[C&C] Generals Zero Hour - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.725 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Anoniem: 127153 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:51:
RUSHEN!! ;) Even voor de goede orde. Rushen betekent in mijn woordenboek het baserushen van de tegenstander. Ik heb gisteren 2 matches gedaan en ging toen naar de vrije supplies. Tegenstanders waren er ook met dozers en heb ik vervolgens de dozers vernietigd met missile defenders :9 :9 . Gaan ze discon doen omdat ze vonden dat ik RUSHTE!! :( :( . Beiden hadden 50+ wins....dus noobs zijn ze niet. :? Wat verstaan JULLIE onder rushen?? :X
= geen rush
ze kunnen gewoon slecht tegen hun verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:06

TMC

Ik vind het rushen als je als GLA bijvoorbeeld alleen maar technicals bouwt en wat RPG troopers om zo snel mogelijk hun basis kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:01
Inderdaad, de supplies in het midden pakken heeft 0,0 met rushen te maken.. rushen is in mijn ogen base rushen, en daar hou ik persoonlijk niet echt van...

Ik bouw ook nooit verdediging met usa. Gewoon 2 heli's in je basis voor onverwachte stealth units en gewoon altijd je raptors rond laten cirkellen.
Als het een lastige match word en ik heb debiele m8's dan wil ik nog wel eens humvee's bouwen of zelfs van die anti air units (kan niet op de naam komen).

Met gla zet ik de Palace zo neer op een openingsplek van m'n basis en stop ik er 5 rocket ventjes in en misschien 1 stinger/1 tunnel ernaast.
Stinger sites vind ik echt bullshit, ze zijn alleen relaxed om stealth te detecten. Ik koop liever 1 quad.
Reminds me of something, ik had een keer een quad die maximaal was geupgrade, en zat tegen 2 stingers omstebeurd neer te knallen. De eventjes erin kwamen zo niet terug.. en na een paar seconden waren die dingen allebei weg.. Door 1 quad! :P

En met china bouw ik alleen gatling cannons als defence. Die zijn echt wel superb tegen air en ook tegen poppetjes... :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05 17:16

aapelite

Do the kirby!

Ik krijg steeds vaker gezeik van volk dat vind dat no rush een standaard regel is. Dan kar ik al rustig met 1 nuke tankje wat rond zonder veel schade te doen. Is men meteen over de zeik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 07:53
Anoniem: 41239 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:54:
Wmm, S&D tomahawks ownen ze wel met avengers en paladins als verdediging. I love USAv :P
1: tommies heb je niet early game. Pallies zijn crap early game tegen rockvees. Dunno of je als USAv moet techen voor avengers, maar die helpen early game zeker niet (als ze al beschikbaar zijn).

2: aan dat alles heb ik niks als China speler zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127153

aapelite schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:50:
Ik krijg steeds vaker gezeik van volk dat vind dat no rush een standaard regel is. Dan kar ik al rustig met 1 nuke tankje wat rond zonder veel schade te doen. Is men meteen over de zeik :D
Dat heb ik ook steeds vaker. Vraag ik expliciet van tevoren HOE LANG geen rush.....'10 mins' is het antwoord. Heb ik na 10 minuten als UsAF gen mijn strat center up and running met de bijbehorende units...gooi ik via gen's upgrade een carpet over zo'n domme laser gen die al zijn powerplants naast elkaar heeft staan :Y) , raakt meneer door zijn power heen en ineens ben ik dan een rusher....helemaal over de rooie en vloeken en tieren.... :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:25:
[...]

1: tommies heb je niet early game. Pallies zijn crap early game tegen rockvees. Dunno of je als USAv moet techen voor avengers, maar die helpen early game zeker niet (als ze al beschikbaar zijn).

2: aan dat alles heb ik niks als China speler zijnde.
Die hummers avec md zijn inderdaad altijd nog erg storend. Zeker bij 1v1. Bij 2v2 is het afhankelijk van hoe snel de ander is. Migs zijn als china wel leuk maar ze zijn zo duur geworden, vroegah waren het een van de leukst te gebruiken units toen ze nog goedkoper waren :). Verder stop ik ze meestal door op knooppunten een bunker of baracks te bouwen met mines. Dit zijn meestal hoeken van je ingangen zoals op fallen empire, de meeste mensen klikken gewoon voor een snelle route en denken er niet over na.

Nadeel daarvan is dan wel weer dat usa zn intel heeft waardoor ze het nog weleens kunnen zien.

Ben het er iig mee eens dat wanneer je een beetje goed kan sturen met die dingen je erg veel kan overleven en zeker vs china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-04 06:19
Ik ben gisteren weer met C&C Generals en Zero Hour begonnen. Vondt de CD's weer in de oude doos, en aangezien ik sindsdien een nieuwe videokaart heb aangeschaft leek het me een goed idee om weer eens ouderwets tank oorlogje te spelen.

Weet iemand of er nog een vervolg op komt, na Zero Hour? Eentje met de oorlog in Irak mischien? :D :D

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
maartena schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:02:
Ik ben gisteren weer met C&C Generals en Zero Hour begonnen. Vondt de CD's weer in de oude doos, en aangezien ik sindsdien een nieuwe videokaart heb aangeschaft leek het me een goed idee om weer eens ouderwets tank oorlogje te spelen.

Weet iemand of er nog een vervolg op komt, na Zero Hour? Eentje met de oorlog in Irak mischien? :D :D
Ik denk het van niet. Zero Hour was namelijk al een expansion van c&c generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
maartena schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:02:

Eerst "Red Alert 3" daarvan is al gezegd dat het er gaat komen (hoewel dat waarschijnlijk nog wel even zal duren), over Generals zijn nog geen toezeggingen gedaan geloof ik. Maar als je vind dat je aan iets nieuws toe bent vind je "Act of War" misschien ook wel leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Alphega op 18-03-2005 20:07 . Reden: dôh 3 natuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Heeft iemand tips om Generals online aan de praat te krijgen? Ik krijg altijd "unable to connect to other player(s)". Echt altijd. Ik heb al die poorten al geforward, ben zo'n beetje ten einde raad :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Nu doet ie het geloof ik, alleen mijn basis ontploft zodra ik begin met het maken van een supply center. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 15:54
TMC schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:22:
Nu doet ie het geloof ik, alleen mijn basis ontploft zodra ik begin met het maken van een supply center. :{
Even het spel reïnstallen, je serial wil nog wel eens uit het register verdwijnen als je een ander EA spel installeert ná generals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Maar dat heb ik niet gedaan :P. Toch maar even reinstallen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Gereinstalled, alleen nu doetie niks meer, hij connect niet eens meer. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

(jarig!)
Wel een legale versie?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 02:49

Stuiterbal

What noise does the tiger make

In de plaats van uninstall eens repair proberen...

