Het Nintendo DS topic * Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.348 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:01

Kid Buu

Huh, Pietje?

Als je ziet dat je bij de meeste winkels in Nederland 134,95 euro voor een gba sp moet betalen, en kijkt naar de huidige dollarkoers, valt die prijs van $199 eigenlijk hartstikke mee.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Daar komt bovenop dat die winkeliers in de VS express de prijs proberen te overschatten voor pre-orders. Als je een pre-order plaatst moet je meteen het hele bedrag betalen. Als de pre-order prijs bijvoorbeeld 200 dollar is, maar hij kost ineens 250 dollar, dan zijn er altijd klanten die niet willen bijbetalen en al hun geld gaan terugeisen. Mocht de prijs lager uitvallen, dan kan de winkelier meestal wel geld of een tegoedbon teruggeven aan de klant. De kans dat er iemand met de nieuwe prijs niet akkoord gaat als deze lager uitvalt is nihil. Het is dus in het belang van de winkeliers dat ze precies op of boven de daadwerkelijke prijs uitkomen. In de praktijk komt het daarom vrijwel altijd op neer dat de pre-order prijs een redelijke marge hoger is dan de uiteindelijke prijs.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Het lijkt erop dat de spellen voor de NDS ongeveer 30 Euro gaan kosten in Japan, dat is 15-20 Euro minder dan de spellen voor de GBA. De directuer van Japanse software ontwikkelaar Muumuu heeft op zijn website geklaagd dat de prijs van 3800 Yen(ongeveer 28 Euro) voor een DS spel veel te hoog is. Het zou niet logisch zijn voor Nintendo om een andere prijs voor Europa te hanteren, vanwege het gebrek aan een regio-lockout is het veel makkelijker om NDS spellen te importeren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Zelda producer Eiji Aonuma heeft een nieuw NDS spel bevestigd in een interview met een Spaanse journalist. Hij blijkt bezig te zijn met The Legend of Zelda: Four Swords DS.
Bron: Computer & Video Games

Van mij mag Nintendo de Four Swords serie wel even laten rusten, ik heb liever een door Nintendo ontwikkelde single-player 2D-Zelda. De Zelda spellen van Capcom en de Four Swords spellen zijn dan wel leuk, maar ik heb toch liever een volwaardige 2D-sequel op A Link To The Past(die eventueel volledig gebruikt maakt van de mogelijkheden van de NDS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 19:23:
ik heb toch liever een volwaardige 2D-sequel op A Link To The Past(die eventueel volledig gebruikt maakt van de mogelijkheden van de NDS).
Ik ook.
Bijvoorbeeld Zelda: the minish Cap (GBA) met extra mogelijkheden op de NDS.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 22 juli 2004 @ 23:57:
[...]

Ik ook.
Bijvoorbeeld Zelda: the minish Cap (GBA) met extra mogelijkheden op de NDS.
Minish Cap is weer zo'n Capcom(Flagship) Zelda, het zijn wel leuke spellen, alleen ik vind dat ze het lang niet halen bij A Link To The Past of Link's Awakening. Oracle of Ages/Seasons waren wel leuk, alleen ik had niet het gevoel dat ik een Zelda aan het spelen was, beide spellen voelden meer aan als een side-quest. Ik ben bang dat dit met Minish Cap ook gaat gebeuren, misschien nog wel erger omdat er waarschijnlijk veel elementen uit Four Swords in terecht zullen komen. Wat ik het liefst zou willen is gewoon een 2D-Zelda die zich in Hyrule afspeelt en met een verhaal dat zich kan meten met A Link To The Past, Ocarina of Time en The Wind Waker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Zoals beloofd heeft Nintendo de DS een ander (definitief) uiterlijk gegeven:
Afbeeldingslocatie: http://studentweb.mcmaster.ca/~alidc/DS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo.com/mediaFiles/f49a1422-f6e3-44ba-b146-8ec0b3214dc9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo.com/mediaFiles/32c25001-25c6-4332-bdf2-9b8cadac6395.jpg

nu weet ik zeker wat m'n lieveling wordt :)

[ Voor 50% gewijzigd door RSP op 28-07-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wow dat ziet er nog wel ff een stukje strakker uit dan hoe de DS er eerst uit zag :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
*kwijl*
Dat ziet er lekker uit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten er ook schouderknoppen op die ds? want dat kan ik niet zien op die nieuwste fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

yep de shoulderbuttons zijn er nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
En waar is dat knopje boven de vierpuntdruktoets voor dan? Voor de backlight? Want ik neem aan dat de twee knopjes rechtsbovenin start en select zijn?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

klopt, het knopje rechtsboven is "Power" dat kan je wel aflezen in de grote versie van die plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Perfect_Cell schreef op 04 juli 2004 @ 21:41:
Als je ziet dat je bij de meeste winkels in Nederland 134,95 euro voor een gba sp moet betalen, en kijkt naar de huidige dollarkoers, valt die prijs van $199 eigenlijk hartstikke mee.
de GBA zal wel in prijs zakken zodra de DS uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:20

TdV

Ziet er zeker goed uit ja; dat nieuwe ontwerp. Hij is backwards compatible met de gba toch? Dan kan je hopelijk ook kiezen op welk scherm je wil spelen. Ik zie trouwens dat hij eerst in amerika en japan uitkomt. Dan maar importeren denk ik, scheelt weer een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Het officiele persbericht over de nieuwe look:
NINTENDO KONDIGT OFFICIËLE NAAM EN NIEUWE VORMGEVING AAN VOOR NINTENDO DS

Wereldwijd meer dan 120 games in ontwikkeling voor Nintendo’s nieuwe spelsysteem

28 Juli 2004 Met de lancering van de Nintendo DS in het verschiet voor Noord Amerika en Japan later dit jaar, en voor Europa in het eerste kwartaal van 2005,kondigt Nintendo vandaag belangrijke, wereldwijde ontwikkelingen aan voor het innovatieve, draadloze, draagbare spelsysteem met twee schermen.

Nintendo DS, aanvankelijk een werknaam, is nu definitief gekozen als officiële productnaam. De naam Nintendo DS staat voor een draagbaar videogame-systeem met "dual screens", oftewel twee schermen. Het ontwerp van de hardware is enigszins aangepast voor een strakker, gestroomlijnd uiterlijk. De nieuw vormgegeven Nintendo DS is voorzien van een smallere, zwarte onderkant en een
opklapbare, zilverkleurige bovenkant. De schouder- en andere bedieningsknoppen zijn vergroot en aangepast voor optimaal gebruik. In de Nintendo DS is een uitsparing aangebracht om de stylus voor het touch screen in op te bergen. Daarnaast is het systeem voorzien van stereogeluid, met of zonder hoofdtelefoon.

"De Nintendo DS zal de toekomst van draagbaar gamen veranderen," zegt Satoru Iwata, president van Nintendo Co., Ltd. "Twee schermen, chat-opties, een touch screen, draadloze mogelijkheden, spraakherkenning - deze functies overtreffen alles
wat voorheen mogelijk was op een videogame-systeem. Consumenten zullen de vruchten plukken van de creativiteit en innovatie die deze nieuwe functies voor videogames gaan betekenen."

Wereldwijd hebben softwarebedrijven meer dan 120 Nintendo DS games in ontwikkeling. Nintendo alleen al werkt aan meer dan 20 titels. Meer dan 100 andere bedrijven hebben aangegeven games voor het nieuwe systeem te ontwikkelen. Nintendo zal de lanceerdatum, prijs en het spelaanbod voor de Nintendo DS op een later tijdstip bekendmaken.
-Einde-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevaarlijke plaats voor de powerknop? Of zal dat meevallen? Ik voorzie een hoop frustratie als je tijdens een spannend level opeens perongeluk de DS uitzet...

