Nja, ik werk op school ook op mac.. Maar vind windows veel aangenamer om mee te werken..RS_003 schreef op 11 maart 2004 @ 19:13:
[...]
Het is dat ik voor mijn opleiding windows moet gebruiken
Maar ik zou ook zelf zon powerbook willen hoor
Hele mooie machienes
Als het goed is staat dat er nog op hoor. Want de tikzones enzo werken wel allemaal. Maarre ik probeer het gewoon effe:D In ieder geval bedanktw-k-pieters schreef op 09 maart 2004 @ 20:31:
[...]
Je moet even kijken of je nog steeds de software geinstalleerd hebt. De touchpad software kun je anders hier opnieuw downloaden: ftp://ftp.support.acer-eu...x/driver/w2k/touchpad.zip.
Verwijderd
Heeft er al iemand een 802.11g kaartje in zijn TM 80X ingebouwd??? (zo ja welke). Ben van plan om binnenkort ook zo'n kaart in te bouwen, maar moet wel ff zeker weten dat het goed gaat want is computer van de zaak
Zag trouwens 2 kabels op mijn huidige kaart zitten, zitten deze ook op de kaarten van de PCI kaarten??? Bij mijn ouwe Dell M50 zat er namelijk maar 1tje....
Zag trouwens 2 kabels op mijn huidige kaart zitten, zitten deze ook op de kaarten van de PCI kaarten??? Bij mijn ouwe Dell M50 zat er namelijk maar 1tje....
Zijn er hier meer mensen waarvan het display beschadigd doordat het tegen het keyboard aankomt? Bij mij zijn 3 streepjes (krassen?) te zien op de plek waar het display in gesloten toestand tegen het keyboard blijkt te rusten (ergens in de buurt van de ALT-toetsen). De TM 663 van een collega van mij heeft bijna het gehele keyboard, inclusief touchpad, op zijn display staan ingeschuurt...
Beetje jammer
Beetje jammer

Heb ik (TM800) gelukkig geen last van.Erwinh schreef op 12 maart 2004 @ 14:41:
Zijn er hier meer mensen waarvan het display beschadigd doordat het tegen het keyboard aankomt? Bij mij zijn 3 streepjes (krassen?) te zien op de plek waar het display in gesloten toestand tegen het keyboard blijkt te rusten (ergens in de buurt van de ALT-toetsen). De TM 663 van een collega van mij heeft bijna het gehele keyboard, inclusief touchpad, op zijn display staan ingeschuurt...
Beetje jammer
Heeft hij/zij er wel een goede tas bij genomen

Ik ben aardig zuinig op mijn laptop en het valt me op dat andere laptop gebruikers dat niet altijd zijn. Geeen idee hoe dat bij jullie is
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
zoals ik eerder heb gepost in dit topic had ik last van een aantal scheuren in de behuizing van de laptop, ook is m'n linkermuisknopje lam. Na in totaal 1 uur aan de lijn te hebben gehangen met de Acer Helpdesk heb ik vandaag gelijk m'n laptop opgestuurd. Nu vroeg ik me het alleen af hoelang jullie em kwijt zijn geweest, de man van de helpdesk zij dat het wel 15 werkdagen kon duren, ik hoop het niet.
Ik heb het ook een "beetje" je ziet ongv 5 toetsen op 1 rij op het scherm staan, het is niet zo dat je kunt zien welke toetsen het zijnErwinh schreef op 12 maart 2004 @ 14:41:
Beetje jammer

Maar als ik achter mijn laptop zit merk ik het niet eens, het is alleen als je vanaf een hoekje naar het scherm kijkt.
Ik heb er igg geen last van, dat mijn scherm zowaar een schommel is heb ik wel last van.
Ik ben errug zuinig op mijn laptop. Er is teveel gezeur mee geweest om er "ruw" mee om te springen. Ik heb een Crumpler "Wack-O-phone" laptop tasStiffener schreef op 12 maart 2004 @ 16:54:
Heb ik (TM800) gelukkig geen last van.
Heeft hij/zij er wel een goede tas bij genomenZodanig dat er geen druk van buiten op het laptopscherm wordt uitgeoefend. Andere optie is dat zwarte vilt wat je bij de aankoop erbij kreeg, iedere keer ertussen stoppen
Al vind ik dat niet ideaal
Verwijderd
Ik ben ook erg zuinig op mn laptop. Het stuk vilt heeft dynabyte gejatErwinh schreef op 12 maart 2004 @ 20:15:
[...]
Ik ben errug zuinig op mijn laptop. Er is teveel gezeur mee geweest om er "ruw" mee om te springen. Ik heb een Crumpler "Wack-O-phone" laptop taserom heen die goed beschermt zou ik zeggen... Helaas heb ik het stukje vilt niet meer.
Ik heb zo'n hoes i.p.v. een grote laptoptas
Aangezien ik mijn TM800 heb ingeruild en nu een Powerbook ga kopen (ik ga hem vanmiddag halenErwinh schreef op 12 maart 2004 @ 20:15:
[...]
Ik ben errug zuinig op mijn laptop. Er is teveel gezeur mee geweest om er "ruw" mee om te springen. Ik heb een Crumpler "Wack-O-phone" laptop taserom heen die goed beschermt zou ik zeggen... Helaas heb ik het stukje vilt niet meer.
Verwijderd
Wat voor hoes heb je en hoe duur was ie? Heb je een linkVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 20:20:
[...]
Ik ben ook erg zuinig op mn laptop. Het stuk vilt heeft dynabyte gejat![]()
![]()
Ik heb zo'n hoes i.p.v. een grote laptoptas
Welke Powerbook ga je halen? Heb er ooit ook nog over zitten denken maar uiteindelijk toch niet gedaan ivm windows software die ik voor school nodig hebAangezien ik mijn TM800 heb ingeruild en nu een Powerbook ga kopen (ik ga hem vanmiddag halen ) heb ik dat vilt nog wel voor je ..... Interesse?
Verwijderd
Case Logic NCLE-2, bevalt me prima, kan in mn eastpak rugzak, het voordeel is dat je dus geen nieuwe, andere tas hoeft te kopen en dat je van buiten niet kunt zien dat je met een laptop rondloopt.Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 13:44:
[...]
Wat voor hoes heb je en hoe duur was ie? Heb je een link
18 euro excl verzenden @ informatique
Post je wel paar pics?HJR schreef op 13 maart 2004 @ 10:33:
[...]
Aangezien ik mijn TM800 heb ingeruild en nu een Powerbook ga kopen (ik ga hem vanmiddag halen) heb ik dat vilt nog wel voor je ..... Interesse?
