[FS2002/2004] Vragen en mooiste screenshots, deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 16:42:
Ach leuk die A320 ... IK wacht wel even hier op :)

A380 :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit toestel word gemaakt door Mike Stone :)

dus even afwachten maar :)
hoe kunnen ze daar nou een FDE voor maken als ie nog niet eens in het echt vliegt :? :P

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12
jos_zwa schreef op 14 februari 2004 @ 16:49:
[...]

hoe kunnen ze daar nou een FDE voor maken als ie nog niet eens in het echt vliegt :? :P
??? niet echt vliegt ??

ze zijn al lang bezig met test vluchten dus daar kunnen ze wel gegevens van hebben :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 14 februari 2004 @ 16:43:
Welk deel snapt/werkt u niet?

[...]
De TCAS staat mooi in de main panel alleen staat er dus TCAS OFF en de enige klik die werkt is links boven test verder zie ik dus niks omdat hij op off staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 16:50:
[...]

??? niet echt vliegt ??

ze zijn al lang bezig met test vluchten dus daar kunnen ze wel gegevens van hebben :)
Pics? Ik kan niets vinden @ A.net

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

??? niet echt vliegt ??

FEITEN graag!

Laatst had STORK het eerste rompstuk klaar en nu vliegt ie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 17:04
[...]

??? niet echt vliegt ??

Ja niks dan getekende inflight plaatjes op Airbus.com ...

Doe is iets vertellen ....
> NOVEMBER 21, 2003
MEAULTE DELIVERS FIRST A380 NOSE SECTION
The nose section of the first A380 was completed at Airbus’ Méaulte plant and delivered to Airbus Saint-Nazaire on Friday 21 November.

A ceremony in Méaulte was attended by French Minister of Equipment, Transport, Housing, Tourism and the Sea, Gilles de Robien, and by many personalities from the region, Airbus representatives and all the Airbus Méaulte personnel.

Production of an Airbus aircraft nose section requires the use of leading technologies to machine and assemble of complex parts. Airbus has developed an assembly concept using spatial positioning assisted by laser-beam measuring which allows the parts to be worked on in a variety of positions.

The frames of the cockpit windshield panes are made by high-speed machining with "spatial volumetric milling" while the upper part of the cockpit – whose shape is highly complex - is assembled by automatic riveting on a 5-axis machine.

Méaulte produces nose sections for the entire family of Airbus aircraft. The size and weight of the A380 nose section is particularly impressive. It comprises two sections weighing 1390 kg (length: 3.4 m; width: 5.4 m; height: 5.4 m) and 1800 kg (length: 4.2 m; width: 6.6 m; height: 6.7 m) respectively.

The A380 nose section is being transported to Saint Nazaire, France by Beluga from the Beauvais Tillé airport. Plans are to use the new Haute Picardie aero-industrial platform of Méaulte from 2007.

[ Voor 71% gewijzigd door Ensinker op 14-02-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 16:54:
[...]

De TCAS staat mooi in de main panel alleen staat er dus TCAS OFF en de enige klik die werkt is links boven test verder zie ik dus niks omdat hij op off staat
Transponder ook geinstalled?

A380 vliegt nog niet joh, een prototyp vleugel die in de UK worden gemaakt zou volgens schema in deze maand worden getest. (en dat duurt niet 1 dagje ;))

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
[...]

??? niet echt vliegt ??

:X :X 8)7

En de Dreamliner 7E7 whatever vliegt zeker ook al een tijdje rond.
Valt me van je tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
[...]

??? niet echt vliegt ??

Met wat dan :? hoe kunnen ze dan aan gegevens komen :?

Je had het vorige keer keer zelf nog over die oom die voor kapitein op de Berenboot studeerde en in de simulator overal tegenaan knalde omdat een simulator never nooit de realiteit kan nabootsen and shit :? Wat linkies naar Boeing en Airbus konden je ook niet overtuigen dus begin ik me sterk af te vragen waar ze met een A380 vliegen.

In de simulator kan niet, althans dat was jouw bewering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
rdluca schreef op 14 februari 2004 @ 17:08:
[...]

Met wat dan :? hoe kunnen ze dan aan gegevens komen :?

Je had het vorige keer keer zelf nog over die oom die voor kapitein op de Berenboot studeerde en in de simulator overal tegenaan knalde omdat een simulator never nooit de realiteit kan nabootsen and shit :? Wat linkies naar Boeing en Airbus konden je ook niet overtuigen dus begin ik me sterk af te vragen waar ze met een A380 vliegen.

In de simulator kan niet, althans dat was jouw bewering?
Afbeeldingslocatie: http://www.drugsweb.nl/drugs/images/Paddos-01.jpg

Psychisch:

Hallucinaties (vaak minder dan bij LSD). Bij de ene persoon beperkt dit zich tot een (lichte) vervorming van de waarneming en de andere persoon kan dingen gaan zien die er helemaal niet zijn.
Wanneer de paddo’s gaan werken, ervaar je een gevoel van verwachting
Geestelijke stimulatie
Snel veranderende gedachten
‘Lachkick’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ND schreef op 14 februari 2004 @ 17:00:
[...]

Yep en ik kan hem alleen in de test mode krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch makkelijker, dan maar zo.

Vluchtje KSFO-CYVR met Tango
Aircraft: PMDG 737NG
Scenery: FS Default

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot376.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot381.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot390.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot394.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot398.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot409.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot411.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot416.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot417.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~antveli/shot424.jpg

P.S. Waarom heeft de PMDG 737NG eigenlijk geen TCAS, zijn ze wat vergeten bij PMDG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

[quote]Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:14:
ND schreef op 14 februari 2004 @ 17:00:
[...]

Yep en ik kan hem alleen in de test mode krijgen.....
ook je rechtermuisknop geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Gilly schreef op 14 februari 2004 @ 17:13:
[...]

[afbeelding]

Psychisch:

Hallucinaties (vaak minder dan bij LSD). Bij de ene persoon beperkt dit zich tot een (lichte) vervorming van de waarneming en de andere persoon kan dingen gaan zien die er helemaal niet zijn.
Wanneer de paddo’s gaan werken, ervaar je een gevoel van verwachting
Geestelijke stimulatie
Snel veranderende gedachten
‘Lachkick’
Niet gaan blaten als er zo meteen weer iemand je aan valt ....

En dan weer een MOD er bij te halen.
Want dat gedrag zo als jij de laaste tijd bezig ben is niet normaal op het forum. en als je dan maar 1 vorm van kritiek krijgt lopen ze te scheuwen om een mod.

