Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
1 woord, nee! heeheheheheheh. Ik vind het niet echt hinderlijk ofzo?De Cowboy schreef op 02 oktober 2004 @ 19:12:
offtopic:
S2S, zou je wat minder uitroeptekens kunnen gebruiken ?
[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 03-10-2004 00:05 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Het is hier geen MSN S2S, correcte spelling/leestekens is algemeen een standaard op GoT
I've got a feeling...
Okay, das erg mooi maar alleen in deze topic krijg ik dat te horen! En ik post wel in meer topics dan alleen deze. Ik gebruik GOT al een aantal jaren.Wekkie schreef op 03 oktober 2004 @ 10:02:
offtopic:
Het is hier geen MSN S2S, correcte spelling/leestekens is algemeen een standaard op GoT
En mijn spelling is inderdaad vaak bagger, maar daar kan ik niets aan doen.
Het is dan ook aardig mierenneuken wat jullie hier doen. IMO Het is niet dat jullie met niet begrijpen ofzo, en ik doe het ook niet met opzet.
Moet je is zien wat ik allemaal op het xlink forum aan posts krijg, daar ben ik moderator van. Als ik iedereen op zijn spelling zou moeten wijzen, zou ik gek worden!
Valt me een beetje tegen van jullie.
BTW het lijkt erop dat ik het toch fout had met dat bluetooth stuff, soms laat ik me wat gaan.
We denken nu dit:
So, whats the 'Proprietary Protocol Which Saves Battery' all about? We think it's like this. Your Nintendo DS will only have a *very* weak 802.11b facility - 30 feet / 10 meters has been mentioned. Although Nintendo mysteriously claim that it might 'go a lot further'. After checking out those patents, I've kinda got it into my head that, say there's 10 of you playing DS on a Uni campus - your DS will only be talking to the nearest 1, or possibly 2 units. Those units will *forward* the data to their nearest two. This is pretty smart - your DS can easily get connected to a DS a mile away while using hardly any power - by hopping over a lot of others on the way. Clever stuff - for a company who doesn't want to go online 'this generation'.
[ Voor 40% gewijzigd door S2S op 03-10-2004 10:45 ]
Die "a lot further" is weer die 100 feet. Hier geld overigens weer hetzelfde, als het WiFi is, waarom noemen ze het Nintendo Wireless? Bovendien is het al bekend dat Nintendo Wireless niet hetzelfde is als de WiFi ondersteuning van de NDS(zie de Nintendo persconferentie). Het enige doel van Nintendo Wireless is lokaal gamen en het doel van de WiFi is om online te gamen.S2S schreef op 03 oktober 2004 @ 10:39:
[...]
So, whats the 'Proprietary Protocol Which Saves Battery' all about? We think it's like this. Your Nintendo DS will only have a *very* weak 802.11b facility - 30 feet / 10 meters has been mentioned. Although Nintendo mysteriously claim that it might 'go a lot further'. After checking out those patents, I've kinda got it into my head that, say there's 10 of you playing DS on a Uni campus - your DS will only be talking to the nearest 1, or possibly 2 units. Those units will *forward* the data to their nearest two. This is pretty smart - your DS can easily get connected to a DS a mile away while using hardly any power - by hopping over a lot of others on the way. Clever stuff - for a company who doesn't want to go online 'this generation'.
Het probleem met een adhoc netwerk is ook nog eens dat je minstens 1 NDS bij je in de buurt moet hebben, die aan staat misschien zelfs hetzelfde spel als jij moet spelen. De beperkende factor op het netwerk is het aantal verkochte NDS-sen. Kijk eens om je heen nu je zo achter je computer zit, hoeveel mensen binnen een straal van 10-30 meter van je hebben een Game Boy(maakt niet uit wat voor een)? Ik kan vanaf waar ik nu zit maar een persoon bedenken die een Game Boy heeft(maar die is nu niet thuis, dus dat heeft geen nut) en er is mogelijk aan de overkant van de straat nog iemand met een Game Boy. Als ik dan in een straal van 30-60 meter kijk, dan weet ik vrijwel zeker dat er niemand is met een Game Boy. Er zijn wereldwijd 100 miljoen Game Boys verkocht, vervang ze allemaal door een NDS en dan zijn er nog steeds niet genoeg om voor iedereen ad-hoc networking mogelijk te maken. Als de NDS het goed doet worden er misschien 20-40 miljoen verkocht. Je zou een wireless bereik van minimaal enkele honderden meters en in sommige gebieden(het bos - zie de WarpPipe hints die de aanleiding zijn geweest voor het ad-hoc networking gerucht) zelfs enkele kilometers bereik moeten hebben voordat ad-hoc networking een realistische mogelijkheid wordt. Het zou mooi zijn als het mogelijk was, maar dat is het (voorlopig) in ieder geval niet. Via het internet verbinding maken met behulp van WiFi en dan online gamen is dan een veel beter alternatief.