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 07:04
Ik kon pas connecten nadat ik xp opnieuw had geinstalleerd, waarschijnlijk a.g.v. een oude no-cd crack oid...

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

aapelite schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:50:
Geweldig is dat toch. Je ziet ook regelmatig als je rusht dat mensen dan vinden dat je cheat, omdat je niet specifiek had vermeld dat je mocht rushen, of mensen die gewoon beginnen te liegen en beweren dat je hebt gezegd dat je niet mocht rushen. Bij super weapons precies hetzelfde verhaal. Je ziet het zelfs vaak bij mensen met goede stats. (dan vraag je je wel weer af hoe ze dan in godsnaam aan die stats gekomen zijn :p)
TMC schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:06:
Gereinstalled, alleen nu doetie niks meer, hij connect niet eens meer. :{
Heb je wel je internet ip ingesteld in het optie menu? Soms zet hij daar bij mij spontaan mijn lan ip neer en dan doet hij het natuurlijk niet.

[ Voor 20% gewijzigd door hayate666 op 21-03-2005 10:19 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 20:05

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Bij mij staat er altijd mijn LAN IP, zit achter een draytek 2600 router. Spel werkt nog altijd prima. Het is toch helemaal niet mogelijk om een willekeurig IP adres in te voeren (ik heb een lijstje met 1 keuze), of is dat inmiddels wel opgelost? Ik heb ook uPNP aan staan, maar generals doet daar niets mee. Vind het altijd wel jammer, spellen met 8 mensen gaan nooit goed, kom niet door het connecten heen. 4 of minder lukt wel goed, maar als er een fix voor is, graag!

[ Voor 8% gewijzigd door OruBLMsFrl op 21-03-2005 15:31 ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88695

Of je hbet een beetje pech gehad met je medespelers maar meestal heeft dat te maken dat je een aantal poorten dicht hebt staan, die generals wel wilt gebruiken.

The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online:

TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Basdoorn schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:31:
Bij mij staat er altijd mijn LAN IP, zit achter een draytek 2600 router. Spel werkt nog altijd prima. Het is toch helemaal niet mogelijk om een willekeurig IP adres in te voeren (ik heb een lijstje met 1 keuze), of is dat inmiddels wel opgelost? Ik heb ook uPNP aan staan, maar generals doet daar niets mee. Vind het altijd wel jammer, spellen met 8 mensen gaan nooit goed, kom niet door het connecten heen. 4 of minder lukt wel goed, maar als er een fix voor is, graag!
Je kan ook send delay effe aanvinken bij options en dan refresh nat drukken misschien helpt dat wat.

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

dat ie met 8 players niet werkt klopt.. das een nieuwe bug feature van de laatste patch :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 21-03-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Basdoorn schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:31:
Mja, bij mij ook ijn LAN IP. Achter een routert, en ik kan hem niet veranderen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Anoniem: 63813 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:18:
dat ie met 8 players niet werkt klopt.. das een nieuwe bug feature van de laatste patch :*)
En natuurlijk de feature met black lotus >:)
China hero heeft haar feature terug gekregen na patch1.02 EA vond dat black zeker te zwak was ofzo 8)7

|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Laatst online: 02-05 20:05

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Poorten staan wel open, firewall blokkeert geen uitgaand verkeer. Of moet je ook nog poorten forwarden naar binnen toe? Lijkt mij niet nodig, aangezien generals mijn externe IP niet heeft of doorgeeft?

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110668

Ik heb dit spel ook maar weer es uit de kast getrokken, erg leuk! :)

Maar een aantal dingen, hij begint te schokken bij veel andere PC players die mee doen, pas als iedereen wat ontwikkeld is.. Geen videokaartschokken maar af en toe stil staand.. :(

Die USA tank met die blauwe straal zooals in d estartpost die geeft bij mij geen straal maar alleen grond dat vaag doet?? 8)7 Lijkt wel videokaart probleem of zo??

Mijn specs:
AMD Athlon XP-M @ 2500MHz
1024MB DDR CORSAIR CL2
Geforce FX5900 @ 5950 speeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90308

Anoniem: 110668 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:54:
Die USA tank met die blauwe straal zooals in d estartpost die geeft bij mij geen straal maar alleen grond dat vaag doet?? 8)7 Lijkt wel videokaart probleem of zo??
Die blauwe straal komt alleen als je een gebouw "aanvalt" met die tank, dan schakelt hij de stroom langzaam uit van het gebouw.

Dat de grond er omheen vaag doet is omdat dat straling voor moet stellen....dit is behoorlijk effectief tegen soldaten (werkt ook alleen maar bij soldaten). Wanneer de straal word gebruikt word die straling uitgeschakelt.

deze tanks zijn handiger dan de meeste mensen denken....vind ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de vooraf genoemde poorten in je router door mapped van external IP naar local IP zijn je problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Anoniem: 88695 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:34:
Als je de vooraf genoemde poorten in je router door mapped van external IP naar local IP zijn je problemen opgelost.
Hoe kan je dat doen ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je inlogd op het web menu van je router. heb je ergens in de menu iets staan van NAT. hier mee kan je je externe poorten doorsturen naar interne poort dus was je C&C speeld. staat meestal ook goed beschreven in de handleiding van je router

extern IP externe poort naar intern IP intern poort.

Het is meestal wel even wat gepruts maar dan werkt generals wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Anoniem: 90308 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:01:
[...]

Die blauwe straal komt alleen als je een gebouw "aanvalt" met die tank, dan schakelt hij de stroom langzaam uit van het gebouw.

Dat de grond er omheen vaag doet is omdat dat straling voor moet stellen....dit is behoorlijk effectief tegen soldaten (werkt ook alleen maar bij soldaten). Wanneer de straal word gebruikt word die straling uitgeschakelt.

deze tanks zijn handiger dan de meeste mensen denken....vind ik dan..
en wat ook bijna niemand weet is dat ze ook gebouwen clearen.
net als flashbangs, toxic tractor enzo..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:35:
[...]

en wat ook bijna niemand weet is dat ze ook gebouwen clearen.
net als flashbangs, toxic tractor enzo..
ok...ff vergeten.

weet jij misschien hoe je zo'n ding snel experience kunt geven? het duurt mij allemaal wat te lang,
dus blaas ik een eigen tank op (met 3 strepen) en laat ik de piloot in de microwave-tank gaan zodat deze de xp krijgt.

