[C&C] Generals Zero Hour - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Op verzoek van Wiebbe:
[GoT]Wmm @ Extreme Gamerz tourney.

Iedere ronde was "best of three" en per ronde mocht je maar een keer dezelfde army gebruiken. We begonnen op vantevoren vastgestelde maps, waarna de verliezer de volgende map bepaald.

Mn 1e ronde was een free win, daarna ronde 2 waar ik het niet echt moeilijk had.
Daarna ronde 3, waarin de 1e en de 3e game prachtig waren om te spelen. De 2e was gewoon niks, ik verlies altijd airforce mirrors :(.
De 4e ronde was tevens de halve finale van het tourney. We besloten random mirrors te spelen, ook hierin zuig ik weer :P. Eerste game waren we beiden GLA, en geef me USA of China en ik weet wat er mee te doen, maar GLA argh :(. Kansloos dus. Tweede game was ik USA sw en hij GLA stealth, tja, best veel techies/quads van hem zullen we maar zeggen. Dus toen vloog ik eruit en speelde ik niet de finale. Nouja, er waren deze week toch geen prijzen te winnen geloof ik.

Voor het kijken van de replays is trouwens Aceton benodigd. Aceton is een anticheat tool en vanaf gister ook een balancemod. De balancemod stelt echter nog niet veel voor. Op het tourney speelden we dus met Aceton.

[ Voor 13% gewijzigd door Wmm op 01-07-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

die SW vs Stealth was close man :/

Als die Alpha had kunnen opsteigen had je de game gewonnen, misschien als je de air port aan de andere kant had staan :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Met welke key kan je ook al weer een willekeurige combat unit kiezen? Handig als je in het begin slechts een paar tanks hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de hele tijd wanneer ik met mn broertje over het netwerk speel + 4 hard enemies, dat ik een synchronisatie error krijg. We hebben beiden een P4P800 mobo met 1 Gbit netwerk kaart, en een Vigor 2200E router ertussen. Beetje aan het einde van het spel (wanneer er wel erg veel units gaan bewegen etc), zegt ie dat ie de synchro tussen de spelers heeft verloren. En dan is het uit en over. Dit is nu al drie keer gebeurd, en erg frustrerend, wanneer je lekker aan het spelen bent. Ik heb btw de laatste patch van zero hour. Mijn computer zie sig en mn broertjes comp heeft zelfde mobo maar dan 3,2 Ghz en 1024 MB Dual Channel en 9800 Pro. Daar moet het toch ook niet aan kunnen liggen? Ik heb op forum van westwood geen nuttige info kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Heeft je broertje ook wel dezelfde patch geinstalleerd?
Fout heb ik ook een tijdje gehad op lan, maar volgens mij kwam dat toen omdat op 1 van de pc's een andere versie stond.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

moet je broertje gewoon even de .exe file van jou nemen, dat is bij ons hier altijd de oplossing voor dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en absoluut geen verschillende "game.dat". (als het bestand zo hete.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips, ga ik zeker even uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met de Challenge (op de moeilijkste stand) en ben nu toe aan der derde; dat is generaal Alexander.

Maar dat mens is super irritant en valt me heel erg snel aan! Zodra ik een powerplant en een barracks heb gebouwd wordt mijn basis al met de grond gelijk gemaakt door een stel A10's en een paar Comanches.

Er is gewoonweg geen tijd. Snel een barracks bouwen met heel veel raketmannetjes werkt niet, snel wat patriots neerzetten werkt ook niet, wat moet ik hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Als je de challenge met de infantery generaal speelt is het allemaal niet zo moeilijk op hard. :*) . Met welke groep speel je?
Als je met de usa speelt kun je proberen veel avengers te bouwen. Of de gla veel quadcannons te bouwen.

En natuurlijk veel sw bouwen.

[ Voor 7% gewijzigd door SPOXER op 06-09-2004 09:55 ]

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb een probleempje en ik vraag me af of het hier toevallig al eens voorbij gekomen is.

Ik heb dus een redelijk snelle verbinding met internet (2560/360) en het 'lampje' bij connection speed was dan ook altijd groen. Ik heb nu het wel weer eens geïnstalleerd, dus ik die patches installeren enzo. Ga ik online spelen, en is mijn verbinding ineens geel, en ook zo'n beetje alle anderen die ik zie. Bijna geen groene meer dus.

Nu vraag ik me af of iedereen geel is doordat ik dat ben, of dat de eisen voor groen nu heel hoog liggen. Als het aan mij ligt, wat kan ik er aan doen?

Verwijderd

ea heeft gewoon paar servers verplaatst naar lord of the rings games ofzo... :p iedereen heeft gele pings!

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
Oooooooh OK danke! :)

Verwijderd

Ik heb een vraag, weet iemand misschien of het mogelijk is om C&C Generals Zero Hour op 2 monitoren te spelen? En hoe dit dan zou moeten, want ik kan er niet echt een antwoord op vinden. Alvast bedankt.