Want het is hier makkelijker iemand aan tevallen , maar zelf ook niet met bewijzen komen dat het niet zo is.

Dus ga maar eerst bij je zelf teraden voor dat je andere mensen zo op hun JUISTE plek wil neer zetten.

Want dit zie ik juist als ... UITLOKEN en zwaar off topic gaan .
Dus lees even het FAQ ... want als EX MOD zou je toch beter moeten weten ... :) (fsmag)

Hopelijk leest een MOD dit ook , een geeft hij nu eens TB , want hij is hier al herhaaldelijk over aangesproken.

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 14-02-2004 17:23 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ND schreef op 14 februari 2004 @ 17:17:
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:14:

[...]

ook je rechtermuisknop geprobeerd?
Dat is de tip die ik nodig heb....its work great ...thanks........ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Een man van veel woorden, weinig inhoud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:14:
Dit is toch makkelijker, dan maar zo.

Vluchtje KSFO-CYVR met Tango
Aircraft: PMDG 737NG
Scenery: FS Default

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

P.S. Waarom heeft de PMDG 737NG eigenlijk geen TCAS, zijn ze wat vergeten bij PMDG?
Die TCAS hebben ze express weggelaten zodat ze ook nog een tweede keer aan ons kunnen verdienen (straks bij de 738/9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
rellehenk schreef op 14 februari 2004 @ 17:24:
Een man van veel woorden, weinig inhoud :+
Tuesday 03 April 1984

Zegt genoeg lijkt me :)

als het even tegen had gezeten , dan had je "pa" tegen mij moeten zeggen

Maar even wat anders weet er iemand al of er eens een goede "Conny" in de maak is.

Liefst met VC

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 14-02-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
[...]
??? niet echt vliegt ??
Pardon?!? heb je het over de A380? Waar haal jij deze wijsheid vandaan. Totale kaas natuurlijk. De A380 vliegt nog lang niet hoor. Dat is pas in 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Jochem schreef op 14 februari 2004 @ 17:32:
[...]

Pardon?!? heb je het over de A380? Waar haal jij deze wijsheid vandaan. Totale kaas natuurlijk. De A380 vliegt nog lang niet hoor. Dat is pas in 2005.
2005 moet hij al vliegen voor de maatschappijen waardoor hij besteld is.

Dus ze zijn allang bezig met test vluchten .
Anders zou het wel heel erg laat zijn als je in 2005 pas met testvluchten gaat beginnen terwijl hij in de handel moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 14-02-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 17:34:
[...]

2005 moet hij al vliegen voor de maatschappijen waardoor hij besteld is.

Dus ze zijn allang bezig met test vluchten .
Anders zou het wel heel erg laat zijn als je in 2005 pas met testvluchten gaat beginnen terwijl hij in de handel moeten zijn.
Jezus......ik heb geen woorden meer voor U.

Dubbele kaas!

Zelfsch mee paddoosch kom je niet zo ver Gil

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 17:30:
[...]

Tuesday 03 April 1984

Zegt genoeg lijkt me :)

als het even tegen had gezeten , dan had je "pa" tegen mij moeten zeggen

Maar even wat anders weet er iemand al of er eens een goede "Conny" in de maak is.

Liefst met VC
Tuesday 03 April 1984 zegt mij weer helemaal niets. Of bedoel je hiermee dat iemand die jonger is zijn mond moet houden als een ouder iemand iedere keer de grootst mogelijke onzin loopt te verkondigen en zichzelf keer op keer tegenspreekt?
In dat geval kan je je beter eens reggen op een Chinees op Noord-Koreaans forum.

Dan zelf gaan miepen over en modje en een tijdelijke ban en dat die de FAQ eens moet nalezen.
Die FAQ nalezende valt het volgende op:
"Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt,"
" Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief."

Dan ben ik meteen on-topic bij je vraag gekomen:

AVSIM: 's werelds grootste FS2004 site
New L-1049 Super Constellation
Posted: Thursday, February 12, 2004 - 13:00
http://www.superconstellation.org/

Duidelijk genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor als er mensen zijn die het niet helemaal begrijpen hoe de TCAS knoppen werken. Misschien is het overbodig maar zag dat er wat vragen over waren dus bij deze.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.scholten3/Fs9/flake2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
rdluca schreef op 14 februari 2004 @ 17:45:
[...]

Tuesday 03 April 1984 zegt mij weer helemaal niets. Of bedoel je hiermee dat iemand die jonger is zijn mond moet houden als een ouder iemand iedere keer de grootst mogelijke onzin loopt te verkondigen en zichzelf keer op keer tegenspreekt?
In dat geval kan je je beter eens reggen op een Chinees op Noord-Koreaans forum.

Dan zelf gaan miepen over en modje en een tijdelijke ban en dat die de FAQ eens moet nalezen.
"Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt,"
" Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief."

Dan ben ik meteen on-topic bij je vraag gekomen:

AVSIM: 's werelds grootste FS2004 site
New L-1049 Super Constellation
Posted: Thursday, February 12, 2004 - 13:00
http://www.superconstellation.org/

Duidelijk genoeg?
Die is nog niet te dll .. maar daar wacht ik ook op.
Die site staat al in mijn lijste van hebbe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de 380 nu al zou vliegen zou ie allang een keer gespot zijn neem ik aan. ZOiets verberg je niet zomaar.

Trouwens, ik was van de zomer nog bij airbus en de fabriek waar hij gebouwd moet gaan worden was zover dat er alleen een stuk vloer lag dus lijkt mij niet dat ze met ruim een half jaar een complete afbouwhal hebben staan. Ik ben op de lijn van de 320-330-340 geweest en als je ziet wat er allemaal staat kan ik me niet indenken dat ze nu al een 380 klaar kunnen hebben in een hal die half jaar geleden nog grotendeels uit niks bestond.

Maar dit is mijn mening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:51:
Als de 380 nu al zou vliegen zou ie allang een keer gespot zijn neem ik aan. ZOiets verberg je niet zomaar.

Trouwens, ik was van de zomer nog bij airbus en de fabriek waar hij gebouwd moet gaan worden was zover dat er alleen een stuk vloer lag dus lijkt mij niet dat ze met ruim een half jaar een complete afbouwhal hebben staan. Ik ben op de lijn van de 320-330-340 geweest en als je ziet wat er allemaal staat kan ik me niet indenken dat ze nu al een 380 klaar kunnen hebben in een hal die half jaar geleden nog grotendeels uit niks bestond.

