
Critical: UGameEngine::Browse
Critical: UGameEngine::Init
Critical: UServerCommandlet::Main
Exit: Exiting.
Log: FileManager: Reading 0 GByte 35 MByte 294 KByte 119 Bytes from HD took 0.182000 seconds (0.136000 reading, 0.046000 seeking).
Log: FileManager: 0.196000 seconds spent with misc. duties
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, 03/07/04 16:26:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Critical: FUdpLink::BindPort: Failed to bind UDP socket to port 7778 toevallig een firewall ofzo of iets anders op die poort draaien?

daarnaast moet je ook een ander level kiezen want default gaat ie dus naar nVIdiaLogo.Unr, en daar kan je niet echt lekker spelen.

wat je moet doen is RunServer.bat openen, daar het volgende inzetten (bijvoorbeeld uiteraard)
code:
1
2
3
4
5
@echo off
:10
ucc server ONS-Torlan.ut2 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9 -log=server.log
copy server.log servercrash.log
goto 10
en dan de dedicated starten via RunServer.bat

als je linux draait dan weet ik niet hoe het moet ;) sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Port aangepast :)
Probleem blijft, default level had ik al een onslaught level gepikt

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
Log: Log file open, 03/07/04 16:40:22
Init: Name subsystem initialized
Init: Detected: Microsoft Windows XP 5.2 (Build: 3790)
Init: Version: 3120 (127.29)
Init: Compiled: Feb 10 2004 03:26:10
Init: Command line: ONS-Torlan.ut2         -log=server.log
Init: Base directory: E:\UnrealTournament2004\Public\System\
Init: Character set: Unicode
Init: Build label:  Build UT2004_Build_[2004-02-10_03.01]
Init: Object subsystem initialized
Log: Executing Class Engine.ServerCommandlet
Log:   ERROR: Could not open SkaarjPack.u for reading!
Log:  
Log:   ERROR: Could not open SkaarjPack_rc.u for reading!
Log:  
Log:   ERROR: Could not open BonusPack.u for reading!
Log:  
Log:   ERROR: Could not open SampleSkin.u for reading!
Log:  
Log: Global MD5: [a19c11d0ba5a4b9da900629e0b35fc5e]
Log: Browse: ONS-Torlan.ut2?Name=Player?Class=Engine.Pawn?Character=Jakob?team=255
Warning: Missing TexEnvMap TexEnvMap CubeMaps.testenv.testcubeTexEnv
Warning: Missing Texture Texture UCGeneric.DetailTextures.detail41
Warning: Missing Texture Texture H_E_L_Ltx.Shaders.cp_caustics4water
Warning: Missing TexPanner TexPanner FireEngine.Liquids.water04AR-texpanner
Warning: Missing Texture Texture ArboreaTerrain.ground.Sand01AR
Warning: Missing TexEnvMap TexEnvMap CubeMaps.Anubis.Anubis-texenv
Warning: Missing Texture Texture FireEngine.Liquids.water04AR
Warning: Missing Shader Shader Egypt_tech_Epic.Shaders.toptarpalpha
Warning: Missing Class Class Editor.TransBuffer
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.Move_onto_next_objective
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercFemaleABodyA
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercFemaleAHeadA
Warning: Missing Texture Texture DemoPlayerSkins.Demo_Skeleton
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercMaleABodyA
Warning: Missing Texture Texture PlayerSkins.MercMaleAHeadA
Warning: Missing Texture Texture WeaponSkins.Skins.TransLauncherTex0
Warning: Missing Texture Texture WeaponSkins.Skins.TransBeaconTex0
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_Find_core
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_ProtectPowerCore
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_vehicle_operational
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_return_core
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_PreventVehicleRepair
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_PowerCoreDropped
Warning: Missing Sound Sound AnnouncerAssault.Generic.JY_PowerCorePickedUp
Warning: Missing Texture Texture UCGeneric.DetailTextures.detail23
Warning: Missing Texture Texture UCGeneric.DetailTextures.detail61
Warning: Missing Package Package MikeDemoLevel.Checker
Warning: Missing Package Package MikeDemoLevel.Checker
Warning: Missing Texture Texture MikeDemoLevel.Checker.CanopyB
Log: Collecting garbage
Log: Purging garbage
Log: Garbage: objects: 37247->37027; refs: 514979

Alles gaat goed :)

