vergeet niet dat wanneer jij met migs zijn buggies destroyt, hij even later terug kán komen met buggies omringt door quad cannons. Dan moet je wat anders verzinnen. Inferno cannons zijn dan wel een goede idd
boeie als je voor firestorm gaat doe je toch kamikaze-migs. kost je misschien 4 migs maar daar sloop je dan ook wel hoop van zijn units mee 
verder inferno cannons/nuke cannons/specials
owhjah en nog even over de bugs/cheats.
er is er nog 1 maar ik heb geen idee hoe hij werkt. je particle cannon heeft dan 1 minuut (of 30 seconden) minder nodig om op te laden.
Heb er wel replay van maar kan niet uitvinden waardoor het nou kwam (was m'n eigen particle cannon
)

verder inferno cannons/nuke cannons/specials
owhjah en nog even over de bugs/cheats.
er is er nog 1 maar ik heb geen idee hoe hij werkt. je particle cannon heeft dan 1 minuut (of 30 seconden) minder nodig om op te laden.
Heb er wel replay van maar kan niet uitvinden waardoor het nou kwam (was m'n eigen particle cannon

Gamereplays.org = cncreplays.com. Gamereplays is echter de nieuwe versie met alles bij elkaar (BFME, AoW, Gens/ZH en nog wat).aapelite schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:09:
[...]
Ff zoeken naar de standaard spam taktieken![]()
Naja valt wel mee, laatst ook een cncreplays bekeken, maar dan vooral voor de maphack blacklist
offtopic:
Tokke77, je site kan je ook gewoon in je sig zetten, bespaard inhoudloze informatie bij je post en zo hoef je het ook niet steeds opnieuw te typen.
Wmm schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:04:
[...]
Gamereplays.org = cncreplays.com. Gamereplays is echter de nieuwe versie met alles bij elkaar (BFME, AoW, Gens/ZH en nog wat).
offtopic:
dat zag ik al aan de gigantische link ja
dat zag ik al aan de gigantische link ja

Red Alert ReGeneration is opgeheven. Bron: http://regen.game-mod.net/
ReGeneration is suspended
Red Alert: ReGeneration is no longer active. I have had serious problems with both the mod and my study. We have lost three members, and have had flame wars and internal conflicts. So I've decided to stop working on the mod. I am willing to hand over the mod to anyone who has shown support in the past.
For a longer explanation, or if you're interested in taking over, please see the news thread made here.
I hope you understand my decision, and I now say farewell to you all.
- ImmoMan
Best jammer, zag er goed uit.
ReGeneration is suspended
Red Alert: ReGeneration is no longer active. I have had serious problems with both the mod and my study. We have lost three members, and have had flame wars and internal conflicts. So I've decided to stop working on the mod. I am willing to hand over the mod to anyone who has shown support in the past.
For a longer explanation, or if you're interested in taking over, please see the news thread made here.
I hope you understand my decision, and I now say farewell to you all.
- ImmoMan
Best jammer, zag er goed uit.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Het mag dan 1 april zijn, maar het is en blijft een feit dat er een groot aantal team leden is opgestapt

Sometimes human's are...
http://regen.game-mod.net/mduijvendijk schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:10:
[...]
Het mag dan 1 april zijn, maar het is en blijft een feit dat er een groot aantal team leden is opgestapt
ben niet iemand die zegt " ik zei het toch" maar:
ik zei het toch?

maareh trouwens net gampje gedaan met 1 of ander AOD map

Uiteindelijk toch nog gewonnen door in alle hoeken een pp te bouwen .. stond er aan het einde nog 1 skeletje over .. geen bouwers.. geen units meer

Het gebeurt me steeds vaker dat bij 2vs2 random games, waarbij iedereen random is, ik en mijn teamgenoot vaak een land worden wat heel slecht tegen de tegenstander op kan. Deze tegenstanders zijn dan bijvoorbeeld allebei nuke terwijl je dan zelf met een gla vanilla zit. Het is ook meestal zo dat deze tegenstanders dan maten zijn.
en meestal zijn het nog duitsers ook maar dat kan toeval zijn
Komt dat bij anderen ook wel eens voor? Bestaat er iets van een random cheat?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Ik heb iets gemist, AOD mapmockingbird schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:32:
maareh trouwens net gampje gedaan met 1 of ander AOD mapdie gast in het begin (hij had em zelf ook nog nooit gered) zo van.. veel anti air bouwen.. nou dat hebben we geweten: na een hele lange game vol met alpha/sw/tank/whatever spam en nog 2 minuten op de teller en zo'n 100+ specters over onze base gehad (specters met uberrange + onbeperkte ammo)
Uiteindelijk toch nog gewonnen door in alle hoeken een pp te bouwen .. stond er aan het einde nog 1 skeletje over .. geen bouwers.. geen units meer