Ze zijn zo mooi
Nou ik zit nu dus achter mijn powerbook en .... ik ben verliefd. Ohhh wat is dit een mooi ding. Ben nu de standaard software aan het installeren en ik moet zeggen dat gaat erg goed. Ook mijn wireless netwerk was binnen twee tellen geinstalleerd...... Dit ding is echt om te zoenen
Verwijderd
Welk model heb je? 12" of 15" en doe is effe een fotoHJR schreef op 13 maart 2004 @ 16:59:
Nou ik zit nu dus achter mijn powerbook en .... ik ben verliefd. Ohhh wat is dit een mooi ding. Ben nu de standaard software aan het installeren en ik moet zeggen dat gaat erg goed. Ook mijn wireless netwerk was binnen twee tellen geinstalleerd...... Dit ding is echt om te zoenen
Verwijderd
Then we're talking about serious money dudeHJR schreef op 13 maart 2004 @ 19:27:
Ik heb de 15" met superdrive. Ben nu nog software erop aan het knallen. Foto's volgen nog.....
Het piepen over de speakers van de activiteit van de laptop hebben hier mensen last van?
Opzich zo zonder line-out stoort het niet, maar als je je main volume op half zet en de wave volume ook (of op vol) op de stereo line out is het gewoon te storend tijdens draaien van muziek/film.
Opzich zo zonder line-out stoort het niet, maar als je je main volume op half zet en de wave volume ook (of op vol) op de stereo line out is het gewoon te storend tijdens draaien van muziek/film.
[ Voor 3% gewijzigd door Smirnoff op 14-03-2004 12:08 ]
Erm, ik hoor soms ( iets van 1 op de 40 keer ) een soort kraakje als bij die nuclear detectors als ik de muis (touchpad) beweeg.Smirnoff schreef op 14 maart 2004 @ 12:00:
Het piepen over de speakers van de activiteit van de laptop hebben hier mensen last van?
Opzich zo zonder line-out stoort het niet, maar als je je main volume op half zet en de wave volume ook op de stereo line out is het gewoon te storend tijdens draaien van muziek/film.
Maar thats it.
Het is bij mij altijd aanwezig, en hoe meer er aan activiteit op de HDD is hoe meer je die piepen gaat horen.
maybe iets met irq settings?Smirnoff schreef op 14 maart 2004 @ 12:13:
Het is bij mij altijd aanwezig, en hoe meer er aan activiteit op de HDD is hoe meer je die piepen gaat horen.
Of drivers?
Irq ben ik niet zo goed thuis in, kan je wel vertellen dat ik de drivers van de acer site gebruik.
Ik heb er geen last van, hoor het wel af en toe. Ik herken het als een typisch onboard-sound kwaaltje. De pc's hier in huis hebben het ook, met onboard sound.Smirnoff schreef op 14 maart 2004 @ 12:00:
Of het door het onboard komt? Geen idee, kan ook door al dan niet aarden komen.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Al eens geprobeerd om het volume van je CD-drive te dempen bij volumeregeling?
Ik ben al een jaar tevreden gebruiker van een 800CLi, maar ben nu toch iets tegengekomen (omdat ik het nog nooit eerder gebruikt had):
Ik heb s-video uitgang met een s-video <---> SCART kabel op m'n tv aangesloten. Op de tv heb ik nu een heel onrustig beeld van de desktop, met trillende letters en regenboog kleuren. Er valt totaal niet mee te werken, zo vaag is het beeld.
Films kijken daarentegen gaat best wel goed, van het trillende beeld valt niks terug te vinden, alleen kettingen (sierraden) / witte lijnen in de film die vertonen een regenboog.
Instellingen:
- Resolutie: 800 x 600
- Formaat: PAL-B
Zijn er hier mensen die dit ook hebben?
PS. Ik heb het Grote TV-out FAQ gelezen, maar daar noemen ze een wazige desktop nergens...
Ik heb s-video uitgang met een s-video <---> SCART kabel op m'n tv aangesloten. Op de tv heb ik nu een heel onrustig beeld van de desktop, met trillende letters en regenboog kleuren. Er valt totaal niet mee te werken, zo vaag is het beeld.
Films kijken daarentegen gaat best wel goed, van het trillende beeld valt niks terug te vinden, alleen kettingen (sierraden) / witte lijnen in de film die vertonen een regenboog.
Instellingen:
- Resolutie: 800 x 600
- Formaat: PAL-B
Zijn er hier mensen die dit ook hebben?
PS. Ik heb het Grote TV-out FAQ gelezen, maar daar noemen ze een wazige desktop nergens...
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Ik heb alles gedempt wat ik niet gebruik en het lijkt geholpen te hebben.titan_pi8 schreef op 14 maart 2004 @ 17:16:
Al eens geprobeerd om het volume van je CD-drive te dempen bij volumeregeling?
Tnx.
Vraagje aan de mede-TM800 bezitters. Mijn laptop wordt ongelovelijk traag als ik een cd ga branden. Bijna zo traag dat het onwerkbaar wordt, trage schermopbouw, onwijs swappen, veel cpu gebruik (fan staat constant aan). Hebben jullie daar ook last van? Ik draai XP SP1 (de versie van de Acer recovery cd) icm Nero 6. Eerdere versie van Nero gebruiken haalt niks uit, nieuwe install van windows ook niet.
Wie heeft hier nog meer last van?
Verwijderd
Heb er nog nooit een cd mee gebrandTimmert schreef op 16 maart 2004 @ 16:43:
Vraagje aan de mede-TM800 bezitters. Mijn laptop wordt ongelovelijk traag als ik een cd ga branden. Bijna zo traag dat het onwerkbaar wordt, trage schermopbouw, onwijs swappen, veel cpu gebruik (fan staat constant aan). Hebben jullie daar ook last van? Ik draai XP SP1 (de versie van de Acer recovery cd) icm Nero 6. Eerdere versie van Nero gebruiken haalt niks uit, nieuwe install van windows ook niet.

Raar. ik werk en game gewoon door als de fikkert zijn werk doet. Dit zonder problemen...
Hmm ok... Ik heb het bijvoorbeeld ook dat als ik het 'bureaublad weergeven' knopje in me quicklaunchbar aanklik, de programma schermen zegmaar naar beneden rollen. Klinkt een beetje wazig, maar ik zie dan dus bovenaan een stukje bureaublad wat steeds groter wordt, als een rolgordijn wat je naar beneden trekt. Dat soort rare dingenBAUKstEr schreef op 16 maart 2004 @ 17:14:
Raar. ik werk en game gewoon door als de fikkert zijn werk doet. Dit zonder problemen...
Geen last van. Maar je zou eens kunnen kijken of DMA aanstaat voor je CD-drive.Timmert schreef op 16 maart 2004 @ 16:43:
Vraagje aan de mede-TM800 bezitters. Mijn laptop wordt ongelovelijk traag als ik een cd ga branden.
