[C&C] Generals Zero Hour - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand een leuke grote urban map?
Liefst een 8-player, maar 6 player is ook leuk :)
Suggesties?

Ik heb er wel een paar gevonden, maar die zijn 4-player max. en ik wil toch een wat grotere veldslag :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:41:
[...]

Heren bedankt.....ik kan weer op GLA jacht. IDD....het begin is altijd moeilijk om door te komen omdat er al een lading bikes op je afkomt voordat er een degelijke verdediging is |:( . Maar dat met uit unloaden en onderbrengen van mannetjes is idd een goed idee. Is het niet alleen beter om dan een APC te bouwen en die te unloaden aangezien China Inf sterke inf-units heeft? >:)
>:)
APC? ik denk dat je hetzelvde bedoeld als mijn "busje" :p ik heb het al even niet gespeeld dus wist de naam niet meer.. wat ik bedoel is zo'n busje waar gelijk al 4(?) raketmannetjes in zitten van $1000. (geloof dat ze outposts heten).

Of bedoel je met APC dat ding met die minigunners? die moet je niet maken aangezien die 2x zo duur is en die minigunners minder ver schieten en even moeten "opspinnen" en daarmee te traag zijn voor die bikes.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:34:
[...]

APC? ik denk dat je hetzelvde bedoeld als mijn "busje" :p ik heb het al even niet gespeeld dus wist de naam niet meer.. wat ik bedoel is zo'n busje waar gelijk al 4(?) raketmannetjes in zitten van $1000. (geloof dat ze outposts heten).
Nee nee....idd die van jou heet outposts en detecteren ook stealth units. Ik bedoel de busjes waar infanteriemannetjes uitkomen (een stuk of 8 dacht ik). :P Die kan je gelijk upgraden met je generals' star. Dus geen rocketeers maar mitrailleurmannetjes.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is er trouwens een mod waarmee gattling guns en patriots enzo ook veteran en elite kunnen worden?

Ik heb dit vroeger zelf gedaan, maar weet echt niet meer hoe :P
en heb er ook geen zin in

Maar ik vond het wel heel erg fijn spelen :)

Dus, waar vind ik die mod? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt een outpost (aantal tankhunters) en een assault troop crawler ( heel wat red guards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:18:
[...]

china inf en dan van die busjes met raket mannetjes maken en een paar bunkers (daar krijg je automatisch mines bij >:)) op strategische plaatsen: unload je busjes (komen 4 rocketmannetjes uit... toch?) doe er weer 1 in je bus, zet er 2 beetje afstand omheen en stop de 4e in een bunkertje zo heb je voor $1500 al veel verdediging!

Probeer alles wel een beetje in een lijntje te zetten, zodat een demobikje wél maar 1 unit per keer kan raken, maar dat ie wel door meerdere units beschoten wordt voordat ie dichtbij genoeg is.
ze kunnen per suicide bikje dan maar 1 busje, 1 raketmannetje of een poging op je bunker ondernemen. je bunker overleefd er wel 2 (of 3 hangt er vanaf hoeveel dmg de mijnen doen). gaan ze niet op je mannetjes af dan blazen je raketmannetjes ze zo omver :9

later idd van die gattling guns (die zijn namelijk iets te duur voor in het begin imo).
mjah, vergeet niet dat bikes ook over bergen kunnen, dus met een beetje open map zou je bijwijze van spreken een circel om je basis moeten bouwen dan :P
als inf niet altijd wat aan te doen :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat klopt.. maarja meestal heb je wel een "risico gebied" als je een map speelt waar het gewoon slim is om die meuk neer te proppen. en in het begin heb je toch niet zo'n HUGE basis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:22:
[...]

mjah, vergeet niet dat bikes ook over bergen kunnen, dus met een beetje open map zou je bijwijze van spreken een circel om je basis moeten bouwen dan :P
als inf niet altijd wat aan te doen :P
Ja...ideaal zou zijn een ground defense zoals beschreven met gunships als back up voor achter de bergen. Alleen moet je wel de tijd hebben die gunships te bouwen :? Of anders moet je denk ik meteen Migs bouwen en die laten circuleren achter de bergrug. Het probleem is alleen dat als dan een motor langsraast...ALLE Migs hun raketten afvuren en dan huiswaarts keren |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah.. migs zijn chill voor in de 2e fase. dus als je basis wat groter is en je al wat gattling guns hebt (zodat ze niet ineens door crossen en je airfield slopen). Voor in het begin zijn migs gewoon te duur en niet echt nodig omdat je maar klein stukje hoeft te verdedigen.

