Inderdaad, de supplies in het midden pakken heeft 0,0 met rushen te maken.. rushen is in mijn ogen base rushen, en daar hou ik persoonlijk niet echt van...
Ik bouw ook nooit verdediging met usa. Gewoon 2 heli's in je basis voor onverwachte stealth units en gewoon altijd je raptors rond laten cirkellen.
Als het een lastige match word en ik heb debiele m8's dan wil ik nog wel eens humvee's bouwen of zelfs van die anti air units (kan niet op de naam komen).
Met gla zet ik de Palace zo neer op een openingsplek van m'n basis en stop ik er 5 rocket ventjes in en misschien 1 stinger/1 tunnel ernaast.
Stinger sites vind ik echt bullshit, ze zijn alleen relaxed om stealth te detecten. Ik koop liever 1 quad.
Reminds me of something, ik had een keer een quad die maximaal was geupgrade, en zat tegen 2 stingers omstebeurd neer te knallen. De eventjes erin kwamen zo niet terug.. en na een paar seconden waren die dingen allebei weg.. Door 1 quad!
En met china bouw ik alleen gatling cannons als defence. Die zijn echt wel superb tegen air en ook tegen poppetjes...