En ligt dat onderste schermpje nu op een kleine verhoging, of ligt het juist een beetje dieper? Moeilijk te zien met de lichtval.

In ieder geval: ziet er wel mooi uit! Hoop alleen dat ie ook in andere kleuren verkrijgbaar zal worden. Maar Nintendo kennende komt dat wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 12:34:
Gevaarlijke plaats voor de powerknop? Of zal dat meevallen? Ik voorzie een hoop frustratie als je tijdens een spannend level opeens perongeluk de DS uitzet...

En ligt dat onderste schermpje nu op een kleine verhoging, of ligt het juist een beetje dieper? Moeilijk te zien met de lichtval.

In ieder geval: ziet er wel mooi uit! Hoop alleen dat ie ook in andere kleuren verkrijgbaar zal worden. Maar Nintendo kennende komt dat wel goed. :)
Ik gok het op dieper, om krassen te voorkomen. Ik denk wel dat Nintendo rekening gehouden heeft met de power-knop. Het wordt volgens mij of een knop die wat moeilijker in te drukken is, of het wordt een softwarematige knop zodat je bijvoorbeeld na het indrukken gevraagd wordt of je de DS echt wil uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Voor de powerknop hadden ze idd beter een schuifje kunnen maken, net als met de GBA (SP).

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 2 schermen, nu je batterijen ook 2x zo snel leeg ! :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 12:51:
ja en de ps2 verbruikt 2x zoveel stroom als de ps1....
onzinnige replies kun je beter achterwege laten

Wat ik me afvraag is of je een screenprotector erbij krijgt, want zo'n touchscreen lijkt me snel bekrast... om maar niet te spreken over vette vingers... :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 12:51:
Het is al bekend dat de accu 18 uur meegaat als je 3D-spellen speelt die beide schermen gebruiken, dat is net zolang als de GBASP als je de backlight uitzet. Dat is niet slecht als je al de extra hardware meetelt. De PSP komt daar niet eens in de buurt van met een accu die hoogstens 6 uur meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou kunnen dat je de powerknop een paar seconden ingedrukt moet houden voordat die uitgaat. Dan moet je wel hele dikke klauwen hebben wil je hem perongeluk uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Phusebox schreef op 28 juli 2004 @ 12:55:
[...]

Wat ik me afvraag is of je een screenprotector erbij krijgt, want zo'n touchscreen lijkt me snel bekrast... om maar niet te spreken over vette vingers... :(
Dat valt gelukkig wel mee.
Ik heb hier een pda en genoeg met de styles op bewogen en zelfs hard getikt.
En je raad het al nog steeds geen krasjes (heb hem al een jaar :) )

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kvind em eigenlijk nog steeds spuuglelijk...ik denk dat ik toch maar voor de betere en uitgebreidere psp ga kiezen. Ik vind persoonlijk dat in de bovenkant en veel te veel kale en lege ruimte is naast het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 17:00:
Kvind em eigenlijk nog steeds spuuglelijk...ik denk dat ik toch maar voor de betere en uitgebreidere psp ga kiezen. Ik vind persoonlijk dat in de bovenkant en veel te veel kale en lege ruimte is naast het schermpje.
Het ontwerp van de PSP vind ik juist weer enorm tegenvallen, vanwege het grote scherm is juist bijna geen ruimte meer voor je handen. Veel developers, zoals bijvoorbeeld Konami, hebben geklaagd over de analoge stick, deze schijnt nogal tegen te vallen op het gebied van nauwkeurigheid. De PSP krijgt bovendien geen echt venieuwende spellen, het is alleen maar meer van hetzelfde. Ik denk ook dat er veel gamers zullen zijn die vrij snel afhaken zodra ze een PSP hebben. De levensduur van de accu hangt af van hoe grafisch intens het spel is. Natuurlijk wil iedereen de mooiste spellen hebben en zullen de developers het maximum eruit willen persen. Het gevolg is dat de accu dan een levensduur van minder dan 2 uur heeft, daar heb je niets aan als je op vakantie gaat en een lange reis moet maken. Dan kun je de beste spellen aller tijden op je handheld hebben, maar als de accu voor de zoveelste keer tijdens het spelen leegloopt zullen veel gamers uit frustratie het apparaat de volgende keer thuis laten.

De PSP lijkt me een mooie handheld, maar Sony maakt dezelfde fouten als een aantal van zijn voorgangers op de handheld markt. Gezien het 100% marktaandeel van Nintendo kun je wel raden wat er met die voorgangers gebeurd is. Ik zeg niet dat de PSP gaat floppen, het zal alleen niet zo'n groot succes worden als dat Sony ervan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

TdV schreef op 28 juli 2004 @ 10:58:
Ziet er zeker goed uit ja; dat nieuwe ontwerp. Hij is backwards compatible met de gba toch? Dan kan je hopelijk ook kiezen op welk scherm je wil spelen. Ik zie trouwens dat hij eerst in amerika en japan uitkomt. Dan maar importeren denk ik, scheelt weer een paar maanden.
mja importeren is wel een idee, maar je krijgt dan een lader erbij die op 110 volt werkt en niet op ons netwerk ... dus moet je daar ook aan denken ..

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 28 juli 2004 @ 12:55:
[...]

ja en de ps2 verbruikt 2x zoveel stroom als de ps1....
onzinnige replies kun je beter achterwege laten
Hoezo onzinnig? Volgens mij verbruiken die schermpjes juist de meeste stroom...of niet soms? Daarom helemaal niet zo'n vreemde opmerking. * Doe maar niet proberen iets uit te lokken *

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 28 juli 2004 @ 17:39:
[...]

Het ontwerp van de PSP vind ik juist weer enorm tegenvallen, vanwege het grote scherm is juist bijna geen ruimte meer voor je handen. Veel developers, zoals bijvoorbeeld Konami, hebben geklaagd over de analoge stick
de PSP heeft geen analoge stick zo ver ik weet, zag er geen op een duidelijk foto van de PSP. Tenzij er wat is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:46:
[...]

de PSP heeft geen analoge stick zo ver ik weet, zag er geen op een duidelijk foto van de PSP. Tenzij er wat is veranderd.
Op alle foto's sinds de E3 is er altijd een analoge stick te zien geweest, hij zit vlak onder de d-pad. Er zijn een paar onofficiele shots geweest van een ouder prototype zonder analoge stick, maar die zijn al vrij oud.

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/psp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 28 juli 2004 @ 12:41:
[...]

Ik gok het op dieper, om krassen te voorkomen.
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer ik ervan overtuigd begin te raken dat dat onderste schermpje toch echt op een verhoging ligt.

Als het een verdieping zou zijn... het perspectief klopt dan gewoon niet. Vanuit deze hoek zou het achterste "randje" van die verdieping dan heel breed moeten zijn, en het voorste "randje" zou je bijna niet kunnen zien vanwege de hoek van de camera.

Maar op de foto valt duidelijk te zien dat het voorste randje (onder het scherm) heel breed is... omdat je er recht tegenaan kijkt. Het achterste randje (boven het scherm) kun je bijna niet zien zo smal als het is... omdat die zowat buiten het beeld valt... als de achterkant van de verhoging.

En ik vind het eigenlijk niet eens zo onlogisch. Als je nagaat dat je tijdens het spelen de hele tijd met je vieze vingers aan dat schermpje gaat zitten. Als het in een kuiltje lag zou er allemaal vet en viezigheid zich ophopen bij de randjes. Maar als het op een verhoging ligt zijn er helemaal niet zulke randjes... makkelijker schoon te houden. En wat de krassen betreft... nintendo had beloofd dat ze er een speciale extra sterke anti-kras laag overheen zouden doen. Ik denk dat een DS-schermpje het wel zwaarder te verduren zal krijgen dan het scherm van een gemiddelde PDA. ;) Ik zie mezelf al furieus op op dat scherm staan rammen tijdens Metroid Prime Hunters... als ridley het me weer zo moeilijk maakt. :p Maar ze zullen daar wel een beetje rekening mee houden... hoop ik.