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

volgens mij kan dit alleen als je resolutie uitrekt over beide schermen.

(zoals in de nvidia software kan)

normaal zijn het gewoon 2 desktops, en dat ondersteund Zero Hour volgens mij niet..

maar als je 1 desktop over 2 schermen hebt, zal het denk ik wel lukken

Verwijderd

Ik heb C&C generals / Zero hour deze week gekocht. Speelde het al een hele tijd en wilde het nu ook es eindelijk online proberen. Maar nadat ik beide games geinstalled / gepatched heb en hoopvol ZH-online opstartte bleek dat ik wel in de lobby met mensen kan lullen , een game/kanaal kan joinen maar na 5 seconden krijg ik de error Host has left the game... maar Zero Hour will continue oid terwijl de host helemaal niet gekapt is. Ook kan ik in de korte tijd dat ik in het kanaal zit geen team selecteren en geen kleur kiezen :(

Ik heb al geprobeerd de game te re-installen , nieuwe drivers van me speedtouch (usb) geinstalled maar dat maakte allemaal niet uit.

Komt iemand dit probleem bekend voor :?

p.s. ik heb exact hetzelfde probleem met classic generals maar dat ff terzijde :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 14:37 . Reden: typoz0rz ]

Verwijderd

*schop*

Niemand kan die arme jongen hierboven helpen????
tsss.....

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Poorten zijn gemapt?

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Het is algemeen bekend dat je die melding krijgt zodra je een game joined waarvan de host GOL of ZHOL geminimaliseerd heeft. Maar waarom je dit bij elke game krijgt zou ik niet weten. Check idd of je netwerkinstellingen goed zijn (Zie de ReadMe voor de porten).

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Wordt dit spel nog een beetje veel gespeeld online en zijn de cheaters al gestopt?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Het wordt nog best veel gespeeld en de cheaters zijn niet gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Jep, weer een nieuwe golf met spelers is gekomen sinds CCG + ZH 30 euro zijn.
Veel noobs, dus gratis wins. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyduck schreef op 25 september 2004 @ 20:40:
Wordt dit spel nog een beetje veel gespeeld online en zijn de cheaters al gestopt?
Gestopt? Om eerlijk te zijn maak ik het alleen maar meer mee dat mensen even snel cheaten om te winnen. Ik moet dan toegeven dat ik het gebruik maken van de Scud Bug ook cheaten vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ripley
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-06 14:53
In de Challenge mode (China Infantry General / Hard) ben ik bij General Alexander aanbeland. Binnen één minuut (heb het geklokt) :) valt ze met 3 comanches aan gevolgt door een airstrike met 3 A10's. In één minuut tijd kan ik 2 baracks bouwen en maximaal 6 rocketlaunchers of één barack en één bunker waar een paar RL's in kunnen.

Een enkele maal slaag ik er in de eerste aanval te overleven maar dan volgen binnen één minuut de super Aurora's & de particle canon aanval. Ik ben geen on-line speler en snap dat ik een n00b ben in dit spel. Ik ben heel benieuwd hoe deze General verslagen kan worden want op dit moment lijkt het vrijwel onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
extreem uit elkaar bouwen. Het resultaat van een aanval mag nooit resulteren in de vernietiging van >1 gebouw :). Kortom, ze mag met de airstrike maar 1 gebouw vernietigen (beschadigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ripley schreef op 07 oktober 2004 @ 18:09:
In de Challenge mode (China Infantry General / Hard) ben ik bij General Alexander aanbeland. Binnen één minuut (heb het geklokt) :) valt ze met 3 comanches aan gevolgt door een airstrike met 3 A10's. In één minuut tijd kan ik 2 baracks bouwen en maximaal 6 rocketlaunchers of één barack en één bunker waar een paar RL's in kunnen.

Een enkele maal slaag ik er in de eerste aanval te overleven maar dan volgen binnen één minuut de super Aurora's & de particle canon aanval. Ik ben geen on-line speler en snap dat ik een n00b ben in dit spel. Ik ben heel benieuwd hoe deze General verslagen kan worden want op dit moment lijkt het vrijwel onmogelijk.
tip, installeer niet patch 1.02, want Aurora Alphas zijn daar ZO achterlijk sterk dat ze heeeel veel gebouwen in 1 keer slopen, en dat alle tanks in 1 keer kapot zijn. (meet een HEEL groot bereik)

en waarom maak je rockerlauncher (tank hunters) met China inf tegen air???

minigunners zijn veeeeel sterker in de lucht dan TH, ik denk dat 4 tankhunters die drie commies zo kapot hebben zonder in een bunker te zitten..

[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 07-10-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ripley
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-06 14:53
Dank je voor je tip Wiebbe. Ik zie inderdaad dat de minigunners meer schade toebrengen dan de TH's. Het probleem is alleen dat ik maximaal 2 MG's kan maken in één minuut en ook die houden geen stand tegen de 3 commanches.