Een gunship + rocket mannetjes/minigunnres is echter wel HEEL bruut! maar om zo'n ding te kopen heb je toch weer 1000 (airfield) + 1600 (helix) = 2600 erdoor gejast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
mjah. maar je hebt er wel portable defence voor. je kan het ook zo zien. je geeft mee ruit maar je overleeft er beter door en kan meer ophalen en counteren erna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:38:
mjah. maar je hebt er wel portable defence voor. je kan het ook zo zien. je geeft mee ruit maar je overleeft er beter door en kan meer ophalen en counteren erna :P
Ben het helemaal met je eens. Totdat ze met een Quad Cannon komen en je gunship uit de lucht knallen :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
mjah, maar daar maak je dan weer outposts voor. gezien die stilstaand toch stealth zijn kun je zo perfect elkaar afdekken. kogels zijn oneffectief tegen outpost en raketten wel heel sterk tegen outposts. beetje combineren moet het allemaal wel lukken. ondertussen een lotus z'n basis lekker binnen sneaken en z'n unit spam mogenlijkheden tijdelijk weghalen en dan maar aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik weet niet of jij wel eens een quad cannon tegen een gebouw heb zien schieten, maar de damage vs gebouwen is echt absurd vergeleken met die van quad cannons..

en idd ook tegen outposts slopen ze die dingen als een gek, ze doen misschien minder dmg vs infantry dan gats maar tegen gebouwen zijn ze absurd..

ze gaan btw wel hard neer door 2 helix+bunkers als je ze ondersteund met 1/2 Bm's

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
volgestampte outposts redden het echt wel tegen qaud hoor als je het slim speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ja tuurlijk, alleen is de prijs verhouding even een stapje lager voor de quads :P

het gaat erom dat je best veel moeite zal moeten doen om die mass quads te stoppen met alleen outposts en helixes..

kijk neem je 3 bm's erbij dan lukt het je wel, maar een outpost is als ik het me goed herinner 1000/1100? en de tank hunters 300 per stuk ofzo, kom je intotaal op ongeveer 2300 per outpost die je dan ook nog eens goed moet neer zetten want 3/4 quads redden het denk ik wel vs 1 van die outposts.. (en dat is als het alleen maar quads zijn).

en vergeet niet dat je ook nog eens de moeite moet nemen om die tankhunters te bouwen terwijl de gla speler gewoon de rally point in je basis jast, en met 2 arms dealers gewoon quads pompt..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
mjah een paar bunkers moeten er natuurlijk ook bij. en inf heeft geen bm tanks :). en met 2 ad's persen is dus 2 quads per zoveel sec. dat kan ik wel aan :D. je moet ook zien als hij zich op spammen puur consentreerd geeft het ook een zwakte natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Vriend van mij had zin om iemand alleen maar met air te ownen :+

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/vliegtuigjes.jpg

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:37:
Vriend van mij had zin om iemand alleen maar met air te ownen :+

Resultaat:
[afbeelding]
Dit is wel HEEL erg wreed :X :X . En dan te bedenken dat hij niet eens Air General was }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Damnit ik krijg weeeeeeeeer een serious error... Echt jammer dat ze de support voor deze game hebben opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
sjah, welkom to the real gol/zhol....
een patch kunnen we verwachten in 2808 ongeveer.

beetje nutteloos die migs. paar gatling/avengers/quad/stingersites of getling torens redden eht met gemak. vervolgends crush je iemand zo. beetje te duur om migs door te kunnen persen,....

maar ik zie nog alleen een CC staan dus zal wel vs een comp zijn geweest. human speler zou wel gestopt zijn ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou erg van strategiegames maar
kan je dit spel ook goed online spelen?
ik bedoel is het de moeite waard om voor €30,- c&c generals deluxe te kopen vooral voor de multiplayer online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:38:
ik hou erg van strategiegames maar
kan je dit spel ook goed online spelen?
ik bedoel is het de moeite waard om voor €30,- c&c generals deluxe te kopen vooral voor de multiplayer online?
Ik heb die set ook gekocht, ik vind het redelijk weg gegooit geld als je er alleen online mee wilt spelen.
Ik heb een weekje online gespeeld en ben er daarna maar mee gestopt ik werd helemaal gestoord van alle cheaters en disconnects.
Ook de balance is gaar tussen de generals.
Het spel is alleen leuk voor een potje op een lan party of de single player missies imo.
Ik heb er iig wel spijt van dat ik em gekocht heb voor het online gamen, had beter bij me gekraakte versie kunnen blijven voor die ene keer dat ik em speel op een lan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
gheghe, er zijn online idd bergen cheaters en disconnecters. maar ook goede spelers. vooral op zhol kom je de dcers en cheaters tegen, en is unballanced. generals gewoon is wel balanceder alleen wor dhet online veeeeel minder gespeeld. dus duurt het langer voordat je een game hebt of als je van 4vs4/3vs3 houd voordat hij gevuld is.

kortom generals online is leuker opzich maar word weinig gespeeld. zero hour online is meer mogenlijkheden en meer cheaters, disconnecters en veel meer spelers.

zelf oordelen of je het um waard vind :P. de singleplayer is iniedergeval niet uitdagend of moeilijk.

