Ja inderdaad, ik had Marantz toen afgeschrven vanwege de weinige instel mogelijkheden. Ik vond het geluid altijd wel aardig, maar het basbereik wat gering. Dat laatste vind ik nu niet echt een probleem meer, je went eraan. Toen stond overigens ook die verre van handige volume knop me tegen. Nu nog steeds, gelukkig heeft de PM 7000 een normale analoge knop met een begin en eind. Heeeerlijk.TomSwinnen schreef op 09 maart 2004 @ 17:14:
[...]
Dat wel , maar ik meen nog te herinneren dat je eens gaan luisteren waart en toen voor sony gegaan omdat marantz niet zo goed klonk , dus nu ben je weer helemaal voor de sound .. dacht ik .. "or did I dream it?"
Bedankt, complimentje mag je altijd maken hoor.bobje86nl schreef op 09 maart 2004 @ 20:39:
[...]
Play, dit ziet er echt mooi uit. Ik kan daarover wel veel kwijlen en slijmen maar daarvoor is dit topic niet. Ik vind dat DVD-achtig kastje (waar je je dvd's in hebt op de één-na-laatste foto) erg aantrekkelijk. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je die vandaan hebt?
Die Kast komt inderdaad van Ikea, hij heet Bertby
Ik kan inderdaad beter die €250 uitsparen voor betere fronts, alleen ik vind die apparaten zo mooooiVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:06:
[...]
Ik heb sterk het idee dat je beter van die 250 euro een stel betere frontspeakers kan kopen met een stel mooie midwoofers en bv een leuk bandtweetertje of in elk geval met mooie weergever. Dit verschil zal veel groter zijn als het wisselen van je eindtrap.
Ik wil verder je pm7000 niet afkraken play want het is een mooie versterker. Ik heb hem al een paar keer beluisterd en voor dat geld is er niet veel bijzonders wat mee kan. Verder vindt ik het wel grappig dat je van de veelzijdige sony naar de goed presterende marantz bent gegaan.
Maar voor fronts kan ik zoveel kanten op dat ik die keus steeds maar weer uitstel.
Mooie opmerking over Marantz. Gelukkig heb ik Sony rears, blijft m'n set nog een beetje controversieel.