Een warfactory en airfield maken lukt al helemaal niet in de korte tijd voor de aanval. Blijft over de Gattling Cannon en ook die worden vakkundig met de grond gelijk gemaakt. Ik begin me echt af te vragen of die aanval binnen één minuut geen foutje is in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

waarom bouw je dan geen 2 barracks?

gewoon zo doen:
eerste Dozer bouwt een power plant,
Que je 2e dozer in de Command center

bouw een barrack met de 1e zodra hij klaar is,
en bouw nog ene barracks met de 2e zodra hij klaar is.

que op beide rax 2 minigunners
en begin al vast met een Gattling cannon, en 1 supply depot.
In het begin heb je nog wel even genoeg geld om het uit te houden zonder de supply, en met 2 rax haal je de rush misschien net wel.

ondertussen bouw je gewoon mini gunners die je in een grote boog om je basis heen zet. ver van je basis af, zodat ze de aurora's pakken op de terug weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je minigunners wel gewoon end uit elkaar zetten, zodat ze elkaar net kunnen coveren, maar dat de choppes wel stukje moeten verplaatsen om naar ze toe te gaan.

zelvde ook tegen de auro's ; minigunners zo neerzetten dat een alpha er maar 1 per keer kan oplbazen, maar dat ze nog wel goed je base coveren!! (kies in het begin als promotie dat je minigunners promoted zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
weet iemand toevallig wat voor een http proxy je moet gebruiken bij de http proxy functie? sock4/5 ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik heb echt geen idee,
maar misschien kan je het vinden in de readme of in het boekje?

readme lijkt me een grotere kans hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
Wiebbe schreef op 11 oktober 2004 @ 13:50:
ik heb echt geen idee,
maar misschien kan je het vinden in de readme of in het boekje?

readme lijkt me een grotere kans hebben!
de readme heb ik al ingekeken
ook op internet gezocht maar kan niets erover vinden, ik heb het nodig om te gamen met een m8 vna me. Hij heeft ook @home en zit op dezelfde @!home dns server, en @home blokt op een of andere manier die meuk ;) daarom dacht ik het op deze manier te kunen bypassen, mara ik kan er geen info of iets dergelijke over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen, omdat ik wat hoorde ook van een Holland patch, iemand met wat ervaringen met deze patch? Hoe bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:40:
Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen, omdat ik wat hoorde ook van een Holland patch, iemand met wat ervaringen met deze patch? Hoe bevalt het?
Nooit gehoord van een Holland Patch.
Er is wel een Holland mod, maar daar heb ik geen ervaringen mee.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach.. holland mod is wel grappig! allemaal nl stemmetjes ... je kunt er alleen niet meer mee online gamen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:21:
ach.. holland mod is wel grappig! allemaal nl stemmetjes ...
Vooral de stemmetjes (en opmerkingen) zijn hilarisch :+ Ook de units etc zien er wel geinig uit, maar verder vind ik niet zo heel interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd. heb er 2 keer mee gespeeld.. toen was de grap er wel weer vanaf "we doen het NIET voor het cda :+ "

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Hebben jullie http://www.purepwnage.com/ al gezien? Vooral Episode 4 moest ik me dood om lachen...

Wat ik zelf gister had, dat je ineens meerdere waypoints kon kiezen.
Is dit zowiezo mogelijk of was het de zoveelste bug?
Filmpje voor duidelijkheid: http://home.planet.nl/~lind1469/zerohour.avi (xvid codec required)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

dat kan altijd al hoor :P

met Als moet je dan klikken, dan krijg je volgens mij die waypoints..

en purepwng.com is inderdaad erg leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024
Sluuut schreef op 17 oktober 2004 @ 17:55:
Wat ik zelf gister had, dat je ineens meerdere waypoints kon kiezen.
Is dit zowiezo mogelijk of was het de zoveelste bug?
Filmpje voor duidelijkheid: http://home.planet.nl/~lind1469/zerohour.avi (xvid codec required)
slecteer een unit, houd alt ingedrukt en klik een aantral keren hou hij lopen moet en je hebt waypoints...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ENIG idee hoe je een Aurora in zijn attack run kan neerhalen? :P
Die dingen zijn ZO irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:03:
Heeft iemand ENIG idee hoe je een Aurora in zijn attack run kan neerhalen? :P
Die dingen zijn ZO irritant. :(
onmogelijk.... ;)
misschien als er 2 vlak achter elkaar vliegen dan is er een kans dat je de tweede wel raakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Op http://www.cncden.com/ kwam ik deze site tegen.
Een Zero Hour mod die het originele Red Alert zo goed mogelijk probeerd na te bootsen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.duijvendijk/25_s.jpg

De meeste modellen zijn af, maar moeten nog een skin hebben.
Ik denk dat dit zeker een mod is om in de gaten te houden :D