[Voor 10% gewijzigd door GeforceDDQ op 04-04-2005 17:10]
301SQN
Art of defence. Vroeger waren die ook wel populair. Het komt erop neer dat je een aantal minuten lang flink wat aanvallen moet overleven van custom made units overpowerde hordes enz. Best lekker als je het overleeft

Kan die boven beschreven wordt trouwens gepost worden?
Je kan hem mailen als je wilt, zie mn React voor een casema mail

[Voor 11% gewijzigd door aapelite op 04-04-2005 17:39]
replaytje ofzo? of de map zelf? weet niet of ik em ergens naartoe kan mailen want mijn geocity accountje lijkt geen replays te slikken als upload 
tis trouwens wel een ENORME lag map .. af en toe gewoon teveel units in het spel.. en als er 60 specters per keer spawnen wil het ook wel laggen.. maar dat duurt maar kort want onze base was zo weg

tis trouwens wel een ENORME lag map .. af en toe gewoon teveel units in het spel.. en als er 60 specters per keer spawnen wil het ook wel laggen.. maar dat duurt maar kort want onze base was zo weg

[Voor 42% gewijzigd door theepot op 04-04-2005 17:29]
Uhoh, zal ik je dan eens iets heel lelijks vertellen?hayate666 schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:05:
Het gebeurt me steeds vaker dat bij 2vs2 random games, waarbij iedereen random is, ik en mijn teamgenoot vaak een land worden wat heel slecht tegen de tegenstander op kan. Deze tegenstanders zijn dan bijvoorbeeld allebei nuke terwijl je dan zelf met een gla vanilla zit. Het is ook meestal zo dat deze tegenstanders dan maten zijn.
De host kan je armies veranderen terwijl je in de gamelobby zit. Als iedereen geaccept heeft kan de persoon die de game host dmv een cheat de armies van de andere spelers veranderen. Dat het verandert zie je niet in de gamelobby, pas in het laadscherm zie je het. Als jij random gekozen had zal het je zelfs nooit opvallen, aangezien je niet weet wat je in het laadscherm hoort te zien qua armykeuze (want random staat er uiteraard niet maar de army die het geworden is).
Het kan opvallen dat de host dit doet doordat hij het moet doen nadat iedereen op accept gedrukt heeft. Dus als iedereen geaccept heeft en het duurt opvallend lang voordat de host de game daadwerkelijk start dan kan het best zijn dat hij aan het cheaten is. Start de game vrijwel onmiddelijk dan is er niks aan de hand. Uit ervaring weet ik dat je niet in 2 seconden iemands army verandert (nee, heb het niet online tegen willekeurige personen geprobeerd hoor

Ik ben zelf altijd host dus daar zal het probleem niet liggen denk ikWmm schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:54:
[...]
Uhoh, zal ik je dan eens iets heel lelijks vertellen?
De host kan je armies veranderen terwijl je in de gamelobby zit. Als iedereen geaccept heeft kan de persoon die de game host dmv een cheat de armies van de andere spelers veranderen. Dat het verandert zie je niet in de gamelobby, pas in het laadscherm zie je het. Als jij random gekozen had zal het je zelfs nooit opvallen, aangezien je niet weet wat je in het laadscherm hoort te zien qua armykeuze (want random staat er uiteraard niet maar de army die het geworden is).
Het kan opvallen dat de host dit doet doordat hij het moet doen nadat iedereen op accept gedrukt heeft. Dus als iedereen geaccept heeft en het duurt opvallend lang voordat de host de game daadwerkelijk start dan kan het best zijn dat hij aan het cheaten is. Start de game vrijwel onmiddelijk dan is er niks aan de hand. Uit ervaring weet ik dat je niet in 2 seconden iemands army verandert (nee, heb het niet online tegen willekeurige personen geprobeerd hoor).