Dit is uiteraard zonde van de tank....duzz tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

volgens mij heb ik nog nooit een 2/3 sterren microwave gehad :P
tis ook niet zo dat je ze zo vaak gebruikt dat je ze een rank hoger krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Dit is hoe je aan een level drie Microwave Tank komt;

http://users.dfu-clan.net/stuiterbal/dump/MicroOwnage.wmv [2,60mb]

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rofl ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

woah :P
dat word echt een infantry killer :P
zodra ze in de buurt komen vliegen ze meteen in de fik, normaal duurt dat nog wel eventjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 14:25

evaarties

Powerball @ 12.582

oe. die geluidjes er ook bij..

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
waarom had diegene in dat filmpje geen bescherming geplaatst voor hun chinese geld-hackertjes? Ze zijn niet goedkoop in aanschaf, en promoveren duurt ook wel eventjes. IK zou altijd bescherming er bij zetten.

[ Voor 38% gewijzigd door Jorn1986 op 23-03-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krijgt een microwave tank ook XP voor het uitschakelen van gebouwen?

Ik heb hier namelijk nog nooit echt op gelet.

ik meende laatst gelezen te hebben dat er mogelijk nog een expansion uitkomt voor Generals
Weet iemand hier meer van?

op sommige sites staan namelijk wel wat geruchten e.d. en er staat dat er in n duits blad iets heeft gestaan over een 2e expansion. http://forums.cncden.com/archive/index.php/t-405.html

Voor zover ik weet is het hele team met RA3 bezig? dus het lijkt me wel sterk....en ik weet dat forums ook niet echt betrouwbaar zijn (en duitsers ook niet >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 12:01
Anoniem: 90308 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:38:
Krijgt een microwave tank ook XP voor het uitschakelen van gebouwen?

Ik heb hier namelijk nog nooit echt op gelet.

ik meende laatst gelezen te hebben dat er mogelijk nog een expansion uitkomt voor Generals
Weet iemand hier meer van?

op sommige sites staan namelijk wel wat geruchten e.d. en er staat dat er in n duits blad iets heeft gestaan over een 2e expansion. http://forums.cncden.com/archive/index.php/t-405.html

Voor zover ik weet is het hele team met RA3 bezig? dus het lijkt me wel sterk....en ik weet dat forums ook niet echt betrouwbaar zijn (en duitsers ook niet >:) )
Het lijkt me niet dat er nog een expansion komt. Ik denk eerder dat er dan plaatjes rondcirculeren van RA3 ofzo.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
K'heb een vraagje mbt missie 3 van USA in Rusland, waar ik zelfs met een walkthrough niet uit kom.

In de missie loop je met Colonel Burden, aantal snipers door het level met als 1e doel. het Prisoners of War camp de verdediging uitschakelen en vervolgens de gevangen redden. Nu heb ik aan mijn kant van de rivier (andere kant doet Black lotus) zo;n beetje alles getrashed wat er kapot kan op de stinger site ten noorden van het POW kamp en de tunnel opening ten noorden van die stad na.

In die stad komen telkens nieuwe units aan, maar de rocket launch ventjes die ik in de stad heb gevonden schakelen die telkens snel uit.

Nu is mijn vraag, moeten die tunnel en die stinger site er ook aan geloven, lukt me namelijk niet om het te slopen zonder veel verliezen. Al mijn ventjes hebben 3 ervaring en mijn repair "power" is maximaal.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 15:44
Je hoeft niet alles te slopen, als je Burton maar langs de defenses kan sneaken is dat voldoende.
Je moet de voet van de berg zien te halen en dat is waar de missie stopt (na zo'n "ingame filmpje").

[ Voor 7% gewijzigd door Kwistnix op 24-03-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
Stinger site moest toch kapot om die gevangenen vrij te krijgen ben ik achter, level gehaald zonder losses 8)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98675

betse mensen. nadat ik men generals had ge instaleerd stuite ik op een probleem. op get monet dat ik het spel start gaat alles goed. maar dan komt ik laad het menu. asl ik in het menu zit en ik beweeg men muis om te gaan spelen loopt hij vast. eninge manier om hier vanaf tekomen is hard reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 98675 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:13:
betse mensen. nadat ik men generals had ge instaleerd stuite ik op een probleem. op get monet dat ik het spel start gaat alles goed. maar dan komt ik laad het menu. asl ik in het menu zit en ik beweeg men muis om te gaan spelen loopt hij vast. eninge manier om hier vanaf tekomen is hard reboot
Andere drivers proberen en eventuele overclocks weghalen helpt ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52352

Is er ergens een uitgebreide uitleg met problemen met het online spelen.
Mijn vrienden beginnen het zat te worden... (ik ook)

Alles legaal.
patch 1.3 zero-hour.
P3.2, 1024Mb, X800XT, Basic-adsl (3200 down 7xxk up)
Wxp sp2. (reeds geheel opnieuw opgebouwd vanwege dit probleem)
Speedtouch 510 "multi-pc modem" Netwerkkaart van pc reeds gewisseld.

Spelen gaat goed 1 tegen 1.
Zodra er meer dan drie spelers in zitten, blift er iemand hangen op "waiting for probe" waarna ik eruit knal. Ook als het spel gestart wordt bij spelers die soms 6 man hosten(zonder dat ik er bij ben).

bij online ip zie ik 10.0.0.10 (mijn ip) in de speedtouch staat dit ingesteld als default server. De pc staat nu dus wagenwijd open! Iedereen kan alles van buiten. (geen xp firewall aan, geen overige fwsoftware)
refresh nat (in generals)doe ik na elke wijziging.
port triggering zit niet op een 510 maar lijkt me ook overbodig als alles al open staat

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Anoniem: 52352 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:01:
Is er ergens een uitgebreide uitleg met problemen met het online spelen.
Mijn vrienden beginnen het zat te worden... (ik ook)

Alles legaal.
patch 1.3 zero-hour.
P3.2, 1024Mb, X800XT, Basic-adsl (3200 down 7xxk up)
Wxp sp2. (reeds geheel opnieuw opgebouwd vanwege dit probleem)
Speedtouch 510 "multi-pc modem" Netwerkkaart van pc reeds gewisseld.

