We Are Borg schreef op 01 juni 2004 @ 23:12:
[...]
Typfoutje

. Net mijn 10
de potje online gespeeld en weer zo'n mismatch. Niet dat de stats belangrijk zijn, maar druk liever op surrender dan zo'n #)(&@&# mismatch
http://www.planet.nl/~terps407/gameonline.rep voor de mensen die het willen na kijken. Tips altijd welkom maar please niet vertellen dat ik te dicht op elkaar bouw. Had heftig ruimte te kort

.
Maat ging er na 10 min vandoor en ik krijg de china erbij als tech. Mijn gamenick is Locutus
Edit: Ik weet of het te zien is op replay maar eindigd met een nuke bom en partical canon tegelijk. Daarna mismatch omdat ze inzien dat het hopeloos is
Ik heb je rep ff gekeken (of ben er nu mee bezig, tis maar hoe je het wilt

) en ik heb wel wat aan te merken:
1: je bent USA AF, oke, USA heeft de zwaktse begin economy in vergelijking met China en GLA. Wat doe jij: je bouwt gelijk 3 supplies bij 3 docks. Niet echt slim, dat is al 6000 + 3x 900 (AF chinooks zijn goedkoper) is 8700 al uitgegeven aan supplies. Plus daarbij komt nog een 2e dozer en een powerplant. Je zag zelf wel: je kon een hele tijd geen airfield bouwen of iets anders. Begin dus hoogstens met 2 supplies en 1 extra chinook. Wat ik vaak doe is bij een dock een supply maken en 2 extra chinooks, die 2e extra laat je dan naar een ander depot vliegen

.
2: dan heb je uiteindelijk een airfield, maar king raptors: doe je er niks mee behalve ze laten quarden boven je allies. Je moet aanvallen in dit spel

.
Jij ging bunkeren, niet zo slim. Als je was gerushed had je na 2 mins GG kunnen zeggen

. En je supply drop zones moet je wat achterin je base bouwen, niet voorin. Daar gaan ze als een van de eerste dingen eraan als je aangevallen wordt.
3: blaas met je Burton gebouwen op. Je loopt een hele tijd rond in de base van geel en je kunt minstens 3 gebouwen opblazen. Maar ipv daarvan kies je ervoor om een bom op het CC te plaatsen (die je in tegenstelling tot die andere gebouwen niet in 1x kapot maakt) en die bom ook nog te vroeg te detonaten waardoor je Burton in 1x half dood is

.
4: als je 20000 dollar in de bank hebt kun je een aantal dingen doen: superweapons spammen, nog meer airfields en king raptors maken en daarmee de vijand platgooien, warfactories maken en humvees spammen, zorgen dat je nog meer geld krijgt, niks doen.
Dat laatste is mogelijk het slechtste wat je kunt doen, de andere dingen gecombineerd het beste

. En als je dan veel units hebt kun je die het beste ook gebruiken

.
Zo, dit was het wel ff denk ik. De replay is beetje lang denk ik en er gebeurd zeeeeer weinig. Ik heb alleen gekeken naar je presteren als AF general en niet naar hoe je INF gebruikte toen je die erbij kreeg. Ik moet zeggen dat jullie geluk hadden dat de SW general van jullie tegenstanders een enorme noob was. SW gen is in 3vs3 en 4vs4 vreselijk overpowerd. Zodra ie Alpha Aurora's kan spammen zit je aardig in de problemen. Die Aurora's van SW general zijn zo sterk en mollen zoveel in een keer dat het niet leuk meer is.
PS: dit is opbouwende kritiek he

. Niet denken van och och, wat kraakt ie me af. Want dat is natuurlijk niet het geval

.
Speedy55 schreef op 01 juni 2004 @ 23:42:
[...]
Gelukkig maak ik dit niet vaak mee, tegen de tijd dat ze kunnen mismatchen zijn ze al verslagen althans die noobs. Mijn stats zijn goed maar die van mijn maat zijn gehackt die heeft ff 600 wins verloren ofzo. Das lekker ook.
Maar ik speel niet meer tegen echte noobs. Das niet leuk meer.
Es een keer een potje?
[
Voor 7% gewijzigd door
Wmm op 02-06-2004 18:30
]