Trouwens stond dit stuk over 802.11b gisteren ook al op die pagina toen je die als bewijs dat het Bluetooth was aanvoerde.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 03-10-2004 14:47 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Hij is in amerika 149 dollar maar er komt nog korting bij voor die grote bestelling + verzend/douane kosten?
Dan kan hij toch niet ver boven de 150 komen?
Verwijderd
Want het is en mooi dingetje, en idd kortingen + kosten zal wel onder de 150 zijn.
Het heeft niets met zeker van je zaak zijn te maken, het heeft te maken met simpele wiskunde en de analyse van netwerken. Het grote voordeel van een ad-hoc netwerk is dat je je NDS aanzet je automatisch op de dichtsbijzijnde NDS aanlogt en je deel uitmaakt van een groter netwerk, waar je ook bent. Het aantal verkochte NDSsen gecombineerd met het beperkte bereik van 10-30 meter maakt het onmogelijk om op grote schaal een ad-hoc netwerk op te zetten, je neemt dus het grote voordeel van ad-hoc netwerken weg. Je zou om dat te doen mensen moeten opzoeken om tegen te spelen door middel van bijvoorbeeld een LAN-party, als je dat al doet, waarom zou je dan niet gewoon binnen het bereik van de NDS gaan zitten?S2S schreef op 03 oktober 2004 @ 20:25:
Je bent wel erg zeker van je zaak! Feit is gewoon dat we er beide naast kunnen zitten of juist niet? We weten het gewoon niet. Nog een groot maandje wachten en we worden verlost.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Kweenie of deze al een keer is langs gekomen? iig niet in de afglope 3 pagina's.
Het gaat over de verschillende speculaties rondom de DS.
Ik vond het vermakelijk om te lezen, al denk ik niet dat er 1 iets van waar is (behalve dan dat Warp Pipe Tech. door Ninty wordt gesponsord).
Misschien dat iemand anders extra info over de speculaties heeft? ik las ook op een pagina dat het skelete plaatje een soort van ripoff is van een Ragnarok plaatje
Maar bij je simpele wiskundige berekening vergeet je wel dat de hele westerse wereld vol staat met allerlei openbare, onbeveiligde accesspoints die direct verbonden zijn met het internet.MetroidPrime schreef op 03 oktober 2004 @ 22:11:
[...]
Het heeft niets met zeker van je zaak zijn te maken, het heeft te maken met simpele wiskunde en de analyse van netwerken. Het grote voordeel van een ad-hoc netwerk is dat je je NDS aanzet je automatisch op de dichtsbijzijnde NDS aanlogt en je deel uitmaakt van een groter netwerk, waar je ook bent. Het aantal verkochte NDSsen gecombineerd met het beperkte bereik van 10-30 meter maakt het onmogelijk om op grote schaal een ad-hoc netwerk op te zetten, je neemt dus het grote voordeel van ad-hoc netwerken weg. Je zou om dat te doen mensen moeten opzoeken om tegen te spelen door middel van bijvoorbeeld een LAN-party, als je dat al doet, waarom zou je dan niet gewoon binnen het bereik van de NDS gaan zitten?
Het houden van discussies over de mogelijkheden terwijl er nog geen technische details bekend zijn, hoort bij de voorpret. Uiteindelijk blijkt het altijd weer een teleurstelling te zijn als de feautures waarover je hebt gespeculeerd er niet, of slechts gedeeltelijk in zitten, maar van DS heb ik weer hoge verwachtingen.Je bent wel erg zeker van je zaak! Feit is gewoon dat we er beide naast kunnen zitten of juist niet? We weten het gewoon niet. Nog een groot maandje wachten en we worden verlost.
Die kortingen moet je je niet teveel bij voorstellen, 150$ is een heel scherpe prijs, de winkels verdienen er maar enkele dollars aan.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:22:
Want het is en mooi dingetje, en idd kortingen + kosten zal wel onder de 150 zijn.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Gaat nog leuk worden met de ds, kan ik lekker cheap multiplayen. Mits de packets inderdaad door standaard routers kunnen worden opgepakt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Inderdaad, maar dat is weer wat anders dan wat er eerder gezegd werd. Ik denk zelf eigenlijk dat die onbeveiligde accesspoints(en sommige beveiligde) meer gaan functioneren als een soort GSM-mast voor online gaming op de DS.Johnny schreef op 03 oktober 2004 @ 22:37:
[...]
Maar bij je simpele wiskundige berekening vergeet je wel dat de hele westerse wereld vol staat met allerlei openbare, onbeveiligde accesspoints die direct verbonden zijn met het internet.
[...]
Heeft er iemand trouwens de laatste WarpPipe hints gelezen?
You can cover up your chains and call yourself free, it doesn't really matter. It's all the same to me.
