Het Nintendo DS topic * Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 08 oktober 2004 @ 10:59:
Mario NDS is totaal anders dan M64... vandaar dat ik m wel graag zou willen spelen ;)
Totaal anders? Waar haal je dat vandaan? Alle screenshots die ik ervan gezien heb komen me totnutoe enorm bekend voor, gewoon exact dezelfde levels. Wat ik heb begrepen is dat er dit keer 150 ipv 120 sterren te vinden zijn, een paar extra opdrachten in de levels dus... En er zijn een paar minigames toegevoegd. Ik ga hem heus wel kopen, en het spel is zeker goed genoeg om nog een keer door te spelen... maar totaal anders vind ik toch een beetje overdreven. :p Tenzij jij iets weet wat ik nog niet weet.
Het blijft jammer dat de NDS niet gelanceerd wordt met een gloednieuw Mario-avontuur. Afwachten dan maar wat New Super Mario Bros zal zijn... een compleet nieuw spel, of weer eens een remake van de allereerste Mario Bros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik zie toch maar af van het pre-orderen van de NDS in de VS. Er zijn gewoon geen launchtitels die het voor mij de moeite waard maken. Ik pre-order hem wel gewoon bij de Bart Smit ofzo. Tegen de tijd dat hij hier uit is zijn er al veel meer titels af, dus hebben we meer launchtitels. Ik verwacht eigenlijk wel dat Metroid Prime Hunters en Wario Ware DS launchtitels zullen zijn. Je bent misschien wat duurder uit, maar je hebt veel meer keuze aan titels. Ook kun je dan meteen gebruik maken van Demasked omdat deze pas in de EU zal beginnen bij de lancering van de NDS. In de tussentijd vermaak ik me wel met Metroid Prime 2: Echoes en Half-Life 2 en alle spellen die ik nog moet uitspelen. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Wario Ware DS is nou niet bepaald een spel waar ik naar uit kijk.
Wel: Castlevania, Zelda, Mario, Mario kart. En als er een megaman komt, die ook.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Tja, zal Demasked worden gelocaliseerd ? (EU, Jap, USA)

Ik hoop van wel, qua lag enzo. Maar misschien werkt de locale variant dan alleen op de DS die in Europa zijn gekocht.

Hmm... We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

S2S schreef op 07 oktober 2004 @ 16:35:
[...]

Ja dat mag je ;)
Niet bij inkoopacties.net, ik geloof er namelijk niet in dat ze meer dan 20 DS-en zo langs de duane krijgen. En de vraag is maar of ze er 20 tegelijk of meer mogen pre-orderen. (Ik praat wel over de USA versie)
Ik heb er 1 bij www.dvdboxoffice.com ge-preorderd. Ik heb er goede ervaringen mee en ik heb er al aardig wat gekocht.
Hehe same here. Ik heb hem ook maar bij dvdboxoffice gepre orderd. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wil checken wat de graphics van Nintendo DS zijn --> http://www.gamespot.com/ds/action/dssupermario4x4/index.html

(kies voor Gameplay demonstration - STREAM FOR FREE)
Daar zie je gewoon dat alles net zo mooi (of misschien mooier) is dan de N64.

Dus als je nou die lelijke screens neemt:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/ds/mario/mario5.jpg

Zie je dat het er niet uit ziet, maar wel gewoon normaal op een DS!

Dat betekent dussssssss:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/ds/prime/prime2.jpg

Dat dit op een DS ook zo smooth is, dus dat gaat er verassend goed uit zien. En die metroid flimpje is inderdaad low-quality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 08 oktober 2004 @ 16:54:
Wario Ware DS is nou niet bepaald een spel waar ik naar uit kijk.
Wel: Castlevania, Zelda, Mario, Mario kart. En als er een megaman komt, die ook.
Zoals het er naar uitziet wordt Four Swords op de NDS een poort van Four Swords Adventures. Die koop ik liever op de GC dan op de NDS. Tot er een nieuwe single-player Zelda uitkomt op de NDS die door Miyamoto en zijn team binnen Nintendo zijn ontwikkeld, kijk ik er niet echt naar uit. De Capcom Zelda's zijn leuk, maar halen het niveau van de rest van de serie niet echt.

Metroid Prime Hunters kijk ik ook niet meer naar uit. Nintendo was trots dat Metroid Prime 1 een first-person adventure was, ondertussen hebben ze van Metroid Prime Hunters een Unreal Tournament achtige shooter gemaakt zonder een echte single-player mode. De single-player mode dient alleen als training voor de multiplayer mode, het verkennen van de omgeving en het verzamelen van power-ups zijn allemaal van ondergeschikt belang. :r

Hierdoor zijn Mario Kart, Advance Wars DS, Wario Ware DS, Castlevania en Viewtiful Joe de titels waar ik echt op zit te wachten geworden. Ik hoop echter ook dat er een aantal point-and-click adventures komen, Leisure Suit Larry DS of Sam 'n Max DS zou gaaf zijn!
De Cowboy schreef op 08 oktober 2004 @ 17:59:
Tja, zal Demasked worden gelocaliseerd ? (EU, Jap, USA)

Ik hoop van wel, qua lag enzo. Maar misschien werkt de locale variant dan alleen op de DS die in Europa zijn gekocht.

Hmm... We zullen zien.
Demasked wordt volgens de oprichter van WarpPipe gelocaliseerd. Hopelijk kun je ook tegen iemand op een ander continent spelen, als je dat wilt. Volgende week donderdag is er nog een persconferentie van Nintendo over de NDS, waarschijnlijk zal er dan meer bekend worden over Demasked.

Iets wat heel veel sites gemist lijken te hebben, maar GBA-spellen kunnen ook gebruik maken van de features van de NDS. Er zijn zelfs al spellen te koop die dit kunnen, namelijk Pokemon Fire Red en Pokemon Leaf Green. Op de persconferentie van gisteren werd er een demonstratie gegeven van Pokemon Leaf Green op de NDS. Ik weet niet precies wat er gedaan werd(het was in het Japans en je kon het scherm moeilijk zien op het filmpje), maar het touchscreen werd er wel voor gebruikt samen met de stylus. Ik heb het filmpje bij GameSpot vandaan, maar daar hebben ze er ook niets bij gezet behalve "This movie shows how the Nintendo DS can be used to customize your Pokemon." Gamespot heeft nog meer filmpjes van zowel de Japanse als Amerikaanse persconferenties van gisteren, dus het is zeker de moeite waard om daar even te gaan kijken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