Hey iemand die nadenkt,

De maiden flight staat gepland ergens in 2005 en de eerste leveringen eind 2006.

eventueel levert Airbus.com de rest van FEITEN !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Gegroet :)

Ik postte hier normaal gesproken nooit, maar omdat ik het toch weer interessant ben gaan vinden is het er nu dan toch weer van gekomen. Ik vraag me af of er hier nog wel eens mensen hier zijn die het leuk vinden om nog eens online een vluchtje te maken, hetzij in privéverband hetzij op bijvoorbeeld VATSIM. :)

Al met al ben ik sinds mijn 12e druk doende met vluchtsimulatorprogramma's, en ben op dit moment bezig aan een carriere in de professionele vluchtsimulatie. Om een lang en saai verhaal kort te maken heb ik zeer veel ervaring met voornamelijk de Boeing 747-400 en zowel de amateurvluchtsimulatoren thuis op de PC als de "echte" vluchtsimulatie, en over deze onderwerpen kun je mij vanuit een operationeel en technisch oogpunt zo'n beetje alles vragen. :)

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een korte tijd actief gevlogen voor de FSGG, al was dat snel afgelopen vanwege problemen in/met het bestuur. Het begon toch weer te kriebelen, en daarom ben ik sinds deze maand weer bezig met vliegen in een multiplayeromgeving thuis met FS2004 Pro. Ook ben ik weer lid geworden van VATSIM en de Dutch VACC om af en toe met SB het luchtruim boven NL weer eens onveilig te maken; dit keer met deze schoonheid als Japan Air 514: een Boeing 747-346 van Japan Airlines zoals hij in de jaren '80-'90 vloog:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/y.a.cathalina/Personal/JL514_1.jpg
Klikken voor fullsize.
Het model is origneel Project Opensky, en ik gebruik hem met het 747SP paneel van Ken Mitchell en RealityXP geluid.

Mensen die het nodig achten mijn kennis op de proef te stellen nodig ik van harte uit het te proberen ;)
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:51:

Ik ben in November nog in Toulouse geweest, en ik kan je verzekeren dat er al hallen staan voor de A380 aan de andere kant van Blagnac dan waar het Aerospatiale complex staat waar de rest van de airbus familie gebouwd wordt.

Nu de eerste full-size Airbus A380-800 nog. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Tsuru op 14-02-2004 18:22 ]

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsuru schreef op 14 februari 2004 @ 18:20:
Gegroet :)

Ik postte hier normaal gesproken nooit, maar omdat ik het toch weer interessant ben gaan vinden is het er nu dan toch weer van gekomen. Ik vraag me af of er hier nog wel eens mensen hier zijn die het leuk vinden om nog eens online een vluchtje te maken, hetzij in privéverband hetzij op bijvoorbeeld VATSIM. :)

Al met al ben ik sinds mijn 12e druk doende met vluchtsimulatorprogramma's, en ben op dit moment bezig aan een carriere in de professionele vluchtsimulatie. Om een lang en saai verhaal kort te maken heb ik zeer veel ervaring met voornamelijk de Boeing 747-400 en zowel de amateurvluchtsimulatoren thuis op de PC als de "echte" vluchtsimulatie, en over deze onderwerpen kun je mij vanuit een operationeel en technisch oogpunt zo'n beetje alles vragen. :)

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een korte tijd actief gevlogen voor de FSGG, al was dat snel afgelopen vanwege problemen in/met het bestuur. Het begon toch weer te kriebelen, en daarom ben ik sinds deze maand weer bezig met vliegen in een multiplayeromgeving thuis met FS2004 Pro. Ook ben ik weer lid geworden van VATSIM en de Dutch VACC om af en toe met SB het luchtruim boven NL weer eens onveilig te maken; dit keer met deze schoonheid als Japan Air 514: een Boeing 747-346 van Japan Airlines zoals hij in de jaren '80-'90 vloog:

[afbeelding]
Klikken voor fullsize.
Het model is origneel Project Opensky, en ik gebruik hem met het 747SP paneel van Ken Mitchell en RealityXP geluid.

Mensen die het nodig achten mijn kennis op de proef te stellen nodig ik van harte uit het te proberen ;)
Welkom dan maar :)

HS H'lem wasset nie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 18:22:
[...]

Welkom dan maar :)

HS H'lem wasset nie? ;)
Jep :P

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
rdluca schreef op 14 februari 2004 @ 17:45:
[...]

Dat zijn Jou woorden ...
Ik spreek ze niet tegen maar je komt duidelijk niet met mij op 1 lijn.
Met wat ik bedoelde.
???
daar ben ik me van bewust, en zou hou ik het ook.
Maar ik kwam niet vragen om hulp ... ik gaf alleen andwoord.
Dus Hulp zoeken doe ik toch niet,

En dat vragen om een BAN is terecht,
Want die persoon is dit jaar en het afgelopen jaar al vaker in dit topic er op aan gesproken.
En wie zeg dat ik geen moeite doet???

Want als ik zie hoeveel vragen jullie stellen hier aan elkaar .. en hoe veel vragen ik stel in dit topic. dan zal je schrikken.
Dus kom niet met die verwijten.
Want daar ben ik wel overheen gegroeid.
Want het is tegen woordig hier heel erg in om mensen af tebekken schijnbaar, want het gebeurd de laaste tjd wel erg snel en vaak .
Daarom ben ik hier ook niet zo vaak meer te vinden..
Misschien dat je dat aan het denken gaat zetten.

Want ik kan een hele lijst noemen van mensen die door dit soort gedrag uit dit topic zijn verdwenen.
Weer vele van jullie het bestaan nog geen eens meer weten ..
Duidelijk genoeg?
Ik wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

laat maar.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/imageshow.jpg

toch wel leuk zo´n formaat vliegtuig.

Wil niet zeggen dat de Concorde groot is , maar echt klein is hij ook weer niet.

oja hier nog 3 van Sabena..... gaat nu wel begrijpen waarom ze er niet meer zijn.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/aaa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/aad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/aac.jpg

En als het dan niet naast elkaar kan dan maar er op

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/aab.jpg

Scheuren geven wel een wat problemen

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/fissure.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 14-02-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 18:24:

[...]