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een praktische vraag. Hoe kan ik GLA demo het best bestrijden? Heb laatst maar liefst 4 uur aan een match gezeten omdat ik China Tank was en die kamibikes zich kapot reden op mijn tanks 8)7 . Het USA Air is ook de ervaring dat die bikes uit te schakelen zijn met Stealth Comanches, maar die zijn weer gewillige prooi voor AA-trucks. USA-laser dan maar? Wie heeft DE oplossing om dit strijdtoneel winnend af te sluiten? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
zie voordat hij zich helemaal heeft ingecampt een lotus in z'n base te krijgen probeer een suply of cc over te nemen. zorg dat je een aantal workers eruit perst en maak met die worker een suply in je base, laat de worker stoppen met lopen naar het gebouw laat een dozer het afmaken, en je kan gla spul persen. een hoop extra, zelfs je eigen kamibikes. als het met als die zooi nog niet lukt dan maar een leger scud storms :Pals je echt de waarheid wilt weten op de vraag. er is geen anti demo gen als china zijnde.

zelf ook een potje gehad laast als demo :P tegen een nuke gen ook iets van 3/4 uur. ik had maarliefst 1553 units gepamed. en een berg stingersites, tunnels en 6 armsdealers die bleven units maken. we hadden geen sw afgesproken want dan had ik alwel gewonnen :P.

tank gen is erg benadeelt als een gla emaal is ingecampt. geen fatsoenlijke artil, migs nutteloos, slome tanks, gla out-spammt je met gemak, ect. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Daves voor je tips _/-\o_ . Ik ga maar eens met Lotusje op 'jat-toer' })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb laatst ook een enquete gehouden onder mijn maten. Over welke partij nou de meest krachtige is. Ervan uitgaande natuurlijk dat de spelers gelijkwaardig zijn van niveau. GLA demo en USA Superweapon (lome aurora alphas) scoren toch wel opvallend hoog. Misschien dat jullie een andere mening hebben? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

ligt eraan, met sw of zonder sw

met sw vind ik gla stealth wel prettig :)

zonder sw vind ik china tank (overlords) en gla demo het sterkst, qua rushen is de usa redelijk prut imo, gla en china zijn veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ach,

Rockvees zijn de ultieme lame rush tactiek dus of ze prut zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Wiebbe schreef op 27 oktober 2004 @ 13:17:
Ach,

Rockvees zijn de ultieme lame rush tactiek dus of ze prut zijn :P
Indeed, en USAF is ook niet al te slecht tegen de meeste generals ^^ Het ligt maar net tegen wie je zit, persoonlijk vind ik inf tegen bijna iedereen wel effectief. Daarnaast kan iedere gla ongeveer hetzelfde met een techspam of iets in die richting, alleen in late game komen de verschillen meer boven. De nuke gen is ook wel sterk maar het meeste tegen gla, de rest heeft er een vrij eerlijke kans tegen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat lame is?? Een SCUDHACK!! |:( Keer op keer word ik agressief als mij dat weer overkomt en wou ik dat ik een Aurorahack had om de kerels terug te bombarderen naar de Stenen Tijdperk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
te veel general chalange gedaan tegen AF da's zijn uitspraak voor dat bomben :P. ik weet hoe je je voelt het is idd erg lame en irrie kwam eht laatst ook weer tegen, op sommige momenten zou disconnecten wel mogen vind ik :9. laast een site geizne waar de scud bug op is ge released. staat erbij dat hij uit uitgebracht is om Ea onder druk te zetten een patch uit te geven :S... een duitse site, waar anders. echt minder erg :? stom gedoe ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
aapelite schreef op 27 oktober 2004 @ 13:44:
[...]

Indeed, en USAF is ook niet al te slecht tegen de meeste generals ^^ Het ligt maar net tegen wie je zit, persoonlijk vind ik inf tegen bijna iedereen wel effectief. Daarnaast kan iedere gla ongeveer hetzelfde met een techspam of iets in die richting, alleen in late game komen de verschillen meer boven. De nuke gen is ook wel sterk maar het meeste tegen gla, de rest heeft er een vrij eerlijke kans tegen imho.
Tja, vind je het gek met inf? Inf is vreselijk overpowerd...
Techspam is geen strat natuurlijk, dat is hersenloos klick and attack doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op 27 oktober 2004 @ 16:23:
[...]

Tja, vind je het gek met inf? Inf is vreselijk overpowerd...
Techspam is geen strat natuurlijk, dat is hersenloos klick and attack doen ;).
haha mee eens, tech spam vinden sommigen (aantal generals.nl leden geloof ik) het wel een straten je hebt er micro voor nodig oid. right :) zogenaamde pro`s he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:55:
laast een site geizne waar de scud bug op is ge released. staat erbij dat hij uit uitgebracht is om Ea onder druk te zetten een patch uit te geven :S... een duitse site, waar anders. echt minder erg :? stom gedoe ook altijd
Dat is dan mooi want we weten allemaal dat EA de aandacht heeft verplaatst naar LOTR. Het zal dus Scud gaan regenen in de toekomst. Misschien dat EA een paraplu patch ofzo kan uitbrengen? :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
aapelite schreef op 27 oktober 2004 @ 16:37:
[...]

haha mee eens, tech spam vinden sommigen (aantal generals.nl leden geloof ik) het wel een straten je hebt er micro voor nodig oid. right :) zogenaamde pro`s he ;)
Mwa, een paar man staan wel bekend als tech spammers ja (op generals.nl dus).
Kom je daar trouwens nog wel eens? Op gen.nl that is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op 27 oktober 2004 @ 18:40:
[...]