Log: 
Log:                           Class  Count   NumBytes    MaxBytes 
Log:                 UdpGamespyQuery      1          0K          0K
Log: 
Log: 1 Objects (0.001M / 0.001M)
ScriptLog: ***************
Critical: UdpGamespyQuery ONS-Torlan.UdpGamespyQuery (Function IpDrv.UdpGamespyQuery.PreBeginPlay:0167) Assertion failed, line 58
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Critical: FFrame::Serialize
Critical: (UdpGamespyQuery ONS-Torlan.UdpGamespyQuery, Function IpDrv.UdpGamespyQuery.PreBeginPlay)
Critical: ULevel::SpawnActor
Critical: (UdpGamespyQuery)
Critical: (MasterServerUplink ONS-Torlan.MasterServerUplink, Function IpDrv.MasterServerUplink.BeginPlay)
Critical: BeginPlay
Critical: UGameEngine::LoadMap
Critical: LocalMapURL
Critical: UGameEngine::Browse
Critical: UGameEngine::Init
Critical: UServerCommandlet::Main
Exit: Exiting.
Log: FileManager: Reading 0 GByte 60 MByte 529 KByte 736 Bytes from HD took 2.960997 seconds (2.876997 reading, 0.084000 seeking).
Log: FileManager: 0.205000 seconds spent with misc. duties
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, 03/07/04 16:40:34

Server is Windows 2003, is dat t misschien?

[ Voor 78% gewijzigd door Stewie! op 06-03-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
windows 2003 zou gewoon moeten werken.

code:
1
2
3
4
5
Log: 
Log:                           Class  Count   NumBytes    MaxBytes 
Log:                 UdpGamespyQuery      1          0K          0K
Log: 
Log: 1 Objects (0.001M / 0.001M)

wat is dat? dat vind ik niet terug in mijn serverlog :?

anders ga je in je UT2004.ini, doe je een ctrl+F naar UplinkToGamespy en zet je dit op False. Misschien werkt dat?

[ Voor 18% gewijzigd door Ramon op 06-03-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op de Atari forums heb ik het antwoord gevonden:
-Uplink to gamespy uitzetten
-Hele gamespy blokje in ut2004.ini deleten

En nu doet ie het

Alle tweakers nerdjes zijn welkom voor onslaught op 217.148.169.105:8888 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dank voor de leuke test beste tweakers :)
Iedereen had ping van 38-48, netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Alleen ik soms eens een ping van 190+ maar dat kwam omdat ik aan het uploaden was :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/Shot00083.JPG

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Maar als je een ping van 190 hebt dan heb je daar voor de rest tog geen last van ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

gelukkig heb ik vooral goede teamplay-ervaringen. Alleen zijn er veel beginners die je verrot willen schieten als je ze linkt bij een node. Die snappen het niet helemaal. Maar ja.
Toch wel gaaf dat als je even wacht als je in de hellbender zit, en je toetert even, dan komen er allemaal gasten aan gerend die erin/erop springen. En gaan!

Jammer vind ik wel dat soms de teams niet gelijkwaardig zijn. Alds je dan in het andere team terecht komt, dan weet je ineens waarom die ene liep te zeiken dat zn team zuigt :o

Teamplay vind ik ook veel belangrijker dan punten scoren. Ik wacht altijd braaf als er iemand wil meeliften op mn manta. Ja je bent eerder je op de vleugel staat, maar als jij die node snel oplaadt, dan kan de volgende toch eerder beginnen?

Ik ga ook de SE halen. Moet ik die perse pre-orderen? ( zijn ze beperkt leverbaar of zo?) :?

Weet iemand overigens hoe je buddies moet toevoegen? Gaat bij mij niet helemaal goed (kan ze niet vinden als ik ze in de ini-file toevoeg)

volgens mij gister tegen/met mr.dude.nl gespeeld :? )

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een spel dat € 25,- kost ga ik niet laten liggen :) Zeker niet in combinatie met het feit dat ze hiermee hopelijk een stap zetten in de richting van games op DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 06 maart 2004 @ 19:42:
Een spel dat € 25,- kost ga ik niet laten liggen :) Zeker niet in combinatie met het feit dat ze hiermee hopelijk een stap zetten in de richting van games op DVD.
Helaas moet je een cc hebben :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kan iemand mijn server in de startpost toevoegen?
IceStorm schreef op 06 maart 2004 @ 19:42:
Waar dan?

De dedicated server versie, is die gratis of moet je daarvoor ook dokken?

[ Voor 79% gewijzigd door Stewie! op 06-03-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Die zal wel gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
DaMorpheus schreef op 06 maart 2004 @ 21:48:
Kan iemand mijn server in de startpost toevoegen?

[...]

Waar dan?

