tja, ach een worm light + GBa vond ik ook wel relaxt en ik vond het design toen ook wel nice, lekker paars, beetje gedurfd. Ik heb toen de SP uitkwam gewoon mijn GBA verkocht; adv. gezet, was hem binnen 1dag kwijt, dus als je zeurt dat je er 2 hebt moeten kopen en hoge kosten e.d. dan verzin je dat óf je hebt niet een geprobeert dat ding kwijt te raken volgens mij.
Verder is de GBA (SP) ook niet de duurste console die er is, hij was bij mij na een half jaar gebruik zijn geld al echt wel dik en dwars waard hoor, gewoon elke week een biertje minder en je hebt het eruit
dat gaat ook wel luken met de DS denk ik...
De DS lijkt me verder wel een vet ding, ik hoop alleen dat ze 2Dgames niet gaan 'afschaffen' en dat veel mensen er een kopen
(Het lijkt me wel leuk om lekker in de trein te zitten even te 'scannen' en daarna met iemand 2 coupe's verderop even een lekker potje mario kart te spelen.)
Verder is de GBA (SP) ook niet de duurste console die er is, hij was bij mij na een half jaar gebruik zijn geld al echt wel dik en dwars waard hoor, gewoon elke week een biertje minder en je hebt het eruit
De DS lijkt me verder wel een vet ding, ik hoop alleen dat ze 2Dgames niet gaan 'afschaffen' en dat veel mensen er een kopen