Die powerknop blijf ik een beetje raar vinden. Maar in deze thread zijn al wel een paar goede oplossingen genoemd. Hopelijk wordt het 1 van die suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 28 juli 2004 @ 17:39:
[...]

Ik zeg niet dat de PSP gaat floppen, het zal alleen niet zo'n groot succes worden als dat Sony ervan verwacht.
We hebben het hier wel over Sony. Ik denk dat de PSP een behoorlijk grote kans van slagen heeft. Vooral vanwege de marketing, daar is Sony altijd enorm goed in geweest (veel beter dan Nintendo, hoe jammer ik dat ook vind). Ga er maar vanuit dat tegen de tijd dat de PSP zal uitkomen, dat iedereen er dan vanaf weet. Op tv, in tijdschriften, in bushokjes... we zullen dat apparaat zoveel te zien krijgen dat we er misselijk van worden. ;)

En het zal ze ook lukken om de PSP 'cool' te maken, het goede imago te creeëren. Dat is Nintendo ook nog nooit echt gelukt. Volgens mij krijg je straks een situatie dat de gemiddelde jongere zich ervoor schaamt om in de bus met een "kiddy" Nintendo DS te zitten spelen, terwijl het juist sexy en stoer is om met een PSP gezien te worden. Ik bedoel maar, als Justin Timberlake in z'n nieuwe videoclip straks op een PSP zit te spelen, dan willen hele volkstammen ook meteen zo'n ding in huis hebben. Het enige wat Nintendo daar tegenover zal zetten is misschien een reclamefilmpje van Mario Kart DS en een heleboel advertenties in de N-gamer.

Voor de duidelijkheid, ik zal gewoon een DS kopen en geen PSP. Voor mij is het duidelijk dat de DS echt iets nieuws zal bieden, terwijl alle PSP-spellen in essentie ook gewoon op de PS2 uit zouden kunnen komen. En ergens hoop ik ook stiekem wel dat de PSP zal floppen en Nintendo in ieder geval op de handheld-markt blijft overheersen... }) Maar ik vrees dat dit toch echt serieuzere concurrentie is dan de Lynx en de Gamegear. Hopelijk ziet nintendo dat ook zelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:16

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 08:52:
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer ik ervan overtuigd begin te raken dat dat onderste schermpje toch echt op een verhoging ligt.

Als het een verdieping zou zijn... het perspectief klopt dan gewoon niet. Vanuit deze hoek zou het achterste "randje" van die verdieping dan heel breed moeten zijn, en het voorste "randje" zou je bijna niet kunnen zien vanwege de hoek van de camera.

Maar op de foto valt duidelijk te zien dat het voorste randje (onder het scherm) heel breed is... omdat je er recht tegenaan kijkt. Het achterste randje (boven het scherm) kun je bijna niet zien zo smal als het is... omdat die zowat buiten het beeld valt... als de achterkant van de verhoging.
Ik stem op verdieping en ik vind het erg makkelijk te zien. Jouw argumenten zijn "leuk" maar wie zegt dat de voorkant hetzelfde is als de achterkant van de verdieping (of verhoging ;) ). De achterkant van de verdieping gaat direct over in het scharnierelement. Hier zit dus totaal geen schuin randje in. Alleen de voorkant heeft een brede aflopende rand (ok en de zijkanten ook).

Nog maar een uitgebreidere uitleg dan:
De 4-punts knoppen en vuurknoppen liggen in een verdieping (dat zie je nog makkelijker). Je ziet aan de rechterkant bij het aflopende randje (tussen het scherm en de knoppen) dat dit randje erg donker is. De lichtbron moet zich dus aan de linkerkant van de DS bevinden. Als je dit nu weet en je kijkt naar het randje van de DS, dan zie je dat het rechter randje licht is en het linker randje donker. Dit bewijst dus (rekening houdend met de lichtbron links) dat het schermpje in een verdieping ligt (8> .
Die powerknop blijf ik een beetje raar vinden. Maar in deze thread zijn al wel een paar goede oplossingen genoemd. Hopelijk wordt het 1 van die suggesties.
Het meest logische lijkt me een powerknop die je enkele seconden moet indrukken, net als bij vele mobiele telefoons. Een popup met "wilt u de DS uitschakelen" is namelijk ook erg irritant als je er per ongeluk op komt. Overigens zit de powerknop boven de D-pad (toch) dus daar zul je minder snel echt aan het rammen zijn dan aan de kant van de knoppen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 29 juli 2004 @ 09:24:
[...]

Ik stem op verdieping en ik vind het erg makkelijk te zien. Jouw argumenten zijn "leuk" maar wie zegt dat de voorkant hetzelfde is als de achterkant van de verdieping (of verhoging ;) ). De achterkant van de verdieping gaat direct over in het scharnierelement.
Ja ik heb me ook erg vermaakt met jouw argumenten. ;) Maar als dat zo is wat jij zegt dan is de grens tussen het scherm en de scharnieren wel een erg smal en lelijk randje. Geen gezicht, eigenlijk. (imo)
De 4-punts knoppen en vuurknoppen liggen in een verdieping (dat zie je nog makkelijker). Je ziet aan de rechterkant bij het aflopende randje (tussen het scherm en de knoppen) dat dit randje erg donker is. De lichtbron moet zich dus aan de linkerkant van de DS bevinden. Als je dit nu weet en je kijkt naar het randje van de DS, dan zie je dat het rechter randje licht is en het linker randje donker. Dit bewijst dus (rekening houdend met de lichtbron links) dat het schermpje in een verdieping ligt (8> .
Ha, maar het is toch overduidelijk dat deze foto is genomen met meerdere lichtbronnen? Kijk bijvoorbeeld maar eens hoe zowel de linker als de rechterkant van het apparaat zelf allebei donker zijn... allebei aan de schaduwkant liggen.

Of om nog eens een vergelijking te trekken met een andere verdieping... kijk eens goed (op die supersized picture) naar de start en select knop. Ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat die in een verdieping liggen. Maar als je nu eens tussen die twee knopjes in kijkt kun je zien dat de achterkant van dat kuiltje helemaal wit is. Het licht schijnt er recht op. Als het onderste scherm dus ook in een kuiltje zou liggen zou het achterste randje net zo wit moeten zijn als die van het start/select vakje. B)
Het meest logische lijkt me een powerknop die je enkele seconden moet indrukken, net als bij vele mobiele telefoons. Een popup met "wilt u de DS uitschakelen" is namelijk ook erg irritant als je er per ongeluk op komt. Overigens zit de powerknop boven de D-pad (toch) dus daar zul je minder snel echt aan het rammen zijn dan aan de kant van de knoppen.
Daarover zijn we het dan wel eens. Een paar seconden indrukken lijkt mij ook de meest praktische oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Haha, zo blijven we bezig ;)
Ik zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat de buitenkant van de DS zelf van alu-achtig materiaal is gemaakt en daardoor andere reflectie-eigenschappen heeft i.t.t. het binnenmateriaal waarbij diffusie van licht optreedt B)

Enniewee, ik denk dus dat het een verdieping is en ik wil later dan ook van je horen "Oke TweeDee, jij had gelijk, jij hebt een superieur ruimtelijk inzicht" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beat
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is er al iets over bekend of hij aan te sluiten is op je gamecube? Want ik wil graag een GBA kopen voor de connectivity maar als de DS dat ook kan, ga ik natuurlijk meteen voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

biet schreef op 29 juli 2004 @ 17:44:
Is er al iets over bekend of hij aan te sluiten is op je gamecube? Want ik wil graag een GBA kopen voor de connectivity maar als de DS dat ook kan, ga ik natuurlijk meteen voor de DS.
Het E3-prototype van de DS had geen linkpoort en op de nieuwe foto's is het niet te zien of er nu wel een is. Mocht de DS er geen krijgen, dan kun je niet met de GC linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

biet schreef op 29 juli 2004 @ 17:44:
Ik maak me ook maar schuldig aan speculatie, maar als de DS al backwards compatible is met de GBA dan neem ik aan dat dat ook connectivity met GC inhoudt.

