Ben vanaf nu helaas zeer ontevreden over Acer, voorheen nooit problemen gehad maar ineens begon mijn wireless raar te doen, vaak raakte hij zijn verbinding met m'n acesspoint kwijt en moest ik de service weer s opnieuw starten omdat ie niet meer automatisch wou verbinden...Ook begon zoals er bij heel veel mensen bekend is mijn muisknop te hangen wat heel erg irritant kan zijn wanneer je ergens onderweg mee bezig bent. Ben altijd heel voorzichtig met mijn laptopje omgegaan en stond vooral thuis op het bureau, dan zou er toch niet iets mis mee mogen gaan zou je zeggen...Na een tijdje kreeg ik nog meer problemen, had op een gegeven moment bijna geen letters meer op m'n toetsenbord (wat opzich niet zo erg is) maar het ergste van allemaal vastlopers vastlopers en nog eens vastlopers...in de 1e instantie dacht ik blah zal wel weer windows probleem zijn dus ik heb de acer image erbij gepakt en alles opnieuw gedaan...1e x opnieuw image erop gezet, je raadt het vast al..flippen dat ding, leek wel een autistische laptop waar een slechtziende achter moest werken, ding deed niets wat hij hoorde te doen, lompe iconen, lompe beeldinstellingen en niks kon normaal gezet worden...allereerst tsja het zal wel een foutje geweest zijn in de image of in de drivers ofzo ??? drivers van i-net gehaald (via utp kabel op me router want wireless functioneerde niet meer) helaas hielp dit ook niet...vervolgens maar WEER een nieuwe image geplaatst volgens de procedure die Acer erbij geeft...nouja alles ingesteld windows start voor de 1e keer op en ja hoor...problemen, hij geeft aan dat hij zijn wireless device niet kan initialiseren...arghhh denk je dan. Eerder werd ik al gek van dat ding omdat wanneer ik er een hoofd telefoon in plugde het geluid gewoon via de laptop speakers bleef gaan, als je dan een beetje wrikte deed ie het soms over de hoofd telefoon...raar omdat ik er nog nooit wat in had gehad, maar toch al versleten/slecht...Bios update heeft ook niets uitgehaald en de problemen werden na mate van tijd alleen maar erger. Wanneer de laptop in standby stond en je wou hem er weer uithalen kwam hij netjes mooi op maarjah wat bleef er uit...het beeldscherm, werkt ook niet handig
Kzal een beetje m'n eind eraan knopen, meer dan 30 !!! ja 30 !!! werkdagen geleden heb ik mijn laptop opgestuurd met een RMA nummer. Ik weet niet wat de garantie service is maar het lijkt mij niet de bedoeling dat dit meer dan 30 werkdagen in beslag neemt. Ik had gebeld op de 20e werkdag dat hij weg was naar acer service lijn om te vragen wat de status was...antwoord : ow die ligt hier nog er is nog niks aan gedaan, maar komt nog wel u kunt hem binnenkort verwachten...gisteren op de 30e dag kreeg ik hem weer aan de deur bezorgt...ha je denkt JIPPIE EINDELIJK, maar me blijdschap was al snel verdwenen toen ik de doos opende...zat een briefje bij...moederbord vervangen, lcd bezel vervangen. wireless device vervangen... arghhh me toetsenbord ??? me geluid ??? me muis ??? het irritante piepje die ik was vergeten te omschrijven in me uitleg....ja hoor het was nog allemaal als vanouds...VERROT, dus ik heb de beste mensen gebeld wat nou de bedoeling was, antwoord : ja meneer stuur m dan nog maar een keer op....OPSTUREN ???? IK ???? je komt hem maar halen !...paar uur later netjes opgehaald nu 35 werkdagen ongeveer...GEEN LAPTOP...STATUS...ONBEKEND !....
vandaar ONTEVREDEN over de laptop....ONTEVREDEN over de service...en vooral ONTEVREDEN over acer....mij zijn ze als klant kwijt