Achterstevoren: The ghost will emove tonight.thginot evome lliw tsohg ehT
Would you "believe" if it were written by the New York Times? There are many Jayson Blairs in the gaming press. Don't believe everything you read. DEMASKED your brain and think for yourself. Take off the headset, let reality speak!
Allemaal quotes afkomstig van de oprichter van WarpPipe. Freaky!DEMASKED your thoughts, DEMASKED gameplay, DEMASKED superficiality, DEMASKED!!!
Maar ik heb een leuk nieuwtje voor de Nintendo gamers onder ons de nieuwe XLink KAI ga ik vanaf vandaag beta testen, er is veel aan de engine veranderd en met de xbox halen we nu 80 tot 100% betere prestaties. Geen lag meer in HALO. Games die voorheen veel lag hadden lopen nu perfect.
Voor de Cube weten we het nog niet maar ik hoop op 30 tot 50% omdat de cube anders om gaat met de packets kan het ook lager uitvallen. Ik hoop dat we eindelijk de LAN games lag free kunnen spelen. Maar dat zal wel niet. Ik laat het jullie nog weten.
[ Voor 48% gewijzigd door S2S op 04-10-2004 09:48 ]
Wie zegt dat ik jou niet serieus neem? Ik ben het niet met je eens, maar dat wil niet zeggen dat ik je niet serieus neem? Al jouw argumenten zijn tot nu toe gebaseerd geweest op speculatie en niet op feiten. Ik ben helemaal niet verplicht het met je eens te zijn. Over snel op je teentjes getrapt zijn gesproken.S2S schreef op 04 oktober 2004 @ 08:41:
O mij neem je voor geen meter serieus maar die Chad van Warppipe wel? Nou dat is dus een van de grootste onzin uitkramers die ik ken. De mensen brainwashen met die raadsels, even is leuk en een paar ook nog, maar nu begint het gewoon belachelijke vormen aan te nemen. Ben benieuwd wat er allemaal waar is en wat er ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Wat we al wel weten over WarpPipe is dat het te maken heeft met online gaming, er enkele bekende publishers aan meewerken(mogelijk Nintendo), dat het WarpPipe logo op de verpakking van bepaalde spellen zal komen te staan en dat het bedrijf WarpPipe Technologies ineens een duur kantoor in het centrum van Chicago heeft(ze hebben ineens rijke investeerders). Ik vind al die raadsels eigenlijk wel grappig, momenteel is het rustigste seizoen in de gaming-community, die stilte voor de kerststorm en dan komt WarpPipe met zoiets dat de gemoederen voorlopig wel bezighoud. Natuurlijk zijn er (zoals op het WarpPipe forum) een aantal fanboys die te ver gaan met analyseren, maar dat mag de pret niet deren.
Verwijderd
Heb gepost:
http://www.gamecubicle.com/bb/viewtopic.php?p=42961#42961
Dat kan echt geen toeval zijn ofzo!! Die puzzel laat 'CMT', 'DXGI' en 'MSIX' zien.
http://www.cmtinc.com/nav/frprod.html
http://www.msix.org/main_page.htm
http://www.dxgi.com
edit:
WOW DE NINTENDO DS GRAPHICS ZIJN NOG BETER DAN IK DACHT!!!!!!!
click
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 14:29 ]
Daar zit wat in, maar er wordt steeds ontkend dat de eerste fase van het "project" van WarpPipe iets met GPS te maken heeft. Die "emove"-hint wijst ook weer de richting op van GPS. De NDS heeft waarschijnlijk wel GPS(dat stond al in de uitgelekte specificaties), alleen dit schijnt niet te zijn waar ze bij WarpPipe aan werken momenteel.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 14:18:
Ja daaaaaag het is gewoon GPS! Moetje kijken!
Heb gepost:
http://www.gamecubicle.com/bb/viewtopic.php?p=42961#42961
Dat kan echt geen toeval zijn ofzo!! Die puzzel laat 'CMT', 'DXGI' en 'MSIX' zien.
http://www.cmtinc.com/nav/frprod.html
http://www.msix.org/main_page.htm
http://www.dxgi.com
edit:
WOW DE NINTENDO DS GRAPHICS ZIJN NOG BETER DAN IK DACHT!!!!!!!
click
Verwijderd
Ik vind voor metroid er weer fantastisch uitzien, wat zouden de spellen ongeveer gaan kosten?
Een third-party developer zei niet voor de NDS te willen ontwikkelen omdat de spellen te goedkoop duur zouden worden. Daar werd er gezegd dat een NDS spel rond de 30 Euro zou gaan kosten.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 15:05:
zzo zeker! Zouden de gba graphics ook wat vooruitgaan, kwa kleuren of scherpte?
Ik vind voor metroid er weer fantastisch uitzien, wat zouden de spellen ongeveer gaan kosten?
Verwijderd
Lijkt me sterk.MetroidPrime schreef op 04 oktober 2004 @ 15:24:
[...]
Een third-party developer zei niet voor de NDS te willen ontwikkelen omdat de spellen te goedkoop zouden worden. Daar werd er gezegd dat een NDS spel rond de 30 Euro zou gaan kosten.
Ik denk maximaal 45 euro.