Ik zie hiervoor zelfs een nieuwe accessoire (in gedachten): een Wireless DS-GC link 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 10:35:
Ha, maar het is toch overduidelijk dat deze foto is genomen met meerdere lichtbronnen? Kijk bijvoorbeeld maar eens hoe zowel de linker als de rechterkant van het apparaat zelf allebei donker zijn... allebei aan de schaduwkant liggen.

Of om nog eens een vergelijking te trekken met een andere verdieping... kijk eens goed (op die supersized picture) naar de start en select knop. Ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat die in een verdieping liggen. Maar als je nu eens tussen die twee knopjes in kijkt kun je zien dat de achterkant van dat kuiltje helemaal wit is. Het licht schijnt er recht op. Als het onderste scherm dus ook in een kuiltje zou liggen zou het achterste randje net zo wit moeten zijn als die van het start/select vakje. B)
Hmm, als ik 's goed naar dat supersized plaatje kijk vind ik het eigenlijk vooral op een render uit een 3dprogramma lijken. (kijk vooral naar het relief enz, dat lijkt net een bumpmap)
Wie heeft eigenlijk gezegd dat het foto's zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splash schreef op 29 juli 2004 @ 20:15:
[...]
Hmm, als ik 's goed naar dat supersized plaatje kijk vind ik het eigenlijk vooral op een render uit een 3dprogramma lijken. (kijk vooral naar het relief enz, dat lijkt net een bumpmap)
Wie heeft eigenlijk gezegd dat het foto's zijn? :)
Klopt, als dit een foto is dan eet ik mijn schoenen op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Beste Erik,

Bedankt voor je e-mail. Helaas kunnen we dit niet met zekerheid zeggen
het lijkt erop dat het onderste scherm iets dieper ligt.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
"
Twee Dee schreef op 29 juli 2004 @ 11:19:

Enniewee, ik denk dus dat het een verdieping is en ik wil later dan ook van je horen "Oke TweeDee, jij had gelijk, jij hebt een superieur ruimtelijk inzicht" ;)
Wel, dit bericht is wel een tegenvaller... máár, ze kunnen het nog niet met zekerheid zeggen!!! Totdat ik een foto (of een render, wat mij betreft) zie waarop het echt duidelijk te zien is, laat ik nog even in het midden wie van ons het superieure ruimtelijk inzicht heeft! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

MetroidPrime schreef op 29 juli 2004 @ 18:29:
[...]

Het E3-prototype van de DS had geen linkpoort en op de nieuwe foto's is het niet te zien of er nu wel een is. Mocht de DS er geen krijgen, dan kun je niet met de GC linken.
De DS heeft Wi-Fi, voor de gba komt met de launch van pokemon fire red/leaf green een wireless adapter uit. In feite is die adapter een link kabel waarbij je niet een kabel gebruikt maar dat wireless dingetje. Ik denk dus dat je met de DS gewoon door de wifi kan linken met gb(a) games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

ye-roon schreef op 31 juli 2004 @ 12:24:
[...]

De DS heeft Wi-Fi, voor de gba komt met de launch van pokemon fire red/leaf green een wireless adapter uit. In feite is die adapter een link kabel waarbij je niet een kabel gebruikt maar dat wireless dingetje. Ik denk dus dat je met de DS gewoon door de wifi kan linken met gb(a) games.
De NDS heeft inderdaad Wifi, maar dat is alleen bedoeld voor online gaming. De NDS heeft een speciale door Nintendo ontwikkelde technologie om te linken. De Wireless Adapter ondersteund Bleutooth, wat weer niet door de NDS ondersteund wordt. Je zou dus een link-poort op de NDS nodig moeten hebben om een Wireless adapter aan te kunnen sluiten en draadloos spelen tegen iemand met een GBA. Daar komt nog bij dat de Wireless Adapter alleen werkt met spellen die er speciaal voor gemaakt zijn, tot nu toe alleen Pokemon Red/Green, Mario Tennis en de NES classic serie, met andere spellen werkt deze simpelweg niet.

De oorspronkelijke vraag ging overigens ook nog over het linken met de GameCube en over het linken met een GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

MetroidPrime schreef op 31 juli 2004 @ 17:15:
[...]

De NDS heeft inderdaad Wifi, maar dat is alleen bedoeld voor online gaming. De NDS heeft een speciale door Nintendo ontwikkelde technologie om te linken. De Wireless Adapter ondersteund Bleutooth, wat weer niet door de NDS ondersteund wordt. Je zou dus een link-poort op de NDS nodig moeten hebben om een Wireless adapter aan te kunnen sluiten en draadloos spelen tegen iemand met een GBA. Daar komt nog bij dat de Wireless Adapter alleen werkt met spellen die er speciaal voor gemaakt zijn, tot nu toe alleen Pokemon Red/Green, Mario Tennis en de NES classic serie, met andere spellen werkt deze simpelweg niet.

De oorspronkelijke vraag ging overigens ook nog over het linken met de GameCube en over het linken met een GBA.
Waar staat het het bedoeld is voor online gaming? Er is duidelijk uitgelegt dat je via de wifi ook als je bij elkaar in de buurt ben kan linken. Dus zonder het gebruik van de online functie. En waarom zou je een poort nodig hebben om de wireless adapter aan aan de ds te koppelen als de ds al beschikt over van alle mogelijke manier om te linken.

oh en ik denk niet dat het de bedoeling is om de cube en de DS te linken. en als dat wel de bedoeling is, dan komt er vast wel een dingetje wat je in een controller socket kan doen en waardoor je via de wifi het kan gebruiiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

in de E3 presentatie werd gezegd dat hij 2 soorten Wireless connectie had.

1. de WiFi, die gebruikt ging worden voor online gaming.
2. Soort bluetooth, (of iets in die trand) waar mee je een link kon zoeken met andere apparaten.

Want WiFi ondersteund geen meerdere apparaten als er geen AP is. Dus het lijkt me nogal moeilijk om dit dan via Wifi te doen.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Wiebbe schreef op 01 augustus 2004 @ 11:47:
Want WiFi ondersteund geen meerdere apparaten als er geen AP is. Dus het lijkt me nogal moeilijk om dit dan via Wifi te doen.
Dat is niet helemaal waar. Ik heb een tijdje 3 computers in een draadloos Ad-Hoc netwerk gehad en dat werkte prima.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

ye-roon schreef op 01 augustus 2004 @ 10:04:
[...]

Waar staat het het bedoeld is voor online gaming? Er is duidelijk uitgelegt dat je via de wifi ook als je bij elkaar in de buurt ben kan linken. Dus zonder het gebruik van de online functie. En waarom zou je een poort nodig hebben om de wireless adapter aan aan de ds te koppelen als de ds al beschikt over van alle mogelijke manier om te linken.

oh en ik denk niet dat het de bedoeling is om de cube en de DS te linken. en als dat wel de bedoeling is, dan komt er vast wel een dingetje wat je in een controller socket kan doen en waardoor je via de wifi het kan gebruiiken.
Je hebt mijn vorige post niet helemaal goed gelezen. Waar het allemaal om draait is dat Bluetooth niet compatible is met Wifi, en wat gebruikt de wireless adapter voor de GBA? Juist ja, bluetooth!