Totaal anders? Waar haal je dat vandaan? Alle screenshots die ik ervan gezien heb komen me totnutoe enorm bekend voor, gewoon exact dezelfde levels. Wat ik heb begrepen is dat er dit keer 150 ipv 120 sterren te vinden zijn, een paar extra opdrachten in de levels dus... En er zijn een paar minigames toegevoegd. Ik ga hem heus wel kopen, en het spel is zeker goed genoeg om nog een keer door te spelen... maar totaal anders vind ik toch een beetje overdreven. :p Tenzij jij iets weet wat ik nog niet weet.
Het blijft jammer dat de NDS niet gelanceerd wordt met een gloednieuw Mario-avontuur. Afwachten dan maar wat New Super Mario Bros zal zijn... een compleet nieuw spel, of weer eens een remake van de allereerste Mario Bros?
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14265

Van CubeZone:

"Dacht je dat de singleplayer-ervaring van Mario 64 DS een port zou zijn van het origineel? Niet echt, Nintendo leert blijkbaar een beetje bij. Je kan het legendarische platformavontuur nu met 4 characters spelen, die elk hun eigen sterke en zwakke punten hebben. Luigi kan zijn welbekende high jump doen, Yoshi buit ook zijn handelsmerk uit: vijanden opeten en ze tot eieren herleiden en ook Wario gebruikt zijn kracht om blokken te breken die voor andere characters niet kapot te maken zijn.
Dit en meer. In Mario 64 had je 120 sterren te verzamelen, nu zijn er dat maar liefst 150. Dit gecombineerd met minigames (die weer het touch screen gebruiken) en je ziet wel dat de Mario 64 op de DS niet echt een standaard poortgeval is.
"

4 characters :9

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamespot.com/ds/strategy/nintendogs/media.html

Check the onderste Gameplay Footage 1, STREAM FOR FREE.

Ik ben sprakeloos. En dat voor een 'Working Title'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

foutje ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Famoso op 08-10-2004 20:32 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hpvos/Famoso/pspbatt.jpg

Wist niet of deze al bekend was, nofi ;)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Famoso schreef op 08 oktober 2004 @ 20:32:
[afbeelding]

Wist niet of deze al bekend was, nofi ;)
Let me tell you something! Those little women at the Tokyo Game Show with those portable consoles strapped to them... What you didn't see is that those women were having to go recharge the batteries every two hours! We have gone on the record to state that the Nintendo DS will have battery life comparable to the Game Boy Advance SP. Nowhere will you find any mention of the other machines power life. And you have to wonder why...
--Reggie

Wat erger is is dat een aantal developers dezelfde klachten over de PSP schijnt te hebben, de accu zou niet meer dan 90 minuten meegaan en dat ding schijnt ook nog af en toe oververhit te raken. Als dit waar is ziet het er wel heel slecht uit voor de PSP. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Das idd niet bepaald goede reclame voor de PSP.
Het is allemaal wel leuk wat het ding kan, maar bij leuke dingen gaan ook minder leuke dingen tegenover staan. Bij de PSP zitten goede graphics enzo in, maar vreet batterijen.

Bij de NDS lagere kwaliteit graphics, maar veel leuke toevoegingen (touchscreen bijv.).
Bovendien vindt hard/software van Nintendo veel leuker dan die van Sony, maar das een persoonlijke mening.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op 08 oktober 2004 @ 19:29:
[...]

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14265

Van CubeZone:

"Dacht je dat de singleplayer-ervaring van Mario 64 DS een port zou zijn van het origineel? Niet echt, Nintendo leert blijkbaar een beetje bij. Je kan het legendarische platformavontuur nu met 4 characters spelen, die elk hun eigen sterke en zwakke punten hebben. Luigi kan zijn welbekende high jump doen, Yoshi buit ook zijn handelsmerk uit: vijanden opeten en ze tot eieren herleiden en ook Wario gebruikt zijn kracht om blokken te breken die voor andere characters niet kapot te maken zijn.
Dit en meer. In Mario 64 had je 120 sterren te verzamelen, nu zijn er dat maar liefst 150. Dit gecombineerd met minigames (die weer het touch screen gebruiken) en je ziet wel dat de Mario 64 op de DS niet echt een standaard poortgeval is.
"

4 characters :9
Kijk die filmpjes dan daar zie je dat allemaal! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik heb zelf nooit de legende Mario 64 in bezit gehad, wel geleend en gespeeld, nooit volledig.
Voor mij is het een vrijwel, nieuwe, superervaring, dus voor mij is het een top launchgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor mij ook hoor. alhoewel ik hem wel heb uitgespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Dat vond ik jammer aan de game, Bowser was zo elke keer hetzelfde.

Ik neem aan dat dit voor niemand een spoiler is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 08 oktober 2004 @ 22:38:

Voor mij is het een vrijwel, nieuwe, superervaring,
Lucky you! :D
Daar zul je zeker veel plezier aan beleven! *zei surrounded lichtelijk jaloers* ;)

Mja, ik heb dat filmpje bekeken enzo. Leuk hoor... die toevoegingen, maar door dat filmpje kwam juist nog sterker het besef naar boven dat ik het allemaal al ken. :) Ik wed dat als ik dat geheime glijbaan-level weer voor het eerst ga spelen, dat ik dan nog steeds de exacte locaties van alle muntjes zal weten. ;) Zozeer staat dat spel in m'n geheugen gegrift. Natuurlijk is het wel leuk om het spel nu eens met Yoshi of Wario te kunnen doorlopen, en het lijkt me vooral ook heel leuk om met meerdere personen tegelijk door die levels heen te lopen, maar toch...

Ik zag in dat filmpje ook een heel nieuw level, en toen veerde ik meteen op. :) Dat is wat ik wil! Nieuwe dingen! Nieuwe levels! Een nieuw spel! Okee, dan zou het natuurlijk nooit op tijd af zijn voor de launch, dat snap ik allemaal wel. Maar denk je eens in dat Nintendo in het geheim ook een heel nieuw spel met die engine aan het bouwen is, die ze dan een jaar later uitbrengen ofzo. De kans daarop is natuurlijk 0,0%, maar stel je eens voor... :9 Die gedachte is toch een stuk opwindender dan deze remake. Vind ik, maar ja.

(ik vraag me trouwens af hoe je de camera kunt bedienen op de DS... misschien met de stylus via dat kaartscherm?)

Gelukkig zijn mariokart en goemon wel helemaal nieuw, dat zijn momenteel toch wel de twee spellen waar ik me het meeste op verheug. En ik zit vol spanning te wachten op meer info over Animal Crossing DS! Dat wordt vast super, maar in hoeverre zullen er nieuwe dieren en vooral nieuwe dialogen in voorkomen? Dat is toch wel heel belangrijk wil ik het daadwerkelijk nog een 2e keer gaan doorlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 07 oktober 2004 @ 23:50:
[...]

