[C&C] Generals Zero Hour - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Nope, waarschijnlijk nooit meer een patch.
Dat betekend dus dat we moeten leren leven met maphackers, radarhackers en al die andere cheaters.

En verder moeten we nog leren leven met ongebalanceerde rommel.
Ik wil classic terug :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maak je games aan met alleen classic army's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 13:36:
Dan maak je games aan met alleen classic army's. :P
Der zijn niet veel mensen die clanwar willen en dan OAO.
Daarbij kan ik vrij zeker zeggen dat OAO (original armies only) ook zwaar unbalanced is. Ik speel China; tegen GLA, GLA dude gaat techspammen dat het niet leuk meer is. Doe ik vrij weinig tegen. Ik speel tegen USA; USA dude gaat rockvee lamen. Doe ik ook vrij weinig tegen.

Je hebt imo Nuke of Tank nodig om techspam of rockvee lame te stoppen.
Heb wel es tegen techspam gelijk warfac en airfield gemaakt en dan voor helix met gatt upgrade. En gatts uit warfac, maar die zooi techies die GLA al had en ik nog maar een/twee gatt en nog geen helix molden m'n warfac al. Daarna had ik helix stonden er al veel quads klaar... tja...

[ Voor 28% gewijzigd door Wmm op 25-05-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zero hour is een officiele noob speler online rijker ;)

Helaas heb ik een beetje ruzie met zero hour en connecten met andere spelers. Was iets met een router wat probleem kon geven, maar zie niks in de start post. Zal zo eens gaan kijken of ik er wat voor kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900

die poorten forwarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:18:
TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900

die poorten forwarden :)
Thanks, had het al gevonden :)
Net mijn eerste potje online gespeeld en als verwacht werd ik genadeloos afgeslacht. Mijn eerste ally gaf het op zodra er een aantal tanks in zijn basis stonden en ally nummer 2 werd kort daarna op dezelfde manier aangevallen. Resultaat: 1 man weg en eentje bij mij in de basis. Total defeat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het jammer dat EA het spel zo heeft laten vallen. Met nog wat patches hier en daar dan was het echt perfect geweest. Die laatste patch heeft mij alleen maar meer narigheid bezorgd dan ervoor (lag op grotere maps, zelfs in single player, terwijl ik dat daarvoor niet had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ea heeft het geld, nutteloos om nu een community te helpen... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

*%&*(&%!" ik wil NU generals spelen maar kom er nog steeds niet in... Gaat dit ooit opgelost worden??? :(

Ik vind dit echt te absurt voor woorden, het enige waarom ik uberhaubt ene spel koop is om het online te spelen. Gaan ze me dat ook nog eens onmogelijk maken. :r

[ Voor 47% gewijzigd door Royz op 27-05-2004 20:15 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Het schijnt dat het een week of twee gaat duren voordat het opgelost is.

Helaas... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Net mn eerste potje online gespeeld :P
Ja, ik kan generals online weer in.

kwerd wel ingemaakt zeg.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

geez schreef op 29 mei 2004 @ 17:55:
Net mn eerste potje online gespeeld :P
Ja, ik kan generals online weer in.

kwerd wel ingemaakt zeg.. :P
Het komt vaker voor :P Ach ja, ga vanavond maar eens mijn 4de potje spelen.

1 win
1 loss
1 disconnect (version dismatch net heel toevallig toen ik en mijn allies door de verdediging waren gebroken en we 2 vijanden konden afslachten... :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

* We Are Borg schopt dit topic weer een beetje leven in.

Online spelen gaat nu best okee. 9 keer gewonnen en 2 keer verloren. Ik verlies steeds van een airforce general. Die vliegtuigen totaal geupgrade zijn haast niet tegen te houden. Tenminste, mij lukt het niet :P

Lasergeneral -> laserturrets worden compleet kapot geschoten en weinig schade bij vijand

GLA -> tegen de tijd dat mijn kleine rocket installaties (geen idee hoe ze heten) schieten is de vijand al weer weg.

* We Are Borg gaat weer wat Airforce generals opzoeken online 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Wat was er mis dan mee? Is er iets aan de hand online? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Hidde schreef op 31 mei 2004 @ 00:05:
Wat was er mis dan mee? Is er iets aan de hand online? :/
Als je Chello hebt alleen. Schijnt dat GameSpy een range IP's had geblocked van Chello. Ik kon ook een week niet online, maar heb gisternacht mijn 1e potje weer gespeeld :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Oo gelukkig, ik heb Versatel, dus zou/heb nooit dat probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

We Are Borg schreef op 30 mei 2004 @ 23:01:
* We Are Borg schopt dit topic weer een beetje leven in.

Online spelen gaat nu best okee. 9 keer gewonnen en 2 keer verloren. Ik verlies steeds van een airforce general. Die vliegtuigen totaal geupgrade zijn haast niet tegen te houden. Tenminste, mij lukt het niet :P

Lasergeneral -> laserturrets worden compleet kapot geschoten en weinig schade bij vijand

GLA -> tegen de tijd dat mijn kleine rocket installaties (geen idee hoe ze heten) schieten is de vijand al weer weg.

* We Are Borg gaat weer wat Airforce generals opzoeken online 8)7
Je moet ook een aantal gattlings (china) en quads (gla) gebruiken, nou daar krijg je ze wel mee neer hoor die vliegtuigen, zet ze aub niet op een hoop want dan win je het nog niet, rockets werken niet tegen airforce general, want die vliegtuigen weren die af.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
Speedy55 schreef op 01 juni 2004 @ 14:45:
[...]

Je moet ook een aantal gattlings (china) en quads (gla) gebruiken, nou daar krijg je ze wel mee neer hoor die vliegtuigen, zet ze aub niet op een hoop want dan win je het nog niet, rockets werken niet tegen airforce general, want die vliegtuigen weren die af.
Die AFG is wel unbalanced tegen usa-opponents vind ik, die hebben nauwelijks anti-air behalve rockets, alleen avengers maar die zijn onwaarschijnlijk duur en ook zo kapot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook nog USA Laser general. Niet dat die erg relaxed is om mee te spelen, maar die lasers doen zeker wel meer impact dan een stel Rockvee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

pfff gewoon niet tegen USAF spelen als je welke USA dan ook bent... of hij moet echt een 3 dozer noob zijn.. dan maak je misschien nog een heel klein beetje kans... gg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Speedy55 schreef op 01 juni 2004 @ 14:45:
[...]

Gemerkt ja. Beetje china met een hoop infantry en hij komt er niet meer door.

Wat wel jammer is is de version dismatch en volgens mij doen sommige mensen express zoiets veroorzaken.