En ik kan uit ervaring vertellen dat het degelijk binnen 1 seconde kanWmm schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:54:
[...]
Uhoh, zal ik je dan eens iets heel lelijks vertellen?
Het kan opvallen dat de host dit doet doordat hij het moet doen nadat iedereen op accept gedrukt heeft. Dus als iedereen geaccept heeft en het duurt opvallend lang voordat de host de game daadwerkelijk start dan kan het best zijn dat hij aan het cheaten is. Start de game vrijwel onmiddelijk dan is er niks aan de hand. Uit ervaring weet ik dat je niet in 2 seconden iemands army verandert (nee, heb het niet online tegen willekeurige personen geprobeerd hoor).

Maar het is super flauw...
57696520646974206c65657374206973206e657264
Dan kun jij heel snel op knopjes rammenSluuut schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:20:
[...]
En ik kan uit ervaring vertellen dat het degelijk binnen 1 seconde kan
Maar het is super flauw...

Volgens mij ben je toch wat langer bezig in dat rotmenu enzo

Vraagje.. is sinds patch 1.03 het moeilijker geworden om tegen de PC te vechten? Voorheen maaide ik met een maat van me 3 hard pc's moeiteloos omver. Nu is het eerder andersom 

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Yep, het is volgens mij inderdaad moeilijker gewordenevaarties schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:36:
Vraagje.. is sinds patch 1.03 het moeilijker geworden om tegen de PC te vechten? Voorheen maaide ik met een maat van me 3 hard pc's moeiteloos omver. Nu is het eerder andersom

Met 2 mensen 3 hard armies? Ik kan in m'n eentje nog 3 (nieuwe) hard armies aan man.. Come on

[Voor 14% gewijzigd door Sluuut op 05-04-2005 21:28]
welke generals tegen welke generals dan?
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
hmmm ik zelf heb er na de patch ook wel redelijke problemen mee hoor... En ik ben niet goed ofzo maar ik speel toch wel lang genoeg RTS spellen en C&C om te durven beweren dat ik het wel een beetje kan. En 3 hard pc's is nu echt moeilijk (ligt er wel aan welke), en zeker als je niet rushed.
Bij mij wordt het juist moeilijk als je ze wel rushedLt. Marx schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:48:
hmmm ik zelf heb er na de patch ook wel redelijke problemen mee hoor... En ik ben niet goed ofzo maar ik speel toch wel lang genoeg RTS spellen en C&C om te durven beweren dat ik het wel een beetje kan. En 3 hard pc's is nu echt moeilijk (ligt er wel aan welke), en zeker als je niet rushed.

Och,gewoon campen met nuke canons op de knelpunten gericht ( of infernals nuhayate666 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:02:
[...]
Bij mij wordt het juist moeilijk als je ze wel rushed

offtopic:
weer lekker gotten en niet msnen hé
Dat zeg ik. Bij comps is rushen moeilijker dan campen.aapelite schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:15:
[...]
Och,gewoon campen met nuke canons op de knelpunten gericht ( of infernals nu) en je houdt het makkelijk uit.
offtopic:
offtopic:
met got ben je sneller klaar dan met msn
met got ben je sneller klaar dan met msn

Nou.. nu net een potje tegen 2 hards.. echt volgens mij is het bereik ook groter geworden van de tomahawks
.. die knallen dus van lekkere afstand je verdediging aan gort.
Wel gewonnen dit keer .. maar heb we hebben wrang gevoel aan over gehouden, alsof de balans meer uit elkaar is gegaan met de nieuwe patch.

Wel gewonnen dit keer .. maar heb we hebben wrang gevoel aan over gehouden, alsof de balans meer uit elkaar is gegaan met de nieuwe patch.
Zijn er hier nog mensen die Generals Zero Hour 1.03 Online spelen ?
Misschien binnenkort eens een tweaker WAN organiseren
/dev/null
irc.tweakers.net #C&Cvriesdude schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:17:
Zijn er hier nog mensen die Generals Zero Hour 1.03 Online spelen ?