Device Manager -> IDE/ATAPI controllers -> Secondary IDE channel -> Advanced Settings -> Device 0 -> Current Transfer Mode moet op op Ultra DMA Mode 2 staan
Dat staat aanconnos schreef op 16 maart 2004 @ 17:31:
[...]
Geen last van. Maar je zou eens kunnen kijken of DMA aanstaat voor je CD-drive.
Device Manager -> IDE/ATAPI controllers -> Secondary IDE channel -> Advanced Settings -> Device 0 -> Current Transfer Mode moet op op Ultra DMA Mode 2 staan
Je hebt niet toevallig een .BMP van een 25Mb groot als achtergrondplaatje ingesteld staan? 
-edit:
Nee, wacht... zelfs dat draait nog soepel hier
Keertje proberen de meest verse grafische drivers te installeren?
-edit:
Nee, wacht... zelfs dat draait nog soepel hier
Keertje proberen de meest verse grafische drivers te installeren?
[ Voor 41% gewijzigd door BAUKstEr op 16-03-2004 18:12 ]
Whaha nee. Al zou dat zo zijn, dat zou het systeem nog niet zo traag maken dat t onwerkbaar word toch?BAUKstEr schreef op 16 maart 2004 @ 18:12:
Je hebt niet toevallig een .BMP van een 25Mb groot als achtergrondplaatje ingesteld staan?
Gebruik je Nero? ik had dit namelijk ook met Nero.
Toen heb ik op aanraden van VwK het door acer meegeleverde
programma gebruikt met update, en dat ging vlekkeloos.
Ohw, die heb ik er als eerste afgeknikkerdSmirnoff schreef op 16 maart 2004 @ 18:49:
Gebruik je Nero? ik had dit namelijk ook met Nero.
FF op zoek dan maar
Ja ik ook, vraag me af waarom Nero niet goed wilde branden. (5.5)
Ik heb nog geen problemen gehad met Nero 6. Bij mij zit er een DVD-RW drive in en het werkt allemaal vlekkeloos.
ik heb een tm 800 met een matsumitsu (dinges) combo drive en geen enkel probleem met branden icm Nero hoor
(en er zijn toch serieus veel filmpjes doorheen gegaan
ideaal, dvd erin 6 uur wachten, cd erin 5 minuten wachten en klaar!)
(en er zijn toch serieus veel filmpjes doorheen gegaan
while (! ( succeed = try ()));
6uur wachten om een dvd te branden??hans_lenze schreef op 17 maart 2004 @ 20:22:
ik heb een tm 800 met een matsumitsu (dinges) combo drive en geen enkel probleem met branden icm Nero hoor
(en er zijn toch serieus veel filmpjes doorheen gegaanideaal, dvd erin 6 uur wachten, cd erin 5 minuten wachten en klaar!)
een combo drive (cdrw/dvd) dus inderdaad een xvid cd'tje (of twee als de kwaliteit toch niet te behappen is)
maar de duidelijke bottleneck is toch wel de harde schijf (4200 rpm).
Ik heb 't ook geprobeerd met een geleende 7200 rpm en dat is dan toch wel anderhalf uur sneller. 't is alleen dat ik daar geen geld voor heb en net een 160 gb voor m'n servertje heb gekocht..
maar de duidelijke bottleneck is toch wel de harde schijf (4200 rpm).
Ik heb 't ook geprobeerd met een geleende 7200 rpm en dat is dan toch wel anderhalf uur sneller. 't is alleen dat ik daar geen geld voor heb en net een 160 gb voor m'n servertje heb gekocht..
while (! ( succeed = try ()));
ooo ik dacht dat je een dvdbrandertje erin had.
6uur dvd omzetten. Dat klopt idd.
en ja soms is mijn harddisck ook aan het ratelen als die bijvoorbeel 87rars van 50mb moet uitpakken. Dan kan je gewoon niks doen dan wachten
en ja soms is mijn harddisck ook aan het ratelen als die bijvoorbeel 87rars van 50mb moet uitpakken. Dan kan je gewoon niks doen dan wachten
Je kunt een 7200 toeren hdd er in doenBert20 schreef op 18 maart 2004 @ 20:30:
ooo ik dacht dat je een dvdbrandertje erin had.
Zow zoals beloofd foto's van de Powerbook.

Ik ben er zeer blij mee.... Alleen je kan weer opnieuw beginnen met het bij elkaar hamsteren van je software

Ik ben er zeer blij mee.... Alleen je kan weer opnieuw beginnen met het bij elkaar hamsteren van je software
[ Voor 13% gewijzigd door HJR op 19-03-2004 19:14 ]
Verwijderd
Woei ze doen hetHJR schreef op 19 maart 2004 @ 18:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 19:30 ]
Wat issie mooi.HJR schreef op 19 maart 2004 @ 18:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van alle acers lijkt de 200xWLxx er nog het meeste op.
Echt jammer dat appel geen windows support
Ehmmm je kan Virtual PC 6 installeren voor je Mac. Kan je dus gewoon Windows XP in een virtual machine draaien, als je dus nog Windows programma's nodig hebt. Net zoiets als vmware dus. Is van microsoft (overgenomen) en zal best werken. Ik heb het nog niet geprobeerd.RS_003 schreef op 19 maart 2004 @ 19:50:
[...]
Wat issie mooi.
Van alle acers lijkt de 200xWLxx er nog het meeste op.
Echt jammer dat appel geen windows support
Ik weet ook van het bestaan af, ja.HJR schreef op 19 maart 2004 @ 22:48:
[...]
Ehmmm je kan Virtual PC 6 installeren voor je Mac. Kan je dus gewoon Windows XP in een virtual machine draaien, als je dus nog Windows programma's nodig hebt. Net zoiets als vmware dus. Is van microsoft (overgenomen) en zal best werken. Ik heb het nog niet geprobeerd.
Sterker nog ik heb het hier ergens liggen, maar ik wil gewoon native draaien.
Zonder enige emulatie.
Verwijderd
Heeft iemand Farcry goed werkend gekregen?
Ik zie rare kleure in de models/water etc... Heb geprobeert de OpenGL drivers the gebruiken door het handmatig in de system.cfg file in te voeren maar kreeg toen een critical error.
Heb het geprobeerd met de Ati drivers en catalyst 4.3 met de modding tool.
Ik zie rare kleure in de models/water etc... Heb geprobeert de OpenGL drivers the gebruiken door het handmatig in de system.cfg file in te voeren maar kreeg toen een critical error.
Ik zou zeggen, koop het origineel en probeer het dan nog eensVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 12:44:
Verwijderd
Er bestaat ook een demo héBAUKstEr schreef op 20 maart 2004 @ 21:21:
[...]