Mwa, een paar man staan wel bekend als tech spammers ja (op generals.nl dus).
Kom je daar trouwens nog wel eens? Op gen.nl that is :).
Niet echt, ben geen actief deelnemer ofzo, volg weleens wat nieuws of topicjes tussendoor :) speel zhol nog altijd wel zon beetje dagelijks verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
aapelite schreef op 27 oktober 2004 @ 20:58:
[...]

Niet echt, ben geen actief deelnemer ofzo, volg weleens wat nieuws of topicjes tussendoor :) speel zhol nog altijd wel zon beetje dagelijks verder.
Ow, dacht dat je gestopt was met ZH? Hmm, verkeerd gedacht dus.
Valt er nog wel normaal custom games te spelen dan? Met al dat gecheat, gelame en weet ik het wat nog meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Ik was idd een aardige tijd gestopt maar ik kreeg er een tijd terug toch weer zin in, toen heb ik eerst generals classic gedaan een tijdje, wegens wel goede balance maar verveelde toch wel wat en toen maar weer zhol. Je moet vrij veel kicken om uit te kijken dat je geen enorme lamer op spammer binnenkrijgt, hoor ook vaak dat ik daardoor een "noob" ben, naja och who cares he :) maja een scudbug exploiter kom ik weleens tegen maar niet super vaak gelukkig. Mochten ze dat doen en ik ben gla doe ik lekker mee, losers :P

Maja tis toch best leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje, ben nog maar een n00b met generals.
Ik speel te laatste tijd af en toe tegen een vriend, ik meestal USA en hij GLA.
Ik zet hem meestal redelijk onder druk met veel aanvallen, hij is erg verdedigend.
Na een tijdje heeft hij gewoon zoveel verdediging dat er onmogelijk doorheen te komen is, waardoor het spel in gelijk spel eindigt, ik stop er teminste meestal mee als het spel nog op het zelfde punt staat als een uur daarvoor.
Ook met super wapens lukt het niet om zijn verdediging te verzwakken, alles word weer met dezelfde vaart weer bij gebouwd.

Heeft iemand mischien een tip hoe ik effectief door die verdediging kan komen, ik heb gewoon al aanvallen gedaan met ongeveer 100 tanks, heli's, aurora bombers, missle defenders, etc en nog kwam het er niet door heen. 8)7
Echt wanhopig gewoon iedere keer zo'n spel eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:55:
Ff een vraagje, ben nog maar een n00b met generals.
Ik speel te laatste tijd af en toe tegen een vriend, ik meestal USA en hij GLA.
Ik zet hem meestal redelijk onder druk met veel aanvallen, hij is erg verdedigend.
Na een tijdje heeft hij gewoon zoveel verdediging dat er onmogelijk doorheen te komen is, waardoor het spel in gelijk spel eindigt, ik stop er teminste meestal mee als het spel nog op het zelfde punt staat als een uur daarvoor.
Ook met super wapens lukt het niet om zijn verdediging te verzwakken, alles word weer met dezelfde vaart weer bij gebouwd.

Heeft iemand mischien een tip hoe ik effectief door die verdediging kan komen, ik heb gewoon al aanvallen gedaan met ongeveer 100 tanks, heli's, aurora bombers, missle defenders, etc en nog kwam het er niet door heen. 8)7
Echt wanhopig gewoon iedere keer zo'n spel eindigen.
Dat is heel erg lastig als usa. Je moet dan echt zoveel mogelijk sw maken, veel andere keuze heb je niet, gebruik ook je generals skills slim door zijn inkomen vooral te pakken en doe dit ook met je sw, op die manier wordt het terug bouwen iig wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Hidde schreef op 26 september 2004 @ 10:57:
Jep, weer een nieuwe golf met spelers is gekomen sinds CCG + ZH 30 euro zijn.
Veel noobs, dus gratis wins. :P
Waar istie te koop voor 30 Euro?
En is het nog wel leuk om online te spelen als er mensen zijn die cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

bol.com was ie 30 euro weet niet of het nog zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

fixxx schreef op 28 oktober 2004 @ 00:10:
bol.com was ie 30 euro weet niet of het nog zo is?
Inderdaad, bedankt :)
Wel 30 Euro teveel natuurlijk als het niet leuk is online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op 27 oktober 2004 @ 23:52:
[...]