Volgens generals.nl komt er mogelijk een nieuwe patch (stuit wist dit natuurlijk allang, en wmm natuurlijk....zeikerd):
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
And here is some other interesting and cool news. Patch 1.03 for C&C: Zero Hour was a massive patch, but unfortunately it brought about some unintended technical issues with it. While you won’t find the latest C&C: Zero Hour patch 1.04 to be hardly as massive, we were able to address some of the top critical issues that the patch brought to the community. It is going to be a very small patch, but based upon your community feedback, these were the top issues which warranted the most critical fixing:
1. GLA WORKER – Slow supply gather rate problem fixed.
2. Online lobby sorts alphabetically instead of by rank.
3. Mountain Fox – Missing bridge bug has been fixed.
We will release Patch 1.04 for C&C: Zero Hour this Wednesday, April 13th.
--------------------------------------------------------------------------------
Belangrijkste is dus de GLA workerbug. Eens zien hoelang ze hierover gaan doen. Zelf merkte ik soms dat GLA wat traag gaat maar van de andere kant is het nu wat rustiger qua vervelende GLA rushes dus niet eens zo rampzalig
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
And here is some other interesting and cool news. Patch 1.03 for C&C: Zero Hour was a massive patch, but unfortunately it brought about some unintended technical issues with it. While you won’t find the latest C&C: Zero Hour patch 1.04 to be hardly as massive, we were able to address some of the top critical issues that the patch brought to the community. It is going to be a very small patch, but based upon your community feedback, these were the top issues which warranted the most critical fixing:
--------------------------------------------------------------------------------
Belangrijkste is dus de GLA workerbug. Eens zien hoelang ze hierover gaan doen. Zelf merkte ik soms dat GLA wat traag gaat maar van de andere kant is het nu wat rustiger qua vervelende GLA rushes dus niet eens zo rampzalig

[Voor 3% gewijzigd door aapelite op 08-04-2005 15:34]
Ik wist het dus uiteraard ook al lang, alleen hebben we het hier niet gepostaapelite schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:04:
Volgens generals.nl komt er mogelijk een nieuwe patch (stuit wist dit natuurlijk allang):

De eerste 2 fixen zijn wel gaaf, die workerbug sloeg gewoon nergens op en die manier van schikken in de lobby was ook rampzalig. Fatsoenlijk iemand opzoeken om te adden aan communicator was er niet meer bij. De 3e bug heb ik nooit gemerkt
Wat ik me wel afvraag is of Tox nu niet overpowerd gaat worden ten opzichte van nuke (een match up die je in clanwars nogal eens ziet

Me ook gelezen at generals.nl. Gla is toch al een van de betere sides, welke je ook hebt en zeker tox met zn sterke missiles en bladibla. Het zal erg aankomen op snelheid van rushen maar ik denk dat nuke gelimiteerder is dan een tox en dat in een 1vs1 tox ook wel de overhand zal krijgen.Wmm schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:25:
[...]
Ik wist het dus uiteraard ook al lang, alleen hebben we het hier niet gepost.
De eerste 2 fixen zijn wel gaaf, die workerbug sloeg gewoon nergens op en die manier van schikken in de lobby was ook rampzalig. Fatsoenlijk iemand opzoeken om te adden aan communicator was er niet meer bij. De 3e bug heb ik nooit gemerkt
Wat ik me wel afvraag is of Tox nu niet overpowerd gaat worden ten opzichte van nuke (een match up die je in clanwars nogal eens ziet). Ik speel zelf niet meer, maar hoor veel verhalen daarover. En ik kan het me wel indenken. Tox was een pain in the ass voor nuke, maar het was imo wel balanced. Nu slaat het voordeel misschien uit naar Tox?
Ik vind nuke toch echt zo'n belachelijke general. Vrijwel alles is beter dan China standard. Ok de vehicles zijn wat duurder maar je hebt goedkopere power. Daarnaast zijn je overlords supersnel vanaf het begin! en laten ze radiation achter en dus evengoed als de tanks van de tank general. Ook heb je neutron shells en van exploding units heb je na je propaganda center ook al geen last meer.
En dan de nuke migs! Wat een noob units zeg! Je kan niet eens je basis uit of hele legers worden weggenuked door een paar migs.
Kijk toxin is dan wel weer balanced, omdat je geen cloaks hebt en alles duurder is. Hetzelfde geldt voor GLA demo.
Verder vind ik de SWG nog steeds imbalanced wegens de alpha's, maar gelukkig wordt ze geraped door USAF
En dan de nuke migs! Wat een noob units zeg! Je kan niet eens je basis uit of hele legers worden weggenuked door een paar migs.
Kijk toxin is dan wel weer balanced, omdat je geen cloaks hebt en alles duurder is. Hetzelfde geldt voor GLA demo.
Verder vind ik de SWG nog steeds imbalanced wegens de alpha's, maar gelukkig wordt ze geraped door USAF