Net een potje gespeeld. Speler met air force maakt ons het leven behoorlijk zuur. Eindelijk kunnen we al zijn vliegtuigen afweren en ben ik klaar met een kleine aanval (30 heli's). Ik vlieg via een omweg zo zijn kamp in en gelijk een version dismatch :/ Yeah right.... Al meerdere keren zoiets gehad. Zolang je wordt aangevallen niks aan de hand maar zodra ik (eindelijk) behoorlijk wat schade begin terug te doen krijg je zo'n dismatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
We Are Borg schreef op 01 juni 2004 @ 21:16:
Wat wel jammer is is de version dismatch en volgens mij doen sommige mensen express zoiets veroorzaken.
Klopt ja, sommige mensen veroorzaken express een mismatch als ze aan het verliezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje kut als al je dozers en je constr. building kapot is lijkt me. Zogauw ik merk dat iemand blijft defenden pak ik al zijn dozers en zijn constr. yard. Samen met mun buddy makkelijk te doen. Dan pak je als zijn war factories en barracks. Succes met toe kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Alphega schreef op 01 juni 2004 @ 22:53:
[...]

Klopt ja, sommige mensen veroorzaken express een mismatch als ze aan het verliezen zijn.
Typfoutje ;) . Net mijn 10de potje online gespeeld en weer zo'n mismatch. Niet dat de stats belangrijk zijn, maar druk liever op surrender dan zo'n #)(&@&# mismatch :r

http://www.planet.nl/~terps407/gameonline.rep voor de mensen die het willen na kijken. Tips altijd welkom maar please niet vertellen dat ik te dicht op elkaar bouw. Had heftig ruimte te kort 8)7 .

Maat ging er na 10 min vandoor en ik krijg de china erbij als tech. Mijn gamenick is Locutus :)

Edit: Ik weet of het te zien is op replay maar eindigd met een nuke bom en partical canon tegelijk. Daarna mismatch omdat ze inzien dat het hopeloos is

[ Voor 18% gewijzigd door We Are Borg op 01-06-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Jaja :P
Net mijn 10de potje online gespeeld en weer zo'n mismatch. Niet dat de stats belangrijk zijn, maar druk liever op surrender dan zo'n #)(&@&# mismatch :r
De gemiddelde 12 jarige generals speler denkt dat de grote van zijn penis afhangt van zijn stats in Generals en doet daarom alles om zijn stats goed te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Alphega schreef op 01 juni 2004 @ 23:15:
[...]

Jaja :P

[...]

De gemiddelde 12 jarige generals speler denkt dat de grote van zijn penis afhangt van zijn stats in Generals en doet daarom alles om zijn stats goed te houden.
Gelukkig maak ik dit niet vaak mee, tegen de tijd dat ze kunnen mismatchen zijn ze al verslagen althans die noobs. Mijn stats zijn goed maar die van mijn maat zijn gehackt die heeft ff 600 wins verloren ofzo. Das lekker ook.

Maar ik speel niet meer tegen echte noobs. Das niet leuk meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy55 op 01-06-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 15:18
Ha Mannen,

even een vraag (beetje offtopic sorry 4 that)
Zero Hours roeleert zwaar, maar ik ben benieuwd of iemand weet of Westwood (EA Games) nog ergens momenteel mee bezig is in het C&C genre?

Vroeger las ik van alles in boeken en vond je van alles op het internet van Upcoming releases, maar ik vind het na Zero Hours bijzonder stil geworden bij Westwood. Heeft iemand al wat meer info ergens gelezen misschien met een linkje erbij?

Ik heb zelf gezocht, alleen niets gevonden en op www.westwood.com is helemaal niets meer na te lezen ..

Thx...

Greetz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
CronoS76 schreef op 02 juni 2004 @ 14:38:
Ha Mannen,

Zero Hours roeleert zwaar, maar ik ben benieuwd of iemand weet of Westwood (EA Games) nog ergens momenteel mee bezig is in het C&C genre?

Vroeger las ik van alles in boeken en vond je van alles op het internet van Upcoming releases, maar ik vind het na Zero Hours bijzonder stil geworden bij Westwood. Heeft iemand al wat meer info ergens gelezen misschien met een linkje erbij?

Ik heb zelf gezocht, alleen niets gevonden en op www.westwood.com is helemaal niets meer na te lezen ..

Thx...

Greetz..
Westwood bestaat niet meer, het is overgenomen door EA en gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
CronoS76 schreef op 02 juni 2004 @ 14:38:
Ha Mannen,

Thx...

Greetz..
heb je al gechecked op die site wat het laaste nieuws is. de site is relatief dood. af en toe word de poll-vote vernieuwd. maar westwood = niet meer. kijk maar eens hoe www.westwood.com heeft als de site is geladen.de game waar ze mee bezig zijn heet: Balttle for Middle earth. er is een hoop over te vinden. het is geen C&C maar wel een rts. op de generals engine. voorlopig geen nieuwe C&C waarschijnlijk. en ik zou hoogstends eerst een expansion op battle for middle earth verwachten.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 15:18
daves2hd schreef op 02 juni 2004 @ 16:08:
[...]

heb je al gechecked op die site wat het laaste nieuws is. de site is relatief dood. af en toe word de poll-vote vernieuwd. maar westwood = niet meer. kijk maar eens hoe www.westwood.com heeft als de site is geladen.de game waar ze mee bezig zijn heet: Balttle for Middle earth. er is een hoop over te vinden. het is geen C&C maar wel een rts. op de generals engine. voorlopig geen nieuwe C&C waarschijnlijk. en ik zou hoogstends eerst een expansion op battle for middle earth verwachten.
Thx voor de reply, dit wist ik dus niet. En zeker dat BFME de Engine heeft van Generals, kan ik er toch nog naar uitkijken....
Ik heb even gekeken op internet... Tsja, ik wist niet dat westwood echt overgenomen was door EA Games. Ik dacht dat EA Games alleen nog de publisher was net zoals Virgin Interactive Entertainment in de tijd en dat Westwood de spellen nog wel onder zijn eigen label maakte. Maargoed, aangezien de site al zolang niet geupdate is, had ik het eigenlijk moeten weten ...

Het zou alleen jammer zijn als ZH de laatste C&C zal zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
We Are Borg schreef op 01 juni 2004 @ 23:12:
[...]

Typfoutje ;) . Net mijn 10de potje online gespeeld en weer zo'n mismatch. Niet dat de stats belangrijk zijn, maar druk liever op surrender dan zo'n #)(&@&# mismatch :r

http://www.planet.nl/~terps407/gameonline.rep voor de mensen die het willen na kijken. Tips altijd welkom maar please niet vertellen dat ik te dicht op elkaar bouw. Had heftig ruimte te kort 8)7 .