Want ik kan een hele lijst noemen van mensen die door dit soort gedrag uit dit topic zijn verdwenen.
Weer vele van jullie het bestaan nog geen eens meer weten [...]
Volgens mij behoorde ik ook tot deze groep mensen, dus als ik mijn ongenuanceerde mening hieromtrent ook even mag spuien:

Het sterft hier van de mensen die n keer in een bepaald toestel hebben gezeten, en nu dat ze zelf heer en meester zijn over hun eigen Boeing of Airbus kloon in FS2004, die ze overigens afgelopen kerst van hun pa gekregen hebben, denken ze dat ze meteen alles weten over een bepaald type toestel en de kist tot in de puntjes beheersen. En dat terwijl alle kennis die ze bezitten over dit toestel louter voorkomt uit hun eigen gebrekkige ervaring, iets dat ze gehoord hebben van een verre oom die "bij de KLM werkt", en/of dingen die ze op het internet of in een boekje of foldertje afkomstig van diezelfde KLM vlucht gelezen hebben. Dezemensen hebben hierdoor nogal een hoge dunk van zichzelf aangaande hun luchtvaartgerelateerde kennis.

Ik heb er de laatste paar jaar een soort sport van gemaakt de ego's van deze mensen terug te brengen tot hun rechtmatige formaat.

Mijn motto wat deze mensen betreft is heel simpel: als je iets niet weet kun je beter gewoon even je kop houden in plaats van onzin te gaan lopen blaten en mensen die misschien wel iets kunnen vertellen dat wél op ware feiten gebaseerd is bij voorbaat de pas af te snijden.

Tot zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 18:34:
[afbeelding]

toch wel leuk zo´n formaat vliegtuig.

Wil niet zeggen dat de Concorde groot is , maar echt klein is hij ook weer niet.

oja hier nog 3 van Sabena..... gaat nu wel begrijpen waarom ze er niet meer zijn.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En als het dan niet naast elkaar kan dan maar er op

[afbeelding]

Scheuren geven wel een wat problemen

[afbeelding]
Die A3XX (wat ondertussen allang A380 is) is een echte denk je? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 18:42:
[...]

Die A3XX (wat ondertussen allang A380 is) is een echte denk je? :X
nee dat zal wel raar zijn zeg ...
Want dan zou wet er naast staat een nieuwe Concorde moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Thursday 16 September 1971
Hee, dit verbaast me ;)

Laatste nieuws speciaal voor Blackhole ;)

28 January 2004
CENTRAL AND FORWARD FUSELAGE SECTIONS TO COME TOGETHER IN SAINT NAZAIRE

With the joining of two large sections, the A380 fuselage is taking shape in Saint Nazaire.

The central fuselage section complete with belly fairing came out of jig in Saint Nazaire on 12 January 2004. It has now entered the paint hall where it will acquire a protective coat of paint before being moved to another hall for equipping with all vital systems such as fuel, electrical, hydraulic and air conditioning. These systems will then be tested before the fuselage is delivered to Toulouse at the end of March 2004.

Another major fuselage section, the first forward fuselage section, left the assembly hall in Hamburg on 21 January and was delivered to Saint Nazaire by ship on the 25 January. This is the first sea transport of a complete A380 section. The section is 11 metres long, 7.2 metres wide and 8.6 metres high, and together with its transport jig weighs some 45 tonnes. The section was loaded into the cargo hold of the multipurpose vessel Nickolaos with two mobile heavy lift cranes. It will be joined to the nose section before begin painted then equipped with vital systems.

Put together, these sections reach an impressive length of 45 metres and represent two thirds of the total A380 fuselage.

http://www.airbus.com/A380/default1.aspx

Lijkt mij vrij weinig discussie over mogelijk.

Volgende onderwerp :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Floppie op 14-02-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Kan niet wachten tot hier een livery voor komt:)

Afbeeldingslocatie: http://www.se.cessna.com/adventure/email/images-g1000email/panel.jpg

Nieuwe glass panel van Cessna, G1000..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Megamind schreef op 14 februari 2004 @ 18:58:
Kan niet wachten tot hier een livery voor komt:)

[afbeelding]

Nieuwe glass panel van Cessna, G1000..
gaaf ding. Heb je ook wel eens zo´n Cirrus gezien. Ook echt prachtig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Tsuru schreef op 14 februari 2004 @ 18:42:
[...]
Volgens mij behoorde ik ook tot deze groep mensen, dus als ik mijn ongenuanceerde mening hieromtrent ook even mag spuien:

Het sterft hier van de mensen die n keer in een bepaald toestel hebben gezeten, en nu dat ze zelf heer en meester zijn over hun eigen Boeing of Airbus kloon in FS2004, die ze overigens afgelopen kerst van hun pa gekregen hebben, denken ze dat ze meteen alles weten over een bepaald type toestel en de kist tot in de puntjes beheersen. En dat terwijl alle kennis die ze bezitten over dit toestel louter voorkomt uit hun eigen gebrekkige ervaring, iets dat ze gehoord hebben van een verre oom die "bij de KLM werkt", en/of dingen die ze op het internet of in een boekje of foldertje afkomstig van diezelfde KLM vlucht gelezen hebben. Dezemensen hebben hierdoor nogal een hoge dunk van zichzelf aangaande hun luchtvaartgerelateerde kennis.

Ik heb er de laatste paar jaar een soort sport van gemaakt de ego's van deze mensen terug te brengen tot hun rechtmatige formaat.

Mijn motto wat deze mensen betreft is heel simpel: als je iets niet weet kun je beter gewoon even je kop houden in plaats van onzin te gaan lopen blaten en mensen die misschien wel iets kunnen vertellen dat wél op ware feiten gebaseerd is bij voorbaat de pas af te snijden.

Tot zover :)
Dit zou zo uit mijn mond kunnen komen want zo denk ik er ook over.

Maar het gaat er niet over of ik het goed of fout had...
maar de manier waarop hier door mensen word geantwoord.
Daar geef ik Commetaar op.

Ware Fijten......

Dat is raar , want fijten zijn altijd waar.
Maar wat vandaag een fijt is kan morgen al weer onjuist zijn.

Maar als ik aan mijn goede info wil komen over het vliegen dan zal ik dat ook nooit op een PC forum doen, maar gewoon echte maatschappijen aanschrijven , of gewoon naar een goed forum gaan waar echte ervaren mensen komen.
Lijk me wel eens een uitdaging.
ik ga al zo ruim 32 jaar mee, heb al ruim 14 jaar werk ervaring.
Maar de eerste persoon op aarde moet nog komen die mijn ego kan terug brengen ....

Want van fouten KAN je leren.

En zo als ik al zo vaak zegt IK leer van JULLIE fouten.
( ps niet persoonlijk op pakken , er zijn best wel mensen die het weten hoe de vork in de pan steekt .
Maar die houden wijzelijk hun mond, en ga gewoon door met waar ze mee bezig zijn. )

ZO en nu weer on topic en foto´s posten met z,n alle ...

dan kan ik nog even wat lessen door nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 14-02-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

als idioten zich gaan bezig houden met vliegtuigen: http://www.aviationpics.de/

k weet het, het neeft niets met FS te maken, maar k denk dat er hier wel mensen zitten die het toch leuk vinden :p

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 19:00:

[...]