Wat ook behoorlijk krom is: Met GLA Toxic krijg je als je zo'n vehicle drop gebouw inneemt een lullig tractortje, terwijl China Inf een volgeladen assualt troop crawler krijgt.
Los van hoe gebalanceerd alle kanten zijn (Toxic is zeker niet het zwakste leger), zou er wel een gelijkwaardige (=min of meer even dure) drop mogen zijn voor alle kanten.
Los van hoe gebalanceerd alle kanten zijn (Toxic is zeker niet het zwakste leger), zou er wel een gelijkwaardige (=min of meer even dure) drop mogen zijn voor alle kanten.
{signature}
Ik ben voor gewoon geen dropsVoutloos schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:28:
Wat ook behoorlijk krom is: Met GLA Toxic krijg je als je zo'n vehicle drop gebouw inneemt een lullig tractortje, terwijl China Inf een volgeladen assualt troop crawler krijgt.

Tenzij ik het zelf makkelijk kan verdedigen, of China Inf ben, gaat dat gebouw meestal ook in no time uit voorzorg plat. 

{signature}
Anoniem: 92107
Mooi dat nog een Generals topic levend is heb namelijk een probleem.
Ik wou vandaag weer online spelen, normaal doet die het altijd zonder problemen, maar nu gaf die een error aan dat die niet kon inloggen op de generals server.
Nou zag ik bij options, dat het IP-adres verkeerd stond (ik heb een ander lokaal IP adress, mischien stond die daar altijd al op en is die het probleem wel helemaal niet, maar mischien is die ook veranderd en is het het probleem wel).
Weet iemand hoe je dit IP-adress in generals manueel kan veranderen?
Of weet iemand wat het probleem is?
Alvast bedankt
Ik wou vandaag weer online spelen, normaal doet die het altijd zonder problemen, maar nu gaf die een error aan dat die niet kon inloggen op de generals server.
Nou zag ik bij options, dat het IP-adres verkeerd stond (ik heb een ander lokaal IP adress, mischien stond die daar altijd al op en is die het probleem wel helemaal niet, maar mischien is die ook veranderd en is het het probleem wel).
Alvast bedankt
Meestal kan je alle beschikbare IP`s selecteren in een drop down menu. Anders moet je het IP kiezen van de netwerkkaart die gebruikt wordt om te verbinden met het internet. Wanneer er IP`s missen kan je even refresh NAT proberen om te zien of ze er dan wel bij komen te staan.
Juist ja heb dat probleem nu dus ook. Ik zit zelf in Nijmegen, maar een generals-buddie van mij di in Urk woont kan gewoon inloggen... Op de Generals-site heb ik al gevonden dat gebruikers in Denemarken en Noorwegen ook problemen hebben.Anoniem: 92107 schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:53:
Mooi dat nog een Generals topic levend is heb namelijk een probleem.
Alvast bedankt