het is ook niet zo bij zero hour dat je 5 games online speelt en 4 games daarvan gedisconnect word of gecheat. soms kom je op een avond er 1 of geen tegen soms wel 12. vooral naar stats kijken als mensen vreemd hoge disconnect of win score hebben. gewoon kicken. dan valt het redelijk mee en blijft het wel fun ( naast de unbalance )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:01:

het is ook niet zo bij zero hour dat je 5 games online speelt en 4 games daarvan gedisconnect word of gecheat. soms kom je op een avond er 1 of geen tegen soms wel 12. vooral naar stats kijken als mensen vreemd hoge disconnect of win score hebben. gewoon kicken. dan valt het redelijk mee en blijft het wel fun ( naast de unbalance )
IDD....je treft het op bepaalde dagen wel of niet. Met vooral semi-noobs is het meestal wel fair spelen. Ga vooral niet naar de 3v3 of 4v4 lobby. Meestal zijn dat de discons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 14:01
Hier spreekt een Generals semi-noob :P .
Is er verschil tussen verschillende servers qua aanwezigheid van cheaters? Vooralsnog vind ik LAN-potjes nog het leukste omdat je zeker weet dat iedereen niet cheat.
Misschien een idee om een tweakers generals get-together te organiseren? (of zeg ik nu iets heel doms? 8)7 )

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik ben het niet eens met dat je mensen die veel disconnects hebben moet kicken.

Ik had ff een nieuwe account gemaakt en daarmee had ik officieel gezien 15 wins, 0 losses en 0 disconnects, maar omdat er cheaters bij zaten had ik 8 disconnects, 7 wins en 0 losses.

Er kwam een pro binnen en die lachte zich dood om mijn score, terwijl ik alle 15 games gewoon gewonnen had.

Overigens speel ik nu gewoon verder met mn normale account die 190 - 56 - 56 heeft... Dan zijn 56 disconnects nog te overzien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:51:

Er kwam een pro binnen en die lachte zich dood om mijn score, terwijl ik alle 15 games gewoon gewonnen had.

Overigens speel ik nu gewoon verder met mn normale account die 190 - 56 - 56 heeft... Dan zijn 56 disconnects nog te overzien :/
Ik heb generals in de strijd meegemaakt met stats van hoger dan 750 wins, 0 (NUL!!) losses en ongeveer 10 discons. Dat kan dus never he!! :r
Aan de andere kant zijn er ook generals met stats 0-0-0 (zogenaamde noobs) die gezien hun manier van oorlogje voeren....met geen mogelijkheid noob zijn :Y).
Ik blijf erbij.....semi-noobs of anders veterans met ook aanvaardbare aantal losses zijn de meest eerlijke spelers O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:08:
[...]

Ik heb generals in de strijd meegemaakt met stats van hoger dan 750 wins, 0 (NUL!!) losses en ongeveer 10 discons. Dat kan dus never he!! :r
Aan de andere kant zijn er ook generals met stats 0-0-0 (zogenaamde noobs) die gezien hun manier van oorlogje voeren....met geen mogelijkheid noob zijn :Y).
Ik blijf erbij.....semi-noobs of anders veterans met ook aanvaardbare aantal losses zijn de meest eerlijke spelers O-)
Daves2hd agrees :Y)

dat hele stats toevoegen op die manier is naar mijn idee gewoon de verpester. er zijn veelste veel mensen die stats bewust spelen. dus alleen tegen mensen die slecht zijn ( en dus negative scores hebben zoals 12-34-8 ) of om te winnen gaan cheaten enz.... zonder die stats had het volgends mij wel een stukkie langer mee kunnen gaan. helaas konden we al voorspellen dat support van EA niiets zou worden na dat WestWood was opgeruimd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik heb ze trouwens gister een mail gestuurd of ze de support hebben opgegeven en dat dat niet zo mooi zou zijn gezien mensen dan geen zin hebben om de nieuwe reeks te kopen..

Hoe meer mensen het doen des te beter de kans is dat ze inzien dat ze fout bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daves2hd agrees :Y)

dat hele stats toevoegen op die manier is naar mijn idee gewoon de verpester. er zijn veelste veel mensen die stats bewust spelen. dus alleen tegen mensen die slecht zijn ( en dus negative scores hebben zoals 12-34-8 ) of om te winnen gaan cheaten enz.... zonder die stats had het volgends mij wel een stukkie langer mee kunnen gaan. helaas konden we al voorspellen dat support van EA niiets zou worden na dat WestWood was opgeruimd. :'([/quote]

Ben het helemaal met je eens. Vooralsnog zijn mijn bevindingen dat als je strijd levert tegen clanmembers.....deze jongens geen cheaters/ dan wel quitters zijn. Dat er ook figuren tussen lopen die kicken op goede stats....tjsa.....dat is inherent aan het competitie-element van online gaming 8) . Dat kan je denk ik nooit helemaal uitsluiten :*)
Eigenlijk moet er een speciale 'ban-forum' komen van EA zelf waarop alle ziekmakende gamers worden vermeld.... >:). Zoiets met als naam 'Papieren Generaals' ofzo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Sluuut schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:43:
Ik heb ze trouwens gister een mail gestuurd of ze de support hebben opgegeven en dat dat niet zo mooi zou zijn gezien mensen dan geen zin hebben om de nieuwe reeks te kopen..