Ik zou zeggen, koop het origineel en probeer het dan nog eens
Verwijderd
Dat is een goede tactiek, iets kopen waarvan je weet dat het niet speelbaar is.BAUKstEr schreef op 20 maart 2004 @ 21:21:
[...]
Ik zou zeggen, koop het origineel en probeer het dan nog eens
Overigens heb ik het probleem nu alleen bij het water... allemaal vage kleuren, lijkt wel of de texture niet aangesproken wordt... Ik heb op internet een hoop dingen gelezen over FSAA uitzetten enzo, nadeel is dat dat niet kan met de recente ati drivers, ingame kan het wel uitgezet worden.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 21:49 ]
Ik gebruik altijd omega drivers, daar heb ik zelf de beste ervaringen meeVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 12:44:
Probeer die eens.
www.omegacorner.com
Verwijderd
Ik wil het geheugen uitbreiden van 512 naar 1024,
hierover 2 vragen:
Als ik dat memory ding op de onderkant van m'n 800Lci openschroef, zie ik 1 reepje zitten. Waar zit de andere verstopt?
Wat voor geheugen type kan er in de laptop (en waar is dit goedkoop te krijgen)?
tnx
hierover 2 vragen:
Als ik dat memory ding op de onderkant van m'n 800Lci openschroef, zie ik 1 reepje zitten. Waar zit de andere verstopt?
Wat voor geheugen type kan er in de laptop (en waar is dit goedkoop te krijgen)?
tnx
Verwijderd
Onder het toetsenbordVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 23:27:
Ik wil het geheugen uitbreiden van 512 naar 1024,
hierover 2 vragen:
Verwijderd
Nog even hierop terugkomend:RS_003 schreef op 20 maart 2004 @ 22:44:
[...]
Ik gebruik altijd omega drivers, daar heb ik zelf de beste ervaringen mee
Probeer die eens.
www.omegacorner.com
Als ik nu de omega drivers heb gedownload, moet ik dan niet nog een extra iets downloaden (en installen) waardoor hij ook geschikt is voor de ATI Radeon Mobile?
En kan ik deze installatie tutorial gewoon volgen voor de Omega 2.5.22 drivers met Radeon Mobile?
Verwijderd
De laatste versie van omega is standaard al gemod voor de radeon mobiles. De allerlaatste catalyst versie (4.3) is te modden met een modding tool (link etc vergeten).Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 23:58:
[...]
Nog even hierop terugkomend:
Als ik nu de omega drivers heb gedownload, moet ik dan niet nog een extra iets downloaden (en installen) waardoor hij ook geschikt is voor de ATI Radeon Mobile?
En kan ik deze installatie tutorial gewoon volgen voor de Omega 2.5.22 drivers met Radeon Mobile?
Ik heb farcry trouwens ook geprobeerd met de omega drivers... zonder succes. Die game boeit mij persoonlijk trouwens niet, het gaat me meer om hoe zo'n game kan presteren op mn acer
Verwijderd
Ik heb ook een probleem met mijn studentenversie Maya 5.01, daar gaat de vpu recovery tool vaag doen als ik met de move tool een object verplaats... Dan springt het beeld uit en krijg ik zo'n VPU error... Maya of de comp loopt niet vast, maar het duurt altijd ff en dat maakt het met maya werken erg vervelend tot onmogelijk... gebeurt alleen als ik dus de move tool gebruik
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik heb alle catalyst/omega drivers geprobeert... en wat met de settigs geklooid... maar het mag niet baten. Zou erg zonde zijn want ik gebruik Maya regelmatig voor mn studie...
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik heb alle catalyst/omega drivers geprobeert... en wat met de settigs geklooid... maar het mag niet baten. Zou erg zonde zijn want ik gebruik Maya regelmatig voor mn studie...
VPU recovery uit zetten, ik heb vandaag nog een nieuwe pc voor mijn broertje gebouwd, specs boeien niet op de Radeon 9600PRO na, die ging ook bitchen over vpu gebeuren tijdens game's.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 17:05:
Ik heb ook een probleem met mijn studentenversie Maya 5.01, daar gaat de vpu recovery tool vaag doen als ik met de move tool een object verplaats... Dan springt het beeld uit en krijg ik zo'n VPU error... Maya of de comp loopt niet vast, maar het duurt altijd ff en dat maakt het met maya werken erg vervelend tot onmogelijk... gebeurt alleen als ik dus de move tool gebruik
Ik heb dus wat gezocht @ got en wat blijkt, dat gebeurt wel vaker icm bepaalde software / drivers.
Gewoon uitzetten, het kan geen kwaad
Jeej ik heb eindelijk de nieuwe Wlan drivers gevonden, het heeft even geduurd...
Ik zal ze jullie niet onthouden:
Driver voor Intel Pro/Wireless 2100 (versie 1.6.0.47)
&
Proset Utility (versie 7.2.0.0)
Het zijn zelfinstalleerde winzip archieven, ze pakken uit en daarna gaan ze metteen installeren. Het zijn drivers van Toshiba en voor Windows XP. Voor 2000 staan ze ook op de website, maar doen moet je ze zelf even opzoeken op de toshiba site.
Maar wat is er verandert, er is nieuw splash screen (opstartschermpje)
. Serieus, ze werken bij mij erg goed, ze geven een tikkeltje beter bereik. Ik heb laatst m'n wap verplaatst en ik had (daardoor) 4 streepjes bereik op m'n kamer met de Proset Utility en nu met de nieuwe drivers 5 streepjes.
En voor de slimmeriken
die zeggen, jamaar Acer heeft ook al 7.2.0.0; dat is dus helaas niet zo, bij het downloaden staat het er, maar die installeert gewoon 7.1.x.x.
&
Het zijn zelfinstalleerde winzip archieven, ze pakken uit en daarna gaan ze metteen installeren. Het zijn drivers van Toshiba en voor Windows XP. Voor 2000 staan ze ook op de website, maar doen moet je ze zelf even opzoeken op de toshiba site.
Maar wat is er verandert, er is nieuw splash screen (opstartschermpje)
En voor de slimmeriken
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2004 18:16 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik gebruik al sinds ik mijn 1e laptop heb de standaard windows zooi om te connecten, hij is wel erg traag. Airsnort ziet het netwerk soms 2 minuten voor windows wil connecten.w-k-pieters schreef op 21 maart 2004 @ 18:13:
Jeej ik heb eindelijk de nieuwe Wlan drivers gevonden, het heeft even geduurd...