Dat is heel erg lastig als usa. Je moet dan echt zoveel mogelijk sw maken, veel andere keuze heb je niet, gebruik ook je generals skills slim door zijn inkomen vooral te pakken en doe dit ook met je sw, op die manier wordt het terug bouwen iig wat lastiger.
Ok, dat word dus echt lastig want we spelen altijd met limit superweapons en vaak kan ik het grootste deel van me super wapens niet gebruiken want zijn luchtafweer heeft mijn superweapon vliegtuigen al uit de lucht geschoten voordat het zijn doel bereikt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 00:45:
[...]

Ok, dat word dus echt lastig want we spelen altijd met limit superweapons en vaak kan ik het grootste deel van me super wapens niet gebruiken want zijn luchtafweer heeft mijn superweapon vliegtuigen al uit de lucht geschoten voordat het zijn doel bereikt. :(
Dan zit er maar 1 ding op. RUSHEN! Doe wat leuks met wat humvees en ambulances, plet wat workers met de ambulance en gebruik de hummers om snel wat dingen te slopen vast. Je speelt als het goed is zero hour? Dan repairen ambulances nog humvees ook, dus pers wat humvees en vul die met MD infantery en ga in de aanval! Verder kan je met je drone en spy satelite al zien wat hij aan het doen is dus kan je je aanval al heel goed coordineren :)

Suc6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
pala, hummers ( vol met MD en flashbang rangers ) spammen, pala heeft tegen gla best veel nut gezien de meeste raketten worden afgeweerd. probeer hem onder druk te zetten door zo snel mogenlijk z'n geld af te kappen. als hij geen goede inkomen heeft later kan hij ook niets trugbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mduijvendijk schreef op 27 oktober 2004 @ 09:30:
Een Zero Hour mod die het originele Red Alert zo goed mogelijk probeerd na te bootsen.
[afbeelding]

Ziet er goed uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ aapelite & daves2hd
Bedankt voor de tips, ik zal binnenkort weer is een poging doen met USA.
Ik heb wel gemerkt dat er met GLA makkelijker door een GLA verdediging is te komen, vooral dat toxic superweapon doet het erg goed als er een grote groep tanks in de verdediging staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:28:
@ aapelite & daves2hd
Bedankt voor de tips, ik zal binnenkort weer is een poging doen met USA.
Ik heb wel gemerkt dat er met GLA makkelijker door een GLA verdediging is te komen, vooral dat toxic superweapon doet het erg goed als er een grote groep tanks in de verdediging staat. :P
Als je tegenstander aan het turtlen is heb je toch de tijd en het geld op superweps te gaan bouwen? met een paar particles kun je eerst een groot gat in zn verdediging slaan, zeker met hulp van de general powers... Vervolgens een hele zooi troep erheen sturen en kijken wat er gebeurt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op 28 oktober 2004 @ 20:38:
[...]

Als je tegenstander aan het turtlen is heb je toch de tijd en het geld op superweps te gaan bouwen? met een paar particles kun je eerst een groot gat in zn verdediging slaan, zeker met hulp van de general powers... Vervolgens een hele zooi troep erheen sturen en kijken wat er gebeurt :Y)
We spelen altijd met limit superweapons, ik heb er een hekel aan als iedereen een hele batterij aan nukes en particle canons kan maken, dan veranderd het spel naar een spelletje super weapons op elkaar gooien. 8)7

Maar ik zal volgende keer is meer op zijn geld inkomens gaan richten ipv zijn verdediging in het begin proberen zwak te houden, want dat lukt me toch niet, heb ik nu al 3x geprobeert, maar hij word alleen maar beter in verdedigen. |:(
Want zonder geld kan hij ook niet zo'n uber verdediging bouwen. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:46:
[...]

Maar ik zal volgende keer is meer op zijn geld inkomens gaan richten ipv zijn verdediging in het begin proberen zwak te houden, want dat lukt me toch niet, heb ik nu al 3x geprobeert, maar hij word alleen maar beter in verdedigen.

Idd, als GLA zich eenmaal heeft ingegraven is er bijna geen doorkomen meer aan. :r
Ik had de tip van Daves toegepast en heb Lotus in zijn base gekregen. Wat een effect, gebouwen overnemen en de aanval weer van binnenuit plaatsen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superweapons horen nou eenmaal bij het spel. Er is een reden dat je niet door 1000 defense units heenkomt. Daarvoor zijn superweapons uitgevonden. Beetje krom om massaal verdedigen toe te staan maar massaal nuken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik zoek al een half jaar naar ZH los. Ik heb toen Generals gekocht en ga natuurlijk niet nog eens 30 euro betalen voor een Gen+ZH pack. Iemand die weet waar ZH los te koop is? :'(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
niet helemaal een sw limit is toch iets anders dan iemand een defend limit te geven :P.

ik wil wel eens tegen die mensen spelen waar jullie niet doorheen komen :9 zijn de uitdaagbaar voor een match, 1vs1 of 2vs2 kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:46:
niet helemaal een sw limit is toch iets anders dan iemand een defend limit te geven :P.