Hoe meer mensen het doen des te beter de kans is dat ze inzien dat ze fout bezig zijn...
hahaha, en toen werd je wakker hopelijk :) Al sinds de eerste patch die er voor zero hour kwam zijn mensen al aan het zaniken om patches overal. Ze mailen naarze, het forum stond er vol van, maar nee, na de aankondigingvan battle for middle earth verdween elke belangrijk persoon van EA vande forums en kwam er nooit meer response. Sindsdien is er nooit meer iets veranderd en ik schat dat dat ondertussen al meer dan een jaar geleden was :D

Nee je zal generals moeten spelen zoals het nu is, en anders wachten op van die zogenaamde anti cheat mods die toch altijd weer gehacked en gecrached worden maar ok. Ben in ieder geval bang dat je mailtje ook weer netjes deleted is en het ze geen sodemieter kan schelen.

Over dat gedoe met die black list voor cheaters enzo, daar zijn er al een filnk aantal van geweest, maar wat doet het ertoe? Iedereen maakt gewoon weer een nieuwe acount en voila je kan weer doen wat je wilt. Het enige dat je kan doen is gewoon naar eigen inzicht mensen kicken, ik kick meestal mensen met een in mijn ogen absurde score, mensen die een hoge score hebben met alleen gla en ook gla kiezen op dat moment ( denk aan scud bug gedoe en daarnaast heb ik weinig zin in een tech spam af en toe) Voor de rest kick ik ook mensen die een achtelijk lijpe naam met allemaal hoofdletters of gaar taal gebruik hebben en die uit duitsland komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.. en die uit duitsland komen
+3 inzichtvol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
ger? ger? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:53:
[...]

en die uit duitsland komen :P
Ik vraag me af of de Duitsers ook hetzelfde doen met Nederlanders..... :D . Wat wel zo leuk is....gaan ze het onderling Duits met elkaar praten......terwijl we mooi zitten mee te luisteren en ragfijn hun tactiek beluisteren.... 8) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:29
ik heb alles al geprobeerd, maar krijg geen extra maps werkend |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:31:
Weet iemand een leuke grote urban map?
Liefst een 8-player, maar 6 player is ook leuk :)
Suggesties?

Ik heb er wel een paar gevonden, maar die zijn 4-player max. en ik wil toch een wat grotere veldslag :)
Niemand? :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:29
Gipsy King schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:21:
ik heb alles al geprobeerd, maar krijg geen extra maps werkend |:( |:( |:(
niemand ?? :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

C:\Documents and Settings\user name\Mijn documenten\Command and Conquer Generals Zero Hour Data\Maps, als je ze nou hier in zet moeten ze werken, althans bij mij, voor generals natuurlijk de eigen map, maar goed, succes.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb een nieuwe pc en ik denk ik install generals weer

krijg ik opeens....als ik de map lights out speel groene grond...de weggetjes, boompjes en units/buildings zijn wel in de juiste kleuren maar de grond is mint groen (wel met textures)
ook is het soms wel eens heel wit en zodra ik een unit selecteer wordt het groen

amd 64 3500+ op msi k8n neo2 platinum met 2x512 mb ddr (corsair)
aOpen 6800GT

een andere sneeuwmap zoals lone eagle werkte wel...
op mijn oude pc (helemaal anders) bugde die map ook wel een beetje...van die zwarte flikkeringen in de hoeken van de map

iemand een id hoe ik dit moet oplossen?
ik had de 66.93 versie eropstaan van forceware. de nieuweste beta 67.03 maakt geen verschil
ook AA en AF aan/uit maakt nix uit

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
@Tusk: De grafische instellingen van C&C veranderen?
Misschien is het één optie die eht veroorzaakt. Qua drivers voor je videokaart heb je 't al geprobeerd en AA/AF is inderdaad ook het 2e waar ik aan dacht...

Ik heb van het weekend weer een nieuwe bug ondekt :P
Als je met jarmen kell van de demo gen een karretje leer snipert en hem daarna op wil blazen dan kan dat gewoon, alleen gaat hij het niet opblazen maar gaat hij erin zitten :(

Wat word er trouwens bedoelt met tech spam?