Spelen gaat goed 1 tegen 1.
Zodra er meer dan drie spelers in zitten, blift er iemand hangen op "waiting for probe" waarna ik eruit knal. Ook als het spel gestart wordt bij spelers die soms 6 man hosten(zonder dat ik er bij ben).

bij online ip zie ik 10.0.0.10 (mijn ip) in de speedtouch staat dit ingesteld als default server. De pc staat nu dus wagenwijd open! Iedereen kan alles van buiten. (geen xp firewall aan, geen overige fwsoftware)
refresh nat (in generals)doe ik na elke wijziging.
port triggering zit niet op een 510 maar lijkt me ook overbodig als alles al open staat

Iemand tips?
Hi

Je heb een router en modem bij elkaar. Dus meestal zit er een firewall in je modem namelijk NAT. NAT is hardware dus moet je forwarden.
En je moet send delay ook even aanvinken. En soms helpt je firmware van je modem upgraden ook. Bij mij werkte het zelfs heel goed want nu kan ik ook games maken. En de porten die je moet forwarden staan in readme file.

Oja 10.0.0.10 is je interne ip. Deze ip word gebruikt voor je netwerk. Al wil je externe ip weten check deze website http://www.mijnip.nl

Hopelijk heb je hier wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

DFC-Neo schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:21:
[...]

Hi

Je heb een router en modem bij elkaar. Dus meestal zit er een firewall in je modem namelijk NAT. NAT is hardware dus moet je forwarden.
En je moet send delay ook even aanvinken. En soms helpt je firmware van je modem upgraden ook. Bij mij werkte het zelfs heel goed want nu kan ik ook games maken. En de porten die je moet forwarden staan in readme file.

Oja 10.0.0.10 is je interne ip. Deze ip word gebruikt voor je netwerk. Al wil je externe ip weten check deze website http://www.mijnip.nl

Hopelijk heb je hier wat aan
Aan dat ip doe je sowieso niets aangezien generals alleen je netwerk ip zal zien.

Wat ik als eerste zou doen is zoeken in je router of hij een uPnP optie heeft. Dit zorgt er namelijk voor dat de juiste poorten automatisch geopend worden wanneer dit nodig is. Wat je anders kan doen is even send delay aanvinken en zorgen dat je een poort gebruikt speciaal voor generals. Dit kan je doen door naar de map van generals zero hour te gaan in mijn documenten en de options.ini te opnenen. Hierna moet je even deze regel toevoegen:

FirewallPortAllocationDelta = 0

Waarbij 0 dus de poort wordt die jij wilt gebruiken, vervolgens moet je alleen in de router nog even aangeven (bij NAT opties meestal) dat je deze poort wilt forwarden naar het ip van je pc ( die je dus ook zag bij je options in het spel zelf).

DIt zijn iig de opties die je hebt over het algemeen, soms werkt send delay erbij wel goed, vaak zorgt het bij mij alleen voor meer problemen en deed vooral die poort voor generals instellen het. Op dit moment heb ik een andere router gekregen en alleen met uPnP aan werkt het nu al perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Alcatel ondersteunt upnp en dat staat ook aan.
Ik heb net de poort FirewallPortAllocationDelta = 0 toegevoegd aan options.ini en een extra nat rule gemaakt voor mijn pc
Ook dat werkt niet.

send delay aan of uit geen effect.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 52352 op 28-03-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79895

ik heb zo'n zelfde probleem gehad
als je een router hebt moet je in de NAT table de porten forwarden (UDP en TCP) die generals gebruiken.

als je geen router hebt moet je dit dus doen in de NAT table van je 510 modem

de porten zijn:
UDP 4321,6205, 27900
TCP 80, 6667, 28910, 29900, 29920

het gaat vooral om de porten 27900-29920

mvg

stlx

btw alle instellingen in generals zelf gewoon standaard houden

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 79895 op 28-03-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79895 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:29:
de porten zijn:
UDP 4321,6205, 27900
TCP 80, 6667, 28910, 29900, 29920

het gaat vooral om de porten 27900-29920
allen toegevoegd.
Helpt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff n kleine update mbt die MD-Bug...

Op het forum van EA was ook een topic te vinden hier over.
Hier staat dat alleen de Laser general "last" heeft van de bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Anoniem: 90308 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:48:
ff n kleine update mbt die MD-Bug...

Op het forum van EA was ook een topic te vinden hier over.
Hier staat dat alleen de Laser general "last" heeft van de bug.
Over welke bug heb je het hier precies?

Overigens vind ik laser steeds relaxter worden, tegen gla werken laser tanks in combi met die anti air wagentjes echt super :D alleen infantry is moeilijk te killen maar dat gaat dus wel met zo'n microwave tank.. die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt omdat de game er zo super traag van word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuut schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:20:
[...]

Overigens vind ik laser steeds relaxter worden, tegen gla werken laser tanks in combi met die anti air wagentjes echt super :D alleen infantry is moeilijk te killen maar dat gaat dus wel met zo'n microwave tank.. die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt omdat de game er zo super traag van word :(
Je bedoelt Avengers en niet rockethummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90308 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:21:
ze hebben die MD-bug nog niet opgelost:(

Is die btw alleen voor Offline of ook voor On-line?

die bug dat een MD een laserlock-raketstroom afschiet zonder laserlock, en dit op een enorme afstand, tot overmaat van ramp gebeurt dit tegen infanterie, tanks en vliegtuigen :'(
Ook is het bereik gigantisch.

weet iemand hoe deze bug ontstaat?
Ik speel namelijk alleen tegen Cpu, en die heeft er vaak "last" van...
het lijkt er namelijk sterk op dat deze bug map-gevoelig is..op sommige maps ben ik hem nog niet tegengekomen namelijk
Deze bedoel ik.....
deze bug is dus (volgens t ea-forum) alleen van de laser general.
dit kan ook verklaren waarom ik er niet vaker mee te maken krijg.
ik zet de cpu-spelers nl vaak op Random, en dan komt er niet altijd een laser-general bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 10:01
Guess what, de SCUD BUG BESTAAT NOG. In patch 1.03 ja. Het is me zelf nog niet gelukt het te reproduceren, maar iemand heeft het me laten zien. Je moet dit keer de scud afbouwen en dan met teams en shift zitten kloten.