http://eagames.boards.ea....5.CQ6taW2js3x.1@.3bd0b108
WTF is going on EA???
Of hebben ze de zaak gewoon platgelegd omdat ze er niks meer aan verdienen ofzo? Vreemd...
Valt mij op dat de website met de messageboards ook zo traag is als dikke shit.
Dit werkt dus niet.aapelite schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:57:
Meestal kan je alle beschikbare IP`s selecteren in een drop down menu. Anders moet je het IP kiezen van de netwerkkaart die gebruikt wordt om te verbinden met het internet. Wanneer er IP`s missen kan je even refresh NAT proberen om te zien of ze er dan wel bij komen te staan.
Messageboards zijn al jaren traag en generals zit al een eeuwigheid op trage servers qua het online gedeelte, daarom heeft alles buiten USA vaak een gele ping. Ik denk verder niet dat het eruit ligt aangezien ik het iedere avond al probleemloos weet te spelen dus het probleem ligt waarschijnlijk bij providers of de gebruikers hun pc/netwerk.Anoniem: 85748 schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:10:
[...]
Juist ja heb dat probleem nu dus ook. Ik zit zelf in Nijmegen, maar een generals-buddie van mij di in Urk woont kan gewoon inloggen... Op de Generals-site heb ik al gevonden dat gebruikers in Denemarken en Noorwegen ook problemen hebben.
http://eagames.boards.ea....5.CQ6taW2js3x.1@.3bd0b108
WTF is going on EA???
Of hebben ze de zaak gewoon platgelegd omdat ze er niks meer aan verdienen ofzo? Vreemd...
Valt mij op dat de website met de messageboards ook zo traag is als dikke shit.
[...]
Dit werkt dus niet.
[Voor 5% gewijzigd door aapelite op 10-04-2005 17:26]
Nee ik kan maar uit 1 IP adres kiezen (waarschijnlijk de foute), refresh NAT werkt ook niet.
Ja ja het heeft altijd gewerkt hier. AA werkt hier als een trein en downloaden en msn-en etc geeft geen problemen dus aan de verbinding ligt het niet. Firewall staat al dagen uit. Maar wel frappant dat het sinds 2 dagen is en dat de gebruikers in bijv. Denemarken dus ook ineens sinds 2 dagen dat probleem hebben.aapelite schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:24:
[...]
Messageboards zijn al jaren traag en generals zit al een eeuwigheid op trage servers qua het online gedeelte, daarom heeft alles buiten USA vaak een gele ping. Ik denk verder niet dat het eruit ligt aangezien ik het iedere avond al probleemloos weet te spelen dus het probleem ligt waarschijnlijk bij providers of de gebruikers hun pc/netwerk.
Jij bent dus een van degene waar Generals nog wel werkt, dus daarom is het ook zo'n vaag probleem.

Hier werkt het ook niet
het heeft wel altijd gewoon gewerkt...
Mijn provider is Xs4all, misschien heb je hier wat aan. (Dus dat bepaalde IPs er niet goed op kunnen bv door een routing probleem ofzo.)
Ook heb ik de LEGALE versie + LEGALE key.
het heeft wel altijd gewoon gewerkt...
Mijn provider is Xs4all, misschien heb je hier wat aan. (Dus dat bepaalde IPs er niet goed op kunnen bv door een routing probleem ofzo.)
Ook heb ik de LEGALE versie + LEGALE key.
[Voor 62% gewijzigd door Kev0 op 10-04-2005 18:05]
Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.
Ja ik vind het wel raar dat meeste mensen in nederland wel kunnen spelen, een vriend van mij die woont een paar straten verderop, die kan zelfs nog spelen.
Ik kan ook geen nieuwe user aanmaken bijvoorbeeld. Dus het is dus gewoon niet mogelijk om verbinding te maken met Generals... Zullen ze ip-adressen hebben geblocked ofzoiets? Maar dan komt bij mij weer de vraag: Waarom?
Ik speel wel met een illegale versie van generals, maar wel weer met een legale key omdat ik anders steeds die cd erin moet gooien, mischien ligt het daaraan?
Anoniem: 15002
Ik ga een topic openen in de probleemsectie, misschien kunnen we daar elkaar daar verder helpen. In de discussie-sectie schijnt dat niet te horen.
Overigens ik heb een legale versie, en met de cd erin doet hij het dus niet.
Vermeld hier even welke topic. ThanksAnoniem: 15002 schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:00:
Ik ga een topic openen in de probleemsectie, misschien kunnen we daar elkaar daar verder helpen. In de discussie-sectie schijnt dat niet te horen.