De dedicated server versie, is die gratis of moet je daarvoor ook dokken?
Die is na de release gratis te downloaden :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 20:32:
Helaas moet je een cc hebben :r
Zelf 1 aanschaffen of even een lenen van je ouders/familie.
Bij Play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb al best veel cheaters/speedhackers gebant, maar ben laatste tijd best veel weg dus heb niet veel op de server gekeken, maar heb 'siv' [die zit vaak op de server] het adminwachtwoord gegeven en die houdt hem nu samen met mij in de gaten en het gaat wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 22:15 . Reden: Niet gaan spammen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 22:10:
Ja ik heb al best veel cheaters/speedhackers gebant, maar ben laatste tijd best veel weg dus heb niet veel op de server gekeken, maar heb 'siv' [die zit vaak op de server] het adminwachtwoord gegeven en die houdt hem nu samen met mij in de gaten en het gaat wel goed.
Die speedhack is echt kut en is echt niet leuk ik heb het zelf geprobeert :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 22:22:
[...]

Zelf geprobeerd? :( :( :( :( :X >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 22:22:
[...]

Zelf geprobeert jahh Hummmzzzz :( :( >:) >:) :P :P :( :( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja op mijn eigen server :P niet op die van crispy natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 22:56:
ja op mijn eigen server :P niet op die van crispy natuurlijk 8)7
Haha wij dachten natuurlijk al ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ik ga ut 2004 maar downloaden..

Ja sorry maar ik heb maar 17 euro en kan vanwege omstandigheden niet werken

Als ik voldoende geld heb en dan nogsteeds geniet van UT 2004 dan koop ik 'm wel.

Ik hoop dat die cheatprotectie efficient is.. anders zal ik het niet lang spelen

Had hier eerder gezegd het helemaal niet meer te gaan spelen maar toch pas ff weer de demo gespeeld en is toch wel leuk als er geen cheaters zijn.

Blijf nu wel af en toe onslaught doen.. daar komen niet zoveel cheaters

Deathmatch en CTF zitten vol met cheaters.. vooral instagib servers

[ Voor 8% gewijzigd door Hertog_Martin op 06-03-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Hertog_Martin schreef op 06 maart 2004 @ 23:02:
Ik ga ut 2004 maar downloaden..
Downloaden ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral doen, veel plezier met het spelen met bots he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Als je ut2004 gaat downloaden hoef je je geen zorgen te maken over cheaters, want dan kan je dus niet online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej UT is voor de liefhebber en ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat het spel niet echt uitermate duur is en je er heel veel voor terug krijgt dus hij is z'n geld zeker waard in mijn ogen!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:46
Lees hier over een speedhack? Houdt dit in dat je dan sneller loopt enzo dan de rest kan oid? (wees niet bang, ik hoef em niet, ben gewoon benieuwd naar wat er allemaal rondzwerft aan troep) ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 21:42:
Iemand nog wat leuke ONS servers> Ik heb er wel een paar, maar daarvan zijn ze zowat altijd vol (gamepoint servers) en 2 andere zijn niet meer online denk ik (XS4All en Getfragged.nl)...???
Iemand een paar leuke NL ONS servers?

(En dat lijstje van hierboven klopt niet echt meer)
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:31:
Heb iemand nog wat kickass servers voor mij (ONS, CTF, maakt niet uit), dus servers waarvan jij zegt oej deze is zo goed, lekkere pings, leuke mensen, goede teamplay. Iemand?

En waar is getfragged.nl server gebleven, die was zo ownage man! :(
www.getfragged.nl - UT2004 beta server|93ms|81.23.226.250:7777 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:36:
Neej UT is voor de liefhebber en ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat het spel niet echt uitermate duur is en je er heel veel voor terug krijgt dus hij is z'n geld zeker waard in mijn ogen!
Ok, leen jij mij dan 8 euro?

krijg je het over 2 maanden terug ofzo..

Oh en ook meteen ff 50 euro zodat ik een xp 1800+ erin kan gooien zodat ik niet met 15fps hoef te gamen

[ Voor 14% gewijzigd door Hertog_Martin op 06-03-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Hertog_Martin schreef op 06 maart 2004 @ 23:50:
[...]

Ok, leen jij mij dan 8 euro?

krijg je het over 2 maanden terug ofzo..

Oh en ook meteen ff 50 euro zodat ik een xp 1800+ erin kan gooien zodat ik niet met 15fps hoef te gamen
tijd voor zakgeldverhoging? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 06 maart 2004 @ 23:39:
Lees hier over een speedhack? Houdt dit in dat je dan sneller loopt enzo dan de rest kan oid? (wees niet bang, ik hoef em niet, ben gewoon benieuwd naar wat er allemaal rondzwerft aan troep) ;)
ja en sneller schiet en er zijn ook aimbots die automatich op iemand zijn hoofd locken en dan schieten en wallhacks dan kan je door muren zien.
nog mee? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