&
Maar wat is er verandert, er is nieuw splash screen (opstartschermpje). Serieus, ze werken bij mij erg goed, ze geven een tikkeltje beter bereik. Ik heb laatst m'n wap verplaatst en ik had (daardoor) 4 streepjes bereik op m'n kamer met de Proset Utility en nu met de nieuwe drivers 5 streepjes.
En voor de slimmerikendie zeggen, jamaar Acer heeft ook al 7.2.0.0; dat is dus helaas niet zo, bij het downloaden staat het er, maar die installeert gewoon 7.1.x.x.
Dus is dit tootlje beter? Zo ja dan gooi ik hem meteen op mijn laptop.
Want war driven is best leuk
En ik zal ze als ik thuis ben ff in de TS gooien.
hmm en ik heb nog steeds mijn garantie papieren niet, dik 3 maanden na opsturen
en acer blijft maar zeggen: afwachten afwachten...
grrr, was ik dan toch maar voor apple gegaan
en acer blijft maar zeggen: afwachten afwachten...
grrr, was ik dan toch maar voor apple gegaan
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
vraag.. ik vind het geluid van de laptop nogal slecht.. als ik me hoofddopjes (goeie sony's met veel bas) in de headset-out doe, krijg ik geen lekekr geluid..
hebben anderen dit ook ? enzoja, is hier een oplossing voor ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Verwijderd
Jammer... dan loopt hij helemaal vast.RS_003 schreef op 21 maart 2004 @ 17:42:
[...]
VPU recovery uit zetten, ik heb vandaag nog een nieuwe pc voor mijn broertje gebouwd, specs boeien niet op de Radeon 9600PRO na, die ging ook bitchen over vpu gebeuren tijdens game's.
Ik heb dus wat gezocht @ got en wat blijkt, dat gebeurt wel vaker icm bepaalde software / drivers.
Gewoon uitzetten, het kan geen kwaad
Geluid is idd niet van je het.whitehouse schreef op 22 maart 2004 @ 12:42:
vraag.. ik vind het geluid van de laptop nogal slecht.. als ik me hoofddopjes (goeie sony's met veel bas) in de headset-out doe, krijg ik geen lekekr geluid..
Hij kan niet hard, en als je de bass een beetje open zet trekt de geluids kaart het niet meer.
En ik ga binnenkort weer eens een RMA aanvragen, het scherm zit nu zo los dat ik in de taxi niet eens meer kan werken.
No fun
Heb de nieuwe drivers ff ge-ad in de TS
[ Voor 5% gewijzigd door Roberto op 22-03-2004 13:55 ]
Het geluid van de laptop is inderdaad niet al te best. De boxen geven slecht geluid, maar via de uitgang met oordopjes (!) moet je toch wel goed geluid krijgen.whitehouse schreef op 22 maart 2004 @ 12:42:
Probeer iig de nieuwe drivers:
http://www.realtek.com.tw...=8&Software=True#8Windows
Hmm, ik weet niet of de standaard windows troep sneller of trager is, maar het geeft bij mij gwoon ongelofelijk slecht bereik. Ehm je moet wel eerste wireless zero (bla bla) service uitzetten voordat je de nieuwe drivers installed. Maar idd, ik vind het dus veel beter werken, ook is het leuk dat je metteen het bereik ziet in de taakbalk.RS_003 schreef op 22 maart 2004 @ 10:15:
[...]
Ik gebruik al sinds ik mijn 1e laptop heb de standaard windows zooi om te connecten, hij is wel erg traag. Airsnort ziet het netwerk soms 2 minuten voor windows wil connecten.
Dus is dit tootlje beter? Zo ja dan gooi ik hem meteen op mijn laptop.
Want war driven is best leuk
En ik zal ze als ik thuis ben ff in de TS gooien.
(bijna deel 8 alweer)
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ohja alweer helemaal vergeten, ik heb nog een andere opmerking/verzoek (even een eigen topic promoten
).
Misschien is het handig om een link naar mijn topic over nieuwere bluetooth versie(s) te linken: [rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]. Ook aangezien de link naar de bluetooth driver van Acer dood is.
Verder ben ik bezig om de intellitype en point software te gebruiken m.b.v. widcomm drivers, maar dat wil nog niet helemaal lukken... en tentamens deze week dus dat schiet ook al niet op... maar hopelijk binnenkort meer.
Misschien is het handig om een link naar mijn topic over nieuwere bluetooth versie(s) te linken: [rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]. Ook aangezien de link naar de bluetooth driver van Acer dood is.
Verder ben ik bezig om de intellitype en point software te gebruiken m.b.v. widcomm drivers, maar dat wil nog niet helemaal lukken... en tentamens deze week dus dat schiet ook al niet op... maar hopelijk binnenkort meer.
[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 22-03-2004 14:13 ]
Oké bedankt voor je link, ik zal hem er ook tussen zetten.w-k-pieters schreef op 22 maart 2004 @ 14:12:
Ohja alweer helemaal vergeten, ik heb nog een andere opmerking/verzoek (even een eigen topic promoten).
Want de bt drivers link is idd dood. Erg stom van Acer, want ik kon het toen ik ze nodig had ook niet meer terug vinden op hun FTP..
heeft iemand een idee warom alle dvd-software crashed als ik een dvd wil playen op mijn 803LCIB ??
Wel legaal? En dus die van acer?whitehouse schreef op 22 maart 2004 @ 18:19:
heeft iemand een idee warom alle dvd-software crashed als ik een dvd wil playen op mijn 803LCIB ??
Ik denk dat er dan toch iets in je windows zit, want out of the box hebben ze allemaal de zelfde specs en image.
Verwijderd
behalve het gadget-gehalte ook nog bijzonder handig/ nuttig nu mijn touchpad kapot is en ik pas in juli een RMA kan inplannen
heb alleen de pointerspeed op z'n snelst staan, maar dat schiet alsnog niet echt op... iets aan te doen?
voor degenen die het willen weten...
installeer geen ACE Mega CoDecs Pack op je acer TM 803Lcib ... het zorgt ervoor dat al je dvd-software zal crashen....
heeft iemand een alternatief zodat ik mijn speciale divxjes en avi's ed kan bekijken ??
installeer geen ACE Mega CoDecs Pack op je acer TM 803Lcib ... het zorgt ervoor dat al je dvd-software zal crashen....
heeft iemand een alternatief zodat ik mijn speciale divxjes en avi's ed kan bekijken ??
Met crashen, bedoel je dat je laptop onbruikbaar word? je resolutie ook van slag is e.d.?
de dvd-app (Media PLayer,WinDVD en PowerDVD crashen..het systeem niet ..
ik zag 1 keer een direct show melding voorbij komen...
ik zag 1 keer een direct show melding voorbij komen...
Verwijderd
K-Lite codec pack, werkt prima hier op een 800lcibwhitehouse schreef op 22 maart 2004 @ 22:13:
heb geen url ofzo moet je zelf maar ff checken
heeft iemand al een externe SB voor zijn/haar laptop aangeschaft ?