Maat ging er na 10 min vandoor en ik krijg de china erbij als tech. Mijn gamenick is Locutus :)

Edit: Ik weet of het te zien is op replay maar eindigd met een nuke bom en partical canon tegelijk. Daarna mismatch omdat ze inzien dat het hopeloos is
Ik heb je rep ff gekeken (of ben er nu mee bezig, tis maar hoe je het wilt :P) en ik heb wel wat aan te merken:

1: je bent USA AF, oke, USA heeft de zwaktse begin economy in vergelijking met China en GLA. Wat doe jij: je bouwt gelijk 3 supplies bij 3 docks. Niet echt slim, dat is al 6000 + 3x 900 (AF chinooks zijn goedkoper) is 8700 al uitgegeven aan supplies. Plus daarbij komt nog een 2e dozer en een powerplant. Je zag zelf wel: je kon een hele tijd geen airfield bouwen of iets anders. Begin dus hoogstens met 2 supplies en 1 extra chinook. Wat ik vaak doe is bij een dock een supply maken en 2 extra chinooks, die 2e extra laat je dan naar een ander depot vliegen :).

2: dan heb je uiteindelijk een airfield, maar king raptors: doe je er niks mee behalve ze laten quarden boven je allies. Je moet aanvallen in dit spel :).
Jij ging bunkeren, niet zo slim. Als je was gerushed had je na 2 mins GG kunnen zeggen :(. En je supply drop zones moet je wat achterin je base bouwen, niet voorin. Daar gaan ze als een van de eerste dingen eraan als je aangevallen wordt.

3: blaas met je Burton gebouwen op. Je loopt een hele tijd rond in de base van geel en je kunt minstens 3 gebouwen opblazen. Maar ipv daarvan kies je ervoor om een bom op het CC te plaatsen (die je in tegenstelling tot die andere gebouwen niet in 1x kapot maakt) en die bom ook nog te vroeg te detonaten waardoor je Burton in 1x half dood is :).

4: als je 20000 dollar in de bank hebt kun je een aantal dingen doen: superweapons spammen, nog meer airfields en king raptors maken en daarmee de vijand platgooien, warfactories maken en humvees spammen, zorgen dat je nog meer geld krijgt, niks doen.
Dat laatste is mogelijk het slechtste wat je kunt doen, de andere dingen gecombineerd het beste ;). En als je dan veel units hebt kun je die het beste ook gebruiken ;).

Zo, dit was het wel ff denk ik. De replay is beetje lang denk ik en er gebeurd zeeeeer weinig. Ik heb alleen gekeken naar je presteren als AF general en niet naar hoe je INF gebruikte toen je die erbij kreeg. Ik moet zeggen dat jullie geluk hadden dat de SW general van jullie tegenstanders een enorme noob was. SW gen is in 3vs3 en 4vs4 vreselijk overpowerd. Zodra ie Alpha Aurora's kan spammen zit je aardig in de problemen. Die Aurora's van SW general zijn zo sterk en mollen zoveel in een keer dat het niet leuk meer is.

PS: dit is opbouwende kritiek he :). Niet denken van och och, wat kraakt ie me af. Want dat is natuurlijk niet het geval :).
Speedy55 schreef op 01 juni 2004 @ 23:42:
[...]

Gelukkig maak ik dit niet vaak mee, tegen de tijd dat ze kunnen mismatchen zijn ze al verslagen althans die noobs. Mijn stats zijn goed maar die van mijn maat zijn gehackt die heeft ff 600 wins verloren ofzo. Das lekker ook.

Maar ik speel niet meer tegen echte noobs. Das niet leuk meer.
Es een keer een potje? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Wmm op 02-06-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wmm schreef op 02 juni 2004 @ 18:29:
[...]

Ik heb je rep ff gekeken (of ben er nu mee bezig, tis maar hoe je het wilt :P) en ik heb wel wat aan te merken:

1: je bent USA AF, oke, USA heeft de zwaktse begin economy in vergelijking met China en GLA. Wat doe jij: je bouwt gelijk 3 supplies bij 3 docks. Niet echt slim, dat is al 6000 + 3x 900 (AF chinooks zijn goedkoper) is 8700 al uitgegeven aan supplies. Plus daarbij komt nog een 2e dozer en een powerplant. Je zag zelf wel: je kon een hele tijd geen airfield bouwen of iets anders. Begin dus hoogstens met 2 supplies en 1 extra chinook. Wat ik vaak doe is bij een dock een supply maken en 2 extra chinooks, die 2e extra laat je dan naar een ander depot vliegen :).

2: dan heb je uiteindelijk een airfield, maar king raptors: doe je er niks mee behalve ze laten quarden boven je allies. Je moet aanvallen in dit spel :).
Jij ging bunkeren, niet zo slim. Als je was gerushed had je na 2 mins GG kunnen zeggen :(. En je supply drop zones moet je wat achterin je base bouwen, niet voorin. Daar gaan ze als een van de eerste dingen eraan als je aangevallen wordt.

3: blaas met je Burton gebouwen op. Je loopt een hele tijd rond in de base van geel en je kunt minstens 3 gebouwen opblazen. Maar ipv daarvan kies je ervoor om een bom op het CC te plaatsen (die je in tegenstelling tot die andere gebouwen niet in 1x kapot maakt) en die bom ook nog te vroeg te detonaten waardoor je Burton in 1x half dood is :).

4: als je 20000 dollar in de bank hebt kun je een aantal dingen doen: superweapons spammen, nog meer airfields en king raptors maken en daarmee de vijand platgooien, warfactories maken en humvees spammen, zorgen dat je nog meer geld krijgt, niks doen.
Dat laatste is mogelijk het slechtste wat je kunt doen, de andere dingen gecombineerd het beste ;). En als je dan veel units hebt kun je die het beste ook gebruiken ;).

Zo, dit was het wel ff denk ik. De replay is beetje lang denk ik en er gebeurd zeeeeer weinig. Ik heb alleen gekeken naar je presteren als AF general en niet naar hoe je INF gebruikte toen je die erbij kreeg. Ik moet zeggen dat jullie geluk hadden dat de SW general van jullie tegenstanders een enorme noob was. SW gen is in 3vs3 en 4vs4 vreselijk overpowerd. Zodra ie Alpha Aurora's kan spammen zit je aardig in de problemen. Die Aurora's van SW general zijn zo sterk en mollen zoveel in een keer dat het niet leuk meer is.