Lijk me wel eens een uitdaging.
ik ga al zo ruim 32 jaar mee, heb al ruim 14 jaar werk ervaring.
Maar de eerste persoon op aarde moet nog komen die mijn ego kan terug brengen ....

Want van fouten KAN je leren.

En zo als ik al zo vaak zegt IK leer van JULLIE fouten.
( ps niet persoonlijk op pakken , er zijn best wel mensen die het weten hoe de vork in de pan steekt .
Maar die houden wijzelijk hun mond, en ga gewoon door met waar ze mee bezig zijn. )
Interessant.

Waar maak je uit op dat ik jou bedoelde? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Tsuru schreef op 14 februari 2004 @ 19:10:
[...]
Interessant.

Waar maak je uit op dat ik jou bedoelde? ;)
:) ik wilde gewoon even reageren er op ....
Want ik hou wel van een verzetje.
maar laten we gewoon weer over vliegtuigen gaan hebben, anders worden ze hier nog eens gek :)

Maar waar blijven de moie shots van de nieuwe Airbussen :)

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 14-02-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al ervaring met de nieuwe A320 van IFDG? Ik wil heb hem gedownd, maar heb niet zoveel zin om hem te installeren, met de juiste panels enzo. Daar wordt ik echt moe van altijd. Dus, is hij de moeite waard? Of kan ik hem gewoon in de vullisbak gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 19:51:
Heeft iemand hier al ervaring met de nieuwe A320 van IFDG? Ik wil heb hem gedownd, maar heb niet zoveel zin om hem te installeren, met de juiste panels enzo. Daar wordt ik echt moe van altijd. Dus, is hij de moeite waard? Of kan ik hem gewoon in de vullisbak gooien?
Die airbussen zien er mooi uit , alleen er zit een standaard b737 panel in.
Maar dat mag de pret niet drukken, tot dat er een goed panel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik ben hier een vluchtje aan t doen. Hijs wel PSS voorbereid gemaakt lijkt t wel. Flaps.0 zijn identiek aan die van PSS A320. Alleen EGT waarde klopt voor geen moer, PSS panel geeft 800 graden celsius aan tijdens de climb. Das dus in het rood. En bij T/O gaat je N2 ook effies in t rood. (100,7%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMMMMMM dit gaat wel ver voor vliegen op je pc. Dan heb je toch echt wel een beetje geld teveel als je dit allemaal doet.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.scholten3/Fs9/cur.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.scholten3/Fs9/sim.jpg

Weet je wat mij nu leuk lijkt, hoe jullie erbij zitten met vliegen.

Dus :*) maak is een leuk pic om te zien hoe jullie vliegen op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

hmmm autothrust weigerde tijdens de approach :? Ik moet zeggen dat ie manual tijdens de approach als een zonnetje vliegt! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2100.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2102.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2103.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2104.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2105.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2106.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2107.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/ndfs2108.jpg

En t model vreet totaal geen frames! _/-\o_ in tegenstelling tot de pss panel...

[ Voor 7% gewijzigd door ND863 op 14-02-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
ND schreef op 14 februari 2004 @ 20:48:
hmmm autothrust weigerde tijdens de approach :? Ik moet zeggen dat ie manual tijdens de approach als een zonnetje vliegt! :)

[afbeelding]

En t model vreet totaal geen frames! _/-\o_ in tegenstelling tot de pss panel...
Doet het 747 gemis weer ff vergeten :P

Ben ff bezig geweest met die EGT en N2 readout.

Die EGT "fout" is eruit, nu die N2 nog wat niet lukt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Banff (CYBA) -Seattle (KSEA) :P

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff51.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff54.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff70.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff73.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff79.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/banff84.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 20:38:
MMMMMMM dit gaat wel ver voor vliegen op je pc. Dan heb je toch echt wel een beetje geld teveel als je dit allemaal doet.
[afbeelding]
[afbeelding]

Weet je wat mij nu leuk lijkt, hoe jullie erbij zitten met vliegen.

Dus :*) maak is een leuk pic om te zien hoe jullie vliegen op je pc.
Wat je al niet kan doen met 15 seconden sluitertijd :P Het scherm is wit! whahaha :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/23725/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
DutchCommando schreef op 14 februari 2004 @ 21:21:
[...]

Wat je al niet kan doen met 15 seconden sluitertijd :P Het scherm is wit! whahaha :P

[afbeelding]
Ik zit eigenlijk hetzelfde bij, alleen een FFB2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
rdluca schreef op 14 februari 2004 @ 21:28:
[...]

Ik zit eigenlijk hetzelfde bij, alleen een FFB2.
Tis nen FFB2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lowilfmn19.jpg

Dikke vette pech :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
DutchCommando schreef op 14 februari 2004 @ 21:21:
[...]

[afbeelding]
Ziet er eigenlijk best wel zielig uit vergeleken bij die pics van Auroortje

(niet dat ik er beter bij zit :+ 2 schermen alleen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, mijn systeempje blijft ook iedere keer crashen als ik de Beech nu laad.....m.n. na de RXP update. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hup hup, meteen installeren Psycho! Zekers de moeite waard. Ik zal efkes twee shotjes aan deze post hangen om je te overtuigen. Ge-aliased en wel met het PSS panel is het, bij mij in ieder geval, een blijver. Nu nog een V-bird livery! :9

Hier bezig met een circuitje op LIML Milaan Linate :)
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/2_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/1_6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 22:19:
[...]

Hup hup, meteen installeren Psycho! Zekers de moeite waard. Ik zal efkes twee shotjes aan deze post hangen om je te overtuigen. Ge-aliased en wel met het PSS panel is het, bij mij in ieder geval, een blijver. Nu nog een V-bird livery! :9

[afbeelding]

[afbeelding]
zeer mooi :)

heb zin om de dutchbird A320 te vliegen icm PSS A320 panel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Zo zit ik erbij:

@ Thuis:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/y.a.cathalina/Personal/Buro_nieuw.jpg

1 PC, 2 schermen, en een Logitech Wingman joystick, een CH yoke, een paar zelfgemaakte pedalen en een stoel uit een Peugeot 205 :P

@ School :

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/y.a.cathalina/Personal/Captain.jpg

Mja dat ben ik dus in de Fokker F28/F70/F100 simulator op de hogeschool waar ik ook het een en ander aan doe. :)

Dat zijn een aantal PC's met een hele hoop verschillende monitoren, custom panelen, touchscreen en een beamer + hol scherm, en dat alles hangt aan een oude F28 testcockpit die ooit nog in gebruik is geweest als F100 trainer op de engineeringafdeling van Fokker. Nu is het onze eigen zelfgemaakte fixed base vluchtsimulator.