[ Voor 7% gewijzigd door Sluuut op 13-12-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technicials + rocket mannetjes spammen in een rush als gla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
mjah techs he... technicals voornamenlijk. die rpg's zijn niet nodig hoor. techs zijn van nature al sterk genoeg ( lompe overpowerde kut dingen ).
gebruik het zelf ookwelleens :P best leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rpg's? rocket mannetjes? mjah.. die stop je gewoon af en toe in je techs (vooral de 1e paar) omdat je die toch gratis uit je tunneltjes krijgt...

en rocket mannetjes zijn goed als je bevoorbeeld een china met van die tankjes moet slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
mjah idd. als je ze bij tunnels krijgt. maar maken is geld verspilling, hoewel gla snel genoeg geld ophaalt :P. als demo is tech spam op z'n ergst. niet aanvallen. keihard opaf rijden met de meute ontploffing van units mis bruiken. zo erg, zo simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah demo= evul :(

maar gewoon is het lekker te doen hoor.. gewoon paar tech + je begin rocketmannetjes erin daarna toe rijden, rocket mannetjes eruit en dan win je zo :)

rocket vs. tanks techs vs. mannetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Er zijn meerdere projecten om een totale conversie van Genreals naar Command & Conquer (Tiberian Dawn)
De mod op deze site komt volgende week uit.

Hier even een voorbeeldje :P

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA dat kan wel weer leuk worden maar online spelen zit er dan ook niet meer in omdat er dan weer net zoals bij Reborn er niemand is die de mod heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
nee nee nee,... wil je een echte goede mod maken die je tiberian dawn wilt noemen zorg dan dat je die balk rechts ook gebruikt ook, old school C&C. geen dozers,... nee MCV power. andere dingen passen niet bij die geweldige old school C&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige mod die ik nog enigzins interessant vind is de RA 1 mod !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuhh....

Ik heb een heleboel mod-maps 3v3 en 4v4. Alleen als ik nu een online game host.....vind ik alleen mijn 2v2 maps terug. Iemand enig idee waar die andere maps zijn? :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Zorgen dat je niet meer dan honderd custom maps hebt. Als je er meer dan honderd hebt, verschijnen alle maps die niet binnen de eerste honderd vallen niet in de lijst. Hetzelfde geld voor replays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:36:
de enige mod die ik nog enigzins interessant vind is de RA 1 mod !
Is die al uit dan? Ik dacht dat ze daar nog met de textures bezig waren, of is er nog een andere?
daves2hd schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:43:
nee nee nee,... wil je een echte goede mod maken die je tiberian dawn wilt noemen zorg dan dat je die balk rechts ook gebruikt ook, old school C&C. geen dozers,... nee MCV power. andere dingen passen niet bij die geweldige old school C&C
Volgens mij zie ik daar op die site wel screens met een classic menu.
Zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://cnc-source.com/gallery/data/media/96/1.JPG

[ Voor 51% gewijzigd door Jozz op 15-12-2004 22:59 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
en ik zie dozers :(. ik wil een construction maken in dat menu en dan plaatsen :P die dozers horen er gewoon niet bij :P

laatst even een potje als af tegen 3 hard comps gedaan... beetje laggy en lang. maar wel gewonnen

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
well... RTFM :P
Q. How accurate will it be? How different will it be from the original "Tiberian Dawn"?

A. Our mod will come in two versions - one version will be a complete recreation of "Tberian Dawn", and will have no extra features. It is currently being referred to as "Vanilla TFTW". Of course, there are some things that cannot be recreated, such as the original build style, where all structures were created from the construction yard. However, we will try as much as possible to make it a true conversion. The other version will have additional things and is temporarily being called, "TFTW: Xtended".
Het is dus technisch gezien niet mogelijk om buildings uit de construction yard te bouwen.

• daves2hd
in andere woorden een perfecte mod van TD is onmogenlijk te modden met generals spul = dus niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

daves2hd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:28:
in andere woorden een perfecte mod van TD is onmogenlijk te modden met generals spul = dus niet doen :P
Versie 1.0 is nu uit.
Je kan hem downloaden van http://tftw.cnc-source.com/ :9
Op http://www.planetcnc.com/ komt als het goed is een mirror ;)

hier nog even een opmerking:
Note: If you're having trouble installing the mod, follow these instructions:

* Run the installation file and unpack the files to a temporary directory.
* Rename the FTW extensions to BIG and move these files to your Zero Hour directory.
* Make a shortcut to Generals.exe, then in the shortcut properties, add this to Target:

-noFPSLimit -noShellMap -mod TFTW.big

[ Voor 37% gewijzigd door mduijvendijk op 25-12-2004 08:03 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil bij deze alle generaals ;) het ALLERBESTE wensen voor 2005!!
Dat jullie allemaal overwinningen mogen boeken op het slagveld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
wens ons liever een patch toe ;). laast een avondje gehad zonder cheaters. maar wel dcers helaas :(. ik geef de stats gedoe nog altijd de schuld. EA met z'n stomme gezeik over stats, vinden zichzelf er heel stoer mee. enige wat het geeft is stats lamers :(.

maar dat word heel af en toe zhol en wachten op een ra3. als de intro niet goed daarvan word als hij uit is wil ik um al niet meer :P. er meot iig komen te staan: Westwood proudly presents,.... Red Alert 3 maar ook dat zal er neit van komen :( een traditie verbroken..

