Het Nintendo DS topic * Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op 29 oktober 2004 @ 12:25:
[...]

Dat denk ik niet. Vanaf verschillende kanten komen er berichten dat de accu niet eens twee uur meegaat ingame. Sony wilde zelfs de launch van de PSP vertragen zodat de spellen minder graphics-intensief worden en de accu iets langer meegaat. Sony voelt echter de hete adem van de DS in zijn nek en moet de PSP nu wel op korte termijn in Japan lanceren en ver onder de kostprijs.

De gebrekkige levensduur van de accu kan een mogelijk zijn voor Nintendo. In de Game Boy/Game Gear/Lynx-tijd kochten veel gamers een Game Gear of een Lynx. Na een tijdje waren ze de gebrekkige levensduur van de batterijen zat en gooiden de handheld in de hoek. Omdat hun eerste ervaring met een handheld slecht was, werd er niet meer omgekeken naar andere handhelds. De PSP zal voor veel gamers ook hun eerste ervaring met handheld gaming zijn, dus dit zou precies hetzelfde effect kunnen hebben.
Vergeet hierbij alleen niet dat veel informatie die we krijgen uit pro nintendo hoeken komt ;)
Het zou dus wel eens mee kunnen vallen met die batterij. Misschien goiit sony er op het laatst wel een betere batterij in. Reken maar dat er voor sony veek aan gelegen is om dit goed te doen en sony is een bedrijf met veel resources.

Niet dat het me echt uit zou maken want ik heb strakt toch een DS :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Uhm, Nintendo heeft een paar dagen terug de line-up voor het eerste kwartaal van 2005 bekendgemaakt, maar de DS wordt nergens genoemd. Ik dacht dat de EU-launch van de DS toch begin volgend jaar ergens zou zijn? Dit betekend dus waarschijnlijk dat dat ding pas in het tweede kwartaal hier uitkomt?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ik denk dat ze die datum gewoon nog niet precies weten, en hebben ze het daarom maar gehouden op alleen de GC en GBA-games. Maar goed, niet dat het mij vreselijk veel uit maakt: ik ga toch importeren. Denk ik.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

Ik hoop dat dat het is Tarin. Als ze de DS hier pas q2 gaan uitbrengen heb je kans dat sony de markt voor next gen handhelds al voor een groot gedeelte te pakken heeft.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

MetroidPrime schreef op 29 oktober 2004 @ 12:25:
[...]
Dat denk ik niet. Vanaf verschillende kanten komen er berichten dat de accu niet eens twee uur meegaat ingame. Sony wilde zelfs de launch van de PSP vertragen zodat de spellen minder graphics-intensief worden en de accu iets langer meegaat. Sony voelt echter de hete adem van de DS in zijn nek en moet de PSP nu wel op korte termijn in Japan lanceren en ver onder de kostprijs.
Die mensen van sony zijn ook dom he, dat ze een hele UMD drive in een handheld douwen, dat slurpt te veel stroom (steeds lezen en draaien) en dan nog zo'n scherm. Ze hadden eigelijk makkelijk meer uren dan de DS kunnen halen als ze gewoon cartridges gebruikte. En ook nog eens minder laadtijden, maar ja, cartridges zijn natuurlijk voor kiddies. :O

Zit je daar... in de trein.. even een spel spelen, laadtijdennnnnn... 40 seconden later, eindelijk spelen, whoops, accu leeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 12:05

S2S

Tja met de N64 had Nintendo ook cartridges en de PS cd's, en kijk wat er is gebeurd! En nu met de lage prijs van de PSP vrees ik het ergste. Mensen denken niet meer na, het maakt ze niets uit of de batterij snel leeg is, kopen ze toch een 2de, het coolheid gehalte telt. En daar heeft het merk Playstation genoeg van.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op 29 oktober 2004 @ 19:27:
Tja met de N64 had Nintendo ook cartridges en de PS cd's, en kijk wat er is gebeurd!
Met handhelds is dat anders, met een PS en N64 zit je achter een TV, en dan ben je ook bereid om lekker veel te gamen. Dus wat laadtijden is niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het topic is alweer over de 1000 posts heen. Wie heeft zin om een nieuw topic (met bij voorkeur een geupdate startpost, deze stamt uit januari) te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 29 oktober 2004 @ 19:45:
Het topic is alweer over de 1000 posts heen. Wie heeft zin om een nieuw topic (met bij voorkeur een geupdate startpost, deze stamt uit januari) te maken?
Ok, ik denk wel dat ik ermee begin.

Moet eerst even wat zin en zelfvertrouwen bouwen (aangezien me topics meestal niet echt successvol zijn imo).

Hij zal wel klaar zijn binnen de uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

En het nieuwe deel is er :)

-> Het Nintendo DS topic deel 2
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.