Trouwens er is ook zo'n fijne dropzone bug :r , kan je gelijk je eerste cargo plane krijgen als het ding is gebouwd.

Ik zal van beide bugs maar niet precies vertellen hoe je ze doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Da_DvD schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:14:
Guess what, de SCUD BUG BESTAAT NOG. In patch 1.03 ja. Het is me zelf nog niet gelukt het te reproduceren, maar iemand heeft het me laten zien. Je moet dit keer de scud afbouwen en dan met teams en shift zitten kloten.

Trouwens er is ook zo'n fijne dropzone bug :r , kan je gelijk je eerste cargo plane krijgen als het ding is gebouwd.

Ik zal van beide bugs maar niet precies vertellen hoe je ze doet..
Sorry maar ik geloof je niet zonder replays :(

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98675

post 1

betse mensen. nadat ik men generals had ge instaleerd stuite ik op een probleem. op het moment dat ik het spel start gaat alles goed. maar dan komt ik laad het menu. als ik in het menu zit en ik beweeg men muis om te gaan spelen loopt hij vast (druk ik op escape geeft die wel menu maar als ik dan alsnog muis beweeg loopt die alsnog vast). eninge manier om hier vanaf tekomen is hard reboot

post 2
hier nog ff de specs van de laptop
# 15.4" WXGA WIDESCREEN TFT Scherm (1280x800)
# 2.8Ghz Intel Pentium 4
# 512MB PC3200 intern geheugen
# 60GB 5400RPM 8MB harddisk
# 128MB ATi M10 Radeon 9600 Video
# 24x combo
# TV-out (S-Video)
# Firewire
# 3x USB 2.0, Parallel
# VGA, IR, PCMCIA
# 56k Modem en 10/100Mbit Netwerk
# Interne 3 in 1 cardreader

er hadden al wat mensen gereageert. maar deze laptop is nooit overgeklokte geweest alles nieuwe patches en updates zijn geinstaleerd. en zowel de generals als genrals zerohour heeft dit probleem.

iemand anders nog enige advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
Stuiterbal schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:18:
[...]

Sorry maar ik geloof je niet zonder replays :(
Hmm. Ik kan gemakkelijk een replay maken van de dropzone bug, ik zou het je ook kunnen vertellen via PM zodat je het zelf kan proberen.

Beetje stom dat ik van die scud bug game geen replay gemaakt heb (ik was trouwens observer).
Trouwens die gast had de Duitse versie van het spel dus misschien dat het iets uitmaakt? Anyway als ik hem weer zie dan zorg ik wel voor een replay. (Ik sta hier niet te liegen dude :), hij heeft de bug ook nog een keer in een game op Defcon gebruikt waarbij ik in zijn team zat)

EDIT: heb replay gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Da_DvD op 29-03-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Da_DvD schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:33:
[...]

Hmm. Ik kan gemakkelijk een replay maken van de dropzone bug, ik zou het je ook kunnen vertellen via PM zodat je het zelf kan proberen.

Beetje stom dat ik van die scud bug game geen replay gemaakt heb (ik was trouwens observer).
Trouwens die gast had de Duitse versie van het spel dus misschien dat het iets uitmaakt? Anyway als ik hem weer zie dan zorg ik wel voor een replay. (Ik sta hier niet te liegen dude :), hij heeft de bug ook nog een keer in een game op Defcon gebruikt waarbij ik in zijn team zat)

EDIT: heb replay gemaakt.
Replay van de scudbug of..?
Ik heb het net even zitten proberen maar krijg het echt niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
Nee van dropzone bug. De scudbug is me zelf ook nog niet gelukt, heb wel de uitleg van die gast gehad en opgeschreven maar lukt me dus niet. Maar hij heeft het me laten zien en ik had niet het idee dat ie een hack gebruikte ofzo. Ik heb een replay van de dropzone bug (kan je gelijk zien hoe het moet) maar ik vraag me af of het niet tegen een regel is om hem hier te linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da_DvD schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:07:
Nee van dropzone bug. De scudbug is me zelf ook nog niet gelukt, heb wel de uitleg van die gast gehad en opgeschreven maar lukt me dus niet. Maar hij heeft het me laten zien en ik had niet het idee dat ie een hack gebruikte ofzo. Ik heb een replay van de dropzone bug (kan je gelijk zien hoe het moet) maar ik vraag me af of het niet tegen een regel is om hem hier te linken?
Zou je mij die replay van de dropzonebug kunnen doen toekomen? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Da_DvD schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:07:
Replays zijn gewoon allowed hoor :)

GoT is geen X-Files, alles in de grote doofpot gooien en indien er iets uitlekt diegene vermoorden >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuut op 29-03-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Hmmz ben ook benieuwd hiernaar, ik speel het toch vrijwel iedere acond maar ik heb de dropzone of scudbug verder nog niet gezien. Ik heb wel wat rare aanvaringen gehad met tank generals die redelijk oneindig geld hadden, zelfs nadat supplies leeg waren maar dat kan ook gewoon heel veel toeval zijn iig.

Replay!!11!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Even een s minder aub :)
http://www.tiberiumsun.com/downloads/dvd/dropzone_bug.rep

Ik vraag me trouwes af hoe mensen achter deze troep komen. Ik hoef trouwes niet eens te raden dat het waarschijnlijk wel weer een duitser was die ze vond btw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt niet :p nm hij doet het
* Anoniem: 63813 kijkt

hoe moet je die eigenlijk laden? ik heb em bij de andere replays in de map gezet.. maar in het spel bij load replay zie ik em niet staan :(

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 29-03-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:29:
werkt niet :p nm hij doet het
* aapelite kijkt

hoe moet je die eigenlijk laden? ik heb em bij de andere replays in de map gezet.. maar in het spel bij load replay zie ik em niet staan :(
Je bent niet de enige die dit probleem heeft, mn rep lijst was zelfs helemaal verneukt toen ik deze ertussen zette. Ik denk dat er ergens iets mis mee is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
aapelite schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:28:
[...]

Even een s minder aub :)
http://www.tiberiumsun.com/downloads/dvd/dropzone_bug.rep

Ik vraag me trouwes af hoe mensen achter deze troep komen. Ik hoef trouwes niet eens te raden dat het waarschijnlijk wel weer een duitser was die ze vond btw :p
LOL, het was idd een Duitser xD

Hmm ik upload hem ff opnieuw :S

EDIT: done...