De Wifi in de NDS is echt alleen voor online gaming hoor. De wireless systeem van de NDS wordt dual-wireless door Nintendo genoemd. Het onderteund twee verschillende wireless protocollen:
• Nintendo proprietary wireless
Dit is een door Nintendo zelf ontwikkeld protocol dat minder energie verbruikt dan bijvoorbeeld bluetooth of wifi. Het heeft een bereik van 30 meter en is speciaal ingericht om twee DS-systemen aan elkaar te linken. Je kunt er niet alleen mee tegen elkaar spelen met 16(!) man, je kunt het bijvoorbeeld gebruiken om als je iemand Metroid Prime Hunters in de trein ziet spelen een singleplayer-demo van dat spel vanaf de NDS van die persoon te downloaden. Deze techniek staat waarschijnlijk altijd aan, zelfs als je NDS in sleep-mode zit. Hij is helemaal door Nintendo ontwikkeld en net zoals wifi niet compatible met Bluetooth.

• Wifi
Omdat de NDS al Nintendo wireless heeft om te linken en dat Nintendo wireless zuiniger is met je accu dan wifi, heeft wifi als enige toegevoegde waarde het online kunnen linken van spelers. De wifi-mogelijkheidi is echt alleen bedoeld voor online gaming, voor lokaal linken is Nintendo wireless veel beter geschikt.

Hier heb je dus het probleem, de wireless adapter gebruikt bluetooth en dat wordt niet door de NDS ondersteund. Er is dus maar een manier om een GBA via een wireless adapter met een NDS te linken, je moet dan ook een wireless adapter op je NDS aansluiten. De wireless adapter sluit aan op de linkpoort van de GBA, dus zal de NDS dan ook een linkpoort moeten krijgen. Ik verwacht dus dat de NDS ook een linkpoort zal krijgen, ook al had het E3 model van de DS dat niet. Dan is het dus ook mogelijk om met een GBA-GC kabel de NDS met een NGC te linken, want die linkpoort heb je dan. Dat beantwoord dus ook de originele vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Konami gaat een Goemon-spel op de Nintendo DS uitbrengen. :)

Nu alleen nog hopen dat het geen port is van 1 van de N64 Goemon-spellen... Maar als het echt een volledig nieuw avontuur is, dan is het in één klap het DS-spel geworden waar ik het meeste naar uitkijk. Ik heb Goemon pas heel laat ontdekt, maar tsjongejongejonge... wat een geniale spellen. _/-\o_

Het staat op cubezone trouwens. Samen met nog een hele andere zooi spellen die ervoor uitkomen in Japan.

Picto-chat staat er ook tussen als apart spel :(
Jammer, ik had echt gehoopt dat ze dat op de DS zouden inbouwen. Dan zou het zeker een populaire functie geworden zijn denk ik. Maar wie gaat zoiets nou los aanschaffen? Beetje |:( van Nintendo als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 21:04:
Yes! Konami gaat een Goemon-spel op de Nintendo DS uitbrengen. :)

Nu alleen nog hopen dat het geen port is van 1 van de N64 Goemon-spellen... Maar als het echt een volledig nieuw avontuur is, dan is het in één klap het DS-spel geworden waar ik het meeste naar uitkijk. Ik heb Goemon pas heel laat ontdekt, maar tsjongejongejonge... wat een geniale spellen. _/-\o_

Het staat op cubezone trouwens. Samen met nog een hele andere zooi spellen die ervoor uitkomen in Japan.

Picto-chat staat er ook tussen als apart spel :(
Jammer, ik had echt gehoopt dat ze dat op de DS zouden inbouwen. Dan zou het zeker een populaire functie geworden zijn denk ik. Maar wie gaat zoiets nou los aanschaffen? Beetje |:( van Nintendo als je het mij vraagt.
Ik las gisteren nog ergens dat Nintendo nog niet heeft besloten of het een losse titel gaat worden of niet, maar dat ze het voorlopig maar als los spel op de release lijsten zetten voor de zekerheid. Als er een spraak- en een online functie bij Picto chat zou zitten en het zou in de DS ingebouwd worden heeft Nintendo ineens een hele grote troef in handen. Je kan ineens gratis gesprekken met iemand voeren als je in de buurt van een wifi accesspoint zit. Als wifi dan net zoals Nintendo wireless ook in sleepmode werkt heb je er in feite een soort gsm bij waarmee je gratis kan bellen. Miyamoto heeft ook een beetje zitten hinten dat hij dit wil met Pictochat: "I don't think cell phone operators will be very pleased with it".

EDIT: En er komt een Castlevania DS van Konami! Zo als het er nu op lijkt geeft Konami de DS meer support dan de PSP, dat klopt ook wel ongeveer met de negatieve uitlatingen van Kojima over de PSP(terwijl de PSP wel een exclusieve Metal Gear krijgt).

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 02-08-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Maar wat is dat Pictochat dan?
Je kan met elkaar praten, dat weet ik, maar hoe gaat dat dan in zen werk als je bij een hotspot zit?
Net als bij MSN?
Heeft iedere DS een eige naam (die je kan verandere)? Of een IPadres ofzo?

Want anders zit je bij een hotspot en kan je met alle 1048357292 DS bezitters praten...hoe weetje dan wie wie is enzo.

edit: Ik zou het ook als "spel" los derbij ook wel gewoon full-price wille kopen

[ Voor 11% gewijzigd door eswa op 02-08-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 02 augustus 2004 @ 22:27:
[...]

Ik las gisteren nog ergens dat Nintendo nog niet heeft besloten of het een losse titel gaat worden of niet, maar dat ze het voorlopig maar als los spel op de release lijsten zetten voor de zekerheid.
Hm, dat geeft een mens weer een beetje hoop. Volgens mij heb ik ook echt overal waar over pictochat wordt geschreven, hetzelfde gelezen dat het op de DS ingebouwd zou moeten worden.
Miyamoto heeft ook een beetje zitten hinten dat hij dit wil met Pictochat: "I don't think cell phone operators will be very pleased with it".
Ja maar ja, dat kan ook gewoon optimisme zijn. Hij gaat er gewoon vanuit dat iedereen een DS koopt en ook een losse pictochat erbij. ;)
EDIT: En er komt een Castlevania DS van Konami! Zo als het er nu op lijkt geeft Konami de DS meer support dan de PSP, dat klopt ook wel ongeveer met de negatieve uitlatingen van Kojima over de PSP(terwijl de PSP wel een exclusieve Metal Gear krijgt).
Het enge is alleen dat er ook een castlevania op de N64 was. :p Maar laten we optimistisch zijn en er vanuit gaan dat gewoon een gloednieuw spel is.
Want anders zit je bij een hotspot en kan je met alle 1048357292 DS bezitters praten...hoe weetje dan wie wie is enzo.
Hoe het precies gaat werken weet nog niemand. Maar je mag er denk ik wel vanuit gaan dat er goede oplossingen voor dat soort problemen in zullen zitten. Je zal heus wel weten met wie je chat. Toch?
edit: Ik zou het ook als "spel" los derbij ook wel gewoon full-price wille kopen
Mja, hangt er dan wel heel erg vanaf hoe populair de DS gaat worden, en hoe populair pictochat. Als er in mijn omgeving straks helemaal niemand is die dat spel ook heeft ga ik het echt niet kopen.

Bovendien zie ik het ook meer voor me als iets dat altijd op de achtergrond aanwezig is. Als je bijvoorbeeld Ganbare Goemon DS zit te spelen ( :9~ ) hoor je ineens een 1UP-geluidje als teken dat iemand contact met je zoekt. Dat soort dingen kunnen allemaal niet als je voor pictochat telkens een aparte cartridge erin moet stoppen. In dat geval zou je bij wijze van spreke eerst op MSN moeten afspreken hoe laat je met iemand wil pictochatten zodat jullie allebei dat spel tegelijkertijd kunnen opstarten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 01:28:
Mja, hangt er dan wel heel erg vanaf hoe populair de DS gaat worden, en hoe populair pictochat. Als er in mijn omgeving straks helemaal niemand is die dat spel ook heeft ga ik het echt niet kopen.
Een andere mogelijkheid is dat als 1 persoon Picto Chat heeft een ander naar die NDS kan connecten, Picto Chat downloaden en hup, tekenen maar! Dat is weer eens wat anders dan in de trein iemand Bluejacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 28 juli 2004 @ 21:35:
[...]