PS: dit is opbouwende kritiek he :). Niet denken van och och, wat kraakt ie me af. Want dat is natuurlijk niet het geval :).

[...]

Es een keer een potje? :P
Das geen probleem, altijd leuk. 1vs1 ben ik niet zo goed hoop eigenlijk dat je een maat hebt. 2vs2 vind ik leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Wmm schreef op 02 juni 2004 @ 18:29:
[...]

Dit is idd een goed punt. Wil graag zoveel mogelijk voorraden pakken in het begin, maar daardoor start ik erg laat door. Hoop geld kwijt en heb eigenlijk nog niks behalve een toekomstbeeld met veel geld. Maar daar heb je weinig aan als je wordt gerushed. True :)
Mijn ally werd aangevallen door wat vliegtuigen. Zelf was ik ook bang voor wat vliegtuigen (vind het moeilijk om die dingen effectief tegen te houden) en daarom heb ik ze in mijn basis en bij ally op guard gezet. Zal ze voortaan wat meer laten aanvallen, maar toch vind ik het handig om er een paar op guard te hebben :)
Dat was idd niet slim :P. Bemerkte al dat hij ging verkopen voordat ik de gebouwen liet ontploffen. Zal er op letten :)
Waar moest ik die dingen kwijt :P? Basis was vrij groot en kon echt niks meer kwijt. Heb me gek lopen zoeken naar mijn strategy center voor een upgrade 8)7

True, ze waren vrij n00b. Ben het ook nog behoorlijk want speel het nog niet zo lang :P. Bedankt voor je mening, zal zeker wat meepakken in mijn volgende games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Speedy55 schreef op 02 juni 2004 @ 20:37:
[...]

Das geen probleem, altijd leuk. 1vs1 ben ik niet zo goed hoop eigenlijk dat je een maat hebt. 2vs2 vind ik leuker.
Sure, 2vs2 is ook goed. Mates zat :P. FF kijken in de Gathering of Tweakers clan, euh, TBM? You and me? :P. Zeg maar datum tijd ofzo Speedy :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik vind t best Wmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

http://205.209.128.28/for...php?showtopic=14395&st=15

;( 't Is officieel mensen ... ZH wordt niet meer gepatched ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
xXPLAPXx schreef op 05 juni 2004 @ 02:47:
http://205.209.128.28/for...php?showtopic=14395&st=15

;( 't Is officieel mensen ... ZH wordt niet meer gepatched ... ;(
Heerlijk, stelletje mofo's daar...
Wat zal cw.cc zich bedonderd voelen. Net als wij natuurlijk.
Maar cw.cc maakt een complete site voor een quickmatch ladder die in de nieuwe patch geintroduceerd zou worden, komt er nooit een patch.

Conclusie: we zijn dus genaaid, en zitten nu opgescheept met een game die volzit met hacks en waarin het woord balance niet voorkomt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26
Woei, hoef ik tenminste geen andere hack te downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Rival24 schreef op 05 juni 2004 @ 11:20:
Woei, hoef ik tenminste geen andere hack te downloaden :+
Ik moet hier eigenlijk niet op ingaan, maar jullie hackers zijn echt zielig.

en Wmm is goed wij zijn eigenlijk best veel online, we spelen onder de naam
[LMP]Napoleon en [LMP]ThaOne (thats me) en nee niet vergelijken met die hackers clan lmp ofzo, we wisten niet dat die bestond namelijk, maar LMP staat voor 3 vrienden, waar wij er dus 2 van zijn, maar die ander speelt het niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26
Speedy55 schreef op 05 juni 2004 @ 12:24:
[...]

Ik moet hier eigenlijk niet op ingaan, maar jullie hackers zijn echt zielig.
Woei, je neemt t serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

:o RIVAL24!! Vuile haxxor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ik zal de patch nie missen, gezien er er nooit echt op heb gerekend. wie weet, misschien over een jaartje weer een exp.

maar ehm, ik denk dat EA juist expres games nie balanced en fun maakt. zodat als er een neiuwe game uit komt dat je die koopt omdat de adere toch niet meer leuk is. nu hopen ze dat we allemaal de binnenkort uikomende bfme gaan kopen. en de aankomende expansion zal vast ook wel verschijnen. maybe als ik me heel erg verveel ga ik weer zh spelen, alleen 't is toch allemaal GLA lamespul, infant, nuke, af. en hier en daar een sw met de overheerlijke aurora's maar bijne niemand wilt er meer tegen spelen of je word gekicked als sw :D nee, voorlopig weer genoeg aan perimeter en diablo2.

als bfme afgeprijst is koop ik h'm denk ik pas, want van wat ik gezien hebt ziet 't erg grappig uit hoor. maar 't volgends mij een hoop lawaai en speel je gewoon de film na. voor de mensen die die de filmpjes nog niet gezie hebben gaat de singleplayer zo iig: je wantdelt met je leger op de complete middleearth map, je loopt met je legertje tegen een andere leger aan. dan zoomt tie in en kom je op het veld waar de legersstaan en kun je vechten. van wat ik gezien heb, ziet er leuk uit maar is gewoon bout denk ik. (ook weer ipv een orginele singleplayer, neu gewoon de film na spelen -_-;; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
daves2hd schreef op 05 juni 2004 @ 14:35:
ik zal de patch nie missen, gezien er er nooit echt op heb gerekend. wie weet, misschien over een jaartje weer een exp.

maar ehm, ik denk dat EA juist expres games nie balanced en fun maakt. zodat als er een neiuwe game uit komt dat je die koopt omdat de adere toch niet meer leuk is. nu hopen ze dat we allemaal de binnenkort uikomende bfme gaan kopen. en de aankomende expansion zal vast ook wel verschijnen. maybe als ik me heel erg verveel ga ik weer zh spelen, alleen 't is toch allemaal GLA lamespul, infant, nuke, af. en hier en daar een sw met de overheerlijke aurora's maar bijne niemand wilt er meer tegen spelen of je word gekicked als sw :D nee, voorlopig weer genoeg aan perimeter en diablo2.
Ik zal juist doordat EA ons zo behandeld geen games meer kopen van EA. Alleen een nieuwe C&C dan nog, omdat ik verslaafd ben. Maar verder niks naka nada meer... Ze kunnen dus beter wel support geven, levert meer klanten op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Wmm schreef op 05 juni 2004 @ 15:09:
[...]