ik wil wel eens tegen die mensen spelen waar jullie niet doorheen komen :9 zijn de uitdaagbaar voor een match, 1vs1 of 2vs2 kan ook :P
Ik wil best wel eens een potje spelen met me maat erbij die altijd zo bunkerd.
Is alleen een probleempje mijn maat heeft gen+zh niet legaal, daarom spelen we over vpn.
Ik heb eergister wel eerlijk gen+zh versie gekocht voor 30,- zal em vandaag of morgen wel binnen krijgen, ik test gewoon met een niet legale versie of het spel leuk is en zo ja dan koop ik em. :)

Zal em nog is een schop geven dat ie ook gen+zh moet kopen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ok :) ik heb m'n buddie al uitgekozen, m'n broer aapelite. ik hoor het wel wanneer we een keertje kunnen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Ik wordt er weer bij betrokken zonder gevraagd te zijn, tssk.
Maja, Royz ga ff bij een lokale game shop langs en vraag of ze hem kunnen bestellen, eventueel bij een pc shop die kunnen meestal ook software krijgen. Ik heb hem verder idd weinig meer zien liggen, Ook Gcshop.nl heeft hem niet meer maar misschien kunnen ze die nog wel bestellendus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:29
taliban suicide :p

[afbeelding]

:+

[ Voor 41% gewijzigd door Gipsy King op 13-11-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Zijn er nog mooie mods in omloop?

Ik heb laatst CNC Holland geprobeerd, maar dat is ff leuk, maar begint nogal snel te vervelen. Verder vond ik via de search: [rml][ C&C Generals] Retro Mod [ /Lancaster, Kwartjuh][/rml]
Maar het lijkt erop dat hier helemaal niets meer aan gedaan wordt. :/
Ik kijk ook regelmatig hier: http://mods.moddb.com/?mf=t&mf_gme=49&page=3
Mijn interesse ligt vooral bij mods in de trant van RA1, C&C TD, C&C TS. De mods die ik kon vinden zijn meestal nog niet te downloaden, of er wordt niets meer aan gedaan.

Mijn vraag dus, wie weet er nog een goede mod die het downloaden waard is. Dan bedoel ik dus niet iets met 2 nieuwe tanks ofzo, maar iets waar tijd in gestoken is. :)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
wat dacht je van generals en zero hour gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Al tijdje geen Generals meer gespeeld... of Zero Hour. Ik vraag me eigenlijk af, wanneer er een nieuwe C&C uitkomt...

Het liefst natuurlijk niet zoiets als Generals... Mooi vervolgje op Tiberian Sun of een deel dat nog tussen Tiberian Dawn en Tiberian Sun in plaatsvind.

Vooral het onzichtbaar maken van de eenheden e.d. was zo relaxed. Nadeel aan Generals zijn ook de relatief "kleine" maps en afwezigheid van neutrale / vijandige NPC's.

Ook het kratjes rapen was een topper... Voor de rest is Generals grafisch gezien een topper... jammer dat C&C 4 (Tiberian Twillight?) hier toendertijd voor gecancelled is. Onlangs was er op gamer.nl wel een aanzienlijke hoeveelheid materiaal dat voor dit spel reeds ontwikkeld was te bezichtigen.

Is het niet iets om een online petitie te lanceren voor nog zo'n gouwe ouwe C&C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, heb weer Generals. Ben benieuwd, is volgens mij een jaar geleden ofzo dat ik het voor het laatst speelde :/

Is Zero Hour trouwens de moeite waard? Vast wel....
mduijvendijk schreef op woensdag 27 oktober 2004 @ 09:30:
[afbeelding]

Wow, dit ziet er zeker goed uit zeg! :D

Afbeeldingslocatie: http://regen.game-mod.net/pics/57.jpg

Zekerweten in de gaten houden... RA1 met Generals-engine O+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

anandus schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:18:
Zo, heb weer Generals. Ben benieuwd, is volgens mij een jaar geleden ofzo dat ik het voor het laatst speelde :/

Is Zero Hour trouwens de moeite waard? Vast wel....

[...]

Wow, dit ziet er zeker goed uit zeg! :D

[afbeelding]

Zekerweten in de gaten houden... RA1 met Generals-engine O+
Ik kwam vandaag ook deze screenshot tegen ;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Misschien een hele domme vraag.... :/

Maar wat is de hotkey om tanks of vliegtuigen te volgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
die is er niet in generals dat ik weet. maak het team 1. en blijf op 1 achter elkaar rammen, zo ku nje zo ook "volgen". ik vonde de volg key ook altijd handig bij ra2. ik gebruik tegenwoordig 2x op 1 rammen om team 1 te zoeken etc.