[ Voor 3% gewijzigd door Da_DvD op 29-03-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Da_DvD schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:37:
[...]

LOL, het was idd een Duitser xD

Hmm ik upload hem ff opnieuw :S

EDIT: done...
Nope nada hier nog altijd, hij is gewoon uit je replays map van zero hour neem ik aan? En je speelt hem legaal met 1.3 patch zonder mods? (volgens mij zouden wij hem dan nogsteeds moeten zien alleen dan grijs)

offtopic:
Je kan ook even de gebruiksaanwijzing mailen als je wilt dan kan ik vanavond een rep proberen te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door aapelite op 29-03-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
wat gek ik heb een volledig legale ZH 1.03, ik kan alle andere replays perfect draaien... anyway, tis heel simpel.

----SPOILER----

spoiler:
Je begint met het bouwen van een dropzone. Je bouwt een microwave tank. Je forcefired de microwave tank of de in aanbouw zijnde dropzone, zodat ie 'uit' gaat. Als ie klaar is met bouwen, haal je de microwave tank weg. Klaar is kees..

[ Voor 10% gewijzigd door Da_DvD op 30-03-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tested en het werkt :p echt zwaar lame! misschien moet je er effe wat spoilertags omheenzetten?

edit: net wat ik dacht :p dit truckje werkt met alles waarbij er een timer is die bij het begin niet op 00:00 staat.

Particle cannon is ook gelijk klaar (als je op particle canon zelf klikt zie je dat ie helemaal klaar is) ik kan hem alleen niet gebruiken :?

Heb het niet geprobeerd met nuke en scud , maar ik denk dat het bij de scud dan wél werkt waardoor we gelijk weten wat de nieuwe scudbug inhoud :>

wat iemand misschien wil proberen:
trukje met :
- nuke silo
-scud silo
-Command centre (zorg dat je wat specials krijgt en die "op gebruikt" zodat ze op xx:xx staan af te tellen, verkoop je main centre dan, maak een nieuwe welke je force fired met de microwave tank tot ie af is. misschien dat die specials dan ook weer klaar zijn :o
-carpet bombing van usaf zelvde als hier boven

verder kan ik even geen ideen meer verzinnen (jah radar van van gla.. but who gives a fuck?)

[ Voor 145% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 29-03-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
Yep, daar dacht ik ook al aan. Best wel lame. en gaat zeker veel gebruik worden ben ik bang.

Spoiler tags... laat een mod dat ff doen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je zelf doen met [.spoiler] [/.spoiler] (zonder die punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:11:
tested en het werkt :p echt zwaar lame! misschien moet je er effe wat spoilertags omheenzetten?

edit: net wat ik dacht :p dit truckje werkt met alles waarbij er een timer is die bij het begin niet op 00:00 staat.

Particle cannon is ook gelijk klaar (als je op particle canon zelf klikt zie je dat ie helemaal klaar is) ik kan hem alleen niet gebruiken :?

Heb het niet geprobeerd met nuke en scud , maar ik denk dat het bij de scud dan wél werkt waardoor we gelijk weten wat de nieuwe scudbug inhoud :>

wat iemand misschien wil proberen:
trukje met :

- nuke silo
-scud silo
-Command centre (zorg dat je wat specials krijgt en die "op gebruikt" zodat ze op xx:xx staan af te tellen, verkoop je main centre dan, maak een nieuwe welke je force fired met de microwave tank tot ie af is. misschien dat die specials dan ook weer klaar zijn :o
-carpet bombing van usaf zelvde als hier boven

verder kan ik even geen ideen meer verzinnen (jah radar van van gla.. but who gives a fuck?)
Scud net gedaan bij een game, zelfde als met je particle. Ding zegt dat ie af is maar daarna gaat ie toch weer tellen.

gelukkig btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Zou je nou pro zijn als je dat ding gaat gebruiken? Een aantal mensen beschouwden de scud bug ook als een pro middel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
Ik moet eerlijk toegeven, het was verdomde handig tegen rulebreakers xD

Trouwens die scud bug ging dus anders en niet dmv microwave tank. Ik probeer er nog achter te komen maar kan niets garanderen.. misschien ook maar beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024
hmz,... eergistere dacht ik nog "eigenlijk gebruikt niemand microwave tanks, zie ze nooit" en dan dit :/.
iig het is eigenlijk net als de scud bug een bug dus. maar is gewoon te fake om te gebruiken :P

maar er zijn alweer zat cheaters in omgang. tank gen kan ook iets waar hij 2x zo snel spul mee ophaald. een potje verloren tege een eeuwige bm, gat, flamer spam met 2 wf's. aan het eind van het potje zag je dat hij letterlijk 2x zo snel alles opgehaald had, de rest 35-40k hij 80k. ook bij mijn allie, zijn allie en bij mij was de suply in ons base nog lang niet op. bij hem helemaal leeg. en zijn 2e suply ookal...

btw. als je een cc bouwt (als usa) en er een microwave tank op mikt. afmaken die cc, tan keraf halen. en als je um selled heb je nogsteeds radar. maakt niet uit of je nu nog 10 cc's maakt en selled. ook met low power heb je nu een radar... ik dacht laat i khet eens in skirmish proberen. ook erg "handig" dus. als je cc gemold word of je low power hebt.
kun je nog alles zien aankomen =o=

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit heeft niet zoveel met dit topic te maken, zelfs al zouden mensen in dit topic de winkel aanraden en heb je daar Zero Hour besteld. Voor reacties op shops kun je bij de Shop Survey terecht, in jouw geval hier om precies te zijn.

Daarnaast zou ik je ook willen vragen even op je taalgebruik te letten. Plus dat schelden niets oplost. Neem als je weer kalm bent ook een telefonisch contact op met de winkel en vraag vriendelijk waarom het zo lang duurt

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-03-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
daves2hd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 03:55:
hmz,... eergistere dacht ik nog "eigenlijk gebruikt niemand microwave tanks, zie ze nooit" en dan dit :/.
iig het is eigenlijk net als de scud bug een bug dus. maar is gewoon te fake om te gebruiken :P
Het is inderdaad gemakkelijk te zien en replays of zelfs ingame wanneer je reveal hebt. Ik was toch al niet van plan het in-game te gebruiken (ik heb er trouwens ook geen tijd voor!)
maar er zijn alweer zat cheaters in omgang. tank gen kan ook iets waar hij 2x zo snel spul mee ophaald.
Volgens mij is dat niet alleen bij de tank gen; het is een slimmigheidje dat bij elke China werkt, je zet je supply center op precies die afstand van het supply dock dat je 2 karretjes gewoon stil kunnen blijven staan en dan steeds in- en uitladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Da_DvD schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:48:
[...]
Het is inderdaad gemakkelijk te zien en replays of zelfs ingame wanneer je reveal hebt. Ik was toch al niet van plan het in-game te gebruiken (ik heb er trouwens ook geen tijd voor!)