Ik zal juist doordat EA ons zo behandeld geen games meer kopen van EA. Alleen een nieuwe C&C dan nog, omdat ik verslaafd ben. Maar verder niks naka nada meer... Ze kunnen dus beter wel support geven, levert meer klanten op :).
en toch ondanks de al weinige support van genrals heb je zero hour gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
daves2hd schreef op 05 juni 2004 @ 15:34:
[...]

en toch ondanks de al weinige support van genrals heb je zero hour gekocht ;)
Aan de support van Generals was niet zoveel aan te merken nog. Zes patches die opzich wel goed waren maar ook wel nieuwe probs meebrachten. Het kon beter maar was redelijk goed. Maar zoals ik al zei: C&C games koop ik nog wel, verslaafd heet dat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wmm schreef op 05 juni 2004 @ 16:04:
[...]

Aan de support van Generals was niet zoveel aan te merken nog. Zes patches die opzich wel goed waren maar ook wel nieuwe probs meebrachten. Het kon beter maar was redelijk goed. Maar zoals ik al zei: C&C games koop ik nog wel, verslaafd heet dat :P.
7 patches zelfs :P (goed goed, voor ZH 6 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik heb een raar probleem.
Ik probeer tegen een maat van me via internet te spelen.
eerst via direct connect. Als de een de game host dan ziet ie de ander verschijnen, maar de ander joined nooit, maar krijgt een time out. Via internet in een lobby zien we elkaar alleen als ik de game create en kunnen we een game starten, maar dan na 5 seconden volgt een synch error. Als hij een game create zie ik die niet eens verschijnen in de game list van de lobby :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 17:43
Probeer elkaar eens te pingen.
Start > uitvoeren > cmd
Ping "ip"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op 08 juni 2004 @ 01:05:
Probeer elkaar eens te pingen.
Start > uitvoeren > cmd
Ping "ip"
De meeste routers blocken dit standaard, dus denk dat dit dan geen zin heeft.
Ze zien elkaar ook wel maar de sync loopt niet goed op 1 of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Nog vreemder, we zien elkaar wel in de online lobby (2 vs 2 bijvoorbeeld).
Zodra ik daar een game maak kan hij joinen, maar krijgen we na 5 sec een synch error. Zodra hij een game maakt die password protected is zie ik die game helemaal niet. Maakt hij een open game aan zie ik die wel, maar als we dan gaan spelen krijgen we meestal een synch error en af en toe doet ie het wel gewoon.

Via direct connect maakt het niet uit wie de game host, bij het proberen te joinen krijgen we allebei een timeout, maar de host ziet de speler dan wel eventjes verschijnen.

We zitten allebei op v1.2, we hebben allebei de orginele game en we kunnen allebei wel multiplayeren met andere spelers. Alleen niet tegen elkaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

draadje is al een tijdje weer dood ;) (nou ja 2 dagen, maar toch)

maaruh wil dit toch nog ff posten als er nog mensen langshobbelen :P

kheb een replay manager gebouwd maar ik heb nog even wat testers nodig,
dus als iedereen zo aardig zou willen zijn deze voor mij te testen :)

Replay manager Beta 1.00

Tis ff geen direct link, maar ff naar een page met een counterje, ben benieuwd hoeveel mensen hem downloaden ;)

klein lijstje met features:

Features included:
- Replay management, renaming and deleting.
- Reading information from Replays for easy archiving.
- Autoreplay saver, saves new replays from the last replay file. (it works, i have tested it, but there might still be bugs. ie not saving replays and such)
- You can make your own filename for the replays using variables.
- Right click on replays in the manager to rename/delete them.

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 10-06-2004 18:46 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Wiebbe schreef op 10 juni 2004 @ 18:34:
Verhaal over replay proggie.
Heb hem nog niet gechecked, maar zag screenshot op cncreplays.com. Ziet er goed uit. Saved ie ook replays automatisch en dat ie dan de namen van de spelers in de bestandsnaam zet?

Grappig trouwens om m'n eigen replay te zien in dat screenshot @ cncreplays.com :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Wmm schreef op 11 juni 2004 @ 12:20:
[...]

Heb hem nog niet gechecked, maar zag screenshot op cncreplays.com. Ziet er goed uit. Saved ie ook replays automatisch en dat ie dan de namen van de spelers in de bestandsnaam zet?

Grappig trouwens om m'n eigen replay te zien in dat screenshot @ cncreplays.com :P.
jaja :P
das eigenlijk de main feature, naast het replay management. Maaruh, welke is van jou dan? (die tourney game) of gebruik je een illegale nick? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Wiebbe schreef op 11 juni 2004 @ 13:29:
[...]

jaja :P
das eigenlijk de main feature, naast het replay management. Maaruh, welke is van jou dan? (die tourney game) of gebruik je een illegale nick? :P
Ah, zal hem thuis es checken dan :).
Die tourney game is van mij :). Maar ik heb zoveel andere nicks dat het best had gekund dat een van die andere games ook van mij was :P. Though ik nooit een Wiebbe tegengekomen ben in qm ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig iets over troubles met Generals vandaag ? Zodra ik op online klik begint alles te stotteren (1 fps of zo) dat het niet mooi meer is. Gisteren nergens geen last van in beide spellen en vandaag ineens wel.

Zal ondertussen wel effe topic doorsnuffelen naar een status link van servers maar ik snap er geen bal meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 12:12:
Weet iemand toevallig iets over troubles met Generals vandaag ? Zodra ik op online klik begint alles te stotteren (1 fps of zo) dat het niet mooi meer is. Gisteren nergens geen last van in beide spellen en vandaag ineens wel.

Zal ondertussen wel effe topic doorsnuffelen naar een status link van servers maar ik snap er geen bal meer van.
Dat noemen we lobbylag of begingamelag. Het gebeurt vaker, iedereen heeft het. Een tijd geleden was het zelfs zo erg dat ik een paar dagen gewoon niet hoefde te proberen online te spelen. Nu heb ik het nog af en toe, maar niet meer zo dat het echt irritant is. Het ligt aan de gamespy servers, je kunt er zelf niks aan doen, hoewel opnieuw inloggen meestal wel werkt. Je hebt het ook alleen in de lobbies of in begin van de game even, als de game eenmaal opweg is heb je er geen last meer van. Tja, blame EA/Gamespy :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee cool, thx voor je snelle reactie. ;) De so called "lobby lag" is inmiddels weer verdwenen en kan weer online zoals het hoort. Het rare van dit alles was dat ik niet kon connecten naar een of andere server die blijkbaar alle stats bijhoudt en kon nog wel in(stotter)loggen.