Als je een optie niet kan selecteren, kan je hem ook gewoon zelf in de goede ini file zetten. Dit werkt ook zo als je een resolutie wil hebben welke niet in het dropdown lijstje voorkomt. Let wel op dat je dan niet meer bij Options gaat kijken in het scherm, want dan worden 'rare' waarden weer terug gezet.
Resolutie afdwingen doe ik op deze manier, misschien werkt het met IP net zo.
Resolutie afdwingen doe ik op deze manier, misschien werkt het met IP net zo.
{signature}
Ik had al een mailtje gestuurd erheen, stuur straks even de link van het thread.
@Voutloos dat ga ik even proberen bedankt voor de tip
Edit: waar staat die .ini file, ik zie er maar 1 en die staat in deze map C:\Program Files\EA Games\Command & Conquer Generals Zero Hour\Data\Scripts .
Is het deze of moet je een eigen .ini file aanmaken?
Ik zag op dat board, dat iedereen met XS4all een probleem heeft, ik heb ook xs4all
@Voutloos dat ga ik even proberen bedankt voor de tip
Edit: waar staat die .ini file, ik zie er maar 1 en die staat in deze map C:\Program Files\EA Games\Command & Conquer Generals Zero Hour\Data\Scripts .
Is het deze of moet je een eigen .ini file aanmaken?
Ik zag op dat board, dat iedereen met XS4all een probleem heeft, ik heb ook xs4all
[Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 92107 op 10-04-2005 18:37]
Die ini files staan bij mij in Mijn Docu's/C&C:G:Z-H/
Vooral network.ini en options.ini zijn interessant.
Vooral network.ini en options.ini zijn interessant.
[Voor 42% gewijzigd door Voutloos op 11-04-2005 00:29]
{signature}
Zaterdag/Zondag lag het bij een vriend van mij ook plat waar ik was. Toen ik gisteravond thuis kwam werkte het rond 10:30 weer... Dus ik ga er vanuit dat het aan de EA server lag.
Bij mij doet die het nog steeds niet
.
Ik heb me IPs ook geprobeerd te veranderen lukt ook niet. Word er een beetje gek van.

Ik heb me IPs ook geprobeerd te veranderen lukt ook niet. Word er een beetje gek van.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1027009Anoniem: 92107 schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:44:
Bij mij doet die het nog steeds niet.
op ftp://ftp.ea.com/pub/eapa...lszh/DownloadablePatches/ staat de 1.04 patch
ROFL, nog steeds niets aan USAF gedaanVersion 1.04 – March, 2005
3. MOUNTAIN FOX – Missing bridge bug fixed.

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
Wat zouden ze er dan aan moeten doen, humvees duurder maken, of langzamer?
Range fixen naar gen classic and all is forgivenSluuut schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:01:
[...]

range? van lamevees?
ikzelf denk dat ze lamevees gewoon veel meer balanced hadden kunnen maken door er standaard maar 2 slots voor mannetjes in te doen (of zelfs 1?) en na een (goedkope, zeg 500 ) upgrade in strat centre er 5 in kunnen. Op die manier zijn ze later ingame nog steeds goed, maar in het begin (rush) niet zo verschrikkelijk overpowered!
ikzelf denk dat ze lamevees gewoon veel meer balanced hadden kunnen maken door er standaard maar 2 slots voor mannetjes in te doen (of zelfs 1?) en na een (goedkope, zeg 500 ) upgrade in strat centre er 5 in kunnen. Op die manier zijn ze later ingame nog steeds goed, maar in het begin (rush) niet zo verschrikkelijk overpowered!
Het was me niet echt opgevallen dat dat een probleem was eigelijk. Ik had altijd geld zat. Hopen dat dit niet weer de zoveelste standaard spam in de hand werkt.1. GLA WORKER – Slow supply gather rate problem fixed.
Niet alleen humvees zijn het probleem vind ik. De airforce general heeft alles wat een standaard USA ook heeft, behalve crusaders en paladins. Alles van hem is even goed of beter dan een standaard USA. Alleen de tomahawk was 100 of 200 duurder. Voor de super weapon general geldt trouwens hetzelfde. Waarom zou zij tomahawks moeten hebben? De enige die het volgens mij nodig hebben zijn standaard USA en de laser general, die hem trouwens niet heeft.Sluuut schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:01:
[...]
[Voor 69% gewijzigd door hayate666 op 14-04-2005 13:39]
Dan mogen ze nuke ook wel meteen fixenaapelite schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:25:
[...]
Range fixen naar gen classic and all is forgiven