[...]
Volgens mij is dat niet alleen bij de tank gen; het is een slimmigheidje dat bij elke China werkt, je zet je supply center op precies die afstand van het supply dock dat je 2 karretjes gewoon stil kunnen blijven staan en dan steeds in- en uitladen.
Dat van de karretjes is standaard, al sinds generals classic. Ik denk dat het verschil er vooral een beetje in lijkt te zitten dat bij gla het geld soms juist trager gaat. Maar toch blijft het een gek geval dat sommige china`s en zeker tank gens soms een erg goed werkende achter elkaar lopende spam hebben en nooit echt zonder geld zitten. Maja, zo zal er altijd wel een spam zijn dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
daves2hd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 03:55:

maar er zijn alweer zat cheaters in omgang. tank gen kan ook iets waar hij 2x zo snel spul mee ophaald. een potje verloren tege een eeuwige bm, gat, flamer spam met 2 wf's. aan het eind van het potje zag je dat hij letterlijk 2x zo snel alles opgehaald had, de rest 35-40k hij 80k. ook bij mijn allie, zijn allie en bij mij was de suply in ons base nog lang niet op. bij hem helemaal leeg. en zijn 2e suply ookal...

btw. als je een cc bouwt (als usa) en er een microwave tank op mikt. afmaken die cc, tan keraf halen. en als je um selled heb je nogsteeds radar. maakt niet uit of je nu nog 10 cc's maakt en selled. ook met low power heb je nu een radar... ik dacht laat i khet eens in skirmish proberen. ook erg "handig" dus. als je cc gemold word of je low power hebt.
kun je nog alles zien aankomen =o=
Handig, maar een maphack is handiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuut schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:19:
[...]

Handig, maar een maphack is handiger :P
AMEN >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Is er nou nooit iemand die zich afvraagt hoe ze dit soort bugs ontdekken? Het is niet iets waar ik in de eerste instantie aan zou denken, om een microwave tank een eigen supply te laten uitschakelen terwijl hij nog in aanbouw is zodat er meteen een drop plaatsvindt. Met de scud bug is het hetzelfde verhaal, hoe kom je op zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

hayate666 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:49:
Is er nou nooit iemand die zich afvraagt hoe ze dit soort bugs ontdekken? Het is niet iets waar ik in de eerste instantie aan zou denken, om een microwave tank een eigen supply te laten uitschakelen terwijl hij nog in aanbouw is zodat er meteen een drop plaatsvindt. Met de scud bug is het hetzelfde verhaal, hoe kom je op zoiets?
Ask the Germans }) Ze zullen het wel op school leren :). Ik denk iig dat iets als die microwave gewoon iets is wat je merkt, timer reset ofzo bij een gebouw, ff proberen op supply en klaar. Maar je weet het nooit iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Of gewoon lekker uitproberen en er per ongeluk op komen. Of dat hij zo'n ding maakt terwijl een vijandige magnetron er flink op los gaat ? Ik denk iig gewoon stom 'geluk' :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
GeforceDDQ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:25:
Of gewoon lekker uitproberen en er per ongeluk op komen. Of dat hij zo'n ding maakt terwijl een vijandige magnetron er flink op los gaat ? Ik denk iig gewoon stom 'geluk' :P
Dat denk ik ook. Gewoon stom toeval. Het staat vast niet in de ini files die mensen doorspitten om achter bepaalde eigenschappen te komen. Het gebeurt bv toevallig dat iemand z'n microwave tank laat force firen op een dropzone in aanbouw, en dan ziet hij toevallig de gevolgen en denkt "hey, das handig :P".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:51:
[...]

Dat denk ik ook. Gewoon stom toeval. Het staat vast niet in de ini files die mensen doorspitten om achter bepaalde eigenschappen te komen. Het gebeurt bv toevallig dat iemand z'n microwave tank laat force firen op een dropzone in aanbouw, en dan ziet hij toevallig de gevolgen en denkt "hey, das handig :P".
Hoe verklaar je de scudbug? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

stel nou dat je je scud had geselecteerd, en je werd net aangevallen, je wou klikken op je scud launcher auto, maar je klikt er naast. Hierdoor heb je nog je Scud missiles geselecteerd en force fired (want je wou voor de rockvee schieten met je scud auto) en schiet per ongeluk oppeens je scud missiles af..

(want volgens mij was het met alt force firen ofzo?) en voila, scud bug is geboren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wiebbe schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:17:
stel nou dat je je scud had geselecteerd, en je werd net aangevallen, je wou klikken op je scud launcher auto, maar je klikt er naast. Hierdoor heb je nog je Scud missiles geselecteerd en force fired (want je wou voor de rockvee schieten met je scud auto) en schiet per ongeluk oppeens je scud missiles af..

(want volgens mij was het met alt force firen ofzo?) en voila, scud bug is geboren.
Nopes hij was anders, de knop q (select all fight units) is er ook nog bij betrokken. Lijkt me stug dat iemand zn scud toevallig selecteerd terwijl het ding niet eens af is, of shift + q drukt (geloof ik lang geleden he :P ) en dan nog eens force fire doen. Erg ver gezocht. Maar je weet nooit natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Stel de vijand staat vlak voor je basis met een groot aantal tanks. Jij bent ingegraven en wacht met smart op je scud die afkomt. Je klikt wat heen en weer om units te groeperen en selecteert de scud om te zien hoe ver deze is. Dan begint de tegenstanders helaas al met de echte aanval en in paniek ram je q en force fire.

Voila. :P Met al die miljoenen potjes die gespeeld worden kan best ooit zoiets gebeurd zijn. O-)

Zoveel moeilijker is de scud bug sequentie niet tov de drop zone bug.