maar verder idd de beste wensen voor 2005 en Search&Destroy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 07:13:

maar dat word heel af en toe zhol en wachten op een ra3. als de intro niet goed daarvan word als hij uit is wil ik um al niet meer :P. er meot iig komen te staan: Westwood proudly presents,.... Red Alert 3 maar ook dat zal er neit van komen :( een traditie verbroken..
.
Mjah....ik ben het met je eens, Voordat Westwood studios onderdeel was van EA wist je nog wat je kocht aan kwaliteit 8) . Laten we hopen dat EA als goede voornemen voor 2005 heeft besloten om nadat de LOTR-storm is geluwd, weer terug te keren betreffende efforts en patches naar de C&C cyclus :P . Ik weet dat het wishful thinking is 8)7 ..maar hey.....je moet toch wat te dromen hebben..... >:) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
(zingt*) de meeste dromen zijn bedrog (zingt*)
;) maar ik hoop en droom mee.

ach er staat al een expansion klaar voor lotr rts, die was notabene een halfjaar voor de game al "af". dat oppoesten van die engine zal zogenaamd wel weer lang duren. maar eerst zal lotr moeten worden uitgemeklt. eerst die nu is verkopen, strax die exp, als die goed gekoopt nog eens op door draven naar nog een exp en dan weer 3 weken in ra3 steken en uitbrengen.

had laast een soort terror potje, een 2vs2. ik random, m'n allie random, een tegenstander random en een tegen stander AF. uiteindelijk werden het 4 af :| gelukkig was de random die AF werd neit zo slim. en de gene tegenover mij deed eht zelfde als ik met 2 af raports spammen. maar ik was slimmer :+ schuit voor de suply dumpen en gelande kingRaptor halen de raketten neer voordat ze bij een chinook zijn. en dan op de zijne af die neit beschermd zijn :9

[ Voor 39% gewijzigd door daves2hd op 04-01-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Kan me herinneren dat er in het begin zo'n brute vpn server was speciaal gemaakt door een gotter om lekker op te kunnen gamen :P

Is die er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
MaZe schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:17:
Kan me herinneren dat er in het begin zo'n brute vpn server was speciaal gemaakt door een gotter om lekker op te kunnen gamen :P

Is die er nog?
Nee :)

Er is wel zo'n internet server van EA waar je ook op kunt gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
MaZe schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:17:

Is die er nog?
God verhoedde dat je 2 tientjes moet neertellen om een spel legitiem te kunnen spelen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Count op 04-01-2005 23:37 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

hey spelen jullie nog steeds allemaal generals of zero hour ?
heb het allebij een poos niet meer gespeelt zuigt het nog steeds zo als vroeger met die disconects enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:07:
had laast een soort terror potje, een 2vs2. ik random, m'n allie random, een tegenstander random en een tegen stander AF. uiteindelijk werden het 4 af :| gelukkig was de random die AF werd neit zo slim. en de gene tegenover mij deed eht zelfde als ik met 2 af raports spammen. maar ik was slimmer :+ schuit voor de suply dumpen en gelande kingRaptor halen de raketten neer voordat ze bij een chinook zijn. en dan op de zijne af die neit beschermd zijn :9
Gelukkig weet niet iedereen dat supply en energy essentieel zijn om uberhaupt ergens iets van betekenis te zijn O-) . Als ik AF ben, ga ik ook meestal meteen op zijn supply of anders zijn energy af met KingRaptors..... :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja een mooie manier voor een traag (lees: geen succesvolle rush) potje als je een china en een usa hebt is die china met z'n lotus de main van de ander laten cappen (dan verkopen ze meestal) en dan de usa met raptors/aurora de bouwers killen. dan is de tegenstander china/usa snel dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:28:
tja een mooie manier voor een traag (lees: geen succesvolle rush) potje als je een china en een usa hebt is die china met z'n lotus de main van de ander laten cappen (dan verkopen ze meestal) en dan de usa met raptors/aurora de bouwers killen. dan is de tegenstander china/usa snel dood :)
Ik geloof dat je met 8 king raptors ook al een command center sloopt, maarja AF is gewoon lame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah.. maar 8 king raps is duurtjes :P en op die manier is het gewoon erg grappig aangezien hij later baalt "kut had ik maar niet verkocht" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:28:
In een 1vs1 tegen Airforce als ik Tank ben verkoop ik zelfs m'n Command Center al gelijk bij de start (nadat ik tweede dozer heb dan) :*). En snel dood ben ik meestal niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah.. das best knullig even 1 king rap maken, langs je def vliegen en je bouwers slopen en dan is het snel gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Ach ja.. wat heb je aan king raptors als je vijand gattling spamt en een paar dragon tanks meeneemt. Daar is gewoon niets tegenin te brengen als je puur voor raptors gaat, die strategie moet je dan weer tegenhouden met rockvees en ambulances en dat werkt dan alleen als je geen dikke lag hebt. Die dozers hoeven alleen maar 2 warfactories te bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:00:
mjah.. das best knullig even 1 king rap maken, langs je def vliegen en je bouwers slopen en dan is het snel gedaan :/
Zoals Rival24 al zei: als m'n tegenstander voor king raptors gaat is ie al helemaal screwed. Die dozers blijven wel leven waarschijnlijk. Maar wil het desnoods wel eens een keer tegen je proberen ;). En och, als je ze molt dan staan er al twee warfacs up en knallen gattlings je chinooks uit de lucht...