Ook leuk:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/y.a.cathalina/Personal/Kijkdoos.jpg

Over de werking van het zwarte kastje staat nog een topic van mij in de HK. ff zoeken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tsuru op 14-02-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Megamind schreef op 14 februari 2004 @ 22:10:
[...]

Ziet er eigenlijk best wel zielig uit vergeleken bij die pics van Auroortje

(niet dat ik er beter bij zit :+ 2 schermen alleen..)
Er gaat niks boven mijn 19" Sony Trinitron scherm! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Shots :9~ _/-\o_ , doet mij ook weer verlangen naar een heerlijk vluchtje.. maar agenda staat voorlopig even te vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

DutchCommando schreef op 14 februari 2004 @ 22:25:
[...]

Er gaat niks boven mijn 19" Sony Trinitron scherm! :P
Jawel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsuru schreef op 14 februari 2004 @ 22:22:
Zo zit ik erbij:

@ Thuis:

[afbeelding]

1 PC, 2 schermen, en een Logitech Wingman joystick, een CH yoke, een paar zelfgemaakte pedalen en een stoel uit een Peugeot 205 :P

@ School :

[afbeelding]

Mja dat ben ik dus in de Fokker F28/F70/F100 simulator op de hogeschool waar ik ook het een en ander aan doe. :)

Dat zijn een aantal PC's met een hele hoop verschillende monitoren, custom panelen, touchscreen en een beamer + hol scherm, en dat alles hangt aan een oude F28 testcockpit die ooit nog in gebruik is geweest als F100 trainer op de engineeringafdeling van Fokker. Nu is het onze eigen zelfgemaakte fixed base vluchtsimulator.

Ook leuk:

[afbeelding]

Over de werking van het zwarte kastje staat nog een topic van mij in de HK. ff zoeken. :)
Hey das leuk! Hogeschool inholland niet waar? Heb ook nog in dat ding gezeten tijdens een opendag alleen toen zat er nog FS98 op :r

Coole shots Jag, leuk om te zien dit je hem mooi vind :) V bird wordt aan gewerkt, komt waarschijnlijk morgen of overmorgen 8) .

Voor degene die niet het PSS panel hebben in de readme staat ook een link naar een goed freeware panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Een "chick"? Ok ok, je hebt gewonnen! _/-\o_ _/-\o_ :D

[ Voor 4% gewijzigd door DutchCommando op 14-02-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

DutchCommando schreef op 14 februari 2004 @ 22:41:
[...]

Een "chick"? Ok ok, je hebt gewonnen! _/-\o_ _/-\o_ :D
Geboortedatum Monday 09 February 1987
Wat is een chick? :? Of bedoel je een dame/meisje? :P
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 22:37:
[...]

Hey das leuk! Hogeschool inholland niet waar? Heb ook nog in dat ding gezeten tijdens een opendag alleen toen zat er nog FS98 op :r

Coole shots Jag, leuk om te zien dit je hem mooi vind :) V bird wordt aan gewerkt, komt waarschijnlijk morgen of overmorgen 8) .

Voor degene die niet het PSS panel hebben in de readme staat ook een link naar een goed freeware panel.
Jup. :)

Tegenwoordig draaien we trouwens FS2004 en is de hardware ook wel iets meer bij de tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier mijn FS plek...

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/102_0297.JPG

en onderaan zie je nog net mijn Thrustmaster (AB) HOTAS staan :)

Maar ik had oook liever gehad dat dit mijn werkplek had geweest.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/Mag00009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/Mag00010.jpg

Dit was het toetsel.
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/Mag00002.jpg

Maar helaas dit toestel is er niet meer :(
(tenminste niet meer voor deze maatschappij.
want die bestaat niet meeronder die naam.

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 14-02-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 22:44:

Maar ik had oook liever gehad dat dit mijn werkplek had geweest.

[afbeelding]

[afbeelding]
Is dat een A300 / 737-200 ofzo? F27 :P

Maar goed, als we het dan toch over ideale werkplekken gaan hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.erklaert.de/navigation/pic/C-747-400.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.billzilla.org/cockpit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://my.execpc.com/~bighilda/747.gif

;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tsuru op 14-02-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Holy fuck! It's the evil wingman! He's going to eat our plane! 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/23728/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet achterblijven maar duurde ff want me accu was leeg van me cam maar zo zit ik erbij.
17" scherm met yoke van CHproducts ( gekocht na 2 versleten elcheapo joysticks)
:D
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.scholten3/Fs9/yoke.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Tsuru schreef op 14 februari 2004 @ 22:48:
[...]
Is dat een A300 / 737-200 ofzo? F27 :P

Maar goed, als we het dan toch over ideale werkplekken gaan hebben:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

;)
Met werk plek bedoel ik FS plek :) ...

Maar echt mijn favo plane is de DC3, Lockheed Constellation "Conny" en natuurlijk de B737 400.

Voor de rest vind ik het wel best.
Maar helaas ik zal nooit mogen vliegen ivm mijn ogen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

DutchCommando schreef op 14 februari 2004 @ 22:53:
Holy fuck! It's the evil wingman! He's going to eat our plane! 8)7

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.dickeyschmid.com/me/AceVentura.jpg

There's.... something on the wing....

Some..... THING!

Excuse me, you were saying?

:P
Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 22:57:
[...]

Met werk plek bedoel ik FS plek :) ...

Maar echt mijn favo plane is de DC3, Lockheed Constellation "Conny" en natuurlijk de B737 400.

Voor de rest vind ik het wel best.
Maar helaas ik zal nooit mogen vliegen ivm mijn ogen :(
Waarom post je dan een pic van een echt flightdeck van een F27 met de mededeling "graag had ik gewild dat bla bla bla" :? :P

Mijn ogen zijn ook te slecht om te vliegen trouwens... maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe gewoon eens te gaan vliegen met een vriend van me die zijn brevet current moet houden, maar waar ik in de praktijk gewoon het toestel bestuur. :+

[ Voor 49% gewijzigd door Tsuru op 14-02-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

velen al wel bekend, maar voor sommigen misschien nieuw:

Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/img.php/46144/46144/JPEG/1042992764//4a6x

Deze opstelling is voornamelijk voor het gevechtsvliegen in IL-2 en F4 , maar ik maak ook wel eens een vluchtje door het vredige luchtruim van FS2k4 :)

[ Voor 11% gewijzigd door ocf81 op 14-02-2004 23:08 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 22:54:
Ik kan niet achterblijven maar duurde ff want me accu was leeg van me cam maar zo zit ik erbij.
17" scherm met yoke van CHproducts ( gekocht na 2 versleten elcheapo joysticks)
:D
[afbeelding]
Hoe degelijk is zo'n ding?
want ik wil hem ook ooit eens aan gaan schaffen als mijn Joystick het begeeft.