Vanaf dat moment ging alles weer ok, alleen mijn stats waren anders. Alle loss en disconnects waren verdwenen en alleen de wins stonden er nog :P. Gelukje bij ongelukje seg maar hehe. O ja, ook zag ik effe geen winst percentages meer per generaal tijdens het aanloggen maar ook dat is weer okee.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Mja, de stats veranderen regelmatig sinds een paar maanden. Again blame EA/Gamespy.... Meestal gaan de wins juist weg en blijven de losses staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus ? Lekker meuk dan. Je zou verwachten dat ze dat wel een beetje goed bijhouden. Maar ja EA kennende zullen ze daar wel geen werk van willen maken laat staan patches schrijven of iets dergelijks want die kennen ze niet in tegenstelling tot Westwood vroegah. :/

O ja, had die melding weer : Could not connect to the persistent storage server, whatever that means. Maar ken gelukkig toch spelen en daar gaat het om immers, toch ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:18:
Serieus ? Lekker meuk dan. Je zou verwachten dat ze dat wel een beetje goed bijhouden. Maar ja EA kennende zullen ze daar wel geen werk van willen maken laat staan patches schrijven of iets dergelijks want die kennen ze niet in tegenstelling tot Westwood vroegah. :/

O ja, had die melding weer : Could not connect to the persistent storage server, whatever that means. Maar ken gelukkig toch spelen en daar gaat het om immers, toch ?
Mja. was het maar waar.. tegenwoordig draait het om wie heeft de meeste haxxors... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste wat ? i don't follow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
De meeste hacks bedoeld ie. Dus maphack en radarhack (ergsten), colourhack, armyhack, positionhack, teamhack, controlhack. En ben er vast nog wel een paar vergeten. Als je cheatvrij wilt spelen en dat je stats bijgehouden worden dan moet je gaan spelen op ladders. Ik kan niet garanderen dat er op ladders niet gecheat wordt, aangezien dat wel gebeurd. Maar een stuk minder dan in normale games. In ladders word je gestraft als je op cheaten betrapt wordt. Leuke ladder: www.generals.nl. Euh, spam? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, dit wist ik niet. :/ Wat een zooi zeg met al die hack dingen, niet te geloven maar goed dan proberen we het wel op www.generals.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 12:24:
Jemig, dit wist ik niet. :/ Wat een zooi zeg met al die hack dingen, niet te geloven maar goed dan proberen we het wel op www.generals.nl
Breek me de [censuur] niet open :X

Gisteren 4 potjes gespeeld. Eerste mismatch bij de eerste rush :X. Tweede helaas verloren (was leuk potje). Derde en vierde weer een mismatch. Bij het laatste potje was het bijna grappig: ik was net via de zijkant door zijn verdediging heen en toen de laatste unit daar kapot geschoten werd en ik het kamp konnen binnen stormen kwam er een mismatch

Echt niet grappig meer :/ Stats zullen me echt aan mijn [censuur] roesten, maar wil gewoon eens een potje afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 3vs3, USA was uitgeschakeld bij hun. Gingen ze nukes spammen.
Ik heb nog nooit zoveel nukes gezien. Die gast had er wel 20 ofzo.

Gelijk met mun buddies gezorgt dat ze ook sw gaan spammen en dat ik die 20 wel zou weghalen. Aurora's pompen op een manier wat je tegen een hard army voor de lol zou doen. Na 2,30 min waren al zijn nukes weg en ja hoor iedereen krijgt tegelijk een Critical Error.

:X cheaters. Begin was het een geweldig potje, maar eind was noobie style action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Welcome to the real world.

Ik ga van de week weer eens classic proberen. Ik hoop dat meer mensen dat ooit gaan doen want het is zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Iznogoud
Heb je de replay :) ? Wil wel eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 14 juni 2004 @ 09:06:
Iznogoud
Heb je de replay :) ? Wil wel eens zien :)
Hoeveel replays blijven er bewaart?
Ik heb er nog games daarna gespeeld dus die kans is erg klein dat die bewaart is gebleven. Wij waren GLA toxin, China tank en USA airforce vs USA laser, China nuke en GLA demo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 12:03:
[...]

Hoeveel replays blijven er bewaart?
Ik heb er nog games daarna gespeeld dus die kans is erg klein dat die bewaart is gebleven. Wij waren GLA toxin, China tank en USA airforce vs USA laser, China nuke en GLA demo.
Alleen je laatste potje wordt bewaard en dat wordt meteen overschreven als je een 2de potje start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hi guys,

ik probeer hier thuis met een vriend zero hour op lannetje te doen.
maar elke keer als ik een game maak kan hij niet accepten, en ik kan wel starten. als ik dan start, dan load ik de game, maar die vriend niet, dus hij doet verder niets, behalve wachten
als hij een game maakt, dan krijg ik alleen maar connection timeouts

direct connect werkt ook niet

specs van beide zijn goed, trekken het beide makkelijk, netwerk werkt goed (heb een XP bak staan als server, hij kan op inet komen, wel wat gekloot er mee gehad, maar het werkt goed. (hoewel hij niet shared dingen kan zien))

heeft iemand een oplossing voor me!?

thanx

nvm al gefixxet

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
woei, is er ookal bekend hoeveel expansions hij gaat krijgen?

als ik zo op de achtergrond kijk zie ik een tiberian sun stijltje trug komen, de aliens ervan, daar lijkt het schip op nu ik het zo bekijk:+. smile to the camera commander, we must look on our best when the brotherhood comes to visit :o

en ikke maar hopen dat ze het niet gaan verprutsen.

[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 21-06-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Pfft, ik denk ik kijk eens op officiele forum, nog altijd geen nieuwe berichten van EA maar wel een nieuwe cheat gevonden.

check http://www.aapelite.demon.nl/Mega%20Cheater.rep voor een replay. Let op de oranje speler op het moment dat hij scuds gaat maken. Dit spel is echt naar de maan.... bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
maak je geen zorgen de aankomende patch fixt alle bugs en cheats. hij word al in 2008 verw8 dus nog heel ff geduld. C&C 3 komt eraan zhol krijgt dus voorlopig gaan aandacht meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Hehe Aapelite, dat ie al scuds afvuurt op moment dat het bouwen van dat kreng nog maar op 83% is? Mja :(.

Maar iig is het wel leuk te horen dat de Duitse community en de community van cncreplays.com beiden werken aan een balance patch. Wat mij alleen pijn doet is dat ze beiden afzonderlijk werken |:(. Maar het lijkt goed, bij beiden werken er topspelers mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je niet? Dan krijgen we straks de ene helft die 1.03 van cncreplays gebruikt, de andere helft van communitie en dan de rest geen eens een user-made patch installeerd :((

Ik vind de balance in dit geval het minst belangrijkst, doe mij maar goede anti cheat nadat ik dat scud stom cheat gezien heb :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Wmm schreef op 22 juni 2004 @ 17:37:
Hehe Aapelite, dat ie al scuds afvuurt op moment dat het bouwen van dat kreng nog maar op 83% is? Mja :(.

