Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 11:09:
Na het zien van dit filmpje:
http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/tgs2004/pv_psp_scej.asx , weet ik het zeker. M'n volgende handheld wordt geen Nintendo maar Sony, want dit kickt toch wel even de DS graphics z'n butt. De DS komt niet eens in de buurt v/d kwaliteit van de PSP. En ik denk dat zo'n groter scherm toch wat prettiger gaat gamen met hires games dan de zo'n mini-DS schermpje. (Beter dat ze er 1 grote van hadden gemaakt dan 2 kleine...maar dat had hun gpu waarschijnlijk niet getrokken helaas)
wat ik zo grappig vind is dat als enige argument dat de PSP beter is dan de DS je graphics gebruikt. Dus jij vind een XBox ook beter dan een ps2? en een gamecube ook beter dan een Ps2?
Ik zal zeker een DS kopen omdat ik vertrouwen heb in nintendo, en feature wise de DS voor mij veeeel aantrekkelijker is. Wireless gaming? Gaming via wireless netwerk, misschien zelf wel internet gaming is iets wat ik niet op de PSP terug vind,
Ook is 2 schermen heel iets anders dan 1 groot scherm, met 1 groot scherm is het verdelen van informatie heel anders, dan 1 apart scherm voor info. sowieso vind ik het GBA scherm al groot genoeg, en aangezien het DS scherm even groot of net wat groter is, zijn 2 daar van genoeg voor mij.
Maar om eerlijk te zijn kan de PSP mp3 (of misschien alleen ATRAC) en video afspelen, wat misschien heel handig zou kunnen zijn geweest als er gewone dvd's inkunnen. want ik ben niet van plan om al mijn films opnieuw te kopen.
Ook het touchscreen vind ik een perfect uitbreiding op een handheld, want gaming evolueert nou eenmaal, en alleen controllers werkt niet meer. (kijk naar consoles, hebben tegenwoordig bijna allemaal spraak mogenlijkheden)
Maar als je volgende keer nou even je stelling onderbouwt zijn wij ook allemaal tevreden.
Oh noes.. No more TreinTijden :(