Ik heb op deze laatste pagina aardig wat reacties gezien van mensen met de vraag of het wel verstandig is deze laptop aan te schaffen en ik moet zeggen dat ik er erg veel spijt van heb. Mijn laptop heb ik eind september aangeschaft en is nu voor de 5de keer RMA. Mijn historie:
- Laptop aangeschaft bij de Laptopper met pixel warranty. Ik had een dood pixel (hot eigenlijk) en kreeg bij de laptopper een andere laptop.
- De andere laptop had dus last van een klevende linkermuisknop. Dus laptop RMA
- Laptop kwam na een week terug, euvel niet verholpen. Nog steeds last van klevende muisknop. Ze hadden uppercase vervangen.
- Dus laptop 2de keer RMA voor zelfde euvel met begeleidende brief erbij dat het vervangen van de uppercase niet de oplossing was en eerder aan de printplaat eronder ligt ofzo. Kreeg laptop na 2de keer terug, was weer alleen de uppercase vervangen en je raadt het al, klevende muisknop probleem NIET opgelost. Ik begin nu pissed off te worden en neem contact op met de Laptopper. Zij raden mij aan de laptop weer RMA te sturen.
- Laptop gaat voor derde maal RMA. Weer begeleidende brief erbij dat het dus niet alleen de uppercase zal zijn. Kreeg derde maal laptop terug, maar weer alleen de uppercase vervangen, maar klevende button was over. Laptop stond 30 minuten aan en over. Harddisk viel uit, waarschijnlijk verkeerd in elkaar gezet.
- Laptop gaat voor vierde maal RMA. Ik word goed geholpen door vwk en spreek af dat ik er een dag vrij voor neeem, de laptop breng en kan wachten op de reparatie. De laptop is eindelijk werkend terug bij mij.
- Na twee maanden, RS_003 had gelijk, keert het klevende muisknop gebeuren terug en ik heb last van een donkere vlek in het scherm (backlight probleem). Heb ik vwk aan de telefoon en die zegt dat het klevende muisbutton euvel komt, omdat er een fout zit in de revisie van de printplaat van het touchpad

Hallooow? dat vertelde ik je toch al bij de tweede keer RMA? Hij si nu dus nog onderweg, want ik heb hem vrijdag afgeleverd bij Acer.
Ik heb er een zwaar hoofd in of mijn laptop nu goed gerepareerd zal worden, maar ik blijf hoop houden. Ze proberen je bij Acer wel goed te helpen, maar ik heb echt enorme spijt dat ik deze laptop heb aangeschaft....