Op alle foto's sinds de E3 is er altijd een analoge stick te zien geweest, hij zit vlak onder de d-pad. Er zijn een paar onofficiele shots geweest van een ouder prototype zonder analoge stick, maar die zijn al vrij oud.

[afbeelding]
http://image.lik-sang.com/content/pspnews/psp8.jpg

Als dat een analoge stick is kan ik wel begrijpen dat er over geklaagd worden 8)7

Anywayz, ontopic..

Ik wist wel dat de DS op de E3 niet final was, de nieuwe ontwerp ziet er IMO zeer geil uit ;) ik ben sowieso verkocht

Ik vind trouwens de pictochat een zeer aantrekkelijk idee!!! Whiteboard maar dan op een handheld, en dan kan je gewoon tekenen/schrijven op een scherm met een stylus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 16:26:
[...]

http://image.lik-sang.com/content/pspnews/psp8.jpg

Als dat een analoge stick is kan ik wel begrijpen dat er over geklaagd worden 8)7
Het is wel degelijk een analoge stick. Er was op IGN vorige week een vergelijking van de PSP en de NDS.
The Sony PSP features a layout that mirrors the trademarked PlayStation control structure. Again, D-pad control and the familiar triangle, square, X and O buttons, with a set of shoulder buttons lining the top of the device. Though the system lacks a touch screen, it does feature something that current generation consoles have enjoyed and utilized: an analog stick. Or rather, an analog nub, which extrudes from the left side of the unit to give gamers more precise control than the D-pad can offer.
Zoals je kunt lezen moet dat rondje inderdaad een analoge stick voorstellen, geen wonder dus dat er over geklaagd wordt. De tekst staat trouwens hier: http://psp.ign.com/articles/536/536716p3.html

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 09-08-2004 18:00 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hallo,

even een korte vraag door de bocht, kan de DS ook GBA games afspelen ? en dus ook worden aangesloten op de Gamecube ?
Bvd ! :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• MetroidPrime

MetroidPrime

Yohann!s schreef op 12 augustus 2004 @ 16:08:
Hallo,

even een korte vraag door de bocht, kan de DS ook GBA games afspelen ? en dus ook worden aangesloten op de Gamecube ?
Bvd ! :)
Dat staat in de startpost.

Verwijderd

quote:
NINTENDO KONDIGT DRAAGBAAR SPELSYSTEEM MET DUBBEL SCHERM AAN

"Mystery Product" wordt later dit jaar gelanceerd

21 januari 2004 - Een geheel nieuwe benadering van videogames - twee verschillende schermen in de palm van je hand - zal later dit jaar resulteren in de lancering van een nieuw portable spelsysteem: Nintendo DS (tijdelijke naam).

Deze aankondiging geeft slechts een hint van de extra mogelijkheden en voordelen, die in mei worden getoond tijdens de Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles. Tegen de tijd dat de volledige gegevens bekend zijn gemaakt, zullen spelers de innovatieve voordelen zien op het gebied van interactie.

Spelers kunnen een spel vanuit twee verschillende oogpunten bekijken, waardoor de snelheid en strategie worden verbeterd. In een voetbalspel bijvoorbeeld, kun je het hele veld op één scherm bekijken, terwijl op het andere scherm de tackle of het doelpunt van een individuele voetballer wordt uitgelicht. Spelers hoeven een spel niet langer te onderbreken om het camerapunt te veranderen of te wisselen tussen een gevecht en een plattegrond van de omgeving. Met Nintendo DS kan dit tegelijkertijd, door simpelweg naar het andere scherm te kijken.

Satura Iwata, president van Nintendo, legt uit: "We hebben Nintendo DS gebaseerd op een geheel nieuw concept, in vergelijking met bestaande spelsystemen, om spelers in de 21ste eeuw te voorzien van een unieke spelervaring."

Nintendo DS maakt gebruik van twee aparte TFT LCD-schermen met een beelddiagonaal van 7,6 cm., afzonderlijke processors en een semi-conductorgeheugen van maximaal 1 Gigabit. Naar verwachting wordt het systeem aan het eind van 2004, wereldwijd gelanceerd. Afgezien van de door Nintendo ontwikkelde software, is het bedrijf in gesprek met tal van 'third party' spelontwikkelaars. Nintendo DS wordt naast de bestaande Game Boy Advance en Nintendo GameCube in de markt gezet.

Bron: Nintendo Benelux. Onverkort persbericht. Alleen aangepast om het wat beter er uit te laten zien.

DS zal dus Dual Screen betekenen. Twee onwijs grote TFT schermen. Ben benieuwd.

Er zijn nog geen plaatjes beschikbaar.
Dat is de startpost. Ik zie niets.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 16:20:
[...]

Dat is de startpost. Ik zie niets.
Hmm, ik dacht toch echt dat het in het oorpronkelijke persbericht stond. Maar de NDS kan in ieder geval GBA spellen spelen, of het ook mogelijk is om GB(C) spellen te spelen is nog niet bekend.

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
wtf is de PSP groot en log :X
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/pspnews/psp8.jpg
dacht dat ie kleiner was, dit kun je niet eens fatsoenlijk in je broekzak meenemen...

En op de FP staat dat de DS al vrij snel uit komt, hoe beter! Reggie heeft zeker bedacht dat ze nu ook snel naar Amerika en Europa moeten gaan :)

En ongeveer een prijs van 140/150 euro, geweldig!

Verwijderd

ik wil niet weten hoeveel krassen op zo'n psp kan komen zonder enig hulpmiddel/screen-protector :X :X :X

Maar tis wel een "handheld" :+

Verwijderd

Xrenity schreef op 12 augustus 2004 @ 16:28:
wtf is de PSP groot en log :X
[afbeelding]
dacht dat ie kleiner was, dit kun je niet eens fatsoenlijk in je broekzak meenemen...

En op de FP staat dat de DS al vrij snel uit komt, hoe beter! Reggie heeft zeker bedacht dat ze nu ook snel naar Amerika en Europa moeten gaan :)

En ongeveer een prijs van 140/150 euro, geweldig!
Is toch al eens langsgekomen? Ik dacht precies hetzelfde, maar ik kreeg een stortvloed mensen over me heen die mij op onzachtzinnige wijze van flamen beschuldigden, en mij op enkele documenten wezen waaruit bleek dat hij nauwelijks breder is dan de GBA.
Twee mogelijke conclusies:
1. Die documenten zijn fout
2. De Japanner hier heeft kleine handjes :X :P
Aan jou de keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

nieuwe design voor Nintendo DS:
Afbeeldingslocatie: http://www.dggrfx.com/Images/Tutorials/Opium/opiumsden/newds-open.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dggrfx.com/Images/Tutorials/Opium/opiumsden/newds-closed.jpg
Meer info op de japanse nintendo DS site.

En wat vinden we ervan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Rakkerzero schreef op 18 augustus 2004 @ 19:03:
nieuwe design voor Nintendo DS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer info op de japanse nintendo DS site.

En wat vinden we ervan?
We konden hem al :)
En ik vind hem cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dan mag je het beschouwen als een reminder. :) :)
MetroidPrime schreef op 12 augustus 2004 @ 16:23:
[...]