@ Rival24: een dozer overhouden voor propaganda en dan ecms is nog wel eens makkelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wmm schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:17:
@ Rival24: een dozer overhouden voor propaganda en dan ecms is nog wel eens makkelijk ;).
99 van de 100 keer is je vijand toch al lang dood :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst was ik AF en deden we een 2v2 no rush. In een vergevorderd stadium ging ik met 3 auroras richting vijand. Tot mijn verbazing werden 2 auroras in hun attackrun neergeschoten toen ze door een spervuur heen vlogen van gatlings in combinatie met listening outposts. :o . Is dit dan toch de manier om enkele auroras tegen te houden?? Listening outpost + gatlings op een afstand van je base stationeren..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:24:
Laatst was ik AF en deden we een 2v2 no rush. In een vergevorderd stadium ging ik met 3 auroras richting vijand. Tot mijn verbazing werden 2 auroras in hun attackrun neergeschoten toen ze door een spervuur heen vlogen van gatlings in combinatie met listening outposts. :o . Is dit dan toch de manier om enkele auroras tegen te houden?? Listening outpost + gatlings op een afstand van je base stationeren..... :?
Volgens mij mist Gatling nooit. Maar het kan ook zijn dat als je manueel vliegt hij niet supersonich snel vliegt en hey, dit is niet het meest bugvrije spel ooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Een Aurora die op een doel om te bombarderen afvliegt kan nooit neergehaald worden. Ook al zet je er nog zoveel antiair op, het lukt niet. Waarschijnljk had je hem gewoon ergens heen laten vliegen en niet een doel gegeven om te bombarderen, dan vliegt ie namelijk veel langzamer en kan ie wel neergehaald worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Als je in je handleiding kijkt, staat er dat Aurora's WEL neergeschoten kunnen worden maar enkel als je ze in grote groepen laat vliegen. Dat komt omdat ze dan de voorste Aurora missen maar dat gemiste schot kan dan nog wel een Aurora raken die erachteraan vliegt.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou.. dat is me echt nog NOOIT opgevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Count schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:48:
Als je in je handleiding kijkt, staat er dat Aurora's WEL neergeschoten kunnen worden maar enkel als je ze in grote groepen laat vliegen. Dat komt omdat ze dan de voorste Aurora missen maar dat gemiste schot kan dan nog wel een Aurora raken die erachteraan vliegt.
Hm, potjes waarin grote groepen Aurora's vliegen zijn toch niet leuk doorgaans :P.
Nooit geweten trouwens :).

Wat trouwens grappig is: Avengers kunnen Aurora's op topsnelheid ook niet raken. Avengers gebruiken lasers... Aurora's vliegen op topsnelheid dus sneller dan het licht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:24:
[...]

Wat trouwens grappig is: Avengers kunnen Aurora's op topsnelheid ook niet raken. Avengers gebruiken lasers... Aurora's vliegen op topsnelheid dus sneller dan het licht? :P
Wat dacht je van: Ze vliegen ZO snel dat de avengers niet eens tijd hebben hun laserturrets te draaien.... :P . Overigens off topic: laatst heb ik op Discovery Channel (jaja...ook generaals kijken wetenschappelijke programma's O-) ) gezien dat de lichtsnelheid aan het afnemen is :? . Misschien dat een eventuele patch voor ZH ineens met langzamere avenger-lasers komt :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:58:
[...]

