Vergeet hierbij alleen niet dat veel informatie die we krijgen uit pro nintendo hoeken komtMetroidPrime schreef op 29 oktober 2004 @ 12:25:
[...]
Dat denk ik niet. Vanaf verschillende kanten komen er berichten dat de accu niet eens twee uur meegaat ingame. Sony wilde zelfs de launch van de PSP vertragen zodat de spellen minder graphics-intensief worden en de accu iets langer meegaat. Sony voelt echter de hete adem van de DS in zijn nek en moet de PSP nu wel op korte termijn in Japan lanceren en ver onder de kostprijs.
De gebrekkige levensduur van de accu kan een mogelijk zijn voor Nintendo. In de Game Boy/Game Gear/Lynx-tijd kochten veel gamers een Game Gear of een Lynx. Na een tijdje waren ze de gebrekkige levensduur van de batterijen zat en gooiden de handheld in de hoek. Omdat hun eerste ervaring met een handheld slecht was, werd er niet meer omgekeken naar andere handhelds. De PSP zal voor veel gamers ook hun eerste ervaring met handheld gaming zijn, dus dit zou precies hetzelfde effect kunnen hebben.
Het zou dus wel eens mee kunnen vallen met die batterij. Misschien goiit sony er op het laatst wel een betere batterij in. Reken maar dat er voor sony veek aan gelegen is om dit goed te doen en sony is een bedrijf met veel resources.
Niet dat het me echt uit zou maken want ik heb strakt toch een DS
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5