Die NDS komt naar me toe deze winter!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Het is maar net wat Nintendo van de koers van de dollar verwacht, gaat deze dalen dan is het direct omzetten van de prijs het meest logische, gaat deze stijgen dan zullen ze een hogere prijs moeten rekenen. De dollar zit al een tijdje op een dalende lijn in vergelijking met de Euro, maar echt zeker weten wat er gaat gebeuren weet natuurlijk niemand.Rakkerzero schreef op 04 oktober 2004 @ 16:41:
Nederland kennende zal dit wel verhoogd worden naar 45 euro ben ik bang. Je kan wel simpel de bedragen gaan omrekenen, maar dat werkt 9 van de 10 keer niet.
EnNEW LINK ON DEMASKED RSS:
.swonk ydoboN ?tahw tub ,gnihtemos tnaw htob yehT .desoppo yllacirtemaid ,sedis owT
translation:
Two sides, diametrically opposed. They both want something, but what? Nobody knows.
Bovenstaande quote zou afkomstig moeten komen van iemand van het WarpPipe Team, username HELP! en Location HELP ME! (Wat op al die pics staat). Kan natuurlijk ook een flauwe grap zijn, maar 4 Novemeber valt tussen Halloween en Thanksgiving (Dat was een andere hint, van 'Between taking of your mask and carving the turkey' oid).I can tell you a few, but you must see.
The chains are lifted November 4
*Deze post is een beetje een samenvatting van wat er @ GameCubicle.com gebeurt
*Update 2* Chat log geknipt
[ Voor 88% gewijzigd door Wekkie op 04-10-2004 21:40 ]
I've got a feeling...
IGN heeft zelf trouwens nog niets over dit gerucht gepost omdat zij de exclusieve onthulling van dit geheim hebben geregeld. Dean van N-Sider schrijft namelijk ook artikelen voor IGN.
EDIT: Chad heeft nu zelf gezegd dat Perfect Puppet niets met WarpPipe te maken heeft en dus mensen loopt te bedriegen.
[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 04-10-2004 21:29 ]
Verwijderd
Wat ik trouwens ook raar vond (of ik heb het verkeerd gelezen). Je kan nu met de DS hele spelen delen om met elkaar te spelen.
Een spel voor de DS kan van 512kb tot 1 Gigabyte groot zijn. Hoe willen ze zo'n gedeeld spel ooit versturen en in iemand anders zijn DS houden, als je een spel speelt van rond de 1 gig?
DS spellen zijn ten eerste maximaal maar 1 gigabit(128 megabyte) groot(voorlopig). Volgens mij zijn er maar twee mogelijkheden om dat op te lossen. De eerste is dat je alleen een demo of een sterk beperkte versie van een spel download. De andere mogelijkheid is dat de NDS (indien de developers dit toestaan) het spel in stukken deelt en dan alleen de stukken bij de andere NDS ophaakt die er dan op dat moment nodig zijn. Heb je andere stukken nodig dan vraag je die pas op op het moment dat het nodig is.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 22:30:
GPS zou wel super zijn, laten we het maar gewoon afwachten.
Wat ik trouwens ook raar vond (of ik heb het verkeerd gelezen). Je kan nu met de DS hele spelen delen om met elkaar te spelen.
Een spel voor de DS kan van 512kb tot 1 Gigabyte groot zijn. Hoe willen ze zo'n gedeeld spel ooit versturen en in iemand anders zijn DS houden, als je een spel speelt van rond de 1 gig?
Ik ben iig erg benieuwd.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Zijn zegt nee, dat is toch zonde!!!!!
Word echt gek van ouders,
Zou je ook spellen uit amerika voor de DS kunnen bestellen?
En trouwens hier is een goede reden om je ouders over te halen:
Je kunt al je oude GBA spellen op je Nintendo DS spelen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Jah dat is eigelijk wel zonde, je kan dan niet GB of GB color spellen meer spelen. Maarja die zijn al zo lelijk.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 17:59:
Ik moet me ouders alleen nog overhalen. Ik zei zo tegen me ma ik ga me gbasp verkopen en dan koop ik nintendo DS.
Zijn zegt nee, dat is toch zonde!!!!!
Word echt gek van ouders,
Zou je ook spellen uit amerika voor de DS kunnen bestellen?
Volgens GameFront.de gaat 't onder andere om die drie series. We kunnen dus meer verwachtenVerwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 21:38:
Tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd over de games (ok ok, d'r is ook niet zo heel veel over bekend) maar denk dat deze game als één van de eerste in m'n collectie komt:
[afbeelding]
Clickable
Gebaseerd op drie toffe anime series, allen in 1 game!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Naruto, DBZ en ?Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 21:38:
Tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd over de games (ok ok, d'r is ook niet zo heel veel over bekend) maar denk dat deze game als één van de eerste in m'n collectie komt:
[afbeelding]
Clickable
Gebaseerd op drie toffe anime series, allen in 1 game!
Toffe anime series?