RocketKoen schreef op 07 maart 2004 @ 00:11:
tijd voor zakgeldverhoging? :P
Ja idd. Blijf of gewoon de demo spelen of ga werken/drink 4 biertjes minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
ik krijg geen zakgeld
zoals ik al zei kan ik momenteel door omstandigheden niet werken
en ik geef al niets uit

al kut genoeg dat ik niks kan veroorloven.. dus in een spel downloaden die ik later wanneer ik weer geld heb toch wel zal kopen als ik het dan nog met regelmaat speel zie ik geen kwaad.

anyway, genoeg offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:46
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 03:31:
[...]

ja en sneller schiet en er zijn ook aimbots die automatich op iemand zijn hoofd locken en dan schieten en wallhacks dan kan je door muren zien.
nog mee? :r
mja, het verschijnsel wallhack en aimbot ken ik, cs scene is er behoorlijk mee verpest geloof ik, speedhack had ik nog nooit van gehoord eigenlijk, ook weer een lekker lame cheat.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Laatst stapte ik in een Scorpion, en hoorde ik opeens een lichte knal. Niemand in de buurt, dus begon ik maar een stukje te rijden. Opeens bleek dat mijn 'hakmaaiarmpjes' eraf waren geknald! Iemand anders dit ook overkomen, of enig idee hoe het komt? Het zal er wel grappig uit, twee van die lullige flapjes aan de zijkant.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.davids/Scorpion.JPG

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op 06 maart 2004 @ 23:42:
[...]

[...]

www.getfragged.nl - UT2004 beta server|93ms|81.23.226.250:7777 :9
Ja hij was gelukkig weer LEVEND EN ONLINE gister, jammer dattie nooit echt vol zit. Meestal een man of 8, maarja dat kan ook leuk zijn, gaan iig de potjes razendsnel haahahahah! :D
Laatst stapte ik in een Scorpion, en hoorde ik opeens een lichte knal. Niemand in de buurt, dus begon ik maar een stukje te rijden. Opeens bleek dat mijn 'hakmaaiarmpjes' eraf waren geknald! Iemand anders dit ook overkomen, of enig idee hoe het komt? Het zal er wel grappig uit, twee van die lullige flapjes aan de zijkant.
Hahahaah je bent gecastreerd! Ik heb wel eens gehad dat ze afbreken als je ermee uitgeklapt langs muren of vehicles rijdt, maar eraf geschoten. Neej dat nog niet... :/

Ow ennuh mensuhhh, nog 8 daagies!!! _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
NielZ schreef op 07 maart 2004 @ 13:57:
[afbeelding]
Kheb het ook wel eens gehad. Idd als ik met die armpjes ergens tegen aan knal.
Maar het zal waarschijnlijk ook wel gebeuren als iemand op je schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je die 'hakmaaiarmpjes' aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
met alt fire

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Hmm volgens mij blijven die armen eraf... ik kreeg ze er iig niet weer aan..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

vaak zie ik een ene "The_Phantom" met zijn mantha ownen om frags.. dat is ook et enige waar i goed in is waar je niet veel van em kan verwachten kwa tp :X
ga dan DM doen ofzow |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die armpies zijn er ook al een paar keer afgeknalt.
Ik stapte net in,
Alt fire (Rechtmuisknop,
En ik rij gelijk te dicht op de muur, boem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzat net op i3D server (zeer goede pings mensen!): 81.23.226.250
Volgens mij zater daar een aantal bots hoor, afgezien van de echte botnamen speelde ze ook als bots en er viel totaal niet mee te communiseren. De namen waren:
- Kruger
- Aryss
- Jacob
- Othello
- Ares
Allemaal bots toch? Dat zou jammer zijn want bots zijn STOM! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Oops idd jezelf quoten is erg dom ja, volgens mij is mijn muis niet lief ofzo!" 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
jezelf quoten is ook stom donderbij ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

if ping = 0 = bot ;)

edit:

fixored btw @ GF server, schoonheids foutje :9

[ Voor 64% gewijzigd door ThaHandy op 07-03-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik net ook, en die Othello stind ook nog is eerste :/. En ik tweede. Ik speelde N00B.

Dat is inderdaad klote, gewoon weg met die stomme bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 17:05:
Kzat net op i3D server (zeer goede pings mensen!): 81.23.226.250
Volgens mij zater daar een aantal bots hoor, afgezien van de echte botnamen speelde ze ook als bots en er viel totaal niet mee te communiseren. De namen waren:
- Kruger
- Aryss
- Jacob
- Othello
- Ares
Allemaal bots toch? Dat zou jammer zijn want bots zijn STOM! |:(
Alleen Kruger ben ik niet zeker van maar de rest zijn zeker weten bots.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Kill all the bots !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Je kunt ook iets in je ini files veranderen waardoor je met je mata een claxon hebt:

Taaraaarietuuruututooeeee!! gaat het dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
manta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Vertel eens hoe je dat doet? :D

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.