IK vraag me eigenlijk ook af.
Hoe kun je in vredesnaam EN de vierpuntdruktoets EN de A B X Y toetsen EN de pen gebruiken.
het is:
1. de vierpuntdruktoets en touchscreen (stylus rechtshandig)
2. A B X Y en touchscreen (stylus linkshandig)
3. vierpuntdruktoets en A B X Y (geen styles nodig)
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 16:49:
Ik had toch echt even een goed idee voor een DS spel.

Zo'n soort simulatie voor volwassenen, if you know what I mean.
Hmm.. is dit niet iets voor jou?

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/924888_20041007_screen001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/924888_20041007_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/924888_20041007_screen003.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/924888_20041007_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/924888_20041007_screen002.jpg

Sprung van UBI - een dating RPG 8)7.
MetroidPrime schreef op 08 oktober 2004 @ 19:04:
[...]

Zoals het er naar uitziet wordt Four Swords op de NDS een poort van Four Swords Adventures. Die koop ik liever op de GC dan op de NDS. Tot er een nieuwe single-player Zelda uitkomt op de NDS
Als ik het zo lees dan wordt het een nieuwe Four Swords. Zoiets heeft Reggie ook gezegd ergens in 1 van die vele interviews.
Miyamoto used Awazu's talk of one of GameCube's big connectivity hours to segue into a bit on Nintendo's own plans. "At the time of GameCube and Game Boy Advance connectivity," Miyamoto recalled, "you had to connect the system to four [Game Boy Advance] systems, so the entry was a bit high. However, the DS has two screens and WiFi support, so we feel the threshold is a lot lower. We're thinking of bringing Zelda: Four Swords to the DS, so let's compete!"
Lijkt mij dat het geen rechtstreekse port wordt... maargoed, we zien wel.
Ik hoop echter ook dat er een aantal point-and-click adventures komen, Leisure Suit Larry DS of Sam 'n Max DS zou gaaf zijn!
Als die bedrijven slim zijn (!= Sierra) dan gaan ze inderdaad hun point&click adventures porten naar de DS (easy money). Het systeempje is er echt geschikt voor!

Afbeeldingslocatie: http://www.justadventure.com/reviews/SQ6/sq62.jpg Zeg nu zelf.. Ja, toch? Of kings quest, larry achtige spellen.. Indiana Jones..

Of dit genre:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingbliss.com/games/unsorted/starcraft.jpg
Niet dan?!
schnumi schreef op 08 oktober 2004 @ 18:06:
[...]

Hehe same here. Ik heb hem ook maar bij dvdboxoffice gepre orderd. :)
Ik vind dvdboxoffice echt asociaal duur.. Ze vragen er gewoon 250 CND voor wat gelijk staat aan 212 USD (!!) of 167 EURO (!!). Zijn die canadezen helemaal van de pot ger*kt ofzo :( . Ik wacht nog even af wat Lik-Sang voor prijskaartje eraan gaat hangen (staat al wel in de pre-order voor een bedrag van 0 euro, woohoo!) maar dvdboxoffice is voor mij 100% NO!

Trouwens, dat spiderman ziet er ook niet eens zo raar uit icm touchscreen. klik 8 minuten durende filmpje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

DVDBO is idd duur. Maar als het idd zo is dat de marge zo laag is dan moeten ze wel iets doen om hem "gratis" wereldwijd te kunnen versturen. Ik denk alleen wel dat ze op een gegeven moment de prijs wel omlaag gaan doen als de concurrentie ook met prijzen gaat komen. Toch vind ik 167 euro nog goed te doen.

Daarnaast zou het nu idd mogelijk worden om een RTS op een console te maken! Misschien zelfs wel beter dan op een PC (al wordt dat moeilijk zonder shortkeys).

[ Voor 23% gewijzigd door Deddiekoel op 09-10-2004 10:17 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Nah, ik denk het niet: je zal het overzicht verliezen door steeds met het pennetje over het scherm te moeten gaan. Hotkey's zijn daarentegen geen probleem, de L en R knoppen samen met de vier-punt toetsen zullen wel genoeg zijn. Nouja, wie weet maakt een bedrijf een RTS, lijkt me wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

op de pocket pc kan je ook gewoon Age of empires spelen, en zijn er nog meer custom RTSén. Maar ik moet zeggen dat ik het niet vervelend spelen vind voor een rts.

als starcraft naar de DS zou komen is heaven op aarde voor mij ;)

multiplayeren met ze 8 op Hunters :P
fantastisch...
(niet dat ik het zie gebeuren... maar toch)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 00:57:
[...]

[...]
Hmm.. is dit niet iets voor jou?

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]

Sprung van UBI - een dating RPG 8)7.
Zo oversext ben ik nou ook weer niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zo heb even een paar nieuwe DS filmpjes gekeken op Gamespot, gespeelt door echte mannen van Nintendo.

En dat ziet er echt super uit. Kan nu al niet meer wachten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit is vet, stel je voor je heb Super Mario 64 DS en je wilt het met 3 andere mensen spelen! De andere hoeven dan echt gewoon NIKS te doen, jij doet je game card erin, je nodigt ze uit op de een of andere manier en hup, spelen maar! Geen kabels!

Relaaaaxed.... :)

Ik vraag me af hoe dat werkt, de DS kan met andere DSen communiceren en een DS weet gewoon als er een DS in de buurt is... maar hoe werkt dat dan? Met namen? Nummers? In PictoChat heb je bijv. User1 of User2... volgens mij wel in te stellen met naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Als je je DS opstart kom je in een 'boot menuutje' en kan je kiezen tussen options en pictochat. In options kan je oa. je beestje (je ds dus ^^) een naampje geven etc.

Tenminste ik denk dat je daar op doelde. (heb het volgens mij op gamespot gelezen en anders was het IGN :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op 09 oktober 2004 @ 21:28:
Als je je DS opstart kom je in een 'boot menuutje' en kan je kiezen tussen options en pictochat. In options kan je oa. je beestje (je ds dus ^^) een naampje geven etc.

Tenminste ik denk dat je daar op doelde. (heb het volgens mij op gamespot gelezen en anders was het IGN :) )
Wat als je naam al bezet is door iemand anders?

Edit: Ik heb een gek idee, je moet je DS eerst registreren op een soort network ofzo :P en dat kan ook in de winkel, zelfde plek waar je demo's etc. kan downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom me hier ook maar eens melden, ik heb net de bevstiging van mijn pre-order binnen op 22 november komt naar mij toe een USA DS systeem + Mario64 DS USA voor het best ardige bedrag van 190e incl shipping :P

Ik heb net die 16 minuten van mario64 Ds gekeken, ze hebben echt hun best gedaan om geen directe poort uit te voeren , ongelovelijk wat een hoop extra's 150 ipv 120 sterren en het spel uitspelen met 4 verschillende characters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 21:44:
[...]

Wat als je naam al bezet is door iemand anders?

Edit: Ik heb een gek idee, je moet je DS eerst registreren op een soort network ofzo :P en dat kan ook in de winkel, zelfde plek waar je demo's etc. kan downloaden.
Nee, als een andere NDS dezelfde naam heeft maakt dat niets uit. Ik durf te wedden dat de NDSsen zich met hun serienummer of MAC-adres identificeren. Je zou dan twee keer een NDS met dezelfde naam kunnen hebben zonder dat het uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 17:50:
Ik kom me hier ook maar eens melden, ik heb net de bevstiging van mijn pre-order binnen op 22 november komt naar mij toe een USA DS systeem + Mario64 DS USA voor het best ardige bedrag van 190e incl shipping :P

Ik heb net die 16 minuten van mario64 Ds gekeken, ze hebben echt hun best gedaan om geen directe poort uit te voeren , ongelovelijk wat een hoop extra's 150 ipv 120 sterren en het spel uitspelen met 4 verschillende characters :P
Waar heb jij hem gepreorderd dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 11 oktober 2004 @ 01:39:
[...]

Nee, als een andere NDS dezelfde naam heeft maakt dat niets uit. Ik durf te wedden dat de NDSsen zich met hun serienummer of MAC-adres identificeren. Je zou dan twee keer een NDS met dezelfde naam kunnen hebben zonder dat het uitmaakt.
Komt er misschien te staan als er twee dezelfde DS-en zijn:
• Naam (1)
• Naam (2)

Teminste zoiets lijkt mij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Rakkerzero schreef op 11 oktober 2004 @ 09:49:
[...]

Komt er misschien te staan als er twee dezelfde DS-en zijn:
• Naam (1)
• Naam (2)

Teminste zoiets lijkt mij logisch.
Ja, idd.

En elke ds zal waarschijnlijk zijn eigen MAC adres hebben.
De kans dat je 2 de zelfde namen tegen komt is natuurlijk ook niet zo heel erg groot.

Ik heb me ook maar even aangemeld voor de inkoop actie.
Weer een nieuw speeltje :) Whoei.

Ik vind trouwens de discussie over wat er nou beter is de DS of de PSP helemaal niet boeiend. De apparaten hebben allebij hun sterke en zwakke punten en zijn eigenlijk ook totaal verschillend. Ik vind de games bepalend.......... Wie wil Mario nou missen, maar Gran Turismo is ook wel heel erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid:
The number of DS games will rise to 14 by the end of the year and the prices of its Nintendo's games will range between 3,800 yen (NZ$50.76) and 4,800 yen each, Iwata said.
3,800.00 JPY=28.0917 EUR
4,800.00 JPY=35.4843 EUR

Tussen 28 en 35 euro :o hopelijk wordt het hier niet duurder.

edit:

Omfg, het wordt steeds beter!
To utilize the wireless communication capability of the DS, Nintendo plans to offer a new service enabling users to download extra data such as new characters from the new Pokemon movie, to be released next summer, Iwata said.
Dus als ik het goed begrijp kan je spellen UPDATEN??? :| :| :| :| :| Expansions? _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 14:40:
Dus als ik het goed begrijp kan je spellen UPDATEN???
Nu neem je wel een hele grote stap :P Je zal toch eerst moeten denken aan de functionaliteit die je nu met een linkkabel hebt. Dus beestjes uitwisselen. Dit is nu nog allemaal uitwisselwerk tussen savegames in feite, dus kan je nog niet echt spreken van een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wireless communication tussen andere ds's that is. Ze hebben geen eigen netwerk waar ze updates/downloads op gooien ofzo. Als dat zo zou zijn zouden we ook kunnen internetten streamen etc gewoon een kleine laptop zou je dan hebben (wel dope).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk wel, ik dacht dat het nu wel bekend was dat je dingen kan downloaden in winkels zoals demo's? Misschien kan je dit ook gebruiken om spellen te updaten. Lijkt me logisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:04:
Tuurlijk wel, ik dacht dat het nu wel bekend was dat je dingen kan downloaden in winkels zoals demo's? Misschien kan je dit ook gebruiken om spellen te updaten. Lijkt me logisch!
Het originele verhaal is een beetje uit zijn verband gerukt. Nintendo gaat een nieuwe Pokemon film maken voor in de bioscoop. Tijdens de film zal er in beeld komen te staan wanneer je je NDS of GBA aan moet zetten(met een Pokemon spel er in). Er zal een zendertje in de zaal geplaatst worden die via zowel Bluetooth als Nintendo Wireless verbinding probeert te maken met alle NDSsen en GBA's die er gevonden kunnen worden. Dan zal er geprobeerd worden een Pokemon te unlocken die al in het spel verborgen zit. Het is dus net zoals met het unlocken van Mew in de originele Pokemon spellen. Een spel echt updaten is waarschijnlijk onmogelijk, de NDS heeft er geen opslagruimte voor en er is niet genoeg ruimte voor op de gamecards(64 kilobyte beschrijfbaar maximaal). Het downloaden van demo's zal waarschijnlijk net zo gaan als bij single-cartridge link-spellen op de GBA. De demo zal in het RAM-geheugen op worden geslagen en zodra de NDS uit wordt gezet ben je de demo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh das jammer.

Maar goed demo's downloaden is wel leuk genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Als de prijs van NDS games hier in europa 30 euro wordt dan denk ik dat de PSP een hele zware dobber zal gaan hebben aan de NDS. Want ik denk dat het hoge prijskaartje niet alleen voor de hardware gaat gelden?

Dan even een heel ander hersenspinsel. Nintendo heeft altijd beweert dat de NDS de derde 'pilaar' zou worden naast de homeconsole en de gameboy. Als dat dus waar is ( in laatste berichten heb ik ook al iets opgevangen over een nieuwe generatie Gameboy) dan vrees ik dat de PSP het nog zwaarder gaat krijgen. Als er een directe opvolger komt van de GBA SP dan zou die dus op het zelfde vlak gaan opereren als de PSP. Ik denk alleen dat Nintendo dan wel even de tijd neemt om de lessen die Sony leert met de PSP ook mee te nemen!
Als dat zo is zou de NDS een hoop andere toepassingen kunnen krijgen.

[ Voor 60% gewijzigd door Deddiekoel op 11-10-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 11 oktober 2004 @ 16:56:
Als de prijs van NDS games hier in europa 30 euro wordt dan denk ik dat de PSP een hele zware dobber zal gaan hebben aan de NDS. Want ik denk dat het hoge prijskaartje niet alleen voor de hardware gaat gelden?

Dan even een heel ander hersenspinsel. Nintendo heeft altijd beweert dat de NDS de derde 'pilaar' zou worden naast de homeconsole en de gameboy. Als dat dus waar is ( in laatste berichten heb ik ook al iets opgevangen over een nieuwe generatie Gameboy) dan vrees ik dat de PSP het nog zwaarder gaat krijgen. Als er een directe opvolger komt van de GBA SP dan zou die dus op het zelfde vlak gaan opereren als de PSP. Ik denk alleen dat Nintendo dan wel even de tijd neemt om de lessen die Sony leert met de PSP ook mee te nemen!
Als dat zo is zou de NDS een hoop andere toepassingen kunnen krijgen.
Je kan de GBA slot van de NDS altijd nog gebruiken als 'expansion slot'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De discs die de PSP gebruikt zijn gewoon mini CD's in een plasticbehuizing, dus de productiekosten zijn vrij laag, daarnaast zullen er heel veel PlayStation ports gaan verschijnen, waardoor de spellen erg goedkoop kunnen worden gemaakt.

Ik denk trouwens wel dat de DS de Game Boy uiteindelijk helemaal zal vervangen. het lijkt me logisch dat er over enkele jaren een DS-mini uitkomt, ter grootte van een SP die deze dan uiteindelijk zal vervangen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 11 oktober 2004 @ 15:53:
[...]

Het originele verhaal is een beetje uit zijn verband gerukt. Nintendo gaat een nieuwe Pokemon film maken voor in de bioscoop. Tijdens de film zal er in beeld komen te staan wanneer je je NDS of GBA aan moet zetten(met een Pokemon spel er in). Er zal een zendertje in de zaal geplaatst worden die via zowel Bluetooth als Nintendo Wireless verbinding probeert te maken met alle NDSsen en GBA's die er gevonden kunnen worden. Dan zal er geprobeerd worden een Pokemon te unlocken die al in het spel verborgen zit. Het is dus net zoals met het unlocken van Mew in de originele Pokemon spellen.
Dat is iig al beter dan een speciaal nintendo evenement waar je een special pokemon kan "downloaden".
Ben trouwens benieuwd hoeveel bioscopen hier aan meewerken (Nintendo zal wel een omkoop trucje verzinnen ofzo waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Rakkerzero schreef op 11 oktober 2004 @ 19:20:
[...]

Dat is iig al beter dan een speciaal nintendo evenement waar je een special pokemon kan "downloaden".
Ben trouwens benieuwd hoeveel bioscopen hier aan meewerken (Nintendo zal wel een omkoop trucje verzinnen ofzo waarschijnlijk).
Zoals, je krijgt de film niet als je die installaties niet installeert?
Nou, als de bioscopen dan geen geld meer zien in Pokémon zal het geen succes worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnny schreef op 11 oktober 2004 @ 18:47:
De discs die de PSP gebruikt zijn gewoon mini CD's in een plasticbehuizing, dus de productiekosten zijn vrij laag, daarnaast zullen er heel veel PlayStation ports gaan verschijnen, waardoor de spellen erg goedkoop kunnen worden gemaakt.

Ik denk trouwens wel dat de DS de Game Boy uiteindelijk helemaal zal vervangen. het lijkt me logisch dat er over enkele jaren een DS-mini uitkomt, ter grootte van een SP die deze dan uiteindelijk zal vervangen.
Fout en fout. :P

De PSP gebruikt mini DVDs, zelf gemaakte discs zijn toch duur? Maar goed dat betekent niet perse dat games goedkoop zullen zijn, lage productie kosten of niet.

En de DS vervangt de Gameboy nooit denk ik, Nintendo zal een nieuwe gameboy in 2006 nog releasen. Nintendo heeft eerder gezegd dat dit ding de derde pilaar is, om de volwassen gamers aan te trekken. Een DS-mini, of beter gezegd een verbeterde DS kan wel jah. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:32:
[...]

De PSP gebruikt mini DVDs, zelf gemaakte discs zijn toch duur? Maar goed dat betekent niet perse dat games goedkoop zullen zijn, lage productie kosten of niet.

En de DS vervangt de Gameboy nooit denk ik, Nintendo zal een nieuwe gameboy in 2006 nog releasen. Nintendo heeft eerder gezegd dat dit ding de derde pilaar is, om de volwassen gamers aan te trekken. Een DS-mini, of beter gezegd een verbeterde DS kan wel jah. :)
Nintendo heeft juist gezegd dat de NDS juist de derde pilaar was, naast de GBA en de GameCube. Nintendo heeft in het verleden gezegd dat de GBA de derde pilaar zou worden naast de GameCube en de GBC. Nintendo heeft ook ooit eens gezegd dat de SNES de derde pilaar zou worden naast de NES en de GB. We weten allemaal hoe dat is afgelopen. Nintendo zegt dit alleen om zich in te dekken mocht de NDS net zo'n enorme flop als de Virtual Boy worden. Tot nu toe lijkt het er juist op dat de NDS een enorm succes gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 11 oktober 2004 @ 09:36:
[...]

Waar heb jij hem gepreorderd dan? :)
Play-asia voor in totaal 190e incl shipping via TNT airmail, hij wordt de dag na de usa release verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 11 oktober 2004 @ 19:49:
[...]
Nintendo zegt dit alleen om zich in te dekken mocht de NDS net zo'n enorme flop als de Virtual Boy worden. Tot nu toe lijkt het er juist op dat de NDS een enorm succes gaat worden.
Dat de NDS een flop wordt is gewoon onmogelijk, absoluut onmogelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:22:
[...]

Dat de NDS een flop wordt is gewoon onmogelijk, absoluut onmogelijk. :P
Nintendo neemt een enorm risico met de NDS, net zoals met de Virtual Boy. Het verschil is alleen dat er maar 14 titels voor de VB waren en er nu al meer dan 120 spellen in ontwikkeling voor de NDS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

Jep en dat zegt al genoeg ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:59:
[...]

Play-asia voor in totaal 190e incl shipping via TNT airmail, hij wordt de dag na de usa release verstuurd.
Ik hoop voor je dat de verzending niet al te lang duurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 12 oktober 2004 @ 09:41:
[...]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:37

Tarin

Just plain weird.

[...]

2-4 dagen volgens de site, vind ik heel redelijk.
Ik zit er ook aan te denken om toch daar maar te bestellen, is maar ietsjes duurder dan via de IA (waar trouwens nog geen NL verzendkosten bij berekend zijn/aangegeven staan), en dikke kans dat je hem nog eerder hebt ook.
Eerst nog even kijken hoe de prijs daar blijft (ik kan alleen met paypal overmaken, en Preorder price is subject to possible change upon release (mag ook wel, hij is daar momenteel 19 euro boven de adviesprijs).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

[...]

Ik heb net ook besteld bij Play-Asia (goeie ervaringen mee). Bij de verzending met TNT staat een verzendtijd van 2-4 dagen... Dat is een stuk sneller dan DVDBO. Daar heb ik mijn order gecancelled omdat daar nog steeds geen prijzen bij de games staan. Maar wellicht dat ik over een paar weken wel weer ga switchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kleur gaan jullie kiezen? Ik zat te denken aan zwart, want misschien is dat niet zo raar als die van zilver, die heb allemaal van die kleine spekkeltjes je weet wel. :/

Hopelijk wordt de zwarte versie heel SEXY. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Een zwarte versie? Komen er dan sowieso verschillende kleuren uit :? Nog helemaal niet gezien.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 13:06:
Welke kleur gaan jullie kiezen? Ik zat te denken aan zwart, want misschien is dat niet zo raar als die van zilver, die heb allemaal van die kleine spekkeltjes je weet wel. :/

Hopelijk wordt de zwarte versie heel SEXY. B)
De kleur van de NDS is zilver EN zwart. Dat betekent dat beide kleuren worden gebruikt. Je kan niet kiezen, tenzij Nintendo later met andere kleuren komt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op 12 oktober 2004 @ 14:07:
[...]

De kleur van de NDS is zilver EN zwart. Dat betekent dat beide kleuren worden gebruikt. Je kan niet kiezen, tenzij Nintendo later met andere kleuren komt.
The possibility of special edition DS units and different colours was not ruled out, but at launch you'll only be able to get a hold of the silver and black version.
Ik had dus gelijk. :*) gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 14:12:
[...]

[...]

Ik had dus gelijk. :*) gelukkig.
Leer lezen.

The possibility of special edition DS units and different colours was not ruled out, but at launch you'll only be able to get a hold of the "silver and black" version.

Dat ding heeft gewoon twee kleuren. Soms kan je dingen op meerdere manieren lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
ALs je zou kunnen kiezen tussen twee kleuren dan moet er staan:

.............you'll only be able to get a hold of the silver OR black version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohjah anders zou er silver and black versions staan. 8)7
Most of the games at the show immediately booted to the game that was plugged into the unit; only the units demoing PictoChat showed off the nifty menu system that allows players to name their system, set the date and time, input their birthday, and other options like set the system to download a file wirelessly from any source that can send a DS-compatible file. This will be used for multiplayer, single-cartridge games, but it can also be used for other features like receiving demos from kiosks...the possibilities are endless.
Comfort. Holding the system like a normal controller, the system felt really nice. The long L and R buttons were easy to hit, and the D-pad and action buttons were very responsive. The system gets a little more awkward when using the stylus, and seems to stress out the hand a little more since the system is slightly heavier than you think it might be. I'm guessing a lot of people will be using their laps or desks to prop the system when using the stylus.

Touch screen sensitivity. The Nintendo DS' screen is INCREDIBLY accurate with the stylus, and makes writing and drawing incredibly easy. I did notice that one unit at the show, playing Ping Pals that the touch screen would start the drawing a few pixels to the south of the stylus tip, creating a harsh straight line before the real drawing actually started.
http://ds.ign.com/articles/555/555487p1.html

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben blij om te lezen dat het touchscreen zo goed werkt. Kan ook bijna niet anders want dan had nintendo het niet gebruikt. Nog een ruime maand wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:32:
[...]

De PSP gebruikt mini DVDs,
Nee, hij kan mini DVD's lezen, dat betekent niet dat alle spellen op DVD staan. Bij de Playstation 2 staan veel spellen gewoon op een CD omdat 600 MB ruim voldoende is voor de meeste spellen zolang ze niet asociaal veel pre-rendered video en geluid gebruiken.
zelf gemaakte discs zijn toch duur?
Alles wat je zelf maakt is toch goedkoper dan wanneer je het ergens anders koopt? Sony maakt gewoon die dingen zelf, kwa materiaal kost het vrijwel niets.
Maar goed dat betekent niet perse dat games goedkoop zullen zijn, lage productie kosten of niet.
Sony zal wel moeten, willen ze kunnen concurreren met de DS.
Waarom zou je dan nog een Game Boy willen? De enige voordelen is het kleinere formaat, en de backwards-compatibiliteit met antieke games, dat is gewoon niet genoeg.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ik denk dat ik nu wel begrijp dat de toekomst van de DS plannen van Nintendo sterk kan beinvloeden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik doordraai maar in de clip You hade me van Josh Stone zit volgens mij een DS.
Dit is in een scene over de helft van het nummer en je ziet Josh in een metro zitten en links voor in beeld staat een gast met een handheld met 2 schermen. Het is erg moeilijk te zien want hij staat een beetje schuin. Daarnaast houdt ie het onderste deel beet.
Wie ziet dat ook in die clip? of kan misschien iemand een screenshot maken? ik heb nl. al de 3e keer die clip gezien en elke keer weet ik het bijna zeker.
Echter weet ik ook wel dat de clip al wat ouder is en dat de clip nog eerder is opgenomen dus inwezen zou het onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:20:
Misschien dat ik doordraai maar in de clip You hade me van Josh Stone zit volgens mij een DS.
Dit is in een scene over de helft van het nummer en je ziet Josh in een metro zitten en links voor in beeld staat een gast met een handheld met 2 schermen. Het is erg moeilijk te zien want hij staat een beetje schuin. Daarnaast houdt ie het onderste deel beet.
Wie ziet dat ook in die clip? of kan misschien iemand een screenshot maken? ik heb nl. al de 3e keer die clip gezien en elke keer weet ik het bijna zeker.
Echter weet ik ook wel dat de clip al wat ouder is en dat de clip nog eerder is opgenomen dus inwezen zou het onmogelijk zijn.
Ik zit de clip nu te kijken. Ik post zo wel ff wat ik zie.

EDIT: Het lijkt meer op een Game Gear met het bovenste deel van de NDS er aan geplakt? Is dit niet gewoon zo'n pager die in de VS nogal populair zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 12-10-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iig bedankt voor het oplettend kijken MetroidPrime.
Tja of zo'n nokia communicator. Nahja ik weet het pas 100% zeker als iemand een screenshot heeft. Vind trouwens sowiso dat de DS wel een ouder, volwasse imago kan gebruiken. Het meedoen in zo'n clip zou dan een goede reclame zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:59:
[...]

Mmm klinkt goed. Ga ik ook maar doen, vooral die snelle shipping spreekt mij aan. :)
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 20:07:
Tja of zo'n nokia communicator. Nahja ik weet het pas 100% zeker als iemand een screenshot heeft. Vind trouwens sowiso dat de DS wel een ouder, volwasse imago kan gebruiken. Het meedoen in zo'n clip zou dan een goede reclame zijn.
Dacht ik ook gelijk aan. :) Een pic zou idd wel handig zijn.

Een Nintendo DS lijkt mij zeer sterk.

[ Voor 45% gewijzigd door schnumi op 12-10-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 20:07:
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/JossDS.jpg
Dankzij de website van Joss Stone, waar je de video kan bekijken, heb ik een screendump kunnen maken. Ik denk niet dat het een DS is, het bovenste stuk lijkt kleiner dan het onderste stuk.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 12-10-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Dat is echt geen DS volgens mij, te kort ( van lichaam af zeg maar).

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Het lijkt meer op een uitschuifbaar mobieltje of een PDA oid.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Dat is een Danger Sidekick/Hiptop die in de VS heel populair is:
Afbeeldingslocatie: http://www.shortcourses.com/sharing/sidekick.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Voor de mensen die een NDS in pre-order hebben staan:
Welke games nemen jullie erbij? Ik heb iig Mario 64x4 erbij gedaan en wil eigenlijk ook nog Wario bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

* Wiebbe nog helemaal niks :(

Mijne staat bij lik-sang in de preorder, en het ligt er helemaal aan hoe duur alles word samen hoeveel spellen ik erbij bestel :P

maar zal wel iets worden van: Mario 64, en Nintendogs ofzo. (als die een release game was ;)) voor het vrouwetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 13 oktober 2004 @ 09:33:
Voor de mensen die een NDS in pre-order hebben staan:
Welke games nemen jullie erbij? Ik heb iig Mario 64x4 erbij gedaan en wil eigenlijk ook nog Wario bestellen.
Ik enkel mario64DS de overige launch titels vind ik niet zo interresant, i wacht wel op mariokartds, viewtifull joe, animal crossing ds, zelda en de nieuwe mario bros titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik doe er alleen Mario 64x4 bij, de rest koop ik wel tegen de tijd dat ze in NL te krijgen zijn. Anders krijg je weer het gezeur dat US spellen misschien toch weer niet willen linken met PAL games (dat probleem heb ik met mijn geïmporteerde Zelda: LTTP/FS).
Bovendien komen tegen half november ook Zelda: The Minish Cap uit in NL, en moet ik ook Mario & Luigi: Superstar Saga nog kopen. En Lufia. En Paper Mario en Four Swords Adventures zitten er ook een beetje aan te komen. En ik was eigenlijk aan het sparen voor een nieuwe digicam.

[ Voor 42% gewijzigd door Tarin op 13-10-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tjezus zeg heb ik weer. :P

Ik bestel die Nintendo DS met de CC van mijn ma, moet ik hem weer gaan bewijzen daaro bij play-asia. :P

Dus moet ik een kopie van de voor + achterkant van dat ding maken + een scan van het paspoort. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 13 oktober 2004 @ 21:27:

Ik bestel die Nintendo DS met de CC van mijn ma, moet ik hem weer gaan bewijzen daaro bij play-asia. :P

Dus moet ik een kopie van de voor + achterkant van dat ding maken + een scan van het paspoort. :/
Dat heb ik nog nooit gehad, ik kon probleemloos de cc daar registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Waarom neem je er zelf niet 1?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hebben ze soms gemaild dat je creditcard maatschappij je gegevens niet wil verifieren? Ik weet dat in het geval van een Postbank CC dat de Postbank dan het advies geeft om de winkel direct contact op te laten nemen met de juiste afdeling. Sommige winkels lukt het namelijk vreemd genoeg niet om uit te zoeken wat de juiste creditcard leverancier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Tarin schreef op 13 oktober 2004 @ 11:58:
Ik doe er alleen Mario 64x4 bij, de rest koop ik wel tegen de tijd dat ze in NL te krijgen zijn. Anders krijg je weer het gezeur dat US spellen misschien toch weer niet willen linken met PAL games (dat probleem heb ik met mijn geïmporteerde Zelda: LTTP/FS).
Bovendien komen tegen half november ook Zelda: The Minish Cap uit in NL, en moet ik ook Mario & Luigi: Superstar Saga nog kopen. En Lufia. En Paper Mario en Four Swords Adventures zitten er ook een beetje aan te komen. En ik was eigenlijk aan het sparen voor een nieuwe digicam.
maar goed dat je dan maar 1 cartridge nodig hebt voor multiplayer :) Dan heb je nooit 2 personen die last hebben van verschillende versies :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

D3ft0n3 schreef op 14 oktober 2004 @ 11:31:
[...]

maar goed dat je dan maar 1 cartridge nodig hebt voor multiplayer :) Dan heb je nooit 2 personen die last hebben van verschillende versies :)
Niet bij alle spellen toch?

Ik heb het idee dat ze iets vergelijkbaars doen als wat ze met Mariokart en andere GBA-games hebben gedaan, maar dat wat meer toepassen: met 1 cardrigde een beperkte multiplayer, maar met meerdere de volledige. Ik dacht ook op Penny-Arcade zoiets gelezen te hebben, maar ik kan het momenteel niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Op IGN is een 2 uur presentatie filmpje van de DS te downloaden
750 Mb, Alleen voor insiders. Als een insider zich geroepen voelt om 750mb te mirroren ;)

/me [Misschien Spoiler voor sommige]

Even mijn impressie na het zien van 1 uur van de presentatie.

De spellen: Super Mario 64 DS, Metroid prime hunters en The Urbs werden uitgebreid gespeeld.

Bij mario 64, moet je nu 150 sterren ipv 120 sterren verzamelen.
Tevens zitten er veel mini-games bij, die er erg simpel uit zagen.
Bij het spel kan je nu met verschillende karakters spelen zoals: yoshi, mario, lugi, wario etc., elk figuurtje heeft zijn eigen krachten. Zoals dat yoshi popetje kan opeten en daarna wegschieten.
Aan het filmpje te zien hebben ze er ook veel physics in gestopt :)

Metroid prime hunters, is een spel wat eigenlijk meer gericht is op de multiplayer.
Ze hebben wel de single player mode gespeeld maar dat stelde niet zoveel voor.
Je hebt daar de modes: regulator (normaal spelen), survivor (zo lang mogelijk proberen te leven), Morph ball (zo snel mogelijk in bal mode, dingen verzamelen).
Jammer genoeg hebben ze multi-player mode niet gespeeld.
De besturing zag er trouwens echt goed uit. Je hebt op het onderste scherm de map en de bovenste het spel in 3D.
Door met de stylus op de map te bewegen, kan je in het bovenste scherm om je heen kijken en richten. Hierdoor kan je makkelijk richten zonder dat de styles voor het 3D scherm zit :)

The urbs is niet echt mijn spel, dus daar geef ik maar geen commetaar op :P
Zo straks effe de overige 60 min van de presentatie bekijken ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Afbeeldingslocatie: http://img82.exs.cx/img82/954/ninten15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img28.exs.cx/img28/266/h-103_32001_dssoft.jpg

en van de embedded klok/agenda:

Afbeeldingslocatie: http://img46.exs.cx/img46/6959/ds14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img46.exs.cx/img46/4893/ds15.jpg

screenies voor de liefhebbers... =)

Is misschien al gepost. ik heb de thread nog niet doorgelezen...

Overigens lees ik veel over het WLAN gebeuren, en voor homedevvers zoals ikzelf is WLAN natuurlijk hotty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ik denk dat veel die van die filmpjes ook gratis op gamespot stonden, want die info van Mario 64x4 en van Hunters was al bekend in film formaat.

maar over hunters, jij zegt dat er geen single player in zit (naast die paar levels) maar wat ze laten zien is de Demo die bij de DS zal zitten! niet de full version...

ik vond het trouwens grappig dat die duim pad niet werkte bij mario 64 :P

"I assure you! it works!"

hier staat de 2 (voor mij dan) leukste filmpjes: (Hunters en Mario 64)
http://www.gamespot.com/f...q=1&tag=gs_ds_flashtop_bg

je moet idd eerst reclame bekijken :P
maar dat mag de pret drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 13 oktober 2004 @ 23:27:
[...]

Waarom neem je er zelf niet 1?
Tsja zat ik ook al aan te denken. Had wel de optie een jaar geleden om hem te nemen bij mijn Rabo totaalpakket maar ik dacht hem niet nodig te hebben toen. :P

Ach het is iniedergeval gelukt! :) Gegevens opgestuurd en hij staat nu op de status: preorder dus. :)

Maar ik denk dat ik idd gewoon zaterdag even langs de Rabobank ga en dan kijken of het mogelijk is. Las namelijk ook ergens over inkomens grens en weet ik veel. :P

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 14-10-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

zo kan 't ook natuurlijk
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v413/bbdude876/DSMockOpen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Whehe, uberlompheid :).

Duckt-tape, en daarna niet even een foto maken, nee, we pletteren het onder de scanner _o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Voor de geintresseerden: Cube-Europe heeft hi-res photos van het DS-OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik moet ff een goed naam hebben voor me DS.

Me computer heet al Extrico... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Zijn er meer foto's van de DS in mensen hun handen? Je kunt op deze manier goed zien hoe groot ie ongeveer is. (ok, maten zijn bekend maar als je een foto ziet is het toch anders B) )

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op 14 oktober 2004 @ 21:04:
Zijn er meer foto's van de DS in mensen hun handen? Je kunt op deze manier goed zien hoe groot ie ongeveer is. (ok, maten zijn bekend maar als je een foto ziet is het toch anders B) )
Ben je blind ofzo. B)

http://www.dsnews.co.uk/images/summit/c.jpg
http://www.dsnews.co.uk/images/summit/a.jpg

En ja, hij schijnt lekker in de hand te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Die had ik nog niet gezien. :) Is dat trouwens niet het oude model?

Maarja, een Japanner is doorgaans niet groter dan 3 turven. Maar wat ik eigenlijk bedoel zijn scherpe foto's met Europeanen eraan.

[ Voor 12% gewijzigd door Arx op 14-10-2004 22:20 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Arx schreef op 14 oktober 2004 @ 22:19:
Die had ik nog niet gezien. :) Is dat trouwens niet het oude model?

Maarja, een Japanner is doorgaans niet groter dan 3 turven. Maar wat ik eigenlijk bedoel zijn scherpe foto's met Europeanen eraan.
één helft van de DS is (ongeveer) net zo groot als een gewone GBA

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/preview/large/nds-pressconf6.jpg

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op 14 oktober 2004 @ 23:43:
[...]

één helft van de DS is (ongeveer) net zo groot als een gewone GBA
Hm... nu ik die twee zo naast elkaar zie heeft de DS eigenlijk wel erg kleine knopjes. Ik vind de A- en de B-knop op mijn GBA eigenlijk al aan de kleine kant (ook na een uur spelen ofzo, het voelt nooit echt comfortabel), en deze actieknopjes zijn zo te zien nog een slag kleiner. Het voelt zo priegelig op een gegeven moment.

Maar misschien is het wel expres gedaan ook. Een DS vasthouden (en het touchscreen gebruiken) wordt sowieso een hele andere ervaring dan een GBA vasthouden, misschien zijn die knopjes speciaal daarvoor wel zo klein gemaakt... ik zal het merken zodra ik hem zelf in handen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Chad van WarpPipe heeft weer een aantal dingen gezegd op het forum van WarpPipe. De NDS zal zeker online gaan, er zullen zowel first- als third party spellen van de eerste generatie zijn die online gaming zullen ondersteunen. Nintendo zal dus eindelijk online spellen gaan uitbrengen, maar is daar tot nu toe heel stil over geweest. Ik verwacht zelf dat in ieder geval MP Hunters online zal kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 15 oktober 2004 @ 01:45:
Chad van WarpPipe heeft weer een aantal dingen gezegd op het forum van WarpPipe. De NDS zal zeker online gaan, er zullen zowel first- als third party spellen van de eerste generatie zijn die online gaming zullen ondersteunen. Nintendo zal dus eindelijk online spellen gaan uitbrengen, maar is daar tot nu toe heel stil over geweest. Ik verwacht zelf dat in ieder geval MP Hunters online zal kunnen gaan.
MP hunters
Animal crossing DS
Mario kart DS
Mario 64DS
De nieuwe Wario ware game
de aankomende pokemon game

en vast nog wel een hele hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, als Animal Crossing online zou gaan dan wordt de DS versie wel heel interessant! Zeker nu ik steeds vaker WiFi hotspots tegen kom (zoals bij tankstation "de Lucht" aan de A2). Zodoende kun je door de dag heen gewoon een beetje dorpjes bezoeken etc. Het zou helemaal koel zijn als er online een of meerdere grote steden waren waar dus x echte mensen wonen.

Ik begin echt steeds enthousiaster te worden over de NDS. Hoewel games toch het hoofddoel zijn zou ik graag ook wel wat andere mogelijkheden zien zodat je je NDS ook voor andere zaken mee kunt slepen. Ik denk dan met name aan GPS of PDA functionaliteit of anders aan een MP3 speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Tering echt als dat doorzet, via WLAN op de NDS, dan ben ik het gelukkigste mens ter wereld =)

Bedenk gewoon, lekker in je bed, spelletjes spelen met je beste vrienden!!!

...wacht, dat klinkt niet goed :/

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 15-10-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MetroidPrime schreef op 15 oktober 2004 @ 01:45:
Chad heeft weer wat gezegd:
Don't expect something as early as Metroid Prime: Hunters to be online.
Jammer, geen online Hunters dus. Het spel is er wel heel erg voor geschikt.

EDIT:

Nog een interessante quote van Chad:
DaKid wrote:
small question that I'll be suprised if I get the answer too... Is Demasked going to be used in any way, shape or form in conjunction with Animal Crossing DS? Very Happy

That's up to you. I will certainly use it in conjunction with Animal Crossing DS.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 15-10-2004 11:26 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.