Meeste die echt anime kijken, hebben het niet zo op Naruto en DBZ, waarbij DBZ het minst.
Verwijderd
VinnieWeiss schreef op 06 oktober 2004 @ 00:08:
[...]
Naruto, DBZ en ?
Toffe anime series?![]()
Meeste die echt anime kijken, hebben het niet zo op Naruto en DBZ, waarbij DBZ het minst.

Maar die game ziet er zeker goed uit. Lijkt beetje a la capcom vs snk style?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 01:50 ]
Naruto vs Goku wie gaat er winnen
De DS begint steeds meer mijn droomconsole te worden
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Kom op zeg, niet iedereen kijkt One PieceVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 01:49:
[...]
![]()
hmz als je de meest rechtse niet kent ben je zeker niet 1 van de meeste die anime kijkt? Die anime heet: one piece ==== > erg populair net zoals naruto!
Andere series uit Shounen Jump:[list]
• Dr. Slump
• DNA^2
• Hikaru no Go
• Hunter x Hunter
• Kinnikuman
• Prince of Tennis
• Rurouni Kenshin
• Slam Dunk
• Shaman King
• Yu-Gi-Oh
• YuYu Hakusho
(Bron: http://encyclopedia.thefr...om/Weekly%20Shonen%20Jump)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nog geen motivatie gehad om One Piece te gaan kijken. En populair != goed.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 01:49:
[...]
![]()
hmz als je de meest rechtse niet kent ben je zeker niet 1 van de meeste die anime kijkt? Die anime heet: one piece ==== > erg populair net zoals naruto!
Maar die game ziet er zeker goed uit. Lijkt beetje a la capcom vs snk style?
Maar goed als de main characters uit:
Hikaru no Go, Hunter X Hunter en Rurouni Kenshin erin zitten dan ga ik de game maar is overwegen. Hopelijk kan je dan ook met Bisuke spelen.
IGN is er ook achter gekomen hoe het OS van de NDS werkt. Het OS zal volledig gebruik maken van de touchscreen van de NDS. Bij het opstarten kun je ervoor kiezen om PictoChat, een NDS-spel, een GBA-spel te starten of een spel downloaden vanaf "specific sources". Er zijn nog een aantal andere opties waar IGN niet verder op is ingegaan. Ieder NDS spel zal in ieder geval een eigen icoontje krijgen, net zoals op de GameCube memory cards. De sleep-mode is ook uitgelegd door IGN, deze werkt simpelweg door de NDS dicht te klappen. IGN zal van de week meer info over de NDS hebben.
Weet er trouwens iemand al welke launchtitels Nintendo zal uitbrengen bij de US-DS launch? Ik weet nu vrijwel zeker dat ik hem ga importeren(ga waarschijnlijk ook met de inkoopactie meedoen) maar omdat er standaard een demo van Metroid Prime Hunters bijzit lijkt het me beter om er een ander spel bij te kopen en voor Hunters de Europese release af te wachten. Ik zat daarom te denken aan Wario Ware DS en een third-party titel(Castlevania DS?).
Verwijderd
VinnieWeiss schreef op 06 oktober 2004 @ 00:08:
[...]
Naruto, DBZ en ?
Toffe anime series?![]()
Grappig...VinnieWeiss schreef op 06 oktober 2004 @ 09:59:
[...]
Nog geen motivatie gehad om One Piece te gaan kijken. En populair != goed.
Maar goed als de main characters uit:
Hikaru no Go, Hunter X Hunter en Rurouni Kenshin erin zitten dan ga ik de game maar is overwegen. Hopelijk kan je dan ook met Bisuke spelen.
7 of 8 oktober weten we meer over de launchgames en andere games in het algemeen.MetroidPrime schreef op 06 oktober 2004 @ 12:14:
Weet er trouwens iemand al welke launchtitels Nintendo zal uitbrengen bij de US-DS launch? Ik weet nu vrijwel zeker dat ik hem ga importeren(ga waarschijnlijk ook met de inkoopactie meedoen) maar omdat er standaard een demo van Metroid Prime Hunters bijzit lijkt het me beter om er een ander spel bij te kopen en voor Hunters de Europese release af te wachten. Ik zat daarom te denken aan Wario Ware DS en een third-party titel(Castlevania DS?).
NINTENDO ANNOUNCES STRONG EXCLUSIVE LAUNCH LINEUP FOR NINTENDO DS
New first-party games demonstrate unique, innovative features of Nintendo DS
Momentum continues in early 2005 with further titles
REDMOND, Wash., Oct. 7, 2004 - Nintendo announced today an exciting first-party launch lineup for Nintendo DS, the dual-screened, hand-held video game system redefining the idea of interactive entertainment. The initial launch lineup for Nintendo DS includes exclusive new installments of Nintendo's most loved franchises - Super Mario 64x4, Animal Crossing DS and Wario Ware DS.
"We are thrilled to launch the Nintendo DS with a stellar trio of Nintendo favorites. A real power punch is delivered by using the new games to demonstrate the revolutionary new gameplay possibilities the Nintendo DS offers", says Reggie Fils-Aime, Vice President of Sales and Marketing of Nintendo of America. "The launch trio is perfect for demonstrating the exclusive new features of Nintendo DS - wireless multiplayer gaming in Super Mario 64x4, innovative use of the second screen as an input in Animal Crossing DS, and unique new style of gameplay using the touch screen in Wario Ware DS. "
For 2005 and beyond, Nintendo announced further unique, innovative games. Gamers can expect to get their hands on Nintendogs, a virtual dog simulation, Mario Kart DS, the dual screen version of the world's most popular karting game, New Super Mario Bros (working title), and all new Mario adventure, as well as Metroid Prime Hunters, into which gamers get a first peek with the free preview version included with the Nintendo DS system, Metroid Prime Hunters: First Hunt. Further details of these games will be revealed at a later date.
Verwijderd
Dat kaarsjes uitblazen vind ik wel heel erg leuk bedacht.Challenge one: Through a ridiculous circumstance, you must rescue an assortment of marine animals that have been accidentally swallowed by one of the characters. By using the touch screen of the DS, you must push the fish around the stomach and try to force them up the esophagus before they escape down the "other end." The lower screen shows the quivering stomach, while the upper screen shows the creatures escaping out of the character's mouth when he "gags."
Challenge two: Wash the girl. The girl of your affection gets dirt all over her, and, being the gentleman that you are, you must wipe her clean of the crud. By using the touch screen, you'll wash the dirt spots off her arms and face...but don't rub too forcefully or she'll get irritated in more ways than one. She coos and grunts at you as you clean her off, which should get you some glances if you play this game in public.
Challenge three: Show your lung power in this unique challenge where you must blow out a series of candles. Blow onto the system...your breath power and duration will be registered by the Nintendo DS' microphone, and represented on the screen as you watch the candles extinguish by the wind. Don't blow too long or your on-screen persona will get lightheaded and dizzy, wasting precious candle-blowing time.
Het wordt schijnbaar ook nog eens een launchtitle in de US! Importeren wordt wel steeds verleidelijker met al die nieuwe details...
Ik denk dat het waar is. Kijk maar naar The Urbz, het enige verschil is dat je sommige opties via het touchscreen kan benaderen, maar verder lijkt het exact hetzelfde spel. Waarschijnlijk kun je die opties op de GBA benaderen via het pauze menu. Dit is dan ook de "topper" van EA op de NDS, met de slechtste graphics die ik tot nu toe op het systeem heb gezien. Dat beloofd niet veel goeds.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:46:
Dat kaarsjes uitblazen vind ik wel heel erg leuk bedacht.Dit soort gamedesigners hebben we nodig... en is waarschijnlijk ook waar Nintendo op gehoopt had. (In tegenstelling tot EA... als dat waar is, ik las vandaag ook op cubezone het gerucht dat EA voorlopig vooral oude GBA spellen met een wat hogere resolutie op de DS wil gaan uitbrengen).
The Urbz Advance

