Lol, okee. Daar heb je een punt.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 15:09:
[...]
Ga jij maar je N64 aansluiten als je in de trein zit of als je op school buiten pauzeert.
Maar ik ben ook eigenlijk helemaal niet zo'n handheld gamer. Al mijn gameboys hebben het huis bijna nooit verlaten. Ik koop de Nintendo DS straks ook alleen maar voor de spellen die ik anders niet kan spelen. Hij zal vooral binnenshuis gebruikt worden.
Het lijkt mij eigenlijk best lastig, omdat je duim niet automatisch terugveert naar het midden van de touchscreen.Met een DS kan je analoge besturing doen met Super Mario 64 DS met de touchscreen, geen flauw idee hoe het werkt want toen die gast zo'n demonstratie deed in die filmpje werkte het niet.
Ik denk dat 3D spellen met een vierpuntsdruktoets ook best te doen zijn eigenlijk. Je mist alleen de fijngevoeligheid, het verschil tussen sluipen en rennen. Maar daar zijn altijd wel weer oplossingen voor (zoals een knop ingedrukt houden om te rennen in Mario64 DS). De besturing door de levels heen zal opzich best lukken hoor... beter dan met zo'n duimdingetje vermoed ik.