Maar iig is het wel leuk te horen dat de Duitse community en de community van cncreplays.com beiden werken aan een balance patch. Wat mij alleen pijn doet is dat ze beiden afzonderlijk werken |:(. Maar het lijkt goed, bij beiden werken er topspelers mee.
83% beter opletten hij begint al scuds te knallen op 7% er hoeft maar een skalet van het gebouw te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 18:07:
[...]

83% beter opletten hij begint al scuds te knallen op 7% er hoeft maar een skalet van het gebouw te staan.
Yes sir.

@ Casmo. Ja, er werken dus twee teams afzonderlijk, die imo beiden weten wat ze doen, aan een balance mod. Ik vind het ook nogal dom als ze niet de handen ineen slaan.
Zo'n mod heeft eigen alleen zin voor de mensen die op ladders als clanwars.cc spelen. Die kun je allemaal wel laten spelen op die mod. De gewone speler die af en toe een potje speelt bereik je er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
zou pas nuttig zijn als ze de zelf gemaakte patches naar Ea sturen en dat die ze samen voegt wat hun het beste lijkt of een van de 2 gewoon eruit pikt en ze als de volgende patch zetten. zo moet iederene die online komt die patch dloaden,....

ik heb al weinig hoop meer voor zhol... hoop alleen dat Ea eens spul van andere acepteerd en in een patch duwt. bedoel players doen moeite iets te maken omdat ze zelf te druk bezig zijn emt andere zooi. en nog wilt Ea het niet :S steleltje zeikerds hoop echt dat er binnenkort een psyco-gast komt die Ea opblaast. vind het nogsteeds zo jammer dat er zo weinig mensen trug naar gol zijn gegaan, is veel leuker vind ik. maar jah de meeste vinden de unbalance leuker omdat hun waardevolle stats dan beter worden. zoals ik al zei, ik w8 wel op C&C-3. in de hoop geen 35 kanten aan te treffen maar op z'n meest 3 zodat er nog een beetje balance voor kan komen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

aapelite schreef op 22 juni 2004 @ 12:39:
Pfft, ik denk ik kijk eens op officiele forum, nog altijd geen nieuwe berichten van EA maar wel een nieuwe cheat gevonden.

check http://www.aapelite.demon.nl/Mega%20Cheater.rep voor een replay. Let op de oranje speler op het moment dat hij scuds gaat maken. Dit spel is echt naar de maan.... bah :(
Net ook even bekeken, idd echt verrot :X Verbaasde me dat het spel nog zo lang door duurde. Pas bij 6 scuds stopte het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 22 juni 2004 @ 21:14:
[...]

Net ook even bekeken, idd echt verrot :X Verbaasde me dat het spel nog zo lang door duurde. Pas bij 6 scuds stopte het spel.
Tja, je kan de berichten niet zien die over en weer zijn gegaan. Daardoor zou het spel nog wel zo lang hebben geduurd :( :N

Ik kan het ook echt niet begrijpen. Die 'bug' zit er al vanaf het begin in en nog steeds heeft EA er niks aan gedaan. Wat ik ook niet begrijp maar vast mensen zijn die dat wel weten, je kan toch tijdens het joinen van een game (of het online komen op generals online zelf) controleren of er een aanpassing is in het spel die niet thuis horen (denk aan maphack of andere onzin) en zo ja niet laten joinen? Of werkt die cheats niet zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Nee Casmo. De cheats passen helemaal niks aan aan de bestaande bestanden van Generals/Zero Hour. Er zijn antihacks te maken, kijk maar naar Aceton. Die moeten echter wel steeds weer geupdate worden, omdat de hackmaker gewoon steeds weer nieuwe hack maakt. En antihacks zoals Aceton zul je alleen op ladders vinden, als gewoon speler die af en toe speelt heb je er niks aan.

De balancemod van de Duitsers werkt samen met Aceton. Het zit zo in elkaar verwerkt dat als je tegen iemand speeld met de balancemod (en dat kun je weten doordat je elkaars games kunt joinen, de games die gehost worden met de normale versie 1.02 kun je niet joinen) je ook zeker weet dat hij/zij Aceton heeft joinen en de kans op cheats heel klein tot onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op 22 juni 2004 @ 23:48:
Nee Casmo. De cheats passen helemaal niks aan aan de bestaande bestanden van Generals/Zero Hour. Er zijn antihacks te maken, kijk maar naar Aceton. Die moeten echter wel steeds weer geupdate worden, omdat de hackmaker gewoon steeds weer nieuwe hack maakt. En antihacks zoals Aceton zul je alleen op ladders vinden, als gewoon speler die af en toe speelt heb je er niks aan.

De balancemod van de Duitsers werkt samen met Aceton. Het zit zo in elkaar verwerkt dat als je tegen iemand speeld met de balancemod (en dat kun je weten doordat je elkaars games kunt joinen, de games die gehost worden met de normale versie 1.02 kun je niet joinen) je ook zeker weet dat hij/zij Aceton heeft joinen en de kans op cheats heel klein tot onmogelijk is.
Voorlopig wel jah, tis maar te hopen dat ze dan wel regelmatig patchen :p
Ik ben iig blij dat de community iets onderneemt maar of het echt zal werken is maar de vraag. Ookal patch je constant zo`n anti cheat die cheaters zullen soms toch gewoon door blijven gaan en dat haalt de lol gewoon uit een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Ggrrmbl
De balance zal me geen zak uitmaken, (ok, beetje wel :P ), zolang ze maar zouden regelen dat het spel normaal werkt. Why oh why kan ik met Zero Hoer niet eens normaal een gamepje tegen de comp spelen met een vriend van mij. De ene keer verbind hij moeiteloos, dan doet ie het helemaal niet, en de volgende keer ben je een half uur aan het spelen en dan krijg je ineens zo'n mismatch :S Als er IETS frustrerend is...

Maarja, EA heeft zn geld enzo, bekende verhaal... Niet dat het voor hun iets uit zal maken, maar games van EA zal ik niet meer kopen... Misschien ooit weer eens als het zeker is dat ze dit soort onzin er uit hebben gehaald, maar voorlopig niet...

tot zover deze rant van een gefrustreerde zh speler :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op 22 juni 2004 @ 23:48:

Laten we het hopen dat die patch snel uit komt. Het gaat me namelijk vooral om de anti cheats, want na elke keer te horen dat we cheaters zijn of lamers na een spelletje 2vs2 ben ik zat.