The Urbz DS

(al een tijdje waarschijnlijk)
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Op de site:
http://www.demasked.com/
en als je dan op de RSS knop drukt...
Er is een ongeldig teken gevonden in de tekstinhoud. Fout bij het verwerken van bron http://www.demasked.com/RSS.xml. Regel 16, positie 83
<description>ogacihc emoh teews hO ecalp dlo emas taht ot kcaB og annaw uoy t
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Verwijderd
Omg benje dom ofzo das achterstevoren geschreven!Zucht schreef op 06 oktober 2004 @ 20:35:
Wat heeft dit dan te betekenen?
Op de site:
Er is een ongeldig teken gevonden in de tekstinhoud. Fout bij het verwerken van bron http://www.demasked.com/RSS.xml. Regel 16, positie 83
?t you wanna go Back to that same old place Oh sweet home chicago
Er zit een klein foutje in de RSS pagina waardoor IE hem niet laat zien. Die pagina wordt verder alleen maar gebruikt om hints weg te geven. Er staat niet veel, alleen wat tekst achterstevoren en links naar vage plaatjes en een heel freaky filmpje(waar geen NDS in voorkomt!). Je kunt de hints, plaatjes en de video ook terugvinden op de forums op WarpPipe.comZucht schreef op 06 oktober 2004 @ 20:35:
Wat heeft dit dan te betekenen?
Op de site:
Verwijderd
http://bb.watch.impress.co.jp/cda/news/6979.html
En er komt een Advance Wars DS.
http://www.famitsu.com/ga...-103_32001_dspcak.jpg.jpg
http://www.famitsu.com/ga...103_32001_dspack2.jpg.jpg
http://www.famitsu.com/ga...-103_32001_dssoft.jpg.jpg
http://www.famitsu.com/ga...h-103_32001_dsgba.jpg.jpg
[ Voor 74% gewijzigd door GZ op 07-10-2004 09:59 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 07-10-2004 09:44 ]
Verwijderd
Advance Wars DS ziet er ook erg tof uit!
Hier is een linkje naar een flash filmpje waarin alle games langskomen. Heb hem zelf nog niet gezien aangezien er geen flash is geinstalleerd op school..
http://www2.nintendo.co.jp/ds/movie/syokai.swf
maar wat een coole games toch
je ziet in dat filmpje een hand die met de DS speelt op allemaal verschillende games, van Wario Ware tot Mario 64x4, en dat spel van Sega (waarbij je bijv een meisje moet schoon wassen
kwaliteit is van graphics is niet om naar huis over te schrijven vind ik, maar dat moet nog komen, aangezien deze games meer de mogenlijkheden van de stylus laten zien.
Verwijderd
hij is gewoon scherp, en je ziet alles perfect!
na beetje struinen van DS stuff kwam ik dit tegen:

Kleine Game cartidges, die ik mezelf kennende, binnen notime kwijt ben

pikachu game gaat toch door blijkbaar?

een van de games die ook in het filmpje op nintendo.jp te zien is, honden aaien

en nog even een verhoudings shotje
en voor de gene die japans kunnen lezen hier de site waar het vandaan komt
http://www.famitsu.com/
[ Voor 84% gewijzigd door Wiebbe op 07-10-2004 12:35 ]
Verwijderd
Een boot menu? Misschien kan je ook linux b00ten ofzo.Craig Harris from IGN reports that the Nintendo DS will have its own boot up menu when turning on the system. Once in the menu, you will be given many options such as:
* Boot up DS game
* Boot up GBA game
* Load Pictochat
* Download wireless programs
kunnen we divxjes kijken op onze DS
(in dual screen nog wel ;)v)
MarioKart

Prime

Wario

Mario DS

????

???