Maar het ging over hummers met md niet over nuke. Maar aan nuke valt zeker ook flink wat te doen.
Als je classic hebt gespeeld dan had je net zo goed die hummers en waren ze ook wel leuk in een rush, maar ze outrangeden tenminste niet alles. Pas met S&D aan had je dat voordeel echt en meestal was dat wat later in de game en had je wel migs oid. Nu outrangen deze beste dingetjes vrijwel alles naast het feit dat ze ook nog enorm snel zijn.mockingbird schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:36:
range? van lamevees?
Ik ben het met je eens dat een upgrade oid ook effectief zou kunnen zijn, maar dan slaat het misschien wat de andere kant op als het in de strat center zit. Misschien wel in de wf. Ik betwijfel alleen of het nuttig is aangezien mensen dan gewoon meer hummers maken, en het gaat juist eerder om de hoeveelheid hummers dan om de hoeveelheid die erin zit. Dus range lijkt me al een goed begin

[Voor 70% gewijzigd door aapelite op 14-04-2005 13:51]
Ook zijn range naar classic fixen?

[Voor 8% gewijzigd door hayate666 op 14-04-2005 14:01]
Als de range van een humvee kleiner wordt, dan word het met nuke wel erg makkelijk om van elke general te winnen (behalve toxic). Probleem met die balancedingen is dat als ze steeds maar 1 faction veranderen dat een andere faction weer te sterk wordt.hayate666 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:56:
[...]
Ook zijn range naar classic fixen?Wat zie je er graag anders aan?
Ok, ik wordt gek. Wat is er aan de hand:
Zo'n 2 maanden geleden had ik een vervelende bug met ZH online. Ik kon ERG slecht met anderen connecten, en als ik wel connecte, dan bleef het spel bijna een minuut in het loadscreen hangen terwijl de andere spelers in het spel zaten en het DC menu kregen waarin ik dan aftelde. Op het laatste nippertje kwam ik dan binnen. Eenmaal ingame had ik geen problemen meer. (Ik laadt het level trouwens in 3 sec in)
Nu had ik zo'n 2 weken geleden Windows SP2 geinstalleerd. Tot mijn verbazing was de bug hierna verdwenen. Ik blij
Nou raadt eens wat er nu gebeurt is. De bug is er weer
Ik heb sinds de SP2 installatie enkel wat Windows updates geinstalleerd.
Heeft iemand een idee, ik ben vrij desperate. En dit staat niet in het Problemen forum, ik weet het
Maar ik wil graag een oplossing, en aangezien hier veel ZH spelers langskomen..
Zo'n 2 maanden geleden had ik een vervelende bug met ZH online. Ik kon ERG slecht met anderen connecten, en als ik wel connecte, dan bleef het spel bijna een minuut in het loadscreen hangen terwijl de andere spelers in het spel zaten en het DC menu kregen waarin ik dan aftelde. Op het laatste nippertje kwam ik dan binnen. Eenmaal ingame had ik geen problemen meer. (Ik laadt het level trouwens in 3 sec in)
Nu had ik zo'n 2 weken geleden Windows SP2 geinstalleerd. Tot mijn verbazing was de bug hierna verdwenen. Ik blij

Nou raadt eens wat er nu gebeurt is. De bug is er weer

Heeft iemand een idee, ik ben vrij desperate. En dit staat niet in het Problemen forum, ik weet het

Maar ik wil graag een oplossing, en aangezien hier veel ZH spelers langskomen..
[Voor 4% gewijzigd door Da_DvD op 14-04-2005 17:28]
Ik kom ook niet meer online 

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Ik kreeg dit te zien tijdens ingame updaten 

Ennuh, ik vind air zeker overpowered vanwege de humvees, als die er niet waren was het niet zo erg. Over auras praat ik maar niet die dingen zijn gewoon te lam.
Ik vind nuke best meevallen. Wat is daar zo overpowered aan?

Ennuh, ik vind air zeker overpowered vanwege de humvees, als die er niet waren was het niet zo erg. Over auras praat ik maar niet die dingen zijn gewoon te lam.
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt bij EA?Sluuut schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:48:
Ik kreeg dit te zien tijdens ingame updaten
[afbeelding]
Hij vraagt om een update. Maar die word niet gevonden...
Nieuwe patch, dan ook een nieuw deel van het topic
[rml][ C&C] Generals Zero Hour - Deel 9[/rml]

[rml][ C&C] Generals Zero Hour - Deel 9[/rml]
[Voor 126% gewijzigd door Alphega op 14-04-2005 20:35]
Dit topic is gesloten.