Hmm, ik dacht toch echt dat het in het oorpronkelijke persbericht stond. Maar de NDS kan in ieder geval GBA spellen spelen, of het ook mogelijk is om GB(C) spellen te spelen is nog niet bekend.
De NDS heeft iig wel twee spelgleuven. 1 voor nds games en 1 voor gba games. je zou dan kunnen proberen om gbc games in zo'n te proppen. van 1 keer zal zo'n ding niet kapot gaan, neem ik aan.

[ Voor 61% gewijzigd door Zeror op 18-08-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 18 augustus 2004 @ 19:35:
[...]

Dan mag je het beschouwen als een reminder. :) :)

[...]

De NDS heeft iig wel twee spelgleuven. 1 voor nds games en 1 voor gba games. je zou dan kunnen proberen om gbc games in zo'n te proppen. van 1 keer zal zo'n ding niet kapot gaan, neem ik aan.
Dan moet je wel eerst een NDS hebben om het bij uit te proberen natuurlijk. ;)
Als het niet kan dan zullen ze er wel voor zorgen dat de cartridge niet past, dat kan makkelijk omdat GBA cartridges aan de onderkant een andere vorm hebben dan GB(C) cartridges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Dacht hier vanochtend trouwens aan: (copy paste van ander forum)
Stel je zit op school in de aula en er zijn meer mensen met een DS. En jij hebt net Goldeneye gekocht. Dan kunnen al die mensen dus met jou wireless online! Zo kun je met elkaar spelen met maar 1 cartridge, das toch cool? :P
Maarja. Dan moeten ze wel :
-een DS hebben
-hem meenemen
-hem aanzetten en zin hebben in je game

Maar in theorie is het cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
heeft de ds eigenlijk rumble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

daFubar schreef op 18 augustus 2004 @ 20:01:
heeft de ds eigenlijk rumble?
daar zeg je wat :) ik geloof het niet. volgens mij is dat ook niet zo bevorderlijk voor de battery life maar het zou wel gaaf zijn eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
RSP schreef op 18 augustus 2004 @ 20:09:
[...]

daar zeg je wat :) ik geloof het niet. volgens mij is dat ook niet zo bevorderlijk voor de battery life maar het zou wel gaaf zijn eigenlijk :)
zoveel zal dat toch niet kosten?
ach weet ik veel, het leek me gewoon leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

daFubar schreef op 18 augustus 2004 @ 20:12:
[...]

zoveel zal dat toch niet kosten?
ach weet ik veel, het leek me gewoon leuk :)
Nintendo heeft met rumble in GBC spellen zitten experimenteren. Developers konden hun spel in een rumble cartridge laten uitbrengen in plaats van een normale. Kennelijk was dit niet populair genoeg want Nintendo heeft het weer afgeschaft toen de GBA werd uitgebracht. Het lijkt me ook nog eens behoorlijk irritant om een touchscreen spel te moeten spelen terwijl dat ding gaat trillen. Ik kan me wel voorstellen dat ze een tril functie toevoegen die alleen in stand-by mode werkt. Het ding zou dan bijvoorbeeld kunnen gaan trillen als hij een andere NDS vind die aan het "transmitting in group mode"(citaat van Reggie) is.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

IS er al bekend wat de europese games launch titels zijn?

Heb hier wel de japanse launch titels: Klik

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 19 augustus 2004 @ 12:37:
IS er al bekend wat de europese games launch titels zijn?

Heb hier wel de japanse launch titels: Klik
Quote uit dat artikel:
This list is not launch titles, rather, it's a list of titles that are being actively developed for the Nintendo DS system.
Lijkt me duidelijk dus. Er zijn alleen een paar first-party launchtitels bekend, Metroid Prime: Hunters, Supare Mario 64x4, New Super Mario Bros., Super Mario Kart DS en Wario Ware zouden launchtitels zijn.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 19 augustus 2004 @ 12:45:
[...]
Quote uit dat artikel:
[...]
Lijkt me duidelijk dus. Er zijn alleen een paar first-party launchtitels bekend, Metroid Prime: Hunters, Supare Mario 64x4, New Super Mario Bros., Super Mario Kart DS en Wario Ware zouden launchtitels zijn.
iets verder staat:
The Full Nintendo DS Launch Titles list for the Japan Launch:
Maar in ieder geval als je naar die titels kijk die er tussen staan, staan er redelijk aantal aantrekkelijke titels tussen.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 19 augustus 2004 @ 12:54:
[...]

iets verder staat:

[...]

Maar in ieder geval als je naar die titels kijk die er tussen staan, staan er redelijk aantal aantrekkelijke titels tussen.
Je moet het even wat beter lezen, een paar regels daarvoor staat een update/retraction. Daar staat dat ze per ongeluk een lijst van titels die in-development zijn op de website gepubliceerd hebben als een lijst van spellen die met de launch uit zouden komen.
(Update/Retraction: This list is not launch titles, rather, it's a list of titles that are being actively developed for the Nintendo DS system. See our retraction here.)

We know it's a day old, but for those who come here regularly for DS updates and missed the list elsewhere on the web, here it is: The Full Nintendo DS Launch Titles list for the Japan Launch:

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 12 augustus 2004 @ 16:23:
[...]

Er zit wel een 'select' knopje op. Voor zover ik begreep was de enige reden dat er select op de GBA zat, was om de oude GB-spellen te ondersteunen.

Nu heb ik niet echt veel GBA-spelletjes, maar volgens mij geen eentje waar je persé 'select' moet gebruiken. Meeste menu's gaan tegenwoordig toch met de richtingstoets en de A en B knoppen?

Ik vind het in ieder geval wel hoopvol dat select-knopje, ik vermoed dat GB-spellen wel ondersteund zullen worden.

Ik kwam gister nog ergens een paar plaatjes tegen van het E3-uiterlijk van de DS. En ik vond die stiekem toch iets mooier dan de vernieuwde versie. :p
Ik bedoel, dichtgeklapt zag hij er natuurlijk niet uit, maar ik vond de binnenkant best stijlvol. Allebei die schermpjes in dezelfde zwarte balk... toch wel mooi gedaan eerlijk gezegd.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Er zijn ook GBA spellen die de select knop gebruiken, Metroid Zero Mission bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 19 augustus 2004 @ 22:02:
Er zijn ook GBA spellen die de select knop gebruiken, Metroid Zero Mission bijvoorbeeld.
Je hebt helemaal gelijk. Sterker nog:
Nintendo USA confirmed to a user of the Gaming Age Forums that the Nintendo DS will not play 8 bit Gameboy games. It will only play Gameboy Advance games, due to the missing Z80 CPU that was still present in the Gameboy Advance.
Zo staat op de site van Lik-Sang te lezen. Helemaal vergeten van Zero Mission, terwijl ik dat spel toch zelf ook gespeeld heb. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 08:51:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Sterker nog:

[...]

Zo staat op de site van Lik-Sang te lezen. Helemaal vergeten van Zero Mission, terwijl ik dat spel toch zelf ook gespeeld heb. :X
De Gaming Age forums, de meest onbetrouwbare bron van gaming nieuws op internet. :|

Totdat ik het van Nintendo officieel hoor, of het zelf heb uitgeprobeerd geloof ik dat bericht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Er is weer een NDS nieuwtje, er zit een poort op het apparaat waar je iets op kan aansluiten volgens Nintendo. Wat je er op kan aansluiten willen ze bij Nintendo nog niet zeggen, dit zal pas ergens in de toekomst duidelijk worden gemaakt. Wat zou hier het geheim achter kunnen zijn? Ik denk dat er maar weinig mogelijkheden zijn aangezien het in ieder geval geen link-, koptelefoon-, of adapter-aansluiting is. Misschien is het een ethernet/modem aansluiting om online te kunnen zonder WiFi? Of anders een USB-aansluting om de NDS op je pc aan te kunnen sluiten? Het laatste wat ik kan bedenken is dat het een aansluiting is voor een GPS muis. Volgens een van de eerste geruchten zou de NDS WiFi en GPS hebben, tot nu toe is alleen dat van WiFi uitgekomen. Wat denken jullie?