Al een jaar geen ZH gedaan, straks maar weer eens de cdtjes onder het stof vandaan halen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Voutloos op 30-03-2005 17:10 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Voutloos schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:09:
Stel de vijand staat vlak voor je basis met een groot aantal tanks. Jij bent ingegraven en wacht met smart op je scud die afkomt. Je klikt wat heen en weer om units te groeperen en selecteert de scud om te zien hoe ver deze is. Dan begint de tegenstanders helaas al met de echte aanval en in paniek ram je q en force fire.

Voila. :P Met al die miljoenen potjes die gespeeld worden kan best ooit zoiets gebeurd zijn. O-)

Zoveel moeilijker is de scud bug sequentie niet tov de drop zone bug.

Al een jaar geen ZH gedaan, straks maar weer eens de cdtjes onder het stof vandaan halen. :)
Die paniek actie klinkt aannemelijk, maar zoiets doe je meestal niet met een scud in aanbouw, omdat je toch nog 5 minuten moet wachten voordat ie afgeschoten kan worden. Volgens mij proberen ze gewoon bewust dat soort dingen te vinden, maar hoe ze aan zoiets beginnen is me nog steeds een raadsel.

Vooral onze oosterburen lijken er nogal vaardig in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokke77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik ben pas begonnen met C&C Zero hour te spelen.( Newbie ALERT :P ) Ik heb al een aantal games online gespeeld (tegen mijn eigen clanmates) maar ik ben er nog maar 1 maal in geslaagd om te winnen :\'(
Nu vroeg ik mij af of iemand misschien een overzichtje heeft met alle mogelijke units en tegen welke andere units deze best kunnen ingezet worden. Ik ben nog maar een beginner en nog niet helemaal vertrouwd met alle units maar het zou mij toch al een heel stuk voorruit kunnen helpen.
Zo moest ik bv. een aanval met GLA Rocket buggy's afslaan maar voor ik het wist was ik al defeated want ik had blijkbaar geen enkele unit die degelijk de aanval kon afslaan. (Ik speelde met china BTW).
Ik heb al een aantal tips in het forum hier gelezen maar er is hier al zoveel gepost dat ik nog steeds niet door alles doorgeworsteld ben.

Thx

Tokke
http://www.sngamers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 14:25

evaarties

Powerball @ 12.582

Tja. die rocket buggy's hebben een iets groter bereik dan de gattling guns dacht ik.. of de bunkers.

Wat wagentjes achter de defense die meer bereik hebben (artillery?) helpt dan wel denkik.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
hayate666 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:52:
[...]

Die paniek actie klinkt aannemelijk, maar zoiets doe je meestal niet met een scud in aanbouw, omdat je toch nog 5 minuten moet wachten voordat ie afgeschoten kan worden. Volgens mij proberen ze gewoon bewust dat soort dingen te vinden, maar hoe ze aan zoiets beginnen is me nog steeds een raadsel.

Vooral onze oosterburen lijken er nogal vaardig in ;)
Het gebeurd vast wel eens per ongeluk in zo'n situatie in al die games die gespeeld worden. Ik denk ook wel dat er naar gezocht wordt hoor.

Dat onze oosterburen er zo vaardig in zijn is meer omdat daar het meeste gespeeld wordt. Nederland en Duitsland waren volgens mij altijd al de meest actieve landen in de Gens/ZH community en vooral Duitsland is wel ver met online game :P.
tokke77 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:25:
Ik ben pas begonnen met C&C Zero hour te spelen.( Newbie ALERT :P ) Ik heb al een aantal games online gespeeld (tegen mijn eigen clanmates) maar ik ben er nog maar 1 maal in geslaagd om te winnen :\'(
Nu vroeg ik mij af of iemand misschien een overzichtje heeft met alle mogelijke units en tegen welke andere units deze best kunnen ingezet worden. Ik ben nog maar een beginner en nog niet helemaal vertrouwd met alle units maar het zou mij toch al een heel stuk voorruit kunnen helpen.
Zo moest ik bv. een aanval met GLA Rocket buggy's afslaan maar voor ik het wist was ik al defeated want ik had blijkbaar geen enkele unit die degelijk de aanval kon afslaan. (Ik speelde met china BTW).
Ik heb al een aantal tips in het forum hier gelezen maar er is hier al zoveel gepost dat ik nog steeds niet door alles doorgeworsteld ben.

Thx

Tokke
http://www.sngamers.com
Voor China zijn Helix en Migs de beste counters tegen Rocket Buggies :).
Een overzicht zoals jij vraagt is onmogelijk, er zijn zoveel units dat het niet te maken is :).
Wat ik je aan kan raden om beter te worden is veel spelen en regelmatig www.gamereplays.org bezoeken (moet je even naar het ZH forum gaan). Daar kun je veel strats/tips krijgen en veel replays downloaden van de topspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:44:
[...]

Het gebeurd vast wel eens per ongeluk in zo'n situatie in al die games die gespeeld worden. Ik denk ook wel dat er naar gezocht wordt hoor.

Dat onze oosterburen er zo vaardig in zijn is meer omdat daar het meeste gespeeld wordt. Nederland en Duitsland waren volgens mij altijd al de meest actieve landen in de Gens/ZH community en vooral Duitsland is wel ver met online game :P.

[...]

Voor China zijn Helix en Migs de beste counters tegen Rocket Buggies :).
Een overzicht zoals jij vraagt is onmogelijk, er zijn zoveel units dat het niet te maken is :).
Wat ik je aan kan raden om beter te worden is veel spelen en regelmatig www.gamereplays.org bezoeken (moet je even naar het ZH forum gaan). Daar kun je veel strats/tips krijgen en veel replays downloaden van de topspelers.
Ff zoeken naar de standaard spam taktieken ;)

Naja valt wel mee, laatst ook een cncreplays bekeken, maar dan vooral voor de maphack blacklist :)

offtopic:
Tokke77, je site kan je ook gewoon in je sig zetten, bespaard inhoudloze informatie bij je post en zo hoef je het ook niet steeds opnieuw te typen.

[ Voor 8% gewijzigd door aapelite op 31-03-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
Één van China's beste wapens tegen GLA heet Firestorm ;-) Koop dus de black napalm upgrade in de warfactory en zet enkele Inferno cannons en migs klaar. Als 3 Inferno cannons of 3 migs op dezelfde plek schieten -> Firestorm effect, en weg is het GLA quad cannon/rocket buggy leger ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik wist dat de firestorm van inferno cannons sneller ging, maar is dat ook zo met migs?
of is dat zo omdat ze allemaal 2 rockets schieten? :P

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.