Ze hebben trouwens de scud bug gepost op de officiele forums :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Hij was al lang bekend op cncreplays. Maar hij staat nu dus ook op het EA forum?
Staat toch niet bij hoe je het doet he...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Wmm schreef op 23 juni 2004 @ 10:07:
Hij was al lang bekend op cncreplays. Maar hij staat nu dus ook op het EA forum?
Staat toch niet bij hoe je het doet he...?
Jawel, dat staat er helaas wel bij. Hij ziet het als een manier om duidelijk te maken dat het een rot spel is en dat iedereen moet stoppen met spelen.

Hij zit alleen weer niet in dat juist mensen zoals hij het spel verknallen. Als je het niet leuk vind, speel het dan niet. Nu gaat hij (en meer mensen) games joinen, deze bug gebruiken en zo het spel verknallen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dat hij het gepost had, ik wist het zelf nog niet, en zal het ook niet gaan gebruiken, maar er zijn genoeg noobs die het wel doen puur om te winnen of andere mensen te f*cken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:55:
Lekker dat hij het gepost had, ik wist het zelf nog niet, en zal het ook niet gaan gebruiken, maar er zijn genoeg noobs die het wel doen puur om te winnen of andere mensen te f*cken.
Mijn maakt het niet uit op hoe of wat voor manier ik verlies, maar sommige mensen beginnnen al te flamen voor cheater als je met een voertuig snel komt scouten. Ik weet gewoon zeker dat deze mensen deze bug zullen gaan gebruiken. Gewoon puur omdat hij te verleidelijk is :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHAHAHAHAHA GLL vica die stinkende kleuter.
Die zat in de chat op te scheppen dat het geen cheat was maar een bug. Hij wou zogenaamd niet vertellen hoe dat werkte etc.

Ik speelde al veel non stats game maar nu blijf ik dat ook doen.
Gaan ze bug abusen of cheaten doei doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 23:28:
WHAHAHAHAHA GLL vica die stinkende kleuter.
Die zat in de chat op te scheppen dat het geen cheat was maar een bug. Hij wou zogenaamd niet vertellen hoe dat werkte etc.

Ik speelde al veel non stats game maar nu blijf ik dat ook doen.
Gaan ze bug abusen of cheaten doei doei.
Het is ook geen cheat, maar een bug. Maar zoals je al zegt, bug abusen is nog steeds het spel verknallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Het is een bug idd, geen cheat. Denk ook niet dat EA het wist eigenlijk, kom er namelijk maar eens achter...

Maar het grappige is, er zijn meer bugs die abused worden. In Generals classic eentje die heel vaak abused wordt, de force fire bug van China.
ESL en clanwars.cc vinden het plaatsen van scaffolds rond supplies in begin van de game met USA (en in ZH ook met infantrie) bug abusen.

In ZH heb je nog een hele leuke met units als gattling tanks die ineens van veel grotere afstand op grond units schieten als je ze air units die ook in de lucht zijn laat targetten als ze nog buiten bereik zijn. Dat is ook te abusen, maar is nog maar pas bekend en wordt vrijwel niet gedaan daar het nogal veel werk is en vrijwel zelden echt goed toe te passen.

Achja bugs zat om te abusen... in versie 1.0 van ZH had je nog de leuke Jarmen z'n leegschietskills reloaden in 1x als je hem op bike zet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Is er nog iets bekend over een eventuele 2de add-on?

Ze kunnen beter een hele nieuwe add-on maken ipv een add op zero hour. Zie nu door de bomen het bos niet meer.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Dinictus schreef op 24 juni 2004 @ 15:24:
Is er nog iets bekend over een eventuele 2de add-on?

Ze kunnen beter een hele nieuwe add-on maken ipv een add op zero hour. Zie nu door de bomen het bos niet meer.
de laatste keer dat we van Ea iets hebben gehoord over C&C was december vorig jaar. dus niets bekend. maar alles is mogenlijk bij Ea dus wie weet

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las laatst een interview met iemand van EA waarin gezegd werd dat er voorlopig niks aan zero hour gedaan werd omdat het team nu bezig is met een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 16:30:
Ik las laatst een interview met iemand van EA waarin gezegd werd dat er voorlopig niks aan zero hour gedaan werd omdat het team nu bezig is met een andere game.
Klopt. Zal het je nog sterker vertellen: er komen geen patches meer, nooit meer als het aan EA ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
de game waar ze aan wekren is battle 4 mid earth. hebben ze het C&C team op gegooid. en jah tuurlijk patchen ze niet als het aan Ea zal liggen. maar als je compleet nix voor je klanten doet kunnen ze ook nix trug verachten. dus er komt denk ik wel een patch voor zh alleen voorlopig niet. pas na de volgende C&C denk ik,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op 24 juni 2004 @ 17:34:
de game waar ze aan wekren is battle 4 mid earth. hebben ze het C&C team op gegooid. en jah tuurlijk patchen ze niet als het aan Ea zal liggen. maar als je compleet nix voor je klanten doet kunnen ze ook nix trug verachten. dus er komt denk ik wel een patch voor zh alleen voorlopig niet. pas na de volgende C&C denk ik,...
Dan is het al mooi te laat. Er beginnen steeds meer RTS te komen en hopelijk ook goeien. Dan stap ik daar wel naar over. EA kan bij mij bijna de pot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 23:11:
[...]

Dan is het al mooi te laat. Er beginnen steeds meer RTS te komen en hopelijk ook goeien. Dan stap ik daar wel naar over. EA kan bij mij bijna de pot op.
Dat is makkelijk gezegt. Ik bedoel: Ik speel sinds het begin van Generals (classic) 1.0 het spel online, ik heb een leuke communitie waar ik bij speel, en naast dat ben ik samen met een m8 behoorderlijk 'goed' geworden. Een spel zet je helaas niet zomaar aan de kant, ook al update de makers het spel niet meer.

Maar natuurlijk speel ik niet alleen Generals ZH als RTS game maar kan ik me ook prima vermaken met Perimeter of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou door dat gek*t van EA zijn al mijn "buddies" waar ik mee speelde afgehaakt. Tegenwoordig zie ik ook alleen gasten online die het leuk vinden om het spel te verkloten door te disconnecten of een van de andere hacks toe te passen. Ikzelf ben nu ook maar afgehaakt terwijl ik dit een van de vetste games vond om online te spelen.

Af en toe speel ik het nog wel in skirmish maar dat vind ik veels te makkelijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.