Bron: Planet GameCube

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 23-08-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DS ondersteunt idd geen GB spellen, alleen GBA. Nintendo heeft dat nadrukkelijk gezegd dus dat mailtje klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 00:58:
De DS ondersteunt idd geen GB spellen, alleen GBA. Nintendo heeft dat nadrukkelijk gezegd dus dat mailtje klopt wel.
Waar staat dan dat Nintendo dat heeft gezegd? Nintendo heeft tot nu toe alleen gezegd dat de NDS GBA spellen kan afspelen volgens mij, GBC spellen zijn nog helemaal niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:03

Tarin

Just plain weird.

MetroidPrime schreef op 23 augustus 2004 @ 22:51:
[...]
Het laatste wat ik kan bedenken is dat het een aansluiting is voor een GPS muis. Volgens een van de eerste geruchten zou de NDS WiFi en GPS hebben, tot nu toe is alleen dat van WiFi uitgekomen. Wat denken jullie?

LOL, kan je gaan wardriven met je GBA DS :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Als ik dit zo allemaal lees begin ik toch ook wel behoorlijk enthousiast te worden. Wat ik me ook zat te bedenken is, stel dat je een online game hebt ( een shooter ala Metroid Hunters bijv ) en als je dan online wil spelen moet iemand een server starten. Dan krijg je misschien wel NDS Server verhuurders, zie je zo'n kast vol NDS'en staan met een AP ernaast :D

En nu mogen de koreanen nog wat MMORPGs gaan poorten..uh..moeten :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Er is weer een NDS nieuwtje, er zit een poort op het apparaat waar je iets op kan aansluiten volgens Nintendo. Wat je er op kan aansluiten willen ze bij Nintendo nog niet zeggen, dit zal pas ergens in de toekomst duidelijk worden gemaakt. Wat zou hier het geheim achter kunnen zijn? Ik denk dat er maar weinig mogelijkheden zijn aangezien het in ieder geval geen link-, koptelefoon-, of adapter-aansluiting is. Misschien is het een ethernet/modem aansluiting om online te kunnen zonder WiFi? Of anders een USB-aansluting om de NDS op je pc aan te kunnen sluiten? Het laatste wat ik kan bedenken is dat het een aansluiting is voor een GPS muis. Volgens een van de eerste geruchten zou de NDS WiFi en GPS hebben, tot nu toe is alleen dat van WiFi uitgekomen. Wat denken jullie?

Ik denk dat ik weet waarvoor die aansluiting dient. Aangezien dit geweldig apparaat in het teken staat van gamen met je maten of onbekenden die 1000'den km's verder wonen en dat daarmee Nintendo overduidelijk de sociale kant opgaat met games (gamen doe je met maten en alleen gamen is echt uit ;)). Ik kan maar 1 conclusie trekken dat ding poortje dient voor een mini-camera aansluiting! Het mini cameraatje klik je even snel op je DS _/-\o_ zodat je toch weet tegen wie je chat (chatten wordt een belangrijk onderdeel van de DS) of gamed. Ook kun je even snel een fotootje maken en mailen met je WIFI verbinding :P.

Zo mijn 2-cents 8)

Nog even over de grote van de PSP: die is dus wel even 7 cm breder als de gba.

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 24-08-2004 17:53 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
r.n

In het patent stond iets van connectivity met (mobiele) telefoons, dus ik denk dat je de DS op je Mobiel aan kan sluiten en zo online kunt gaan ipv met hotspots...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 19 augustus 2004 @ 22:02:
En Pokemon Ruby/Sapphire
En nog een hele hoop spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Xrenity schreef op 24 augustus 2004 @ 18:00:
r.n
[...]

In het patent stond iets van connectivity met (mobiele) telefoons, dus ik denk dat je de DS op je Mobiel aan kan sluiten en zo online kunt gaan ipv met hotspots...?
Maar dat lijkt me niet echt te doen in verband met de snelheid van het mobiele netwerk. Dat ligt ver onder de snelheid van breedband en zou enorm veel lag introduceren. Bovendien heeft niet iedere GSM dezelfde aansluitingen. Ik denk zelf dat het eerder iets wordt in de trant van de genoemde camera of anders een aansluiting om je NDS op de PC aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik verwacht eerder dat het iets wordt om met de revolution te praten, of misschien met de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
MetroidPrime schreef op 24 augustus 2004 @ 18:14:
[...]

Maar dat lijkt me niet echt te doen in verband met de snelheid van het mobiele netwerk. Dat ligt ver onder de snelheid van breedband en zou enorm veel lag introduceren. Bovendien heeft niet iedere GSM dezelfde aansluitingen. Ik denk zelf dat het eerder iets wordt in de trant van de genoemde camera of anders een aansluiting om je NDS op de PC aan te sluiten.
via een kabeltje met je PC online zou zo slecht nog niet zijn. Een wireless router heb ik namelijk niet, en om elke dag nou naar een hotspot te gaan, dat lijkt me ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Heeft iemand ook een foto van dit bewuste poortje? Even inspecteren. B)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Arx schreef op 24 augustus 2004 @ 20:12:
Heeft iemand ook een foto van dit bewuste poortje? Even inspecteren. B)
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/ndsport.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Update gevonden over dat poortje:
http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/10224/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik kan me niet voorstellen dat dat klopt, waarom zou Nintendo er dan zo geheimzinnig over doen? Eerst wel vertellen dat er een extra poort is en dan niet zeggen waar die voor dient, terwijl de poort dient voor een functie die al bekend is. De woordvoerder van Nintendo zei dit erover:
It looks as though you can plug something in there, but the stylus pen is going to be connected to the back [of the handheld], so…we’ll reveal more in the future.
Ik ben dan eerder geneigd te denken dat het voor extra functionaliteit is ofzo.

EDIT: Die pagina uit de "handleiding" is zelfs van de E3-NDS, deze had geen ingebouwde microfoon zoals de final-NDS wel heeft. Waarschijnlijk is het een aansluiting die meerdere functies kan dienen en in het E3 model als microfoon ingang gediend heeft. Nu er geen microfoon meer nodig is wordt de poort ergens anders voor gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 25-08-2004 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Volgens mij liggen ze te slapen bij gbaparty. De hele wereld heeft het over het gaatje NAAST de headset ingang. Gbaparty denkt dat het over het gaatje van de headset ingang gaat. Zo makkelijk is het dus niet. ;) Het is dus het vierkante gaatje.

Nu ik er beter na kijk lijkt het uit het zelfde stuk plastic te komen als de headset. Misschien een aansluiting voor een remote zoals te zien is bij de wat modernere mp3 spelers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ik zit dus even naar een plaatje van de NDS te kijken.
Nu vroeg ik mij eigenlijk af waar de volgende knopjes voor zijn?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/VPG3Z6K29DZ1/p.png

Als iemand dat kan vertellen, dan is er voor mij weer een raadsel onthult.

ps: mocht het al genoemd zijn, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Linksboven power, rechtsboven start en select.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:54

Polycom

Poes van goud

haha had hij dat echt niet zelf kunnen verzinnen? Afbeeldingslocatie: http://www.ml75.nl/images/smilies/lol.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Laat maar, volgens dat gerucht wordt het spel ontwikkeld door EA. Zij hebben al bewezen dat ze niet een James Bond-shooter kunnen maken die in de buurt komt van Goldeneye 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

MetroidPrime schreef op 25 augustus 2004 @ 16:20:
[...]

Laat maar, volgens dat gerucht wordt het spel ontwikkeld door EA. Zij hebben al bewezen dat ze niet een James Bond-shooter kunnen maken die in de buurt komt van Goldeneye 64.
True, maar je kan wel hopen op een goed spel :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.