Maar gaat hij lang mee , want ik doe nu al ruim 3 jaar met mijn joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
ocf81 schreef op 14 februari 2004 @ 22:58:
velen al wel bekend, maar voor sommigen misschien nieuw:

[afbeelding]

Deze opstelling is voornamelijk voor het gevechtsvliegen in IL-2 en F4 , maar ik maak ook wel eens een vluchtje door het vredige luchtruim van FS2k4 :)
Vooral de telefoon vind ik erg mooi. Voor de vaste lijn in de lucht zullen we maar zeggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Blackhole schreef op 14 februari 2004 @ 23:00:
[...]

Heel lang. Die van mij is al 5 jaar oud ofzo.

Wel af en toe wat vaseline op de stuurstang smeren anders krijgje dat hij steeds moeilijker beweegt en zelfs vastloopt. Maar buiten dat is CH gewoon topkwaliteit... de potmeters zijn nog puik en ook het mechanisme is nog 100% in orde. _o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tot nu toe ben ik tevreden. Ik heb hem ongeveer 3 jaar in gebruik nu tot volle tevredenheid. Alleen ben ik er wel achter dat je hem beter kan kallibireren in FSuiPC dan in het proggie van hunzelf want dan voldoet ie veel beter. Het is alleen wennen dat als je trek aan de yoke en hem langzaam laat terugkomen dat ie soms weleens iets in de up of downstand blijf ( hij centreert niet zo goed omdat er een dikke veer inzit) maar dat is wennen. Ik weet dat er nog betere yoke's zijn maar dan moet je echt diep in de buidel tasten en dit vond ik een goede keus voor me flightsim. Trouwens, ik race er ook mee ( TOCA II ) en dat was ook wel gaaf en goed. Alleen kwam ik er niet achter hoe ik daar me pedalen erbij kon gebruiken omdat de yoke en pedalen als 2 aparte dingen word gezien en vaak in een race game kan je maar 1 controller instellen. Maar goed, ik race ff niet meer dus ook geen probleem :D

Trouwens gekocht bij de flightshop in Aalsmeer. 5 jaar garantie geloof ik ook nog.

is www.avsim.com ook zo traag bij jullie, kan niet eens iets downen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

FSUIPC 3.20 is uit zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

DutchCommando schreef op 14 februari 2004 @ 23:00:
[...]

Vooral de telefoon vind ik erg mooi. Voor de vaste lijn in de lucht zullen we maar zeggen? :P
LOL. ik ga me echt niet "uitbouwen" om de telefoon te pakken. die PC is ook mijn werk PC, dus ik breng nogal wat tijd op die stoel door. Het is gewoon lekker makkelijk :)

Ik heb er ook nog een controllertje op gebouwd met 4 analoge assen en 4 knoppen wat via de gameport werkt. (met de charmante naam "ding" in de windows joystick afdeling :P )

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/45995/picserver.jpeg

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Tsuru > was de sim niet eerst een mooie 734 sim?

Helaasch heb ik geen pics van de sim plek van mn school, (hva) waar een CPT sim staat van een 747-200. Van oorsprong is het een oude KLM 742 BWKer procedure training sim. (mooi engineerings panel :P). T werkt met parabolisch spiegels, en 4 monitoren....alles behalve handig, want de instrumenten werken niet, speed en hoogte moet je in FS98 linksboven aflezen... :7 (shift+z)

Hmmm.....misschien een project voor de opleiding, dat ding ombouwen naar de KLM743 cockpits.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ND schreef op 14 februari 2004 @ 23:40:
Tsuru > was de sim niet eerst een mooie 734 sim?

Helaasch heb ik geen pics van de sim plek van mn school, (hva) waar een CPT sim staat van een 747-200. Van oorsprong is het een oude KLM 742 BWKer procedure training sim. (mooi engineerings panel :P). T werkt met parabolisch spiegels, en 4 monitoren....alles behalve handig, want de instrumenten werken niet, speed en hoogte moet je in FS98 linksboven aflezen... :7 (shift+z)

Hmmm.....misschien een project voor de opleiding, dat ding ombouwen naar de KLM743 cockpits.... ;)
Nope... F28 al vanaf het begin.. tegenwoordig ook F70/F100 voor het glass cockpit idee, maar in weze is dat ook gewoon een F28. :)

Daarnaast heb ik ook de 777 van PSS aangepast voor de sim en ben ik bezig aan de A330. :)

De F-28:

Afbeeldingslocatie: http://www.guenter-schuetze.de/other_planes/jets/ep-pat.jpg

De voorloper van de F100 serie; een soort F70 zonder reversers en met een analoge cockpit. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tsuru op 14-02-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heel lang...de mijne is het oude model, grijs ipv zwart, gekocht in het FS5 tijdperk, ik heb die veren waarover gesproken werd eruit gehaald. Hij is dus al meerdere keren uit elkaar geweest, heeft meerdere 'aviodome' tentoonstellingen meegemaakt en alles werkt nog.
Een paar jaar terug zijn die vastzetschroeven vastgelopen, eigen schuld, een mailtje gestuurd naar CH hoe ik dat kon veranderen en die stuurden prompt per post twee nieuwe op. Service!!! Ik zit al die tijd al te wachten tot CH er eindelijk 1tje uitbrengt met FFB, maar aangezien ze dat maar niet doen, wil ik hem nog eens ombouwen met behulp van een FFB joystick...door luiheid nog niet gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Nu we het toch over Cockpits hebben .
dit vind ik zelf ook wel een heel mooi ding.

Lancair_Legacy

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/Legacy_7_lrg.jpg
real cockpit

Hier het vliegtuigje wat er bij hoort:D

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/feb04/Legacy_2_lrg.jpg

Meer info:

http://www.lancair-kits.com/Lancair_Legacy.html

Deze is ook al freeware tekrijgen voor FS2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, ik het het voor mekaar.
FS9 is naar de haaien |:( dus ik kan een complete nieuwe setup gaan doen.
Voorlopig even geen screens van mij want duurt ff voor ik alles er weer op heb en zoals ik het wil. Ach, tis weekend, hebben we wat te doen 8)7

Maar nu ga ik niet zoveel meer klooien met kisten want je ziet wat er toch ineens van kan komen. Je installeert iets en dat blijkt niet goed te werken en daarna haal je het weg maar dan komen de problemen pas echt :r

Veel vlieg plezier, deze piloot is voorlopig ff grounded :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Blackhole schreef op 15 februari 2004 @ 00:38:
Nu we het toch over Cockpits hebben .
dit vind ik zelf ook wel een heel mooi ding.