Als je een soundblaster bedoelt, dan kan je mij meerekenen
Let op dat met self-powered USB devices zoals de MP3+ de Acer 80x niet genoeg stroom kan leveren (iets boven de 500mA), dus moet je een hub gebruiken of zelf een USB kabel modden om van 2 poorten stroom te pakken
Let op dat met self-powered USB devices zoals de MP3+ de Acer 80x niet genoeg stroom kan leveren (iets boven de 500mA), dus moet je een hub gebruiken of zelf een USB kabel modden om van 2 poorten stroom te pakken
Verwijderd
Ben vanaf nu helaas zeer ontevreden over Acer, voorheen nooit problemen gehad maar ineens begon mijn wireless raar te doen, vaak raakte hij zijn verbinding met m'n acesspoint kwijt en moest ik de service weer s opnieuw starten omdat ie niet meer automatisch wou verbinden...Ook begon zoals er bij heel veel mensen bekend is mijn muisknop te hangen wat heel erg irritant kan zijn wanneer je ergens onderweg mee bezig bent. Ben altijd heel voorzichtig met mijn laptopje omgegaan en stond vooral thuis op het bureau, dan zou er toch niet iets mis mee mogen gaan zou je zeggen...Na een tijdje kreeg ik nog meer problemen, had op een gegeven moment bijna geen letters meer op m'n toetsenbord (wat opzich niet zo erg is) maar het ergste van allemaal vastlopers vastlopers en nog eens vastlopers...in de 1e instantie dacht ik blah zal wel weer windows probleem zijn dus ik heb de acer image erbij gepakt en alles opnieuw gedaan...1e x opnieuw image erop gezet, je raadt het vast al..flippen dat ding, leek wel een autistische laptop waar een slechtziende achter moest werken, ding deed niets wat hij hoorde te doen, lompe iconen, lompe beeldinstellingen en niks kon normaal gezet worden...allereerst tsja het zal wel een foutje geweest zijn in de image of in de drivers ofzo ??? drivers van i-net gehaald (via utp kabel op me router want wireless functioneerde niet meer) helaas hielp dit ook niet...vervolgens maar WEER een nieuwe image geplaatst volgens de procedure die Acer erbij geeft...nouja alles ingesteld windows start voor de 1e keer op en ja hoor...problemen, hij geeft aan dat hij zijn wireless device niet kan initialiseren...arghhh denk je dan. Eerder werd ik al gek van dat ding omdat wanneer ik er een hoofd telefoon in plugde het geluid gewoon via de laptop speakers bleef gaan, als je dan een beetje wrikte deed ie het soms over de hoofd telefoon...raar omdat ik er nog nooit wat in had gehad, maar toch al versleten/slecht...Bios update heeft ook niets uitgehaald en de problemen werden na mate van tijd alleen maar erger. Wanneer de laptop in standby stond en je wou hem er weer uithalen kwam hij netjes mooi op maarjah wat bleef er uit...het beeldscherm, werkt ook niet handig
Kzal een beetje m'n eind eraan knopen, meer dan 30 !!! ja 30 !!! werkdagen geleden heb ik mijn laptop opgestuurd met een RMA nummer. Ik weet niet wat de garantie service is maar het lijkt mij niet de bedoeling dat dit meer dan 30 werkdagen in beslag neemt. Ik had gebeld op de 20e werkdag dat hij weg was naar acer service lijn om te vragen wat de status was...antwoord : ow die ligt hier nog er is nog niks aan gedaan, maar komt nog wel u kunt hem binnenkort verwachten...gisteren op de 30e dag kreeg ik hem weer aan de deur bezorgt...ha je denkt JIPPIE EINDELIJK, maar me blijdschap was al snel verdwenen toen ik de doos opende...zat een briefje bij...moederbord vervangen, lcd bezel vervangen. wireless device vervangen... arghhh me toetsenbord ??? me geluid ??? me muis ??? het irritante piepje die ik was vergeten te omschrijven in me uitleg....ja hoor het was nog allemaal als vanouds...VERROT, dus ik heb de beste mensen gebeld wat nou de bedoeling was, antwoord : ja meneer stuur m dan nog maar een keer op....OPSTUREN ???? IK ???? je komt hem maar halen !...paar uur later netjes opgehaald nu 35 werkdagen ongeveer...GEEN LAPTOP...STATUS...ONBEKEND !....
vandaar ONTEVREDEN over de laptop....ONTEVREDEN over de service...en vooral ONTEVREDEN over acer....mij zijn ze als klant kwijt
Kzal een beetje m'n eind eraan knopen, meer dan 30 !!! ja 30 !!! werkdagen geleden heb ik mijn laptop opgestuurd met een RMA nummer. Ik weet niet wat de garantie service is maar het lijkt mij niet de bedoeling dat dit meer dan 30 werkdagen in beslag neemt. Ik had gebeld op de 20e werkdag dat hij weg was naar acer service lijn om te vragen wat de status was...antwoord : ow die ligt hier nog er is nog niks aan gedaan, maar komt nog wel u kunt hem binnenkort verwachten...gisteren op de 30e dag kreeg ik hem weer aan de deur bezorgt...ha je denkt JIPPIE EINDELIJK, maar me blijdschap was al snel verdwenen toen ik de doos opende...zat een briefje bij...moederbord vervangen, lcd bezel vervangen. wireless device vervangen... arghhh me toetsenbord ??? me geluid ??? me muis ??? het irritante piepje die ik was vergeten te omschrijven in me uitleg....ja hoor het was nog allemaal als vanouds...VERROT, dus ik heb de beste mensen gebeld wat nou de bedoeling was, antwoord : ja meneer stuur m dan nog maar een keer op....OPSTUREN ???? IK ???? je komt hem maar halen !...paar uur later netjes opgehaald nu 35 werkdagen ongeveer...GEEN LAPTOP...STATUS...ONBEKEND !....
vandaar ONTEVREDEN over de laptop....ONTEVREDEN over de service...en vooral ONTEVREDEN over acer....mij zijn ze als klant kwijt
Voor mij zal het ook mijn laatste Acer laptop zijn. Niet dat ik er ontevreden over ben, sterker nog ik heb er amper problemen mee, hij werkt goed.
Ik vind het echter wel een fragiel notebook. Ik ben er heel erg voorzichting mee, maar heb altijd het gevoel dat als ik dat niet doe dat het dan wel eens heel fout kan gaan met dit ding (het kraken in de rechter onderhoek (waar de batterij zit) draagt hier bv ook aan bij).
