Tsuru schreef op 14 februari 2004 @ 18:42:
[...]
Volgens mij behoorde ik ook tot deze groep mensen, dus als ik mijn ongenuanceerde mening hieromtrent ook even mag spuien:
Het sterft hier van de mensen die n keer in een bepaald toestel hebben gezeten, en nu dat ze zelf heer en meester zijn over hun eigen Boeing of Airbus kloon in FS2004, die ze overigens afgelopen kerst van hun pa gekregen hebben, denken ze dat ze meteen alles weten over een bepaald type toestel en de kist tot in de puntjes beheersen. En dat terwijl alle kennis die ze bezitten over dit toestel louter voorkomt uit hun eigen gebrekkige ervaring, iets dat ze gehoord hebben van een verre oom die "bij de KLM werkt", en/of dingen die ze op het internet of in een boekje of foldertje afkomstig van diezelfde KLM vlucht gelezen hebben. Dezemensen hebben hierdoor nogal een hoge dunk van zichzelf aangaande hun luchtvaartgerelateerde kennis.
Ik heb er de laatste paar jaar een soort sport van gemaakt de ego's van deze mensen terug te brengen tot hun rechtmatige formaat.
Mijn motto wat deze mensen betreft is heel simpel: als je iets niet weet kun je beter gewoon even je kop houden in plaats van onzin te gaan lopen blaten en mensen die misschien wel iets kunnen vertellen dat wél op ware feiten gebaseerd is bij voorbaat de pas af te snijden.
Tot zover

Dit zou zo uit mijn mond kunnen komen want zo denk ik er ook over.
Maar het gaat er niet over of ik het goed of fout had...
maar de manier waarop hier door mensen word geantwoord.
Daar geef ik Commetaar op.
Ware Fijten......
Dat is raar , want fijten zijn altijd waar.
Maar wat vandaag een fijt is kan morgen al weer onjuist zijn.
Maar als ik aan mijn goede info wil komen over het vliegen dan zal ik dat ook nooit op een PC forum doen, maar gewoon echte maatschappijen aanschrijven , of gewoon naar een goed forum gaan waar echte ervaren mensen komen.
Ik heb er de laatste paar jaar een soort sport van gemaakt de ego's van deze mensen terug te brengen tot hun rechtmatige formaat.
Lijk me wel eens een uitdaging.
ik ga al zo ruim 32 jaar mee, heb al ruim 14 jaar werk ervaring.
Maar de eerste persoon op aarde moet nog komen die mijn ego kan terug brengen ....
Want van fouten KAN je leren.
En zo als ik al zo vaak zegt IK leer van JULLIE fouten.
( ps niet persoonlijk op pakken , er zijn best wel mensen die het weten hoe de vork in de pan steekt .
Maar die houden wijzelijk hun mond, en ga gewoon door met waar ze mee bezig zijn. )
ZO en nu weer on topic en foto´s posten met z,n alle ...
dan kan ik nog even wat lessen door nemen.
[
Voor 3% gewijzigd door
ravw op 14-02-2004 19:09
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB