"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Tofste is nog 16 man multiplayer.
Gezien die GBA-compatible is kan ik dan beter wachten tot de NDS uit is ipv nu een GBA te kopen...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Dat is al een stukje terug ter sprake gekomen, maar het is niet duidelijk of dat wel kan. Je moet namelijk een GBA-linkpoort voor hebben op de NDS om met de GameCube te kunnen linken. Het E3-model van de NDS had echter helemaal geen linkpoort, waardoor het dus niet mogelijk zou zijn. Van de final-NDS zijn er alleen renders van de voorkant gemaakt, waardoor het niet duidelijk is of er een linkpoort op zit, het is dus best mogelijk dat het simpelweg niet kan en dat je er toch een GBA voor nodig hebt.ironx schreef op 26 augustus 2004 @ 09:39:
Vraag me af of ze de NDS ook gaan gebruiken om te "linken" (mischien wel draadloos?) met de GCN?
Gezien die GBA-compatible is kan ik dan beter wachten tot de NDS uit is ipv nu een GBA te kopen...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Exclusive: Nintendo DS ManualToday Cube-Europe reveals more of the secret Nintendo DS reports. We present to you the entire Nintendo DS manual!
't Is wel die van de E3-versie
[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 26-08-2004 12:26 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Het is wel een erg magere handleiding, vol met erg slordige spellingsfouten. Ik denk dat dit nooit bedoeld is als meer dan een handleiding voor het team dat de NDS moet testen. Het lijkt mij trouwens wel duidelijk dat dat van die microphone niet op de mystery-port slaat maar op de koptelefoon aansluiting zelf.ironx schreef op 26 augustus 2004 @ 12:21:
Net ff op Cube-Europe te neuzen: wat zien we daar?
[...]
Exclusive: Nintendo DS Manual
't Is wel die van de E3-versie
Start en select zitten dan wel verdwaald. lijkt mij onhandig spelen.Wekkie schreef op 25 augustus 2004 @ 15:32:
Linksboven power, rechtsboven start en select.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarom eigenlijk?Rakkerzero schreef op 26 augustus 2004 @ 12:43:
[...]
Start en select zitten dan wel verdwaald. lijkt mij onhandig spelen.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
I've got a feeling...
Met de gameboy(advance) ben ik gewend om de start/select-knoppen te benaderen met mijn linker duim. Nu zou ik het met de rechter duim moeten gaan doen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Jeetje wat lastig! Ik denk ook dat je dan heel de DS maar niet moet kopen, want kan je nagaan hoe lastig dat Touch-screen dan moet zijn voor jeRakkerzero schreef op 26 augustus 2004 @ 15:23:
[...]
Met de gameboy(advance) ben ik gewend om de start/select-knoppen te benaderen met mijn linker duim. Nu zou ik het met de rechter duim moeten gaan doen.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Toch ga ik hem aanschaffen. Ik zal er wel aan wennen dat die knoppen zo zitten.Twee Dee schreef op 26 augustus 2004 @ 15:50:
[...]
Jeetje wat lastig! Ik denk ook dat je dan heel de DS maar niet moet kopen, want kan je nagaan hoe lastig dat Touch-screen dan moet zijn voor je
Ze zullen er vast wel een video bij voegen over 'How to master your Nintendo DS!'Rakkerzero schreef op 26 augustus 2004 @ 15:57:
[...]
Toch ga ik hem aanschaffen. Ik zal er wel aan wennen dat die knoppen zo zitten.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
IK las ergens op een ander forum dat de poort voor een headset(met mic) is.MetroidPrime schreef op 23 augustus 2004 @ 22:51:
Er is weer een NDS nieuwtje, er zit een poort op het apparaat waar je iets op kan aansluiten volgens Nintendo. Wat je er op kan aansluiten willen ze bij Nintendo nog niet zeggen, dit zal pas ergens in de toekomst duidelijk worden gemaakt.
Zou wel grappig zijn als dit waar is. Leuk voor pictochat
Het enige probleem is dat Nintendo hint dat de poort gebruikt zal worden voor nieuwe functionaliteiten op de NDS, zoals ik hierboven al zei. Een headset is echt geen nieuwe functionaliteit, er zit al een microfoon standaard in de NDS ingebouwd. Het meest waarschijnlijke kun je de koptelefoon aansluiting ook voor een microfoon gebruiken en heeft die vierkante aansluiting een andere functie, het was de enige poort in de gelekte handleiding die geen eigen nummer had.Rakkerzero schreef op 31 augustus 2004 @ 17:33:
[...]
IK las ergens op een ander forum dat de poort voor een headset(met mic) is.
Zou wel grappig zijn als dit waar is. Leuk voor pictochat
Verwijderd
Sexiest stuk plastic dat ik ooit heb gezien (na Pamela Anderson).Rakkerzero schreef op 18 augustus 2004 @ 19:03:
nieuwe design voor Nintendo DS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer info op de japanse nintendo DS site.
En wat vinden we ervan?
Ik begin echt helemaal gek te worden hier, watvoor 'expansions' kunnen we nou verwachten van die GBA slot! Films en muziek afspelen van redelijk kwaliteit? Op internet? WAT!
Verwijderd
Wedden dat het is om met de Revolution te linken? Dan heb je in één klap een touchscreen-controller voor de home-console. Ze zouden wel gek zijn om die kans te laten liggen.MetroidPrime schreef op 31 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
Het enige probleem is dat Nintendo hint dat de poort gebruikt zal worden voor nieuwe functionaliteiten op de NDS,
Bovendien, in Nintendo's visie: 2 schermen is beter dan 1.... dus 3 schermen is beter dan 2
Verwijderd
Analyst note: Nintendo DS invites free voice-over-IP chat
TNI Securities report says the DS handheld will enable free phone calls at wireless hotspots.
In its Electronic Entertainment Industry Update released today, TNI Securities reports that the recently revealed headset port on the Nintendo DS will be used in conjunction with the built-in wireless 802.11b networking capabilities to offer voice-over-IP chat--in effect, allowing gamers to use the DS to make free phone calls at wireless network hotspots.
The report, which is intended for investors in the electronic games industry, goes on to express TNI's opinion that this will "help drive adoption among the increasingly connected younger gaming audience."
Analyst Boris Markovich in his weekly memo said, "The headset will allow gamers to use the DS as a phone handset enabling free phone calls over wireless network hotspots. We think that this will be a very compelling application of the handset..."
Markovich adds that based on his research, the DS remains "on track" for a 2004 release in both the US and Japan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 20:51 ]
Telefoons met PDA zut
PDA's waarmee je kan bellen
Telefoons met handheld console zut
Handhelds waarmee je kan bellen
Nog ff en je kan met vrijwel alles bellen
"He je telefoon gaat" . "Nee das mn Nintendo"..

Wel lachen maar denk niet dat het hier veel aandacht zal gaan krijgen.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik denk dat je het maar moet gaan zien als een leuk extraatje.Lord_Mithril schreef op 31 augustus 2004 @ 20:58:
Telefoons
Telefoons met PDA zut
PDA's waarmee je kan bellen
Telefoons met handheld console zut
Handhelds waarmee je kan bellen
Nog ff en je kan met vrijwel alles bellen![]()
"He je telefoon gaat" . "Nee das mn Nintendo"..
Wel lachen maar denk niet dat het hier veel aandacht zal gaan krijgen.
Maar dit is wel een erg goed teken vind ik, ze laten zien dat ze zeker ook aandacht willen besteden aan de 'oudere' gamer, iets wat veel mensen niet vinden.
De DS word voor mij steeds meer de droom handheld die ik altijd al hebben willen hebben
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
grtz
en je hoeft verder niks te veranderen aan je setup thuis.
Gewoon je ADSL naar je Router, en de router naar je pc.
en de WiFi kan dan ook gewoon nog gebruikt worden. Als je al een switch/hub had is het alleen simpelweg vervangen
Heb je wel op tweakers.net gezocht? Het hoeft niet perse een router te zijn, als je een pc hebt die als router kan functioneren(Linux machine met IPTables, Windows machine met ICS) kun je volgens mij in plaats daarvan ook een WiFi kaart kopen.Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 21:09:
ik vind alleen maar routers boven de 100euro![]()
moet het met een router zijn?
[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 01-09-2004 21:18 ]
Kijk eens naar mijn reactie op jouw eerste vraag.Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 21:41:
mmm mss een noob vraag, maar kan het ook met een draadloze netwerkkaart?
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 01-09-2004 21:42 ]
Haha lol.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Nope zoals al eerder genoemd kan je ook een WiFi-kaartje, WiFi-USB stick/aanhang geval....of natuurlijk het meest voor de hand liggende: een Access-Point....zo hebben je vrienden ook meteen i-net als ze langs-komen en hoef je geen adhoc te gebruiken.Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 21:09:
ik vind alleen maar routers boven de 100euro![]()
moet het met een router zijn?
Een ad-hoc gaat in een cirkeltje van device naar device....bij een AP gaat alles via de AP, in een ster vorm zeg maar.
Hier is genoeg over te vinden op i-net als deze uitleg je te onduidelijk vind.
Ik ben trouwens erg benieuwd wat er allemaal valt in te stellen wat die WiFi betreft...vooral omdat er in die gerushte/fake handleiding ook staat dat meerdere DS-en elkaar dwars kunnen zitten met MP games.....zou toch wel handig zijn als je een nieuw IP nummer oid kan "aanvragen" .....
Ad-hoc verbinding kan ook met meerdere connecties hoor. (meestal 12 sessies). Dus als je niet meer dan 12 vrienden uitnodigd kun je best met ad-hoc uit de voeten. Het enige verschil met een access point, is dat een ap meer connecties kan hebben, makkelijker en flexibeler in is te stellen en dat je pc niet aan hoeft te staan, omdat een ap direct op je internet verbinding kan worden aangesloten.Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 02:15:
[...]
Nope zoals al eerder genoemd kan je ook een WiFi-kaartje, WiFi-USB stick/aanhang geval....of natuurlijk het meest voor de hand liggende: een Access-Point....zo hebben je vrienden ook meteen i-net als ze langs-komen en hoef je geen adhoc te gebruiken.
Een ad-hoc gaat in een cirkeltje van device naar device....bij een AP gaat alles via de AP, in een ster vorm zeg maar.
Hier is genoeg over te vinden op i-net als deze uitleg je te onduidelijk vind.
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
OK, ik zei het misschien krom, maar ik bedoel het zelfde....HellBeast schreef op 02 september 2004 @ 10:31:
[...]
Ad-hoc verbinding kan ook met meerdere connecties hoor. (meestal 12 sessies). Dus als je niet meer dan 12 vrienden uitnodigd kun je best met ad-hoc uit de voeten. Het enige verschil met een access point, is dat een ap meer connecties kan hebben, makkelijker en flexibeler in is te stellen en dat je pc niet aan hoeft te staan, omdat een ap direct op je internet verbinding kan worden aangesloten.
"meteen internet" - AP is makkelijk in te stellen (ook ivm met laptops e.d.)
"soort cirkeltje" - Als het er maar 2 waren was het een streep
Ad-Hoc was ook iets trager meende ik juist omdat het in een cirkeltje gaat, 5 is alleen met 4 en 6 "verbonden". Nu is dat onder normale omstandigheden niet zo erg, maar verhoogt wel het risico op storing en latency bij wireless.
-just my 2 cents
BronDS phones home.
Somewhere, Nokia is silently sobbing at this thought.
Recently TNI Securites announced that Nintendo is seeking to create a free Voice Over Internet Protocol (VOIP) for Nintendo DS users. This means that you can use your Nintendo DS to place "phone calls" without paying long distance. The Nintendo DS just needs a wireless 802.11b WiFi Wireless Lan port to be around it when using the VOIP software. Sounds good to me, and with an optional headset device, Nintendo users will definately not be side-talking.
According to TNI, this move is to "help drive adoption among the increasingly connected younger gaming audience." I personally think that I only want to talk to other people while I am fragging them in Metroid Prime: Hunters.
Details on what software will incorporate this abilty is unknown at this time. Since Nintendo appears to not want to moderate the wireless abilities of the Nintendo DS: Expect CHAOS courtesy of your friendly neighborhood Nintendo.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 04-09-2004 00:24 ]
Hmm klinkt leuk, maar de DS zal mn mobiel niet vervangen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Dat zeg je ook alleen maar omdat er (nog ... , hopelijk binnen aanzienlijke tijd wel) niet overal vrij toegangelijke "hotspots" zijn en niet iedereen een DS/WiFi aparaat heeft om te telefoneren.Vanitas schreef op 04 september 2004 @ 00:37:
[...]
Hmm klinkt leuk, maar de DS zal mn mobiel niet vervangen.
Ik hoop echt dat dit soort telefonie (en hopelijk later misschien ook mobiel internet) wat meer van de grond zal komen. Imo moet het contact dat je met je medemens hebt niet gelimiteerd zijn aan het geld dat je er voor (over) hebt.....maarja zo denk ik over de meeste dingen in het leven.
(Ik ben een van die mensen die hoopt dat uiteindelijk het "Star Trek ideaal" werkelijkheid zal worden...iets wat in de huidige kapitalistische samenleving helaas ondenkbaar is.)
Ik vind dat Nintendo dit heel mooi aanpakt en ik zal er zeker gebruik van gaan maken. Het zijn mogelijkheden als dit dat de DS alleen maar "mooier" maakt.
Go Nintendo
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 04:36 ]
@CommDante
Lijk mij ook vet om een soort star trek wereld te leven.
[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 04-09-2004 10:12 ]
Nintendo is met de DS zeker op de goede weg.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Nintendo moet idd weer net als vroeger gaan doen. Vroeger toen ik mijn NES kocht, kreeg ik er 2 controllers, een zapper en super mario bros. Dat was nog eens een pakket.Johnny schreef op 05 september 2004 @ 02:25:
Ik hoop dat Nintendo zo slim is om de communicatiesoftware (tekst/spraak) bij het apparaat te leveren, anders wordt de kans dat je regelmatig met iemand kunt communiceren wel heel erg klein, net als met die Game Boy spelletjes waarbij je allebei hetzelfde moet hebben om samen te kunnen spelen. Het laatste spel wat ik op die manier speelde was namelijk Tetris, toen je dat nog bij de Game Boy kreeg.
gameboy had ik pas later, toen al die extra's er niet meer bijzaten.
Dus als die Nintendo DS lanceren, verwacht ik dus bij de NDS in het pakket: pictochat, draadloos abo (of iets dergelijks), accu en eventueel een spel.
Die software kun je waarschijnlijk gewoon naar die andere DS versturen, net zoals dat nu met de GBA kan. Dit is een feature die de NDS ondersteund, dan moet alleen de software het nog ondersteunen. Hopelijk kan dit ook via WiFi op de NDS.Johnny schreef op 05 september 2004 @ 02:25:
Ik hoop dat Nintendo zo slim is om de communicatiesoftware (tekst/spraak) bij het apparaat te leveren, anders wordt de kans dat je regelmatig met iemand kunt communiceren wel heel erg klein, net als met die Game Boy spelletjes waarbij je allebei hetzelfde moet hebben om samen te kunnen spelen. Het laatste spel wat ik op die manier speelde was namelijk Tetris, toen je dat nog bij de Game Boy kreeg.
Je kunt waarschijnlijk alleen met andere NDS "bellen", zolang er maar een AP in de buurt is.sjakietrekhakie schreef op 05 september 2004 @ 12:26:
Begrijp ik het goed en gaat het enkel om Voice over IP wat inhoudt dat je enkel met andere DSjes en PCs kunt 'bellen' en dan nog moet er een access point in de buurt zijn waar je op terecht kunt...
Waarschijnlijk alleen in de grote steden.
Zit ik hier in een boerengat
Je weet dat er een accesspoint in de buurt is omdat je je NDS laat zoeken naar accesspoints, het is niet iets dat automatisch gebeurd omdat je voor sommige een code nodig hebt.Rakkerzero schreef op 05 september 2004 @ 13:16:
Hoe kun je dan weten wanneer er een accesspoint in de buurt is?
Waarschijnlijk alleen in de grote steden.
Zit ik hier in een boerengat
De meeste accesspoints zijn prive accesspoints bij mensen thuis die niet goed beveiligd zijn. Je hebt dus zelfs in een boerengat een redelijke kans dat je er een bij je in de buurt vind.
[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 05-09-2004 14:45 ]
Volgens Nintendo is die GBA port op de NDS niet alleen maare een GBA port. Het schijnt dat ze die port gaan gebruiken om andere apparaatjes op aan te kunnen sluiten. Multifunctionele GBA port dus.
[ Voor 87% gewijzigd door Zeror op 05-09-2004 15:37 ]
Nou dat niet alleen, maar ook vind ik het fijner om iets in mn hand te hebben als ik bel (de mobiel bedoel ik hoor...). Ik vind headsets maar niks. En dan moet je ook nog altijd je DS meenemen, beetje groter dan mn mobiel. En je bent niet berijkbaar.Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 04:35:
[...]
Dat zeg je ook alleen maar omdat er (nog ... , hopelijk binnen aanzienlijke tijd wel) niet overal vrij toegangelijke "hotspots" zijn en niet iedereen een DS/WiFi aparaat heeft om te telefoneren.![]()
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik vind hem heel erg geslaagd eruit zien. Ik dacht eerst bij de eerste modellen dat het een wat oudbollig uiterlijk kreeg ivm met de ronde afwerking van alle randjes naar nu is er duidelijk gewerkt met scherpe lijnen.
Zeer goed gedaan Ninty!
/edit: ff oud plaatje erbij voor de vergelijking
[ Voor 17% gewijzigd door Arx op 09-09-2004 18:02 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Ik kan je al bijna horen toegeven dat ik inderdaad het superieure ruimtelijke inzicht heb...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Als het schermpje in een verhoging zou liggen zou de strook rechts van dat schermpje donker zijn.
Nu mag je toegeven dat ik een goed ruimtelijk inzicht heb.
Verwijderd
En dat allemaal van een render....nou nou...Tis trouwens zowiezo optisch bedrog, omdat de verlaging gewoon recht is....hij lijkt omhoog te gaan omdat "de onderkant" gebogen is....hij ligt dus idd hoger...maar het schermpje zelf is lager dan "de rust-frame". Bovendien zie je geruime schadow op het scherm aan de randen (links) wat mijn observatie (en de jouwe nat.) tot deze conclusie doet komen.Rakkerzero schreef op 10 september 2004 @ 22:23:
Het onderste schermpje lijkt idd op een verhoging te liggen, maar als nog eens goed kijk en goed let op de licht invallen. Zie rechteronderhoek van het schermpje. lichte gedeelte zit rechts van het scherm (licht komt van links). Dus licht het schermpje in een verlaging.
Als het schermpje in een verhoging zou liggen zou de strook rechts van dat schermpje donker zijn.
Nu mag je toegeven dat ik een goed ruimtelijk inzicht heb.
Damn, net of ik geleerd heb
Als het zijn werk maar doet
Verwijderd
Ja, het schermpje zelf ligt zo te zien wel een milimeter dieper ofzo (wat ook wel logisch is, anders zou je constant met dat pennetje van het scherm afglijden), maar de discussie ging (volgens mij?!) over het complete plateau waar het onderste schermpje op ligt. Waar "Nintendo DS" in het hoekje staat. En dat is toch echt een verhoging hoor. Op die verhoging ligt het schermpje zelf dan weliswaar ietsjes dieper, maar over de DS als geheel bekeken ligt het schermpje hoger. Hoger dan de knoppen bijvoorbeeld.Rakkerzero schreef op 10 september 2004 @ 22:23:
Ha! Dat zullen we nog weleens zien.Nu mag je toegeven dat ik een goed ruimtelijk inzicht heb.
Daar had ik het ook over.de discussie ging (volgens mij?!) over het complete plateau waar het onderste schermpje op ligt
Nee johVerwijderd schreef op 11 september 2004 @ 16:10:
[...]
En dat is toch echt een verhoging hoor. Op die verhoging ligt het schermpje zelf dan weliswaar ietsjes dieper, maar over de DS als geheel bekeken ligt het schermpje hoger. Hoger dan de knoppen bijvoorbeeld.
Het is gewoon een "verdieping". Een verhoging zou er raar uitzien en zou volgens mij ook nog eens onpraktisch zijn.
Luister nou naar mij, het is een verdieping
En doe eens niet zo eigenwijs
[ Voor 5% gewijzigd door Twee Dee op 12-09-2004 11:04 ]
Het schermpje ligt een verlaging en NIET in een verhoging.

Ik hoop dat ik je nu overtuig, surrounded.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 12-09-2004 11:54 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Het is een doorsnede, dus wat je zou zien als je het ding door midden zou "snijden". Het klopt dus dat je de voorkant die gelijk is niet ziet.schnumi schreef op 12 september 2004 @ 12:10:
Je doorsnee klopt alleen niet. Die 2 verhogingen tussen de toetsen en het beeldscherm zie je namelijk niet als je hem zo voor je legt omdat de voorkant geheel gelijk is kijk nog maar eens.
Als het onderste schermpje hoger zou liggen dan de rest, dan zou hij niet goed meer dichtklappen volgens mij
Als het via een AccessPoint kan, dan kan het ook op een PC. Helmaal als het protocol van Nintendo "free" is als in "free speech" en "free beer" dan zou men makkelijk een applicatie kunnen maken voor de PC, en het integreren in Instant Messengers, Skype en als het een beetje aanslaat zal er dan ook snel de mogelijkheid komen om via internet naar echte telefoons te bellen.MetroidPrime schreef op 05 september 2004 @ 12:48:
[...]
Je kunt waarschijnlijk alleen met andere NDS "bellen", zolang er maar een AP in de buurt is.
Het hangt nu vooral af van hoe Nintendo het apparaat gaat profileren en marketen, maar helaas is dat in het verleden wel vaak niet zo goed gegaan...
[ Voor 4% gewijzigd door Johnny op 12-09-2004 12:45 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Het is Nintendo, dus waarschijnlijk zal dat niet. Ik kan me voorstellen dat Nintendo het zo moeilijk mogelijk zal maken om tussen een pc en een NDS te kunnen communiceren. Nintendo wil natuurlijk dat als je gaat "bellen" dat je allebei een NDS hebt. Trouwens is er nog niet eens zeker dat er ook echt een VoIP applicatie komt, het is tot nu toe allemaal speculatie.Johnny schreef op 12 september 2004 @ 12:44:
[...]
Als het via een AccessPont kan, dan kan het ook op een PC. Helmaal als het protocol van Nintendo "free" is als in "free speech" en "free beer" dan zou men makkelijk een applicatie kunnen maken voor de PC, en het integreren in Instant Messengers, Skype en als het een beetje aanslaat zal er dan ook snel de mogelijkheid komen om via internet naar echte telefoons te bellen.
Het hangt nu vooral af van hoe Nintendo het apparaat gaat profileren en marketen, maar helaas is dat in het verleden wel vaak niet zo goed gegaan...
Bron
Wal-Mart may have just performed one of the bigger retail slip-ups of the year. Their close relationship with Nintendo probably won't suffer, but I can't imagine that the big N won't be a little upset by Wal-Mart letting customers pre-order with a set price and a ship-by date before an official launch announcement has been made. But they do. And you can pre-order the DS for $199.82 - and have a promised (err, sorta) delivery by November 30, 2004. With a national rollout being carefully strategized between Nintendo and it's retailers, we wouldn't be too surprised if this rumor does solidify. Although, it does say SHOULD ship by November 30, which doesn't exactly spell launch now, does it?
Bij Wal-Mart (in de US) kun je de NDS dus al bestellen voor $199,82 (€ 165,25).
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 18-09-2004 10:09 ]
Wordt weer vervelend, want ik wil heel graag zo'n DS hebben, maar dan wil ik wel een "bijzondere". Alhoewel het wel weer even zal duren voordat die het daglicht zien. Iemand anders ook dit probleem?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat wordt hier gewoon 200 euro of 200+, reken er maar niks op dat het 165 euro wordt.Rakkerzero schreef op 18 september 2004 @ 10:00:
Ik zag dit weer op het net:
[...]
Bron
Bij Wal-Mart (in de US) kun je de NDS dus al bestellen voor $199,82 (€ 165,25).
Verwijderd
Nee, het is juist in Europa duurder. In Azie en de rest van de wereld is het goedkoop, behalve in Europa (zijn we weer genaaidschnumi schreef op 18 september 2004 @ 11:27:
Idd ik denk ook rond de 200 euro. In de VS is het altijd goedkoper als hier.
Hier dus rond de 60 euro.
Product is wel even duur hier, wij betalen er alleen wat meer belasting over
[ Voor 30% gewijzigd door Thunder op 18-09-2004 13:20 ]
Dan hebben we ze niet alleen eerder dan de rest van Europa, maar ook nog eens goedkoper.
Met een leuke game erbij dan.
[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 19-09-2004 11:45 ]
Houd er dan wel rekening mee dat de douane het pakketje kan onderzoeken en dan komt er alsnog minstens 20% bij...Johnny schreef op 19 september 2004 @ 11:27:
Kunnen we dan niet via een inkoopactie die dingen importeren bij een Amerikaans/Canadees/Australisch bedrijf?
Dan hebben we ze niet alleen eerder dan de rest van Europa, maar ook nog eens goedkoper.
Zo lang je de aankoopbewijzen maar hebt.
De NDS hoeft niet duurder te zijn hier dan in de VS. Nintendo had bij de GameCube de prijzen in Euro's bepaald door de prijs in dollars om te rekenen in Euro's en dan af te ronden. De waarde van de dollar is toen enorm gedaald en daardoor is alles in de VS relatief gezien goedkoper geworden dan hier. Het kan best zijn dat Nintendo de prijzen voor de NDS op dezelfde manier omrekent en het goedkoper is om hem bij je lokale winkel te halen.
Verwijderd
Maargoed, laten we eerst maar wachten wat de echte prijs van de NDS wordt in de VS want Walmart doet ook maar een gok om zo alvast wat klanten te lokken voor een pre-order.
Alsof dat alles is.GolbeZeromus schreef op 18 september 2004 @ 10:57:
Ik ben toch aardig benieuwd hoeveel Limited Editions Nintendo nou weer van dit apparaat uitbrengt. Toen de GBA uitkwam, moest ik er gelijk 1 hebben. Een witte, want dat was de enige die ze nog hadden, samen met een roze trouwens. LAter kwam die Platinum GBA, die ook erg geil was. Toen de GBA SP zilver, NES versie en binnenkort dan dus de Zelda SP.

Clickable
Of die Mario SP:

Clickable
D'r is zelfs een 'who are you'-SP

Deze site heeft wel een mooi overzicht van bijna alle GBA edities
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 17:36 ]
It’s official: Nintendo DS debuts November 21st at $149.99 @ engadget
Nintendo DS gaat 150 dollar kosten @ fok
Persbericht @ businesswire
- Vanaf 21 november in de VS te koop voor $149,99
- Vanaf 2 december in Japan
- In Europa/Australie: eerste kwartaal 2005
- PictoChat meegeleverd!
- 20 spellen beschikbaar bij de launch.
[ Voor 5% gewijzigd door Johnny op 21-09-2004 10:57 ]
Verwijderd
Maargoed, nog ff wat pics:

Clickable

Clickable

Clickable

Clickable
Overigens vind ik dit wel minder:
6 tot 10 uur voor 1 sessie. Das niet echt superveel helaas..FACT SHEET
Launch Date and MSRP: Nov. 21, 2004, in North America ($149.99)
Dec. 2, 2004, in Japan (15,000 yen)
Q1 2005 in Europe and Australia
Size (when closed): 148.7 millimeters (5.85 inches) wide, 84.7 millimeters (3.33 inches) long, 28.9 millimeters (1.13 inches) tall
Top Screen: A backlit, 3-inch, semitransparent reflective TFT color LCD with 256 x 192 pixel resolution and .24 mm dot pitch, capable of displaying 260,000 colors
Touch Screen: Same specs as top screen, but with a transparent analog touch screen
Wireless Communication: IEEE 802.11 and Nintendo’s proprietary format; wireless range is 30 to 100 feet, depending on circumstances; multiple users can play multiplayer games using just one DS Game Card
Controls: Touch screen, embedded microphone for voice recognition, A/B/X/Y face buttons, plus control pad, L/R shoulder buttons, Start and Select buttons
Input/Output: Ports for both Nintendo DS Game Cards and Game Boy® Advance Game Paks, terminals for stereo headphones and microphone
Other features: Embedded PictoChat software that allows up to 16 users to chat at once, embedded real-time clock, date, time and alarm, touch-screen calibration
CPUs: One ARM9 and one ARM7
Sound: Stereo speakers providing virtual surround sound, depending on the software
Battery: Lithium ion battery delivering six to 10 hours of play on a four-hour charge, depending on use; power-saving sleep mode; AC adapter
Languages: English, Japanese, Spanish, French, German, Italian
Color: Silver and black

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 11:09 ]
Scherpe openingsprijs moet ik zeggen. (Mario-) Petje af!Johnny schreef op 21 september 2004 @ 10:57:
- Vanaf 21 november in de VS te koop voor $149,99
Ik zat er aan te denken om de Zelda GBA te kopen voor mijn vriendin in November... Dit brengt me toch aan het twijfelen. Aan de andere kant, ik studeer volgende week af, dus als het goed is heb ik (als ik een baan vind- Vanaf 2 december in Japan
- In Europa/Australie: eerste kwartaal 2005

PictoChat gelukkig gratis, het is typisch zoiets wat pas leuk is als heel veel mensen het hebben, persoonlijk denk ik niet dat heel veel mensen het los zouden kopen. Een erg goede zet dus!- PictoChat meegeleverd!
- 20 spellen beschikbaar bij de launch.
20 release spellen lijkt een goede basis, zeker als je kijkt naar de verwachte kwaliteit van de titels die bekend zijn gemaakt.
Ik houd zelf de lijsten niet echt in de gaten, maar volgens mij staan er in de maanden na de lancering ook nog genoeg titels in de planning
Verder ben ik ook wel benieuwd wanneer de PSP, de zogenaamde 'concurrent', op de markt komt. Als deze niet snel in 2005 zal komen, zal het denk ik nog erg lastig worden om een stukje van de taart te bemachtigen, ook al ben je dan Sony...
Verwijderd
Dat is speculatie van Planet GameCube geweest, Nintendo heeft zelf nooit gezegd dat het een demo is.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 13:11:
Het gaat echter wek om een demo van Metroid Prime Hunters wat het verhaal vergeet te vermelden.
Verwijderd
Ja dag dat moet toch echt een foutje zijn ofzo.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 11:06:6 tot 10 uur voor 1 sessie. Das niet echt superveel helaas..

Die pics by the way zijn gemaakt door een aap ofzo met 3ds max, ziet er echt niet uit! Als we eindelijk hem in het echt zien in iemands handen kan je pas de schoonheid van NDS aanschouwen.
Maar, 150 DOLLAR! WOOT!
De Zelda-SP valt trouwens IMO een beetje tegen... mij iets te *bling bling* goud.. De Mario-versie is dan wel weer supergaaf.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
pictochat ingebouwd, inclusief online functie (gewoon MSN dus)
149 dollar
10 uur gameplay met 1 accuload
goldeneye bevestigd
ik bestel dat ding gelijk
Mja ik heb inderdaad ook gehoord dat het apparaat regiovrij zou zijn, ik vraag me toch af of dat zo is.. if awnser = yes then importTarin schreef op 21 september 2004 @ 13:47:
Een soort van IA zou op zich wel tof zijn, maar: is het al zeker dat hij (net als de andere draagbare Nintendo-consoles) 'regiovrij' is?
De Zelda-SP valt trouwens IMO een beetje tegen... mij iets te *bling bling* goud.. De Mario-versie is dan wel weer supergaaf.
En over dat zelda verhaal, daar ben ik het ook wel mee eens.. Ben wel benieuwd hoe zelda gebruik gaat maken van de DS functies.. ik heb hier ook wel het een en ander over gehoord, maar het is toch nog even wachten om te zien hoe het daadwerkelijk echt gaat wegspelen.
GrtZ
Opzich wel oke, als je gewoon 200 mensen op weet te trommelen om allemaal een DS te importeren uit de US ben je helemaal cheap uit denk ik omdat je prolly wel n deal kan sluiten vanwege grote inkoop.Johnny schreef op 21 september 2004 @ 14:08:
Ik kon het niet laten...
Ik heb een animo-check voor een inkoopactie gemaakt!
GrtZ
Verwijderd
Ik had verwacht dat Nintendo daar weer eens eigenwijs mee zou zijn en pictochat toch gewoon los in de verkoop gooien... maar gelukkig zijn ze tot inkeer gekomen. Dit is precies goed, nu kan het pas echt tot z'n recht komen lijkt me. Iedereen heeft het, en het is altijd aanwezig. Ik kan nauwelijks wachten.
En wat betreft dat onderste schermpje... als ik die nieuwe plaatjes zo eens zie lijkt het alsof hij niet verhoogd en ook niet verlaagd ligt. Gewoon helemaal plat.

Verwijderd
Maar het zijn alsnog renders, ik wil ze in iemands handen zien!
edit:
grappig, deze reactie uit januari
Lord_Mithril schreef op 21 januari 2004 @ 10:59:
[...]
Dit kan ik nu al goed beantwoorden.. Nee
Dat is tegen de visie van nintendo, net als de Cube Puur voor games is waar de PS2 en de Xbox gehele multimedia stations zijn
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 17:15 ]
The first casualty in war is always the truth...
Check.Johnny schreef op 21 september 2004 @ 14:08:
Ik kon het niet laten...
Ik heb een animo-check voor een inkoopactie gemaakt!
Maar nog 1 vraagje. Hoe zit het met opladen via de adapter? Ik neem aan dat die 110volt is dus moet je een converter kopen.
Weet iemand ook waar je die kan halen?
Dit topic is gesloten.