Lancair_Legacy

[afbeelding]
real cockpit

Hier het vliegtuigje wat er bij hoort:D

[afbeelding]

Meer info:

http://www.lancair-kits.com/Lancair_Legacy.html

Deze is ook al freeware tekrijgen voor FS2004
www.aplaneisborn.com

* Bolk wil later ook gaan bouwen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraagje over TCAS nog, werkt deze bij jullie ook goed met online vliegen (VATSIM -IVAO) en gebruiken jullie daar AIBrige voor ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 22:19:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Buenos dias Jag en anderen,

Zijn dit screenshots uit 2004 en gebruik je dan het PSS 320 panel? Het paneel werkt gedeeltelijk hier maar ik heb nog last van bv een stotterende heading select knob, erg irritant :X . Lijkt mij een PSS/FSUIPC probleempje. Iemand een oplossing? TX. IFDG kist is echt een toppertje, aanrader voor iedere airbuslover O+

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Bolk schreef op 15 februari 2004 @ 03:11:
[...]

www.aplaneisborn.com

* Megamind ook ;)

Hoeduur zou zo'n bouwpakketje nou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 10:07:
[...]

Buenos dias Jag en anderen,

Zijn dit screenshots uit 2004 en gebruik je dan het PSS 320 panel? Het paneel werkt gedeeltelijk hier maar ik heb nog last van bv een stotterende heading select knob, erg irritant :X . Lijkt mij een PSS/FSUIPC probleempje. Iemand een oplossing? TX. IFDG kist is echt een toppertje, aanrader voor iedere airbuslover O+
Niet alleen voor Airbuslovers ...

Maar je moet hem gewoon gezien hebben.
want hij is echt mooi .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Megamind schreef op 15 februari 2004 @ 10:14:
[...]

* Megamind ook ;)

Hoeduur zou zo'n bouwpakketje nou zijn?
kijk gerust even op de site die ik er bij schreef daar staan prijzen genoemd :D

van onderdelen van het toestel ..

En ik je verzekeren het is te doen , als je ruim in je geld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Bolk schreef op 15 februari 2004 @ 03:11:
[...]

www.aplaneisborn.com

fantastich mooi om te doen als je zeeën aan tijd hebt (en geld :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Blackhole schreef op 15 februari 2004 @ 10:17:
[...]

kijk gerust even op de site die ik er bij schreef daar staan prijzen genoemd :D

van onderdelen van het toestel ..

En ik je verzekeren het is te doen , als je ruim in je geld zit.
http://www.europa-aircraft.com/Prices/EUROprices.htm

Hier staan wat prijzen :) Die standaard is nog best wel te doen, als je 60 bent ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een reactie op Rico's pics van de vlucht Banff-Seattle. Wereldklasse! Mooie shots. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 10:07:
[...]Buenos dias Jag en anderen,

Inderdaad, FS2004 met het PSS panel. Ik heb hem gisteren geinstalleerd in FS2004 rechtstreeks vanaf de PSS site. Vervolgens de patch erover heen en vliegen maar! Ik was aangenaam verrast dat het panel zeer behoorlijk werkte. Engine readouts en ground power na een flight krijgen is nog een probleem, misschien zijn er meer dingen, maar niets wat me opgevallen is gedurende de twee uur circuitjes draaien. :) Heading select werkt hier iig goed ...

@Basten, thanks! Weet je ook wie de V-bird livery aan het painten is bij iFDG? Ik zal vanmiddag dan denk ik maar met de hybrid beginnen, PH-BMC (geleased van Dutchbird) :9

Oh, en ik zag hem hier nog niet voorbij komen, de SGA A300B4-200 is gereleased! :P
Afbeeldingslocatie: http://home.no.net/ossvense/1.jpg

http://myweb.cableone.net/stewart-global/SGA_A300B4-200.zip

Weer wat testwerk te doen vanmorgen dus mannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jaggy: Clemens Pieper, die was ook verantwoordelijk voor de US airways, Lufthansa, Airfrance en Northwest NC. Dutchbird komt deze week ook van Lionel Goh en Martinair zal in de komende ook wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ondervond ik problemen met me FS9 en dus besloten om eens een clean install te doen. Dacht zal eerst me videodriver even updaten zodat ie weer bij de tijd is. FS9 erop gezet met wat extra dingen.

Nu dacht ik nog even me driver instellen en zet lekker alles op best en AGP op 8x.
Nu ondervind ik het volgende probleem:
FS9 start op, kom in het "create flight" scherm, zie het vliegtuig rond draaien maar hij haalt net 1 rondje en dan loopt de boel vast.
VPU recover heeft een fout ontdekt en stelt de boel opnieuw in.
En daarna komt FS9 met ook een fout en sluit de boel af.
DUs toen de AGP naar 4x gezet en dan blijft ie het wel normaal doen.

Nu is mijn vraag of meer mensen hier last van hebben met de laatste driver voor de ATI videokaarten. Dat je dus niet op 8x AGP kan draaien want dat ie dan vast loopt.

Systeem spec's :
AMD 2600/333
ATI 9500 pro
512 mb pc2700/333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Mijn radeon 9700 pro loop op 4x AGP en nog met de "oude" 3.8 catalyst.
De nieuwste Catalyst drivers willen bij mij niet eens AGP aanzetten, dus noodgedwongen naar de oude, vind het einelijk wel prima zo ;)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
LIRF - GCLP

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfgclp08.jpg

Hmmm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar lijkt het wel up, de ene laatste foto heeft veel weg van je final approach, Kijk maar naar je hoogte, snelheid, daal snelheid. Leuk is daar te zien dat je schuif voor je gear, nog op UP staat _/-\o_ _/-\o_

Dan had ik nog een vraagje, Bij de pmdg 737 heb je zo'n mooi display in je main panel, waarop een mooi lijntje staat hoe je gaat vliegen enzo, nu ben ik die ook tegen gekomen in Squawkboks, alleen zag je daar ook nog andere vliegtuigen, maar dat is even neit belangrijk.
Vraag is, kan ik dat display ook in me fokker 100 inbouwen? En hoe? bijv. ipv dat display waar nou nog gewoon een graden rondje in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.