Volgende notebook zal een IBM ThinkPad worden, stukje duurder, maar ooooh wat zijn die dingen degelijk!! Misschien ga ik zelfs wel voor een Apple Powerbook.
Maar goed deze Acer zal het sowieso nog wel een jaar of 3 volhouden, dus voorlopig nog niks nieuws nodig. Maar een nieuwe Acer zal er hierna niet inzitten.
Ik vind het echter wel een fragiel notebook. Ik ben er heel erg voorzichting mee, maar heb altijd het gevoel dat als ik dat niet doe dat het dan wel eens heel fout kan gaan met dit ding (het kraken in de rechter onderhoek (waar de batterij zit) draagt hier bv ook aan bij).
Volgende notebook zal een IBM ThinkPad worden, stukje duurder, maar ooooh wat zijn die dingen degelijk!! Misschien ga ik zelfs wel voor een Apple Powerbook.
Maar goed deze Acer zal het sowieso nog wel een jaar of 3 volhouden, dus voorlopig nog niks nieuws nodig. Maar een nieuwe Acer zal er hierna niet inzitten.
Ik denk inderdaad ook dat Acer op de lange termijn zeer slechte zaken doet op deze manier. Als ik toch al zie wat er al kapot is (en is gegaan) bij mij dan wordt je daar totaal niet vrolijk van. Maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Het is alleen zo verschrikkelijk hoe dat dan wordt opgelost. Bellen bellen en nog is bellen, maar wachten, wachten en nog is wachten. Geen antwoorden op de vragen... Daarnaast ben ik dan ook nog eens bang voor het daadwerkelijk RMA sturen, wat toch zeker binnenkort is moet gaan gebeuren. Maar eh wat ik hierzo lees 
En inderdaad mijn volgende notebook zal zeker geen Acer worden. Dan maar iets meer uitgeven voor iets goeds! Helaas is goedkoop nu duurkoop.
En inderdaad mijn volgende notebook zal zeker geen Acer worden. Dan maar iets meer uitgeven voor iets goeds! Helaas is goedkoop nu duurkoop.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 23-03-2004 14:13 ]
En gelijk heb je 
Ook voor mij is dit mijn laatse acer laptop, ik heb er al wat gehad, maar deze heeft nu zoveel problemen.
Scherm dat kappot is (zeer heldere plekken + hij is zowaar een schommel), geluid dat k*t is, geluids aansluiting is ook brak en dus blijft het geluid over de speakers meestal, hoge pieptoon (nu wel minder erg dan eerst maar soms is hij er nog), muis die niet goed werkt.
En zo zijn er nog wel paar dingen zoals wlan en Bleutooth door acer's eigen image niet herkend wordt, en ook geen drivers meer op hun site hebben staan

Zo, en nu ga ik mijn spullen voor de cebit klaar zetten
Ook voor mij is dit mijn laatse acer laptop, ik heb er al wat gehad, maar deze heeft nu zoveel problemen.
Scherm dat kappot is (zeer heldere plekken + hij is zowaar een schommel), geluid dat k*t is, geluids aansluiting is ook brak en dus blijft het geluid over de speakers meestal, hoge pieptoon (nu wel minder erg dan eerst maar soms is hij er nog), muis die niet goed werkt.
En zo zijn er nog wel paar dingen zoals wlan en Bleutooth door acer's eigen image niet herkend wordt, en ook geen drivers meer op hun site hebben staan

Zo, en nu ga ik mijn spullen voor de cebit klaar zetten
jaja> ik kan heel erg met je meeleven.
ik ben blij dat ik van mijn acer af ben en ik zal ook nooit meer een acer laptop kopen. inderdaad goedkoop is duurkoop. ik heb nu een powerbook (is wel 1000 euro duurder) en dat ding werkt gewoon meteen. geen gezeik, lekker degelijk, ik vond de krakende behuizing van acer echt een enorme aanfluiting en bloedmooi om te zien.
acer probeert het allemaal goed op te lossen, alleen denk ik dat ze het gewoon op dit moment te druk hebben, dat gaat dus ten koste van de kwaliteit van de reparatie.
als je een windows laptop wil kopen, raad ik een compaq (wel zakelijke lijn nemen, dus de nc/evo lijn), de thinkpad is heel degelijk maar echt lelijk.
ik ben blij dat ik van mijn acer af ben en ik zal ook nooit meer een acer laptop kopen. inderdaad goedkoop is duurkoop. ik heb nu een powerbook (is wel 1000 euro duurder) en dat ding werkt gewoon meteen. geen gezeik, lekker degelijk, ik vond de krakende behuizing van acer echt een enorme aanfluiting en bloedmooi om te zien.
acer probeert het allemaal goed op te lossen, alleen denk ik dat ze het gewoon op dit moment te druk hebben, dat gaat dus ten koste van de kwaliteit van de reparatie.
als je een windows laptop wil kopen, raad ik een compaq (wel zakelijke lijn nemen, dus de nc/evo lijn), de thinkpad is heel degelijk maar echt lelijk.
Verwijderd
Mijn vader heeft nu een IBM centrino modelletje, is inderdaad niet mooi.
Compaq heb ik zo mijn bedenkingen bij... ik zou dan eerder voor een Dell gaan.
Compaq heb ik zo mijn bedenkingen bij... ik zou dan eerder voor een Dell gaan.
[quote]Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 09:47:
Ben vanaf nu helaas zeer ontevreden over Acer, voorheen nooit problemen gehad maar ineens begon mijn wireless raar te doen, vaak raakte hij zijn verbinding met m'n acesspoint kwijt en moest ik de service weer s opnieuw starten omdat ie niet meer automatisch wou verbinden...Ook begon zoals er bij heel veel mensen bekend is mijn muisknop te hangen wat heel erg irritant kan zijn ........[quote]
Ik ben mijn notebook ook meer dan 7 weken kwijt geweest, gerepareed in Duitsland, nieuw moederbord.
Ik heb hem puur op grond van de goede reviews aangeschaft...Helaas bij aanschaf niet zo op de stevigheid gelet. Bij mij op het werk hebben 4 collega's eenzelfde notebook gekocht, 3 ervan waren binnen een maand defect en moesten retour, dat geeft toch te denken. Als dat representatief is is het wel logisch dat het erg druk met reparaties is op het service centrum.
Ik durf hem bijna niet meer aan te raken
Ben wel benieuwd of de 80x meer dan gemiddeld defect gaat. Misschien kan/mag iemand hier iets over zeggen
Ben vanaf nu helaas zeer ontevreden over Acer, voorheen nooit problemen gehad maar ineens begon mijn wireless raar te doen, vaak raakte hij zijn verbinding met m'n acesspoint kwijt en moest ik de service weer s opnieuw starten omdat ie niet meer automatisch wou verbinden...Ook begon zoals er bij heel veel mensen bekend is mijn muisknop te hangen wat heel erg irritant kan zijn ........[quote]
Ik ben mijn notebook ook meer dan 7 weken kwijt geweest, gerepareed in Duitsland, nieuw moederbord.