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 15-11-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het zo jammer dat RA1 het niet doet op mijn nieuwe pc :?
Hij wil nie installeren, en op de server wel.
Volgens mij is mijn pc te snel ofzo

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
heb je geprobeerd de setup op de cd te zetten op compatibiliteit win 95 ofzo. wilt ook wel eens werken. voor een patch om het op win XP te kunnen spelen moet je downloaden. ik kijk net op www.westwood.com maar die lijkt er niet meer te staan. misschien kent google hem nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
daves2hd schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:16:
die is er niet in generals dat ik weet. maak het team 1. en blijf op 1 achter elkaar rammen, zo ku nje zo ook "volgen". ik vonde de volg key ook altijd handig bij ra2. ik gebruik tegenwoordig 2x op 1 rammen om team 1 te zoeken etc.
Ja, zo doe ik het dus ook. Ik hoopte eigenlijk op zoiets als in Total Annihilation, zodat je je vloot migs kan volgen op een bombing run >:)
Jammers.
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:40:
Vind het zo jammer dat RA1 het niet doet op mijn nieuwe pc :?
Hij wil nie installeren, en op de server wel.
Volgens mij is mijn pc te snel ofzo
Er is een patch om het goed op XP te laten lopen (een of andere aangepaste dll, als ik het goed heb).
En daarbij moet je zowel setup.exe als ra95.exe in Win95-compabiliteits-modus draaien.
Overigens zit je dan in het verkeerde topic, én het is met de search te vinden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trainers te vinden voor C&c generals 1.07 (zonder zero hour)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:06:
Zodat je lekker kan gaan cheaten op internet? :r

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:06:
ga maar lekker oefenen,... is veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oefening baart kunst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
* anandus probeert met een vriend over VPN een potje te spelen, maar het wil maar niet lukken.
Weet iemand een howto oid hoe ik goed een VPN-verbinding op kan zetten?

Op dit moment, ben ik de server, hij client (XP Pro), en hij kan met mij verbinden en krijgt ook een IP toegewezen.
Maar wel kunnen elkaar's computer niet vinden, noch elkaar pingen.
Tevens is de IP-range in dezelfde range als het echte netwerk hier.

Wat doe ik goed/fout?
edit:
Firewall bij die vriend |:(

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 22-11-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie een tip om de rush tegen te gaan van GLA Demo? :O Ik heb het al eens geprobeerd met China Inf, maar zelfs dan had ik niet genoeg mannen om die Kamibikes af te stoppen :'(
Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:27:
Hebben jullie een tip om de rush tegen te gaan van GLA Demo? :O Ik heb het al eens geprobeerd met China Inf, maar zelfs dan had ik niet genoeg mannen om die Kamibikes af te stoppen :'(
Paar van die gatling cannons schieten die bikes zo kapot (base defense, dus niet het tankje). En al helemaal met de upgrade (war factory).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:16:
Ummmmmmmm de "F" toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ehm niet bij generals.. bij ra2 is het de f toets inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:27:
china inf en dan van die busjes met raket mannetjes maken en een paar bunkers (daar krijg je automatisch mines bij >:)) op strategische plaatsen: unload je busjes (komen 4 rocketmannetjes uit... toch?) doe er weer 1 in je bus, zet er 2 beetje afstand omheen en stop de 4e in een bunkertje zo heb je voor $1500 al veel verdediging!

Probeer alles wel een beetje in een lijntje te zetten, zodat een demobikje wél maar 1 unit per keer kan raken, maar dat ie wel door meerdere units beschoten wordt voordat ie dichtbij genoeg is.
ze kunnen per suicide bikje dan maar 1 busje, 1 raketmannetje of een poging op je bunker ondernemen. je bunker overleefd er wel 2 (of 3 hangt er vanaf hoeveel dmg de mijnen doen). gaan ze niet op je mannetjes af dan blazen je raketmannetjes ze zo omver :9

later idd van die gattling guns (die zijn namelijk iets te duur voor in het begin imo).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:18:
[...]

china inf en dan van die busjes met raket mannetjes maken en een paar bunkers (daar krijg je automatisch mines bij >:)) op strategische plaatsen: unload je busjes (komen 4 rocketmannetjes uit... toch?) doe er weer 1 in je bus, zet er 2 beetje afstand omheen en stop de 4e in een bunkertje zo heb je voor $1500 al veel verdediging!

Probeer alles wel een beetje in een lijntje te zetten, zodat een demobikje wél maar 1 unit per keer kan raken, maar dat ie wel door meerdere units beschoten wordt voordat ie dichtbij genoeg is.
ze kunnen per suicide bikje dan maar 1 busje, 1 raketmannetje of een poging op je bunker ondernemen. je bunker overleefd er wel 2 (of 3 hangt er vanaf hoeveel dmg de mijnen doen). gaan ze niet op je mannetjes af dan blazen je raketmannetjes ze zo omver :9

later idd van die gattling guns (die zijn namelijk iets te duur voor in het begin imo).
Heren bedankt.....ik kan weer op GLA jacht. IDD....het begin is altijd moeilijk om door te komen omdat er al een lading bikes op je afkomt voordat er een degelijke verdediging is |:( . Maar dat met uit unloaden en onderbrengen van mannetjes is idd een goed idee. Is het niet alleen beter om dan een APC te bouwen en die te unloaden aangezien China Inf sterke inf-units heeft? >:)
>:)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.