Wat dacht je van: Ze vliegen ZO snel dat de avengers niet eens tijd hebben hun laserturrets te draaien.... :P . Overigens off topic: laatst heb ik op Discovery Channel (jaja...ook generaals kijken wetenschappelijke programma's O-) ) gezien dat de lichtsnelheid aan het afnemen is :? . Misschien dat een eventuele patch voor ZH ineens met langzamere avenger-lasers komt :D :D
Die Avengers schieten wel op de Aurora's, dus die turrents draaien lukt ook wel dan. Ze raken alleen niks :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
arora's komen altijd bij hun doel aan in generals dat is hun power juist :P. er zijn maar een paar bugs en dingen die ze optijd neer halen. aurora aplha's kunnen elkaar opblazen als eentje bomt die ontplost terwijl ene entje nog boven vliegt op snelheid dan gaatie kaboom, carpet kan eht ook. verder is eht ook welleens als aurora's te dicht achter elkaar vliegen dan haalt de turrent of anti air de gene erachter neer omdat daar de kogels en raketten komen omdat de gene waar ze op mikken te snel is :P. verder is aurora niet neer te halen onderweg emt de bom tot zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Is het mogelijk om replays van C&C Generals op de een of andere manier te converteren naar Zero Hour replays? In Generals kan je namelijk niet voorruit spoelen en in ZH wel. Gewoon naar de ZH replays map kopieren werkt niet, dan zie je ze niet in ZH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Volgens mij klopt dit niet. Zet maar eens een stuk of 10 Avengers neer, en probeer er met een Aurora overheen te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
missen allemaal zoalng hij z'n bom niet gedropt heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
daves2hd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:42:
missen allemaal zoalng hij z'n bom niet gedropt heeft :P
getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Jozz schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:04:
Is het mogelijk om replays van C&C Generals op de een of andere manier te converteren naar Zero Hour replays? In Generals kan je namelijk niet voorruit spoelen en in ZH wel. Gewoon naar de ZH replays map kopieren werkt niet, dan zie je ze niet in ZH.
Nee, dat is simpelweg onmogelijk. In Generals hebben de units andere eigenschappen (zoals firepower, armor) dan in Zero Hour. Dan zou je dus hele vreemde replays krijgen.
Ja, je kunt echt tig Avengers op een bult zetten. Ze missen een Aurora die op topsnelheid vliegt allemaal. Op de terugweg van de Aurora is het wel een makkie dan voor de Avengers :P. De enige manier dus om een Aurora op topsnelheid te raken is als ze achter elkaar vliegen en de kogels de eerste Aurora missen maar de tweede raken doordat ie er zo dicht achterop vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
\o/ * daves2hd wist het wel ;)

overigends, ik geloof dat de mensen op zhol weer goede voornemens hebben. speelde weer eens online voor het eerst dit jaar, en nog nooit zoveel dc's gehad zeg :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een vraagje.....Stealth Comanches....Ik weet dat met China die dingen kunnen worden gedectecteerd met listening outposts als ze langs vliegen. Maar hoe zit dit met USA en GLA? Met welke units worden deze sneaky-choppers gesignaleerd?? >:)
Als je wordt gespamd met die dingen en ze pas opmerken op het moment dat ze een target vernielen ben je dus al te laat..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:35:
Nog ff een vraagje.....Stealth Comanches....Ik weet dat met China die dingen kunnen worden gedectecteerd met listening outposts als ze langs vliegen. Maar hoe zit dit met USA en GLA? Met welke units worden deze sneaky-choppers gesignaleerd?? >:)
Als je wordt gespamd met die dingen en ze pas opmerken op het moment dat ze een target vernielen ben je dus al te laat..... 8)7
USA: Spy ding, scan, spy drone en de extreem 13373 sentry drone

GLA: radar van, tunnel en stinger site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Strategy Center op Search & Destroy detect zelf ook stealth units.

De Jarmen Kell van GLAS en GLAV detecten ook stealth units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er dan toch nog wonderen? O-) . Gisteren een update/ patch van EA uit voor ZH. Misschien hebben al onze nieuwjaarswensen voor patches toch effect gemaakt..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf? een patch... tis toch nog geen 1 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 08:40

Tijntje

Hello?!

Waar zou die moeten staan dan?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:36:
Bestaan er dan toch nog wonderen? O-) . Gisteren een update/ patch van EA uit voor ZH. Misschien hebben al onze nieuwjaarswensen voor patches toch effect gemaakt..... :P
Serieus?? Ik ga straks thuis meteen kijken. Ben benieuwd wat dit ons zal brengen.

[edit] ik zie niets op de officiële site staan. :/ :?

[ Voor 8% gewijzigd door Jozz op 20-01-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hmm nee inderdaad geen patch als ik online ga. Op de ftp van EA staat ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een update moeten installeren voordat ik online kan. Update zou nieuwe mappen bevatten alsmede correcties op aanvalskracht van o.a. Aurora Alpha's. Ik heb het om 19 januari rond 20.00 uur moeten installeren......kreeg de update automatisch toen ik online wilde gaan... :?
Het kan toch niet zijn dat die update selectief is? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Was het maar zo'n feest dat ze een update hadden uitgebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:43:
Heb gisteren een update moeten installeren voordat ik online kan. Update zou nieuwe mappen bevatten alsmede correcties op aanvalskracht van o.a. Aurora Alpha's. Ik heb het om 19 januari rond 20.00 uur moeten installeren......kreeg de update automatisch toen ik online wilde gaan... :?
Het kan toch niet zijn dat die update selectief is? :? :?
Waarschijnlijk had je Generals opnieuw geinstalleerd? Of je hele pc ofzo? Het lijkt me sterk dat ze iemand zomaar een bericht sturen over een update? Kon je daarna wel online dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
enige patch die aanvals kracht van alpha veranderede was 1.2 dat ik weet :P

ik wil anders ookwel die patch 8)

Ik vraag me wel af. of de balance er na de patch beter is of to toch eigenlijk voor de patch..

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.