Ik heb hem puur op grond van de goede reviews aangeschaft...Helaas bij aanschaf niet zo op de stevigheid gelet. Bij mij op het werk hebben 4 collega's eenzelfde notebook gekocht, 3 ervan waren binnen een maand defect en moesten retour, dat geeft toch te denken. Als dat representatief is is het wel logisch dat het erg druk met reparaties is op het service centrum.
Ik durf hem bijna niet meer aan te raken

wat ik wel mee kan delen, is dat de 290 (centrino) serie die ik heb van al deze mankementen geen last heeft, terwijl deze intensief wordt gebruikt. alle letters zitten nog netjes op hun plaats, scherm is top, en geen plakkenden muistoetsen...
ik vermoed dus eerder dat de 80x serie brak is...
/edit
ik ken meer mensen met dit zelfde model en ook daar geen problemen
/edit
[ Voor 15% gewijzigd door JWO op 23-03-2004 22:49 ]
Toch best vreemd, omdat ze de zelfde casing gebruiken.JWO schreef op 23 maart 2004 @ 22:46:
wat ik wel mee kan delen, is dat de 290 (centrino) serie die ik heb van al deze mankementen geen last heeft, terwijl deze intensief wordt gebruikt. alle letters zitten nog netjes op hun plaats, scherm is top, en geen plakkenden muistoetsen...
/edit
Ja ik weet dat de 290 een cardreader heeft
Iemand met een 660 die ook problemen heeft
Foutje
[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 24-03-2004 19:33 ]
jij bent in de war met de 600 serieRS_003 schreef op 24 maart 2004 @ 19:26:
[...]
Toch best vreemd, omdat ze de zelfde casing gebruiken.
Ja ik weet dat de 290 een cardreader heeft
Verwijderd
die 290 serie heb ik ook iemand aangeraden, hij is er erg tevreden mee
daar zit toch geen cardreader in
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 19:29 ]
idd mijn zeeeeer stomme fout... 660 serie ja

My bad.
Ben ook erg moe, denk dat ik maar eens stop.
Ik heb tot op heden nog geen last van de muisknop, en of de vervagende
toetsen.
Ik heb wel gemerkt dat daar waar de cardreader zit (bij de 2 leds van power en battery) het rode frontje iets losser zit.
Ik gebruik hem trouwens op werkdagen meer als 6 uur per dag.
[ Voor 9% gewijzigd door Smirnoff op 24-03-2004 20:10 ]
Verwijderd
Ik snap dat niet, dan krijg je toch last van je nek enzo?Smirnoff schreef op 24 maart 2004 @ 20:09:
[...]
Ik heb tot op heden nog geen last van de muisknop, en of de vervagende
toetsen.
Ik heb wel gemerkt dat daar waar de cardreader zit (bij de 2 leds van power en battery) het rode frontje iets losser zit.
Ik gebruik hem trouwens op werkdagen meer als 6 uur per dag.
Ik heb mn laptop thuis meestal op een stapel boeken met los toetsenbord en muis... zonder krijg ik zeker nekpijn.
Verwijderd
Bij mij staat ie gewoon bijna altijd uitVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 20:39:
[...]
Ik snap dat niet, dan krijg je toch last van je nek enzo?
Ik heb mn laptop thuis meestal op een stapel boeken met los toetsenbord en muis... zonder krijg ik zeker nekpijn.
(eigenlijk best wel zonde he

Ik heb ook nog een desktop en dat vind ik gewoon veel fijner werken.
Als er iemand komt multiplayeren op t netwerk gaat ie wel aan
Ik denk dat ik gewoon een goede werkhouding hebt, geen last van nek e.d. miss. is het de combo stoel en bureau?
Verwijderd
Ik zit nu ook een paar maandjes op de 291LCi en alles voelt nog steeds solide aan en ook de letters zitten er nog op.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:28:
die 290 serie heb ik ook iemand aangeraden, hij is er erg tevreden mee
Beestje wordt 12 uur per dag gebruikt.
Mijn TM800 heeft ook weer een lekker vaag probleem met de RAMDAC ofzo. Soms geen beeld. Zwart scherm dus. 30 seconde later, *floep* wel beeld. Soms flikkert het beeld even. En laatst horizontale groene lijntjes. Screenshot gemaakt, op andere PC gekeken, niets aan de hand, geheugen is dus goed. Even later *floep*, weg lijntjes, prima beeld.
Maarja, mijn laptop is al 2x geRMA'd. En dit is ook weer een lekker vaag probleem dat *soms* optreedt. Hoe ga je dat weer zo'n helpdesk-figuur uitleggen?.. En weer opsturen heb ik dus helemaal geen zin in, kost ook weer dik €10.
Enfin.. Ontevreden dus. Nou heeft elk bedrijf wel eens issues met een product. Maar dat ze het blijkbaar niet kunnen oplossen en zooo laks zijn met service is echt beneden peil.
Ik vraag me af, wat de ratio is van mensen die te maken hebben gehad met de service van Acer die tevreden waren en die ontevreden waren. Wat ik hier zo lees, is het echt huilen met de pet op.
Maarja, mijn laptop is al 2x geRMA'd. En dit is ook weer een lekker vaag probleem dat *soms* optreedt. Hoe ga je dat weer zo'n helpdesk-figuur uitleggen?.. En weer opsturen heb ik dus helemaal geen zin in, kost ook weer dik €10.
Enfin.. Ontevreden dus. Nou heeft elk bedrijf wel eens issues met een product. Maar dat ze het blijkbaar niet kunnen oplossen en zooo laks zijn met service is echt beneden peil.
Ik vraag me af, wat de ratio is van mensen die te maken hebben gehad met de service van Acer die tevreden waren en die ontevreden waren. Wat ik hier zo lees, is het echt huilen met de pet op.
Ik zou zeggen, mail ze een link naar dit topicNexxennium schreef op 24 maart 2004 @ 20:50:
Mijn TM800 heeft ook weer een lekker vaag probleem met de RAMDAC ofzo. Soms geen beeld. Zwart scherm dus. 30 seconde later, *floep* wel beeld. Soms flikkert het beeld even. En laatst horizontale groene lijntjes. Screenshot gemaakt, op andere PC gekeken, niets aan de hand, geheugen is dus goed. Even later *floep*, weg lijntjes, prima beeld.
Er heeft hier ooit wel eens iemand gereageerd die verklaarde bij de helpdesk van ACER werkzaam te zijn toch?
Dit topic is gesloten.