http://ruliweb.intizen.co...table=game_mini&main=mini
http://forums.gaming-age....php?t=17769&page=11&pp=50
[ Voor 54% gewijzigd door S2S op 07-10-2004 14:57 ]
Maar goed je ziet zo wel een aantal aardige dingen. ^_^
Wat ook een teleurstelling is is dat het GoldenEye spel waar EA aan werkte de subtitel Rogue Agent krijgt. Er gingen al een tijdje geruchten dat EA niet langer een poort van GoldenEye 64 wilde maken en dat lijkt nu waar te zijn.
@VinnieWeiss
Zelf er mee spelen geeft de beste indruk. Nog iets meer dan un maand en ik heb mijn DS
[ Voor 60% gewijzigd door S2S op 07-10-2004 15:13 ]
Verwijderd
Ik ben ook heel erg blij om te zien dat Mario Kart DS gloednieuwe banen heeft, phew. In die eerste promo-shot reden ze gewoon over Yoshi-circuit uit Double Dash... ik was al bang dat Nintendo makkelijk wilde scoren met min of meer een port van de gamecube-versie. Alweer een meevaller dus.
Het enige dat ik nu nog echt jammer vind is dat er geen katten-versie van Nintendogs wordt gemaakt.
Is er al iets meer bekend gemaakt of het echt wereldwijd precies hetzelfde apparaat is? Regiovrij enzo? Met die filmpjes en al die plaatjes... importeren begint nu toch wel erg aantrekkelijk te worden.
Je kunt er wel bijna van uitgaan dat de DS regio vrij is. Ik importeer hem toch wel, de pre-order heb ik al geplaatst. En al zou de DS niet regio vrij zijn dan importeer je toch ook de games. Ik denk dat de USA games stukken goedkoper zullen zijn.
Waar heb je hem gepreordered als ik vragen mag?S2S schreef op 07 oktober 2004 @ 15:45:
@surrounded
Je kunt er wel bijna van uitgaan dat de DS regio vrij is. Ik importeer hem toch wel, de pre-order heb ik al geplaatst. En al zou de DS niet regio vrij zijn dan importeer je toch ook de games. Ik denk dat de USA games stukken goedkoper zullen zijn.
DohVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 21:35:
[...]
Omg benje dom ofzo das achterstevoren geschreven!
?t you wanna go Back to that same old place Oh sweet home chicago
Dat flashfilmpje is trouwens vet lachen, hoe heet die Yoshi game? Die moet ik echt spelen!
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
inkoopacties.netMetroidPrime schreef op 07 oktober 2004 @ 16:25:
[...]
Waar heb je hem gepreordered als ik vragen mag?
Ja dat mag jeMetroidPrime schreef op 07 oktober 2004 @ 16:25:
[...]
Waar heb je hem gepreordered als ik vragen mag?
Niet bij inkoopacties.net, ik geloof er namelijk niet in dat ze meer dan 20 DS-en zo langs de duane krijgen. En de vraag is maar of ze er 20 tegelijk of meer mogen pre-orderen. (Ik praat wel over de USA versie)
Ik heb er 1 bij www.dvdboxoffice.com ge-preorderd. Ik heb er goede ervaringen mee en ik heb er al aardig wat gekocht.
[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 07-10-2004 16:36 ]
Verwijderd
Zo'n soort simulatie voor volwassenen, if you know what I mean.
Dan heb je zo'n uuuh anime mens, de bovenste gedeelte is dan de *HUMHUM* en de onderste gedeelte (waar je moet 'wrijven') is dan *HEMHEM*
En blijkbaaaaaaar is er zo'n spel al in de MAAK!

Nintendo DS is dus een volwassen Gameboy, het is ook trouwens gericht op 18-20 jaar oud.
FF wat info van de site:Wiebbe schreef op 07 oktober 2004 @ 11:47:
en voor de gene die japans kunnen lezen hier de site waar het vandaan komt
http://www.famitsu.com/
• Complete specificaties van de NDS:
• NDS kost in japan 15,000 Yen = 109,79 euroSize/weight (at the time of folding):
Vertical:84.7x
horizontal: -- 148.7x
thickness: -- 28.9 (unit : millimeter)
weight: -- about 275g
(a built-in charge battery, touch pen 含む)
Display
Top screen:
- 3 inch (diagonal) half-penetration reflection type TFT color liquid crystal
- With a back light
- 256x192-pixel resolution
- 0.24mm dot pitch
- 260,000 color displays
Bottom screen:
- 3 inch (diagonal) half-penetration reflection type TFT color liquid crystal,
- With a back light
- 256x192-pixel resolution
- 0.24mm dot pitch
- 260,000 color displays
- With a resistance film system transparent analog touch panel
The main operation parts
- Ten buttons, A and BX, the Y button, an L/R button, a START/SELECT button
- Touch screen (a touch pen, with a touch strap)
- Built-in microphone (speech recognition is more possible soft)
* A player may be able to come to operate a game only with a sound in the future.
Input-and-output terminal
- DS card opening
- Game Boy advance cartridge opening
- Stereo headphone / microphone connection terminal
Wireless communication function
- Correspond to two systems of IEEE802.11 correspondence and a Nintendo original protocol.
- Electric Wave Attainment Distance : 10M - 30M (it Changes with Circumference Environment)
- The a lot of people play using NINTENDO DS of the plurality in one DS card according to software is possible. If a built-in microphone is used, the voice chat under play using the Internet is also realizable.
CPU
- ARM9 CPU and ARM7 CPU
The newly developed graphics engine is built in and outstanding drawing capability is realized.
Sound
Stereo speaker built-in (a bar CHARUSA round is more possible soft)
Other functions
- Real-time clock built-in (a date and a time display / alarm function)
- Touch screen calibration
- "PICT chat" built-in
If there is even a DS main part, the communication play which uses built-in the "PICT chat" and carries out wireless communication of a character or the handwritten picture in a maximum of 16 sets of DS(s) is possible.
Customize setup
- Starting mode change
- An used language : Japanese, English, German, French, Spanish, Italian
- It is a vertical screen change at the time of the Game Boy advance game display.
- User information
A power supply and a battery
- Built-in lithium ion charge pond
- Battery self-sustaining time : it is 6 - 10 hours (it changes with software to be used) in general.
- Full charge time : 4 hours
- The power-saving function by power supply managements, such as a sleep mode
- With AC adapter
Correspondence software
- The card only for NINTENDO DS(s)
- The cartridge only for the Game Boy advances
• NINTENDO It puts on the market in DS and the U.S. on November 21! (04/9/21)
De rest van die site is al vrijwel bekend hier. Heb trouwens ook geen zin om meer te gaan vertalen.
Dit kun je zelf wel doen door hier naar te gaan en 日→英 aan te vinken onder de url balk. dan op de oranje knop drukken.
gebruik deze url:
1
| http://www.famitsu.com/topics/2004/05/12/601,1084355761,26130,0,0.html |
EDIT: Ik lees net dat Advance Wars DS de touchscreen alleen in een bepaalde spelmodus zal gebruiken. Dat is jammer, want als er 1 spel is die je echt met een touchscreen zou kunnen spelen is Advance Wars dat.
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 07-10-2004 22:23 ]
Filmpje (lelijk!)
Twee control types:

klik!

De game lijkt me bagger maar die pic is
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Jij ook altijd met je oversexte gedragVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 16:57:
Ik kom er net achter dat dat spel gewoon een medical/surgery game is!!!!!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik ben ook mijn interesse heel erg in dit spel verloren. Het lijkt er op dat het echt op het multiplayer deel is gefocused en dat de single-player niet meer is dan een training voor de multiplayer mode.D³ schreef op 07 oktober 2004 @ 22:24:
Wat Metroid Prime Hunters info
Filmpje (lelijk!)
Twee control types:
[afbeelding]vs[afbeelding]
klik!
[afbeelding]
De game lijkt me bagger maar die pic is

Misschien dat de demo me nog andere gedachten kan brengen.

Ik wil eerst een echte NDS in mijn handen gehad hebben voor dat ik hier een mening over geef.HStyles schreef op 07 oktober 2004 @ 22:46:
Vindt het beeld van de DS maar tegenvallen. niet alles is gerendert. lijkt wel zelfde alsof je brakke drivers voor je 3dkaart op je pc hebt ofzo
het is en blijft een handheld. Bovendien is de prijs maar 150 dollar dus je kan geen revolutie verwachten op het gebied van graphics ...HStyles schreef op 07 oktober 2004 @ 22:46:
Vindt het beeld van de DS maar tegenvallen. niet alles is gerendert. lijkt wel zelfde alsof je brakke drivers voor je 3dkaart op je pc hebt ofzo
Verwijderd

Ik vind de graphics van alle DS spellen (behalve enkele GBA ports) tot nu toe meevallen, het is echt veel beter dan ik dacht dat mogelijk was op een scherm met zo'n lage resolutie.
IK vraag me eigenlijk ook af.Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:41:
Ik hoop maar dat niet alle spellen met zo'n pen moeten worden bestuurd. Dat lijkt mij aardig irritant.
Hoe kun je in vredesnaam EN de vierpuntdruktoets EN de A B X Y toetsen EN de pen gebruiken.
Beetje voorover gebogen over je DS hangen met de pen aan een uittrekkoord aan je nek
Verwijderd
Ik denk dat in spellen waarin de touchscreen echt intensief gebruikt wordt, je verder alleen maar de vierpuntsdruktoets óf de ABXY knoppen nodig hebt.Rakkerzero schreef op 07 oktober 2004 @ 23:50:
[...]
IK vraag me eigenlijk ook af.
Hoe kun je in vredesnaam EN de vierpuntdruktoets EN de A B X Y toetsen EN de pen gebruiken.
In spellen met "gewone" controls (vierpuntsdruktoets + ABXY) waarin je alleen maar af en toe het scherm moet aanraken... dan gebruik je denk ik gewoon even snel je vinger in plaats van steeds helemaal die pen te pakken. Dat zou inderdaad een beetje omslachtig zijn. Maar het zal heel erg van de spelontwerpers afhangen hoe goed of hoe slecht het in de praktijk werkt. Maar in principe... als je nu op de gamecube even de camera wilt bijstellen met de C-stick, dan kun je op dat moment ook niet tegelijkertijd een andere knop indrukken.
Ik blijf het vooral jammer vinden dat ie niet aan texture filtering doet.HStyles schreef op 07 oktober 2004 @ 22:46:
Maar ach op zo'n klein schermpje gaat dat allemaal best mee vallen.
* rajackar is iig al erg enthousiast.
Wat zou btw beter werken, meedoen met de inkoop actie of zelf pre-orderen in de VS?
bedoel er zijn er nu al meer dan 120 besteld, ik denk niet dat 1 winkel gek genoeg is om zon grote bulk de deur uit te doen, en de verzend kosten zullen mega hoog zijn.
Of ze moeten die op ia.net indelen in ia's van 20 per stuk ofzo, of je bestelt hem alleen
ik heb een bestelling staan bij liksang.com, kan je kiezen voor de US of JP release, niet dat het ene ruk uitmaakt qua DS aangezien ze allemaal japans en engels ondersteunen
gewoon netjes met paypal betalen, en ik kies lekker voor snelle levering
Mario 64 ingame nieuw filmpie -> http://media.ds.ign.com/m...959023.html?mu=http%3A%2F% en hier -> http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14265 veel screens en info over de aankomende race games.. die ik persoonlijk er niet heel goed uit vind zien maar wel weer leuk om de game met je vinger te besturen.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Deze plek is te koop.
Dit topic is gesloten.